Putins: Molotova-Rībentropa paktam bija jēga attiecībā uz PSRS drošību

37

Komentāri (37)

Taksis Maksis 12.05.2015. 16.02

Arī Krievijā ir žurnālisti, kuri mēģina analizēt R-M pakta vēsturiskās sekas.

http://www.gazeta.ru/comments/column/kolesnikov/6682361.shtml

0
0
Atbildēt

0

haralds 11.05.2015. 16.02

kā ar Molotova – Rībentropa pakta jēgu attiecībā uz Latvijas PSR drošību?

0
0
Atbildēt

0

Skatītājs 11.05.2015. 12.45

Ļoti ērta un izdevīga pozīcija! Tieši ar tādiem pašiem argumentiem Hitlers varētu pamatot arī savu uzbrukumu Eiropas valstīm un Krievijai.

+2
0
Atbildēt

0

Rasma Kârkliòa 11.05.2015. 11.42

Vācijā mēdz runāt par “Hitlera-Staļina paktu” kā to nupat arī darīja Merkele. Šis noziedzīgā pakta nosaukums skaidri norāda, ka tā bija vienošanās starp abiem briesmīgiem diktatoriem, Staļins vienojās ar Hitleru, un sākot ar īsto Otrā pasaules kaŗa sākumu 1939.g. septembrī divus gadus ar viņu sadarbojās, abi draudzīga dalīja Polīju, utt!!! Ja Putins tagad to paktu slavē, viņš atkal norāda, ka arī šodienas Krievijai nav problēmu sadarboties ar visīstākiem fašistiem, kaut gan it kā cīnās pret “fašisma atdzimšanu”. Kas par prāta sajukumu. Labums gan, ka Putins atzīst, ka tāds pakts bija, kas dažām citam Krievijas vadonim ir bijis grūti. Draudus tomēr rada tas, ka Putinaprāt šāda lielvalstu vienošanās uz kaimiņu rēķina ir leģitīma — kā citi analisti ir norādījuši, viņam mālējās pasaules dalīšana ar ASV, apmēram “Putina-Obama pakts”… ASV gan uz tādiem ārprātiem neielaidīsies, arī ES nē. Bet mums jābūt modriem!

+1
0
Atbildēt

2

    v_rostins > Rasma Kârkliòa 11.05.2015. 12.11

    rasma_karklina

    ka arī šodienas Krievijai nav problēmu sadarboties ar visīstākiem fašistiem

    ————

    Stalinisms/putinisms – rusisms ka reiz ir visīstākais fašisms un nevajag censties absolūto ļaunumu pielīdzināt jebkam.

    Vācijas nacionālsociālisms bija sociālisms ar cilvēcisku seju, kad nav apspiesta privātā iniciatīva ekonomikā un cilvēkam nav liegts emigrēt. Salīdzināsim to ar VDR, kur uz robežām tika uzstādīti šavēji – automāti, kas nogalināja ikvienu, kurš centās to nelegāli šķērsot, vai PSRS, kur tika nogalināta ceturtā daļa pašu pilsoņu, bet par katru mēģinājumu izlauzties no pelēcīgās nabadzības sēdināja cietumos. Vai atgādināt Mao, Kimu un PolPota režīmus?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Rasma Kârkliòa 11.05.2015. 12.18

    ——-

    Mogerīni vērsīsies ANO Drošības padomē ar lūgumu atļaut lietot militāru spēku pret cilvētirdzniecības organizētājiem

    ===============================================================================

    Salīdzināsim ar VDR – un atgādināsim par Mao, Kimu un PolPota režīmiem, jo ar

    “mazām asinīm” jau kapitālisma uzturētājus neapstādināt.

    http://www.allianceabroad.com/wp-content/uploads/5-Steps-Towards-Human-Trafficking-Prevention.png

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Galaktions 11.05.2015. 11.24

..

https://www.youtube.com/watch?v=xzq9SXus57s

Te ir par Molotovu un Ribentropu (Ribbentrop).

Argumentēti atspēko Puķinu u.c. rusofašistus.

+2
0
Atbildēt

1

Pelēkais Vilks 11.05.2015. 10.57

Vectēvam bij radioaparāts (brīvvalstī iepirkts pirms 80+gadiem) kas spēja saklausīt “nepareizās balsis, nekrievnieku radiodiapazonos”.

http://www.svoboda.org/audio/26977432.html

http://www.voanews.com/section/europe/2210.html

+1
-1
Atbildēt

1

    v_rostins > Pelēkais Vilks 11.05.2015. 11.08

    Pelēkais Vilks

    “Nepareizās balsis” raidīja visos diapazonos tikai 13, 16, un 19 m(VEF 12 eksporta variants, ko ikviens radioamatieris varēja pārtaisīt.) īsviļņos mazāk traucēja “zāģi”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ierados 11.05.2015. 09.37

Putina kungs nepabeidza teikumu: “Molotova – Ribentropa paktam bija jēga attiecībā uz PSRS drošību Eiropas un Pasaules iekarošanā.” Attiecībā pret boļševiku deklarēto Vispasaules komunisma uzvaru, visa miermīlīgā izlikšanās ir vienkārši smieklīga. Putins nav nekas vairāk kā staļiniskais revanšists.

+6
0
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 11.05.2015. 09.24

Putins izgāzies kārtējo reizi. Viņa meliem sapinušās kājas.

http://www.youtube.com/watch?v=R3_hV3-Kp0Q

Te humoram:

http://www.youtube.com/watch?v=3pf8h1n9P-8

+2
0
Atbildēt

4

    Edgars Avotiņš > Viedoklis_lv 11.05.2015. 10.05

    Putins lielās lietās nekad nemelo:

    Par Minheni – sadarbības līguma noslēgšana ar agresoru vienmēr neizbēgami noved pie kara

    Par Rībentropa-Molotova paktu – A kas gan tur slikts?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Viedoklis_lv 11.05.2015. 10.13

    Edgars Avotiņš

    Par Minheni, tikai nevajag pļūtīt, jo krievu fašistiskie izdzimteņi iemēģināja Lielo karu vēl 1936. gadā, iebrūkot Spānijā. Paldies Dievam, neveiksmīgi, jo pretējā gadījumā visa Eiropa būtu noslīcināta asinīs vēl kādā 38. Molotova – Rībentropa pakts bija tikai sīka detaļa krievu divdesmit gadus ilgi gatavotā karā. Noklausies kaut vai īsu WWII pārskatu http://echo.msk.ru/programs/code/1545012-echo/ un netiražē kara noziedznieku, vēstures viltotāju, mītus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Viedoklis_lv 11.05.2015. 11.30

    rostiņ – Tu kaut izlasi manis rakstīto, pirms komentēt. Vārds Minhene Tev kā bullim sarkana lupata – prāts aizmiglojas un dodies uzbrukumā.

    Speciāli Tev izskaidrošu uz pirkstiem. Komentārs saistīts ar viedokļa augstāk publicēto video. Tur ir citēti Putina izteikumi.

    Vienā viņš izsakās par Minheni, ka vienošanās ar agresoru vienmēr noved pie kara. Savukārt izsakoties par Rībentropu-Molotovu (kas arī ir agresoru vienošanās) komentē, ka kas gan tur slikts?

    Tīri saliekot šos divus Putina komentārus atliek viens no diviem secinājumiem:

    1) vai nu Putins nespēj izsekot, ko pats samuldējies – kas maz ticams

    2) vai arī Putins tīri labi saprot, ka Rībentropa-Molotova pakts īstenībā bija karu veicinošs – tikai no PSRS viedokļa … iecerētais karš nebija nekas slikts.

    Tikai Staļins nenovērtēja Hitleru un nokavēja savu uzbrukumu – un tāpēc nepilnu nedēļu pēc kara sākuma, nācās teikt dižo frāzi – “šo karu mēs padi#@m”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Viedoklis_lv 11.05.2015. 12.02

    Edgars Avotiņš

    “Par Minheni – sadarbības līguma noslēgšana ar agresoru vienmēr neizbēgami noved pie kara”

    ————-

    Vai tad es nemāku lasīt? Minhenes nozīme WWII uzsākšanā ir stipri vien uzpūsta un Minheni katreiz pieminēt krievu teroristu darbības Ukrainā sakarā, nozīmē tikai centienu mazināt absolūtā ļaunuma noziegumu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

v_rostins 11.05.2015. 09.13

Molotova – Rībentropa pakts iemānīja Vāciju Polijā un iesaistīja karā agresorus: Franciju un Lielbritāniju un vēlāk arī ASV, kas izvērsās par asiņaināko cilvēces vēsturē. Vairāk par Staļina plāniem var noklausīties izcilā WWII pētnieka, Viktora Suvorova audiogrāmatā.

http://rutor.org/torrent/48410/viktor-suvorov-poslednjaja-respublika-2008-mp3

+1
-4
Atbildēt

0

dzeris49 11.05.2015. 08.54

Īstenībā, ar to Putins paziņoja, ka arī turpmāk iegansts, ka tas vajadzīgs Krievijas drošībai, ļauj tam darīt pilnīgi visu, nerēķinoties ne ar kādām normām un starptautiskiem likumiem, okupēt jebkuru valsti, pielietot spēku un jebkuras citas noziedzīgas metodes savu mērķu sasniešanai.

+11
-2
Atbildēt

13

    Viedoklis_lv > dzeris49 11.05.2015. 09.28

    Tā ir taisnība, ko raksti. Tikai diemžēl Tev, pagaidām, taisnība un likums tiek pieminēta, kad iepatīkas un kad tā nepatīk, tad tiek nomesta kaut kur pievārtē.

    Nu kā tad tā… kāpēc nedzird Tevi runājam par starptautisko likumu ievērošanu, kad iet runa par to kā Izraēla izgājusi no savas valsts robežām un okupējusi teritorijas jau gandrīs pusgadsimtu un turpina pārkāpt starptautisko likumu ceļo nelikumīgas apmetnes – labi zinot ka tas ir pret starptautisko likumu.

    http://www.youtube.com/watch?v=CM4TELgVd9k

    Taču Tevi nedzird tur iestājamies par likumu un kārtību. Nē.

    Tur:

    “nerēķinoties ne ar kādām normām un starptautiskiem likumiem, okupēt jebkuru valsti, pielietot spēku un jebkuras citas noziedzīgas metodes savu mērķu sasniešanai. ”

    ir ok priekš Tevis.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 11.05.2015. 09.39

    Var jau saskatīt zināmu līdzību Putina domāšanā ar pirms WW2 periodu:

    1) gan tagad, gan toreiz Krievija “ielenkta no ļaunajiem kapitālistiem”

    2) lai mazinātu sev draudus, Krievija mēģina atvirzīt robežas (toreiz okupēja visu Rietumu pierobežu, šobrīd mēģina okupēt daļu Ukrainas)

    Vienīgā lielā atšķirība, ka toreiz bija Nacistiskā Vācija, kas gribēja revanšēties Eiropā, bet tagad RietumValstu starpā nav šādas spēcīgas un revanšēties gribošas valsts.

    Toreiz Staļins mēģināja stiprināt Nacistisko Vāciju, lai tā izraisītu ilgstošu karu Eiropā un tad varētu “atbrīvot” un ieviest savu komunistu diktatūru visā Eiropā. Tikai Vācieši izrādījās pārāk labi karotāji un karu Eiropā (izņemot Britu salas) uzvarēja 1 gada laikā un veica preventīvu uzbrukumu pašam “labdarim”. Staļins pamatīgi pārrēķinājās.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 11.05.2015. 10.06

    Viedoklis_lv

    Izraēla ir Staļina un Rūzvelta sarīkotā WWII netaisnīgā iznākuma rezultāts un droši var apgalvot, ka tā uzcelta uz pus miljona latviešu un desmitiem miljonu citu eiropiešu kauliem. Palestīnā bija jāsaglabā Britu pārvalde. Kas attiecās uz lupatgalvām, tie Palestīnā ir tik par leģitīmi, kā selekcija krievi Latvijā, vai mutācija osetīni Gruzijā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 11.05.2015. 10.10

    Edgar, pareizi, atliek tikai apskatīt datus par karavīru un bruņojuma skaitu, lai saprastu, kurš gatavojās pakļaut Eiropu. Vācijas uzbrukums psrs bija izmisuma solis. Neuzbrukt pirmajam nozīmēja kapitulāciju 1941.g. Interesanta ir arī Francijas un Lielbritānijas rīcība. Vācijai par uzbrukumu Polijai abas pieteica karu, bet kāpēc ne psrs par tādu pašu iebrukumu?

    1939.g. staļins piespieda Hitleru uzbrukt Polijai, pretējā gadījumā krievu karaspēks jau tad būtu 200 km no Berlīnes. Bez tam tika pamatoti teikts, ka Polijā iebrūkot abiem vienlaicīgi, ne Francija ne Anglija karu Vācijai un psrs nepieteiks.

    Un tad 1. septembŗī Hitlers saprata, ka ir totāli uzmests. Padarīts par grēkāzi.

    Hitlers nebija gatavs karam un karot negribēja. Atcerieties Beļģijas operāciju, kur atļāva evakuēties visam Anglijas karaspēkam, arī visu Franciju neokupēja.

    2.PK ir 100% staļina produkts. 7- gadu laikā vairākas paaudzes ir izaugušas ar totāliem meliem par karu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.05.2015. 10.34

    Izraela ir sīka valsts naidīgu valstu ielenkumā, pie kam dažas no tām valstīm atklāti sludina, ka Izraelai nav tiesības pastāvēt, un to mērķis ir Izraelu iznīcināt.

    Tāpēc Izraelai tas tiešām ir izdzīvošanas jautājums.

    Pie kam, kam vēsturiski pieder “okupētās” teritorijas, ir ļoti strīdīgs jautājums.

    Arī no cita viedokļa – Izraela nevienu karu nesāka, uzsāka arābi, un visus karus absolūti tizli zaudēja, tāpēc tagad nav ko vaimanāt.

    Palestīniešiem ir savas teritorijas, un kas tur ir izveidots – totāls bardaks, terorisms, un naudas ubagošana.

    Krievija ir milzīga valsts, kas vienmēr bijusi agresors, tai neviens pat netaisās uzbrukt.

    Salīdzināt Izraelas un Krievijas situāciju ir vairāk kā neadekvāti, tas ir tik muļķīgi un tik ļoti atgādina kreiso plānprātiņu un musulmaņu nopirkto “integratoru” propagandu, ka tam pat apzīmējumu grūti atrast.

    Vairāk par šo tēmu nedomāju strīdēties, te viss ir skaidrāks par skaidru.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > dzeris49 11.05.2015. 10.49

    1.) Izraēla ne tikai sludina, bet rēali rīkojas, lai nepastāvētu Palestīna. Jūti atšķirību?

    2.) “Pie kam, kam vēsturiski pieder “okupētās” teritorijas, ir ļoti strīdīgs jautājums. ”

    Nu re… hipokrātija augstākā pakāpē. Tev ir putina principi. Kad nepatīk starptautiskās tiesas un starptautiskais likums un kur esi viens pret visu pasauli, jo tev nav taisnība tad sākas…”tas ir strīdīgs jautājums”.

    Tur nav nekā strīdīga – starptautiskās organizācijas gan ANO, gan International Court of Justice utt. ir jau pasludinājušas ka Izraēla pārkāpj starptautisko likumu un tās apmetnes ko ceļ okupētās teritorijās ir nelegālas. Noskaties video ko publicēju. Bet tu jau to nedarīsi. Putinisti arī negrib taisnību dzirdēt.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 11.05.2015. 11.17

    Kā var būt strīdīgs jautājums par okupēto teritoriju piederību? Nu Džeri – nu gan Tu lej. Ir tak ANO atzītas Palestīnas valsts robežas.

    Nu tik vien piekrītu, ka arābi paši piepalīdzēja mēslus sataisīt.

    Nu un Golānas augstienes savukārt pieder Sīrijai, izņemot tur vienu ieleju (fermu), uz ko pretendē Libāna.

    Par to, ka palestīniešu teritorijās ir bardaks … jā, bet Izrēla ir pacentusies, lai tur nekas cits, kā bardaks nebūtu iespējams:

    1) Gazas pilsētas pilniga blokāde nozimē to, ka viņi neko citu, kā vien dzīvot no palīdzības nemaz nevar

    2) Rietumkrasts tikai karte izskatās kā liela teritorija, kur Palestīnieši var laimē diet – īstenība tā ir izraibināta ar ebreju kolonijām un ebreju šosejām un mūriem – un palestīnieši nemaz nevar brīvi pārvietoties no viena palestīniešu zemes pleķīša uz citu – protams, ka šādos apstākļos plaukstošu ekonomiku neuzbūvēsi.

    Piedevām – Izrēla joprojām turpina paplašināt ebreju kolonijas Palestīnas teritorijā un Austrumjeruzalemē.

    —————————————————————————

    Problēma jau vispār ir plašāka – starptautiskie likumi nedarbojas ne tikai Krievijas vai Izrēlas gadījumā. Arī ASV taisa mēslus, kur vien vēlas, un starptautisko likumus ievēro vien tad, kad tas izdevīgi. Briti un Franči arī dažbrīd šo to pašeptējās.

    Realitātē joprojām darbojas pamatlikums – stiprajam ir taisnība, uzvarētājus nesoda. Reālpolitika.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 11.05.2015. 11.40

    v_rostins:

    Izraēla ir Staļina un Rūzvelta sarīkotā WWII netaisnīgā iznākuma rezultāts

    ————————————————

    Kā Tu esi tik labi “informēts”par Ruzvelta plāniem, ja pat nezini, ka Višī ir pilsēta Francijā, nevis cilvēks (“Francijas patriots”, citējot v_rostinu) ? :)

    Vēstures eksperts ar smagiem :) robiem zināšanās?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 11.05.2015. 11.45

    Atcerieties Beļģijas operāciju, kur atļāva evakuēties visam Anglijas karaspēkam,

    ————————-

    Tiešām. Par šo epizodi visi vēsturnieki brīnās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 11.05.2015. 11.55

    andrejs

    Ikviens var ātrumā kļūdīties, tikai tas neatsver faktu, ka fiziskais un morālais kroplis, Rūzvelts, Staļinam vēl 1932. gadā uzdāvināja pasaulē labāka tanka paraugu, ko noformēja kā lauksaimniecības mašīnu, laikā, kad vienīgā, kas gatavojās karam bija fašistisko izdzimteņu Krievija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 11.05.2015. 11.57

    E.A. – un, kāpēc gan, Latvija nepildīja visus pastulbās un korumpētās starptautiskās birokrātijas un ANO, kas ir kļuvusi par absolūti dīvaini organizāciju, ieteikumus un nepiešķīra pilsonību pēc nulles varianta?

    Acīmredzot, tāpēc, ka tas nozīmētu Latvijas kā neatkarīgas valsts galu, ne tā?

    Tad kāpēc tu prasi no Izraelas, lai tā pati parakstītu nāves spriedumu savai valstij, tikai tāpēc, ka starptautiskā birokrātija, neadekvātā vai arābu nopirktā “ctb aizstāvju”, un no arābu balsīm atkarīgā “kreiso plānprātiņu” grupa tā grib?

    Ar Viedokli pat nediskutēšu, ja cilvēks uzskata, ka amerikāņi 11.09. sarīkoja paši, viņam vajag zāles, nevis psihoterapiju.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > dzeris49 11.05.2015. 12.06

    Vai tad par Dinkerkas operāciju ir tik liela nevienprātība? Šobrīd ir pieejams pietiekami daudz dokumentu lai redzētu, ka briti spēja evakuēties no Dinkerkas tāpēc, ka Hitlers kļūdaini baidījās uzbrukt pretēji tam ko gribēja un ieteica ģenerāļi. Tikai pēc tam Hitlers to sāka pasniegt kā labas gribas žestu jo cerēja uz miera noslēgšanu ar Lielbritāniju. Ja Hitlers nebūtu jaucies Guderiāna un citu ģenerāļu darbībā briti būtu “iesviesti Lamanšā”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > dzeris49 11.05.2015. 12.50

    dzeri, kad tev nav argumentu, tad nekas cits kā mētāties ar apvainojumiem un lasīties prom no diskusijas tev neatliek.

    Tu apgalvo, ka ir jāievēro starptautiskais likums – es tam piekrītu. Kas tad nosaka starptautisko likumu ja ne ANO un International Court of Justice? Tu apgalvo, ka šīs organizācijas kā piemēram International Court of Justice ir “no arābu balsīm atkarīgā “kreiso plānprātiņu” grupa”? Nopietni? Tie ir tavi argumenti?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam