NYT: Krievija uzbrūk Ukrainas Azovas piekrastei (papild.)

83

Komentāri (83)

Zuzanna 28.08.2014. 21.30

Sava taisnība SandraiJ. Papriekšu savs pagalms jāizmēž. Savādāk sanāk tikai bļaušana, kliegšana un ar pirkstu rādīšana uz citiem, kāmēr paši sū..s līdz viduklim jau ja ne dziļāk. Latvieši kā vienmēr grib būt deokrātiskāki par visiem lielajiem demokrātiem – lai mums dirš uz galvas – tās ir viņu cilvēktiesības. Nav brīnums ka krievi mūs nicina – krievi lielākoties “respektē”(vārds “ciena” nederēs jo diez vai šie kādu ciena, t.sk. sevi) un liek mierā tikai tos, kas viņam var pa muti iedot (piem. somus)- tādas tradīcijas.

0
0
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 28.08.2014. 14.00

Ukraiņu tomēr ir 45 miljoni. labi atmetam 20% kā prokrieviskus, tas paliek 35 miljoni…

Nū…Izrāla ar HAMAS galā nevar tikt 20 gadus…

Ko Dievs grib pazudināt, tam viņš atņem prātu…..

Pa čekoju krievu medijus….Rublis atkal krīt…Un ir traks uztraukums par sankcijām pret gāzes sektoru…Laikam zina, kas gaidāms.

Labi, ka Inčukalns pilns, bet nu pāris gadi ar gāzes piegādēm būs riskanti.

+5
-1
Atbildēt

2

    Ligiña Doniña > Jānis Derkusovs 28.08.2014. 14.55

    Senkcijas gāzei nebūs. Eiropa nav gatava noraut stopkrānu, dēļ UA, to jau viņi pateikuši. Latvijai šobrīd varētu būt liels pieprasijums pēc TUA, kā reiz no krieviem, kas bēg no Puķina režīma Krievijā. Inčukalnā gan glabājas ne tikai mūsu gāze, bet arī klientu uzkrājumi. Kā lasu UA nevar izsludināt kara stāvokli, jo atlaists parlaments.Interesanti, cik no 35 mio ir gatavi reāli karot? Un ko Pukins ar Porošenko 2 stundas runāja? p.s. Latvijai Kremlim nepietiks nauda, jo vēl jāiekaro Moldova…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 28.08.2014. 15.02

    nezinu, bet krievi ir nemierīgi par gāzes sektoru. un ES varbūt arī nenoraus, bet ASV var ieviest savas…Un tad, cik sapratu, krīt gāzes cenas…

    Un krievijai var būt arī naudas pietiktu arī Baltijai, bet, cik sapratu, ir sākuši saņemt gruz 200…

    Viņi jau Ukrainā iestigs uz ilgiem gadiem…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 28.08.2014. 13.55

Man šķiet, ka tiek realizēta sen izstrādātā operācija -Stratēģiskais plāns. Kur rezultātā Krievija paņem visu Melnās jūras piekrasti -Abhazija + Doņeckas apgabals…./manuprāt Zaporožje, ja nejaucu-Ukrainas kontrolēta teritorija/…aād līdz Krimai ….Un tad līdz Piedņestrai.

Nu tad Krievija mēģinās okupēt Zaparožjes, Hersonas apgabalus un Odesu.Visdrīzākais būs kontrtrieciens no Krimas teritorijas uz Hersonas un Zaporožjes apgabaliem.

Es tā saprotu, jo citādi šis Krievijas armijas manevrs ir bezjēdzīgs.

Bet ne kur nav teikts, ka krieviem izdosies, jo okupācija ir djelo hlopotnoje.

Viena lieta ir ieņemt, bet pavisam cita noturēt…

+6
-1
Atbildēt

0

garausiitis 28.08.2014. 13.52

Ir priekšlikums … Rietumiem un jenķiem . Atvērt pie Kijevas normālu tirdziņu , kur par 1 EUR teiksim varētu tirgot tankus , iznīcinatājus un citu tehniku … tad būtu pretspars visām pseido tautas armijām ar tirgū pirktu tehniku …

+12
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 28.08.2014. 13.31

Ukrainai jāsāk Tēvijas karš,līdz pēdējam vīram. Te nav variantu. Visi resnie Rietumi, tikai noskatīsies un turpinās izteikt “nožēlu” un viss. UA ir milzīga valsts un var uzvarēt fašistisko Krieviju.

+11
0
Atbildēt

0

sarmitelinde 28.08.2014. 12.08

Bet mani atkal turpina apzagt oligarhi , mana apsaimniekotāja viens no akcionāriem ir Šķēle , un vai man risinājumu manām problēmām gaidīt no Merkeles, no Kamerūna, vai tomēr cerīgāk būtu uz Obamu paļauties. Kā tu esi to plānojusi? Kā saka – no Putina patiesību nav ko gaidīt, tas iekraus pa seju un ar kāju vēl iespers. Bet , kam tad būtu p ienākums mūsu problēmas atrisināt – no šīs jaunās Trejsavienības? Pastāsti man.

+1
-6
Atbildēt

3

    Ojārs > sarmitelinde 28.08.2014. 12.11

    nomainiet apsaimniekotāju (ja nepatīk), vai maini dzīves vietu…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 28.08.2014. 12.20

    bet citiem patīk, un ļoti patīk. Es nevaru viena nomainīt.

    Valdība gatavojas pieņemt likumu par iespēju pāriet uz tiešmaksājumiem, bet pat šobrīd nav EM mājas lapā informācijas par šo likumprojektu, nerunājot par skaidrošanas kampaņām medijos.

    Manas mājas krievvalodīgie īpašnieki, kuri saprotama lieta ir vairākumā, jau ir lēmumu pieņēmuši – paliekam pie apsaimniekotāja, jo par rēķiniem Rīgas siltums prasīšot 3 – 5 eur pa virsu. Un gadā tas ir – līdz 60 eur. Tas ir normāli?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > sarmitelinde 28.08.2014. 13.11

    ——–andrejs nomainiet apsaimniekotāju (ja nepatīk)….

    ===============================================================================

    Собачье сердце.”Мы к вам профессор”

    https://www.youtube.com/watch?v=CTERKXsEEQE

    0
    -2
    Atbildēt

    0

TanteSidra 28.08.2014. 11.37

/

Andrejs Piontkovskis / 2014-08-28, ap plkst. 10 pēc Ljas vas. laika

РАБЫ НЕ МЫ

Eщё 500 российских солдат в сопровождении 50 танков снова заблудились и на этот раз взяли украинский город Новоазовск. Скрывать полномасштабную войну России против Украины более невозможно даже патологическим кремлевским лжецам.

Эта не война за химеру «Русского мира» , провозглашенную в крымской ( судетской ) речи диктатора. Это война за яхты Абрамовича, шубохранилище Якунина, дворцы Роттенбергов, за пожизненную власть пахана российской клептократии.

В ней погибли уже десятки русских мальчиков . Погибнут десятки тысяч. Закончится она позорным поражением России.

Каковы бы ни были первоначальные успехи более мощной российской армии, Кремлю предстоит столкнуться с партизанской войной Повстанческой Армии 45-миллионного украинского народа, объединенного ненавистью и презрением к оккупантам.

Позора этого поражения Россия не выдержит. Он приведет к её окончательному распаду. Долг каждого русского патриота, где бы он сейчас ни был – в кремлевских коридорах власти или за клавиатурой своего ноутбука – сделать все , чтобы остановить кучку безумцев , обманом и насилием овладевших великой страной.

Иначе мы подтвердим слова об уникальном генетическом коде русского народа. Только он окажется кодом рабов.

+11
0
Atbildēt

0

andris902 28.08.2014. 11.32

…Krievijas rīcība ir pretīga, bet…daudzkārt pretīgāka šobrīd ir Rietumu pasaules liekulība un nespēja adekvāti reaģēt uz slepkavnieku ordas ņirgāšanos par rietumnieku diplomātijas šļupstiem…noslepkavoto ukraiņu dzīvības ir arī uz Merkeles, Olanda, Kamerūna, allaž “neitrālo” skandināvu sirdsapziņām….ar savu bezdarbību Rietumu pasaule ir tikpat atbildīga kā Putins…nožēlojamie gļēvuļi!…

+22
-2
Atbildēt

22

    sarmitelinde > andris902 28.08.2014. 11.41

    Es gan nedomāju,ka Rietumiem jāuzņemas lielāka atbildība par notikumiem Ukrainā , kā pašiem ukraiņiem.

    Latvija jau cik gadus ir neatkarīga valsts, mums joprojām ir nepilsoņi.

    Mums ir reemigrācijas plāns, bet nav emigrācijas apturēšanas plāns, par konkrētām rīcībām un rezultātiem nemaz nerunājot.

    Mēs Putina cilvēkiem tirgojam savus uzņēmumus, savu zemi, savas mājas un pilsonību un tad lādējam Merkeli , Obamu un Kamerūnu.

    Tā manā vērtējumā ir divkosīga un zemiska rīcība. Apmēam kā impotents vīrietis sāk lamāt un spārdīt sievieti, nenotikuša akta dēļ. Es no tā norobežojos. Savas utis no kažoka izlasiet.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > andris902 28.08.2014. 11.47

    Jā un vēl – nekur neesmu izlasījusi,ka valsts augstākās amatpersonas būtu skaidrojušas sabiedrības kas un kā katram darāms agresīvā kaimiņa uzbrukuma gadījumā.

    Ja pēkšņi Latvijā iebrūk Krievijas karaspēks ? Atkal sauksiet – maita Merkele?

    Neesmu lasījusi mūsu amatpersonu komentārus par Ilvesa aicinājumu gatavoties karam. Kas mēs esam par tautu un valsti ?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 28.08.2014. 11.48

    SandraJ. Es gan nedomāju,ka Rietumiem jāuzņemas lielāka atbildība par notikumiem Ukrainā , kā pašiem ukraiņiem.

    ——————-

    Neviens Eiropai neliek uzņemties atbildību par ukraiņiem. Eiropai jāuzņemas atbildība par savām deklarētajām vērtībām. Šobrīd izskatās, ka šīs vērtības ir rēķināmas gāzes kubikmetros.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > andris902 28.08.2014. 11.54

    Mīļā, kā tu esi iedomājusies – dzīrojuši visi kopā, bet atbildību tagad gaida no vāciešiem un Merkeles?

    Tālāk – vācieši ir atcēluši biznesprojektus Krievijā ar simtiem miljoniem lieliem zaudējumiem, Tava mīļā Latvijas saeima – nav atcēluši pat uzturēšanās atļauju tirgošanu. Kas ir jaunie Liepājas uzņēmumu investori, Citadeles pircēji? Kas pretendē joprojām uz airbaltic?

    Piedod, bet es nemainu savu viedokli – lieciet man katrs simtss mīnusus, bet man no jūsu divkosības ir nelaba dūša. Pretīgi , ka no citiem gaidiet, bet paši tālāk par tukšrunāšanu netiekat.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 28.08.2014. 11.57

    SandraJ

    Tikai pašsaglabāšanās instinkts. Rietumiem jāapzinās, ja nenobeigs agresīvo tumsonīgo un slimo sātana apsēsto krievu pasauli Ukrainā, tā atnāks pierīties viņu asinis.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > andris902 28.08.2014. 11.57

    jā un kā ir ar Latvijas gāzes atkarību no Krievijas? Kā ir ar Lietuvu salīdzinājumā?

    Tev kauna pašai nav no savas divkosības ?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 28.08.2014. 12.01

    SandraJ. Mana divkosība? Jā Lembergs mani apzaga un turpina apzagt, bet vai tāpēc esmu pelnījis, ka atnāk krievs un mani nošauj?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > andris902 28.08.2014. 12.02

    nu rostin, tu te ar saviem mazajiem karodziņiem nevicinies, tiem ir nulles vērtība.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 28.08.2014. 12.05

    Tikai Lembergs? :)))

    ///////////////

    Jā Lembergs mani apzaga un turpina apzagt

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 28.08.2014. 12.13

    andrejs. Krievijā toni nosaka Putins, Latvijā – Lembergs. Pārējie bandīti tikai pieskaņojas viņu radītajai un uzturētajai sistēmai.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 28.08.2014. 12.18

    andrejs

    Tikai Lembergs? :)))

    ___________________

    Lembergs ir sliktais zaglis, dombrovski, pabriki, kampari un zatļeri, labie.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > andris902 28.08.2014. 12.23

    es gan domāju, ka mums ir triumvirāts – naskie AAA. Varbūt Aivars ir pats ārišķīgākais un mutīgākais, varbūt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 28.08.2014. 12.25

    nomale

    Vai tad Lembergs organizēja Dombrovska un paģeļņiku sarīkoto LM izlaupīšanu, vai Lembergs gatavoja “severstaļ”-CAF PV afēru, kurā aptaisījās Dombrovskis, Ronis un Freivalds, jo EK atteica afēristiem finansējumu, jeb tā bija čeka? Kā ar Dombrovska un Sprūdža valsts reketēšanu Rāvja interesēs?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > andris902 28.08.2014. 12.27

    nu bet ne jau bez AAA ziņas Vienotība saimnieko un NA to uzmana un ievāc nodevas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 28.08.2014. 12.28

    Vai neesi pārlasījies Šķēles ilggadīgā pakalpiņa ozoliņa komentārus?

    ////////////////////////

    nomale: toni nosaka Putins, Latvijā – Lembergs. Pārējie bandīti tikai pieskaņojas viņu radītajai un uzturētajai sistēmai.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 28.08.2014. 12.29

    SandraJ

    es gan domāju, ka mums ir triumvirāts – naskie AAA.

    ______________

    Kad sekoja RP/V uznāciens, bērnudārzs, AAA, atpūšas. Es domāju minētā trijotne bija uz pakaļas skaudībā noskatoties, kā čekistu piesmietais izdzimtenis, Dombrovskis, izvazā LM.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > andris902 28.08.2014. 12.35

    nu rostin, nu ko tu. Starp miljonāriem un uzdzīvotājiem ar ofšoriem tomēr Dombrovskis nav. Nu nevajag pārcensties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > andris902 28.08.2014. 12.39

    nomale: Krievijā toni nosaka Putins, Latvijā – Lembergs

    _________________________

    Jūs tiešām nopietni tā domājat? Ka Lembergs Latvijā nosaka visu? Ka viņš ir pielīdzināms ietekmes un varas ziņā Putinam Krievijā?

    Pārprasīšu komentāra nobeigumā vēlreiz – jūs tiešām to pateicāt nopietni?!?!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 28.08.2014. 13.11

    SandraJ

    Tas morālais kroplis ir muļķis, līdzīgi Godmanim un Gailim, tomēr katra to nodarītā skāde valstij ir mērama desmitos miljardu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 28.08.2014. 13.29

    zanE… allaž “neitrālo” skandināvu sirdsapziņām…

    _______________

    Nu Tu jau pārspēji Sandru. Apsveicu:) Starp citu Somija un Zviedrija slēdz vienošanos ar NATO, bet vai mūsu valdība ir apturējusi TUA tirgošanu? Paši lien Putina pakaļā, bet citus lamā par gļēvuļiem. SC vairs negribi koalīcijā?:):):)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.08.2014. 15.18

    …Sandra…ja Tu redzi slepkavību un ar savu bezdarbību to nenovērs, tad – esi tikpat līdzvainīga kā slepkava….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    liepinsoskars > andris902 28.08.2014. 15.23

    SandraJ, Vai drīkst jautāt, kur Jūs dzīvojiet? Ja citur, nevis LV, tad tā ir tieši tāda pati tukšrunāšana…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Mārtiņš 28.08.2014. 11.14

Dievs mīļais! Jūs man piedodiet, bet – vai, patiesi, pasaulē neatradīsies neviens, kas nogalinās šo prātu zaudējušo kropli! Cik asiņu vēl jāizlej!?

+9
0
Atbildēt

2

Alise 28.08.2014. 10.53

Hallo, Vienotība! Varbūt tagad attapsieties, kad faktiski ir sācies atklāts RU iebrukums Ukrainā, un piekritīsiet pilnībā apturēt TUA izsniegšanu RU pilsoņiem?!

+20
-5
Atbildēt

11

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Alise 28.08.2014. 11.01

    Austras kokam: TUA esošajā veidā vairs neder, taču ir viens bet: Krievijā joprojām atrodas ap 10-15% režīmam nevēlamo personu ar eiropeiskiem uzskatiem, kurus fašistiskā Kremļa hunta (lai jau) centīsies apspiest un kad process nonāks lidz nometnēm un troikām – represēt. Šiem cilvekiem ir jāļauj izbraukt no Krievijas, kamēr tas vēl ir iespējams.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 28.08.2014. 11.07

    Tas nav jāuzņemas Latvijai vienai, kur jau ir 30% kolonistu. Pie tam, tie TUA pret NĪ pircēji lielākoties nav nekādi Putina pretinieki vai disidenti, bet cilvēki ar lielāku vai mazāku biznesu RU, kas labākajā gadījumā, ja nav Putina piekritēji, izturas neitrāli, un būs spiesti pakļauties Putinam, lai saglabātu savu biznesu.

    Tas, ka TUA ļauj izvairīties Krievijas disidentiem no Putina – tas ir blefs un vienkārši Vienotības propaganda, lai attaisnotu TUA pārdošanas paturēšanu.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Alise 28.08.2014. 11.09

    ——–Krotow:”(..) Šiem cilvekiem ir jāļauj izbraukt no Krievijas, kamēr tas vēl ir iespējams.”

    ===============================================================================

    “Mēs esam tuvāk nekā Šveice!” – Protams, ka Krievijas oligarhiem un kampējiem ir jāļauj iebraukt un bez ierobežojumiem tērēt savus doļārus Latvijā.

    Laipni lūgti, hodorkovski, abramoviči, derisbaskas utt.utml.!

    https://www.youtube.com/watch?v=ixbKqkOZu6k

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Alise 28.08.2014. 11.12

    >>Krievijā joprojām atrodas ap 10-15% režīmam nevēlamo personu ar eiropeiskiem uzskatiem>>>

    Jūs būsiet pārsteigts, cik ļoti drīz šie “eiropeiskie” atradīs kopīgu valodu ar Ušakovu&Co…

    OK, varbūt Ždanoka viņiem liksies nedaudz par šerpu.

    Man iespaids, ka adekvātu cilvēku krievijā ir vien DAŽI procenti.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 28.08.2014. 11.21

    Krotow

    Cilvēki muka no fašistu bidlostānas jau sākot ar atriebīgā un paranoidāla pederasta, Putina, pirmiem valdīšanas gadiem. Man tikai Maskavā vien bija kādas septiņas ģimenes pie kurām es varēju pārnakšņot, pēdējie nomuka pirms 6 gadiem. Palikuši vien nelietīgo mērgļu: dombrovsku, zatļeru un pabriku sugas brāļi, kurus cilvēkiem nedrīkstētu šāviena attālumā pielaist.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Alise 28.08.2014. 11.27

    ——

    Запись разговора Шуфрич и Тимошенко. -“Мочить кацапов!Расстреливать их из атомного оружия”

    https://www.youtube.com/watch?v=h-Z7vQXh4hk

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Alise 28.08.2014. 11.35

    Šiem cilvekiem ir jāļauj izbraukt no Krievijas, kamēr tas vēl ir iespējams.

    ————————

    Tas jau ir slimi… :)))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Alise 28.08.2014. 11.37

    Piekrītu, ka galapunkts viņiem nav jānosaka tieši Latvija. Un izdalīt viņus pa mītnes vietām ir visu rietumu valstu kopīgs “internacionālais pienākums”. Patvēruma meklētājiem piemērojams bēgļa statuss – t.i. nav automātiski nav jāpiešķir pilsonība. Plus jāpārliecinās, vai no RU izbraucēji vienkārši nebēg no kriminālatbildības. Pie reizes “apmaiņai” neskādētu vietā atpakaļ aizsūtīt aktīvākos “krievu pasaules” cīnītājus (tas par 30%). Sapņu versija – apmainīt viņus pret demokrātiski un eiropeiski noskaņotajiem krieviem un disidentiem attiecībā 1:1. Lavrovs, to uzzinot, ar brokastīm aizrītos.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 28.08.2014. 11.53

    Krotow

    Piekrītu, ka galapunkts viņiem nav jānosaka tieši Latvija.

    _____________

    Sierra Leone, Mali un Ziloņkaula krasts. RP/V Latvijā ievazātie čekisti un bandīti nav nekādi bēgļi, bet interventi.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Alise 28.08.2014. 12.46

    ———Krotow Piekrītu, ka galapunkts viņiem nav jānosaka tieši Latvija.

    ===============================================================================

    Briselē eirokrāti jau sākuši īstenot ES palīdzības programmu bēgļiem:

    ‘Frontex Plus’http://www.euronews.com/2014/08/27/eu-frontex-plus-agency-to-replace-italy-migrant-sea-rescue/

    https://www.youtube.com/watch?v=CcGoXathW4g

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Alise 28.08.2014. 13.31

    Tajā programmā izvēlējušies nepareizos kuģus. Nelegālie ieceļotāji visos iespējamajos veidos iepriekš jābrīdina, ka Noasa škirstā ar vārdu Eiropa vietas beigušās, tāpēc turpmāka ieceļošana tikai ar iepriekšēju reģistrāciju. Pārkāpēji lai vaino paši sevi. Un pret nereģistrētu ierašanos jāliek pie darba ātrās reaģēšanas vienības ar granātmetējiem un ložmetējiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 28.08.2014. 10.42

Maskavā uz Ukrainas atbalsta mītiņu atnācis viens cilvēks (baiļu sajūta darbībā). Cilvēki no Krimas tiek pārcelti uz Magadānas apgabalu (varu saderēt, ka nepareizie). Šorīt krievu armija (ak jā rebeļi) sākšot Novoazovskas začistku (cik noprotams no ukraiņiem). Staļinisms rullē!

Ja Latvijā parādītos kādi zaļumi, tie būtu jāiznīdē jau saknē pirms tie ieaugas un izstumj latviešus līdz Sibīrijai!

+20
0
Atbildēt

1

Jolanta Švābe (Stalidzāne) 28.08.2014. 10.28

Kāds vēl pretuzbrukums? Tas ir atklāts iebrukums. Vai tad Ukraina iebruka Krievijā? Nē. Vēl to var nosaukt par palīdzību saviem nekārtību izraisītājiem un teroristiem, taču nekādā gadījumā par pretuzbrukumu.

+14
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 28.08.2014. 10.24

Kurmi, apsveicu tevi ar kara sākumu, pridurok. Tikai tevi neglābs ierakšanās alā. Radiācija velk caur zemi cik tavas spējas dziļi ierakties. Lūk tas ir galvenais, nevis tavas pļāpas. Ļoti ceru, ka pēc apstarojuma no tevis radīsies mutants, prātīgāks psr tevi pašu, sasodītais kretīn!

+12
0
Atbildēt

2

    Dina > Þanis Bezmers 28.08.2014. 12.55

    Kas attiecas uz kara sākumu – tas sākās jau pirms sešiem mēnešiem. Brīdī, kad jeņķu un Eiropas sakūdītā Kijevas hunta izdarīja pirmo šāvienu pa Dienvidaustrumu pilsētām. Būsi palaidis garām, tikaoi kādu pusgadu „nokavējis”. Kas, ņemot vērā tavu intelekta līkeni, neizbrīna … : )))

    Par to – karu – nāksies vēl samaksāt. Tajā skaitā arī Latvijas valdošajai kliķei, kura karu visu šo laiku ir atbalstījusi un pučistu armijas veiktajiem kaa noziegmiem aplaudējusi … : )))

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Þanis Bezmers 28.08.2014. 13.18

    Traumētais slikurīma nezina pasaules vēstures pieredzi, lai arī tirāni”pasaules iekarotāji” parasti sataisa grandiozus s…dus, tomēr agri vai vēlu viņi un viņus balstošā nācija samaksā pēc pilnas programmas. Tā ka, pat ja tā, nopostīs tas atkritumu režīms Eiropu, tai skaitā Baltiju, bet pats arī gulsies zemē beigts un jukušai nācijai nāksies samaksāt par visu un visiem, līdz pēdējai sīknaudai un tik ilgi cik vajadzēs.

    Savukārt tādus tautas atkritumus kā Tevi, lustrēs, pēc tam ieziedīs piķī un izviļās vistu spalvās ar sekojošu transportēšanu uz sakauto moskovijas teritoriju, ja kādam protams neienāks prātā pielaist Tavam jaunajam kostīmam špicku.

    Atceries 2PK kolabracionistu(tie kas bija okupantu draugaļas) pieredzi, mēsl!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 28.08.2014. 10.20

Pat it kā adekvātais BBC šorīt raksta par kaut kādiem rebeļiem (nemierniekiem), kas gūst panākumus Ukrainas dienvidos. Pasaules reakcija ir slima!

Bet no otras puses, kā paši ukraiņi raksta tvīterī – pirmām kārtām iebrukums jāatzīst pašas Ukrainas valdībai un prezidentam! Tikai pēc tam var gaidīt pasaules reakciju.

+12
0
Atbildēt

3

    ligakalnina > jmaklakovs 28.08.2014. 10.27

    Es gan BBC nesauktu par stipri adekvātu visos gadījumos, tas, bieži vien, retranslē ES “kreiso” viedokli, kas Latvijā var izsaukt tikai izbrīnu.

    Kas att. uz UA – tur tev taisnība, bet, tos ukraiņus arī var saprast, viņi, īstenībā, vēl arvien nespēj noticēt, ka karo ar Krieviju, viņi nav nozombēti, un spējīgi domāt un reflektēt, un, vēl arvien, tic, ka ar Krieviju iespējams normāli sarunāties, normālam cilvēkam grūti saprast absolūti atsaldētā bandīta loģiku.

    Bez tam, Porošenko ir cilvēks ar eiropeisku domāšanu, un viņam svarīgākais ir izvairīties no cilvēku upuriem, atšķirībā no Krievijas.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > jmaklakovs 28.08.2014. 11.21

    TAISNĪBA!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    liepinsoskars > jmaklakovs 28.08.2014. 15.14

    BBC jau sen neizskatās adekvāti, ziņojot par Ukrainas notikumiem. Skatos to bieži un reizēm tāds iespaids, ka viņu korespondenti uz vietas vispār nesaprot, kas īsti notiek! tad viņi intervē kaut kādu melīgu krievu sūtni, citu reizi tik dīvaini komentē, ka reizēm liekas, ka varētu būt nevis British, bet Russian Broadcasting Company… :-(

    ES politiķi, protams, vēl nav pamodušies, bet labākais būtu uz laiku atteikties no krievu gāzes (RUS nauda taču nāk galvenokārt no turienes!)un sākt izraidīt no R-eiropas visus tos, kas bauda labo dzīvi, bet turpina iefanot par Kremļa punduri. Un pirmāmkārtām Putina ģimenes locekļiem vajadzētu doties mājās, uz dzimteni! Tas varētu būt daudz efektīvāk par visām pārējām sankcijām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 28.08.2014. 10.19

Šī it kā izdomātā vēstule, pagaidām piepildās savās prognozēs:

http://www.zerohedge.com/news/2014-04-21/riders-storm-fictional-letter-explaining-what-going-russia

P.S. Atruna. Esmu konstatējis ka zerohedge.com ir Kremļa propogandas kanāls. Ja kāds uzdrošinas nākt klajā ar faktiem kas atmasko Putina režīma noziegumus, tā tiek noklāts ar troļļu komentāriem. Neviens raksts tai lapā nav par Putina režīma noziegumiem, visi tikai kas atklāj ASV oligarhu režīma noziegumus. Tāda vienpusēja pieeja var liecināt tikai par vienu – Putina režīma propogandas “alternatīvais kanāls”.

Taču tas nemaina lietas būtību ka ir informācijas vienības, kas atbilst patiesībai. Taču tādas nav par Ukrainas karadarbību kur pilnībā tiek noliegta Putina režīma armijas esamība Ukrainā.

0
0
Atbildēt

0

ligakalnina 28.08.2014. 10.13

Putins, drīzāk, tēlo pērtiķi ar granātu, tādu neadekvātu “mačo”, kas, ja viņam pretosies, tūlīt tūlīt sāks ātomkaru, un to Rietumiem vajadzētu saprast.

Kaut, Rietumiem arī ir izdevīgi izlikties, ka viņi tam tic, lai varētu attaisnot savu bezdarbību ( ja mēs sāksim reāli palīdzēt Ukrainai, Puins var apvainoties, un sākt trešo pasaules karu).

Arī visa Kremļa elite, kurai ir bērni, utt., utt., diezin vai, gribēs piedzīvot ātomkaru, viņi grib labi dzīvot un baudīt visus Rietumu labumus, savu debilizēto tautu izmantojot kā lielgabalgaļu, un Rietumus, drīzāk, šantažē ar tiem “lielā kara” draudiem, ja Rietumi izdarītu visu, ko viņi var darīt, lai viņu apturētu, ieskaitot ekonomiskas sankcijas un militāru palīdzību UA, tas viss beigtos ļoti ātri, Krievijas potenciāls nesamērojams ar kopīgu ES un ASV potenciālu.

Tā ka, Rietumu bailes no Putina, drīzāk, merkantīlas un pārspīlētas, ja šim te napoleoniņam dotu kārtīgu pretestību, viņš, ātri vien, noplaktu.

Nav tik stiprs Putins un Krievija, cik gļēvi ir Rietumi, ko Kremļa banda izmanto, att. par Krieviju nekādu pārsteigumu, att. uz Rietumiem gan zināms šoks, tādu liekulību, tizlumu, un netālredzību, laikam, negaidīja neviens Latvijā.

+26
-1
Atbildēt

3

    Mārtiņš > ligakalnina 28.08.2014. 11.19

    PIEVIENOJOS!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 28.08.2014. 11.32

    att. uz Rietumiem gan zināms šoks, tādu liekulību, tizlumu, un netālredzību, laikam, negaidīja neviens Latvijā.

    ———————-

    mēs jau brīdinājām, ka būs kā ar Romu. Viss sākas ar izvirtības neslēptu propagandu, patēriņa kults, nespēja pieņemt lēmumus.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > ligakalnina 28.08.2014. 11.59

    Tieši tā Andrej. Rietumi ir nespējīgi pieņemt lēmumus šobrīd, jo jau pāris gadu desmitus tiek kultivētas nevis pamatvērtības, bet naudas, patēriņa, komforta un egoisma vērtības. Rietumiem priekšplānā nav bijis būtiskais, bet sekundārais – nemitīgs patēriņš, visādu margināļu tiesību pārspīlēta propagandēšana, un to, kuri tam visam iebilst, apsmiešana un marginalizēšana.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

Kristīne 28.08.2014. 09.59

Viedoklim: Izņemot Obamu, un krieviem pārdevušos Merkeli, visiem ES valstu valdošajiem politiķiem Putins ir iedzinis tādas bailes no atomkara, ka tie jau pusgadu izliekās ka neko neredzam.No neizbēgamā – neizbēgsim.

+19
0
Atbildēt

0

inta_s 28.08.2014. 08.29

Kapec uz Ukrainas robezam vel arvien nav starptautiskie noverotaji, lai varetu konstatet so faktu? Citadi Putins tikai apgalvo ka ta ir Ukrainas propoganda kas neatbilst patiesibai.

+18
0
Atbildēt

0

Alise 28.08.2014. 08.26

Piekrītu dzerim par formulējumu “pretuzbrukums”. Tas ir, godīgi sakot, murgs, nosaukt Krievijas iebrukumu par pretuzbrukumu.

Bet redz kā, izrādās Saakašvili pateicis tieši manas domas, ko pirms brīža ierakstīju pie cita raksta komentāros :)

+18
0
Atbildēt

0

dace_re 28.08.2014. 08.24

desmit? Krievijas karavīru māšu apvienība ziņo trīs simti pagalam.

+13
0
Atbildēt

5

    ligakalnina > dace_re 28.08.2014. 09.09

    Viņi ir informēta organizācija, un arī ziņo, ka patreiz Ukrainā karo, apmēram, 15000 Krievijas karavīru.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Dina > dace_re 28.08.2014. 09.57

    Ilzīt, a neesi papētījuse, ko ziņo UKRAINAS karavīru māšu apvienības? Cik tur ievainoto un bojā gājušo banderu rindās? Tevi, mīļā sirc, tas dikti satrieks, ja es teikšu, ka vairāki DESMITI tūkstoši ? … :)))

    Un vēl. Tāds cipariņš, kā Ukrainas Diendaustrumos ukru armijas apšaudēs bojā gājušo un ievainoto pilnīgi nevainīgu un kara darbībā dalību neņemošu civiliedzīvotāju – sieviešu, bērnu, invalīdu, pensionāru skaits tevi neinteresē? Tev tāda dikti selektīva tā līdzjūtība …

    0
    -15
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dace_re 28.08.2014. 10.27

    >>>ko ziņo UKRAINAS karavīru māšu apvienības? >>>

    Šīs apvienības ziņo, ka cīņās ar krievijas armijniekiem un viņu atbalstītajiem lumpeniem līdz šim gājuši bojā ~ 800 Ukrainas varoņu, kas paliks mūžīgā savas tautas piemiņā.

    Un, galvenā atšķirība no krievijas – UA karavīri un viņu mātes zin, par ko un pret ko cīnās.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dace_re 28.08.2014. 13.03

    Resnais sliekurīma, varēja savu pakaļu pacelt un aizbraukt uz Rostovu pieteikties lielgabalu gaļā, un tad jaunumus no moskovītu frontes ziņot, protams moskovītu “razļivā”, bet nevar, zarnas pārāk traumētas, bail ka tādus divānkarotājus iz “baltijas fošistu ” valstīm nepieliek pie “parašas”, jo moskovītu armijā jau attiecības akurāt kā ķurķī.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_re 28.08.2014. 13.05

    WAT

    Resnais sliekurīma, varēja savu pakaļu pacelt un aizbraukt uz Rostovu pieteikties lielgabalu gaļā

    ____________________

    Antonijas ielas nama kanalizācijas žurkas, kļička kurmītis, karalauks ir ienaidnieka aizmugurē, tam nīstajā Latvijā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 28.08.2014. 08.23

Man patīk tas apzīmējums “pretuzbrukums”, it kā Ukraina būtu uzbrukusi Krievijai, un tagad Krievijā dodas pretuzbrukumā.

Pie kam tas “pretuzbrukums” notiek pilnīgi citā vietā, nekā līdz šim notika karadarbība.

Intersanti, kad pienāks laiks, kad politiķi sāks notiekošo Ukrainā saukt īstajos vārdos, tas nav nekāds pretuzbrukums, bet, atklāts karš un Krievijas karaspēka iebrukums Ukrainā.

+26
-1
Atbildēt

1

    Dina > ligakalnina 28.08.2014. 09.44

    Nabadziņi. Vārds „pretuzbrukums” viņus izbrīnot … : )

    Nevajag dzīvot savu iedomu un fantāziju paralēlajā pasaulītē, tad arī mazāk būs jāpiedzīvo visādi pārsteigumi un izbrīni. Sāksim jau ar to, ka tie bija jeņķi un Eiropa, kuri melīgi, liekulīgi un slepus noorganizēja apvērsumu Kijevā. Pārkāpjot VISAS līdzšinējās oficiālās un neoficiālās vienošanās starp Krieviju un Rietumiem. A, ja tu spēlē kārtis ar blēžiem, kādi, kā viņi to praksē apliecināja, ir Rietumi, tad vienīgā cerība uzvarēt ir PIELĀGOTIES viņu spēles noteikumiem.

    Tā ka Rietumi šobrīd saņem tik vien to, ko paši nopelnījuši. Ar SAVU cūcisko rīcību. Uz Rietumu divkosību, Krievija atbild ar savējo. Uz Rietumu meliem – ar savējiem. Uz pučistu finansēšanu – ar separātistu atbalstīšanu. Ne Krievija to sāka. Tieši tāpat kā ar sankcijām.

    Un tā tas būs un turpināsies. Negribam spēlēt godīgi un atbilstoši starptautiskajiem likumiem. Būs prezpreģels. Un, kad Rietumi dabūs iekšās, tad varbūt viņiem pieleks, ka GODĪGA politika ir pirmām un galvenām kārtām viņu pašu interesēs. Un vēl skries uz Kremli lūgties, lai atgrieztos pie pirmskara (Ukrainas) lietu kārtības un attiecībām. Tāpēc arī nekāds NATO nekādas bāzes šeit nebūvēs, jo itin drīz tad tās tik un tā nāksies visas demontēt un čurātājus no šejienes aizvākt. Tā pilnīgi noteikti būs viena no pirmajām Krievijas prasībām Ukrainas krīzes noregulēšanā.

    Un konkrēti Latvijai vajadzētu lūgt Dievu, lai Krievija šajā Rietumu izprovocētā starptautiskās anarhijas perioda laikā neizdomā sarīkot arī kādu SAVU provokāciju Latvijā. Visi priekšnoteikumi tam ir.

    0
    -15
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam