Informācijas kara dūmi, uguns un „sudraba lode”
30Saistītie raksti
Ārpolitika /
4. novembris
VIDEO: Krievijas centieni destabilizēt Eiropu
Ārpolitika /
30. oktobris
Viss notika tik strauji
Komentāri (30)
vilburs 06.12.2014. 11.33
Ar TV ir sarežģītāķ, bet drukātos mēdijus gan nevajadzētu slēgt ar pamatojumu, ka tas ir propagandas medijs, bet gan dēļ tā finansējuma. Rietumu valstīm, arī Latvijai, nevajadzētu pieļaut tādu mēdiju eksistenci, kura finansējums vairāk nekā divus gadus pēc kārtas nenāk no sabiedrības,no laikrakstu, žurnālu abonentmaksām, bet gan no kādu privātu organizāciju nemitīgas stutēšanas.Jaunam mēdijam vajag nedaudz laika, lai ieskrietos, bet tālāk demokrātiskā valstī, lai sabiedrība ar maciņu nobalso par šī medija lietderību.Vai tas neuzlabotu mediju kvalitāti Latvijā? Nedrīkst būt situācija, ka desmitiem gadu kāds turīgs, iespējams apzadzies oligarhs borē sabiedrībai savus izkropļotos uzskatus par lietu kārtību pasaulē.
0
dzeris49 05.12.2014. 20.13
Ja kāds grib, te diezgan pagara, bet, samērā interesanta Timčenko ( patreiz Latvijā projekta “Medūza” vadītāja, emogrējusi no Krievijas pēc “Lenta RU iznīcināšanas)) u P. Šeremeta, pazīstama opozicionāra Baltkrievijas un Krievijas žurnalista, intervija par žurnalistiku un žurnalista sūtību, situāciju ar to Krievijā un pasaulē, utt. http://www.colta.ru/articles/media/5601.
Manuprāt, atslēgas frāze ir sākumā – žurnalistam nevienam nav jāpatīk, tam visiem “jākrīt uz nerviem”.
3
aivarsk > dzeris49 06.12.2014. 12.35
Džeri, es tomēr 100% neuzticētos NEVIENAM krievu medijam. Mēs nezinām un nez vai tā ātri uzzināsim, kuri ir viltus disidenti un kuras ir informatīvās dzeguzes!
pļutkins karo stratēģiski, visās frontēs. Itkā opozicionāro mediju izveidošana ārvalstīs ir viena no loģiskām plāna sastāvdaļām, jautājums ir – kurš ir īsts opozicionārs un kurš nē. Kurš pēc zināma laika un autoritātes pļutkina kritizēšanā iegūšanas X stundā teiks to, ko vajag saimniekam?
0
koals > dzeris49 06.12.2014. 14.11
Aridzan precizi.Pasi svarigakie “kurmji” ir ar tadu “legendu”,ka fig piesiesies:).Gadu dekades gaidis to “x” stundu,ja vajdzes:).Varbut tas ari butu smiekligi un to varetu pasniegt kaa “spiegu maaniju”.bet zinot ,ka visa varas masinerija Krievija satav no esosajiem un bijusajaiem cekistiem taa tikpat labi var but istenaa patiesiba:).Bet daudz svarigak par to ko daris visadi nosaciti opozicionarie krievu mediji ir tas ko daris musu mediji,vai varas iestades pietiekami visu kontrole?Luk jautajums:)))
0
dzeris49 > dzeris49 06.12.2014. 14.29
Neviens jau tev neliek visam 100% uzticēties, bet, priekš tam jau tev galva, lai atšķirtu, kam var, kam nevar uzticēties.
No otras puses – kuram Latvijas vai citu valstu mēdijam var 100% uzticēties?
Visi ir, vairāk vai mazāk, angažēti, protams dažādā pakāpē.
Un ko, vispār, nozīmē “uzticēties”, tur, tomēr, jāastšķir, kur ir fakti, kur ir viedoklis vai faktu interpretācija.
0
sirtaki 05.12.2014. 18.32
Nevaru saprast: kāpēc putinozaurs Doveiķis tā satraucies? :)))
1
Andris Doveiks > sirtaki 05.12.2014. 18.49
Izklaidējos :)
0
Edgars Avotiņš 05.12.2014. 18.15
Kā jums šķiet – kāds tad ir mērķis?
Mans minējums ir tikpat labs kā jebkura cita, un varbūt man nav taisnība. Taču, raugoties uz to, kas notiek pēdējā gada laikā, domāju, ka tie ir centieni iegūt maksimālu politisku un normatīvu ietekmi uz Baltijas valstu valdībām, nevis ģeogrāfisks apdraudējums.
————————————————————————–
Es nebūtu tik drošs.
Krievijas ietekmi uz tuvējām ārvalstīm (Ukraina, Gruzija, Moldova utml) apdraud NATO kā tāds. JO! Jo līdzšim Krievija var droši rīkoties ar tām valstīm, kas nav NATO, bet NATO valstīs … līdz šim nē. Tapēc Gruzija un Ukraina tiecas iestaties NATO.
Ja krievija spētu pierādīt, ka NATO nespēj/nevēlas aizsargāt kādu no savam dalībvalstīm, tad NATO savu pievilcību zaudētu.
Tapēc, manuprāt, pastāv variants, ka Putins var izlemt iebrukt Baltijas valstīs un tad ar kodolieročiem piedraudēt Rietumiem. Scenārijs var izdoties, ja iebrukums īstenojas pāris dienu laikā, kmēr NATO nepaspēj uzsākt palīdzības sniegšanu. Un šādā situācijā … palīdzības sniegšana riskējot ar kodolkaru … Rietumi var nobīties.
Tapēc Latvijai ir jāstiprina sava aizsardzība, lai spētu aizsargāties vairākas dienas.
1
StopPutinRegime > Edgars Avotiņš 05.12.2014. 18.58
Pilnīgi piekrītu!
0
Viedoklis_lv 05.12.2014. 15.33
Nav jau tāda skaistā un godīgā varoņa ar taisnīgajiem principiem.
Melo visas puses. Arī ASV mēdiji un politiķi un arī Krievijas mēdiji un politiķi. Abos valda oligarhi.
youtube.com/watch?v=ejph4LBdmmc
Putina režīms ļoti labi to apzinās tāpēc realizē ļoti efektīvi sekojošu taktiku: zinot ka rietumnieki meklē patiesību, tie labprāt uzzina par meliem, ko rietumu mēdiji, oligarhi un to politiķi ir melojuši un kādus noziegumus veikuši – līdz ar to Putin rada “alternatīvu” un tur atmasko šos melus un noziegumus, kādi patiešām arī ir notikuši. Tad kad sabiedrība par tiem uzzina tā ir:
1.) Nikna uz savu valdību, mēdijiem utt.
2.) Turpina uzticīgi sekot Putina “alternatīviem” mēdijiem jo domā ka tur nu arī turpmāk nāks patiesība arī cito jautājumos.
Bet tad Putin sāk liet klāt savus melus – par to cik varena Krievija, par to kā visi mīl Putinu, par to kā viņi tikai atbalsta nabaga iedzīvotājus Ukrainā un neviena karavīra, tanka, utt. no Krievijas tur nav, utt. visus pārējos Putina melus…un cilvēki notic. Notic jo ja jau pirms tam tika pieķerti melos rietumi un to atmaksoja šis alternatīvais mēdijs, tad arī tālāk var tam ticēt it visā.
Un tā ar daļiņu patiesības tiek norīti rūgta deva melu.
Bet pēc tam… nu jūs jau ziniet:
“Ir vieglāk kādu piemuļķot, nekā pierādīt, ka viņš ticis piemuļķots.”
Marks Tvens
/un tas attiecas uz visiem.
2
Andris Doveiks > Viedoklis_lv 05.12.2014. 16.13
Pirmā rindkopa pareiza, otrā…
“Bet tad Putin sāk liet klāt savus melus – par to cik varena Krievija, par to kā visi mīl Putinu”
Man šķiet, ka viedoklis mazliet pasteidzies teikt, ka tas jau ir ūdentiņš. Šo teikumu pirmie apliecināja rietumu sponsorētie tautas viedokļa mērītāji Krievijā :)
Par tankiem…ē, tas pat nav apspriešanas vērts, jo “visi tā dara”.
Mēs varētu runāt par patiešām pareizo valsti kaut kad tad, kad tādā valstī zinātnieki, kuri atklāj mūžīgos dzinējus nesprāgtu kā mušas dihlofosa burkā. Tā kā Krievijas elite sēž uz naftas un zinātnieki arī tur mirst… Tikai nevajag domāt, ka ir kaut kāda atsevišķa Krievijas un atsevišķa Rietumu elite :)
http://www.youtube.com/watch?v=_ipqXMoYgv4
0
puika > Viedoklis_lv 05.12.2014. 18.38
Uhu, Doveiks vienu tādu atmaskojumu bija pievienojis.
Irāka esot uzbrukusi Kuveitai, jo ASV vēstnieks izteicies tādā garā – ASV esot vienalga kā arābu valstis savā starpā kārto savas lietas.
Pat grūti uzreiz pateikt, kurš šajā gadījumā ir idiots – ASV vēstnieks, Irākas ģenštābs ar vadoni, vai kāds cits :D
0
fretka 05.12.2014. 13.31
Starp citu, šodien kravas automašinu kolonna no Donbasa cauri Polijai ved krievu teroristu notriektā Malaizijas pasažieru lainera atlūzas.
Tikmēr 2010. gada 10. aprīlī Krievijā nokritušās Polijas valdības lidmašīnas atlūzas joprojām atrodas angārā pie Smoļenskas, un Krievija pat negrib dzirdēt par to atdošanu Polijai.
0
west 05.12.2014. 12.50
Šis ir kārtējais “analītiķis” – daiļmuldētājs , kurš ir gudrs tikai pēc jau notkuša fakta ? Kur ir viņa iepriekšējie raksti un brīdinājumi par draudošo Krievijas agresīvo rīcību ? Nav ? Labāk neteikšu, kur viņam vajadzētu iet tādā gadījumā.
0
koals 05.12.2014. 12.41
Dzerim>viens no labakajiem Taviem komentiem,manuprat,-isi un precizi.Parasti te slaveju “RApkart” gan:).Interesants pedejais raksts bija”Novaja Gazeta” no Briseles korespondenta A.Minejeva,par to kaa “musu Tatjana” kopa ar EDSO “viltus ekspertu” Graudinju pa Briseli raujas:).Izradas igaunjiem ar sava Zdanoka ir:).Iesaku izlasit ,kamer vel Krievijaa pusotrs neatkarigs medijs palicis,savadak noklausoties vakardienas PU uzrunu,tas viss atsauca atminja Brezneva laikus-par kuriem taa noilgojies Doveiks:).
2
Andris Doveiks > koals 05.12.2014. 12.58
Jau pirms diviem mēnešiem melnais Brežņevs uzstājās :) Labāk tomēr oriģinālus, nevis atstāstus, citātus, spekulācijas.
There’s a sense the world is spinning so fast and nobody is able to control it admits Obama, amid ISIS, Ebola and Ukraine crises
Obama admits that ISIS, Ebola and Russian aggression are global crises
Says there’s a sense the world is spinning so fast, nobody can control it
Adds that the US is proud to bear the brunt of these worldwide problems
Explains America will always stand up for people that nobody else does
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2784702/As-Ebola-ISIS-Russia-President-Obama-night-admits-There-s-sense-world-spinning-fast-able-control.html#ixzz3L1IA3cy8
http://www.youtube.com/watch?v=d4ZeAIO8CJc
http://www.youtube.com/watch?v=cGCqM3AeHUg
0
Andris Doveiks > koals 05.12.2014. 13.15
Pareiz, pareiz, saliek arī Bambijam mīnusus :)
0
dzeris49 05.12.2014. 11.02
Ar tādu fanātisku un dogmātisku un, kaut kur, greizu vārda brīvības izpratni, kad Rietumi atļauj Krievija pilnīgi brīvi raidīt savus melus, kultivēt naidu un propagandu gan ASV, gn ES, tai pat laikā, nebūt nesatraucoties, ka pārspīlētā politkorektuma dēļ, brīžam, faktiski, ieviesta cenzūra pašos Rietumu mēdijos, un politiķi vai nepolitiķi, ieskaitot māksliniekus, utt., kas sāk runāt par aktualām tēmām, bieži vien, tiek pasludināti par radikāliem, Rietumi tikai zaudē Krievijai, kas propagandai atvēlē milzīgus līdzekļus, un tā arī sasniedz dzirdīgas ausis ne tikai Krievijā.
Nevajadzētu aizmirst, ka vārda brīvība nav pašmērķis, bet, līdzeklis demokrātisko vērtību saglabāšanai, godīgai un caurspīdīgai politikai, utt.
Un, otrais, Rietumiem sen vajadzētu nodalīt vārda brīvību no propagandas un melu brīvības, un neattiecināt uz otro kategoriju to, kas attioecas uz pirmo.
Patreiz izskatās tā – viens bandīts, kas, bruņojies ar dezinformācijas un propagandas rungu, grauj visu, kas tam ir apkārt, un Rietumi ļauj to darīt, aizbildinādamies ar to, ka aizliegums pārkāps viņa ctb un būs atkāpe no Rietumu pamatbrīvībām un brīvībām.
Pie kam pats Kremlis savā valstī šo te brīvību pilnībā izskaudis, gan att. uz saviem, gan Rietumu mēdijiem, nu tad Rietumiem vajadzētu rīkoties, vismaz, simetriski att. uz Krievijas mēdijiem.
Nepiekrītu, ka ierobežojot Kremļa propagandu, būtu taktiska uzvara, bet, stratēģisks zaudējums, mamnuprāt, viss ir taisni otrādi.
3
andrejs > dzeris49 05.12.2014. 11.39
brīžam, faktiski, ieviesta cenzūra pašos Rietumu mēdijos
—————————————-
Tā ir, bet jāatzīst, ka šī cenzūra ir tāda selektīva. Piemēram, ASV portāla rakstā par Vienotības homofobes I. Priedes homofobiskajiem izteicieniem uzreiz veiksmīgi tika piepīts holokosts. Vārds “vācieši” bija aizstāts ar “nacisti”, savukārt latviešus tā arī sauca par latviešiem.
Latviešu meitene, kas gāja kopā ar vecajiem leģionāriem un turēja plakātu “Nost ar Staļina un Hitleru”, bija pārtapusi par “sievieti, kas protestē pret nacistu ikgadējo “maršu”” … :)
0
Andris Doveiks > dzeris49 05.12.2014. 11.53
Uzvelkam bruņuvestes un ieskatāmies briemonim acīs!
http://www.youtube.com/watch?v=4kj7sbvcYKU
0
locus > dzeris49 09.12.2014. 14.53
Te nu tiešām vērts paturēt prātā, ka pobediteļiem demokrātija neeksistē. Un ja pobediteļs tevi uzaicina uz “mīlīgu sarunu’, tad attiecīgi arī jāvērtē pobediteļa rīcība un atbilstoši jārīkojas. Katrs pats var izlemt, kā. Vispār, labs raksts.
0
fretka 05.12.2014. 09.24
“Kaut gan, ja ne līdz 2008.gadam, tad pēc Gruzijas gan tam būtu bijis jābūt nepārprotami skaidram.”
——
Un pēc 2010. gada 10. aprīļa terorakta pie Smoļenskas Rietumiem bija jārīkojas – vai vismaz jāievieš sankcijas pret Krieviju.
Bet pārpratums ASV prezidenta amatā Baraks Huseins Obama labāk uzspēlēja golfu noslepkavotā Polijas prezidenta bēru dienā…
3
fretka > fretka 05.12.2014. 09.56
Andrey Illarionov, former advisor to Vladimir Putin on TV Republika in Poland: 4th World War and Smolensk Crash
https://www.youtube.com/watch?v=F6vj0z_oZIs#t=75
0
Andris Doveiks > fretka 05.12.2014. 11.40
Mazliet garāk, bet arī interesanti. Briti, NATO arī pieminēti :)
http://www.youtube.com/watch?v=cbg8bLU5DkQ
0
Andris Doveiks > fretka 05.12.2014. 11.47
Un vēl nadaudz “melīgas propagandas” no Ženēvas
http://www.youtube.com/watch?v=OrCyI424_hI
0