Lagarda: Rietumu sankcijas jau negatīvi ietekmējušas Krievijas ekonomiku

52

Komentāri (52)

dro 03.04.2014. 11.41

РУБЛЬ В МОСКВЕ ВНОВЬ ДЕШЕВЕЕТ

03 апреля 2014 | 12:30

На биржевых торгах курс доллара сейчас прибавляет 10 копеек, евро – 13.

Российская валюта несёт потери на фоне снижения мировых цен на нефть. “Брент” накануне упал ниже отметки 105 долларов за баррель, обновив тем самым почти пятимесячный минимум. echomsk.

+5
0
Atbildēt

3

    Inese > dro 03.04.2014. 11.47

    Эхо, эхо…. дорожал всю неделю – ни слова, подешевел на 9 копеек – сразу новость, ещё бы в красную рамку

    p.s. Официальный курс гривны установил новый антирекорд http://lenta.ru/news/2014/04/03/grivna/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dro 03.04.2014. 11.52

    @ločmelis

    Beidz melot, “Brent” pakāpeniski krīt jau ~mēnesi.

    http://oil-price.net/

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > dro 03.04.2014. 12.26

    10 kapeikas no 30 rubļiem par dolāru ir… 0.3%.

    Hm… Samazinoties cenai un vienlaicīgi rubliem, Krievijas budžetam sanāks tikpat rubļu cik iepriekš pensiju maksāšanai. Jo par katru petrodolāru iedos vairāk rubļu. Pareizi?

    Ja naftas cenas krīt, tad jau mums jāpriecājas… par saviem maciņiem. Lielie plēšas, mēs varam kapei… centu ietaupīt :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Ivars Ozols 03.04.2014. 10.06

1998. gads. Krievijas rublis devalvēts, ārējais parāds nenomaksāts (defolts).

Pat Ukrainas vairāksolīšanā Putins palaida baumas par 15 miljardiem ASV dolāru nevis 532 miljardiem rubļu [no Krievijas pensiju fonda].

Kā minēts rakstā jau tagad no Krievijas aizplūst kapitāls lielā apmērā, kas pierāda uzticības trūkumu, t.i. dārgāku aizņemšanos nākotnē.

Un Latvijas ārējais parāds ir publiskajās obligācijas par niecīgu procentu likmi. Un tas, ka šīs obligācijas starptautiskajā tirgū uzpērk, pierāda Latvijas ekonomikas stabilitāti, ko nevar teikt par Krieviju.

+10
-1
Atbildēt

2

    Andris Jautriņš > Ivars Ozols 03.04.2014. 11.29

    Laiks rādīs…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ivars Ozols 03.04.2014. 15.06

    Tieši tā un krievi savu valsts parādu varēs pārfinansēt, kā nesen dzirdēju TV, aizņemoties pasaules tirgos ilgtermiņa aizdevumu par 9%!!! Skaitlis ir milzīgs, jo pat Latvija 2009. gadā par tik milzu procentiem neaizņēmās naudu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Ozols 03.04.2014. 09.43

Krievijai nav tā greznība lēti aizņemties ekonomiskās lejupslīdes laikā, jo Krievijas rublis ir zaudējis vērtību. Pat paši krievi ikdienā izmanto ļaunuma impērijas ASV dolārus. Krievija jau reiz ir defoltējusi savu ārējo parādu un neskatoties uz tirgus ekonomikas sniegtajiem plusiem, nekas nevar kompensēt valsts totālālu korupciju.

+9
-1
Atbildēt

2

Andris Jautriņš 03.04.2014. 09.38

…kapitāla aizplūšana no valsts varētu sasniegt 100 miljardus ASV dolāru.

Jā, tā ir problēma, kamēr Krievija paliek FRS centrālo banku sistēmā un savus rubļus drukā saistītus ar $. Šai lietai ir otra puse – kapitāla aizplūšana piespiež Krieviju iziet no $ sistēmas. Kad tas notiks, Lagardai varbūt gribēsies rakstīt iesniegumu, lai viņu pieņem darbā kaut kur Krievijā :)

+1
-4
Atbildēt

8

austrisv 03.04.2014. 09.27

Tas, ka Krievija pamatīgi cietīs no sava marodierisma Krimā, ir skaidrs ,un laiks to rādīs. Arī gāzi drīz ES saņems no ASV, kā vakar redzējām sižētā TV! tas mani pamatīgi iepriecināja, lai gan vēl pašmāju Gazprom lobiji tam noteikti pretosies, bet tauta, laiks saprast, kas ir kas, un beidzot atbrīvoties no dārgās Krievijas gāzes, ko par spīti tam, ka viņi izmanto Inčukalna gāzes krātuvi, nekaunās Latvijai pārdot dārgāk to pašu gāzi, ko piemēram, Igaunijai. Lietuva maksā visdārgāk, bet tūlīt Lietuvai būs savs termināls, un Lietuva būs brīva no Krievija sgāzes adatas. Laiks arī mums atmosties un neizplakarēt naudu par dārgiem objektiem, kā tas ir ar Gaismas pili, Cēsu koncertzāli, Rēzeknes koncertzāli utt. Tie ir vajadzīgi objekti, bet paskatieties, kā tika sadārdzināta kaut vai Gaismas pils! Nodokļu maksātājiem ir jāatmostas. Nost ar Rāvja dārgo būvobjektu “būvi”, kurš tikai nosmeļ naudu. padomājiet no 80 milj uz 188 milj- tāds ir sadārdzinājums.

+10
-2
Atbildēt

10

    dro > austrisv 03.04.2014. 09.35

    Bet. +1.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > austrisv 03.04.2014. 10.43

    Piekrītu Bet. Gaismas pils vispār ir dzīres mēra laikā. Kamēr Daugavas labajā krastā brūk kopā Prezidenta pils, tikmēr kreisajā taisa nevajadzīgu kultūras Simbolu (nekad neesmu teicis, ka nevajag Bibliotēku – vajag, funkcionālu, ar modernām komunikācijām, transporta pieeju, bet nevajag izgāzt naudu par jaunu Simbolu, cerot, ka iznāks Sidnejas opera)

    Tas man šķiet piemērs Latvijas valsts neadekvātai politikai.

    Tas, ka Krievija cietīs no Ukrainas krīzes ir viennozīmīgi. Būs dabūjuši pērli (Krimu), varēs par to priecāties, bet savilkt jostas. Pie kam šķiet, ka nacionālšovinisma uzplūdā paši krievi to nemaz neapzinās, domā, ka Rietumi to norīs tāpat kā tas notika ar Čečeniju, Piedņestru, Gruziju.

    Un – brīžiem pat liekas, ka šai nelaimei ir pat kāds labums. Var augoni griezt ārā pa daļām, var uzreiz. Līdz šim griezām pa daļām, tas atkal auga atpakaļ. Nu tas jādara uzreiz. Būs sāpīgi, bet izveseļosimies. Un jau bez augoņa. Nebūsim vairs postpadomju valsts, bet pilnasinīga Eiropas valsts.

    Bez tam Latvijas krieviem tagad ir patiesības mirklis. Lielākā daļa skatās Krievijas propagandas TV kanālus, ko tik laipni turpina translēt Latvijas valsts, un ir nosvērusies rašistu pusē, bet daļa redz pasaules nostāju, un paliek domīga. Nu nevar mūžīgi sēdēt uz diviem krēsliem, vienreiz ir jāizšķiras līdz galam- vai nu Tu esi vai neesi Latvijas patriots. Tā kā mans vērtējums – pēc Ukrainas krīzes nacionālajā jautājumā vai nu būs daudz sliktāk (bet negribas tam ticēt) vai daudz labāk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > austrisv 03.04.2014. 11.45

    Ķīpam

    Par Gaismas pili piekrītu.

    Par Krievijas potenciālām problēmām – viņu tur 100+ miljoni, lai paši domā.

    Ķīps raksta: Lielākā daļa skatās Krievijas propagandas TV kanālus, ko tik laipni turpina translēt Latvijas valsts, un ir nosvērusies rašistu pusē, bet daļa redz pasaules nostāju, un paliek domīga. Nu nevar mūžīgi sēdēt uz diviem krēsliem, vienreiz ir jāizšķiras līdz galam- vai nu Tu esi vai neesi Latvijas patriots.

    Es šajā citātā redzu 3 puses (krēslus) – rašu, pasauli un Latviju. Bet pēc konteksta laikam jāsaprot, ka pasaule ietver Latviju un izslēdz rašu (2 krēsli).

    Es, protams, zinu, ka Latvijas dibināšana ir ārēju lielvaru kā minimums pieļauts, bet drīzāk veicināts akts, un patiesi lojālam akta auglim ir jābūt pateicīgam un paklausīgam savam radītājam. Tas tā ir, ja PIEŅEM Latvijas nespēju pastāvēt kā valstij.

    Izsakot savu personisko nostāju, man labāk patīk Latviju apskatīt atsevišķi, pasaules un rašas norises vērtējot no Latvijas skata punkta. Aizmugure vājāka un pašam jāvaktē, bet tad arī no muguras puses “draugi” negaidīti nepiezagsies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > austrisv 03.04.2014. 11.47

    bet … daudzi amerikāņi būtu pateicīgi, ja Europu ar gāzi apgādātu Gazprom

    http://nofracking.com/

    http://www.youtube.com/watch?v=iXL1jpIBskI

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > austrisv 03.04.2014. 12.11

    “Skaldi un valdi” politika?

    Jā, es lieku starp Latvijas un Pasaules attieksmi vienādības zīmi, jo neredzu atšķirību, arī tāpēc (piekrītot Jums), ka Latvija ir tik maza, ka uz āru politiku noteikt nespēj, un tai viennozīmīgi ir jāseko lielvarām. Bet Latvijai nav jāseko valstij, kura nepilda pašas parakstītās starptautiskās saistības, bet gan tām valstīm, uz kurām var paļauties. Paldies Dievam, mēs esam NATO, paldies Dievam esam EU, un tāpēc ir cerība, ka kādreiz izdosies atbrīvoties no sovjetisma augoņa.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > austrisv 03.04.2014. 12.18

    OK, ja tāda ir pārliecība un atklāti aizstāvama pozīcija. Tikai tad korektāk atteikties no LATVIJAS vārda valkāšanas vispār. Redz, es pārprotu un pārjautāju, bet citi pārprot un seko, bet galā būs piemānīti.

    Nation states are dead: EU chief says the belief that countries can stand alone is a ‘lie and an illusion’

    ‘In every member state, there are people who believe their country can survive alone in the globalised world. It is more than an illusion – it is a lie.’

    The Belgian equated Euroscepticism with fear, which eventually leads to war – echoing former French president Francois Mitterrand’s famous phrase that ‘nationalism is war’.

    ‘The biggest enemy of Europe today is fear,’ he said. ‘Fear leads to egoism, egoism leads to nationalism, and nationalism leads to war.

    ‘Today’s nationalism is often not a positive feeling of pride in one’s own identity, but a negative feeling of apprehension of the others.’

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1328568/Nation-states-dead-EU-chief-says-belief-countries-stand-lie.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > austrisv 03.04.2014. 13.00

    Vēl piebilde.

    PSRS laikos Lietuvas PSR realizēja politiku Lietuva un PSRS. Latvijas PSR realizēja politiku – PSRS. Mans secinājums nav no politikas zināšanas, tas ir pēc rezultāta.

    Par Lietuvu man grūti droši pateikt šodien, bet Latvija acīmredzami darbojas vecajā stilā, tikai ar pārgrieztu kompasu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > austrisv 03.04.2014. 13.08

    “Tā kā mans vērtējums – pēc Ukrainas krīzes nacionālajā jautājumā vai nu būs daudz sliktāk (bet negribas tam ticēt) vai daudz labāk.”

    Būs daudz sliktāk, jo esat to pelnījuši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > austrisv 03.04.2014. 13.11

    Globalizācija ir neizbēgama, gribam to vai nē. Latvijai būtu jābūt tik gudrai, ka tā jāizmanto savā labā, nevis jānostājas pret to. Bez tam es atklāti atzīstu, ka Latvijas valdība bieži vien rīkojas neprofesionāli, iespējams arī tāpēc, ka bāze no kuras izvēlamies politiķus, ir tik maza. Kā izeja ir vairāk uzticēties Briseles lēmumiem, mazāk piekopt savu separātismu. Korupcijas Briseles līmenī ir mazāk nekā Latvija, lēmumi ir pārdomātāki un uzticamāki. Tur neizdomās pēkšņi aizliegt pastā izmantot vadītāja apliecības.. Kosmopolītisms nav tikai negatīvs, kosmopolītisms ir augsne ideju sintēzei, pasaules līmeņa skanējumam un nevis čubināšanās savā stūrīti. Brisele ,piemēram, nu nekādi nevar saprast, kā tas var būt ka var pārvēlēt Cauni, Lembergu vai Misteru 20. Mēs varam un to daram! Tāpēc galējā izpausme būtu turpmāka Latvijas valstiskuma deleģēšana tiem, kas saprot lietas, nevis mūsu kruķītājiem – nothing specialiem, ruksīšiem, ušmerikiem vai zatlerbērziņiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > austrisv 03.04.2014. 14.36

    Tagad paskaidro, pridurok, kāda tev jēga šeit izlikties par latvieti. Pie viena paskaidro, kā iespējams “pārgriezt” kompasu? Tu esi melis, līdz ar to visi tavi “gudrie” spriedelējumi pie vienas vietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 03.04.2014. 09.24

Kā tad. Nebūtu puse Eiropas spiesta pirkt viņu gāzi, redzētu arī kritumu 10% un vairāk.

Un Krimas tūrisma industrija nepalīdzēs celt IKP:

Европейская организация безопасности аэронавигации ввела запрет на полеты в Крым для европейских авиаперевозчиков. Организация объясняет это правовой неопределенностью территории Крыма.

Simptomātiski, ka zaļie vīriņi, ielaužoties Belbekas lidostā, izdemolējuši aprīkojumu, tas pie tā, ka Krimu bija iecerēts pievienot… Nav jājautā, kā šie vandāļi uzvestos “ienaidnieka” teritorijā:

По словам сотрудника «Бельбека», в ближайшее время аэропорт Севастополя вряд ли будет в состоянии принимать рейсы. «У нас тут ничего не летает и думаю, что в течение еще нескольких месяцев точно летать не будет. Сначала нам придется восстановить после военных очень много оборудования», — с грустью отмечает он.

http://www.gazeta.ru/business/2014/04/02/5977873.shtml

+4
-2
Atbildēt

3

    Andris > esmeralda_se 03.04.2014. 09.40

    Tas nav saīstīts ar demolēšanu un tehniskām problēmām. Turpat taču rakstā ir teikts, ka aizlieguma iemesls ir Krimas nenoteiktais tiesiskais stāvoklis. Bet rakstā ir samelots, ka Krimas lidostu varēs izmantot Krievijas civīlaviācija. Aizliegums attiecas arī uz to. Līdziga situācija ir Abhāzijas lidostai, kurā RUS pasažieru lidmašīnas nelido.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhumi_Babushara_Airport

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > esmeralda_se 03.04.2014. 09.40

    Lidos krievi… un pelnīs. Ar to taču pelna, vai ne?

    Vai nelidos :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > esmeralda_se 03.04.2014. 09.42

    @agrunte:

    Сначала нам придется восстановить после военных очень много оборудования», — с грустью отмечает он.

    Ir, ir izdemolēts:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Lizdiks 03.04.2014. 09.12

дочка приходит к маме:

– мама, мама, братика КАМАЗ переехал!!

– ничего, дочка, зато Крым наш!

(плачут от счастья, обнявшись)

+10
-5
Atbildēt

0

Inese 03.04.2014. 08.47

Virsrakstam gan vajadzēja būt šādam:

PB scenārijs paredz, ka Krievijas iekšzemes kopprodukts 2014.gadā varētu palielināties par 1,1%

+5
-7
Atbildēt

12

    esmeralda_se > Inese 03.04.2014. 09.26

    @Ločmelis

    >>…varētu palielināties par 1,1%>>

    Bet nepalielināsies:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Inese 03.04.2014. 09.32

    Strādā, ločMeli, saņemies! Ar dežūrfrāzēm vairs neizgrozīsies. Tev jāsaprot, ka šādā situācijā apzagt maizes devēju nav smuki.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Inese 03.04.2014. 09.47

    http://www.youtube.com/watch?=dNp-BTdvGVs

    EжоFF Band-Патриоты

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Inese 03.04.2014. 09.50

    > Loč-melis

    Speciāli Tev :)Klasiķi, ko padarīsi… :) :) :)

    Московия- русь тайги, монгольская, дикая, зверинная. (А. Толстой)

    Не народ, а скотина, хам, дикая орда душегубов и злодеев. (Булгаков) Наиважнейшею приметою удачи русского народа есть его садистская жестокость. (Горький)

    Ох как тяжко жить в России,в этом смердючем центре физического и морального разврата, подлости вранья и злодейства.(Аксаков)

    Русский есть наибольший и наинаглейший лгун во всем свете. (Тургенев)

    Народ, что ненавидит волю, обожает рабство, любит цепи на своих руках и ногах, грязный физически и морально…готовый в любой момент угнетать все и вся. (Шмелев)

    Народ равнодушный до наименьшей обязанности, до наименьшей справедливости, до наименьшей правды, народ, что не признает человеческое достоинство, что целиком не признает ни свободного человека, ни свободной мысли. (Пушкин)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Inese 03.04.2014. 10.00

    Tieksme uz dzeršanu ir otra vispārēja latviešu tautas pazīme. Maigi uzupurēdamās, mātes dalās pasniegtajā degvīna glāzē ar saviem zīdāmajiem bērniem. Četrpadsmit gadu veci zēni un meitenes dzer degvīnu, nesaviebjot seju, un starp vīriešiem un sievietēm reti atradīsim tādus, kas nepiedzertos katru svētdienu, it sevišķi tad, kad viņi bijuši pie dievgalda. Ja tiem šim nolūkam trūkst naudas, tad vīrieši nes pārdot labību, bet sievietes – savas drēbes. Pieredzējuši mācītāji un zemes īpašnieki sūdzas, ka latvieši ar divkāršu sparu aizejot pa šo maldu ceļu – par netikumu es šo solamen miseriae(Tulk. no latīņu val.) neuzdrošinos saukt, – pat ja viņi līdz četrdesmitajam mūža gadam no tā izvairījušies. Man liekas, šī piezīme pati jau atrisina jautājumu, kāpēc žūpošana šai tautā tik izplatīta. Tā kā vairākām, pat gandrīz visām viņu rakstura kļūdām ir viena sakne, tad lai man ir atļauts par šo punktu izteikties plašāk.

    http://letonika.lv/literatura/read.aspx?f=1&r=162#2190780

    Vai esat lasījusi darbus, no kuriem ņemti citāti? Vai zināt par autoriem kaut ko vairāk par uzvārdiem? Vai zināt laikmetu un apstākļus, kad katrs citāts radies?

    Šis citāts no Merķeļa latviešiem nav glaimojošs, bet tikai izlasot visu darbu var saprast, ka tā ir kā arsta diagnoze pirms ārstēšanas – tai ir jābēt precīzai, nevis patīkamai.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.04.2014. 10.03

    “Московия — русь тайги, монгольская, дикая, звериная (А. Толстой) ” – nekad neko tādu ne Aleksejs Nikolajevičs, ne arī Aleksejs Konstantinovičs nav sacījis vai rakstījis. Ja sākts ar tik prastiem meliem, tad tāļāk var nelasīt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Inese 03.04.2014. 10.04

    …un vēl šīs okupantu hronikas piemin bērnu ēšanu. To nedrīkst nepieminēt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.04.2014. 10.08

    Eisert, varbūt pastāsīsi par briesmīgo badu 1601.-1603. g., kad kanibālisms Vidzemē bija ierasta lieta? Bet tu jau Latvijas vēsturi nepārzini, ne? ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Inese 03.04.2014. 10.19

    Tas bads Vidzemē bija pēc kārtējā austrumu labdaru uzlidojuma?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Inese 03.04.2014. 10.44

    Un vēl es varu pastāstīt, ka KARTĪGI SADZĒRUŠIES viņi izpirka muižas zemes un 1939.gadā šī hronika bija pabeigta.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.04.2014. 11.09

    Raicha, cik klašu izglītību esi baudījis? 2? 3?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Inese 03.04.2014. 11.29

    Nu bet redziet, tos pašus citātus var attiecināt gan pie latviešiem, gan pie amerikāņiem, gandrīz pilnībā, izņemot par mongoļu un tatāru posmu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam