Kvalifikācija – sieviete, sociāliste, Kremlim draudzīga?
50Saistītie raksti
Viedoklis /
8. novembris
Divdesmit gadi ES: ceļā uz vienlīdzīgu un iekļaujošu sabiedrību
Ārpolitika /
4. novembris
VIDEO: Krievijas centieni destabilizēt Eiropu
Komentāri (50)
anna_audere 21.07.2014. 02.30
Bet par 300 civilo ES pilsoņu slepkavību un citiem krievu izdarītajiem šausmu darbiem izliekas nemanām. Kaut kas nenormāls. Itālijai tagad kauns pa visu pasauli.
0
anna_audere 20.07.2014. 23.51
Prātā nāk vēl viens Ždanokas draugs “itālis” vārdā Džuljeto Ķeza, kurš izplata dezinformāciju un raksta rasistiskas grāmatas, kurā krievus nostāda augstāk par citām tautām. Šinī gadijumā ļoti izskatās, ka Kremlis pa pilnu programmu izmanto visus savus mafiozos sakarus Eiropā. Šitā apstulbusī Федеровна ждет объяснений от МИД Украины по поводу убийства 30-летнего итальянского журналиста Андреа Роккелли, который попал под минометный обстрел киевских карателей. http://lifenews.ru/news/133823
0
Edzs 20.07.2014. 16.32
_”…sieviete, sociāliste, Kremlim draudzīga…”_
– ļoti labas analīzes.
tādu apsteigt var vienīgi vēl stiprāks biseksuāls Kremlim draudzīgs komunists.
varbūt EU ārlietām Tatjana Ždanoka vēl labāk derētu?
0
Kaspars Špūle 20.07.2014. 11.00
Interesants teksts (14. jūlijā) no šejienes:
http://yurasumy.livejournal.com/112924.html?page=3
“Сегодня у ополченцев состоялось боевое крещение новых мощных систем ПВО “Бук” (Ан-26). Не видели? Ну вот и хорошо, что не видели. Зато они кого надо, того увидели и “угостили”. Теперь на высоте не скроешься. Даже несколько “Буков”, при надлежащей,невидимой (ну не видимы радиолучи из России) информационной поддержке могут надежно прикрыть небо республик в зоне боев (дальность 20 км, высота 16 км).
Поясняю: РЛС стоят в России, возле границы. “Светят” цели для “Буков” постоянно. Ответки не боятся. Почти полигонные условия.”
2
Signija Aizpuriete > Kaspars Špūle 20.07.2014. 11.17
———
Šitie Buki var palīdzēt paaugstināt F-35 izmaksas:
“The Pentagon has said the F-35 combat jet – due to be used on the UK’s new aircraft carriers – will not go to the Farnborough Airshow because of continuing inspections.(..)
The jet, whose manufacture is being led by Lockheed Martin, is the world’s most expensive weapons project, costing approximately $400bn (£233bn)”
http://www.bbc.com/news/business-28321023
http://www.youtube.com/watch?v=sJoGDpRQBOw
0
ILZE > Kaspars Špūle 20.07.2014. 13.56
edge_indran ———
Anyway, pavisam drīz jūsu smirdīgā pederastu un cilvēkēdāju, krievu pasaulīte, izskatīsies šādi.
http://ipvnews.org/2nd_column/images/1784.jpg
0
Kaspars Špūle 20.07.2014. 07.53
Putinam Kremlī nenāk miegs…
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/22846.phtml
0
vegan 19.07.2014. 23.32
Krāsojas kā krievuška :)
0
Ojārs 19.07.2014. 22.02
sieviete, sociāliste, Kremlim draudzīga
—————————-
vienmēr der atcerēties,ka Ozoliņa ilggadīgais patrons Šķēle,kurš nebūt nav sociālists, ir ne mazāk draudzīgs, nezinu vai Kremlim, bet Krievijai noteikti. Ne velti viņa ceļi tik bieži ved uz mūsu “kaimņzemi”.
p.s. Starp citu. Gandrīz viss,ko viņš Latvijai nozaga, atvainojos – privatizēja, tagad pieder Krievijai.
1
Signija Aizpuriete > Ojārs 20.07.2014. 10.16
——–
Ne velti ozoliņi atbalstīja kampējus, kas sekmēja Latvijas iekļaušanu ES un NATO. Starp citu, lielākā daļa Krievijas kampēju arī orientējās uz Rietum-krātijas sistēmas ieviešanu, tāpēc par Šķēles rīcību nav jābrīnās.
Latvijas Republikas 8.Saeimas ziemas sesijas pirmā sēde,2003.gada 16.janvārī.
Sēdes vadītāja. Atklājam debates. Deputāts Andris Šķēle:
“Es domāju, ka tie cilvēki, kuri par mani balsoja 7. un 8.Saeimas vēlēšanās, par kopumā pareiziem uzskatīja gan tos lēmumus, kurus biju pieņēmis, gan paļāvās, ka arī nākamie mani lēmumi būs pārdomāti. Tādēļ esmu drošs, ka šie cilvēki ar izpratni raugās arī uz manu rūpīgi pārdomāto lēmumu – aiziet no politikas.(..) Mums visiem ir pamats būt pārliecinātiem, ka Latvija drīzumā pabeigs iestāšanos Eiropas Savienībā un NATO.”
http://www.saeima.lv/steno/2002_8/st_030116/st1601.htm
0
dro 19.07.2014. 19.07
http://echo.msk.ru/programs/code/1362312-echo/#video J. Latiņina
0
dro 19.07.2014. 16.51
Gallup: рейтинг Путина на максимуме, россияне довольны правительством, свободой и экономикой
За последний год рост популярности российского президента составил 29% и достиг уровня 2008 года. С 2008 года поддержка “курса Путина” постоянно снижалась и в 2012-2013 годах достигала 54%. Впервые за шесть лет большинство россиян считают, что власть выбрала верный курс.
1
Signija Aizpuriete > dro 19.07.2014. 17.47
———
Presidential Approval Ratings — Barack Obama
http://www.gallup.com/poll/116479/barack-obama-presidential-job-approval.aspx
Down Down (Lyrics)
http://www.youtube.com/watch?v=BIbVLrX6zIU
0
Kaspars Špūle 19.07.2014. 16.48
Francijas, Vācijas un Polijas miera baložu kopīgā dziesma
http://www.msz.gov.pl/en/news/statement_by_the_ministers_of_foreign_affairs_of_france__germany_and_poland_on_the_crash_of_malaysian_airlines_flight_mh17
“Now, everyone involved is called upon by the tragic events to pause, to remind themselves of their responsibility and actively join forces to bring about an immediate, comprehensive and sustainable cease-fire.
We need to pave the way now for a solution to all disputed issues through true dialogue.”
Krieviju nepiemin pat sakarā ar karadarbības pārtraukšanu.
0
andris902 19.07.2014. 15.59
….ieraksts Twitterī:
Edgars Rinkēvičs @edgarsrinkevics 1h
Esmu pieņēmis lēmumu aizliegt Krievijas imperiālisma un agresijas apoloģētiem ierasties Latvijā uz smalkiem pasākumiem, saraksts sekos…
7
ILZE > andris902 19.07.2014. 16.11
zanE ….
Rinkēvičs, tas pats, kurš no kolorado lenteņa, WWII, staļinisma un GULAG apoliģēta, Zatļera bandas?
0
ligakalnina > andris902 19.07.2014. 16.13
Sen bija laiks to darīt.
Visiem zurnalistiem”, kas kurina naidu un sniedz dezinformāciju, visādiem duginveidīgajiem “profesoriem”, kuri aicina “tikai nogalināt” un visām “popzvaigznēm”, kas atbalsta Krievijas agresiju, nav te ko darīt, tāpat, ka arī LTV pakās nav jābūt RT un pārējiem Krievijas propagandas kanāliem, kuriem, diemžēl, arvien vairāk sāk līdzināties arī Eironews krievu variants.
0
austrisv > andris902 19.07.2014. 16.14
tas bus cits Rinkevics!
0
Kaspars Špūle > andris902 19.07.2014. 16.30
Varbūt Rinkēviča drosmei varētu būt sakars ar šo te?
http://www.newsru.com/russia/19jul2014/rubadguys.html
0
dro > andris902 19.07.2014. 16.54
Esmu pieņēmis lēmumu aizliegt Krievijas imperiālisma un agresijas apoloģētiem ierasties Latvijā uz smalkiem pasākumiem, saraksts sekos…
____________________
Novaja volna šogad nenotiks?:):):)
0
Ojārs > andris902 19.07.2014. 22.19
Novaja volna šogad nenotiks?:):):)
—
Noteikti!
0
Ansis > andris902 20.07.2014. 17.03
Lai jau nietiek Volna – tikai Krievijā būs šoks, ka tiešraidēs Ukrainas karogi fonā plīvo
:P
0
austrisv 19.07.2014. 13.24
Pec Malezijas lidmasinas nogasanas daudzkas ES sattieksme pret Krieviju tomer mainisies.
Interesanti gan vai ta Italijas Arlietu ministre gribetu padzivot Krievija pie Putina rezima kadu laiku.
Pat Snaudens raujas no Krievijas prom, tikai iespeju vinam nav.
Laikam jau ta naiva Rietumu mentalitate tic visam ko sludina krievu menatlitate vai vienkarsi nauda un liela, Krievijas nauda noperk ari Rietumu mentalitati.
3
ligakalnina > austrisv 19.07.2014. 14.00
Tu esi optimiste, es gan nedomāju, ka, kaut kas īpaši mainīsies, viss būs atkarīgs, vai uz tiem politiķiem būs sabiedrības spiediens.
Manuprāt, vairākums ES politiķu tagad lūdz Dievu, lai tikai neatrod pierādījumus par Kremļa saistību ar notriekto lidmašīnu, tad viņiem, tomēr, būs jāreaģē, bet, reaģēt ai kā negribas.
0
ILZE > austrisv 19.07.2014. 16.17
dzeris49
Manuprāt, vairākums ES politiķu tagad lūdz Dievu
_______________
Viņi lūdz Dievu, lai sieva nekad nepiekrāptu. Ja nu gadienā piekrāpj, lai viņi to neuzzinātu, ja nu gadienā uzzin, lai citu neuzzin un nevajadzētu uz notikušo reaģēt.
0
ILZE > austrisv 19.07.2014. 16.25
Bet
Pat Snaudens raujas no Krievijas prom, tikai iespeju vinam nav.
_______________
Ja Snoudens būtu izrādījis kaut niecīgāko vēlmi rauties prom, Putins atbrīvotos no sava eksotiskā zvēriņa, tam iekostu bite, viņš ieēstu ar botulismu inficētu desu, vai to nošautu CIP algots slepkava.
Moris varētu iet.
0
ligakalnina 19.07.2014. 13.02
Pavērojot ES “kreiso” politiķu izturēšanos, Latvijas politiķu vairākums izskatās kā kompetenti, adekvāti, zinoši, un principiāli cilvēki, noteikti adekvātāki par šiem kreisajiem īpatņiem, kas, vai nu nesaprot, ko runā un dara, jo saņem informāciju no RT un tiem pašiem Krievijas kanāliem, vai nu nespēj adekvāti novērtēt realitāti, vai nu ir Maskavas nopirkti.
Kaut, no otras puses, lasīju britu preses apskatu, un vienīgi Morning Star, tā komunistu avīze, nosauca lietas ap to lidmašīnu īstajos vārdos, un diezgan skarbi, un konkrēti teica, ka vainīgs ir Putins un Krievija, pārējā prese izteicās daudz maigāk.
2
Signija Aizpuriete > ligakalnina 19.07.2014. 13.29
——-
Ikviens Vašingtonas goblins labi zina:”Krievija vienmēr būs vainīga!”
Paši krievi to “vienmēr vainīgo” statusu jau sapratuši:
“Делягин: мы начинаем понимать, что всегда будем плохими”
http://rus.delfi.lv/news/daily/abroad/delyagin-my-nachinaem-ponimat-chto-vsegda-budem-plohimi.d?id=44690546#ixzz37uPtB3CD
http://www.youtube.com/watch?v=tUn-pKcIFmA
0
ILZE > ligakalnina 19.07.2014. 16.30
edge_indran ——-
Ikviens Vašingtonas goblins labi zina:”Krievija vienmēr būs vainīga!”
_________________
Kad no trauka, kas bija uzlikts uz viesību galda, pazuda sviesta gabals, es pat nesāku pratināt sievu, vai pērt bērnus. Es apveltīju suni ar kājas spērienu un tas pat nelikās aizvainots.
0
andris902 19.07.2014. 12.48
….
http://pbs.twimg.com/media/Bs3Pch4CYAAyLXa.jpg
1
Signija Aizpuriete > andris902 20.07.2014. 00.22
———
“Конкурировать, например, в отношении вооружений с США сейчас вряд ли способна какая-то страна в мире, включая Россию и Китай. Но иметь оружие, делающее обладателя им опасным для потенциальных агрессоров, могут многие страны. Опасным до такой степени, что такие страны способны причинить в ответ на нападение такой ущерб агрессору, что нападение теряет смысл, С этой точки зрения разница между тем, обладает страна тысячью ядерных бомб или всего лишь десятком (при том условии, что из этих десяти она может сбросить на агрессора хотя бы одну), теряет смысл. Не случайно потому США так боятся того, что ядерное оружие попадет в руки антиамерикански настроенных стран, народов, террористических организаций. Они опасаются не за некое человечество, которое они готовы при случае уполовинить, а за свое положение в мире и свое благополучие,..”
Как иголкой убить слона
http://www.mysteriouscountry.ru/wiki/index.php/%D0%97%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%8C%D0%B5%D0%B2_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87/%D0%9A%D0%B0%D0%BA_%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%82%D1%8C_%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B0
0
dro 19.07.2014. 10.49
Kā viņas veidotajā mikroblogā paustās atziņas raksturojis kāds kritiķis – tās atgādinot ”pašpārliecināta tīņa” rakstītu dienasgrāmatu.
_________________
Cik tādu “politiķu” nav ES, pasaulē un mūsu valstī, lai gan loģika prasītu sabiedrības vadīšanai izvirzīt visgudrākos un krietnākos cilvēkus…
0
buchamona 19.07.2014. 10.15
Slimi cilvēki ir šie visa veida kreisie un tas nav svarīgi, kurā valstī, kuros platuma grādos tādi ļauži mitinās. Kārtējās šausmenes personāža prototipi – kremlini ar rubīna zvaigzni smadzeņu vietā.
14
Ieva Aile > buchamona 19.07.2014. 10.32
Kaut kā dīvaini,Krievija tak vairs pie sevis neceļ sociālismu…
0
dro > buchamona 19.07.2014. 10.43
rinķī apkārt. Tēlaini:)
0
Kaspars Špūle > buchamona 19.07.2014. 10.57
> Ēriks
Toties Krievijai joprojām netrūkst naudas, ko tā dabū, pārdodot savās kolonijās iegūto naftu un gāzi.
0
Ieva Aile > buchamona 19.07.2014. 11.00
fretka,tas būtu mājiens,ka visi kreisie ir pērkami?Tad jau smadzeņu vietā nebūs vis rubīna zvaigzne,bet kas vērtīgāks.
0
dzerkaleliva > buchamona 19.07.2014. 11.38
Muļķības, tās ir itāļu un franču problēmas, kreis vai labējs, bet visi mīl Parašu, pie tam labējie šobrīd, pat dievina.
0
dzerkaleliva > buchamona 19.07.2014. 11.40
Savukārt, angļu leiboristiem, nekāda pastirpināta parašas mīlestība, nav novērota.
0
Kaspars Špūle > buchamona 19.07.2014. 12.41
> Ēriks
Tas ir mājiens, ka visi Rietumu “kreisie”, kuri atbalsta Krieviju, dara to par naudu un nav nekādi kreisie.
Izņēmums, protams, ir krievu “kreisie”, kas gatavi atbalstīt Putinu pat no mājas aresta. Piemēram, Kreisās frontes līderis Sergejs Udaļcovs, kurš pašlaik gaida tiesu
Как на Майдане бандеровцы по людям стреляли, так и с «Боингом» отработали. А обвинять будут, конечно, ополченцев и Россию. Уроды!
https://twitter.com/s_udaltsov/status/489836280503861248
0
Kaspars Špūle > buchamona 19.07.2014. 13.01
> nulle
Kamēr Krievija apdraudēs Latviju, tavs antiamerikānisms te nedarbosies.
Tādēļ vispirms tiec galā ar Krieviju :)
0
ILZE > buchamona 19.07.2014. 14.13
nulle
Angliski runājošajiem vnk kolonizācija padodas daudz labāk nekā krieviem
_________________
Bet loģiski, Lielbritānija visur ir nesusi uzplaukumu un Britu sadraudzības valstīs vienmēr laipni uzņem bijušos kolonistus. Pavisam cita lieta, tev sociāli, ideoloģiski un intelektuāli tuvie krievu fašistiskie izdzimteņi, civiliedzīvotāju masu slepkavas, marodieri, vecenīšu izvarotāji un kapu un pieminekļu apgānītāji. Tos jebkur var pakārt pašu zarnās, sašķaidīt galvas un dzīvus izbarot suņiem. Pacieties smirdīgais staļinist, globālā atkrievošana ir pašas tuvākās nākotnes perspektīve un arī krievmīļus negaida gaiša nākotne.
0
ILZE > buchamona 19.07.2014. 16.08
Lielbritānija
Savukārt kko prasot Dublinā īriski pārdevēji vnk blisinās acis un skatīsies uz tevi kā uz jukušu…
_________________
Varētu teikt, mums “palaimējās”. Ja okupanti runātu civilizētā angļu valodā, iespējams, mēs arī savējo būtu pazaudējuši, tā kā mūsu okupanti bija netīri sub-human, dabīga bija pretestība tiem izdzimteņiem un viņu mākslīgi radītam vergu saziņas līdzeklim, feņai.
Cita lieta nesalīdzināmi mazāk cilvēku būtu nonāvēts un liela sabiedrības daļa nebūtu tā degradēta.
0
kreëstliv > buchamona 19.07.2014. 19.29
Nejauciet sociālistisko pieeju ar sociālismu, tās ir divas dažādas lietas. Rietumeiropā pašreiz tieši tā sauktās uzņēmēju partijas visvairāk ir pret nopietnām sankcijām Putinam, tajā skaitā Merkeles pārstāvētā, CDU dažāda ranga vadītāji vairakas reizes izteikušies, ka pret Krieviju sankcijas nevajagot. Par augsto pārstāvi ir jākļūst Polijas pašreizējam ārlietu ministram, jo pārstāvim jābūt redzamam un ar savu viedokli. Krievijā ir mežonīgā kapitālisma nākamā fāze – kleptokrātija un varas absolūta koncentrācija, ne miņas no sociālisma.
0
kreëstliv > buchamona 19.07.2014. 19.35
Pie reizes – vai pirms kāda laika te nebija milzu slavinošie raksti par to, cik viss demokrātiski, ka Junkers ievēlēts, jo, redz, ES Pilsoņi Parlamentā tā savēlējuši. Tas, protams, nav patiesība, jo viena Vācijas pilsoņa balsij bija daudz mazāks svars, nekā viena Maltas, faktiski šajās vēlēšanās uzvarēja sociāldemokrātu partijas ar Šulcu priekšgalā. Šis tikai nākamais posms demokrātijas tēlošanai – augstajos amatos attēlo iedomātu ES pilsoņu gribu, nevis spējīgos.
0
Ansis > buchamona 20.07.2014. 17.00
r.a. – galīgi nepiekrītu.
Piedevam – pašreizējais Putina režīms nu ar nekādi nav uzskatāms par kreisu. Labejāks par lielako daļu Eiropas jau nu noteikti.
Kreisie Zviedri, britu leiboristi …
Tas dalījums neiet pa šādu līniju.
Drīzāk jau – tie kas dzīvo Krievijai tuvumā – tie Krieviju nemīl un neuzticas. Bet Eiropas DienvidRietumiem … Krievija ir tāla zeme, kas sūta gāzi (ja ceļā Ukraiņi vai Baltkrievi netraucē) un kas palīdzēja sagraut nacismu 1945. gadā … ko tādam francūzim vai itālim vairāk vajag?
0
anna_audere > buchamona 21.07.2014. 00.01
rinķī apkārt “Slimi cilvēki ir šie visa veida kreisie un tas nav svarīgi, kurā valstī, kuros platuma grādos tādi ļauži mitinās. Kārtējās šausmenes personāža prototipi – kremlini ar rubīna zvaigzni smadzeņu vietā”
Pilnībā piekrītu
0