Iespējams, jau šogad laulību varēs slēgt arī pie notāra

42

Komentāri (42)

Ebenemezers-3 06.01.2015. 04.40

lauliibas bazniicaa ir sena melnsvaarču privileeģija , taakaa esmu uzaucis boļševiku propogandeetajaa ateizma laikmetaa , tad man visa taa bazniicas padariišana liekas speeciiga liekuļošana , varbuut liidz ar briiviibas atguušanu buutu padomaajis par savas nostaajas mainiišanu , bet ieraugot bijušos partijas sekretaarus , komunistam pirmais bauslis reliģijas maaņu noliegšana, seežam doma bazniicas pirmajaas rindaas,tas ir saatans bazniicaa , nekaadu pretenziju no muusu maaciitaaju priekšnieka Vanaga , tas jau par kautko liecina, nu pardon es šim instituutam nespeeju pievienoties, jo esmu paaraak ciets antikomunists , ļoti pareizs leemums nosleegt atieeciibu faktu pie notaara, galu galaa arii bazniicaa laulaatiem mantiskaas attieciibas jaasleedz vienalga pie notaara , taakaa aciimredzot melnsvaarču priviliģeetaas tiesiibas ies mazumaa.

+1
-1
Atbildēt

0

KRUSTTEVS 06.01.2015. 01.41

navi pidariem lezbam un viendzimuma attiecibu propogandetajiem un atbalstitajiem..

0
-1
Atbildēt

0

dzeris49 05.01.2015. 19.25

Pat, ja tēmai nav nekāda sakara ar homoseksualismu, dažs labs ne par ko citu domāt nespēj.

Ja kas – Zviedrijā, kura ir visliberālākā valsts attiecībā uz šo tēmu, homoseksuālo laulību skaits ir zem 1%, kā tas apdraud sabiedrību un Ēriku, nav skaidrs.

Un tu vari dzīvot, kā tikai gribi pielūgt, ko tu gribi, bet, vari pat sludināt, ka Saule riņķo ap Zemi, kā baznīca kādreiz sludināja, un ka melnie kaķi ir raganas, kuras jādedzina, bet, piespiest dzīvot normāli domājošos pēc kādām aizvēsturiskām dogmām, tev nav nekādas tiesības, visi tavi spriedelējumi izraisa vienīgi jautrību.

Jo absolūti neticu, ka tu esi īsti reliģiozs cilcēks, tu paņem to, ko tev izdevīgi ņemt, bet, diezin vai, tāpat ievēro visas pārējās dogmas.

+1
-2
Atbildēt

2

    J.Biotops > dzeris49 05.01.2015. 20.16

    Ka šai tēmai nav sakara ar homoseksuālismu, varu tikai piekrist. Tiešām nav, manis pēc arī viņi lai reģistrē savas attiecības. Tomēr nevaru atturēties, neatzīmējis vienu niansi:

    „…Zviedrijā, kura ir visliberālākā valsts attiecībā uz šo tēmu, homoseksuālo laulību skaits ir zem 1%,…”- nu re, cipars sakrīt (ir nedaudz mazāks) ar vairākiem pētījumiem. Tikai galīgi neatbilst homoseksuāļu propagandas bļāvieniem, ka viņi, nu tie apspiestie, esot vismaz 10%, bet lasīta pat pretenzija uz ¼ daļu cilvēku. Zviedrijā tak viņus netur aizslēgtos skapjos, pat ja tur reģistrētos tikai puse, i tad nesanāk pat mazākais propagandas cipars.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 06.01.2015. 02.48

    Nekur neesmu apgalvojis,ka esmu reliģiozs,tieši otrādi,esmu rakstījis,ka reliģijas man ir samērā vienaldzīgas.Bet es atzīstu,ka reliģijās ir iekšēja loģika,uzskatu sistēma un dzīves filozofija,jūtīgi cilvēki ar attīstītu iztēli var reliģijā ļoti labi iedzīvoties,tāpēc arī tā lieti noder,lai mežonīgas dabas cilvēkus ieliktu kādos nebūt morāles un cilvēcīgas uzvedības rāmjos.Un protams,ka reliģija savulaik ir izmantota kā efektīvs ideoloģisks ierocis.Bet kurš te kuru mūsu laikos spiež dzīvot pēc kādām dogmām…kur tādi dīvaini apgalvojumi?Tieši otrādi,tagad nevienu nespiež precēties un laulāties,bet geji paši kā sadeguši grib tikt baznīcā uz laulāšanos.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 05.01.2015. 19.25

Pat, ja tēmai nav nekāda sakara ar homoseksualismu, dažs labs ne par ko citu domāt nespēj.

Ja kas – Zviedrijā, kura ir visliberālākā valsts attiecībā uz šo tēmu, homoseksuālo laulību skaits ir zem 1%, kā tas apdraud sabiedrību un Ēriku, nav skaidrs.

Un tu vari dzīvot, kā tikai gribi pielūgt, ko tu gribi, bet, vari pat sludināt, ka Saule riņķo ap Zemi, kā baznīca kādreiz sludināja, un ka melnie kaķi ir raganas, kuras jādedzina, bet, piespiest dzīvot normāli domājošos pēc kādām aizvēsturiskām dogmām, tev nav nekādas tiesības, visi tavi spriedelējumi izraisa vienīgi jautrību.

Jo absolūti neticu, ka tu esi īsti reliģiozs cilcēks, tu paņem to, ko tev izdevīgi ņemt, bet, diezin vai, tāpat ievēro visas pārējās dogmas.

+1
-2
Atbildēt

1

    J.Biotops > dzeris49 05.01.2015. 20.16

    Ka šai tēmai nav sakara ar homoseksuālismu, varu tikai piekrist. Tiešām nav, manis pēc arī viņi lai reģistrē savas attiecības. Tomēr nevaru atturēties, neatzīmējis vienu niansi:

    „…Zviedrijā, kura ir visliberālākā valsts attiecībā uz šo tēmu, homoseksuālo laulību skaits ir zem 1%,…”- nu re, cipars sakrīt (ir nedaudz mazāks) ar vairākiem pētījumiem. Tikai galīgi neatbilst homoseksuāļu propagandas bļāvieniem, ka viņi, nu tie apspiestie, esot vismaz 10%, bet lasīta pat pretenzija uz ¼ daļu cilvēku. Zviedrijā tak viņus netur aizslēgtos skapjos, pat ja tur reģistrētos tikai puse, i tad nesanāk pat mazākais propagandas cipars.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

v_rostins 05.01.2015. 14.05

Aldis

Vai mantisko tiesību sakārtošanu vispār ir iespējams apgānīt?..

___________________

Mantisko tiesību sakārtošana, lūdzu, cik uziet, bet nevar par laulību dēvēt homoseksuālas, nekrofīliskas un zoofīliskas attiecības.

+4
-6
Atbildēt

0

v_rostins 05.01.2015. 13.27

Pidariem par visu varu vajag apgānīt laulības jēdzienu.

+3
-10
Atbildēt

9

    Aldis-2 > v_rostins 05.01.2015. 13.53

    Vai mantisko tiesību sakārtošanu vispār ir iespējams apgānīt?..

    Vai ir iespējams apgānīt īres līgumu? :)

    Un kādā veidā laulība ir kļuvusi par vienu no galvenajiem anekdošu apstākļiem? :)

    Kuŗš tajā ir vainīgs? Kuŗš laulību ir pārvērsis par anekdoti?..

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > v_rostins 05.01.2015. 14.19

    Aldi,tev tas tā ir,citiem tas tā nav.Ko mēs varam lasīt,piemēram ticīgo domās par laulību:

    Tā kā mēs ticam, ka Dievs ir Radītājs, tad laulība ir Viņa radīšanas darba turpinājums, jo tajā ne tikai rodas jauni cilvēki, bet arī topam mēs paši. Jo laulība nav tikai viens notikums pie altāra vai pie dzimtsarakstu biroja galda, bet tā ir kopdzīve ar mīļoto cilvēku – vīram ar sievu. Tādēļ arī pats Dievs ir devis laulības definējumu: „Tādēļ vīrs atstās tēvu un māti un pieķersies savai sievai, un tie kļūs par vienu miesu.” (1.Mozus 2:24, Mt. 19:5; Mk. 10:7-8; 1. Kor. 6:16; Ef. 5:31)

    Tādēļ arī ir tik svarīgi, lai Dievs ir klātesošs tajā mūsu dzīves daļā, kas ir ļoti nozīmīga. Un pēc Viņa vārdiem tas tā ir – Viņš ir klātesošs, vai, pareizāk sakot, Viņš var būt klātesošs. Laulībās, kas notiek pie altāra, mēs ne tikai izlūdzamies Viņa klātesamību, bet Viņš arī ir klātesošs, to parāda altāris, kā priekšā stāv jaunlaulātie un dotā svētība kopdzīvei.Līdz ar to, Kristīga laulība atšķiras no citām vispirms ar to, ka tajā ir trīs puses – vīrs, sieva un Dievs, kurš viņus savieno. „Tātad viņi nav vairs divi, bet viena miesa; ko nu Dievs savienojis, to cilvēkam nebūs šķirt.” (Mt. 19:6) Tas nozīmē, ka Dievs mūs tā sa-vieno, ka mēs vairs neuzlūkojam otru kā neatkarīgu vienību, bet kā sevis turpinājumu.

    Read more: http://www.ikskilesdraudze.lv/laul%C4%ABb%C4%81m/

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > v_rostins 05.01.2015. 15.22

    Pidariem par visu varu vajag apgānīt laulības jēdzienu.

    ———————————–

    viņu galīgais mērķis – laulības un ģimenes likvidācija.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > v_rostins 05.01.2015. 15.24

    Un kādā veidā laulība ir kļuvusi par vienu no galvenajiem anekdošu apstākļiem? :)

    Kuŗš tajā ir vainīgs? Kuŗš laulību ir pārvērsis par anekdoti?..

    —————————————

    kurš pediņus ir pārvērtis par anekdoti?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > v_rostins 05.01.2015. 15.57

    Ērik, nedēļas komentārs!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > v_rostins 05.01.2015. 19.30

    Nedēļas muļķība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > v_rostins 06.01.2015. 01.47

    Uz Ēriku. Esmu laimīgi precējies jau vairāk kā 40 gadus, bet ne laulāšanās brīdī, ne pēc tam neviens Dievs klāt nestāvēja. Dzīvojam laimīgi, bērni izauguši un jau savās veiksmīgās dzīvēs, un nekādu trešās personas klātbūtnes vajadzību nekad neesam jutuši un nejūtam. Ne slimojam, ne arī trūkumu kādreiz esam jutuši, arī profesionāli viss ir labi..

    Nejūtos ne apdalīts, ne sodīts, pats nosaku savu dzīvi…un iznāk tīri veiksmīgi. Tā kā nevajag ticīgo apsēstību te vispārināt. Ir arī tādi, kas paši māk dzīvot, un zin, kas ir ļauns, un, kas ir labs vai slikts. Paši zin, bez sprediķiem, priekšā teikšanas un dzīves instrukciju lasīšanas.

    Man nav nekas pretī pret zilajiem, man nav nekas pretī pret ticīgajiem – tik tālu, cik viņi neuzbāžas, nesludina savu vienīgo patiesību un nepierāda, ka viņi ir tie “pareizie”. Tāpēc man nepatīk praidi un misionāri, kas ar Dieva vārdu mutē klauvē pie durvīm.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > v_rostins 06.01.2015. 02.29

    Ķīps,labi,skaisti,tev Dievs klāt nestāvēja,man arī viss iznāk bez kādas reliģijas,bet neklauvē tad tu ar pie ticīgo uzskatiem par laulību,lai viņi nejustu nepatiku pret tevi,un lai geji neklauvē pie ticīgo un biologu uzskatiem par homoseksuālismu.Viņiem uz tādiem uzskatiem ir tiesības. Neticīgiem tehnokrātiem nevajag privatizēt laulības jēdzienu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > v_rostins 06.01.2015. 03.00

    Ak jā,un par to mācēšanu pašiem dzīvot ir tā kā ir,kad piedzimstam kā zīdaiņi,neko daudz vis nezinām,kā dzīvot,un zināšana pie mums atnāk ļoti dažādā ceļā,un gan jau kāda daļa atklīst arī caur bībeles motīviem,no tā izvairīties te Eiropā ir praktiski neiespējami.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Absints 05.01.2015. 12.53

Laulības vienīgā jēga ir mantisko tiesību sakārtošana. Citādi kopdzīve, bērni, ģimene var būt pilnīgi tāda pati arī neslēdzot laulību. No sabiedrības nav nekādu šķēršu vēlmei dzīvot kopā, iekārtot dzīves vietu, radīt bērnus, kopīgi izklaidēties.

Un, ja tā, tad laulības pie notāra ir pilnīgi dabiska lieta. Un tas tikpat labi varētu būt attiecināms uz viendzimuma pāriem. Man, piemēram, nekas nebūtu pretī, ja divi zilie pie notāra noslēdz laulību- atšķirtībā no krāšņās ceremonijas baznīcā, kur mācītājs laulā divus vīriešus, piemēram.

Otrs iemesls, kāpēc tiek slēgta laulība – ir “sapnis par kāzām”,… “lai man būtu lielas un smukas kāzas. Smuka kleita, puķes, sapucēti viesi.. un, lai bērni kaisa rožu ziedlapiņas pa priekšu” Un brīžiem šis sapnis aizēno faktu, ka pēc tam jau ar laulāto draugu arī tā kā būtu jādzīvo…ka pēc tam ir laulība.

Laulības institūcija parādijās feodālismā, kā mantisko un mantošanas tiesību sakārtošana. Laulība, kā tāda, tagad bieži vien ir divkosības, šmaukšanās iemesls, jo formāli “neesam šķīrušies”, bet mīļākais jau ir cits… Tāpēc laulības slēgšana un šķiršana būtu jāatvieglo. Tad attiecības būtu godīgākas.

Notārs ir solītis uz to.

+9
-3
Atbildēt

9

    Ēriks > 05.01.2015. 13.12

    ”Divi zilie pie notāra noslēdz” nevis laulību,bet gan reģistrē partnerattiecības.Vispār,lai izbeigtu jēdzienu jaukšanu,heteroseksuāļiem būtu patentu birojā beidzot uz laulību nosaukumu jāiesniedz zīmola aizsardzības pieteikums vai kā nu to tur sauc,lai homīši beidz grābstīties gar to nosaukumu.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Absints > 05.01.2015. 13.27

    Būtība ir viena – mantisko un mantošanas tiesību regulācija. Un ja tā, tad neredzu iemeslu dalīt.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 05.01.2015. 13.32

    Tas tā ir tādiem neromantiskiem tehnokrātiem,kā tev,kuri redz tikai lietas praktisko pusi.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > 05.01.2015. 13.45

    „…laulības pie notāra ir pilnīgi dabiska lieta…” Piekrītu.

    Ja saprāts uzvarēs iracionālos bļāvienus (tam gan ne visai ticu), pēc gadiem pieciem vai desmit būtu interesanti salīdzināt šķiršanos īpatsvaru tiem, kas rīkojuši „lielas un smukas kāzas” ar visu arhaisko „liecinieku” (vedēju) institūtu un tiem, kas klusi un mierīgi nokārtojuši mantiskās attiecības pie notāra. (Pidaru tēmas trubadūri var nesatraukties – ne viņiem šis stāsts)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > 05.01.2015. 14.12

    Uz Ēriku. Tieši to jau savā replikā teicu – gejiem tikai notārs – bez ceremonijas, tās paliek baznīcai un dzimstsarakstu birojiem.

    Romantika un nopūtas lai paliek tur kur ir- neromatika pie notāra.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 05.01.2015. 14.22

    Jā,arī ar tīri neromantisku nosaukumu ”partnerattiecības”,nevis ar romantiskas jūsmas un dievbijīga svētuma apdvesto laulības institūciju.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 05.01.2015. 15.53

    Kaut kādas pretenzijas uz mantu var būt tikai pāriem, kuriem ir kopīgi bērni, viss pārējais ir nekam nevajadzīga lirika. Precēšanās tikai baznīcā , bez juridiskām sekām. Par īsto laulību valstij būtu jāatzīst tikai kopēju bērnu piedzimšana ar juridiskām konsekvencēm, bez iespējas šīs konsekvences juridiski atcelt.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Absints > 05.01.2015. 20.45

    nu gan aizrunājāties… ja pāris uzceļ māju, viens nomirst… tad laulātais manto, bet partneris dabū figu… Saskatat atsķirību?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > 05.01.2015. 21.55

    Ja pāris uzceļ māju, tad attiecīgi noformē kā kopīpašumu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

v_rostins 05.01.2015. 14.05

Aldis

Vai mantisko tiesību sakārtošanu vispār ir iespējams apgānīt?..

___________________

Mantisko tiesību sakārtošana, lūdzu, cik uziet, bet nevar par laulību dēvēt homoseksuālas, nekrofīliskas un zoofīliskas attiecības.

+4
-6
Atbildēt

0

Absints 05.01.2015. 12.53

Laulības vienīgā jēga ir mantisko tiesību sakārtošana. Citādi kopdzīve, bērni, ģimene var būt pilnīgi tāda pati arī neslēdzot laulību. No sabiedrības nav nekādu šķēršu vēlmei dzīvot kopā, iekārtot dzīves vietu, radīt bērnus, kopīgi izklaidēties.

Un, ja tā, tad laulības pie notāra ir pilnīgi dabiska lieta. Un tas tikpat labi varētu būt attiecināms uz viendzimuma pāriem. Man, piemēram, nekas nebūtu pretī, ja divi zilie pie notāra noslēdz laulību- atšķirtībā no krāšņās ceremonijas baznīcā, kur mācītājs laulā divus vīriešus, piemēram.

Otrs iemesls, kāpēc tiek slēgta laulība – ir “sapnis par kāzām”,… “lai man būtu lielas un smukas kāzas. Smuka kleita, puķes, sapucēti viesi.. un, lai bērni kaisa rožu ziedlapiņas pa priekšu” Un brīžiem šis sapnis aizēno faktu, ka pēc tam jau ar laulāto draugu arī tā kā būtu jādzīvo…ka pēc tam ir laulība.

Laulības institūcija parādijās feodālismā, kā mantisko un mantošanas tiesību sakārtošana. Laulība, kā tāda, tagad bieži vien ir divkosības, šmaukšanās iemesls, jo formāli “neesam šķīrušies”, bet mīļākais jau ir cits… Tāpēc laulības slēgšana un šķiršana būtu jāatvieglo. Tad attiecības būtu godīgākas.

Notārs ir solītis uz to.

+9
-3
Atbildēt

2

    J.Biotops > 05.01.2015. 13.45

    „…laulības pie notāra ir pilnīgi dabiska lieta…” Piekrītu.

    Ja saprāts uzvarēs iracionālos bļāvienus (tam gan ne visai ticu), pēc gadiem pieciem vai desmit būtu interesanti salīdzināt šķiršanos īpatsvaru tiem, kas rīkojuši „lielas un smukas kāzas” ar visu arhaisko „liecinieku” (vedēju) institūtu un tiem, kas klusi un mierīgi nokārtojuši mantiskās attiecības pie notāra. (Pidaru tēmas trubadūri var nesatraukties – ne viņiem šis stāsts)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > 05.01.2015. 14.12

    Uz Ēriku. Tieši to jau savā replikā teicu – gejiem tikai notārs – bez ceremonijas, tās paliek baznīcai un dzimstsarakstu birojiem.

    Romantika un nopūtas lai paliek tur kur ir- neromatika pie notāra.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Aldis-2 > Aldis-2 05.01.2015. 13.53

Vai mantisko tiesību sakārtošanu vispār ir iespējams apgānīt?..

Vai ir iespējams apgānīt īres līgumu? :)

Un kādā veidā laulība ir kļuvusi par vienu no galvenajiem anekdošu apstākļiem? :)

Kuŗš tajā ir vainīgs? Kuŗš laulību ir pārvērsis par anekdoti?..

+8
-3
Atbildēt

0

Ēriks > Ēriks-18 05.01.2015. 14.19

Aldi,tev tas tā ir,citiem tas tā nav.Ko mēs varam lasīt,piemēram ticīgo domās par laulību:

Tā kā mēs ticam, ka Dievs ir Radītājs, tad laulība ir Viņa radīšanas darba turpinājums, jo tajā ne tikai rodas jauni cilvēki, bet arī topam mēs paši. Jo laulība nav tikai viens notikums pie altāra vai pie dzimtsarakstu biroja galda, bet tā ir kopdzīve ar mīļoto cilvēku – vīram ar sievu. Tādēļ arī pats Dievs ir devis laulības definējumu: „Tādēļ vīrs atstās tēvu un māti un pieķersies savai sievai, un tie kļūs par vienu miesu.” (1.Mozus 2:24, Mt. 19:5; Mk. 10:7-8; 1. Kor. 6:16; Ef. 5:31)

Tādēļ arī ir tik svarīgi, lai Dievs ir klātesošs tajā mūsu dzīves daļā, kas ir ļoti nozīmīga. Un pēc Viņa vārdiem tas tā ir – Viņš ir klātesošs, vai, pareizāk sakot, Viņš var būt klātesošs. Laulībās, kas notiek pie altāra, mēs ne tikai izlūdzamies Viņa klātesamību, bet Viņš arī ir klātesošs, to parāda altāris, kā priekšā stāv jaunlaulātie un dotā svētība kopdzīvei.Līdz ar to, Kristīga laulība atšķiras no citām vispirms ar to, ka tajā ir trīs puses – vīrs, sieva un Dievs, kurš viņus savieno. „Tātad viņi nav vairs divi, bet viena miesa; ko nu Dievs savienojis, to cilvēkam nebūs šķirt.” (Mt. 19:6) Tas nozīmē, ka Dievs mūs tā sa-vieno, ka mēs vairs neuzlūkojam otru kā neatkarīgu vienību, bet kā sevis turpinājumu.

Read more: http://www.ikskilesdraudze.lv/laul%C4%ABb%C4%81m/

+3
-10
Atbildēt

0

andrejs > andrejs-18 05.01.2015. 15.22

Pidariem par visu varu vajag apgānīt laulības jēdzienu.

———————————–

viņu galīgais mērķis – laulības un ģimenes likvidācija.

+3
-7
Atbildēt

0

andrejs > andrejs-18 05.01.2015. 15.24

Un kādā veidā laulība ir kļuvusi par vienu no galvenajiem anekdošu apstākļiem? :)

Kuŗš tajā ir vainīgs? Kuŗš laulību ir pārvērsis par anekdoti?..

—————————————

kurš pediņus ir pārvērtis par anekdoti?

+1
-5
Atbildēt

0

Absints > Absints 06.01.2015. 01.47

Uz Ēriku. Esmu laimīgi precējies jau vairāk kā 40 gadus, bet ne laulāšanās brīdī, ne pēc tam neviens Dievs klāt nestāvēja. Dzīvojam laimīgi, bērni izauguši un jau savās veiksmīgās dzīvēs, un nekādu trešās personas klātbūtnes vajadzību nekad neesam jutuši un nejūtam. Ne slimojam, ne arī trūkumu kādreiz esam jutuši, arī profesionāli viss ir labi..

Nejūtos ne apdalīts, ne sodīts, pats nosaku savu dzīvi…un iznāk tīri veiksmīgi. Tā kā nevajag ticīgo apsēstību te vispārināt. Ir arī tādi, kas paši māk dzīvot, un zin, kas ir ļauns, un, kas ir labs vai slikts. Paši zin, bez sprediķiem, priekšā teikšanas un dzīves instrukciju lasīšanas.

Man nav nekas pretī pret zilajiem, man nav nekas pretī pret ticīgajiem – tik tālu, cik viņi neuzbāžas, nesludina savu vienīgo patiesību un nepierāda, ka viņi ir tie “pareizie”. Tāpēc man nepatīk praidi un misionāri, kas ar Dieva vārdu mutē klauvē pie durvīm.

+2
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam