“Forbes”: Putins ir bīstamāks par “Islāma valsti”

66

Komentāri (66)

ilmisimo 25.09.2014. 14.42

derīgi tomēr no pirmavota:

…………………..

…………………It is already too late to do what we should have done, but consider the scenario that I have described above. Very soon, it could really be too late.

Ukraine is fighting on its own with little or no help from its feckless allies. Those who stand next in the line of victims understand the urgency of the situation. Others do not, if Obama’s remark at a recent fund raiser is accurate: “Geopolitically…what happens in Ukraine does not pose a threat to us.” That remark may go down in history along with Chamberlain’s “peace in our time” statement.

http://www.forbes.com/sites/paulroderickgregory/2014/09/23/ukraine-is-more-of-an-existential-threat-than-isis-because-it-could-destroy-nato/

0
0
Atbildēt

0

janis17 25.09.2014. 13.07

Dzeri, cita lieta, ka Rietumio vispār negrib karot,

_________________________

atkal nepatiesība!

Rietumi karo – paskaiti cik valstīs. Bet daudz kur kļūdaini, nepietiekami un nepareizi.

pļutkins daudz kurus ir nopircis Rietumos, sākot ar angelu, beidzot ar Lepēnu.

TAČU tādas Lepēnas ir augļi tādam kokam, ko sauc par liberastiju – liberalisma ideālu nodošana, pseidoliberālisms vai sauc, kā gribi.

Cilvēki saprot nelīšanu svešā guļamistabā un saprot, ka tūrists vai students, vai kolēģis no Pakistānas ir normāls čalis, bet dažādu homotransseksuālistu ideoloģijas pārvaldīta valsts, kas sludina naidu pret ģimeni, bezdzimuma bērni un pakistānis, kurš brīvi nogriež galvu karavīram Parīzes vai Londonas ielā, NAV TAS UZ KO MĒS PARAKSTĪJĀMIES – tas nav nekāds LIBERĀLISMS.

0
0
Atbildēt

0

alexander 25.09.2014. 11.27

Piekrītu, ka atsevišķi ietekmīgi Rietumu politiķi un arī Obama ir pelnījuši kritiku par rīcībnespēju Ukrainas konflikta sākumā, tomēr situācija mainās. Ir jāņem vērā, ka, atzīstot Kremļa ārpopolitikas apdraudējumu pasaules kārtībai, šiem politiķiem nākas publiski atzīt savas agrākās kļūdas situācijas vērtējumā. Kas ne vienmēr ir viegli un noteikti nenotiek ātri. Tomēr Obama uzrunā ANO Ģenerālajā asamblejā par vienu no pasaules drošības draudiem nosauca situāciju Austrumukrainā. Tāpat viņš atzina, ka vienīgā valoda, ko saprot slepkavas, ir spēka valoda.

+1
0
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 25.09.2014. 11.14

Vēl ir jautājums, vai tai Islāma “valstij” kājas neaug no Lubjankas. Kaut kā ļoti Kremlim izdevīgā laikā šiem sācis veikties.

+4
0
Atbildēt

5

    ILZE > Gaisma; Enģelis 25.09.2014. 12.53

    morgenstern

    Esi drošs, ka pietiks likvidēt krievu pasauli un “islama valstis” un “al-qaedas” pašas nekavējoties likvidēsies.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Gaisma; Enģelis 25.09.2014. 16.06

    Es par to tik droša neesmu – dvieļgalvji spēlē paši savu spēli, arī viņiem ir ģeopolitiskās ambīcijas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 25.09.2014. 16.22

    :zirnekliene Šeloba

    dvieļgalvji spēlē paši savu spēli

    ————

    Protams spēlē, tomēr “kalifāts” lec ārā pat no islāmistu rāmjiem. Tikpat atsaldēti vēl ir laikam tikai tā Nigērijas sekta. Ja musulmaņu analfabētiskā daļa pieņems šo kalifātu, tad maz neliksies nevienam – tādu spēku, kas varētu riskēt atbalstīt šos elles izdzimumus, ir pavisam nedaudz. Un viens no tiem ir citā realitātē mītošais Kremļa saimnieks.

    Starp citu, zīmīgi, ka Irānas un Mordoras medusmēnesis būs rādās beidzies:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Gaisma; Enģelis 25.09.2014. 16.38

    Irāna saņems “indulģenci”, lai būtu kas aizvieto Krieviju kā ogļūdeņražu piegādātājs.

    Kas attiecas uz islamu, tur neko nevar darīt – arī viņiem savi Viduslaiki jāizdzīvo. Koloniālisma laikmetu var dēvēt par “letarģijas periodu”, bet nevar taču gaidīt, lai 13gadīgs tīnis pēc 10 gadiem miega pamodīsies kā pieaudzis cilvēks. Ar islama valstīm līdzīgi – demokrātija der nobriedušām sabiedrībām, nevis tādām, kas savā attīstībā apstājušās 17. g.s. Būs vien viņām viss Eiropas cīņu, karu un revolūciju ceļš jāiziet pašām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 25.09.2014. 17.25

    :zirnekliene Šeloba

    ————

    Talibi un Alkaida ir viduslaiki, “kalifāts” jau ir kvalitatīvi cits līmenis, kas lec ārā no islāmistu standarta anamnēzes. Tie ļaudis lepojas un popularizē savas islāmā pamatotās masu slepkavības un reliģiozo genocīdu. Kas raksturīgi, tad čekas parķankas ne pušplēstu vārdu nebilst pret šiem izdzimteņiem, kaut tie formāli karo pret Kremļa protežē Asadu;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gliters 25.09.2014. 10.45

Anekdotes:

1.-Владимир Владимирович, а зачем России колонизировать Луну? -А как может русский человек каждый вечер спокойно смотреть на огромную незагаженную территорию, которая уже ровнее, чем наши дороги? Надо же что-то с этим делать! 2.В России две беды: дороги и 85% дураков 3.- Почему Путин травит Макаревича? – Понимаете, когда наш Путин был всего лишь портфеленосцем у Собчака, Макаревич уже был Макаревичем.А вот самый удачный: 4.- Почему Америке можно, а России нельзя? – Потому что у Америки получается Южная Корея, а у России – Северная.

+6
0
Atbildēt

9

    Andris Jautriņš > gliters 25.09.2014. 11.10

    Потому что у Америки получается… Kopš Korejas daudz asiņu izliets :(

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 25.09.2014. 11.23

    Kaut kā pārsvarā tās asinis līst tur, kur arī Kremlis tā vai citādi “atzīmējies”. Piem., nebūtu PSRS invāzijas Afganistānā, nebūtu ne Bin Ladena ne Talebāna.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 25.09.2014. 11.32

    Vienīgi nav cerību, ka Tūvajos Austrumos var radīt DKoreju, nekas cits, kā Saūda Arābija nesanāks, bet kamēr Iraka, Sīrija vai Lībija par tādām pārtaps, daudz asiņu tiks izliets…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 25.09.2014. 11.39

    Nebūtu Muhameda… Pat tad, ja ticam tikai oficiālajai versijai, visai dīvaini sanāk, ka Bin Ladens pēc kara ar lielo ļaunumu un būdams ciešā kontaktā ar lielo labumu, nolēma lielajam labumam iekost.

    Bin Laden family

    http://en.wikipedia.org/wiki/Bin_Laden_family

    Eric Alterman, Mark J. Green (2004). The Book on Bush: How George W. (Mis)leads America. Penguin. ISBN 9781101200810. Retrieved 2014-02-22. “The extremely influential Carlyle Group has arranged similar gatherings during the previous fourteen years, beneath the radar of most of the mass media, between former politicians like Bush, James Baker, John Major, former World Bank treasurer Afsaneh Masheyekhi, and interested parties looking for some extremely expensive, high-powered lobbying services. On September 11, 2001, the Group happened to be hosting a conference at a Washington hotel. Among the guest of honor: investor Shafig bin Laden, another brother to Osama.”

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 25.09.2014. 12.50

    Andris Doveiks

    Aptaisījās krievu fašistiskais izdzimtenis Korejā un tagad tā ir viena no attīstītākām ekonomikām un tagad mums ir Samsung un Hyundai

    0
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > gliters 25.09.2014. 15.20

    > zirnekliene Šeloba

    “Anekdotes: 4.- Почему Америке можно, а России нельзя? – Потому что у Америки получается Южная Корея, а у России – Северная.”

    Ja Putins ilgi dzīvos, Krievija pati būs viena liela Ziemeļkoreja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 25.09.2014. 15.40

    Samsung un Hyundai ir korporācijas Korejā. Tas nav “mums”. Mums ir Banka Baltija, Parex, Liepājas Metalurgs, Krājbanka, Hipo, Citadele un mīnus 25% tautas.

    rostin, par Binu Ladenu apgaismosi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 25.09.2014. 16.13

    Andri Doveik, pēc 50 gadiem, kas pavadīti zem krievu zābaka, nekas labāks par BB un Parex nesanāk…

    Nu labi, lai tas Bin Ladens būtu “tumšais zirdziņš”, bet fakts paliek fakts – bardaku Afganistānā uzsāka tieši krievi. Un es tiešām nezinu nevienu gadījumu pēc Vjetnamas, kad jeņķi būtu centušies “ieviest demokrātiju” tur, kur jau priekšā nebūtu “iestrādes” krieviem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 25.09.2014. 20.21

    Kā tad ar Cepļa kungu? ;)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Andris Jautriņš 25.09.2014. 09.44

Latvijas, Lietuvas un Igaunijas spēki centīsies padzīt no okupētajām ēkām un pilsētām pašpasludinātos “mērus” un “gubernatorus”, izraisīsies apšaudīšanās, augs upuru skaits.

No Rīgas, Rēzeknes, Daugavpils domēm centīsies padzīt…ko? Ušakovu,Bartaševiču? Nu, Lāčplēsis Daugavpilī varētu būt mērķis, bet kam roka pret pašu Lāčplēsi celsies? :)

0
-3
Atbildēt

2

    Þanis Bezmers > Andris Jautriņš 25.09.2014. 10.19

    Sūda zinātniek doveik, kā tev ir ar uztveršanas spēju? No kura laika Ušakovs un Bartašēvičs ir pašpasludinājušies? Par viņu uzvaru vēlēšanās neko nēesi dzirdējis, pridurok?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 25.09.2014. 11.08

    ieradies :)

    Es par tiem, kas pašpasludināsies. Teiksim, kāds osipovs pašpasludināsies un padzīs Ušakovu vai Bartaševiču, un pērkoņkrustieši dzīs osipovus no domēm vai dedzinās turpat domes ēkās. Un tad Krievija…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

putekliic 25.09.2014. 09.37

Autora izklāstītais Latvijas “ieņemšanas” scenārijs gan galīgī nav nekas oriģināls – Putina “Ukrainas pasākuma” kopija.

Rietumos tiek sludināts, ka konfliktam Ukrainā “nav militāra risinājuma”. Nu, ja nav, tad ir tā kā ir tagad – Putins ar “militāru risinājumu” savu jau praktiski ir panācis. Vai līdzīga scenārija gadījumā Baltijā rietumi arī beigās pateiks, ka nav “militāra risinājuma”, jo pretējā gadījumā tad realitātē ir plaša mēroga karš ar Krieviju? Vai rietumi būs gatavi par tādu cenu mūs aizstāvēt?

+2
0
Atbildēt

2

    Ansis Reinhards > putekliic 25.09.2014. 10.24

    ES ir liels dinozaurs ar mazu Briseles galviņu, krīzes apstākļos nespējīga ātri reaģēt savienība. Tā izjuks, diemžēl mēs būsim apakšā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > putekliic 25.09.2014. 15.15

    > andrejs_gr

    “Rietumos tiek sludināts, ka konfliktam Ukrainā “nav militāra risinājuma”. Nu, ja nav, tad ir tā kā ir tagad – Putins ar “militāru risinājumu” savu jau praktiski ir panācis. Vai līdzīga scenārija gadījumā Baltijā rietumi arī beigās pateiks, ka nav “militāra risinājuma”

    Jā, labi, ka mēs esam NATO, bet pašiem tomēr arī jāatvēl 2% aizsradzībai, ja negribam, lai mūs kārtējo reizi “uzmet”. Ar ko gan mēs Rietumiem vērtīgāki par gruzīniem vai ukraiņiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

peerku 25.09.2014. 08.37

Temperatūra Eiropas katlā kāpj, bet situācija līdzinās tai, kāda bija 2.Pasaules kara sākumā,- nākamie agresora upuri spēj tikai bezspēcīgi noraudzīties. Ar sankcijām, kuras jau piedevām grasās atcelt, Putinu neapturēt.

Gandrīz vai vienīgā cerība uz otru lielāko ļaunumu, džihādistiem, ka tie kaut kāda iemesla (piemēram, aizstāvot Krimas tatārus pret diskrimināciju un deportācijām) dēļ saskatīs Putinā savu personīgo ienaidnieku. Lai nu kas, bet bailes tiem svešas, kamēr mēs sēžam kā paralizēti trusīši žņaudzējčūskas priekšā.

+9
0
Atbildēt

6

    jmaklakovs > peerku 25.09.2014. 08.52

    Džihadistus interesē naftas lauki tuvajos austrumos nevis ticīgo glābšana kaut kur pasaules otrā galā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > peerku 25.09.2014. 10.43

    Slikti ir tas, ka arēnā atkal ir skaidri parādījušies divi ļaunumi (tāpat kā WW2 laikā), ka viens (šoreiz IV) atkal tiek uzskatīts par lielāku ļaunumu nekā otrs (RUS) (arī tāpat kā WW2), ka vēl nav zināms, vai IV+RUS kaut ko pa kluso neperina kopā (ķipa pilnīga kontrole pār naftas resursiem un neiejaukšanās otra teritoriālajās interesēs)…

    Vēl slikti ir tas, ka abi šie ļaunumi ir teleportējušies uz mūsdienām no viduslaikiem, un būtībā Rietumu civilizācija vēl nav sapratusi, ka “pretējā puse” ir “alien”, kas nāk ne tikai no citas teritorijas, bet arī no citas laika dimensijas, tāpēc ar to nav iespējams mijiedarboties ar mūslaiku dimensijas komunikācijas līdzekļiem.

    Vai ir kaut kas arī labs? Ja nu vienīgi tas, ka pasaules kolektīvā atmiņa par WW2 nav pilnībā dzēsta (cerams!) un vismaz kaut kāda mācība ir gūta.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > peerku 25.09.2014. 10.58

    Tik vienkārši nebūs:

    Sīrijā joprojām pie varas sēž Asads, kas ir Krievijas sabiedrotais un Krievijai vajag, lai viņš tur sēdētu laikam jau tās vienīgās karabāzes dēļ šajā reģionā. Asada atbalstīšanas dēļ ne tik sen IV draudēja Krievijai “atbrīvot” Ziemeļkaukāzu. Tā ka pretrunas starp Krieviju un IV nav mazas, tāpēc iespējamā alianse ir stipri apgrūtināta.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > peerku 25.09.2014. 11.22

    draudēja Krievijai “atbrīvot” Ziemeļkaukāzu

    ————-

    Vārdi, vārdi, vārdi;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 25.09.2014. 11.34

    Ja nu vienīgi tas, ka pasaules kolektīvā atmiņa par WW2 nav pilnībā dzēsta (cerams!)

    __________________________

    Starp 1918. un 1939. bija pagājuši tikai 20 gadi, mācība ZERO!

    Kopš 1945 pagājuši 70 gadi, kāpēc, lai kāds tur vispār kaut ko filmētu?

    Ar to jau tikai mēs saskaramies – 9.maija valstī…

    Kopš pļutkina zaudējuma 1991.g. arī pagājuši 20 ar astīti gadi. istais laiks revanšistiskām darbībām…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > peerku 25.09.2014. 14.46

    …. ļaunumi ir teleportējušies uz mūsdienām no viduslaikiem….

    ____________________

    Ne gluži.

    Tas ir kultūru mijiedarbības un savstarpējās bagātināšanās rezultāts.

    Tāpat kā “‘Sarkanie khmeri”.

    Vismaz “‘kalifāta”‘ gadījumā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Alise 25.09.2014. 08.15

Visai bīstams, bet ticams scenārijs. A pie mums Vienotība ar ZRP (kas ar FM un kā lielākā no koalīcijas frakcijām Saeimā faktiski regulē budžetu) to negatavojas saprast.

Pēc izejas no krīzes un eiro ieviešanas, par ko vairāk var pateikties tiem Vienotības cilvēkiem, kuri tagad ir Briselē vai nebūs vairs vispār (piem., Vilks), Vienotība ir kļuvusi bezcerīgs variants.

Pēc tam, kad Vienotība ir pati sačakarējusi savu nacionālo spārnu (Pilsoniskā savienības cilvēki, Vilks tai skaitā), pārējie kaut cik normālie cilvēki aizgājuši uz Briseli, bet uz vietas Vienotībā ir iepludināti iekšā ZRP cilvēki – tas, kas no Vienotības šeit uz vietas uz šīm vēlēšanām ir palicis, ir faktiski MISKASTE.

Pēc eiro ieviešanas Vienotībai nav arī nekādu mērķu. Vienotība faktiski ir izpildītāju partiju – kad dzīve vai kāds cits ir nolicis priekšā risināmo jautājumu (krīze, eiro), un no ārpuses ir arī ģenerālnorādes virzienam, tad viņi var pavilkt, bet paši vairs neko uzģenerēt viņi nespēj. Tikai bīdīt visādus savus biznesiņus, kā arī turpināt atbalstīt Latvijas kolonizāciju (termiņuzturēšanās atļauju tirdzniecība pret nekustamā īpašuma iegādi). Tāpat vēl Vienotības nenoteiktais ļodzīgais viedoklis (it īpaši atsevišķu biedru) enerģētikas jautājumos.

Tā kā es redzu šajās vēlēšanās iespēju balsot tikai par NA, kurai pret Latvijas drošību, t.sk, TUA pret NĪ un energētikas jautājumiem ir daudz nopietnāka attieksme.

+9
-2
Atbildēt

14

    ligakalnina > Alise 25.09.2014. 08.21

    Vispār, lielākais Eirāzijas piekritējs un Rietumu un sevišķi NATO ienaidnieks ir Lembergs, ZZS premjera kandidāts.

    Un ZZS ir partija, kas ideoloģiski vistuvāk NA, kā teca Dzintars, tā secinājumus vari izdarīt pats, un visam, ko tu te sarakstīji par Vienotību, ir nulles vērtība.

    Gribi meklēt lielākos Rietumu pretiniekus un Eirāzijas piekritējus – pameklē tos divās partijās, kuras tu atbalsti – NA un ZZS, par ZZS tuvāko partneri SC nerunājot, katrā ziņā, abu šo partiju vērtības daudz tuvāk Eirāzijai, nekā Rietumiem, nerunājot pat par konkrētiem Lemberga izteikumiem, un viena no šīm partijām Lembergam pieder ar visām ķeskām, otra – daļēji.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > Alise 25.09.2014. 09.18

    dzeris49. Tu tā kā Ozoliņš, ” apmeti loku” savos komentāros un atradi spraugu, lai atkal, kārtējo reizi uzbrauktu NA, lai arī prims tam pat nobrīnījos, cik kareivīgi raksti par to, kas būtu jādara, lai nepieļautu LR trešo okupāciju. Tu savos ieprikšējos komentāros zem šī raksta esi pat plānu ieskicējis par tēmu, kas būtu jādara, lai novērstu putinistu ienākšanu Latvijā, kuram visumā var piekrist, ar iebildi, ka ne to ienaidnieku esi iezīmējis.

    ZZS elektorāts nav LR neatkarības nīdējs, gluži tā pat kā NA. Tev būtu jālūdz Dievs, lai nacionāļiem, Vienotībai un arī ZZS šajās vēlēšanās veiktos vismaz tik pat labi, kā iepriekšējās. Un arī par to būtu jālūdz, lai LR ienaidnieki SC ar saviem satelītiem smagi zaudētu. Tas ir pirmais priekšnoteikums tam, lai arī nākošos četrus gadus LR pilsoņi varētu mierīgi dzīvot savā valstī.

    Dzīvē pienāk tādi brīži, kad laipošanai pienāk beigas. Lai kā Tev riebtos NA elektorāts, Tev būs jāatzīst tas, ka viņi ir Tavi sabiedrotie, ja, protams, tiešām vēlies dzīvot no Krievijas neatkarīgā valstī.

    Lukass teica zelta vārdus par mums – mēs gribam, lai NATO zemju karavīri mirtu mūsu dēļ, bet neesam gatavi paši aizstāvēt savu zemi. Un nejau tikai LR armijas spēja, vai nespēja šaut pretī noteiks LR turpmāko likteni. Turpmāko likteni noteiks tas, vai LR pilsonis, kurš mīl savu valsti, apslāpējot savas simpātijas un antipātijas, spēs saprast, kurš ir savējais un kurš ienaidnieks, un attiecīgi rīkoties.

    Protams, ka es te neaicinu ņemt mietu un iet sist SC elektorātu :) Tā vietā vajadzētu mēģināt savākt sevi un pirms Saeimas vēlēšanām nekrist virsū sev netīkamam sabiedrotajam tikai tādēļ, ka viņš Tev nepatīk.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Alise 25.09.2014. 09.40

    r.a. -> perfekti.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 25.09.2014. 09.51

    SC es vispār atstāju aiz iekavām, kāda nozīme runāt par to, par kuru tāpat viss skaidrs?

    Austras koks uzskata, ka vispromaskaviskākā no visām partijām ir V, un es viņu mēģinu atspēkot, tas arī viss, NA par promaskavisku partiju neuzskatu, par ZZS, kurai, pretēji solītajiem, premjera kandidāts atkal Lembergs, tātad, tā ir pilnīgā atkarībā no šī te atklātā “sorosītu”, tātad, Rietumu un NATO ienaidnieka, gan māc šaubas, sevišķi, ņemot vērā viņu īpaši tuvu sadarbošanos ar SC, un to, ka Lembergam uz katru ir kompromāts, citādus viņš netur, tātad, viņi balsos, kā liks Lembergs, un Lembergs liks tā, kā tas izdevīgi viņam un viņa biznesam, ar Lemberga palīdzību Latvijā pilnībā sačakarēts tiesiskums, un, ja viņam vajadzēs, viņš izdarīs visu.

    Att. uz NA es runāju vairāk par to, ka viņu vērtības vairāk atgādina Eirāzijas, nevis Rietumu vērtības, visa tā mīlestība uz autoritarismu, nemīlestība pret liberālajām Rietumu vērtībām, homofobija, ksenofobija, kas raksturīgas taisni Eirāzijai, nevis Rietumiem, Breivika un fašisma simbolikas fana Iesalnieka nozīmēšana par parlamentāro sekretāru, vairāki paziņojumi, ka viņi arī Lukašenko neuztver kā autoritāru vadītāju, bija pat it kā tāda skaudība, ka lūk, Krievijai, ir īsts “krutais” līderis, galējais populisms, nekompetence, korumpētība, liekulība, utt.

    Domāju, pret SC šeit aģitēt nav nozīmes, diezin vai šeit būs daudz šīs partijas fanu, pret ZZS un NA vērsos un vērsīšos, jo uzskatu, ka V ir daudz labāks variants,kaut, protams, arī ne ideāls, un šo abu partiju liels pārsvārs Saeimā pats par sevi jau ir apdraudējums Latvijai.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 25.09.2014. 10.18

    > dzeris

    Un ZZS ir partija, kas ideoloģiski vistuvāk NA, kā teca Dzintars, tā secinājumus vari izdarīt pats, un visam, ko tu te sarakstīji par Vienotību, ir nulles vērtība.

    ———

    Dzeri, Tavs vienīgais arguments ir bez konteksta izrauts teikums???

    NA ir viens no vismazākajiem priekšvēlēšanu budžetiem, tas neko neizsaka?

    Nav viņi nevienam pārdevušies un neskandina reklāmas par netīru naudu. Un ir vienīgie, kas ietur stingru līniju uz nacionālu valsti.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 25.09.2014. 10.23

    Tā es to redzu, iespējams, kaut kur kļūdos, tāpat, kā daudzi, pēc manām domām, kļūdaini vērtē V, dabiski, absolūtas patiesības šeit nav nevienam, viss tiek vērtēts, vairāk vai mazāk, subjektīvi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 25.09.2014. 10.29

    dzeris

    Eirāzijas, nevis Rietumu vērtības, visa tā mīlestība uz autoritarismu, nemīlestība pret liberālajām Rietumu vērtībām, homofobija, ksenofobija, kas raksturīgas taisni Eirāzijai, nevis Rietumiem,

    ————–

    Liberālās rietumu vērtības, kuras deklarē to, ka katrs var darīt ko grib, novedušas pie tā, ka liela daļa rietumnieku putlera izdarības uztver kā kārtējo pieļaujamo brīvdomību, kas jārespektē…Rietumi aiz sava liberālisma ir nespējīgi vienoties un cīnīties. Tik vienkāršas patiesības būtu jāsaprot!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 25.09.2014. 11.05

    Te tu kļūdies, Putina izdarību uztveršanu kā “liberālu vērtību” neviens neuztver.

    Liberālie Rietumi nevienam neuzbrūk un savā starpā nekaro, to dara autoritarās valstis, cita lieta, ka Rietumio vispār negrib karot, jo tur cilvēku dzīvībai pavisam cita vērtība, un it sevišķi par Ukrainu vai pat Latviju, bet, ja Putins iedomātos iebrukt kādā Vācijā, karotu, un vēl kā, tāpēc jau viņš to nekad nedarīs, apmierināsies ar to, ko viņam atļauj tie paši Rietumi – bijušo PSRS teritoriju.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 25.09.2014. 11.11

    dzeris49 SC es vispār atstāju aiz iekavām, kāda nozīme runāt par to, par kuru tāpat viss skaidrs

    _____________________________

    šodien tev ir skaidrs, bet pavisam nesen vēl nebija skaidrs…

    Kad tev teica, attopies, tu tikai atmājies ar banku izdomātajiem MNA.

    Ja pakustināsi smadzenes, varbūt nākotnē tev pieleks, ka tieši kremļa minoritāte šeit ir galvenais problēmu cēlonis. Kad 51 balsi Saeimā vajag nevis no 100, bet 65. Tāpēs partiju konkurence ir vāja, vēlētāju apātija un greizi secinājumi. Bet, kas būs tik drosmīgs pateikt, kurš ir vainojam pie tā… Okupantiem bija jāizvācās!

    Redzi, zzs nav vairs īsti lembja kontrolē, īpaši zaļie, tā izskatās. Ne Līdaka, ne Vējonis lembi neslavē.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 25.09.2014. 11.29

    Dzeri, cita lieta, ka Rietumio vispār negrib karot,

    _________________________

    atkal nepatiesība!

    Rietumi karo – paskaiti cik valstīs. Bet daudz kur kļūdaini, nepietiekami un nepareizi.

    pļutkins daudz kurus ir nopircis Rietumos, sākot ar angelu, beidzot ar Lepēnu.

    TAČU tādas Lepēnas ir augļi tādam kokam, ko sauc par liberastiju – liberalisma ideālu nodošana, pseidoliberālisms vai sauc, kā gribi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 25.09.2014. 12.39

    dzeris49

    Vispār, lielākais Eirāzijas piekritējs un Rietumu un sevišķi NATO ienaidnieks ir Lembergs, ZZS premjera kandidāts.

    _______________

    Vai Putina kuci, Zatļeru, kura bija palīdusi zem kremļa zagļu un žuļiku, kā arī slepkavu un pedofīlu pārstāvētās SC sedziņas, kura savu dzimteni bija definējusi par “mazo fašistu valsteli”, aizmirsi?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 25.09.2014. 12.45

    rinķī apkārt

    Lai kā Tev riebtos NA elektorāts, Tev būs jāatzīst tas, ka viņi ir Tavi sabiedrotie, ja, protams, tiešām vēlies dzīvot no Krievijas neatkarīgā valstī.

    _____________________

    Nomet klapes no acīm. Ja Vienotībai NA ir netīkams traucēklis, dzērim un viņam līdzīgiem izdzimteņiem viss latviskais un latviešu ir lielākais ienaidnieks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 25.09.2014. 14.17

    aivarsk – karo amerikāņi, nevis rietumi.

    Un nevajag jau būt naivam – ja Lembi neslavē atklāti, tas nenozīmē, ka viņam nepakļaujas, viņš ir ZZS premjera kandidāts, un ar to viss pateikts.

    Tas, ka Putins daudzus nopircis gan ar gāzi, gan ar naudu, tas skaidrs, bet, “liberastu valstis”, tomēr, reaģē uz Ukrainu, toties nedemokrātiskās valstis vispār nereaģē.

    Un, starp citu, vislielākais Putina atbalsts taisni Rietumu galēji labo nacionalistu un galēji kreiso “internacionalistu” starpā, “liberasti” taisni ir tie, kas Putinu nosoda un bremzē, kaut ar sankcijām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 25.09.2014. 16.01

    Nekontrolēta imigrācija un varas nespēja (nevēlēšanās) likt imigrantiem cienīt mītnes valsts likumus un tradīcijas liberālisma un multikulturālisma vārdā, biezā slānī rada tādus nacpajolus kā Lepena. Esmu pārliecināta, ka vairākums francūžu nevēlas “exotikas piegādi mājās” un tāpēc, ja “demokrāti” un “liberāļi” to neņem vērā, tad publika balso par tiem, kas sola pildīt sabiedrības vairākuma gribu. Kas te nav skaidrs?!

    Tālāk seko Putina uznāciens izrādē “skaldi un valdi” – nofinansē, piemēram, Lepenai priekšvēlēšanu kampaņu un lieta darīta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 25.09.2014. 08.06

Es ceru, ka Drošības policija kontrolē notiekošo Latgalē un šādi Putina režīma aģenti tiek laicīgi neitralizēti. Jāsaka ka uz pleskavas šosejas vērojams ar katru dienu vairāk un vairāk džipi ar krievijas numuriem. Tik daudz agrāk nebija…

Es redzu scenāriju, ka šie Putina režīma aģenti organizē nemierus Latgalē un Rīgā protestējot pret to, ka kārtējo reizi netiek valdībā SC un šoreiz pievienosies šo taisnības cīnītājiem arī Sudraba, lai radītu iespaidu ka gan latvieši, gan krievi neapmierināti ar procesiem Latvijā.

Drošības policijai ir jāstrādā ļoti pastiprinātā režīmā šajās dienās, tāpat arī policijai. Jebkurš likuma pārkāpējs / provakators būtu momentā jāaiztur. Ja kaut viens parādās ar ieročiem, tad momentā ir jāneitralizē policijai. Ja bariņš, momentā jārealizē militāra operācija un pilnībā jāneitralizē / jālikvidē, lai nav nemazāko šaubu par sekām ko nozīmēs šāda darbība.

Jābūt ļoti stingrai un gatavai atbildei. LR mēdijiem jāsaliedējas un nevis jāceļ panika ja kas tāds sāk notikt LR, bet jāpasniedz informācija konsutruktīvā mierīgā veidā – lai sabiedrība nešūmētos bet ļautu drošības dienestiem un militāristiem neitralizēt nemiera cēlājus.

+9
0
Atbildēt

3

    esmeralda_se > inta_s 25.09.2014. 09.19

    Latviju (cerams – tikai mēģinās) pārņemt parlamentārā ceļā – tas ir variants A. Variants B varētu būt “plašu tautas masu” neapmierinātība ar vēlēšanu rezultātiem/SC neiekļaušanu valdībā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Ozols > inta_s 25.09.2014. 09.57

    Ir ļoti svarīgi arī nodrošināt stingru robežkontroli, lai Latvijā neiebrauktu nezināma satura krievu filantropijas kravas.

    http://pbs.twimg.com/media/BvBu00_IIAAImfF.jpg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > inta_s 25.09.2014. 10.59

    Viedoklis_lv Es ceru, ka Drošības policija kontrolē notiekošo Latgalē

    ___________________

    Baidos, ka nē… Baidos, ka cer savus dzīvokļus un mājas pa dārgo notirgot TUA pircējiem…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 25.09.2014. 08.05

Latvijai bīstams ne tikai Putins, tikpat bīstami Latvijai ir Obama un “vecās” ES politiķi, kas, vai nu aiz bailēm, vai nu aiz netālredzības, nesaprot, ka Putins sen bija jāaptur, nevis, faktiski, jāatdod viņam okupētās Ukrainas teritorijas, un jācenšās viņu “nekaitinat”, cerot, ka tad viņš apstāsies.

Izdevās ar Gruziju, izdevās ar Ukrainu, kāpēc gan lai nepamēģinātu ar Baltiju, un Latvija, neapšaubāmi, visvājākais posms, piemēram, Lietuva, manuprāt, var dzīvot mierīgi, tur viņam nav nekādas cerības.

Ukrainai, kad tā atteicas no ātomieročiem, Bukarestē arī drošības garantijas deva gan ASV, gan Lielbritānija, un kas tagad, kad tai tiešām vajadzīga palīdzība?

Tāpēc liela varbūtība, ka tāpat var notikt arī ar Baltijas valstīm, nu neticu, ka mūsu dēļ Eiropa un Amerika uzsāks karu ar Krieviju, gan jau atradīs ieganstu, kāpēc to nedarīt.

Tāpēc Latvija nedrīkst pieļaut šeit neko līdzīgu, kā Ukrainā, kur valdība bezpalīdzīgi noskatijās, kā tiek ieņemtas administratīvas ēkas un veselas pilsētas, un reakcija bija stipri novēlota, promaskaviskais ekstrēmisms jāiznīcina pašā iedīglī, tikko kā tas mēģina celt galvu, un Saeimai jau tagad būtu jādomā par att. likumdošanas bāzi, kas ļautu to izdarīt likumīgi un tiesiski.

+8
-1
Atbildēt

5

    jmaklakovs > ligakalnina 25.09.2014. 08.57

    Pie bīstamā Putina un tikpat bīstamajiem dīvāneiropiešiem gribētu pievienot arī tikpat bīstamo Latvijas politiku ar 0,0% militāro budžetu un 100% korupcijas līmeni.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.09.2014. 10.06

    Ar to militāro budžetu ir tā, ka, kaut Latvija militarām vajadzībām atvēlēs 50% no visas naudas, ar Krieviju tā viena karot tik un tā nespēs, bet, tos 2%, ko prasa NATO, gan vajadzētu, jo, ja kas, NATO ir vienīgā cerība, kaut, izskatās, arī vāja.

    Jo valsts drošība jau nenozīmē tikai militāru drošību, nauda vajadzīga arī ekonomikai, medicīnai, soc. lietām, utt., visam tam arī ir tieš sakars ar valsts drošību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 25.09.2014. 10.24

    2% šodien, tas būtu ļoti daudz! Ar pašreizējo finansējumu pietiek tikai algām. Vajadzīgs arī kāds bruņojums.

    Šie 2% vajadzīgi jau šogad!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 25.09.2014. 10.56

    Dzeri, neticu, ka mūsu dēļ Eiropa un Amerika uzsāks karu ar Krieviju, gan jau atradīs ieganstu, kāpēc to nedarīt.

    ________________________________

    Karu uzsāks, bet kari ir dažādi. 1939.g arī par Poliju uzsāka karu ar Vāciju, bet kāds no tā poļiem vairs bija labums?

    Mūsu gadījumā tas būs tāds “ierobežots konflikts”, kur Latgalē ieperinās rakstā minētais scenārijs un tad krievija draud ar atombumbu uz Rīgu, ja NATO gribēs pāriet, teiksim, preiļu – kārsavas līniju. Un tā tas paliek ar ikdienišķām apšudēm un krievu provokācijām, kā Palestīnā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > ligakalnina 25.09.2014. 11.11

    :nomale

    ———-

    Pie pašreizējas aizsardzības politikas, kad štābos un ministrijās sēdošie papīru cilātāji noēd lauvas tiesu aizsardzības budžeta, nekādi procenti neko neatrisinās.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 25.09.2014. 07.53

Murgi (delirium) ir cilvēka patoloģisks stāvoklis, kurā viņš pārņemts ar kādām idejām vai izjūtām, kas neatbilst realitātei. Šādā stāvoklī cilvēks neuztver nekādus saprātīgus argumentus vai pierādījumus, kas apgāž viņa apgalvojumus, un viņu nav iespējams pārliecināt par šo apgalvojumu nepamatotību.

+3
-6
Atbildēt

2

    esmeralda_se > Inese 25.09.2014. 09.16

    Pareizi, Ločmel, savas problēmas apzināšanās ir pirmais solis uz risinājumu:) Man prieks, ka esat sācis šo grūto ceļu:)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 25.09.2014. 10.36

    pieliku ločmelim plusu, labi, ka kāds nodarbojas ar pašanalīzi, kaut arī trollis…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam