Birkerts: Bibliotēka ir vieta, kur glabājas tautas kultūras vērtības

50

Komentāri (50)

Edzs 31.08.2014. 01.50

kad reiz beigsim svinēt okupāciju?

Trīs brāļi ir likvidēti, bet dzīres arī mēra laikā turpinās. kas teica ka naudas nav??

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/521837-okupacijas_muzeja_ekas_rekonstrukcijai_pieskir_74_miljonus_eiro

“Okupācijas muzeja ēkas rekonstrukcijai piešķir 7,4 miljonus eiro …Ministru kabinets nolēma, ka kompleksa pirmā kārta jeb Latvijas Okupācijas muzeja ēkas rekonstrukcija un tā piebūves – «Nākotnes nama» – celtniecība jāpabeidz līdz 2016.gada 1.oktobrim…

Savukārt kompleksa otrā kārta jeb Padomju okupācijas upuru piemiņas memoriāla Latviešu strēlnieku laukumā būvniecība jāpabeidz līdz 2017.gada 1.jūlijam, vienojās valdība.

Ministri arī nolēma, ka Finanšu ministrijai, sagatavojot priekšlikumus likumprojektam «Par valsts budžetu 2015.gadam», būs jāparedz ilgtermiņa saistības par ēkas Latviešu strēlnieku laukumā 1, Rīgā, rekonstrukciju un piebūves «Nākotnes nams» būvniecību, kā arī Padomju okupācijas upuru piemiņas memoriāla Latviešu strēlnieku laukumā, Rīgā, būvniecību saistīto kapitālieguldījumu izdevumu segšanai VAS «Valsts nekustamie īpašumi» (VNĪ) 2017.gadā 2 354 997 eiro apmērā, 2018.gadā 2 354 997 eiro apmērā, 2019.gadā 2 682 749 eiro apmērā.

Kopējais finansējuma apmērs, kas paredzēts ar būvniecību saistīto kapitālieguldījumu izdevumu segšanai 2017.-2019.gadā ir 7 392 743 eiro…”

– cik ļoti daudz kampēju, labticīgu idiotu un vēl visādu kretīnu starp dzintara latviešiem pie likteņupes brīnumu gaidot dzintarojās.

Gunars Birkerts,- vecs cilvēks varēja kaunēties, bet nē, ir klāt ar maisu.

tas laikam ir liktens būt visu mūžu nepilngadīgiem, – valsts aizsardzībai 2% naudas mums nav un nebūs.

šādi turpinot tā arī nebūs vajadzīga. tāpat kā Zemūdens koncertzāles un Stiklakalnu gaisadārzi.

+4
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Edzs 31.08.2014. 09.15

    ——-

    Latvijas tauta neatzina okupācijas režīmus, pretojās tiem un atguva brīvību, 1990. gada 4. maijā atjaunojot valstisko neatkarību uz valsts nepārtrauktības pamata. Tā godina savus brīvības cīnītājus, piemin svešo varu upurus, nosoda komunistisko un nacistisko totalitāro režīmu un to noziegumus. http://lv.wikipedia.org/wiki/Latvijas_Republikas_Satversmes_preambula

    ===============================================================================

    Laiks cīnīties, laiks svinēt! Saules mūžu 4.maija režīmam!

    Lai svētīts Levits, vienotās vienotības varneši un nomenklatūra!!

    Svētkiem būt (priekš 10-15%)!!!

    Vien tāpēc vien… Egils Levits

    http://www.youtube.com/watch?v=qUoU7aW6cvw

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 30.08.2014. 23.15

man liekas, ka uz Likteņupes vajadzētu būvēt ne tikai koncertzāli, bet arī futbola stadionu, slimnīcas, skolas, kinoteātrus, fabrikas, bankas un Saeimu. Ja arktikas ledus kusīs un Latvija applūdīs tad mēs tos visus varēsim aizvest uz kādu agstāku vietu un tur arī paliksim kamēr Lietuva un Igaunija ies bojā. Mums nevajag tērēt tos 2% aizsardzībai NATO ietvaros, bet būvēt celtnes uz Daugavas un to mūsu prezis Bērziņš varētu skaidri un gaiši krieviski pateikt Obamam Tallinā.

+7
0
Atbildēt

2

gundega_heiberga 29.08.2014. 22.17

Jāmūk prom, pirms parādās nepieminēto teātru ļaudis.

+2
-2
Atbildēt

1

jmaklakovs 29.08.2014. 20.45

Trīs ēkas Rīgā esmu gaidījis. Divas no tām jau gatavas: Melngalvju nams un Gaismas pils. Vēl tikai ceru kādreiz koncertzāli uz AB dambja ieraudzīt.

+4
-4
Atbildēt

38

    andris902 > jmaklakovs 29.08.2014. 21.44

    …par divām minētajām – piekrītu….par trešo – akustisko koncertzāli uz AB dambja – esmu kategoriski pret…domājot racionāli…

    …par Bibliotēku – noņemot ap to savērptās negācijas – paldies!…

    P.S. …vērojot Bibliotēkas kontūras – tā ir daļa no Latvijas kartes – Kolkas rags… :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 29.08.2014. 22.31

    Padomju laikā Rīga un Daugava ir nodalītas viena no otras. Autoceļi, rūpnīcas, grausti. Koncertzāle var kļūt par vienojošo elementu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > jmaklakovs 29.08.2014. 22.45

    ….idejiski to varētu pieņemt, bet…vai mums vēl vajag arī ūdenī sabērtu naudu?…uzturēšanas izmaksas, lai novērstu pārmērīgo mitrumu, ūdens līmeņa svārstības utt. …grandiozām celtnēm ir grandiozas izmaksas…baidos, ka mēs to tuvāko gadu laikā nevarēsim atļauties…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 29.08.2014. 23.40

    Pārmērīgu mitrumu mūsdienās novērš pareiza hidroizolācija. Izmaksas ir pamatīgas, bet pie pareizas apsaimniekošanas tās atmaksājas. Kultūras tūrisms Rīgai būtu tieši laikā. Galvenais Ušakovu ar viņa balagānu turēt pa gabalu!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > jmaklakovs 30.08.2014. 00.22

    …protams, mūsdienās visu var izdarīt – radīt arī koncertzāli zem ūdens….tehniski viss ir iespējams, bet…vai mūsu valsts tik grandiozu projektu var atļauties?…diez vai bagātās valstis spētu pacelt tādas izmaksas…ar labdarību nodarboties mūsdienās arī neviens negrasās, cik maksās biļetes un kas tās varēs atļauties, lai apmeklētu kultūras pasākumus?….vai šāds projekts vajadzīgs tikai ārzemju tūristu piesaistīšanai un mazas daļas valsts bagātāko cilvēku ego apmierināšanai?….

    …ja saskaita visus plusus un mīnusus, diemžēl, mīnusu ir vairāk…akustiskā koncertzāle IR nepieciešama, bet pompozus projektus tomēr vajadzētu atlikt uz “labākiem” laikiem….

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 30.08.2014. 06.34

    Kam mums medicīna, izglītīoba, socialā aizsardzība, būvēsim tik “koncerzāles uz ūdeņiem”, dārgākās biblotekas pasaulē, un citas Potjomkina sādžas, un jutīsimies lieli un vareni, tas nekas, ka to uzturēšan izmaksās dārgāk, kā celšana, kas, mums naudas trūkst?

    Kā kādas mežoņu cilts aborigēni, kas staigā netīrā gurnu apsējā, toties sakarinājuši uz kakla spožas kreļlu virtenes, ko uzskata par pašu svarīgāko, un jūtas laimīgi.

    Un vēl domā, ka visi viņus apbrīno – ai, cik viņi bagāti, kad visi, drīzāk, par viņiem smejas un brīnās – kā tik nabadzīga valsts var šķiest naudu tik dārgām būvēm?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 30.08.2014. 08.00

    zanE. dzeris. “Labākie laiki” ir Norvēģijai, kur 4,5 mlj. iedzīvotāju pēkšņi atraduši milzīgus naftas un gāzes krājumus. Pārējām valstīm šādi labākie laiki nekad nepienāk. Vienmēr atrodas kaut kas svarīgāks.

    Vai nu būvē vai nebūvē.

    Mūsu vislielākais ienaidnieks ir mūsu mazvērtības kompleksi! Baidāmies izcelties, eksportēt, rīkoties. Labāk brauksim citiem mandarīnus lasīt, nekā dibināsim sīku eksporta uzņēmumu.

    Dzeri, zanE – šajā valstī nekas nenotiek! Patīk mums būt maziem un pelēkiem, ka tik kāds par mums nesmejas. Lai smejas! Kamēr smejas radīsim vēl kaut ko!

    P.s. Izzagt var jebkuru projektu. Arī medicīnā, izglītībā un citur.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 30.08.2014. 08.47

    Manuprāt priekštats, ka kādas milzīgi dārgas būves, kas, it kā, kaut ko tur simbolizē, cels tautas pašapziņu, ir maldīgs un arhaisks.

    Tautas pašapziņu, drīzāk, celtu normāla medicīna un visiem pieejama AI, un saprašana, ka nodokļu nauda tiek izlietota lietderīga, kamēr no tā mums nekas nav, var jau, protams, celt pilis, līdzīgi, kā Āzijā ceļ tos tempļus, vai, kā to dara daži diktatori, bet, tas tautas pašapziņu necels.

    Tādas celtnes neatļaujas daudz bagātākas valstis, kuras, iespējams, tāpēc arī ir bagātākas, ka tur naudu izlieto adekvātāk, un ja to sāk celt otrā vai trešā nabadzīgākā valsts Eiropā, tas var izsaukt tikai izbrīnu un neizpratni.

    Visa pasaule zina, ka taisni investīcijas medicīnā un izglītībā ir ilgtermiņa investīcijas, kas dod vislielāko atdevi un ieguldījumu valsts un cilvēku attīstībā, tikai Latvijā uzskata, ka svarīgākas ir popmpozas un dārgas celtnes, izglītību un, it sevišķi, medicīnu, var finansēt pēc atlikuma principa, tas neko labu neliecina par mūsu politiķu kvalitāti.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 30.08.2014. 09.04

    dzeri. Tai normālajai medicīnai un izglītībai arī nepieciešama nauda! Nu tad jautājums tāds – kur tā nauda rodas un kur radīsies? Atbilde ir vienkārša nauda medicīnai būs tad, kad mēs, Tu un es, to nopelnīsim. Ja tīrīsim ielas gaidot, ka kāds piedāvās kaut ko labāku, tad naudas medicīnai nebūs.

    Katram Latvijas iedzīvotājam ir jātiecas kļūt par miljardieri. Pie tā jāradina no mazotnes un ikdienā. Vajadzīga iedvesma. Arī koncertzāle Daugavas vidū.

    Naudu var ņemt no Okupācijas muzeja piebūves.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 30.08.2014. 09.15

    Nauda nepieciešama visam, un Saeimas un valdības atbildība jau ir, kam tā nauda tiek dota – pompozai un dārgai biblotekai, kaut, varēja uzcelt tikpat funkcionālu, bet, desmitreiz lētāku, vai tai pašai medicīnai un izglītībai.

    Un tas atstājot aiz iekavām to milzīgo korupciju, kas notika jau no lēmuma pieņemšanas brīža, visa tā “trīs brāļu” aģentūra, utt., un beidzās ar Grendi, kas biblotekas nobeigšanas darbus bez konkursa iedeva ģimenes drauga firmai.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 30.08.2014. 09.42

    dzeri, es par to, ka pirms dalīšanas, tā nauda kādam ir jārada! Un tie naudas radītāji ir tie cilvēki, kas ikdienā brauc (iet) garām tām pelēkajām vai pompozajām celtnēm. Nauda medicīnai būs pietiekoši tikai tad, kad šim vienkāršajam cilvēkam slēdzītis smadzenēs pārslēgsies no patērēšanas uz radīšanu. Un tas nepārslēgsies kamēr kultivēsim savus mazvērtības kompleksus ar sēru karogiem, likteņdārziem un mazām pelēkām “katikkādsnesmejas”!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 30.08.2014. 10.09

    ——-nomale:”(..) Un tas nepārslēgsies kamēr kultivēsim savus mazvērtības kompleksus ar sēru karogiem, likteņdārziem un mazām pelēkām “katikkādsnesmejas”!

    ===============================================================================

    Nevajag “pārslēgt”,jo tad netikai oligarhi, kampēji un eirokrāti sāks izzust, bet arī Latviešu strēlnieku muzejs tiks atjaunots:

    “Okupācijas muzeja ēkas rekonstrukcijai piešķir 7,4 miljonus eiro”

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/521837-okupacijas_muzeja_ekas_rekonstrukcijai_pieskir_74_miljonus_eiro

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 30.08.2014. 10.28

    Tur jau tā lieta, veseli un izglītoti cilvēki spēj radīt biznesus, spēj strādāt radoši, spēj radīt pievienoto vērtību, spēj domāt atbilstoši pasaules līmenim, nevis arhaiski un piezemēti.

    Toties ārkārtīgi dārgas gan celtniecībā, gamn eksplotācijā ēkas naudu tikai tērē.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 30.08.2014. 12.00

    ——-dzeris49 Tur jau tā lieta,…..

    ===============================================================================

    Lieta nopietna, jo 1991.g. augustā arī bija veseli un izglītoti cilvēki (30. vieta ANO Human development; pašlaik – 48.vieta), kas vēlējās vadošās un valdošās partijas LTF vadībā uzcelt “humānisma valsti, labklājību..utt.utml., sk. Barikadopēdijā, 1989.g.31.maija aicinājums).

    Rezultāts pēc priHvatizācijas, denacionalizācijas un konsolidācijas ir neiepriecinošs – situācija gluži kā 1914.g.:

    “Latvijas sabiedrība ir izveidojusies par dziļi netaisnīgu sabiedrību,…”

    Vita Matīsa,Docteur e Sciences Politiques Université de Genève (UNIGE)

    SKOLOTĀJU KONGRESS 2009.PLENĀRREFERĀTS – “VĒRTĪBU KRĪZE SKOLĀ UN SABIEDRĪBĀ”

    http://www.philos.lv/Vertibu_krize.html

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 30.08.2014. 12.17

    ——“Īvāns: paši esam vainīgi, ka atbalstām zagļus”

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/523783-ivans_pasi_esam_vainigi_ka_atbalstam_zaglus

    ===============================================================================

    Zagļi bija, ir un būs; – taču liel-zagļi/oligarhi nerastos un “valsts nozagšanu” nevarētu īstenot tad, ja AP deputāti 1991.g.21.augustā nobalsojot par pilnīgu neatkarību, būtu nobalsojuši arī par sekojoša panta iekļaušanu Satversmē:

    “Zeme, tās dzīles, ūdeņi un meži ir vienīgi valsts īpašumā”

    (LPSR Konstitūcijas 43.pants)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > jmaklakovs 30.08.2014. 12.46

    …Nomale…neviens jau nenoliedz, ka akustiskā koncertzāle ir vajadzīga…bet…ir jāsamēro vēlmes ar iespējām….līdz šim esam dzīvojuši ar to nerēķinoties un iebraukuši dziļā bedrē…

    …allaž vieglprātīgi esam rēķinājuši tikai projekta izmaksas un vienmēr aizmirsuši uzturēšanas izmaksas…kultūras projektiem nevar prasīt atmaksāšanos, kultūru vienmēr nāksies dotēt, taču nevar prasīt, lai nabadzīgais valsts iedzīvotājs būtu sajūsmā par megabūvēm, kuras tam būs jāapmaksā, bet to “labumus” baudīt, kā zibšņus vien TV ekrānā….

    …pēc valsts aģentūras “Jaunie trīs brāļi” publiskotajiem aprēķiniem, koncertzāles celtniecībai būtu nepieciešami vismaz 62,3 miljoni latu. Koncertzāles ēkas izmaksas paredzētas 38,1 miljons latu, AB dambja rekonstrukcija izmaksātu 14,05 miljonus latu, infrastruktūras pārveide AB dambja tuvumā, ielu un celiņu izbūve – 3,895 miljonus latu, inženierkomunikāciju izbūve – 1,35 miljonus latu, četru joslu tilta izbūve uz Trijādības ielu – 4 728 076 latus, bet gājēju tilta uz Ķīpsalu celtniecība – 1 185 626 latus.

    Koncertzāles pazemes stāvvietas izbūvei nepieciešami aptuveni 36 miljoni latu.

    …tā izmaksas rēķinātas 2007.gadā….kādas tās būtu šodien?…ņemot vērā mūsu tikumus un likumus…

    P.S. …un tad negaidīti uzgāju informāciju, kas publicēta 2013.gadā:

    – “Biroja SZK Arhitekti radītais jaunas akustiskās zāles uz AB dambja projekts pašlaik atrodas attīstīta meta stadijā, ir izanalizēts un publiski apspriests. Plānotās prognozējamās koncertzāles būvniecības izmaksas – 30 miljoni latu, AB dambja stiprināšana, pazemes autostāvvietas izbūve (400 automašīnām) un tiltu izbūve uz dambi – kopā 15,5 milj. latu. Arhitekti ir gatavi izskatīt iespēju samazināt konkursa projekta apjomu un izmaksas”…

    …salīdzināji projekta izmaksas?…jautājumi neradās?…. :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 30.08.2014. 13.23

    zanE. Ja vēlamies, lai ierēdņi nezog, ir jāapkaro korupcija nevis jāatceļ kultūras iestāžu būvniecība!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    EmīlsΔ > jmaklakovs 30.08.2014. 15.20

    Ja RD spēj iedot RS vairāk kā 60 milj dotāciju gadā, tad koncertzāles izmaksas šķiet pavisam niecīgas.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 30.08.2014. 15.40

    >edžiņ,

    Laikam pirmklasīgajā padomju skolā apgūtās prasmes liek izraut ciparus un citātus no konteksta ;)

    Salīdzinot ar 1990. gadu HDI Latvijā ir pieaudzis. Krītošs no 2008.-2011. gadam. Tagad atkal aug.

    Tiesa nedaudzās citās valstīs HDI ir audzis straujāk un tās apdzinušas Latviju.

    Neesmu skaudīgs un man prieks, ka Portugālei uc. gājis nedaudz labāk.

    Human Development Index trends, 1980-2013

    http://hdr.undp.org/en/content/table-2-human-development-index-trends-1980-2013

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 30.08.2014. 16.07

    ——-puika >edžiņ,

    Laikam pirmklasīgajā padomju skolā apgūtās prasmes …

    ===============================================================================

    Re:Baltica pētījumi: Latvijā ir lielākā ienākumu nevienlīdzība Eiropas Savienībā http://www.ir.lv/2012/10/18/infografika-latvijas-ienakumu-nevienlidzibas-plaisa

    Juris Vīksniņš, Džordžtaunas universitātes (Vašingtona) ekonomikas profesors:

    “Latvija joprojām nespēj izrauties”

    Apakšvirsraksts: Baltijas valstis starptautiskā salīdzinājumā

    Vieta (HDI) skalā pēc NEATKARĪBAS atgūšanas, nevis deklarācijas pieņemšanas:

    30;48;55;92;92;92;74;63;50……..http://zagarins.net/sveiks/2001/120501viksnins.htm

    ;48. “Nule kā klajā nācis jaunākais Apvienoto Nāciju Organizācijas izdotais Ziņojums par cilvēces attīstību (Human Development Report), kurā Latvija ieņem 48. vietu starp 187 valstīm. Tiesa, savā valstu grupā – Ļoti augstu attīstītas valstis – Latvija ieņem priekšpēdējo vietu, aiz sevis atstājot vien Argentīnu.”

    Latvija – nevienlīdzības līdere Eiropā

    http://www.diena.lv/latvija/zinas/latvija-nevienlidzibas-lidere-eiropa-14066705

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 30.08.2014. 16.18

    >edžiņ

    Brīnums vai ne, ka no visām ES valstīm tieši Latvija ar lielāko postpadomju domāšanas mantojumu vislielākā ienākumu nevienlīdzība? :D

    Daži ir vielīdzīgāki par citiem – kur gan mēs to apguvām? :D

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > jmaklakovs 30.08.2014. 17.04

    …Nomale… – “Ja vēlamies, lai ierēdņi nezog, ir jāapkaro korupcija nevis jāatceļ kultūras iestāžu būvniecība!”

    ———————————-

    …mēs par abiem un pieaicinot Ķīpu varētu to mēģināt, tikai baidos, ka trijatā, diez vai mums izdosies izkaust korupciju… :)

    …vēlreiz – nav jāatceļ kultūras iestāžu būvniecība, bet tā jāsamēro ar mūsu iespējām….man ļoti negribētos ar kultūras iestāžu būvniecību piedzīvot to pašu, ko esam piedzīvojuši ar ledus haļļu celtniecību – katrā miestā pa hallei, lai celtu savu pašapziņu, lai izrautos no pelēcības un vienveidības…halles ir – tikai nav iespēju tās uzturēt un…gluži nejauši tās pārvēršas par piparbodīšu tirdzniecības centriem….

    …būs!..un esmu pārliecināta – būs arī Rīgā lieliska akustiskā koncertzāle, kuru apmeklēs mani bērni un mazbērni…varbūt pat tuvākās desmitgades laikā…varbūt….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 30.08.2014. 17.29

    >zanE

    Piekrītu Tev par ēku izmantošanu.

    Kongresu nama rekonstrukcijas projekts ļoti lēni, bet pamazām kustas uz priekšu.

    Pēc pārbūves Lielā zāle ne tikai kļūs ietilpīgāka (līdz 1400 skatītāju vietām), bet pateicoties atbilstošajam pārplānojumam un tehniskajam nodrošinājumam, sniegs plašas izmantošanas iespējas dažādu pasākumu – kino, kongresu, dažāda rakstura apskaņotu mūzikas koncertu, teātru, operu un baleta izrāžu, kā arī simfoniskās mūzikas koncertu organizēšanai. To visu nodrošinās jaunizbūvētā pilnā aprīkojuma skatuve ar vislielāko portāla atvērumu Latvijā, kā arī dinamiskās akustikas sistēma, kas nodrošina pasākumam atbilstošu akustisko režīmu zālē.

    http://www.rigasnami.lv/lv/projects/view/14

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 30.08.2014. 18.55

    ——puika:”(..)

    Daži ir vielīdzīgāki par citiem – kur gan mēs to apguvām?”

    ===============================================================================

    PriHvatizācijā, denacionalizācijā, konsolidācijā – neskaitāmajās reformās, kas Latvijas sabiedrību pārvērtušas par “dziļi netaisnīgu sabiedrību” (V.Matīsa, 2009). Starp citu, “veiksmes stāsta” radītāji to neslēpj, bez bailēm par atbildību, atzīst kļūdiņas. Galu galā – virziens jau nemainās:

    “Dombrovskis: Mēs pārāk aizrāvāmies ar liberālisma virzienu ekonomikā”

    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/dombrovskis-mes-parak-aizravamies-ar-liberalisma-virzienu-ekonomika-13945076

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 30.08.2014. 19.15

    >edžiņ

    Ieguvums Latvijas attīstībai no citu radīta satura kopēšanas būs neliels. Vai pat ar mīnuss zīmi, ja kopētā informācija ir novecojusi. ;)

    Tas ir Dombrovska intervijā :D

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > jmaklakovs 30.08.2014. 21.53

    Pīnībā pievienojos nomales visos komentāros paustajam.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 30.08.2014. 22.17

    Pārspīlējot ar būvniecības izmaksām un neatlicinot līdzekļus pašai kultūrai un cilvēkiem varam tikt uzreiz pie kultūras pieminekļiem :D

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 30.08.2014. 23.04

    ——-

    “Tu saki?” (L.Bērziņa)

    Kam “pārspīlējums” un lieli “mīnusi”, a kam…… Nāksies vien ar esošās sistēmas reālijām samierināties, pa 1991.g. nosprausto kursu virzīties:

    “Par Dienvidu tilta celtniecību pārmaksāti 50 miljoni”

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/362386-par_dienvidu_tilta_celtniecibu_parmaksati_50_miljoni

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 30.08.2014. 23.58

    >edžiņ

    Tas jau ir bijis. Nomenklatūra savus ieradumus saglabāja arī pēc 1991. gada.

    Благодаря усилиям Л. З. Мехлиса в этот период были вскрыты некоторые факты коррупции в среде высшей управленческой элиты. Так, в сентябре 1946 г. он доложил Л. П. Берии о злоупотреблении служебным положением заместителями министра трудовых ресурсов СССР П. Г. Москатовым и Г. И. Зеленко, которые израсходовали на строительство собственных дач более 80 тыс. рублей государсвенных средств и использовали бесплатный труд учащихся ремесленных училищ.

    Строительство персональных дач было слабостью и некоторых руководителей Министерства Вооружённых Сил. Л. З. Мехлис сделал представление начальнику Тыла Красной Армии генералу армии А. В. Хрулёву относительно выявленных госконтролёрами зорупотреблений контр-адмирала И. Д. Папанина (размер госсредств, израсходованных на его загородный дом, составил около 250 тыс. рублей, не считая стоимость перевозки стройматериалов и рабочей силы) и маршала войск связи И. Т. Пересыпкина (более 330 тыс. рублей).

    В Министерстве строительства топливных предприятий СССР с одобрения министра А. Н. Задемирко его заместитель Т. Т. Литвинов разрешил израсходовать на оборудование кабинетов для руководства более 1 млн. рублей.

    Министр угольной промышленности западных районов СССР Д. Г. Оника проигнорировал постановление СНК СССР от 2 января 1945 г., запрещавшее расходовать государственные средства на устройство банкетов. Проведение с его участием совещания с передовиками производства Донбасса в мае 1946 г. сопровождалось угощениями за счёт угольных комбинатов на сумму более 350 тыс. рублей.

    11 января 1947 г. Л. З. Мехлис доложил И. В. Сталину о расточительстве, допущенном сразу в двух союзных министерствах – пищевой промышленности и транспортного машиностроения. В первом из них министр В. П. Зотов разрешил содержать в системе Главсахара конюшню, что за неполные два года обошлось бюджету в 754 тыс. рублей. Не отличался рачительностью и министр транспортного машиностроения СССР В. А. Малышев. Как установили госконтролёры, он охотно давал разрешения на устройство банкетов со спиртным. Затраченные за полгода на эти цели госсредства только за полгода составили более 1,8 мл. рублей.

    Постановлением Совета Министров СССР “Об уточнении прав Министерства Государственного Контроля СССР и его представителей на местах” от 26 августа 1948 г. и соответствующим указом Президиума Верховного Совета СССР права госконтролёров, закреплённые за ними с момента образования наркомата в 1940 г., были существенно урезаны.

    Отныне все результаты ревизий и проверок должны были предварительно докладываться в правительство. Отстранение от должности и привлечение виновных к судебной ответственности, ранее входившее в компетенцию министра госконтроля, могли теперь производиться только с разрешения СМ СССР, а на наложение дисциплинарных взысканий требовалось согласие одного из членов Бюро (заместителей председателя) Совета Министров. Было также запрещено производить ревизии министерств, главных управлений и комитетов при правительствах СССР и союзных республик, а также исполкомов областных, краевых советов в целом, допускалось ревизировать деятельность лишь их структурных подразделений.

    http://samlib.ru/t/tjagur_m_i/vorovstvo.shtml

    http://books.google.lv/books?id=Ci4yAAAAMAAJ&q=inauthor:%22%D0%AE%D1%80%D0%B8%D0%B9+%D0%92%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87+%D0%A0%D1%83%D0%B1%D1%86%D0%BE%D0%B2%22&dq=inauthor:%22%D0%AE%D1%80%D0%B8%D0%B9+%D0%92%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87+%D0%A0%D1%83%D0%B1%D1%86%D0%BE%D0%B2%22&hl=lv&sa=X&ei=OTgCVK-VMIGo4gTLq4DQBA&ved=0CCoQ6AEwAg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > jmaklakovs 31.08.2014. 00.06

    Tu te piedāvā neprātīgi tērēt, lai ilgi nekas vēl nenotiktu,,, varbūt parunāsim rī…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 31.08.2014. 08.52

    ——–puika

    Tas jau ir bijis. Nomenklatūra savus ieradumus saglabāja arī pēc 1991. gada.

    ===============================================================================

    Tā bija, ir un būs – bez nomenklatūras (birokrātijas) jau valsts nevar funkcionēt. Jautājums ir par birokrātijas (valsts aparāta) kvalitāti, efektivitāti un “kaitīgo” ieradumu seku apjomiem. Vēlreiz atgādinu – padomju laikos pat teorētiski nebija iespēja “valsts nozagšana” (sk. LPSR Konstitūcijas 11.pants), tikai pēc 1991.g.21.augusta radās iespēja to īstenot. Par tādām briesmām jau 1988.g. Radošo savienību plēnumā stāstīja ANO eksperts M. Ļemeševs, par to 2×2 klāstīja sociologs A.Zinovjevs diskusijā ar politiķi B.Jeļcinu Francijas TV 1990.g. martā. Politiķis solīja savaldīt nomenklatūru, sociologs viņam skaidroja par sociālo likumu darbības nenovēršamību:

    “С социологической точки зрения это шаг бессмысленный. Общество, в котором нет привилегий, развалится. Это все равно что армия, в которой генералы питаются как солдаты. Наличие иерар­хии и привилегий – это нормально… Отказ от них производит сильное впечатление на массы – и будут все кричать ура. Но когда политический деятель совершает такой шаг, это свидетельствует о непонимании закономерностей.(..)

    Можно отменить привилегии, но они восстановятся другими путями! Люди все равно будут получать то, что они могут урвать согласно своему положению.”

    http://zinoviev.info/wps/archives/517

    http://www.youtube.com/watch?v=oRiTNnamTNE

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > jmaklakovs 31.08.2014. 10.27

    nomale

    Ja vēlamies, lai ierēdņi nezog, ir jāapkaro korupcija

    ____________

    Kā tu to iedomājies? Ja čekas sakompromitētie kolorādi, Dombrovskis un Straujuma, izrēķināsies ar NA, ar likumību un tikumību viss būs OK?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 31.08.2014. 12.38

    >edžiņ

    Likumu koriģēšana, lai nesodīti izmantotu valsts līdzekļus savam labumam IR valsts nozagšana. PSRS konstitūcija – smieklīgi. Teorētiski mums jau vajadzēja dzīvot komunismā. :D

    http://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_Perceptions_Index

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 31.08.2014. 13.50

    ——-

    Šics: Latvijas medicīnas sistēma ir sačakarēta http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/sics-latvijas-medicinas-sistema-ir-sacakareta-14068004

    ===============================================================================

    Reāli pēc priHvatizācijas, denacionalizācijas, konsolidācijas u.c. šoka terapijas reformām mēs dzīvajam “izčakarētā” komunismā. Vadošie “čakarētāji” un viņu iedvesmotāji “auseklīši” nespēj un nevēlas apjēgt savu kļūdu iemeslus

    zinātniskā līmenī – aizvien turpina kladzināt par “Latvijas sabiedrības 3 mentālajām problēmām” (A.Kalvītis), “paši esam vainīgi, ka atbalstam zagļus” (D.Īvāns) utt.,utml. Taču sociālo likumu nezināšana vai ignorēšana neaptur to darbošanos / Но эти законы работают. Приведу вам только два из них, они объясняют сегодняшнюю структуру. http://polit.ru/article/2005/09/21/psizm/

    Ne bez pamata padomju sociālās organizācijas (vara+ekonomika+ideoloģija) reformētājus (1993.g.) brīdināja par negatīvajām sekām, kas ir neizbēgamas, ja tiek ignorētas objektīvi pastāvošās likumsakarības:

    “No šķūņa atliekām debeskrāpi neuzcelt. Jums iznāks vēl viens šķūnis, tikai sliktāks.”

    http://www.youtube.com/watch?v=e8Ck8dr01cM

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > jmaklakovs 31.08.2014. 21.15

    edge_indran 12:17 _…par sekojoša panta iekļaušanu Satversmē:

    “Zeme, tās dzīles, ūdeņi un meži ir vienīgi valsts īpašumā”

    (LPSR Konstitūcijas 43.pants)_

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    “zeme un meži”, – to nevar, bet zemes dzīles lielākā daļā pasaules valstu, pat Afrikā pieder valstij. Latvijā ir tā kā to noteicis Grūtups.

    Kurzemē zemes dzīlēs varēs pumpēt naftu un uzglabāt gāzi tāpēc lielas teritorijas jau tagad pieder Krievijas bijušā sūtņa Kalužnija dēlam un ne tikai.

    rietumu ārzemnieki Latvijā nomā mežus, tajos rok kūdru un to neuzskaitītu pa dienu un pa nakti izved no Latvijas.

    Saeimā esošām partijām patīk tas kas notiek, neviena no tām nav ieinteresēta zemes dzīles nodot valstij.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 31.08.2014. 22.46

    Grūtups taču nav importa produkts :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > jmaklakovs 01.09.2014. 02.05

    >edžiņ

    Zinovjevam ir viena tipiska krievu pētnieka iezīme – primārais ir valsts. Mērķis ir valsts. Uz tā pamata tiek būvētas utopiskas sistēmas, kuras ar varu grib uzspiest cilvēkiem.

    Krievijai ir virkne filozofu, kas rakstījuši kaudzēm materiālu par šiem jautājumiem. Galu galā no tā nekas labs nekad nav sanācis.

    Varbūt vienkārši tāpēc, ka cilvēka daba ir tāda – viņš negrib būt skrūvīte /kāda izsapņotā/ sistēmā. ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam