Lūgumraksts pēc maizes un sāls

121

Komentāri (121)

maija_br 23.03.2014. 18.46

Lai notiktu Eiropas Parlamenta vai Saeimas vēlēšanas vispirms likumdevējam jāsakārto likumdošana. Nav pieļaujams, ka par deputātu kandidātiem var būt personas, kuras piekopj pretvalstisku politiku. Piemēram: Tatjana Ždanoka, Alfrēds Rubiks, Boriss Cilēvičs un citi. http://ep2014.cvk.lv/saraksti/

+3
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 23.03.2014. 17.57

——-

http://www.pajamadeen.com/images/hiroshima-little-boy-atomic-bomb.jpg

Vienu tādu Hirosimas “Little boy” nevēlies, lai Uncle Sem uzdāvina?

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 22.03.2014. 14.30

More Severe Sanctions on Russia Are Needed

by Anders Aslund |

…………….

President Putin has so far received a free ride, and he is likely to enjoy it for as long as possible. What the Kremlin has forgotten is that its GDP is a tenth of the EU GDP, and European defense expenditures are not only far larger but also much less corrupt than those of Russia. It would be folly for Putin to challenge Europe in a real war, but one cannot count on Putin thinking rationally about such a prospect.

Europe therefore needs to rearm quickly, but war can be avoided only if the West applies its economic, technological, and political strength.

http://blogs.piie.com/realtime/?p=4256

+2
0
Atbildēt

0

v_laivins 22.03.2014. 14.20

Ļoti labs raksts.Paldies.Mani arī nesajūsmināja Sastrēgumstunda, kurā nevarēja nepamanīt I.Nagles sarauktās, gandrīz vai nobijušās acis, kad tika runāts par Krievijas iespējamo pretreakciju pret EU un ASV sankcijām. Maizes rieciens, iespējams būs plānāks, nu un? Vai tad nav svarīgāk izbadējušos agresoru apturēt atklātas agresijas sākumā, nevis gaidīt, ka tas pakamps visu Ukrainu, Moldovu un vēl sāks snaikstīties pēc Baltijas.

Latvijas masu mēdiju žurnalistiem, izņemot protams prokrieviskos un oligarhu mēdijus,vajadzētu būt kā normāliem latviešiem, ar pašlepnumu, ar savu stāju, mēģinot radīt konstruktīvu raidījumu,kur runātu par to kas valstij jādara ilgtermiņā, lai mazinātu savu ekonomisko un politisko atkarību no Krievijas, ko valstij un iedzīvotājiem darīt īstermiņā, lai mazinātu Krievijas iespējamās pretreakcijas izraisītās sekas. Pats galvenais nerādīties ēterā ar gandrīz saraudātām acīm, emocijas vajadzētu atstāt mājās, vai laist ēterā kādu kolēģi, kas ļaudīs raisa drīzāk optimismu, nevis otrādi. Patiesību jau var izstāstīt dažādi.

+15
0
Atbildēt

1

dro 22.03.2014. 12.30

Ja paši aprobežosimies ar palikšanu “katrs savā vietā”, tad mums nepalīdzēs ne ES, ne NATO, ne Dievs tas Kungs. Palīdz tiem, kuri paši cīnās, nevis tikai cer uz citu palīdzību.

Президент Европарламента Мартин Шульц уверен, что санкции против России не помогут изменить ситуацию в Крыму.

“То, что произошло в Крыму, противоречит международному праву, но является свершившимся фактом. Мы можем ввести жесткие экономические санкции, но это не поможет повернуть процесс в Крыму в обратном направлении”, – сказал Шульц.

Он подчеркнул, что Евросоюз будет готов принять третий пакет санкций против России в случае ее посягательств на другие регионы Украины.

“Если крымский принцип будет распространен на другие регионы, и если странам ЕС, где проживает российское меньшинство, будет угрожать подобное развитие, тогда ЕС, безусловно, будет вынужден ввести жесткие санкции. Но я думаю, что мы еще до этого не дошли”, – добавил он.

+4
0
Atbildēt

13

    egils_krastins > dro 22.03.2014. 13.37

    …Но я думаю, что мы еще до этого не дошли

    ***

    krievijas militārās mācības pie Latvijas robežas, regulārie lidojumi pārāk tuvu Latvijas robežai bez brīdinājuma/saskaņošanas un atvainošanos. Vai tiešām ar to ir par maz?

    Tad nu patiešām latvjiem jāgatavojas partizānu karam. Katrā ziņē ir labāk būs sagatavotam uz sliktāko.

    Man, starp citu, skolā bija militārā macība. Kalašņikovu saliku … neatceros laiku, bet otrais labākais klasē. No šaujamieročiem nav bail. Ja būtu jāizvēlas – piedzīvot kārtējo okupāciju vai cīnīties – noteikti izvēlētos cīnīties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 22.03.2014. 13.41

    Man vienmēr likās, ka esi sieviete, tara:) Iznāk, ka nē?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 22.03.2014. 14.01

    Kāpēc sieviete nevarētu piedalīties brīvības cīņās? :D

    Vai kādu pārsteidz Israēlas armijā dienošās sievietes? Visas ir gatavas aizstāvēt savu brīvību!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > dro 22.03.2014. 15.42

    “tara …Но я думаю, что мы еще до этого не дошли

    ***

    krievijas militārās mācības pie Latvijas robežas, regulārie lidojumi pārāk tuvu Latvijas robežai”

    – Pasaules praksē tas ir OK, vnk kas vainīgs, tas bailīgs. Nepilsonības likums un valodas represijas padara jūs par bailīgajiem.

    http://www.youtube.com/watch?v=hswcsheDM7s

    Samierienieties ar Latvijas krieviem un izjūtiet dzīves garšu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 22.03.2014. 16.07

    Visās ES valstīs, arī Latvijā, ir dota iespēja naturalizēties.

    Bērnudārzs!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > dro 22.03.2014. 18.31

    Taisnības labad vajag nulles variantu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 22.03.2014. 19.32

    Taisnības labad vajag nulles variantu.

    *****************************

    Tainīgumu regulē likumdošana.

    Taisnīgi būtu, ja visi pēc Latvijas okupācijas iebraukušie tiktu deporēti uz etnisko dzimteni.

    Jūsu ierašanās okupētajā teritorijā bija Ženēvas konvencijas pārkāpšana.

    1949. gada 12. augusta Ženēvas konvencija par civilpersonu aizsardzību kara laikā

    49. pants

    Deportācijas, pārvietošanas, evakuācijas

    “Okupētāja valsts nedrīkst deportēt vai pārvietot daļu tās civiliedzīvotāju uz teritoriju, ko tā ir okupējusi.”

    Jums ir dota milzīga labvēlība no Latvijas Republikas puses, jo esat saņēmuši nepilsoņa statusu ar iespēju naturalizēties.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > dro 22.03.2014. 19.53

    “Tainīgumu regulē likumdošana.”

    Krievu pasaulē visam pāri ir taisnīgums, kuram ir nospļauties uz likumdošanu un pārējiem niekiem.

    Kā jau Jēzus Kristus mums mācīja: ejiet jūs uzd*t ar savu Sabata godināšanu, ja mani mācekļi vēlas ēst, lai ēd jūsu it kā svēto maizi, pie kājas jūsu svētums.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 22.03.2014. 21.22

    Ja atsaucaties uz JK teikto, tad vajadzētu tā kā norādīt rakstu vietu.

    Te ir oriģinālais teksts:

    Mateja 12:1-8

    1 Tanī laikā Jēzus reiz gāja sabatā caur labību; un Viņa mācekļi bija izsalkuši, un tie sāka vārpas plūkt un ēst.

    2 Bet farizeji, to redzēdami, uz Viņu sacīja: “Redzi, Tavi mācekļi dara, ko sabatā nav brīv darīt.”

    3 Bet Viņš uz tiem sacīja: “Vai jūs neesat lasījuši, ko Dāvids darīja, kad viņš bija izsalcis un viņa pavadoņi?

    4 Ka viņš gāja Dieva namā un tie ēda skatāmās maizes, ko nebija brīv ēst ne viņam pašam, ne viņa biedriem, bet vienīgi priesteriem.

    5 Jeb vai jūs neesat lasījuši bauslībā, ka priesteri pārkāpj sabatā Dieva namā sabata dienu un ir nevainīgi?

    6 Bet Es jums saku: šeit ir kas lielāks par Dieva namu.

    7 Bet, kad jūs būtu sapratuši, ko tas nozīmē: Man patīk žēlastība un ne upuris, – tad jūs nebūtu šos nevainīgos nosodījuši.

    8 Jo Cilvēka Dēls ir kungs arī pār sabatu.”

    Jūsu interpretācija par Kristus teikto ir galīgi garām.

    Šeit galvenā doma ir: Man patīk žēlastība un ne upuris. Tas nekādā veidā neattaisno jūsu uzstādījumu – pie kājas jūsu svētums.

    Par tiem, kas nospļaujas uz likumdošanu….

    Apustuļa Pētera 1 vēstule 2:13-14

    13 Pakļaujieties ikkatrai cilvēku starpā ieceltai kārtībai Tā Kunga dēļ,

    14 gan valdniekam, kas ir pār visiem, gan pārvaldniekiem kā tādiem, kas viņa sūtīti, lai sodītu ļaundarus, bet atalgotu tos, kas dara labu.

    Atkal jūs esat pretrunā ar rakstiem.

    To, kas patiesībā ir Dieva Vārds, vislabāk paskaidro Jāņa ev. 1:1-3

    1 Iesākumā bija Vārds, un Vārds bija pie Dieva, un Vārds bija Dievs.

    2 Tas bija iesākumā pie Dieva.

    3 Caur Viņu viss ir radies, un bez Viņa nekas nav radies, kas ir.

    Jēzus Kristus ir materializējies Dieva Vārds.

    Lai Jums turpmāk veiktos labāk atstāstot JK teikto, nepieciešams vairāk laika veltīt Bībeles lasīšanai.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dro 23.03.2014. 13.05

    Protams,ka var. Saskaņā ar Hāgas konvencijas 42. pantu, teritorija ir okupēta, kad tā ir pakļauta naidīgas armijas faktiskai pārvaldei. Okupācija aptver tikai to teritoriju, kur šāda pārvalde ir noteikta un var tikt īstenota.

    PSRS ultimāts Latvijai.16. jūnijā plkst. 14.00 PSRS ārlietu tautas komisārs V. Molotovs nolasīja Latvijas sūtnim F. Kociņam PSRS valdības ultimātu, kurā bezierunu tonī tika pieprasīta Latvijas valdības atkāpšanās, jaunas valdības izveidošana ar no PSRS puses norādītām personām, un neierobežota padomju karaspēka kontingenta ielaišana Latvijā,[17] informējot, ka ja līdz plkst. 23:00 netiks saņemta pozitīva atbilde no Latvijas valdības, padomju Sarkanā armija bez kādas atļaujas no Latvijas puses ieies Latvijas teritorijā un pārņems to, ar spēku apspiežot jebkādu pretošanos. Šajā laikā Sarkanā armija jau bija okupējusi Lietuvu un īstenoja adekvātu operāciju Igaunijā.http://lv.wikipedia.org/wiki/Latvijas_okup%C4%81cija_(1940)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dro 23.03.2014. 14.49

    Draugi nedraud pielietot militāru spēku nepakļaušanās gadījumā.Arī veicot aplaupīšanu un draudot ar ieroci,uzbrucējs var piespiest upuri,lai tas pasludina uzbrucēju par draugu,kamēr policists paiet garām.Vai tas tiesā atceļ aplaupīšanas faktu?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 23.03.2014. 17.36

    ———

    http://1.bp.blogspot.com/-bxeH5sEkfXg/UBfM-CNENlI/AAAAAAAAABI/Tg3UMkxO0vw/s1600/Scylla_1.jpg

    Lai slavēts K.Ulmanis&V.Munters&Kr.Berķis – visa augstākā Latvijas politiskā un militārā vadība par saprātīgo lēmumu 1940.g.17.jūnijā!

    p.s. Latvijas “draugi” Vācijā un L-Britānijā par zemu novērtēja K.Ulmani un viņa vadīto komandu, jo iedomājās, ka pēc “uzmešanas” Ulmanis dosies pašnāvībā – un vēl Latvijas tautu paraus līdzi. Pārrēķinājās rietumnieki…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Māris > dro 24.03.2014. 20.39

    Mēs visi zinām, kas notika ar Somiem.

    1939. gada rudenī PSRS pieprasīja trīs Baltijas valstīm un Somijai ar to parakstīt savstarpējās palīdzības līgumus, kas ļautu izvietot to teritorijā PSRS kara bāzes. Igaunija, Latvija un Lietuva parakstīja līgumus un PSRS izvietoja attiecīgi 25 000 karavīru Igaunijā, 30 000 Latvijā un 20 000 Lietuvā.

    Somijas valdība atteicās parakstīt savstarpējās palīdzības līgumu ar PSRS. 1939. gada 30. novembrī PSRS iebruka Somijā, sākot Ziemas karu.

    http://lv.wikipedia.org/wiki/Otrais_pasaules_kar%C5%A1

    0
    0
    Atbildēt

    0

ingazilunska 22.03.2014. 12.17

Kopumā Uplejas raksts atstāj parastu latvisku iespaidu un ierastu pašapmānu, kurš tieši gadsimtu gaitā visvairāk iegāza latviešus: lūk, mēs te cerot, ka ar mums viss būšot kārtībā, tāpēc ar mums arī esot jābūt viss OK.

Mēs te daudz esot pūlējušies, iestājoties ES un NATO, un tāpēc šīs pūles nevarot palikt bez augļiem.

… IEBILSTU. Daudzi neveiksminieki arī tāpat bija domājuši.

Tas, ka jūs daudz strādājāt, vēl nav garantija, ka esat strādājuši pareizā virienā.

0
-4
Atbildēt

7

    egils_krastins > ingazilunska 22.03.2014. 12.23

    IEBILSTU. Daudzi neveiksminieki arī tāpat bija domājuši.

    ***

    Kuri tieši ir neveiksminieki – NATO un ES dalībnieki?!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > ingazilunska 22.03.2014. 13.01

    Visādas nevalstis, tādas, kā Ukraina.

    Ukrainai arī likās, ka Krievija nekādi neatņems Krimu, tāpēc Ukraina izvietoja pussalā daudzus tūkstošus karavīru. Nu, un kā tas Ukrainai līdzēja?

    Un par NATO runājot, ASV arī ir neveiksminiece tajā pašā Vjetnamas karā.

    Un par Lībiju runājot, vēstnieka nogalināšanu arī diez vai var nosaukt par veiksmes stāstu, kaut tieši ar ASV atbalstu tās izmaiņas Lībijā bija paveiktas.

    Nu, daudz būtībā to neveiksmju tiem pašiem NATO spēkiem vai ES valstīm. Kaut vai tā pati pasaules krīze, Kipra, Grecija, Spānija, Portugāle – vai veiskmes stāsts? Es gan šaubos.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ingazilunska 22.03.2014. 13.18

    Visādas nevalstis, tādas, kā Ukraina.

    ***

    Ukraina nav NATO un ES dalībvalsts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > ingazilunska 22.03.2014. 13.36

    Toties Grecija, Spānija un Portugāle ir gan, kas ir defolta priekšā.

    Un arī Turcija, kas joprojām okupē daļu no Kipras. Un kurā šobrīd Twitter ir aizliegts. Visas gan baigas veiksminieces un paraugvalstis.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ingazilunska 22.03.2014. 13.56

    Toties Grecija, Spānija un Portugāle ir gan, kas ir defolta priekšā.

    Un arī Turcija, kas joprojām okupē daļu no Kipras. Un kurā šobrīd Twitter ir aizliegts. Visas gan baigas veiksminieces un paraugvalstis.

    ***

    Un tāpēc Lielā un Pareizā Rosīja ies un visiem parādīs kas ir pareizi. Izveidos Eirāzijas Savienību ar Portugāli, Kipru un Turcija jau arī nekur nespruks. Visas tiks padarītas par Veiksminiecēm! Līdzīgi kā Abhāzija pašlaik…

    http://www.youtube.com/watch?v=_KKumwRiGDs

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > ingazilunska 22.03.2014. 14.12

    Bezjēdzīgi diskutēt ar bērnu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ingazilunska 22.03.2014. 14.27

    Bezjēdzīgi diskutēt ar bērnu.

    **************

    Vai to jūs sakāt par Olgu Konskuju, doc.filmas “Uroki russkovo” autori? Viņa tikai runāja ar cilvēkiem un filmēja to realitāti, kuru krievijas TV nerāda.

    Ja Jūs par bērniem uzskatāt IR komentētājus, tad jums šajā portālā nav ko darīt. Ejiet un diskutējiet ar lielajiem un krutajiem ļaužiem!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 22.03.2014. 11.49

“Apturiet Krieviju kamēr vēl nav par vēlu!”

Ar tādu aicinājumu pie bijušās Antihitleriskās koalīcijas valstu vadītājiem vērsās pēdējai Nirnbergas procesa liecinieks – 87 gadus vecais Josifs Gofmans.

http://www.unian.net/politics/899423-posledniy-svidetel-nyurnbergskogo-protsessa-obyyasnil-pochemu-sleduet-nemedlenno-ostanovit-putina.html

+7
-1
Atbildēt

3

    Inese > ievuliitis 22.03.2014. 16.12

    Berta, nefleitē, nevis pēdējais liecinieks, bet gan pēdējais aculiecinieks. NKVD darbinieks – бывший охранник главного обвинителя от СССР во время трибунала ;)

    http://www.bulvar.com.ua/images/doc/c42e4c6-60.jpg

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > ievuliitis 22.03.2014. 16.52

    Tāpēc, lai jūsu, Berta, piedāvātās ziņas virsraksts būtu pavisam korekts, tam būtu jāskan šādi:

    Staļina prokurora Rudenko miesassargs Josifs Gofmans: Apturiet Krieviju, kamēr vēl nav par vēlu!

    http://glavnoe.ua/UserFiles/Image/news/180320141801_101.jpg

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > ievuliitis 22.03.2014. 18.27

    Rudenko, Višinksijs, arī visi hoholi, vismaz abi no Ukrainas, kurā ir dzimuši; Rudenko ir tīrais ukrainis, Višinksim gan ir poļu saknes.

    Андре́й Януа́рьевич Выши́нский (польск. Andrzej Wyszyński; 10 декабря 1883 года, Одесса — 22 ноября 1954 года, Нью-Йорк) — советский государственный и партийный деятель. Дипломат, юрист, один из организаторов сталинских репрессий.

    Отец, выходец из старинного польского шляхетского рода Януарий Феликсович Вышинский, был провизором; мать — учительницей музыки.

    После смерти Сталина министром иностранных дел вновь стал В. М. Молотов, а Вышинский был назначен представителем СССР в ООН.

    Скоропостижно скончался от сердечного приступа в Нью-Йорке[13], был кремирован, прах помещён в урне в Кремлёвской стене на Красной площади в Москве.

    Рома́н Андре́евич Руде́нко (30 июля 1907 года, г. Носовка Черниговской области УССР, — 23 января 1981 года, г. Москва, РСФСР, СССР) — советский государственный деятель, Действительный государственный советник юстиции (1953), Генеральный прокурор СССР (1953—1981), Герой Социалистического Труда (1972), член ЦК КПСС (с 1961).

    Главный обвинитель от СССР на Нюрнбергском процессе.

    Родился 17 (30) июля 1907 года в селе Носовка ныне Черниговской области Украины в бедной крестьянской семье. Украинец. Член ВКП(б)/КПСС с 1926 года. В 1929 году по решению Черниговского окружного комитета партии был направлен на следственную работу в окружную прокуратуру, где в том же году становится старшим следователем. В 1937—1938 гг. — прокурор Донецкой области, в 1938—1940 гг. — прокурор Сталинской области. Во время Большого террора был членом тройки УНКВД по Донецкой области.[1]

    С 1942 — заместитель прокурора УССР, в 1944—1953 — прокурор УССР. Главный обвинитель от СССР на Нюрнбергском процессе (1945—1946 гг.

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 21.03.2014. 17.37

Dānijas, Nīderlandes, Zviedrijas pilsoņi mūs nesapratīs – Viņi, kuri nav piedzīvojuši Staļina okupāciju, nesapratīs, ka Hitlers salīdzinoši bija ziemassvētku vecītis.

+10
-1
Atbildēt

3

    tuba76 > gundega_heiberga 22.03.2014. 01.00

    Jā viņiem ir grūti iedomāties, uz ko ir spējīgi šie imperiālisti.

    Bet viņi ir mācījušies vēsturi – ne to, ko mums mācīja padomju skolās.

    Troļļi darbojas arī viņu mēdijos. Tikai šajās diskusijas ir mazāk emociju, cik man nācies novērot. Vairāk figurē pragmatisms un racionālisms. Bet veltas troļļu cerības, ka viņiem izdodas visus muļķot.

    Te ir pāris komentāri, kurus ievēroju zviedru Dagens Industri

    “Viens no mums nav ES pilsonis, to var tik labi saprast pēc tava izteikti briesmīgā izteiksmes veida. Tavi jautājumi nav plika ūdens vērti, jo ir atkarīgi no kādas impotentas izbijušas lielvaras, kas ieņēmusi savu kaimiņzemi…. Te vispār nav nekā tāda, kas būtu svarīgs šajā kontekstā.”

    “Pa dažām minūtēm divi krieviem draudzīgi komentāri saņēmuši 67 balsis, gandrīz tikai 5 (no 5) punktiem. Varat būt droši, ka pēc brīža būs vēl vairāk 5-punktes kāz zalves no ložmetējiem. Skaidrojums ir tāds, ka Krievija 2012. gadā iepirka datorprogrammas, ar kurām Kremlis var valdīt pāri sociālajiem mēdijiem, diskusijām un komentāriem ziņu mājaslapās. Krievi līdzīgi biržu robotiem var zibens ātrumā šaut uzskatus, lai radītu iespaidu, ka krieviem draudzīgi komentāri ir ļoti populāri.”

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > gundega_heiberga 22.03.2014. 12.14

    “Skaidrojums ir tāds, ka Krievija 2012. gadā iepirka datorprogrammas, ar kurām Kremlis var valdīt pāri sociālajiem mēdijiem, diskusijām un komentāriem ziņu mājaslapās. Krievi līdzīgi biržu robotiem var zibens ātrumā šaut uzskatus, lai radītu iespaidu, ka krieviem draudzīgi komentāri ir ļoti populāri.”

    – Kāpēc tad šie naidīgie krievi atstājuši vietni “Ir” bez savas uzraudzības?

    Kaut kas nav redzams, ka te plusos un mīnusos plosītos Krievijas Federācijas viedokļu uzspiešana.

    Tieši pretēji, nacionālisms gūst atbalstu, bet Krievijai (un vesalam saprātam) draudzīgie komentāri saņem mīnusus.

    Kaut kas ar loģiku te nav kārtībā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 23.03.2014. 21.53

    Vita, nu labi, labi. (kuš, kuš).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Aile 21.03.2014. 15.38

Tagad,lūk,mēs atsaucamies uz tautas nemaldīgo intuīciju,bet euro mēs ieviesām bez tautas piekrišanas paprasīšanas.Tā bija kārtīga cūcība,kuru nedrīkst aizmirst pirms vēlēšanām.Ar visu krievu agresijas pieredzi.

0
-10
Atbildēt

13

    Signija Aizpuriete > Ieva Aile 21.03.2014. 15.51

    ——

    Kas ir “tauta”? Kas ir tā Latvijas tauta, kurai saskaņā ar satversmes 2-o pantu “suverēnā vara pieder”? Ne bez pamata jau oligarhi un kampēju šlaka obligāto karadienestu atcēla – apjēdz Jevropas labumu dalitāji, ka pēc “treknajiem” gadiem var nākties atbildēt:

    “Eirobarometrs: pieaug latviešu neapmierinātība ar valsts attīstības virzienu”

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/eirobarometrs-pieaug-latviesu-neapmierinatiba-ar-valsts-attistibas-virzienu.d?id=44209265#ixzz2wba1HzsX

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Uģis > Ieva Aile 21.03.2014. 16.54

    Piekrītu autorei. Paldies par rakstu.

    Ērik, eiro mēs nevarējām ieviest ar tautas piekrišanu, jo valdība nebija gaidījusi anti-eiro kampaņu, nogulēja tās sākumu un neprata likt tai pretī pārliecinošu un tautai saprotamu eiro kampaņu.

    Varam tikai minēt, kas bija anti-eiro sponsori. Ja tu, Ērik, domā, ka Latvijas tautas vairākums ir pret eiro, tad šī ir tā retā reize, kad latviešu tauta ir vienota ar Krievijas politikas scenāristiem.

    Mans vērtējums par eiro ieviešanu Latvijā – valdības rīcība bija nemākulīga, bet pareiza.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Aile 21.03.2014. 17.25

    Par cik tad mēs esam tagad tuvāk rietumiem pēc euro ieviešanas?Tuvāk par poļiem?Kā mums tas palīdz pret Krievijas agresiju??Vai ”nabaga krieviņi” tagad ir mazāk ušķemļonnije un viņus vajag mazāk aizsargāt pret drausmīgajiem latviešu fašistiem un nacistiem,ja euro ir ieviests?Varbūt ka vienkārši varai jēdzīgu argumentu nemaz nebija,jurrri,ko likt pretī euro pretiniekiem,pat ar visiem iedalītajiem miljoniem eurokampaņai?Nu ko var darīt,ka reizēm viedokļi sakrīt pat ideoloģiskajiem pretmetiem,arī NA reizēm balso tāpat kā SC.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ir_lv > Ieva Aile 21.03.2014. 18.15

    Ērik, eiro labumus mēs šobrīd izjūtam ļoti tieši, proti, vispār nav un nevar būt tēmas par spekulantu uzbrukumu vietējai valūtai. Mēs, protams, nezinām, kā būtu, ja būtu, taču ir ļoti iespējams, ka ievērojot stresu, nestabilitāti, baismas, u.t.t. atrastos gudrinieki, kas izdomātu “paspēlēties” ar latu, nežēlīgi nopelnīt un pie reizes radīt vēl lielāku stresu un nestabilitāti.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ieva Aile 21.03.2014. 18.19

    Nezinu – man nav nekādas nostalģijas pēc lata. Mūsu nauda bija skaista un izcili dizainēta, tam jāpiekrīt.Bet eiro arī ir stilīgs. man pat šķiet, ka eiro vizuālā ideja ir paņemta no mūsu latiem – tāds pat vispārināts attēls, bez konkrētības. Nav zaķīšu un kaķīšu, fotogrāfisku portretu, nav ķeburaina smalkā raksta.

    Vienīgais – pārāk lielas monētas – ar tām tagad visiem pilni maki….

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Aile 21.03.2014. 19.54

    Blakus ir Lietuva,vai kāds spēlējas ar litu,izmantojot stresu,briesmas utt.?Šā vai tā, efektu varēsim redzēt tik pēc zināma laika.Bet galvenais jautājums pašreiz šeit ir par demokrātijas neievērošanu,ko tauta atcerēsies.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ir_lv > Ieva Aile 21.03.2014. 21.26

    Nu.. tauta patlaban izliekas bišķin pakurla ar vienu ausi… Me, piemēram, ejot balsot par iestāšanos ES, zināja, ka iet balsot arī par eiro ieviešanu kaut kad nākotnē. Par to nebija nekādu šaubu. Turklāt šis desmit gadu laikā bija jau trešais mēģinājums ieviest eiro, otrais gan tāds deklaratīvi nenopietns no stabilitātes garanta Kalvīša puses, bet fakts tāds ir. Pie pirmā mēģinājuma, starp citu, Lietuva bija visdusmīgākā, jo “noairēja” dēļ pavisam nelielas inflācijas pārsniegšanas, faktiski sīkuma.

    Un es jau neteicu, ka noteikti kāds spēlētos, bet riski būtu lielāki kā parasti. Ievērojot mūsu nervozo publiku, paldies, labāk, ka tādu nav vispār.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    frauke_naue > Ieva Aile 22.03.2014. 03.19

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Aile 22.03.2014. 10.41

    Ingvilda,arī dažs labs izliekas kurls,kad viņiem saka – par Lisabonas līgumu,kurš izmainīja ES iekšējos noteikumus,tautai neļāva balsot.Un par ieviešanas termiņu tas pats.It kā krīze Grieķijā,Kiprā,Spānijā un jostas savilkšana Latvijā kardināli nebūtu izmainījusi situāciju.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ir_lv > Ieva Aile 22.03.2014. 16.06

    Ērik, cik valstīs bija referendumi par Lisabonas līgumu? Ja godīgi, es neatceros skaitu.

    So what – krīzes un jostas savilkšana? Neviena krīze un jostas savilkšana nav mūžīga. Brīdis bija labs, valdība izmantoja…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Aile 22.03.2014. 16.35

    Ingvilda,kāda starpība,cik valstīs bija vai nebija?Pie mums nebija referenduma par Lisabonas līgumu.Līdz ar to atsaukties uz balsošanu par iestāšanos ES nav korekti,ja izdarītas izmaiņas,neprasot tautai.Bet par labo brīdi jostas savilkšanai – kam bija,kam nebija piemērots brīdis.Tie,kuriem nebija piemērots brīdis,par šīm partijām vairs nebalsos.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ir_lv > Ieva Aile 22.03.2014. 17.38

    Ērik, liela starpība. Tāds nedrošs avots kā wikipedia ziņo, ka referendums notika tikai vienā valstī, proti, Īrijā. Visur citur līgums ratificēts tikai parlamentu līmenī. Tad visai Eiropai ir jājūtas apčakarētai?

    Tā katra brīva izvēle, par ko balsot un uz kādām emocijām balstīties, izvēloties arbilstošu sarkastu… Var jau arī skatīties zombojasciku un sapņot, ka pareizā sapņu zeme ir kaut kur TUR. Bet var domāt ar racionāli un ar prātu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Aile 22.03.2014. 18.03

    Ingvilda,šī nu bija kārtīga atbilde ”ar prātu”:D Kā jūtās Eiropā,tas lielā mērā atkarīgs no tās pašas pieminētās zombīkastes,kurā stāsta,cik ļoti jauki mums iet un cik gan labs ir euro :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

Bebrs 21.03.2014. 14.33

Pareizi vārdi un domas pareizā vietā un pareizā laikā! Paldies!

+39
0
Atbildēt

0

Zanda 21.03.2014. 14.26

Ļoti vērtīgi jums visiem ir izlasīt Paula Stelpa sacīto rakstā “Maidana saldais skurbums”

http://www.philos.lv/Maidana.html

+1
-11
Atbildēt

8

    ievuliitis > Zanda 21.03.2014. 14.31

    Cik var bāzt vienu un to pašu “tuftu”? Sen visi ir tevi atkoduši un nepievērš vairs uzmanību.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zanda 21.03.2014. 14.58

    Izlasi, labāk, Kunderas “Esamībais nepanesamais vieglums”, vai kā līdzīgi, tulkoju no krievu valodas, par Čehijas okupāciju 68 gadā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > Zanda 21.03.2014. 15.08

    beidz, Džeri. Zanna visticamāk nelasa neko. Iepeisto tikai iedotos tekstus.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    DivasDveseles > Zanda 21.03.2014. 23.27

    Betiņ, aitiņ: Čemodāns- lidosta- Brisele.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    DivasDveseles > Zanda 22.03.2014. 12.18

    Jūsu mīnusiņi mūsu pasaulē ir plusiņi. Liekat tik mīnusiņus. Pēc tiem var redzēt cik Stelps pareizi raksta. Jo vairāk jūsu mīnusiņu, jo Stelpam labāks raksts iznācis!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Zanda 22.03.2014. 16.33

    Kas tā jūsu pasaule ir, lūdzu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    DivasDveseles > Zanda 22.03.2014. 18.27

    tarai: Tā ir tā pasaule, kuru izlaupat. Tā ir tā pasaule, uz kuras rēķina jūs dzīvojat un parazitējat. Tā ir tā pasaule, kurā jus esat cērmes.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Zanda 22.03.2014. 20.39

    Paldies par skaidrojumu! Ļoti tēlaini!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Anita Priede - Pried 21.03.2014. 14.17

Putins ir pamanījis, ka daudzi politiķi, sakot “demokrātija”, domā “neierobežots kapitālisms” un tikai rēķina “kas man par to būs?”.

Patiesībā vārda brīvība ir svarīgāka par putras bļodu. Vairāk par to: http://odo.lv/Blog/140316

+1
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 21.03.2014. 13.30

Raiņa atklāsme par lieluma un gribas tiešo proporcionalitāti, protams, ir klasika un to jāatceras ikdienā. Tajā pašā laikā neadekvātā Puķina runa vairāk mudina domāt,ka uztraukumam nav pamata. Kremļa vīrelis melu impēriju drīzāk sagraus, ne nostiprinās. Ilustrācijai – Krimu pamet 25000 iedzīvotāju.

+8
-1
Atbildēt

4

    ievuliitis > gundega_heiberga 21.03.2014. 13.57

    Tev noteikti IR taisnība, ka to “melu impēriju drīzāk sagraus, ne nostiprinās.”

    Jautājums tikai, cik dārgi tas cilvēcei maksās? Un te es nedomāju ekonomiskus vai finanšu zaudējumus, bet reālas cilvēku dzīvības – simti, tūkstoši, miļjoni?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gundega_heiberga 21.03.2014. 14.03

    Ja krievi no turienes neaizvāksies, Krima būs militārs placdarms, bez jebkādas normālas ekonomikas. Te jau puiši iekš IR rakstīja, ka civilās aviācijas reisi uz Simferopoli būs aizliegti, jo tā ir anektēta teritorija. Līdz ar to tūrismam ir finito, augļu un dārzeņu tirdzniecībai tāpat gals. Vietējiem tur vienkārši nebūs ko darīt.

    Aizbēgušo un padzīto cilvēku vietā tiks izmitināti krievu militāristi, tāpat kā Rīgā pēc pirmās un otrās krievu okupācijas.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 21.03.2014. 14.31

    betijacelmale,

    Jācer, ka kodolpogu nespaidīs. Visam pārējam pie kremliniem cena nemainīga – cilvēks nemaksā neko.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 21.03.2014. 13.29

Par “neizdevušos valsti”.

Aizvakar stāvot rindā pie tirgus letes dzirdēju fragmentu no divu krievu sarunas. tajā viņi ar ļaunu prieku runāja par Ukrainu. Īpaša viņu sāpe bija par Ukrainas ekonomiku :). Viens no diskusijas dalībniekiem lietoja apzīmējumu “dira”. otrs ņirdza, kā amerikāņi viņus ir uzmetuši

Viņus zombē, ka Ukraina nav valsts, bet teritorija bez piederības.

p.s. Kādam šķiet, ka tā ir mūsu Latvijas tauta?

+23
-4
Atbildēt

6

    gundega_heiberga > Ojārs 21.03.2014. 13.37

    Informatīvajā karā Latvija padevās bez cīņas. Pametām cittautiešus pilnīgā dezinformācijas varā, tas skāra arī pašus. Muļķiem atkal būs par ko brīnīties.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 21.03.2014. 13.42

    Informatīvajā karā Latvija padevās bez cīņas

    ———————–

    par kuru periodu Tu runā?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Ojārs 21.03.2014. 14.25

    Apmēram kopš 2013.g.decembra īpaši.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 21.03.2014. 14.49

    Apmēram kopš 2013.g.decembra īpaši.

    ————————-

    Kas tad notika? Un ko vispār var izdarīt tik īsā laikā no pērnā decembra līdz š.ģ. februārim?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Ojārs 21.03.2014. 17.47

    Var ignorēt Krimas krievu viedokli – iedurt viņiem mugurā. Tautiešu nodevība. Krimas ukraiņi un tatāri mazāk pārsteigti – tie saprot, ar ko jārēķinās. Pirmajā lasījumā – 25000 Krimas bēgļu.

    Jābūt uzmanīgiem, vai Kiseļovs neseko ar kodolieročiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ojārs 22.03.2014. 09.43

    Es domāju, ka informatīvais karš mūsu valstī sākās vēl pat pirms 4.maija Deklarācijas. To karu esam zaudējuši jau sen.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

tuba76 21.03.2014. 13.18

Klausos Krustpunktus Latvijas Radio. Kāda sieviete uzdeva jautājumu par gatavību civilajai aizsardzībai uzbrukuma gadījumā – kā rīkoties praksē?

Tas sasaucas arī ar manām pārdomām pēdējā laikā. Es sevi pieskaitu pie praktiski pesimistiskajiem romantiķiem. Kas nozīmē pamatā – rēķinies ar sliktāko, esi tam gatavs, bet ceri, ka tas nenotiks.

Tāpēc man šķiet tikai loģiski, ja valstij būtu stratēģisks plāns – fonds, kurā būtu paredzētas iespējamās vajadzības un veidi, kā kritiskā brīdī savu artavu varētu dot arī ārzemēs dzīvojošie tautieši. Līdzekļu, materiālo nepieciešamību (pārtika, apģērbs, medikamenti u.c.) nodrošināšana, palīdzība iespējamiem bēgļiem utml.

+17
-2
Atbildēt

7

    Inese > tuba76 21.03.2014. 22.38

    Nu, un kādu “artavu” varētu dot tu, ārzemēs dzīvojošā “tautiete”?

    http://s1.goodfon.ru/image/4240-1280×1024.jpg

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 22.03.2014. 00.15

    Saskaņā ar UNICEF datiem 90% no kara upuriem ir civiliedzīvotāji. Apmēram puse no viņiem ir bērni. Īpaši cieš meitenes un sievietes, kuru izvarošana tiek izmantota kā ierocis, lai salauztu psihiski meitenes un sievietes un pazemotu pretinieku.

    http://www.youtube.com/watch?v=urVU3WIf83A

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 22.03.2014. 00.24

    Krustpunktiem šodien arī zvanīja sieviete, kuras ģimene labā atmiņā iepriekšējais krievu iebrukums – viņa raudāja ēterā. Bet to jau troļļiem laikam nesaprast.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > tuba76 22.03.2014. 01.46

    Krustpunktiem regulāri zvana psihiski slimi cilvēki.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > tuba76 22.03.2014. 16.59

    Vita, tādi ločmeļi jau ir pirmie izvarotāju rindās…

    http://www.youtube.com/watch?v=sqQ7s_USHuI

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > tuba76 22.03.2014. 23.57

    Par ko viņa tajā video murgo?

    Visi tie mežoņi viens otru bendē, neviens nav labāks par otru.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    neonbanquet > tuba76 23.03.2014. 22.27

    Diezgan tizla montāža. Kā var tādu jēlību uztvert par patiesību? Tās sievietes tajā video, kādā valodā viņas runā? Mutes kustības neatbilst dzirdamajiem vārdiem.

    tara, neuztver to par apsaukāšanos, bet jākonstatē fakts – tu vienkārši esi dumja. Pameklē inetā info par gruzīnu un osetīņu vēsturiskajām attiecībām, par notikumiem šajā reģionā 20.gs. sākumā, pieliec tam klāt kaukāziešu mežonīgo dabu un sapratīsi (varbūt), kā mežoņu ego izpaužās, kad to aizķer.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 21.03.2014. 12.54

Vai kāds te varētu ielikt citātu no iepriekšējās Sastrēgumstundas? Oto Ozols par naudas pelnīšanu signalizācijas trauksmes pavadībā, līdz iebrūk griesti?

No 29. minūtes.

+21
-5
Atbildēt

14

    silvija_vitina > ievuliitis 21.03.2014. 13.31

    Jā tas bija ļoti spēcīgi pateikts. Varbūt arī nav nepieciešams precīzs citāts, taču metafora ir ļoti skaidra. “Brīdī, kad jau trešo reizi skan trauksmes zvans, mēs joprojām domājam par naudas pelnīšanu, nevis drošību. Līdz iebrūk griesti”. ļoti spēcīga metafora, visu cieņu Otto Ozolam.

    Sastrēgumstundā Ozolam bija vēl viena spēcīga uzruna – Ulmanim, kurš nes “tā Ulmaņa” uzvārdu, par sēdēšanu čekistu ložā. Lai vai kā, bet šķiet, Ulmanim beidzot līdz muguras smadzenēm aizgāja, ka ģinamo nav sports. ģinamo ir politika.

    +28
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.03.2014. 13.58

    Bija gan spēcīga.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ievuliitis 21.03.2014. 14.14

    visu cieņu Otto Ozolam

    —————————-

    Vai atceraties kā pirms gada IR redakcija mēģināja “noēst” Ozolu, kad viņš neilgu laiku vadīja LTV diskusiju raidījumu ar politiķu un žurnālistu piedalīšanos? Ja nemaldos, IR īsā laikā uzcepa kādus trīs spēcīgus rakstus par Otto Ozola neprofesionalitāti un tamlīdzīgi.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.03.2014. 14.27

    andrej, es atceros tos raidījumus. Bija arī neprofesionāli. Man nepatika. Tas netraucē man cienīt Oto Ozolu par pozīciju, ko tas izteica raidījumā.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ievuliitis 21.03.2014. 14.40

    Andrejam

    Atzīšos, es arī biju Ozola “rējēja”, kā tu saki. Un joprojām uzskatu, ka viņa mēģinājums iekāpt raidījuma vadītāja kurpēs bija visnotaļ neveiksmīgs. Tie raidījumi nebija skatāmi. Ne jau tāpēc, ka Ozols ir slikts, vienkārši – neatbilstīgs. Nu nav patīkami, ka raidījuma vadītājs nemitīgi minstinās, pārsakās, krēslā dīdās un nespēj savaldīt stresu.

    Tiesa, ir mums vēl viens otrs personāžs, kuru ieraugot tiešraidē, jāsāk svīst pašiem – kas nu būs. Stipri augstākos plauktos, kur profesionalitāte un piemērotība nav kritērijs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ievuliitis 21.03.2014. 14.45

    Betij, vai Ozols bija vienīgais, kuram ne pārāk sekmējās ar pirmo raidījumu vadīšanu?

    To pašu atceros par Intu Lasi (pēc Strautmanes), vēlāk Nagli (cik viņa bija neveikla pirmajos deFacto raidījumos, kad aizgāja Krauze).

    Uzbrukumi Ozolam sākās pēc pirmā raidījuma. IR naidam bija citi iemesli.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ievuliitis 21.03.2014. 14.57

    andrej,

    tiešām bija arī citi iemesli. Attiecīgo raidījumu bija sācis vadīt, neatceros – Krauze vai Geste. Vadīja ļoti labi. Jau no paša sākuma. Abus divus, kas viņam tika doti. Tas tomēr netraucēja toreizējam šefam (laikam jau tak vēl Kotam) viņu noņemt. Vēl jau bija (arī neatceros – pirms vai pēc Ozola) Ziņu dienesta vadītājs Dzintris Kolāts. Arī gribēšana lielāka nekā varēšana.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.03.2014. 15.18

    Atvainojos, ja vakarā nebūs aktālāka tēma, varēsim atgriezties pie TV tēmas. Pagaidām atvados.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.03.2014. 21.22

    Vai mēs atceramies sarkanu rožu klēpi, ko Ozols pasniedza Ingunai Sudrabai? Ka tik tas nebija pirmais vai viens no pirmajiem Ozola raidījumiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > ievuliitis 22.03.2014. 02.26

    Kāds nu vēl “Otto Ozols”, Berta? Mārtiņš Barkovskis šamais iraid. Izlasi labāk, ko raksta Veidemane Elita un Daukšte Anita:

    raidījuma dalībniekiem vārda brīvības ietvaros nevar pārmest, ka viņi runāja to, kas acumirklīgi atradās uz mēles, taču raidījuma moderatoram Mārtiņam Barkovskim (kas sevi sauc par Otto Ozolu) vajadzēja saprast, ka viņš ir tas, kuram jāvada diskusija, nevis jāļaujas žurnāla Ir galvenās redaktores Nellijas Ločmeles agresīvajam spiedienam

    interesanti, ka par citu mediju «atkarību un pērkamību» 100. pantā runāja tikai tie, kuri kādreiz strādājuši laikrakstā Diena. Acīmredzot pašu pieredze nekad nepieviļ. http://nra.lv/viedokli/anita-daukste-5/87145-latvijas-televizijas-vadibai.htm

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > ievuliitis 22.03.2014. 02.49

    andrejs Betij, Uzbrukumi Ozolam sākās pēc pirmā raidījuma. IR naidam bija citi iemesli.

    ====================

    http://zagarins.net/sveiks/bildes/Ruhnu/img09.jpg

    Un to naidu sauc par neprofesionalitāti!

    Āzis par žurnālistu

    „100.panta preses kluba” (ne)vadītāja izvēle kārtējo reizi apliecina, līdz kādam kraham ir nodzīta LTV

    http://www.ir.lv/2013/1/14/azis-par-zurnalistu

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    valdis > ievuliitis 22.03.2014. 10.45

    Ilgstoši 100.pantu vadīja M.Gailītis, lauzīdams rokas, bet kaut kā neatceros ne vārda ne par āžiem, ne par dārzniekiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 22.03.2014. 11.35

    andrejs. Visaizkustinošākā bija puķu pasniegšana Sudrabai:):):)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

mcgh 21.03.2014. 12.41

Tieši saskaroties ar konkrētiem faktiem par to, kā mūsu valsts tiek izpārdota ārzemniekiem (konkrētajā gadījumā tas ir vācietis, nevis krievs, kam VID piedeva 212000Ls nodokļu parādu) ar VDK pēcteča VID svētību, kurš uzbrūk tiem, kas par tādām rebēm runā skaļi, raksta brašās frāzes vairs nenostrādā. Ko tad aizstāvēt? Nabadzību? Valsts izzadzējus no Rietumiem un VID ekonomisko un elementāras cilvēktiesības pārkāpjošo agresiju? Tas , ka var ienākt krievu armija, ir ļoti reāli un diemžēl, jāatzīst, ka valsts, veicinot nabadzību, rūpniecības iznīcināšanu, valsts vērtību izpārdošanu ārzemniekiem, veicinot diskrimināciju valsts iestādēs pēc materiālās un sociālās piederības (tas pats VID šķiro mazturīgajos un turīgajos, kam atļauts viss)m iedzīviotāju ekonomisko deportāciju, ir darījusi visu iespējamo, lai iedzīvotāju patriotisms tiktu no viņiem izdzīts kā ar dzelzu rīkstēm.

+3
-18
Atbildēt

4

    Ojārs > mcgh 21.03.2014. 13.20

    beidz murkšķēt, tas ir bezjēdzīgi. šeit nav tava mērķauditorija.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > mcgh 21.03.2014. 22.59

    Ha, mērķauditorijai patiesība, nekad nav patikusi. Valstij ir atlikuši vēl maksimums 5-7 gadi, kurš dod vairāk? Es reāli dodu 4 gadus vēl.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > mcgh 21.03.2014. 23.07

    1. Pēc gadiem 3-4 nāk totālākā demogrāfijas bedre komplektā ar aizbraukušo neatkarības laika pirmo paaudzi.

    2. Pēc gadiem 10 nāk totāli izcirsti meži un atlikušo resursu izbeigšanās, kā zināms pārējā, apstrādes rūpniecība jau ir beigusies.

    3. Pēc gadiem 5 nāk par UA izpārdotie pēdējie nekustamie un zemes.

    4. Pēc gadiem 3-5 apstāsies aizdzīto un aizmukošo naudas pārvedumi.

    5. Visbeidzot 2020.tiks nodzēsta pēdējā gaisma, ja tāda vēl, kur spīdēs, izbeidzoties ES Kohēzijas naudai. Uz to brīdi mums pēc iestāšanās noteikumiem jābūt 20 gadu laikā izlīdzinātiem ar veco ES. Reāli uz to brīdi būs nozagts un sagrauts viss, kas vēl nav nozagts un sagrauts, jo pēc tam jau vairs nebūs nekā.

    Vai kādā brīdī šo murgu savākt būs sagribējās Putins, neesat naivi, kam viņam šo vājprātu, ja nu vienīgi, lai rietumus pakaitinātu, ar savu īpatnējo humora izjūtu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > mcgh 21.03.2014. 23.21

    Noziegums ir, ka visas šīs dāvinātās un pēdējās iespējas iztirgotās naudiņas tiek elementāri ieskaitītas IKP, tā radot ilūziju par ekonomikas veiktspēju, kas realitātē ir uz pusi mazāka un ar katru gadu arvien vairāk rūkoša.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Ojārs 21.03.2014. 12.31

1998.gada tautas nobalsošana par pilsonības likuma grozījumiem

——————————————–

Pateicoties smadzeņu skalošanas operācijai, kur aktīvākā loma bija patiesības ministrijai exDienai, mēs esam nonākuši pie Kremļa partijas vadītas Rīgas (un arī Rēzeknes) domes. Par lielāko frakciju SAeimā nemaz nerunājot.

+18
-6
Atbildēt

0

ligakalnina 21.03.2014. 12.31

Daļēji var piekrist, tik traki jau nav, bet, runājot ar cilvēkiem, var pateikt vienu – cilvēki ir nobijušies un, redzot, kāda ir Eiropas, un, arī ASV reakcija uz Ukrainas daļas okupāciju, tipa, nu kā mēs piemērosim sankcijas, kuras mums pašiem “sitīs pa kabatu”, “gan jau viņš apdomāsies”, nu jau no “kreisajiem” dzird, tipa, “vispār jau, kaut kur to Krieviju var saprast”, utt.

Gan ASV, gan Lielbritānija garantēja arī Ukrainas teritoriālo vienotību, kad tā atteicas no atomieročiem, un kas tagad, Lielbritānija atteicas piemērot pat vīzu sankcijas pret Putina draudziņiem un bagātiem krieviem, jo tas nav izdevīgi tās ekonomikai, ļoti “principiāli un tālredzīgi”.

Un tagad reakcija uz Krimas okupāciju ir, kāda ir,daudzi, pat vairākums, absolūti netic, ka, ja kādu dienu te ienāks krievu armija, NATO Latvijas dēļ uzsāks karu ar kodolvalsti, ja pat izšķirties par adekvātām ekonomiskām sankcijām un piebremzēt agresora visatļautību Rietumi nav spējīgi, visi taču saprot, ka paši mēs sevi aizsargāt nevaram.

Tā ka, tautā, principā, valda diezgan liels satraukums un pesimisms, un ne bez pamata, izskatās, pasaule ir mainījusies, un “dūrei tik spēks”, visas starptautiskās vienošanās un garantijas var izmest miskastē.

+13
-11
Atbildēt

11

    Ojārs > ligakalnina 21.03.2014. 12.34

    Tā ka, tautā, principā, valda diezgan liels satraukums un pesimisms, un ne bez pamata

    —————–

    zināma daļa no tautas uztraucas par to vai nākamajā sezonā Rīgas Dinamo varēs spēlēt KHL.

    Kad krievi atkal sāks izsūtīt latviešus, nešķirojot vai tu esi ģinamas fans, vai neesi, tad jau būs par vēlu.

    +24
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 21.03.2014. 13.46

    dzeris49 cilvēki ir nobijušies

    _____________________

    Tāds jau arī ir pļuķina un viņa atbalstītāju – 80% krievijas iedzīvotāju un 90% Latvijas krievu mērķis, lai mēs baidītos un aiz savām bailēm sāktu darīt viņiem izdevīgas muļķības, piemēram nepāriet uz vienotu izglītības sistēmu, mīkstināt valodas lietošanu, dot tiesības nepilsoņiem pašvaldību vēlēšanās utt.

    To nedrīkst pieļaut.

    Tagad daži runā par zaudējumiem ekonomikai no sankcijām. Tie nestādās priekšā, kādi zaudējumi būtu, ja mēs nebūtu ES un NATO.

    Jā, protams, mēs varam prasīt kompensāciju par to no ES, jo Portugālei vai Spānijai zaudējumi noteikti būs mazāki, taču neatbalstīt BARGU sankciju ieviešanu pret krieviju, var tikai tuvredzīgs muļķis. Ja krieviju neapstādinās tagad, tad pēc gada nekādas tirdzniecības vispār nebūs un tie bļāvēji varēs sēdēt Londonā uz čemodāna, ja vien paspēs aizmukt…

    +28
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 21.03.2014. 14.01

    Bet tie, kas neaizmuks, varēs turēt pie durvīm sapakotu čemodānu ar siltām drēbēm, higiēnas līdzekļiem un citām pirmās nepieciešamības precēm.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.03.2014. 14.04

    Nebūs nekādas bargas sankcijas, stratēģi, kā Tetčere un Reigans, vairs nav, visi domā tikai par naudu un nākamajām vēlēšanām un cer, ka Putins “apdomāsies”, nu, cerams, ka viņi nekļūdās, nez, ko ES darīs, ja Krievija turpinās Ukrainas okupāciju.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 21.03.2014. 14.21

    Es atkal ceru, ka tu kļūdies, un sankcijas tomēr būs.

    Fakts: Tikmēr piektdien starptautiskās norēķinu sistēmas „Visa” un „MasterCard” atteikušās sniegt pakalpojumus bankas „Rossija” klientiem, ziņo BBC. Kā zināms, pret banku un tās līdzīpašnieku vērstas ASV valdības sankcijas saistībā ar krīzi Ukrainā. Tāpat “Visa” un “MasterCard” piektdien bloķējušas operācijas ar “SMP Bank” izdotajām kartēm, kuras dibinātāji ir ASV sankcijām pakļautie Krievijas miljardieri Arkādijs un Boriss Rotenbergi.”

    Tas ir reāli. Nez kas tagad notiek banku filiālēs Krievijā, ko saka klienti, kas nevar norēķināties par pirkumiem, kuru kartes neņem pretī ne benzīntankā, ne biļesu kasē? Neesi vēl lasījis?

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.03.2014. 14.28

    Jā, un Putins paziņojis, ka viņš visus savus “ietaupījumus” principiāli pārvieto uz banku Rossija, pret kuru piemērotas sankcijas, un visi viņam aplaudē, un vaino riebīgos Rietumus, pagaidām nekas vairāk nenotiek.

    Saprotams, ar laiku pat šāda veida sankcijas Krievijai var būt sāpīgas, reitingi jau pazemināti uz negatīvo, bet, ko tikai viņi līdz tam laikam nesavārīs.

    Protams, es arī ceru, ka Rietumi, beidzot, sapratīs, kas ir Kremļa režīms, kad tikai nebūtu par vēlu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 21.03.2014. 14.38

    Un tomēr norēķinu kartes ta cilvēkiem nestrādā par spīti Putina paziņojumiem. Ko tu teiktu, ja pie supermārketa kases tev paziņotu, ka tu nevari ar savu karti norēķināties par pirkumiem iepirkumu grozā, vai restorānā pie pasūtījuma pieņemšanas tev lūdz uzrādīt ar ko maksāsi, atnes termināli un pārbauda, vai tu varēsi norēķināties? Arī internetā vairs neko nopirkt nevarēsi. Ko tu darīsi?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.03.2014. 14.47

    Un kā pati domā, ko tad es varētu izdarīt?

    Tas viss ir sīkumi, ko izjūt neliela Krievijas iedzīvotāju daļa, un šīs problēmas viņi drīz atrisinās, tas ir principa jautājums, jau ir ierosinājums aizliegt šīs sistēmas un pāriet uz citām.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 21.03.2014. 14.53

    Un kā pati domā, ko tad es varētu izdarīt?

    Tas viss ir sīkumi, ko izjūt neliela Krievijas ioedzīvotāju daļa

    —————–

    Tas tomēr ir diezgan nopietns signāls. Ja tiks bloķēta vēl kādu banku norēķinu sistēmas, ja aizbraucot uz ārzemēm tu pēkšņi konstatē, ka nevari neko nopirkt, tev visu laiku jāstaipa līdzi lielas sk. naudas summas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.03.2014. 14.56

    Ja tas spiediens turpināsies, sistēmatiski, kaut, nelielos apmēros, rezultāti, protams, būs, agri vai vēlu.

    Bet, Putins jau balstās uz elektorātu, kas sevišķi bieži uz ārzemēm nebrauc.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 21.03.2014. 15.08

    jau ir ierosinājums aizliegt šīs sistēmas un pāriet uz citām.

    ———————–

    lai taču pāriet uz savu iekšējo sistēmu. Tas, pirmkārt, noteikti nebūs lēti, otrkārt, dodoties uz ārzemēm viņiem tāpat vajadzēs starptautisku karti, ja tās Krievijā vispār būs piejamas, tad par ļoti dārgu cenu (kā pie mums 90-to gadu sākumā.)

    Vēl es padomāju, ka šīs bankas vairs nevarēs veikt starptautiskus norēķinus. Kurš biznesmenis tādā gribēs turēt savu naudu? Šādai bankai ir vāks!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 21.03.2014. 12.17

lielisks raksts !

+34
-6
Atbildēt

0

Inese 21.03.2014. 12.07

Neaizmirsīsim arī to, ka tikai dažus mēnešus pēc Latvijas divu valsts valodu tautas nobalsošanas Ukrainā tika pieņemts valodu likums, kas ievērojami paplašināja krievu valodas lomu.

=======================

Un nebūtu Kijevas hunta šo likumu atcēluse, viss austrumos būtu daudzmaz mierīgi.

p.s. Министр иностранных дел Польши Радослав Сикорский заявил, что Верховная Рада Украины совершила ошибку, отменив закон о языковой госполитике

«Украинский парламент сделал, как я считаю, ошибку несколько дней назад, отменив закон о региональных языках. Украинский парламент должен подавать четкие сигналы этническим меньшинствам о том, что им рады, что они будут частью новой Украины», — заявил Сикорский в интервью CNN.

+4
-28
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam