Par filmēšanu un strādāšanu

97

Komentāri (97)

Anonīms 14.11.2014. 16.18

kam pieder shitaa skribele IR, kaads zin? es domaaju tad arii viss buus skaidrs, kaapeec tik tups raxts..

+1
-1
Atbildēt

0

Anonīms 14.11.2014. 16.08

Lielaakais murgs ko esmu lasiijis pa ilgiem laikiem… vareetu kaimins uzzinaat, kas sanitai iepikoja pa shito rakstinu, Aaboltina????

+1
-1
Atbildēt

0

IvarsA 12.11.2014. 23.41

Kopumā patīk varas partiju satraukums, Kaimiņa gadijumā. Tas tikai pierāda varas deputātu bailes un nestabilitāt un vainas apziņui. Gan jau Bondaram nedos pielaidi noslēpumam, tas noteikti, aber V bail. Bet Maizītis jau tak arī nebūs mūžīgi amatā….

0
-2
Atbildēt

0

Kaspars 12.11.2014. 21.14

Lai iegūtu auto vadīšanas apliecību ir jāiziet ārstu komisija, kura ļauj vadīt auto, bet lai vadītu valsti – nevajag neko ! Katram galmam bija savs āksts, kurš caur joku spēja ietekmē ķēniņa izvēli. Kaimiņš solīja savien vēlētājiem filmēt un viņš filmē. Saeimai ir vajadzīgs vagars, kurš parādīs tautai, ko 100 gudrās galvas dara. Kurš sēž porno lapās, kurš ļarkšč pa telefonu utt. Ir OK. Lai tik ņemas.

0
-3
Atbildēt

0

Anonīms 12.11.2014. 17.27

Anti reklāma cilvēkam,kas nekautrējas atspoguļot to dīkdieņu darbības,protams,piekrītu ka Artussam ir jāpilnveido savas manieres un passniegšanas metodes…bet malacis,ceru ka spēki būs to darīt un turpināt !!!

+2
-6
Atbildēt

0

keilajoa 12.11.2014. 15.35

Par daudz goda Kaimiņam, diez’ vai par karaļa ākstiem kļuva šarikovi.

Visu cieņu autorei, labs raksts!

+9
-3
Atbildēt

0

angry 12.11.2014. 11.43

nu gan jauno autoru salidojums uz šo rakstu – Ivars, Kristaps, Līga, Maris, Imants72, Liene, Ilva, Bruno…. Kaimiņa runaspersonai pat izdomas nav pieticis, lai nikus dažādotu

+10
-1
Atbildēt

0

Anonīms 12.11.2014. 11.34

Man šķiet, ka par Saeimu un demokrātiju ņirgājas “nopietnie” deputāti – Āboltiņa, Čigāne, Zaķis. Ja izmanto raksta autores retoriku, tad viņi pat nav ugunsdzēsēji, kas filmē ugunsgrēku, bet dedzinātāji…

+3
-8
Atbildēt

1

    vincgog > Anonīms 12.11.2014. 13.24

    precizi

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 12.11.2014. 10.50

Demokrātija atšķiras no monarhijas ar neierobežotu ākstu skaitu. Artuss ir izdarījis svētīgu darbu parādīdams, ka Latvijas vēlētājam trūkst izglītības atšķirt ākstu no klauna.

Vidējais komentators arī neatšķir stāstu par Artussu no stāsta par videokameru.

+4
-1
Atbildēt

1

ie_rozentale 12.11.2014. 10.42

Par ārvalstīs vēlējušiem gan grūti piekrist. Vairāk gan šķiet, ka kā reiz tāpēc, ka, redzējuši demokrātiju, tic arī mazākām partijām, un nobalsoja par LRA kā alternatīvu tieši Bondara un Šica, nevis āksta dēļ.

0
-9
Atbildēt

0

angry 12.11.2014. 09.55

ākstīšanās un filmēšana jau ir tas, kā dēļ Kaimiņš tika ievēlēts. un tagad viņš tikai pilda saviem vēlētājiem doto solījumu. kamēr onkuļi un tantes priecājas, ka Kaimiņš esot pievērsis jauniešus politikai. :D

+10
-1
Atbildēt

0

Raivo 12.11.2014. 09.09

Kāpēc uzreiz jāsalīdzina ar specdienestiem, neatliekamo palīdzību? Saeimas deputāti pilda šādas funkcijas? Kāpēc nesalīdzināt ar sekretārēm, kurām laika pietiek manikīram, ziņu lasīšanai, filmu skatīšanai, sarakstei ar draugiem darba laikā, var ar ZTI, kurš var atļauties pusdienas par 25 EUR katru dienu?

+3
-10
Atbildēt

1

    angry > Raivo 12.11.2014. 09.57

    man domāt, parlamenta (likumdošanas) darbs ir pats svarīgākais darbs valstī. tāpēc jau parlaments tiek vēlēts.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Anonīms 12.11.2014. 08.06

Es arī raksta autorei nepiekrītu. Mani īstenībā nemaz neizbrīna, ka par Artusu visvairāk balsoja tieši no ārzemēm – jo viņš ir teju vienīgais, kura teiktajam brīva pieeja ir arī tiem Latvijas pilsoņiem, kas dzīvo ārzemēs. Vairums Latvijas politiķu ar ārzemēs dzīvojošajiem vēlētājiem nekomunicē vispār, reizēm tik piesaucot viņus kādās runās, kad pašiem ir izdevīgi. Jā, varbūt reizēm kādas tikšanās kādā pilsētā Īrijā vai Anglijā, bet tādas tikšanās ir novecojusi saziņas forma, absolūtais vairums tādas neapmeklē un neapmeklēs. Kaimiņš toties skaidri internetā pastāsta un parāda, kas ir viņa mērķi un kas viņam svarīgi.

Es personīgi neatbalstu Kaimiņa darbību un neesmu viņa video skatījusies, tomēr ir skaidrs, ka Latvijas vēlētāji (gan Latvijā, gan ārzemēs) ir izslāpuši pēc atklātas valodas un pēc godīguma. Politiķi parastie komunicē tikai ar saukļiem un slēpjoties aiz terminiem. Kāpēc savulaik Šķēle un Repše kļuva populāri? Jo viņi neslēpās aiz samudžinātiem tekstiem, bet runāja normālā cilvēku valodā. Tiesa, vēlāk izrādījās, ka viņam bija katram savas, ar valsts labklājību varbūt pastarpināti saistītas intereses. Iespējams, ka Kaimiņam arī tādas ir. Tomēr Kaimiņš ir kā tāds indikators, kurš rāda, kas daudziem vēlētājiem ir aktuāli un svarīgi, pēc kā viņi ilgojas. Un politiķi darītu labi, ja to ņemtu vērā.

+2
-10
Atbildēt

1

    zanE. > Anonīms 12.11.2014. 18.38

    …Ilva raksta: – “Tomēr Kaimiņš ir kā tāds indikators, kurš rāda, kas daudziem vēlētājiem ir aktuāli un svarīgi, pēc kā viņi ilgojas.”

    …zināma taisnība Ilvas teiktajā – spriežot pēc komentāriem, kas pievienoti Kaimiņa “Suņubūdas video no Saeimas sēdes” var izdarīt secinājumus, kāds kontingents par Kaimiņu balsoja, kas tiem “ir aktuāli un svarīgi, pēc kā viņi ilgojas”….

    …iesaku iepazīties ar šiem komentāriem:

    http://www.youtube.com/watch?v=0alMO1cJF1Y&feature=youtu.be

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 12.11.2014. 02.55

es šai procesaa nesaskatu neko sliktu , ja reiz demokraatija tad lai taa ar buutu , es gan neskatos nedz taas suņu buudas , nedz lasu dzelteenaas tenku lapas , jo man taas dziļi pie kaajas , bet ir ļauži kuriem tas dziļi interesee, veel ir taada suga kuriem patiesiiba kož aciis , ei nu saproti.

+1
-9
Atbildēt

0

zēniņš 12.11.2014. 02.53

Sājs rakstelis ar šķidru argumentāciju.

Pirmkārt, Kaimiņa filmēšana ir viņa priekšvēlēšanu solījuma tieša izpilde.

Otrkārt, kur ir kāds pierādījums, ka Kaimiņš neko citu nedara?

Treškārt, kādus tieši normatīvos aktus Kaimiņš pārkāpj, un kādā veidā viņa rīcība ir pretstatā deputāta pamatfunkcijai pārstāvēt savus vēlētājus?

Ceturtkārt, kur ir “salīdzināmie mērījumi” ar citu deputātu padarītā apjomu, lai apgalvotu, ka Kaimiņš dara mazāk?

Runājot par lielo vēlētāju atbalstu Kaimiņam ārzemēs, domāju ka tas ir tādēļ, ka šie vēlētāji ir atvērtāki eksperimentiem un pieeju dažādībai. Viņi redz, ka viņu mītnes zemes šī atvērtība bagātina.

Salīdzinājumi ar neatliekamās palīdzības dienestu darbu un činkstēšana par demokrātijas drupināšanu un svētās institūcijas goda aptraipīšanu ir tik kretīniski, ka tur pat nav jēgas neko piebilst :)

Lai gan izteikties Kaimiņš reizēm mēdz emocionāli un stulbi, kā arī ķerties pie lietām spontāni un pavirši — tas ko viņš dara Saeimā par ļaunu nāk tikai tiem, kam ir ko slēpt, kas nevēlas tikt pamanīti, kontrolēti. Un esmu pārliecināts, ka viņš mācīsies, un kopā ar attiecīgu komandu spēs daudz ko paveikt.

+3
-12
Atbildēt

0

IvarsA 12.11.2014. 02.00

Protams, ka neviens, kas nespēlē pēc varnešu noteiktajiem noteikumiem nav ērts. Autores rakstā, izbrīnu rada paraksts “neatkarīga žurnāliste”..:), jo pārstāvēt viedokli, kas ir vienos vārtos, neatkarīgs žurnālists nevar. Medaļai ir divas puses! Kaimiņu mēģinās nostumt malā, aizvākt tālāk utt. Šobrīd gan nav vēl izdomāta recepte pret tiem, kas “out of box”. Bet Kaimiņam būtu jāpainteresējas rūpīgāk par Latvijas “neatkarīgajiem” izdevumiem un no kurienes nauda. Ieskaitot šo.

+2
-9
Atbildēt

0

lama 11.11.2014. 23.57

Latvijā nav problēmu- aizto var analizēt saeimas filmēšanu un trenkāt geihaundus.

0
-7
Atbildēt

0

vincgog 11.11.2014. 22.14

(balsoju par Vienotību un tagad nožēloju, domāju, tai partijai šī ir beidzamā saeima)

Pilnībā nepiekrītu autores viedoklim, Saeima pārstāv tautu un strādā viņas labā: Parex 1.000 miljoni, Liepājas metalurgs, Zolitūde, 300 tk izbraukušo un citas lielās neatrisinātās lietas kopš Latvenergo 3milj. lietas to parāda. Noslepenotas sēdes un konfidenciālas tautas interešu lietas runā par to kā īstenība notiek lietas “tautas” vārdā. Līdz ar to Artuss ar savu kameru ir kā atslēgas caurums tautai uz saviem pārstāvjiem, kur nu redzam produktīvo 2 un 3 minūšu darbu. Žēl, ka īstenība redzam aizberga tikai pašu pašu virsotni. Klau, bet tā tak esot tautas pārstāve, kas iet pret savu tautu: vienotības mandatu rokāde. Ak, jā, betijacelmale: šeit esmu kops Ir dibināšanas un uzskatu, ka Ir ir beidzamā patiesības saliņa, taču tas,ka ne vārdsir par prettautisko soljvitas ielīšanu Saeimā,tas mani biedē. Vai nākošajās vēlēšanās balsošu par Artusu, nezinu, tas atkarīgs cik produktīvs un patiess viņš būs.

+5
-11
Atbildēt

1

    betijacelmale > vincgog 12.11.2014. 18.19

    “… kā atslēgas caurums tautai uz saviem pārstāvjiem”

    Jūs neutrauc tas, ka lūrēt pa atslēgas caurumu ir nekrietni? Laikam jau neuztrauc, ja pozitīvi vērtējat to iespēju.

    Acīmredzot neesat informēts, ka jums ir pilnīgi legāla iespēja vērot Saeimas sēdes – pilnībā, bez kupīrām un montāžas?

    zanE augstāk ir ielikusi atsauci

    http://saeima.lv/lv/likumdosana/saeimas-sede/video-translacijas

    +2
    0
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 11.11.2014. 20.39

У людей мозги промыты, они сейчас не знают, ругать или хвалить. Кайминьш порядочно взволновал латышское болото:-)

А баба вообще ума палата, что ни раксц, то перл.

+1
-9
Atbildēt

0

Lolz 11.11.2014. 20.33

Kas par stilu, uzrakstīt rakstu ar daudz vārdiem , bet ar vienu domu- kas būtu, ja būtu. Cien. Žurnāliste, ir tā, kā ir…un varbūt nav nemaz tik slikti, kā jūs te gribat likt mums nodomāt.

+3
-13
Atbildēt

1

tapat vien 11.11.2014. 20.14

Cienījamo autor, jūs uzskatāt, ka tautai nav jāzin kas notiek Saeimā? Dzelzs priekškars ir jābūt tam?
Kā jūs vispār varat rakstīt par policijas, mediķu un glābēju darbu tādā kontekstā? Pat kā iedomu!?
vajadzētu zināt, ka tauta zin ko dara policija, ārsts un glābējs, bet nevienam īsti nav skaidrs ko dara politiķis. Tik smuki parunā mēdiju priekšā un tas ir viss.
Murgaina argumentācija un pirmās rindkopas ir lasāmas ar riebumu. Kauna nav vispār ko tādu uzrakstīt. Labāk savu enerģiju būtu tērējusi patiesi uzzinot no tiem pašiem policijas, slimnīcu un glābēju darbiniekiem kā ir strādāt ar zemu algu un Saeimas apgriezieniem finansējumos un ne tikai.
Pilnīgi izskatās, ka maksas rasksts ko pasūtīja aizvainotie politiķi.

+6
-13
Atbildēt

0

Anonīms 11.11.2014. 20.00

PIRMAJĀ SĒDĒ, KURĀ ARTUSS PIEDALĪJĀS, VIŅŠ PATEIC: TRĪS MINŪTES PASTRĀDĀJA UN VISS. VIŅAM PAT PRĀTĀ NEIENĀCA, KA VIŅŠ VAR ARĪ KAUT KO IEROSINĀT. RESPEKTĪVI, VIŅA UZTVERE IR TĀDA: PRIEKŠNIEKU TE NAV, NEKO DARĪT NELIEK, KOLOSĀLI. :) Deputātiem gan laikam ir jāierosina izmaiņas likumdošanā, ja tādas valstij ir nepieciešamas :)

+13
-3
Atbildēt

0

Liene 11.11.2014. 19.34

Lūk, kur runā rakstā noliktais filmētājs, klauns un kas tur vēl, vai tiešām??? http://cdn.tiesraides.lv/560×420/saeima.lv/20141111151225_saeima1_1

+3
-11
Atbildēt

0

Anonīms 11.11.2014. 18.35

Nesaprotu, par ko autore (vēl būtdama neatkarīga “žurnāliste”) tā uzvelkas? Traucē komfortu? Nevar vairs paklačot, iešaut 50gr balzāma ar kafiju “drosmei” Saemas aizkulisēs?
Es neesmu drošs par Kaimiņa politiskajiem un slēptajiem talantiem, ka viņš kaut vienu jēdzīgu likumprojektu reiz uzburs, bet, tas, ka viņš vazājas pa visu Saimu ar ieslēgtu kameru, un parāda tautai tiešraidē visu virtuvi tādu, kāda tā ir, cepuri nost viņa priekšā. Viņam, atšķirībā no manis, “atkarīgā” TV operatora, ir daudz dziļāka piekļuve tādām lietām, par kādām varētu tikai sapņot jeburš mēdijs.

+7
-13
Atbildēt

0

Liene 11.11.2014. 18.33

Pilnīgi nepiekrītu autores viedoklim. Pirmkārt, jau varēja parakstīties zem sava viedokļa vairāk kā “neatkarīgā žurnāliste”. Otrkārt, Saeimu salīdzināt ar policiju un ātro medicīnisko palīdzību ir nepareizi. Treškārt, visbiežāk cilvēks ar negatīvo viedokli pret Artusu nav noskatījies nevienu no viņa safilmētajām epizodēm, vai vērtē viņu pēc pirmajām 5 min. Ceturtkārt, kurš teica, ka Artuss nestrādā, diezin vai kāds skatītos tos video, ja video nebūtu atlasīti kā provokatīvas rozīnītes, bet būtu nofilmēts kā viņš 30 min lasa Saeimas kārtības rulli. Manuprāt, viņš nofilmē tikai momentus par ko sabiedrībai būtu vērts aizdomāties utt. utt.

+4
-16
Atbildēt

2

    zanE. > Liene 11.11.2014. 19.31

    …Liene…pirmkārt – Saeimas interneta mājaslapā ikviens var sekot līdzi Saeimas sēžu tiešraidēm, kā arī citām aktualitātēm…

    http://saeima.lv/lv/likumdosana/saeimas-sede/video-translacijas

    …otrkārt – Tu gaidi provokācijas, lai Tev nebūtu garlaicīgi, tā īsinot savu laiku…nu, ir tādi ļautiņi – lūriķi, kuriem gribas palūrēt pa atslēgas caurumu, durvju šķirbu, piebāzt ausi kaimiņa durvīm, tāpat kā Kaimiņam – gūt iedvesmu pie tualetes durvīm….

    …nu, ko – tie, kuriem tik ļoti interesē Kaimiņa “suņubūdas daiļrade” – neesat vēl izauguši no Rīgas cirka apmeklētāju vēlmēm = uzgavilēt klaunam…bet…tas ar laiku pāries…cilvēki pieaug, bet klauni paliek klauni, taču ar laiku – kļūst nožēlojami…

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 11.11.2014. 19.36

ktn_rs 11.11.2014. 18.06

Ja runā par analoģiju ar glābējiem, tad tas, ka no lielā bara kāds filmē, patiesībā varētu būt pat normāli. Nevaru 100% apgalvot, ka tas tiešām tā ir, taču sliecos domāt, ka daudzās pasaules vietās glābēju brigādēs ir kāds, kura uzdevums tieši tāds arī ir – filmēt. Jo filmēt nozīmē dokumentēt. Citur pat iet tik tālu, ka glābēji uztaisa kolektīvu selfiju uz notikuma fona, pat ar upuriem. Tādi materiāli internetā ir!

Citiem vārdiem sakot, analoģija ir neloģiska, varētu pat teikt, ka negodīga vai vismaz pārspīlēta. Jo pielīdzināt aktivitātes, kuras veic 1 no 100 deputātiem, ar aktivitātēm, kuras veic prezidente vai galvenais mediķis, ir bezvērtīgi, aizspriedumaini.

+4
-14
Atbildēt

0

Anonīms 11.11.2014. 17.12

Mani kaitina šī rakstiņa autorītes viedoklītis. Labāk nebūtū to skribelējumu lasījis. FUI!!!

+4
-18
Atbildēt

1

    betijacelmale > Anonīms 12.11.2014. 18.04

    Jums – Kaimiņa radiem-draugiem ir izziņota mobilizācija?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ghost Dog 11.11.2014. 17.11

Parlamentārais darbs nav tikai sausa likumu ražošana aizkulisēs vai 1 plenārsēdē nedēļā. Tās ir arī debates un publisks politiskais process. Parlamentārais darbs ir arī skatīšanās uz pirkstiem citiem, konkurējošām partijām , utt. Zināma whatch dog funkcija. Vēl jo vairāk no opozīcijas puses. Ta kā, manuprāt, viss OK, vienīgā AK novitāte ir kamera.

+5
-14
Atbildēt

0

Odo 11.11.2014. 17.01

Es Artūra Kaimiņa viedeobloga RSS barotni: http://sunubuda.tv/feed/ ievietoju “Izklaide” sadaļā. Un novēlu tam pakāpties līdz “Ziņas” sadaļai.

+1
-13
Atbildēt

0

Anonīms 11.11.2014. 14.35

Saeima jau sen nav svētnīca, un gandrīz 50% vēlētāju neejot uz vēlēšanām to pasaka atklāti, tas ir cirks…un “cienijamā” žurnāliste atspoguļo,labi ja 15-20% pilsoņu viedokli “cirka” cienītāju…bet,pats galvenais,ka baidās vainīgais :)

+3
-16
Atbildēt

1

    zanE > Anonīms 11.11.2014. 15.22

    ….ar matemātiku Marim pagalam švaki…

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

Līga 11.11.2014. 13.16

neuzskatu ,ka aarzemees dziivojosie nirgaajas par Latvijas Saiemu..manupraat aarzemees dziivojosie un straadajosie Latvijas pilsoni sadaa veidaa izteica savu protestu pret veeleesanu sisteemu Latvijaa..pati dziivoju un stradaaju UK..veeleesanaas nepiedaliijos,jo pildiiju savus darba pienaakumus..ja buutu piedaliijusies veelesanaas,tad mans balsojums buutu saads..visi veeleesanu bileteni tiktu paarpleesti uz pusiiteem un iemesti atkritumu tvertneee,kaa nederiigi..tas buutu mans personiigais protests pret Latvijas veeleesanu sisteemu..tas kaadi bija veeleesanu rezultaati mani paarsteidza vistiesaakajaa noziimee..skumji par to kas notiek Latvijaa..

+1
-22
Atbildēt

4

    andrejs > Līga 11.11.2014. 13.33

    manupraat aarzemees dziivojosie un straadajosie Latvijas pilsoni sadaa veidaa izteica savu protestu pret veeleesanu sisteemu Latvijaa.

    ————————————–

    kas sistēmai vainas? Ir kādas idejas, kā sistēmu uzlabot?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Līga > Līga 11.11.2014. 13.45

    daudzpartiju sisteema pilniibaa neatlauj veeleet par personaam..plusus un miinusus jau vari likt cik vien veelies,taapat sviitrot no saraksta, bet kopumaa tik un taa noveelesi par partijas sarakstu..

    0
    -18
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Līga 11.11.2014. 14.18

    ——andrejs:”kas sistēmai vainas? Ir kādas idejas, kā sistēmu uzlabot?”

    ===============================================================================

    Būs nauda (no rīta) – būs idejas (vakarā)!

    I’m all right Jack keep your hands off my stack.

    https://www.youtube.com/watch?v=wy04c-6DEgE

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > Līga 11.11.2014. 16.24

    neatlauj veeleet par personaam

    ————————————–

    kā tad izdosies savēlēt 100 personības?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

lno 11.11.2014. 12.43

Gundars Kuļikovskis ‏@gundarsk 4h4 hours ago

http://www.ir.lv/blogi/politika/acgarna-demokratija … Labs @ibrante raksts. Ja tauta šodien būtu vēlējusi prezidentu, mums būtu prezidents Kaimiņš.(ar kameru)

+5
-1
Atbildēt

0

lno 11.11.2014. 11.29

Publika atradusi vienu deputāta pienākumiem neatbilstošu Kaimiņu, jo viņš tur ir vistrokšņainākais, bet gadījuma cilvēku saeimā daudz vairāk. Kā galma āksts Kaimiņš varētu dot arī pozitīvu pienesumu, žēl, ka ķēries pie lietas, kas nav viņam pa spēkam. Kaimiņa partijas biedrs Šics traģēdijas sakarā prezentējās kā Pestīšanas armijas kareivis, tagad izrādās, ka ātrajai palīdzībai nav bijuši anestēzijas līdzekļi un cietušajam kā kara darbības zonā pirms operācijas dots spirts…

+8
-6
Atbildēt

1

    edge_indran > lno 11.11.2014. 12.56

    ——–

    The End of History and the Last Man is a 1992 book by Francis Fukuyama, expanding on his 1989 essay “The End of History?”, published in the international affairs journal The National Interest.

    ===============================================================================

    Pirms 25 gadiem daudziem rēgojās Rietum-krātijas “piena upes ķīseļa krastos”, tagad izrādās, ka vēsture turpinās – nu ir jāturpina uplejistiem-kuplejistiem

    rauties vaigu sviedros, lai savu laimes lāci “demokrātiju” vēl kādam klīniskajam auseklītiem iesmērētu kā brīnumlīdzekli pret depopulāciju, emigrāciju, nabadzību, bezdarbu, korupciju un parādiem.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

Raicha 11.11.2014. 10.38

Lieciet Artusu mierā, Cilvēks joprojām nav sapratis, kur nokļuvis:) Un kā saka, “ja nezini, ko darīt, dari ko var izdarīt”. To viņš arī dara – ko var un māk… jo neko tādu, kas būtu darāms Saeimā un reāli nāktu par labu valstij un cilvēkiem izdarīt nevar/nemāk/negrib.

+7
-6
Atbildēt

1

Indulis 11.11.2014. 10.32

Neesmu Kaimiņa fans. Drīzāk uzskatu viņu par dunduku – par viņu nebalsoju un arī neplānoju kādreiz balsot. Bet autores viedoklis nav diez ko labi argumentēts.

Pirmkārt, salīdzinājums ar policistiem un ārstiem, kas atbrauc uz izsaukumu un nepilda savus pienākumus, ir nevietā – Kaimiņš tieši tāpēc arī tika ievēlēts Saeimā, ka teica, ka darīs to, ko viņš šobrīd dara. Viņa vēlētājiem drīzāk būtu pamats sašust, ja viņš to nedarītu.

Otrkārt, lai arī domāju, ka Kaimiņš ir destruktīvs deputāts, tomēr nevarētu teikt, ka viņš dara kādu īpašu kaitniecību. Tie videoblogi arī ir sava veida tautas pārstāvneicība Saeimā, kuras pienesums demokrātijai ir lielāks nekā tas, ko piedāvā, piemēram, deputāts Bergmanis vai deputāts Zariņš. To uzskatāmi apliecina Kaimiņa safilmētais par šiem abiem deputātiem, kas visā krāšņumā apliecina viņu bezjēdzīgo atsēdēšanu un intelekta pakāpi. Vairums Kaimiņa video ir nekas vairāk kā izklaide, bet daži tomēr ir noskatīšanās vērti.

Treškārt, Kaimiņš Saeimā ir pienesis arī zināmu anarhijas piedevu. Ja tur būtu divi tādi Kaimiņi, tad tas jau būtu stipri pa daudz, bet, ja viņš ir tikai viens, tad nav tik traki. Turklāt rakstā uzskaitītās attīstītās valstis ir tik attīstītas, cita starpā, arī tāpēc, ka tajās pastāv zināma iecietība pret anarhiju kā politisko fenomenu. Respektīvi, ja neko vairāk, tad Kaimiņš vismaz nodrošina nepieciešamo plurālismu Latvijas pārstāvnieciskajā demokrātijā.

+19
-13
Atbildēt

0

traductrice 11.11.2014. 10.24

Patīk vai nepatīk, bet Artuss ir tiešām vienas lielas tautas daļas personifikācija. Ar zemu intelektu, bet ārkārtīgi augstu nihilismu pret visu. Neko nezin, bet viedoklis ir. Diemžēl, mūsu sabiedrība ir pilna ar tādiem artusiem.

Lai gan šoreiz jāsaka, ka Artuss ir “labdabīgais” muļķis. Vismaz pozicionē sevi cīņā pret ļaunumu. Viņš tagad ir iedomājies, ka ir ticis pie šprices un nu tik būs! Bet gan jau supermena enerģija ātri vien izlietosies, un čiks vien tur būs.

+24
-6
Atbildēt

0

zanE. 11.11.2014. 10.17

…vakardienas Dombura studija, kurā “zvaigžņojās” Kaimiņš – vēl nekad neesmu piedzīvojusi tādu kauna sajūtu, kad deputāts, kurš vēlas izveidot komisiju Zolitūdes traģēdijas izmeklēšanai – ar tādu cinismu, augstprātību, paaugstinot balsi, runājot absolūtas muļķības, nespējot atbildēt uz jautājumiem – uzbruka traģēdijā bojāgājušo un cietušo radiniekiem….deputāts(?), kuram būtu jāaizstāv cietušo intereses – uzvedās, kā no meža iznācis orangutans….

….kāda apbrīnojama saskaņa Kaimiņam izveidojusies ar SC deputāti Regīnu Ločmeli-Luņovu, kura vienīgā zinot, kā pareizi jādara….kura uzņēmusies aizstāvēt Zolitūdes traģēdijā cietušo intereses, tāpēc bija jāiestājas SC un jāiekļūst Saeimā….un viņas pirmais darbs bija atsaukt prasību tiesā pret Ušakovu, kurš vienīgais(!) interesējoties un kontaktējoties ar cietušajiem….

…pēc vakardienas raidījuma – nebūs ilgi jāgaida, kad Kaimiņš paziņos – ar diegiem nav aršana un iestāsies Saskaņas centrā, kurā spēs realizēt savas intereses…

…pievienojos tiem, kuriem, sakarā ar komisijas izveidi radies jautājums – vai komisija izvērtēs arī RD atbildību?…lasot sagatavoto iesniegumu, par to rodas šaubas!

drīzāk izskatās pēc SC mēģinājuma celt savus reitingus un novērs uzmanību no RD (N.Ušakova ) atbildības….un klauns Kaimiņš ir viena no sastāvdaļām šī mērķa sasniegšanai….

+30
-10
Atbildēt

10

    traductrice > zanE. 11.11.2014. 10.36

    piebilstot par vakardienas Dombura raidījumu,

    man iekrita prātā Zolitūdes cietušās tēze, ka Komisija gatavojas nodarboties ar to, ko cietušo apvienība gada laikā jau ir paspējusi izdarīt. Viņa uzdeva Artusam jautājumu – bet vai Jūs esat IEPAZINIES ar darba protokoliem, kuros ir skaidri redzams PADARĪTAIS? Atbilde, kā jau Artusam pienākas, tieša un skaidra – NĒ. Bet tas neliedz piepūst vaigus un mesties darbā. Kādā darbā? Kādi mērķi? Kādi atskaites punkti?

    Mani pārsteidza, ka Ločmele un Kaimiņš bīda Komisiju, bet nevīžo iepazīties ar to, kas gada laikā jau ir izdarīts. It kā Zolitūde būtu notikusi vakar, un šodien viņi ir apņēmības pilni… piepūst vaigus.

    +30
    -2
    Atbildēt

    0

    Raicha > zanE. 11.11.2014. 10.42

    Dabiski. Lai celtu jaunu, jāsagrauj/jāaizmirst vecais.

    Ok, atvainojos, ja kādam salīdzinājums šķiet nevietā saistībā ar Zolitūdes notikumiem, bet nu klasiskas sentences grūti pārfrāzēt…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 11.11.2014. 12.30

    zanE…vēl nekad neesmu piedzīvojusi tādu kauna sajūtu, kad deputāts, kurš vēlas izveidot komisiju Zolitūdes traģēdijas izmeklēšanai – ar tādu cinismu, augstprātību, paaugstinot balsi, runājot absolūtas muļķības…

    ____________________

    Nu vienkārši šausmas:):):) Deputātu muļkības mēs dzirdam ik dienas un arī no valsts pirmajām personām. Atļaušos atgādināt, ka LNT ir komerckanāls un Domburs raidījumu vadīja labi. Manuprāt ja par ko būtu jāuztraucas, tad tas ir pēdējais LTV1 Aizliegtais paņēmiens, kurā populārais aktieris Latviju nosauca par nabagu utainu valsti un raidījuma vadītājam Bojāram nebija nekādu iebildumu, toties Rinkēviču nosauca par meli….

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 11.11.2014. 16.13

    Ak tad IR publika domā, ka Latvija ir utaina zeme?:):):)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    jurrri > zanE. 11.11.2014. 18.00

    Ino, lūdzu, nerunā niekus!

    Acīmredzot neesi sapratis, ka IR publika ir tā, kas lasa IR, nevis sarunājas (sarakstās) ar sevi viedokļu lapā.

    Turies!

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    IvarsA > zanE. 12.11.2014. 02.11

    Kauna sajūta ir skatoties uz Āboltiņu un Zaķi! Kauns ir skatoties uz VID ēku. Kauns ir skatīties uz Citadeles pārdošanas procesu, kauns ir skatīties uz “zelta tiltu”, “Latvijas metalurgu”, “Latvenergo lietu”, “3 mio lietu”, caurumiem likumos un RE & RE varas ģīmjiem utt. Varas partijas ir finišējušas atstājot aiz sevis asiņainu sliedi un viņu mūžs nebūs vairs ilgs. Rudā var cielēt uz prezidenta krēslu, bet tas nenotiks, toksiskā mandāta dēļ. Diemžēl KNAB tika izveidots V vajadzībām un bija labs, tikai ar Strīķi priekšgalā…tu to zini tikpat labi kā es…ā..un vēl: krievi nāk!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Ebenemezers-3 > zanE. 12.11.2014. 02.44

    vislielaakaa kauna sajuuta tomeer ir redzot kaa smagajos noziegumos apsuudzeets cilveeciņš ņemaas ap valdiibas sastaadiišanu , cietumaa šii valstiņa viņu iemest nevar , prokuroru , kurš mellu muti gadiem racis peedas ruudiitam noziedzniekam , kurš valsti nozadzis pašaa finiša taisnee izmet no speeles , bet vainiigie gavilee un veel joprojaam nosaka ,ka lielaakie kretiini liekami amatos , tad arii atkriit jautaajums , kaadeeļ veeleešanu procesaa tik maz daliibnieku , kautgan referendumi noraada , ka nav nemaz tik maz to balstiesiigo Latvijā

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Normunds > zanE. 12.11.2014. 09.38

    uzbruka traģēdijā bojāgājušo un cietušo radiniekiem….

    ================

    Ļoti izskatās, ka “cietušie” jau ir labi iebaroti. Izmeklēšanas komisijai jābūt, pirmkārt, tāpēc, lai noskaidrotu saeimas partiju un būvnieku koruptīvās saites.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Centrum > zanE. 12.11.2014. 12.33

    Pridurok,piever savu maizes kasti.Mēsls vēl cietušos ap..irsīs,tev rokas apraut vajadzētu lai savu stulbumu nespētu izrādīt.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    IvarsA > zanE. 12.11.2014. 23.34

    Normund, Cietušo neparasto uzvedību, ļoti pareizi atzīmēji, to ievērojuši daudzi. Ļoti iespējams, ka viņi ir bijuši kontaktā ar vainīgajiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ēriks 11.11.2014. 10.02

Tad nu jautājums tiem balsotājiem – vai tiešām domājat, ka tāda labklājība, kādu jūs ieradāties baudīt minētajās valstīs, ir sasniegta, ņirgājoties par parlamentu, rupji lamājoties un vēlējot par lielākajiem ākstiem?

Drīzāk jau gan tādēļ, ka visās šajās valstīs ir gadiem koptas un cienītas demokrātijas tradīcijas un institūcijas. Gadiem ilgi ir kārtīgi strādāts, nodokļi maksāti un valstu labklājība vairota.

============

Ja jau Latvijas labklājība neko diži nav vairota un rezultātā krietni atpaliekam no tuvākajiem kaimiņiem,tad jau nav vis gadiem ilgi kārtīgi strādāts un tad jau Kaimiņa atrašanās tur ir likumsakarīga,lai tik filmē.

+7
-15
Atbildēt

1

    edge_indran > Ēriks 11.11.2014. 10.19

    —–Ēriks:”(..)Ja jau Latvijas labklājība neko diži nav vairota….”

    ===============================================================================

    Demokrātijas indekss jāceļ; – tā kā mācās uplejistiem-kuplejistiem!

    Lai visi kaimiņi filmē viens otru, tad Latvija par demokrātijas paraugvalsti kļūs.

    Saules mūžu 4.maija režīmam! Lai dzīvo auseklīšu, kampēju un neatkarīgo rīmētāju nesatricināmā savienība!!

    http://www.youtube.com/watch?v=hPOQIzbviAw

    0
    -7
    Atbildēt

    0

janisfreimanis 11.11.2014. 09.54

neesmu konrētā deputāta fanu klubiņā un neesmu par viņu balsojis, tomēr lai arī cik ļoti viņš man tīri cilvēcīgā līmenī nepatīk, nevar novērtēt par zemu viņa spēju brutāli parādīt, kas notiek mūsu valsts vislabak par nodokļu maksātāju naudu apmaksātajā birojā ar 100+ darbiniekiem jeb, kā autore to dēvē, – “mūsu valsts demokrātijas nozīmīgākajā stūrakmenī”. par komunikācijas formu var sikutēt, tomēr šīm jaunā deputāta aktivitātēm ir, manuprāt, svarīga disruptīva loma gan parlamentā, gan sabiedrībā kopumā.

“darbs (Saeimā – J.F.) kā jebkurš cits un ka tas jāveic kārtīgi un apzinīgi” – nebūsim naivi! šādi rosinājumi no jebkura deputāta mutes skanētu ciniski un labākajā gadījumā divkosīgi. pārāk ilgi cilvēki, kuri sēdējuši tur augšā, pārtikuši NE TIKAI no nodokļu naudas, bet arī bagātīgiem lobiju piedāvājumiem un aktivitātēm, kuras KNAB nekad neizmeklēs, ir baudījuši beznosacījumu “lielāku cieņu” par savām visai apšaubāmajām darba spējām un bezprincipialitāti valstij būtiskos jautājumus, lai ļautu viņiem tā vienkārši turpināt atsēdēt. lai jau paraustās! lai pabaidās! lai pastreso, ka viņus filmē tāds pats degradants, kā viņi paši.

jā, un nav nekāda pamata pārmest vēlētājiem, kas izvēlējās šo cilvēku pārstāvēt savas (nenodefitnētās un izplūdušās) intereses. skaidrs, ka tas bija protesta balsojums pret mūžīgo bezsaturīgo ļurināšanu, vienām un tām pašām sejām, drausmīgā stāvoklī esošo izglītības sistēmu, absolūti sačakarētu izpratni par cilvēcīgu darbu un de facto nevēlēšanos NEKO no tā mainīt, lai arī runāts par visām šim problēmām ir gadiem.

domāju arī, ka raksta autore to tīri labi saprot, ja dzīvo kaut kur Latvijā. tā līdzpilsoņu ikdienas problemātika, kas “paslaucīta zem paklāja” mīļā miera / niecīgu (bet, iespējams, stabulu) ienākumu labā… un cerība, ka kaut kas mainīsies ir ļoooooooti vāja, tāpēc arī tā izpaužas šādā nekonstruktīvā (iespējams, ka pat destrktīvā) balsojumā.

priecīgus svētkus visiem!

+14
-16
Atbildēt

0

gunta_leona 11.11.2014. 09.51

Es arī varu teikt, ka esmu neatkarīga žurnāliste, tikai mani no algota darba ž-kā neizsita deputāti, bet piedzēries autovadītājs, kuram pat nevar paprasīt, vai un kādas partijas pasūtījumu viņš izpildīja, jo pats nositās.

Varu arī deputātu darbošanos muļķīgi salīdzināt ar ātrās palīdzības darbību. Pēc ātrās palīdzības slimnieks vai nu izdzīvo vai nomirst. Pēc deputātu darbošanās tauta attīstās, rodas divpilsoņu grupas, tā vienkārši iznīkst?

Āboltiņa pirms atgriešanās deputātos teica, ka vēlētāju balsij irizšķiroša nozīme. Uz viņu jau tas neattiecās, uz Kaimiņu arī?

Žurnālisti (tas, kas pasūta mūziku, tiek veikli slēpts) ir noilgojušies pēc tāda Kaimiņa aprunāšanas… Kaut kas nav kārtībā ar godīgumu, morāles un ētikas jau nav sen.

“Nevienam, kas dzīvo stabilā liberālā demokrātijā, nevajadzētu bezrūpīgi domāt, ka tās izdzīvošana ir neizbēgama. Nav neviena automātiska vēsturiska mehānisma, kas padara progresu neizbēgamu, novērš sabrukumu un lejupslīdi. Demokrātijas pastāv un izdzīvo tikai tādēļ, ka cilvēki grib un vēlas cīnīties par tām.” – minētais citāts. katrs cīnās, kā māk. Pirms kāda pusgadsmita Čerčils teica – nekas labāks par demokrātiju nav izdomāts…

+7
-3
Atbildēt

0

rinķī apkārt 11.11.2014. 09.51

Kaimiņa aktivitātes var salīdzināt ar tiem ļaužiem, kuri darbojas porno biznesā. Tā pati vēlme pasmelt naudu no līdzcilvēku zemjostas tieksmēm. Tas ir vienkārši un īpašu prātu neprasa. Man šķiet, ka viņa ” aktivitātes” piemeklēs tas pats liktenis, kas pornobumu Latvijā, kurš burtiski uzsprāga Latvijā deviņdesmito gadu sākumā, bet pēc laika, kļuvis garlaicīgs, gluži kā ziepju burbulis arī pārsprāga un zaudēja savu aktualitāti.

+19
-13
Atbildēt

0

Kamielis 11.11.2014. 09.46

Nepiekrītu autores viedoklim. Kaimiņš ir ienesis zināmu svaiguma momentu pīļu dīķī un tas labi redzams viņa intervijās ar TV, NRA žurnālistiem, Elksniņu utt. Viņa neformālā pieeja reizēm kaitina arī mani un ne visam es piekrītu, bet teikt, ka viņš ir āksts, bet Kantāne vai Ščerbatiks tie gan strādāja Saeimā – tas nu gan ir par daudz.

Vienkārši Kaimiņš ir ļoti daudziem neērts un var tikai nožēlot, ka viņa darbi ir redzami tikai boomfm.lv, bet ne lielajā TV. Tad sabiedrības rezonanse būtu vēl lielāka. Jau Saeimas kafejnīcas (mans vecs draugs tās padomju laikā sauc par budžu bufetēm) cenas vien ir ko vērtas, lai apspriestu!

Kaimiņa fenomens vienkārši parāda mūsu vēlēšanu un partiju sistēmas trūkumus, kas rada šādus “politiķus”, tikai Artuss neizliekas par tādu, viņš vienkārši paliek aktieris – sabiedriski aktīvs aktieris.

Lai viņam pietiek radoša spēka visiem 4 gadiem, jo sistēma viņu sitīs no visām pusēm.

+20
-21
Atbildēt

0

Mantrausis 11.11.2014. 09.23

Autore ir pievienojusies “vairākumam”, kas zina, kā ir pareizi. Slikti. Pirmkārt, ļoti nekorekts pat nelietīgs ir salīdzinājums ar ugunsdzēsējiem un ātro palīdzību. Otrkārt – ja mēs esam (un pamatoti) nemierā ar Saeimas darbu (procedūras, koalīcijas, padomes, sēdes, diskusijas, viedokļi) – kālab atkal ir neapmierinātība ar ko savādāku? Protams, Artusa izvēlētais stils ir apspriežams, bet es še redzu soli virzienā ko būtiski un pamatīgi mainīt. Varbūt naivi, bet valstī jāsper soļi uz vienkāršību un sapratni – ideāli būtu, ja ikviens Saeimas lēmums (mūsu = vēlētāju vārdā) taptu skaidrs ik valsts iedzīvotājam. Kālab ne? Joprojām būtu interesanti uzzināt – cik vēlētājus Rīgā un Saulkrastos pirms preambulas pieņemšanas apstaigājuši deputāti? Tagad budžets un prezidentūra? Vai kādā vakarā pie Jūsu durvīm ir pieklauvējis ministrs vai parlamentārietis un pieteicies parunāties un iedzert tēju? Nav? Hm… Un kā vārdā viņi strādā?

+12
-21
Atbildēt

1

    betijacelmale > Mantrausis 11.11.2014. 10.07

    Kāpēc gan ministriem būtu pa svešām mājām jāvazājās? Kurā laikā tad viņš savu tiešo darbu darīs? Absurds.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

Eliks 11.11.2014. 09.17

Es arī pilnībā nepiekrītu autores viedoklim. Domāju arī viņa rakstot šo rakstu pati sajuta pretrunas, kurās nonāca. Kaut arī nebalsoju par Kaimiņu, tomēr viņa tagadējo rīcību atbalstu. Beidzot ir parādījusies vismaz kaut kāda atklātība.

+11
-21
Atbildēt

0

klusais 11.11.2014. 09.13

Liela varbūtība , ka Ivaram un Kristapam ir viena IP adrese :) :) :)

+12
-6
Atbildēt

3

    betijacelmale > klusais 11.11.2014. 10.03

    Ne tikai tas:). Fakts, ka šie ieraksti personāžiem ir pirmie IR portālā, arī daudz ko izsaka.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 11.11.2014. 19.53

    Liene ar modusies :) :) :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Normunds > klusais 12.11.2014. 09.28

    Vai, kā visu krāsu esteblišments satraucies par filmēšanu.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

Absints 11.11.2014. 09.09

Pievienoja viedokli pie raksta Vai latviešu tauta beidzot tikusi pāri vienam mazvērtības kompleksam? 6.novembris 2014 09:09

Es lieku priekšā izveidot deputātu-klaunu frakciju. Kaimiņš varētu būt vadītājs, Jureits, NA puišeļi un vēl viens otrs- dalībnieki.

Frakcijā vispār varētu ietilpt visi tie, kas ir nenobrieduši, taisa lētu populismu un maz saprot no nopietna politiķa darba Saeimā, spēlē teātri, izkliedz demagoģiskus lozungus, vai uzstāda pēkšņus un neizsvērtus ultimātus… Kaimiņš to visu filmētu…

Galu galā ir dakteru-klaunu kustība, ļoti palīdzoša bērniem, kāpēc Saeimā nevarētu būt deputātu-klaunu frakcija?

+15
-7
Atbildēt

2

    Ēriks > 11.11.2014. 09.44

    Žēl,ka Junkurs nolika mandātu,viņš tad arī varētu pretendēt uz klaunu grupu…bet nekas,Āboltiņa jau vietā.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    andrejs > 11.11.2014. 13.20

    Žēl,ka Junkurs nolika mandātu,viņš tad arī varētu pretendēt uz klaunu grupu…bet nekas,Āboltiņa jau vietā.

    ———————————-

    Āboltiņa šo frakciju vadītu, Zaķis paslepus bīdītu ģēlas un Kaimiņš filmētu.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

Kristaps 11.11.2014. 09.09

Pilnībā nepiekrītu autores viedoklim. Pirmkārt, ir tāds raidījums “degpunktā”. Pats neskatos, bet kaunināt par to, ka kādu profesiju filmē, bet citu ne, ir pilnīgi muļķīgi. It īpaši saeimas gadījumā – ir kāda diena saeimā, kad tur nav žurnālistu?! Kaimiņš tik tagad ir lauzis barjeru un nu vairs nevar atļauties justies brīvi ar saviem “b**d, Bogdanova” un citām aizkulišu runām.
Citus parlamentus pieminot – Islandē gadījumā pie varas nebija panki kādu laiku?
Runājot par demokrātiju – autorei laikam pašai nav skaidrs, ka demokrātijā vienmēr tiks ievēlēts kāds, kurš pārstāv citu sabiedrības grupu, pie kuras pats nepiederi. Kāda demokrātijas drupināšana?! Saeimā ir sēdējis Mihails Zemļinskis un citi tamlīdzīgi liekēži, Kaimiņš dara svētu darbu salīdzinājumā ar viņiem. Ja politiķu darbs kļūst atklātāks, mazinās demokrātija? Kur loğika?! Demokrātiju drupina aizklātie procesi un darbības, kas veltītas, lai aizstāvētu kādas nelielas grupas intereses. Un tās darbības netiek publiskotas ar mērķi, ne? Jo tauta varētu būt neapmierināta. Kaimiņš ar savu filmēšanu audzē demokrātiju! Būtiskākais būtu panākt, ka neko citu kā filmēšanu viņš tur nedara, tad gan var sākties ziepes…

+15
-20
Atbildēt

1

    edge_indran > Kristaps 11.11.2014. 10.05

    ——-Kristaps:”(..)Runājot par demokrātiju – autorei laikam pašai nav skaidrs,…..”

    ===============================================================================

    Skaidrāks par skaidru:”Katrs savā vietā – visi demokrātijas sardzē!”

    Kas man maksā, tam es līmē

    http://www.youtube.com/watch?v=3wjx6CWyl1g

    0
    -8
    Atbildēt

    0

Strīdnieks 11.11.2014. 08.55

Reāli gan policijas, gan ātro, gan ugunsdzēsēju automašīnām ir uzstādītas videokameras, kas filmē, kā notiek šo dienestu darbība. Šobrīd jau tiek runāts arī par šādu kameru uzstādīšanu uz uniformām. Tam ir gan drošības pamatojums, gan arī tas, ka ne vienmēr policisti rīkojas godprātīgi, un lai to novērstu, ir vajadzīga novērošana. Domāju, ka uz parlamentu attiecas tas pats – ja tautai nav ticības, ka parlaments vienmēr darbojas godprātīgi, šāda filmēšana var šo uzticību radīt vai palielināt.

+13
-21
Atbildēt

2

    locus > Strīdnieks 11.11.2014. 13.04

    Par kamerām 24/7 Saeimā es piekrītu. Ja man veikalā jālasa pie plaukta piesprausta lapiņa: nezodz, tevi filmē, – tad lai arī Saiemas 100 gudrās galvas piesprauž sev lapiņas ar aforismiem pie katra krēsla un apzinās, ka viņus filmē NEPĀRTRAUKTI.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Normunds > Strīdnieks 12.11.2014. 09.24

    Saeimā virs prezidija galvām jābūt uzrakstam: Nezodz, Tevi filmē!

    0
    -9
    Atbildēt

    0

Ivars 11.11.2014. 08.54

Varētu autorei piekrist, ja Latvijā viss būtu +/- kārtībā, ja mēs praktiski visos salīdzināmos parametros nebūtu pēdējā, vai tuvu pēdējai vietai Eiropā, ja saeimas sēdes nebeigtos pēc veselu 2 minūšu intensīva darba, ja mūsu priekšstāvji nešķiestos ar mūsu nodokļos samaksāto naudu un ja tādi gadījumi tiktu konstatēti (piem. Dienvidu tilts), tad kādam par to kaut kas reāli arī būtu, ja … un ja un ja!

Tie, kas Artusu ir ievēlējuši ir pie pilna saprāta un ir par labu atzinuši Artusa priekšvēlēšanu periodā deklarētos mērķus un programmu. Tā būtu kārtējā katastrofa, ja Artuss nepildītu pirms vēlēšanām solīto, tāpēc autore varēja arī izmantot iespēju paklusēt, vai uzrakstīt labāk kādu rakstu par gaidāmās ziemas bardzību, vai šī gada kartupeļu ražu.

+15
-28
Atbildēt

2

    andrejs > Ivars 11.11.2014. 13.15

    Tie, kas Artusu ir ievēlējuši ir pie pilna saprāta un ir par labu atzinuši Artusa priekšvēlēšanu periodā deklarētos mērķus un programmu. Tā būtu kārtējā katastrofa, ja Artuss nepildītu pirms vēlēšanām solīto, tāpēc autore varēja arī izmantot iespēju paklusēt

    ————————————————-

    konkrēti man ARtūrs nepatīk, bet šim viedoklim pievienojos par visiem 100! ļausim Artūriņam pastrādāt un tad vērtēsim.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Normunds > Ivars 12.11.2014. 09.23

    Ivar, dienas komentārs!

    0
    -11
    Atbildēt

    0

o_ja3_14 11.11.2014. 08.40

“Lielākā ironija ir tā, ka salīdzinoši daudz balsu un plusu A.Kaimiņš saņēmis no balsotājiem ārzemēs…”

Varbūt tā nemaz nav ironija, bet Kaimiņš patiešām ir ŠO VĒLĒTĀJU ideāls, tā sakot, “kauls no viņu kaula”.

+23
-6
Atbildēt

3

    Gvido > o_ja3_14 11.11.2014. 08.50

    Es nepiekritu nekada gadijuma sai zurnalistei, Nekada gadijuma, jo Deputats Artuss strada un vinms spej tikt gala ar savu darbu, un vins ir deputats, un Saeima sastav no simts deputatiem, Zurnasliste ludzu izradiet cienu poret Artussu,

    +5
    -30
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > o_ja3_14 11.11.2014. 10.00

    Gvido, es tā saprotu, ka Jūs esat tipisks Kaimiņa elektorāts? Vismaz garumzīmju, interpunkcijas un lielo burtu lietošanas neprasme uz to norāda.

    +30
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > o_ja3_14 11.11.2014. 13.13

    Unabomberz Gvido, es tā saprotu, ka Jūs esat tipisks Kaimiņa elektorāts? Vismaz garumzīmju, interpunkcijas un lielo burtu lietošanas neprasme uz to norāda.

    ——————————-

    Tāds pats kā Ebenemezers…

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

Austras koks 11.11.2014. 08.00

Pilnībā pievienojos autores viedoklim.

+26
-7
Atbildēt

1

    Normunds > Austras koks 12.11.2014. 09.21

    Nepiekrītu autores viedoklim. Saeima nav nekāds parasts kantoris, bet vieta, kur tiek izlemti mūsu likteņi. Un lēmuši viņi līdz šim ir vairāk savu partiju sponsoru interesēs, nevis tautas un valsts interesēs. Tāpēc deputātu sarunas pīpētavā vai tualetē ir filmējamas un publiskojamas, ja viņi tur runā par lietām, kas attiecas uz mūsu dzīvi.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam