“Economist” apskatnieks: Maskavas noteiktais embargo lielākas problēmas radīs Lietuvai

63

Komentāri (63)

dro 13.08.2014. 12.17

Latvijas sabiedrības pārstāvju vēstule Vācijas kanclerei Angelai Merkelei http://apollo.tvnet.lv/zinas/latvijas-sabiedribas-parstavju-vestule-vacijas-kanclerei-angelai-merkelei/662173

+3
0
Atbildēt

3

    ievuliitis > dro 13.08.2014. 12.33

    Paldies, nezini, vai vēl var pievienot savus parakstus?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2014. 12.38

    Nezinu, bet ceru, ka Tu man pateiksi:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 13.08.2014. 13.00

    ——

    Rikšiem,sunīt, rikšiem – vietu skaits ierobežots….

    Contact the Embassy:U.S. Embassy Riga 1 Samnera Velsa St. (former Remtes).

    https://www.youtube.com/watch?v=Y7hd1dptlYM

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 13.08.2014. 11.59

dzerim mundrumam, fašizm nje proidjet:

https://www.youtube.com/watch?v=qlyTudmRW-k

+4
0
Atbildēt

1

ILZE 13.08.2014. 11.23

edge_indran ——

Cilvēces pabiras, kas reiz pamēģinājuši “Крокодил” jau vairs nebrauks slepkavot ukraiņu sievietes, bērnus un sirmgalvjus, tas ir efektīvāks līdzeklis par jebkādām sankcijām.

https://www.youtube.com/watch?v=-QLH2p5zxz8

0
0
Atbildēt

0

Egitazz 13.08.2014. 11.19

Piena produktu ražotājiem jau sen vajadzēja skatīties uz Ķīnas tirgu

===

gana interesanta loģika-nepārdosim vienam autoritatīvam nedemokrātiskam režīmam, bet labāk vairāk pārdosim.. citam autoritatīvam nedemokrātiskam režīmam..kurš arī dara ko grib, te nozog kādu intelektuālo īpašumu, te savos ražojumos sabāž dievs sazin ki

0
-1
Atbildēt

5

    dro > Egitazz 13.08.2014. 11.39

    kolpants. …gana interesanta loģika-nepārdosim vienam autoritatīvam nedemokrātiskam režīmam, bet labāk vairāk pārdosim.. citam autoritatīvam nedemokrātiskam režīmam.

    _____________

    Mazāk skaties Maskavas TV, tad zināsi, ka LV eksportu pārtrauca Krievijas sankcijas, ne otrādi. Brētliņas nav raķetes tāpat kā Krievijas TV nav nekā kopīga ar objektīvu informāciju:):):)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Egitazz 13.08.2014. 11.45

    Nu ja konsekventi nesadarbojas ar autoritāriem režīmiem, tad tirgus var pastāvēt praktiski tikai ASV un Eiropas ietvaros – OK, vēl Japāna, Dienvidkoreja… varbūt vēl pāris valstis.

    Ķīnai, protams, ir tieksme uz expansiju, bet tā vismaz “krimnašus” un “jaunķīnas” netaisa, bet visādi “turkmenbaši” sēž savās valstīs un vismaz nemurgo pat turkmēņu, kazahu vai uzbeku pasauli, kurā ar varu jāievelk visas tās valstis, kur dzīvo vai jelkad vēsturē dzīvojis kaut viens turkmēnis, kazahs vai uzbeks un vispār nesludina pa visu pasauli savu nacionālo pārākumu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Egitazz 13.08.2014. 11.49

    kolpants

    te nozog kādu intelektuālo īpašumu, te savos ražojumos sabāž dievs sazin ki

    _______________

    Ja papētīsi, atklāsi, ka krieviem viss ir nozagts, sākot jau ar kalašņikov, tikai ķīnieši neslepkavo citu valstu civiliedzīvotājus un pārsvarā pilda PTO dalībnieka noteikumus.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egitazz 13.08.2014. 12.46

    kolpants – atšķirībā no Krievijas, ķīnas režīms ir, vismaz, prognozējams un racionāls, bez tam, ne tālu nav tik melīgs un zemisks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egitazz 13.08.2014. 12.51

    Ķīnas režīms ir, kaut autoritārs, bet, daudz adekvātāks un prognozējamāks par Krievijas režīmu, bez tam, ne tālu nav tik melīgs un zemisks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 13.08.2014. 10.56

Krievijas defaultam, Lužkova reņģu karam, benzopirēna sāgai sen jau vajadzēja pārorientēt domājošu uzņēmumu uz Rietumu tirgu- jo tur, varbūt, arī “mazāk, toties stabilāk”. Šitādas situācijas jau ir bijušas, un daudz. Varbūt ne tik masveidīgas, bet bijušas, un, ja kāds no tām nav mācijies, vai pārejie vainīgi?

Tātad tie, kas to nav izdarījuši, riskēja, cerot uz vieglu peļņu. Pēc uzņēmējdarbības likumiem lielāks risks nozīmē lielāku cenu, jeb citiem vārdiem – šādas situācijas iespējamībai bija jāatspoguļojas preces cenā. Bija jābūt uzkrājumam, kas ļauj šādas situācijas pārvarēt.

Ja tas nav izdarīts, tad nez vai vainīgai ir ierindas nodokļu maksātājs, kuram nu šī situācija ir jāglābj. Ja kāds noslēdz riskantu līgumu, kas beidzas ar neveiksmi, vai pārejiem tas jākompensē? Uzņēmēji taisa ziepes, mums jāmaksā… Neesmu ar mieru!

+9
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Ieva 13.08.2014. 10.58

    —–Ķīps Krievijas defaultam, Lužkova reņģu karam, benzopirēnma sāgai sen jau vajadzēja pārorientēt domājošu uzņēmumu uz uz Rietumu tirgu-…

    ==============================================================================

    Viss notiek:

    “Valsts policija atklāj marihuānas ražotni Salacgrīvā”

    https://www.youtube.com/watch?v=C3BoGePFBXo

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 13.08.2014. 11.02

    ——Ķīps:”(..) Neesmu ar mieru!”

    ==============================================================================

    Stāvi pie ratiem jeb “brīvais” tirgus visu pats noregulēs! Galu galā – gribi pērc, negribi….maksāsi tik un tā!

    Eiropu pārpludina sintētiskās narkotikas

    https://www.youtube.com/watch?v=GBynLZv6lb8

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Ieva 13.08.2014. 11.23

    Nu jā, mums jau tādi stulbie uzņēmēji, visa ES ar atplestām rokām gaida mūsu piena produkciju, gatava maksās labu naudu-bet stulbie uzņēmēji saka “nē,nē, mēs pārdosim Krievijai”.

    Tad jau jāpateicas Krievijai, ka beidzot dos iespēju tirgot uz ES. Tad jau arī redzēsim, cik ES gatava mūsu produkciju pirkt, kā darbojas ES brīvais iekšējais tirgus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 13.08.2014. 10.08

Vienīgā iespēja – sisties uz bijušo PSRS. Piemēram, ja mēs runātu par šprotēm, es nespēju iedomāties, kā mēs tās spētu pārdot itāļiem.”

Nupat ar eksportētājiem ticies Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras priekšsēdētājs Jānis Endziņš. Arī viņš piesauc eksporta attīstību tieši bijušās PSRS virzienā: “Šīs valstis ir ar lielākām perspektīvām. Turklāt dažas no tām nesen ir apbraukājis mūsu prezidents Andris Bērziņš ar uzņēmēju delegāciju. Līdz ar to var teikt, ka attiecības ir uzlabotas.” /Diena/.

____________________________

Nu nestiepsim gumiju, Eirāzijas savienībai durvis vaļā:)

+9
-1
Atbildēt

9

    gliters > dro 13.08.2014. 10.19

    Baltkrievija un Kazahija Krievijas sankcijas nav atbalstījušas (kāpēc gan baltkrieviem un kazahiem būtu jācieš dēļ “naroda bogonosca” “krievu pasaules” ambīcijām), tā ka šo valstu tirgi mums joprojām ir vaļā, tāpat kā Uzbekijas, Tadžikijas un Turkmēnijas tirgi, bet, protams, ka jāstrādā arī citos virzienos.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 13.08.2014. 10.21

    Sagrozīt gan neko nevajag.

    Bez Krievijas pastāv vēl daudzas bijušās PSRS valstis, sākot no Gruzijas, beidzot ar Kazahstānu, un kādas tev pretenzijas, ja Latvija tirgotos ar šīm valstīm, to dara arī Rietumi, tāpat, kā tirgojas ar Krieviju, bet, tur neviens nebļauj, ka, tipa, paši vainīgi, ka ar to tirgojat.

    Un tirgoties nenozīmē stāties NVS vai Muitas savienībā.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Alise > dro 13.08.2014. 10.32

    protams, ka NVS tirgi ir jāpagūst, bet atkal – paziņot, ka tā ir vienīgā iespēja – tā jau ir lūzeriska domāšana pašā sākumā. NVS valstis atsevišķi uzņēmumi (tie, uz austrumiem orientētie) var izmantot kā vienu no virzieniem, varbūt vidējā termiņā pamatvirzienu, kas tomēr nodrošina zināmu diversifikāciju (starp dažādām NVS valstīm), kamēr apgūst rietumu tirgus.

    Kas tas vispār ir par uzņēmēju, kura mērķis nav apgūt maksātspējīgākos tirgus (t.i. – rietumus)? Ja var pārdot preci rietumos, tad varēs pārdot gandrīz jebkur.

    Bet vispār jau es zinu, kas tie ir par uzņēmējiem – PSRS laikos augušie, kas ne visai prot citas valodas izņemot krievu, un kam krieviski aziātiskā – kukuļdošanas/sarunāšanas – mentalitāte ir tuvāka un saprotamāka nekā doma par jaunu konkurētspējīgu produktu radīšanu un virzīšanu tirgū.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 13.08.2014. 10.32

    Postpadomju valstu un jo īpaši Krievijas tirgus ir nedrošs. Tas nav skaidrs tikai tiem, kas svaigi nokrituši no mēness. Turklāt krieviem bez šai nācijai raksturīgās likumu un norunu nerespektēšanas vēl arī politika un ekonomika ir kopā.

    Ja kāds to nav ņēmis vērā un paralēli nav strādājis pie drošākiem variantiem, pats vien ir vainīgs – kas te nav skaidrs?!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 13.08.2014. 10.40

    ——–zirnekliene Šeloba:”(..) – kas te nav skaidrs?!”

    ==============================================================================

    Skaidra bilde – krāmē koferus, un ai-dā uz sapņu zemi:

    “Emigrējušo jauniešu skaits Latvijā teju divreiz augstāks nekā vidēji Eiropā”

    http://www.la.lv/emigrejuso-jauniesu-skaits-latvija-teju-divreiz-augstaks-neka-videji-eiropa/

    https://www.youtube.com/watch?v=cfGTm_viXPs

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2014. 10.43

    dzeris49. Manuprāt šprotes ir bezperspektīvs produkts. Ja nemaldos tajās daudz benzopirēna. Pārdot var jebko, bet tad lieli līdzekļi jāiegulda reklāmā, bet vai tādi ir šprotu ražotāju rīcībā? Piena produktu ražotājiem jau sen vajadzēja skatīties uz Ķīnas tirgu, bet tādā gadījumā vajag apvienot piedāvājumu visiem Baltijas piena ražotājiem, jo piem. Rīgas piena kombināta apjomi ir mikroskopiski Ķīnas mērogiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 13.08.2014. 10.56

    —–lno dzeris49. Manuprāt šprotes ir bezperspektīvs produkts.

    ==============================================================================

    Bezperspektīva cukurbiešu audzēšana un pārstrāde, zivrūpniecība, cūkaudzēsāna..utt., utjp….?

    Saules mūžu 4.maija režīmam!

    Ivars Godmanis par Latvijas atdzimšanu

    https://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > dro 13.08.2014. 11.17

    lno

    Arī šprotes var pārdot, neskatoties uz paaugstinātu benzopirēna saturu, tikai ir jāveic marketings un reklāma. Mani paziņas ārzemēs visi kā viens labprāt ēd šprotes un reizi pa reizei tās nopirktu arī veikalā, ja būtu. Lieta tāda, ka ja tie reklāmas izdevumi, kas iztērēti Krievijā, būtu izdarīti ES, eksports jau sen būtu pārorientēts uz Rietumiem. Tagad mūsu alkatīgo un pastulbo uzņēmēju “partneri”, kas saņēmuši preci bez priekšapmaksas, vairs par to nesamaksās, jo tāda ir krieva daba. “Izputējušās ” tūrisma firmas Krievijā izbeidz savu biznesu un uzreiz pārtrauc pildīt savas saistības. Šprotes nav vienīgais produkts, ko var saražot no brētliņām un reņģēm.

    Kad labākām Gruzijas vīna šķirnēm neatradās noiets Krievijā, tās lēnēm pārceļoja uz ASV tirgu un atpakaļ vairs netaisās.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.08.2014. 11.29

    v_rostins. Labs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 13.08.2014. 09.28

Katrs pelnīja, kā var, un nosodīt tos,, kas strādāja ar Krieviju, jo tiem, vienkārši, nebija citas izejas, bet, neskatoties uz visu, viņi nodrošināja darbavietas tūkstošiem cilvēku, tātad, šiem cilvēkiem nebija jāremigrē, nebija jāprasa pabalsti, utt., vispār nesadarboties ar valsti, kas atrodas blakus, un gatava pirkt tavu produkciju tikai tāpēc, ka tas ir riskanti, ir absolūti aplami.

Protams, ka šie uzņēmumi, tātad, cilvēki jāatbalsta, ne visu var pārorientēt uz Rietumiem, lai kā to gribētu.

Vai tad viņi ir tie lielākie vaininieki tai atkarībā no Krievijas?

Un tad ko teikt par visām mūsu valdībām, kuras “nodrošināja” gandrīz vai 100% valsts atkarību no Krievijas energoresursiem?

Varbūt, slēgsim tranzītu no Krievijas, jo tas arī ir risklanti?

Un tas, ka “uzņēmumi pieder krieviem” vispār stipri dīvains arguments, pirmkārt, viņi maksā nodokļus Latvijai, otrkārt, tur strādā arī latvieši, treškārt, dalīt cilvēkus pēc nacionalās piederības vispār nav pieņemts civilizētā pasaule.

0
-8
Atbildēt

21

    dro > ligakalnina 13.08.2014. 09.39

    Varbūt, slēgsim tranzītu no Krievijas, jo tas arī ir risklanti?

    ___________________

    Neslēgsim, bet arī neupurēsim austrumu virzienam RailBaltic. Vai vēl nepietika ar Parex pārņemšanu, zviedru banku glābšanu, Liepājas metalurgu, tagad glābsim Krievijas uzņēmējus, kuriem personīgās naudas vairāk kā Latvijas valstij? Tas man atgādina pasaku par kāpostu zupas vārīšanu no cirvja, Krievijas zaldāts ir, vēl tikai jāsameklē lētticīgie latvieši:)

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > ligakalnina 13.08.2014. 09.44

    dzeri, neviens nesaka, ka nevajag pārdot Krievijai, ko tai var pārdot, vai ka jāslēdz tranzīts. Kādēļ jums patīk ar demagoģiju un pārspīlēšanu nodarboties?!?!

    Saka tikai to, ka uz vienu riskantu tirgu kā vienīgo vai gandrīz vienīgo nevar paļauties. Pie tam ir jau bijusi iepriekšēja pieredze ar Krieviju. Un tātad tie, kas joprojām ir paļāvušies uz Krieviju kā vienīgo tirgu, ir bezatbildīgi rīkojušies, un tas nozīmē, ka diez vai būtu pelnījuši atbalsta dalīšanu ar vieglu roku.

    Un vai tad kāds attaisno valdību, ka tā Latviju uzlikusi uz kremļa gāzes adatas? Nē, nu daži jau attaisno. Bet daudzi visu laiku par to runā ka tas ir riskanti. Bet ja godīgi, tad kāds tam vispār sakars ar šo tēmu?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.08.2014. 09.46

    Tad jau, varbūt, satādīsim sarakstu, kuri Latvijā ir Krievijas uzņēmumi, kuri pieder zviedriem, utt., un kuri latviešiem, un pirmās divas grupas vienkārši aizklapēsim?

    Vai, sniegsim atbalstu tikai “latviešiem” piederošiem uzņēmumiem, tad jau iesākumā noskaidrosim, cik % tai uzņēmumā jāpieder latviešiem, un cik % latviešu tur jāstrādā, lai uz to varētu pretendēt?

    Kaut kāda bērnudārza spriešana.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 13.08.2014. 09.51

    Kaut kāda bērnudārza spriešana

    _____________

    Tā varētu teikt par tavu viedokli:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > ligakalnina 13.08.2014. 09.53

    dzeri, jūs atkal pārspīlējat!! Kādēļ jums patīk krist galējībās?!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.08.2014. 09.58

    Nepārspīlēju, idejas neadekvātumu var pierādīt, novedot šo ideju līdz galējam variantam.

    Nē, nu priekš NA atbalstītājiem jūs spriežat adekvāti, tikai, ne priekš pārējiem, jo valdība neko līdzīgu pat nedomās pieņemt.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.08.2014. 10.02

    Nē, sovokveidīgos latviešus, kas neapgrūtināja sevi ar risku izvērtēšanu un rezerves variantu radīšanu, bet tā vietā lobēja “Austrumu virzienu” un darba tirgus pārkrievošanu, lai paši varētu dzīvot bez bēdām un savu ātro peļņu pārvērst villās, jahtās un “cajennēs”, arī nav ko saudzēt, bet par Krievijas pilsoņu biznesa izdzīvošanu LV vispār nekāda daļa nav. Lētāk ir pusgadu vai gadu maksāt bezdarbnieku pabalstus, nekā gāzt valsts naudu krievu stila biznesos, jo tā nauda ar garantiju tiks konvertēta “cajennēs” vai aizplūdīs uz offšoriem, nevis ieguldīta uzņēmumu glābšanā.

    Tā ka ir ļoti rūpīgi jāizvērtē katrs gadījums. Visumā piekrītu Austras kokam, lno un Jurim Ozoliņam.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 13.08.2014. 10.08

    dzeris49

    pirmkārt, viņi maksā nodokļus Latvijai

    ______________

    Krievu fašistiskie izdzimteņi nemaksā nodokļus, bet ar nelietīgu politiķu, Latvijas ienaidnieku, piekukuļošanu panāk nodokļu atlaides un to maksāšanas atlikšanu.

    Ko Putina kuce, Zatļers, darīja viesībās pie Zaharjina, kurš vēlāk kopā ar čekistu piesmieto mēslu, Dombrovski, izvazāja LM?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.08.2014. 10.20

    Tieši tā – viņi maksā kukuļus, nevis nodokļus.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.08.2014. 10.23

    Un kas tos kukuļus ņem, ja jau viņi maksā?

    Ar ko tad tie latviešu ierēdņi labāki?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Alise > ligakalnina 13.08.2014. 10.27

    dzeri, atkal – kāds sakars tēmai ar to, ka daļa latviešu ierēdņu ir slikti un ņem kukuļus? Un vai tas, ka daļa latviešu ierēdņu ir slikti, tagad nozīmē, ka bez domāšanas jāatbalsta bezatbildīgs krievu bizness?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.08.2014. 10.32

    Sakars elementārs, brīnos, ka tu to neuztver – kukuļus maksā tikai tur, kur ir, kas tos pieņem, nedomāju, ka tie paši krievu uzņēmēji varētu līdzīgi rīkoties Somijā, jo tur ierēdņi ir somi, nevis latvieši, un korupcija nav salīdzināma ar Latvijas korupciju.

    Tātad, blēdīgi uzņēmēji, ierēdņi, utt., sastopami gan starp krieviem, gan latviešiem, tāpēc uzņēmēju un pārējo dalījums “labajos” un “sliktajos” pēc nacionalās piederības ir pilnīgākais absurds.

    Arī pareks afēra, LM, utt., viss tas tika īstenots ar latviešu politiķu un ierēdņu palīdzību, tā ka, vēlreiz – nav sliktie “krievi” un labie “latvieši”, ir korumpēti ierēdņi, politiķi, un uzņēmēji, un ir nekorumpētie, ir valstis ar augstu korupcijas līmeni, kur iespējami tādi brīnumi, un ir valstis, kur nekas tāds nav iespējams.

    Pats brīnos, ka jāskaidro tik elementāras lietas, bet, izskatāss, ka jāskaidro.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.08.2014. 10.35

    Ne tikai latviešu ierēdņi ir slikti – atcerēsimies kaut vai Šrēderu. Tāds jēdziens kā “korupcijas riski” tev neko neizsaka? Tad nu lūk – krievu bizness ar savu puskriminālo vai pat kriminālo dabu tādus rada un uztur.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 13.08.2014. 10.42

    dzeris49

    Ar ko tad tie latviešu ierēdņi labāki?

    _____________

    Čekistu un bandītu kājslauķi, nelietīgie četrači, voldiņi, Zatļers un Dombrovskis ir daudz sliktāki un viņu sodam ir jābūt nesalīdzināmi bargākam, nekā pret krievu fašistiskiem izdzimteņiem, kuri ir tikai ienaidnieki, ne nodevēji.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.08.2014. 10.45

    Protams, ne tikai latviešu.

    Un ne tikai krievu firmas pieķertas kukuļošanā, arī amerikāņu, britu, vācu, utt, viss atkarīgs no valsts, kurā uzņēmēji strādā, un Latvijā korupcija ir parasta lieta, sākot no tiesām, beidzot ar uzņēmējdarbību, tad kas pie tā vainīgs, kas bija pie varas kopš neatkarības atjaunošanas, krievi, vai, vai, tomēr, latvieši?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 13.08.2014. 10.50

    zirnekliene Šeloba. Netracini dzeri, sāks atkal kopēt savus vienveidīgos palagus par nacionāļiem:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 13.08.2014. 10.54

    —-dzeris49:”(..) kas bija pie varas kopš neatkarības atjaunošanas, krievi, vai, vai, tomēr, latvieši?”

    ==============================================================================

    Lai Dzerim49 arī vismaz viens gruntīgs sponsors atrastos;- tad, iespējams, “gudrus” jautājumus mazāk uzdotu!

    Vaira Vīķe-Freiberga- Mēs esam diženi! Mēs esam vareni!

    https://www.youtube.com/watch?v=pWyST4SXz8w

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.08.2014. 11.03

    Bez tēlošanas, ka neredz atšķirību starp atsevišķiem gadījumiem un sistēmu, būs, protams, arī palagi.

    Dzeri, mēs taču nevaram salīdzināt tās šausmas, ko krievi sarīkoja 1944. – 1945.g. Austrumvācijā ar sabiedroto armiju uzvedību, lai arī izvarošanas un marodierēšanas bija arī no viņu puses.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 13.08.2014. 11.13

    zirnekliene Šeloba… mēs taču nevaram salīdzināt tās šausmas, ko krievi sarīkoja 1944. – 1945.g. Austrumvācijā ar sabiedroto armiju uzvedību, lai arī izvarošanas un marodierēšanas bija arī no viņu puses.

    __________________

    Tas nu gan pārāk maigi teikts. Francijā par marodierismu pat vācieši šava savus militāristus /Skat VDR rakstnieka Vernera Holta piedzīvojumi/, sabiedroto miltāristiem arī draudēja sods atšķirībā no sarkanarmijas zaldātiem, kuri 3 dienas pēc kapitulācijas varēja darīt visu, kas tiem ienāk prātā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 13.08.2014. 11.25

    Es biju domājusi tieši britus un jeņķus tajā pašā Vācijā un tajā pašā 1944. – 1945.g. Par vāciešiem viss skaidrs – arī Latvijā tīri kriminālas izpausmes no viņu puses bija ļoti liels retums.

    Tad nu lūk, dzeris tikpat labi var salīdzināt atsevišķus britu un jeņķu armiju grēkus viņu okupācijas zonā ar laupīšanām, izvarošanām, spīdzināšanām un slepkavībām kas bija ikdienas rutīna PSRS okupācijas zonā. Tas ir tas pats, kas atsevišķus (retākus vai biežākus) korupcijas gadījumus pielīdzināt situācijai, kurā bez kukuļiem vispār nekas nenotiek.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 13.08.2014. 11.29

    lno

    atšķirībā no sarkanarmijas zaldātiem, kuri 3 dienas pēc kapitulācijas varēja darīt visu, kas tiem ienāk prātā.

    ____________

    Eiropieši un krievi dzīvo būtiski atšķirīgos gadsimtos, ar kādu, vismaz divu atstarpi. Kad Europā bija mākslas, zinātnes un literatūras uzplaukums, krieviem bija tikai baznīca, cars un bajāri. Kas vāciešiem skaitījās ļoti smags noziegums, krieviem bija normāla kara vešanas taktika.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

mjantons 13.08.2014. 09.22

Par to, kura ekonomika cietīs vairāk ir pāragri spriest. Visu izšķirs uzņēmēju veiksme un vitalitāte. Ja persona vai uzņēmums apdrošina pret visādām nelaimēm savu īpašumu vai darbību, tad kopā ar apdrošinātājiem brīvprātīgi (!) iesaistās risku dalīšanā. Ja valdība ķeras pie nodokļiem tad risku dalīšanā tiek piespiedu kārtā iesaistītas personas un biznesi risku kompensēšanā, pat tad, ja tiem ar lietu nav nekāda sakara. Solidaritāte! Vai cietēji varēs pierādīt pārliecinoši nepieciešamību pilnībā kompensēt pārējiem nodokļu maksātājiem viņu riskus, vēl tikai redzēsim. Tas nebūs nekāda ugunsgrēka dzēšana. 1998. gadā tas beidzās bez kādām kompensācijām – budžets to nevarēja pavilkt un no ES vēl bijām 6 gadu attālumā. Nebija patīkami. Galvenais, Krievija vēl nebija uzsākusi karu, bet bija tikai ” nevainīgs” cietējs grūtajā ceļā uz demokrātiju.

Katrā ziņā būtu vērts sniegt tiešu finansiālu atbalstu, bet ne caur nodokļu manipulācijām, objektīvi cietušiem uzņēmumiem uz laiku dzīvotspējas saglabāšanai (darbinieki un iekārta). Izdzīvo vai mirsti. Bet vēlreiz sabojāt budžetu pēc visa tā ko redzējām un izcietām pēc 2009, nu nē!

+16
0
Atbildēt

5

    dro > mjantons 13.08.2014. 09.30

    Juris Ozoliņš. Labs:) Pievienojos.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > mjantons 13.08.2014. 09.37

    Piekrītu!!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mjantons 13.08.2014. 10.49

    ——–Juris Ozoliņš:”(..) Galvenais, Krievija vēl nebija uzsākusi karu, bet bija tikai ” nevainīgs” cietējs grūtajā ceļā uz demokrātiju.”

    =============================================================================

    Ozoliņa kungam ar atmiņu tā pašvakāk – aizmirsis kāpēc Saeimā tika Čečenijas atbalsta grupa dibināta, ar ko Juris Sinka nodarbojās:

    “No 1994. gada oktobra Sinka bija Saeimas Čečenijas atbalsta grupas vadītājs.” http://lv.wikipedia.org/wiki/Juris_Sinka#cite_ref-tvnet_1-0

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > mjantons 13.08.2014. 18.51

    Problēma tā, ka aiz tiem piena kombinātiem stāv tūkstošiem zemnieku. Sieru un sviestu vēl var uzglabāt kādu laiciņu, bet svaigo pienu – nekādi.

    Ta ka – ja izdodas uzorganizēt to intervenci – un kādu laiciņu iepirkt piena pulveri, un vēlāk to pārdot … tas ļautu pārstrādātajiem sameklēt citu tirgu un zemniekiem neizputēt. (govju ganāmpulku var nokaut vienā dienā – bet izaudzēšana prasa vismaz 2 gadus, izkopšana vismaz 4-6)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > mjantons 13.08.2014. 18.59

    p.s.

    Rekur Krievija lūdz Baltkrievijai piegādāt vairak pārtiku:

    http://censor.net.ua/news/297903/v_rf_voznikla_obosnovannaya_potrebnost_prosit_belarus_o_prodovolstvennoyi_pomoschi

    Varēsim apgadāt ar pārtiku Baltkrieviju, lai Baltkrievija savu pārtiku var vest uz Krieviju … kamēr nav sācies atklāts karš.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Alise 13.08.2014. 09.07

Es ar uz to Krievijas sankcijās cietušo atbalstu skatos visai šķībi. Tur būtu par atbalstu jālemj izlases kārtībā.

Viens ir, piemēram, zemnieki piena ražotāji, ar kuriem tagad lauž līgumus piena kombināti, kas bija orientēti uz Krieviju. Tur šie piena ražotāji cieš ne savas vainas dēļ un zināmu atbalstu būtu pelnījuši.

Bet, piemēram, Rīgas piena kombināts, kas visu laiku strādā ar zaudējumiem, pieder krievam (kurš peļņu noteikti izņem pa sāndurvīm un zaudējumi ir ar nodomu) un orientējas uz Krievijas tirgu – nu neuzskatu, ka baigais atbalsts tādam būtu sniedzams.

Jebkurš uzņēmējs, kurš pelnīja krievijā, bet vienlaicīgi neieguldīja naudu jaunu preču radīšanā un tirgus diversifikācijā un noziedzīgi paļāvās, ka Krievijas tirgus ir ilgtermiņā stabils un drošs, dēļ šīs savas muļķības vai noziedzīgās paļāvības varbūt pat arī ir pelnījis “nomirt”.

Protams, tam nāk visam līdz uzreiz bezdarbs, nemaksāti komunālie pakalpojumi, potenciāla emigrācijas palielināšanās utt. Tādēļ kaut kas jau laikam būtu jādara. Bet varbūt šis atbalsts būtu sniedzams tikai tad, ja uzņēmuma īpašnieks atdod kontrolpaketi (vai vismaz to ieķīlā) valstij? Tad varbūt arī tiksim no Krievijas ietekmes biznesā vaļā, šādā veidā lēnā garā krieviem atņemot viņu uzņēmumus un pēc tam pārdodot tos vietējiem vai investoriem no terorismu neatbalstošām valstīm? Jo lielākā daļa cietušo, man liekas, ka pieder krievu kapitālam.

+9
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 13.08.2014. 09.01

Šis kundziņš ne tik sen ieteica, kā izdevīgu variantu – taisīt koalīciju ar SC…..tāpēc moralizēt par to, kas nebūtu godīgi valstīm tomēr nav ētiski un to, ka somi savas ekonomikas labad prasīs kompensācijas – pareizi dara un mums būtu jādara tieši tāpat par spīti visādām savēlētām pļurkstēm no Briseles ! Nav vairs 1998.gads un pārprofilizācija ir notikusi, tomēr ir jāņem vērā tas, ka vēsturiski ir tā iegājies, ka zināmu preču notiets ir praktiski tikai austrumos !

+3
-6
Atbildēt

3

    Alise > lebronj2356 13.08.2014. 09.10

    Varbūt tiem, kam ir tas zināmais preču noiets tikai austrumos (piemēram, šprotinieki) varēja naudu guldīt paralēli tādu produktu radīšanā, ko varētu pārdot arī rietumos un meklēt attiecīgus tirgus, un šprotes atstāt kā vienu no produktiem, nevis pamatproduktu? Bet vieglāk laikam jau ir pirkt kajennes, un atstāt visu pašplūsmā.

    Tāpat nezinu, vai ir godīgi prasīt valstij baigās kompensācijas par to, ka paši savā klubā kopīgi ir nolēmuši nesadarboties ar slepkavu, un slepkava tagad arī šo to vairs nepērk no kluba. Somi ar krieviem strādāja PSRS laikā, kad bija gandrīz vienīgie, kas ar krieviem strādāja, somi no vēstures labi zina, kas ir krievi, līdz ar to nebūtu korekti viņiem tagad bļaut, ka ir iekrituši – viņi ļoti labi zina, kas ir krievi un kādi ir riski.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > lebronj2356 13.08.2014. 09.58

    Austras koks

    Somi ar krieviem strādāja PSRS laikā, kad bija gandrīz vienīgie, kas ar krieviem strādāja

    ______________

    Kad Somija ar krieviem strādāja, tā bija ne īpaši attīstīta Eiropas nomale, tikai pēc nabas saites pārgriešanai tai izdevās attīstīties un kļūt par ievērojamu ekonomiku ES

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > lebronj2356 13.08.2014. 12.46

    Starp citu, Krix, netiesāsim Lūkasu pārāk bargi par ieteikumu ņemt SC koalīcijā, jo no FORMĀLĀS LOĢIKAS viedokļa viņam ir taisnība – skaidrs, ka sabiedrības daļai, kas nav pilnvērtīgi pārstāvēta izpildvarā, ir pamats būt neapmierinātai. Vienīgi viņš visdrīzāk pilnībā neapzinājās tādu niansi, ka šai sabiedrības daļai piederīgajiem piemīt “īpašā hromosoma”, kas liek uzskatīt, ka krievu pasaule ir visur, kur viņi atrodas un tāpēc “aborigēni” ar savām pašnoteikšanās tiesībām var iet ieskrieties.

    Ārzemnieks to var nezināt, atšķirībā no Āboltiņas, Zatlera, Jaunupa, Štokenberga u.c. kangariem, sorry, “sabiedrības saliedētājiem”.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam