Ar ko Krievijas pilsonība ir pievilcīgāka par Latvijas?

68

Komentāri (68)

Lita 28.07.2014. 23.45

Tādi sekli rakstiņi Providus godu nedara

+7
0
Atbildēt

1

brigita_damme_rtk_lv 28.07.2014. 22.10

Kad šāda veida prostitūcija reiz beigsies?

+3
0
Atbildēt

0

Sanšains 28.07.2014. 18.39

Atgādinājums tādiem aizmāršīgākiem, paviršākiem lasītājiem –

Šī raksta autore ir “Providus” darbone.

Un tad te ir viena adrese:

————————

Sabiedriskās politikas centrs PROVIDUS

Alberta ielā 13

Rīga, LV-1010

http://politika.lv/article/par-mums

Vai tā, tur apakšā, ir “Providus” interneta adrese? Ne-e. Tā saite ved uz politika.lv. Nu, tas pats vien jau gan ir.

Hm, bet kurš savulaik vadīja politika.lv?

Nellija Ločmele.

http://lv.linkedin.com/pub/nellija-locmele/23/55/139 Arī šeit Providus/politika.lv tiek pasniegts kā vesels viens.

Ločmele strādāja Ēlertes “Dienā”. Tad tika nodibināts Politika.lv, un to tad Ločmele vadīja kopš izveidošanas līdz pat brīdim, kad Ēlertei nācās aiziet prom no “Dienas” – tad Ločmele” pārņēma “Dienas” galvenās redaktrises stafeti.

P.S.

Vēl atsevišķs stāsts ir par to, kurš un kādu naudu apsaimniekojot iesāka un balstīja “Providus”, politika.lv, utt. (pateikšu priekšā – jāmeklē tas pats Ēlertes un kāda par finanšu noziegumiem reāli NOTIESĀTA globāla mēroga blēža vārds)

Bet tādu stāstu kārtīgi un pareizi ticīgs “Ir” “intelektuālais” lasītājs dzirdēt nevēlas – jo tas izklausās pēc sazvērestības teorijām, bet tās, kā zināms, Latvijā iederas tikai Lemberga/Šķēles/Šlesera, kā arī maksātnespējas administratoru mafijas apcirkņos.

+8
-9
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Sanšains 28.07.2014. 18.54

    ——-

    “Kadri izšķir visu!” (J.Staļins)

    “Atsēdēs” savu laiciņu Sarmīte Rīgas Domē,tāļāk partiju viņu virzīs – a vietā ievirzīs ne jau Hari vai Hariju Poteru. Viss notiek, strādā Rietum-krātijas sistēma ne sliktāk kā PSKP brežņevlaikos:

    “Dombrovska komandas muļļāšanās piecgade”

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/dainis-lemesonoks-dombrovska-komandas-mullasanas-piecgade.d?id=44774800

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 28.07.2014. 23.04

    Jā, Hari, tā nu tas ir. Līdz ar to var secināt, ka šis raksts ir vienotības faktisko domu un vēlmju atstāsts.

    Pamazām tiek gatavota augsne pilsonības “0” variantam un neizbēgamai saskaņas nonākšanai pie varas. Kas par to ir samaksāts, mēs nez vai uzzināsim.

    Taču tas daudzejādā ziņā izskaidro vienotības izmaiņas pēdējo gadu laikā – uzņemti daudzi prokrieviski zatleristi, padzīti vai atbīdīti faktiski visi no Pilsoniskās Savienības ievēlētie.

    Pareizi ir K.Šadurska vārdi 3 gadus vecā rakstā:

    Šadurskis salīdzināja – 8.Saeimā bija divas trešdaļas nacionāli domājošu cilvēku, bet 10.Saeimā ir “40 deputātu, uz kuriem var paļauties, ka viņi nenobalsos pret nacionālām vērtībām”.

    11. Saeimā varbūt tādu ir 20, bet cik būs 12. Saeimā?

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/sadurskis-labpratak-upes-mala-makskeretu-ar-dzintaru-ne-stokenbergu.d?id=39035104#ixzz38nNdVJcz

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/sadurskis-labpratak-upes-mala-makskeretu-ar-dzintaru-ne-stokenbergu.d?id=39035104

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 29.07.2014. 10.05

    Atliek cerēt, ka visādu esterkinu politiskajam un ekonomiskajam jumtam Krievijā iestāsies bankrots, jo lai cik tās Rietumu sankcijas ir bezzobainas, izskatās, ka Krievijā pamazām sākas problēmas. Ja tā nenotiks, mums tiešām būs SC valdībā un pilsonības nulles variants – V parūpēsies, lai visiem, kas pret to iebilst, nebūtu nekādas iespējas saņemt pielaidi valsts noslēpumam, jo V beidzot ir vsjo shvačeno tiktāl, lai neviens nevarētu traucēt pildīt sponsoru prasības.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 28.07.2014. 17.37

Lai cik Indra Mangule sevi gudru iedomājas, viņai neizdosies pārliecināt kādu, kurš ieguvis ekskluzīvas tiesības brīvi ceļot no okeāna līdz okeānam.

+7
0
Atbildēt

0

marchaeva 28.07.2014. 16.20

Krievijas pilsoņu kļūs vairāk tik ilgi kamēr te tirgos uzturēšanās atļaujas ES. Krievija ir lielāka imigrācijas izcelsmes valsts LV jau gadiem. Bet pagaidām nav pietiekami daudz politiskās gribas šo procesu apturēt.

Nepilsoņu skaits samazinās, pardon, dabisku apstākļu dēļ. Pēc gadiem 10-15 šī jautājuma vairs vispār nebūs dienas kārtībā, jo nebūs sociāli būtisks. Arī lielākās aizbraucēju grupa ir jaunpilsoņi, kas iegūstot LR pilsonību iegūst iespēju strādāt ES darba tirgū. Varētu jau labāk datus kādu 20 gadu griezumā parādīt uzskatāmos grafikos, kā arī norādīt Krievijas pensiju saņēmēju skaitu LR.

+8
-8
Atbildēt

4

    Ojārs > marchaeva 28.07.2014. 17.55

    Bet pagaidām nav pietiekami daudz politiskās gribas šo procesu apturēt.

    ————————

    Vienotībai šķiet, ka Latvijā joprojām krievu kolonistu par maz.

    Vai arī esterkinun beleokoņveidīgie maksā Dombrovskim, lai šamie varētu tikt vaļā no saceltajiem un nokreditētajiem pļavu ciematiem, un pie reizes dzēšot Dombrovsku un Bukānes(ar slikto atmiņu) parādus nu jau nevalsts bankai…

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > marchaeva 28.07.2014. 19.02

    ——–andrejs:”(..)

    Vienotībai šķiet, ka Latvijā joprojām krievu kolonistu par maz.

    Vai arī esterkinun beleokoņveidīgie maksā Dombrovskim,….”

    ===============================================================================

    Kas maksā – tas mūziku pasūta! Tāpēc jau Latvijā ir n-tās drošības iestādes, lai pilsonīšiem prāta apskaidrība iestātos:

    “Jāpiebilst, ka Drošības policija pirmdienas vakarā Pietiek paziņoja, ka tās vadību ne mazākajā mērā neinteresējot, kādi varētu būt šādas naudas avoti un vai tie nevarētu ietekmēt Latvijas drošības jautājumus. Politisko partiju finansēšanas kontroli veicot KNAB, un līdz ar to tas arī varot pārbaudīt šo līdzekļu izcelsmes atbilstību normatīvo aktu prasībām, ja uzskatot par nepieciešamu.”

    Sudrabas partijai ziedojumu uzplūdi: desmit dienās – vairāk nekā 110 000 eiro, ziedotāji – nepazīstami, summas – milzīgas

    http://www.pietiek.com/raksti/sudrabas_partijai_ziedojumu_uzpludi_desmit_dienas_-_vairak_neka_110_000_eiro,_ziedotaji_-_nepazistami,_summas_-_milzigas

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > marchaeva 28.07.2014. 23.04

    andrejs

    Vai arī esterkinun beleokoņveidīgie maksā Dombrovskim

    _______________

    Tā morālā kropļa bandai, Vienotībai, no UA ietirgotiem desmitiem miljonu, grašus atmet Esterkins, Suharenko, Fiļs un Bernis, pats mīkstais expremļaks savas olas ielicis čekas lombardā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    marchaeva > marchaeva 29.07.2014. 23.46

    Jūs tā izteiksmīgi izsakāties..

    Bet patiesība jau vienkārša un, esmu pārliecināts, jomas pētniekiem labi zināma – Krievija tagad faktiski Latvijā pērk sev gados vecākus un trūcīgākus iedzīvotājus ar vecuma pensijām. Viņu pensija ir dažus gadus agrāk un par to ka, tiek maksāts mūsu kaimiņvalsts LR oficiāli, šķiet pagaidām neziņo. nezinu, varbūt mūsejie neprasa, bet oficiālus datus es nezinu.

    Proti, sirdsapziņai ļaujot var saņemt arī otru pensiju – jau no LR. Tāds lūk patiesais stāsts. Īstais skaits ir viegli noskaidrojams/novērtējams, jo ikmēneša maksājumi iet caur komercbankām, bet kā jau parasti, kamēr zibens nav spēris…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 28.07.2014. 14.51

Bilingvālā izglītība? Tāda Latvijā vēl joprojām ir? Ak, jā. Rādīja taču “Aizliegtajā paņēmienā”, kā krievu skolu direktores-šizofrēniķes klausās Aizsardzības ministriju un krata galvu, bet noliecas līdz zemei maļčiku-spaļčiku Putina un Ušakova priekšā.

+12
0
Atbildēt

0

janis17 28.07.2014. 13.40

Kas labāks – nepilsonis, kurš nevar ietekmēt iekšpolitisko procesu, vai pilsonis, kurš vēlās valsts izbeigšanos un balso vēlēšanās par faktiski citvalsts partiju ar šādu mērķi?

+17
-1
Atbildēt

1

    Ojārs > janis17 28.07.2014. 17.57

    sorosīdiem to nesaprast

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

andris902 28.07.2014. 13.24

….ūdens gabals, kurš līdzvērtīgs ķeksīša pievilkšanai par “integrācijas” tēmu…un tam nav nekāda sakara ar reālo situāciju…

…jautājums – kāpēc Krievijas pilsonība vērtīgāka par Latvijas pilsonību?…izskaidrojums nav tālu jāmeklē – Latvijā Krievijas pilsoņi saņem tās pašas privilēģijas kā pilsoņi…vismaz Rīgā…jau komentētāju pieminētais pensionēšanās vecums, bezmaksas pārvietošanās sabiedriskajā transportā Rīgā….dzīvokļu pabalsti un visas soc.garantijas, kādas noteikusi Rīgas dome…veselības aprūpes pakalpojumi…varbūt kļūdos un RU pilsoņi maksā augstāku maksu par ārstnieciskajiem pakalpojumiem, nesaņem atlaides medikamentiem?…

…taču…bīstamākais, ko “analītiķe” nez kāpēc nepiemin, vai arī – līdz tam nav aizdomājusies – tie ir “jauniegūtie” dubultpilsoņi, jo mūsu valsts likumi nosaka – atsakoties no Latvijas pilsonības 30 dienu laikā pase jānodod PMLP…diemžēl, kontroli atstājot uz paša “pilsoņa” godaprātu un sirdsapziņu…nenododot pasi un oficiāli neatsakoties no Latvijas pilsonības šāds dubultpilsonis turpina izmantot arī vēlēšanu tiesības….nav ilgi jādomā par kādu politisko spēku šis indivīds atdos savu vēlētāja balsi….

….līdz šim ne “Providus”, ne “Delna” nav izrādījusi satraukumu un mēģinājusi iesniegt likuma labojumus, lai šādu dubultpilsonību novērstu…protams, likuma sakārtošana būtu gauži apgrūtināta, jo tam ir vajadzīga starpvalstu vienošanās, bet līdz šim Krievijas vēstniecība ir ignorējusi datu sniegšanu Latvijas pusei par saviem jaunpilsoņiem…

…bet…tam vajadzētu būt trauksmes zvanam ne tikai dažādām NVO, bet arī politiķiem…iemesls pirms vēlēšanām šo jautājumu uzdot gan esošajiem, gan topošajiem politiķiem…

+24
-3
Atbildēt

1

    ILZE > andris902 28.07.2014. 14.28

    zanE ….

    Kas tad nu nepatika? Autore nolīdzina taciņu uz kremļa mauku, RP/V ātrāku integrēšanos SC un pilsonības likuma “0” variantu.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

Andris 28.07.2014. 12.55

“…šai valstij…”. Spriežot pēc šī izteiksmes veida, mūsu valsts nav vienīga, kuru autore ir aplaimojusi ar saviem padomiem. Šai valstij jādzīvo šādi, bet šitai šitādi. Starptautiska mēroga eksperte!

+19
-1
Atbildēt

2

    esmeralda_se > Andris 28.07.2014. 13.08

    Ja godīgi, tad mani šāda līmeņa “pētniecība”, kā šajā rakstā stipri šokē. Meitene izskatās sagrābstījusi kaut kādas teorētiskās zināšanas, tagad sniedz padomus “šai valstij”…

    Spriežot pēc profila bildes, PSRS un viss ar to saistītais ir pazīstams tikai pēc pozitīvi noskaņotu “aculiecinieku” nostāstiem, un “govoriķ po čelovečeski” arī “pētniecei” neviens nekad nav prasījis… Citādi tādu naivumu nespēju izskaidrot.

    Ja autore grib piedzīvot kvalitatīvu lēcienu savā vispārcilvēciskajā un iespējams arī karjeras attīstībā, ieteiktu kaut kā izkārtot īslaicīgu padarbošanos ar šiem jautājumiem Ukrainā, ir tam ļoti piemērots brīdis. Noteikti stipri nāks par labu.

    p.s.Protams, var jau turpināt ierastajā stilā, un piemēram, sarakstīt kādu traktātu kādā citā jomā, par kuras reālijām maza nojēga – pametīšu ideju – “Par vilku piejaucēšanu un izmantošanu aitu ganīšanā Latvijā”.

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Andris 28.07.2014. 13.24

    ——-Raicha:”(..)Citādi tādu naivumu nespēju izskaidrot.”

    ===============================================================================

    Sīriešiem Īrijā,turkiem Vācijā,pakistāniešiem Zviedrijā – daudz-viet’ būtu grūti izskaidrot LPSR/PSRS laiku dīvainības:

    “Latvijas PSR pilsoņiem ir tiesības uz izglītību.(..)garantējot iespēju mācīties skolā dzimtajā valodā…”LPSR Konstitūcijas (1978) 43.pants.

    Uzvaras Diena (“День Победы”) – Dziesmusvētku noslēguma koncerts (1985)

    http://www.youtube.com/watch?v=s4UWNfSyFbY

    p.s. Imants Kokars LTK bija 43.gvardes Latviešu strēlnieku Rīgas divīzijas rindās.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

janisvaivods63 28.07.2014. 12.43

Autore acīmredzami jauc cēloņus ar sekām! Atvieglojot pilsonības iegūšanu, nekādi netiks vairots Latvijai lojālu pilsoņu skaits. Vienkārši palielināsies SC elektorāts, kura sapnis šeit izveidot Krievijas provinci.

Valstij vajadzētu iesaistīties tikai tādos integrācijas pasākumos, kas nepilsoņu vidū rada vēlēšanos kļūt par Latvijai lojāliem pilsoņiem. Tad viņiem arī neradīsies nekādas problēmas ar pilsonības iegūšanu pašreiz noteiktajā kārtībā.

+31
0
Atbildēt

1

silvija_vitina 28.07.2014. 12.32

Ar secinājumiem gan pētniece naska… atkal jau visur derīgais plāksteris “integrācija”.

Bet vai pētniece ir papētījusi vecuma cenzu? Personīgi manā pazīstamu personu lokā ir vairāki, kas kārto/nokārtojuši RUS pilsonību. Vienvienīga iemesla dēļ – sievietēm pensija no 55 g. vecuma (vīriešiem attiecīgi no 60)! Ne viņi nelojāli, ne viņi sapropogandēti, ne viņi taisās tur pārvākties! Vienkārši šeit Latvijā viņi nevienam savos 55 nav vajadzīgi. Jā, par briesmīgu patriotismu tas neliecina, fakts, un varbūt arī ne par kādu milzīgo vēlmi pārkārtoties kādām citām jomām. Vnk. izvēlas vienkāršāko variantu.

Otra lieta, vai kaut viens ierēdnis var šodien pateikt, ka LV pilsonis X, kas šobrīd likumiski saņem Latvijas pensiju, nokārtojot pa kluso RUS pilsonību, nesaņem arī RUS pensiju? Šeit galvenais ir turēt muti aiz zobiem un lieki neplātīties. Man nav faktu, bet man ir aizdomas.

MANS secinājums. Integrācija ņe pričom. Pirmspensijas vecuma (RUS izpratnē, protams, pie mums siev. 55. gados vēl ir 10 gadi jāspēj rukāt un tikai tad cerēt uz “kaut ko” (turklāt vairumā gadījumā ne uz ko dižu) cilvēkus putlers šobrīd vienkārši pērk, solot to, ko, visticamāk, drīz vairs nevarēs pavilkt. Jo sabiedrība noveco arī tur, un “žizņ maļina” ir tikai pa TV.

+17
-1
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > silvija_vitina 28.07.2014. 12.43

    ———–

    Iedzīvotāju reģistra rādītās tendences jāņem vērā integrācijas politikā.

    ===============================================================================

    Pētniece steidzami jāsūta komandējumā uz liberastu citadeli ASV. Tur tagadiņ’ nepilsoņu-nelegālo imigrantu problēmu risina “fast and furious” stilā!

    Dealing with illegal immigration, US style.

    http://www.youtube.com/watch?v=e5iP_pXGccU

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > silvija_vitina 28.07.2014. 19.10

    Pa kluso nevar saņemt RUS pilsonību un saglabāt LV, jo ir procedūras, informācijas apmaiņa utt. Attiecīgi tiek ievadīti dati visādās datu bāzēs.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > silvija_vitina 29.07.2014. 19.16

    kolpant, gribat teikt, ka no Krievijas var iegūt informāciju par tās pilsoņiem? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > silvija_vitina 29.07.2014. 19.56

    Kolpants izliekas par muļķi:)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

emb_riga 28.07.2014. 12.28

Muļõķīgs raksts un arī virsraksts.Cilvēki cenšas iegūt pilsonību,lai uzņemtos pienākumus pret esošo valsti.Labumi,ko dod valsts pilsonība ir otrajā plānā,galvenais ir pienākumi.Integrācija,tās muļkigās raksta garā,ir nepieļaujama un nepieņemama.Valsts ir izdarijusi visu lai indivīds integrētos,tagad viss atkarīgs no individa.Mēs neraudāsim,ka krievi negrib integrēties,tā ir viņu cilvēktiesību brīva izvēle.Valsts nav oficiants,kam jāizdabā katra kaprīzēm

+26
0
Atbildēt

2

    ArnisPKR > emb_riga 28.07.2014. 22.06

    Protams, var šādi argumentēt, bet raksts jau nav par to. Autore norāda uz to, ka “situācija, kurā liela daļa valstī dzīvojošo iedzīvotāju nejūtas tai piederīgi un nevēlas būt ar to identificēti, tomēr ir visnotaļ uztraucoša.” Kā reizi, valsts interesēs ir, lai šī situācija nebūtu uztraucoša. Būtu tuvredzīgi domāt, ka valsts izdarījusi visu, lai nepilsoņi integrētos.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > emb_riga 29.07.2014. 19.17

    jā, tas patiešām ir uztraucoši, bet nez vai mēģinot mest pakaļ ar pilsonību/ nepilsoņu privilēģijām, situācija par mata tiesu uzlabotos – manuprāt, tieši otrādi

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 28.07.2014. 12.04

Un pētniece uzskata, ka pilsonis Aijo Beness ir lojāls Latvijai?

Vai, ka Lindermanim iedos pilsonību, tas stiprinās viņa piederību Latvijai?

+20
0
Atbildēt

1

daina_tabuna 28.07.2014. 12.04

1) Krievijas pilsonību vairumā izvēlās tie, kas regulāri ceļo pa Krieviju un tād satalītvalstīm, jo tad nevajag vīzu,
2) daudzi Krievijas pilsonībā pāriet nedaudz pirms pensijas vai jau esot pensijā, jo Krievijas naftas nauda ļauj viņiem maksāt nedaudz lielākas pensijas,
3) Latvijā iedzīvotāju skaits vispār sarūk, emigrē ne tikai latvieši un ne tikai pilsoņi, neesmu redzējis statistiku (tāda vispār ir?), bet pēc sajūtām- britos vairāk ir tieši Latvijas krievi, nevis latvieši.

Kaa attiecas uz bilingvālo izglītību- jo ātrāk no tās tiksim vaļā, jo visiem būs labāk. Vācijā nav turkiem pielāgotas skolas vai izglītības programmas. Arī Francijā arābiem, Maskavā tadžikiem un moldāviem vai Ziemeļamerikā ķīniešiem neko tādu uz valsts rēķina nepiedāvā. Ja kādam ļoti vajag, tad lai brauc mācīties tur, kur piedāvā to, ko vēlās apgūt. Vai arī lai mācās privātskolās, ja ar tādu programmu ir pieejamas.

+21
-1
Atbildēt

7

    Ieva > daina_tabuna 28.07.2014. 14.14

    Ojārs > daina_tabuna 28.07.2014. 17.57

    Kaa attiecas uz bilingvālo izglītību- jo ātrāk no tās tiksim vaļā, jo visiem būs labāk.

    ——————

    Vienotība un Co vienmēr ir bijuši pret pāreju uz latviešu valodu valsts skolās.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > daina_tabuna 28.07.2014. 20.11

    …andrejs….Tu gūsti baudu apzināti izplatot melus?….savdabīgs pašapmierināšanās veids…

    – par skolām – “…valdību veidojošo partiju sadarbības līgumā rakstīts, ka „ar 2018. gada 1. septembri Ministru kabineta noteiktajā kārtībā valsts un pašvaldību mazākumtautību izglītības iestādēs visas izglītības programmas sāk apgūt valsts valodā, izņemot svešvalodas un tās, kuras nepieciešamas mazākumtautības valodas un attiecīgās etniskās kultūras apguvei,” sacīja

    Druviete /lsm.lv/

    – par bērnudārziem – “Noraida ierosinājumu par apmācībām bērnudārzos latviešu valodā”….par šī likumprojekta nodošanu komisijām balsoja 41 deputāts, kas pārstāv VL-TB/LNNK, «Vienotību», kā arī pie frakcijām nepiederošie deputāti, vairāki Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) deputāti un Inga Bite (RP). Savukārt pret šo ierosinājumu bija 43 Reformu partijas (RP), «Saskaņas centra» deputāti un Jānis Lāčplēsis (V). Tāpat balsojumā atturējās Uldis Augulis (ZZS) un Jānis Klaužs (ZZS) /apollo.lv/….

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > daina_tabuna 28.07.2014. 20.47

    2018. gadā – tiešām? nebūs pagājuši ne pieci gadi, kopš koalīcijas līgumā,, pateicoties NA spiedienam, kaut kas tāds tika ierakstīts.

    Atbildot uz jautājumu par pāreju uz latviešu valodu Laimdota Straujuma, bijusī TP dibinātāja un pašreizējā V biedrene un vēlēšanu saraksta “lokomotīve”, teica, ka šis jautājums, protams, jārisina, bet tā prātīgi, un dikti lēnām…

    p.s. kur bija Vienotība, kad NA vāca parakstus, lai izsludinātu referendumu parpāreju uz valsts valodu jau 2010. gadā?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > daina_tabuna 28.07.2014. 21.18

    …un kur Vienotībai bija jābūt?…Latvijas pilsoņi domāja savādāk kā vislatvieši…

    – No 2011.gada 11.maija līdz 9.jūnijam notika parakstu vākšana likumprojekta “Grozījumi Latvijas Republikas Satversmē” ierosināšanai.

    Likumprojekts paredzēja grozīt Satversmes 112.pantu, papildinot to ar nosacījumu, ka „valsts nodrošina iespēju bez maksas iegūt pamatizglītību un vidējo izglītību valsts valodā”, kā arī ierosina pārejas noteikumu, nosakot, ka „ar 2012.gada 1.septembri visās valsts un pašvaldību izglītības iestādēs, sākot ar pirmo klasi, mācības notiek valsts valodā”.

    Lai Satversmes grozījumu projektu varētu iesniegt parlamentā, parakstu vākšanā tas bija jāatbalsta ne mazāk kā viena desmitajai daļai no pēdējās Saeimas vēlēšanās balsstiesīgo pilsoņu skaita jeb vismaz 153 232 vēlētāji, grozījumus atbalstīja 113 704 balsstiesīgie pilsoņi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > daina_tabuna 28.07.2014. 21.34

    zanE …un kur Vienotībai bija jābūt?…Latvijas pilsoņi domāja savādāk kā vislatvieši…

    —————-

    … Latvijas pilsoņi… cik smieklīgs arguments :)

    p.s. Tu tikai apstiprināji manus vārdus, ka Vienotība BIJA pret. Tagad arī IR pret. Tad, kaut kad nākotnē – kas to lai zina…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > daina_tabuna 28.07.2014. 22.10

    ….to pantiņu neaizmirsti piecreiz dienā noskaitīt – gan pirms ēšanas, gan gulētiešanas….iedvesmai….

    P.S. ….nu, nu – Latvijas pilsoņi = smieklīgs arguments?….tādam nacionālistam gan tā neklātos runāt…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 28.07.2014. 12.01

Nu un? Ko tad pētniece gribēja pateikt?

Ja viņa apgalvo, ka Krievijas pilsonība ir pievilcīgāka, tad lai norāda tos faktorus kāpēc. Ja jau pētniece, tad lai pasaka -Ar ko!

Un par to Krievijas pilsoņu pieaugumu- tas ir ar vai bez TUA?

Vispār kur Providuss, kus Delna…Ka tik mēli pa tukšo kulstīt par valsts naudu…

+16
-2
Atbildēt

0

Ojārs 28.07.2014. 12.01

atzinīgi vērtējama pilnvērtīga pilsoņa statusa garantēto tiesību iegūšana un piederības nostiprināšana savai valstij.

———————–

kāds naivums un realitātes nepārzināšana!!! eksperte!

+11
-3
Atbildēt

0

gliters 28.07.2014. 11.55

Es tā jūtu, ka pēc vēlēšanām V darīs visu, lai SC tiktu valdošajā koalīcijā – galvenais “arguments” būs “nekaitināt” Krieviju, citādi būs “kā Ukrainā”. Runas par integrāciju un “dialogu ar krievvalodīgajiem” ir augsnes sagatavošana “vēsturiskajām pārmaiņām” oktobrī. Tāpēc arī jādiskreditē NA, nedodot pielaides valsts noslēpumiem tās ministriem.

+14
-15
Atbildēt

7

    esmeralda_se > gliters 28.07.2014. 12.06

    Broka vairs nav tā lokomotīve, kas bija pirms RD vēlēšanām. Pati visvairāk izniekoja savu politisko kapitālu, mēģinot ielīst par spundīti visām muciņām – te RD, te ministre, te EP deputāte.

    Ja kas, esmu NA vēlētājs:) Nelamājiet par SC atbalstītāju, ja man Broka nepatīk.

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 28.07.2014. 12.12

    Es nelamāju nevienu, kam Broka nepatīk, un pati arī neesmu viņas fane… Ir cita lieta – man neliek mieru jautājums, kāpēc tieši viņa ir pirmā atjaunotās LV vēsturē ministra ranga amatpersona, kam liegta pielaide valsts noslēpumam? Kāpēc komunistam Kājiņbērziņam ar pielaidi viss OK, kāpēc, piemēram, Šleseram nebija problēmu ar pielaidi esot ministra amatā. Starp citu, Naudiņam arī šīs pielaides, cik zinu, nav.

    Tad ko tas viss nozīmē?

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > gliters 28.07.2014. 12.18

    Es domāju, ka tiek vārīta tāda putra, ka maz neliksies! Cilvēkiem “no malas” tas nav jāzina!

    Ne velti v atbrīvojās no nacionālā neuzpērkamā spārna.

    Paskatoties kopumā, mazliet baisi paliek!

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > gliters 28.07.2014. 12.20

    Mēģinot spītīgi “izrakt” taisnību šajā lietā un stumt Broku vēl kaut kādos amatos, NA tikai iešaus sev kājā.

    NA par labu, un arī Brokai pašai par labu nāktu visu ierosināto tiesvedību atsaukšana un publisks paziņojums, ka viņa respektē SAB lēmumu. Tad gadiņus 2- 3 centīgi pastrādāt tautas labā, un “lokomotīve” būtu atkal uz strīpas. Bet vajag jau te un tagad:) Nu, tas neko labu neliecina.

    Nav taču NA rezervistu beņķītis tik īss, ka bez Brokas TM nu nemaz un nekādi?

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 28.07.2014. 13.27

    Raicha

    par labu nāktu visu ierosināto tiesvedību atsaukšana un publisks paziņojums, ka viņa respektē SAB lēmumu.

    _____________

    Ka kremļa maukām, RP/V/SC, turpmāk visos jautājumos ir carte blanche?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 28.07.2014. 13.32

    zirnekliene Šeloba

    Es tā jūtu, ka pēc vēlēšanām V darīs visu, lai SC tiktu valdošajā koalīcijā

    _______________

    Savāks kopā 51% balsu, arī būs. Vai savādāk tie padļugas būtu palīdiši zem Putina kuces, Zatļera bandas, sedziņas, kas to jau iemnēģināja?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > gliters 28.07.2014. 13.38

    Broka jau sen kā demisionējusi!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 28.07.2014. 11.35

indra Mangule ir mmurgainu rakstiņu sacerējusi >>>>>> bet lokāli vairāki politiķi liek uzsvaru tieši uz latviešu izcelsmes iedzīvotāju interesēm.

Vai Latvijas valstī nebūtu jārūpējās par latviešu interesēm un vai viņa nav ievērojusi ka daudz politiķu ( SC ) liek uzsvaru uz krievu izcelsmes iedzīvotāju interesēm un ka NĀŠI ir kopā ar Pūķina fašistiem?

Apbrīnojama latvietes nostāja, pretīgi! Vai tas naivums jeb ļaunprātība?

+23
-1
Atbildēt

2

ingazilunska 28.07.2014. 11.28

Pensionēties var ātrāk. Latvija arvien vairāk atpaliks no Krievijas. Pagaidām kr. pilsonību pieņem pārsvarā krievi, ar laiku arvien lielākā skaitā latvieši.

0
-15
Atbildēt

3

    ILZE > ingazilunska 28.07.2014. 13.17

    latvijas_valsts

    Pensionēties var ātrāk.

    _______________

    Cik tad to krievu sūdēdāju, kuri vispār sagaida pensiju? Samazinātu pensionēšanās vecumu par pieciem gadiem, izdevumi niecīgi.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > ingazilunska 28.07.2014. 15.32

    Kurš pirmdienās uzlāpās, noķer ģeniālu domu. Latvijas_valstij nenāktu par sliktu uzlāpīties katru dienu, lai nepiemeklē apsīkums.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Malda > ingazilunska 29.07.2014. 15.02

    Pagaidām kr. pilsonību pieņem pārsvarā krievi, ar laiku arvien lielākā skaitā latvieši.

    ==============

    Tipisks “wishful thinking”. Kāpēc kādam būtu nepieciešama KF pilsonība ja ar tādu tu nekur nevari ārpus Krievijas aizbraukt? Lielākas pensijas? Gribu redzēt kāda pensija tev būs ja nestrādāsi Krievijā un nemaksāsi tur nodokļus.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 28.07.2014. 11.19

” jo bez savstarpējas uzticēšanās…” Vai latvijas pusei būtu jāveic vienpusēji soļi? Kā tik tālu var aizmurgoties?!

+24
0
Atbildēt

1

    Antra Ozollapa > Þanis Bezmers 28.07.2014. 14.22

    Kārtējais ar “Stokholmas sindromu” sirgstošais upuris (domāta autore)…

    +17
    0
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 28.07.2014. 11.17

>>>Taču vissvarīgākais ir pēc iespējas drīzāk sākt kvalitatīvu (!) dialogu ar Latvijas iedzīvotājiem, kuru uzticība un piederības sajūta šai valstij acīmredzami sarūk.>>>

Sarīkosim nacionālo piedot lūģšanas dienu, ar ceļos krišanu, matu plēšanu utt.?

OK, autore ir mēģinājusi pateikt, ko, viņasprāt būtu jādara (tam es nepiekrītu), bet neko nav pateikusi, kā??? Vai tiešām latviešiem jāmetas ceļos pirmā satiktā krieva priekšā un jālūdz piedošana par LR noziegumiem pret nepilsoņiem? Kaut kā citādi?

Starp citu.

Autore zin par krievijas vecuma pensiju no 55 gadiem? To var saņemt krievijas pilsoņi Latvijā, paralēli saņemot LR pensiju vai strādājot algotu darbu.

Iespējams, viss ir daudz prozaiskāk, kā varētu likties, runa ir tikai par desu:)

+25
-2
Atbildēt

1

    Inese > esmeralda_se 28.07.2014. 11.19

    Raicha Vai tiešām latviešiem jāmetas ceļos pirmā satiktā krieva priekšā un jālūdz piedošana par LR noziegumiem pret nepilsoņiem?

    =======================

    Kā variants.

    0
    -15
    Atbildēt

    0

Inese 28.07.2014. 11.14

Krievijas Federācijas pilsonību sapņo saņemt ikkatris talantīgs, veiksmīgs un pozitīvi domājošs pasaules iedzīvotājs.

http://g1.delphi.lv/images/pix/520×360/d576add3/gerard-depardieu-43098118.jpg

+5
-17
Atbildēt

4

    Þanis Bezmers > Inese 28.07.2014. 11.19

    Ločmel, tavs piemērs ir reti veiksmīgs!

    +31
    -1
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Inese 28.07.2014. 11.48

    Tikai 352 USD no katra krievijas iedzīvotāja:)

    Постоянная палата третейского суда в Гааге официально объявила о решении суда, обязавшем Россию выплатить порядка $50 млрд компенсаций экс-акционерам ЮКОСа. Об этом говорится в сообщении палаты.

    В частности, третейский суд в Гааге обязал Россию выплатить экс-акционерам ЮКОСа $50 млрд вместо $114 млрд, заявленных в иске. Помимо этого, Россия обязана оплатить судебные издержки на сумму около $65 млн.

    http://www.gazeta.ru/business/news/2014/07/28/n_6346881.shtml#comments

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Inese 28.07.2014. 13.14

    Ločmelis

    Žopardje vairs nedaud, ka armijā to drāzīs pakaļā krievu oficieris – deģenerāts vai vecākie dienesta biedri, vai čečenu pusaudzis, modžaheds, izrauj sirdi caur pakaļu, taču būt noraktam kopā ar citiem krieviem garā, slapjā tranšejā, pilnīgi reāli.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Inese 28.07.2014. 14.13

    >>>Krievijas Federācijas pilsonību sapņo saņemt ikkatris talantīgs, veiksmīgs un pozitīvi domājošs pasaules iedzīvotājs.>>

    Talantīgi, veiksmīgi, pozitīvi domājoši (foto tiešām diezgan iespaidīgi):

    Раннее утро понедельника, 28 июля, встретило москвичей многотысячными собраниями мусульман, отмечающих Ураза-байрам — один из главных исламских праздников в честь окончания поста в месяц Рамадан.

    http://www.gazeta.ru/social/photo/prazdnovanie_uraza-bairam_v_moskve_.shtml

    +10
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam