Pārdomas par preambulu kā Satversmes vairogu

62

Komentāri (62)

Kaspars 24.06.2014. 20.05

pašsaprotamas lietas, bet.

0
0
Atbildēt

0

Zuzanna 24.06.2014. 08.30

Jānis Čakste teicis: „Latvijas valsts ir izaugusi no latviešu tautas vienprātības, tā palikusi stipra caur Latvijas tautas vienprātību un plauks un zels tālāk.”

Tā ir vīra valoda.

Toties jūsu preambula ar visām valstsnācijām, kristīgajām vērtībām, dzīvesziņām un sparīgo tautas pretošanos okupācijas režīmiem ir pamatskolnieka sacerējuma cienīga puspatiesa puspreambula.

Vnk. necieņa pret satversmi. Jā piekrītu, ka preambula ir vajadzīga, bet ne jau tāds savārstījums. KATRAM VĀRDAM IR JĀBŪT NEAPSTRĪDAMAM!!! Tā ka nekādas lūdzu dzīvesziņas, kristīgās vērtības un pretošanos. Pamatlikums nav vieta kur publicēties dzejniekiem-iesācējiem.

0
0
Atbildēt

0

Liene 22.06.2014. 12.19

ОБЯЗАТЕЛЬНО ПОСМОТРИТЕ!/..

Ребята, я чуть с ума не сошла, зашла на 5 минут, заработала 20 баксов, теперь всем советую. Уже и деньги получила на карточку, можно смело работать (авторизация через вк) –> http://vk.cc/2H2F3x

0
0
Atbildēt

0

ingazilunska 22.06.2014. 12.10

inesite15 21.06.2014. 18.43

… vai par visādiem dažādiem tukšiem penteriem kā Latvjias politkovboju jājamzirgiem .

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 21.06.2014. 17.21

Ar marsiešiem, kas izmanto zaļos cilvēciņus, nav iespējams sarunāties – viņu plānos nav vietas ukraiņu un arī latviešu valodām un valstīm.

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/atis-klimovics-optimismam-nav-pamata.d?id=44633316#ixzz35HMqHevq

+2
0
Atbildēt

0

dro 20.06.2014. 21.32

    ingazilunska > dro 20.06.2014. 22.53

    Даже смотреть не буду и тратить своё драгоценное время, потому что на видео какая-нибудь латышская фуета.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 21.06.2014. 00.32

    lno, tak apvemties var…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 20.06.2014. 19.39

Preambulai ir nepārvērtējama loma nācijas pašapziņas celšanā un dzīvesziņas izkopšanā. Un proti: Katrs, kurš iemācījies rakstīt (lasītprasme un saprašana nav obligāta), uzsaksta komentāru, ka preambula nav vajsdzīga. Sev līdzīgiem tāds tūdaļ pacēlis experta rangā. Cik vienkārši un cik pacilājoši!

+5
-2
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > gundega_heiberga 20.06.2014. 21.24

    ——

    No kurienes uz kurieni tā taisies celt? Ar šitādiem pekstiņiem vairs neizdosies atrunāties pat Knābja pārmijniekam, diretktoriņam-rīkotājiem – tagad būs jāatbild konkrēti un precīzi par piešķirtās naudiņas izlietojumu!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 21.06.2014. 08.12

    Turpini, neapstājies – Tev izdodas!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 20.06.2014. 17.22

Jā, bet tā kā es esmu latviete un dzīvoju savu senču valstī, man gribas, lai mana skaitliski mazā tauta tomēr neizmirst, par spīti LPSR laikā veikatajai rusifikācijai un tagadējo latviešu izbraukšanai labākas alga smeklējumos.

Jā, man griba s, lai mana tauta justos drošāk un tā sir mana stiesības.

Kas apdraud citu tautību tiesības? neviens, jo arī viņi, ja nevēlas dzīvot Latvijā tikai tādēl, ka latvieši te skaitās pamatnācija, tad var doties uz savu etnisko Dzimteni- ta staču ir tik vienkārši.

Vai tad latvieši, kuri ir izbraukuši uz citām valstīm – tur tāpat nejūtas, kā iebraucēji! nekur nav tik labi kā mājās!

Ja cittautietis jūta sLatvijā kā mājās- tad viņam jau nu gan nav svarīgi, ko ieraksta Satversmē. ja nu vienīgi taisās te atkal izvirzīt kādu referendumu par labu sev!

+10
-3
Atbildēt

1

juhans 20.06.2014. 17.15

Var tikai piekrist autorei gan par preambulas tekstu, gan, diemžēl, arī par šo “…aiz pārmērīgas piesardzības, ko varētu arī iztulkot kā nevajadzīgu nedrošību, pārprastu pazemību, koalīcijas deputāti neatbalstīja valstsnācijas jēdziena iekļaušanu preambulā…”. Ko lai dara. Savā laikā, sastādot ministru kabinetu arī Kārlis Ulmanis esot teicis:”Kādi māli ir, ar tādiem jāmūrē.”

+6
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 20.06.2014. 17.14

Man, vispār, nepatīk cilvēku dalīšana pēc nacionalās piederības.

Un, tāpēc, ka es neesmu “tīrasiņu” latvietis, nedomāju, ka man būtu “jāpievienojas” kādai “valstsnācijai”, es, mani vecāki, vecvecāki, utt., te ir dzīvojuši stipri ilgi, vēl pirms Oktobra apvērsuma, okupācijas, mani radi ir represēti, nekad neesam sadarbojušies ar komunistiem, utt.

Domāju, ka man šeit ir tādas pat tiesības, kā “valstsnācijas” pārstāvjiem, tāpēc viss tas mani, maigi sakot, uzjautrina, īpaši, kad patriotismu man sāk mācīt vecie komunisti, kas tagad ir NA biedri – Kiršteins, Vaidere, utt., visu var atrast guglē, kas ir bijis kas, tikai tāpēc, ka viņi ir “valstsnācija”.

+7
-9
Atbildēt

33

    dro > ligakalnina 20.06.2014. 19.15

    dzeris49. Atkal absintu sadzēries? Vaidere nav NA, bet Vienotības biedre, neesmu lasījis, ka Kiršteins būtu bijis kompartijā:)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 20.06.2014. 19.40

    dzeri, tu preambulu lasīji? Kāpēc es atrodu, ka tā uz mani attiecās, bet tu – nē?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 20.06.2014. 19.49

    dzeri….Domāju, ka man šeit ir tādas pat tiesības, kā “valstsnācijas” pārstāvjiem, tāpēc viss tas mani, maigi sakot, uzjautrina…+++ uzjautrina tādēļ, ka Tu neizproti lietas būtību. Pasaulē ir lielas tautas un mazas tautas, katrai tautai savas iespējas, sava situācija, bet viena lieta visām tautām ir kopēja, un tā ir – katrai tautai ir sava vēsturiski mantotā etniskā dzimtene, kurā tai ir jābūt iespējai pilnvērtīgi dzīvot, attīstīties saskaņā ar savu kultūru, runāt jebkurā situācijā savā valodā utt. Lielām, stiprām tautām šīs privilēģijas ir tik pašsaprotamas, ka tās pārstāvji ikdienā pār šādām lietām neaizdomājas. Mazām tautām, lai tās nepazaudētu pašas sevi, ir par sevi, savām tiesībām jācīnas, šīs tiesības jāstiprina. Tieši šādām vajadzībām kalpo pieņemtā Satversmes preambula bez kuras pirms PSRS okupācijas varēja iztikt, bet šobrīd, pateicoties okupācijas laika piespiedu rusifikācijas sekām, vairs ne.

    Kā pats saproti, mūsdienās, situācijā, kad LR ir ES sastāvdaļa, jebkuram cilvēkam Latvijā uz darbu, uz medicīnisko apkalpošanu utt, ir vienādas tiesības, neatkarīgi no tautības, taču krievam, ukrainim, vai polim utt, tomēr ir jāsaprot, ka viņš, lai arī ir piedzimis Rīgā, tomēr dzīvo Latvijā, bet nevis Krievijā, vai kādā citā valstī. :) Ļauži, kuri ieceļo Latvijā no demokrātiskās pasaules, saprot kādēļ viņiem ir jāmācā latviešu valoda, visbiežāk viņus par to nav jāpārliecina. Tā pat kā nav jāpārliecina krievus mācīties vācu valodu, ja viņi izvēlējušies Vāciju, nevis Latviju kā savu mītnes zemi. Un tādēļ arī vācietim nav savai konstitūcijai jāraksta ievads, kurā tiek uzsvērtas vācieša kā pamatnācijas tiesības Vācijā. Vācijā gan turks, vai krievs, vai manā gadījumā latvietis aptuveni gada laikā apgūst vācu valodu un šādi ar savu stulbumu nearada neērtības vietējiem aborigēniem :)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 20.06.2014. 20.18

    dzeris49

    Man, vispār, nepatīk cilvēku dalīšana pēc nacionalās piederības.

    _____________

    Nāksies vien jums, “безродная быдлятина”, integrēties cilvēku vidē, vai arī aiziesiet uz pārstrādi. Fašisms 21. gadsimtā vairs neies cauri.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 20.06.2014. 20.20

    rinķī apkārt

    Pasaulē ir lielas tautas un mazas tautas, katrai tautai savas iespējas

    __________________

    Pasaulē ir lielas tautas un ir daudzskaitlīgas. Čečeni, kas visi bija izsūtīti un ne tikai spējuši atgriezties mājās, bet arī savu zemi iztīrījuši no cilvēces atkritumiem, ir patiesi liela tauta. Kirgīzi, kas savā parlamentā lieto svešu, pārņemtu mākslīgu vergu saziņas līdzekli, feņu, noteikti ir maza, nicināma tauta.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 20.30

    Ino – ei nu, tad jau PSKP ir vienīgā partija, kurā Kiršteins nav bijis, visās citās viņš ir pabijis, un no visām, faktiski, izmests.

    Par Vaideri, labāk nerunā, zinu, ka tā ir bijusi KP.

    Īstenībā, to es nevienam nepārmetu, bija tāds laiks, ka bez tā vispār nevarēja veidot karjeru, utt., bet, ja šie te cilvēki man sāk pārmest, ka viņi, lūk, ir tā “valstsnācija”, un RA man , žēlīgi, pasaka – par ko tad man jāapvainojas – man taču arī, “valstsnācija”, piešķīrusi visas tiesības, kaut, es taču pie “valstsnācijas” nepiederu, un par to man vēl jābūt pateicīgam – tas ir smieklīgi.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 20.06.2014. 20.31

    v_rostins. Čečeni ir kareivīga tauta, bet ko līdz viņu tiešām varonīgais karš ar Krieviju, ja šī kara laikā viņi tā arī nespēja savā starpā vienoties par to, kā izveidot savu valsti. Visa tā rezultātā čečeni šobrīd ir kļuvuši par Kremļa algotņiem, kā to varējām redzēt Gruzijas kara laikā, un kā to redzam šodien Ukrainā. Čečenu nesenā vēsture ir tiešs piemērs tam, cik vienkārši ir tautai pazaudēt iespēju dzīvot savā, neatkarīgā valstī

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 20.38

    Čēčeņi, faktiski, uzvarēja Krieviju, jo Krievija maksā milzu nodevas Kadirovam.

    Protams, viņi ir kasrotāju tauta, bet, arī ļoti viltīga tauta, kas iemācījusies izdzīvot.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 20.06.2014. 20.39

    dzeris49 RA man , žēlīgi, pasaka – par ko tad man jāapvainojas – man taču arī, “valstsnācija”, piešķīrusi visas tiesības, kaut, es taču pie “valstsnācijas” nepiederu, un par to man vēl jābūt pateicīgam – tas ir smieklīgi.+++ sāksim varbūt ar to, ka mūsdienu ” bezrobežu pasaulē” pirmā inteliģences pazīme cilvēkam ir apziņa – esi nonācis kaimiņa mājās, cieni tur valdošo kārtību. Mācies vietējo valodu, pieņem vietējās ierašas. Tur nav nekā smieklīga, jo savstarpēji komunicējot divu tautību pārstāvjiem, vienam no abiem ir jāpiekāpjas. Normāli ir tas, ka piekāpjas ienācējs.

    Man pārsteigums par to, ka neesi latvietis :) Visi komplimenti :)))

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.06.2014. 20.43

    dzeris49. Par Vaideri, labāk nerunā, zinu, ka tā ir bijusi KP.

    ____________________

    Es jau to neteicu, mani pārsteidz, ka tu nezinu, kuras partijas biedre viņa ir. Kiršteins ir izmests tikai no TP. Lai gan man uzskati ar viņu vairāk nesakrīt kā sakrīt, viņš tos nemaina kā daudzi V biedri.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 20.46

    R.A. -, kāda starpība, esmu es latvietis, vai neesmu, es neesmu te “nonācis”, vismaz, četras manas paaudzes te ir dzīvojušas, man rados ir krievi, poli, un latvieši, es, it kā, pārvaldu latviešu valodu, cienu tradīciojas, utt., taisni tāpēc man tas “valstsnācijas” jēdziens nedaudz kaitina.

    Un es tāds Latvijā neesmu vienīgais, derēja to saprast.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 20.06.2014. 21.23

    Džeri, tad jau tev ir izvēle, kuru kultūru un dzīvesziņu pieņemt par savu – krievu neiesaku, sapūsi cietumā, varbūt mēģini poļu!

    Nez vai Polijā ir valstsnācija?

    Nez vai man ir tiesības norādīt polim, kā dzīvot Polijā, bet Latvijas valstij ir tiesības norādīt, kā polim dzīvot Latvijā!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.06.2014. 21.36

    …ln0…nu, nu…par Kiršteinu Tevi atmiņa atkal pievīlusi….

    ….Kiršteina “ceļojums” politikā – LNNK un TB/LNNK no 1988. — 1997.g. …1997.gada maija sākumā LNNK nāca klajā ar paziņojumu, ka izslēdz no savām rindām vairākus biedrus, tostarp arī Kiršteinu. LNNK savu rīcību pamatoja ar LNNK programmas un statūtu pārkāpumiem, kā arī LNNK darbība diskreditēšanu, tajā pašā gadā viņš kļuva par jaundibinātās Nacionālās Reformu partijas priekšsēdētāju. 1998.gadā no tās aizgāja un iestājās Tautas partijā. 2005.gadā Tautas partijas valde izslēdza viņu no partijas saistībā ar ebreju kopienu aizskarošiem izteikumiem, kas robežojas ar antisemītismu. 2006.gadā uzrakstījis iesniegumu par uzņemšanu partijā TB/LNNK, taču partijas valde nolēma viņu neuzņemt. Tajā pašā gadā kandidēja Saeimas vēlēšanās no ZZS saraksta. Līdz beidzot nokļuvis NA rindās….

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 21.38

    Jā, aivarsk, kā tu man norādīsi, tā es dzīvošu, tikai tāpēc, ka esi iedomājies, ka esi “tīrasiņu latvietis”, un es neesmu.

    Pats arī saprati, ko uzrakstīji kaut, šaubos, ka saprati.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.06.2014. 21.49

    ….aivarsk….ne jau Tu būsi tas, kurš uzurpēs tiesības norādīt Dzerim, kā viņam justies un ar ko identificēties…ja nespēj uztvert, ka Dzera dzimta Latvijas teritorijā dzīvo četrās paaudzēs un jau pirms Latvija ieguva valsts statusu, tad te nevienam “tīrasiņu latvietim”, kurš sevi par tādu iedomājas, nav nekādu tiesību nosaukt Dzeri par “ienācēju”…

    P.S. …hmmm…redz, kamēr restartēju datoru, Dzeris jau manu domu uzrakstījis… :)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 21.58

    Paldies, ZanE, bet, diezin vai viņš sapratīs.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 20.06.2014. 22.06

    zanE ….

    Pareizi, katrs var būt kaut pēdējais mēsls, ja vien nīst nacionālpatriotus.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 20.06.2014. 22.18

    dzeris49

    No kura krievu atzara būsi, no Āfrikas, etiopiem Puškiniem, no Aijo Benessa, vai mongoļu, Kravcoviem. Cik man zināms, verga gēns vēl nav atklāts, tā kaite ir tikai galvā.

    Neviens nav pa pusei krievs, ir vai nu krievs, vai homo sapiens un izcelšanās nav nekādas nozīmes. Rubiks, it kā no latviešu vecākiem, bet ir degradējis līdz pēdējam cilvēces atkritumam.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.06.2014. 22.28

    zanE. Kiršteinu izslēdza no LNNK, kad viņš pats to bija pametis un dibināja Reformu vai reformātoru partiju. Tāpat no V izslēdza Repši un Jaunupu. Kas Tevi tā sakaitināja Preambulas pieņemšana vai Vaideres ievēlēšana, vai viena no palikušajiem domubiedriem aizskāršana?:)

    P.S. Antisemitismu Kiršteinam piesēja tādēļ, ka viņš kā Ārlietu komisijas priekšēdētājs neatbalstīja Abrenes un ebreju organizāciju īpašumu atdošanu.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 20.06.2014. 22.30

    zanE …

    Savus uzskatus Kiršteins nav mainījis, kā Vienotības padlas, kas no UA dalīšanas pretiniekiem kļuvuši par to aktīvākiem lobētājiem, kā arī čekas maisu sargātājiem.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 20.06.2014. 22.32

    lno – vienkārši atmiņas atsvaidzināšanai – “Ekspremjers Einars Repše, kurš patlaban darbojas biedrībā “Latvijas attīstībai”, iesniedzis partijai “Vienotība” iesniegumu par izstāšanos no partijas.Tāpat tika saņemts arī Edgara Jaunupa iesniegums par izstāšanos no partijas, apliecināja “Vienotības” preses sekretāre Laila Timrota. “

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.06.2014. 22.38

    …ln0…nu, netēlo antiņu!…Repši un Jaunupu izslēdza?…nevajag murgot…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.06.2014. 22.46

    Jā, “tīrasiņu latvieši” mums te ir Ino, aivarsk, kuriem tīri komfortabli būt kompānijā ar “rostins” (ombross , ģenerālis), utt., labi, ka es neeesmu tīrasiņu latvietis, uun neesmu šinī kompanijā, jo, atšķirībā no Ino un aivarska, es no “ģenerāļa” norobežojos, toties viņi liek šim slimasjam cilvēkam plusiņus.

    Taisni tāpēc, ka tādi ir tie mūsu “nacionāli orientētie”, viņi var izsaukt tikai smīnu un nožēlu..

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.06.2014. 22.48

    dzeris49. Nu tu rostina atšķiries tikai ar “internacionālismu”, izteicienos esi tikpat izvēlīgs:):):)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.06.2014. 22.51

    klusais. Labi. Kiršteins neuzrakstīja. Nebūtu Repše uzrakstījis, tāpat būtu izslēgts.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.06.2014. 22.54

    zanE. Tava sirsnība ir apburoša. Kāds kontrasts ar rostinu:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.06.2014. 22.55

    … -“Kiršteins no TP tika izslēgts pēc skandalozā paziņojuma, kurā viņš ieteica Latvijas ebreju draudžu un kopienu padomei “neatkārtot 1940.gada kļūdas”. Kiršteina skandalozais vēstījums veidots kā atbilde Latvijas Ebreju draudžu un kopienu padomes paziņojumam ar nosodījumu Herberta Cukura darbības izvērtējumam.” /DELFI 06.15.05./

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 20.06.2014. 22.55

    Te izslēdz , te aiziet paši … galīgi var saputroties :) – “Nacionālajā apvienībā (NA) ietilpstošā partija “Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK valdes sēdē pieņēmusi lēmumu izslēgt no partijas tieslietu ministru Jāni Bordānu. Valde uzskata, ka tieslietu ministra Bordāna faktiskā darbība liecina par dalību cita politiskā spēka veidošanā, kas nav savietojams ar atrašanos TB/LNNK.”

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.06.2014. 22.58

    zanE. Tev par Cukuru viss skaidrs? Arī izrēķināšanās bez tiesas?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 21.06.2014. 00.12

    dzeris49 Jā, aivarsk, kā tu man norādīsi, tā es dzīvošu, tikai tāpēc, ka esi iedomājies, ka esi “tīrasiņu latvietis”, un es neesmu

    __________________________________

    Džerīt, kaitinoša sāk palikt tava lasītprasme!

    Es teicu, ka Latvijas valsts, tas ir – suverēns – jeb Latvijas tauta latviešu tautas interesēs uzstādā noteikumus sveštautiešiem. UN TĀ BŪS!

    Latvieši nav “tīrasiņu” atlases produkts, bet gan prāta un sirds veidota nācija. Par latvieti var nepiedzimt, bet var kļūt, par žīdu gan ir jāpiedzimst, nekad nekļūsi par žīdu, kaut ko iemācoties bez asinsradniecības.

    Tev tā arī nav izdevies par latvieti kļūt, pats nezini, kas esi, tā izskatās – identitātes problēmas? Padomā, kādā valodā rakstīts tev būs uz kapa plāksnes?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 21.06.2014. 00.19

    Zane – palasies par repšes izslēgšanu :)))

    Tā tika gandrīz gadu gatavota un beigās čaļus piespieda aizvākties :)

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/456896-vienotiba_versisies_knab_par_repses_reklamas_kampanu

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 21.06.2014. 06.24

    Ai, nu nestrīdies ar Mērnieku laiku personāžiem, kuri Citā dienā lecīgi iestājās par SC. Redzi, Kiršteina lielākais grēks jau nav tas, ka viņš iestājās pret Dombrovska pūlēm nedevalvēt latu un kandidēšanu ZZS sarakstā, bet nacionālisms. ja var atvērt jaunu bodīti vai no šeptēm Krievijā nogriezt kāpostu, tad ar Ameriku var noturēt lūgšanu un ar Ušakovu Jāņos dziedāt častuškas:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 21.06.2014. 09.25

    aivarsk

    pats nezini, kas esi, tā izskatās – identitātes problēmas?

    ________________

    “Безродная быдлятина”, bez savām saknēm, bez sejas, bez sirdsapziņas, tāpēc jau arī identificē sevi ar tādiem pašiem organismiem, kuri nīst visu dzīvo uz planētas. Nav tikai izprotams viņa Putina diktatūras un pastrādāto zvērību nosodījums, šeit laikam vietā būs alkaholisma un narkomānijas izsauktā personības dalīšanās.

    Mana radinieka klasē mācījās divi pēc izcelsmes krieveļi, viņa draugi. Viņi nekādā ziņā neuzskatīja, ka viņu izcelšanās pēc būtu jānīst latvieši, gluži otrādi viņi paši bija tādi latvieši, no kuriem manam radiniekam būtu jāmācās. Igaunijā daudzi krievi uzmeklē savas som-ugru saknes un pat maina savus vārdus un uzvārdus un ir absolūti integrēti igauņu sabiedrībā. Kā jau minēju, tā drausmīgā kaite, “krievs”, ir tikai galvās.

    http://ipvnews.org/2nd_column/images/981.jpg

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Ojārs 20.06.2014. 17.02

NULLE taču pats priecājās, ka Īrijā gandrīz neviens nerunā īriski un var iztikt ar angļu valodu….

+6
-3
Atbildēt

0

Inese 20.06.2014. 15.46

Preambulā minētā latviskā dzīvesziņa un kristīgās vērtības ir būtiski komponenti, kas veido Latvijas identitāti

===================

Sviesc.

+1
-6
Atbildēt

6

    Malda > Inese 20.06.2014. 16.59

    Pareizi i, dievturība ir daudz labāk :) Ek Jāni, Jāni. Būtu labāk psihiatra izrakstītās zāles lietojis.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 20.06.2014. 17.14

    Jānim maize jāpelna. rakstīs kaut ko labu par latviju, tad viņam kremlini nemaksās vai pat ieturēs no algas.

    Propogandas dzinējs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 20.06.2014. 17.30

    Dievturība ir vēl lielāks sviesc. Bet labāk pasaki, kas ir “latviskā dzīvesziņa”? Vai tās gudrības un vērtības, kas iekodētas latvju dainās?

    Man mamiņa piesacīja,

    Krieviņam pist nedot.

    Ai, mamiņa, kā nedošu,

    Krievam balta pipelīte.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Inese 20.06.2014. 17.41

    ——–“…..diemžēl šie aktīvisti iedvesuši bailes daudzos Latvijas iedzīvotājos, un, kā redzams, arī daļā koalīcijas deputātu.”

    ===============================================================================

    Ko nu,ja ločmeļiem tāds spēks?!

    http://www.youtube.com/watch?v=p8n_drrSbX0

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Malda > Inese 20.06.2014. 19.00

    Man mamiņa piesacīja,

    Krieviņam pist nedot. …

    ————————-

    Jāni, kad dosies pie daktera?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 20.06.2014. 21.17

    es domāju, ka to mēslu ārstēt nav vērts!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam