Tikumības sardzē

77

Komentāri (77)

rinķī apkārt 09.04.2015. 08.12

Vai kādam vispār ir skaidrs, par ko te tiek “šķēpi lauzti? :) Tak ne jau par to, kam ir jābūt, vai nav jābūt ” veselības programmā”. Pēc manas izpratnes, lielais strīds šobrīd notiek par to, vai katrs skolotājs, kurš skolā pasniedz šo mācību, drīkst darīt to pats pēc savas izjūtas, jeb viņam tomēr ir jāpieturas pie kopējas, Izglītības Ministrijā apstiprinātas programmas. Es pat esmu lasījis tādus brīnumus, ka, ierobežojot skolotāju mācību materiālu izvēlē, tiek ierobežota viņa izteiksmes brīvība :) Kas no tā visa sanāk, redzam krievu skolās, kur pēc ” izjūtas” tiek mācīta LR vēsture.

Latvijā šobrīd tiek ” šturmēts” un kariķēts tāds jēdziens kā tikumība. Šis vārds tiek pārvērsts par lamu vārud un izsmiekla objektu. Tādā gadījumā, paldies Dievam, ka manas meitas jau ir izaugušas un man jau ir mazbērni, kuri apmeklē skolu Vācijā un šādi nav pakļauti visādiem eksperimentiem ar apziņu.

+7
-8
Atbildēt

15

    klusais > rinķī apkārt 09.04.2015. 09.05

    manuprāt situācijas sakarā kāds ļoti trāpīgs koments par to kā top likumi Latvijā no citas diskusijas kādā privātā portālā par likumu un normatīvo aktu tapšanu kā tādu – ” Likumus veido ES prasības, Intereses un Idioti. Ministriju ierēdņi uzraksta likuma uzmetumu, kur jau ir ietvertas Intereses, bet tajā posmā vēl kaut kādu jēgu var saskatīt. Tad seko komisijas ar NVO un Idiotiem visās iesaistītās mērķu grupās. Tad nu Idiotiem jāsaka paldies par gala rezultātu- murgiem, kam ar sākotnējo kaut cik baudāmo likumu ir tikai attāla līdzība. Kāds mērķis Idiotiem? Izcelt sevi un iedabūt par varītēm savu tekstu likumā. Var saprast Intereses, ko pārstāv NVO, parasti kabatas organizācijas, kuras izveidotas lielo valsts uzņēmumu, partiju paspārnē, bet Idioti ir pār visu.”

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 09.04.2015. 10.49

    klusais. Ok, un, kāda ir izeja? :) Es redzu tikai vienu izeju, ja runa ir par bērnu audzināšanu, kas ir katras ģimenes prerogatīva. Ir jārīko referendums jautājumā par to, kas ir ģimene. Šis jautājums taču ir visa konflikta pamatā, pārējais viss, kas te tiek pievilkts aiz matiem, ir šīs pašas attieksmes atvasinājumi. Un pēc referenduma rezultātiem tad arī ir jāstāda attiecīga mācību programma, kura ir veidota uz uzvarētāja ideoloģiskās platformas :) Mazākums, vai tie būs tradicionālo vērtību piekritēji, jeb gaismneši, lai tad savus bērnus sūta maksas skolās, kur viņi varēs savas atvases veidot pēc sava ģīmja un līdzības. Taču gaismneši baidās no šī referenduma, un pamatoti baidās :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Centrum > rinķī apkārt 09.04.2015. 10.57

    Pseidopatriotiem tiešām prātiņš sašķobījies.Referendums!Kaut kādas plānprātības pazīmes apvieno visus viltvāržus,kas uzdodas par patriotiem un tikumības sargiem.Varbūt visi nepieskaitāmie atraduši te vietu kur pulcēties,jo tik biezā slānī kā ir.lv nekur citur tie nav atrodami.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > rinķī apkārt 09.04.2015. 14.23

    Nu, nu, reti kurš fanātismā ar centrum var sacensties. Kā var saprast, tad viņš ir īstenais-patriots, nevis kaut kāds tur “pseidopatriots” (jeb – tas, kurš nepiekrīt centrum viedoklim)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Centrum > rinķī apkārt 09.04.2015. 15.17

    Uldi,es tev virsū nebāžos un savus uzskatus neuzspiežu.Izsaku savu viedokli,jo esmu parasts mirstīgais.Nebāžaties ar saviem politiķiem un likumu labojumiem virsū man un pārējiem,kuri nav mucā turēti un pa spundi baroti.Neuzspiediet sabiedrībai jūsu fobijas ar likumu palīdzību.Neesat un nekad nebūsiet vairākums.

    Kā vakar Iesalnieks teica,konservatīvo Putinu var atbalstīt,ja nacionāļiem domas sakrīt.Pārāk bieži caur SC mūsu nacionāļradikāļiem domas ar Putinu sakrīt.Tik ļoti sakrīt,ka paši to vairs nemana,kā viņu ideoloģijas ir saaugušas un kļuvušas par vienu veselu.Atšķirība vien novietojumā uz kartes un sarunvalodā.Ja katrs nebuldurētu savā valodā,Iesalniekam un visai NA spicei Putins kļūtu par pielūgsmes objektu,kā tas ir noticis ar Krievijas iedzīvotājiem.

    Ar to viss ir pateikts.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 09.04.2015. 15.31

    RA – kur izeja ? Jāatšuj pirmkārt Idiotus un jāsamazina Intereses . To var panākt tikai vēlētājs uzlabojot Saeimas kvalitatīvo sastāvu un ejot balsot Idiotus izsvītrot. :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 09.04.2015. 17.28

    Centrum

    “Parasts mirstīgais” un pilna mute ar čekistu daiktiem, kā Zatļeram un Dombrovskim!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 09.04.2015. 17.33

    ra

    Referendumu? Un kā tad Pederastu parķija ieviesīs skolās obligāto pederastu mācību?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > rinķī apkārt 09.04.2015. 19.21

    centrum, atkal jau nodarbojies ar izdomājumiem:

    “Nebāžaties ar saviem politiķiem un likumu labojumiem virsū man un pārējiem,kuri nav mucā turēti un pa spundi baroti.Neuzspiediet sabiedrībai jūsu fobijas ar likumu palīdzību.Neesat un nekad nebūsiet vairākums.”

    1) neatbalstu un nevienā brīdī neesmu atbalstījis šādas likuma izmaiņas (kurš definēs kas ir “tikumība”?), tas ir izglītības satura jautājums un nav jārisina ar kaut kādu speciālu likumu

    2) bet nepiekrītu, ka par “tikumību” nedrīkst diskutēt, tieši pretēji ir jārunā – bet jūsu agresīvie izteikumi liecina, ka jūs nepieļaujat, ka šie jautājumi vispār varētu tikt diskutēti. Kas nepiekrīt jums – tas “mucā turēts un pa spundi barots”.

    3) propagandai (reklāmai) – visdažādāko veidu (t.sk. visu orientāciju seksuālisma), gan mācību iestādēs nav vieta.

    P.S. Arī kopdzīves likums, manuprāt, ir normāla, vajadzīga lieta, kuru būtu stulbi attiecināt (nesaku, ka jūs to darāt!) tikai uz seksuālajām minoritātēm un šādi sakārtot attiecības būtu ļoti normāli. Tajā pašā laikā uzskatu, ka uz homoseksuāliem pāriem nav pareizi attiecināt terminu ģimene. Kopdzīve – jā, bet ģimene parasti, tomēr ir saistīta ar pēcnācēju radīšanu un audzināšanu. Jums var nepatikt mans viedoklis, bet tas jums nedod morālas tiesības izgāzt žulti. Nu vismaz civilizētās diskusijās tā nav pieņemts darīt ;)

    P.P.S. Kāpēc visu NA pielīdzinat Iesalniekam? Vai tad visi Vienotībā ir kā Zaķis un Āboltiņa? Esmu balsojis gan par NA, gan par Vienotību (ne jau vienlaicīgi, protams :) – kas tad es īsti sanāku pēc jūsu formulas?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Centrum > rinķī apkārt 10.04.2015. 09.40

    Esi centies,tāpēc nopelnījis arī atbildi.Pirmkārt,kādu fanātismu Tu mēģini piekarināt,ja pat nezini,kādu politisko spēku atbalstu?Otrkārt,nejauc neiecietību ar viedokļu atšķirību.Kas Jums tā par kaiti – par NA drīkst teikt tikai labu vai neko,neesat tak mirēji par kuriem neklājas pieminēt viņu trūkumus.

    Ko skolās māca,vismaz esi lietas kursā?Tur kaut ko reklamē vai propogandē?Kurš teicis,ka nedrīkst runāt par tikumību?Deformētas fantāzijas lidojumā,kurā citus līdzi mēģina paķert neadekvātais Iesalnieks,aizdevusies visa Nacionālā apvienība.Iesalnieks nacionāļiem kā Putinam Žirinovskis.Esi dzirdējis kādu no NA iebilstam Iesalnieka murgiem?Kāds izteicis neapmierinātību ar Rasnača,Lūša un citu ekscentriķu izdarībām?Klusums!Tātad atbalsta un tāds ir visas NA kurss.

    Kāpēc Jums tikpat liels naids pret Vienotību,kā Jūsu sadarbības partneriem ušakoviešiem?Varu atbildēt,Jūs esat prihvatizējuši visu,kas saistās ar nacionālo,ar patriotisko,ar latvietību,esat to nekaunīgi piesavinājušies sevi pasludinot par vienīgajiem pareizajiem patriotiem Latvijā.Tas nav Jūsu privātīpašums,kuru kāds varētu apdraudēt un tāpēc kļūt par NA ienaidnieku.Tieši NA ar savu darbību,ultimātiem un greizsirdības lēkmēm esat latviešus sašķēlusi un tas jau ir ļaunums,ko šī partija sēj.Tas ir bīstami.

    Par homofobiem,kādi esat kļuvuši.Te atkal jāsaka,esat līdzīgi putinistiem 1:1.No kā Jūs baidāties?Pasakiet atklāti – ne jau no tā,ka Jūsu atvases varētu pēkšņi kļūt par netradicionāli orientētiem,bet no tā,ka viņi izaugs bez aizpriedumiem,toleranti un naida neapsēsti – atšķirībā no viņu vecākiem.

    Lietoju uzrunas formu daudzskaitlī,jo attiecinu to uz visu Nacionālo apvienību un tās atbalstītājiem,Jūs nespējat nostāties,vismaz skaļi iebilst pret naida kurināšanu ar ko nodarbojas pseidopatrioti.

    Vai to ir tik grūti saprast?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 10.04.2015. 13.07

    Centrums nevis saka sliktu vai labu par NA,bet gan neargumentēti apsaukājas,tas nav viens un tas pats.Otrkārt,homoseksuālisma propagandētāju pretiniekus nosaukt par homofobiem ir acīmredzama demagoģija,uzpirksteņu šūlera cienīga darbība.Tādā gadījumā arī tos,kuri izstrādā stingrus drošības noteikumus,lai cilvēki darbā nesavainotos,varam uzskatīt par naidīgiem pret tiem,kas darbā savainojuši acis,nozāģējuši locekļus,palikuši kurli…,homoseksualitāte ir nelaime un sabiedrības uzdevums,pienākums ir informēt jauno paaudzi,lai to pasargātu no kļūdainām izvēlēm ar sliktām sekām.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > rinķī apkārt 10.04.2015. 15.27

    hmm… centrum, jūs esat tik pārliecināts par to ko citi jūsuprāt domā/uzskata, ka pat nemēģinat iedziļināties citu teiktajā :(

    No kā izsecinājāt, ka man ir naids pret Vienotību? No tā, ka man ir pretenzijas pret atsevišķiem Vienotības politiķiem (Āboltiņa, Zaķis)? Es pat esmu par viņiem balsojis – tas ko arī par naidu liecina?

    Man gluži tāpat ir virkne NA politiķi pret kuriem ir pretenzijas, par kuriem nebalsotu (Iesalnieks, Parādnieks, Rasnačs), arī MNA shēmas man nav pieņemamas. Un (jūs to būtu pamanījis/sapratis, ja būtu PACENTIES IZLASĪT, ko es rakstu) man arī šis tikumības likums šķiet nejēdzība.

    Par nespēju iebilst… nu man kā vēlētājam ir iespēja izvēlēties par ko balsot – to arī izmantoju. Jūsu pārstāvētajai partijai trūkumi nav? Ja nu tomēr ir – vai skaļi pret tiem iebilstat? “Nostājaties pret” šiem trūkumiem? Ja tā, tad apsveicu, vienīgi publiskajā telpā kaut kā šādas darbības nav manāmas.

    “Otrkārt,nejauc neiecietību ar viedokļu atšķirību.” – kas tad ir jūsu agresīvie izteikumi? “viedokļu atšķirība” vai tomēr “neiecietība”? Man tie šķiet nedaudz neadekvāti emociju izvirdumi, nevis argumentēta, civilizēta “viedokļu atšķirība”.

    Rezultātā – piedēvējiet citiem viedokļus, izteikumus, kurus tie NAV teikuši un tad pret šiem izdomājumiem arī asi, neiecietīgi cīnāties.

    P.S. Kur esmu apgalvojis kaut ko par to, ka skolās propagandē? Es rakstīju par to, ka propaganda (visu veidu!) NAV vēlama, jo īpaši izglītības iestādēs. Jūs, kā saprotu nepiekrītat?

    P.P.S. Kas attiecās par diskusijām par tikumību – tad jūsu neiecietīgā reakcija uz jums nepieņemamu viedokli (un katram ir tiesības uz savu viedokli – arī tādu, kas citiem var būt nepieņemams) rada iespaidu, ka tikumība jums ir tabu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Centrum > rinķī apkārt 10.04.2015. 18.56

    Amizanti!Izrādās – visu laiku esmu diskutējis ar histērisku sievišķi,kurš sevi nodēvējis par Uldi!Kā gan savādāk nosaukt viedokļu atšķirību,kura tiek iztulkota kā agresīva neiecietība.Tikai juteklīgam sievišķim var ienākt prātā tādas muļķības.Vari turpināt uzbudināties,taču tas nemaina lietas būtību.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 11.04.2015. 07.30

    Ar centrumu civilizēti un argumentēti diskutēt?Kuram vēl ienāca prātā šī smieklīgā doma?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > rinķī apkārt 12.04.2015. 15.01

    Centrum ir neiecietības paraugs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

markoni 08.04.2015. 22.15

Skatos Sastrēgumstundu…nabaga Viņķelīte raujas vaiga sviedros…ir jau par ko…:)

bet- jāsaprot ir viens- visa šī šļura sākās ar praidu ievazāšanu Rīgas ielās, dažnedažādiem mēģinājumiem propogandēt savu dzīves veidu ārpus guļamistabas….

…kā rezultātā ir tā , kā raksta

Kalvis Apsītis:

“Manuprāt, Latvijā no abām pusēm ir sazēlusi neiecietība. Nav normāli, ja Latvijas patrioti viens otru zākā (prasti sakot – par “nepareizu orientāciju”) tādos apstākļos, kad valstij ir ārējs ienaidnieks un arī notiek termiņuzturēšanās atļauju tirgošana Krievijas bandītiem.”

…un šoreiz vētra ūdens glāzē, ko iesāka Rinkēvičs un turpina Sastrēgumstunda…:(

+8
-16
Atbildēt

1

    edge_indran > markoni 08.04.2015. 23.37

    ——-

    Cīņa ir par Rietum-krātijas vērtībām, tāpēc neo-liberālisma ideoloģijas ieviesēji turpinās savu darbošanos:

    “Latviešiem patīk sevi salīdzināt ar Ziemeļvalstīm, kur it visur jau ir legalizētas geju laulības. Taču iemesli, kādēļ Latvija nav Zviedrija, lielajam vairumam mūsu liberāļu nav īsti skaidri. Šīs atšķirības pamatā nebūt nav jautājums par gejiem un Austrumeiropiešu šķietami iedzimtā “homofobija” iepretim Rietumu šķietamajai “tolerancei”, bet gan attieksme pret valsti.”

    Ivars Ījabs: Tepat, pie piramīdas http://www.satori.lv/raksts/8945/Ivars_Ijabs/Tepat_pie_piramidas

    0
    0
    Atbildēt

    0

klusais 08.04.2015. 22.14

Tikumības sargam Iesalniekam izrādās pat ūsas īsti neaug :) vai arī LTV1 gļuko :)

+12
-4
Atbildēt

2

    klusais > klusais 09.04.2015. 00.02

    rostins – Tev patīk puisīši , kuriem vēl īsti neaug ūsas ? :) :) :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > klusais 09.04.2015. 09.40

    klusais

    Čekas pidari, pat ja viņiem ir savas parķijas, miņistru vai vicemēru krēsli, man noteikti ir izteikti pretīgi. Es ar tiem kopā ne tikai neēstu lobsterus un fuagrā, bet arī vienā telpā neuzturētos.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

andrejs 08.04.2015. 20.39

to dzeris

laikam tiešām ar tikumību pie mums viss kārtībā, arī tik daudz apspriestā korupcija valstī tāds bubulis vien ir… :)

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB), veicot pārbaudi saistībā ar bankas “Citadele” pārdošanu, nav konstatējis pretlikumīgas un koruptīvas darbības, tostarp to, ka amatpersonas būtu nelikumīgi vienojušās par “Citadeles” pārdošanu tās pircēja interesēs.

KNAB arī nesaskatīja pārkāpumus bijušā “Vienotības” Saeimas frakcijas vadītāja Dzintara Zaķa, ekspremjera Valda Dombrovska (V) un aizsardzības ministra Raimonda Vējoņa (ZZS) atpūtas braucienā uz Gruziju, piedaloties “Citadeles” pircēja ASV investīciju fonda “Ripplewood Holdings” oficiālajam pārstāvim V.Siksnim.

KNAB ir pabeidzis pārbaudi par valsts amatpersonu rīcību bankas “Citadele” pārdošanā, izvērtējot visus materiālus kopumā un to savstarpējā sakarībā, netika gūts apstiprinājums iesniegumā minētajām ziņām par iespējamām pretlikumīgām, tajā skaitā koruptīvām darbībām saistībā ar AS “Citadele banka” pārdošanu”.

p.s. laba ziņa, vai ne?

+4
-13
Atbildēt

2

    v_rostins > andrejs 09.04.2015. 09.58

    andrejs

    tajā skaitā koruptīvām darbībām saistībā ar AS “Citadele banka” pārdošanu”.

    p.s. laba ziņa, vai ne?

    —————

    Tātad ne tikai prokremliskie pederasti tuvākā laikā vēl nebeigs savas dienas cietuma izolatorā, bet arī Streļčenoks varēs godprātīgi turpināt kalpot valstij.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 09.04.2015. 12.16

    Kāpēc neviens nepriecājas un liek mīnusus? Nevajag būt tik skaudīgiem, ja dažiem cilvēkiem Latvijā veicas… Dombrovska veiksmes stāsts rullē!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

Haris 08.04.2015. 18.49

Dzeris:

Ja ar tikumību saprot aizliegumu stāstīt pusaudžiem par seksu, par to, kā izvairīties no nevēlamas grūtniecības vai venēriskām slimībām…

============================================

“Atslēgas vārdi” – Ja ar tikumību saprot.

Paparžu ziedi un dzeri tieši ļoti vēlas to saprast tā, kaut gan tas, protams, nav tā. Un, ja izdodas to saprast tā, un, ja diskusiju izdodas ievirzīt tā, tad var aizgūtnēm šausmināties par tumsonību, viduslaikiem, utt.

+5
-15
Atbildēt

10

    dzeris49 > Haris 08.04.2015. 18.56

    Tad to drīkst darīt, stāstīt par to skolās, tev nebūtu iebildumi?

    Un arī par to, kā un kāpēc dzimst bērni, un jau pamatskolā, vai, tomēr, jāstāsta, ka visi atrasti kāpostos vai tos atnesis stārķis?

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Haris > Haris 08.04.2015. 18.57

    Nē, nebūtu iebildumu.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Haris 08.04.2015. 19.11

    Un kur un kad par to būtu jārunā, vai, vispār nebūtu jārunā?

    “V SSSR seksa ņet”, slavenā kādas PSRS funkcionāres frāze vienā no pirmajiem TV tiltiem starp PSRS un ASV, Latvijai jāiet šo ceļu?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Haris 08.04.2015. 19.23

    īsti nesapratu, iesākumā tu, Hari, uzrakstīji “Nē”, pēc mana nākamā komentāra izlaboji uz “Nē, nebūtu iebildumu”, īsti nesaprotu tavu viedokli, vai skolās ir vai nav jāatjauno šīs stundas, kuru aizliegums “tikumības” vārdā nodarījis milzīgu ļaunumu?

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Haris 08.04.2015. 19.28

    Sagrozīt faktus, draudziņ, nav glīti, es šo raidījumu redzēju, un zinu, ko viņa gribēja pateikt, kaut, iespējams, tu vienkārši neesi tēmā, kā bieži vien.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Haris 08.04.2015. 19.34

    ———–

    Te daudzi daudz ko saredz.

    https://www.youtube.com/watch?v=-qGy31dMZIY

    0
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Haris 08.04.2015. 19.41

    ———dzeris49:”(..) iespējams, tu vienkārši neesi tēmā, kā bieži vien.”

    ===============================================================================

    Reālijas jau nemainās, tikai Rietum-krātijas labumu slavētāji tos nelabumus “nevar” saredzēt:

    “Traģiski. Latvijas jauniešiem marihuāna kļuvusi par normu”

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/545365-tragiski_latvijas_jauniesiem_marihuana_kluvusi_par_normu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Haris > Haris 08.04.2015. 19.49

    Man nav iebildumu pret to, ka skolās māca par seksu, utt.

    Domāju, ka “tikumības sargātāji” (vismaz es) nobažījušies, ka skolās vienkāršu informēšanu ar laiku sāks papildināt ar LGBT+ deviāciju “reklamēšanu”, kā tas jau notiek šur tur Rietumos.

    Ja nebūtu bijis pirmo ziediņu “Viņķeles grāmatiņu” veidolā, tad droši vien nevienam pat neienāktu prātā, ka laikus jāsāk nodrošināties ar ierobežojumiem.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Haris 08.04.2015. 20.01

    Nu, vismaz attiecībā uz seksuālo izglītību skolās, tu esi progresīvāks par daudziem politiķiem šinī valstī.

    Kas attiecas uz LGBT kā “deviāciju”, sen jau uzskata, vismaz, civilizētās valstīs, ka tā nav nekāda deviācija, bet, normas variants, un nekāda tās reklamēšana nenotiek, notiek informēšana ar mērķi likvidēt diskrimināciju, arī tā “Viņķeles grāmatiņa” tiek izprasta galīgi šķērsām.

    Bet, tur, laikam, veltīgi censties tevi pārliecināt, tāpat, kā daudzus citus, nu, lai arī paliek, mani priecē, ka tu atzīsti, ka seksualā izglītība skolās nav nekas nosodāms, tā, faktiski, nostājoties pret Saeimas vairākuma viedokli, tāpēc ielieku par šo komentāru tev teknu plusu.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Haris 09.04.2015. 00.04

    Nevajag, džeri muldēt!

    Tik ērti ir izlikties, ka aizliegt grib Karlsonu un Sniegbaltīti – tāda demagoģija tiek dzīta no tevis, zanēm uz citiem tumsoņām!

    Vecāki vienkārši nevēlās vardarbības eskalāciju skolās un nevēlās eksperimentus ar bērnu psihi! Tas arī viss!

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

valdemir 08.04.2015. 17.35

Un tu arī, Kļaviņ?!

+6
-13
Atbildēt

0

dzeris49 08.04.2015. 16.19

Kad “tikumības” sardzē vecie padomju laiku dinozauri, vēl var saprast.

Kad par to “tikumību”, kā viņi to izprot, iestājas jauni cilvēki no NA, savādāk, kā ar kādu personības defektu to izskadrot nevar.

Tie mūsu parādniekveidīgie nacionālāksti absolūti neatšķiras no tiem “pravoslāvu aktīvistiem” vai “moldaja gvardija” un pārējiem tādiem pat klauniem Krievijā, tikpat aprobežoti, tikpat nekompetenti pilnīgi visur, un ar tikpat agresīvu vēlmi uzspiest savus dinozauru priekštatus par pasauli visiem, kas par viņiem pārāki.

Normālā demokrātiskā un liberalā sabiedrībā tie būtu margināļi, tāpēc viņu lielākā vēlme pielāgot sabiedrību savam līmenim.

+19
-11
Atbildēt

8

    aivarsk > dzeris49 08.04.2015. 16.30

    Aha, Džeri, pastāsti, kāpēc tevi un Co tā kaitina tikumība skolā? Skaidrojums viens – bijāt plānojuši, ko netikumīgu! Vai ne? Bet, ja ne, tad taču iebildumiem nevajadzētu būt?

    Kā var iestāties PRET godīgumu, PRET līdzjūtību, PRET tikumību????

    +6
    -19
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.04.2015. 16.51

    Ja ar tikumību saprot aizliegumu stāstīt pusaudžiem par seksu, par to, kā izvairīties no nevēlamas grūtniecības vai venēriskām slimībām, un tas viss, protams, noved pie abortu un ven. slimību pieauguma, un, tai pat laikā, grib šo legālo abortu iespējas, pēc iespējas, ierobežot, pazemojot grūtnieces, utt., tad tas nav stāsts par tikumību, bet, par tumsonību un milzīgu ļaunumu, kas tiek nodarīts.

    Un, ja vēl zina, ka galvenie tikumības sargi interesējas par zoofīliju internetā, un atzīst daudzsievību, nerunājot par to, ka, kā politiķi, ir absolūti pērkami, ietekmējami, un vadāmi, un vienmēr izcēlušies tikai ar lētu populismu, tad, katram, kurš nav apaļš idiots, skaidrs, ka visas tās sarunas par tikumību no šo te klaunu puses ir tikai tāpēc, ka, ņemot vērā viņu intelekta un kompetences līmeni, tā viņiem ir vienīgā iespēja kaut kā izcelties un sevi izrādīt, nekas vairāk, un, ja vēl var ko kādam aizliegt, vai kādu pazemot, tad jau vispār mērķis ir sasniegts, daži kompleksi, kas tiem piemīt, tā tiek kompensēti, un viņi jau jūtas labāk.

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 08.04.2015. 18.08

    Ja ar tikumību saprot aizliegumu stāstīt pusaudžiem par seksu

    ————————————-

    zini to anekdoti, kur tēvs saka 12 gadīgam Pēterītim?

    -Dēliņ, Tu jau esi pietiekami liels, manuprāt mums pienācis laiks parunāt par seksu…

    -Labi. Un ko tu, tēti, vēlies zināt?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 08.04.2015. 18.43

    Tev taisnība, tas viss jāstāsta jau agrāk, pamatskolā.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 08.04.2015. 20.25

    Pilnībā piekrītu dzerim! Tikumība ir laba lieta tikmēr, kamēr to nesāk sludināt deguna urbinātāji!

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 08.04.2015. 20.49

    to nomale

    seksuālā audzināšana ir laba lieta, kamēr to “nepasniedz” praida gājēji ar tekstiem: “Kā tu vari zināt, ka tas ir slikti, ja neesi pamēģinājis…”

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 08.04.2015. 20.59

    Andrejs.

    seksuālā audzināšana ir laba lieta, kamēr to “nepasniedz” praida gājēji ar tekstiem: “Kā tu vari zināt, ka tas ir slikti, ja neesi pamēģinājis…”

    —————————————-

    Nu nevajadzēja mēģināt!

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 08.04.2015. 23.58

    Džeri! J.Zālīša “Mīlestības vārdā” vai analogu – skolā – laipni lūdzu!

    Neiet runa par neinformēšanu par dzimumiem un to attiecībām! Runa ir par psiholoģiskiem perversiem eksperimentiem ar bērniem, a la viņķeles grāmatas!

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 08.04.2015. 16.14

tiešaam dzejoli lasot teju asara nobira ,

skolaas ar tikumiibu nekas netiks panaakts ar vardarbiibas izskaušanu , par toi ir jaadomaa , skolaa jau kaa krievu armijaa ikdienaa notiek beernu vardarbiiba , http://www.diena.lv/latvija/zinas/pamatskolenu-vidu-pieaug-ciniska-un-nezeliga-vardarbiba-14093904

vot par ko jaadomaa .

+15
-3
Atbildēt

2

    aivarsk > 08.04.2015. 16.26

    Vardarbība ir tikumīga? Ar šādu likumu samazināsies arī vardarbības propaganda skolās!

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > 09.04.2015. 07.41

    “tikumība” stiepjams jēdziens, ja šādu normu ieviestu, tāpat būtu jādefinē kas ir un kas nav “tikumīgs”, jo, kā to viegli nojaust, katram par to ir sava izpratne.

    P.S. Tas, ka pusaudzis uzzinās, ka ir homoseksuāli cilvēki, manuprāt, nav nekas traumējošs. Cita lieta, ja viņš saprot, ka viņš ir homoseksuāls un kā tas (sevis seksuālā identificēšana) notiek.

    Te, pieļauju, varētu būt bažas vai propagandas ietvaros nenotiek kāda mudināšana/noskaņošana būt homoseksuāliem. Līdzīgi dažāda veida propagandai ietekme varētu būt arī uz citām problemātiskām lietām – piemēram, prostitūciju, narkomāniju.

    Bet, kas attiecas uz propagandu (homoseksuālisma un visādu citādu), tad tai pēc definīcijas būtu jābūt apkarojamai. Nav skolās jāpopularizē visu veidu seksuālisms (tradicionāls un netradicionāls), bet no otras puses nevar arī izlikties, ka sekss nav un bērniem atbilstošā vecumā ir jābūt pietiekoši izglītotiem šajos jautājumos. Tas, ka skolā nestāstīs par kontracepciju, nenozīmē, ka bērni nezinās ka ir sekss.

    P.P.S. Un ko homoseksuālismu apkarot gribošie iesaka darīt ar homoseksuāliem cilvēkiem? Mēs taču zinām, ka tādi starp mums ir. Esmu dzirdējis ka esot pat ~8% (kas gan šķiet pārspīlēts skaitlis)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

zanE. 08.04.2015. 15.35

…deformētās apziņas tikumības sargiem šis dzejolis noteikti atgādinās par bērnu grāmatiņām…tāpēc – divkārt vērtīgs…

Kārlis Vērdiņš: Mīļais tētis

mans tētis no rīta modina

tam roka ir stipra un maiga

viņš skropstu saudzīgi pirkstos tver

un noņem no mana vaiga

viņš miežu putru man uzvāra

un kastrolī pasilda pienu

pēc brokastīm atveram grāmatu

un lasām to visu dienu

kad grāmatā laimīgas beigas ir klāt

aiz prieka lecam un dejam

jau saule sāk slīdēt aiz šķūnīša –

uz mazo veikalu ejam

es paijāju dzeltenos tomātus

tēvs palūdz lai samaļ mums gaļu

mēs papriku maisiņā krāmējam

oranžu sārtu un zaļu

kad izkliegts un izdīkts ir saldējums

mums soma pilna un smaga

mēs ejam mājās gar dārziņiem

kur večiņas lokās vagās

tēvs apsien sniegbaltu priekšautu

es klausos pa radio ziņas

no virtuves smaržo pēc paprikas

tur veidojas vakariņas

kad gaļa un paprika katlos kūp

skan durvju zvans “bimmu-bammu!”

skrien tētis un plaši durvis ver

un ielaiž gaitenī mammu

no pleciem mamma mēteli met

stāv pikta uz papēžiem augstiem

par darbiniekiem tā žēlojas –

šiem blēžiem zagļiem un švaukstiem

kas stumdāmi grūstāmi bīdāmi

kas iedzīs viņu drīz kapā

teic tētis “patiešām!” “ak šausmas!” “jā gan!”

un virtuvē lociņus kapā

ir izsalkums dusmas uzveicis

mēs vakariņojam pie galda

no mammas sarkanā kostīma

nāk smarža stipra un salda

man prasa vai labi uzvedos

vai tētim nenesu raizes

tad izņem no savas somiņas

trīs dzeltenas biezpienmaizes

mēs ēdam pie televizora

mamma bužina tētim matus

līdz parādās filma kur neatrast

bērniem domātus skatus

tad mamma saka ka gulēt laiks

es nopūšos eju uz dusu

šie blakus istabā vītero

un smejas pavisam klusu

es atkal atšķiru grāmatu

un laimīgās beigas skatos

man gribas lai mammas roka

vēl pabužina man matus

bet būs vien gulēt man jāliekas

jo paklausīgs bērns ir jauks

rīt agri agri es modīšos

kad tētis brokastīs sauks

+16
-9
Atbildēt

13

    uldis_rats > zanE. 08.04.2015. 15.39

    …un kāda saistība dzejolim ar karikatūru, ja nav noslēpums?

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 08.04.2015. 16.02

    …jautā – kāda saistība?…vistiešākā!…atceroties bērnu grāmatiņu skandālu (ar pirmo komentāru noreaģēja Fretka, demonstrējot savu deformēto uztveri) – saskatīt to, kā tur nav, bet tomēr izdomāt spēj tikai tie, kuriem zemapziņu nodarbina viena doma – par pareizo lietu kārtību – sievietei sava, vīrietim – sava vieta, tad dzejolis Jūsu lietu kārtību ir apgriezis ar kājām gaisā…

    …tikumisko lietu kanons izkropļots, ko, nu?…

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    edge_indran > zanE. 08.04.2015. 16.10

    ———

    Atklātība – dzīves norma!

    “Dzejnieki” dzejo, pīĀristi piedzejo, skolēni atkārto:

    “Palielinājies skolās reģistrēto vardarbības gadījumu skaits”

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/555016-palielinajies_skolas_registreto_vardarbibas_gadijumu_skaits

    0
    0
    Atbildēt

    0

    fretka > zanE. 08.04.2015. 16.15

    zanE: …dzejolis Jūsu lietu kārtību ir apgriezis ar kājām gaisā

    ———-

    zanE laikam gribēja teikt, ka Kārlīti dzemdēja tētis :)

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 08.04.2015. 16.20

    …Fretka…kādreiz, nudien, ir labāk izmantot iespēju paklusēt, lai sevi nepadarītu par muļķi, bet…Tu šo iespēju palaidi garām….

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarsk > zanE. 08.04.2015. 16.25

    Zane uzbūrusi tādu ģimenes idilli, ka rinkevics ar streipu laikam uzkārušies :))

    Labs un tikumīgs dzejolis, kādi iebildumi, Zane?!

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > zanE. 08.04.2015. 17.18

    K.Vērdiņš, protams, ir talantīgs dzejnieks. Bet vajadzētu tomēr saprast, vai viņš kopā ar Jāni Ozoliņu pieļauj “Latvju Tekstos” publicēties tiem literātiem, kuri ir noteikti pret homoseksuālu dzīvesveidu. Manuprāt, arī viņiem nemaz tik labi ar viedokļu daudzveidību neiet.

    Manuprāt, Latvijā no abām pusēm ir sazēlusi neiecietība. Nav normāli, ja Latvijas patrioti viens otru zākā (prasti sakot – par “nepareizu orientāciju”) tādos apstākļos, kad valstij ir ārējs ienaidnieks un arī notiek termiņuzturēšanās atļauju tirgošana Krievijas bandītiem.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Baiba. > zanE. 08.04.2015. 17.29

    Ļoti jauks un sirsnīgs dzejolis. Tētis ar baltu priekšautu iejuties sievietes-mātes lomā. Redzu, lielie kritizētāji, kuri Karlīnes un Kārļa grāmatiņu nosodīja šoreiz tekstu sapratuši pareizi. Kāpēc vienmēr jāmeklē zemteksti kuru tur nemaz nav, to gan nesaprotu. Kāpēc Aivars tur ieraudzīja Rinkēviču un Streipu, arī nesaprotu. Saprotu to, ka daži cenšas sludināt neiecietību. Attopieties tautieši, nenesiet sevī ļaunumu un nemeklējiet ienaidniekus citos.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 08.04.2015. 17.58

    to Kalvis

    pavisam nesen, kādu pusgadu iepriekš, tas bija pirms vēlēšanām, izteicu viedokli, ka latviešiem jāturas kopā ar latviešiem. Saņēmu kaudzi ar mīnusiem. Tāpēc man domāt, ka Vienotības pareizlatvieši (Briseles izpratnē) ir ar smagām novirzēm. Agrāk tādi kā viņi uzticīgi kalpoja Kremlim, veidoja komjaunatnes un partijas funkcionāru karjeru, bet tagad pārtapuši par ģimenes noliedzējiem un pederastijas propagandistiem.

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 08.04.2015. 18.05

    un kāda saistība dzejolim ar karikatūru, ja nav noslēpums?

    ———————————–

    tas paliks noslēpums, bet nākamais zanes “arguments” būs iekopētas vaimanas par Sniegbaltītes aizliegumu.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Haris > zanE. 08.04.2015. 18.25

    Uldis Rats:

    …un kāda saistība dzejolim ar karikatūru, ja nav noslēpums?

    ==============================================

    Vērdiņš ir homoseksuāls un tagad viņš, atcerēdamies bērnību, atskārš, ka it viss viņa dzīvē jau kopš sākotnes ir bijis “kājām gaisā”.:)

    Bet saistība ar karikatūru? Hm, kāds no tiem mošķīšiem ir bērns un pārējie ir vecāki?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    edge_indran > zanE. 08.04.2015. 19.19

    ——–

    Tas ir “sintētisko bērnu pakaļdarinājums”.

    Elton John calls for Dolce & Gabbana boycott

    https://www.youtube.com/watch?v=BxaBSBooy7c

    0
    0
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > zanE. 09.04.2015. 00.51

    Liberasti arī vēlas Latvijas Republikas beigas, viņiem daudz kopīga ar krievu impēristiem.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

fretka 08.04.2015. 15.13

Beidziet demonizēt Rinkēviču, Streipu un Viņķeli.

Kā jums nav kauna!

+14
-18
Atbildēt

6

    andrejs > fretka 08.04.2015. 17.50

    Pareizi, tie tak ir rinkēvičs ar Streipu, kas “strādā” pie likuma par “naida” runu… :)))

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    Baiba > fretka 08.04.2015. 20.45

    Streipim no pakaļas aste aug, bet rinkevicam ir grūti apsēsties. Gandrīz vai privātā apokalipse.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Baiba. > fretka 08.04.2015. 22.04

    Baiba, neblamē sievietes, kas nes Baibas vārdu. Kaunējusies būtu par savām stulbībām.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Baiba > fretka 09.04.2015. 08.31

    Ak tu šausmas, kur esmu kļūdījusies? Tā nav aste, bet āža kāja?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Centrum > fretka 09.04.2015. 10.49

    Defektīvā Baiba pārbaudījusi,kas Streipam ir,kā nav.Apgrābstītāja?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 09.04.2015. 12.14

    to centram

    uz bildes taču viss ir uzzīmēts, ja netici, paskaties. Tā strupā ar izaugumiem uz muguras laikam domāta Viņķele? Riebīgs tas Kļaviņš… :)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam