Domāju, ka Pļūtiņam tāda pārmešana par kaut kā nepildīšanu nav ne pie galvas, ne pakaļas. Viņš sapratīs tikai tad, kad saņems zvēlienu ar bomi starp acīm. Gluži tāpat kā mūsu 300 000 apknaibīto aliensu – ar kāju pa dir4u un uz dzimteni prom, lai tur gaudo aizrīdamies. Brīnos, ka pieauguši cilvēki nesaprot, ka ar mongoļtatāriem nav iespējams sarunāties, viņi saprot tikai jau manis minēto pieeju.
Tur joprojam regulāri parādās materiali, kas nav pilnība saskaņoti ar DTR un LTR un Maskas officiālo pozīciju un no tiem var ļoti skaidri sekot notikumu attīstibai no “opolčencu” puses.
Var arī redzēt, ka pa pašās republikās notiek cīņa starp “vietējiem” līderiem un Maskavas ieceltajiem.
Kas izdzirdēju šo „jaunumu” pa radio, no rīta uz darbu braucot, gandrīz vai avāriju sarīkoju no smiekliem. Kā tad, kā tad. Pamiers ir lauzts jau kopš sestdienas. Karš iet vaļā pilnā sparā un to izdarīja – pamieru lauza kā reize pro-rietumnieciskie fašisti. Tieši tāpēc mūsu „objetīvie mediji” kopš sestdienas neko nestāsta par notiekošo Doņeckā. Nez kāpēc … Un es vēl sestdien, kad tas notika, prognozēju, ka:
1. ukru „negaidītais” uzbrukums, kuru separātisti gaidīja kopš pamiera pirmās dienas, izgāzīsies;
2. tad, kad tas notiks, separi sados ukriem atkla pa muti un paši pāries pretuzbrukumā, tad pēkšņi atkal „uzmodīsies” visi pučistu un ukru fašistu aizstāvji, ASV Melu departamentu un Latvijas ne mazāk melīgos medijus ieskaitot un atsāksies brēkšana par Krievijas „iebrukumu”, separu „noziegumiem” un viss tas pārējais sviests, ko klausāmies pēdējo pusgadu;
3. pamiera laušanā tiks apsūdzēti tieši separātisti.
Tieši tā arī notiek. Un nabaga Latvijas lumpenīši atkal tiek biedēti ar „krievu briesmām”.
Kurmi, Kurmi – Ukrainas bruņotajos spēkos soc tīklu lietošana nav aizliegta (atšķirība no Krievijas) – tā ka Ukrainas puses notikumi momentā nokļūst Ukrainas medijos. Bet tur šobrīd ir ziņas vien par intensīvu karu Doņeckas lidostas, Gorlovkas un Debalcevo apkārtnē, dēļ tā, ka teroristi vai krievijas armijas daļas apiet un uzbrūk Ukraiņu pozīcijām.
Piedevām – Tev ar loģiku kautkas nav kartībā. Ja jau Ukraiņi būtu nolēmuši iet uzbrukumā – tad kāda velna pēc pieņēma vakardien likumu par īpašo statusu teroristu sagrābtajai teritorijai Radā pieņēma? Un kāda velna pēc tad Ukraiņi ierakumus rok un pozīcijas nostiprina (par šo dikti iebilda arī teroristu runasvīri)? Ierakumi uzbrukumā neiet.
(vienīgais kur piekrītu – gūt informaciju par situāciju Ukrainā no Latvijas medijiem ir bezjēdzīgi – mums ziņas atnāk ar 1-7 dienu nokavēšanos (juku jukām) un ar dazādiem izpušķojumiem. Labāk lasīt pašu Ukraiņu medijus – tur var atrast gan Prezidenta, gan valdības, gan dŗosībnieku, gan kareivju, gan dažāda tipa civilo pausto informāciju (tai skaitā teroristu un vinu barvežu pausto) un kopumā var saprast patieso situāciju.
Mana prognoze par militāro situāciju – teroristi un Krievijas armija pakāpeniski eskalēs situāciju, līdz pamazām būs atkal pilna apmēra karš. Ņemot vērā, ka daļa Krievijas regulārā karaspēka vienības ir izvestas no Ukrainas, tad sākotnēji Ukrainas spēkiem ir labas iespējas noturēt esošās pozīcijas. Bet, ja atkal iesaistīsies jaunas Krievijas armijas daļas, tad būs apdraudētas Ukraiņu pozīcijas pie Debalcevo un pie Gorlovkas-Doņeckas.
1. pučistu kontrolētie propagandas mediji ir tie vienīgie īstie, kuriem var ticēt, vai ne? … : )))))))))))))))))
2. Atkārtošu. Es jau SESTDIEN šepat IR lapā ievietoju saiti ar sarastu, kurās apdzīvotajās vietā ir atsākušās kaujas. Un atsāka tās ukru terori. Tādas pašas saites varu iedot par svētdienu, pirmdienu, otrdienu. Ja, kā tu apgalvo, ukri šajās dienās neuzbruka novorosiem, kāpēc tādā gadījumā viņi jau sestdien nebrēca, ka pamiers ir pārkāpts? Ja notiek KAUJAS? Tieši tas, ko APGALVOJA savukārt separi? KLUSĒT par kauju atjaunošanu ir ieinteresēta tieši tā puse kura pamieru ir pārkāpusi. Ukri klusēja. Separi – ne. Kā tev pašam ar loģiku, draudziņ? … : )
3. savu sviestaino likumu, kurš domāts uzkāršanai uz nagliņas tualetē, pieņēma propagandas nolūkos. Tāpat kā propagandas nolūkos solīja mieru. Un jau šodien ir ierosināta šī likuma atcelšana … katrā gadījumā separi par šo likumu ilgi un gari smējās … Ierakumus rok tāpēc, ka zina – pēc kaujas darbības atsākšanās nāksies atkal mukt. Un tāpēc, ka tagad arī separiem ir artilērija, ko viņi ukriem ir atņēmuši. Nav vairs maijs.
4. mana prognoze. Velns viņu zina, kas būs militārajā jomā. Jo kopš NATO iejaukšanās – ja nezināji, šobrīd NATO rīko „mācības” Ukrainā plus uzsāktas KAUJAS TEHNIKAS piegādes ukriem (arī nezināji ??), konflikts pāriet jaunā kvalitātē. Nato vēlas kara eskalāciju. Ved iekšā savus mīzējus, piegādā tankus un artilēriju, pieveda savu kara floti Krimas krastiem. Krievi ir atbildējuši ar paziņojumu, ka pieaudzēs līdz pilnam štatam savu Krimā esošo grupējumu. Un. Tagad arī viņi var jau pilnīgi legāli sarīkot kādas savas „mācības” DRN teritorijā, ievest SAVUS tankus. Jo NATO to dara. Sarīkot pat „mācības” Piedņestrā, mājiens uz ko ir Lavrova šodien paustā „dziļā rūpe” par Rumānijas intervences plāniem … : )
Pateicoties NATO mīzējiem ukri tūlīt nonāks situācijā, kad tiem būs nevis viena fronte valsts austrumos, bet gan trīs – plus vēl Dienvidos no Krimas un plus vēl dienvidrietumos … tā teikt – ko pasūtījāt … : )
Kurā brīdī jeņķi nomīzīs un laidīsies lapās – nezinu, bet par to, ka laidīsies, man nav ne mazāko šaubu.
Toties ekonomiskajā jomā viss ir pilnīgi skaidrs. Ukrainu gaida absolūts kolapss. Auksta bada ziema. Kuras laikā paši maidaņuki noskalpēs savus jaunizceptos vadonīšus. Krievijai pat rokas smērēt nevajadzēs. Un pēc tās, pēc ziemas – viedā Eiropa iegūs sev kaimiņos pusbandītisku diktatorisku režīmu, kura iedzīvotāji dziļi nīdīs eiropiešus par visu to, ko tie kopā ar jeņķiem izdarīja ar valsti pēdējo pāris gadu laikā …
atkal jau kolaborants un kremļ-nacists kurmeklis savus melus un naidu te bīda. savus linkus no kremļa propagandas avotiem vari droši paturēt pie sevis, neviens adekvāts cilvēks tāpat tos nopietni neuztvers
1. Ukraina ir bardaks – “pucisti” smagakaja gadījumā kontrole pāris mēdijus.
Tapēc es ar ļoti lielam šaubam klausos RNBO teikto.
Pamata skatos censor.net.us un unian.net. Tur ir pārstavēti dažādi viedokļi.
Un http://liveuamap.com/ ir laba notikumu lenta (karti gan viņi nespēj atjaunot atbilstoši notikumiem jau labu laiku)
2. Arī Ukraiņi katru dienu ziņo par pamiera pārkapšanu un par kaujām. Bet – tā ka Ukraina ir ieinteresēta pamieru noturēt (tieši tapēc, ka vadība saprot, ka nespej uzvarēt Krieviju) – tad Ukraina no savas puses pieturas pie pamiera.
3. likums – piekrītu. Protams, ka Maskavai un teroristiem tas nav pieņemams un par to nevienosies.
par ierakumiem … uzbrukt jau iepriekš zinot, ka būs jāmūk … vai Tu jocīgs esi?
Par to, ka Ukriem atņēmuši … zinot cik daudz tur munīcijas jau izšauts, cik sabombardets – vai Tev nešķiet, ka ukraiņiem nevar atņemt vairāk munīciju un ieročus ka viņiem ir? Un – Ukrainai nav ejoši T-72 tankti. Tos nevar atņemt Ukriem, jo viņiem ejosu nav. Vēl jo mazāk ukraiņiem varetu atņemt BTR-82 un daudz cita veida bruņojumu, kāds nekad nav bijis Ukrainas bruņojumā. Nav ne mazako šaubu, ka teroristus apbruņo no Krievijas puses.
4. Mācības notiek RietumUkrainā – tur piedalās ļoti neliels NATO kareivju skaits – tai skaitā kādi padsmit no Latvijas. Mācības bija plānotas jau sen pirms Maidana. Ieroču pārdošana Ukrainai itkā esot uzsākta (nav tikai konkretu ziņu – kādi un no kā) – neredzu tur neko nosodāmu. NATO flote, kas piedalījas jūras macības jau daļēji atstajusi melno jūru un pie Krimas nebija pievesti – mācības notika netālu no Odesas.
Bet redz kur tu Kurmi pilnība pareizi esi sapratis – Krievija militari draud arī Moldovai un draud Ukrainā veikt militaru iebrukumu arī no Krimas puses. Piedņestrā – par laimi ir ļoti neliels Krievijas regulāras armijas kontingents un ir diezgan problemātiski pievest papildspēkus. Bet … manuprāt Ukraina un NATO nedaudz par zemu novertē Piedņestras paramilitāros spēkus.
Par Ukrainas ekonomikas kolapsu … viegli jau nebūs, bet gan ASV, gan Eiropa ir apsolījusi samēra daudz naudas, lai Ukraina varētu sagaidīt sankciju iedarbību Krievijā – ta ka – vēl nevar skaidri pateikt, kurā valstī ekonomiskais kolaps pienāks ātrāk.
Rekur pat “Novorosijas” officiālie saka, ka Ukraiņi neuzbrūk
Сводки от ополчения Новороссии
17.09.14. Обзор боевой ситуации от военного аналитика.
“Сразу скажу, что в ЛНР пока тишина, а значит весь обзор будет посвящен ДНР.
За вечер 16-го сентября становится очевидным, что хунта выбрала играть без риска. То есть пытаться переломить ход боев контрнаступлением она не будет. Резервы были брошены на поддержку группировок очутившихся в окружении. Прорыв двух танковых рот в донецкий аэропорт (скорее всего сняты из под Волновахи). Попытки прорваться через Пантелеймоновку к Ждановке (думаю часть сил снята из под Дебальцево). Все это говорит о том, что хунта пытается сначала стабилизоровать начавший было разваливаться северный фронт.
Теперь кратко по направлениям.
Мариуполь. Несколько дней назад хунта сюда стягивала войска. Теперь спешно перебрасывает их на север. Это говорит о том. что наступление ВСН достигло своих целей. Планы хунты серьезно нарушены. Это же показывает и обстановка на других направлениях.
Юг и юго-запад Донецка. Бои практически стихли. Хунта перебрасывает силы севернее для помощи аэропорту.
Севернее Донецка. 15-го к ночи разгром группировки хунты в районе аэропорта был полный. Выбили всю бронетехнику. Но пришло сообщение о прорыве в этот район двух танковых рот (скорее всего из района Угледар-Волноваха), что стабилизировало линию фронта на некоторое время и поражение войск хунты не превратилось в катастрофу.
Пантелеймоновка. Ожесточенные бои. Хунта подтянув резервы пытается переломить ситуацию в свою пользу. Пока безуспешно.
Дебальцево. Хунта до сих пор проводит разведку боем по различным направлениям. Но в наступление пока не переходит. Вчерашний поиск на Стаханов “остудил” горячие головы. Теперь они ищут слабые места в обороне ВСН.
Итоги. В общем есть основания считать, что удар ВСН на северном фронте спутал карты противника и заставил вместо готовившегося наступления спасать свои окруженные войска. Есть ли у них силы помимо? Думаю есть, но на генеральное наступление их явно не хватит. Отсюда не факт, что хунта его сможет начать в ближайшую неделю. Если вообще сможет. ВСН скорее всего сосредоточится на уничтожении окруженных группировок ВСУ (Ждановка, Дебальцево, Аэропорт). Наступать дальше в свете перебросок резервов хунты на этом направлении смысла уже нет.”
1. Nu redz. Kas meklē, tas atrod! Un tagad paņem un tajos pašos tevis citētajos avotos pameklē informāciju no sestdienas, svētdienas – kad „bija spēkā pamiers” ! … : )
Šodenas svdokas vari man nepeistot, jo šodien ukriem jau iestājās baltas polārais zvērs. Tāpēc jau tā spiegšana sākas par „pamiera pārkāpšanu”. Šodien – jā, jau pretuzbrukumā dodas separi.
2. „tad Ukraina no savas puses pieturas pie pamiera.” ???? Tu taču pats man tikko kā citēji avotus, kur ir objektīva infromācija. Nu tad IZLASI, ko tur ļaudis raksta par šo pamieru, to, kā ukri to ievēro, un cik cilvēku ir jau gājuši bojā šī „pamiera” laikā. Tev ar pirkstu jāiebaksta, viss jāsagremo un vēl mutītē jāieliek?
3. a kāds sakars tankam T-72 ar to – ir vai nav tur Krievijas armija? Kāpēc šis tanks? Un kāpēc vispār šāds jautājums? Ukru pusē karo piemēram rumāņu LAROM un spāņu Teruel-3 raķešu sistēmas, Grad analogi, tikai jaunāki un modernāki. Un ko, tas uzreiz „pierāda”, ka tur ukru pusē karo rumāņu un spāņu armija ?? Satrp citu – sši sistēmas ukriem tagad var atņemt. Un tad pēc tavas loģikas sanāks, ka tagad separu pusē karo rumāņu un spāņu armijas? …. : )
Munīcijas ukriem pietiek vēl 5 kara gadiem. Kopš padomju laikiem krājumi – lielās PSRS laiku Ukrainas kara apgabala mobilizācijas noliktavas.
3. „ļoti neliels NATO kareivju skaits” – pāri par tūkstoti. Toties ļoti labi bruņots un aprīkots. Gandrīz katram otrajam kareivim pa tankam vai citai tehnikai … Kur tā paliks pēc mācību beigām?
4. flote – pie Krimas nebija pievesti ? A tev ir vismazākais priekšstats, kur atrodas Odesa? Kā, interesanti iespējams piebraukt Odesai, nepaejot garām Krimai? Kad pēdējo reizi esi kartē skatījies? … : )))
Un. Krievija. NEDRAUD. Nevienam. Atšķirībā no visādiem jeņķu, Nato un ES klauniem. Tie ir Rietumi, kuri jau pusgadu to vien dara, kā draud un biedē un atkal draud te ar sankcijām, te ar izolāciju, ta ar attiecību saraušanu, te ar Santa Klausa dusmām … : )
A Krievija vienkārši tad, kad uzskata, a tās mērs ir pilns, paņem un izdara to, ko uzskata par vajadzīgu. Piemēram – nobloķē ukru armijas vienības Krimā un ļauj cilvēkiem mierīgi nobalsot referendumā … : )
Komentāri (32)
aigarsaboltins 17.09.2014. 16.58
Domāju, ka Pļūtiņam tāda pārmešana par kaut kā nepildīšanu nav ne pie galvas, ne pakaļas. Viņš sapratīs tikai tad, kad saņems zvēlienu ar bomi starp acīm. Gluži tāpat kā mūsu 300 000 apknaibīto aliensu – ar kāju pa dir4u un uz dzimteni prom, lai tur gaudo aizrīdamies. Brīnos, ka pieauguši cilvēki nesaprot, ka ar mongoļtatāriem nav iespējams sarunāties, viņi saprot tikai jau manis minēto pieeju.
0
Ansis 17.09.2014. 12.31
Piemirsu pieminēt pie avotiem:
http://vk.com/strelkov_info
Tur joprojam regulāri parādās materiali, kas nav pilnība saskaņoti ar DTR un LTR un Maskas officiālo pozīciju un no tiem var ļoti skaidri sekot notikumu attīstibai no “opolčencu” puses.
Var arī redzēt, ka pa pašās republikās notiek cīņa starp “vietējiem” līderiem un Maskavas ieceltajiem.
0
Dina 17.09.2014. 09.00
Kas izdzirdēju šo „jaunumu” pa radio, no rīta uz darbu braucot, gandrīz vai avāriju sarīkoju no smiekliem. Kā tad, kā tad. Pamiers ir lauzts jau kopš sestdienas. Karš iet vaļā pilnā sparā un to izdarīja – pamieru lauza kā reize pro-rietumnieciskie fašisti. Tieši tāpēc mūsu „objetīvie mediji” kopš sestdienas neko nestāsta par notiekošo Doņeckā. Nez kāpēc … Un es vēl sestdien, kad tas notika, prognozēju, ka:
1. ukru „negaidītais” uzbrukums, kuru separātisti gaidīja kopš pamiera pirmās dienas, izgāzīsies;
2. tad, kad tas notiks, separi sados ukriem atkla pa muti un paši pāries pretuzbrukumā, tad pēkšņi atkal „uzmodīsies” visi pučistu un ukru fašistu aizstāvji, ASV Melu departamentu un Latvijas ne mazāk melīgos medijus ieskaitot un atsāksies brēkšana par Krievijas „iebrukumu”, separu „noziegumiem” un viss tas pārējais sviests, ko klausāmies pēdējo pusgadu;
3. pamiera laušanā tiks apsūdzēti tieši separātisti.
Tieši tā arī notiek. Un nabaga Latvijas lumpenīši atkal tiek biedēti ar „krievu briesmām”.
6
Ansis > Dina 17.09.2014. 09.33
Kurmi, Kurmi – Ukrainas bruņotajos spēkos soc tīklu lietošana nav aizliegta (atšķirība no Krievijas) – tā ka Ukrainas puses notikumi momentā nokļūst Ukrainas medijos. Bet tur šobrīd ir ziņas vien par intensīvu karu Doņeckas lidostas, Gorlovkas un Debalcevo apkārtnē, dēļ tā, ka teroristi vai krievijas armijas daļas apiet un uzbrūk Ukraiņu pozīcijām.
Piedevām – Tev ar loģiku kautkas nav kartībā. Ja jau Ukraiņi būtu nolēmuši iet uzbrukumā – tad kāda velna pēc pieņēma vakardien likumu par īpašo statusu teroristu sagrābtajai teritorijai Radā pieņēma? Un kāda velna pēc tad Ukraiņi ierakumus rok un pozīcijas nostiprina (par šo dikti iebilda arī teroristu runasvīri)? Ierakumi uzbrukumā neiet.
(vienīgais kur piekrītu – gūt informaciju par situāciju Ukrainā no Latvijas medijiem ir bezjēdzīgi – mums ziņas atnāk ar 1-7 dienu nokavēšanos (juku jukām) un ar dazādiem izpušķojumiem. Labāk lasīt pašu Ukraiņu medijus – tur var atrast gan Prezidenta, gan valdības, gan dŗosībnieku, gan kareivju, gan dažāda tipa civilo pausto informāciju (tai skaitā teroristu un vinu barvežu pausto) un kopumā var saprast patieso situāciju.
Mana prognoze par militāro situāciju – teroristi un Krievijas armija pakāpeniski eskalēs situāciju, līdz pamazām būs atkal pilna apmēra karš. Ņemot vērā, ka daļa Krievijas regulārā karaspēka vienības ir izvestas no Ukrainas, tad sākotnēji Ukrainas spēkiem ir labas iespējas noturēt esošās pozīcijas. Bet, ja atkal iesaistīsies jaunas Krievijas armijas daļas, tad būs apdraudētas Ukraiņu pozīcijas pie Debalcevo un pie Gorlovkas-Doņeckas.
0
Dina > Dina 17.09.2014. 11.50
1. pučistu kontrolētie propagandas mediji ir tie vienīgie īstie, kuriem var ticēt, vai ne? … : )))))))))))))))))
2. Atkārtošu. Es jau SESTDIEN šepat IR lapā ievietoju saiti ar sarastu, kurās apdzīvotajās vietā ir atsākušās kaujas. Un atsāka tās ukru terori. Tādas pašas saites varu iedot par svētdienu, pirmdienu, otrdienu. Ja, kā tu apgalvo, ukri šajās dienās neuzbruka novorosiem, kāpēc tādā gadījumā viņi jau sestdien nebrēca, ka pamiers ir pārkāpts? Ja notiek KAUJAS? Tieši tas, ko APGALVOJA savukārt separi? KLUSĒT par kauju atjaunošanu ir ieinteresēta tieši tā puse kura pamieru ir pārkāpusi. Ukri klusēja. Separi – ne. Kā tev pašam ar loģiku, draudziņ? … : )
3. savu sviestaino likumu, kurš domāts uzkāršanai uz nagliņas tualetē, pieņēma propagandas nolūkos. Tāpat kā propagandas nolūkos solīja mieru. Un jau šodien ir ierosināta šī likuma atcelšana … katrā gadījumā separi par šo likumu ilgi un gari smējās … Ierakumus rok tāpēc, ka zina – pēc kaujas darbības atsākšanās nāksies atkal mukt. Un tāpēc, ka tagad arī separiem ir artilērija, ko viņi ukriem ir atņēmuši. Nav vairs maijs.
4. mana prognoze. Velns viņu zina, kas būs militārajā jomā. Jo kopš NATO iejaukšanās – ja nezināji, šobrīd NATO rīko „mācības” Ukrainā plus uzsāktas KAUJAS TEHNIKAS piegādes ukriem (arī nezināji ??), konflikts pāriet jaunā kvalitātē. Nato vēlas kara eskalāciju. Ved iekšā savus mīzējus, piegādā tankus un artilēriju, pieveda savu kara floti Krimas krastiem. Krievi ir atbildējuši ar paziņojumu, ka pieaudzēs līdz pilnam štatam savu Krimā esošo grupējumu. Un. Tagad arī viņi var jau pilnīgi legāli sarīkot kādas savas „mācības” DRN teritorijā, ievest SAVUS tankus. Jo NATO to dara. Sarīkot pat „mācības” Piedņestrā, mājiens uz ko ir Lavrova šodien paustā „dziļā rūpe” par Rumānijas intervences plāniem … : )
Pateicoties NATO mīzējiem ukri tūlīt nonāks situācijā, kad tiem būs nevis viena fronte valsts austrumos, bet gan trīs – plus vēl Dienvidos no Krimas un plus vēl dienvidrietumos … tā teikt – ko pasūtījāt … : )
Kurā brīdī jeņķi nomīzīs un laidīsies lapās – nezinu, bet par to, ka laidīsies, man nav ne mazāko šaubu.
Toties ekonomiskajā jomā viss ir pilnīgi skaidrs. Ukrainu gaida absolūts kolapss. Auksta bada ziema. Kuras laikā paši maidaņuki noskalpēs savus jaunizceptos vadonīšus. Krievijai pat rokas smērēt nevajadzēs. Un pēc tās, pēc ziemas – viedā Eiropa iegūs sev kaimiņos pusbandītisku diktatorisku režīmu, kura iedzīvotāji dziļi nīdīs eiropiešus par visu to, ko tie kopā ar jeņķiem izdarīja ar valsti pēdējo pāris gadu laikā …
0
Zoņtiks > Dina 17.09.2014. 12.09
atkal jau kolaborants un kremļ-nacists kurmeklis savus melus un naidu te bīda. savus linkus no kremļa propagandas avotiem vari droši paturēt pie sevis, neviens adekvāts cilvēks tāpat tos nopietni neuztvers
0
Ansis > Dina 17.09.2014. 12.27
1. Ukraina ir bardaks – “pucisti” smagakaja gadījumā kontrole pāris mēdijus.
Tapēc es ar ļoti lielam šaubam klausos RNBO teikto.
Pamata skatos censor.net.us un unian.net. Tur ir pārstavēti dažādi viedokļi.
Un http://liveuamap.com/ ir laba notikumu lenta (karti gan viņi nespēj atjaunot atbilstoši notikumiem jau labu laiku)
2. Arī Ukraiņi katru dienu ziņo par pamiera pārkapšanu un par kaujām. Bet – tā ka Ukraina ir ieinteresēta pamieru noturēt (tieši tapēc, ka vadība saprot, ka nespej uzvarēt Krieviju) – tad Ukraina no savas puses pieturas pie pamiera.
3. likums – piekrītu. Protams, ka Maskavai un teroristiem tas nav pieņemams un par to nevienosies.
par ierakumiem … uzbrukt jau iepriekš zinot, ka būs jāmūk … vai Tu jocīgs esi?
Par to, ka Ukriem atņēmuši … zinot cik daudz tur munīcijas jau izšauts, cik sabombardets – vai Tev nešķiet, ka ukraiņiem nevar atņemt vairāk munīciju un ieročus ka viņiem ir? Un – Ukrainai nav ejoši T-72 tankti. Tos nevar atņemt Ukriem, jo viņiem ejosu nav. Vēl jo mazāk ukraiņiem varetu atņemt BTR-82 un daudz cita veida bruņojumu, kāds nekad nav bijis Ukrainas bruņojumā. Nav ne mazako šaubu, ka teroristus apbruņo no Krievijas puses.
4. Mācības notiek RietumUkrainā – tur piedalās ļoti neliels NATO kareivju skaits – tai skaitā kādi padsmit no Latvijas. Mācības bija plānotas jau sen pirms Maidana. Ieroču pārdošana Ukrainai itkā esot uzsākta (nav tikai konkretu ziņu – kādi un no kā) – neredzu tur neko nosodāmu. NATO flote, kas piedalījas jūras macības jau daļēji atstajusi melno jūru un pie Krimas nebija pievesti – mācības notika netālu no Odesas.
Bet redz kur tu Kurmi pilnība pareizi esi sapratis – Krievija militari draud arī Moldovai un draud Ukrainā veikt militaru iebrukumu arī no Krimas puses. Piedņestrā – par laimi ir ļoti neliels Krievijas regulāras armijas kontingents un ir diezgan problemātiski pievest papildspēkus. Bet … manuprāt Ukraina un NATO nedaudz par zemu novertē Piedņestras paramilitāros spēkus.
Par Ukrainas ekonomikas kolapsu … viegli jau nebūs, bet gan ASV, gan Eiropa ir apsolījusi samēra daudz naudas, lai Ukraina varētu sagaidīt sankciju iedarbību Krievijā – ta ka – vēl nevar skaidri pateikt, kurā valstī ekonomiskais kolaps pienāks ātrāk.
0
Ansis > Dina 17.09.2014. 12.45
Rekur pat “Novorosijas” officiālie saka, ka Ukraiņi neuzbrūk
Сводки от ополчения Новороссии
17.09.14. Обзор боевой ситуации от военного аналитика.
“Сразу скажу, что в ЛНР пока тишина, а значит весь обзор будет посвящен ДНР.
За вечер 16-го сентября становится очевидным, что хунта выбрала играть без риска. То есть пытаться переломить ход боев контрнаступлением она не будет. Резервы были брошены на поддержку группировок очутившихся в окружении. Прорыв двух танковых рот в донецкий аэропорт (скорее всего сняты из под Волновахи). Попытки прорваться через Пантелеймоновку к Ждановке (думаю часть сил снята из под Дебальцево). Все это говорит о том, что хунта пытается сначала стабилизоровать начавший было разваливаться северный фронт.
Теперь кратко по направлениям.
Мариуполь. Несколько дней назад хунта сюда стягивала войска. Теперь спешно перебрасывает их на север. Это говорит о том. что наступление ВСН достигло своих целей. Планы хунты серьезно нарушены. Это же показывает и обстановка на других направлениях.
Юг и юго-запад Донецка. Бои практически стихли. Хунта перебрасывает силы севернее для помощи аэропорту.
Севернее Донецка. 15-го к ночи разгром группировки хунты в районе аэропорта был полный. Выбили всю бронетехнику. Но пришло сообщение о прорыве в этот район двух танковых рот (скорее всего из района Угледар-Волноваха), что стабилизировало линию фронта на некоторое время и поражение войск хунты не превратилось в катастрофу.
Пантелеймоновка. Ожесточенные бои. Хунта подтянув резервы пытается переломить ситуацию в свою пользу. Пока безуспешно.
Дебальцево. Хунта до сих пор проводит разведку боем по различным направлениям. Но в наступление пока не переходит. Вчерашний поиск на Стаханов “остудил” горячие головы. Теперь они ищут слабые места в обороне ВСН.
Итоги. В общем есть основания считать, что удар ВСН на северном фронте спутал карты противника и заставил вместо готовившегося наступления спасать свои окруженные войска. Есть ли у них силы помимо? Думаю есть, но на генеральное наступление их явно не хватит. Отсюда не факт, что хунта его сможет начать в ближайшую неделю. Если вообще сможет. ВСН скорее всего сосредоточится на уничтожении окруженных группировок ВСУ (Ждановка, Дебальцево, Аэропорт). Наступать дальше в свете перебросок резервов хунты на этом направлении смысла уже нет.”
50058
one hour ago
0
Dina > Dina 17.09.2014. 15.31
1. Nu redz. Kas meklē, tas atrod! Un tagad paņem un tajos pašos tevis citētajos avotos pameklē informāciju no sestdienas, svētdienas – kad „bija spēkā pamiers” ! … : )
Šodenas svdokas vari man nepeistot, jo šodien ukriem jau iestājās baltas polārais zvērs. Tāpēc jau tā spiegšana sākas par „pamiera pārkāpšanu”. Šodien – jā, jau pretuzbrukumā dodas separi.
2. „tad Ukraina no savas puses pieturas pie pamiera.” ???? Tu taču pats man tikko kā citēji avotus, kur ir objektīva infromācija. Nu tad IZLASI, ko tur ļaudis raksta par šo pamieru, to, kā ukri to ievēro, un cik cilvēku ir jau gājuši bojā šī „pamiera” laikā. Tev ar pirkstu jāiebaksta, viss jāsagremo un vēl mutītē jāieliek?
3. a kāds sakars tankam T-72 ar to – ir vai nav tur Krievijas armija? Kāpēc šis tanks? Un kāpēc vispār šāds jautājums? Ukru pusē karo piemēram rumāņu LAROM un spāņu Teruel-3 raķešu sistēmas, Grad analogi, tikai jaunāki un modernāki. Un ko, tas uzreiz „pierāda”, ka tur ukru pusē karo rumāņu un spāņu armija ?? Satrp citu – sši sistēmas ukriem tagad var atņemt. Un tad pēc tavas loģikas sanāks, ka tagad separu pusē karo rumāņu un spāņu armijas? …. : )
Munīcijas ukriem pietiek vēl 5 kara gadiem. Kopš padomju laikiem krājumi – lielās PSRS laiku Ukrainas kara apgabala mobilizācijas noliktavas.
3. „ļoti neliels NATO kareivju skaits” – pāri par tūkstoti. Toties ļoti labi bruņots un aprīkots. Gandrīz katram otrajam kareivim pa tankam vai citai tehnikai … Kur tā paliks pēc mācību beigām?
4. flote – pie Krimas nebija pievesti ? A tev ir vismazākais priekšstats, kur atrodas Odesa? Kā, interesanti iespējams piebraukt Odesai, nepaejot garām Krimai? Kad pēdējo reizi esi kartē skatījies? … : )))
Un. Krievija. NEDRAUD. Nevienam. Atšķirībā no visādiem jeņķu, Nato un ES klauniem. Tie ir Rietumi, kuri jau pusgadu to vien dara, kā draud un biedē un atkal draud te ar sankcijām, te ar izolāciju, ta ar attiecību saraušanu, te ar Santa Klausa dusmām … : )
A Krievija vienkārši tad, kad uzskata, a tās mērs ir pilns, paņem un izdara to, ko uzskata par vajadzīgu. Piemēram – nobloķē ukru armijas vienības Krimā un ļauj cilvēkiem mierīgi nobalsot referendumā … : )
0