Par atklātu Valsts prezidenta ievēlēšanu Saeima varētu spriest nākamnedēļ (papild.)

112

Komentāri (112)

lno 05.02.2015. 18.57

klusais. Kāds Dienas rakstam sakars ar Zani? Zane ir mele, pie tam rupja kā zirga deķis:)

Kas attiecas uz mani, tad izgāzies esmu 2X. Kad apgalvoju, ka Dombrovskim /viņa sievai/ir bezprocenta kredīts, kuru aivarsk pēc tam noprecizēja par kredīta brīvdienām un otro reizi, kad apvainoju OT par vēsturi, par ko arī viņam atvainojos.

+4
-12
Atbildēt

7

    klusais > lno 05.02.2015. 19.15

    lno – nefokusējies uz Zani :) , raksts ir vienkārši tāpat interesants … mācos no Tevis un saites iemetu ar rakstiem ,kas liekas interesanti :)

    Par Dombrovski /sievu – nu prieks ,ka džekam ir sieva :) bet saistībā ar tiem kredītiem gribētos dzirdēt kaut ko vairāk par tukšu runāšanu , jo bez bezprocentu kredīta ir arī stāsti par 3A portfelīti u.t.t. , varbūt kāds varētu nākt uz bez teorijām uzlikt galdā reālu stāstu , kur arī varētu izburties ko kurš iegūst un zaudē :) pagaidām tukši pieņēmumi , kas neko nepasaka .

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.02.2015. 20.25

    klusais. Ja es būtu K. Ulmanis, tad par Dombrovska nopelniem valsts labā, sievu būtu atbrīvojis kredīta %, bet VVF par prezidentūras 1. pusi būtu piešķīris nolūkoto zemes pleķīti pie jūras. Dombrovska pēdējais gads man sagādāja vilšanos.

    Ja raksts nav saistīts ar Zani, tad izlasīšu uzmanīgāk:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 05.02.2015. 21.05

    lno – ja es būtu K.Ulmanis , tad ar dekrētu Dombrovskim piešķirtu jaunu sievu reproduktīvā vecumā :) :) :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.02.2015. 22.12

    klusais. Nekaisi sāli uz vātīm. Labāk pagādā Zanei veterānu, kas nodrošinātu viņai laimīgas vecumdienas:)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.02.2015. 08.20

    lno – katrā jokā ir daļa taisnības :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > lno 06.02.2015. 11.00

    klusais. Klusais ir jau ir, bet tā viena puse situāciju uzņem ļoti traģiski.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 06.02.2015. 12.08

    lno – te vajadzētu Viestura Rudzīša konsultāciju :) vo būtu kaislības :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lno 05.02.2015. 17.48

Ja palasa V fanu komentārus, tad jājautā, kādas tiesības mums pārmest krieviem uzticēšanos saviem TV kanāliem:):):)

+5
-12
Atbildēt

5

    klusais > lno 05.02.2015. 18.34

    lno – varbūt šo secinājumu vispārināt arī uz citiem faniem :)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.02.2015. 18.36

    klusais. Nu tie taču ir infantīli, aprobežoti un blēži:)

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 05.02.2015. 18.41

    lno – šodien izbrīnijos , ka Tu , manā uztverē nosvērts cilvēks sāki te par melošanām izpausties :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.02.2015. 18.43

    klusais. Protams, varēju rakstīt “apzināti pauž nepatiesību”.

    Ja es esmu uzrakstījis nepatiesību /nezinot/, tad parasti atvainojos.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 05.02.2015. 18.46

    lno – labi , palasi , šito , manuprāt interesanti :) – http://www.diena.lv/pasaule/laikraksts-specialisti-pielauj-ka-putins-sirgst-ar-aspergera-sindromu-14086459

    P.S. Kur Tev tāda neslēpta nepatika pret zani ? :) :) :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

DD1 05.02.2015. 17.19

Krustpunktā diskusijas dalībnieks (laikam tas bija Edgars Jaunups) labi pamatoja, kāpēc arī Vienotībai ir izdevīga atkārtota Bērziņa ievēlēšana. Uzvārds netika nosaukts, bet labi noprotams, ka tā ir Āboltiņa, kam klupiens vēlēšanās vairs neļauj kandidēt šoreiz, tomēr viņa cer pēc 4 gadiem tikt prezidenta krēslā, bet, ja Saeima ievēlēs sakarīgu prezidentu, tad tas būs savā amatā 8 gadus.

+8
-6
Atbildēt

0

DD1 05.02.2015. 15.19

Atklātas prezidenta vēlēšanas nav nekāda Panaceja. Ja pagājušajā reizē būtu bijušas atklātas vēlēšanas, tiktu ievēlēts Zatlers, ko viņš nekādā gadījumā nebija pelnījis. Cita lieta, ka, no vilka bēgot, uz lāča uzķērāmies, resp., dabūjām vēl vājāku prezidentu Bērziņu.

Labāk būtu atteikties vispār no prezidenta institūcijas kā tādas, jo mēs esam tik slikti vēlētāji, ka nespējam ievēlēt Saeimu, kurai varētu uzticēt izcila prezidenta ievēlēšanu.

+6
-4
Atbildēt

8

    lno > DD1 05.02.2015. 15.26

    DD1. Kam mums saeima un valdība? Nodosim kompetenci ES un Londonas tiesai:)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 05.02.2015. 15.32

    > lno

    “Kam mums saeima un valdība? Nodosim kompetenci ES un Londonas tiesai”

    Ja bez sarkasma, kura prezidenta funkcija ir tik svarīga un ko nevarētu atrisināt demokrātiskā republikā citas institūcijas, ka par to tik dārgi jāmaksā un vēl bieži jānorij kauns par savas valsts “reprezentāciju”.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.02.2015. 16.27

    DD1. Straujuma gan ne tikai perfekti reprezentē, bet galvenais rīkojas, kā piem. uzrauga KNAB:):):)

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 05.02.2015. 17.09

    > lno

    “Straujuma gan ne tikai perfekti reprezentē”

    Jā, tagad Latvijai ar reprezentāciju pašvaki (vismaz Straujumai nevar pārmest intelekta trūkumu), tādēļ vēl jo svarīgāk, ka, ja jau ir prezidents, tad tas vismaz spēj veikli virknēt vārdus sakarīgos teikumos latviski un angliski un tam nebūtu pagātnē “Kājiņu”. Tad jau salīdzinājumā ar Bērziņu Bondars vai Riekstiņš ir daudz pārāki.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.02.2015. 17.43

    DD1 (vismaz Straujumai nevar pārmest intelekta trūkumu)

    ______________

    No vienas partijas /TP/ ar Liepnieku, tad jau arī intelektuāle. Intelektuāļi gan parasti ir veikli runātāji, iespējams Straujuma ir izņēmums:)

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    DD1 > DD1 05.02.2015. 17.48

    > lno

    “Intelektuāļi gan parasti ir veikli runātāji, iespējams Straujuma ir izņēmums”

    Ino, Jūs šodien esat noņēmies ironizēt. :) Kā Jūs atrast Twitter(ī)?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.02.2015. 17.50

    DD1. Vai Riekstiņš arī intelektuālis?:)

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > DD1 05.02.2015. 17.56

    DD1. Vieglāk par vieglu – lnooriginal, es jau neslēpjos, bet rakstu maz, vairāk lasu, jo tur vairāk gudru cilvēku un nav IR apsēstība ar svēto V:)

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

Bet 05.02.2015. 13.59

Brigmaņa izteikumi šodien sakarā ar aizklātu vai atklātu prezidenta ievēlēšanu liekas vairāk nekā smieklīgi. Ar vārdu sakot zaglis kliedz- ķeriet zagli!

Skaidrs, ka ZZS ir izdevīgi aizklātā balsošana, jo tieši viņi ir tie, kuri pārkāpj koalīcijas līgumu nevis NA un Vienotība, kuriem ir vairākums!

ZZS kā parasti koposies ar SC un Sudraba spartiju, bet atkla’ti taču to darīt ir bīstami, jo viņu aprobežotais vēlētājs var arī to nesaprast tā, kā to pasniedz Brigmanis. Un, ja nu vēlētājs sāk tiešām domāt, kas patiesībā ir ZZS, un kā intereses te Latvijā ši partija pārstāv?

Esmu pārliecināta, ka prezidentu Latvijai izvēlēsies kremlī un šis te SC Sudrabas partija un ZZS un daļa no Bondara partijas to arī ievēlēs un iespējams, ka jaunais prezidents var būt arī Bondars par pārsteigumu visiem!

+12
-3
Atbildēt

2

    andrejs > Bet 05.02.2015. 14.17

    Esmu pārliecināta, ka prezidentu Latvijai izvēlēsies kremlī un šis te SC Sudraba spartija un ZZS

    ——————————-

    nevajadzēja kolonistiem piešķirt pilsonību (aktīvākie propogandisti bija patiesības ministrija exDiena ar šķēlerti un ozolingu priekšējās frontes līnijās), tad nebūtu SC un Latvijas partijas varētu lemt bez svešinieku ietekmes

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    nomale > Bet 05.02.2015. 14.40

    Bet. …Esmu pārliecināta, ka prezidentu Latvijai izvēlēsies kremlī…

    ——————————-

    Puzē izvēlēts kandidāts Kremlim būs gana pieņemams!

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 05.02.2015. 13.02

valdiibas koaliicija bez liiguma ir apmeeram tas pats , kas kaazas bez muzīķa , kaa jau vecais boļševiks pateicis tagad katrs pa sevi , to jau marionešu raustiitaajs smagajos noziegumos apsuudzeetais ventspils barons sen gaidiija , faktiski viņam vienalga , šitaada valdiiba jau vairs iisti nav darnboties speejiiga , kaa lembe teiks , taa dancos , var sanaakt grieķu salaati .

+15
-3
Atbildēt

3

    andrejs > 05.02.2015. 13.10

    Ebenemezers valdiibas koaliicija bez liiguma ir apmeeram tas pats , kas kaazas bez muzīķa

    ——————————–

    Kad NA pieprasīja Voldiņam nomainīt Bordānu, kurš sāka veidot citu partiju, Koalīcijas līgums daudzu acīs uz brīdi bija kļuvis nekonstitucionāls. Esi piemirsis? :)))))))

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Centrum > 05.02.2015. 13.38

    Ciema muļķītis andrejs atkal nespēja atturēties no savas muļķības demonstrēšanas.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > 05.02.2015. 14.12

    urlai Centrum kārtējā verbālā caureja?

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 12.42

Nekā nesaprotu – vai tad neesam “auguši gudri”?

Vēlēšanās taču uzvarēja iepriekšējā “latviskā” koalīcija..

Āboltiņa taču teica, ka Lemberga “ZZS tiek lūgta stiprināt valdību”.. Un te pēkšņi izrādās, ka nekāds stiprinājums un labums no Lemberga pieaicināšanas nav.

Labi, man un susuram ilūzijas par Vienotības “gudrumu” un tālredzību sen ir zudušas. Bet ko darīt Vienotības ortodoksiem? Kā viņi sapratīs “Augam gudri”, kur valdībā pieaicinātais, smagos noziegumos apsūdzētais valsts nozadzējs nevis stiprina valdību, bet gan drupina un atklāti skatās uz Sudrabas un SC pusi.

Saprotams, ka liekulīgajaiem Vienotības faniem, kuri materiāli ir ieinteresēti(zanE un klusais Lemberga atbalstītājs), tas ir pie kājas, jo galvenais ir vietu skaits Saeimā un vieta pie siles.

Kā pārdzīvos to vienkāršais, naivi glupais Āboltiņas partijas atbalstītājs Bet un Dzeris49?

Varbūt valdības gāšana un Lemberga aicināšana “nostiprināt valdību” nemaz nenozīmē “augt gudri”?

Varbūt tas nozīmē un izgaismo pilnīgu Āboltiņas Vienotības stratēģijas fiasko?

Varbūt tas skaidri parāda, ka Lemberga aicināšana valdībā bija kļūda un pat(susurs jau mani te labo) NOZIEGUMS?

Pirmais pieteikums uz jauno Lemberga “kārtību” bija tad, kad ar Kūtra ievēlēšanu smagos noziegumos apsūdzētais “iezīmēja” (apčurāja – susura tulkojums) savu nākotnes teritoriju. Tagad ir iedzīts otrais mietiņš jaunajos Mērnieku laikos.

Dārgie draugi!

Ir pienācis laiks prasīt atbildību no Āboltiņas Vienotības par valstī radušos situāciju!

Maskas pamazām krīt – ar vien skaidrāk un skaidrāk kļūst redzams, ka aiz “augam gudri” taktikas, valdības gāšanas un Lemberga ZZS aicināšanas valdībā patiesībā slēpjās Vienotības Āboltiņas kliķes atklātais atbalsts smagos noziegumos apsūdzētajam valsts nozadzējam Aivaram Lembergam.

Vienotības “augam gudri”, tas tagad skaidri redzams, pakalpība Lembergam ir neatgriezeniski novedusi valsti totālā Lemberga un Krievijai simpatizējoša spēka varā, kam pieder vairākums Saeimā!

Laiks atbildēt, Vienotība!

+8
-14
Atbildēt

11

    betijacelmale > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 12.53

    “Labi, man un susuram ilūzijas par Vienotības “gudrumu” un tālredzību sen ir zudušas.

    Kopš kura laika jūs esat divi – nevis viens un tas pats?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 12.57

    Kā pārdzīvos to vienkāršais, naivi glupais Āboltiņas partijas atbalstītājs Bet un Dzeris49?

    ————————–

    labais!

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    andrejs > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 13.00

    Ir pienācis laiks prasīt atbildību no Āboltiņas Vienotības par valstī radušos situāciju!

    —————————–

    kāpēc no Āboltiņas? drīzāk no Dombrovska, kurš trīcošu lūpu paņēma pēdu. (nevajadzēja sakompromitēties, tad nebūtu jāmīž no bērziņu ultimātiem)

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    andrejs > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 13.08

    Skumjais

    Kā TU vērtē (z)RP Kozļika nu jau ilgi pārvaldītās Valsts policijas darbu saistībā ar piketu pret Ukrainas okupāciju?

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 13.24

    andrejs. Apšaubu gan, ka Dzeri vajag pieskaitīt pie naivajiem:)

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Centrum > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 13.36

    Saskābušais bruņnesis mēģina strelkas pārmest uz Vienotību pie jebkuras tēmas,tāpat kā deģenerāts rostiņš izlikdamies par patriotu,bet jūs abi esat Lemberga kalpi,tikai savas lomas spēlējat nemākulīgi.Tava vienīgā cerība,lai kāds muļķis spētu noticēt tavai verbālajai caurejai.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 13.41

    Centrum. Kur šodien Brauns? Vai kritis par gripas upuri?:)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    To Centrum

    Labdien, Vienotības “kurmīt”!

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 14.07

    lno: Centrum. Kur šodien Brauns?

    Ko šis arī ir divi vai trīs kopā ar heinrihu, nevis viens un tas pats?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    Bet > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 14.13

    Skumjajam B vajag mazāk dzert, tad nedubultosies un nevajadzēs tā vaimanāt par RP nelabo galu, lai gan tie taču daudzi tagad papildina Vienotība s rindas. Tā kā laiks mainīties un beigt raudāt, jo “Imanta nevaid miris” vien pārtapis citā veidojumā, tā sakot mainies uz augšu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Skumjais Bruņinieks 05.02.2015. 14.22

    par RP nelabo galu, lai gan tie taču daudzi tagad papildina Vienotība s rindas

    —————————————-

    jā, turklāt godam! Piemēram, labākais 3-ju valdību iekšlietu ministrs Kozlovskis, kas veiksmīgi aizstāv okupantu un kolonistu tiesības ālēties pie Brīvības pieminekļa piemiņas pasākuma laikā, un tikpat veiksmīgi saskata “neatļautas simbolikas” lietošanu piketā pie Krievijas vēstniecības

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

nomale 05.02.2015. 12.38

Shēma iestrādāta un skaidra. Pirms vēlēšanām tiks izrunāti dažādi kandidāti. Viens par otru labāki. Tiks sasolīts kādu no viņiem ar 300% garantiju ievēlēt, bet aizklātajās vēlēšanās tie visi tiks izgāzti. Tad “steigā” atradīs kādu “fikso kandidātu” un ievēlēs. Viss!

+20
-1
Atbildēt

8

    Raicha > 05.02.2015. 13.30

    Protams, “steigā” atradīs “fikso kandidātu”. Patiesībā jau SEN pirms tam izdomātu, sarunātu un visus apmierinošu viduvējību. Nu gluži kā AB.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    nomale > 05.02.2015. 14.30

    Ne visus apmierinošu, bet tikai SC, ZZS, Sudrabu un daļēji NA apmierinošu! Vienotība un RA iestājas par atklātu prezidenta ievēlēšanu!

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > 05.02.2015. 14.39

    nomale. Tu jau brīžiem melo ne sliktāk par zanI:)

    https://twitter.com/ibrante/status/563285153414656000

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    nomale > 05.02.2015. 14.46

    Ino. Iznāc lūdzu pa brīžam no tās paralēlās pasaules. Grūti tevi saprast. Kur tu redzi melus? RA un Vienotība iestājās par atklātām prezidenta vēlēšanām, tātad gatavojās vēlēt godīgi. ZZS, SC un Sudraba pret, tātad gatavojas ievēlēt valstij sliktu kandidātu un pēc tam melot. NA sākumā bija pret, bet kad uzzināja kāds ir spēku samērs izdomāja uztaisīt sev PR.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > 05.02.2015. 15.08

    nomale. Aklais rādīs ceļu?:) No manas paralēlās pasaules skatoties, redzu, ka katrā partijā ir blēži vienā vairāk, citā mazāk, trešā godīgu neatrast/, jāatbalsta tie, kuru darbība ir mazāk bīstama valstij. Tevis minētajā gadījumā kopā ar NA balsoja arī 3 V deputāti, tātad kā mēdz teikt daļa no:)

    Tā kā V balsoja par opozīcijas priekšlikumu, tad pirmā pārkāpa koalīcijas līgumu:)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > 05.02.2015. 15.10

    …Nomale…ln0 jau sen vairs nefiltrē, kad viņa fantāzijas pārtop melos, kad pasakās, kad – vienkārši prastā riešanā….

    …atgādināsim vecajam vīram to, ko viņš izliekas piemirsis:

    15.janvāris

    – “Saeima ceturtdien nenodeva izskatīšanai komisijās Latvijas Reģionu apvienības (LRA) deputātu iesniegtus likumprojektus, ar kuriem piedāvāta atklāta Valsts prezidenta ievēlēšana.

    Par to balsoja tikai 29 deputāti no “Vienotības” un Latvijas Reģionu apvienības frakcijām, bet vairākums atturējās un bija pret.”

    http://pbs.twimg.com/media/B7YIsfiCIAIlD5Z.jpg

    …nacionālie populisti par vēlu apķērās – izlietu ūdeni vairs nesasmelt….

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    nomale > 05.02.2015. 15.12

    Man neinteresē viņu koalīcijas līgums! Mani interesē tikai manas valsts intereses!

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > 05.02.2015. 17.45

    zanE. Nu ja Tu esi tikpat smuka, cik objektīva, tad Tava nākotne ir tikpat tumša kā spānietes acis:):):)

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

andrejs_gr 05.02.2015. 12.14

Joprojām Lembergs ir atslēgas figūra visā mūsu politsikajā “arhitektūrā”! Diemžēl.

+12
0
Atbildēt

1

    andrejs > andrejs_gr 05.02.2015. 12.55

    politiskā arhitektūra ir sekas neveiktajai dekolonizācijai. Par to Haris agrāk bija uzrakstījis vairākus ļoti trāpīgus komentārus.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

andrejs 05.02.2015. 12.12

ja 25-30 proči balsu pieder valsts ienaidniekiem, par ko mēs brīnāmies? Atliek izbaudīt piekāpības sekas…

+9
-6
Atbildēt

1

    aivarsk > andrejs 05.02.2015. 15.54

    Jā, ja latviski būtu 100 deputāti, nevis 72 (vai pat tikai 63), tad zzs varētu atstāt mēsalainē pavisam, tači tagad nākas ucināt, uz rokām nēsāt.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

lno 05.02.2015. 11.55

Integrācija:)

Ieva Brante ‏@ibrante 1h1 hour ago

Vakardien policija zvanīja Ukraiņu kongresa vadītājam Mikolam Pavļukam. Esot sastādīts vēl viens protokols, aicināja ierasties, parakstīt.

+10
-10
Atbildēt

4

    traductrice > lno 05.02.2015. 12.04

    protokolā varbūt pausta dziļa nožēla par notikušo un atvainošanās? :) Man kā labticīgam pilsonim negribētos izslēgt šādu “scenāriju”.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > lno 05.02.2015. 12.11

    Ja jau par policiju… Kādas reālas sekas iestājās policistiem, kas aiz pašu izgudrota provokatīva iemesla, aizturēja TV3 operātoru?

    Man, kā pilsonei, ir pie vienas vietas Kozlovska un Ķuža liekuļota nožēla un atvainošanās. Es gribu zināt, kādi reāli sodi tika policistiem, kas parkāpa valsts likumus, un vai tie sodi ir pietiekoši, lai arī citreiz policisti neturpinātu līdzīgā garā.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.02.2015. 12.15

    traductrice. Es jau arī ceru, ka Āboltiņa nedomā par sevi, bet dien’un nakt’par valsti:):):)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.02.2015. 13.33

    Betijacelmale. Kādi sodi? Policija veic gudru integrācijas darbu. Ukrainis integrācijai не подлежит, jāintegrē Girss, Osipovs, Lindermanis un, ja izdosies, no Ukrainas konvojētais Aijo:)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 05.02.2015. 11.44

Atklāts balsojums būtu solis pretī tautas tieši ievēlēta prezidenta institūtam. Izveidojusies situācija uzvedina jautājumu:Vai aizklātas vēlēšanas ir deputātu tiesības vai pienākums? Ja tiesības, atliek publicēt balsojumu tām frakcijām, kuras to vēlas. “Sausais atlikums” parādīsies pats.

+5
-2
Atbildēt

0

lno 05.02.2015. 11.43

Šeit nu mēs redzam sekas laicīgi neveiktai lustrācijai…

+16
-10
Atbildēt

8

    andrejs > lno 05.02.2015. 12.10

    frizūru Gorbunovu un citus rozā komunistus, dažādus lauku kompartijas un “saimnieciskos” funkcionārus, kas pēc tam, kad viss jau bija skaidrs , salīda TF, taču nevarēja aiztikt.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 05.02.2015. 12.58

    Arī sekas V, sevišķi, Āboltiņas un viņas pakalpiņu, nepatikai pret RP kā vienīgo konkurentu liberalajā laukā, un vēlmei to iznīcināt, un strādāt kopā ar “veco biedru” Lembergu, kurš, protams, Āboltiņai ir daudz ērtāks.

    +9
    -17
    Atbildēt

    0

    Bet > lno 05.02.2015. 14.04

    Džeri, ko nu vaino Āboltiņu par ZRP > vai tad tā nav Vienotība, kura savā paspārnē paņēmusi lielu daļu no ZRP!

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > lno 05.02.2015. 14.17

    Dzeri…. RP kā vienīgo konkurentu liberalajā laukā…++++ :) Jauka būtu LR ” liberālā” Saeima ar SC valdošajā koalīcijā :) Kāds sakar Āboltiņai ar RP norietu, jeb, pareizāk sakot pašiznīcināšanos? Pēc tam, kad RP sabiedrojās ar LR ienaidniekiem, tas ir ar SC, vēlētājs šo partiju norakstīja. Tas taču bija pavisam nesen, vai tad vairs neatceries? :)

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 05.02.2015. 15.52

    Bet Džeri,vai tad tā nav Vienotība, kura savā paspārnē paņēmusi lielu daļu no ZRP!

    ________________

    Izcilākos pārstāvjus- kozļiku, matīsu…

    saskaņiešu draugus un valdībā vilcējus…

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.02.2015. 16.25

    riņķī apkārt. Zatlers tikai mēģināja atkārtot Āboltiņas pārliecību. Tas taču bija pavisam nesen, vai tad vairs neatceries? :)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 05.02.2015. 16.47

    “Pēc tam, kad RP sabiedrojās ar LR ienaidniekiem, tas ir ar SC…”.

    ———————————————

    Pirmkārt, RP nav sadarbojusies ar SC, vēlējās sadarboties, kas arī bija tās galvenā kļūda, tas gan, bet nav sadarbojusies nevienu minūti.

    Ar SC ilgstoši un stratēģiski sadasrbojas ZZS, kopīgi degradējot gan likumdošanu, gan tiesu sistēmu, gan prezidenta institūciju, utt., Bērziņš, Bickovics, utt ir šīs sadarbības spožākie rezultāti, kāpēc to neviens nepārmet ZZS, bet, tikai RP, kura vispār reāli nav to darījusi?

    Ne tāpēc, ka NA elektorātam ZZS ir mentāli un ideoloģiski tuvāka un saprotamāka, nekā, tomēr, liberāla RP?

    Tas, ka V ir paņemti atsevišķi RP biedri, it neko nenozīmēja, V neatbalstīja it neko no tā, ko gribēja darīt RP, tā bija Saeima ar vislielāko potenciālo iespēju veikt reformas, bet, nekas nenotika, saprotams, lielā mērā, pašas RP dēļ, bet, pat tur, kur varēja ko izdarīt, RP nekādu atbalstu no NA un V neguva, drīzāk, otrādi, jo reformas šīm partijām nebija izdevīgas.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 05.02.2015. 17.12

    V neatbalstīja it neko no tā, ko gribēja darīt RP, tā bija Saeima ar vislielāko potenciālo iespēju veikt reformas

    —————————————–

    Piekrītu. Žēl, ka tā. Piemēram, RP taču varēja uzņemties TM ministra pienākumus un ķerties pie Lemberga rīkles. Bet nekā – izvēlējās naudīgākās un ietekmīgākās VARAM un Ekonomikas ministrijas.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

traductrice 05.02.2015. 11.41

Diemžēl ne atklāta, ne aizklāta vēlēšanu procedūra neko negarantē. Abām ir savas priekšrocības un trūkumi – kā uz to skatās, un neviena no tām neizslēdz iespēju negodprātīgai tautas kalpu rīcībai. Prezidenta vēlēšanas neatkarīgi no procedūras tikai tad kļūs godīgas, kad mēs iemācīsimies ievēlēt GODPRĀTĪGUS deputātus, kas vēlēsies ievēlēt godprātīgu un amatam atbilstošu Prezidentu.

Man gan visvairāk mulsina kompartijas vecbiedra Brigmaņa vēstījums, ka “Valdības koalīcijas līgums pēc būtības vairs nav spēkā”. Ar to viņš, šķiet, grib pateikt, ka ZZS ir brīva no saistībām (kas gan nav nekas jauns). Kā parasti – ja grib, ZZS var darboties gan koalīcijā, gan ārpus tās. Kārtējā šaurā trauslā līnija.

+14
-1
Atbildēt

21

    Austras koks > traductrice 05.02.2015. 11.47

    traductrice: “Abām ir savas priekšrocības un trūkumi – kā uz to skatās, un neviena no tām neizslēdz iespēju negodprātīgai tautas kalpu rīcībai. _______________

    Protams, ka abām sistēmām ir trūkumi, bet es kā vēlētājs, ja ir atklāta balsošana, tomēr redzu kā katrs deputāts (t.sk. manis ievēlētie) ir balsojis, varu noklausīties katra deputāta argumentāciju par balsojumu, un tad pats izlemt – vai attiecīgais deputāts vēlot prezidentu rīkojies godprātīgi vai nē. Pie aizklātas vēlēšanu sistēmas es nezinu kā manis ievēlētie deputāti balsojuši, un vai viņu publiski paustais atbilst patiesībai.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 05.02.2015. 11.50

    traductrīce. Ar to viņš, šķiet, grib pateikt, ka ZZS ir brīva no saistībām (kas gan nav nekas jauns). Kā parasti – ja grib, ZZS var darboties gan koalīcijā, gan ārpus tās. Kārtējā šaurā trauslā līnija.

    _______________

    Sekas Vienotības nojauktajām sarkanajām līnījām un partneru vājināšanai. Vienotībā atrada vietu gan tie, kuri gatavoja Zatlera “vēsturisko” vizīti Maskavā, gan Olšteina sešinieka biedriem, kuri izkārtoja mandātu Āboltiņai, bet nederēja vairs vecbiedri Rībena, Kursīte, Buiķis…

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 05.02.2015. 11.55

    pie aizklātas vēlēšanu sistēmas savukārt var cerēt, ka dažiem, piemēram, ZZS kalpiem arī ir kauns par bē-bē kompetenci. Par to tikai runāt neklājas. Cik garš, tik plats.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > traductrice 05.02.2015. 12.05

    Tu gan esi naivi labticīga, traductrice, attiecībā uz “ZZS kalpiem” un viņu motivāciju, balsojot.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 05.02.2015. 12.14

    :) jā, nudien, naivums un labticīgums man piemīt. Kas attiecas uz ZZS, nemaz tik monolīta šī partija nav. Vārdos, protams, kā musketieri “… visi par vienu”, taču kaut vai tas pats Vējonis un tagad arī Belēvičs ir parādījuši, ka var nostāties pret straumi. Gan jau atradīsies kāds(-i) arī Saeimā, kas varētu gribēt izmantot šo “unikālo” iespēju nobalsot pretēji “papas” norādījumiem. Es runāju, protams, tīri hipotētiski.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 05.02.2015. 12.19

    traductrīce. …taču kaut vai tas pats Vējonis un tagad arī Belēvičs

    ______________

    Šobrīd uz kopīgā fona cerīgi ministri, bet soļos, kā jefreitors komandēs:)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > traductrice 05.02.2015. 12.19

    Šī nu ir tāda reta reize, kad nekāds „…Abām ir savas priekšrocības un trūkumi…” nepastāv.

    Kad es balsoju par SAVU gribu vai viedokli, var balsot gan atklāti gan aizklāti, atkarībā no situācijas. Kad es balsoju kā kaut kā PĀRSTĀVIS, man jābalso atklāti, lai manis pārstāvētajiem būtu skaidra mana rīcība un atbildība. Bez variantiem.

    Bet priekš kam gan mūsu deputātiem vajadzētu, lai vēlētājs vērtē viņu atbildību, pat to politisko.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > traductrice 05.02.2015. 12.32

    traductrīce. Ar to viņš, šķiet, grib pateikt, ka ZZS ir brīva no saistībām (kas gan nav nekas jauns). Kā parasti – ja grib, ZZS var darboties gan koalīcijā, gan ārpus tās. Kārtējā šaurā trauslā līnija.

    ————————————————————

    Šoreiz jau tieši Vienotība un NA ir tie, kas darbojas ārpus kolicijas līguma

    +1
    -21
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 05.02.2015. 12.37

    Mīnusi pie mana 5.februāris 2015 11:50 norāda, kāda ir Vienotības atbalstītāju izpratne par vērtībām, par kurām viņi bazūnē augu dienu:)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 05.02.2015. 12.46

    Deputāts nav nekāds autonoms objekts, kas riņķo Visuma telpā, un dara, ko grib, viņš pārstāv vēlētājus, un slēptais balsojums ir tikai veids, kā noslēpt balsošanu, kas ir pretrunā ar vēlētāju intersēm, toties sakrīt ar kāda cita intersēm, š.g. tas ir Lembergs un SC, t.i. Maskava, ar ko arī var apsveikt nožēlojamos nopirktos un Lemberga iebiedētos postkomunistus no ZZS, par katru no kuriem Lembergam esot mapīte ar kompromatu.

    Un, protams, Lembergs caur retranslatoru Bigmani ( cerams, neviens nedomā, ka Brigmanis drīkst atvērt muti bez Lemberga atļaujas), ar šo paziņojumu pasaka – viss te notiks tā, kā mēs ar SC gribēsim, ja nē – būs vēl sliktāk, var tikai “apsveikt” ZZS elektorātu ar lielisku izvēli.

    Un, izskatās, tie vēl ir tikai ziediņi, jādomā, tie, kas te šausminājās, cik slikta RP, arī to saprot.

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > traductrice 05.02.2015. 13.07

    Džeris … un slēptais balsojums ir tikai veids, kā noslēpt balsošanu, kas ir pretrunā ar vēlētāju intersēm

    ———————————————————————–

    Tikai nepārcenties!

    Ne velti šāds princips ir Satversmē ierakstīts!

    Acīmredzot Satversmes Tēviem (ne jau mūsu komuņagām) bija pamats šādu principu tur ierakstīt.

    Un manuprāt … slēptais balsojums ir paredzēts tāpēc, ka prezidentam jābūt politiski neitrālam (Parlamentārā republikā) un tāpēc prezidentam un arī partijam nav jāzina, kurš balso par un kurš pret.

    0
    -21
    Atbildēt

    0

    ierados > traductrice 05.02.2015. 13.15

    “…tomēr redzu kā katrs deputāts (t.sk. manis ievēlētie) ir balsojis…”
    Diez ko vis neredzi, jo eksistē saskaņošana, vienošanās, tirgošanās u.c. starppartiju ķēķis, par ko tev, mīļā sirds, pat nojausmas nav. Balsošana ir formāla darbība, kurai ar konkrēta rokas cēlāja izvēli ir stipri pastarpināts sakars.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    vilburs > traductrice 05.02.2015. 13.57

    Satversmes Tēviem nebija ne jausmas, ka pēc gandrīz 100 gadiem, būs partijas, kas kā marionetes dejo pēc viena cilvēka pavēles. Tāpēc arī vajadzīgs atklātais balsojums, lai vēlētājs redz par ko balso deputāts.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 05.02.2015. 14.36

    vilburs. Nepārspīlēsim. Dejoja jau arī pirms kara, toreiz pēc Benjāmiņu stabules:)

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    DD1 > traductrice 05.02.2015. 15.25

    > traductrice

    “Diemžēl ne atklāta, ne aizklāta vēlēšanu procedūra neko negarantē. Abām ir savas priekšrocības un trūkumi”

    Piekrītu. Cilvēkiem vienmēr gribas atrast problēmām vienkāršus risinājumus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > traductrice 05.02.2015. 15.44

    Austras koks Protams, ka abām sistēmām ir trūkumi, bet es kā vēlētājs,

    ______________________

    Tu, kā vēlētājs savu deputātu varēsi sodīt pēc gadiem!

    Partijas disciplīna savu deputātu varēs sodīt uzreiz.

    Jaunievēlētais prezidents savu “pret” balsotāju varēs sodīt uzreiz, sviras ir.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarsk > traductrice 05.02.2015. 15.48

    Valdība jānogāž mākslīgi, lai nomainītu straujumu, ne jau tagad, bet vasarā.

    Straujumas vietā būs zzs MP, teiksim, Augulis, nelielas izmaiņas valdības sastāvā pie tā paša kompetenču jomu sadalījuma.

    pamazām gatavo sabiedrisko domu…

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 05.02.2015. 17.01

    Edgars Avotiņš – Satvesmes tēviem prātā neienāca dažu mūsdienu politiķu degradācijas un pērkamības pakāpe, un arī daļas tautas degradācijas pakāpe, kas, gadu no gada, neskatoties ne uz ko, balso par šiem politiķiem.

    Tad vēl nebija veikta labākā genofonda iznīcināšana, kas notika PSRS laikos.

    Tanīs laikos vārdi “gods” un “godīgums” vēl kaut ko nozīmēja.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 05.02.2015. 17.08

    Satversmes tēviem nevarēja ienākt prātā, ka Latvijas pilsonību varēs iegūt valstī okupācijas laikā nelegāli ievesti kolonisti.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > traductrice 05.02.2015. 17.51

    Vispār jau 1922-32 gada Saeimā katrs lemums bija tirgošanās – tā ka nevarētu teikt, ka politiki tajā laikā nezināja par šādu politiķu īpašību.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 05.02.2015. 17.59

    Politiskā tirgošanās ir normāli, kompromisi jāmeklē, bet, veselas partijas pilnīga atkarība no viena liela mēroga blēža gan nav normāli.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

lno 05.02.2015. 11.39

Kādēļ Latvijas prezidents jāvēl atklāti? http://providus.lv/article/kadel-latvijas-prezidents-javel-atklati

+4
-3
Atbildēt

2

    aivarsk > lno 05.02.2015. 15.40

    kažokas rakstiem es nespēju uzticēties…

    Kaut kā rudi mati spiedās cauri arī šim tekstam…

    Skaidrs, ka Levits nebūs, jo ir Mūrniece.

    Skaidrs, ka āboltiņa nebūs, ja paliks straujuma.

    Kam vajadzīga straujuma? Jebkurš var darīt/nedarīt to, ko dara/nedara straujuma.

    Trīs partijas – trīs amati. Tātad prezidents no zzs vai MP no zzs?

    āboltiņa par MP vai VP? par mp viņai bija 10 reizes iespēja kļūt, tātad uzprasās secinājums…

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > lno 05.02.2015. 16.32

    aivarsk. Kažoka atšķirībā no citiem ir godīga. Diez vai viedokļi visos jautājumos Tev sakrīt ar paša sievu?:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Raicha 05.02.2015. 11.39

Vienkārši mērgļi.

+17
-2
Atbildēt

2

    Edgars Avotiņš > Raicha 05.02.2015. 12.10

    Njā – Vienotība un NA šoreiz parādija sevi negatīvā gaismā – meļi!

    +1
    -26
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Raicha 05.02.2015. 13.12

    Skatos, ka vairums NA un Vienotību labāk sauc par “vienkārši mērgļiem” – piedodiet – es tomēr nespēju būt tik skarbs. NA un Vienotība ir līguma pārkāpēji, jeb meļi, bet ne jau nu gluži “mērgļi”.

    0
    -21
    Atbildēt

    0

ierados 05.02.2015. 11.38

Kā tad! Pašlaik ZZS ar savu mīluli sēž populisma smailē. Jāizmanto situācija. Kāda mārrutka pēc ar veco lapsu tie koalīciju līgumi un padomes?

+8
-2
Atbildēt

0

lno 05.02.2015. 11.35

Tāda nu ir NA ideoloģiski tuvākā partija:):):) Visu laiku labākais Latvijas prezidents var justies gandarīts.

+9
-3
Atbildēt

0

locus 05.02.2015. 11.34

Tad vēl 4 gadus Bērziņš pļeperēs un bubinās? Vai varbūt Ušakovu var paaugstināt amatā? – Tomēr ļooti jau saimniecisks izrādījās darbinieks.

+19
0
Atbildēt

3

    Edgars Avotiņš > locus 05.02.2015. 12.17

    atklātā/aizklātā vēlēšanu metode nedod ZZS vai Andrim Bērziņam nekādas lielās priekšrocības.

    Vienīgie, kam tā atklātā vēlēšanu metode ir ļoti vajadzīga ir tikai Vienotība, kas sastāv no ļoti dažādiem grupējumiem un kas savstarpēji nevar vienoties par kandidātu – tāpēc Vienotībai nepieciešama atklātā balsošana lai varētu piespiest savus deputātus balsot par Vienotības vadības atbalstīto kandidātu.

    Vienīgais, kur es piekrītu, ka Andris Bērziņš tomēr nevelk kā prezidents patreizējos ģeopolitiskajos apstākļos – viņš būtu piemērots miera laikā tirdzniecības sakaru veicināšanai. Bet … miera nav un tuvākos gados nebūs. Vajag Ilvesam līdzīgu prezidentu.

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    Normunds > locus 05.02.2015. 13.01

    Ilvess ir nekāds.

    0
    -21
    Atbildēt

    0

    Bet > locus 05.02.2015. 13.53

    Avotiņ! Tu esi smieklīgs, lai neteiktu vairāk!!!

    Izdomā vēl kādas lemberdziskas muļķības, jo tikai ZZS UN SC un Sudrabai ir vajadzīgs kemla apstiprināts kandidāts. Vai tad nu par velti Bērziņš nesen teicis, ka uz Maskavu dosies pirms vai pēc 9. maija! Saskaņot taču vajag. Naivums, ja kāds iedomājas, ka šitā koalīcija ar ZZS ir tā labākā prezidenta ievēlēsanai. To taču parādīja iepriekšējās prezidenta Bērziņa vēlēšanas! Kuras partijas balsoja par Bērziņu, Avotiņ, ko?

    Un neturi visus par muļķiem, ja pats tāds esi.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

j_zalitis 05.02.2015. 11.33

Īsumā par ko runā Brigmanis:

“Prezidenta “sāga” nolasās vienkārši- vai nu A.Bērziņš, vai arī Straujumas valdība krīt un premjers ir no ZZS.Kurš Vienotībā to vēlas-neviens”

Avots: Dr.Hist. O. Skudra

Twitter.com/oskudra

+7
-1
Atbildēt

4

    nomale > j_zalitis 05.02.2015. 12.47

    Krīt vai nekrīt – VIENOTĪBAI JĀTURAS NO TĀS KOALĪCIJAS PA GABALU!!!

    Protams, ja tā joprojām nākotnē redz sevi politikā.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > j_zalitis 05.02.2015. 13.36

    nomale Krīt vai nekrīt – VIENOTĪBAI JĀTURAS NO TĀS KOALĪCIJAS PA GABALU!!!

    ____________________

    Kā vienmēr desmitniekā:):):) Jāmēģina vienoties ar Sudrabu un Urbanoviču:):):)

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Normunds > j_zalitis 06.02.2015. 00.40

    Kažoka ļoti cepas par atklāto balsojumu. Mana doma, ka lai turētu pie disciplīnas liberastisko Vienotību. Ja būs aizklātais balsojums, tad 2/3 Vienotības nobalsos par nepareizo komunistu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > j_zalitis 06.02.2015. 00.43

    Starp citu, kādi ir Straujumas ceļi komunistiskajā partijā un komjaunatnē? Es pieprasu Vienotības birojam informēt vēlētājus par Straujumas gaitām noziedzīgajā padomju savienības komunistiskajā partijā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam