Raidījums: Streļčenoks Strīķes amatu piedāvājis studiju biedriem (papild.)

59

Komentāri (59)

dro 20.03.2014. 12.08

Nu ja Strīķe neder, kurš tad KNBā der? Tad jau likvidēsim un dzīvosim tālāk laimīgi. Ai, mīļā arāju tauta:)

+5
-3
Atbildēt

0

Ieva 20.03.2014. 11.03

Strlčenoku pašu izvēlēja konkursa kārtībā, un tas rāda, ka konkurss, kā tāds, negarantē rezultātu. Strelčenokam vajag savu komandu, kurai var uzticēties, viņš negrib atkārtot Strīķes variantu, kura publiski ķēzija Strelčenoku, neievērojot tādu lietu, kas pastāv jebkurā iestādē – subordināciju.

Esmu jau teicis daudzkārt – Strīķe ir laba profesionāle, bet viņa nespēj strādāt kāda vadībā, divi noēstie priekšnieki, un gandrīz noēstais trešais, to pierāda.

Strīķe pēc rakstura ir kašķīgs tantuks, vienkārši tā ir, un tāds var būt tikai lielais vadītājs, jebkura cita pozīcija tai iestādei, kur viņa nokļūs, radīs tikai problēmas. Ar interesi sekošu, kā tas notiks. Strīķes pienesums KNAB dezorganizācijā ir tik liels, ka domāju, ka tas neatgūsies vēl gadu vai divus ar vai bez Strelčenoka. Protams, žēl, jo kamēr runcis guļ, peles danco pa miltu maisu- jeb cīņa ar korupciju notiek švaki.

+5
-9
Atbildēt

14

    ligakalnina > Ieva 20.03.2014. 11.24

    Nu, protams, drīz vien tur būs tāds “kolektīvs” no visiem savējiem, ka tad tik sāksies īstais darbs, jo neviens tam klaunam Streļčenokam vairs iebilst nevarēs

    Un to, kas jādara, noteiks Lembergs un pārējie, ne jau par velti gan ZZS, gan SC nobalsoja par Streļčenoku, naivi uzskatīt, ka šīs partijas balsotu par kādu cilvēku, kas var kaitēt Lembergam.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Ieva 20.03.2014. 11.41

    „…Strīķe ir laba profesionāle, bet viņa nespēj strādāt kāda vadībā…” Nu par to profesionalitāti es tik skaļi neteiktu, jo tās definīcijā ietilpst arī spēja strādāt konkrētajam amatam atbilstošos apstākļos un ar atbilstošu rezultātu. Nespēja produktīvi strādāt pēc kārtas 3 priekšnieku padotībā jebkuram citam tiktu vērtēta kā galēja neprofesionalitāte.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 20.03.2014. 11.48

    Ķīps…divi noēstie priekšnieki, un gandrīz noēstais trešais, to pierāda.

    _______________

    Kurš tad būtu tas gandrīz noēstais? Vai tas, kurš pareicoties Strīķei, tagad sēž saeimā?:) To gan atcēla saeima? Tevi apmierināja iepriekšējais, vai tagadējais?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 20.03.2014. 11.51

    Cīkstoņiem, ja izdodas pretinieku satvert aiz kaut kā, tad cīņa ir gandrīz izšķirta.

    Diviem iepriekšējiem priekšniekiem bija aiz kā satvert, pēdejam īsti nav…

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 20.03.2014. 12.03

    Ķīps. Ja neskaita to, ka nav nekādas jēgas par izmeklēšanas darbu, ko konstatēja komisija, bet tas jau ir tikai +:):))

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ieva 20.03.2014. 12.44

    Komisija konstatēja, ka Streļčenoks vispār ir nekompetents, starp citu, bet, “strādāt var”, kā jau muļķuzemē ierasts, jo lielāks kretīns, jo derīgāks.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 20.03.2014. 13.13

    Strelčenoku apstiprināja vesela konkursa komisija, rezultātu apstiprināja pati Saeima. Ja jau viņš ir tik slikts, tad tai komisijai ir jāuzņemas atbildība par viņa izvēli. Un būtu jāizvērtē šādu konkursu veikšanas lietderība, ja jau tie producē apšaubāmus rezultātus. Nenotiek nekas tāds pat uz to pusi….

    Iespējams, ka Strelčenoka profesionalitātes izvērtējums ir korekts, tomēr mani uzmanīgu dara fakts, ka tas notika konflikta laikā, kad visi bija sašķelti Strīķes pretiniekos un atbalstītājos. Tāpēc esmu piesardzīgs gan pret Strelčenoka veiktajiem darbinieku vērtējumiem, gan vērtējumiem, kas tika veikti par pašu Strelčenoku.

    Bet es redzu to – kur Strīķe, tur konflikti. Ir kašķis, bet nav darba…

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Ieva 20.03.2014. 14.54

    Streļčenoku vērtēja komisija, bet Strīķi novērtēja viens Streļčenoks pēc sev saprotamiem kritērijiem. Pigmeji pie varas ir bīstami.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Ieva 20.03.2014. 15.46

    dzeris49.

    1. ZZS balsoja ari par VVF un Zatleru. Šķiet arī Loskutovu un vēl daudziem citiem no kuriem pēc tam ar grūtībām atkratījās.

    2. Komisija konstatēja, ka Streļčonoks ir nekompetents… ar ko šīs komisijas viedoklis ir uzticamāks par 100+ pārējo komisiju viedokļiem, kas dažādos laikos palīdzēja mūsu lielzagļiem? Ar to, ka tas atbilst Tavam viedoklim par Streļčonoku?

    Es varētu saprast Streļčonoka vēlmi ņemt darbā cilvēkus kuriem var uzticēties. Protams, var būt arī tā, ka notiek čomu bīdīšana, bet varbūt tomēr mazliet nogaidīt? Streļčonoka laikā vismaz ir sākušās runas par reālām KNAB darba prioritātēm, kas iepriekš bija tabu!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 20.03.2014. 16.35

    …Nomale…”Streļčonoka laikā vismaz ir sākušās runas par reālām KNAB darba prioritātēm…”

    ———————-

    …es liktu uzsvaru uz vārdiem – “sākušās runas”…un tagad ielūkojies Streļčenoka biogrāfijā – kopš 2003. gada strādājis dažādos amatos Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā. Sākotnēji viņš bija valsts amatpersonu interešu konflikta novēršanas nodaļas speciālists, nākamajā gadā — Valsts amatpersonu darbības kontroles nodaļas galvenais speciālists, savukārt 2005. gadā kļuva par valsts amatpersonu darbības kontroles nodaļas vadītāja vietnieku. 2011.gada 17.novembrī 11.Saeima vienbalsīgi atbalstīja J. Streļčenoka iecelšanu KNAB priekšnieka amatā.

    ….ko šajā laikā ir paveicis Streļčenoks?….uzrakstījis 265 lappušu biezu grāmatu “Strīķes nedarbi” un pašslavinošu sava darba aprakstu arī uz vairāk kā 200 lappusēm….izdomājis instrukcijas un atskaites, kuru iesniegšana darbiniekiem aizņem lielāko viņu darba laiku….un ieguvis pārliecību – “es te kungs un noteicējs!”….

    …cienījams veikums, ja pēc 10 KNABā nostrādātiem gadiem beidzot Streļčenokam atradies laiks, lai “sāktos runas” par KNAB darba prioritātēm….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 20.03.2014. 16.40

    un ko ir izdarījusi Strīķe? Zane, nomainiet vāŗdu Strelčenoks pret vārdu Strīķe, un arī būs taisnība.

    Tur jau ir tā problēma- tā vietā, lai abi seriāla varoņi cīnītos ar korupciju, viņi cīnās viens ar otru. Un izmanto visus iespējamos līdzekļus.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Ieva 20.03.2014. 16.50

    zanE. Nu un ko mēs tagad darīsim? Ņemsim kādu vispār no malas, jo neviens taču neko vēl nav paveicis? Jāpiekrīt Ķīps komentāram, ka tagad varam zem jebkura komentāra likt jebkuru uzvārdu – nekas nemainīsies.

    Ja ņemam kādu no malas, tad no Dānijas, Nīderlandes, Norvēģijas. Es par.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 20.03.2014. 17.02

    Es arī par. Tas būtu risinājums.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 20.03.2014. 18.17

    …Ķīps, Nomale…par to jau esmu vairākkārtīgi runājusi – jāiztīra visa KNAB spice – gan Strīķe, gan Steļčenoks, gan Streļčenoka labā roka Jurča….ar to “kārtību”, kādu ir ieviesis Streļčenoks – faktiski operatīvais darbs ir paralizēts…

    …jā, piekrītu – ja nevar atrast mūsu korumpētajā valstī KNAB vadītāju, kurš būtu neitrāls, tad jālūdz palīdzība no sadarbības partneriem un jāizvēlas speciālists no ārzemēm ar pieredzi….tas būtu risinājums un tādu atbalstītu…vai mūsu Saeimā iebalsotās partijas būs gatavas tam – neesmu pārliecināta….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

maija_ancite 20.03.2014. 09.36

Visas pazīmes liecina par to, ka vājš KNAB ir Saiemas un šīs koalīcijas mērķis. Ģenerālprokurors gan konstatē ka KNAB ir novājināts, bet ar to arī aprobežojas, it kā tas uz viņu neattiektos. Šis KNAB mums, nodokļu maksatajiem, izmaksā ļoti dārgi un vēl dargāk mums izmaksā pastāvošā korupcija valstī, pret kuras apkarošanu slēpti cīnās pašreizējais KNAB priekšnieks. Bija pietiekami daudz iemeslu viņa nomaiņai, tomēr diemžēl pašreizejā koalīcija neko nedara lai KNAB atkal strādātu, bet ne parvērstos par siltu vietiņu Streļčonokam un viņa kursa biedriem kur saņemt lielas algas un mierīgi, nepiepūloties, sagaidīt pensijas gadus. Es neizslēdzu ka Streļčonokam kāds par visu to “bardaku” labi maksā, tikai to varētu atklāt vienīgi pats KNAB, jo tieši tur ir tam visi vajadzīgie resursi un līdzekļi.

+13
-4
Atbildēt

0

ligakalnina 20.03.2014. 09.02

Kārtējā Lemberga un Co uzvara.

Var izsecināt, ka politiskā elite nolēmusi KNAB pilnībā degradēt un neitralizēt, pārvēršot par kārtējo darba iekārtošanās biroju “savējiem”.

Ja Striķe dabūja aiziet, un politiķi atstāj amatā šo epileptoīdo niecību Streļčenoku, tas liecina vai nu par mūsu politiskās eletes absolūto plānprātību, kas ir maz ticami, kur kaut kas skar viņu interses, tur tā plānprātība kaut kā neizpaužas, vai nu par vēlmi KNAB pārvērst par kārtŗejo butaforiju.

Skaidrs, ka spēcīgs KNAB šai valstī ar milzīgu politisko korupciju nav vajadzīgs nevienam, bet, tērēt tādas naudas absolūti bezjēdzīgai iestādei, kuras priekšniekam katrs var nodod rīkojumus pa telefonu, arī bezjēdzīgi, nu tad esiet godīgi un likvidējie to KNAB pilnīgi.

+7
-8
Atbildēt

26

    garausiitis > ligakalnina 20.03.2014. 09.13

    dzeris – KNAB jau sen ir butaforija :)

    Tas ko tagad dara Streļčenoks cik var noprast ir tas ,ka viņš pilnībā grib nomainīt visu vadību . Es jau sen rakstīju ,ka KNABā vajag nocirst visu augšu , Streļčenoku ieskaitot . Kas simptomātiski – kāds atkal pludina informāciju no KNAB :)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2014. 09.33

    Un tu esi pārliecināts, ka tas nav pats Strelčenoks?

    Striķe taču tur vairs nav.

    Un nomainīt vadību ar savējiem čomiem, tas, protams, milzīgi uzlabos KNAB darbu.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.03.2014. 09.41

    klusais. Es jau sen rakstīju ,ka KNABā vajag nocirst visu augšu , Streļčenoku ieskaitot…

    _______________

    Jā, vajag citam uzspļaut un tad ņirgāties: Kāds tu izskaties!:)

    Jau sen vajadzēja Strīķi iecelt par KNAB vadītāju, bet Dombrovska valdības bija pārāk gļēvas, lai kaut ko kardināli mainītu. Ja Repše nebūtu bijis FM, iespējams Vaškēvics vēl tagad vadītu muitu un Jakāns VID. Tagad 1. BK bijušais vadītājs vada LTV, ZZS atkal saeimā, Vienotības ienaidnieks Nr.1 NA…

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2014. 09.47

    Jā, un kāds zina, ko tagad dara Jezdakova, kāds ordenis viņai vēl nav iedots?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 20.03.2014. 09.54

    ko tagad dara Jezdakova

    ————————-

    Vienotības izvēlētā latviski ar grūtībām runājošā, izcili godīgā un profesionālā VID direktrise? Kārtējā V “kadru” atlases kļūda…

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2014. 10.03

    Es prasu tādā nozīmē, kāpēc viņa nav aiz restēm?

    Kaut, jautājums, protams, retorisks, šeit ir Latvija.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.03.2014. 10.10

    …Klusais… “Kas simptomātiski – kāds atkal pludina informāciju no KNAB”…

    —————————-

    …baigā neraža, saki?…noplūda “svarīgas” ziņas par kursabiedriem, daži indivīdi pašūmēsies?….jā, būtu klusiņām nostrādāts, ka ne čiku, ne grabu, lai ar lielummāniju sirgstošais grafomāns sajustos liels un varens…mieru, tikai mieru!…Streļčenoks sevi apzinājies kā visietekmīgāko un varenāko iestādes vadītāju valstī un viņš jau ir pierādījis, ka uz viņu neattiecas Latvijas valsts likumi, tos var pārstrādāt atbilstoši Streļčenoka saprašanai, viņš ir varens un rīkosies tikai pēc sava prāta – būs viņa “kursņiki” un būs viņa “komanda”….un būs arī rezultāts – atbilstoši Streļčenoka saprašanai un interesēm…tā, ka – valstī viss ir kārtībā!…

    …ja vajadzēs – Loskutovs atbalstīs…. :)

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.03.2014. 10.33

    …Dzeri…vai Tu jautāji par Jezdakovu, kāpēc viņa nav aiz restēm?…vai esi dzirdējis, ka viņai ir apsūdzība uzrādīta?…vai atkal bļaujam, tāpēc, ka tika parādīts viens sižetiņš, kurā izteiktas aizdomas, bet sabiedrība uz tā pamata jau pieņēmusi notiesājošu spriedumu…pietiek ar revolucionāro pārliecību?…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2014. 10.47

    Ak tad pat apsūdzība nav uzrādīta, aizgāja uz KNAB, visu paskaidroja, un viss OK?

    Nevainīga un tīra, kā bāreņa asara, kā visi augsti ierēdņi, uz kuriem kritusi aizdomu ēna?

    Nu saprotams, tas taču kaitētu V un Dombrovska gaišajiem tēliem, būtu liels skandāls, kam to vajag, un, vēlreiz atkaārtoju, šeit taču ir Latvija, biju pārliecināts, ka viss tā arī beigsies.

    Muļķuzemē ir vistaisnīgākā un neietekmējamākā tiesu sistēma pasauulē un visgodīgākie ierēdņi pasaulē, korupcija milzīga, sevišķi politiskā un administratīvā, pēc neatkarīgiem pētījumiem, bet, neviens politiķis, ierēdnis, vai vienkārši bagāts cilvēks 20 gadu laikā notiesāts nav.

    Tā ka nevajag tēlot muļķīti, zanE, vismaz, par mūsu korupciju un tiesu sistēmu sabiedrības viedoklis ir pilnīgi adekvāts, un tam nav nekāda sakara ar “revolucionāru pārliecību”, paši politiķi sabiedrību noveduši līdz totālam tiesiskam nihilismam, neviens šeit netic ne tiesībsarg. sistēmai, ne politiķiem.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.03.2014. 10.56

    ….Dzeri…revolucionārs, Tu, mūsu!…Staļina laiki Tev tik dikti pie sirds pieauguši, ja uz aizdomu pamata kādu jau vari iesēdināt?….it īpaši, ja pa televizoru parāda un žurnālista lomas tēlotājs savu verdiktu jau paziņojis – tautai atliek noticēt un….nolinčot….

    …cik mums tādu urrāāā! skandalozu un aizdomu pilnu sižetu nav bijis, uz kuru pamata sabiedrība sacepās, bet vēlāk – dūmi vien izrādās un tas pats žurnālistiņš vairs nemin ne vārda…

    ….būs apsūdzība, tad redzēsim – par ko Jezdakovu var iesēdināt, bet šobrīd ir tikai viens TV sižets, kas “uzmundrinājis” sabiedrības apziņu….

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 20.03.2014. 11.04

    Zanīt, par ko tad to Jezdakovu tā steigšus noņēma, tiešām tikai baumas? Varbūt viņa vēl tiesāsies par atjaunošanu amatā. Tad jau labāk pēc iespējas ātrāk atjaunot, ka tik nesanāk maksāt lielas kompensācijas no valsts budžeta…

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2014. 11.05

    Nē, man ietu pie sirds, ja uz aizdomu pamata kādu tiesātu, un tad iesēdinātu vai neiesēdinātu, mums pat neko neizmeklē, viss izkūp gaisā, kā nebijis, un beidz te par Staļina laikiem, vēlreiz saku, netēlo naivu muļķīti, un nebārsti tās standarta frāzes, ja noziedznieku tiesā un iesēdina, tam ar Staļina laikiem nav nekāda sakara.

    Un ko J. darīja KNAB, ja bija tikai “sižets”, uz kāda pamata viņas dzīvoklī veica kratīšanu, vecāki tev neteica, ka melot nav labi?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva > ligakalnina 20.03.2014. 11.08

    Zane, Džerim ir,ir revolucionārā pārliecība. Pierādījumus nevajag, izmeklēšanu nevajag, pietiek ar aizdomām.

    Un, varbūt, pat tās ir pamatotas. Visdrīzāk. Bet, Džeri, ja nu tomēr nav? Savā laikā troikas šāva nost uz aizdomu pamata. Nebija ne tiesas, ne izmeklēšanas. Tagad ar tā vajag?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2014. 11.13

    Atkal “troikas”, “Staļins”, visa tā demagoģija.

    Es ko, prasu, lai Jezdakovu nošauj bez tiesas un izmeklēšanas?

    Un jūs ar zanE 100% uzticaties mūsu tiesībsrg. sistēmai?

    Tad varu tikai izteikt līdzjūtību.

    Ja viņa absolūti nevainīga, arī prasītos kāds skaidrojums, viņai taču veica dzīvoklī kratīšanu, un, kā stāstīja, tur atrada brīnimlietas, no kurienes tas viss?

    It kā kratīšanu mums arī bez pierādījumiem neveic.

    Un tad viss apklusa, it kā nekas nebūtu bijis, nešķiet dīvaini, kaut, tradicionāli muļķuzemei?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 20.03.2014. 11.13

    dzeris: vēlreiz saku, netēlo naivu muļķīti, un nebārsti tās standarta frāzes, ja noziedznieku tiesā un iesēdina, tam ar Staļina laikiem nav nekāda sakara.

    ——————-

    profesionāla Vienotības darbiniece nav nekāda muļķīte. Frāzes gan ir standarta, bet viņi cer, ka to neviens neievēros.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.03.2014. 11.33

    …Dzeri….OK!…tiesā!…nomētāsi ar akmeņiem vai tomēr šausi ar “kaķeni”?….

    …pārsteidz Tava domāšana – Tev pietiek ar TV sižetu, lai kādu notiesātu un iesēdinātu…ja par Tevi parādīs sižetiņu ar aizdomām kā par iespējamo mazgadīgo izmantotāju/pedofilu – nekādu izmeklēšanu taču nevajadzētu, vai ne?…. bet tas, ka iesi uz tiesībsargājošām iestādēm taisnoties – apstiprinās Tavu vainu….vai tā biji domājis?….

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.03.2014. 11.44

    …Dzeri…ak, Dievs!…” viņai taču veica dzīvoklī kratīšanu, un, kā stāstīja, tur atrada brīnimlietas, no kurienes tas viss?”…

    ….vai Tu tālāk par virsrakstu arī izlasīji?…atceros tos virsrakstus – pat žurnālisti bijuši pārsteigti par Jezdakovas dzīves līmeni – un….čussss!….par ko pārsteigti?….vai par to, ka VID priekšniece dzīvo parastā balto ķieģeļu pusotrstāvīgā mājiņā, kura nav ne pils, ne cietoksnis – kāds ir Vaškevicam, kratīšanā atrasti 1000 lati skaidras naudas?….jāāā, pārsteigums varētu būt milzīgs!….

    ….neaizstāvu Jezdakovu, jo nezinu ko un vai vispār viņa ir sastrādājusi, pārkāpusi, nožulījusi…arī notiesāt nevaru, jo man nav informācijas par ko mest akmeni vai šaut ar “kaķeni”….man ir pretīgi aurojoša, asinskāra bara instinkti, kuri pārtiek no apgrauztiem kauliem…bet, redzu, Dzeri, ka Tevī šie instinkti valda pār prātu…un par to gan – man ir žēl….

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.03.2014. 11.55

    …andrej..informācijai – Jezdakova pati iesniedza atlūgumu…varbūt spēj atšķirt juridiskas nianses, lai gan uz to neceru….

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2014. 11.57

    Un, kurā vietā, es teicu, ka nevajag nekādu izmeklēšanu?

    Taisni to jau es gribētu.

    Uz kāda pamata notika tā kratīšana?

    Uz TV sižeta pamata?

    Mani, savuklārt, pārsteidz tava spēja saskatīt tikai to, kas tev izdevīgi, un sagrozīt faktus, ko, vispār, sauc par liekulību un demagoģiju.

    Un vēl stipri jūtams, kad tavi komentāri ir adekvāti, tādu ir vairākums, bet, tikko kā kādā veidā tiek skartas V interses, ne vienmēr, bet, bieži sākās liekulība un demagoģija.

    Tas, ka “viņa pati ieniedza atlūgumu”, protams, nav nekādā sakarā ne ar KNAB, ne ar kratīšanu, vistīrākā sakritība.

    Es jau nenoliedzu, ka mani komentāri, reizēm, ir emocionāli, bet, vismaz, atšķirībā no taviem, nav angažēti.

    Toties tavi, bieži vien, drīzāk ir kas līdzīgs V advokāta komentāriem, kurš redz un arī citiem grib pierādīt tikai to, kas viņam izdevīgi.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.03.2014. 12.05

    andrejs. Jezdakova pati iesniedza atlūgumu. Protams, nezinu, vai no brīvas gribas…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 20.03.2014. 12.57

    zanE …andrej..informācijai – Jezdakova pati iesniedza atlūgumu…

    ————————

    pareizi, pareizi… lai vairāk laika pievērstu ‘ģimenei’. :)

    p.s. nez kāpēc oficiālajai Jezdakovas pensionēšanās versijai tu svēti tici, bet tam, ka Krimā nav krievu armijas, neee? :) :) :)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva > ligakalnina 20.03.2014. 13.23

    >dzeris49 11:57 Un, kurā vietā, es teicu, ka nevajag nekādu izmeklēšanu?

    Šinī:

    >dzeris49 10:03 Es prasu tādā nozīmē, kāpēc viņa nav aiz restēm?

    Es piekrītu Jums, ka vajag ātrāk veikt izmeklēšanu, ātrāk tikt skaidrība, bet nepiekrītu, ka jau tagad vajag pasludināt spriedumu, un to izpildīt!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.03.2014. 13.57

    …Dzeri….angažēta?…vecīt, Tu ko!….aizmirsi, ka mums maksā no viena kantora?…

    …Vienotības advokāte?…kādā sakarā to attiecini uz Vienotību?…tāpēc, ka tiem, kurus ar tādu smeķi apgrauž – tiek meklēta saistība ar Vienotību?…vai tāpēc, ka jālikvidē konkurents, bet Vienotības vārds ir kā sarkana lupata?…

    …vai tāpēc, ka katra pilsoņa svēts pienākums ir aplikt savu valsti, valdību, politiķus un gūt no tā orgasmu?…un to vislabāk var redzēt šajā saspringtajā situācijā, kad gaisā virmo kara draudi – ar kādu naidu mēs zākājam savu valsti un valdību…to neapzinoties, esam sevi pārvērtuši par 1.kolonu, nemaz piekto – vairs nevajadzēs…

    …uz priekšu, bāleliņi, Jums izdosies!….

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.03.2014. 14.55

    Vistīrākā Kremļa retorika – kas kaut ko kritizē, tie visi “pret valsti”, un vēl “kara apstākļos”, nu gan tu laid!

    Vēl tikai vajag pateikt – salidēsimies ap mūsu partijām un valdību, un saplūdīsim vienotā ekstāzē, kas nav ar mums, tie ir pret mums un ir ienaidnieki un nodevēji!

    Vispār, priekš manis ne Jezdakova, ne pat Dombrovskis nav nekāda “valsts”, bet gan algoti ierēdņi, kas, uz zināmu laiku, iecelti šo valsti administrēt, un tos var un vajag kritizēt.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 20.03.2014. 17.53

    lno, Ja Repše nebūtu bijis FM, iespējams Vaškēvics vēl tagad vadītu muitu

    ______________________________________

    Repše jau nu labi sadzīvoja ar futbolu!, Tik pat labi, kā iepriekš voldiņš!

    Vaškevičs uztur labas attiecības arī ar citu politisko partiju pārstāvjiem, piemēram, savulaik ar JL saistīto Danu Titavu. Šai partijai pietuvināto uzņēmēju Valēriju Belokoņu viņš dēvē par savu draugu. Draudzība ar Belokoņu saista arī Repši.

    http://www.deputatiuzdelnas.lv/notikumu-hronika/lielakie-korupcijas-un-politikas-skand-li/vladimira-vaskevica-kukuldo-anas-lieta.html

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 20.03.2014. 17.56

    Zane, Dzeri! bet, tikko kā kādā veidā tiek skartas V interses, ne vienmēr, bet, bieži sākās liekulība un demagoģija.

    ___________________________________

    Precīzs dzera dots raksturojums jums abiem :)) Jūs abi baļķus neredzat :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam