Sudraba iesaka atteikties no brīvā tirgus ekonomikas

92

Komentāri (92)

Biznesa rokasgr?mata, SIA 01.04.2014. 13.00

Eiroparlamenta deputāts par to kādu informāciju mēs saņemam no Rietumu masu mēdijiem https://www.youtube.com/watch?v=DKS5EY-k3V4 Der aizdomāties, kam tas ir izdevīgi????

0
0
Atbildēt

0

Biznesa rokasgr?mata, SIA 01.04.2014. 12.33

par valsts pārvaldi sabiedrības labā un ekonomisko sistēmu kura pati izskaudīs korupciju un parazitēšanu https://www.youtube.com/watch?v=YM5hF6LXeL8

0
0
Atbildēt

0

Inese Tormane 01.04.2014. 09.55

Ingūna, izlasi vēlreiz brīva tirgus definīciju, un padomā, vai latvijā ir brīvais tirgus!!!

Sākot ar tirgus pamatinstrumentu – naudu. Ārzemju organizācijas apdrukāts papīrs, kas ir piespiedu kārtā jālieto savstarpēji norēķinoties. Monopols. Maiņas līdzekļu menedžments arī ir tirgus. Viens no visregulētākajiem tirgiem vispār! Nekādi brīvā tirgus principi vairs nepastāv, ja pārējiem šī produkta lietotājiem tas tiek uzspiests – kropļo veselīga tirgus principa dinamiku. Ar šo vien jau pietiek, lai diskusiju par tēmu “Latvijai ir jāatsakās no brīvā tirgus principiem” neturpinātu…

Elektroenerģija, naftas produkti, kas arī veido ekonomikas pamatizmaksas, ir valsts regulācijām un ierobežojumiem apaudzēti, arī te i tuvumā nekā no brīvā tirgus principiem nava! Brīvais tirgus latvijas pierobežā bija pirms gada, kad uzņēmīgi ļaudis neviena nediktēti palīdzēja veidot cenu izlīdzināšanos ģeogrāfiskā aspektā, gan degvielas, cukura un zāļu tirgū. Centrālplānošanas diktatūrai tas nepatika, klaušas gribējās…

Visa Ingūnas cepšanās ir dēļ utopiskās gribēšanas centralizēt visu, diktēt un tirgot licences izredzētajiem, kuriem atļaut piedalīties valsts “brīvajā tirgū”. Tirgus diktatūra ar izdomātiem noteikumiem ir tik pat utopisks pasākums, kā balkona puķupodu zemes uzirdināšana ar lieljaudas ekskavatoru.

+1
-1
Atbildēt

0

marchaeva 31.03.2014. 22.45

Nu par Sudrabas darba čiku – kur tad tie pārkāpumi pašvaldībās un ministrijās, piem., RD Attīstības dept. (osta) vai Satiksmes dpt. (Rīgas Satiksme) vai Liepājas pašvaldība, vai pašvaldību būvuzraudzības prakses kontrole (brūkoši lielveikali).

Reitingus vińai uzdzen Kremļa federālā tv, bet nu laba darba darītāja jau nu viņa gan nav bijusi.

+1
-1
Atbildēt

0

janis17 31.03.2014. 17.53

Cienījamie eksperti!
Ja nezināt, tad patlaban Latvijā un visā ES darbojas tā sauktā “jauktā tipa ekonomika”.
Tas, protams, nenozīmē, ka sūdu radziņš saprot, ko runā.

+3
-1
Atbildēt

0

dinalilisone 31.03.2014. 15.21

Kamēr Sudraba nāca klajā ar VK sagatavotajiem ziņojumiem par nekārtībām dažādās jomās, viņa izklausījās samērā kompetenta. Nu, kad pašai ir jādomā, ko teikt – tad viss ir pavisam savādāk… :) – jau nojautu, ka tā būs.

Lai jau labāk paliek tautas kustības statusā – nedz absolūti ideālisti, nedz ampelmaņi lielas lietas izdarīt nav spējuši. Tiesa, reizēm tie spēj patraucēt lielos afēristus savas afēras bīdīt.

+4
-2
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 31.03.2014. 15.05

“Ģība” būs bijusi pieredzes apmaiņa Krimā.

“Brīvais” tirgus-tas ir punkts viens.

Punkts divi būs nacionalizācija.

+3
-1
Atbildēt

0

marchaeva 31.03.2014. 15.01

Faktiski jau viss skaidrs – kārtējā partija, kuras galvenais uzdevums paņemt nost balsis Latvijas integrācijai Eiropā.

Viedokļi jau var atšķirties, bet es ceru, ka Sudrabas partija beigsies ar tādu pašu čiku, ka darbs Valsts Kontrolē.

+2
-1
Atbildēt

1

    Ligiña Doniña > marchaeva 31.03.2014. 16.04

    VK rekomendējošais raksturs un Sudrabas čiks? Par kādu čiku ir runa? Pamatā pamatotiem atzinumiem par uzņēmumu nejēdzībām. Norādiet uz vienu ieteikumu, kas nav bijis pamatots Sudrabas laikā….konkrēti lūdzu! Sudrabas reitingi pēc VK bija debesīs. Āboltiņai piem. ,tie vispār nav bijuši.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 31.03.2014. 14.07

Ja jau atsakamies no tirgus ekonomikas, loģiski, ka ceļam socialismu, tātad, atgriežamies tur, no kurienes nesen izkļuvām, ar totālu nabadzību un deficītu, un pārējiem labumiem, daudzi, manuprāt, atceras, cik “lieliski” tur notika lietas, un kā tas viss beidzas.

Patreiz socialisms ir Kubā, Venecuelā, Ziemeļkorejā, tur, protams, lieliski dzīvot, nez, kāpēc, neviens uz turieni no valstīm ar tirgus ekonomiku nemūk?

Tik zemas raudzes populismu pat no Sudrabas negaidīju, ja viņa šeit nokļūtu pie varas, tā būtu Latvijas traģēdija.

Nu un viņas spriedumi par āropolitiku, tur vispār nav ko teikt, te SC izskatās radikāli prorietumnieciski.

Izskatās, Sudrabas partija ir tikai un vienīgi SC spoileris, kas balsos pasr Sudrabas partiju, tikpat labi varat balsot par SC, rezultāts būs viens.

+3
-2
Atbildēt

6

    Ieva Aile > ligakalnina 31.03.2014. 14.32

    Faktu sagrozīšana oficiālajā globalizācijas vēsturē ir redzama arī valstu līmenī.Pretēji tam,kam ortodoksija gribētu,lai mēs noticam,kopš Otrā pasaules kara faktiski visas sekmīgās attīstības valstis sākumā guva panākumus ar nacionālistiskām politikām,izmantojot protekcionismu,subsīdijas un cita veida valdības iejaukšanos.

    ”Sliktie samarieši”

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 31.03.2014. 14.32

    ——dzeris49 Ja jau atsakamies no tirgus ekonomikas, loģiski, ka ceļam socialismu………..

    ===============================================================================

    Beidzam muldēt par prihvatizācijas, denacionalizācijas un konsolidācijas “labumiem” sabiedrībai, sākam loģiski domāt:

    “Iļja Gerčikovs: Brīvais elektroenerģijas tirgus Latvijā nav iespējams”

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/ilja-gercikovs-brivais-elektroenergijas-tirgus-latvija-nav-iespejams.d?id=44210839#ixzz2xXUGRKwK

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 31.03.2014. 14.36

    Pastāsti man kas tie par brīvā tirgus principiem, kur vienas industrijas uzņēmējiem nav ļauts bankrotēt bet gan tie var pieprasīt nodokļu maksātāju naudu savu afēru finansēšanai.

    Vai vēl trakāk kā tas ir ASV kur režīms uzliek par pienākumu iegādāties visiem kas uzdrošinās elpot noteiktu produktu – veslības apdrošināšanu. Likums uzliek iegādāties nevis tāpēc ka tev pieder auto (un tad apdrošināšana obligāta – bet auto ir tava izvēle) bet gan jāpērk produkts jo Tu eksistē – nu kur te brīvā tirgus principi?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > ligakalnina 31.03.2014. 14.39

    Diemžēl tur visa tā sāls, ka SC nestrādā uz pienesumu, bet tikai uz esošo partiju kļūdām. Tikai SC nav labais meža sanitārs, kas kā opozīcija norādītu uz kļūdu labošanu, kā normālā demokrātiskā valstī. Kremlim pat īpaši nekas nav jādara, lai darbinātu savu satelītpartiju, visu izdaram paši. 300 000 vēlētāju nebēg no plaukstošām valstīm. Plaukstošas valstis nemētājas ar nodokļu maksātāju naudu dārgāko pasaules tiltu celtniecībai, metalurģijas krāpnieku subsidēšanai, ārvalstu banku uzturēšanai, nesamērīgi dārgu konsultantu algošanai, Eiropas tiesu zaudējumu segšanai, lielākās ierēdņu armijas uzturēšanai un nevajadzīgu pētijumu apmaksāšanai. Un gala beigās civilizētās valstīs kāds par visu arī konkrēti atbild! ….Pārtikušas valstis naudu gulda ražošanas attīstībā un veicināšanā un savu uzņēmēju aizsardzībā, gan valsts iekšienē, gan ārpus tās.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 31.03.2014. 14.53

    Protams, ka tādas idejas var gūt atsaucību tikai pie Latvijas vai Krievijas kapitālisma modeļa, ar korupciju, ierēdņu bezatbildību, un tiesisko nihilismu.

    Bet, ja kāds domā, ka pie socialisma būs mazāks bardaks un zagšana, un lielāka ierēdņu atbildība, tas rūgti maldās, pat tāda tirgus ekonomika ir labāka par socialismu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 31.03.2014. 15.11

    Populāro iespaidu par Koreju kābrīvā tirgus ekonomiku radīja tās eksporta panākumi.Taču,kā to bija parādījušas arī Japāna un Ķīna,eksporta panākumiem nav nepieciešams brīvais tirgus.Korejas ekonomiskais brīnums bija gudrs,pragmatisks tirgus stimulu un valsts vadības maisījums.Korejas valdība nenomāca tirgu,kā to darīja komunistu valstis.Tomēr tā arī akli neticēja brīvajam tirgum.Attiekdamās pret tirgiem nopietni,Korejas stratēģi atzina,ka tie bieži ir jākoriģē ar politisku iejaukšanos.

    ”Sliktie samarieši”

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 31.03.2014. 13.41

Patīk tas vai nē, bet Sudraba iekļūs Saeimā, tas ir fakts. Un pateicoties nemākulīgai un gļēvai līdzšinējai iekšpolitikai un LV ierēdņu graujošajai darbībai pret saviem uzņēmējiem. Piemēram Valsts reemigrācijas plāni un uz to tērētie līdzekļi ir absurda kalngals. Par VID darbību labāk neizteikšos vispār, tas pārsniedz saprāta robežas…Un ar utaino Krieviju , tam mazs sakars.

+2
-7
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ligiña Doniña 31.03.2014. 13.49

    ——-IvarsA Patīk tas vai nē, bet Sudraba iekļūs Saeimā, tas ir fakts.

    ===============================================================================

    Patīk tas vai nē,bet kamēr Latvija būs NATO un ES, tikmēr “brīvo tirgu” atcelt nevarēs. Tas ir sen zināms fakts – pirms vēlēšanām politiķi vienmēs sola,bet pēc……Neesiet naivi,pilsonīši!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Aile 31.03.2014. 13.25

Brīvā tirdzniecība samazina nabadzīgo valstu izvēles brīvību.Ārzemju kompāniju neielaišana var tām ilgtermiņā nest labumu.Investēšana kompānijā,kas 17 gadus radīs zaudējumus,var būt izcils piedāvājums. Dažas pasaulē labākās firmas ir valsts īpašumā un pārvaldīšanā.Ideju ”aizņemšanās” no ražīgākiem ārzemniekiem ir būtiski svarīga ekonomikas attīstībai.Zema inflācija un valdības piesardzība var būt kaitīga ekonomiskajai attīstībai.Korupcija pastāv tādēļ,ka ir par daudz ,nevis par maz tirgu.Brīvais tirgus un demokrātija nav dabiski partneri.Valstis ir nabadzīgas nevis tādēļ,ka cilvēki tur ir slinki;cilvēki tur ir ”slinki” tādēļ,ka viņu valstis ir nabadzīgas.

”Sliktie samarieši”

+2
-6
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ieva Aile 31.03.2014. 13.54

    ——-Ēriks:”(..)Valstis ir nabadzīgas nevis tādēļ,ka cilvēki tur ir slinki;cilvēki tur ir ”slinki” tādēļ,ka viņu valstis ir nabadzīgas.”

    ===============================================================================

    Ērik,nāc uz saeimu – tur nav ne nabagi,ne slinki!

    Saules mūžu 4.maija režīmam! Slava oligarhiem,kampējiem un eirokrātu-birokrātu šlaikai – esošās sociālās sistēmas balstiem!

    Erik, atnāc.

    http://www.youtube.com/watch?v=bruJ2XJOrzk

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 31.03.2014. 13.12

Jā, izklausās pat absurdi “atteikties no brīvā tirgus”, bet patiesībā Zviedrija un Somija šādu politiku klusām īsteno jau gadiem. Pamēģiniet piemēram, eksportēt LV pārtiku zviedriem,….gandrīz nereāli. Un, ja ko paņems, tad pa lēto. Toties imports no ES rullē, pārtika, tikai sertificētu sēklas zemniekiem! utt. Ungārijai vēl visas tiesas nav galā, arī par zemju pārdošanas aizliegumu ārzemniekiem. No Sudrabas gan nav saprotami veidi, kā viņa taisās cīnīties pret EK ierēdņiem un lobijiem. Vienīgi nākamais ziņojums varētu būt -izstāties no ES, kas gan nenotiks. Kopumā Latvijai gan jākļūst daudz agresīvākai savu interešu lobētājai, mācoties no Dānijas un Holandes! Bet kur ta mums tie resursi un plāni?

+1
-6
Atbildēt

17

    Signija Aizpuriete > Ligiña Doniña 31.03.2014. 13.31

    ——IvarsA Jā, izklausās pat absurdi “atteikties no brīvā tirgus”, ….

    ===============================================================================

    Slava Žizeks/Slavoj Zizek*, filosofs:”Tā taču ideoloģija,muļķīt!”

    Ko sen jau secinājuši Eiropas intelektuāļi, to tagad sāk apjēgt arī Latvijā – nav reāli nekāda tur “brīvā tirga”.

    Глава 1. «Это же идеология, глупыш!», или О капиталистической утопии

    http://aleksandr-kommari.narod.ru/zhizhek_razmyshlenija.htm

    * Slavoj Zizek is a professor of philosophy and psychoanalysis at the European Graduate School in Saas-Fee, Switzerland, where he conducts an Intensive Summer Seminar.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Ligiña Doniña 31.03.2014. 13.36

    Ivars raksta: “Pamēģiniet piemēram, eksportēt LV pārtiku zviedriem,….gandrīz nereāli.”

    Vai ir kādi aizliegumi Latvijas pārtikai no valsts puses?..

    Vai tomēr zviedru tirgotāji un pircēji vienkārši neuzticas Latvijas ražotāju kvalitātei un tikumiem? Vai tu pirktu, piemēram, baltkrievu pārtiku? Zviedru acīs mēs izskatāmies pēc baltkrieviem.

    Kad Latvijas ražotāji kļūs civīlizētāki un ražos pietiekami kvalitātīvu pārtiku (ko par kvalitātīvu uzskata zviedri, nevis Dagdas iedzīvotāji), nebūs problēmu to pārdot arī Zviedrijā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ligiña Doniña 31.03.2014. 13.45

    Pilnīgs sviests!Gribēju nesen nopirkt konfektes,lasīju sastāvu – visur pilns ar transtaukskābēm un evielām,tikai vienām krievu ražotajām nebija.Ar visām sankcijām nācās pirkt tās.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ligiña Doniña 31.03.2014. 13.45

    ——-

    Kad “zviedru kvalitātes” pārtiku papēta, tad par Baltkrievijas pārtiku nesūdzas:

    Horsemeat scandal: where did the 29% horse in your Tesco burger come from?

    http://www.theguardian.com/uk-news/2013/oct/22/horsemeat-scandal-guardian-investigation-public-secrecy

    Horsemeat scandal: what are we eating?

    http://www.youtube.com/watch?v=C1yMZWeBXUg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 31.03.2014. 13.58

    Aldi, cik daudz lieloppa fileju esi pārdevis SWE? Un ar ko tā ir sliktāka? Mēs ar zviedriem dzīvojam, uz papīra, vienā ekonomiskā un normatīvā telpā, proti ES! PVD noteikumi LV atbilst visiem ES noteikumiem. Neuzticība? Kas tas tāds? Ir normas, analīzes, paraugi utt. Vnk, zviedri aizsargā savu vietējo ražotāju, pretēji LV. Viss “brīvais tirgus”. SWED rada apstākļus saviem ražotājiem. Tiešmaksājumi tikai par lauks. zemi -Baltijas valstīm ir vidēji 119 eiro par hektāru, bet Beļģijā un Nīderlandē 400 eiro. Vēl var pieplusot arī valsts atbalstus ražotājiem, piem Somijā kopējais atbalsts līdzīgai lauks. kultūrai uz vienu ha sasniedz 600 eur pret mūsu 114 eur! Tādi tie pīrādziņi.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ligiña Doniña 31.03.2014. 15.41

    Tieši tāpat, kā es nevēlos pirkt baltkrievu vai krievu preces, pat nepētot, kas tur iekšā, tieši tāpat zviedru tirgotāji, zinot sabiedrības noskaņojumu, neiepērk kadas mūsu preces. Ja pat tās atbilst visiem normatīviem dokumentiem un normām, lai tās sāktu pirkt, ir vajadzīgas reklāmas kampaņas un izskaidrošanas darbs, kas maksā enerģiju un naudu. Kāpēc to vajag zviedru tirgotājiem, ja turpat ir dabonāmas citas, pircēju aprobētas preces, kas tiek izpirktas?

    Kā tā stāstot par Zviedriju, jūs tiešmaksājumos pārlecāt uz Beļģiju un Nīderlandi?

    Un kāpēc gan valstij, kas iegulda papildus savā lauksaimniecībā, jarūpējās par citas valsts produktu ienākšanu savā tirgū?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 31.03.2014. 15.57

    Betij, jautājums ir pavisam vienkāršs, ko LV dara, lai palielinātu savu uzņēmumu konkurētspēju? Kā teicu, vienam zviedru kolēģim, ja mums būtu tāds valsts atbalts, kā jums, latvieši Zviedriju izpirktu tukšu no zemēm. Viš bišķi uzmeta lūpu, jo labi zin, mūsu cilvēku darba spējas daudz skarbākos apstākļos. p.s. Holande, Beļģija, Somija, Zviedrija…viss viens. Nemaz neprasu šos viņu siltumnīcas apstākļus, tikai jēgpilnu valsts attieksmi pret tiem, kas valsti baro.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > Ligiña Doniña 31.03.2014. 16.10

    Ivars raksta: “Neuzticība? Kas tas tāds?”

    Tieši tāpēc, ka tu nezini, kas ir neuzticība, tu zviedrus nesaproti.

    Par to, ka Latvijas sprotes ir kancerogenas, tikai Krievija paziņo (kad tas tai ir izdevīgi, protams), bet nekad to nesaka Latvijas PVD.

    Par to, ka Latvijas produktos ir liels traunstauku daudzums, ziņo … dāņi. Latvijas PVD un Veselības ministrija klusē.

    Latvijas ražotāji aizstāv … kancerogeno kūpinājumu ražošanu.

    Es neuzticos ne PVD darbam, ne alkatīgajiem ražotājiem.

    Ja man būtu izvēle pirkt Latvijas vai Zviedrijas preces, es ne mirkli nedomājot pirktu zviedru preces.

    Ivars raksta: “zviedri aizsargā savu vietējo ražotāju”

    Vai Zviedrijas valsts to dara? Kādā veidā? Kontrolējot produktu kvalitāti?

    Būtu labi, ja Latvijas valsts arī kontrolētu Latvijā tirgotās pārtikas kvalitāti.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > Ligiña Doniña 31.03.2014. 16.13

    Ivars raksta: “ko LV dara, lai palielinātu savu uzņēmumu konkurētspēju?”

    Un kas tad, tavuprāt, valstij būtu jādara, lai palielinātu uzņēmumu konkurētspēju?..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ligiña Doniña 31.03.2014. 16.15

    kad tu man uzskatami pieradīsi, ka var, bet nedara, es ņemšu vērā tavus argumentus. Arī citu valstu zemniekiem valsts atbalsts neradās vienā jaukā diena. Mūsu valstij visus gadus bija jācīnās daudzās frontēs – gan kampēji, gan atklātie kaitnieki, gan izmantotāji. Arī ne paši gudrākie valsts vadītāji ir bijuši izvēlēti. Tas viss bremzē attīstību. Un tomer, par spīti visam šodien zemnieki dzīvo labak, kā deviņdesmitajos. Manos laukos ir vairākas zemnieku saimniecības. Viena iet uz grunti, citas – uz augšu. Tas, kas iet uz grunti ik pa brīdim maina darbības virzienus. Tie, kas uz augšu, spītīgi rukā, zobus sakoduši.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > Ligiña Doniña 31.03.2014. 16.21

    Ivars raksta: “Tiešmaksājumi tikai par lauks. zemi…”

    Kāds sakars zemnieku tiešmaksājumiem ar ražotāju konkurētspēju?

    Tiešmaksājumi ir domāti zemniekiem, nevis ražotājiem.

    Ja zviedru zemnieku graudi būtu lētāki par latviešu zemnieku graudiem, vari nešaubīties, ka Latvijas ražotāji pirktu tieši zviedru zemnieku graudus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ligiña Doniña 31.03.2014. 17.00

    Rekomendējot brīvo tirdzniecību attīstības valstīm,sliktie samarieši uzsver,ka visām bagātajām ir (pa)brīva tirdzniecība.Taču tas izskatās pēc padoma sešgadīga zēna vecākiem likt bērnam atrast darbu,kā argumentu minot to,ka sekmīgi pieaugušie nedzīvo uz savu vecāku rēķina un tātad viņu neatkarībai jābūt panākumu cēlonim.Taču šie pieaugušie ir neatkarīgi tādēļ,ka ir veiksmīgi,nevis otrādi.Faktiski vissekmīgākie cilvēki ir tie,kurus bērnībā vecāki ir labi atbalstījuši finansiāli un emocionāli.

    ”Sliktie samarieši”

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 31.03.2014. 17.03

    Aldi, ja tu audzē graudus un baro vistām un ražo vistas gaļu, tad produkta pašizmaksu ietekmē visi izmaksu posmi. Ja sējas materiālu nevari pirkt no LV, jo Holande neļauj reģistrēt LV sēklas (ES regula), tad nākas pirkt pa dārgo no Holandes. Ja nodokļu politikas rezultātā (VID), Lietuvai ir iespēja šeit tirgot lētākus minerālmēslus, tad tu baro arī LT. Ja tavi pārējie maksājumi arī nespēj konkurēt, tad tu nevari eksportēt. Rezultātā LV neienāk nauda, bet plūst vēl ārā, jo par tavu vistu patērētājs samaksā arī LT, NL un degvielu NOR un par traktoru DE+pāri visam nodokļi. Citas valstis atgriež naudu uzņēmējam mērķdotāciju veidā, lai uzlabotu konkurētspēju. Un vēl izplata “pārbaudītu” informāciju par LV produktu kaitīgumu, kas patiesībā ir meli. Un, ja tas nelīdz, tad pasludina LV par vienu lielu biotopu, kur vislabāk neko neražot un neaudzēt. Vai arī teikt, ka LV par maz iemaksā ES kasē un vispār mums nekas vairāk nepienākas. LV ir ap 300 000 ha neizmantotu lauks. zemju un to viņi labi zin! DE un NL, vispār vairs nav. Nebūs ražošanas nebūs LV, …tas attiecas uz visām sfērām. Arī Hermanis radot izrādi un vedot uz āru, praktiski, exportē un ražo, jo daļa ieņēmumu atnāk uz LV.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ligiña Doniña 31.03.2014. 17.04

    Bagātās valstis liberalizēja savu tirdzniecību tikai tad,kad viņu ražotāji bija gatavi,un pat tad parasti tikai pamazām.Citiem vārdiem sakot,vēsturiski tirdzniecības liberalizēšana bija ekonomiskās attīstības REZULTĀTS,nevis cēlonis.

    ”Sliktie samarieši”

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ligiña Doniña 31.03.2014. 17.36

    Tur vienkārši nav prasības to rakstīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > Ligiña Doniña 31.03.2014. 18.36

    Muļķīt, krievi vienkārši neko neraksta, pat ja būtu ražotas Černobiļā. Viņi saprot, ka ēdāju iedomām milzu spēks, Tu apēdi un esi laimīgs, jo bija aizmirsts uzrakstīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ligiña Doniña 31.03.2014. 19.19

    papiņ,tu apvaino mūsu dižos pārtikas kvalitātes kontrolētājus.Vai tad viņiem pat radiācijas mērītāju nav?:D

    0
    -2
    Atbildēt

    0

FFT 31.03.2014. 13.03

Un kas vainas Sudrabas viedoklim? Dod Dievs tik ìstenot!

+1
-12
Atbildēt

8

    austrisv > FFT 31.03.2014. 13.21

    Ak, tad Dievam te teikšana par to Sudraba slaimes zemi. Vai tad kaut kur Dievs vienkārši tāpat ber mannā no gaisa?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > FFT 31.03.2014. 13.31

    Dievs neber;un ja vēl valdība ar saviem likumiem un nodokļiem tūlīt klāt,tikko cilvēks grib kautko sākt darīt …Kas tad tur bija ar tiem mikrouzņēmumiem?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > FFT 31.03.2014. 13.36

    —–Kaspars Un kas vainas Sudrabas viedoklim? Dod Dievs tik ìstenot!

    ===============================================================================

    Vari būt mierīgs – Rietum-ideoloģijas pārņemti to īstenos:

    “Vilks: šoks par elektrības tirgus atvēršanu nākamgad būs lielāks”

    http://financenet.tvnet.lv/viedokli/501195-vilks_soks_par_elektribas_tirgus_atversanu_nakamgad_bus_lielaks

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > FFT 31.03.2014. 13.36

    Ērik, tu esi atpalicis, jo mikrouzņēmumiem nodokli nepacels. Vismaz es to dzirdēju masu saziņa slīdzekļos. Tā būtu valsts pašnāvība, jo iznīcinātu mazos uzņēmējus, protams, ne visus, bet lielu daļu gan.

    To jau izdomāja, ja pareizi atceros, RP daži biedri un biedrenes, bet uztvēra komjauniešu CK vīrs Reirs.Ceru, viņu izsvītrot pie pirmās izdevības.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > FFT 31.03.2014. 13.48

    Gan jau atkal kaut ko izdomās,jo uz kā rēķina tad pacelsim bruņošanās budžetu?Ne jau uz banku peļņas vai ostu rēķina.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > FFT 31.03.2014. 13.58

    Ērik, ko nu ostas. tām pašām tagad problēmas problēmu galā, kur raut lētās, beramās kravas, un diez vai ienāks arī amonija salpetra sprādzienbīstamie minerālmēsli. Vismaz tā drošiba iespējams būs lielāka.

    Kur ņemt naudu drošibai.

    Man gan izskatās, ka rezerves ir pat ļoti lielas. piemēram augstākās izglītības reforma!! priekš kam mums ap 60 augstskolu- vajag apvienot un valsts pasūtījumu veikt noteiktās specialitātēs. Pārējie lai maksā paši privātajām augstskolām. samazināt skolotāju un vidusskolu skaitu laukos, kur nav skolēni. Pietiek ar pamatskolām, ja ir skolēni. Samazināt milzu administrāciju gan pašvaldībās, gan pārvaldēs un veicināt uzņēmējdarbību arī laukos- dažādu pārstrādes produktu ražošana māja apstākļos(kooperatīvi) utt. Jā, kur tad linu un kaņepju audzēšana utt.

    Ak jā, un samazināt to AM štābu? tas esot bezgalīgi liels! priekš kam?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > FFT 31.03.2014. 14.14

    Bet, iemet tās ļoti lielās rezerves ciparos. Ko iegūs valsts kad slēgs skolas rajonos un cilvēki pametīs tos pilnībā. Uzraksti.

    Dēļ Dombrovska veiktās “optimizācijas” Latvijas reģioni izmirst jo ko gan tur darīt cilvēkiem ja vienā Latvijas vietā tiek koncentrēti visi valsts pakalpojumi kā: drošība (policija, ugunsdzēsēji), izglītiba (bērnudārzi, skolas, augstskolas), veselība (poliklīnikas, slimnīcas – lielākas un mazākas), satiksme (autobosi, vilcieni, mikriņi, utt.) – bet citur reģionos nav nekā. Un tad brīnās kā tas nākas ka reģioni izmirst un cilvēki pametot tos pārdod visu kas tiem ir ārzemniekiem un ka nu mums pašiem latviešiem drīz nekā nebūs jo visu būs pārpirkuši ārzemnieki.

    Un par augstskolas reformu domājot – paskaties ASV režīma veiksmes stāstu:

    http://www.youtube.com/watch?v=Vt2dnPKEK9g

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > FFT 31.03.2014. 16.16

    Cik atliks cilvēku Latvijā pēc šīs reformas?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 31.03.2014. 12.40

Kad sāksies masīvā kustības-partijas reklamēšana latviešu mēdijos?

+5
-1
Atbildēt

1

    austrisv > jmaklakovs 31.03.2014. 13.03

    Vai tad nemani, ka pamazām uzņem apgriezienus. Vēl jau nav laikam izstrādāts pilns scenārijs, ja vēl viņa neko konkrētu nesola. vismaz jau to, kādus ceļus iet, lai sasniegtu to laimes zemi, kurā nekas nebūs jādara, vien jāklausās vadoņos.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 31.03.2014. 12.39

Vajadzētu reformēt monetāro sistēmu, te kāpēc:

http://www.youtube.com/watch?v=vEU13R5jt1w

Un te kādā veidā – vismaz pirmais solis kas būtu jāveic:

http://www.youtube.com/watch?v=YnAtHbDptj8

+4
-10
Atbildēt

0

inta_s 31.03.2014. 12.33

Sen jau kā nav brīvā tirgus kapitālisma. To ir aizstājis monopola kapitālisms un ASV, Ķīnā tas ir visizteiktāk. ASV šo monopolu veido starptautiskās korporācijas, Ķīnā režīms. Bet tas nemaina lietas būtību – tas ir monopola kapitālisms kur konkurenti tiek novākti no ceļa izmantojot nevis brīvā tirgus principus (labākais produkts uzvar) bet gan izmantojot politisku ietekmi kā piemēram pieņem likumu kas aizsagra Monsanto vai realizē tādus valsts iepirkumus kur tikai viena korporācija var uzvarētu, utt.

http://www.youtube.com/watch?v=cVdI4Kx8TdY

+4
-13
Atbildēt

2

    austrisv > inta_s 31.03.2014. 13.01

    Un kā tad mūs ietekmē tie Ķīna sun ASV monopoli. Kāpēc kautrīgi klusē par krievijas miljardieriem? Vai tie neizlaupa ?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 31.03.2014. 13.29

    1.) “Un kā tad mūs ietekmē tie Ķīna sun ASV monopoli.” ASV un Ķīna ir ekonomikas lielvaras – Jūs uzskatās ka mēs dzīvojam uz kādas atsevišķas salas ka tās mūs neitekmē?

    2.) ” Kāpēc kautrīgi klusē par krievijas miljardieriem? Vai tie neizlaupa ?” – Šo nesapratu kādi miljardi ko laupa. Bet faktiski Krievijā arī valda monopola kapitālisms kur oligarhi rullē pāri visiem ar Putina atļauju (acīmredzot ko pretī saņemot). Tā pati situācija – nekāda brīvā tirgus tur nav.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

dro 31.03.2014. 12.31

Vai šoreiz Sudraba iztika bez Lemberga un Šķēles slavēšanas?

+6
-5
Atbildēt

4

    austrisv > dro 31.03.2014. 13.00

    Tur kur Sudraba “dzīvo” ir daudz augstāki kungi par lembergu un Šķēli

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 31.03.2014. 13.41

    Kur tad viņa dzīvo?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 31.03.2014. 13.52

    Viņa dzīvo laimes eiforijā, ko devusi pareizticība un tās kungi no laimes zemes.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 31.03.2014. 15.04

    Tu nopietni domā, ka tā zicpriekšsēdētāja neapzinās, kam un kāpēc strādā? Es neņemtu par pilnu nabaga trauslas, emocionālas, dziļi ticīgas sievietes tēlu, ko mums mālē.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

dro 31.03.2014. 12.19

…brīvā tirgus ekonomika valsti un tautu dzen nabadzībā.

_________________

Čomu būšana nav brīvais tirgus, kas bieži bremzē valsts attīstību. Metoties “aizstāvēt pensionāru intereses” un atbalstot atteikšanos no Abrenes, Kūtris godam izcīnījis vietu pie Sudrabas labās rokas.

+18
-8
Atbildēt

2

    Ansis Reinhards > dro 31.03.2014. 12.31

    > lno

    Tieši tā! “Brālēnu” ekonomika un korupcija ir galvenie attīstību bremzējošie faktori. Tomēr savas valsts intereses Latvijai būtu jāpārstāv un jāaizstāv krietni enerģiskāk. Tur pie vainas nav vis tirgus ekonomika, bet tā pati “brālēnu” būšana, pateicoties kurai svarīgos amatos nonāk pilnīgas nulles… bērziņveidīgie…

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.03.2014. 12.33

    beta. Tieši tā! Sudrabas hunveibini mobilizējušies:)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 31.03.2014. 12.13

A ko ta par visu šito saka Satversmes “sargs” biedrs Kūtris?

+15
-6
Atbildēt

3

    austrisv > Pauls Puķītis 31.03.2014. 13.26

    Viņš vispār neko nespēj pateikt- vien rociņas izmisumā burza, jo acīmredzot, vēl nav iezombēts tajā laimes eiforijā, kura pārņēmusi Sudrabu. Interesanti, kāds vārds tagad ir sudrabai, jo pareizticīgie taču mainot vārdus.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Pauls Puķītis 31.03.2014. 13.33

    Es ieteiktu viņai jauno vārdu “Ģība”. Tas gan tāds latvisks izklausās.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Pauls Puķītis 31.03.2014. 13.40

    Tas nederēs, vajag kaut ko krievisku, piemēram, Jevdotja. Tas viņai labi piestāvētu it seviški dodoties uz tikšanos pie pareizticīgi lielā šefa, kurš te Latvijā iebraukšot un stiprināšot laimes nesējas.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

idzelme 31.03.2014. 12.11

Un ko Jūs, Sudrabas kundze, izdarījāt, kad bijāt valsts kontroles vadītāja?

Neko neizdarijāt! Tikai runājāt par atklātajiem trūkumiem.

Tagad esat nolēmusi ieviest (atjaunot) padomju laika plānveida ekonomiku?

Jūsu partija būs vienīgā un pareizā, tāpēc pārējās būs jāaizliedz?

Ož pēc naftalīna.

+17
-6
Atbildēt

0

silvija_vitina 31.03.2014. 12.08

Klau, bet varbūt Sudraba pilda zaptsūdens burciņas misiju lapseņu pievilināšanai? Ziedo sevi visu cīņai pret lapsenēm? he-he..

+7
-6
Atbildēt

0

Amis 31.03.2014. 12.04

Valsts pārvaldītā ekonomikā arī sudrabām sava sile atradīsies.

+8
-8
Atbildēt

0

Janis 31.03.2014. 12.00

Zvaniet ātrajiem!

+21
-8
Atbildēt

1

    reksa > Janis 31.03.2014. 12.05

    :)))

    Kārtējā lēkme: pareizticības saasinājums…

    +18
    -7
    Atbildēt

    0

elina 31.03.2014. 11.55

Pateikt nedarisim ir viens,lai pasaka,KAA dariisim,KO realizeesim!Kas buus ar sankcijaam,kaa taas apiesim u.t.t.???

+8
-5
Atbildēt

1

    Inese > elina 31.03.2014. 12.02

    Artur Mekš, a pašam katliņš nevāra?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

peerku 31.03.2014. 11.55

Kaut ko tik radikālu un absurdu vismaz no Sudrabas neviens negaidīja. Ezotērika viņu galīgi novedusi brīvā domas lidojumā. :)

+24
-9
Atbildēt

1

    austrisv > peerku 31.03.2014. 13.24

    Es ceru, ka nevis brīvā lidojumā, bet brīvā kritienā.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 31.03.2014. 11.54

viņa sacīja, ka brīvā tirgus ekonomika valsti un tautu dzen nabadzībā

===================

Diemžēl ir jau sen iedzinuse. Simtiem tūkstošu ekonomisko bēgļu, kas bijuši spiesti pamest Latviju, trūkumā un nabadzībā dzīvojošie pensionāri, ubagojoši bērni.. Tādu nu ir Latvijas patreizējā realitāte.

http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2012_01/35102/nabadz_ba_ubago_ana_b_rns__zel_tis_f64-media_large.jpg

+8
-18
Atbildēt

8

    agijs > Inese 31.03.2014. 12.24

    Kāpēc Kremļa šakāļi nekur nebēg?

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 31.03.2014. 12.25

    Vai tad Latvijā dzīvo šakāļi?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    agijs > Inese 31.03.2014. 12.31

    Kremlī dzīvo šakāļi un dibina savas aģentūras Latvijā.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Inese 31.03.2014. 12.39

    Lai tik dibina.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 31.03.2014. 12.57

    Ločmeli- tavu bezkaunību! palasies cik vienlīdzīgi tiek sadalīta bagātība tieši Krievijā. Nupat Apollo ir raksts par to, ka Krievija ir visnevienīdzīgākā valsts bagātību sadalīšanā,cik atceros tad veseli 35 % no visas Krievija sbagātībām pieder niecīgai miljardieru daļai. Vai nebija kādi 110 cilvēki. Nekur pasaulē tā nav!

    Tā kā mazāk nodarbojies ar savu dumjo propogandu par labumiem, kas esot Krievijā visiem tās iedzīvotājiem.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 31.03.2014. 13.26

    A kāda tev daļa, kas ir Krievijā. Domā par Latviju.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Inese 31.03.2014. 13.29

    Kādi šakāļi? Tie taču ir slavenie krievu vilki, kas krāso sarkanus nagus un braukā apkārt pa Eiropas kūrortiem. Tad varen atpūtušies atgriežas atpakaļ Mosfiļmas dekorācijās, kas saucas “naš gorod Riga”, turpina krieviski dzīvot un ēst nabaga latviešu aitiņas. hahahahah!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 31.03.2014. 13.32

    Ločmeli. daļa jau man nav, bet tu jau vienmēr te slavē krieviju un tās algas, kuras esot labas un lielas. Vai ielikt atsauci, vai tepat netālu vakar vēl rakstīji par vienlīdzību.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

reksa 31.03.2014. 11.51

Liekas, ka Sudraba no psīchenes ir aizmukusi…

Vai tā ir alkohola vai narkōtiku iedarbība?

+28
-9
Atbildēt

6

    austrisv > reksa 31.03.2014. 12.54

    Nē, tā ir pareizticībā iezombēta pārliecība, kurā nav nekā konkrēta, vien laimes pilna apziņa.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > reksa 31.03.2014. 13.29

    ——-

    Slava Žizeks/Slavoj Zizek*, filosofs:”Tā taču ideoloģija,muļķīt!”

    Ko sen jau secinājuši Eiropas intelektuāļi, to tagad sāk apjēgt arī Latvijā – nav reāli nekāda tur “brīvā tirga”.

    Глава 1. «Это же идеология, глупыш!», или О капиталистической утопии

    http://aleksandr-kommari.narod.ru/zhizhek_razmyshlenija.htm

    *Slavoj Zizek is a professor of philosophy and psychoanalysis at the European Graduate School in Saas-Fee, Switzerland, where he conducts an Intensive Summer Seminar.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    v_laivins > reksa 31.03.2014. 14.24

    Šķiet, ka Sudrabas kundzei viss ir sagriezies. Mainīt brīvā tirgus ekonomikas modeli par labu kam? Vai sociālistiskās plānošanas ekonomikas modelim?Vai ierobežotā tirgus ekonomikas modelim? Kā piemērs Ungārijas elektrības cenu tarifs? Kāda saistība? Man šķiet, ka Sudraba ar to gribēja pateikt, ka vēlētos,lai Latvija izstājas no EU un protams NATO, un sāktu beidzot konsolidēties pareizajā, dabiskajā, austrumu kaimiņa virzienā, kas notiktu (tas gan netiek skaļi teikts, bet ir tik pašsaprotami) uz krievu valodas bāzes, un labi, ja latvieši vairāk pievērstos pareizticībai, jo tikai tā viņi,Sudrabas prāt, varētu būt laimīgi.

    Vienā ziņā tas ir labi, ka tā savlaicīgi var redzēt Sudrabas kustības ārpolitiskos(preteiropas un pretamerikāniskos, kas nozīmē prokrieviskus)mērķus, kā arī iekšpolitisko(saliedēt sabiedrību,jāmainās pašiem-tas nozīmē, ka Sudraba neprasīs, lai mainās Saša)un ekonomisko(pret tirgus ekonomika)virzību. Jācer, ka nebūs pārāk daudz pašnāvnieciski noskaņoti, vai rusificēti latvieši, kas noticētu šai brīnumdarei.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Brigita Bîviòa > reksa 31.03.2014. 16.11

    Sudrabai mazāk spaisus vajag pīpēt :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > reksa 31.03.2014. 19.19

    Aldis

    Visticamāk tā ir grāmata, kuru lasa putins.

    Михаил Юрьев “Третья империя. Россия, которая должна быть”

    Par ekonomiku utopiskajā impērijā:

    В экономике Империи — полное плановое хозяйство, только с планированием не по пятилеткам, а по полугодиям (с.282). Абсолютно запрещены иностранные инвестиции в экономику (с.284), равно как и хождение любых валют, кроме рубля.

    Pievienoju arī vienu komentāru:

    http://bigthink.com/strange-maps/177-a-map-of-russias-third-empire-2053

    I remember reading reviews of this book and some parts of it online after it was published. It was rare sample of rabid xenophobia, extreme chauvinism, militarism and imperial obsession.

    When you read the book you can literally feel insane blinding hatred seeping off every line of it as a deadly, corrosive poison.

    Amongst other things (there is a lot of them) it is advocating terrorism on American soil and genocide against nations of Eastern Europe. And, of course, wars of conquest and domination all over the globe. In any civilized country publishing such a book would be a criminal offense.

    Along the general lines it extremely resembles Nazi way of thinking.

    The most worrying of all is that the man ho wrote it comes from Russia’s ruling elite.

    Also, as a minor episode book describes Russia taking control over South Ossetia and Abkhazia, just like they actually did last year. Which makes you wonder, if this book isn’t just a delirium it might seem at first, but instead correctly depicts modern way of thinking of Kremlin.

    Vēl daži fakti par grāmatu:

    К 2014 году Россия вышла изо всех международных организаций, порвала все межправительственные соглашения, и вышла из ООН.

    С 2013 года национальность “украинец” отменена (с.144). Бранку внушили, что украинцы влились в русскую нацию, но мы то догадываемся, отчего период 2006-2022 гг. назван в имперской историографии “Триумф Воли”.

    Россия, оказывается, давно вынашивала планы захвата Европы вплоть до Гренландии включительно, и даже приготовила втайне от всех сотню невидимых и бесшумных ударных подводных лодок с ядерными боеприпасами на борту. Мы, оказывается, только выжидали удобного момента.

    2015. gadā Baltijas valstis būšot okupētas…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Raivis > reksa 31.03.2014. 22.15

    Noskaties sho liidz galaam

    http://www.youtube.com/watch?v=jf8Y1UO5urs

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam