Straujuma būs “Vienotības” premjera amata kandidāte

77

Komentāri (77)

buchamona 17.06.2014. 12.05

Lasu komentārus un brīnos :) Kādas konkrētas pretenzijas var izvirzīt Straujumai? :) Ja līdz rudenim man būs radusies pārliecība, ka ir jābalso par Vienotību, pielikšu viņai plusu.

Mierīga, pragmatiska,nebaidās publiski apliecināt,ka ir konservatīvi noskaņots cilvēks. Kāda vēl ” papildus harizma ” viņai ir nepieciešama? :)

“Ģimenes vērtības. Latvijas kā nacionālas valsts pastāvēšana. Īpašuma tiesību neaizskaramība. Reliģiskie uzskati. Tas ir tas, kas ir pamatā konservatīvām idejām,” Laimdota Straujuma definējusi savus nacionāli konservatīvos uzskatus.

http://www.aprinkis.lv/salaspils-novads-zinas/latvija/item/15598-straujuma-esmu-konservativi-noskanots-cilveks

+5
-2
Atbildēt

5

    ligakalnina > buchamona 17.06.2014. 12.27

    Valdības vadītājam jābūt ne tikai par “ģimeniskām vērtībām”, utt., par to ir katra mājsaimniece, bet, jābūt kādām idejām par nākotnes attīstību, par to,kādas valstij ir problēmas, kā tās novērst, kādas reformas nepieciešamas, kā tās reformas īstenot, stratēģiski un taktiski, un, vispār, nedaudz plašākam redzeslokam.

    Strujuma derēja kā premjers kādā Šveicē, kur viss ir nostabilizējies un pats iet savu gaitu, nevis Latvijā, kur, kā ēst, nepieciešams veikt nepopulāras reformas un līderis, kurš varētu tās koorrdinēt un virzīt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 17.06.2014. 12.35

    dzeris49. Dzeri, Tu nupat kā savā komentārā uzrakstīji plānu pēc kura ir jāraksta vienas partijas programma un tas ir komandas darbs :). Tu te iepriekšējos komentāros pārmet NA elektorātam tieksmi uz vadonismu, bet pats, kā izrādās, slimo ar šo kaiti :)

    Un vēl, šitādus pašus komentārus par ” sabrauktiem ežiem” utt nācās lasīt un klausīties par Valdi Dombrovski viņa pirmajā premjerēšanas laikā. Straujuma savus premjeres pienākumus pilda tikai pāris mēnešus un manprāt lieliski tiek ar visu galā. Kaut kā liekas, ka tie tavi pārmetumi viņai ir no gaisa paķerti :)Emocijas

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Egita > buchamona 17.06.2014. 12.51

    tieši tā dzeri . visu cieņu pensionāriem,bet kā tur bija tas teiciens-

    – IZGLĀB VALSTI-NOSLĒP MĀJSAIMNIECĒM PASI ?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 17.06.2014. 13.06

    Džeri, ko no viņas daudz gribēt? sākotnēji viņa vispār bij pagaidu cilvēk, kura uzdevums vienkārši mierīgi nosēdēt līdz rudenim.

    tagad V saprata, ka ir švaki ar personālijām un pierunāja viņu kandidēt, jo no visām V spices personām Straujumam ir plus mīnuss pozitīvs imidžs vēlētāju acīs, jo citu vienkārši nav! ņemt mazpazīstamo – pārāk liels risks.

    un tagad viņa noteikti pa vasaru mēģinās veidot priekšstatu, ka viņai ir arī stratēģiskais redzējums, būs ko pasvīst Vienotības PR spečukiem

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 17.06.2014. 13.07

    Džeri, ko līdz rakstīt programmas, ja var izveidot Latvijā tikai un vienīgi koalīcijas valdību no vairākām partijām. labi, ja tās būtu tikai divas, bet, ja nu ir atkal 3 vai pat 4, ko tad? katrai sava programma un katra velk tikai uz savu pusi: sak, re, es pildu solījumus, bet tie citi ne, un tāpēc arī ir strīdi! It kā jau tu to nezinātu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ILZE 17.06.2014. 10.54

Edgars Avotiņš

Tā ka – labāk jau nu lūdzies Dievu, lai Vienotība savāc pietiekami daudz balsis

________________

Ja Vienotība kopā ar SC savāks 51% balsu, ar valsti ir cauri, vai arī krietniem latviešiem būs jāsarīko “dakšu” revolūcija ar uz dakšu zariem uztītām nelietīgāko kremļjaģu zarnām.

Kas ir Vienotība, mēs jau piedzīvojām ar izvazāto LM, “severstaļ” – CAF afēru, to izdzimteņu izrēķināšanos ar politiskiem pretiniekiem un zvērisko naidu pret latviešu varoņu – Leģionāru piemiņu. Ka čeka to varzu ir pilnībā piejaucējusi, nodemonstrēja Savickis, publiski pazemojot preļjaku.

+3
-4
Atbildēt

0

dace_ampermane 17.06.2014. 10.40

k

daudz baltu dieniņu pelēki, pelēki dzīvojami

+3
-3
Atbildēt

1

    austrisv > dace_ampermane 17.06.2014. 11.06

    Jā, tam es piekrītu, bet kur ņemsim aktīvu cilvēku. Kurš gribēs riskēt! paskat, kā SC un citi nelabvēļi cenšas pat tagad zem Dombrovska rakt, lai viņu iznīcinātu! Atradīs arī citam, ja kāds uzdrošināsies nostāties pret kremli un tā lobijiem.

    Kurš riskēs? Skat jau zem Straujumas meklē, kur piekasīties. gan jau Lapsa atkal par naudu lētticīgajiem piemetīs kādu kompromātu arī par Straujumu tieši pirms vēlēšanām! Ja neko neatradīs , tad safabricēs! Manuprāt, kremlis ir sakopojis visus zemdeķa spēkus un izmetīs lielu naudu, lai sasniegtu mērķi Latvijā! vai tad nav redzams, cik jaunas un kādas partijas tiek dibinātas un kas tiek visur safiltrēts.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Ansis 17.06.2014. 10.04

generālrostiņam derētu atsākt pamestās pamatskolas mācības. Nu vismaz Matemātiku pamācīties – tad varbūt sakarīgākus komentārus spētu izgudrot.

Bet kamēr neesi apguvis matemātiku, izskaidrošu – NA reāli var pretendēt uz 10-20 deputātu vietu – un nekādi ne vairāk. Pat ja 20 – tad tikunta 20 deputati nevar sastādīt valdību. Vajadzīgi sabiedrotie.

ZZS tradicionali arī tradicionali paņem 10-20 balsu. Arī NA+ZZS vien nekādu valdību neuztaisīs.

Tā ka – labāk jau nu lūdzies Dievu, lai Vienotība savāc pietiekami daudz balsis, lai to labējo valdību ir iespējams sastādīt.

+6
-2
Atbildēt

0

austrisv 17.06.2014. 09.57

Labāk 100 reizes Straujuma nekā RP kardināls Rinkevičs.

labi, ka Straujuma būs Vidzemes apgabalā, lai gan , ja būtu Rinkevičs mēs viņu svītrotu.

Vismaz tagad varu uzelpot, jo nevajadzēs mainīt V pret kādu citu partiju.

Straujuma varbūt neprot skaisti runāt, bet gan jau darīs, kā to dara arī tagad, un reformas ir jāveic katrai partijai savā nozarē un īstas reformas, nevis sataisa troksni un piedzeras un aizmuk!Un Straujumas vecumam te nav nekādas nozīmes, jo labprātāk balsotu par kaut ko idejās un apņēmībā un izglītībā līdzīgu, kā Dombrovski. Un netaisos te tagad atkal izķidāt tās samazgas, ko lej pār viņa sievas un Bukāņu firmas 2008. gadā ņemto kredītu.Tādi kredīti ir arī Parādniekam un, ja pameklētu vēl arī citiem.

+8
-6
Atbildēt

7

    ievuliitis > austrisv 17.06.2014. 11.00

    Bet, kas sataisīja troksni, piedzērās un aizmuka?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > austrisv 17.06.2014. 11.00

    klusais

    interesanti vai Zīle būtu gatavs nomainīt EP ar MP :) Nebrīnītos,ka nē :)

    _____________________

    Labs arguments, lai Zīles kungu neaicinātu veidot valdību un kremļa maukas varētu turpināt pa vecam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > austrisv 17.06.2014. 11.05

    Bet

    Tādi kredīti ir arī Parādniekam un, ja pameklētu vēl arī citiem.

    _________________

    Jauki, tad kāpēc gan ne Parādnieka kungam, kurš vismaz zina, ko darīt ar sievietēm, bet gan pamuļķam Dombrovskim, kuram mammuki vajadzīgi, kas degunu noslauka, bija jāsēž premjera krēslā?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 17.06.2014. 11.14

    Betij, ķīlis!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 17.06.2014. 11.38

    Nu, jā, taisnība, Bet. Es par politiskiem līķiem vairs nedomāju. Izlasīji vakar LA interviju ar Āboltiņu?

    Tur pilns ar pērlēm. Tekstā par promgājējiem: ” Bet Čepānes kundze grib turpmāk veltīt sevi akadēmiskajai darbībai. Tas pats attiecas uz pašu ilggadējāko deputātu Dzintaru Ābiķi.”

    Domāju, ka milzīgs zaudējums Vienotībai – Čepānes kundze – atbilstoši kvalifikācijai pat ļoti veiksmīgi varēs veltīt sevi akadēmiskajai darbībai, bet ko akadēmiskajās aprindās darīs 41.vsk. ģeogrāfijas skolotājs Dzintars Ābiķis?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 17.06.2014. 12.58

    Betij, varbūt Dz. Ābiķis vienkārši padzīvos pensijā. gan jau viņam tā ir pietiekoši liela- kāpēc ne, jo politikā vienmēr kādam būsi slikts, it seviški, ja esi spilgta personība ar savu viedokli! es gan te nrunāju par Dz . Ābiķi.

    Bez tam varbūt ir arī laiks, kā te daudzi sūkstījās, pavērt ceļu jaunajiem politiķiem( it seviški jau jaunajiem pēc vecuma)

    Atceros, ka daži rakstīja, ka V nedodot ceļu jaunajiem. ja vēl jauno nav, tad aiz pieredzējušo muguras, lai iesāk savu ceļu politikā un varā.

    Čepānes patiesi žēl, ka viņa aiziet, bet arī viņai bija par daudz visas tās žurnālistu uzbrukuma akcijas. Viņa jau , ja nemaldos pasen pateica, ka ies prom no politikas. tas arī saprotams, jo nepateicība ir pasaules alga un it seviški jau Latvijā, kurā ir tik daudz kaimiņvalsts intereses un mūsu vietējo žurnālistu, kā varu saprast un nojaust pakalpošana šim interesēm. vai tad nu par velti Dienu nopirka Š&Šl, bet NR avīze ir tīri naidīgas pret mūs labākajiem politiķiem. katru rītu noklausos to savilkumu no šim abām avīzēm un to skaidri var sajust- viss tik slikti, tik slikti!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 17.06.2014. 13.26

    Mani nemaz neuztrauc, ka Ābiķis nebūs sarakstos. Mani uztrauc kārtējie Āboltiņas murgi. Nu kāda akadēmiskā darbība viņam? Vai nu Āboltiņa totāli nepazīst savus partijas biedrus, vai nu melo, cenzdamies maldināt vēlētājus.

    Bet par Čepāni – patiešām žēl. Tikai nez kāpēc tev šķiet, ka pie vainas žurnālisti, nevis partijas biedri, nevis preambulas izvarošana, kur partijas spice piespieda viņu piekāpties? Viena no izcilākajām V. politiķēm. Nu vietā būs Lībiņa- Ēgnere ar savām jau realizētām idejām – tagad katrs nepilsoņiem piedzimušais bērns kļūst Latvijas pilsonis automātiiski. Ja nu vienīgi vecāki speciāli ieradīsies valsts iestādē, droši vien PMLP, izstāvēs rindu un uzrakstīs iesniegumu, ka negrib, lai bērnam būtu Latvijas pilsonība. Principā tas ir pilsonības nulles variants, kas jau ir realizēts. Paldies Lībiņai-Ēgnerei par SC un PCTVL nākamā elektorāta jūtamu pieaugumu!

    P.S. Tu raksti par jaunajiem, kam jādod vieta? Patiešām – “jaunie”:):):) Nupat no Zatlera partijas pārbēgušie. Izcili svaigi. Tiem jādod vieta, nenoliedzami.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Ansis 17.06.2014. 09.57

Pašvaldības un Saeimas vēlēšanās noteicošais spēks ir pensionāri. (piekrītu Zanes augstāk teiktajam) Tapēc Vienotība uz šīm vēlēšanām piekārtojas šai elektorata daļa.

Piedevām – ZRP tipa reformām ir cik liels atbalts? 1% vai 2%. Ar tādiem saukļim vēlēšanās neuzvarēt.

Rīgas pašvaldībā Vienotība mēģināja iebraukt NA lauciņā – totāli izgazās.°

Tagad nedaudz pabīdijās uz ZZS elektorata pusi. Doma ir saprotama – atstāt NA nacionalos, pašiem paņemt savus un daļu ZZS elektorāta – tā lai rezultatā Vienotībai kopa ar NA jau būtu ievērojams cdeputatu skaits. Nu un tad klat paņemt ZZS un/vai Repši, ja tas tiks pār svītru un valdība gatava.

Ja Vienotība Saeimas līmenī ietu ar Ēlerti priekšgalā, tad … varētu sanākt, ka Vienotībai ar NA komplektā nekas nesanāk un … nu tad gan varētu saveidoties cita veida koalīcija.

Vispār jau NA darītu pareizi, ja necenstos bārties ar Vienotību. Žēl, ka Baiba Broka nekandidēs – viņas pragmatiskais izgājiens Rīgā izrādījās ļoti veiksmīgs NA. Nu vismaz NA varētu ņemt šo vērā – salieciet sarakstā gan kādus radikālos dzintarus-iesalniekus, gan kādus pragmatiskos – rezultātā dabūsiet balsis no abu tipu nacionali domājošajiem.

+2
-2
Atbildēt

1

marmed 17.06.2014. 09.24

Nice :) V vēl mīnuss 2% :)

Kā teica Dzeris drīz jau par V balsos tikai izmisušie liberasti :) kuru liberālās vērtības brūk acu priekšā …

+3
-6
Atbildēt

8

    Evita > marmed 17.06.2014. 09.37

    Nesmu nekads izmisusais, un, bet balsosu ne jau par Aboltinu vai Zaki, bet gan par ideologiju, un uzskatu ka ir jatiek vala no balsosanas principa par kadu konkretu cilveku.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > marmed 17.06.2014. 10.30

    Kāda tad Vienotībai ir tā ideoloģija?Konsolidācija,nodokļu pacelšana,lēts darbaspēks,lai visi,kam te nav labi,brauc prom,jo var tak piespiest ilgāk strādāt pensionārus,pārģērbšanās spēļu obligāta mācīšana bērnudārzos a la Viņķele,skolu likvidācija,medicīnas pakalpojumu nepieejamība,ceļu neremontēšana …ko es vēl piemirsu?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > marmed 17.06.2014. 11.46

    Protams, ka par V balsos tie, kuriem tuvs liberālisms un Ritumu politikas standarti, nevis populisms un vadonisms, kā NA vai ZZS elektorātam.

    Bet, arī līderim ir sava loma, un Strujuma nav līderis, kaut, nestrīdos, varbūt labs cilvēks un labs sava darba darītājs.

    Starp citu – jo liberālāka valsts, jo augstāki dzīves standarti, neaproc liberālismu pārāk ātri.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > marmed 17.06.2014. 12.24

    Paga paga ar tiem dzīve standartiem, parasti tās librālās valstis, kuras tu domā, savu bagātību sapēlnīja pagāšajā ne būt ne tik liberālajā gadsimtā…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > marmed 17.06.2014. 12.28

    dzeris49 Atkal Tu par Rietumu demokrātijas standartiem. :) Varbūt nodefinēsi, ko Tu ar to domā? Pēdējās vēlēšanās Vācijā Par CDU/CSU, jeb Kristīgajiem demokrātiem nobalsoja 41,5% vēlētāju, kas ir konservatīvo labākais rādītājs pēdējos 23 gados

    Eiropas Tautas partija ir lielākā ES parlamentā, tā kā nāksies Tev aizrādīt, ka konservatīvās vērtības, lai kā Tu to vēlētos, Eiropā tik drīz netiks apraktas un to es ar gandarījumu arī saskatu savā ikdienā :) Bet par šo Tavu apgalvojumu “…Starp citu – jo liberālāka valsts, jo augstāki dzīves standarti, neaproc liberālismu pārāk ātri…” gribētu lasīt plašākus komentārus, ar konkrētiem piemēriem. :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > marmed 17.06.2014. 14.11

    Nu tikai nesalīdzini Rietumu konservatorus un mūsu “konservatorus” no NA un ZZS, kas nav nekādi konservatori, bet gan kādi arhaiski postsovjetiski veidojumi, kur tu šeit vispār redzi Rietumu tipa konservatorus?.

    Un paņem pirmo desmitnieku valstu pēc dzīves limeņa, tās ir liberālas valstis ar absolūtu liberālu ideoloģiju un ekonomiku, ar tiesisku valsti, pilnīgu preses brīvību, pilnīgi liberālu attieksmi pret seks minoritātēm, bez ksenofobijas, utt., Nīderlande, Dānija, Zviedrija, Norvēģija, utt., un tās arī ir tās Rietumu vērtības, kaut kas pilnīgi pretējs patreizējām Krievijas vērtībām vai tiem Latvijas “konservatoriem”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > marmed 17.06.2014. 16.19

    Dzeri,izlasi Sliktos samariešus,tur ir smalki aprakstīts kā mūsdienu bagātās valstis tika pie savas bagātības,ne jau ar liberālismu :D

    http://www.tautasforums.lv/?p=2738

    0
    0
    Atbildēt

    0

    marmed > marmed 17.06.2014. 17.10

    Beidz Dzeris tam neticēs, Dzeris domā, ja legalizē viendzimuma attiecības tad IKP uzreiz pieaug :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Egita 17.06.2014. 08.05

—-Baiga vasara.

_________________jeb es pārspīlēju?

+6
-3
Atbildēt

0

Alise 17.06.2014. 07.47

No vienas puses es kā NA vēlētājs varētu it kā priecāties, ka Vienotība rok sevi nost. Uzskatu, ka ar Straujumas kandidatūru sevi Vienotība norok, jo premjera amatā Straujuma tiešām der tikai kā pagaidu cilvēks. Premjera amatā vajag cilvēku ar lielāku harizmu, ar vīziju un ar krampi. Sākumā cerēju, ka varbūt Straujuma būs Latvijas dzelzs lēdija, bet izskatās, ka nē.

No otras puses, vēlēšanās tiem, kas deklarējuši,ka ar SC nesadarbosies (NA un V), vajadzētu iegūt vairāk par pusi balsu, vai vismaz tuvu pusei, lai atturētu ZZS no sadarbības ar SC, pieaicinot ZZS koalīcijā. Un ja Vienotība šādi ākstās, tad tas palielina Saskaņas un visādu prokrievisko spēku nonākšanas iespēju valdībā.

Bet atkal no “trešās puses”, Vienotību šobrīd pamet tie cilvēki, kuri atturēja to no sadarbības ar SC, un tagad, it īpaši, ja SC sadalīsies, un kāda tā daļa kļūs Vienotībai pieņemama, visi V solījumi nesadarboties ar prokrieviskajiem spēkiem var būt vējā.

Tādēļ tagad pat nezinu, kā lai to visu vērtē. Laikam jāpaļaujas uz kā būs tā būs un jācer uz labāko.

Man jau vislabāk patiktu, ja gan V, gan NA skaidri deklarētu, ka nesadarbosies ar jebkādām prokrieviskām partijām, ne tikai ar SC, bet arī ar jebkuru iepriekš SC sastāvā esošu subjektu, kā arī skaidri nodeklarētu, ka V ir liberāla partija, un NA konservatīva partija. Tad vēlētājiem būtu lielāka skaidrība par lietām. Plus ZZSu varētu nolikt pie vietas, spiežot to nodeklarēt savu ideoloģiju un vērtības, ko tas nekādi nodefinēt nevarētu.

+8
-4
Atbildēt

5

    garausiitis > Alise 17.06.2014. 08.40

    Austras koks – tie ,kas V gribēja sadarboties ar SC jau vienotību ir pametuši … un idejas ģenerālais virzītājs bija Jaunups . Nezinu kādas domas vai hormoni uz to brīdi bija pārņēmuši Āboltiņu , bet jautājums jau sen ir noņemts .

    Par aizgājējiem – aiz skaistajām runām un fasādēm slēpjas kašķi un nemiers . Pieņemot varbūtību ,ka teiksim “Dāmu pops” iekļaujas NA , absolūti nebrīnītos ,ka pēc kāda laika analoģiski brīnumi un atrakcijas sāktos NA . Tā ir muļķīga cīņa par savu ego . Varētu uzdāvināt NA Rībenu,Kursīti,Druvieti un Čepāni … domāju NA nebūtu laimīgi… Kalniete ir pie amatiem un nekaitīga :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 17.06.2014. 09.22

    klusais: Nezinu kādas domas vai hormoni uz to brīdi bija pārņēmuši Āboltiņu

    _______________

    :) Viņa visu laiku kaut kādu hormonu ietekmē ir, manuprāt. Galvenais hormons viņai laikam ir, ka viņa vēlas visu laiku būt galvenā noteicēja, mazs cariņš Vienotībā, kā Lembergs ZZSā. Augstāk beta labi noraksturtoja Āboltiņas darbību – ” Āboltiņa sev apkārt metodiski “noēd” potenciālākos, sējot vispārēju pelēcību”.

    Un kur garantija, ka Āboltiņu atkal kādi hormoni, izejot no konkrētas attiecīgā brīža situācijas, nenovirza SC virzienā?! Neviens jau Vienotībā viņai pretī nerunā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 17.06.2014. 09.28

    Austras koks

    Man jau vislabāk patiktu, ja gan V, gan NA skaidri deklarētu, ka nesadarbosies ar jebkādām prokrieviskām partijām

    _________________

    Vienotības kremļjaģu vektors ir skaidrs, lai ko tur arī viņi nedeklarētu, par NA, tas būtu tas pats, kas zirgam liktu deklarēt, ka tas neēdīs gaļu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 17.06.2014. 09.35

    Austras koks – tad nonākam pie vecā stāsta – sievietes politikā … Vienotībā trūkst spēcīga veča galvgalī … tā visa problēma .

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Alise 17.06.2014. 13.39

    Kā var balsot par partiju bez spēcīga veča galvgalī, klusais? Tu nemūžam? :):):)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 17.06.2014. 06.51

Tas jau izskatās, gandrīz vai, pēc sabotāžas.

Izskatās, V premjera kandidātu izvēlējušies Āboltiņa kopīgi ar LEmbergu, jo tikai šos abus var apmierināt Straujuma, ko šie abi varētu izkomandēt, un Āboltiņai tas ir ļoti raksturīgi, viņa necieš savā tuvumā spēcīgas personības, kas viņai nepakļaujas, viņai labāk patīk “zaķi”.

Tātad, nekādas reformas, kuras nepieciešamas, nebūs, un turpināsies zināma stagnācija.

Nu, īstenībā, valstij tas ir slikti, bet, arī lielāko daļu politiķu apmierina, tātad, kurss ir skaidrs, un neko labu, ilgtermiņā, nesola.

+10
-4
Atbildēt

13

    Alise > ligakalnina 17.06.2014. 07.35

    :) Un vai tagad arī joprojām nepiekritīsiet vakar nomales teiktajam, ka Vienotība pati sev rok nost?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Egita > ligakalnina 17.06.2014. 08.04

    dzerim taisnība. izskatās ka labākajā gadijumā pie varas nāks reģionāļi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.06.2014. 08.44

    Es neticēju, ka viss jau aizgājis tādā neadkvātā, ka Straujuma būs kā V premjera kandidāts vēlēšanās, izrādās, biju uzlicis rozā brilles, situācija V ir daudz sliktāka.

    Izskatās, V “norok” Āboltiņa, jo, cik noprotu, visu tur nosaka viņa un viņas “zaķītis”, pārējiem V biedriem uz to mierīgi noskatoties.

    “Norok” gan jāliek pēdiņās, jo daudzi, ieskaitot mani, balsos par V aiz izmisuma, jo vairāk vispār neredz par ko varētu balsot, un to jau V arī cer, tipa – a kur jūs paliksiet, tāpat par mums nobalsosiet.

    Tāpēc jau bija vajadzīga otra līdzīga liberāla un proeiropeiska partija, jo bez kokurences notiek degradācija, te ir piemērs, un tāda bija RP, un tāpēc jau V bija tā, kura milzīgi necieta šo konkurentu savā lauciņā, un arī “palīdzēja” tai nogrimt, protams, visvairāk tam palīdzēja Zatlers ar saviem nepārdomātajiem un impulsīvajiem lēmumiem.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > ligakalnina 17.06.2014. 09.04

    > dzeris

    … , izrādās, biju uzlicis rozā brilles,…

    ———

    Jā, dzeri, Tu esi briļļainītis. :) Citi maina kreklus, Tu brilles. Tās Tev visādās krāsās pēc vajadzības, rozā, melnas un varavīkšņainas… :)

    Tā kā neesmu V elektorāts, ir kā būtu vienalga, bet tomēr sirds sāp par kādreiz ļoti potencionāli spēcīgas partijas vecišķo seju… Pateicoties Āboltiņas virāžām, Latvija tikusi pie “večuku” pāra Bērziņa un Straujumas… Āboltiņa sev apkārt metodiski “noēd” potenciālākos, sējot vispārēju pelēcību. Saeimas vēlēšanas būs ar milzīgu intrigu…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Evita > ligakalnina 17.06.2014. 09.30

    NU isti nesaprotu to negativismu par Straujumu, vai tad par premjeru vajag cilveku kurs daudz runa un neko nedara, jebkura gadijuma ja paskatas uz vinas CV ir gan izglitiba, gan pieredze valsts darba, un kas man viss labak patik ari saprasana kovajag darit, kau vai pedeja vizite ASV kur uzsaktas sarunas ar ASV naftas un gazes kompanijam, par alternativam energijas piegadem, zel ka tikai tik maz cilveku saprot, ka Latvijas nakotne ir atkariga no energijas piegazu diferencesanas un savu avotu iegusanas, un no ta bus atkargas gan darba vietas, pensijas un viss parejais. Man nevajag nekadu harismu, bet gan taustamus rezultatus, bez populistiskiem uzsaukumiem, vienu gan es no Vienotibas gribetu dzirdet, par sadarbibu SC, ta nav pielaujama nekadas formas un veidos, kada ar but sdarbiba ar partiju kura neatzist so valsti.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.06.2014. 09.34

    beta –

    “Varavīksnainas brilles” – tas ir “spēcīgi”, tad tas ir tas, kas tevi tik ļoti satrauc un traucē tev dzīvot, attieksme pret seks. minoritātēm?

    Taisni tāpēc, ka NA ir tik homofobisks un ksenofobisks, nerunājot par tā vispārējo līmeni, kas vispār vairāk atbilst kādas Krievijas “patriotiem”, pilnīgi neiespējami, ka par jums balsos kāds no V elektorāta, lai kāda tā V arī nebūtu.

    Vismaz, visi V trūkumi ir normāli jebkurai Eiropas līmeņa partijai, un tos var kritizēt, atšķirībā no tās jūsu blēdīgo fobijām apsēsto primitīvo klaunu kompānijas, kuras fobijas pat ārstēt ir mazperspektīvi.

    Kas attiecas uz pārējām “brillēm” – vispār, jebkuram normālam cilvēkam viedoklis mainās, mainoties informācijai un apstākļiem, protams, tas neattiecas uz tavas partijas elektorātu, kurš “mīlēs” tos savus klaunus un “ticēs” tiem saviem klauniem, lai ko tie arī nedarītu, un kā par jums klusībā nesmietos, izmantojot jūsu patriotiskās jūtas elementāram politbiznesam, TB liktenis jūs tā arī neko nav izmācījis, jo tās “brilles” jūs mainīt, tiešām, neesat spējīgi.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > ligakalnina 17.06.2014. 09.40

    > dzeris

    Es un manējie bijām V elektorāts… Vēl iepriekšējās vēlēšanās…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.06.2014. 09.49

    Tad jūs neesat nopietni cilvēki ar nopietniem politiskiem uzskatiem, ja varat V, lai kāda tā arī nebūtu, mainīt pret NA.

    Iespējams, V daudz kas var nepatikt, bet, NA, pa šo laiku, pierādījusi, ka ir absolūti korumpēta, populistiska un nenopietna politbiznesmeņu partija, kura, pa šo laiku, degradējusies daudz vairāk, kā V.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 17.06.2014. 10.53

    Arī es un mamējie jau vairāk par divām saeimām balsojām par Vienotības partijām. Nu vairs – nē.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 17.06.2014. 11.34

    dzeris49

    Izskatās, V premjera kandidātu izvēlējušies Āboltiņa kopīgi ar LEmbergu, jo tikai šos abus var apmierināt Straujuma

    _____________

    No vislielākiem ļaunumiem Straujuma izrādījās tas mazākais. Varu tikai iedomāties premjera amatā čekas mērgļus: Pabriku, Riekstiņu vai Vaivaru, lai man uzreiz gribētos izrakt lielgabalu un izšaut kārtīgu zalvi, kaut gan arī Sraujuma, izrēķinoties ar Cilinska kungu ir pārkāpusi visas sarkanās līnijas un tai būtu jābaidās uzkāpt gjurzai vai saņem zibens spērienu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 17.06.2014. 11.54

    Edgars Avotiņš

    Vispār jau NA darītu pareizi, ja necenstos bārties ar Vienotību.

    _____________

    Ja sit pa vienu vaigu, pagriez otru? Mans kristieša motto: ” ja sit pa vienu vaigu, dod ienaidniekam tādu spērienu, ka tā žoklis aizlido”

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > ligakalnina 17.06.2014. 12.56

    > dzeris

    Iespējams, V daudz kas var nepatikt, bet, NA, pa šo laiku, pierādījusi, ka ir absolūti korumpēta, populistiska un nenopietna politbiznesmeņu partija, kura, pa šo laiku, degradējusies daudz vairāk, kā V.

    ————

    Noņem brilles… šoreiz melnās… :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 17.06.2014. 13.22

    Beta, bet tu rozā.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 16.06.2014. 23.13

vienotiibai bez Repšes tiešaam tik vāja augša…pulveris izšauts nu ja vajadzees koaliiķiju sastuteet tad lembe buus pirmais paliigs….

+5
-8
Atbildēt

3

    austrisv > Janka, Janic 17.06.2014. 09.52

    Bet, atvaino, kas tad repšes partijai ir ko piedāvāt citu par premjeru, ja ne tikai tas pats Repše?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 17.06.2014. 12.08

    doma miiliit bija , ka vienotiibai Repše buutu dikti deriigs , bez viņa tur vairs nopietni ņemamu nevienu nesaskatu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janka, Janic 17.06.2014. 13.21

    Bet, ja nu Repšem atkal apnīk būt politikā, jo vairākums un pāri par 50% jau tāpat diezin vai kāda partija dabūs. Tādējādi savas partija sidejas neviens un arī Repše īstenot diezin vai varēs. Varbūt tāpēc arī apniks!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 16.06.2014. 23.12

“Straujuma būs “Vienotības” premjera amata kandidāte”

Neticu, ka tas vēl līdz vēlēšanām 2 reiz nemainīsies, un pēc vēlēšanām – 3 reiz…

Ja nu tomēr viņi to domā nopietni, tad ar V ir stipri bēdīgi… Plānojam mīņāties uz vietas 4 gadus, ka tik kas nenotiek? Nē, nu stabilitāte arī ir vērtība, tikai kur beidzas stabilitāte un sākas stagnācija?

+15
-5
Atbildēt

9

    andris902 > esmeralda_se 17.06.2014. 00.05

    …nu, es tik skeptiska nebūtu….paskaties, kāds ir vēlētāja vidējais vecums – viņi Straujumā, tāpat arī prezidenta lomas tēlotājā Bērziņā – saskata savus vienaudžus, līdzgaitniekus….viņi tos pieņem kā savējos, saprot neveiklo valodiņu un aptaujās balso par viņiem….

    …maija aptaujā Straujumu pozitīvi vērtēja 50% respondentu…negatīvi – 31,9%…neatpazina – 18,1%….

    …tas tomēr ir augsts vērtējums…

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > esmeralda_se 17.06.2014. 01.48

    Drīzāk jau pie mums ir tā – politiķis kas neko redzamu nedara, nepopulārus lēmumus nepieņem, runā vienkārši – ir populārs. Pensijas negriež, nodokļus neceļ, par kvekšķiem vēlētājus nesauc, utt.

    Tikai parasti šāds darbības stils ir bijis prezidentu prerogatīva. Tur var atļauties neko īpaši nedarīt, un pat tur ne vienmēr. Premjeram tomēr jābūt ar attīstības vīziju, ideju, kurp mēs gribam nonākt un kā.

    Neko sliktu par Straujumu jau teikt negribu, tomēr viņa atgādina hokejistu, kas jau no 50. minūtes cer uz neizšķirta noturēšanu līdz spēles beigām…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > esmeralda_se 17.06.2014. 08.39

    >Zane

    “paskaties, kāds ir vēlētāja vidējais vecums – viņi Straujumā, tāpat arī prezidenta lomas tēlotājā Bērziņā – saskata savus vienaudžus, līdzgaitniekus….viņi tos pieņem kā savējos, saprot neveiklo valodiņu un aptaujās balso par viņiem…”

    Zane, ceru, ka Jūs mani nepieskaitījāt pie vienaudžiem-atbalstītājiem. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > esmeralda_se 17.06.2014. 08.52

    DD1 – domāju , ka daudziem ,kas neiedziļinās procesos Straujuma ir simpātiska … jauka vecmāmiņa, nosvērta, smaidīga , vienkārša …

    Kas man joprojām ir neatbildēts jautājums – vai pie nopietniem un nepatīkamiem jautājumiem viņa spēs uzņemties atbildību . Otrs jautājums ir par to vai fiziski viņa varēs pavilkt amatu , jo tas nav 8 h darba diena ar garantēto atvaļinājumu .

    Muļķe viņa nav , savs viedoklis arī ir …

    Katrā ziņā labāks kandidāts kā Āboltiņa , kura gribēja pirms tam būt …

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > esmeralda_se 17.06.2014. 08.57

    > klusais DD1

    “Muļķe viņa nav , savs viedoklis arī ir …

    Katrā ziņā labāks kandidāts kā Āboltiņa , kura gribēja pirms tam būt …”

    Principā piekrītu. Tikai harizmas un stājas gan Straujumai pietrūkst. Daudz vairāk man nepatiktu ieskaitīties Bērziņpapa atbalstītāju korī. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > esmeralda_se 17.06.2014. 09.06

    DD1 – bet kādas versijas par PM ? Vilku neliktu , jo Vilkam savi putni galvā … publiski maz kas izskanējis no Vilka performancēm … pieļauju , ka Rinkevičs varētu nostartēt … vēl jārēķinās ,ka Bērziņš nominēs kandidātu , to arī nevajadzētu aizmirst , savulaik viņš Pabriku noraka .

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > esmeralda_se 17.06.2014. 10.16

    Zane un Raiča – piekrītu.

    Vismaz līdz vēlešanām Vienotība tēlos mierīgos un centīsies nekaitinat pensionarus.

    Vīnīga bēda – kautkad jau būs jāsāk kustēties un kautko darīt – tad vēlētajiem, kas cerēja uz mūžīgu mieru būs šausmīgs aplauziens – no tāda viedokļa ir baigi slikti – jo pieaugs cilvekos neticība varai kopumā.

    Teorētiski – man labak patiktu, ja politiķi pirms vēlēšanām diskutetu par tiešām aktuāliem jautajumiem. Nu kautvai par tiem pašiem nodokļiem – Vilkam ir 100% taisnība, ka tos jau tagad vajadzetu izdiskutēt.

    Tāpat demografijas, migracijas utml jautājumus.

    Cilveki jau kopuma nav idioti – ja normāli izskaidrotu, vairums saprastu. Un varētu pieņemt sakarīgus lēmumus. Bet ja popularākie politiķi baro cilvēkus ar maznozīmīgiem makaroniem – tad nav ko brīnīties, ka pēc tam seko neizpratne.

    Skatījos pagājšgad diskusiju no Latgales … Visu partiju kandidāti demonstrēja latgaļu valodas/dialekta prasmi. Un cītīgi solījās stiprināt … vēlētajiem patika. Nu un? Ja neskaita mēģinajumu skaitīt zvērestu latgaliski, tad talāk pilnīgi nekas nesekoja! Ir jau forši šādi nomakšķerēt kādu balsi, bet tad nav ko brīnīties, ka Saeimu Latvijā pozitīvi vērtē 5-10% pilsoņu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sapene > esmeralda_se 17.06.2014. 18.43

    zaNe

    Atkal sajauc politiku ar matemātiku. Kārtējais Trojas Zaķa stulbings TP stilā. Lasiet klasiķus: http://sveshinieks.livejournal.com/3283.html

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sapene > esmeralda_se 17.06.2014. 19.04

    «Cilvēki jau kopuma nav idioti – ja normāli izskaidrotu, vairums saprastu. Un varētu pieņemt sakarīgus lēmumus. Bet ja populārākie politiķi baro cilvēkus ar maznozīmīgiem makaroniem – tad nav ko brīnīties, ka pēc tam seko neizpratne.»

    Ja Vienotība taisās uzsākt Latvijas pilsoņu smadzeņu skalošanu, zvejot ZZS elektorāta balsis, iznākums ir paredzēts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ILZE 16.06.2014. 23.02

nulle

Ja Vienotība savāks pietiekoši daudz balsu, tad jā. Ja vēl daži deputāti to pametīs, SC nekas nespīd. Es neliktu uz Šļesera vai sudrabas parķiju.

+2
-9
Atbildēt

0

peerku 16.06.2014. 23.00

Es gribētu, lai premjerministrs būtu Zīle vai Repše.

+2
-12
Atbildēt

6

    ILZE > peerku 16.06.2014. 23.06

    DD1

    Repše nodemonstrēja, ka viņam nebija sajēgas koalīcijas partneru izvēlē, kas pašam maksāja amatu, tāpat arī viņa izveidotais JL jau ir morāli pagrimis līdz LC. Es būtu par Repši FM, AM vai IeM amatos, tikai bez Oša, Kehra un vēl dažiem neliešiem viņa tuvumā.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > peerku 16.06.2014. 23.36

    DD1 – interesanti vai Zīle būtu gatavs nomainīt EP ar MP :) Nebrīnītos,ka nē :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 17.06.2014. 08.32

    > klusais DD1 –

    “interesanti vai Zīle būtu gatavs nomainīt EP ar MP :) Nebrīnītos,ka nē :)”

    Man arī tas nebūtu pārsteigums, ja viņš nebūtu spējīgs uz tādu pašuzupurēšanos kā savulaik Dombrovskis. Nacionāļi tikai vārdos ir tik patriotiski.

    P.S. Man ir personīga pieredze, kad Zīle ar savu slēpotāju kompāniju, acīmredzot, izmantojot Eirparlamentārieša dokumentu, aizgāja Bergamo lidostā priekšā auto izīrēt gribētāju (pārsvarā no Latvijas) rindai un mēs, starp citu, ar savu nepilngadīgo dēlu palikām bez sava iepriekš pasūtītā auto.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 17.06.2014. 08.34

    > v_rostins DD1

    “Es būtu par Repši FM, AM vai IeM amatos”

    Labi, kaut vai tā, bet būtu vēlams, lai Repše būtu valdībā, tad man prāts būtu mierīgāks.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > peerku 17.06.2014. 08.43

    DD1 – Zīle smuki pirms EP vēlēšanām TV apspēlēja Dombrovski … vienīgais klausoties pašos tekstos, ne pasniegšanas manierē varēja labi redzēt blefu … kā man patika teksts par – Mēs ar Kallasu … :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > peerku 17.06.2014. 09.16

    DD1

    Man arī tas nebūtu pārsteigums, ja viņš nebūtu spējīgs uz tādu pašuzupurēšanos kā savulaik Dombrovskis.

    _______________

    Bez “pašupurēšanās” Dombrovskis šodien ar savām sunītēm būtu uz ielas, līdz mūža galam būtu bankai parādā, bet no viņa lielās EP deputāta algas lauvas tiesu paņemtu banka. Ar to pastulbo un alkatīgo morālo kropli būtu cauri. Sēžot Briselē nekādi nebūtu varējis sataisīt rebes ar Hipotēku banku, kā rezultātā saņēma kredīta brīvdienas.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

janis17 16.06.2014. 22.19

Kārtējais šāviens savā kājā.

+18
-9
Atbildēt

0

Inese 16.06.2014. 22.14

Tad jau Vienotībai vēlēšanās nekas nespīd.

+6
-9
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam