Ministrs: Saspīlējums Ukrainas austrumos tiks atrisināts 48 stundu laikā (papild.)

44

Komentāri (44)

inta_s 09.04.2014. 23.11

    Amis > inta_s 09.04.2014. 23.41

    Nesapratu. Krievu okupants taču vēl nelien Irānā un pēc tam, kad Afganistānā tika aplauzta tā vēsturiskās ilgas, mazgāt kājas Indijas okeānā, arī neuzdrīkstēsies.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Nika 09.04.2014. 22.12

dro 09.04.2014. 21.02

+6
-1
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > dro 10.04.2014. 00.09

    Ļoti labs!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 10.04.2014. 11.01

    Arī ar interesi noklausījos. Tur daudz bija ievērības cienīga. Mani darīja uzmanīgu “šestaja časķ suši” Krievija jau sen vairs nav sestā daļa sauszemes. Ko no tā var secināt?

    Otrs – GRU militārists, kas karojis Tadžikistānā (es neatceros karu Tadzikistānā, bet iespējams, esmu palaidusi garām vai piemirsusi) – Krievijas Kultūras Ministra vietnieks. Iedvesmojoši:D

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 09.04.2014. 20.59

ПАСЕ приняла резолюцию о положении на Украине

В резолюции, принятой вечером в среду Парламентской ассамблеей Совета Европы по докладу о положении на Украине, резко осуждается российская агрессия и аннексия Крыма, которые предстиавляют собой очевидные нарушения международного права. “Ни один из аргументов, которые использует Российская Федерация для оправдания своих действий, не соответствует действительности” – это была цитата из резолюции.

http://www.svoboda.org/content/article/25327507.html

+4
0
Atbildēt

0

Malda 09.04.2014. 20.21

Viena rašisti Kalorado vabole jau dabuja pa seju, nākošai UšaCaws :)

https://www.youtube.com/watch?v=7dy7B_bxQ0g&feature=youtu.be

+5
0
Atbildēt

0

DivasDveseles 09.04.2014. 16.58

Ilgi domāju kāpēc tiek izslēgts tieši ”Rossija RTR” kanāls. Tad sapratu- tā jaunais seriāls ”Kamēr ciems guļ” izkonkurē Latvijas Kultūras Kalngalu, gadsimta notikumu kultūrā un 1001 kilogramu- ”Ugunsgrēku”! Krievu seriālā patiešām skaistas un iekārojamas sievietes! ”Ugunsgrēka” savecējušās otrā svaiguma zeltenes uz to fona ir tikai tādas izmītas pastalas.

Nevar taču būt tā, ka Krievijā ir kaut kas labs un labāks kā Latvijā! Jāslēdz ciet!

0
-6
Atbildēt

2

    dro > DivasDveseles 09.04.2014. 17.18

    ceburaska. Nedomā. Tava galva tādai nodarbei nav paredzēta.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > DivasDveseles 10.04.2014. 17.22

    Lno! super atbildēji!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lindukjis 09.04.2014. 10.10

LOČMELIM taisnība! Nekādi ķīlnieki nav bijuši; tikai fašisti neitralizēti!

+1
0
Atbildēt

3

    ingazilunska > lindukjis 09.04.2014. 11.02

    Pagaidām vēl nav neitralizēti.

    “Журналиста “Коммерсанта” Андрея Колесникова не пустили на Украину

    Тема:

    Ситуация на Украине. Апрель 2014 года (215)

    11:3609.04.2014 (обновлено: 11:49 09.04.2014)69729

    Главного редактора журнала “Русский пионер”, специального корреспондента “Коммерсанта” Андрея Колесникова и фотокорреспондента газеты Дмитрия Азарова сняли с поезда, следовавшего в Донецк. Пограничники объяснили это тем, что у журналистов недостаточно финансовых средств.

    Андрей Колесников. Архивное фото

    © РИА Новости. Екатерина Чеснокова | Купить иллюстрацию

    МОСКВА, 9 апр — РИА Новости. Главного редактора журнала “Русский пионер”, специального корреспондента “Коммерсанта” Андрея Колесникова и фотокорреспондента газеты Дмитрия Азарова не пустили на Украину — журналистов в Харькове сняли с поезда, следовавшего в Донецк, и отправили в Белгород.

    “Они мотивировали это тем, что у нас недостаточно финансовых средств — это притом, что командировка была оформлена на три дня и я, предвидя заранее, что такой упрек может содержаться, взял с собой более 50 тысяч рублей (1000 евро) наличными”, — рассказал РИА Новости Колесников.

    Граница Украины с Россией, архивное фото

    © РИА Новости. Александр Мазуркевич | Купить иллюстрацию

    Украинские пограничники не пускают в страну российских журналистов

    По его данным, с этого же поезда на том же основании украинские пограничники сняли и съемочную группу телеканала “Россия”. “Формулировка стандартная. Такое ощущение, что не было таких денег, которых было бы достаточно, чтобы пересечь российско-украинскую границу в этот день”, — отметил журналист.

    Минимальная сумма, которой должен располагать иностранец, въезжающий на территорию Украины, составляет порядка 400 евро”.

    РИА Новости http://ria.ru/society/20140409/1003136992.html#ixzz2yNFhrNGv

    Tas ir aicinājums uz Krievijas spēku ienākšanu Ukrainā, lai ieviestu kārtību, un lai Krievijas žurnālisti varētu brīvi pārvietoties visā tās teritorijā, kā žurnālisti šobrīd var brīvi pārvietoties Krimā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > lindukjis 09.04.2014. 16.05

    ingazilunska > lindukjis 09.04.2014. 17.47

    Nevalstij ČegoIzvolite neviens nav prasījis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 09.04.2014. 09.43

No vienaas puses, Ukrainas patreizējā valdība pieļauj vienu kļūdu pēc otras, faktiski, daļēji ejot Janukovica ceļu, pieņemot likumus, kas paredz lielākus sodus par separatismu, utt., kāda jēga pieņemt kādus bargākus likumus, ja valdība nespēj nodrošināt pat esošo likumu izpildi?

Tā vietā, vajadzētu pieņemt likumus, kas atvieglotu krievu valodas lietošanu Austrumu reģinos, un, attiecībā uz valodas politiku, ļautu tiem lielāku patstāvību, labāk piekāpties daļēji, nekā zaudēt visu, un tāds solis noteikti nozīmētu lielāku atbalstu no krievvalodīgo pusres, un daļēji neitralizētu Krievijas propagandu.

No otras puses, skaidrs, ka tos nemierus sponsorē Janukovics un Krievijas nauda, ar nolūku, vai nu izraisīt Ukrainas šķelšanos, vai nu, vismaz, padarīt par neleģitīmām prezidenta vēlēšanas ( kaut, daudzi uzskata, ka prezidenta vēlēšanas neko vienalga neatrisinās, bija vajadzīgas arī vienlaicīgas Radas vēlēšanas), un tās organizētās provokācijas tik un tā turpināsies.

Un tomēr, patreiz Ukrainas valdības rīcība, kas vērsta uz iebiedēšanu, nevis kompromisu meklēšanu, ir samērā cietpauraina, tu vari kādu iebiedēt, ja esi spēcīgs, un patreizējā Ukrainas valdība ir vāja, pat to reģionu milicija, faktiski, nepakļaujas Kijevai, un kārtību tur nodrošina Rietumu reģionu spēka struktūras.

+6
-4
Atbildēt

15

    janis17 > ligakalnina 09.04.2014. 09.45

    labāk piekāpties daļēji, nekā zaudēt visu,

    ___________________

    Aha, dodiet viņam pa gabaliņam, gan jau nomierināsies :)) Par Hitleru teica čemberlens –

    atļausim krieviem šeit izvietot bāzes, ielaidīsim karaspēku, nomainīsim valdību, varbūt man ļaus braukt uz Šveici, vai strādāt par agronomu kādā kolchozā un tautu arī neaiztiks…

    nu negribam mēs mācīties no vēstures…

    Ja austrumos atļaus krievu valodas brīvāku lietošanu, tā ir tīra federalizācija un Ukrainas sadalīšana – tieši tas, ko grib sākumā panākt pļutkins! Viņš tāpat, kā džeris domā, ka drīkst citām valstīm uzspiest “kompromisu” – zaudēt visu Ukrainu, vai tikai daļu! Un mūsu derīgais džeris viņam piebalso…

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 09.04.2014. 09.58

    “Tā vietā, vajadzētu pieņemt likumus, kas atvieglotu krievu valodas lietošanu Austrumu reģinos, un, attiecībā uz valodas politiku, ļautu tiem lielāku patstāvību, labāk piekāpties daļēji, nekā zaudēt visu”

    ===

    Īsāk – piekrist Krievijas ultimātam… Drīzāk varētu runāt par to, ka šiem nevajadzēja nobīties no vīzu ieviešanas ar Krieviju (vismaz uz laiku), būtu mazāk jācīnās ar visādiem algotņiem, kas uzdodas par tautas balsi.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 09.04.2014. 10.06

    Te, aivarsk, piemīt t.s. “juvenīlais maksimālisms”, kas, vairāk, balstās uz emocijām, nevis uz loģiku, kaut, nezinu, cik tev gadi.

    Tajos apgabalos neko nevar ne atļaut, ne aizliegt, tur 90% tāpat runā krieviski, un Krimu, arī savas muļķīgās valodas politikas dēļ, vismaz, daļēji, Ukraina jau zauidēja.

    Pirmais likums, ko viņi pieņēma, bija krievu valodas lietošanas ierobežojumi, pēc tam gan to strauji atcēla, bet, krievvalodīgā daļa jau bija sakaitināta un noskaņota pret šo valdību.

    Un, ne visi, kas par kaut ko kritizē šo Ukrainas valdību, atbalsta Putinu, šo valdību ir par ko kritizēt.

    Freimanis – Krievija pieprasa daudz ko vēl, ne tikai izmaiņas valodas likumā, tā ir tikai daļa, un, ne pati svarīgākā, Krievija pieprasa Ukrainas reģionu,pilnīgo federalizāciju, kas, īstenībā, nozīmē to faktisko neatkarību no Ukrainas.

    Ieviest vīzu režīmu jau var, bet, tas neko neatrisinās, toties Krievija izdarīs to pašu, un miljoniem Ukraiņu, kas strādā Krievijā, dabūs atgriezties, un tas viņu dzīves līmeni neuzlabos.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 09.04.2014. 10.14

    “Krimu, arī savas muļķīgās valodas politikas dēļ, vismaz, daļēji, Ukraina jau zaudēja. ”

    ===

    Liekas, ka “muļķīgajai politikai” Krimā vēl nebija laika izpausties, jo tās īstenotāji pie varas līdz tam brīdim paspēja pabūt mazāk par mēnesi, bet pirms tam nekādu runu par atdalīšanos u. tml. nebija.

    ==

    Par visādu piekāpšanos – kamēr runa ir par iekšpolitiskiem kompromisiem, tas ir šamējo pašu ziņā. Diemžēl, nepavisam nav skaidrs, cik daudz pasākumus tur organizē vietējie (turklāt brīvprātīgi, nevis par samaksu), un cik daudz ir “politisko tūristu” aka Beness Aijo vien grūtāk atšķiramu un no Krievijas.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Amis > ligakalnina 09.04.2014. 11.13

    dzeris49 No vienaas puses, Ukrainas patreizējā valdība pieļauj vienu kļūdu pēc otras

    ======================

    Nāvīgā kļūda bija Aleksandra Muzičko noslepkavošana, atcerēsimies, ko par Maidana revolūciju teica galējais fašists, Saškas Prahanova dēls:

    Но вот эта энергия этих деревенских отчаянных пассионарных, совершенно безбашенных, абсолютно агрессивных с точки зрения толерантности жителей – она произвела вот эту майданную революцию. Без них ничего не было.

    Кто с цепями-то выходил на Беркут? Вот эти вот отморозки западенские. Если бы их не было, всё бы раскатали утюжками, сейчас бы Янукович сидел бы и резал бы золотой батон на тонкие ломтики./ А.ФЕФЕЛОВ/

    Atcerēsimies, kā pēc kremļa saimnieku prasības ar krietno politiķi un vides speciālistu, Cilinski, izrēķinājās Straujuma un Vienotība. Katra, visniecīgāka pakļaušanās krievijas prasībām tikai provocē to uz kārtējām nelietībām.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 09.04.2014. 11.46

    Tā vietā, vajadzētu pieņemt likumus, kas atvieglotu krievu valodas lietošanu Austrumu reģinos, un, attiecībā uz valodas politiku, ļautu tiem lielāku patstāvību

    ———————-

    trešo reizi piekrītu dzerim. :) Tāpat tur dominē krievu valoda.

    Muļķība jau bija kā vienu no pirmajiem lēmumiem pēc Maidana uzreiz atcelt likumu par iespēju atsevišķos valsts reģionos ieviest otru valsts valodu. turklāt situācijā, kad centrālā valdība nebūt nekontrolē visas spēka struktūras.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 09.04.2014. 16.24

    Džeri, bet nu kaut kāda dīvaina situācija sanāk, vai nē? Pats secini, ka jauna Ukrainas varas pati uzkūdīja liesmas, ar pirmo likumu vēršoties pret krieviem (tikai es neticu, ka viņi to izdarīja nejauši, nedomājot par reakciju), un tai pat laikā raksti, ka skaidrs, ka visu organizēja Krievija.

    Ko tad cilvēkiem bija jādara, ja viņi ar pirmo likumu redz, kāda būs attieksme un ko sagaidīt? Pie tam viņi arī redz, cik nekritiska ir vara pret Labējo sektoru?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 09.04.2014. 16.43

    Muļķība jau bija kā vienu no pirmajiem lēmumiem pēc Maidana uzreiz atcelt likumu par iespēju atsevišķos valsts reģionos ieviest otru valsts valodu.

    ====

    nu nevajag manīt pašiem sevi:) nu nebija tā muļķība. Ne jau bērni tur salasījās, kas to likumu steigā izbīdīja.

    Vienkārši juta rietumu atbalstu. vai nu cerēja uz to, nu aptuveni kā Saakašvili savulaik. Un arī tagad tik droši saka, ka nekautrēsies pielietot spēku. Vai nu vienkārši ir pārāk gudri un saprot, ka rietumiem tagad nekas neatliek, ka tikai atbalstīt jebkuru viņu rīcību, jo arī šeit ir precedents – albāņi Kosovā. Dara ko grib un kā grib tagad ar serbiem, bet ES klusē.. jo negrib tagad izskatīties par idiotiem un skaļi kritizēt tos, kurus nesen tā atbalstīja.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > ligakalnina 09.04.2014. 18.05

    Kolpant, vai gadījumā nav tā ka tevis pieminētie “cilvēki redz” visu kremļa kontrolētajā televīzijā?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 09.04.2014. 19.45

    Kolpants – saprotams, ka ukraiņu valdība pieļāvusi un pieļauj daudzas kļūdas, diemžēl, revolūcija ir revolūcioja, tā notiek, bet, tas absolūti neattaisno Krievijas veikto Ukrainas daļas Krimas okupāciju, tur neviens krievus neapdraudēja, un visu to agresīvi – melīgo kampaņu pa Krievijas TV.

    Kā var tik bezatbildīgi veselu tautu un valsti pataisīt par ienaidniekiem, pie kam, mentāli ļoti tuvu tautu, tas man nav saprotams.

    Vai arī, tu tiešām tici, ka viss, ko stāsta ķiseļovs un Co par Ukrainu, atbilst patiesībai?

    Vai tad Janukovica kriminālais režīms nebija tas, kas noveda līdz maidanam un revolūcijai, jo Janukovicu neieredz nekur, ne Ukrainas austrumos, ne Rietumos, un pat Krievija viņu vienkārši izmanto.

    Un ar to Kosovu salīdzinājums, tomēr, nedr, tur notika reālas etniskās tīrīšanas, no abām pusēm, bet, iesāka visu Miloševiics, un viņš bija stiprākais, tātad, arī atbildīgais, ar tūkstošiem upuru, tam ir pierādījumi, un citas izejas, kā nodalīt Kosovu no Serbijas, lai viņi cits citu neizkjkauj, nebija, Ukrainā nekas tāds nenotika.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 09.04.2014. 23.34

    uldis_rats

    nu aizejiet paši pameklējiet kaut kur ukraiņu saitos, kāds likums bija pieņemts pirmais pēc Janukoviča aiziešanas, kur problēma?)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 09.04.2014. 23.46

    dzeris49

    un kā tu zini, ka neapdraudēja? to pateica Ukrainas jauna valdība? Jeb ASV, kas “pamatoti astpēkoja”, vienkārši apgalvojot, ka tā nav taisnība?

    Kāpēc man akli jātic Rietumu preses, ja cik reizes pirms tam tā “objektīva prese” arī kaut ko “nejauši sajauc, pieklusē, nepamana”?

    etniskajos konfliktos parasti ļoti grūti noteikt, kurš pirmais sācis. tā piemēram, stāstot par Gruziju, “objektīvie” rietumi stāstīja, ka d.osetīni apspiež gruzīnus, bet “piemirsa” pieminēt, ka dažus gadus pirms tam gruzīni darīja to pašu.

    tāpat ar albāņiem -rietumi faktiski neveica nekādus izmeklējumus, vienā rāvienā visu vainu uzveļot serbiem. Un kas tur vēl uzpeldēs par vairākiem gadiem. Nez kāpēc bijušas prokurores Del Pontes teiktais ļoti ātri pazuda no avīzēm par albāņiem.

    Un kāpēc tad Abhāzijas un D.OSetijas gadījumos Rietumi bija pret atdalīšanu, ja jau tāpat nesadzīvos kopā?

    Un kāpēc man nav jātic ziņām par to, ka izrīkojās “Labējais sektors” ar krieviem, ja pat jauna valdība beigās bija spiesta viņus pasludināt par ārpus likuma bandu un pieprasa nodot ieročus? a pirms tam viņi bija baltie un pūkainie un Saša Belijs miermīlīgs Ukrainas patriots?

    Protams, ka Krievijas TV laiž propagandu, bet tas Ķiseļevs izraisa smīnu pat krievos. Bet tas nenozīmē, ka propaganda neiet no otras puses, bet tikai tīra patiesība.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 09.04.2014. 23.50

    Ukrainā nav vienas tautas un nekad arī nav bijis, jo rietumu daļa un austrumu daļa vienmēr bija ļoti dažādas. Kā skoti un angļi Lielbritānijā vai flāmi un valoņi Beļģijā-dzīvo it kā vienā valstī, bet ir ļoti dažādas grupas.

    Un tāpēc vienu nākšana pie varas uzreiz izraisa nepatiku otrajiem un otrādi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.04.2014. 07.20

    “Labējo sektoru” atbalsta ap 2% ukraiņu iedzīvotāju, un nekāds dalījums pēc etniskā principa tur nenotiek, Maidanā stāvēja dažādu tautību pārstāvji, un Janukovicu neatbalstīja vispār neviens.

    Un arī ar Abhāziju un D Osetiju ukrainu salīdzināt nevar, tur notika reāls karš un etniskās tīrīšanas, sākumā to uzsāka Gamsahurdija, vēlāk to pašu darīja abhāzi ar “kazaku” un čečeņu palīdzību, un D Osetīni.

    Ukrainā bija atsevišķu labējā sektora cilvēku atsevišķi izlēcieni, nekas vairāk, un tas bija nevis iemesls, bet, tikai iegansts Krimas okupācijai.

    Krievija dabūja Krimu, toties pilnībā atgrūda pārējo Ukrainu, ieskaitot arī daudzus krievvalodīgos, galīgi ne visi tur grib nokļūt Krievijas pavalstsniecībā.

    Kas attiecas uz Ritumu presi, tā, iespējams, šo – to noklusē, bet, tik atklāti, kā Krievijas TV nesagroza faktus un nemelo, vismaz, neziņo par tūkstošiem Ukrainas bēgļu it kā pie Krievijas robežas, tai pat laikā, parādot Polijas – Ukrainas robežu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 10.04.2014. 09.40

    Šajos jautājumos piekrītu Dzerim.

    Viens no pirmajiem pagaidu valdības lēmumiem pēc apvērsuma bija reģionālās valodas statusa atņemšana krievu valodai. Razultātā ta naidīgi pret sevi noskaņoja austrumu apgabalu iedzīvotajus.

    Vajadzēja iet pakāpeniskāk – sākumā tīši nekaitināt austrumu iedzīvotajus, bet pēc tam pamazām celt ukraiņu valodu.

    Ukrainā krievu valodai tomēr ir savādāka situācija nekā Latvijā. Latvijā mēs itkā officiāli (valsts līmenī) nevainojam krievus okupācijā, bet tomēr praktiski atsaucamies, ka latviešu valoda jāstiprina dēļ okupācijas.

    Ukrainā uz okupāciju atsaukties neiespējami. Vienīgi var atsaukties uz golodomoru, bet faktiski krievu valoda tur saviesās jau pirms vairak kā 100 gadiem.

    Vairums austrumu apgabalu iedzīvotaju sevi uzskata par Ukraiņiem, bet tai pat laika dzimta valoda 60-80% iedzīvotaju tur ir krievu.

    p.s. Joprojam uzskatu, ka patreizējai pagaidu valdībai nevajag trakot – viņiem galvenais – nodzīvot līdz vēlēšanām. Un tāpēc vajag solīt burkānus (arī autrumu apgabalu krievvalodīgajiem) un reizē jāierobežo abu pušu ekstrēmisti – gan labējais sektors, gan austrumu apgabalu separatistu līderi.

    Krimas okupācija ir radījusi pozitīvu situāciju atlikušajā Ukrainā, jo visas Ukrainas vēlēšanās pro-krieviskie jau vairs nekādi nevarēs uzvarēt – tapēc jau Krievija tik izmisīgi prasa federalizāciju – lai vismaz atsevišķos apgabalos noturētu varu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 09.04.2014. 09.30

“Patiesības vēstnesis” Ločmelis, neizejot no sava biroja, zina labāk- ir saņemti ķīlnieki vai nav saņemti!

Ticiet nu šim vairāk nekā vietējiem, kas visu to redz un ir dokumentāli piefiksējuši Ukrainā uz vietas.

Priekš kam žurnālistus sūtīt uz Ukrainu, ja Ločmelis tepat visu zina labāk!

+17
0
Atbildēt

0

Inese 09.04.2014. 08.35

Meli un feiks. Nekādu ķīlnieku nav bijis. Lūk, ko saka Ukrainas Iekšlietu ministrija:

МВД официально опровергло минирование и захват заложников в Луганске http://vesti.ua/donbass/46548-mvd-oficialno-oproverglo-minirovanie-i-zahvat-zalozhnikov-v-luganske

+2
-6
Atbildēt

6

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam