Patīk tas kādam, vai nē, taču NATO ir noziedzīga organizācija – varas instruments, kas radīts, lai banksteri un korporokrāti varētu leģitīmi okupēt un izlaupīt suverēnas valstis.
Otrs arguments, kāpēc Latvijai nebūtu jāatrodas šajā blokā, ir sekojošs: Krietns cilvēks (valsts) nelaimes brīdī (aneksijas gadījumā) ies palīgā citam bez jebkādiem līgumiem un saistību pieprasījumiem. Līdz ar to, rodas jautājums – vai NATO bloka valstis ir uzskatāmas par krietnām, vai nē!? Un, ja ir, tad kāda velna pēc tās uzvedas kā zemiski laupītāji un meļi, kas netur nevienu solījumu!? Kur palika Krievijai dotais solījums par nepaplašināšanos tās virzienā!?
Nu var jau visādus dumus jautājumus uzdot un turpināt grūstīt vienu otram virsū, bet pa vidu… rebes, banku parādi vai kas cits?
Procentuāli no IKP citu valstu līmeni Latvija nesasniedz, nedz aizsardzībā, nedz izglītībā, nedz medicīnā, nedz zinātnē, nedz iekšējā drošībā, nedz, nedz… Kura tad ir tā nozare, kurai tie visi nepiešķirtie procenti ir klāt pienākuši? Te nav runa par summu lielumu, bet par sadalījumu, lai valsts varētu pilnvērtīgi funkcionēt.
Patiesībā Jūsu jautājums ir visbūtiskākais, kurš tad tos procentus apēd? Kaut kā pat mēdiji svilpo debesīs un neko nemin, kaut visticamākais vienkārša analīze.
Āķis tāds, ka nav jau 100%, bet gan procenti no IKP, kas nokļūst valsts makā, respektīvi, nodokļi. Un, jā, varēja jau nu kāds ekonomists paskaidrot, kā tas nākas, ka it kā visi gaužas par nodokļiem, taču no IKP valsts iekasē maz, un ēnu ekonomiku, iespējams, neskaita pie IKP.
Aukstā kara laikos NATO lietussargs varēja noreaģēt bez cilvēka iejaukšanās,kas iedvesa sevišķas bailes.Pietika pretinieka armijai nedaudz bez brīdinājuma sakustēties un tuvoties sarkanai līnijai,kad visu veidu stratēģiskās un taktiskās raķetes pamodās no miega un automātiski ieprogrammējās lidojumam uz mērķi.
1. Latvijai labākais scenārijs būtu demokrātiska Krievija. Kā zināms, demokrātiskas valstis nekaro ar citām demokrātiskām valstīm. Diemžēl Krievija virzās nevis demokrātijas, bet totalitārisma vizienā.
2. Otrs totalitārais kaimiņš – Baltkrievija – neizrāda agresiju. Bet nevienam nav zināms kas notiks sabrūkot Lukašenko režīmam – nemieri, KGB un milicijas vardarbība, Krievijas iebrukums?
Bet pat tad, ja blakus būs tikai draudzīgas valstis, Latvijai armija būs vajadzīga. Mēs esam viena no pasaules turīgākajām valstīm, tas uzliek arī pienākumus palīdzēt nelaimēs citiem – vienalga gan dabas gan cilvēku radītās nelaimēs.
” Kā zināms, demokrātiskas valstis nekaro ar citām demokrātiskām valstīm. ”
Kurš jums to ir teicis? Skolotājs latviešu skolā?
Pagājušgad atkal aktualizējies vecais konflikts starp divām demokrātijām, Argentinu un Lielbritāniju:
Референдум по политическому статусу прошёл на Фолклендских островах 10 и 11 марта 2013 года[3][4][5]. Он должен был показать желание жителей Фолклендских островов оставаться в качестве Британской заморской территории в контексте призыва Аргентины по переговорам о суверенитете островов[6].
В результате референдума при явке в 91% практически все избиратели (99,8%) проголосовали за сохранение за Фолклендами статуса заморской территории Великобритании[7].
Фолкле́ндская война 1982 (англ. Falklands War, исп. Guerra de las Malvinas) — война между Великобританией и Аргентиной за контроль над Фолклендскими островами (в Аргентине их называют Мальви́нскими). Ни Аргентина, ни Великобритания формально не объявляли друг другу войны; с точки зрения обеих, военные действия представляли собой восстановление контроля над своей законной территорией. Война закончилась решительной победой Великобритании, которая контролирует острова по сей день. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0
Vācijas militārā atdzimšana- tas arī varētu būt viens no Putina Ukrainas panākumiem.
Vēsturisku iemeslu dēļ, Vācija jau ļoti ilgi ir militāri rezervēta- nekur neiejaucas, vienmēr neitrāla, samazina aizsardzības budžetu utt. Vācija baidās izrādīt militāro spēku.
Bet, pilnīgi iespējams, ka tas pēdējā mēneša laikā ir stipri mainījies. Vācija tagad var uzņemties iniciatīvu aizsargāt Eiropu no urālu wildlings. Vācijai vairs nav jābaidās izrādīt militāro spēku.
Latvijas tauta, Dombrovska, Rimšēviča un pārējo Latvijas sargu ideju vārdā pēc 2008.gada bija spiesta jau ar tā saviem ubaga grašiem glābt ārzemju investoru ieguldījumus, savādāk Latvija, taču zaudētu savu seju un uzticību. Visi labi zina, ka lielākais investors bija zviedru bankas, kuras savukārt lielā mērā pieder zviedru pensionāriem.
Tad, kāds ir šīs ES solidaritātes rezultāts.
Zviedru izmaksas darba spēkam šo un citu glābšanas akciju laikā ir pieaugušas no 32€ līdz 40.1€.
Kungi, par spīti slavinošajiem rakstiem medijos un ekspertu spriedumiem par Latvijas ekonomikas ātrvilcienu, vai jums nešķiet, ka paskatoties šīs un citas tabulas, ka mūsu LV atpalicība no rietumiem ar katru minūti kļūst katastrofāla, ka ar šādu ekonomikas modeli un esot € un ES žņaugos labākais uz ko varam cerēt, ka aizbrauks tiešām visi, ka arī tie idioti, kas turpina pašīt par 280€/mēnesī, beidzot sapratīs, ka par to pašu darbu tepat 500km tālāk var saņemt 2.800€.
——-Kusunoki Masashige 楠木 正成 :”(..)labākais uz ko varam cerēt, ka aizbrauks tiešām visi, ka arī tie idioti, kas turpina pašīt par 280€/mēnesī, beidzot sapratīs, ka par to pašu darbu tepat 500km tālāk var saņemt 2.800€.
Kāds Kušai Nogu ierosinājums? Solīt Tev un līdzīgajiem algu? Akurāt kā sovoku laikos? Gribi sociālismu dodies uz atbilstošāmvalstīm, kur vēl ko centralizēti sola, dāvina un citādi apmierina nespējīgo plebsu.
Dabas likumi visur ir dabas likumi, nevar gribēt 50 gadu postošas atpalicības samazināt 23 gados, jo Rietumi tai laikā jau arī ir gājuši 73 gadi, bet mēs tikai 23, vēl pie tam mēs gājām nebūt ne pa drošām un pareizām takām.( arī gluži dabiski, no kurienes tad mums būs tie pravieši? Pēc 50 gadu demotivējoša un degradējoša sovoka?)
Savukārt ,ja gribi ko savā dzīvē mainīt PATS, krāj naudu sākuma kapitālam( kaut vai IRL,GB,GER,SWE,NOR rukājot, ja nevari to izdarīt LR) un taisi savu uzņēmumu, un tad varēsi sev maksāt tādu algu kā gribēsi( tāda nianse, ka tā būs jāsabalansē ar visu pārējo LR sistēmu)
Te dažiem napatīk apzīmējums “Čuhņa” attiecībā uz Austrumeiropu, bet tie paši skandināvi tomēr nicina personas ar Baltijas valstu izcelsmi, ja jums bija ar viņiem darīšanas, jūs to droši vien pamanījuši. Runājot par to pašu NATO, ES un rīkošanos pēc svešiem šabloniem, pēc kuriem rīkojas austrumeiropieši, kāmēr skandināvi dzīvo pēc sava prāta.
Interesanti, kurās ASV pavalstīs vismazākā nodziedzība? Tajos, kurās pārsvarā dzīvo ziemeļvalstu un Vācijas pēcteči:
Jā, par šādām likumsakarībām tādiem personām, kā Ozoliņš, labāk nedomāt:-) Tas esot rasisms:-)
Protams, variet pieļaut, ka tie viltīgie skandināvu pēcteči ASV speciāli un sava rasisma dēļ neizdara noziegumus, lai pierādītu savu pārākumu par citām tautām:-)
Skandināvi atšķirībā no latviešiem rīkojas nevis pēc svešiem šabloniem, bet pēc sava prāta, jo viņiem ir smadzenes. Zviedrija ir ES dalībvalsts, bet ar savu valūtu, nevis eiro, un nav arī NATO dalībvalsts, starp citu. Somija ir ES, bet nav NATO. Dānija ir NATO un ES, bet ar savu valūtu. Norvēģija ir NATO, bet nav ES, tomēr Šengēnas zonā, Islande līdzīgi Norvēģijai, utt.
Bet austrumeiropieši pierāduši dzīvot pēc sveša parauga, visi vienā laidā iestājās NATO un ES. Teiksiet, tas tāpēc, ka viņiem bija rūgta pieredze ar krieviem. Bet kāpēc skandināviem nebija tā pieredze tik rūgta?
Somi ģeogrāfiski tuvu Pribaltikai, bet it kā no svešas planētas.
Bet ja mēs rīkotos kā Skandināvi, tad mēs rīkotos pēc viņu šabloniem. Un tagad var argumentēt, ka mēs paši ejam savu ceļu nepievēršot uzmanību ko dara Skandināvi :)
Tāda neliela neloģika tavā argumentā. Bet es saprotu, krievs esi- bišku stulbs.
Īsumā- mums ir izdevīgi būt gan NATO, gan ES, lai kā jums krievelēniem no tā pakaļa nesviltu. Kas Skandināviem ir izdevīgi- tā ir viņu pašu darīšana.
North Dakota iedzīvotāji salīdzinot ar Skandināviem ir kā nakts un diena.
PS. Pat somi jūs necieš. Ņem jūsu tūrisma naudu, bet necieš:
According to polls in 2004, 62% of Finnish citizens had a negative view of Russia.[22] The main reasons were historically rooted antipathy. Deportation of Ingrian Finns, autochthones of St. Petersburg, Ingria and other Soviet repressions against its Finnish minorities have contributed to negative views of Russia and Russians.
“Fikseris Bet ja mēs rīkotos kā Skandināvi, tad mēs rīkotos pēc viņu šabloniem.”
Ja jūs rīkotos kā skandināvi, jūs nerīkotos pēc šabloniem. Katra valsts atsevišķi lemj un rīkojas individuāli, kā rezultātā katrai ir savs individuālais ceļš: viena NATO, otra nav, treša ES, bet bez eiro, ceturtā ES un ar eiro, bet nav NATO, izejot no savām interesēm. Bet jūs savas intereses pat neapzināties, jo neesat spējīgi.
Jā, somi ir Afganistānā, bet nav NATO, tāpat arī zviedri (kaut neesmu pārliecināts, ka joprojām uz šo brīdi Afganistānā), bet par to negatīvo attieksmi pret krieviem, tad konkurentus parasti nemīl. Kam tad jūs esat vajadzīgi, tikai kā lētais darbaspēks vai statists balsošanas mašīnā ar savu balsi pret Krieviju, jo nedz rakstura, nedz smadzeņu, nedz veiksmes jums nav. Lielgabalu gaļa un biomassa. Tāds ir tas stāsts par nacionālistiem.
Tātad, pēc tavām sovoka šovinistiskajām deģenerāta domām, nevar būt NATO, ES, un eiro. Jo, ja ir visi trīs, tad valsts “nerīkojas pēc savas gribas”. Smieklīgi :)))
Tava intelektuālā atpalicība, neiecietība, šovinisms un 16. gadsimta imperiālisms ir iemesls kāpēc tādus sūdus kā tevi necieš no Somijas līdz Ukrainai un vēl tālāk.
Tu esi mēsls. Tāpat kā 80% visu krievu. Baudi skatoties kā Ukraina, Grūzija, Moldova iestājas NATO un krievijā sākas jauna ekonomiskā krīze/politiskā nestabilitāte :))
Ar nepacietību gaidu to brīdi, jo tad islāmisti sāks karot pret krieviju. Jau 1995-96 islāmisti paziņoja, ka krievija ir viņu ienaidnieks un ka viņi ies uz ziemeļiem (kaukāza vai pat tālāk). Galvenais iemesls, kāpēc tas nenotika, ir NATO kari Afganistānā un Irākā. Drīz tie beigsies un tad atkal sāksies uguņošana krievijā :)
Mēs esam paņēmuši labāko no Norvēģijas un Islandes, un labāko no Zviedrijas un Somijas – un, protams, Dānijas.
Bet ja nopietni – bieži esmu Somijā un ir runāts arī par NATO. Skaidrs, ka Krievijai tas nepatīk – tāpat kā bija jau vesela histērija, kad Polija un mēs pievienojāmies.
Bet Ukrainas krīze varētu ietekmēt Somijas pozīciju – jo cilvēki ir noskaņoti par NATO.
Anniņ, Tev jau pašai grūtības ar smadzenēm un izglītību. Neviens L-jas krievu izdevums profesionālisma trūkuma dēļ Tevi neņēma, Sarmīte Ēlerete Tevi krievu Dienā paņēma par integrācijas suvenīru, bet ar savu nemākulību un intrigantismu pat latviešu Sarmīti Tu pievili un nācās pat integratorei Tevi izmest. Diez vai Tu būtu tā, kam vajadzētu runāt par domas oriģinalitēm vai to trūkumu, turklāt vispārinoši, tautu un valstu līmeņos.
Jūs apsūdzat vienu no redzamākajiem ministru prezidentiem Latvijas vēsturē Kalvīša k-gu kaut kādā zādzībā. Vai varat pamatot savus vārdus ar faktiem? Ņemiet vērā, ka jums var nākties nopietni atbildēt par nepatiesu un apmelojošu ziņu izplatīšanu. Internets NAV anonīms.
…….
Aplūkojam 2006 vēlēšanu rezultātus un varam viegli izskaitļot nepieskaitāmo procentu LV .
Neievēlētu tādus zagļus kā Kalvīti, šķēli, Lembergu, Godmani, un SC deputātus, kuri visu laiku atbalstīja tāuds zagļus kā Parekss, kam vēl joprojām maksā milzu summas no bijušās bankas, Kas
……………
Atbilde vienkārša . Vecuma cenzs + nestrādājošie bomāri vēlēšanās nepiedalās .
Had Russia not annexed Crimea, NATO membership for Ukraine would have remained a non-issue. Now, however, the West has a compelling reason to protect an ally against possible future Russian expansion by extending its collective security framework to include Ukraine. Georgia and Moldova are sure to follow.
As a result, one of the things that Putin feared the most — Ukraine becoming a NATO member — will now certainly materialize.
Starp citu “intersanti” kāpēc gan Šlesers savu vienotību reklamē tikai latviešu delfos, latviešu tvnetā un latviešu apollo, bet šo pašu portālu krievu variantos ne? Ja ir nepārvarāma vēlme glābt Latvijas sabiedrību no šķelšanās tad taču šī patiesības vēsts jānes abām pusēm!
Vai arī visa šī reklāma domāta tikai latviešu balsu pievienošanai SC un nekāda tautu draudzība tur nav paredzēta?
Šlesers ir tik lēta, sekla prostitūte, ka tiešām jābūt totālam daunim, lai noticētu, ka viņam rūp kaut kāda sabiedrība. Viņš ir tas pats ka Janukovič un krimas goblins- mēsls pēdējais.
Bet +1 ka ievēroji. Cerams nebūs pārāk daudz muļķu kuri uz viņa āķa uzķersies.
nomale, organizējiet savu partiju un reklamējieties, kur vien vēlaties.
Kāpēc jūs neizbrīna, ka Vienotība un NA neaģitē krievus? Bet tajā pašā laikā esat pārsteigta, ka Šlesers dara tāpat pēc politisko sāncenšu priekšzīmes?
Virsraksts šim rakstam ir idiotisks, jo kāpēc gan NATO būtu kaut kas cits jādod skolotājiem, pensionāriem un kam tik vēl nē, kā vienīgi drošiba, drošiba un vēlreiz drošiba, lai paši šie cilvēki varētu domāt un strādāt sevis labā.
Neievēlētu tādus zagļus kā Kalvīti, šķēli, Lembergu, Godmani, un SC deputātus, kuri visu laiku atbalstīja tāuds zagļus kā Parekss, kam vēl joprojām maksā milzu summas no bijušās bankas, Kas nozaga Latvijas kuģniecību un vēl un vēl, ko varēja ielikt pensiju fondos.Ta spats Lipmans vēl joprojām nepilda solījumus par iemaksām soc fondos…
Nebūtu Latvijas valsts ilgstoši nozagta no pašmāju oligarhiem, tad mēs varētu dzivot vismaz kā igauņi.
Nevajadzētu meklēt, kā krieviem citu vainīgo ārpus savām robežām. vai tik krievija pat neuzskatīja mazo Latviju par niknāko ienaidnieku, lai gan paši te laprāt nāk caur TUA un steidzas vēl vairāk, lai tik pagūtu aizmukt no mīļotās dzimtenes pie NATO!
Jūs apsūdzat vienu no redzamākajiem ministru prezidentiem Latvijas vēsturē Kalvīša k-gu kaut kādā zādzībā. Vai varat pamatot savus vārdus ar faktiem? Ņemiet vērā, ka jums var nākties nopietni atbildēt par nepatiesu un apmelojošu ziņu izplatīšanu. Internets NAV anonīms.
Kalvītis pārdevis Latviju jau sen Putinam tolaik, jo atceros sižetu, kuru parādīja mūsu viena no TV, kad kalvītis kopā ar kremļa patriotiem, kā runā saņēmis par savu nodevību Krievijas varoni- tas esot ordenis, kuru pasniedz par lieliem nopelniem impērijas labā.Atceros to sižetu no kremļa zāles, kad Putins braši iesoļoja zālē , kurā gaidīja viņa pilsoņi, bet Putins apstājās vien pie Kalvīša un tikai viņam paspieda roku! Interesanti par ko, un kāpēc neatkarīga svalsts premjers sēdēja zālē kopā ar Krievijas pilsoņiem gaidot savu vadoni- Putinu? Vai tad par velti, pēc savas postošās valsts izplakarēšanas nopelniem, kad tika celti visādi nevajadzīgi objekti un izaudzētas visādas valsts aģentūras un administrācija izauga līdz nebijušiem apmēriem- to var saukt par darbu Latvija slabā.
Vai Kalvītis, kā runā, tik nav saņēmis Gazprom akcijas kā Šrēders? vai kalvītim par lieliem nopelniem nepiešķīra amatu Latvijas Bazamā, kuru arī izpārdeva, kā runā Solncevas grupējumam, bet nu kalvītis saņem visma 7 tūkst Ls, ja ne tagad vairāk.
Par kādiem nopelniem Kalvītim ir Dināmo valdes locekļa vai kāds cits statuss? par ko gan Kalvītis tā ir sabiezējis premjerējot un paņemot sev mazos HES un gan jau vēl kaut ko? Vai Aglonas HES ir tas labais risinājums, lai Aglonas iedzīvotāju kapus appludinātu? Ek, šis Kalvītis un viņa draugi Dināmo ar Savicki priekšgalā!
Vai te kaut kas nepatiess? Pats gan jau Ločmeli, zini, kas ir Savickis Latvijā?
Bez tam , es nepavisam nebaidos nosaukt kalvīti par zagli, jo viens premjers ar savu algu nevarēja iegūt tikdaudz labumu, un tas ko saku tagad ir mans privāts viedoklis! Un nemaz nebaidos par kaut kādu apmelošanu, jo tad patiesi var nākt gaismā patiesais labumu guvējs no premjerēšanans Kalvītis, kas izskatās ka uztur arī Dināmo! vai tad par tiem saviem 7 tūkst algas var maksāt tādas milzu algas Dinamo hokejistiem? Kā zināms visiem , kuri kaut cik klausās masu saziņas līdzekļu informāciju, tad Dināmo ir Gazprom projekts hokejā!
Vispār interesanti, ka tādus Ločmeļus tieši visvairāk aizskar tieši Kalvītis, un tas manuprāt, nav tik nevainīgi!
Jums, Bet, jau nu vajadzēja zināt, ka drošība ir svarīgāka par visām pārējām vajadzībām. Bez iekšējās un ārējās drošības, nevar pastāv nekas cits. Gan ugunsdzēsēji, gan ātrie un pat policija, nemaz nerunājot par skolotājiem un pensionāriem var dzīvot savu miermīlīgo dzīvi tādēļ, ka armija un zemessardze, kas pateicoties NATO ir nevis mūsu novārdzinātie spēki, bet gan pasaulē spēcīgākās armijas, Latviju aizsargā, nodrošinot mierīgu dzīvi, lai cilvēki varētu dzīvot nevis meklēt, kuram kokam miza vēl nav nograuzta (starp citu, realitāte staļina PSRS), un īpašumi netiktu rekvizēti par labu brūnajam lācim tā kara un „miera“ vajadzībām. Bez iekšējās un ārējās drošības šeit valdību Kremlis, un dzīve būtu kā Krievijā, par kuras labumiem pārliecināties var jebkurš, tikai uz Rietumiem orientētie redzēs vienu, bet sovjetu/putina zombiji redzēs pavisam ko citu.
Lno, tieši tā. Man ir tuvi paziņa sskolotāju vidū, un tāpēc daudzmaz zinu, cik skolotāji ir dumji savos uzskatos par dzīvi un politiku. Tāpēc es viņus nicinu no sirds, jo redzēju strādājot VID, cik patiesi lielu algu ar vairākām likmēm saņem skolotāji, biju tolaik nepatīkami pārsteigta, un man neviens te neiestāstīs, ka skolotāji saņem tikai vienu, pie tam minimālo likmi! Kurai profesijai vēl maksā par gatavošanos darbam? Kura profesija vēl saņem atvaļinājumu(apmaksātu) tikai vasarā( vēl gan pa nedēlām arī ziemā, pav, rudenĪ)pie tam 48 dienas.
To es viņiem atkārtošu ir reizi, jo strādājot kādu aliku par grāmatvedi, vispār atvaļinājumu neredzēju kā tādu!!!
mani uzreiz pārmāc dusmas, ka mūždien tiek runāts par nabadzīgajiem skolotājiem? Nu jā, ja gribi strādāt tikai 20 kontalktstundas un esi jaunais skolotājs tad jau ir tā kā ir!
par Kalvīti vispār ir tik daudz grēku šim resnim, ka varētu rakstīt un rakstīt, kā Kalvītis mēģināja grozīt Drošibas likumus kopā ar savu padoto Lagzdiņu, kuru nesen kā visi dzirdējām, pieķēra par spiegošanu Rīgas lidostā?
vai par to viņam piešķīra to krievu ordeni?
Mums līdz šim nav trūcis nožēlojamu premjeru, ka sgādāja tikai par sevi nevis par valsti, izņemot Valdi Dombrovski, ka snecerēti kremliniem, izvilka valsti no sūdiem. Ai ai, kā tas kremliniem nepatīk, jo vajag jau lai tauta būtu neapmierināta, nu kā Ukrainā, bet vēl nav zināms, ko ukraiņi paši izlems.
Ko lai atbild tai pašpasludinātai “latvijas valstij”, no kuras jau pa gabalu dveš visparastākais lielkrievu šovinists?
Protams, viņam visa Austrumeiropa ir čuhņa bez smadzenēm. Un pats sevi jau sadomājies pavēlnieka lomā.
Protams, viņam visas gudrības iemiesojums ir Šlesers ar SC, kuri izliekas neredzam, ka nestabilitāte Ukrainā ir pašas Krievijas attiecīgo dienestu organizēta.`
Nu ko lai pateiktu, visa tā Austrumeiropas čuhņa rīkojās primitīvi un pēc viena šablona, kas arī ir skaidrs, kāpēc, jo pašiem smadzeņu nav, gadsimtu gaitā viņi rīkojās pēc svešu pavēlēm un šabloniem.
“Ukrainas krīze un Krimas okupācija un aneksija krasi pasliktinājusi drošības situāciju Eiropā. Ir muļķīgi apspriest „Krimas scenāriju” Latvijā – ka te pēkšņi nezin kā uzrastos bruņoti „zaļi vīriņi” armijas formās, kuri nu tik ieņemtu pašvaldības un paceltu virs tām Krievijas karogus. Latvijā nav Krievijas militāro bāzu kā Sevastopolē.” Autors ir vēl viens gudrinieks, kas sacerē savas peršas bērnu dārza audzekņiem. Vienu Ukrainas krīzes pazīmi, proti, Krievijas bāzes klātbūtni, viņš vispārina līdz universālam un galvenajam Krievijas iejaukšanas kritērijam. Nav loģiski, bet autoram pie kājas loģiskums, viņam maksā ne par loģiskumu vai konsekvenci, bet par valdošo klānu interešu aizstāvību. Šādā darbā, protams, būtu grūti nedzert, jo paša individualitāte tomēr kliedz pēc brīvības, vai pēc tās surogata alkohola veidā.
SC un Šleseram, protams, taisnība tai ziņā, ka ja Ukrainā nebūtu iekšējās nestabilitātes, tad arī Krievija neiejauktos.
Autors netīši atzīst, ka Latvijā tā ieksējā nestabilitāte tomēr ir, bet, tā kā autors pārstāv latviešu elites intereses, tad līdzi ar to eliti viņš atsaka Latvijai tiesībās uz stabilitāti.
Kāpēc? Kāpēc elite nav ieinteresēta stabiltātē?
Tāpēc, ka tamdēļ vajag smadzenes, bet nedz latviešu elitei, nedz autoram to smadzeņu nav. Bezsmdzeņu elite tak nav spējīga to valsts iekšējo stabilitāti nodrošināt, nu tad, vēlētāji, ieskrienieties ar savām prasībām pēc stabilitātes, tā nav vajadzīga, tā ir Krievijas izdomājums.
Ja man jautātu sāpīgo latvisko jautājumu, vai tad iejauksies Krievija Latvijas teritorijā, es teiktu: “Drīzāk, nē. Bet ja vietējie aborigēni sašūpos situāciju ar saviem muļķīgiem uzbrukumiem krievu skolām līdz pamatīgiem nemieriem un asins izliešanai – , tad, protams, Krievija iejauksies, un nekāda NATO pat nošķavāties nepspēs.”
Bet te ir šie jautājumi, no kuriem vietējie bezsmadzeņu radījumi sviežas sānis, kā velns no vīraka. Parasti šādas tēzes latviskie admīni vispār notīra. Paskatīsimies, kā šobrīd.
Nav loģiski, bet autoram pie kājas loģiskums, viņam maksā ne par loģiskumu vai konsekvenci, bet par valdošo klānu interešu aizstāvību. Šādā darbā, protams, būtu grūti nedzert, jo paša individualitāte tomēr kliedz pēc brīvības, vai pēc tās surogata alkohola veidā.
============================
Tad tāpēc visa krievzeme nodzērusies. Diezgan loģiski.
============================
SC un Šleseram, protams, taisnība tai ziņā, ka ja Ukrainā nebūtu iekšējās nestabilitātes, tad arī Krievija neiejauktos.
============================
HAHA krievija neiejauktos ja tur pie varas būtu korumpēts diktators, nevis cilvēki kuri grib cīnīties pret korupciju un atbalsta demokrātiju.
Wow jūs krievi un šlesers gan esat totāli deģenerāti.
Realitātē krievu skolās notiek nemītīga Resistance jeb pretošanās. Viņi ignorē idiotiskus likumus, jo pašu liktenis un iegūstamas zināšanas viņiem ir svarīgākas par jums un jūsu himeriskajām vērtībām līdzi ar jūsu idiotiskajiem likumiem.
Jums ir kaut kas ar loģiku, varbūt esat latviešu skolas beidzējs?
Skaidroju sīkāk, kas jums ir neloģisks. Jūs rakstāt:
“apmulsis Tātad, Jūsuprāt, tās (krievu skolas) funkcionē pretlikumīgi. Bet mans jautājums bija vairāk par vērtībām nekā likumiem.”
– Jā? Par vērtībām? Tik tiešām? Citēju jūsu jautājumu, kurā pilnīgi nav nekādu vērtību:
“Vai Jūs ziniet, kas realitātē notiek krievu skolās?”
– Kur te ir kaut pušplēsts vārds par vērtībām?
Bet, protams, ka krievu skolām ir vērtības, un tās ir tās pašas, kas iedvesmoja un virzīja Krieviju un krievu tautu to vairāk par tūkstoša gadu vēsturē. Lūk, Krievijas tūkstošgades piemineklis, uzcelts, starp citu, vēl 19.gadismtā:
Nu jā, gribēju painteresēties vai ziniet kādas zināšanas tiek iemācītas un vērtības ieaudzinātas krievu skolās. Neprasīju par to, kas rakstīts likumos un programmās, bet kas notiek dzīvē.
1. RUSI-zviedri( zviedri somu, igauņu valodās vēl jo projām), ģenētiski(pētījums Krievijas valsts pasūtījums, tik nepopularizējas, neatbilst Dugina un citu wanna be idiotu sapņiem) krievu “volk” ir somugri – mordva, mari,mokša, vepsi, voti, karēļi utt.., tāpēc savus valdītājus sauca vienā nosaukumā, kā neatkarīgie kaimiņi,par RUSIEM-zviedriem. Neba valti Bizantijas imperatora pretoriāņu gvarde(diezgan daudzskaitlīga) sastāvēja no norvēģiem, rusiem(zviedriem), dāņiem, sakšiem, angļiem, kā gan viņi tur nonāca? Caur zviedru-rusu veidoto Gardarīki. Viduslaikos neviens neriskētu doties darbā caur svešu varu kontrolētu puskontinentu peļņā, tik daudzskaitlīgi, to vien pierāda cik salīdzinoši grūti izkarojams normāņiem bija Vidusjūras maršruts.
2. Mongoļu tatāru uluss-Moskovija(13.gs.sākums-16.gs sākums)? Kas tad ar Galīcijas, Kijevas kņazistēm, kuras zem ulusa pēcteča nonāca tikai 18.-20.gs? Kas tad ar Naugārdes republiku, Pleskavas republiku, ( abas pilnībā noslīcināja 16.gs beigās asinīs Moskovijas ulusa vietvaldis vaņka nr.4.? Polocka, Smoļenska?
3. Kura nācija faktiski veica visu administratīvo, militāro, akadēmisko pārvaldi ulusā pēc 18.gs.sākuma? Kurus Jūsu lieliskais Peķka nr.1 šuva nost no pārvaldes, un tā līdz 19.gs vidum?
4. Kas tad uztaisīja “sarkano” revolūcija Jūsu tūkstošgades valstī un valdīja?
Hehehe “fantastiskā” Krievija un izredzētais “narods”…. LOL
+3
0
Atbildēt
0
Ieva Leinerte
30.03.2014. 07.35
Nebūtu latvija nato, tad skolotāji varētu pirkt dāčas Jūrmalā tā kā to dara krievijas skolotāji. Starp citu viens krievijas skolotājs nopirka vienu anglijas futbola komandu. Ko tik skolotāji nespēj ja nav nato. Pareizi Ločmeli?
Spriganie LV pensionāri, tā jau ir, visi pārējie jau ir aizbraukuši, palikuši tikai kamparzaķi un tie paši lūzeri, jo nav uz Briseli tikuši, kā šī te kundze,
kura € parlamentā balsoja pret banku patvaļas ierobežošanu, līdz ar to atņemot pēdējo cerību kādreiz atgriezties, simtiem tūkstošu no Latvijas aimukušo un aizdzīto. Diez tas ir NATO vai ES panākums. Vai arī visu laiku labākā premjera, skats zemāk?
Nabadzību deva 50 gadi krievu sociālisma- degradācija, no kuras cieta un kuru vēl tik drīz nepārvarēs puse Eiropas.
10 gadi NATO ir devuši drošību, mieru un iespēju attīstīt demokrātisku valsti, pārvarot krievu varas degradāciju. Tā ir iespēja justies kā cilvēkam un cerēt uz labāku nākotni.
Tiešām nesaprotu, kāpēc jāatbild uz nopirktu Kremļa troļļu “ločmeļu” muļķībām un provokācijām, viņi vienkārši jāignorē, nevis jākomentē, tas ir taisni tas, ko viņiem vajag, es ieteiktu vispār nelasīt viņu komentārus, nelikt atzīmes, un, vēl jo vairāk, nekomentēt.
Ja jau Ir portāla okupāciju no šo apmaksāto vienšūņu puses uzskata par vārda brīvības izpausmi, un nevēlas tos izbanot ārā, nu, lai tā ir, bet, šāda politika nav jāatbalsta pārējiem komentētājiem.
Ak, Dzeri, portālam ločmeļi ir tikpat nepieciešami, cik jebkurš auditoriju un publiku piesaistošs subjekts. Nu, uzraksta viņš glupību, uzreiz sākas diskašens un dzīvība. Savādāk jau ir vispār garu izlaistu. Tā kā …. Es nekad nebrīnītos, ja viss būtu otrādi nekā tas tiek pasniegts.
Diskutēt ar kremļa troļliem nav adekvātāk, kā diskutēt ar ieslēgtu televizoru, kurš raida kādu ierakstītu programmu, nesaprotu, ko portāls zaudētu, ja viņi te nebūtu?
Tu vecais fašists, ko Tu atkal muldi. Varu Tevi apbrīnot par to ka Tu vienmēr vari tik prasti MELOT! Bez NATO Tu varētu dzert vodku un svinēt pūtina panākumus Baltijā. Tu sapņo par deportācijām, demokrātijas izvarošanu un Kremlis Tev maksa par visiem Taviem idiotiskiem vārdiem un domām! Kauns, kauns saka viens kam brīvība no Kremļa ir svarīga!
p.s. Vodku «Бедный еврей» intelektuāļi Boriss Akimovs un Vladimirs Sorokins atzinuši par otru labāko vodku Krievijas Federācijā, testa rezultāti šeit – http://www.snob.ru/selected/entry/8326
Nu re! Kāda prieka vēsts mūsu Aizsardzības un arī Ārlietu ministram, ko! Viņi tak tā gribēja, tā gribēja, lai NATO izvieto pēc iespējas vairāk savu lidmašīnu un trupiku Baltijā! Nu sapnis ir piepieldījies! Nato savas ļotenītes atveda, tagad krievi, atbildot uz to, uzbūvēs lidlauku 50 km no mūsu robežas, izvietos helikopterus, kuris līdz Rīgai pusstundā atskrien un tagad mūsu „drošība būs daudzkārt pieaugusi”, vai ne? Tā viņi stāsta … : )))
Ne jau visi pensionāri vēlas ar pastieptu roku staigāt gar Ušakova un Vj. Dombrovska kantori un lūgt cara papiņiem želastības dāvanas. Ir pensionāri, kas iztiek ar savu mazumiņu un viņiem ne prātā nenāk pārdot savu brīvību.
Komentāri (87)
Annija 31.03.2014. 12.43
Patīk tas kādam, vai nē, taču NATO ir noziedzīga organizācija – varas instruments, kas radīts, lai banksteri un korporokrāti varētu leģitīmi okupēt un izlaupīt suverēnas valstis.
Otrs arguments, kāpēc Latvijai nebūtu jāatrodas šajā blokā, ir sekojošs: Krietns cilvēks (valsts) nelaimes brīdī (aneksijas gadījumā) ies palīgā citam bez jebkādiem līgumiem un saistību pieprasījumiem. Līdz ar to, rodas jautājums – vai NATO bloka valstis ir uzskatāmas par krietnām, vai nē!? Un, ja ir, tad kāda velna pēc tās uzvedas kā zemiski laupītāji un meļi, kas netur nevienu solījumu!? Kur palika Krievijai dotais solījums par nepaplašināšanos tās virzienā!?
0
brigita_damme_rtk_lv 30.03.2014. 21.56
Nu var jau visādus dumus jautājumus uzdot un turpināt grūstīt vienu otram virsū, bet pa vidu… rebes, banku parādi vai kas cits?
Procentuāli no IKP citu valstu līmeni Latvija nesasniedz, nedz aizsardzībā, nedz izglītībā, nedz medicīnā, nedz zinātnē, nedz iekšējā drošībā, nedz, nedz… Kura tad ir tā nozare, kurai tie visi nepiešķirtie procenti ir klāt pienākuši? Te nav runa par summu lielumu, bet par sadalījumu, lai valsts varētu pilnvērtīgi funkcionēt.
4
Nika > brigita_damme_rtk_lv 30.03.2014. 23.59
Igaunija sasniedz. Bet Igaunijai nav Lemberga kontrolētas ostas un tiesas.
0
Gaisma; Enģelis > brigita_damme_rtk_lv 31.03.2014. 02.14
Vispirms jātiek skaidrībā- kas ir IKP;)
0
Jânis Bankoviès > brigita_damme_rtk_lv 31.03.2014. 09.45
Patiesībā Jūsu jautājums ir visbūtiskākais, kurš tad tos procentus apēd? Kaut kā pat mēdiji svilpo debesīs un neko nemin, kaut visticamākais vienkārša analīze.
0
ineta_rr > brigita_damme_rtk_lv 05.04.2014. 12.33
Āķis tāds, ka nav jau 100%, bet gan procenti no IKP, kas nokļūst valsts makā, respektīvi, nodokļi. Un, jā, varēja jau nu kāds ekonomists paskaidrot, kā tas nākas, ka it kā visi gaužas par nodokļiem, taču no IKP valsts iekasē maz, un ēnu ekonomiku, iespējams, neskaita pie IKP.
0
inta_s 30.03.2014. 20.35
Bloody NATO Massacre Kills 85 Civilians Incl. Children (August 8-9, 2011) near Zlitan/Majer, Libya
http://www.youtube.com/watch?v=C3Zt18n_Fwo
Libya: the West and al-Qaeda on the same side
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/libya/8391632/Libya-the-West-and-al-Qaeda-on-the-same-side.html
Three years after Gaddafi, Libya is imploding into chaos and violence
http://www.independent.co.uk/voices/commentators/three-years-after-gaddafi-libya-is-imploding-into-chaos-and-violence-9194697.html
0
gundega_heiberga 30.03.2014. 16.51
Puķina uzsāktajai eitanāzijai NATO atbalsts ir nepārvērtējams. Kaut morālais.
0
laurina992 30.03.2014. 14.34
Aukstā kara laikos NATO lietussargs varēja noreaģēt bez cilvēka iejaukšanās,kas iedvesa sevišķas bailes.Pietika pretinieka armijai nedaudz bez brīdinājuma sakustēties un tuvoties sarkanai līnijai,kad visu veidu stratēģiskās un taktiskās raķetes pamodās no miega un automātiski ieprogrammējās lidojumam uz mērķi.
2
simpsons > laurina992 30.03.2014. 14.42
Jā, par to ir uzņemtas arī dokumentālās filmas – Terminators 1, Terminators 2 un Terminators 3.
0
Gaisma; Enģelis > laurina992 31.03.2014. 02.12
:aivars15
Prieks, ka kādam latvietim vēl viss ar humoru kārtībā:)
0
simpsons 30.03.2014. 13.44
1. Latvijai labākais scenārijs būtu demokrātiska Krievija. Kā zināms, demokrātiskas valstis nekaro ar citām demokrātiskām valstīm. Diemžēl Krievija virzās nevis demokrātijas, bet totalitārisma vizienā.
2. Otrs totalitārais kaimiņš – Baltkrievija – neizrāda agresiju. Bet nevienam nav zināms kas notiks sabrūkot Lukašenko režīmam – nemieri, KGB un milicijas vardarbība, Krievijas iebrukums?
Bet pat tad, ja blakus būs tikai draudzīgas valstis, Latvijai armija būs vajadzīga. Mēs esam viena no pasaules turīgākajām valstīm, tas uzliek arī pienākumus palīdzēt nelaimēs citiem – vienalga gan dabas gan cilvēku radītās nelaimēs.
4
ingazilunska > simpsons 30.03.2014. 14.04
” Kā zināms, demokrātiskas valstis nekaro ar citām demokrātiskām valstīm. ”
Kurš jums to ir teicis? Skolotājs latviešu skolā?
Pagājušgad atkal aktualizējies vecais konflikts starp divām demokrātijām, Argentinu un Lielbritāniju:
Референдум по политическому статусу прошёл на Фолклендских островах 10 и 11 марта 2013 года[3][4][5]. Он должен был показать желание жителей Фолклендских островов оставаться в качестве Британской заморской территории в контексте призыва Аргентины по переговорам о суверенитете островов[6].
В результате референдума при явке в 91% практически все избиратели (99,8%) проголосовали за сохранение за Фолклендами статуса заморской территории Великобритании[7].
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8_%D0%A4%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B2
Фолкле́ндская война 1982 (англ. Falklands War, исп. Guerra de las Malvinas) — война между Великобританией и Аргентиной за контроль над Фолклендскими островами (в Аргентине их называют Мальви́нскими). Ни Аргентина, ни Великобритания формально не объявляли друг другу войны; с точки зрения обеих, военные действия представляли собой восстановление контроля над своей законной территорией. Война закончилась решительной победой Великобритании, которая контролирует острова по сей день. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0
0
Signija Aizpuriete > simpsons 30.03.2014. 14.17
—–
Kurš jums to ir teicis? Skolotājs latviešu skolā?
==============================================================================
Stāstīja,ka “vēstures mācības reti kurš atceras”:
Argentina began a process of debt restructuring on January 14, 2005,
http://en.wikipedia.org/wiki/Argentine_debt_restructuring
– IMF agrees bailout for Ukraine
International Monetary Fund will offer between $14bn and $18bn in a deal intended to help Ukraine meet its debt repayments http://www.theguardian.com/world/2014/mar/27/imf-agrees-bailout-ukraine-deal
0
simpsons > simpsons 30.03.2014. 14.24
Argentīnas 1980to gadu militāro huntu par demokrātiju var uzskatīt tikai īstens Putina fans.
P.S. OECD 2012. gada izglītības pārbaudēs Latvijas skolnieki stabili rādija labākus rezultātus kā Krievijas skolnieki.
0
Signija Aizpuriete > simpsons 30.03.2014. 14.40
——aivars15 Argentīnas 1980to gadu militāro huntu par demokrātiju var uzskatīt tikai īstens Putina fans.
==============================================================================
Visi Obamas fani aplaudēja Ukrainas Jace-Ņuha valdības stilam – īstena demokrātijas skola,”godīgas,atklātas,miermīlīgas” vēlēšanas!
http://www.youtube.com/watch?v=r4a8EtOxZOU
0
Nika 30.03.2014. 13.33
Vācijas militārā atdzimšana- tas arī varētu būt viens no Putina Ukrainas panākumiem.
Vēsturisku iemeslu dēļ, Vācija jau ļoti ilgi ir militāri rezervēta- nekur neiejaucas, vienmēr neitrāla, samazina aizsardzības budžetu utt. Vācija baidās izrādīt militāro spēku.
Bet, pilnīgi iespējams, ka tas pēdējā mēneša laikā ir stipri mainījies. Vācija tagad var uzņemties iniciatīvu aizsargāt Eiropu no urālu wildlings. Vācijai vairs nav jābaidās izrādīt militāro spēku.
0
dzerkaleliva 30.03.2014. 11.43
Pēdējo 23 gadu devums ir iespaidīgs un jautājums tiešām pastāv, kāpēc vis Aeiropa 23 gados neko nav izdarījusi.
https://mobile.twitter.com/Janis_Hermanis/status/449149199435984897/photos
5
Signija Aizpuriete > dzerkaleliva 30.03.2014. 13.23
——–
“Tautas partijai būs jāmaksā 1,03 miljoni latu”
KNAB: tiesas sprieduma izpilde var būt ļoti apgrūtināta https://www.ir.lv/2011/9/22/tautas-partijai-bus-jamaksa-knab-noteiktie-1-03-miljoni-latu
==============================================================================
Jautājumi bija,ir un būs, bet naudas budžetā visiem nepietika,nepietiek un nepietiks. Slava NATO – oligarhijas sargam!
0
dzerkaleliva > dzerkaleliva 30.03.2014. 13.38
Solidaritāte ES stilā.
Latvijas tauta, Dombrovska, Rimšēviča un pārējo Latvijas sargu ideju vārdā pēc 2008.gada bija spiesta jau ar tā saviem ubaga grašiem glābt ārzemju investoru ieguldījumus, savādāk Latvija, taču zaudētu savu seju un uzticību. Visi labi zina, ka lielākais investors bija zviedru bankas, kuras savukārt lielā mērā pieder zviedru pensionāriem.
Tad, kāds ir šīs ES solidaritātes rezultāts.
Zviedru izmaksas darba spēkam šo un citu glābšanas akciju laikā ir pieaugušas no 32€ līdz 40.1€.
Savukārt latviešu no 6.0€ līdz 6.3€.
0
dzerkaleliva > dzerkaleliva 30.03.2014. 13.45
Kungi, par spīti slavinošajiem rakstiem medijos un ekspertu spriedumiem par Latvijas ekonomikas ātrvilcienu, vai jums nešķiet, ka paskatoties šīs un citas tabulas, ka mūsu LV atpalicība no rietumiem ar katru minūti kļūst katastrofāla, ka ar šādu ekonomikas modeli un esot € un ES žņaugos labākais uz ko varam cerēt, ka aizbrauks tiešām visi, ka arī tie idioti, kas turpina pašīt par 280€/mēnesī, beidzot sapratīs, ka par to pašu darbu tepat 500km tālāk var saņemt 2.800€.
0
Signija Aizpuriete > dzerkaleliva 30.03.2014. 14.10
——-Kusunoki Masashige 楠木 正成 :”(..)labākais uz ko varam cerēt, ka aizbrauks tiešām visi, ka arī tie idioti, kas turpina pašīt par 280€/mēnesī, beidzot sapratīs, ka par to pašu darbu tepat 500km tālāk var saņemt 2.800€.
==============================================================================
Cerība – lielu “optimistu” mierinājums.
Mans skatījums – kamēr Latvija būs NATO,tikmēr ozoliņi būs kopā ar pensionāriem,skolotājiem un ārstiem:
“A.Pabriks: Par 100 latiem strādā tikai muļķi” http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/368152-apabriks_par_100_latiem_strada_tikai_mulki
0
Jânis Bankoviès > dzerkaleliva 31.03.2014. 09.40
Kāds Kušai Nogu ierosinājums? Solīt Tev un līdzīgajiem algu? Akurāt kā sovoku laikos? Gribi sociālismu dodies uz atbilstošāmvalstīm, kur vēl ko centralizēti sola, dāvina un citādi apmierina nespējīgo plebsu.
Dabas likumi visur ir dabas likumi, nevar gribēt 50 gadu postošas atpalicības samazināt 23 gados, jo Rietumi tai laikā jau arī ir gājuši 73 gadi, bet mēs tikai 23, vēl pie tam mēs gājām nebūt ne pa drošām un pareizām takām.( arī gluži dabiski, no kurienes tad mums būs tie pravieši? Pēc 50 gadu demotivējoša un degradējoša sovoka?)
Savukārt ,ja gribi ko savā dzīvē mainīt PATS, krāj naudu sākuma kapitālam( kaut vai IRL,GB,GER,SWE,NOR rukājot, ja nevari to izdarīt LR) un taisi savu uzņēmumu, un tad varēsi sev maksāt tādu algu kā gribēsi( tāda nianse, ka tā būs jāsabalansē ar visu pārējo LR sistēmu)
0
ingazilunska 30.03.2014. 11.10
Te dažiem napatīk apzīmējums “Čuhņa” attiecībā uz Austrumeiropu, bet tie paši skandināvi tomēr nicina personas ar Baltijas valstu izcelsmi, ja jums bija ar viņiem darīšanas, jūs to droši vien pamanījuši. Runājot par to pašu NATO, ES un rīkošanos pēc svešiem šabloniem, pēc kuriem rīkojas austrumeiropieši, kāmēr skandināvi dzīvo pēc sava prāta.
Interesanti, kurās ASV pavalstīs vismazākā nodziedzība? Tajos, kurās pārsvarā dzīvo ziemeļvalstu un Vācijas pēcteči:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/US_Violent_Crime_2004.svg
http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_the_United_States#States
Vismazākā criminality in North Dakota:
Most North Dakotans are of Northern European descent. As of 2009, the seven largest ancestry groups in North Dakota are:
German: 47.2% (305,322)
Norwegian: 30.8% (199,154)
Irish: 7.7% (49,892)
Swedish: 4.7% (30,194)
Russian: 4.1% (26,642)
French: 4.1% (26,320)
English: 3.9% (25,331)
Hispanic or Latino (of any racial groups): 2.0%
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Dakota#Racial_and_ancestry_groups
Jā, par šādām likumsakarībām tādiem personām, kā Ozoliņš, labāk nedomāt:-) Tas esot rasisms:-)
Protams, variet pieļaut, ka tie viltīgie skandināvu pēcteči ASV speciāli un sava rasisma dēļ neizdara noziegumus, lai pierādītu savu pārākumu par citām tautām:-)
Skandināvi atšķirībā no latviešiem rīkojas nevis pēc svešiem šabloniem, bet pēc sava prāta, jo viņiem ir smadzenes. Zviedrija ir ES dalībvalsts, bet ar savu valūtu, nevis eiro, un nav arī NATO dalībvalsts, starp citu. Somija ir ES, bet nav NATO. Dānija ir NATO un ES, bet ar savu valūtu. Norvēģija ir NATO, bet nav ES, tomēr Šengēnas zonā, Islande līdzīgi Norvēģijai, utt.
Bet austrumeiropieši pierāduši dzīvot pēc sveša parauga, visi vienā laidā iestājās NATO un ES. Teiksiet, tas tāpēc, ka viņiem bija rūgta pieredze ar krieviem. Bet kāpēc skandināviem nebija tā pieredze tik rūgta?
Somi ģeogrāfiski tuvu Pribaltikai, bet it kā no svešas planētas.
10
Nika > ingazilunska 30.03.2014. 12.44
Bet ja mēs rīkotos kā Skandināvi, tad mēs rīkotos pēc viņu šabloniem. Un tagad var argumentēt, ka mēs paši ejam savu ceļu nepievēršot uzmanību ko dara Skandināvi :)
Tāda neliela neloģika tavā argumentā. Bet es saprotu, krievs esi- bišku stulbs.
Īsumā- mums ir izdevīgi būt gan NATO, gan ES, lai kā jums krievelēniem no tā pakaļa nesviltu. Kas Skandināviem ir izdevīgi- tā ir viņu pašu darīšana.
North Dakota iedzīvotāji salīdzinot ar Skandināviem ir kā nakts un diena.
http://www.ukrainebusiness.com.ua/modules/news/images/topics/4e1bbcd8-d28b-a7cc.jpg
PS. Pat somi jūs necieš. Ņem jūsu tūrisma naudu, bet necieš:
According to polls in 2004, 62% of Finnish citizens had a negative view of Russia.[22] The main reasons were historically rooted antipathy. Deportation of Ingrian Finns, autochthones of St. Petersburg, Ingria and other Soviet repressions against its Finnish minorities have contributed to negative views of Russia and Russians.
0
Signija Aizpuriete > ingazilunska 30.03.2014. 13.27
——–
Somi ģeogrāfiski tuvu Pribaltikai, bet it kā no svešas planētas.
==============================================================================
Tāpēc jau somus uz Afganistānu “miera misijā” neaicina – toties “pribalti” atkal var atgriezties 1980-o gadu kauju vietās.
Slava NATO – pasaules žandarmam!
http://www.youtube.com/watch?v=YmMDUrBMOuc
0
Nika > ingazilunska 30.03.2014. 13.42
http://ariananews.af/wp-content/uploads/2013/12/367.jpg
0
Nika > ingazilunska 30.03.2014. 13.45
http://www.peacealliancewinnipeg.ca/wp-content/uploads/finnish-patrol-afghanistan.jpeg
0
ingazilunska > ingazilunska 30.03.2014. 13.57
“Fikseris Bet ja mēs rīkotos kā Skandināvi, tad mēs rīkotos pēc viņu šabloniem.”
Ja jūs rīkotos kā skandināvi, jūs nerīkotos pēc šabloniem. Katra valsts atsevišķi lemj un rīkojas individuāli, kā rezultātā katrai ir savs individuālais ceļš: viena NATO, otra nav, treša ES, bet bez eiro, ceturtā ES un ar eiro, bet nav NATO, izejot no savām interesēm. Bet jūs savas intereses pat neapzināties, jo neesat spējīgi.
Jā, somi ir Afganistānā, bet nav NATO, tāpat arī zviedri (kaut neesmu pārliecināts, ka joprojām uz šo brīdi Afganistānā), bet par to negatīvo attieksmi pret krieviem, tad konkurentus parasti nemīl. Kam tad jūs esat vajadzīgi, tikai kā lētais darbaspēks vai statists balsošanas mašīnā ar savu balsi pret Krieviju, jo nedz rakstura, nedz smadzeņu, nedz veiksmes jums nav. Lielgabalu gaļa un biomassa. Tāds ir tas stāsts par nacionālistiem.
0
Nika > ingazilunska 30.03.2014. 14.09
Tātad, pēc tavām sovoka šovinistiskajām deģenerāta domām, nevar būt NATO, ES, un eiro. Jo, ja ir visi trīs, tad valsts “nerīkojas pēc savas gribas”. Smieklīgi :)))
Tava intelektuālā atpalicība, neiecietība, šovinisms un 16. gadsimta imperiālisms ir iemesls kāpēc tādus sūdus kā tevi necieš no Somijas līdz Ukrainai un vēl tālāk.
Tu esi mēsls. Tāpat kā 80% visu krievu. Baudi skatoties kā Ukraina, Grūzija, Moldova iestājas NATO un krievijā sākas jauna ekonomiskā krīze/politiskā nestabilitāte :))
Es smaidīdams skatīšos :)
0
Signija Aizpuriete > ingazilunska 30.03.2014. 14.25
http://en.ria.ru/images/18116/14/181161439.jpg
Fikseris:”(..)Es smaidīdams skatīšos :)
==============================================================================
Big American smile,kad sāksies evakuācija no Afganistānas
0
Nika > ingazilunska 30.03.2014. 14.56
Ar nepacietību gaidu to brīdi, jo tad islāmisti sāks karot pret krieviju. Jau 1995-96 islāmisti paziņoja, ka krievija ir viņu ienaidnieks un ka viņi ies uz ziemeļiem (kaukāza vai pat tālāk). Galvenais iemesls, kāpēc tas nenotika, ir NATO kari Afganistānā un Irākā. Drīz tie beigsies un tad atkal sāksies uguņošana krievijā :)
0
vietējais > ingazilunska 30.03.2014. 16.50
Mēs esam paņēmuši labāko no Norvēģijas un Islandes, un labāko no Zviedrijas un Somijas – un, protams, Dānijas.
Bet ja nopietni – bieži esmu Somijā un ir runāts arī par NATO. Skaidrs, ka Krievijai tas nepatīk – tāpat kā bija jau vesela histērija, kad Polija un mēs pievienojāmies.
Bet Ukrainas krīze varētu ietekmēt Somijas pozīciju – jo cilvēki ir noskaņoti par NATO.
0
piziks > ingazilunska 30.03.2014. 18.51
Anniņ, Tev jau pašai grūtības ar smadzenēm un izglītību. Neviens L-jas krievu izdevums profesionālisma trūkuma dēļ Tevi neņēma, Sarmīte Ēlerete Tevi krievu Dienā paņēma par integrācijas suvenīru, bet ar savu nemākulību un intrigantismu pat latviešu Sarmīti Tu pievili un nācās pat integratorei Tevi izmest. Diez vai Tu būtu tā, kam vajadzētu runāt par domas oriģinalitēm vai to trūkumu, turklāt vispārinoši, tautu un valstu līmeņos.
0
Ludmila 30.03.2014. 10.20
Ločmelis
Jūs apsūdzat vienu no redzamākajiem ministru prezidentiem Latvijas vēsturē Kalvīša k-gu kaut kādā zādzībā. Vai varat pamatot savus vārdus ar faktiem? Ņemiet vērā, ka jums var nākties nopietni atbildēt par nepatiesu un apmelojošu ziņu izplatīšanu. Internets NAV anonīms.
…….
Aplūkojam 2006 vēlēšanu rezultātus un varam viegli izskaitļot nepieskaitāmo procentu LV .
1
Signija Aizpuriete > Ludmila 30.03.2014. 10.44
———–
Atceramies tiesas spriedumu – un viegli izskaitļojam NATO ieguvējus:
“LPP/LC Valsts kasē būs jāatmaksā vairāk nekā pusmiljons latu”
LETA, 2012. gada 11. oktobris http://www.db.lv/politika/lpp-lc-valsts-kase-bus-jaatmaksa-vairak-neka-pusmiljons-latu-380391
Lai dzīvo oligarhu,kampēju un eirokrātu-birokrātu sargātājs-lietussargs!
Saules mūžu 4.maija režīmam!
0
Ludmila 30.03.2014. 10.19
Bet
Neievēlētu tādus zagļus kā Kalvīti, šķēli, Lembergu, Godmani, un SC deputātus, kuri visu laiku atbalstīja tāuds zagļus kā Parekss, kam vēl joprojām maksā milzu summas no bijušās bankas, Kas
……………
Atbilde vienkārša . Vecuma cenzs + nestrādājošie bomāri vēlēšanās nepiedalās .
1
Signija Aizpuriete > Ludmila 30.03.2014. 10.30
——–
ozolnieki Atbilde vienkārša . Vecuma cenzs + nestrādājošie bomāri vēlēšanās nepiedalās.
==============================================================================
http://img12.nnm.me/b/5/e/f/9/93d629a2d2e8c83953a218ad708.jpg
0
Nika 30.03.2014. 10.13
Had Russia not annexed Crimea, NATO membership for Ukraine would have remained a non-issue. Now, however, the West has a compelling reason to protect an ally against possible future Russian expansion by extending its collective security framework to include Ukraine. Georgia and Moldova are sure to follow.
As a result, one of the things that Putin feared the most — Ukraine becoming a NATO member — will now certainly materialize.
http://www.themoscowtimes.com/opinion/article/4-reasons-why-putins-crimea-grab-will-backfire/497001.html
0
jmaklakovs 30.03.2014. 09.36
Starp citu “intersanti” kāpēc gan Šlesers savu vienotību reklamē tikai latviešu delfos, latviešu tvnetā un latviešu apollo, bet šo pašu portālu krievu variantos ne? Ja ir nepārvarāma vēlme glābt Latvijas sabiedrību no šķelšanās tad taču šī patiesības vēsts jānes abām pusēm!
Vai arī visa šī reklāma domāta tikai latviešu balsu pievienošanai SC un nekāda tautu draudzība tur nav paredzēta?
2
Nika > jmaklakovs 30.03.2014. 10.03
Šlesers ir tik lēta, sekla prostitūte, ka tiešām jābūt totālam daunim, lai noticētu, ka viņam rūp kaut kāda sabiedrība. Viņš ir tas pats ka Janukovič un krimas goblins- mēsls pēdējais.
Bet +1 ka ievēroji. Cerams nebūs pārāk daudz muļķu kuri uz viņa āķa uzķersies.
0
ingazilunska > jmaklakovs 30.03.2014. 10.40
nomale, organizējiet savu partiju un reklamējieties, kur vien vēlaties.
Kāpēc jūs neizbrīna, ka Vienotība un NA neaģitē krievus? Bet tajā pašā laikā esat pārsteigta, ka Šlesers dara tāpat pēc politisko sāncenšu priekšzīmes?
0
austrisv 30.03.2014. 09.20
Virsraksts šim rakstam ir idiotisks, jo kāpēc gan NATO būtu kaut kas cits jādod skolotājiem, pensionāriem un kam tik vēl nē, kā vienīgi drošiba, drošiba un vēlreiz drošiba, lai paši šie cilvēki varētu domāt un strādāt sevis labā.
Neievēlētu tādus zagļus kā Kalvīti, šķēli, Lembergu, Godmani, un SC deputātus, kuri visu laiku atbalstīja tāuds zagļus kā Parekss, kam vēl joprojām maksā milzu summas no bijušās bankas, Kas nozaga Latvijas kuģniecību un vēl un vēl, ko varēja ielikt pensiju fondos.Ta spats Lipmans vēl joprojām nepilda solījumus par iemaksām soc fondos…
Nebūtu Latvijas valsts ilgstoši nozagta no pašmāju oligarhiem, tad mēs varētu dzivot vismaz kā igauņi.
Nevajadzētu meklēt, kā krieviem citu vainīgo ārpus savām robežām. vai tik krievija pat neuzskatīja mazo Latviju par niknāko ienaidnieku, lai gan paši te laprāt nāk caur TUA un steidzas vēl vairāk, lai tik pagūtu aizmukt no mīļotās dzimtenes pie NATO!
8
Inese > austrisv 30.03.2014. 09.31
Jūs apsūdzat vienu no redzamākajiem ministru prezidentiem Latvijas vēsturē Kalvīša k-gu kaut kādā zādzībā. Vai varat pamatot savus vārdus ar faktiem? Ņemiet vērā, ka jums var nākties nopietni atbildēt par nepatiesu un apmelojošu ziņu izplatīšanu. Internets NAV anonīms.
http://www.kantei.go.jp/jp/koizumiphoto/2006/04/images/20latvia.jpg
0
Nika > austrisv 30.03.2014. 09.58
Tāpēc virsraksts tāds, ka “arguments” pret Aizsardzības budžeta paaugstināšanu ir “vajag naudu pensionāriem, skolotājiem, mediķiem”.
0
dro > austrisv 30.03.2014. 10.08
Bet. +1 Publikai nepatīk Tavs komentārs:):):)
Tā taču ir lieliska izdevība zemo dzīves līmeni norakstīt uz izdevumiem valsts aizsardzībai nevis atzīties zagšanā, dumju un gļēvu lēmumu akceptēšanā.
0
austrisv > austrisv 30.03.2014. 13.14
Kalvītis pārdevis Latviju jau sen Putinam tolaik, jo atceros sižetu, kuru parādīja mūsu viena no TV, kad kalvītis kopā ar kremļa patriotiem, kā runā saņēmis par savu nodevību Krievijas varoni- tas esot ordenis, kuru pasniedz par lieliem nopelniem impērijas labā.Atceros to sižetu no kremļa zāles, kad Putins braši iesoļoja zālē , kurā gaidīja viņa pilsoņi, bet Putins apstājās vien pie Kalvīša un tikai viņam paspieda roku! Interesanti par ko, un kāpēc neatkarīga svalsts premjers sēdēja zālē kopā ar Krievijas pilsoņiem gaidot savu vadoni- Putinu? Vai tad par velti, pēc savas postošās valsts izplakarēšanas nopelniem, kad tika celti visādi nevajadzīgi objekti un izaudzētas visādas valsts aģentūras un administrācija izauga līdz nebijušiem apmēriem- to var saukt par darbu Latvija slabā.
Vai Kalvītis, kā runā, tik nav saņēmis Gazprom akcijas kā Šrēders? vai kalvītim par lieliem nopelniem nepiešķīra amatu Latvijas Bazamā, kuru arī izpārdeva, kā runā Solncevas grupējumam, bet nu kalvītis saņem visma 7 tūkst Ls, ja ne tagad vairāk.
Par kādiem nopelniem Kalvītim ir Dināmo valdes locekļa vai kāds cits statuss? par ko gan Kalvītis tā ir sabiezējis premjerējot un paņemot sev mazos HES un gan jau vēl kaut ko? Vai Aglonas HES ir tas labais risinājums, lai Aglonas iedzīvotāju kapus appludinātu? Ek, šis Kalvītis un viņa draugi Dināmo ar Savicki priekšgalā!
Vai te kaut kas nepatiess? Pats gan jau Ločmeli, zini, kas ir Savickis Latvijā?
Bez tam , es nepavisam nebaidos nosaukt kalvīti par zagli, jo viens premjers ar savu algu nevarēja iegūt tikdaudz labumu, un tas ko saku tagad ir mans privāts viedoklis! Un nemaz nebaidos par kaut kādu apmelošanu, jo tad patiesi var nākt gaismā patiesais labumu guvējs no premjerēšanans Kalvītis, kas izskatās ka uztur arī Dināmo! vai tad par tiem saviem 7 tūkst algas var maksāt tādas milzu algas Dinamo hokejistiem? Kā zināms visiem , kuri kaut cik klausās masu saziņas līdzekļu informāciju, tad Dināmo ir Gazprom projekts hokejā!
Vispār interesanti, ka tādus Ločmeļus tieši visvairāk aizskar tieši Kalvītis, un tas manuprāt, nav tik nevainīgi!
0
ineta_rr > austrisv 30.03.2014. 13.34
Jums, Bet, jau nu vajadzēja zināt, ka drošība ir svarīgāka par visām pārējām vajadzībām. Bez iekšējās un ārējās drošības, nevar pastāv nekas cits. Gan ugunsdzēsēji, gan ātrie un pat policija, nemaz nerunājot par skolotājiem un pensionāriem var dzīvot savu miermīlīgo dzīvi tādēļ, ka armija un zemessardze, kas pateicoties NATO ir nevis mūsu novārdzinātie spēki, bet gan pasaulē spēcīgākās armijas, Latviju aizsargā, nodrošinot mierīgu dzīvi, lai cilvēki varētu dzīvot nevis meklēt, kuram kokam miza vēl nav nograuzta (starp citu, realitāte staļina PSRS), un īpašumi netiktu rekvizēti par labu brūnajam lācim tā kara un „miera“ vajadzībām. Bez iekšējās un ārējās drošības šeit valdību Kremlis, un dzīve būtu kā Krievijā, par kuras labumiem pārliecināties var jebkurš, tikai uz Rietumiem orientētie redzēs vienu, bet sovjetu/putina zombiji redzēs pavisam ko citu.
0
austrisv > austrisv 30.03.2014. 13.34
Lno, tieši tā. Man ir tuvi paziņa sskolotāju vidū, un tāpēc daudzmaz zinu, cik skolotāji ir dumji savos uzskatos par dzīvi un politiku. Tāpēc es viņus nicinu no sirds, jo redzēju strādājot VID, cik patiesi lielu algu ar vairākām likmēm saņem skolotāji, biju tolaik nepatīkami pārsteigta, un man neviens te neiestāstīs, ka skolotāji saņem tikai vienu, pie tam minimālo likmi! Kurai profesijai vēl maksā par gatavošanos darbam? Kura profesija vēl saņem atvaļinājumu(apmaksātu) tikai vasarā( vēl gan pa nedēlām arī ziemā, pav, rudenĪ)pie tam 48 dienas.
To es viņiem atkārtošu ir reizi, jo strādājot kādu aliku par grāmatvedi, vispār atvaļinājumu neredzēju kā tādu!!!
mani uzreiz pārmāc dusmas, ka mūždien tiek runāts par nabadzīgajiem skolotājiem? Nu jā, ja gribi strādāt tikai 20 kontalktstundas un esi jaunais skolotājs tad jau ir tā kā ir!
0
austrisv > austrisv 30.03.2014. 13.43
Ločmeli!
par Kalvīti vispār ir tik daudz grēku šim resnim, ka varētu rakstīt un rakstīt, kā Kalvītis mēģināja grozīt Drošibas likumus kopā ar savu padoto Lagzdiņu, kuru nesen kā visi dzirdējām, pieķēra par spiegošanu Rīgas lidostā?
vai par to viņam piešķīra to krievu ordeni?
Mums līdz šim nav trūcis nožēlojamu premjeru, ka sgādāja tikai par sevi nevis par valsti, izņemot Valdi Dombrovski, ka snecerēti kremliniem, izvilka valsti no sūdiem. Ai ai, kā tas kremliniem nepatīk, jo vajag jau lai tauta būtu neapmierināta, nu kā Ukrainā, bet vēl nav zināms, ko ukraiņi paši izlems.
0
Ojārs > austrisv 30.03.2014. 20.11
redzēju strādājot VID, cik patiesi lielu algu ar vairākām likmēm saņem skolotāji, biju tolaik nepatīkami pārsteigta
————————
Ja tā alga bija liela, tad par to tikai un vienīgi būtu jāpriecājas, nevis jābūt “nepatīkami pārsteigtai”… :)
0
Pēterītis 30.03.2014. 09.04
Ko lai atbild tai pašpasludinātai “latvijas valstij”, no kuras jau pa gabalu dveš visparastākais lielkrievu šovinists?
Protams, viņam visa Austrumeiropa ir čuhņa bez smadzenēm. Un pats sevi jau sadomājies pavēlnieka lomā.
Protams, viņam visas gudrības iemiesojums ir Šlesers ar SC, kuri izliekas neredzam, ka nestabilitāte Ukrainā ir pašas Krievijas attiecīgo dienestu organizēta.`
1
ingazilunska > Pēterītis 30.03.2014. 10.35
Ja visus pasaulē diriģē kādi visvarenie, un Krievija organizē nemierus, kur vien vēlas, kāpēc tā joprojām neko tādu nav organizējusi Latvijā?
Ar ko esat izpelnījušies šādu Krievijas labvēlību?
0
ingazilunska 30.03.2014. 08.11
Nu ko lai pateiktu, visa tā Austrumeiropas čuhņa rīkojās primitīvi un pēc viena šablona, kas arī ir skaidrs, kāpēc, jo pašiem smadzeņu nav, gadsimtu gaitā viņi rīkojās pēc svešu pavēlēm un šabloniem.
“Ukrainas krīze un Krimas okupācija un aneksija krasi pasliktinājusi drošības situāciju Eiropā. Ir muļķīgi apspriest „Krimas scenāriju” Latvijā – ka te pēkšņi nezin kā uzrastos bruņoti „zaļi vīriņi” armijas formās, kuri nu tik ieņemtu pašvaldības un paceltu virs tām Krievijas karogus. Latvijā nav Krievijas militāro bāzu kā Sevastopolē.” Autors ir vēl viens gudrinieks, kas sacerē savas peršas bērnu dārza audzekņiem. Vienu Ukrainas krīzes pazīmi, proti, Krievijas bāzes klātbūtni, viņš vispārina līdz universālam un galvenajam Krievijas iejaukšanas kritērijam. Nav loģiski, bet autoram pie kājas loģiskums, viņam maksā ne par loģiskumu vai konsekvenci, bet par valdošo klānu interešu aizstāvību. Šādā darbā, protams, būtu grūti nedzert, jo paša individualitāte tomēr kliedz pēc brīvības, vai pēc tās surogata alkohola veidā.
SC un Šleseram, protams, taisnība tai ziņā, ka ja Ukrainā nebūtu iekšējās nestabilitātes, tad arī Krievija neiejauktos.
Autors netīši atzīst, ka Latvijā tā ieksējā nestabilitāte tomēr ir, bet, tā kā autors pārstāv latviešu elites intereses, tad līdzi ar to eliti viņš atsaka Latvijai tiesībās uz stabilitāti.
Kāpēc? Kāpēc elite nav ieinteresēta stabiltātē?
Tāpēc, ka tamdēļ vajag smadzenes, bet nedz latviešu elitei, nedz autoram to smadzeņu nav. Bezsmdzeņu elite tak nav spējīga to valsts iekšējo stabilitāti nodrošināt, nu tad, vēlētāji, ieskrienieties ar savām prasībām pēc stabilitātes, tā nav vajadzīga, tā ir Krievijas izdomājums.
Ja man jautātu sāpīgo latvisko jautājumu, vai tad iejauksies Krievija Latvijas teritorijā, es teiktu: “Drīzāk, nē. Bet ja vietējie aborigēni sašūpos situāciju ar saviem muļķīgiem uzbrukumiem krievu skolām līdz pamatīgiem nemieriem un asins izliešanai – , tad, protams, Krievija iejauksies, un nekāda NATO pat nošķavāties nepspēs.”
Bet te ir šie jautājumi, no kuriem vietējie bezsmadzeņu radījumi sviežas sānis, kā velns no vīraka. Parasti šādas tēzes latviskie admīni vispār notīra. Paskatīsimies, kā šobrīd.
7
Nika > ingazilunska 30.03.2014. 09.55
Nav loģiski, bet autoram pie kājas loģiskums, viņam maksā ne par loģiskumu vai konsekvenci, bet par valdošo klānu interešu aizstāvību. Šādā darbā, protams, būtu grūti nedzert, jo paša individualitāte tomēr kliedz pēc brīvības, vai pēc tās surogata alkohola veidā.
============================
Tad tāpēc visa krievzeme nodzērusies. Diezgan loģiski.
============================
SC un Šleseram, protams, taisnība tai ziņā, ka ja Ukrainā nebūtu iekšējās nestabilitātes, tad arī Krievija neiejauktos.
============================
HAHA krievija neiejauktos ja tur pie varas būtu korumpēts diktators, nevis cilvēki kuri grib cīnīties pret korupciju un atbalsta demokrātiju.
Wow jūs krievi un šlesers gan esat totāli deģenerāti.
0
ArmL > ingazilunska 30.03.2014. 10.23
latvijas_valsts
Vai Jūs ziniet, kas realitātē notiek krievu skolās?
0
ingazilunska > ingazilunska 30.03.2014. 10.42
Realitātē krievu skolās notiek nemītīga Resistance jeb pretošanās. Viņi ignorē idiotiskus likumus, jo pašu liktenis un iegūstamas zināšanas viņiem ir svarīgākas par jums un jūsu himeriskajām vērtībām līdzi ar jūsu idiotiskajiem likumiem.
0
ArmL > ingazilunska 30.03.2014. 11.01
Tātad, Jūsuprāt, tās funkcionē pretlikumīgi. Bet mans jautājums bija vairāk par vērtībām nekā likumiem.
0
ingazilunska > ingazilunska 30.03.2014. 13.51
Protams, ka pretlikumīgi, jo likumi ir idiotiski.
Jums ir kaut kas ar loģiku, varbūt esat latviešu skolas beidzējs?
Skaidroju sīkāk, kas jums ir neloģisks. Jūs rakstāt:
“apmulsis Tātad, Jūsuprāt, tās (krievu skolas) funkcionē pretlikumīgi. Bet mans jautājums bija vairāk par vērtībām nekā likumiem.”
– Jā? Par vērtībām? Tik tiešām? Citēju jūsu jautājumu, kurā pilnīgi nav nekādu vērtību:
“Vai Jūs ziniet, kas realitātē notiek krievu skolās?”
– Kur te ir kaut pušplēsts vārds par vērtībām?
Bet, protams, ka krievu skolām ir vērtības, un tās ir tās pašas, kas iedvesmoja un virzīja Krieviju un krievu tautu to vairāk par tūkstoša gadu vēsturē. Lūk, Krievijas tūkstošgades piemineklis, uzcelts, starp citu, vēl 19.gadismtā:
http://st1.imhonet.ru/photos/out/6e5ea4f0/1941422_xlarge.jpg
0
ArmL > ingazilunska 30.03.2014. 19.05
Nu jā, gribēju painteresēties vai ziniet kādas zināšanas tiek iemācītas un vērtības ieaudzinātas krievu skolās. Neprasīju par to, kas rakstīts likumos un programmās, bet kas notiek dzīvē.
0
Jânis Bankoviès > ingazilunska 31.03.2014. 09.14
Hehehe tūkstošgades “roma”, hehehe”pieminekļi”. Nācija-spitālīgie mankurti, bez saknēm, pieredzes, apziņas, propogandas upuri n-tajās paaudzēs, šizmātiķu paverdzinātie.
1. RUSI-zviedri( zviedri somu, igauņu valodās vēl jo projām), ģenētiski(pētījums Krievijas valsts pasūtījums, tik nepopularizējas, neatbilst Dugina un citu wanna be idiotu sapņiem) krievu “volk” ir somugri – mordva, mari,mokša, vepsi, voti, karēļi utt.., tāpēc savus valdītājus sauca vienā nosaukumā, kā neatkarīgie kaimiņi,par RUSIEM-zviedriem. Neba valti Bizantijas imperatora pretoriāņu gvarde(diezgan daudzskaitlīga) sastāvēja no norvēģiem, rusiem(zviedriem), dāņiem, sakšiem, angļiem, kā gan viņi tur nonāca? Caur zviedru-rusu veidoto Gardarīki. Viduslaikos neviens neriskētu doties darbā caur svešu varu kontrolētu puskontinentu peļņā, tik daudzskaitlīgi, to vien pierāda cik salīdzinoši grūti izkarojams normāņiem bija Vidusjūras maršruts.
2. Mongoļu tatāru uluss-Moskovija(13.gs.sākums-16.gs sākums)? Kas tad ar Galīcijas, Kijevas kņazistēm, kuras zem ulusa pēcteča nonāca tikai 18.-20.gs? Kas tad ar Naugārdes republiku, Pleskavas republiku, ( abas pilnībā noslīcināja 16.gs beigās asinīs Moskovijas ulusa vietvaldis vaņka nr.4.? Polocka, Smoļenska?
3. Kura nācija faktiski veica visu administratīvo, militāro, akadēmisko pārvaldi ulusā pēc 18.gs.sākuma? Kurus Jūsu lieliskais Peķka nr.1 šuva nost no pārvaldes, un tā līdz 19.gs vidum?
4. Kas tad uztaisīja “sarkano” revolūcija Jūsu tūkstošgades valstī un valdīja?
Hehehe “fantastiskā” Krievija un izredzētais “narods”…. LOL
0
Ieva Leinerte 30.03.2014. 07.35
Nebūtu latvija nato, tad skolotāji varētu pirkt dāčas Jūrmalā tā kā to dara krievijas skolotāji. Starp citu viens krievijas skolotājs nopirka vienu anglijas futbola komandu. Ko tik skolotāji nespēj ja nav nato. Pareizi Ločmeli?
3
Inese > 30.03.2014. 08.02
Krievijas Federācijā vienmēr maksā pēc padarītā.
0
gundega_heiberga > 30.03.2014. 16.55
Pār ločMeļa skolotājiem valda taisnīgums. Viņi ir pelnījuši krievijas pensiju.
0
Ieva Leinerte > 31.03.2014. 04.07
maksa pec padaritaa? Kaads jau to teica:
http://www.allmystery.de/i/tb2a354_4332797.jpg
0
oskaar 30.03.2014. 01.34
>Ločmelis
Šķiet- Jūs uzskatāt, ka pievienošanās NATO pensionāriem, skolotājiem un ārstiem ir nesuši Nabadzību.
Jūs esat pietiekoši bagāts? Nu- pats sev!? Novēlu- lai Jums Jūsu bagātība nes daudz laimes.
3
Inese > oskaar 30.03.2014. 08.01
Jā, es esmu turīgāks par lielāko daļu Latvijas pensionāru.
0
dzerkaleliva > oskaar 30.03.2014. 13.17
Pensionārs Ločmelis.
Spriganie LV pensionāri, tā jau ir, visi pārējie jau ir aizbraukuši, palikuši tikai kamparzaķi un tie paši lūzeri, jo nav uz Briseli tikuši, kā šī te kundze,
http://www.postfactum.lv/images/img/pf1311543091.jpg
kura € parlamentā balsoja pret banku patvaļas ierobežošanu, līdz ar to atņemot pēdējo cerību kādreiz atgriezties, simtiem tūkstošu no Latvijas aimukušo un aizdzīto. Diez tas ir NATO vai ES panākums. Vai arī visu laiku labākā premjera, skats zemāk?
0
dzerkaleliva > oskaar 30.03.2014. 13.24
Premjeru, premjers
http://www.postfactum.lv/images/large/211084.jpg
0
Nika 30.03.2014. 00.34
Nabadzību deva 50 gadi krievu sociālisma- degradācija, no kuras cieta un kuru vēl tik drīz nepārvarēs puse Eiropas.
10 gadi NATO ir devuši drošību, mieru un iespēju attīstīt demokrātisku valsti, pārvarot krievu varas degradāciju. Tā ir iespēja justies kā cilvēkam un cerēt uz labāku nākotni.
6
Inese > Nika 30.03.2014. 08.02
50 gadu sociālisms beidzies pirms 23 gadiem.
0
Nika > Nika 30.03.2014. 09.48
Un ar 23 gadiem nepietiek, lai no tā attaptos. Neviena bijusī komunisma valsts vēl nav sasniegusi rietumu līmeni. Pat ne Čehija.
0
Inese > Nika 30.03.2014. 09.52
Fikseris Neviena bijusī komunisma valsts vēl nav sasniegusi rietumu līmeni. Pat ne Čehija.
============================
Kas ir “Rietumu līmenis”? Vai šis?
Anglijā un Velsā stājies spēkā likums par viendzimuma pāru laulību legalizēšanu http://www.apollo.lv/zinas/anglija-un-velsa-stajies-speka-likums-par-viendzimuma-paru-laulibu-legalizesanu/644344
0
ligakalnina > Nika 30.03.2014. 12.55
Tiešām nesaprotu, kāpēc jāatbild uz nopirktu Kremļa troļļu “ločmeļu” muļķībām un provokācijām, viņi vienkārši jāignorē, nevis jākomentē, tas ir taisni tas, ko viņiem vajag, es ieteiktu vispār nelasīt viņu komentārus, nelikt atzīmes, un, vēl jo vairāk, nekomentēt.
Ja jau Ir portāla okupāciju no šo apmaksāto vienšūņu puses uzskata par vārda brīvības izpausmi, un nevēlas tos izbanot ārā, nu, lai tā ir, bet, šāda politika nav jāatbalsta pārējiem komentētājiem.
0
dzerkaleliva > Nika 30.03.2014. 13.13
Ak, Dzeri, portālam ločmeļi ir tikpat nepieciešami, cik jebkurš auditoriju un publiku piesaistošs subjekts. Nu, uzraksta viņš glupību, uzreiz sākas diskašens un dzīvība. Savādāk jau ir vispār garu izlaistu. Tā kā …. Es nekad nebrīnītos, ja viss būtu otrādi nekā tas tiek pasniegts.
0
ligakalnina > Nika 30.03.2014. 13.56
Diskutēt ar kremļa troļliem nav adekvātāk, kā diskutēt ar ieslēgtu televizoru, kurš raida kādu ierakstītu programmu, nesaprotu, ko portāls zaudētu, ja viņi te nebūtu?
0
Inese 30.03.2014. 00.02
Ko 10 gadi NATO devuši pensionāriem, skolotājiem un ārstiem? Nabadzību.
5
Malda > Inese 30.03.2014. 00.27
Drošību ka neatnāks vaņkas un nesāks te visu pārveidot pa savam. Man tas ir gana daudz. Tev protams labāk patiktu vaņkas, katram savs.
0
Ligita Melece > Inese 30.03.2014. 04.05
Tu vecais fašists, ko Tu atkal muldi. Varu Tevi apbrīnot par to ka Tu vienmēr vari tik prasti MELOT! Bez NATO Tu varētu dzert vodku un svinēt pūtina panākumus Baltijā. Tu sapņo par deportācijām, demokrātijas izvarošanu un Kremlis Tev maksa par visiem Taviem idiotiskiem vārdiem un domām! Kauns, kauns saka viens kam brīvība no Kremļa ir svarīga!
0
Inese > Inese 30.03.2014. 08.03
Juri, es vodku dzeru arī ar visu NATO. Tas uzlabo veselību.
http://img-fotki.yandex.ru/get/3808/moro-vadim.9/0_4981b_dc329d9e_L.jpg
p.s. Vodku «Бедный еврей» intelektuāļi Boriss Akimovs un Vladimirs Sorokins atzinuši par otru labāko vodku Krievijas Federācijā, testa rezultāti šeit – http://www.snob.ru/selected/entry/8326
0
Dina > Inese 31.03.2014. 10.55
„Ko 10 gadi NATO devuši” …. Drošību ! … : ))))))))
Kā piemēroam šote:
Krievija 50 km no Latvijas robežas veido bāzi ar modernākajiem kaujas helikopteriem pasaulē
http://www.diena.lv/latvija/zinas/krievija-50-km-no-latvijas-robezas-veido-bazi-ar-modernakajiem-kaujas-helikopteriem-pasaule-14050222?cp=1?cp=1#comments
Nu re! Kāda prieka vēsts mūsu Aizsardzības un arī Ārlietu ministram, ko! Viņi tak tā gribēja, tā gribēja, lai NATO izvieto pēc iespējas vairāk savu lidmašīnu un trupiku Baltijā! Nu sapnis ir piepieldījies! Nato savas ļotenītes atveda, tagad krievi, atbildot uz to, uzbūvēs lidlauku 50 km no mūsu robežas, izvietos helikopterus, kuris līdz Rīgai pusstundā atskrien un tagad mūsu „drošība būs daudzkārt pieaugusi”, vai ne? Tā viņi stāsta … : )))
0
Timurs Čuntonovs > Inese 31.03.2014. 13.45
Ne jau visi pensionāri vēlas ar pastieptu roku staigāt gar Ušakova un Vj. Dombrovska kantori un lūgt cara papiņiem želastības dāvanas. Ir pensionāri, kas iztiek ar savu mazumiņu un viņiem ne prātā nenāk pārdot savu brīvību.
0