Ekonomikas ministrs: Termiņuzturēšanās atļaujas ir sava veida tūrisms

88

Komentāri (88)

Zuzanna 19.09.2014. 01.03

Precizējums – dialogs nenozīmē piekrist, ka Pļutkins ir dižš vadonis, ukraiņi ir fašisti utml. slimiem murgiem. Runa vispār neiet par ārpolitiku. Dialogs nozīmē – mūs interesē jūsu viedoklis par nodokļu, izglītības, kultūras, medicīnas utt. jautājumiem. Tādi jautājumi kā divvalodība – referendums bija, rezultāts “na ļico”, tur nav vairs ko apspriest, latvieši to uzskata par apvainojumu un punkts. Katram lojālam šīs valsts pilsonim jājūtas sadzirdētam šajā valstī neatkarīgi no tautības, pārējie gan jau atradīs reiz savu slapjo sapņu zemi.

0
0
Atbildēt

0

marchaeva 17.09.2014. 22.08

Noteikti nepiekrītu autoram. TU tirgošana, pirmkārt, ir amorāla. Iebraucējiem faktiski nav nekādas saistības ar valsti, kurā viņi nopērk TU.

Ja vēl būtu prasība zināt latviešu valodu B2 līmenī un no jaunradītajām 10 eksporta produktus radošām darba vietām nomaksāt, nezinu, eur 500 000 nodokļos, tad varētu sākt domāt, ka vismaz ekonomiska saikne ir izveidojusies.

Otrkārt, atceļot TU par investīcijām _savā_ NI, kā reizi NĪ tirgus normalizējas, proti, tiek izlaists gaiss no burbuļa. Atgādinu, ka iepriekšējo reizi tieši NI burbulis radīja Lielo 2008. gada krīzi gan Eiropā un Latvijā, gan ASV. Polijā un Vācijā krīzes nebija, jo faktiski nebija burbuļa.

Treškārt Zatleristu partija savu ir padarījusi. Arī tās ielikteņi ministri var iet. Ne tur kompetences, ne labu darbu.

+10
-4
Atbildēt

0

Zuzanna 17.09.2014. 19.27

v_r – aizbrauc uz čaķeni, tik prežus neaizmirsti. Tāds baigi saspringts izklausies. Vai paņem aliņu. Iesaku kaut ko no brūvera. Mana dialoga ar tevi nebūs. Maiņa beidzās.

+6
-5
Atbildēt

0

Zuzanna 17.09.2014. 19.21

Tas gan nenozīmē ka es par viņiem nebalsošu, jo V ar saviem skaidrojumiem, kāpēc TUA ir ok… ņemot vērā starptautisko situāciju …Valsts drošība nav būvniecība smilšu kastē… diemžēl. Tā ka nopietnākus argumentus lūdzu! Kāpēc TUA šajā situācijā ir OK?

+3
-8
Atbildēt

0

Zuzanna 17.09.2014. 19.12

Mīts… nu varbūt. Bet man tāds iespaids laika gaitā radies gadu gaitā vērojot šādas tādas NA aktivitātes. Nu nevar tikai ar auseklīšiem, karogiem, lāpā un cēliem saukļiem. Kaut kāds progress ir vajadzīgs. Dialogs ir vajadzīgs. Jā, arī ar krievvalodīgajiem. Konstruktīvs nevis destruktīvs. Nevajag gaidīt kad krievi nāks nacionāļiem dot roku. Jāiet pie viņiem – tie esam mēs, tā ir mūsu vēsture, ar baltām un melnām lappusēm. Nevar tā “mana taisnība ir patiesāka par tavējo”. Nu lai viņa 100reiz ir. Reizēm strīdā var piekāpties un uzvarēt. Vēl man liekas ka tur nav īsti profesionālisma, pieredzes, tādi zaļi.

+7
-5
Atbildēt

11

    ILZE > Zuzanna 17.09.2014. 19.17

    andreis

    Dialogs ir vajadzīgs. Jā, arī ar krievvalodīgajiem.

    __________________

    Ko nozīmē “krievvalodīgie”? Vai tie, kuri zaudējuši savas saknes un sejas un degradējušies līdz zemākiem organismiem?

    Dilogu? Lūdzu: http://ipvnews.org/

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Zuzanna 17.09.2014. 19.35

    Dialogs ir vajadzīgs. Jā, arī ar krievvalodīgajiem. Konstruktīvs nevis destruktīvs. Nevajag gaidīt kad krievi nāks nacionāļiem dot roku. Jāiet pie viņiem – tie esam mēs, tā ir mūsu vēsture, ar baltām un melnām lappusēm. Nevar tā “mana taisnība ir patiesāka par tavējo”.

    ==============

    Dialogs par vispārcilvētiskām vērtībām, pasaulē atzītām uzvedības normām nav nepieciešams. Tas ir tā pat, kā kad kāds teiktu, ka aksiomas ir jāpierāda. Tas nav iepējams

    Ja arī mēģinātu (ir jau mēģināts), tad rezultāts būtu “0”, vai “0:1”, kas nav ieļaujams.

    Vai tad ar Ukrainas pieredzi vēl nepietiek?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zuzanna 18.09.2014. 00.01

    …Markoni…ilgi domāju vai reaģēt uz Tavu komentāru: – “Dialogs par vispārcilvētiskām vērtībām, pasaulē atzītām uzvedības normām nav nepieciešams. Tas ir tā pat, kā kad kāds teiktu, ka aksiomas ir jāpierāda. Tas nav iepējams

    Ja arī mēģinātu (ir jau mēģināts), tad rezultāts būtu “0”, vai “0:1″, kas nav ieļaujams.”

    —————————-

    ….vispārcilvēciskas vērtības, nez kāpēc, mēs vēlamies pieprasīt no citiem, bet savas vispārcilvēciskās uzvedības normas aizmirstam…Tavā pilsētiņā strādā meitene Jūlija…krieviete…viņas māte 50-to gadu sākumā atsūtīta uz Latviju kā jaunā speciāliste, šeit aprecējusies, piedzimuši bērni – tā pati Jūlija…mācījusies krievu pamatskolā, bet beigusi latviešu vidusskolu….Jūlijas bērni mācās latviešu skolā…bet…viņi ir krievi…viņi ar to lepojas, tāpat kā mēs lepojamies, ka esam latvieši…Jūlijai Latvija ir Dzimtene, vienīgās un īstās mājas, arī vienīgās un īstās mājas viņas bērniem…viņa vairāk ir latviete, nekā krieviete, bet dzimtas saknes ir svētas un dārgas, kā jebkuram cilvēkam, kurš apzinās savu izcelsmi…taču Jūlija arvien man jautā – ko esmu noziegusies, ja mani uzskata par ienaidnieku, kāpēc mani vēlas aizdzīt svešumā uz senču Dzimteni, ja mana Dzimtene ir Latvija….ko esmu kādam atņēmusi, pāri nodarījusi, ja mani ienīst tikai tāpēc, ka esmu krieviete?…kāpēc tāds ļaunums, naids, spīvums diendienā jāizjūt man un maniem bērniem, kas tiek vērsts pret krieviem, bet mēs taču esam tādi paši, kā Jūs?…

    …ko man atbildēt Tavas pilsētas meitenei Jūlijai, kas strādā, maksā nodokļus, audzina bērniem latvisko dzīvesziņu, bet tomēr apzinās, ka ir krieviete?…ko Tu viņai atbildēsi, ja viņa Tev to pajautās?…Tu noteikti esi viņu saticis, bet neesi pievērsis uzmanību…kāda būs Tava atbilde?…

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Zuzanna 18.09.2014. 01.03

    Beidz laist šķidru! Iepriekšējās vēlēšanās jenoti iztaisījās par lielākiem nacionāļiem nekā paši nacionāļi.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Zuzanna 18.09.2014. 07.51

    zanE….ko man atbildēt Tavas pilsētas meitenei Jūlijai, kas strādā, maksā nodokļus, audzina bērniem latvisko dzīvesziņu, bet tomēr apzinās, ka ir krieviete?..+++ Vārdu sakot, Tu ar savu komentāru gribi pateikt, ka Latvija ir valsts, kurā valsts nācija ienīst visus sveštautiešus, pat tad, ja viņi ir lojāli 1918. gadā dibinātajai LR, ja viņu dzīves pamats ir pietāte pret LR Satversmi, un tādā garā? Ar kādu mērķi Tu sāc apmelot savu valsti?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zuzanna 18.09.2014. 08.49

    …R.A. …noņem sidraba šķidrautu, kas Tev traucē saredzēt apkārt notiekošo…

    …izlasi tepat rakstītos komentārus…pārlasi publiskajā telpā pausto par krieviem – visus sametot vienā katlā, paklausies radio, TV runāto, Tavas dievinātās partijas politiķu teikto un…tad vairs nevajadzēs liekulīgi tēlot toleranto latvieti…

    ….pirms pārlaid vārdu pār lūpām, apzinies, ka to vairs nenoķersi un atpakaļ neatgriezīsi…tikai tad mēs varēsim runāt par vispārcilvēciskām vērtībām un tās prasīt no citiem….

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Zuzanna 18.09.2014. 10.16

    zanE ir täds pats trollis kä sandra un kurmis.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Zuzanna 18.09.2014. 12.38

    zanE, Tava demagoģija sit augstu vilni!

    Varētu Tu režisēt sižetus Krievijas kanālos par krievu apspiešanu Baltijas valstīs.

    Tas tā – tavu “dotību” uzslavai.

    Bet tagad par lietu.

    Manā pilsētiņā attiecības ar Jūliju ir cilvēciskas. Dialogs nav nepieciešams. Tāpat kā Tavā pilsētiņā (vai blakus) ar Darju Tihomirovu.

    Kāpēc Tu izvēlējies tik neveiksmīgu piemēru?

    Mani savukārt interesē Tavas attiecības ar Irinu Cvetkovu, ar vakrdienas dialoga dalībnieku TV Mitrofanovu no LKS, kurš vakardienas raidījumā piedraudēja ar karu, ja nebūs „po našemu”

    Vai Tev ir iespējams dialogs ar minētām personām, kuras arī pārstāv kaut kādu daļu sabiedrības? Tātad dialogs arī ar to sabiedrības daļu .

    Man nē.

    Dialogs nav iespējas.

    Tikai strikta likumu ievērošana un viss.

    Bet lai likumi būtu pieņemti valstiski atbildīgi, tad ,protams, dialogs ar Jūliju vai Darju, ja viņas to vēlas, ir iespējams.

    Piekrītu R.A., Tu sāc apmelot savu valsti!:(

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zuzanna 18.09.2014. 13.05

    …Markoni….man ir vienalga, kā Tu mani dēvē, vai ko man pieraksti…taču Jūlija nedzīvo ar klapēm uz acīm un ausīm….Jūsu vēlme visus krievus sabāzt vienā maisā un izsūtīt aiz Latvijas robežas, aizskar viņu tāpat, kā Tevi un mani, ja mūs nosauc par fašistiem vai nacistiem….

    …man nav pieņemami urrāpatriotu “vispārcilvēciskie” spriedelējumi, pazemojot citus…

    …ar savu prātuļojumu, ka Tu jau personiski Jūlijai neko neesi nodarījis, viņai Tu netraucē dzīvot – apliecini tuvredzību un nespēju saprast otru cilvēku…bet to, kā jūtas Jūlija, tas nevienu neinteresē, viņa taču ir krieviete….zīmogs pasē un uz pieres…krieviete!….

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Zuzanna 18.09.2014. 13.09

    Tu esi slima, zanE!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zuzanna 18.09.2014. 14.28

    …jā, Markoni!….bronhīts!….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ILZE 17.09.2014. 19.04

zanE …&dzeris49

Ko šodien tikai divatā? Kur pārējās maukas un pederasti?

+3
-7
Atbildēt

0

Zuzanna 17.09.2014. 18.57

Nezinu kā tas iekļautos konvencijās, bet uzskatu, ka zemes, ūdens resursiem Latvijā vajadzētu piederēt tautai (“valstij”), un tos principā nevajadzētu drīkstēt pārdot, tikai uz konkrētiem noteikumiem izīrēt (nu uz 20 vai 50 vai kauč 99 gadiem) ar tiesībām atsavināt, ja nepilda saistības. Savādāk lēti pārdosim, pēc tam nāksies dārgi atpirkt. Vai arī pašiem pārvākties.

+4
-3
Atbildēt

0

Agris Āva 17.09.2014. 18.39

Ja izslēgtu ieguldījumus neražojošā nekustamajā īpašumā (rada spekulatīvu burbuli, izspiež Latvijas iedzīvotājus no NĪ tirgus, nerada darba vietas), atstājot tiešās investīcijas uzņēmumos, nebūtu ne vainas. Šobrīd vienkārši izpārdod zemi – īstermiņa domāšana, vienreizēji darījumi. Tuvredzīgi.

+6
-5
Atbildēt

0

Zuzanna 17.09.2014. 18.34

SC strādā kremlim, Sudraba arī lielos draugos, NA draudzīgi piespēlē labās kārtis LKS kasoties par nacionāliem jautājumiem, tagad V attaisno valstij riskantu un patiesībā ilgtermiņā neizdevīgu biznesu ar tādiem argumentiem, ka vispār zūd jebkāda uzticēšanās. A par ko tad lai balso mīļie cilvēki? (Bijušie protams neskaitās)

+3
-4
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > Zuzanna 17.09.2014. 18.51

    NA draudzīgi piespēlē labās kārtis LKS kasoties par nacionāliem jautājumiem,

    =======

    domāju,ka šada jautājuma nostādne ir nepareiza….tas ir zanEs un Co tiražēts mīts.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > Zuzanna 17.09.2014. 19.14

    andreis

    NA draudzīgi piespēlē labās kārtis LKS kasoties par nacionāliem jautājumiem.

    ______________

    Ak tā? Krievu fašistiskie izdzimteņi nav leģitīmi ne tikai Latvijā, bet arī visur citur uz mūsu planētas. Jo vairāk pasaules sabiedrība “kasīsies”, jo ātrāk mūsu mīļā zemeslode tiks atkrievota.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 17.09.2014. 16.36

Lasu un brīnos- zanE ar džeri raujas pa pieciem – Ločmeli, Doveiku un kurmi atstājuši bez honorāra…brr :(

+11
-10
Atbildēt

14

    andris902 > Pauls Puķītis 17.09.2014. 16.46

    …kuru no četriem baltiem krekliem nomainīji?…jo par sirdsapziņām tak mēs nerunājam, vai ne?….

    …nudien…brrrr….

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.09.2014. 16.57

    …kā reize par sirdsapziņām ir runa…jums padodas īsti putļeristu stilā…jūs apņirdzat tādus jēdzienus kā latvietis, patriots, patriotisms utt utjp .. tas darās nedaudz maskēti, bet īlēns no maisa lien laukā, lai kā arī nepūlētos…brr :(

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 17.09.2014. 17.31

    …Markoni…tātad – Tavuprāt pareizie latvieši ir tie, kas nāk no vislatviešu rindām un tiem ir kāds pareizais patriotisms, bet pārējie ir maitas…tie, kas nepieder šai sektai, jo neargumentēts fanātisms, ar kādu vislatviešu atbalstītāji metas apkarot nepareizos, kas elpo vienu gaisu ar viņiem – raksturīgs sektantiem, jo…tiem pietiek ar simboliem un saukļiem, bet domāšana tiem ir kaitīga….

    …skumji, ja saprātīgi cilvēki pārstāj domāt un akli seko saukļiem…skumji!…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.09.2014. 17.46

    …pareizie latvieši ir tie , kas neapņirdz latviešus, patriotismu, nacionālās vērtības, nedzen demagoģiju par šīm lietām un neizsūc nelietderīgi enerģiju no citiem kā vampīri, diskutējot par šīm lietām…

    brr :(

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 17.09.2014. 18.30

    …Markoni…Tu vari drebināties, cik Tev tīk, bet man ir tiesības apsmiet pseidonacionāļus, kuriem pietiek tikai ar karodziņu roķelēs…

    ….pseidonacionāļus, kuriem bija sauklis – kaut pastalās, bet brīvā Latvijā…tikai pirmie metās pastalas nomainīt pret laķenēm…

    P.S. ….kas raksturīgi visiem “pareizajiem” latviešiem – citādi domājošo argumenti vienmēr tiek nosaukti par demagoģiju…cik viegli bija padlaikos – vienīgais un pareizais viedoklis visiem un visur…vēlies, lai visi domātu, kā “pareizie” latvieši?…vai vēsturē kaut kas jau līdzīgs nav bijis – ar pareizo rasi?….

    …labi, Markoni – negribu ar Tevi strīdēties…jau krietnu laiku mēs notikumus vērojam katrs no sava zvanu torņa….

    …lai Tev labi klājas!…

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Pauls Puķītis 17.09.2014. 18.52

    to zane.. Arī toreiz viņi bija “pseidonacionāļi”? :))) Tu domā LNNK un PK? :)

    Starp citu, nu beidz kautrēties – pirmie, kas varēja atļauties laķenes, bija tavējie – rozā komunisti, kas pēc neilga brīža pārtapa liberālos kapitālistos

    ———————–

    ….pseidonacionāļus, kuriem bija sauklis – kaut pastalās, bet brīvā Latvijā…tikai pirmie metās pastalas nomainīt pret laķenēm…

    ——-

    p.s. acīmredzot, tu tā arī neesi sapratusi šī lozunga jēgu

    p.p.s. vai tad slikti, ka mums nav jāstaigā pastalās?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Pauls Puķītis 17.09.2014. 19.02

    markoni – tevi paklausoties, kārtējo reizi secinu, ka Latvijas urrāpatrioti absolūti neatšķiras no tādiem Krievijā – kas nedomā, kā mēs, tie visi ir ienaidnieki, un tas ir viss tas patriotisms.

    Tāda primitīva patriotisma izpratne.

    Un neviens te neapņirdz ne “latviešus”, ne “nacionalās vērtības”, ja tikai tu nedomā, ka vienīgie latvieši un vienīgās “nacionalās vērtības” ir NA.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.09.2014. 19.07

    dzeri, neatkārto zanEs teikto,lūdzu! Paldies! :)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > Pauls Puķītis 17.09.2014. 19.10

    zanE …

    Tavuprāt pareizie latvieši ir tie, kas nāk no vislatviešu rindām

    _________________

    Vienotība, kas palīdusi zem Putina kuces, Zatļera, sedziņas noteikti tie nav.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.09.2014. 19.19

    P.S.

    Lai ar demagoģijas palīdzību ietekmētu cilvēkus, tiek likti lietā dažādi paņēmieni, piemēram, faktu tīša sagrozīšana, dēmonizācija, puspatiesību klāstīšana un citi.

    ============

    sekta, tīrasiņi, īstenie, vienīgās nacionālās vērtības, urrāpatrioti, pseidopatrioti, tukšmuldētāji, tukšpauri, pārstājēji domāt utt utjp…daži spilgtākie piemēri no zanes demagoģijas

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > Pauls Puķītis 17.09.2014. 19.54

    …..Markoni raksta: – “dzeri, neatkārto zanEs teikto,lūdzu!””

    ——————–

    …Markoni, Tevī tak mīt despota tieksmes!….ai!…un es neesmu reģistrējusi autortiesības, tā ka – Dzeris var brīvi izpausties…. :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > Pauls Puķītis 17.09.2014. 20.21

    Pareizie, nepareizie latvieši, sektas, urrā patrioti …:) Nesaprotu es šito visu. Man šķiet, ka ir tā – man ir sava bilde acu priekšā par to, kādai būtu jābūt Latvijai. Nu un tad es sāku savai bildei pielāgot tos politiskos spēkus, kuri tai der un par to arī nobalsoju. Kādēļ man te grib uzspiest kaut kādu partejisko urrā patriotismu? :) Katram jau jārunā ir par sevi. Ja kādam šķiet, ka galvenais dzīvē ir kļūt par kāda politiska spēka patriotu – ok, esiet tādi, bet lieciet pārējos mierā. Nelamājaties.

    Šinī gadījumā, man no laika gala TUA ir licies kaut kas amorāls, perverss. Sevišķi šī brīža Krievijas kontekstā. Politiskā situācija šodien ir tāda, ka tas ir pavisam loģisks gājiens, pārskatīt likumu par TUA. Tas vienkārši ir zemiski – uzturēt ar Krieviju šāda līmeņa attiecības šodien un protams, es balsošu tādēļ par to politisko spēku, kurš šādos apstākļos iestājas par TUA apturēšanu, bet ar uzticības zvērēšanu kādam konkrētam politiskam spēkam – tas ir jūsu lauciņš – zanE, zināmā mērā arī Dzeri utt

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 17.09.2014. 20.26

    Katram jau jārunā ir par sevi. Ja kādam šķiet, ka galvenais dzīvē ir kļūt par kāda politiska spēka patriotu – ok, esiet tādi, bet lieciet pārējos mierā. Nelamājaties.

    ========

    +1

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Pauls Puķītis 17.09.2014. 22.15

    Neproduktīvie Ločmelis un superacs ir atlaisti, tagad džeris un zane raujas par četriem.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 17.09.2014. 15.21

Tikko kā pārstās tirgot tās TUA, darbu zaudēs simtiem vai tūkstošiem cilvēku…+++ pieņemsim, ka Dzerim taisnība un pēc TUA tirgus apturēšanas Latvijā par bezdarbniekiem kļūs tūkstošiem cilvēku, tad jautājums – cik ilgi vēl ekskluzīva īpašuma izpārdošana nodrošinās šiem tūkstošiem ļaužu garantētu darbu? Cik gadus – 5, 10? Un tad viss apstāsies, jo vnk vairs nebūs ko pārdot, bet jēdzienu pārdot skairojošā vārdnīca skaidro, kā – atdot (mantu, produktu, īpašumu u. tml.) par samaksu pircēja īpašumā, kas savkārt nozīmē, ka ar katru šādu pārdošanas aktu Latvija zaudē kādu daļu no savas vērtības, neatgriezniski. Pie tam, ja tiktu šie īpašumi pārdoti ES pilsoņiem, tad tas vēl būtu pieņemami, dzīvojam mēs vienā vērtību sistēmā, taču īpašumi nonāk svešķermeņu rokās, kuri, ja velk paralēles ar cilvēka ķermeni, izraisa asins saindēšanos un cilvēka nāvi.

Lai novērstu situāciju, kad perspektīvē latviešu zemnieki paliek bez zemes, tiek runāts par lauksaimniecības zemju brīvā tirgus nobremzēšanu,bet īpašumi, kuri tiek iztirgoti TUA ” programmas” ietvaros, līdzīgi kā aramzeme, tā ir vērtība no kuras atsakāmies par labu īslaicīgam labumam, kuru uz vietas apēdam. Kam līdzinās šāds stāsts? Vai neviens šeit nesaskata līdzību ar laiku, kurā tika veikti lielie ģeogrāfiskie atklājumi un no atklātajām zemēm izēsti iezemieši?

ES saprastu, ja TUA būtu bijusi kāda īslaicīga programma – glābšanas riņķis dižķibeles laikā, bet par šo apkaunojošo tirgu Latvijā jau runā, kā par patstāvīgu lielumu.

Nemaz nerunājot par to, ka pārdot savus īpašumus ienaidniekiem, kāda Latvijai šobrīd ir un pārredzamā nākotnē arī paliks putinistiskā Krievija, tas ir vājprāts. Tas ir vēl lielāks sviests par to, ka franči taisījās pārdot krieviem karakuģus. Karakuģi tiks likti lietā tikai tad, kad pasaule jau kritīs bezdibenī,krieviem pārdota Latvija var tā arī turpināt pastāvēt – formāli, kā ES un NATO dalībvalsts, vai drīzāk kā Krievijas placdarms starp ES un NATO dalībvalstīm

+11
-9
Atbildēt

1

    Ojārs > buchamona 17.09.2014. 15.41

    īpašumi, kuri tiek iztirgoti TUA ” programmas” ietvaros…, tā ir vērtība no kuras atsakāmies par labu īslaicīgam labumam,

    ————–

    ļoti bieži šī zeme ir labākajās, visvairāk iekārojamās vietās – jūras un upju krastos, Pierīgā, kur Vienotība arī turpmāk viņiem garantēs “pilnvērtīgu krievvalodīgu vidi”.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

andris902 17.09.2014. 15.08

….interesantākais, ka urrāpatrioti viltīgi nomainījuši priekšvēlēšanu saukli “Krievi nāk!” pret termiņuzturēšanās atļauju apzelēšanu….bez saukļiem, nu, nekādi nevar iztikt….

…ar 1.septembri, kad likums tika labots – līdz šodienai NAV pieprasīta NEVIENA termiņuzturēšanās atļauja…NEVIENA!….traki!….urrāpatriotiem būs jāizdomā jauns sauklis…

+7
-9
Atbildēt

15

    P_Dancis > andris902 17.09.2014. 15.18

    Atkārtošos, bet “Krievi nāk” bija PCTVL sauklis 2004. gada Eiropas parlamenta vēlēšanās.

    Arī urrāpatrioti, tikai ne Latvijas.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > andris902 17.09.2014. 15.24

    Iepriekšējās vēlēšanās balsoju par Vienotību. Nepatīk man NA rebes ar maksātnespējas administratoriem, Grende, Naudiņš, Rasnačs un Bērziņš. Bet šajās vēlēšanās es jūtos spiests balsot par NA kā partiju, jo Vienotība atbalsta nacionālās drošības risku saglabāšanu. TUA, Krievijas transporta ministra lobēšana, Straujumas valdības neslēpti brežņeviskais stils. Tas viss neveido uzticību un drošības sajūtu.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > andris902 17.09.2014. 15.26

    Ja nebūtu pajukuši Domokrātiskie patrioti ar Bordānu priekšgalā, tā būtu laba alternatīva. Diemžēl pašreizējais Bordāna veidojums Saeimā netiks.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 17.09.2014. 15.37

    to zane. OT jau minēja, ka “krievi nāk” ir PCTVL sauklis. nevajag melot.

    starp citu, UA sistēma tik tiešām nodrošina jaunu krievu kolonistu “ienākšanu”. Tā ka PCTVL teiktais ar Vienotības atbalstu ir absolūta patiesība.

    Ja kopš 1. septembra nav neviena pieprasījuma, tad tas iespējams tikai liecina, ka visi akūtie gribētāji pasteidzās līdz šim datumam. (pat liberālais TV kanāls Dožgj reklamēja – kolonisti, pasteidzieties!) Un Vienotība ar laika vilcināšanu viņiem palīdzēja

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 17.09.2014. 15.53

    …otra puse…aha!…zeķes arī ik pa laikam jāmaina… :)

    …piedod, tas bija sarkasms…

    ….NA esot TUA apturējuši vai cīnās par apturēšanu?…OK!…es saprotu – viņiem pēdējā laikā tāda sirsnīga rūpe par krievu bagātajiem cilvēkiem…nu,apturēs TUA, lai no pirkuma vērtības krievam valsts budžetā nebūtu jāmaksā 5% valsts nodeva no pirkuma vērtības….ieriebs krievam – šis vairs nevarēs ar TUA braukt uz Briseli un Alpu kalniem slēpot…urrāpatrioti būs apmierinājuši savu stīvo mugurkaulu, bet reāli – viņi būs panākuši, ka krievi pirks īpašumus bez cenas ierobežojuma, bez TUA un 5% nodevas, atbrauks 3 mēnešus patusēt pa Latviju un bojās patriotiem gaisu uzturoties vien Latvijā, jo aizceļot uz Briseli būs problemātiski….urrrāāā, biedri!….ļoti rūpīgi izstrādāta taktikta….par šiem nacionālklauniem, nudien, ir jābalso!….

    ….mjā, un vajadzēja tomēr tam Krievijas transporta ministram uzlikt aizliegumu, varbūt tranzīts pa dzelzceļu būtu apturēts – paskat, cik daudz cilvēkiem pienāktu bezalgas atvaļinājumu laiks…un štrunts par budžetu – zem MK stūra pamatos aprakts naudas pods, par kura esamību zina tikai “nacionāļi”…valstij grūtā brīdī viņi no tā varēs pasmelties un viss būs labi!…galvenais – stīvais mugurkauls būs ieguvis pašcieņu…galu galā – Putins tak arī pieņem visādas sankcijas, lai savai tautai ieriebtu, kāpēc, lai mūsu nacionāļi ar savu tuvredzību atpaliktu no Putina?…paskat, kā Putins krievu tautu ap sevi saliedējis, nu – mūsu nacionāļiem tak arī tā varētu izdoties – jo tautai sū*naināk, jo lielāka mīlestība pret “īstenajiem latviešiem”….tāpēc – droši balso par NA, Tu esi īstlatvietis un visīstākais viņu vēlētājs, uz kādiem NA cer paaugstināt savu reitingu…galvenais lozungi, saukļi, karodziņi un lāpas, jo….domāt ir kaitīgi – ja sāksi domāt, tad būsi vīlies, ka lozungi un saukļi neiet kopā ar reālo rīcību….tāpēc – nedomā!…balso par NA!…

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 17.09.2014. 16.00

    …otra puse…

    P.S. …saukli “Krievi nāk!” ļoti veiksmīgi pārtvēra TB/LNNK, jo kā esi pamanījis – abas partijas gan SC, gan NA ir kā Siāmas dvīņi, kas viens otru papildina, ja jāapkaro citi latvieši…tāpēc nav jābrīnās, ka abiem nacionālajiem spārniem – vienādas vērtības….

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 17.09.2014. 16.08

    otra puse – “…V atbalsta nacionālo risku saglabāšanu…”.

    Un absolūti populistiskā, absolūti nekompetentā, absolūti bezatbildīgā un pilnībā nopirktā NA pati par sevi nav riska faktors, sevišķi, ja būs lielākā daudzumā?

    Manuprāt, daudz lielāks, nekā tie TUA, tie, īstenībā, neko nevar ietekmēt, šie, atkal, sēž Saeimā, viņu sponsori korumpē tiesas, un mēgina likvidēt Latvijā brīvo presi, tiesu sistēma, par ko viņi ilgu laiku atbild, vispār ir Latvijas vājākais punkts, kas traucē gan investīcijām, gan rada neticību cilvēkos tiesiskumam, tātad, viņi likvidē demokrātijas pamatu pamatus, nemaz nerunājot par ekonomiskiem un politiskiem lēmumiem, ko viņi varētu pieņemt, ja nebūtu, kas viņus nobremzē, nu labi, ka patreiz vēl ir V, tāpēc jau viņi var populistiski bļaustīties, prasīt naudu, nerūpējoties, kur to ņemt, utt., bet, ja viņi būtu pie varas vairākumā, kas vispār varētu notikt ar šo valsti?

    Manuprāt, to neredzēt var tikai aklais, izraut no konteksta vienu viņu lozungu, un par to balsot, neredzot visu pārējo, manuprāt, pārāk gudri nav.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > andris902 17.09.2014. 16.25

    …ar 1.septembri, kad likums tika labots – līdz šodienai NAV pieprasīta NEVIENA termiņuzturēšanās atļauja…NEVIENA!.
    —–
    Tev tas dikti sāp?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > andris902 17.09.2014. 16.28

    Es tomēr sliecos balsot par Reģionu apvienību. NA man riebjas Iesalnieks, Bērziņš, Rasnačš.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 17.09.2014. 16.44

    …Dikembe…nē, tas pierāda, ka nacionāļu tukšmuldēšana sit augstu vilni un viņu atbalstītāji ir tikpat lieli tukšpauri, kuri nespēj vai negrib iedziļināties un saprast, kas slēpjas aiz NA priekšvēlēšanu trikiem….

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Alise > andris902 17.09.2014. 18.13

    Dikembe, bet reģionu apvienība ir visādu bijušo šlesera biedru un tp biedru apvienība. Tur pat viens no līderiem ir šlesera bijušais kasieris dainis liepiņš. Tik pat smieklīgi izskatās, ka tajā odiozo personu sarkstā startē artuss kaimiņš, kas no sevis tēlo dikti pareizo, bet pats ir kopā ar tādiem pašiem kā šlesers un ko.

    Tā kā Dikembe, reģionu apvienībā ir varbūt pat vairāk un lielāki žuļiki kā jūsu nemīļajā vienotībā :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 17.09.2014. 18.59

    otra puse

    Nepatīk man NA rebes ar maksātnespējas administratoriem

    ________________

    Par NA rebēm ar MNA ir izzīsts no pirksta. Labāk padomā par uzņēmuma «Liepājas metalurgs» maksātnespējas administratoru Haraldu Velmeru, kurš kopā ar čekas un bandītu kājslauķiem, PR/V, uz neskaidriem noteikumiem, faktiski, atdāvināja krieviem ap pus miljarda vērto uzņēmumu, tādejādi uzmetot galveno kreditoru, Latvijas valsti, mūs visus.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 17.09.2014. 19.07

    DikembeSakamoto

    Es tomēr sliecos balsot par Reģionu apvienību. NA man riebjas Iesalnieks, Bērziņš, Rasnačš.

    ___________

    Ko tad tie nodarījuši? Varbūt padalies, kurs reģionu apvienībā bez Artussa Kaimiņa vēl ir cienīgs uz deputāta mandātu?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 17.09.2014. 22.08

    viņu atbalstītāji ir tikpat lieli tukšpauri, kuri nespēj vai negrib iedziļināties un saprast, kas slēpjas aiz NA priekšvēlēšanu trikiem….

    ==================

    Tie nav priekšvēlēšanu triki, NA visu laiku ir bijusi tāda pozīcija TUA jautājumā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > andris902 18.09.2014. 00.47

    Lab, tad par Sudrabu, ļoti labi šodien LTV runāja.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 17.09.2014. 15.07

Ja Putins gribēs okupēt Latviju, viņam te to atbalstītāju pietiks arī bez TUA piorcējiem, kas, manuprāt, varētu būt lielāki Latvijas patrioti, kā daudzi vietējie krievvalodīgie, kuru ir reizes desmit vairāk, kā to TUA pirrcēju.

Tā ka tas arguments, ka taisni tie TUA pircēji apdraud Latvijas drošību, ir pilnīgi neadekvāts un neatbilst patiesībai, mums te vietējās 5. kolonas ir desmitreiz vairāk, un visa tā TUA demonizēšana ir tikai kārtējā NA sarīkotā histērija sava reitinga celšanai, nekas vairāk.

+9
-8
Atbildēt

0

lebronj2356 17.09.2014. 14.59

Ja šādi turpināsies, tad sekos latviešu “tūrisms” uz vietām, kur dzīvojamās platības cenai ar algas lielumu ir saprātīga sasaiste….Un par būvniekiem nevajag, neba nu tikai jaunus projektus pērk “investori” – liela daļa arī sapērk bloķeņu komplektus, kurus vietējie pēcāk izīrē, ģenerējot “investoram” skaistu peļņu, kas bieži pazūd no LV ! Bija krīze, bija kaudze ar īpašumiem, paspēlējāties, noandelējāt…pietiek! Valsts attistība ir jābalsta veselīgā ekonomikā un ražošanā, nevis resursu(tostarp cilvēkresursu) un īpašumu notrallināšanā !

+16
-9
Atbildēt

0

ligakalnina 17.09.2014. 14.42

Vispār, būvnieki dod arī darbavietas un iztiku desmitiem tūkstošu cilvēku, rēķinot ģimenes, populistiska bļaušana ir viens, reāla atbildība par ekonomiku ir kas cits.

Tikko kā pārstās tirgot tās TUA, darbu zaudēs simtiem vai tūkstošiem cilvēku, un ko viņi darīs – protams, emigrēs.

Tad, protams, visi NA atbalstāji varēs vainot V šinī “noziegumā”, jebkurā gadījumā, pie visa būs vainīga V, šinī valstī vienmēr vainīgs tas, kas kaut ko dara, toties visi bļauri un populisti vienmēr cieņā.

+9
-11
Atbildēt

1

    ILZE > ligakalnina 17.09.2014. 18.53

    dzeris49

    Vispār, būvnieki dod arī darbavietas un iztiku desmitiem tūkstošu cilvēku, rēķinot ģimenes.

    ______________

    Nepļūti nu par bizņesu, plānprātiņ! Māju siltināšana ir nozare, kur būvniekiem darba vēl desmit gadiem un tas dod NĪ vērtības būtisku pieaugumu un ekonomiju nākotnē un nav jāievazā tūkstošiem Dombrovska, Pabrika un Zatļera sugas brāļu – krievu bandītu un čekistu.

    Varbūt vēl zanE par tikumību spriedelēs?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 17.09.2014. 13.52

kā teicis visu latviešu guvernanšu elks grebenščikovs :):narkotikas IR JĀATĻAUJ. KAS ATTECAS UZ TERMINUZTUREŠANAS ATĻAUJEM: UN KAPEC KOBZONIS NEVAR ATBRRRRAUKT UZ LETVIJE? TAS TACU IRE TIKEI TURRIZMSS.

+1
-2
Atbildēt

0

Alise 17.09.2014. 13.40

Tad jau ar tādu pašu domāšanu var pateikt, ka nevajag cīnīties ar narkotiku tranzītu, jo tiem, kas te to organizē uz vietas šeit, ir peļņa, un viņi savukārt to naudu tērē. Tādējādi, cīnoties ar narkotiku tranzītu, arī cieš vietējie uzņēmēji – gan būvnieki, gan restorāni utt.

Vispār – viss pie kājas – ētika, valsts drošība, latviešu kultūras un valodas saglabāšana – ka tik nauda nāk. Saprotu, ka tādam nelatvietim Vjačeslavam latvieši un Latvijas valsts ir pie kājas, bet Vienotībā tak ir daudz arī “it kā latvieši”!!

+21
-10
Atbildēt

14

    Ojārs > Alise 17.09.2014. 13.44

    Gan jau ka patiesība ir vienkārša. Valža Dombrovska glābēju – “rietumu banku” interešu āža kāja lien laukā.

    ///////////////////////////////////////////

    Saprotu, ka tādam nelatvietim Vjačeslavam latvieši un Latvijas valsts ir pie kājas, bet Vienotībā tak ir daudz arī “it kā latvieši”!!

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 17.09.2014. 13.52

    Andrejam

    Domāju, ka tās kājas ir vairākas – viena ir jūsu minētā banku sfēra (atsevišķas bankas), kas šajā biznesā iesaistīta, otra tad būs mākleri, un trešā – traductrices un paša Vj.Dombrovska minētie celtnieki. Nu pa vidam tam vēl visam visādi juristi :)

    Bet ja nopietni padomā – tad pat ja tā TUA tirdzniecība nebūtu bīstama, Vienotība turpina jau vairākkārt pierādījušās kā riskanta un izgāzušās ekonomikas modeļa attīstību – kreditēšana, celtniecība, nekustamā īpašuma spekulācijas. pie tam, tas viss rauj līdzi cenas citu segmentu NĪ un īrei, kas ir absolūti neizdevīgi vietējiem iedzīvotājiem.

    Es nesaprotu, vai tiešām visi tur Vienotībā ir smadzenes mājās atstājuši? Nevar tak būt, ka visi no tās sponsoru naudas barojas, un ka visi ir tik dumji, ka reāli tic, ka TUA tirdzniecība pret nekustamo īpašumu ir kas Latvijai labs un kaut ko pozitīvu nesošs, neapdraud Latvijas drošību un ka tā nav kolonizācijas turpināšana?

    Jeb Vienotībā ir atlikuši tikai naudas lietu kārtotāji un derīgie idioti?!?!

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Alise 17.09.2014. 14.02

    Vienotība jau paspējusi iztērēt visu naudu, kas īr atļauta pirmsvēlēšanu aģitācijai. Nez no kurienes viņiem tā naudiņa?

    1) vecas tantiņas saziedoja pa latiņam?

    2) nauda ar draudzīgo banku un ļooooti Vienotību mīlošu atsevišķu lielu privātu ziedotāju starpniecību ienāca V kontā līdzīgi kā Sudrabas partijai?

    3) būvnieki sametās kkādā fondā a`la “ascendums”, vai tamlīdzīgā?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 17.09.2014. 14.49

    Muldēt tikai nevajag, ja neesi informēts.

    NE jau V dēļ radās NI bums, , un vēlākā krīze, tagadējo lielāko bļauru PLL, ZZS un TBLNNK dēļ, V, vispār, pret to protestēja, bet, nekas netika ņemts vērā, un tagad, faktiski, turpinās seku likvidācija, vēl arvien.

    Taisni V bija tā, kas vilka to valsti no krīzes laukā, saprotams, ZZS un NA piekritēji ar stipri selektīvu atmiņu, vai arī tādi, kas tad vēl zem galda kājām staigāja, to “neatceras”.

    Brīnums, kā šoreiz pieminēji tikai to, ka V veicina “kolonizāciju”, par V “latviešu tautas” genocīdu piemirsi?

    Un tas kārtējais “it kā latvieši” – saprotams, vienīgie īstenie un pareizie latvieši ir tikai NA piekritēji, pārējie visi latvieši ir ienaidnieki.

    Tas salīdzinājums ar tām narkotikām vispār muļķiģs, varbūt, aizliegsim visas nozares, kur pastāv melnā ekonomika, ja jau tāpēc celtniecība nav laba, vai, tomēr, cīnīsiemies pret melno ekonomiku?

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 17.09.2014. 15.04

    dzeri, jūs vispār lasāt, ko citi raksta? Kur es teicu, ka V izraisīja iepriekšējo krīzi?!?! Es arī neko neteicu par to, vai V vilka vai nevilka LV no tās krīzes ārā. Es pat pats balsoju par V 2010. gadā 10. saeimas vēlēšanās, jo ģenerālās līnijās piekritu krīzes pārvarēšanas stratēģijai un vēlējos, lai Dombrovskis tajā laikā paliek premjers.

    Es runāju par to, kas notiek TAGAD – teicu, ka V ar TUA pret NĪ tagad atkal attīsta to pašu modeli, kas jau iepriekš ir novedis pie sliktām sekām.

    Pārējos jūsu tekstus vispār nekomentēšu. Zinu tāpat, ka ar jums un zanI par Latvijas iekšpolitiku diskutēt nav vērts.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 17.09.2014. 15.13

    Nav, nav vērts, es vispār neesmu “tīrasiņu latvietis”, zsnE, cik saprotu, ir tikai “it kā latvietis”, tātad, mēs nekad nevaram būt tādi Latvijas patrioti, kā Rasnačs, Lakučs, Parādnieks, Iesalnieks, rostins, utt., t.i. tie “īstenie latvieši”.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 17.09.2014. 15.29

    …es, nudien, ar atvieglojumu nopūšos, ja mani nepieskaita “īstlatviešiem”, jo nonākt tādā kompānijā – pasarg, Dievs!….

    ….tāpēc, lepojos, ka esmu latviete un pseidolatvieši, lai pat nemēģina man uzspiest savu “pareizā” latvieša saprašanu, “ideoloģiju” un “reliģiju”…. pieņemt kaut ko tādu – tas jau būtu apkaunojums….

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Alise 17.09.2014. 16.11

    Jeb Vienotībā ir atlikuši tikai naudas lietu kārtotāji un derīgie idioti?!?!
    ——-
    Tur nekad citi nav bijuši. Un, patiesi, es visu laiku esmu teicis, ka Vienotība ir sātanisti, te nu tas ir redzams, un negaidiet nekā labu no tās partijas, kuri aukstasinīgi un ciniski ir grāvuši pašu vājāko un neaizsargātāko dzīves. Viņi pilnīgi noteikti apzinājās, ko dara un tas bija neizmērojams liberastu – sorosītu – sātanistu ļaunums.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Alise 17.09.2014. 16.15

    banku sfēra (atsevišķas bankas), kas šajā biznesā iesaistīta,
    —–
    Ne tikai , kas TUA biznesā iesaistītas, tas ir izdevīgi visām bankām, kuru meitas firmas ir uzpirkušas nelikvīdos NĪ, tajā skaitā saviem bankrotējušiem klientiem pa sviestmaizi atņemtās. Tas ir ārprāts! Tas ir amoralitātes kalngals! Vai mēs varam pieļaut, ka šādi nelieši ir nākamajā saeimā?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Alise 17.09.2014. 16.20

    Dzeri , Vienotība augstasinīgi valsti glāba uz dzīvu cilvēku rēķina, maksimāli saudzējot bankas, kuras to krīzi arī izraisīja. Cūcība. Tagad bankas tirgo krieviem īpašumus, kurus atņēma latviešu ģimenēm. Latviešu ģimenes nonāca postā, daudzi aizbrauca uz ārzemēm. Tā ir Vienotības politika.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 17.09.2014. 18.42

    Austras koks

    Es nesaprotu, vai tiešām visi tur Vienotībā ir smadzenes mājās atstājuši?

    ________________

    To izdzimteņu olas ir čekas lombardā, seifā.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Alise 17.09.2014. 18.43

    tak pūt cik gribi… :)

    /////////////////////

    zane: zanE …es, nudien, ar atvieglojumu nopūšos

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 17.09.2014. 18.44

    dzeris49

    tu STS un zarnu infekciju perēkli, esi melis un kuces bērns.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 17.09.2014. 18.47

    zanE …

    ….tāpēc, lepojos, ka esmu latviete

    _____________

    Cik nācies būt autoostā, redzu, vienas krievenes piepelnās. Laikam jau būsi pieslīpējusi ārējo izskatu, valodu un izturēšanos.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 17.09.2014. 13.39

re kur izlīda āža kāja! Būvnieki! Tie paši, kas valstij rada lielāko ēnu ekonomikas īpatsvaru! sanāk tāds – dubults neplīst. Gan ēnu ekonomika rullē, gan krievu “tūrisms”. Vai nav nedaudz ciniski, ministra kungs?

+22
-8
Atbildēt

0

P_Dancis 17.09.2014. 13.30

Kā teiktu Jānis Straume – tas ir tikai bizness!

Kāda tur vēl nacionālā drošība, ja apdraudēta ir vieglā peļņa?

+14
-10
Atbildēt

4

    Ieva Priedenfelde > P_Dancis 17.09.2014. 16.05

    Vienotības tūrisms uz politisko miskasti.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > P_Dancis 17.09.2014. 18.38

    otra puse

    Kā teiktu Jānis Straume – tas ir tikai bizness!

    _______________

    Kā teiktu abi morālie kropļi-kolorādi, četrači voldiņi?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > P_Dancis 17.09.2014. 18.41

    Kā teiktu Valdis Dombrovskis – tas ir labs ģimenes bizness! “Ja kas – es ņe pričem – tur jau tikai sieva, nu un tā Bukāne (nu tā, ar slikto atmiņu)…”

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > P_Dancis 17.09.2014. 22.03

    Voldis teiktu, tas desai, maize eirop’a.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam