Rinkēvičs un halucinācijas
102Saistītie raksti
Ārpolitika /
4. novembris
VIDEO: Krievijas centieni destabilizēt Eiropu
Intervija /
28. oktobris
Ukrainas uzvaras priekšnoteikumi
Komentāri (102)
Anonīms 19.01.2015. 21.29
Diemzel mes dzivojam laika kad individualas un korporativas intereses daudziem ietekmigiem spelatajiem pagaidam luiekas svarigakas par sugas homo sapiens kopejo attistibas perspektivu. Kamer nenomirs miljoni,-nekas nemainisies.
0
Anonīms 19.01.2015. 18.28
Mistera Putlera propagandai ir sava taisniba,apgalvojot ka eiropa ir sapuvusi. Ar tadu self made busines-lady ka Mogerini svetibu mes daudz ko pieredzesim.
0
LoveLove 19.01.2015. 18.16
Šodien, 19. janvārī – Eiropas Savienības institūcijas ir atbalstījušas Lietuvas un trīs citu valstu ierosinājums par rīcības plāna izstrādi Krievijas propagandas apkarošanai, pirmdien paziņoja Lietuvas ārlietu ministrs Lins Linkevičs. Linkevičs, kurš piedalījās ES ārlietu ministru sanāksmi Briselē, prognozēja, ka Eiropas Ārējās darbības dienests un Eiropas Komisija (EK) martā piedāvās pirmos plāna elementus. “Mūsu četru valstu iniciatīva un stratēģiskā komunikācija saņēma ļoti pozitīvu reakciju. Mēs varam sagaidīt, ka martā, kad Eiropadomes secinājumi tiks izstrādāti, Ārējās darbības dienests un Eiropas Komisija ierosinās detalizētākus rīcības plāna elementus,» Linkevičs norādīja aģentūrai BNS.
0
koals 18.01.2015. 22.26
Driz bus barikazu atceres dienas.Liekas,ka Latvija ar vien talak un talak no taa laika nacionala paceluma sajutas,”imterfrontiesu rindas”-tagad-SC nekur nav pazudis.Bet ir daudz kas jauns paradijies-1.-15-20% latviesu jau balso par so”interfronti”,2.-pasu SC pamatelektorats jau gandriz neizarstejami”nozombets”no RU medijiem,3.Gandriz nekas netiek darits(vai idejas “nobremze”pasa sakuma),lai izveidotu seit Latvijai lojalu un patriotisku vidi gan informativas telpas,gan pasu valsts amatpersonu veidolaa.Taa vietaa mes stridamies ,kurs te kremlja agents,kurs Briseles kreisais,kaut patiesibaa 25 neatkaribas gadu laikaa sen vareja izveidot efektivu valsts drosibas sistemu.Patriotisma trukums,parspilets kosmopolitisms,nevaresana un negribesana apstadinat “RU melu informativo telpu”,mikstmiesiba arpolitika tai skaitaa.Tikko Karamurza tv3:,ja videji Krievija Par PU prezidenta velesanas nobalsoja 52%-LV-76%:).Sodien ienaca prata skaatijos kartejo reklamu kadai tur “movie”-2.PK-Hitlers,tadu filmu RU tv lielajos provaideros nedelas laikaa 20-30,bet par Stalina rezimu,kurs iznicinajis nemazak cilveku-filmu var teikt nav(2 gab.-gadaa:).Musdienas- Krievija-Ukraina.Ru viedoklis no visam malam spiezas lauka,UA- paris vardos(zinju veidaa).Kuram tad Latvija tas advokats butu? Agresoram vai cietusajam?Zinu,zinu-abiem diviem-atbildes te kads gudrinieks-ta ir “ipasi smalka Lv taktika zem EU birokratu uzraudzibas”.Lai taa butu,bet bedigi tas viss izskataas(cik jau reizes esmu teicis) uz kaiminju EE un LT fona.Sveiciens visiem “barikazu meitam un puisiem”:)!
7
andrejs > koals 19.01.2015. 09.28
15-20% latviesu jau balso par so”interfronti
———————————
kas tās par pasakām?
0
dzeris49 > koals 19.01.2015. 12.22
Tās nav nekādas pasakas, tie ir cilvēki, kam nav paveicies, un kuri domā, ka SC ir kaut kas labāks, vai tādi, kuriem to, elementāri, uzspiež, kuri atkarīgi no RD, utt.
0
andrejs > koals 19.01.2015. 14.54
dzerīt, cik Vidzemē un Kurzemē šajās vēlēšanās vispār nobalsoja par SC? Tad parēķini, cik latviešiem būtu jabalso par SC Rīgā, lai sanāktu 15-20 % pa visu Latviju?
0
sniega_roze > koals 19.01.2015. 18.03
Saskaņa tā dabūja pa d., ka šobrīd vadošais austrumu spēks ir … ZZS. Par tamborējošo tanti jau drīzāk var pavīpsnāt.
Es domāju, ka Kurzemes vēlēšanu rezultāti ir ļoti interesanti un būtu nopietnas analīzes vērti.
0
koals > koals 19.01.2015. 19.40
Vidzeme-SC 12,5%+krievu sav. 0,7%+sudraba 7 %, Kurzeme SC-9%,kr.p.-0,5%,Sudraba7%.Un tad vel Slesera artija(programmaa iestajas par krievu val. plusmu augstkolas un vel dazas citas mazas partijas ,kuram vienalga ar ko kopa- ar SC vai kadu citu,ka tik pie siles).Bet Vidzeme un Kurzeme jau nav raditajs,jo cilveki no laukiem aizbrauc straujak kaa no Rigas un nacionalais veletajs proporcionali kljust mazaks..Un tiesi Rigaa ir tie 15-20%,visa ta LAB,Rigas Satiksme un tamlidzigie”Usakova rokaspuisi un meitas””,tak pats mers visu laiku saka-par mani balso lidz 20% pamatnacijas elektorats:).Personigi zinu tadus kuri basoja par SC,dazi iedejiski,dalja ta saucamie protesta balsotaji-mosk sie mazak zags;).Ta kaa nav mums ar to patrotismu tik nevainojami-ja ari 20% varetu but parspilets variants-tad 13-15% tomer tadu ir gan,un nespesim kaut ko radikali darit pretsparam kremlja propagandai+pashi nekljusim patriotiskak noskanjoti-nav mums ilgas nakotnes kaa tautai.Neesmu pret kadu tautibu ka tadu,vienkarsi .lai uzturetu savu mazu valstinju ar savu valodinju un mentalitati ir VITALI NEPIECIESAMS,LAI VISMAZ 70-80% TE BUTU VALSTS PATRIOTU,ZINATU VALSTS VALODU,BET ALIKUSIE PROCENTI BUTI JA NE LOJALI PILNIBAA,TAD KAUT VAI “PAR PUSI”.:)
0
andrejs > koals 19.01.2015. 19.48
saskaņa šoreiz ievērojami zaudēja. Būtu dīvaini, ja par viņiem, pēc Ušakova organizētā referenduma pret krievu valodu, krievi pēkšņi nebalsotu par SC, bet latvieši turpinātu balsot.
p.s. Vidzemē ir ne tikai Sigulda, Cēsis un Rūjiena, bet arī Seda, Vangaži un Valmiera. Kurzemē – Liepāja ar gandrīz 50% kolonistu un tikai nedaudz mazāk pārkrievotā Venstpils.
0
andrejs > koals 19.01.2015. 19.51
tak pats mers [Ušakovs] visu laiku saka-par mani balso lidz 20% pamatnacijas elektorats
————————
tas ir pārliecinošs arguments! :) Un par ko balso krievi tādā gadījumā?
0
sniega_roze 18.01.2015. 21.14
Man gan liekas, ka te viss diezgan skaidrs – ZZS, kā jau ierasts, ir L. ietekmē. Bērzinu pirmo reizi ievēlēja ar SC un ZZS balsīm. Tas, domāju, ir reāls scenārijs ar šovasar, ja ļaus Maskavai tik draudzīgajam Ventspils īpašajam reģionālajam politiķim pēc ES Padomes vadīšanas beigām gāzt LR valdību, aizstāt Straujumu ar Hūtes kandidātu, iespējams, esošo ekonomikas ministrijas augstu politisku amatpersonu.
Vienotība ar Levitu var plānu izjaukt, bet VL nostāja ir neskaidra – atklāti ar Saskaņu viņi diez vai ies, bet atturēties īstajā brīdi varbūt arī spēj. Grūti spriest. Aizsardzības budžets joprojām nav 2 % IKP un arī uzturēšanās atļaujas reklamē. Krievijas saziņas līdzekļos uz nebēdu.
Ievērojot mūsu saziņas līdzekļu žēlīgo un ne spïdoši demokrātisko stāvokli, atliek cerēt, ka KNAB tiks sakārtots un beidzot sāks novērst un apkarot korpupciju arī augstākajā politiskajā līmenī. Vēlesim veiksmi. Likmes ir augstas. Lembe jau skaidri pateica, ko domā par NATO kareivjiem Latvijā.
1
andrejs > sniega_roze 19.01.2015. 09.26
Es arī uzskatu, ka Vienotība nepieļaus, ka NA izvirza Levitu. Gan jau tiks izštukota kāda shēma. Vai nu Vienotība mēģinās uzspiest koalīcijai savu vienīgo pareizo kandidātu (visreālāk komunistu Piebalgu), vai arī caur paklausīgo presi un TV mēģinās pazemināt Levita akcijas. Gan jau kādu ieganstu izdomās…
0
ozolnieki 18.01.2015. 15.50
Ozoliņš apveltīts ar labu ožu un intuīciju . Saprot ,ka Vienotibai grūti laiki . Un atbilstoši arī drosme , atklāsme ozoliņam para’dās . Beigtu lavu jau viegli sist .
PS Rinkevič riebies jau no āizsardzības ministrijas laikiem . Tā kā paršo tipu man asara nebirst .
0
aivars15 18.01.2015. 14.22
Ozoliņš redz tikai tuvākās problēmas izpausmes. Martā nekādas sankcijas netiks atceltas, jo Krimā nekas nav mainījies. Problēma ir par augustu/septembri, kad jāprārskata nopietnās sankcijas. Tad prezidentūra būs Luksemburgai, kuras bankās ir daudz krievu naudas.
Latvijas taktikai jābūt tādai, lai Luksemburga nevarētu piedāvāt lēmumu, ka sankcijas ir jāatceļ.
Sankciju pārskatīšana ir paredzēta tās pieņemot un regulāra pārskatīšana var būt pat sliktāka Putinam. Jebkura ekonomika pielāgojas jaunai situācijai, bet tai nepatīk nenoteiktība. Ja kaut kādas sankcijas samazinās, bet citas pastiprinās, finanšu tirgi būs haosā un Krievijas valsts aparāts arī.
1
Raicha > aivars15 18.01.2015. 20.28
>>>Latvijas taktikai jābūt tādai, lai Luksemburga nevarētu piedāvāt lēmumu, ka sankcijas ir jāatceļ.
>>>
Latvijas ārpolitikai – taktika??? Latvijas ārpolitika ir Putina un Mogerīni tajā vietā, kur saule neiespīd.
Diemžēl.
0
lno 18.01.2015. 14.04
aivarsk. Ko Tu strīdies ar dzeri, kurš droši vien par bērnišķību Atmodas laikā uzskatīja ideju par neatkarības atjaunošanu?:)
9
edge_indran > lno 18.01.2015. 14.42
——–
Ha,ha,ha – pat 2015.g. viens otrs te bērnišķīgā prātā ar pļāpāšanu par “neatkarību” cer nomaskēt savus paveiktos nedarbus:
“Ticis runāts, ka, kamēr tūkstoši vicināja sarkanbaltos karodziņus manifestācijās Daugavmalā un Mežaparkā, bijusi cilvēku grupa, kas jau 80.gadu beigās Rīgas kartē iezīmēja ēkas, kuras varēs par lētu naudu privatizēt, ja finansiāli atbalstīs parlamentā pārstāvētās partijas. Dinevičs uzskata, ka izmanīgi cilvēki ir bijuši visos laikos. “Iestājoties par valsts neatkarības atgūšanu, viņi neaizmirsa arī savu labumu. Tā laika eiforijā, iespējams, par maz tika domāts par Latvijas tālāko virzību,” viņš atzina.”
Dinevičs: Latvijas Tautas fronte nerealizēja visu solīto
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/dinevics-latvijas-tautas-fronte-nerealizeja-visu-solito-13967727
0
aivarsk > lno 18.01.2015. 14.43
Ne jau džera vai zanes dēļ te rakstu.
Rakstu tādēļ, lai kādam, kas te iemaldās neliktos, ka džera viedoklis ir vienīgais, kas eksistē :)
0
lno > lno 18.01.2015. 16.20
aivarsk. Tomēr derīgo idiotu pārsvars te nenoliedzams. Neticu, ka kāds Krievijas vēstniecībā klabinātu klavieri.
0
lno > lno 18.01.2015. 16.29
В Варшаве прямо у российского посольства парк переименовали в честь Надежды Савченко. #FreeSavchenko
https://twitter.com/Moscow_advokat/status/556803333852499968/photo/1
0
fretka > lno 18.01.2015. 17.36
Ino, diemžēl tas ir fotošops uz Gūgles kartes :(
0
Skumjais Bruņinieks > lno 18.01.2015. 18.29
lno vēsta:
“neticu, ka kāds Krievijas vēstniecībā klabina klaviatūru..”
Un ne tikai Krievijas vēstniecībā, bet arī(tagad turieties pie krēsla, lai nepaģībtu) Puzē. Saku to Jums uzmanīgi tāpēc, ka agrāk bijāt skeptisks pret Lemberga visvarenību un pat ironizējāt, ka “rūpīgi pārbaudiet vakaros, vai zem spilvena nav Lembergs”(apmēram citēju). Gribu pavēstīt vienu lietu –
Daudziem būs pārsteigums, bet šajā portālā ir daudz anonīmie “kurmīši”, kas strādā Puzes uzdevumā un palīdz formēt sabiedrisko domu. Tās tehnoloģijas ir diezgan vienkāršas, bet aitām un auniem tieši laikā.
Nu kas gan ticēs īstajam kurmim, ja tas sāks te bīdīt Saimnieka Lemberga idejas. Tieši otrādi, zinot kurmju reputāciju, daudzi sāktu domāt otrādi. Tāpēc portālos tiek iefiltrēti pakāpeniski anonīmi kurmji gan nacionāļu, gan Vienotības rindās. Es nerunāju par tādiem atklātiem Lemberga atbalstītājiem, kā klusais, mūsu alus, V_rostins un citus.
Anonīmie kurmji, ja ir “nacionāļi”, tad izpildīs visu to, ko pārējie viņa atbalstītāji gaida dzirdēt – saukās Dzeris49 par liberastu, pieminēs sarosīdus kur tik var un, protams, pēc iespējas vairāk lamās Putinu un Ušakovu. Un tu būsi savējais, tavā viedoklī ieklausīsies.
Tas pats ir Vienotības pusē, arī tur “iesūtītie kazačoki” strādā. Bet tur viņiem būs jau cita retorika – pēc iespējas vairāk lamāt nacionāļus, saukt tos par pajoliņiem utt. Un tad jau pie Vienotības faniem Tev ir autoritāte. Anonīmos Lemberga kurmjus var viegli izskaitļot ar lielu varbūtības procentu. To galvenais uzdevums ir – palīdzēt Lembergam un viņa sistēmai močīt saimnieka galveno ienaidnieku Zatleru. Teiksiet, tādu te daudz.. Pareizi, bet otrkārt, ko minēšu:
anonīmie kurmji nepriecājās par Rīkojumu N2, viņi klusēja, bija neitrāli un, kas visvairāk, nebija pat uzradušies.
Un tad jau ļoti daudzi atkrīt un loks savelkās ļoti cieši.
Tā kā var gadīties arī tā – ienāk īstais Kurmītis Ir un viņa anonīmais klons sāk to lamāt no panckām ārā.
Šajā portālā savai attaisnošanai ļoti populāra ir tēze:
Neviens Rp negremdēja, Zatlers pats papūlējās, lai tas notiktu. Atļaušos nepiekrist, jo, kā jau teicu, Vienotība ir mēslos līdz ausīm, bet pa virsu peld stabili.
Kā tā varēja notikt, ka tik ļoti populāra partija, ar samērā labi strādājošiem ministriem(sliktus jau V neņemtu, vai ne?) uz pārējo fona, tik ātri nogrima. Man arī tas ilgu laiku bija liels jautājums, bet tad atbilde atnāca pati no sevis un bija pārsteidzoši vienkārša :
Nav noslēpums, ka Zrp bija viena cilvēka partija, kas balstījās tikai uz Zatlera popularitātes rēķina.
Visi zinām slaveno teicienu – “politiķi var nosist ar avīzi..” Tad nu, lūk, pietika viena cilvēka partijā ar “avīzi nosist” partijas galveno reitingcilvēku(nu varbūt vēl kādu “idejisko”) un partija izčab.
Interesanti, ka Lemberga anonīmo kurmīšu taktiku sākusi piemērot arī Vienotība. Nav tālu jāmeklē – Vienotības kurmīte Zane ar vairākiem nikiem klīst pa citiem portāliem un ir īsts atradums Āboltiņai. Arī šajā portālā “Zanes” ir vairumā un noskaņo sabiedrisko domu Āboltiņas virzienā.
0
klusais > lno 18.01.2015. 18.38
SB – tās būs sēnes :) nākamreiz , kad vasarā ej sēņot palasi pirms tam sēņu grāmatu :)
0
lno > lno 18.01.2015. 23.34
fretka. Paldies, Tev taisnība:)
0
mūsu alus > lno 18.01.2015. 23.37
Skumjais Bruņinieks, uzjautrināji Hi-hi! :) Tu tik slikti saproti ļaužus, ka nav brīnums par Taviem mūžīgiem maldiem to personu vērtējumos, kurus ik pa laikam sev liec elku vietā.
0
lno 18.01.2015. 13.18
чемодан вокзал россия: https://pbs.twimg.com/media/B7h1AkyIMAAbGd5.png:large
5
fretka > lno 18.01.2015. 13.28
Interesanti, kā varētu atņemt “nepilsonību” :)
0
dzeris49 > lno 18.01.2015. 13.47
Vai te kāds tiešām ir absolūti neadrekvāts “urrāpatriots”, kurus raksturo taisni neadekvāta pasaules uztvere, spekulācija uz patriotiskām tēmām, sarežžģītu procesu vienkāršošana un vienkāršu risinājumu meklēšana tur, kur pastāv tikai satrežģītie, vai arī jūs izliekaties par neadekvātiem.
Paši taču saprotat, ka nevienu no Latvijas nederpotēs, ne pilsoņus, ne nepilsoņus, un nevienam neatņems ne pilsonību, ne “nepilsonību”, tad priekš kam visa tā “urrāpatriotiskā” neadekvātā vāvuļošana?
Ja nesaprotat – vēl jo sliktāk, izskatāties pēc bērniem, kas dzīvo savu fantāziju, nevis, reālā pasaulē.
0
edge_indran > lno 18.01.2015. 13.53
——-
Tā nav vāvuļošana – tas ir psihoterapijas kurss.
https://www.youtube.com/watch?v=QOpCf2-8ZzE
0
aivarsk > lno 18.01.2015. 13.57
Džeri, Pirms diviem gadiem krievijas-Ukrainas karš arī nelikās iespējams, tāpat, kā valsts nodevēju deportācijas, taču procesi attīstās un gan jau arī mēs būsim spiesti attīrīties no tiem, ko sauc par piekto kolonnu, no valsts nodevējiem, spiegiem un ienaidnieka līdzjutējiem.
Nopietna konflikta gadījumā tas notiks dažu dienu laikā, jo jebkuram militārajam komandierim ir skaidrs, ka aizmugurei ir jābūt drošai.
Fantāziju pasaulē dzīvo tie, kas iedomājas, ka var sēdēt uz diviem krēsliem – dzīvot Latvijā fiziski, bet būt putinkrievi emocionāli – tas neies cauri. Un, jo ātrāk viņi sapratīs, jo ātrāk mēs viņiem liksim to saprast, jo nesāpīgāks visiem būs šis izšķiršanās process – ar latviešiem Latvijā, vai ar krieviem, pļutkinu un russkij mir krievijā!
0
edge_indran > lno 18.01.2015. 14.09
——–aivarsk:”(..)
Nopietna konflikta gadījumā tas notiks dažu dienu laikā, jo jebkuram militārajam komandierim ir skaidrs, ka aizmugurei ir jābūt drošai.”
===============================================================================
Lielīb’ naudu nemaksā, labāk paņem….Kučmas bikses izmazgā:
“Кучма: С идеями ДНР “хана” Донецкой области будет через месяц”
Среда, 21 мая 2014. http://www.pravda.com.ua/rus/news/2014/05/21/7026011/?attempt=1
0
lno 18.01.2015. 12.39
Putinam vajadzīgs panākums pirms nākošā sarunu raunda: Противостояние в Донецке: эвакуация убитых, слухи о смерти Моторолы и новый штурм…”Два часа назад вся группировка наших войск в секторе Б получила приказ и открыла массированный огонь по известным позициям сепаров. Мы соблюдали перемирие, да? Мы показывали, что заинтересованы в спокойном урегулировании, да? Ну так вот, сегодня мы покажем, НАСКОЛЬКО мы умеем бить по зубам”, – объявил советник президента. http://newsru.com/world/18jan2015/dap1.html
2
edge_indran > lno 18.01.2015. 13.46
——-
Mieru, pilsonīši – tikai mieru, jo gan V “sliktais policists” Ozoliņš, gan “labais” Rinkēvičs strādā viena mērķa labā. Karotāji jau liberasti nav, tāpēc kārtējā propagandas rakstā vajag tikai zemtekstus saprast.
https://www.youtube.com/watch?v=idI3iUvPeK4
0
sniega_roze > lno 18.01.2015. 21.31
Edžiņ, raujies, raujies
http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2015/01/18/107725.shtml
0
lno 18.01.2015. 12.33
Einārs Cilinskis @EinarsCilinskis 16m16 minutes ago
Detalizēti izstrādāta Rietumu kapitulācijas stratēģija. https://twitter.com/prosyn/status/556755643852275714 …
0
klejotājs 18.01.2015. 12.12
Mogerīni arī tāda padumja izskatās tajā fočenē, iedomāsimies Lavrova cietsirdīgo čekista ģīmi blakus viņai.
0
Skumjais Bruņinieks 18.01.2015. 11.23
Kad beidzot Vienotības rupors Ir Ozoliņa personā pateiks galveno:
Vienotība gāza vienīgo bezoligarhu valdību atjaunotās valsts vēsturē!
Vienotība pasauca valdībā smagos noziegumos apsūdzēto Krievijas draugu Lembergu!
Vienotība nobruģēja ceļu patiesajai šīs Saeimas koalīcijai Lemberga zzs, Putina sc un Sudrabai!
Vienotība ir vainīga pie tā, ka šī, atklāti simpatizējošā Krievijai, koalīcija ar Saeimas vairākumu ievēlēs svarīgākos amatus valstī(prezidents,prokurors, At tiesnesis, Knab vadība utt)
Vienotība ir vainīga pie patreizējās ārpolitikas, jo Rinkēvičs ir tās biedrs.
Mani interesē viena lieta, nelieti Ozoliņ, kur ir tā kritiskā massa, kad Jūs sajūtat savas partijas puvumu? Kurā brīdī Jums Šķēle( šis simpātiskais, jaunais latviešu uzņēmējs, garšīgā zefīra šokolādē tirgotājs) kļuva par valsts nozadzēju un lielo shēmotāju?
Kurā brīdī Jūs, hameleon Ozoliņ, skaidri pateiksies(un vai vispār tas notiks), ka Vienotība ir pilnībā degradējusies. Nevajaga te visas “strelkas” novirzīt tikai uz Āboltiņu. Un ko tad “klusējošie inteliģenti” – tie nav vainīgi.
Kad beidzot, “žurnālist” Ozoliņ, atklāti pateiksies –
Ne jau Āboltiņas autoritārisms Vienotībā ir tas šausmīgākais,
Ne jau Zaķa shēmošana(no tā neizbēgt jebkurai partijai) ir tas traģiskākais,
Ne jau Kampara tumbočka ir tas, kas visvairāk satrauc.
Vistraģiskākais ir tas, ka Jl un Ps ideju “turpinātāja” Vienotība ir pilnīgi izmainījusi savu kursu.
Vienotība ir kļuvusi par Lemberga kabatas partiju un “Augam gudri” ir izdevīgi tikai partijas augstākajai nomenklatūrai.
Vienotības “liberālajiem klusētājiem” Viņķeles personā ir ērti paslēpties aiz Lemberga draudzenes Āboltiņas muguras. Pie tā, ka smagos noziegumos apsūdzētais Krievijas draugs ir ieguvis valstī neierobežotu varu, ir vainīga visa Vienotība.
4
lno > Skumjais Bruņinieks 18.01.2015. 12.25
Susuriņ, tavs komentārs adresēts marasmātiķiem, kuri pusdienās neatceras, ko ēduši brokastīs? Šoreiz izlaidi vienīgo patiesību, ko parasti piemini – Āboltiņas – Ēlertes iecerēto pagriezienu uz austrumiem ar SC koalīcijā. Tiesa Zatlers pirms vēlēšanām bija atklātāks, neuzmeta vēlētājus kā Ēlerte, kura baidīja ar Latvijas kursa maiņu, ja V nesaņems nepieciešamo atbalstu, bet jau nākošajā dienā pēc V panākuma paziņoja, ka nav nekāda riska veidot koalīciju ar SC.
Zatlers izdarīja rupju kļūdu – veidoja savu partiju, būtu iekļāvies V, būtu gan koalīcija ar SC, gan vēstursikais pagrieziens. Tiesa atkārtoti ierāpties prezidenta krēslā viņam neizdotos – to noskatījusi Āboltiņa, bet vai tad nepietiktu ar 2. valsts personas godu?:):):)
0
edge_indran > Skumjais Bruņinieks 18.01.2015. 13.50
——–
Janvāris ir Barikāžu atceres mēnesis, tāpēc Rīgā notiks vairāki pasākumi, lai pieminētu 1991. gada barikāžu laiku – tiks iedegti piemiņas ugunskuri, būs ziedu nolikšanas ceremonija Meža kapos, pie Brīvības pieminekļa un kritušo piemiņas vietās Bastejkalnā. 20. janvārī iedzīvotāji aicināti uz Rīgas Domu, kurā būs barikāžu atcerei veltīts koncerts „Klātbūtne”.
===============================================================================
Auseklīšu veterāni, kas vēl dzīvi palikuši, laiks atkal uzdarboties!
https://www.youtube.com/watch?v=u5Ubn8xJnYk
0
Skumjais Bruņinieks > Skumjais Bruņinieks 18.01.2015. 14.04
lno vēsta:
“Zatlers izdarīja rupju kļūdu – veidojot savu partiju, būtu iekļāvies V, būtu gan koalīcija ar sc, gan vēsturiskais pagrieziens..”
Lno, neesiet līdz šim sapratis svarīgas lietas(bet varbūt negribiet saprast, jo tā ir ērtāk):
1. Ja Zatlers būtu pievienojies Vienotībai, tad lielos “vilcienos” Saeimā nekas nemainītos – Šlesera veidojums būtu arī ievēlēts.
2. Rīkojuma N2 galvenais vadmotīvs bija – vadīt valsti bez Lemberga.
3. Jūsu piedāvātajā variantā – Zatlers Vienotībā – nebūtu iespējams veidot valdību bez Lemberga zzs un tas ir pretrunā ar Rīkojuma N2 ideju.
4. (varbūt vissvarīgākais) Lembergam ar sc nebija iepriekšējā Saeimā vairākums un es(vienreiz jau zirneklienei vaicāju) nezinu, kādā veidā, ņemot sc valdībā pie V+Vl+Zrp vairākuma Saeimā, var nodarīt kaitējumu valstij?
Pie mazākās “piespēlēšanas” Krievijai, sc tiktu patriekts no valdības, jo vairākums taču ir pats ziniet kurā pusē.
Tas bija unikāls gadījums, tāds vairāk neatkārtosies un par to mans vislielākais cepiens ar skrobi kopā.
Pavisam cita lieta ir tagad – Saeimas sastāvs ir mums katastrofa, bet par to neviens negrib runāt, jo visi ir pielikuši roku pie tā.
Ir jāmeklē attaisnojums tam, ka (tagad tas redzams), ka faktiski visi ir bijuši Lemberga un viņa sistēmas sabiedrotie. Visi, palīdzot izdzēst Zatlera “sarkano līniju”, izveidoja pašreizējo “katastrofu”, palīdzēja Lembergam iznīcināt viņa galveno ienaidnieku, kas bija nolēmis dzīvot valstī bez galvenā saimnieka.
Kā jau teicu, viss slēpjās attaisnojumos un to jau aitām un auniem palīdz atrast pats virscirpējs savā vēstījumā.
Lai lopiņi nejustos pie Lemberga ienaidnieka Zatlera nogremdēšanas vainīgi, cirpējs norāda uz “patiesajiem” iemesliem:
Tā, protams, ir atriebība par to, ka Lembergs “atteica”
Kā Zatlers “lūdzās” Lembergam pie vīna glāzes
Lilitas “dīvāniņi”, redz, arī ir pie vainas
Nu kas vēl, ak jā – protams, protams, slavenās Zatlera aploksnes
Tad vēl, kā tad bez tā – kaut kas saistīts ar Zatlera un Lilitas firmu..
Tam viss ir bijis un tam visam varbūt pat varētu piekrist( kaut gan ir zināmas citas partijas un to vadītājas, kuras savārījušas dižākas ziepes, bet uz ūdens, kā sūdi, vēl turās), ja vien nebūtu viens liels “bet”:
Tas viss jau bija sen zināms pirms Rīkojuma N2.
Es saprastu, ja Jūs visi kā viens uzreiz pēc Rīkojuma N2 būtu Ir komentāros klieguši:
Zatler, maita, Tevi nepārvēlēja un tu tagad par spīti atriebies!
Zatler, maita, Tu, konvertiņu devēj, kā uzdrīksties..!
Zatler, pēc Tavas un Lilitas firmas mahinācijām mēs negribam neko vairāk dzirdēt!
Kā uzdrošinies Tu, alkatīgais un mantkārīgais Zatler, par velti tikt pie dzīvokļa un mašīnas!
Atliek vien pārbaudīt, vai esiet konsekventi, godīgi un patiesi. Jāieguglē ir “Ir Zatlers izdod Rīkojumu N2” un atvērās 346 komentāri Uz šo rakstu.
Bet, ak šausmas, paverās pavisam cita aina – vienas vienīgas slavas dziesmas. Ja gribiet kaut ko vairāk uzzināt par liekulību, tad pakavējieties visi atmiņās un pārlasiet savus slavinājumus. Atkārtoju, viss tas, ko tagad “kariniet” Zatleram, jau bija zināms.
Secinājums.
Jūs visi esiet lieli liekuļi un gļēvuļi!
Savām kļūdām, nelietībām un gļēvumam Jūs visi esiet pēkšņi atraduši labu paslēptuvi – Zatlera “konvertiņu”!
Tas taču daudz vieglāk un varbūt pat paši noticēsiet, ka neesiet liekulīgi, gļēvi muļķi.
0
lno > Skumjais Bruņinieks 18.01.2015. 14.15
Skumjais Bruņinieks. Atbilde īsa: ja Zatlers būtu atkārtoti ievēlēts VP amatā, nekāds rīkojums Nr.2 nebūtu bijis un tradicionālās pusdienas ar vīnu varēja turpināties. Laikam esi aizmirsis, ka neilgi pirms prezidenta pārvēlēšanas Zatlers ciemojās pie smagos noziegumos Ventspilī, lai gan tiesas spriedums liedza Lembergam tuvoties pilsētas domei. Esi Zatlera radinieks?:):):)
0
lno 18.01.2015. 11.02
…pašlaik vairākās ES dalībvalstīs ir «radusies sapratne, ka ES ir pieļāvusi kļūdas».
«Tajā skaitā arī kļūdu, ievelkot Ukrainu nepārdomātā asociācijas līguma parakstīšanā ar ES, vienlaikus neņemot vērā tās attiecības ar citām valstīm, – pirmkārt ar Krieviju,» apgalvoja Vešņakovs.
________________
Tātad arī Latvijā “radusies sapratne”:)
0
Misija 18.01.2015. 10.46
Pārsteidzoši – parādījušies plusiņi, jo sarkanajam (bet ne mīlestības) grupējumam šodien, laikam, brīvdiena. Zanītei te ‘jāplēšas’ vienai.
Sarkano ar zilo sajaucot – sanāk lillā,… jo mans mīļais vienmēr pillā…
0
lno 18.01.2015. 10.33
Zane nometusi pēdējo plīvuru…Kā jums patīk šis skats, figūra un pati?:):):)
“Svarīgi ir atzīmēt, ka Ārējās darbības dienesta vadītāja/Augstā pārstāve vada lielu daļu Ārlietu padomē izskatāmo jautājumu, nevis prezidējošā valsts,” saka Rinkēvičs. Vai tas pēc Zatlera tankiem, fašistiskās valsteles un frakcijas nakts sēdēm pie aizslēgtām durvīm, bez mobilajiem telefoniem apsardzes ielenkumā ir pārsteigums?
0
zanE. 18.01.2015. 09.47
….novēlu visiem darbīgu dienu!….būs interesanti lasīt komentārus…ne tikai man, arī Krievijas vētniecības darbiniekiem….tiem gan būs vislielākais prieks – viņiem ne pirkstiņš nav jāpakustina, atliek piespēlēt krievu propagandas tulkotu rakstu Latvijas MM, kas no tā izpūtīs burbuli, bet urrā patrioti metīsies riet….un tāds taču ir mērķis, ko paši latvieši palīdzēs realizēt…
…cīņai, sveiks!….
9
dzeris49 > zanE. 18.01.2015. 10.00
Un ko tu ar to gribēji pateikt – ka, atsakoties pievienoties Lietuvas aicinājumam, Latvijas valdība rīkojusies pareizi, ka Bērziņam un Maskavu jābrauc, kas, tieši, Ozoliņa teiktajā neatbilst patiesībai?
Vai, ka Ozoliņš nu jau, apzināti vai neapzināti, strādā Krievijas labā, kādā veidā šis raksts atbilst Krievijas intersēm, paskaidro, ja vari.
Es sevi pie urrāpatriotiem it kā nepieskaitu, bet, atbalstu Ozolīņa teikto.
Arī pats Ozoliņš, drīzāk, lielākais urrāpatriotu kritiķis, nekā atbalstītājs.
Cita lieta, ka, drīzāk, ne jau Rinkevics viens pats pieņem tādus lēmumus.
0
rinķī apkārt > zanE. 18.01.2015. 10.16
Kas ir urrāpatriots? :) Pavisam nesen, ja kāds ieminējās par to, ka LR izglītības sistēmas valodai ir jābūt valsts valodai, tad tas tika automātiski pieskaitīts pie urrā patriotiem, kuriem tās šaurās pieres :) Ja ieskatāmies vēl nesenajā vēsturē, tad tie, kuri iestājās pret nulles varianta ieviešanu pilsonības jautājumā atjaunotajā LR arī bija stulbi urrāpatrioti, arī pavisam nesen vēl, ja kāds kategorisi iestājās pret SC iesaistīšanu valdošajā koalīcijā, arī tas neglābjami tika pieskaitīts pie urrā patriotiem. Gandrīz vai jāsāk domāt, ka tomēr tiem urrāpatriotiem bieži vien izrādās taisnība, varbū viņos tomēr ir vērts ieklausīties? ;)
Ja atskatāmies pavisam ” senā ” pagātnē, tad Helsinkos 86 nebija neviena ” gudra un inteliģenta” cilvēka, LNNK dibināšanas pirmsākumos arī gandrīz vai nebija, daži, bet ne par pilnu ņemami utt. Tā uzmanīgi ar to inteliģenci varbū vajadzētu šodien, nav vairs Alunāna, vai Kārļa Skalbes laiki, kad par latviešu inteliģenci lielos vilcienos viss bija skaidrs, kādās pozicijās viņi stāv
0
lno > zanE. 18.01.2015. 10.36
riņķī apkārt. Kas ir urrāpatriots? :)
________________
“Gaišo spēku” lielākais ienaidnieks:)
0
klejotājs > zanE. 18.01.2015. 12.14
Zanei nu gan pilnīgi šķībi nogājis šorīt [dažreiz tīri sakarīga].
0
lno > zanE. 18.01.2015. 12.29
klejotājs. [dažreiz tīri sakarīga]
________________
Lasi uzmanīgāk:)
0
lno > zanE. 18.01.2015. 12.56
riņķī apkārt…nav vairs Alunāna, vai Kārļa Skalbes laiki..
________________
Nu Skalbi arī trimdas vadoņi neņēma galvā, principu deficīts vainagojās ar Latvijas ceļu. Vajadzīga Meierovica reinkarnācija – Levits:)
0
dzeris49 > zanE. 18.01.2015. 13.54
Urrāpatrioti ir cilvēki, kas spekulē uz patriotiskām jūtām sava labuma gūšanai, un tur, kur iespējami tikai sarežģīti risinājumi, piedāvā vienkāršus, tas tā ļoti īsi pasakot.
Daži no tiem tiešām tic tam, ko saka, daži ir ciniski populisti, kuri ir lielāks ļaunums – tie aprobežotie vai tie ciniskie, par to var strīdēties.
R.A. – tevi, pagaidām, pie urrāpatriotiem neviens nepieskaita, par tavu godīgumu un patriotismu( nevis urrāpatriotismu) te, jādomā, nevieiens nešaubās.
0
aivarsk > zanE. 18.01.2015. 15.06
Vajadzīga Meierovica reinkarnācija
________________________
Zigfrīda Annas Meierovica. Ja LC piemin, tad pirmais prātā nāk Gunārs.
Nez, kā būtu bijis, ja tiktu par prezidentu?
Traģiskākais ir tas, ka 1993. gada LC bija daudz nacionālāks par 2015 gada vienotību.
0
lno > zanE. 18.01.2015. 16.16
aivarsk. Zigfrīda Annas Meierovica.
____________
Aizrādījums vietā. Portāla publikai gan vairāk būtu pieņemams Gunārs:)
0
dzeris49 18.01.2015. 09.35
Latijas atteikšanās pievienoties aicinājumam ierobežot Krievijas propagandu ir vienkārši šokējoša.
Taisni Latvija ir valsts, kas, vairāk par visām, cieš no Krievijas propagandas, un kuras pilsoņi un nepilsoņi no tās tiek lielā skaitā zombēti, absolūti bezatbildīgi ir nesaprast, ka šī propaganda reāli apdraud stabilitāti valstī.
Acīmredzot, mūsu valsts AM un valdībai tas absolūti nerūp, tiem ir kādas citas interses un prioritātes.
Un “Latvijas simbols”, kā izskatās, ārkārtīgi vēlas braukt uz to Maskavu un paastāvēt blakus Kim Čen Inam un Zēmanam, Putina kompānijā, kaut, no otras puses, pavērojot visu valdību un tās rīcību, iespējams, taisni tāds simbols mums arī ir atbilstošs?
Latvijas valdības tizlums ir vienkārši neaprakstāms, un tas izpaužas ik uz soļa, gan attieksmē pret KNAB, gan pret Lietuvas aicinājumu, nekad mums vēl nav bijusi tik impotenta valdība, kas nespēj noformulēt savu viedokli tik svarīgos jautājumos, vienkārši kauns.
1
lno > dzeris49 18.01.2015. 13.09
dzeris49…nekad mums vēl nav bijusi tik impotenta valdība, kas nespēj noformulēt savu viedokli tik svarīgos jautājumos, vienkārši kauns.
______________
Šoreiz jāpiekrīt. Valdībai nav ko teikt, bet gan jau vēlāk kā vienmēr taisnosies, ka pietrūkusi komunikācija ar sabiedrību:)
0
ierados 18.01.2015. 09.06
Žēl ka tā. Latvijai pašlaik ir iespēja pastūrēt “titāniku” tā, lai tas neuzplēš visus sānus pret aisbergu un nenogrimst, bet taisnā virzienā to taranē un paliek peldus. Izskatās, ka šī lavierēšana – manevrēšana var beigties ar jaunas lomas piešķiršanu Latvijai kā kremļa ķīlim ES plēšanai. Tā pavisam eleganti, cēlu vārdu aizsegā, fantastiski motivējot izpildītājus. Kāpēc ne, jo Latvija ir bijusi ķīlis baltijas valstu starpā visu PSRS laiku. 20-to, 30-to gadu sapnis par baltijas vienotību tā arī netika cilāts visus pēdējos neatkarības gadus, kaut arī nepastāv reāli šķēršļi tā īstenošanai izņemot PSRS tradīciju. Tā izskatās kā mūsu prezidenta “Latvija jāpadara par nozīmīgāko punktu austrumu un rietumu saskarsmē”. Nozīmīgākais duncis bandīta rokās.
4
fretka > ierados 18.01.2015. 10.56
Laikam jau arī Briselei nav iebildumu pret to, ka Latvija ir Krievijas protektorāts Eiropas Savienībā. Tā ka viss atkarīgs no mums pašiem.
0
ierados > ierados 18.01.2015. 11.22
Brisele ir milzīga birokrātijas mašinērija, kuras dzīve atkarīga no ES pastāvēšanas. Eksistē birokrātu struktūru īpašību un uzvedības apraksti, ko varētu cilāt un ķidāt lai redzētu, ka nē. Pie visa stulbuma tā nezāģēs zaru, uz kura pati sēž.
0
lno > ierados 18.01.2015. 14.00
fretka. Protektorāts būs tikai pārejas posms. Vai tad nu gaišie nesakasīs naudu braucienam uz Maskavu, lai lūgtu mūs uzņemt KF?:)
0
fretka > ierados 18.01.2015. 14.08
Ino: Vai tad nu gaišie nesakasīs naudu braucienam uz Maskavu, lai lūgtu mūs uzņemt KF?:)
—————-
Ja viņi ir īsti curiki, tad uzrakstīs visām Briseles prasībām atbilstošu projektu un dabūs to naudu no eirofondiem :)
0
Urga 18.01.2015. 08.44
Viedokļu dažādībai (lsm.lv / ārpus ētera) Maiks Koljers: Braukt vai nebraukt:
Uz brīdi iedomājieties skatu – Bērziņš stāv tur, Sarkanajā laukumā, viedi mājot ar galvu, kamēr garām virzās raķetes, artilērija un karavīri, kas tikko ieradušies no Sarkanās Armijas jaunākajām mācībām, kurās apguvuši, kā iebrukt Baltijas valstīs.
It kā skats Bērziņam priekšā nebūtu pietiekami slikts, paskatieties – kas notiek aiz viņa? Kas stāvēs līdzās? Aleksandrs Lukašenko, Kims Čenins, Islams Karimovs, Ramzans Kadirovs, Bašars al Asads? Varena kompānija. Cik lepni mēs būtu redzēt starp viņiem Bērziņu.
4
pirozkovs > Urga 18.01.2015. 10.42
urga. Vai tad šajā rakstā runa par Bērziņu?:)
0
andrejs > Urga 18.01.2015. 18.43
Uz brīdi iedomājieties skatu – Bērziņš (pēc Rinkēviča un Morgerīni uzstājīga “lūguma”) stāv tur, Sarkanajā laukumā….
(tālāk tāpat kā orģinālajā tekstā…) :)
0
v_rostins > Urga 18.01.2015. 23.46
andrejs
Uz brīdi iedomājieties skatu – Bērziņš
_______________
Vai tiešām tici, ka kremļjaģas, ZRP(v) piedabūs prezidentu piedalīties fašistisko izdzimteņu, kara noziedznieku šabašā?
0
TanteSidra > Urga 19.01.2015. 00.13
urga “…Kas stāvēs līdzās? Aleksandrs Lukašenko, Kims Čenins, Islams Karimovs, Ramzans Kadirovs, Bašars al Asads?…”
~~~~~~~~~~~~~
Lukašenko, Kims Čenins un Bašars al Asads tur nebūs, Bērziņš stāvēs starp Islamu Karimovu un Ramzanu Kadirovu.
Lukašenko arvien smagāk konfliktē ar Putinu, atradīs ieganstu šajā izrādē nepiedalīties. Kims ir varens savā zemē bet līdzīgi kā viņa tēvs baidās no lidmašīnām un vēl tam klāt arī no vilcieniem. Asads nevar atļauties izbraukt no valsts, arī ne pie sponsoriem.
0
Austras koks 18.01.2015. 08.20
Bridzot arī Ozoliņš sāk saprast, ka Rinkevičs ir tikai karjerists, pie tam ar diezgan prokrievisku nostāju, un bez sava viedokļa – savu viedokli viņš pauž tikai tad, kad jau vairākums to ir paudis, vai kad ir skaidri jūtama kopējā nostāja.
Bet kobzona, gazmanova un valērijas nelaišana ir tikai tāds gājiens acu aizmālēšanai, politiski tam nav nozīmes. Un ne jau šo mākslinieku neielaišanas dēļ izbeidzās Jaunais vilnis. Tikpat labi var būt otrādi – krievi augšgalā (Putins un co) izdomāja, ka vajag jv aizvilkt uz sočiem vai kaut kur citur uz Krieviju kaut kādu politisku iemeslu pēc, bet lai tas publiski izskatītos labāk, kā arī lai atkal varētu papropogandēt par sliktajiem baltiešiem, piespēlēja Rinkevičam ideju vai uzdevumu radīt šo iemeslu jv aiziešanai, neielaižot to trijotni.
Vismaz man Rinkevičs vienmēr ir izskatījies absolūti antilatvisks un vienmēr bijušas aizdomas par to, ka reāli viņš strādā RU interesēs.
11
dzeris49 > Austras koks 18.01.2015. 10.09
Nu pārspūilēt un veidot sazvērestības teorijas jau nu nevajag, nekāds krievu agents Rinkevics gan nav, tad jau, drīzāk, atrodas Es “kreiso” ietekmē.
Un, vispār, tāda līmeņa lēmumus, diezin vai, pieņem viens pats Rinkevics, drīzāk, tie ir visas valdības lēmumi, ko Rinkevics vienkārši retranslē.
0
rinķī apkārt > Austras koks 18.01.2015. 10.35
Es savā komentārā rakstīju par partijas politisko atbildību, šinī gadījumā LR ārlietu ministra kontekstā. Ja jau Rinkevičs ir nonācis kreiso ietekmē, tad arī par Vienotību tas pats ir jāsaka, ja šī partija nevar uzlikt savu ārlietu ministru uz pareizajām sliedēm. Kur Tu ieraudzīji, ka es te ” kaldinu” :) kaut kādu sazvērestības teoriju? Manprāt viss ir skaidrs un ļoti saprotams, tikai tik pat skaidras rīcības trūkst no partijas puses.
0
lno > Austras koks 18.01.2015. 10.50
riņķī apkārt. Ko Tu pārmet Vienotībai – valdības vadītājs sēž Ventspilī. Kā lems – tā būs:):):)
0
fretka > Austras koks 18.01.2015. 10.54
Džeris: Rinkevics vienkārši retranslē
———-
Piekrītu – šis “normas variants” ir teicams retranslators.
Interesanti, ko viņš retranslēja, kad vajāja nabaga Kobzonu un Co? :)
0
dzeris49 > Austras koks 18.01.2015. 11.17
R.A. – komentārs nebija adesēts tev, bet, Austras koks.
fretka – laikam, naktīs gulēt nespēj, domājot par Rinkevica seks. orientāciju, tikai, kāds tam sakars ar viņa politisko darbību?
0
rinķī apkārt > Austras koks 18.01.2015. 11.32
Dzeris. Atvaino, pārskatījos :) Taču pārrākās muļķības nesarakstīju arī Austras koka komentāra kontekstā :)
0
Normunds > Austras koks 18.01.2015. 11.53
Mans viedoklis ir līdzīgs. Putinam vajadzēja, lai Jaunais vilnis pārceļas uz Krimu, tas viss sen bija izplānots, bet bez acīmredzama iemesla to nevar izdarīt, tāpēc daži faņerščiki dabūja ciest. Beigās izrādījās, ka Krima ir tādā stāvoklī, ka JV tur notikt nevar, tāpēc tika izraudzīti Soči. Kāda loma tur ir Rinkevičam? Liela.
Krievijā jau 3 gadus pirms Krimas okupācijas tika uzņemti vairāki seriāli un filmas, kur darbība risinās varonīgajā Krimā.
Viss sen izplānots, Rinkeviču patriekt un Ārlietu ministriju kārtīgi izvēdināt no munterisma.
0
lno > Austras koks 18.01.2015. 13.38
he, he, atkal mīnusi:) Nu saņemiet drosmi un argumentējiet, ka koalīcija nepastāv tikai, pateicoties Lemberga labvēlībai un viņš to var gāzt jebkurā brīdī:):):)
0
dzeris49 > Austras koks 18.01.2015. 13.41
Lembergs koalīciju var gāzt tikai tad, ja viņam piepalīdz NA, ja tu to tā domā, tad var piekrist.
0
lno > Austras koks 18.01.2015. 13.47
dzeris49. Ak tad ar ZZS nepietiek? Lembergu arī nekad neesi ievērojis koalīcijas sēdēs?:):):)
0
andrejs > Austras koks 18.01.2015. 18.40
Vismaz man Rinkevičs vienmēr ir izskatījies absolūti antilatvisks un vienmēr bijušas aizdomas par to, ka reāli viņš strādā RU interesēs.
—————————–
viņš taču bija Zatlera vēsturiskās vizītes Maskavā galvenais virzītājs. Droši vien, ka viens no tiem, kas lika zrp ievēlētajie deputātiem atņemt mobilos telefonus un ieslēdza viņus sēžu zālē, lai uzspiestu koalīciju ar kremļa partijas Latvijas filiāli.
0
rinķī apkārt 18.01.2015. 08.19
Šī nu ir tā reize, kad visskaidrāk var saprast situāciju, kurā partija ir politiski atbildīga par savu ministru. Nevis Rinkevičs Vienotības grupējumu savstarpējās attiecībās ir ” pats par sevi”, kā par to raksta Diena, bet gan Rinkevičs ir vienotas Vienotības deliģēts ārlietu ministrs, un līdz ar to Vienotība ir tā, kura veido LR ārpolitiku, to nedara ārlietu ministrs vienpersoniski. Piepildīsies Ozoliņa pareģojumi un Latvijas ārpolitika kļūs par Mogerīni galma pāžu, tas būs vispirms Vienotības un, paplašinot atbildības loku, visas valdošās koalīcijas nopelns.
Jau šobrīd tas ir pazemojums Latvijai, kad LR ārpolitikā ir radīta situācija, kuru ir iespējams aprakstīt tā, kā to precīzi izdara Ozoliņš. Kas var notikt vēlāk, par ko pārvērtīsies Latvija, ja šāds ” ārpolitiskais kurss” tiks turpināts, riebjas pat stādīties priekšā.
2
aivarsk > rinķī apkārt 18.01.2015. 14.06
Kā Latvijas vēstnieki var skatīties acīs citvalstu, īpaši to, kas iestājas pret kremli?
Vai mums nevajadzēja būt tādiem, lai ar mums solidarizējas pārējā Eiropa, tik pārliecinoši pierādīt agresora nodomus, darbības, mērķus mūsu valstī?
Kuram vēl labāk jāpazīst tas smirdīgais krievu lācis, ja ne Latvijas ārlietu ministram.
Toties tagad tiek tēlots munters2.0
0
andrejs > rinķī apkārt 18.01.2015. 18.37
jā, Ozoliņs beidzot ir sapratis to, ko jebkurš normāls patriotisks latvietis ir zinājis jau pirms piecpadsmit gadiem. Baigi lēni šim pielec.
0
Mantrausis 18.01.2015. 06.21
Ne tik sen raidījumā “Skats no malas”, šķiet, pirmo reizi nopietni un tieši tika pateikts, ka mūsu ārlietu ministrs ir vājš un neizlēmīgs, bez viedokļa un nostājas. Stiprs viņš jūtas, tikai “Eiropas elpas telpā”…
Protams, tas bija manāms jau sen, bet…
Kopš Vairas laikiem Latvijai nav nekādas ārpolitikas – ir tikai skats pār plecu, ko teiks Eiropa… Diemžēl arvien vairāk izskatās, ka še – gluži kā kūtī inspektori – laiku pa laikam ierodas norādītāji, finansisti, gudrinieki un kas vēl, lai ietekmētu viedokļus, lēmumus un domas. Ne velti mūsu politikas galvenais darbības apzīmējums ir “slepenība” un pat nevēlēšanās neko paskaidrot. Cik kompetents ir cilvēks, kas savu darbību vai rīcību nespēj paskaidrot savādāk, kā vien citējot normatīvus vai atsaucoties uz “eiropu”…
1
aivarsk > Mantrausis 18.01.2015. 14.02
Pilnīgi pareizi, bet, kad to pirms 2 gadiem teica nacionāli domājoši cilvēki, kad par rinkeviča darbībām VISPĀR NEKAS netika dzirdēts, tad tos apvainoja dažādos grēkos.
rinkevičs turpina jāt uz kabzona/vaļeras/un tā trešā, kā viņu sauc? ēzeļa – tas ir vienīgais sasniegums. Viss pārējais ir viena vienīga prokrieviska darbošanās…
0
jupis 18.01.2015. 03.06
Jājautā, vai Rinkevičam nesāk jukt paša ambīcijas (pazīmēties, sagatavot vietiņu nākotnei utt) ar Latvijas interesēm…
2
aivarsk > jupis 18.01.2015. 13.48
kādas viņam vispār var būt ambīcijas?
Vai viņam bērnu nākotne brīvā un plaukstošā Latvijā jānodrošina?
Padomājiet par to! Kāda ir viņu psihe, kādas vērtības?
Kādas motivācijas vada šos cilvēkus?!
0
Anonīms > jupis 18.01.2015. 16.42
Kārlim Ulmanim bija bērns! Tikai tas netika skaļi ziņots sabiedrībai.Viņam bija sieviete, kuru viņš mīlēja, bet neprecēja, jo uzskatīja, ka visi savi spēki un laiks ir jāvelta Latvijai.
0
TanteSidra 18.01.2015. 00.22
Ozoliņa k-gam, – paldies par šo rakstu, īsti laikā un vietā.
Redakcijai, – paldies par rakstam labi piemeklētu bildi, ļoti atbilstoša.
2
lno > TanteSidra 18.01.2015. 13.26
TanteSidra. Paldies par atbalstu labiem centieniem:)
0
Andris Doveiks > TanteSidra 18.01.2015. 19.08
Paldies lepnajam Rinkevičam, ka viņa hobijs nav aizēnojis veselo saprātu.
Ozoliņ, ko Tu atļaujies? Vai esi homofobs? ;)
0
klejotājs 18.01.2015. 00.16
k
Leļļu teātra izrāde ar nosaukumu
“KREMĻA BANDĪTI UN PAMUĻĶĪTE LATVIJA”
0
lno > lno 18.01.2015. 10.38
DD1. Labs.
0
DD1 > DD1 18.01.2015. 10.46
> lno
Paldies. :)
0
aivarsk > aivarsk 18.01.2015. 14.54
Mūs var iztirgot par iespēju sasmaidīties ar Mogerīni, iespēju saņemt no viņas komplimentus un, kas zina, izkalpoties ar viņas palīdzību Eiropā
__________________________
Muižnieka karjera neļauj naktīs gulēt, kā tikt tuvāk nilam – varbūt pat liela mīlestība…
https://twitter.com/commissionerhr/status/531090307925147648
http://www.baltic-course.com/eng/baltic_states/?doc=82056
0
DD1 > DD1 18.01.2015. 16.09
> aivarsk
“Muižnieka karjera neļauj naktīs gulēt, kā tikt tuvāk nilam – varbūt pat liela mīlestība…”
Kuš, kuš. Mazākā aizdomu ēna, ka Jūs nesitat plaukstas par “iznākšanu no skapja/noliktavas” var izraisīt sašutuma vētru, jo tādas ir pēdējās modes tendences.
0
aivarsk > aivarsk 18.01.2015. 19.18
Man nelāgs ieradums – nevērtēt pēc pakaļas cauruma, bet pēc darbiem!
Labo darbu nav!
Ir vēlēšanās atdoties pļutkinam…
0