„Vienotības” spice pauž skaidru noliegumu Bērziņa vizītei “uzvaras dienā” Maskavā (papild.)
52Saistītie raksti
Viedoklis /
28. augusts
No “greizas” komunikācijas uz stratēģiski vadītu
Aktuāli /
4. jūlijs
Rinkēvičs: Atzīmes nelieku ne valdībai, ne ministriem
Intervija /
3. jūlijs
«Ir jāsaņemas pašiem»
Komentāri (52)
Anti Vatņiks 21.01.2015. 17.46
Zondē tautas viedokli “)
Man peronīgais viedoklis – braukt pie fašistiem svinēt uzvaru pār citiem fašistiem nav sevišķi gudri.
0
Ebenemezers-3 21.01.2015. 15.35
kaada šķirtuve , to pauž kaada partija vai indiviids , es ar esmu pret , bet vai to jaaņem galvaa? , nebuut , katrs riikojas kaa viņš to pieņem sev par labaaku esam ,arto nekaadi nevar glaabt muusu prezidenta libido attieciibaa pret muusu valsts neatkariibu , ja galvenais kurators un padomnieks ir smagajos noziegumos apsuudzeetais Latvijas kauna traips
1
andrejs > 21.01.2015. 16.26
ja galvenais kurators un padomnieks ir smagajos noziegumos apsuudzeetais Latvijas kauna traips
—————————
Kas kurē Vienotību?
0
aivarsk 21.01.2015. 15.08
Žurnāls publiski atzīst, ka partijas “vienotība” viedokli formulē kāda mistiski mītiska “spice”!
0
Mantrausis 21.01.2015. 14.13
Te gan vietā būtu pašam Bērziņam sacīt, ka “viena alga, ko triec Solvita, Laimdota, Egdars vai Augusts”, viņam svarīgs būtu sabiedrības viedoklis.
Redz, ja brauc pa laukiem, piedalās Barikāžu pasākumos, var paprasīt.
“V” “spice” ir mazizglītota un nekompetenta sabiedrība, kas būtu vēra ņemama gadījumos, kad runa ir par papildus naudas atņemšanu uzņemējiem vai jaunu sodu noteikšanu… Citā sfērā viņu domas stāv un “iestāvas”…
1
dzeris49 > Mantrausis 21.01.2015. 14.49
Kurā partijā tad mums ir tie izglītotie un kompetentie?
NA, ZZS, SC?
0
StopPutinRegime 21.01.2015. 10.24
Vai bērziņš kā virspavēlnieks var kā kaitēt LR aizstāvību no Putina režīma “zaļiem ķēmiem”?
1
aivarsk > StopPutinRegime 21.01.2015. 13.38
Retorisks jautājums!
0
nomale 21.01.2015. 10.18
Vienotība un “skaidra” nostāja vispār ir nesavienojamas lietas.
1
aivarsk > 21.01.2015. 13.39
Vienkārši jāpiekrīt!
0
dzeris49 21.01.2015. 10.08
It kā no V kaut kas atkarīgs, kur Lembergam vajadzēs, tur Bērziņš arī brauks.
Vai tad ar tām prezidenta vēlēšanu procedūras “apspriešanas” nav skaidrs, kurš te diktē noteikumus, režisors ir Lembergs, pārējās partijas ir statisti, un drīkst darīt tikai to, ko ļauj Lembergs.
Arī prezidents, un, protams, pārējās Saeimā vēlētāas amatpersonas, būs tāds, kas vajadzīgs Lembergam un viņa neformālajam partnerim SC, visdrīzāk, paliks tas pats “ģēnijs” un “godavīrs” Bērziņš, tik tālu atkal esam.
26
rinķī apkārt > dzeris49 21.01.2015. 10.19
Brauks Bērziņš uz Maskavu, vai nebrauks – Lembergam gar to maza daļa, nevajag jau nu arī Lembergu absolutizēt un šādi viņu paaugstināt.
Bērziņš pats ir sarkans saimniekpapus, nu gluži tāds pats kāds bija, piemirsu vārdu, tas gudrais vīrs, kurš brauca uz Maskavu, lai izsistu Latvijai kombikormu laikā, kad bija jācīnās par neatkarību. Piemirsu, kā viņu sauca, bet tas ir simboliski. Un tādēļ Bērziņš ir daudz bīstamāks par Lembergu, kamēr atrodas prezidenta postenī, jo Bērziņš ir stūrgalvīgs, cik sapratu, viņš nāk no ģimenes, kuri ir bijuši gan leģionāri, gan sarkanie, tādēļ ” savs” skatījums uz situāciju ap 9. maiju. Visdrīzāk jau Bērziņu var salīdzināt ar kaut kādiem apdauzītiem franču, itāļu utt ” politiķiem” , Lembergs ir tikai blēdis un nekas vairāk
0
Ēriks > dzeris49 21.01.2015. 10.19
Lembergs arī nevar darīt visu,kas iepatīkas,tā var ātri nograut reitingus un sakrātos punktus par bruģi.
0
nomale > dzeris49 21.01.2015. 10.26
riņķī apkārt. Lembergs ir blēdis, kurš vada šo valsti, Bērziņš ir valstsvīrs-statists, kurš bojā valsts tēlu.
Lembergam ir liela daļa, no tā atkarīgs viņa bizness un naktsmiers, jo viņš ar saviem skeletiem pilnīgi noteikti atrodas kaimiņvalsts specdienestu pakļautībā.
0
lno > dzeris49 21.01.2015. 10.28
rinķī apkārt . Lembergs ir tikai blēdis un nekas vairāk
__________________
Vēl jo pazemojošāk koalīcijai, kuru viņš komandē:)
0
rinķī apkārt > dzeris49 21.01.2015. 10.30
nomale Lembergam ir tik liela ietekme LR politikā tikai tādēļ, ka ļoti lielai daļai LR pilsoņu Lemberga morāle ir pieņemama un viņi par Lembergu balso. Tu domā, ka pēc tam, kad Lembergu beigu beigās notiesās, es ceru, ka šāds brīdis tomēr pienāks :), Tu domā, ka tie ļauži, kuri līdz šim balsoja par Lembergu, tulīt un momentā kļūs šķīstāki un sāks balsot par caurspīdīgu politiku? :) Ļoti šaubos… Gan viņi atradīs sev citu blēdi par kuru balsot. Ir jāpaiet ilgam laikam, lai Latvijā sāktu cilvēki mērīt savu sirdsapziņu, piemēram, ar Zviedrijas pilsoņu mērauklu.
0
andrejs_gr > dzeris49 21.01.2015. 10.32
Jā, piekrītu – šajā jautājumā par braukšanu Lemberga lomu nevajadzētu pāspīlēt. Lielākā daļa tomēr no ZZS elektorāta kaut arī ir sovoki savā būtībā, bet tomēr nav putinisti.
0
rinķī apkārt > dzeris49 21.01.2015. 10.35
Ino. Par ZZS balso arī tie ļauži, kuriem ir pieņemama zaļo samiernieciskā politika kopumā, ja runa ir par Krieviju, piemēram. Tie ir tie paši, kuri Atmodas laikā skandināja saukli ” brīva Latvija brīvā Krievijā” utt
0
lno > dzeris49 21.01.2015. 10.41
Lembergam pietuvinātas personas mirst brīdi pirms liecību sniegšanas http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/121181/lembergam-pietuvinatas-personas-mirst-bridi-pirms-liecibu-sniegsanas
0
nomale > dzeris49 21.01.2015. 10.48
rinķī apkārt. Lemberga trumpis nav tautas atbalsts, jo ja 20% par viņu stāv un krīt tad vismaz 50% viņu labprāt redzētu zārkā baltās čībiņās.
Lembergs savu ietekmi jau 20 gadus pacietīgi veido laižot pie varas tikai sasmērētos un glabājot kartotēku par visiem politiķu un ierēdņu skeletiem. Diemžēl kritiskā masa jau sen ir pārsniegta un noziedzīgās valsts struktūras pašas sevi uztur un sargā. Patiesi neatkarīgas preses faktiski nav. Sabiedrisko organizāciju – cīnītāju arī. Partiju, kas nāks un pagriezīs šo elles ratu atpakaļ arī. Valdībā ir vai nu bandīti, kas zog vai arī “godīgie”, kas uztur stabilitāti, lai bandīti varētu stabili un netraucēti zagt tālāk.
0
Ēriks > dzeris49 21.01.2015. 11.08
Morāle,politika,zagšana…cilvēki balso par redzamiem darbiem,kurus var pataustīt.Liela daļa cilvēku par morāli un politiku sāk domāt tikai tad,kad ir siltumā,paēduši un drošībā.
0
dzeris49 > dzeris49 21.01.2015. 11.14
R.A. – nu gan tu kļūdies.
Pirmkārt, Lembergs reāli nosaka daudz vairāk, un ir daudz ietekmīgāks par Bērziņu, un, otrkārt, Bērziņu, faktiski, “ievēlēja” Lembergs, un tu domā, ka tas notika tāpat vien, un Lembergs Bērziņu nekontrolē?
Otrkārt, Lembergam pieder pusotra partija Saeimā, un, reāli, ar SC viņš ir kā cimds ar roku, tātad, viņš var ietekmēt Latvijas politiku, lai cik ZZS nevāvuļotu, ka viņi no Lemberga neatkarīgi, tikko kā kaut kas skara Lemberga interses, viņi balso, kā vajag Lembeergam, pie kam parasti kopīgi ar SC.
treškārt, Lembergs, faktiski, izveidojis mafiju, viņam ir ietekme tiesās, prokuratūrā, politkā, tiesībsarg. sistēmā, viņa rīcībā simtiem miljoniem, tātad, reāli tā ir mafija.
To apstiprina arī tas, ka Lemberga lietā pēkšņi miruši vairāki svarīgi liecinieki, kā Ino jau atzīmēja, un reti kurš šaubās, ka tie nogalināti pēc Lemberga pasūtījuma. tātad, “sīks blēdis” priekš viņa tā ka nedaudz par maigu.
Lembergs ir daudz bīstamāks par Bērziņu, sīks blēdis ar sovoka domāšanu, drīzāk, ir Bērziņš, Lembergs Latvijā izveidojis, faktiski, mafiozu struktūru ar milzīgu politisko ietekmi, ietekmi uz tiesām, un visu pārējo.
0
rinķī apkārt > dzeris49 21.01.2015. 14.26
Dzeris. Pieņemsim, ka Lembergs ir tik varens, kādu Tu viņu zīmē, bet jautājums taču paliek – vai viņš būtu tik visvarošs, ja viņam nebūtu tik liels vēlētāju atbalsts? Tik liels, ka visās aptaujās viņš ir populāraikais premjera kandidāts, ZZS lokomatīve utt. Tie LR pilsoņi, kuri Lembergu atbalsta, viņi taču nedzīvo uz Mēness, viņiem tas nav nekāds jaunums, ka Lembergs ir blēdis. Tā kā, ja jautājums ir, kādēļ Lembergs ir tik varens, tad atbilde vienkārša – Lemberga spēks slēpjas lielas daļas LR pilsoņu izpratnē par tiesisku valsti.
0
v_rostins > dzeris49 21.01.2015. 14.30
rinķī apkārt
tas gudrais vīrs, kurš brauca uz Maskavu, lai izsistu Latvijai kombikormu
________________
Tas bija Kauls, kurš kopā ar Lučanski un citiem čekistiem izvazāja kolchozu Ādaži. Kriev-žīdu čekas mafiozi Lučanskis devās iekarot pasauli, bet šeit palikušie mīklainos apstākļos vienu pēc otra nobeidzināja Kaula dēlus, kad tie paģēļņikiem izvirzīja finansiālas pretenzijas.
“Ir jāpaiet ilgam laikam, lai Latvijā sāktu cilvēki mērīt savu sirdsapziņu, piemēram, ar Zviedrijas pilsoņu mērauklu.”
________________
Tadi esam, ne visi gan. Cik bija jābūt prātiņam, lai diviem neliešiem, kolorado lenteņiem: Dombrovskim un Pabrikam sagādātu siltus beņķus Briselē, un pēc loģikas, Putina kuces, Zatļera, spitālīgo bandas, ZRP, arī pēc tam, kad tur sastājās Vienotības padlas, reitingam bija jāpaliek 1,5%.
0
lno > dzeris49 21.01.2015. 14.33
riņķī apkārt. Iebildumi jau ir par Tavu: Lembergs ir tikai blēdis un nekas vairāk.
__________________________
Lembergs ir noteicējs valstī. Ja Lembergs ir tikai blēdis, tad kādēļ koalīcijai nav kauna sēdēt ar viņu pie viena galda?
0
rinķī apkārt > dzeris49 21.01.2015. 14.36
lno Atbilde tā pati – koalīcijai nekaunās sēdēt ar Lembergu pie viena galda, jo Lembergam ir liels vēlētāju atbalsts, tik liels, ka ZZS var Lemberga dēļ arī izstāties no koalīcijas. Un tad ir vēl lielākas ziepes
0
rinķī apkārt > dzeris49 21.01.2015. 14.39
v_rostins Tas bija Kauls,+++ tas, kurš brauca uz Maskavu pēc kombikorma visnepiemērotākajā brīdī nebija Kauls :) Tas bija vīrs, kurš Atmodas laikā bieži TV uzstājās tandēmā ar Bojāru :) Mēles galā ir, tas uzvārds, bet tik un tā neatceros :)
0
Ēriks > dzeris49 21.01.2015. 14.41
Lemberga spēks slēpjas lielas daļas LR pilsoņu izpratnē par tiesisku valsti.
==============
Kā to saprast?
1)Ka LR nav tiesiska valsts un jābalso par mazāko ļaunumu -kas zog bet dalās?Jeb tur kas cits domāts?
2)Ka Latvijā ir daudz godīgu valstsvīru,tikai tauta izvēlas pašus negodīgākos?
0
dzeris49 > dzeris49 21.01.2015. 14.42
Tur jau tā nelaime, ka Latvijas pilsoņu daļas izpratne par to, cik svarīgs valstī tiesiskums, aprobežojas ar “tas nekas, ka zog, galvenais, ka citiem arī atmet”, un liela daļa veiklos blēžus ar vārdiem nosoda, bet, reāli apskauž.
Un politiķiem ne tikai nav kauna sēdēt ar šo NATO, ASV, ES ienaidnieku pie viena galda, bet, tie gatavi viņam pārdoties, gan tiešā veidā, gan par iespēju ieņemt amatu, utt., tāda, diemžēl, ir tā Latvijas politiskā kultūra.
0
v_rostins > dzeris49 21.01.2015. 14.44
rinķī apkārt
Pieņemsim, ka Lembergs ir tik varens, kādu Tu viņu zīmē
________________
Pēc valsts nozagšanas megaprojekta TECII 2. kārtas un superīgām afērām ar LM un Citadeli, salīdzinot ar ZRP(v) spici, Temīdas pamatīgi apķīlātais Lembergs, izskatās pēc tāda panīkuša lauku papus. Raksts gan nebija par Lembergu, bet par kremļa maukām, kleptokrātiem un pederastiem, ZRP(v).
0
Ēriks > dzeris49 21.01.2015. 14.46
Un tad vēl krievi arī nāk un nevēlēt arī nedrīkst,citādi kremlisti tiks pie varas.Te tev nu izvēle.Un tad var lamāt tautu,ka tānekonejēdz.
0
nomale > dzeris49 21.01.2015. 15.08
rinķī apkārt …lno Atbilde tā pati – koalīcijai nekaunās sēdēt ar Lembergu pie viena galda, jo Lembergam ir liels vēlētāju atbalsts, tik liels, ka ZZS var Lemberga dēļ arī izstāties no koalīcijas. Un tad ir vēl lielākas ziepes…
—————————–
Nepiekrītu, nepiekrītu, nepiekrītu!
Aptaujas uzrāda tikai atbalstītājus bet ne pretiniekus. Skaisti izklausās 20% atbalstītāju, bet ja noliek blakām to % kas pilnīgi noteikti Lembergu neatbalsta tad vairs tik forši neizskatās, bet to jau neviens mūsu valstī nerādīs:( Aptaujās jāuzrāda vidējo starp atbalstītājiem un pretiniekiem, savādāk sanāk ka ja Lembergs negribēs, tad tauta jozīs balsot par otro populārāko – Ušakovu.
Sēžot pie viena galda ar “populāro” Lembergu partijas katastrofālos ātrumos zaudē savu vēlētāju, tāpēc teikt ka jāsēž kopā ar Lembergu, jo tautai tas patīk … Lemberga fani tāpat turpinās balsot par hūtes m-kām, bet Vienotība varēs atkal skaitīt zaudējumus.
Kādas var būt lielākas ziepes, ja ZZS aiziet? Sāksim dzīvot godīgi?
0
v_rostins > dzeris49 21.01.2015. 15.18
nomale
Sēžot pie viena galda ar “populāro” Lembergu partijas katastrofālos ātrumos zaudē savu vēlētāju
_______________
Guļot zem vienas, kremļa, sedziņas ar ZRP, Vienotības reitingam, pēc loģikas arī bija jābūt 1,5%
0
andrejs > dzeris49 21.01.2015. 16.14
Tie ir tie paši, kuri Atmodas laikā skandināja saukli ” brīva Latvija brīvā Krievijā” utt
——————
drīzāk jau tādu ir vairāk Vienotībā, bet daudzi no viņiem tagad droši vien balso par SC, piemēram tādi kā džeris
0
andrejs > dzeris49 21.01.2015. 16.21
Dombrovskim un Pabrikam sagādātu siltus beņķus Briselē
———————————–
tas man arī bija šoks. Tik nekritisku attieksmi no V faniem nebiju gaidījis. Infa par Dombrovska saikni ar TUa torgašiem, valsts bankas atbalsts viņa ģimenes biznesam (nu kā tu premļakam atteiksi), īpašais kredītportfelītis interesantā bankā, taču tobrīd, pirms EP vēlēšanām, jau bija vispārzināmi fakti. Nemaz nerunājot par viņa nožēlojamo atkāpšanos kompras dēļ.
0
TanteSidra > dzeris49 21.01.2015. 20.25
rinķī apkārt “…tas, kurš brauca uz Maskavu pēc kombikorma visnepiemērotākajā brīdī nebija Kauls…”
~~~~~~~~~~~~~~
jā, tas nebija Kauls.
1990. gads, Tautas deputātu kongress Maskavā.
No Igaunijas uzstājas Ministru padomes priekšsēdētājs Arnolds Rītels, no tribīnes prasa atzīt Igaunijas neatkarību.
Pēc viņa no Latvijas uzstājas jurists Ilmārs Bišers, no tribīnes prasa Latvijai vairāk kombikormu (lopbarību).
Bišers uzstājās turpat klātesošā Gorbunova vietā, scenāriju pēdējā brīdī negaidīti bija mainījis delegācijas vadītājs J.Lucāns.
te arī var par to izlasīt:
http://www.barikadopedija.lv/raksti/787851
dažus gadus vēlāk jurists Ilmārs Bišers bīdīja shēmu ar kuru bija iecerēts topošai Latvijas valstij uzkārt 400 miljonu parādu.
Bišers bija vai nu stulbs vai viltīgs un nelietīgs.
Andris Bērziņš liekas tikai stulbs, tā varbūt ir priekšrocība.
varbūt grib vienkārši pastāvēt Mauzoleja tribīnē kopā ar Islamu Karimovu un Ramzanu Kadirovu, nu un, pēc tam Kremlī ieēst siltas pusdienas un paskatīties acīs Pūtinam, tā kā Bušs to darīja.
nezinu kas un kā ir labāk.
0
v_rostins > dzeris49 21.01.2015. 23.34
TanteSidra
varbūt grib vienkārši pastāvēt Mauzoleja tribīnē kopā ar Islamu Karimovu
________________
Par DPs pocu, čekas mūdzi Bišeru, paldies. Vai centies, tāpat, kā ZRP(v) padlas, lai mūsu prezidents aizbrauktu uz Maskavu?
0
andrejs_gr 21.01.2015. 09.39
Redziet Kurmīti augstāk? Viņš ir Kremļa apmaksāts internettrollis. Pareizākā reakcija uz viņi ir pinīgs IGNORE! Nekomentējiet un nevērtējiet!
2
StopPutinRegime > andrejs_gr 21.01.2015. 09.57
Tieši tā. Viņš ir pilnībā ārpus realitātes. Cilvēkiem nevajadzētu tērēt savu laiku (kas ir neatjaunojams, limitēts resurss) lai atspēkotu pilnīgus 100% murgus. Tieši tāds arī ir Putina troļļu mērķis, puevērst sev uzmanību, lai ap viņiem ceptos. Diemžēl daudzi iekrīt.
0
ierados > andrejs_gr 21.01.2015. 10.20
Diez vai putintrollis. Tā brigāde tik stulbus netur, viņus apmierina vismaz ločmeļu līmeņa pridurki. Visdrīzāk šis priduroks ir puzes pašdarbnieks ar ambīcijām būt svētākam par romas pāvestu.
0
ierados 21.01.2015. 09.37
Kurmīt, sēnes šorīt bija sevišķi garšīgas? Jautājums lieks, vai ne? Nu saņemies beidzot, pridurok tās vairs nerīt. Kaut gan būtu pavisam neslikti, ja tu tās pārēdies, atņirgtos.
0
andrejs_gr 21.01.2015. 09.35
Tas, ka nav neviena iemesla braukt, pat aklajam un kurlajam ir saprotams. Pašam Bērziņam ja gan dikti gribētos. Gan godkārību varētu apmierināt pastāvot uz kapenēm kopā ar agresoru Putinu, gan mēģināt viņu “pārliecināt”, ka Latvija ir laba valsts – krievus neapspiež, amerikāņu karavīri Krieviju neapdraud – vienvārdsakot – “mir, družba, fesķivaļ”! Tieām ticu, ka Bērziņš tic, ka ar Putinu var visu sarunāt. Bet nu paldies Dievam, ka veselais saprāts izskatās gūst virsroku un pēdējās pašcieņas paliekas netiks pazaudētas. Mums tā izšķiršanās ir pavisam vienkārša patiesībā. Mani ļoti interesē, kāda būs Merkeles rīcība. Esmu pārliecinātas, ka šis ir tieši tas brīdis, ka arī Vācijai jāpasaka – NĒ!
0
nomale 21.01.2015. 09.30
Emm…khm, negribētos būt no īgnajiem, bet virsraksts mazliet par skaļu saturam. Drīzāk gan pēc kārtīgas izjautāšanas divas personas no Vienotības spices pauž vienkāršu noliegumu Bērziņa vizītei, bet trešajai personai no šīs spices sava viedokļa nav principā.
0
Kurmītis 21.01.2015. 09.27
Divas ķēkšas Bērziņam te kaut ko „norādīs”.
Uz Maskavu ir jābrauc pilnīgi noteikti. Un Rietumeiropas neonacistus un viņu bļodlaižas jāsūta uz visiem zināmo vietu. Krievija ir Latvijas tuvākais un lielākais kaimiņš un ar to ir jāuztur vislabākās attiecības. Pietiek jau ar to ļaunumu, ko starpvalstu un tautu attiecībām ir nodarījis vemjotības ārlietu pedarasts ar sava tūpļa reklāmas performacēm un mutes nesaturēšanu.
Rietumi savā liekulīgajā melīgumā pārsniedz jebkādas saprāta robežas. Nonākuši jau līdz pat tam, ka uz Osvencimas atbrīvošanas gadadienu netiek aicināti Krievijas pārstāvji!?? … tas ir – kā reize tie, kas atbrīvoja ieslodzītos … Rodas jautājums – ko īsti tad poļi tur taisās šagad ”atzīmēt”? Sanāk, ka nevis atbrīvošanu, bet gan pašu „darba nometni” kā tādu ? Acīmredzot. Vēl jo vairāk, ka ukrus – tas ir Hitlera pusē karojošo banderu pārstāvjus viņi gan aicina … !?? … pilnīgs vājprāts!
1
dullaisdauka > Kurmītis 21.01.2015. 09.43
Kurmītis taisnīgi pasacījis! Respect! Nost ar prettautisko, nacistisko režīmu! Berjozkins ir pareizs vecis, kurš, kā vienīgais var nodrošināt attiecību normalizāciju līdz pakāpei, kad Latvija varētu atkal integrēties dižās kaimiņvalsts sastāvā, kas ir visu godīgo Latvijas iedzīvotāju mūžsenais sapnis! Mēs par mūsējiem! Visu varu padomēm!
0
lno 21.01.2015. 09.16
Līdz gadam pagarina Strīķes disciplinārlietas izmeklēšanas termiņu http://bnn.lv/lidz-gadam-pagarina-strikes-disciplinarlietas-izmeklesanas-terminu-148210
0
otra puse 21.01.2015. 09.13
Tik ilgu laiku vajadzēja, lai beidzot paustu acīmredzamo.
3
andrejs > otra puse 21.01.2015. 09.42
Vienotības “spice” ir pret, bet vai Rinkēvičs (zRP) paklausīs? Par to ir diezgan lielas šaubas.
0
Normunds > otra puse 21.01.2015. 14.51
Zatlera stāsts.
No sākuma koķetē ar SC, Zatlers šito redzēdams, brauc pie SC ar tankiem. Te nu Vienotība maina savu polemiku pa 180 grādiem, metas virsū Zatleram un noēd.
Tagad Vienotība ēdīs Bērziņu, kamēr tas vairs nebūs derīgs prezidenta otrajam termiņam un “nacionāliste” Solvita uz balta zirga iejās Rīgas pilī.
Nebrīnīšos, ja vienotībnieki būs aizkulisēs mudinājuši Bērziņu braukt uz 9.maiju.
0
Pelēkais Vilks > otra puse 21.01.2015. 15.46
Nebrīnīšos, ja vienotībnieki būs aizkulisēs mudinājuši Bērziņu braukt
====
Nuja, nuja – berzings patiešām tik stulbs -, ko iesaka padumjniece to arī izdarīs. Sen nav pa galvu dabūjis.
0