Es gribētu teikt latviešiem — nu, atmostieties taču!

94

Komentāri (94)

lunda 08.03.2015. 14.57

Man gan liekas, ka Kalniete būtu lieliska prezidente un Latvijai būs paveicies, ja izdosies viņu ievēlēt.

0
-1
Atbildēt

1

    andrejs > lunda 09.03.2015. 10.20

    es gan tā nedomāju. Man nepatīk viņas attieksme pret valsts valodas ieviešanu visās valsts un pašvaldību iestādēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ansis 06.03.2015. 23.29

1) Man tomēr šķiet mulsinoši, ka pati Kalniete izvirza savu kandidatūru. Ja ar “Vienotību” viss būtu kārtībā, tad šāda situācija nerastos.

2) Kalniete savu augstāko popularitātes virsotni sasniedza pagājušajā desmitgadē. Un šķiet, ka to vairs neatgūs.

Domāju, viņa būtu labāka prezidente par Ulmani, Zatleru, Bērziņu un RA izvirzīto Bondaru, taču būsim reāli – ja Kalnietes mērķis bija kļūt par prezidenti valstī, kurā valda savi politikas likumi, atšķirīgi no Rietumeiropas, tad jāatzīst, ka viņa savulaik pieļāva neatgriezenisku kļūdu, pievienojoties “Jaunajam laikam”, tādējādi zaudējot savu politisko neitralitāti.

3) Piekrītu Kalnietes redzējumam par prezidenta lomu turpmākajos četros gados. Manā skatījumā, izcila Latvijas prezidente būtu Vita Matīsa.

+1
-1
Atbildēt

1

andrejs 06.03.2015. 21.20

Šodien Rīgā ES Ārlietu ministru sanāksmē Luksemburgas pārstāvis skaidroja muļķa bauriem, ka Krimas tautai esot bijušas tiesības uz pašnoteikšanos.

Interesanti, vai IRsis par šo Luksemburgas valstisko nostāju rakstīs tikpat daudz un bieži, kā par Vienotības draudziņiem FIDESZ no Ungārijas. Vai arī kkādu apsvērumu to noklusēs…

+2
-4
Atbildēt

0

Absints 06.03.2015. 15.38

Man Kalniete būtu labākā kandidatūra, tomēr viņu neievēlēs, jo ir pārāk “latviski” noskaņota.

Par prezidentu būs kāda neitrālāka persona Bez tam Kalniete ir diezgan gudra, bet tautai gudri cilvēki nepatīk (zināms izņēmums ir Vaira Vīķe Freiberga, bet arī viņa par prezidenti tikai izvirzīta ierastā stilā – pēdejā brīdī, izvelkot no kaut kurienes, un arī viņa par savām prāta spējām patstāvīgi saņem žulti)

Demokrātijas lielākā nelaime ir balstīšanās uz likumiem, jo neviens likums nekad nav un nebūs tāds, kas neatstāj spraugas. Agrākajos režīmos no cilvēka prasīja attieksmi, un karjera bija atkarīga no tā, vai ir vai nav pareizā attieksme. Tagad galvenais ir likums, un tad iznāk kā ar tiem Balvu policistiem – pēc likuma tīri, bet cilvēks noslepkavots, vai kā ar Zaķa auto pirkuma nodokļu optimizāciju, kur likums nav pārkāpts un Zaķis ir nevainīgs, vai kā ar Aboltiņas atkal ietikšana Saeimā – viss tak ir likumīgi…

Tad nu lūk- Kalnietei būtu arī attieksme, būtu ne tikai likumu ievērošana, bet varbūt arī godīgums un taisnīgums Latvijā atgūtu savas pozīcijas.

No negatīvām lietām man personīgi traucē Kalnietes darbība tajā brīdi, kad viņa pēc iestāšanās Eiropas Savienībā pārstāvēja Latvijas lauksaimniekus – tad viņa bija tā, kas parakstijās, ka Latvijā zemniekiem būs vismazākie platību maksājumi… tagad gan, būdama Eiropas parlamenta Deputāte, tieši viņa ir arī šo netaisnību mazinājusi.

Daudziem Kalniete nepatīk tāpēc, ka daudz par viņu zinām, Nāks kāds cits, nezināms, izvilkts no pažobeles pēdejā brīdi, un tiks akceptēts, jo mums visiem ir vēlme no jaunā nezināmā sagaidīt mesiju, nevis balstīties uz pārbaudītām vērtībām.

+13
-5
Atbildēt

2

    edge_indran > 06.03.2015. 16.44

    ——–Ķīps:”(..)

    “Demokrātijas lielākā nelaime ir balstīšanās uz likumiem,…..”

    ===============================================================================

    Auseklītis pat savā 4.maija režīmā pērienu dabūs:

    “Patlaban Latvijā spēkā ir ap 12 tūkstošiem tiesību aktu, no kuriem daudzus nepilda un nekontrolē
.”

    Likumdošanas šizofrēnija: Virkni tiesību aktu nepilda un nekontrolē

    http://www.la.lv/likumdosanas-sizofrenija-virkni-tiesibu-aktu-nepilda-un-nekontrole-2/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > 06.03.2015. 16.47

    Agrākajos režīmos no cilvēka prasīja attieksmi, un karjera bija atkarīga no tā, vai ir vai nav pareizā attieksme.

    ===

    Nu tad viņa pati izcils piemērs pareizai attieksmei – lai no šuvējas pārietu sekretāros – referentos: nu tur bija jābūt izcili pareizai attieksmei pret sistēmu.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

locus 06.03.2015. 12.56

1)Negribas tomēr to ziedot.lv vadītāju par prezidenti. Kungi,tā asarainā ziedošanās tomēr nomāc. Negribētos redzēt latviešus kā ziedojošos ziedotāju nāciju.

2)Par Dombrovskīša pēkšņi demisiju: jā, tas, cik ļoti Valdiņš gribēja būt par junkuriņu pie Junkera – nu tas bija pārsteigums.

3)Par man visnotaļ simpātisko Kalnieti – personīgi man ir nepieņemami, ja no bērēm taisa politisko vai kādu citu kapitālu. Paldies Dievam, mani radinieki nav tautas tribūni, bēres notiek kā jau bērēm jānotiek.

+2
-12
Atbildēt

0

nomale 06.03.2015. 10.46

…Tas, kas mani pārsteidz, ir, ka par “Vienotību” un tās iekšējām diskusijām un viedokļu dažādību interese ir tik sakāpināta, kamēr par to, kas notiek, piemēram, ZZS, gandrīz netiek rakstīts….

———————————–

Ja jau pat Kalnieti tas pārsteidz, tad ko teikt par parastajiem, pelēkajiem Vienotības biedriem. Skumji! Kalnietes kundze – ZZS un SC vēlētājs pēc būtības ir “vatņiks”. Lembergs vai Ušakovs no tribīnes nosauc visus par muļķiem un ar to viņa vēlētājam pietiek. ZZS un SC vēlētājs neapgrūtina sevi ar domāšanu.

Ar Vienotības vēlētāju ir savādāk. Viņš domā. Viņš analizē. Viņš ir kritisks. Viņš dodas projām!

+18
-4
Atbildēt

25

    Edgars Avotiņš > 06.03.2015. 11.28

    nomale – nezinu par SC velētājiem (neesmu tāds bijis un ar tādiem dzīvē saskāries), bet par ZZS vēlētājiem Tu krietni pārspilē.

    Pēc Zatlera Nr2 Es balsoju par ZZS! Un nenožēloju – normāla konservatīva partija. Lemebergs gan nav mans elks – būtu labāk, ja ZZS tiktu no viņa vaļā.

    Vai es esmu “vatņiks”?

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    andrejs > 06.03.2015. 11.45

    par ZZS vēlētājiem Tu krietni pārspilē.

    ———————-

    manuprāt viņi ir aktīvākie ASV lamātāji, arī visprokrieviskāk noskaņoti. Un ļoti daudzi balso par ZZS tikai tāpēc, ka viņiem ir visu laiku ilgākais premjera amata “kandidāts”… :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 06.03.2015. 11.53

    Andrej – Tu vērtē pēc viena paša Lemberga.

    Nu bet Vējonis? Līdaka? Bergmanis?

    ZZS laukos ir ļoti populāra nevis dēļ Lemberga, bet gan tāpēc, ka vietējās pašvaldībās ļoti labi strādā – piemēram, Madonas novadā – iepriekšējā sasaukumā bija viens pats Lungevičs – pierādīja sevi ka vice-mēru un pēdējās vēlēšanās ievilka jau kādus 5 klāt.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 06.03.2015. 11.57

    Pr to ASV lamāšanu … jā – es bieži lamāju ASV. Bet es vienlaicīgi vēl vairāk lamāju Krieviju. Ir lietas, ko ASV dara pareizi un ir lietas, ko ASV dara nepareizi. Es negrasos slavēt jebko, ko dara ASV, tikai tāpēc, ka viņi ir mūsu sabiedrotie!

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    nomale > 06.03.2015. 12.03

    Edgars Avotiņš. ZZS=Lembergs=valsts izzagšana, atpalicība, degradācija!

    Ja balso par ZZS, tad vai nu tas ir personīgi izdevīgi vai arī ar domāšanu īpaši neaizraujies.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 06.03.2015. 12.10

    andrejs

    manuprāt viņi ir aktīvākie ASV lamātāji, arī visprokrieviskāk noskaņoti.

    ____________

    Neviens ZZS nav tik prokrieviski, kā ietekmīgākie ministri, Rinkēvičs un Kozlovskis, noskaņots, bet tā priekšā, ko paguvusi sastrādāt ZRP(v) kleptokrātu un pederastu varza, Lembergs nobāl.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > 06.03.2015. 12.18

    to rostins

    —————————

    ja tu uzmanīgāk lasītu, tad saprastu, ka es runāju par elektorātu.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 06.03.2015. 12.25

    Ļoti melnbalts viedoklis!

    Personīgi izdevīgi man tas nebija … tātad ar domāšanu …

    Un kā tad ir ar manu domāšanu, ja es pagaidu Saeimā balsoju par ZZS, pašvaldība par Vienotību, EP un pēdējā Saeimā par NA ?

    Un nevienā no gadījumiem nejūtos vīlies!

    Par to valsts izzagšanu … kopš Lembergs ir atstumts no “kloķiem”, tad izzagsanu stingri savās rokās ir pārņēmusi Vienotība – gan Prudentijas līgumi, gan atbalsts no Ceļu būvniekiem Zaķim, gan Citadeles notirgošana par sviestmaizi, gan 3a portfelis – nu un pasažieru vilciens būtu vēl viens, ja vien nebūtu pietrūcis naudas Štokenberga megaprojektam.

    Jā – es piekrītu, ka valsts izzagšana ir milzu problēma. Tikai risinājums nevar būt šo izzagšanu no viena grupējuma nodot citam – bet patreiz tieši tā ir noticis.

    Tapēc es neatbalstu Čiganes un Judina pretLemberga likumus. Ir jābūt likumiem, kas situāciju sistemātiski sakārto, lai zagt nebūtu iespējams un lai zagļus varētu notiesāt – bet šaja virzienā iepriekšēja Saeima (kas sevi sauca par Tiesiskuma) izdarīja maz.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 06.03.2015. 12.25

    andrejs

    Cik esmu sastapies ar ZZS elektorātu, vēl jo vairāk.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    nomale > 06.03.2015. 12.36

    Edgars Avotiņš. Lembergs atstumts no varas? Kaut kas jauns! Vienotībai tikai iedots rokās karogs, bez iespējas kaut ko diži ietekmēt – valsti joprojām caur savām mauķelēm vada Lembergs!

    Protams neviens jau nespiež Vienotībai to karogu turēt, bet Āboltiņa jūtas pietiekami komfortabli un tas arī ir galvenais.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 06.03.2015. 12.52

    nomale

    Tās gan drīzāk ir čekas mauķeles, kas vada un īpaši, izlaupa, valsti. TEC2, PV, LM un Citadele ir čekistu piesmietā izdzimteņa, Dombrovska, un bandas valsts nozagšanas projekti.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 06.03.2015. 12.55

    Ēriks > 06.03.2015. 13.00

    nomale > 06.03.2015. 13.03

    Ēriks. Un ko Lembergs saka par Ventspils naftas privatizāciju? Kaut vai par to epizodi, kad sīkajiem akcionāriem, kuri bija iegādājušies akcijas par sertifikātiem pēc vairāku gadu tukšā klusuma pienāca vēstule ar brīdinājumu, ka viņiem turpmāk būs jāmaksā par VN akciju turēšanu, jo redz tas maksā naudu?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 06.03.2015. 13.08

    Tas bija sen,es runāju par to,ka ”valsti joprojām caur savām mauķelēm vada Lembergs”.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    nomale > 06.03.2015. 13.13

    Ēriks. Es principā neklausos un neskatos Lemberga spriedelējumus, jo tirst acīs skatīdamies viņš pieprot ne sliktāk par Putinu. Lai salabo tiesā savu reputāciju un tad māca citus dzīvot!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 06.03.2015. 13.30

    Ēriks

    Tur sanāks krietni vairāk par Lemberga minētiem 100 miljoniem starpības, jo Citadeles vērtība ir pielīdzināma vismaz tās desmit gadu peļņai. Uz galējo pretekļu, Zatļera un Dombrovska, un viņu varzas fona, Lembergs paliek aizvien mazāk nesimpātisks.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 06.03.2015. 13.57

    nomale,viņš tur nemāca dzīvot,viņš uzdod jautājumu -”Kam tas ir izdevīgi?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > 06.03.2015. 15.03

    Un ko Lembergs saka par Ventspils naftas privatizāciju?

    —————————-

    domāju, varētu pastāstīt, ka VN saņēma kā lielu dāvanu no Ozoliņa patrona Šķēles. Pumpainie cerēja, ka Lembis aizvērsies, un viņi varēs turpināt zagšanu bez lieka trokšņa, bet Lembis neaizvērās…

    Pumpainie alojās – NRA turpināja celt brēku par visiem gadījumiem, kad lielzagļi neņēma vērā viņu bosa intereses.

    Jau vēlāk (ap 2000. gadu) tapa vienošanās starp diviem A par “uzņēmējvides sakārtošanu valstī”.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 06.03.2015. 15.05

    Par to, ka par akciju turēšanu jāmaksā – pretenzija nav adresēta pareizi. Ja akcijas būtu saglabājis depozitorijā, tad nekas nav jamaksā – viņas tur vienkārši stāv. Maksu prasa komercbankas par vērtspapīru konta apkalpošanu. Tas, ka mazie akcionari būtībā pamatīgi zaudēja – jā. Arī maniem vecākiem skaitās, ka ir kādas 20-30 VN akcijas, bet viņas pat pārdot nevar, jo izdevumi konta atvēršanai, komisijām utt sanāk lielāki nekā summa, ko par tām nedaudzajam akcijām varētu saņemt.

    Tas, ka VN īpašnieki neizmaksāja dividendes, bet peļņu izņēma caur fiktīviem līgumiem ar piegādātājiem – tas gan tiesa. Bet šeit uzmanīgi – vai tur viens pats Lembergs vainīgs? Nebūt nē. Tajā īpašnieku lokā ir vairāki oligarhi – tai skaita Jaunā laika, ZRP un Repšes Attīstības sponsori un/vai biedri. (Nenoliedzu arī Lembergu – bet nevajag vienkāršot)

    —————————————————————————

    -> nomale – Ēriks. Un ko Lembergs saka par Ventspils naftas privatizāciju? Kaut vai par to epizodi, kad sīkajiem akcionāriem, kuri bija iegādājušies akcijas par sertifikātiem pēc vairāku gadu tukšā klusuma pienāca vēstule ar brīdinājumu, ka viņiem turpmāk būs jāmaksā par VN akciju turēšanu, jo redz tas maksā naudu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > 06.03.2015. 15.22

    Tas, ka VN īpašnieki neizmaksāja dividendes, bet peļņu izņēma caur fiktīviem līgumiem ar piegādātājiem – tas gan tiesa.

    —————————

    Ja pareizi atminos, VN ilgu laiku bija liela valsts kapitāla daļa, bet šie daļu turētāji (tur bija politiskie ielikteņi no visām partijām) bija tā iebaroti (labas algas, bezmaksas pusdienas un degviela, Padomes sēdes Londonā :), utt.), ka neviens pat neiepīkstējās par valsts interešu aizstāvību un kādu dividenžu izmaksu.

    Privatizācijas līgumu taču nerakstīja Lembergs, vai ne, tas tapa Šķēles kontrolētajā PA.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 06.03.2015. 19.35

    VN privatizēja vairakās kārtās.

    Bija tāda lieta arī, ka daļa VN akcijas bija Labklājības Ministrijas (nu ķip valsts socialās apdrosinašanas aģentūra vai kautkas tamlīdzīgs) pārvaldībā ZZS kontrolē – un tur nudien netika valsts intereses atbilstoši pārstavētas – piekrītu – esmu jau vairakkārt teicis, ka tas ir būtisks kauna traips ZZS. (bet kurai partijai tadi nav bijuši?)

    Velāk tās valsts akcijas tika notirgotas – nu galu galā – tā kā VN dividendes nemaksāja, tad valstij no tām akcijām vispār nekāda labuma nebija.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Abeam > 07.03.2015. 11.04

    Nedaudz ne pa temu, nenemsos spriest par visiem gadijumiem, tacu Citadeles pardosana ir labakais kas pedejos gados noticis, jo runa sini gadijuma nav par naudu, bet ari par valsts drosibu, ja par kadu miljonu dabuja mazak, neka ja pardotu nenosakamas naudas investoriem no Austrumiem, jaunie bankas ipasnieki tomer ir zinami pasaules biznesa, un nevajag aizmirst par Eiropas rekonstrukcijas un attistibas bankas lidzdalibu Citadeles kapitala, ta ka mes esam ieguvusi labu finansu instituciju musu valsti, ne vienmer uz visu var skatities no naudas daudzuma, kas ieguts pardodod, tas ir tuvrecigi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 07.03.2015. 12.12

    andris_rivaner

    Citadeles pardosana ir labakais kas pedejos gados noticis, jo runa sini gadijuma nav par naudu, bet ari par valsts drosibu

    ______________

    Galīgi, plānprātiņ, esi nojūdzies? Čekas kājslauķi, zagļi un pakaļā drāztie izdzimteņi Citadeli par sviestmaizi atdeva čekas off-shore fondam, tā vietā, lai to pārdotu izsolē, kur, visiespējamākais, to būtu nopirkusi kāda no solīdām rietumvalstu bankām. Tāpēc darījumam bija tāds slepenības plīvurs un čekistu piesmietais izdzimtenis, Dombrovskis, krievu oficiera atvase, Vējonis, un nodokļu optimizētājs, vēlēšanu krāpnieks, Zaķis un Ripplewood pārstāvis Siksnis, devās uz Gruziju, kur, iespējams, tikās ar vienu no Putina kriminālās kases turētājiem, Bedzinu Ivanišvili, vai kādu no tā rokaspuišiem.

    Cita iemesla neredzu, jo savādāk viņi varēja saskrieties kādā no čekas konspiratīviem dzīvokļiem tepat Latvijā, vai kādā gej-klubā un visas rebes izrunāt, jo ceļojumu uz Gruziju izrādījās grūti noslēpt no sabiedrības.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > 07.03.2015. 20.25

    ne vienmer uz visu var skatities no naudas daudzuma, kas ieguts pardodod, tas ir tuvrecigi.

    ———————————–

    Kādā valodā tas rakstīts? It sevišķi man patīk “tuvrecigi”… :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 06.03.2015. 10.33

Manā izpratnē Kalniete ir līdzīga Gribauskaitei. Var būt, ka nav pats sliktakais variants, bet es gribētu “Ilvesu”!

Intervijā var redzēt, ka zināma izpratne viņai ir.

Vēl atļaušos atgādinā, ka VVF un Kalniete (ārlietu ministre) pirms 2003. gada ASV un Lielbritanijas iebrukuma Irakā izteica atbalstu šim iebrukumam (pēc kura Vācija un Francija aicināja mums izmantot iespēju paklusēt.) Butībā – tas bija kriminālnoziegums – aicinājums uz karu.

To ka ASV “pierādījumi” bija nepatiesi – tagad skaidri zinām. VVF intervija taisnojās, ka to jau nevarēja iedomāties … vajadzēja uzklausīt arī Vāciešus un Frančus … nevis pa galvu, pa kaklu mesties nezināmajā.

To, ka šis karš Irakā neieviesa demokrātiju, bet gan tikai nebeidzamu nestabilitāti un tagad vēl karu ar ISIL .. arī redzam.

Attaisnoties, ka tas bija nepieciešams, lai Latviju uzņemtu NATO … nu protams, ka tas noskaņoja ASV un Lielbritaniju pozitīvi, nu bet vienlaikus tas atgrūda Vāciju, Franciju un citas mērenās valstis.

Nepārprotiet – Latvijas dalību Irakas misijā ar ANO sankciju pilnībā atbalstu – kad jau mēsli bija savārīti – tad protams, ka bija japalīdz izstrēbt. bet tas jau bija vēlāk.

Šo pieminu tādā sakarībā, ka Kalniete, protams, ir baigi patriotiskā, bet viņa nav pietiekami nosvērta un var ar pārgalvīgu un neapdomātu rīcību savārīt ziepes.

+4
-8
Atbildēt

12

    andrejs > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 10.56

    Butībā – tas bija kriminālnoziegums – aicinājums uz karu.

    To ka ASV “pierādījumi” bija nepatiesi – tagad skaidri zinām. VVF intervija taisnojās, ka to jau nevarēja iedomāties … vajadzēja uzklausīt arī Vāciešus un Frančus … nevis pa galvu, pa kaklu mesties nezināmajā.

    ————————

    žēl,ka toreiz vēl “nebija” interneta, tad arī tagad mēs visi draudzīgi varētu atrast vecajās Dienās diživiedā Ozoliņa rakstus, kuros viņš slavē okupāciju un lamā ieroču inspektorus, kuri nekādi nespēj tos (ieročus) atrast…

    Vecāki cilvēki noteikti atceras šo Ozoliņa daiļrades posmu… :)))

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 10.57

    Nebūtu Huseinu aiztikuši, tad tagad nebūtu Obamam jākramējas ar ISIL.

    Viens no Obamas padomdevēju argumentiem par attiecību normalizēšanu ar Krieviju, ir nepieciešamība pēc Krievijas atbalsta Sīrijas jautājumā. Nebūtu paši 2003. gadā sagrāvuši reģiona stabilitāti, tad tagad būtu par vienu problēmu mazāk.

    Vai vajadzēja 1991. gadā? Varbūt.

    Bet jebkurā variantā – nevar karā sagrautu valsti atstāt pašplūsmā, cerot, ka feodālā sabiedrībā nez no kurienes pēkšņi radīsies attīstīta demokrātija.

    Nu ja nometa Huseinu, tad bija jāieliek vietā cits diktators, kas spēj ieviest kārtību – taisīgu, bet stingru kārtību, un pēc tam pamazām demokratizēt – kā tas bija DienvidKorejā, kur pēc Korejas kara vēl 20 gadus tika uzturēta diktatūra un pamazām veidoti demokrātijas elementi, un tikai pēc 20 gadiem iedarbinātas demokrātiskas vēlēšanas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 11.12

    Nebūtu Huseinu aiztikuši, tad tagad nebūtu Obamam jākramējas ar ISIL.

    ———————

    es par to pašu. Atcerējos to histēriju, ko exDiena (Ēlerte, Ozoliņš, varbūt nedaudz mazāk Rodins) bija sarīkojusi, lai atbalstītu šo karu. Tagad Irākā ir miers, vai ne?

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 11.14

    Edgars Avotiņš

    Nu ja nometa Huseinu, tad bija jāieliek vietā cits diktators, kas spēj ieviest kārtību – taisīgu, bet stingru kārtību.

    ___________

    Aizejot no Irākas, melnādainis pēc Putina rīkojuma varu nodeva šīītu mazākuma rokās, kas kopā ar viņa koķetēšanu ar Asadu, bija viens no galveniem “islama valsts” cēloņiem. Būtu atbalstījis mērenos sunnītus laikā, kad Krievija ļoti nopietni iejaucās Sīrijas iekšējās lietās ar bruņojuma piegādēm, intruktoriem un kauju koordinēšanu, arī nekāda “islama valsts” nebūtu bijusi iespējama.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 11.17

    Tie MII gan nebija Krievu … pēc Irānas revolūcijas Rietumvalstu kompānijas apgādāja Huseinu ar ķīmisko ieroču izejmateriāliem – tā ka tā bija klaja liekulība – vainot Huseinu – paši jau bija līdzvainīgi.

    Piedevām – interesanti, ka arī PSRS atbalstīja Huseinu karā pret Irānu – ar izlūkinformāciju, ieročiem.

    Visiem bija bail no Irānas Šītu revolūcijas un arī nopelnīt visiem patika.

    Savukārt – par Sīrijā pielietoto zarīnu … atļaušos būt skeptisks, ka to reāli darīja Asada armija. Zarīnu viegli pagatavot. Tas notika īsu brīdi pēc tam, kad Obama paziņoja, ka Sīrijā militāri neiejauksies, bet MII gan būs sarkanā līnija … Nu tad kāda velna pēc Asadam to darīt? Skaidrs, ka to darīja tie, kas gribēja, lai ASV iesaistītos militāri – vai nu kāds opozīcijas grupējums, vai kādas kaimiņvalsts specdienesti. To jau arī apliecina tas, ka ASV pēc tam cītīgi meklēja veidu, kā nepildīt savu solījumu – iejaukties militāri – un atrada – ar Krievijas starniecību Asads bez kavēšanās piekrita atdot visus savus MII un atdeva.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 11.20

    Edgars Avotiņš

    pēc Irānas revolūcijas Rietumvalstu kompānijas apgādāja Huseinu ar ķīmisko ieroču izejmateriāliem

    ________________

    Bet tomēr 80 miljardus dolāru par MII Huseins palika Maskavai parādā. Atgādināšu vēl tādu lietu, ka pēc tam, kad Krievija astoņdesmito gadu beigās deviņdesmito sākumā, bija izmainījusi savu ārpolitiku, Irāka kļuva par lielāko dolāru emitētāju uzreiz aiz ASV.

    “ar Krievijas starniecību Asads bez kavēšanās piekrita atdot visus savus MII un atdeva”

    _____________

    Un atdeva? Un visus?

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 11.21

    Rostiņ – Ko tu muldi?

    Šītiem varu nodeva nevis “melnādainis”, bet gan Bušs.

    Otrkārt – Šīti Irakā ir vairākums – tapēc jau jebkādas vēlēšanas tur nodrošina Šītu uzvaru.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 11.42

    ->>>Un atdeva? Un visus?

    Nē – visus neatdeva, jo Asada armija jau kontrolē nelielu daļu no valsts teritorijas – attiecīgi – un droši vien, ka daļa Ķīmisko ieroču ir “mērenās opozīcijas” rokās un droši vien, ka daļa arī ISIL rokās. Bet tur jau Asads neko reāli nevar izdarīt.

    Tīri loģiski padomājot – Asadam tie ķīmiskie ieroči vienkārši nav nepieciešami – tie viņa varu vairāk apdraud, nekā var dot panākumus. Tapēc neredzu nekādu motivāciju Asada režīmam slēpt Ķīmiskos ieročus.

    Un cik zināms, tad ASV šajā jomā nav nekādu pretenziju pret Asadu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 11.44

    Edgars Avotiņš

    Par šīītu skaitu, piedošanu, bet ISIL, tāpat kā al-Qaedai kājas aug no Maskavas.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 12.10

    Isil kājas no Maskavas … varbūt, bet … Cik esmu lasījis, tad ISIL vadītājs ir gruzīns, kurš pēc 2008. gada kara netika novērtēts Gruzijā un pārgāja islamticībā. Bet tas pamatnoskaņojums trūcīgo arābu vidū ir diezgan naidīgs ASV, gan dēļ Izrēlas, gan dēļ ASV popkultūras uzspiešanas Islama zemēs.

    Bet – ISIL ir arī vērsusies pret Krieviju. Bija stāsts, ka tika noslepkavoti vismaz 2 gan Krievijas aģenti/izlūki. Ir bijuši draudi no ISIL Krievijai. Bet cik nopietni – grūti vērtēt. Piedevam – ISIL karo ar Krievijas atbalstīto Sīriju.

    Par Alqaedu … absolūti nē. ASV aktīvi atbalstīja bin-Ladenu un talibus PSRS-Afganistānas kara laikā. Un pēc PSRS armijas izvešanas … vienkārši pameta talibus. Un vienlaikus aizvien vairāk ASV sāka vārīt ziepes Islama valstīs. Tur man nav ne mazāko šaubu, ka tas izveidojās dēļ ASV ārpolitikas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Edgars Avotiņš 06.03.2015. 13.13

    Edgars Avotiņš

    Al-Qaeda aktivizējās uzreiz pēc Putina iecelšanas FSB vadītāja amatā ar sprādzieniem pie ASV vēstniecībām Kenijā un Tanzānijā un vēlāk terora aktiem: 9/11, Madridē un Londonā. Nekad al-Qaeda nav vērsusies pret Serbiju vai Krieviju, kas ir nežēlīgi slepkavojušas musulmaņus, bet uzbrukusi tikai Rietumiem vai spridzinājusi civiliedzīvotājus Irākā un Afganistānā.

    Atgādināšu, ka PSRS pārtraucot finansēt un koordinēt starptautisko terorismu, pazuda Brigate Rosse un Rote Armee Fraktion, bet pēdējie tās aktīvisti mīklainos apstākļos tika nogalinātu Štutgartes cietumā.

    Terors un kari palīdz uzturēt naftas cenas, kas ir vienīgais Krievijas izdzīvošanas avots un zināma garantija, ka sātans savu visnecilvēciskāko eksperimentu – krievu pasauli, vēl neaizsauks atpakaļ pie sevis.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Ugis > Edgars Avotiņš 07.03.2015. 18.10

    Grūti saprast par ko Jūs runājat, Irākā sunnni vienmēr ir bijusi

    mazākuma (tāds bija arī Sadams) un valdīja par vairākumu Shia.

    Protams, ASV nav viegli atbalstīt Shia, jo to valda arī Irāna, bet valstis kad ASV draudzīgas, ka Jordānija, Saūda Arābija valda sunnni.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Zorro kundziņš 06.03.2015. 10.28

Man nav šaubu, ka Kalniete ir galvastiesu pārāka par vairumu gan izskanējušo prezidenta kandidātu, gan bijušo pēdējo desmitgažu prezidentu. Un, domāju, kā šāds solis, – mēģināt pārvarēt to ierasto kārtību, skaidri nosaucot (savu) kandidatūru, – tas arī vērtējams pozitīvi, – kā centieni izbeigt līdzšinējās nejēdzības, kas saistītas ar ikreizējo prezidenta iebīdīšanu.

Tomēr, līdzīgi kā daudziem te rakstījušajiem, – nevar noliegt, ka viņas publiskajā tēlā un izteikumos pastāvīgi ir jūtama kaut kādā tāda tiesa liekulības un varbūt vēl arī kaut kas cits, kas traucē viņai īsti uzticēties un uztvert kā labāko un piemērotāko personu. Gribētos labāku.

+22
-3
Atbildēt

3

    Edgars Avotiņš > Zorro kundziņš 06.03.2015. 10.42

    nevaru izškirties – vai pielikt + vai –

    Par pirmo teikumu -, par otro +

    Kopumā vairak piekrītu Tevis teiktajam, bet apgalvot, ka Kalniete ir galvastiesu pārāka … atļaušos nepiekrist.

    Pievienojos, ka gribētu labāku!

    Par to, ka pamazām varētu iet uz politiskiem prezidentiem – … ja vien prezidents nav tikai reprezentatīvs šampanieša dzērājs, tad protams, ka pareizāk būtu izvirzīt no politiķu vides, vai vismaz tādu, kas diendienā ar iekš un ārpolitiku saskāries (nu piemēram kāds universitates politologs) – bet protams, ka pareizāk būtu no politiķu vides – lai no 1. dienas var pievērsties amata pienakumiem, nevis pirmo gadu peldēt un mēģināt saprast – kur iekūlie un kas vispār prezidentam darāms.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Zorro kundziņš > Zorro kundziņš 06.03.2015. 11.18

    > Edgaram

    Bildu nevis, ka Kalniete ir labāka par visiem kandidātiem un prezidentiem, bet – par VAIRUMU. Nu diez vai taču daudzi apšaubītu, ka viņa ir pārāka par Ulmani, Zatleru, Bērziņu (vismaz viņu ievēlēšanās brīdī, darbības sākumā). Tāpat, – no minētajiem kandidātiem – Bondars, Āboliņa, Sudraba, Māra Zālīte.. – man nav šaubu, ka Kalniete noteikti ir veiksmīgāka izvēle.

    Bet piekrītu tev, ka – lai arī Latvijas interesēs bijis atbalstīt ASV (sevišķī jau kā to pierāda pēdējais gads), tomēr Kalnietes kaisme par varēm cenšoties Latviju piedabūt Irākas okupācijā – tā man galīgi nebija simpātiska. Saprotams, ka gribās prezidentu/-i, ar ko varētu lepoties. Par Vairu bija lepnums, par Kalnieti – neesmu gan tik ļoti pārliecināts.

    Par to plusu/mīnusu lietu.. Pa laikam arī esmu ar to aizrāvies. Tomēr nereti arī man ir bijis tā, ka varu piekrist tikai vienai daļai komentāra, bet citai – taisni pretēji. Tad, saprotams, tā +/- vērtēšana šķiet bezjēdzīga. Un, jāatzīst, ir pat aizraujošāk lasīt interesantus, daudzslāņainus komentārus, arī tādus, kur reizēm šaubas jaušamas, nevis primitīvus un viennozīmīgi pozicionētus viedokļus.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    DD1 > Zorro kundziņš 06.03.2015. 12.05

    > žoržs

    > Edgars Avotiņš

    “nevaru izškirties – vai pielikt + vai –

    Par pirmo teikumu -, par otro +

    Kopumā vairak piekrītu Tevis teiktajam, bet apgalvot, ka Kalniete ir galvastiesu pārāka … atļaušos nepiekrist.

    Pievienojos, ka gribētu labāku!”

    Pievienojos komentāram un komentāram par komentāru, ka gribētos labāku, jo tik ilgi jau (kopš VVF) esam gaidījkuši. Pieliku abiem “+”. :) Tomēr kā sparinga partneris prezidentu kandidātu diskusijās TV viņa labi noderētu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 06.03.2015. 09.44

Ja Latvijā notiktu liekulības, intrigu un demagoģijas čempionāts, tad nesteidzaties uzreiz Āboltiņai dot pirmo vietu.

Sandra Kalniete sastādītu sīvu konkurenci patreizējai Vienotības diktatorei.

Intervijā no pieciem teikumiem trīs ir liekulīgi.

Vienotības divas lielākās intrigantes Āboltiņa un Kalniete kā zirneklienes burkā sāk cīnīties par kārojamo krēslu.

Par katru intervijas liekulīgo un demagoģisko kilogramu varētu uzrakstīt romānu.

Nezinu, vai tik skaistu dienu esmu spējīgs upurēt šai nelietei. Izdzeršu kafijas krūzi un padomāšu. Tur burtiski jāņem ir katrs otrais intervijas teikums un tad jāatmasko. Nepateicīgs darbs ir cīnīties pret liekulību, demagoģiju un nelietību.

Bet kādreiz es par šo cilvēku balsoju.

Jāsaka ar slavenās Blaumaņa anekdotes (kur cilvēks bija izgājis veselu dabas ciklu) vārdiem – KĀ JŪS, KALNIETE, ESAT PĀRVĒRTUSIES!

+8
-12
Atbildēt

5

    DD1 > Skumjais Bruņinieks 06.03.2015. 09.57

    > Skumjais Bruņinieks

    “Ja Latvijā notiktu liekulības, intrigu un demagoģijas čempionāts, tad nesteidzaties uzreiz Āboltiņai dot pirmo vietu.

    Sandra Kalniete sastādītu sīvu konkurenci patreizējai Vienotības diktatorei.”

    Jā, tāda ir sajūta, kad klausās, šīs kundzes, toties pilnīgi pretēja, kad runā Viņķele (arī Vienotība). Lai nu kā bet atklātības, tiešuma izteikumos un neliekuļotas drosmes Viņķelei netrūkst. Zinu, ka viņai nav nekādu izredžu kļūt par prezidenti, bet, ja būtu, mēs dabūtu gandrīz otru VVF domas asuma ziņā.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > Skumjais Bruņinieks 06.03.2015. 10.47

    turpat arī citi raksti par Putina kuces kuratoru.

    ————————————-

    Tu taču neceri, ka susurs nolaidīsies tik zemu, lai lasītu tādas muļķības par Zatlera tuvāko līdzgaitnieku… Latvijā oligarhiem ir tikai latviski uzvārdi.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    To andrejs, ģenerālis un pārējie Lemberga kalpi.

    Nesmērējiet manas spožās bruņas, nelgas tādi!

    Labāk visi izlasiet Ivetas Kažokas rakstu par stāvokli mūsu valsts partiju sistēmā.

    No šī brīža Iveta ir manā aizsardzībā. Lai neviens, nelgas tādi, neuzdrošinās pret viņu roku pacelt.

    Uzbrukums Kažokas kundzei nozīmē, ka tiek iedarbināts Bruņinieka NATO 5.pants.

    Katrs, kas to apšaubīs, tiks iekļauts manā “melnajā sarakstā”.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > Skumjais Bruņinieks 06.03.2015. 11.48

    Labāk visi izlasiet Ivetas Kažokas rakstu

    ———————————

    fotošopētas, vai parastas?

    Bet Susurs izvairās no atbildes par Meļņiku… :(

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Normunds > Skumjais Bruņinieks 06.03.2015. 23.24

    Zinu, ka viņai nav nekādu izredžu kļūt par prezidenti, bet, ja būtu, mēs dabūtu gandrīz otru VVF domas asuma ziņā.

    ===========

    Pasarg Dies..

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 06.03.2015. 09.36

ja Vairu stilisti uztaisiija smuku , tad te darbs buutu nedeeļu , lai savestu fasaadi kaartiibaa , neatceros cik tuukstošus valstij vajadzeeja norakstiit pie eksprezidentes meikapa un frizuuras.

+3
-20
Atbildēt

0

DD1 06.03.2015. 09.05

Ambīciju ziņā Kalniete ir ļoti līdzīga Āboltiņai, abām ļoti gribas zīmēties, tomēr domāju, ka Āboltiņa ir gatava uz daudz netīrākiem kompromisiem. Diezgan nesimpātisks bija Kalnietes pašreklāmas gājiens, “braucot” uz Ņemcova bērēm.

Šajā dāmu karā ēnā palikusi Sudraba, kuru ar lielu varbūtību mums var iebalsot pašas partija + SC + ZZS (kad Brigmanis būs beidzis kaķa un peles spēli ar Āboltiņu).

Tagad, kad Āboltiņa kopā ar Brigmani apņēmušies mums sarūpēt prezidentu un Āboltiņa gribētu par varītēm iemanipulēt sevi, jo ZZS laureāts jau sēž, ir vismaz labi, ka Kalniete liek viņai kāju priekšā, jo ar daudziem citiem viņai vieglāk tikt galā, līdzīgi kā ar Junkuru vai kā ar Zatleru, kas bija iekārojis viņas (!), Āboltiņas, Saeimas priekšsēdētāja amatu pēc tam, kad netika atpakaļ prezidenta krēslā.

+15
-11
Atbildēt

3

    nomale > DD1 06.03.2015. 10.34

    Brauciens uz Maskavu bija pat ļoti simpātisks pašreklāmas triks. Maskava neielaida? Mūsējā!

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > DD1 06.03.2015. 10.48

    Neicu variantam par Sudrabu. ZZS tas galigi nav vajadzīgs.

    Ja koalīcija nevienosies par labaku kandidātu, tad drīzāk būs Bērziņam atkārtots termiņš, jo butībā jau viņš ir daudzmaz pieņemams visām partijām. Daži vēlētos aktīvaku, bet ja nevarēs vienoties … būs Bērziņš.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    v_rostins > DD1 06.03.2015. 10.57

    Edgars Avotiņš

    Sudrabai nespīd. ZZS nekad nepiekritīs par Sķepaškas draugaļu prezidenta amatā, bet ZRP(v) varētu sašķelt šāds Āboltiņas – Dombrovska kliķes uzstādījums.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

dzeris49 06.03.2015. 08.59

Par dažiem Kalnietes izteicieniem jābrīnās.

Par to iekšējo demokrātiju V – ja V līdere Āboltiņa atklāti paziņo, ka tie, kas nepiekrīt viņas viedoklim, var partiju pamest, tā vairs nav nekāda iekšēja demokrātija, bet gan vistīrākais autoritarisms, pie kam, arī reāli, Āboltiņa paspējusi tikt vaļā no daudziem V biedriem, kuri uzdrīkstējās viņai iebilst, taisni Āboltiņas laikā V strauji iet uz leju, notiek atteikšanās no visiem principiem, un vadības stils ir politiskās intrigas un intrigas V iekšienē ar mērķi nodibināt pilnīgo Āboltiņas diktātu.

Par Krievijas propagandu – “…Eiropas Komisijā ir sākuši strādāt pie plāna, kas būtu jādara, lai mēs vispār varētu pie tā ķerties… ” , tātad, EK izstrādā plānu plāna izstrādei Krievijas propagandas ietekmes mazināšanai, eirobirokrātija rullē, nepaies ne 10 gadi, kad tas “plāns plānam” būs, vēl pēc 10 gadiem būs plāns Krievijas propagandas novēršanai, jautājums tikai, vai tad būs vēl Krievija un ES tādā sastāvā, varbūt, arī bez EK Latvija varētu ko darīt, lai to apturētu?

Nu un Kalnietes atklājumi, ka, pēdējā laikā, mums ar korupcijas apkarošanu, tomēr, gūti panākumi, un izvairīgas atbildes par KNAB epopeju vispār izraisa izbrīnu.

Par Āboltiņu sen viss skaidrs, lai apmierinātu savu godkāri tā gatava upurēt visu, ieskaitot V, tai p[at laikā, no reālas atbildības izvairas, arī Kalniete nav mazāk godkārīga, tas, īstenībā nav slikti, bet, viņas uzvedība, zināmās, situācijās liecina arī par iedomību un pārlieku emocionalitāti, manuprāt, neviena no viņām prezidenta amatam, tā īsti, neder, absolūti nenoliedzot Kalnietes nopelnus.

Vienīgais reālais kandidāts Levits, interesanti, kāpēc NA tā arī nav ar viņu par to runājusi?

+12
-8
Atbildēt

5

    DD1 > dzeris49 06.03.2015. 09.11

    > zeris49

    “Par Āboltiņu sen viss skaidrs, lai apmierinātu savu godkāri tā gatava upurēt visu, ieskaitot V, arī Kalniete nav mazāk godkārīga”

    Vienlaicīgi esam uzrakstījuši līdzīgus secinājumus. Nu tad jāizdara deduktīvs slēdziens un jāmeklē citus.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Drosma > dzeris49 06.03.2015. 10.04

    Nekādus Levitus !!! Nekad!

    Lai sēž savos siltajos krēslos un tur silda savus dibenus. Mums par prezidentu vajag Latvijas cilvēku, kuram galvenais ir sabiedrības un valsts interešu pārstāvēšana, nevis tirgoņa amats politiskajā tirgū.

    Varu tikai atkārtoties – kandidāts nr 1. IMANTS LANCMANIS,NR.2 – MĀRCIS AUZIŅŠ, NR. 3 RŪTA MUKTUPĀVELA.

    +1
    -31
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 06.03.2015. 10.09

    > SandraJ

    “1. IMANTS LANCMANIS,NR.2 – MĀRCIS AUZIŅŠ”

    Jā, gan Lancmanis, gan Auziņš ir labi kandidāti.

    +4
    -18
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 06.03.2015. 10.33

    Intervijā jūtama priekšvēlēšanu gaisotne. Kalniete negrib nojaukt tiltus, jo jebkura kategoriskāka tēze daudzkārt mazinās viņas izredzes tikt ievēlētai. Viņai šobrīd ir jāizpatīk mūsu pelēkajai sotņai.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Krotow > dzeris49 06.03.2015. 23.23

    Lancmanis ar savām inteliģenci, zināšanām un starptautiskajiem sakariem Latvijai būtu ideāls prezidents. Taču šaubos vai zoodārza tradīciju turpinātāji pat uzdrošināsies uz viņa pusi paskatīties. Skavas taču traucē. No politikai tuvak stāvošajiem – Levits. Par Rūtu man nav pietiekami daudz informācijas. Parējie – labāk tomēr ne.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

Kurmītis 06.03.2015. 08.52

Fu, šo uzpūtīgo intriganti par Prezidentu – tas būtu nevis jau vienkārši pretīgi, kā gandrīz viss, kas pēdējā laikā mūsu valstiņā notiek, tā būtu jau vienkārši pornogrāfija.

„pieticīgajai” tantei un vemjotības galma skribentam gribētu norādīt, ka pirms viņas jau viens cits tikpat „pieticīgs” kandidāts, vārdā Bondars, ir pieteicies.

Par braucienu uz Krieviju. Tas, ka šī tante ir iekļauta Krievijas „melnajos sarakstos” bija zināms jau sen un speciāli vēl pirms vizītes uz Maskavu, krievu vēstniecība Ārlietu ministrijai atgādināja, ka delegācijā iekļautā tante IR šajos saralstos. Tas, ka viņas tik un tā demonstratīvi izlēma braukt ir viņas tipiskā cūciskā rīcības maniere un apzināta uzprasīšanās uz pērienu, lai pēc tam varētu īdēt par „Krievijas totalitārismu” un spodrināt savas „diženi cietušās” un „represētās” tēlu …

Nožēlojami … patiesībā pat tālāk par pirmajām pāris rindkopām nelasīju. Nu neinteresē mani pilnīgi un absolūti šīs ķēkšas domas par sevi, mīļoto …

P.S. un par to virsrakstu – „Es gribētu teikt latviešiem … ” …. TIESĪBAS kaut ko teikt „latviešiem” vajag vispirms nopelnīt.

+4
-28
Atbildēt

6

    andrejs > Kurmītis 06.03.2015. 10.29

    Provokācija, visatļautība un ciniska pašreklāma Kalnietes izpildījumā

    Andris Petrovs

    03.03.2015.

    Saspīlētie notikumi planētas daļā, ko sauc par Eiropu, nebūt netiek risināti diplomātiskā ceļā. Krievijas un Eiropas Savienības (ES) izteikti nedraudzīgās attiecības ir radījušas veselas virknes ar “melnajiem sarakstiem” gan Krievijā, gan atsevišķās ES valstīs, gan visā ES kopumā.

    Atcerēsimies pagājušā gada notikumus pirms Jūrmalā paredzētā tā dēvētā konkursa Jaunais Vilnis, kad Latvijas Republikas homoseksuālais (nākot klajā ar paziņojumu, ka viņš tāds ir un ar to lepojas, domāju, ka tas arī jāakcentē pie viņa amata nosaukuma) ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs paziņoja par “melnajā sarakstā” iekļautajiem trim Krievijas mūziķiem Josifu Kobzonu, Oļegu Gazmanovu un Valēriju.

    Estrādes mākslinieki uz to atbildēja ar krietnu ironijas devu par Latviju dziesmā, kurai izmantota kāda populāra, Raimonda Paula radīta melodija. Varbūt kādam šī rīcība šķitīs provokatīva, varbūt aizskaroša, varbūt vienaldzīga vai arī kā pasākums, par kuru vienkārši pasmieties.

    Daudz atšķirīgāki ir Eiropas Parlamenta (EP) deputātes Sandras Kalnietes, kura iekļauta Krievijas “melnajā sarakstā”, mērķi. Kalniete tomēr dodas uz Krieviju, taču Maskavas lidostā tiek apturēta un valstī neielaista. Skumjākais šajā pasākumā ir fakts, ka vesela virkne Latvijas interneta mediju to atspoguļo kā kārtējo naidīgo Krievijas soli pret Latviju un pret ES.

    Lai arī Kalniete, kura ir minēta arī kā iespējamā Latvijas prezidente (lai visi Augstākie spēki mūs pasargā no šāda scenārija!), Latvijas interneta medijos, kuri propagandē ES uzspiestās vērtības, tagad ir ieguvusi cietējas tēlu, aicinu ikvienu ar ES idejām nozombētu līdzpilsoni aizdomāties par lietas nopietnību.

    Neviens saprātīgs cilvēks netuvosies augstsprieguma līnijas stabam ar uzrakstu “Nekāpt! Nositīs!”, tāpat nezin vai kāds labprātīgi lēks atvērtā kanalizācijas lūkā vai kādā citā nepiemērotā veidā pievērsīs sev uzmanību.

    Jautājums – kāpēc tu lien tur, kur tevi negaida? Atbilde ir tikai viena – lai provocētu sabiedrību vai cilvēku grupu, kurai ir atšķirīgs viedoklis.

    Tāpat jāņem vērā, ka lielai daļai koalīcijas partiju Vienotība un Nacionālā apvienība politiķu mēra sajūta ir pazudusi jau sen. Zināms, ka ES ir uzkundzējusies par daudzām mazām valstīm, un ES visatļautība arī laikam ir zaudējusi jebkādu mēra sajūtu, un pilnīgi noteikti, ka EP deputāte Kalniete tagad būs ne tikai Latvijas, bet visas ES galvenā cietēja pašas provocētā incidentā.

    Daudzās interneta vietnēs vēstīts, ka Kalnietes ierašanās mērķis Krievijā ir kaimiņvalstī nogalinātā opozīcijas politiķa Borisa Ņemcova bēres. Pavisam nepatīkams ir fakts, ka šo traģisko notikumu Kalniete, izmantodama visas modernās sakaru tehnoloģijas, ir pārvērtusi milzīgā sevis reklamēšanas kampaņā – lūk, es te, pozitīvā EP deputāte, bet tur, lūk, sliktā Krievija.

    Viennozīmīgi, ka Kalnietes rīcība vēl vairāk sarežģīs Latvijas un visas ES attiecības ar Krieviju. Un pasarg´, Dievs, ja tādas kalnietes grib iesēsties valsts prezidenta krēslā.

    ——————————–

    Vai palasot šo rakstu nerodas sajuta, ka visi šie vervelējumi jau kkur ir dzirdēti?

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    Drosma > Kurmītis 06.03.2015. 10.35

    Nevaru nepiekrist Andrim Petrovam. Man gan ir vēl skarbāks vērtējums par Kalnieti.

    +4
    -24
    Atbildēt

    0

    andrejs > Kurmītis 06.03.2015. 10.37

    Turpinājums…

    Interesanta izglītība:

    • Starptautiskā Informacioloģijas akadēmija

    • DVS Urantijas fonds

    • Starptautiskais Reiki centrs

    • Starptautiskais Eho Ajūrvēdas skaistumkopšanas centrs

    Daudzzveidīga nodarbošanās:

    Darba vieta

    • Individuālā darba veicējs

    Pārsvarā strādā ar tekstiem – dzejoļi, dziesmu teksti, stāsti, tulkojumi no krievu valodas, reklāmas teksti (teksti mājas lapām, bukletiem, flaieriem u. c.) un ļoti daudzveidīga darbība žurnālistikā – anotācijas, recenzijas, intervijas, komentāri, feļetoni, humoreskas, kompilācijas, krustvārdu mīklas u. c. Izgatavo fotodekorus.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    locus > Kurmītis 06.03.2015. 14.00

    Neuztvēru, kam ir tas balto reptiļu backgraunds. Jums vai Jūsu krokodilam?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Kurmītis 07.03.2015. 11.02

    Kurmim, acīmredzot :) maskas kritušas!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Kurmītis 07.03.2015. 20.26

    manuprāt šis Petrovs ir Kurmis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

klusais 06.03.2015. 08.35

Kalniete māk skaisti runāt , bet paliek atklāts jautājums ,kas viņa ir par cilvēku …

Tik cik esmu sapratis sekojot līdzi publiskajām aktivitātēm un cik uzzinājis par viņu no cilvēkiem , kam sanācis ar viņu strādāt kopā , tad atzīmēšu divas lietas :

1. Viņai ir ļoti lielas organizātoriskās spējas

2. Līdz ar viņu JL parādījās šķeltnieciskās tendences , kaut arī viņa bija jaunpienācēja …

Personīgi es ieteiktu uzmanīties no šīs kundzītes . Viņa viennozīmīgi ir redzams personāžs politiskajā dzīvē, bet aiz skaistajām runām var slēpties čūska.

+14
-15
Atbildēt

2

    agrunte > klusais 06.03.2015. 09.04

    Par kādiem nopēlnien vienkārša šuvēja 1983. gadā pēkšņi kļuva par sekretāri-referenti ideoloģiskajā LPSR Mākslinieku savienībā, un drīz pēc tam pat par tās valdes atbildīgo sekretāri? No tā SMIRD vnk nenormāli, ar čekas smaku! Šādas lietas tāpat vien nenotiek!

    +14
    -18
    Atbildēt

    0

    Normunds > klusais 06.03.2015. 23.07

    Bingo!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

fretka 06.03.2015. 08.00

Kam viņai Vienotība, ja ir Eiroparlamenta deputāta alga un būs “eiropensija”…

http://www.lsm.lv/lv/raksts/arzemes/zinas/1000-eiro-pensija-deputatiem-par-pieciem-gadiem-eiropas-parlamen.a85179/

+5
-23
Atbildēt

4

    Baiba > fretka 06.03.2015. 08.30

    Nesakiet ne nieka. Maskavas brauciens varbūt bija iecerēts kā daļa no priekšvēlēšanu kampaņas.

    +8
    -20
    Atbildēt

    0

    aivarsk > fretka 06.03.2015. 08.34

    Jā un šī intervija arī! Taču tā ir kampaņa “tautai” – solvita vai viņķele tāpat nav ieinteresētas vēl vienā “stiprā sievietē”

    +6
    -21
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 06.03.2015. 11.40

    solvita vai viņķele tāpat nav ieinteresētas vēl vienā “stiprā sievietē”

    ————————–

    Man liekas, ka mums jau tagad sieviešu vadībā ir par daudz, bet tāpat skaidrs, ka Kalniete nebūs, šķiet, ka viņai nav atbalsta pat savā partijā.

    Būtu ideāli, ja pierunātu Levitu. Viņam ir vēl viens pluss – viņš pa pusei ir ebrejs un tas sarunās ar USA var būt izdevīgi

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    kolpants > fretka 06.03.2015. 16.52

    Vēl mēnesī katrs deputāts saņem 4299 eiro, lai nopirktu datortehniku, rakstāmpiedrumus, samaksātu par sakaru un pasta izdevumiem.

    ===

    viņi ko tu, katru mēnesi pērk jaunu datoru ar printeri, un drukā tūkstošiem lapu un tad sūta pa visu pasauli?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

aivarsk 06.03.2015. 07.51

Neesmu Saeimas deputāte, man nav iespēju ietekmēt šo procesu, bet es uzskatu, ka nekādā gadījumā nedrīkst turpināt šo tuvredzīgo termiņuzturēšanās atļauju izsniegšanu dotajā ģeopolitiskajā situācijā.

—————-

Ar šo vien viņa ir pārsvītrojusi savas izredzes! TUA tirgotāji nepieļaus. Pretrunā ar partijas politiku.

Izmetīs arī no vienotības!

+20
-17
Atbildēt

4

    Ebenemezers-3 > aivarsk 06.03.2015. 08.01

    lembe skaidri un gaiši pateica , ja vienotiiba ņems prezidentu tad viņa mau.. pardon kabatas partija paņems premjeru , aaboltiņa savukaart atbildeejusi , ka viņi kandidaatu nemaz nevirziis.ar to arii viss par šo “smalko ” daamu izteikts

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 06.03.2015. 23.05

    Es no sākuma gribētu redzēt smalku CV par šo dāmu, it īpaši pa 80-tiem. Kur bija, ar ko gulēja utt. Jā un par prihvatizēto dzīvoklīti gribētos zināt.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 06.03.2015. 23.35

    Es patiesi domāju, ka čekisti prezidenta amatā mums NAV VAJADZĪGI!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Zasulaux > aivarsk 07.03.2015. 11.22

    viņa kopā ar Rubiku balsoja par Lunačekas rezolūciju, tātad par sodomijas tālāku izplatību

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam