Zatlers: jābūt bezbailīgiem!

64

Komentāri (64)

andrejs 23.03.2015. 13.37

kur viņš bija, kad notika Parex pārņemšana un divu trūcīgu gavriku glābšana?

+1
0
Atbildēt

1

    klusais > andrejs 23.03.2015. 17.27

    Vēl nav izdomājis , bet gan jau būs ticama versija :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    DD1 > klusais 23.03.2015. 08.34

    > klusais

    “re kur galvenais baļķa nesējs”

    Jo vairāk Zatlers par to stāsta, jo vairāk pats tam tic.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 23.03.2015. 08.42

    DD1 – Zatlera tekstos cauri spiežas sāpe, ka viņš jūtas nenovērtēts …

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

zars 22.03.2015. 10.56

Lai kāda būtu Zatlera personīgā motivācija, viņa Rīkojums Nr.2 bija tā vērts, lai valstiski, nu labi, valstij labticīgi domājošie balsotu par ZRP. Tobrīd šķita, ka būs brīvāka elpošana brīvākā Latvijā… Šie vēlētāji tika piesmieti nākošajā dienā, kad Zatlers kad ar tankiem gribēja valdībā ievilkt SC. Kļūdas var piedot, bet ne nodevību, likumsakarīgi, ka ZRP zibenīgi kļuva par politisku līķi.

Pozitīvais sausais atlikums no ZRP bija vairāki viņu ministri, kuri, par spīti sava partijas krusttēva politiskajam harakiri, spēja turpināt rīkoties valstiski. Kādi salūza, kādi saliecās, kādi izturēja un progresē.

Ne par tēmu, bet, varbūt, tieši par to. Spilgtas paralēles var atrast vakar redzētajā “Kāds pārlaidās pār dzeguzes ligzdu” Dailes teātrī: par alkām lidot, par drosmi dzīvot un brīvību – vispirms jau sevī pašā. Bravo!

+3
-1
Atbildēt

1

    v_rostins > zars 22.03.2015. 22.57

    zars

    Pozitīvais sausais atlikums no ZRP bija vairāki viņu ministri,

    _____________

    Vai tad bez Sprūdža, Kozlovska, Rinkēviča, Ķīļa, Dombrovska un Pavļuta bija vēl kāds, ko es nezinu? Varbūt gribi mūs izāzēt?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Mantrausis 22.03.2015. 08.42

Patlaban izskatās, ka Zatlers turpina savu priekšteču, kas sarakstījuši grāmatas par laiku politiskajā vidē, iesākto, pasakot maz vai zināmas lietas.

Latvijā rotaļas ar terminiem ir dīvainas. Par politiķi saucams jelkas Saeimā vai ministra amatā ieticis. Vai pašvaldības deputātos. Ciktāl konkrētajam cilvēkam ir sajēga, ko darīt vai kā darīt, nav svarīgi. Tas būtu apmēram tas pats, ja ugunsdzēsējs ar 17 gadu pieredzi no rīta pamostos un dotos strādāt uz koksnes ķīmijas institūtu. Tāpat vien.

Zatlers amatā darīja maz, baudīja amata priekšrocības. Saeimas atlaišana bija ko vērts, bet – viss tā arī palika. Ir virkne konkrētu lietu, kas Latvijā būtu vajadzīgas, kurām neviens neķeras klāt un kuras traucē. Saeimai ir visas iespējas vienkāršot likumdošanu, padarīt to saprotamu ikvienam un nesarežģīt dzīvi. Nē! To līdz šim nav darījis neviens un arī dažas minimālas aktivitātes, parādot, ka Saeima faktiski nestrādā, bet imitē darbības, neko nedod.

Kas attiecas uz visu citu… Piemēram, vai fakts, ka Solvita ir veidojusi Vienotību, mums ir nozīmīgs? Vai tomēr svarīgāks ir tas, ka paši deputāti īsti nezina, par ko balso.. Kas tad pieņem likumus? Vai nemierīgās Eiropas tēls ir pamatots vai arī nupat zem aizsardzības naudas liksim visu, ko partijas vēlas… Vai Saeimas bezpalīdzība (ārēji) amatpersonu izvēlē liecina par nemitīgu trigu, vai par šīs institūcijas vājumu?

Būdams Prezidents un deputāts Zatlers reti ir izteicies kodolīgi, konkrēti un skaļi. Iespēja ko mainīt ir pagājusi secen. Grāmata? Mazliet pasaka… Zatleram bija iespēja ne vien atlaist Saeimu, bet arī reizi pa reizei teikt – Saeima pieņem aplamu likumu, es domāju tā, darām ko… Vai tā bija??? Nē!

+1
-1
Atbildēt

0

lno 21.03.2015. 19.23

“Kung-fu mākslā eksistē arī “kobras” stils. Čūska vienmēr ir tramīga. Ar paceltu galvu tā uzmana pretinieku, un mazāko aizdomu gadījumā seko ass uzbrukums ar šņākoņu un indīgu kodienu. Šādu stilu Latvijas politikā izkopusi Solvita Āboltiņa.

http://www.delfi.lv/news/national/politics/dzerajs-pertikis-un-kobra-zatlers-atklaj-oligarhu-un-aboltinas-darbosanas-taktiku.d?id=45720308#ixzz3V2ehYoyH

+2
-3
Atbildēt

2

    v_rostins > lno 21.03.2015. 21.20

    Чукча не читатель

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 23.03.2015. 13.44

    Viņš atzīmē, ka sākotnēji noliedzoši atbildējis uz jautājumu par to, vai Latvijā ir oligarhi, jo nav vēlējies “piekabināt nepelnītas birkas”. 2007.gadā, viņaprāt, “Latvijā patiešām vēl nebija izteiktu, klasiskām pazīmēm atbilstošu oligarhu. Andris Šķēle darbojās vien paša dibinātajā Tautas partijā, Ainārs Šlesers centīgi vadīja Satiksmes ministriju

    ————————————–

    šim piemīt ļoti izkoptas analītiskās spējas. :)

    ja 2007. gadā Šlesers nebija oligarhs, tad kad viņš par tādu kļuva? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Lauris Grâvelis 21.03.2015. 18.05

Katrā ziņā ar analitisku domāšanu Zatleram nav problēmas – problēmas ir ar startēģisko domāšanu. Es ļoti daudziem viņa novērojumiem piekrītu, bet tajā pašā laikā viņam neticu, jo viņš ir rīkojies pretēji / nav rīkojies vai arī neatzīst savas kļūdas. Man tā arī joprojām nav skaidrs, ko inteliģentam un patriotiskam cilvēkam būtu darīt Krievijas rīkotajos pasākumos.

+2
0
Atbildēt

0

haralds 20.03.2015. 16.36

konformkomunis†s biedrs Berziņa kungs ir vienas nezināmas valsts nezināms līderis, kurš runā nezināmā valodā un vēl lasa no papīra un runā tādā “Москоыу пронаусиэйшен’ā”, ka saliekās, ka špikeris kiriļicā!

+10
0
Atbildēt

4

    Edgars Avotiņš > haralds 20.03.2015. 16.54

    Ilvess intervijā gan teica, ka valodas zināšanas nav tik svarīgas. Kā piemēru minēja poļus – officiālajā darbā tikai poliski ar tulku. Tikai privāti var vervelēt svešvalodās.

    Kautgan protams, ka mēs neesam poļi – mēs runājam krieviski, angliski, vāciski … lai tikai pielīstu .

    Skaidrs, ka svešvalodas ir priekšrocība, bet svarīgāk ir patriotisms un veselais saprāts.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Drosma > haralds 20.03.2015. 17.33

    neizskatās ka šīs divas lietas – patriotisms un veselais saprāts īpaši draudzētos , Avotiņkungam arī – nu tā tā – par zvērinātākiem patriotiem nemaz nerunājot.

    Prezidentam jābūt visas sabiedrības pārstāvim. Pirmkārt, otrkārt – gudram, talantīgam , harismātiskam. Man jau šķiet,ka jāmeklē sieviete. Ar vīriešiem mūsu tautai baigi neveicas.

    Man ļoti simpatizē Rūta Muktupāvela. Tad man īsts lepnums ir par Vitu Matīsu. Ja tāda mums būtu prezidente – tad gan es atkal ticētu nākotnei – es domāmju tieši – valsts nākotni.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > haralds 20.03.2015. 21.22

    haralds “…vienas nezināmas valsts nezināms līderis, kurš runā nezināmā valodā…”

    ~~~~~~~~~

    Jā, no Bērziņa neko nevar saprast un nevar paredzēt, tā kā ar bitēm.

    Pirms dažām dienām TV skatīju Bērziņu vizītē Norveģijā. Viņu ar īpašu cieņu sagaidīja parādes tērpos visa karaliskā ģimene, karalis Haralds ar sievu Sonju un bērniem, arī mazbērniem. Karalis viņu sveica ar militāru godu, uz brīdi sastingstot ar roku pie cepures. Uz to mūsu Bērziņš vēlīgi nosmaidīja un uzsita tam jostas vietā pa muguru.

    UZSITA KARALIM AR PLAUKSTU PA MUGURU! Pirms pusgada šis Bērziņš vizītē Vatikānā iesita pa muguru Pāvestam, tas apmetās uz riņķi kā čūskas dzelts.

    Līdz šim nezinam kas viņam angļu valodu māca bet ar manierēm tam ir vēl trakāk, protokolu šim tipam varbūt ir mācījusi Jekateriničeva.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > haralds 20.03.2015. 21.33

    TanteSidra

    Neesi tik barga, Bērziņš tomēr bija alternatīva Zatļeram.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 20.03.2015. 16.30

Jāatzīst, ka piekrītu vismaz 90%. Mans viedoklis par Z mazliet uzlabojās – taja ziņā, ka domā viņš racionāli. Vienlaikus, joprojām domaju, ka viņš rīkojās savtīgi.

Bet par to epizodi ar 42% … nu iznīcinātu ZZS … un ko tagad? Paliktu Vienotība + SC ? Paldies par kūkām!

Par Latvijas aizsardzības lietām runā itkā saprātīgi – tikai neko nepasaka … Zemessardzes skaitliskais sastāvs divkāršojās? Nu tas atkarīgs, kā skatās uz līdzšinējiem uzpūstajiem cipariem. Cik publiski izskanēja, tad uzņēma ap 800-1000 jaunus zs. Cik bija? Officiāli bija 8000. Praktiski bija mazāk – bet ne jau nu gluži 1000 vien.

Un vai Latvijai jāaizsargājas … Jā. Vai pats šautu … Jā, bet nav ieroča un esmu pacifists. Ko darīsi – aizmukšu uz laukiem … Bet kādam citam ir jāaizsargā … Nē nu skaidrs, ka tādam vecam kraķim nav jāskraida pa mežu, bet var runāt radio, vai kaut vai ārvalstīs lobēt Latvijas intereses, vai vākt līdzekļus, vai organizēt kara hospitāļus …

+3
-6
Atbildēt

3

    v_rostins > Edgars Avotiņš 20.03.2015. 20.37

    Edgars Avotiņš

    ka tādam vecam kraķim nav jāskraida pa mežu

    ______________

    Vecs viņš ir vismaz kā sugasbrālis Rubiks, Visvaldim Lācim, protams, līdzi netur.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 20.03.2015. 21.50

    Lācis ir zvērs! Viņam .. nezinu – ap 80 droši vien, bet poliklīnikā prasa cik km viņam veselīgi no rītiem skriet!

    :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Edgars Avotiņš 21.03.2015. 07.54

    Edgars Avotiņš

    90

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Absints 20.03.2015. 16.12

Manuprāt, Zatlers ir laba ilustrācija mūsu sabiedrībai. Man vienīgais iebildums pret Zatleru, ir viņa brāļošanās ar Saskaņu, taču galvenais neizpratnes iemesls – kā persona, kas apzinās, ka ņem kukuļus, var piekrist kandidēt par prezidentu. Acīmredzot, viņa godīguma izpratne to pieļāva. Tāpat kā mūsu. Pie kam Zatlers jau vairāk vai mazāk ir godavīrs, tur solījumus, un tā tālāk… Tātad kukuļņemšana gan viņam, gan tiem, kas viņu izvirzīja, nešķita nekāds grēks, jo “visi jau ņem”, “ir tak jādzīvo”, “esi nu reālists”. Un aploksne jau nav kukulis, Un runa jau nav par kukuli, bet pateicību, un vispār… Bet vai tā nav kukuļņemšana? KNAB atzina, ka nav. Tātad Zatlers bija tas, kas legalizēja korupciju. Ja naudu ieliek aploksnē un nosauc par pateicību, tad tā nav korupcija….Un nākošais prezidents ir tieši tāds pats- Eiropas fondu izšķērdēšana nešķiet nekāds grēks ne viņam ne mums, jo “kam negadās”. Mūsu sabiedrība ir slima un slimi ir tās prezidenti. Nākošais būs tāds pats. Garantēju.

Varde, ja tā ielikta katlā un lēni, lēni tiek sildīta, nemana kad tiek uzvārīta. Tā vismaz saka. Mēs maitājamies pilīti pa pilītei, te drusku, te mazliet… un pēc tam brīnamies, ka viss tik slikti. Tāpēc arī ir…

Policijā slepkavas, Saeimā dzērāji un optimizētāji, Pašvadībās malu mednieki un zagļi.

Bet Tu neklapē ar ausīm. Esam reālisti… Viss ir feini…

+7
-8
Atbildēt

2

    edge_indran > 20.03.2015. 16.29

    ———-

    “Kopš neatkarības atgūšanas Latvijas publiskajā telpā valda neoliberālā pārvaldības racionalitāte, kas uzsver tirgus principus, individuālismu un konkurētspēju. Kā arī nacionāli valstiskā racionalitāte, kas akcentē patriotismu un lojalitāti pret nacionālu valsti kā tikumu, kurus nepieciešams ieaudzināt ikvienam Latvijas pilsonim. Ne viena, ne otra no šīm pārvaldības racionalitātēm neveicina cieņpilnas attiecības ar cilvēkiem.”

    Dace Dzenovska, antropoloģe. http://www.la.lv/varam-pretoties-ar-vardiem-un-rakstiem/3/

    ==============================================================================

    Ilustrācija esošajai sistēmai, kad politikāņi spēlē spēlītes, neļaujot tautai pat savu prezidentu ievēlēt. Degradācijas process turpinās….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 20.03.2015. 23.35

    Ja mūsu sabiedrības ilustrācija būtu Zatlers, tad būtu ļoti labi, manuprāt, mūsu sabiedrību kopumā vairāk līdzinās Bērziņam.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

tara 20.03.2015. 15.54

Visiem átri aizmirsies laiks, kad Zatlers izgāja uz ielas, nosvilpās un túkstoši atsaucās.

Zatlers bija līderis, kurš īstajā laikā, īstajā vietā paveica īsto uzdevumu – divi oligarhi/elku stabi tika nogāzti, tikām cauri krīzei ar vieglu izbīli.

Mīļš paldies bijušajam prezidentam par darbu, drosmi un cilvēkmīlestību!:)

Starp citu, ZZS Brigmanim šogad jāiet pensijā. Viņš pēdējā laikā izskatās noguris…laiks iet pelnītā atpūtā…

+13
-5
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks 20.03.2015. 15.12

Izlasīju komentārus un sapratu divas lietas-

1. Mēs esam pelnījuši to, ka Lembergs mūs cērpj.

2. Otrs jaunatklājums – SandraJ ir vēl stulbāka par Bet un betija.

+10
-6
Atbildēt

8

    Drosma > Skumjais Bruņinieks 20.03.2015. 15.17

    Un kā tev pašam ar saprašanu, precīzāk – ar stulbumu, Skumjais ? Bruņinieks tu tāds pats, kā es Leimaņa balerīna.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņiniek – vismaz vienā jautājumā mums sakrīt viedoklis!

    ;)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > Skumjais Bruņinieks 20.03.2015. 17.28

    kāds eksprezidents vājulis, tādi viņa aizstāvji – vāji. Bez argumentiem. To es arī protu ātri un viegli uzrakstīt – stulbi. Piedodiet, nekā personīga, bet ja jūs tā uzprasījāties – nu man nav grūti. Vājuļi.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    To Sandra

    Nesmērējiet lūdzu manas nesen nospodrinātās bruņas. Uzvelciet labāk kājās kādus trusikus vai stringus, neklīsties apkārt pa portālu plika.

    Ir taču galu galā kaut kādi nerakstīti iekšējie ētikas noteikumi – nevar ienākt svešā mājā ar pliku dupsi un bārstīties ar labā stilā uzrakstītām stulbībām.

    Mums jau bija viens piemērs IRā, kur akciju sabiedrības un domu biedru kopas “Puķupodi un bikšupriekša” viceprezidents lno gribēja atkailināties. Par laimi viss beidzās tikai ar bikšu pogu atpogāšanu, līdz “top less” lno netika.

    Vispār par uzvešanos IRā sīkāku informāciju varat iegūt pie portāla dežuranta ģenerāļa v.rostina. Viņš atbild par iekšējo kārtību un ir mums ētikas komisijas ģenerālis.

    Ps

    Izturieties pret viņu ar cieņu un ievērojiet viņa ģenerālpakāpi.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > Skumjais Bruņinieks 20.03.2015. 18.11

    Bruņas nospodrināji, bet pašam nozmazgāties nesanāca. Tāds klaiņo pa pasauli un nekaunas man te kaut ko aizrādīt vai pamācīt.

    Labi, nav ar laika vairs, katram sliktu vārdu nepateiksi, tas arī fakts -dzīve sauc.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    easy1959 > Skumjais Bruņinieks 21.03.2015. 19.48

    Piekrītu, tiešām, vēl stulbāka.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Skumjais Bruņinieks 21.03.2015. 20.02

    Skumjais bruņinieks. Kad spēsi atrauties no manas bikšu priekšas, baudi Zatlera saldos mirkļus. Sāc ar Dināmo kreklu Putinam: http://tv.delfi.lv/video-last/n0ZaN7LX/

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    To lno

    Nu neuzmetiet lūpu tik dikti.

    Ja gribiet zināt, visvairāk es smejos un ironizēju pats par sevi. Un nekaunos par to.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

locus 20.03.2015. 14.11

Tomēr uzskatu, ka Zatlers iet tāda lēta populisma virzienā. Ķīlis arī raksta memuārus, bet viņam vēl esot jāintervē kādi cilvēki. Bet Zatleram nekas nav pat jāintervē, ne 20 gadi jāpagaida, lai paša personīgās duļķes no acīm nokrīt. Nē, Zatlers knapi exprezidneta dzīvoklī vannasistabu iekārtojis, jau, redz, izlasījis 19 punktus un cep augšā savus diženos memuārus. Taču, kad viņam kaut ko uzprasa par prezidenta vēlēšanām, tad nez kādēļ sāk runāt kā Bērziņš – līdz maijam vēl laiks. Starp citu, ne jau tikai Šovzatlers māk vidžināt angliski, arī Bērziņš vadīja SEB banku un gan jau ka ar zviedriem latviski nerunājās.

+2
-11
Atbildēt

0

Drosma 20.03.2015. 09.48

tu gan esi pieticīgs džeri.

Man dusmas uz sevi. Dzīvoju apmēram vienu kilometru no saeimas. Gribu te iekopēt, kāda ir mana dzīvesvieta. Atkritumiem pārpilnais pagalms, ietve par, kuru tumsā nedrīkst staigāt augstpapēdenēs, jo kāju izlaušana garantēta , nu un protams, pati māja – ar visiem pieciem nopludinātajiem stāviem, pirms 2 gadiem ieliktajiem un laukā krītošajiem logiem utt. Ja nu zaglers neko sliktu nedarīja, tad neko labu pavisam noteikti arī nē. Netraucēja un netraucē nevienam, tāpēc arī var omulīgi braukāt pa modes skatēm, draudēt vēstniekiem neiet vairs ikrus ēst utt. utjprj.

Tikko operā Krutojs atkal kādu savu jubileju svinēja. Bija medijos daži mūsu politiķi un uzņēmēji – valsts uzņēmumu tai skaitā, vadītāji kremļa lakstīgalai paklanīties … vispār jau klusi tur bija…

Tikko lasīju,ka Neo – Poikānam ir jauns tiesas process – skaties tauta un mācies , vai ne. Gribi taisnību – tā dabūsi,ka uz trim nākamām paaudzēm atcerēsies. Pratīsi cieņu izrādīt – kā zaglers ar savu kukulīti, piemēram, nenožēlosi – trim nākamām paaudzēm būs no kā dzīvot. Tā es domāju.

Bet nu viss. Lai tie sūdi smird bez manis. Galu galā – ir piektdiena.

+2
-14
Atbildēt

11

    dzeris49 > Drosma 20.03.2015. 10.53

    Tad tu uzskati, ka par situāciju tavā pagalmā atbildīgs Zatlers, nevis pašvaldība vai paši iedzīvotāji, kam, principā, arī pašiem neviens neliedz sakārtot to, kas ir viņu spēkos?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 20.03.2015. 11.51

    Kā tev nav kauna, džeri !!!

    Situāciju manā pagalmā nosaka bardaks valstī!!!Tiesu sistēmas sabrukums,vai tiesu sistēma tikai kā oligarhu un viņiem pietuvināto interešu aizstāvēšanas kantoris.

    Ko raksta mediji – latviskie mediji – visās ministrijās un pašvaldības iestādēs – tādai Sandrai Jansonei uzškaudīs un vēl nosmīnēs pakaļ un man būs jājūtās laimīgai, ka nedabūšu ar kāju pa pakaļu. Savukārt, tikko parādīsies uzvārds Šķēle vai zaglers – tā visiem garās mēlītes laukā un uz celīšiem un nolaizīs un pakalpos kā vien vajag.

    Mana apsaimniekotāja akcionāru sarakstā ir kādi 5 krieviski uzvārdi un 1 Šķēle – latviskais. Un tas Šķēle ir kā zīmols.

    Bija situācija, kad cits oligars Šlesers novietoja savu auto tā,ka citi mājas iedzīvotāji nevarēja tikt mājā – Šlesera auto priekšā. Iedzīvotāji rakstīja sūdzības – bet policija neko nedarīja – tā arī žurnālistiem atbildēja – mēs neko nevaram izdarīt.

    Vai tad vēl cits oligarhs Lemebergs ir notiesāts?

    Cik gadus zaglers ir politikā, politikas spicē un ko reālu ir izdarījis ?

    Par to pašiem sakārtot – es jau te rakstīju -kas notiek ar tiem,kas paši cenšas kaut ko sakārtot – man rēķinos jau ir parāds par 2, 5 tūkstošiem eiro un četru gadu mana sarakste ar apsaimniekotāju – kurā es cenšos noskaidrot – kurš ir tas rēķins par, kuru man ir parāds. Un pēkšņi es sapratu – parāda ta nav. Bet ir metode, kā apturēt tos sakārtot gribētājus.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 20.03.2015. 12.16

    Starp citu. Šajā žurnālā publicē savus rakstus arī juristi. Ar vienu no viņiem konsultējos – ko man darīt. Rēķinos man aug līgumsodi,bet man nav iespējas pat uzzināt par ko. Man saka – jāiet uz tiesu. Bet lai es esot gatava uz visu. Un tad man tas cilvēks sāka stāstīt savu pieredzi – par savu tiesāšanos ar apsaimniekotāju – pats jurists būdams – kā viņu rupji sakot – piedod, džeri – drāza Latvijas valsts vara apsaimniekotāja interesēs. Vispirms jurista privātpraksei uzsūtīja VID – tātad – finanšu policijā – ja ir liela nauda, tādu pakalpojumu var nopirkt, kā es saprotu – nelegāli. Dzīvesbiedru patramdīja viņa darbā utt. utjprj. Vari iedomāties kādai jābūt sajūtai – vienam pret milzīgu naudu, pret neierobežotu varu ? !

    Lūk, valsts tiesiskuma stiprināšana – tas ir tas, ar ko varēja sākt zaglers, bet ko ne tikai nesāka, bet pat nemēģināja sākt. Tā ir viņa un viņam līdzīgo atbildība un es gribētu.lai tas paliek kā lāsts. Lai viņiem tomēr kādā brīdī jāsamaksā par dzīrēm.

    Pagājušā gada janvārī vai februārī – manai kolēģei , kurai ir dzīvoklis jaunā projekta mājā atslēdza apkuri. Izrādījās,ka tie paši kungi un dāmas,kuri savulaik mūs “uzmeta” , bankrotēja ar veco firmu, uztaisīja jaunu un tādā pašā veidā uzmeta jaunos klietnus. Tiesiski sakārtotā valstī tas nebūtu iespējams.

    Tu taču lasi ziņas – tiesiskais nihilisms, kas valda vasltī – tā taču ir ideāla darbības vieta visiem bandītiem.

    LTV1 bija intervija saeimas spīkeri Mūrnieci. Noklausies to arhīvā – par ko viņa , cita starpā, stāsta? Par iedzīvotāju pārstāvjiem, kuri ieradušies pie viņas lūgt glābt no bandīta apsaimniekotāja, jo policija atteikusies palīdzēt. Tas ir normāli? Adekvāti ?

    Un tu man te stāsti , lai iedzīvotāji kaut ko dara ? Ko ?

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Drosma 20.03.2015. 12.43

    Par bardaku es piekrītu, bet ne jau prezidents pie tā ir galvenais vaininieks, prezidents mums ir tikai “elites” kvalitātes spogulis.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 20.03.2015. 13.20

    Kā es tev , džeri, nepiekrītu. Sasodīts !!!Šitādas privilēģijas izmantot un neko valstī neizmainīt, nesakārtot? Sasodīts!!! Man no algas 40 procentus katru mēnesi paņem. Un tad valsts to elementārāko man nevar nodrošināt?

    Debess, cik tu esi pieticīgs, džeri. Tev pamest kauliņ un un tev laime pirtiņā.

    Bet tā nav normāla – cilvēkcienīga dzīve.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Drosma 20.03.2015. 14.20

    Tās privilēģijas ir kaut kāds atavisms, kas sen būtu jālikvidē, bet, par to cilvēku cienīgi dzīvi, totālo bezatbildību un korupciju, kas valda valstī, ne jau Zatlers vien atbildīgs.

    Zatlers atlaiž Saeimu, kura par to atbildīga daudz lielākā mērā, un nākamreiz aborigēni atkal nobalso par NA, kas atbild par tiesiskumu, un ZZS, kura ir galvenais korupcijas veicinātājs, tad ko prezidents tur var darīt?

    Cita lieta, ka šeit vispār nav neviens, par ko gribētos balsot, acīmredzot, visi likvidēti, izsūtīti, degradēti, ja mums “nacionalistu” TM kandidāts ir bijušais kopmunists, populārākais politiķis ir Lembergs, augsta ranga PSKP funkcionārs un korupcionārs, “liberālās” V līderis Āboltiņa, kopā ar Lembergu, SC, NA un Kremli, vienotā ekstāzē, lamā “sorosītus”, cīnās nevis pret korupciju, bet, pret korupcijas apkarotājiem, utt., šī valsts līdzinās Alises brīnumzemei un viss’šeit notiekošais šizofrēnijai, kaut, īstenībā, tā ir iedibināta “valsts nozagšanas” sistēma, un, pamēģini tikai, iet pret šo sistēmu, nekāda atbalsta tev nebūs, un izmetīs no politikas, kā korķi, šeit ir jāpakļaujas partiju “augšu” diktātam, kas pakļaujas sponsoru diktātam.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 20.03.2015. 14.26

    Labi, džeri, tādiem Taviem vārdiem es piekrītu. Ar atkāpi, ka šoreiz vienkārši runa par zagleru. Es kotletes necepu un pat īsti nemāku, bet ja ceptu, tad tu kādas dabūtu, lai tev arī tiek kāds prieks dzīvē. Lūk.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 20.03.2015. 14.28

    Jā un par NA esmu pārlieicnāta, ka viņiem ir slepens sadarbības līgums ar kremli.Par Latvijas valsts pamatu sagraušanu, var teikt – paralizēšanu. Saskaņas centrs to neslēpj , bet NA slēpj un ir taču,kas viņiem notic. Jā – tā ir baigākā traģēdija. Piekrītu.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 20.03.2015. 16.30

    Nevis NA, bet Vienotībai.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Drosma 20.03.2015. 17.06

    Par šo pilnībā piekrītu. Normāli būtu lielāka pensija – lai pats var pirkt auto ar kādiem paklājiņiem grib. Citādi šajā gadījumā Vienotība un ierēdņi izvazāja ex-prezidentu pa medijiem – bet cieta Latvijas prestižs un cilvēku ticība valstij.

    –>>

    dzeris49 Tās privilēģijas ir kaut kāds atavisms, kas sen būtu jālikvidē, bet, par to cilvēku cienīgi dzīvi, totālo bezatbildību un korupciju, kas valda valstī, ne jau Zatlers vien atbildīgs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Drosma 20.03.2015. 21.40

    Edgars – nu Latvija ne tuvu nav vienīgā kur eksprezidentiem ir privilēģijas. Kādu laiku atpakaļ rakstīju kā vacieši diskutēja par eksprezidentu izmaksām pēc termiņa beigām. Toreiz franču prezidentu izmaksas tika apspēlētas pretstata vācijas …

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 20.03.2015. 09.33

Zatlers, bija labāks ārsts, nekā politiķis, tepat arī stāsta daudzas apšaubāmas lietas un dod visai nenoteiktas atbildes.

Kaut arī medicīnā darījis visai divdomīgas lietas, tas sievas un viņa kopīgais endoprotēžu bizness, Audera iznīcināšana ar TP palīdzību, nu, “aploksnes” jau ņem visi, bet, Auders, vismaz, to bija, faktiski, legalizējis un maksāja nodokļus, un gribēja, lai legalizē arī citi, par ko arī cieta.

Tai pat laikā, izņemot to kļūdu ar SC aicināšanu, neko sliktu politikā neizdarīja, Lemberga un Šķēles diktātam nepakļāvās, un Saeimas atlaišana bija viennozīmīgi pozitīvs solis un, vismaz, PLL galu nodrošināja, cita lieta, ka Saeima pat bez lielas Lemberga ietekmes, kad, it kā, bija divu puslīdz liberālu partiju pārsvars, neko daudz nepaveica, nu par to daļēji jāpateicas arī V, kam iznīcināt konkurentu nosacīti liberalajā jauciņā un sponsoru interses bija daudz svarīgāk, tāpat, kā Lembergs bija daudz vēlamāks partneris par ZRP, nekā veikt reformas.

Protams, pats galvenais jau bija pašas RP kļūdasun pieredzes trūkums.

Principā, manuprāt, Zatleru, tomēr, jāvērtē ar plusu, atšķirībā no Bērziņa.

+13
-6
Atbildēt

6

    klusais > dzeris49 20.03.2015. 09.51

    dzeris – Zatlera kļūda bija tā , ka nav iespējams izveidot sakarīgu politisku partiju tik īsā laikā . ZRP jau dibinot bija nolemta neveiksmei , jo neviens īsti nekontrolēja kas tad ir tie , kuri iestājas partijā , kuri atbalsta to un kuri beigās nokļūst vēlēšanu listē un Saeimā pēc tam . Tam , kam lielāka uzņēmība , kam labākas komunikācijas spējas varēja vēsi iekļūt ZRP , tad vēlēšanu listē . Otra kļūda par kadru izvēli – nu kas Sprūdžs par premjera kandidātu …. anekdote gatavā … ko Ķīlis sadarīja izglītības jomā , ja neskaita ministrijas struktūras izjaukšanu un nemitīgu kašķi . Atceros , ka vajadzēja pusotru gadu ,lai no viņa izspiestu izglītības reformu plānu , kas uzlikts uz papīra nevis nemitīgas performances .

    Un vēl nepastāstītais stāsts par Sondores Kukules lomu . Kādu tad īsti šī kundze spēlēja lomu … Aculiecinieki stāsta interesantas lietas no to laiku notikumiem … un neaizmirstam kas ir Sondores vīrs un ar ko viņam ir saikne …

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 20.03.2015. 11.02

    klusais – nu protams, tas jau ir tas pieredzes trūkums un steiga, bet, vismaz, bija, it kā, nodomi, ka kaut kas jāmaina, patreiz pat tie nav, pilnīgākā stagnācija, jo, īstenībā, tām “vecajām” partijām nekādas reformas nav vajadzīgas un pat kaitīgas, jo tās skar vai nu to pašu, vai nu to sponsoru interses, nodrošinot lielāku caurspīdīgumu, tātad, mazāku korupciju un efektīgāku valsts naudas izlietošanu, duļķainos ūdeņos jau zivtiņas vieglāk ķeras.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 20.03.2015. 11.21

    dzeris – par pieredzi nepiekritīšu , Zatleram bija pieredze 4 gadu garumā un tā manuprāt ir pašsaprotama lieta . Ja nedaudz padomātu ar galvu , tad nebūtu Olšteina sešinieka .

    Ja par reformām , tad paskaties – Belevičs plosās kā traks, redzēs, kas sanāks :)

    Ja par nodomiem , tad ir tāds teiciens – labiem nodomiem bruģēts ceļš uz elli .

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 20.03.2015. 11.32

    Jā, par Belevicu piemirsu, pagaidām cerīgs, bet, tur figurē tik lielas naudas, ka, ja viņam nebūs kārtīga politiska atbalsta, var beigties visādi, ļoti daudzi ieintersēti viņu bremzēt, jānovēl viņam veiksme.

    Bet, ne izglītībā, ne ar tiem MNA, ne KNAB nenotiek it nekas.

    Par to Zatleri – nu nav viņš politiķis un organizētājs, un tur vēl tās sievas faktors, ja politiķi regulē sieva, nu tad tur nekas labs sanākt nevar.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 20.03.2015. 12.38

    Ar klātpienākušo Olšteina sirdsapziņa sešinieku gan iznāc feileris.

    —————————

    cik nu tur tās sirdsapziņas, bet par ZRP sabrukuma sekmēšanu – liels paldies! :)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 20.03.2015. 23.16

    Tad Lemberga marionetes – ZZS ir labāki par ZRP?

    Tāpēc jau esam, kur esam, ka daudzi spriež tikpat absurdi.

    Īstenībā, teorētiski tā Saeima ar V un ZRP bija labākā no visām Saeimām ar lielām potencialām iespējām, un tas ir pateicoties Zatlerim, kas, ar visām savām kļūdām, tomēr spēra šo soli, tad vēl likās, ka ir kāda cerība, ka Latvija var kļut par normālu valsti, tagad vairs nekāda cerība nav, Igaunija un Lietuva iet uz priekšu, mēs – atgriežamies pagātnē.

    Var jau domāt par to Zatleri, ko gribi, viņš nav sevišķi harizmātisks politiķis, viņam daudz trūkumu, bet, viņš deva iespēju, ko mēs laimīgi pazaudējam, mūsu politiķu savtīguma un vēlētāju stulbuma dēļ.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 20.03.2015. 09.26

Kā mēdz teikt – misters Smārts – vecais labais joks ar ekspolitiķiem, kuri no sabiedrības paņēmuši visu, ko vien varēja paņemt, secinājuši ,ka patiešām viss, sāk sabiedrību mācīt kā pareizi dzīvot un kādas kļūdas tā darījusi.

Lūk, zaglers bija tas prezidents, kurš man kājām uz darbu ejot , uz savu pili brauca trīs mašīnās – viena ar diviem džekiem pa priekšu, vidējā pats dievs zaglers, atkal ar dieviem džekiem un tad trešā mašīna – atkal ar diviem džekiem , brauca no mugurpuses. Kad tā pati saeima zgleru neievēlēja otrreiz par prezidentu, tad puisim nācās smagi ciest, jo turpmāk bija jāvizinās vien vienā mašīnā trīs kungu kompānijā. Un mēs par to visi maksājām un maksāsim joprojām.

Ja būtu laiks – būtu interesanti apkopot ekspolitiķu izteikumus par Latviju un latviešiem. Cits latviešu smārts – Latviju un skaistas sievietes allaž glābt gatavais Jurkāna kungs, piemēram. Tur ir ko paklausīties. Žēl, ka dzjenieks Bargais trimdā aizdzīts, būtu viņam “kur ieskrieties” …

+6
-13
Atbildēt

0

klusais 20.03.2015. 08.18

Ir protams interesantas domas intervijā , bet nu ir nolaisti arī ūdeņi … kaut vai piemēram par nebraukšanu uz Gruziju … kur problēma atlidot no Pekinas teiksim līdz Helsinkiem 8 stundas un esi Helsinkos un no turienes tālāk .

Tāpat stāsts par to kā meklēt vainīgos ārpus savas paša partijas … nu neviens nebūtu sagrāvis ZRP , ja paši nebūtu nolaiduši to podā . Un tad lieliskā frāze par izglītības prioritāti … uzkūla putas , sataisīja haosu , bet rezultāts praktiski nekāds , ja pat ne negatīvs.

Vēl prasījās jautājumi par Rinkeviča un Sondores-Kukules lomu Zatlera lēmumos Rīkojuma Nr.2 sakarā un turpmākajās darbībās.

Visā visumā tāda intervija , kas atstāj nepateiktas daudzas lietas . Man Zatlers bez Rīkojuma Nr. 2 atmiņā paralēli paliks kā stipri divdomīga persona , jo vienmēr atcerēšos viņa cīņu ar Auderu … kur Zatlers ar ieslēdza savus administratīvos resursus. Nez kā būtu pagriezies liktenis , ja Auderam būtu rokās Zatlera instrumenti un atrastos pacienti , kas dotu liecības par to kā varēja tikt pie Zatlera uz endoprotezēšanu … un cik tas maksāja .

+17
-7
Atbildēt

5

    DD1 > klusais 20.03.2015. 12.53

    > klusais

    “vienmēr atcerēšos viņa cīņu ar Auderu … kur Zatlers ar ieslēdza savus administratīvos resursus. Nez kā būtu pagriezies liktenis , ja Auderam būtu rokās Zatlera instrumenti un atrastos pacienti , kas dotu liecības par to kā varēja tikt pie Zatlera uz endoprotezēšanu … un cik tas maksāja”

    Man arī pirmais, kas nāk prātā, ir Audera iznīcināšana un vēl daudzas citas šmuces. Arī rīkojums Nr.2 bija merkantilu iemeslu motivēts, Satversmes garam neatbilstošs valsts apvērsums.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > klusais 20.03.2015. 16.45

    To DD1

    Agrāk nepievērsu Jums lielu uzmanību, bet kopš sākāt skandināt par “Zatlera savtīgajiem Rīkojuma N2 mērķiem” un savu konsekventumu šajā sakarā, “pārlaidu acis” pāri Jūsu “daiļradei” šajā portālā.

    Kopsavilkums apmēram šāds – vienīgais, kur Jūsu persona ir konsekventa, tas ir liekulība.

    Uzmeklēju rakstu IRā “Šlesers seifā”, kas iznāca (uzmanību!) dienu pirms Zatlera Rīkojuma N2. Tajā ļoti spilgti parādās Jūsu un pārējo kladzinātais, ka Zatlers atlaida Saeimu “merkantilu nodomu vadīts” absurdums.

    Patiesībā mēs visi, sabiedrība lūdzāmies un pieprasījām, lai prezidents izdod Rīkojumu.

    Lūk, Dzeris 49 koments:

    “Zatleram jāizsludina referendums par Saeimas atlaišanu. Viņam ir tādas tiesības un pienākums, jo Saeimas vairākums parādija, ka darbojas prettiesiski un korumpētu oligarhu interesēs…”

    Un, ko Jūs domājiet, Dzeris par šo komentāru saplūc rekordlielu plusiņu ražu – 39!

    Neviens, es atkārtoju, neviens viņam neiebilda. Visi pieprasīja Rīkojumu N2.

    Bet tagad interesants Jūsu “konsekventais” komentārs uz Dzeris49 teikto:

    “DD1 Labāk nepateikt. “Tad nu Zatleram ir iespēja izvēlēties – vai nu riskēt aiziet kā nopērtam sunim, vai nu izdarīt ko patiešām derīgu un, kaut ar riskēt aiziet, ja referendums neizdosies, bet kā vīram ar mugurkaulu un valsts vīram. Mazliet nerīmējās ar Jūsu “konsekvento” tagad teikto, ko?

    Lūk Jūsu jau 2010. 5.10. komentārs:

    “Būtu Latvijai labāk, ja Vienotība beidzot ietu kopā ar SC un ZZS”

    Laikam Jūsu liekulīgā persona arī kādreiz bija, tā pat, kā nīstais Zatlers, “prokrieviska” un “pārdevusies Kremlim”.

    Nākamais Jūsu komentārs:

    2011.7jūl.

    “Tas būs tikai brīnums, ja nākamā Saeima būs mazāk atkarīga no oligarhiem. Tādā gadījumā tikai priecātos kļūdīties”

    Bet pēc ārkārtas vēlēšanām, kad skaidri redzams, ka Šlesers un Šķēle ir izmesti un Lembergs pataisīts par margināli, Jūs savus vārdus aizmirstat un nemaz “nepriecājaties par savu kļūdīšanos. Vēl vairāk, Jūs ar šo komentāru:

    “RīkojumsN2 atmeta valsti atpakaļ attīstībā.” (!!!)

    parādiet, ka ar prāta spējām esat apzagts(a).

    Liekulības, divkosības un dubulto standartu kalngals, protams, ir Jūsu kladzināšana uz katra stūra par Zatlera pasakaino mantkārību un savtīgumu “dzīvoklīša jautājumā” un reizē VV Freibergas pielūgšana un dievināšana, kura ar savu dzīvokļa remontu

    469 000 LS (salīdzinot Zatleram 80 000)

    Jums nešķiet ne alkatīga, ne savtīga.

    Jūsu pielūgtā VVF neko neizdarīja valsts iekšpolitiskajā dzīvē. Viņa mīl nevis Latviju sevī, bet sevi Latvijā.

    Bet Jūsu un visu pārējo nīstais Zatlers uzdrīkstējās IEROSINĀT stulbajai tautai:

    ” Kā būtu, ja mēs turpmāk dzīvotu un veidotu savu valsti bez ļoti smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga?”

    Un rezultātu mēs redzam – valsts nozadzējs, oligarhs, kas nozadzis valstij tuvu pie miljarda, ir zirgā un rullē, bet cilvēks, kas uzdrošinājies zaglim pretī stāvēt, ir tautas acīs pataisīts par “zagļeru”, kas atbildīgs par SandriņasJ piedirsto pagalmu.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    DD1 > klusais 20.03.2015. 17.04

    > Skumjais Bruņinieks

    “Patiesībā mēs visi, sabiedrība lūdzāmies un pieprasījām, lai prezidents izdod Rīkojumu.”

    Vai visi 86% tāpat kā Putinam? Jā, es biju starp tiem 14%.

    Ja jau Jūs veltījāt tik daudz uzmanības manai personai, lai aizstāvētu Zatleru, tad no maniem komentāriem, kas attiecas uz viņu, Jums vismaz vajadzēja izdarīt secinājumu par manu konsekvenci. Jā, uzskatīju, ka tā bija kļūda un Zatlers nebija cienīgs ieņemt prezidenta amatu, tas kļuva skaidrs vēl pirms viņa ievēlēšanas, kad atklājās meli par studijām Jēlas Universitātē, bet galvenais, korupcija (aploksnes) un paša sievas firmas nekvalitatīvu implantu piegādes viņa vadītajai slimnīcai. Taisnība bija Zatlera tēvam, kas gribēja dēlu atturēt no prezidentūras.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > klusais 20.03.2015. 17.12

    Skumjais – ex prezidentiem vienkārši jāpiešķir lielāka pensija un viss. Jo tā ņemšanās ap dzīvokļiem, mašīnu paklājiņiem utml grauj sabiedrības ticību valstij. Lai paši pērk kādu dzīvokli grib un kādus velura paklājiņus grib – bet bez ierēdņu un mediju ņemšanās.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 21.03.2015. 16.45

    Bildes sakarā interesants Zatlera stāsts –

    “Tomēr viens Šlesera gājiens paliks manā atmiņā kā nodevīgs. 2011. gada jūlija nogalē festivāla Jaunais vilnis organizatori vēlējās svinīgos apstākļos pateikties man par atbalstu šim pasākumam un pasniegt piemiņas medaļu. Tiku lūgts kaut uz piecām minūtēm apsēsties pie banketa galda, kam es piekritu. Te pēkšņi sākās dīvainas izdarības. Mans galda kaimiņš, “Jaunā viļņa” organizācijas komitejas priekšsēdētājs Aleksandrs Šenkmans, pielec kājās un atstāj savu krēslu, uz kura tūlīt bez jebkāda uzaicinājuma apsēžas Šlesers. Kā pēc burvju nūjiņas mājiena telpā, kur presei ieeja liegta, uzrodas fotogrāfs, nobildē mūs un uzreiz pazūd. Pārāk daudz dīvainu sakritību, lai būtu parasta nejaušība. Jau pēc dažām dienām, 1. augustā, “Neatkarīgās Rīta Avīzes” interneta portāls publicēja šo fotogrāfiju ar atbilstošo rakstu – “Zatlers Jaunajā vilnī ballējas ar oligarhu Šleseru,” atminas eksprezidents.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam