Maigā virtuve

56

Komentāri (56)

ingazilunska 09.04.2014. 13.27

Jurkānam spilgta intervija:

Юрканс: Крым вернуть не удастся, и Путин вряд ли на этом не остановится (35)

rus.DELFI.lv | 09 апреля 2014, 11:50

Юрканс: Крым вернуть не удастся, и Путин вряд ли на этом не остановится

Foto: LETA

Наивно полагать, что санкции Запада заставят Россию вернуть Крым Украине. Тем более, с точки зрения геополитики, Москва должна перенять под свой контроль новые территории. Об этом в интервью порталу puaro.lv заявил бывший министр иностранных дел Янис Юрканс.

http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/yurkans-krym-vernut-ne-udastsya-i-putin-vryad-li-na-etom-ne-ostanovitsya.d?id=44383787#ixzz2yNqit3XU

0
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 08.04.2014. 18.33

Nu bet, cienījamās dāmas un godātie kungi! Negribam minētās blaktis baudīt, tad nepievērsīsimies tām. Nekādas piebildes, nekādus vērtējumus, nekādas reakcijas. Pašiem vien nagi niez paecēties. Priekš kam? Labāk to pulveri izmantot derīgāk. Pietiek saprast, kas ir cilvēka viedoklis un kas ir ločmeļa brigāde. Vai tiešām tas tik sarežģīti?

Viens no risinājumiem.

Kaut gan demokrātija esot gana štruntīga padarīšana, tomēr nekas labāks līdz šim tā arī izgudrots neesot. Mūsu nelaime sākas brīdī, kad sakam “demokrātija” un gribam justies kā dieva azotē. Nekā nebija! Demokrātija, tāpat kā kulūra, prasa smagu ikdienas darbu. Ločmeļu brigāde sasāv no bomžiem un haļavščikiem un viņu demokrātija ir kur ēd, tur dirš.

+4
0
Atbildēt

0

austrisv 08.04.2014. 13.11

Ļoti aktuāls zīmējums!

Labi, ka šamējie ir bundžā! vajag tik vāku uzlikt virsū, lai nemaitā gaisu ar savu kremļa lētticīgo propogandu, bet , visi gan jau zin, kas tup bundžā un barojas no pamestajām kremļa drupačām.

Forši!!!

+4
-1
Atbildēt

2

    ievuliitis > austrisv 08.04.2014. 13.23

    Bet, propaganda nemaz nav lētticīga. Tā IR pat ļoti prasmīga. Cita lieta, ka tu, es, daudzi esam pret to imūni, bet ieskaties citos portālos. Tā strādā. Ar nožēlu tas jāatzīst. Soli pa solim tā iekaro arvien jaunas pozīcijas. Ja pirms gadiem bars komentetaju metās virsū kādam, kas ko par failed state ieminējās, tad tagad tiem pat nepievērš uzmanību, jau samierinājušies. Kāds vēl iebilst pie atklātiem aicinājumiem pievienot Latviju Krievijai. Lielākai daļai šķiet, ka tas ir normāli, ja cilvēki tā raksta.:(

    P.S. Vakar Delfi publicēja informējošu rakstu (ne kritisku), ka Jūrmalā kādā butikā var nopirkt “ķeļņaškas” ar uzrakstu “Pizdanutiy latiš”. Es komentāros jautāju, vai kāds nepieteiksies apdrukāt biksīšu ieliktnīšus ar “spārniņiem”, kur būs rakstīts “Trahanij russkij”, vai tualetes papīru “Vot vam Krim!”. Manu komentāru izdzēsa.

    Ko no tā var secināt?

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 08.04.2014. 14.02

    Ka Jus neatskiraties no ta kreklina autora.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

ievuliitis 08.04.2014. 13.10

“Es domāju, ka mēs zaudējam savu valsti. Tā ir rokās tādiem cilvēkiem, kam par to nospļauties, kas ir mantkārīgi, kuriem tie padomju gadi… Viņiem vispār nav nekāda patriotisma.”

Paldies tev!

+9
-3
Atbildēt

1

ievuliitis 08.04.2014. 12.54

Tarakāni, kas grib ieperināties mūsu galvās. Nesanāks, mēs piekopjam garīgo higiēnu.

+12
-3
Atbildēt

7

    lailabidzane > ievuliitis 08.04.2014. 13.03

    .

    Tev, betij, ir smadzeņbirstīte un smadzeņpasta? Vai attiecīgs šampūns, kurš iesūcas caur galvaskausu?

    :)

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 08.04.2014. 13.15

    Es lasu, domāju un uzdodu sev jautājumus. Cenšos atbildēt godīgi, atzīstu savas kļūdas, cenšos labot.

    Kā tu mēģini ar sevi sadzīvot? Paslaukot pagultē neērtos jautājumus? Būdams profesionālis, iesaistoties diskusijā ar amatieriem, tādā veidā pašapliecinoties? Tev mērķis vienmēr attaisno līdzekļus?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > ievuliitis 08.04.2014. 13.20

    Betij, sis bus japieliek pue favoritiem lai ir kur atgadinat.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 08.04.2014. 13.26

    Es īsti nesapratu, Viedokli. Kas no visa?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > ievuliitis 08.04.2014. 13.36

    .

    Nesapratu, betij, par tiem profesionāļiem un amatieriem.

    Ja godīgi, tad ir vēlme vismaz daļu neērto jautājumu stūrī iestumt…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 08.04.2014. 14.02

    Tas nav higiēniski. Apdraud garīgo veselību.

    Par profesionalitāti. Es domāju, ka esat strādājis vai joprojām strādājiet žurnālistikā vai PR sfērā. Iespējams, Jums pat ir savs interneta resurss. Jebkurā gadījumā valoda Jums ir izkopta un rakstāt ļoti prasmīgi.

    Uzreiz saku – man nav nekādu pierādījumu. Man ir izveidojies tāds priekšstats. Ja tas atbilst vai ir tuvu patiesībai, tad diskusijas ar cilvēkiem, kas vēlas izteikt savu viedokli par jautājumiem, kas tos uztrauc, izskatās pēc… kā latviski saucās Bībeles stāsts par “Избиение младенцев”? Labi, pārspīlēju. Izskatās pēc smagsvara cīņas ar “spalvas” svara cīkstoni.

    P.S. Nemanot pargāju uz “Jūs”. Es padomāšu, kāpēc.

    Tagad atvados.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > ievuliitis 08.04.2014. 14.50

    .

    Ak, betij!

    Valodas prasmes sistemātiski esmu apguvis tikai un vienīgi vidusskolā. Un tas bija sen. Tiesa, man bija izcilas skolotājas.

    Manā profesionālajā “lauciņā” dažādos rakursos un izpausmēs šķeļas un krustojas tehnika, tehnoloģijas un komercija, ieskaitot dažāda līmeņa administrēšanu.

    Nekad neesmu pelnījis ar vārda mākslām.

    P.S.

    Jā, izlasīto grāmatu skaitu varu mērīt ar četriem cipariem. Bet nu jau kādu laiku šī nodarbe ar lielu intensitāti neizceļas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Anatolijs K. 08.04.2014. 10.44

Māri, forši! Gebelsa skolnieki bundžā!

+13
-1
Atbildēt

1

    Amis > Anatolijs K. 08.04.2014. 10.59

    jurispetra

    Tēmē daudz daudz augstāk! Te nenoliedzami izpaužas Miškas Suslova skola.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

lailabidzane 08.04.2014. 09.50

.

Vai par šo daiļdarbu maksā Mārim Bišofam? Šķiet, ka maksā. Vai arī visus nodokļus, ko pienāktos? Šķiet, ka nē. Visticamāk, spriežot pēc pašu maksātāju, vai viņu pārstāvju, paustā, “optimizētajā” variantā.

Kāpēc Mārim Bišofam, un ne tikai viņam, ir pārliecība, ka kādam par viedokļa paušanu komentāros maksā? Varbūt tāpēc, ka pārliecinātajiem šķiet, ka paši saņem par maz. Vai tāpēc, ka paši nespēj noticēt vēlmei un varēšanai paust savu viedokli brīvi.

Jā, arī man virkne Ločmeļa uzstādījumi un pārliecības ir galēji nepieņemami. Bet, vai tāpēc tie ir jāskaidro ar angažētību? Skaidrs, ka 8 no katriem 10 regulārajiem komentētājiem tas ir glābjošs pieņēmums. Glābjošs, jo Ločmeļa komentāru līmenis daudzkārt pārsniedz oponentu varēšanu. Tad nu verdikts – “viņiem par to maksā”. Vai tad, ja maksātu arī tiem astoņiem, viņu spriest un izteikties spēja uzlabotos? Nē, tā joprojām paliktu zem grīdlīstu līmeņa.

P.S.

Kā ar tiem nodokļiem, Māri?

+4
-15
Atbildēt

7

    esmeralda_se > lailabidzane 08.04.2014. 10.12

    >>>jo Ločmeļa komentāru līmenis daudzkārt pārsniedz oponentu varēšanu>>>

    Ja jūs domājat kvantitāti, tad droši vien, ka daudzkārt pārsniedz:) Citādi šie “komentāri” ir samērā nekvalitatīva demagoģija.

    Par samaksu/nesamaksu runājot – cilvēks, kas 18/24 spēj dežūrēt IRā, lai būtu pirmais komentāru listē un ar savu spamu atbildētu katram daudzmaz sakarīgam ierakstam, ir vai nu apmaksāts, vai slims. Ā, nu vēl varbūt “niku” rindas kārtībā izmanto vairāki “jūzeri”. Bet tad atkal – visticamākais, tā ir tik vien kā pirmā varianta variācija.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 08.04.2014. 11.26

    .

    Apbēdināšu, Raicha! Es domāju tieši kvalitāti. Pat gadījumos, kad demagoģija, tā ir kvalitatīva. Daudzkārt kvalitatīvāka par slikti artikulētajiem ubernaconāļu gārdzieniem. Labprāt redzētu pretēju ainu. Bet, ir tikai tas, kas ir.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 08.04.2014. 12.09

    .

    Nesekoju katrai šī komentētāja kustībai, tas tiesa.

    Iespējams, ka Tev taisnība par konkrēto gadījumu.

    Bet tas nekādi neattaisno pretējā spārna “viedokļu” paušanas bezcerīgo nīkulību.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Amis > lailabidzane 08.04.2014. 12.15

    varbūt ka tā . Vai par šo daiļdarbu maksā Mārim Bišofam?

    ====================

    Māris no kremļa aploksnē, točno, nesaņem, bet civilizētām valstīm maksāt aploksnēs aizliedz likumi. Atstāj pie sevis savus, latviešus nīstošos, krievmīļu gārdzienus, nelieti!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > lailabidzane 08.04.2014. 12.18

    Nu, kopš destra/pattons/etc vairs te nav, nav jau tik bēdīgi. Turklāt, man ir aizdomas, ka vairumam parasto cilvēku tomēr ir vairāk vai mazāk jāstrādā, un nav iespējas veltīt stundām ilgu laiku IR’am.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 08.04.2014. 12.22

    .

    Skat, uzradies pētnieks.

    Nepiepūlos paturēt atmiņā viņa iepriekšējos nikus, bet tā ir tā “klasika”, uz kuras fona Ločmeļa izpausmes izceļas…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > lailabidzane 08.04.2014. 13.57

    Kam izceļas, kam neizceļas, kurš lasa Ločmeli un, kurš skatās viņa safabricētos video un bildes?

    Domāju, ka Ločmelis sevi ir izsmēlis un lielais vairums viņu vienkārši nelasa, tāpat kā Edžu, un kurmi, par superaci vispār nerunājot.

    Vai tad tik vien ir tai kremļa “maigajai varai” ko nopirkt, kā daži pavisam nožēlojami propogandisti.

    Skat, rostiņš arī aizņemts ar priekšvēlēšanu kampaņu. Cerība sgan mazas, jo dīvainu partiju pārstāv tomer jau latvietis pēc papīriem. Diezin vai īstenie krievi viņu novērtēs kā savu interešu pārstāvi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_otersons 08.04.2014. 09.37

Demokrātiskā diskusijā cilvēki neslēpjas aiz pseidonīmiem. Aicinu visus komentētājus rakstīt ar savu īsto vārdu — tagad jūs man atgādinat maskētos kaujiniekus Krimā, kas slēpa savu identitāti. Kāpēc bailes būt atklātiem?

+5
-5
Atbildēt

8

    Amis > kristaps_otersons 08.04.2014. 10.21

    rasma_karklina

    Aicinu visus kļūt par Saeimas deputātiem, lai nevajadzētu turpmāk slēpties aiz pseidonīmiem, tos aizstās deputāta mandāts. Pats galvenais, klausīt ko liek RP un nekaitināt Maskavu.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese > kristaps_otersons 08.04.2014. 10.21

    Kārkliņa, demokrātiskā diskusijā ikkatris var saukti sevi, kā vien tīk. Un rakstīt visu, ko vien domā.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > kristaps_otersons 08.04.2014. 11.17

    Cienot iebildumus pret anonimitāti, paskaidrošu vienu no pamatojumiem pretējai praksei.

    Jau gadus 20 parakstos ar pseidonīmiem (dažādiem) ne tikai komentāros, bet arī drukātājā presē. (Tikai ne sava aroda profesionālajās lapās un par aroda jautājumiem – ar kolēģiem un konkurentiem par amatu runāju atklāti.) Astoņdesmito beigās gadus piecus biju publiska persona, ne nu kāda nacionāla zvaigzne, bet tomēr. Vēlāk – absolūti privāta, tomēr ar niķi reizēm publicēt kādu domu vai iedomu (sākās tas tieši ar rakstiem, vēl pirms netā biju ieperinājies). Lai lasītājs vērtētu tikai uzrakstīto, nevis autoru, izvēlējos maksimāli pelēku pseidonīmu. Negribēju, ka vecajiem draugiem un oponentiem izlasot, pirmais jautājums būtu – ko ta šis tagad sagribējis, ja jau parādījies. Pie tā, ka nozīmīgāks ir teksts, nevis autors, (ja tas emu es), pieturos arī internetā, tomēr nerakstu neko tādu, zem kā nevarētu parakstīties ar pilnu vārdu un personas kodu. Jo vairāk tāpēc, ka ne viens vien vecs paziņa un droši vien vēl vairāk oponentu ir mani atpazinuši.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > kristaps_otersons 08.04.2014. 12.01

    .

    Es joprojām ceru, ka rasma_karklina nav plaši izglītotā un tautas vēlētā Rasma Kārkliņas k-dze.

    Paskatīsimies, ko apgalvo un piedāvā rasma_karklina.

    “Demokrātiskā diskusijā cilvēki neslēpjas aiz pseidonīmiem”. Ļoti savdabīga demokrātijas un diskusijas definīcija. Vai var palūgt izvērstu pamatojumu šādam apgalvojumam?

    Te, ir.lv, neviens neslēpjas. Katrs, kurš izmanto pseidonīmu (niku), rīkojas atbilstoši portāla noteikumiem. Vai rasma_karklina ir.lv izsludina par NEdemokrātisku diskusiju vidi?

    “..tagad jūs man atgādinat maskētos kaujiniekus Krimā..”, tā rasma_karklina. Neesmu ārsts, un tikai tāpēc nedošu padomu meklēt profesionālu palīdzību.

    “Lai lasītājs vērtētu tikai uzrakstīto, nevis autoru,” tā savā komentārā saka J. Biotops. Piekrītu. Kas būtu rasma_karklina augstākredzamais komentārs, ja to nesaistītu ar deputāti Rasmu Kārkliņu? Murdziņš. Klišeja. Neargumentēti apgalvojumi.

    Bet, ja deputāte, ja profesore… tad jau kaut kas tur ir! Doma ir. Dziļa. Ļoti dziļa, hi-hi.

    Vai titulu un amatu izmantošana ir demokrātija, ko? Vai arguments diskusijā??

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > kristaps_otersons 08.04.2014. 12.38

    “nozīmīgāks ir teksts, nevis autors”

    Tieši tā arī es esmu izlēmis.

    Ziņa ir svarīga – nevis ziņnesis.

    P.S. Manuprāt IR.lv ir izrādījis lieku godu šamiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > kristaps_otersons 08.04.2014. 13.25

    Es gan nepiekrītu, ka jāraksta savs vārds un uzvārds. Vienmēr Latvijā jāatceras, kur dzīvojam. vai tad nu Jēkabsonu vai Kažociņu un vēl un vēl parastos cilvēkus liks mierā kremļa pakalpiņi?

    Varbūt Rasma nav dzīvojusi PSRS un tic, ka Latvija ir tīra no iefiltrētiem kremļa pakalpiņiem, kas tā vien gaida, lai tev uzbruktu no stūra, kā gadījumā ar iepriekšminētajiem kungiem. Rasma, vienmēr atcerieties, ka dzīvojat valstī, kurā ir daudz tai naidīgu kremliski orientētu pilsoņu.

    Kā bija pirms saeimas vēlēšanām, kad ar PRET Zatlera vērstiem plakātiem pastaigājās trimdas latvieši? Vai sodīja pašvaldība spoliciju? taču nē!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > kristaps_otersons 08.04.2014. 14.20

    “rasma_karklina Kāpēc bailes būt atklātiem?”

    Kāpēc jums ir bail nožēlot sava tēva grēkus un nosodīt nacismu?

    Kāpēc jūs to nedarāt publiski? Jūs esat politiķe, atšķirībā no pārējiem.

    Es jums teikšu, kāpēc jūs to nedarāt. Jūs esat nacionāliste. Jūs pat necenšaties cienīt krievus. Nacionālisms jums to neļauj. Ar to jūs neesat tālu no sava tēva. Mēs nevēlamies būt kopā ar jums. Tāpat kā 1940.gados.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > kristaps_otersons 08.04.2014. 14.32

    Betij, te nu ir tās “demokrātijas un vārda brīvības” dažādās izpausmes austrumu mentalitātes sovokos, kā katrs grib tā mauj- tā viņi domā vai izliekas domājam, jo tā ir vieglāk un var dzīvot tālāk, līdz atjēgsies ka visapkārt valdīs haoss. daudzi grib ar bravūru demonstrēt ne tikai savas treninbikses bet arī savu tukšo pauri!Un jo stulbāk, jo sovokiem labāk!Tirgus tā sakot meklē sev attiecīgus pircējus!

    Esam taču kremļa kultūrā ierauti, kad lamāšanās, nospļaušanās uz ielas, un pīpēšana pat ejot pa ielu ir ikdienas kultūras izpausmes. Mēs esam atškaidīti austrumu mentalitātes netikumos.

    Normāls cilvēks tādu kreklu nevilks, bet muļķim jau vajag lai viņu apbrīno!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Nika 08.04.2014. 08.40

Kremļa komentētāji mūs padara tikai stiprākus. Skaidri redzam, kas ir mūsu brīvības, demorkātijas, normālas attīstības ienaidnieks- Krievija. Un ne tikai mēs, pat ukraiņi un rietumi to tagad redz.

+22
-2
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > Nika 08.04.2014. 09.16

    ——–

    “Ikvienam ir roka jāpieliek,lai lielais darbs uz priekšu iet!” Rainis.

    Strādā “Kremlis”,strāda “Baltais nams”, strādā “IR”!

    Par centīgo darbu vajag Bišofam prēmiju piešķirt,Nellijai “Goda rakstu”:

    “Bijušais ASV specdienesta darbinieks un Krievijā patvērumu radušais Edvards Snoudens saņēmis Reidenaura prēmiju nominācijā “Par patiesību”, ziņo ASV medijs “The New York Times”.

    http://www.ir.lv/2014/4/7/medijs-snoudens-sanemis-premiju-nominacija-par-patiesibu

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Amis > Nika 08.04.2014. 10.30

    edge_indran ——–

    Vai tas nav kas līdzīgs kādreiz psrs finansētam “miera fondam”? Spriežot pēc The Ridenhour Prizes summas un laureātu skaita, čekai plānprātiņu un kropļu saujiņas atalgošana nemaz dārgi nav izmaksājusi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Nika 08.04.2014. 13.19

    Gan jau krievu specdienesti iemaksāja tam kara veterānam kādu summu priekš tās prēmijas, jo kur tad tas veterāns to naudu prēmijai ņēma?

    Tā sakot paši pūta- paši dega. nebūs jau pirmā reize, jo arī cik dzirdēts, tad kremlis finansē savus TV kanālus propogandai. Nesen taču viena diktore- žurnāliste atteicās no melu propogandas tieši TV ēterā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Nika 08.04.2014. 13.29

    Arī Ļitviņenko saņēma “prēmiju” par patiesību.

    Ko no tā var izsecināt par tiem, kuru patiesību atklāja Ļitviņenko un Snoudens?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Nika 08.04.2014. 13.48

    Betij, pareizi, jo laikam krimināllietās arī pirmais ir paskatīties, kam tas ir izdevīgi/

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristrun > Nika 08.04.2014. 18.31

    Fiksera kungs! Vai nevarētu pāris piemēru, ar ko mūsu demorkātija atšķiras no demorkātijas Krievijā?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    peleenc > Nika 09.04.2014. 12.04

    Latvijas demokrātija no Krievijas autokrātijas atšķiras, piemēram, šādi:

    – Valsts augstākās amatpersonas nemainās ar amatiem.

    – Netiek pēc vajadzības pagarināti pie varas amatu termiņi.

    – Ir funkcionējoša daudzpartiju sistēma.

    – Netaisa ciet vienu pēc otra medijus.

    – Lielākie mediji nepieder valstij.

    – Ir funkcionējoša “šķēršļu un līdzsvaru” sistēma. (Krievijā varas orgānu savstarpējais atbalsts ir automātisks.)

    – Baznīca ir atdalīta no valsts.

    – Daudz lielāka pulcēšanās un vārda brīvība.

    Ok, te jau pāris sanāk.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 08.04.2014. 07.44

no kremļa zupas grāpja…

+15
-5
Atbildēt

0

Jānis 08.04.2014. 07.19

Bija anekdote par puisīti bērnu dārza karnevālā:”… man būs brūnas drēbītes, sēdēšu kaktā un smirdēšu…”

+15
-10
Atbildēt

0

Inese 08.04.2014. 07.08

Mani pārņem zināms lepnums, ka tieku atzīts par ietekmīgāko komentētāju Latvijas internetā! Solos arī turpmāk, izmantojot demokrātiskas brīvības, ikkatrā savā komentārā nest patiesības un gara brīves vārdu Latvijas tautai!

p.s. Viss viņā ir patiesības etalons (c)

+9
-17
Atbildēt

3

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam