Obamas padomnieks: Ja Krima tiks anektēta, pret Krieviju vērsīs papildsankcijas (papild.)

83

Komentāri (83)

Timurs Čuntonovs 10.03.2014. 14.02

From Russia with luuuuv. :)

0
0
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 10.03.2014. 11.57

Ar Žirinovski nepadiskutēsi, un, kas ir interesanti, to pašu viņš varēja pateikt arī par Latviju:

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=channel%3A5313417f-0-2897-94e7-bcaec51f96b1&feature=iv&src_vid=lt-IW6xhvyE&v=BRP2OsYxwhU

0
0
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 10.03.2014. 10.51

Daži varai tuvu stāvošie latvieši ir pārbiedēti, bet es nesaprotu, kāpēc, jo mani kaimiņi, kolēģi, radi un draugi visi priecīgi, turklāt viņu vidū ir arī latvieši, kas arī gaida, ka lielais kaimiņš pēc Ukrainas palīdzēs arī Latvijai.

– Vai mūsējie jau ieņēma Kijevu?

– Ne, pagaidām tikai Krimu!

– Labi, turēsim ikšķus!

Vēlos viņus iepriecināt, ka Putina aprēķins tik tiešām ir precīzs un filigrāns. Putins zina, ka pasaule nemainās, un pēc Hitlera spēka leverus jeb sviras aktīvi izmantoja Amerika, un uz visiem šiem spēka izpausmēm pārēja pasaule klusē. Putins cīnās par taisnīgu lietu, viņš cīnās par tautiešiem.

Domājams, ka arī Latvijā tādi vīri, kā komponists Imants Kalniņš, really appreciate jeb apsveic Putiņa rīcību.

+1
-5
Atbildēt

1

    Ansis Reinhards > dace_roze_lmt_lv 10.03.2014. 12.45

    > superacs

    Vai tiešām ir tik slikti, ka esi pārcēlies uz iedomu pasauli, kā putlers? :)

    Pasakas pašiem sev… :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

alexander 10.03.2014. 10.45

Vienkāršu un ātru risinājumu šajā situācijā nebūs, bet būtiski ir tas, ka ASV, Kanāda un Eiropas valstis ir vienotas savā nostājā un gatavas sankcijām pret Krieviju. Var vēlēties ātrāku un fokusētāku reakciju, it īpaši no Eiropas puses, bet objektīvi jāsaprot, ka demokrātijas valstīs lēmums vienmēr ir kompromiss un tas, ka ne ASV, ne Eiropas nebija novērtējušas Kremļa režīma totalitārisma, cilvēktiesību ignorances un agresijas pakāpi, kas Putina valdīšanas 13 gadu laikā ir pieaugusi gadu no gada. Dažādu, vispirms ekonomisku apsvērumu dēļ, bija ērtāk un vieglāk izlikties to neredzam un nereaģēt, kas savukārt Kremļa režīmam pastiprināja visatatļautības apziņu. Tagad nākas cīnīties ar ielaistu kaiti un metastāzēm, kas labi redzams ideoloģiskās propagandas līmenī. Tomēr konsolidētas ekonomiskās, pārvietošanās ierobežošanas un diplomātiskās sankcijas pret Krieviju dos rezultātu, lai arī šķietami ne uzreiz, bet ilgtermiņā noteikti. Arī plašais sabiedrības atbalsts Ukrainai un Putina nosodījums palīdzēs tuvināt totalitārā režīma galu. Galu galā, arī Krievija reiz modīsies.

+6
-2
Atbildēt

7

    armn > alexander 10.03.2014. 10.52

    Pilnībā piekrītu. Krievija ir nabadzīgāka valsts par Latviju, pēc kopprodukta uz vienu iedzīvotāju, tā nav ideaoloģiski pievilcīga, tai ir izteikti negatīvi demogrāfiskais rādītāji respektīvi nevienā jomā tā nav modelis, kas var sacensties ar Rietumiem. Un šobrīd Rietumu nostāja un rīcība pret Krieviju klaji mainās. Tieši tādēļ, ka tas nenotiek ātri vai histēriski, tas notiek stabili un nopietni.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > alexander 10.03.2014. 10.58

    “LoveLove

    Galu galā, arī Krievija reiz modīsies.”

    Krievija jau ir pamodusies. Sāku lasīt Ļevu Gumiļovu un viņa darbu par etnosiem, kuru par labu esam atzīst arī Vladimirs Putins, spriežot pēc viņa domām un tēzēm. Tik tiešām, ir dažādas tautas, vienas ir enerģiskas, un tās uzvar pārējās kopas. Jautājums ir, kādas ir attiecības starp latviešiem un krieviem, ar simpātijām vai antipātijām, jo pirmajā gadījumā latviešiem būtu labs liktenis dzīvot un vairoties, bet otrais gadījums būtu ne tik labs, jo Gumiļovs uzskatīja, ka šādos gadījumos notiek savstarpējie un vērstie uz annihilāciju (iznīcināšanu vai iznīcināšanos) konflikti. Dzīvosim, redzēsim.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > alexander 10.03.2014. 11.30

    “Ķencis&Pāvuls Pilnībā piekrītu. Krievija ir nabadzīgāka valsts par Latviju, pēc kopprodukta uz vienu iedzīvotāju”

    – Tā atšķirība nav tik liela, pat tāda, kāda tā ir (apmēram tikai piecsimts dolāru gadā pie kopēja rādītāja pie 17-18 tūkst.), tā ir tikai pateicoties tam, ka Latvija dzīvo uz parāda, jo bilance starp importu un eksportu Latvijā arvien ir importam par labu. Tā ka Krievija ir stabilāka ek. ziņā.

    “…tā nav ideaoloģiski pievilcīga”

    – Latvija arī nemaz nav id. pievilcīga, tā ir tāda čuhņa vai sādža. Uz Krieviju emigrē ļaudis no visādiem čurkistāniem, uz Latviju neemigrē, no Latv. bēg.

    “tai ir izteikti negatīvi demogrāfiskais rādītāji”

    – Absolūti nav taisnība. Latvijai tā tas ir, Krievijai nav:

    http://www.rosbalt.ru/main/2014/01/13/1220102.html

    http://ria.ru/society/20140117/989761450.html

    http://aillarionov.livejournal.com/601331.html

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > alexander 10.03.2014. 12.00

    Kaut kādas muļķības, Krievija izaicina ASV un Rietumeiropu kā kopumu, kur Latvija ir daļa. Cik cilvēku no rietumiem emigrē uz Krieviju un cik krievu emigrē uz rietumiem ? Te jums arī atbilde kas galu galā uzvarēs šajā pretstāvēšanā.

    Latvijai būt par daļu no Krievijas būtu pilnīga nabadzība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > alexander 10.03.2014. 12.13

    Feodālismā arī bija bagātākas valstis un nabadzīgākas, citur karaļi bija labsirdīgāki pret zemniekiem, citur mazāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > alexander 10.03.2014. 13.00

    “Plus_opinionĶencis&Pāvuls Kaut kādas muļķības, Krievija izaicina ASV un Rietumeiropu kā kopumu, kur Latvija ir daļa. Cik cilvēku no rietumiem emigrē uz Krieviju un cik krievu emigrē uz rietumiem ? Te jums arī atbilde kas galu galā uzvarēs šajā pretstāvēšanā.”

    – Savulaik visādi neattīstīti hunni uzvarēja visattīstītāko Romas impēriju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    armn > alexander 10.03.2014. 15.06

    Nu tad ceriet uz saviem hunniem

    Vismaz viss ir skaidrs

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 10.03.2014. 10.37

Labs video, cerams, jums iepatiksies:

http://www.youtube.com/watch?v=QzEGrsV4Szs&feature=em-subs_digest

Kā sacīja Pentagons:

“Мы восхищены сдержанностью украинских военных”. http://rus.delfi.lv/news/daily/abroad/pentagon-voshischen-sderzhannostyu-ukrainskih-voennyh.d?id=44281713

And they are right. I really appreciate mister Obama & Pentagon.

There is another one about the same issue:

http://www.youtube.com/watch?v=2xlPEHZhzkQ&feature=em-subs_digest-vrecs

0
-4
Atbildēt

0

Ansis Reinhards 10.03.2014. 10.30

margenstern

Protams, noticēt vajag, bet mēs nevaram to izdarīt viņu vietā!

Mēs esam trenēti izdzīvošanas režīmā, rietumi ir laiski un taisnība pēdējā laikā nodarbināti ar pseidoproblēmām, gejiem, kūpinātu gaļu un citām figņām … Kad nāk patiesa problēma, tad izrādās iestrādātie lēnie lemšanas mehānismi nestrādā.

Bet es savukārt ticu, ka patreiz viss notiek uz labu, putleru Dievs atsūtījis, lai rietumiem acis atvērtos un izdzīvošanas instinkts atdzīvotos… Tolerance laba lieta, bet jājūt robeža, tā jau labu laiku vieglāku taciņu meklējot, pazudusi…

+5
-2
Atbildēt

8

    armn > Ansis Reinhards 10.03.2014. 10.42

    Rietumi neko ātri izdarīt te nemaz nevar un arī nevajag. Ātri var sākt bīstamu karu, izbeigt to ātri nevar. Rietumiem ir iespējas un šobrīd arī griba lietas mainīt un viņi to darīs. Kas attiecas uz jūsu redzējumu par “pseidoproblēmam” tur Putins jau jūsu prātu ir ieguvis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 10.03.2014. 10.47

    > ķencis&pāvuls

    Vai spēj iedomāties, ka bez putlera, obamas, merkeles un mūsu bērziņa ir vēl citi prāti? :) :) :)

    Es domāju ar savu prātu, un pseidoproblēmas pēc manas vērtību sistēmas tieši tā arī saucu… :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    armn > Ansis Reinhards 10.03.2014. 10.54

    Pilnīgi noteikti jūs domājiet ar savu prātu, bet uzrakstot tās jums saskan ar Putina prātu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 10.03.2014. 11.08

    > ķencis un pāvuls

    Esmu no tiem cilvēkiem, kam taisnība augstāka par visu.

    Nu un, ka mans viedoklis kaut kādā jautājumā saskan ar putleru? Kas no tā? Tas nenozīmē, ka putleram visur citur ir taisnība. Mans viedoklis šur tur saskan pat ar SC, bet skaidri zinu, ka nākošajās vēlēšanās mana balss būs par Nacionālo apvienību.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ansis Reinhards 10.03.2014. 11.50

    Varbūt vēl pārdomāsiet un nobalsosiet par Saskaņas Centru.

    Jo tikai Ušakovs reāli atsaucās uz Ukrainas krīzi, ekstrapolējot jeb projicējot to uz Latvijas iekšējām problēmām.

    SC laba partija latviešiem arī tādā ziņā, ka tajā ir vieglāk veidot karjeru.

    Mēs zinām, ka latviešu partijās ir vajadzīga draugu un radu būšana, tā pati Broka ir no Broku advokātu ģimenes un jau sen “zāģē” bidžetu saņemot valsts pasūtījumus kā advokāte, nu, nokalpojuises līdz ministrei.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > Ansis Reinhards 10.03.2014. 12.19

    ir jau mums te arii bez tevis, acs, viens saskanjietis Locmelis Janis, kura izteikumi nu nekaadi neliek domaat labi par SC.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 10.03.2014. 12.36

    > superacs

    Nekad. Punkts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ansis Reinhards 10.03.2014. 12.58

    Tad varbūt par Sudrabu. Variet nebalsot, pie kājas, galvenais, lai ir 5 %, ne jūs, tad kādi citi latvieši nobalsos, a kur viņi liksies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

armn 10.03.2014. 10.29

Pēdējā gadsimta laikā Krievu impērija ir jau divas reizes zaudējusi. Putins var iegūt īslaicīgas uzvaras, bet ar meliem neko stabilu nevar panākt. ASV un Rietumeiropa ir sākuši fundamantāli pārkārtot savas attiecības ar Krieviju un jau vidējā laka posmā mēs redzēsim rezultātus. Krievija ne finansiāli ne ideoloģiski nav spēcīga valsts.

+9
0
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 10.22

:Beta

Jā, bet noticēt vajag un jo ātrāk jo labāk. Tā arī kāda holokaustā izdzīvojusī ebrejiete esot teikusi: Dariet vienalga ko, bēgat vai cīnāties – galvenais ir noticēt. Ja nenoticēsiet – jūs nogalinās.

Un nevajadzētu būt tādiem optimistiem, ka Putleram ar Krimu pietiks un kādas ekonomikas šaizes šo apturēs. Bidlas ir tik uzbudināti, ka gatavi gadu no uzvarošām ziņām vien pārtikt;) Krima ir tikai sākums

+10
0
Atbildēt

15

    inta_s > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 10.28

    Putina režīms ļoti labi zina ko dara. Nedomāja ka kaut kas no tā kas pašreiz notiek kā “pretreakcija” bija kas tāds ar ko viņš nerēķinājās un būtu bijis pārsteigums. Līdz ar to, diemžēl, var uzskatīt ka viss iet pēc Putina plāna.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 10.34

    Vienīgais, kas Putleru varētu būt pārsteidzis, ir Ukrainas “opozīcijas” valdības letarģiskais miegs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 10.41

    Kas tikai nozīmē ka Krimu varēs anektēt šo svētdien un tādu pašu shēmu izspēlēt citos Ukrainas reģionos, kur pārsvarā krievi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 10.44

    > viedoklis

    Putlers, protams, zina, ko dara, bet par cik viņam kā visiem tirāniem ir vēlmju domāšana, tad sekas viņš prognozēt īsti nespēj, jo vadās no saviem pieņēmumiem, kas, protams, ir pašam par labu…

    Putlers ticēja, ka ukraiņus varēs iebiedēt jebšu sakaitināt tā, ka viņi sāks šaut, un tad pa burzmu neviens vairs nesapratīs, kurš iesāka pirmais, tad taisnība būs tam, kas skaļāk bļauj… Pārrēķinājās!

    Putlers cerēja uz krietni lielāku atbalstu no to sabiedroto puses, kurus viņš pats par tādiem uzskata… Ir tikai ļoti vēsas diplomātiskas frāzes, ko nu nākas visādi pielocīt, lai rastos atbalsta iespaids. Tātad atkal pārrēķinājās.

    Putlers zina, ko dara, bet vāji spēj prognozēt, kas iznāks, un nevis šodien un rīt, bet ilgtermiņā…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 10.47

    Pagaidām viss notiek pēc viņa vēlmes. Neredzu kas viņu apturēs. Tie varētu būt tikai Krievijas pilsoņi taču tur liela daļa nozombēti taču kas nav tie dabū steku sejā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 10.58

    >> beta

    +++Putlers ticēja, ka ukraiņus varēs iebiedēt jebšu sakaitināt tā, ka viņi sāks šaut+++

    Krimā? Ah tad tāpēc tur tie „zaļie cilvēciņi” visās malās, ko? Lai banderas sāktu pa tiem šaut? Tad jāsaka, ka viņš tiešām laikam pārrēķinājās. Noticēja šo pļāpu tekstiem par savu personīgo drosmi un varonību. A izrādījās, ka zēniem pilnas bikses līdzko saprata, la uz šāvieniem var saņemt pretī analoģisku reakciju. Tas tev nav ar Molotova kokteiļiem nomētāt NEAPBRUŅOTUS berkurtiešus …

    Vajadzēja Krimā bruņotu „zaļo cilvēciņu” vietā nostādīt kādus pensionārus ar brošūriņām par labas uzvedības noteikumiem publiskās vietās. Varu derēt – tad gan „varonīgie demokrātijas aizstāvji” uzreiz būtu klāt ar beisbola nūjām! … :)))

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 11.01

    > viedoklis

    Pagaidām viss notiek pēc viņa vēlmes.

    —————

    Tā nu gan nav. Scenārijs tiek ar mokām stumts uz priekšu, notiek kaut kādas konvulsīvas pārplānošanas, kā ar referendumu Krimā. Nekas ne tuvu neiet kā putlers gribētu!

    Vēlreiz, Krima pagaidām zaudēta, bet nedomāju, ka putleram tas būs tik viegls ieguvums. Ja, piemēram, Turcija aizstāvot Krimas tatārus un ar NATO piepalīdzību aizvērs krieviem Dardaneļu šaurumu, ko krievi iesāks ar Melno jūru? Makreles zvejos? Kas arī nav slikti. :)

    Ja tatārus neizsūtīs (bet tas nav iespējams), tad krieviem miera nebūs.

    Ja sāks apspiest, tatāri sūdzēsies Turcijai (Turcija jau apsolījusi palīdzību), skat versiju par Dardaneļiem.

    Kas atliks? Viena vienīga iespēja, kačāt Krimā naudu, ka maz neliekas…

    Un tad jau pašu etnisko krievu Krievijā neapmierinātība arī vairs nav tālu…

    Kad ir paiets ļoti mazs ceļa gabaliņš tā nemaz nevar pateikt, kurā virzienā virzīsies viss ceļš… :) :) :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 11.04

    > kurmīti

    Netērē laiku maniem komentāriem. Tu man esi tikpat dziļi pretīgs kā putlers, uz tas nav tāpēc, ka esi ļoti gudrs… debatēt ar Tevi ir kā vārtīties pa dubļiem, atvaino! :) Vismaz Tevi ignorēt es varu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 11.12

    Kas Tev liek domāt ka referendums Krimā nebija plānots? Man tieši tas teātris liekas ļoti labi iestudēts.

    «Es atgriezos no Maskavas ar labām ziņām. Mūsu brālīgā tauta mūs ņem savā sastāvā. Mēs kļūsim par Krievijas [federācijas] subjektu. Lai tas notiktu, mums ir jāatnāk uz referendumu 16.martā un jānobalso tā, kā vajag, bet mēs zinām, kā vajag,»

    http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/500599-krimas_spikers_esmu_atgriezies_no_maskavas_ar_labam_zinam

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 11.20

    > viedoklis

    Pirmais referenduma termiņš bija nolikts uz 25. maiju, vienlaicīgi ar prezidenta vēlēšanām. Tad pārcēla, ja nemaldos uz 30. martu, tagad vēl divas nedēļas ātrāk uz 16. martu.

    Tas liecina, ka krieviem nekas ne tuvu neiet tā gribētos. Ir jāsteidz tas kumoss nokost, kamēr vēl kaut mazākā iespēja!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 11.39

    Tā manuprāt arī bija apzināta maldināšana liekot domāt ka tas vēl tālu aiz kalniem, lai būtu laiks izdarīt to ko izdarīja – pārņemt militārās bāzes, nostiprināt robežas, nomīnēt tās, nogremdēt kuģi, iesūtīt papildus karavīrus, utt. un tad paziņot – a vispār mēs jau mēs tūlīt pat taisīsim referendumu un tad tikai Ukraiņi sāk kustēties:

    http://www.delfi.lv/news/world/other/video-nebeidzama-ukrainas-armijas-kolonna-dodas-krimas-virziena-cilveki-uzmundrina-un-dod-partiku.d?id=44283769

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 11.52

    :beta

    ————

    Es domāju, ka Krimas tatārus nopirks. Šantāža + uzpirkšana ar amatiem, formālu valsts valodas statusu utt. No otras puses, krimtatāru tauta ir krasi negatīvi noskaņota pret Krieviju, es to sauktu par naidu, tā ka uzpirkšana teorētiski var izdoties tikai tad, ja viņi uzskatīs, ka Kijeva viņus ir nodevusi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 12.28

    > morgenstern

    Protams, darīs ko varēs, uzpirkt noteikti mēģinās. Gan jau būs kāds kas pārdosies. Kāds kurmītis vai ločmelis atrodas visās tautās… :(

    Bet kopumā naids ar naudu nav dzēšamas. Tas ir par dziļu. Aizvainojums – jā, naids – nē…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 12.35

    > viedoklis

    Iespējams, tā bija apzināta maldināšana, varbūt. Tas neko pa lielam nemaina, krievs dubļaino zābaku durvīs jau ielicis… Un tā maldināšana, ja arī bija, liecina arī par krieva nepārliecinātību, ka godīgā referendumā viņi var kaut ko iegūt. Tikai žuļījoties… un to visi redz, pat tie, kas politkorekti klusē…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Gaisma; Enģelis 10.03.2014. 12.56

    beta >

    Kamdēļ turkiem taisīt ciet Dardanelus, ja viņi reāli kačā brangu naudu no Krievijas tūristiem? Tatāru dēļ? Ko turkiem šie tatāri dos? Dziļu morālu gandarījumu par morāla pienākuma izpildīšanu? Baiga motivācija. Turkiem jau bez tā problēmu čupa ar savu islamistisko premjeru Erdogānu, kas izrādījies par korumpetāku, nekā viņi būtu gaidījuši.

    Jūs, latvieši, esat bieži vien bezatbildīgi. Jūs gaidāt, ka kādi lielie jūsu problēmas atrisinās tamdēļ vien, ka jums tā būtu izdevīgāk, bet īstenībā varenajiem uz jums nospļauties. Tas pats attiecināms uz jūsu gaidām par turkiem. Protams, ka Krimas gadījums uzreiz pazemina nacionālistisku grādu arī Latvijā, jo nacionālisti redz, ka viņi var reali atrauties un dabūt no Krievijas purnā par savu untumu eksponēšanu un lekāšanu uz Latvijas krieviem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ansis Reinhards 10.03.2014. 10.15

Situācija tiešām sarežģīta. Rietumi joprojām nespēj noticēt, ka var būt tik prātā jukuši eksemplāri kā putlers…

Patreiz ir vērtīga mācībstunda visai pasaulei, putlers ir kā vīruss organismā, kas pārbauda imūnsistēmu. Pirmās pazīmes liecina, ka imūnsistēma nesaprašanā kā reaģēt – ar vieglu temperatūru vai pamatīgu drudzi. Vieglā temperatūra kā redzam nepalīdz,”organisms izlaidies”… :)

Ja nopietni, Krimu no zobiem putlers vairs neizlaidīs, aizrīsies, bet neizlaidīs. Krimu viņam varēs izraut tikai kopā ar zobiem, diemžēl… Un izdarīt to varēs tikai paši krievi Krievijā. Šodien Krievija tam nav gatava un dievs vien zin, kad būs. Bet tad, kad būs, asinis pašā Krievijā līs ne pa jokam, jo tik daudz naida un agresijas pret visu dzīvo kā ir putleram ne ar kādu diplomātiju neizlīdzināt…

+6
-1
Atbildēt

7

    dace_roze_lmt_lv > Ansis Reinhards 10.03.2014. 10.43

    “Patreiz ir vērtīga mācībstunda visai pasaulei”

    Manuprāt vērienīga mācībstunda Latvijai, ka ir jāatceļ daži likumi: par nepilsonību, par latvisku izglītību un par valsts valodas soda ekspedīcijām jeb par Valsts valodas centru.

    Tad arī Latvijai nebūs no kā jābaidās. Vai latviešiem jeb to politiķiem pietiks prāta ko tādu izdarīt? Nu, es šaubos, kaut cerības joprojām ir.

    Dažiem likās dīvaini, kāpēc Mavriks Vulfsons sadaigīja ar ziediem Padomju Armiju, bet manā skatījumā būtu dīvaini, ja viņš tā nedarītu, jo Ulmaņa Latvijā ebreji tika diskriminēti, tāpat kā krievi un pārējie nelatvieši. Latvieši arī cieta no nabadzības un autoritārisma. Bet vēsture mēdz atkārtoties. Šobrīd situācija manuprāt ir līdzīga. Lai dzīvo veselais saprāts.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 10.03.2014. 11.15

    Nē, draudziņ, garām.

    Ir jādara tieši otrādi, steidzami jāpāriet uz valsts finansētu apmācību tikai latviešu valodā, lai putlera sponsorētie potenciālie nākamie Latvijas iedzīvotāji, kas jāaizstāv ar tankiem, te tik komfortabli nejustos. Jāatceļ tirdzniecība ar TUA. Un derētu izčekot vai krieviem ar Latvijas pilsonību nav arī Krievijas pilsonība, man aizdomas, ka tādu ir gana daudz… Ja tā, tad Latvijas pilsonību nost!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ansis Reinhards 10.03.2014. 11.32

    Jūsu rīcības plāns ved Latviju pēc Ukrainas scenārija, jo, atgādinu, Krievija iejaucās pēc uzbrukuma krievu valodai un solījumiem ieviest nepilsonību.

    “Ir jādara tieši otrādi, steidzami jāpāriet uz valsts finansētu apmācību tikai latviešu valodā, lai putlera sponsorētie potenciālie nākamie Latvijas iedzīvotāji, kas jāaizstāv ar tankiem, te tik komfortabli nejustos.”

    Krievi neklusēs, un viņiem palīdzēs uzreiz Rietumi un Krievija. Pie tam, šādi mēri ļaus Krievijai brīvāk iejaukties Latvijas lietās un pat iebrukt Latvijā, jo šim iebrukumam būs likumīgais mērķis, pārtraukt cilvēktiesību pārkāpumus.

    Vnk jūs, kā īpatņi, neredzat ainu plašumā, jo jūsu redzējums ir par šauru.

    Lai tā arī ir. Jebkurā gadījumā krievu ir vairāk, smadzeņu viņiem ir vairāk, un tas ir labs resurss.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Ansis Reinhards 10.03.2014. 11.56

    super_e-y-e “Patreiz ir vērtīga mācībstunda visai pasaulei”

    super_e-y-e: Manuprāt vērienīga mācībstunda Latvijai, ka ir jāatceļ daži likumi: par nepilsonību, par latvisku izglītību un par valsts valodas soda ekspedīcijām jeb par Valsts valodas centru.

    Es gan nepiekrītu, ka jāatceļ. Jo tas neko nemainīs. Jāsāk ar to mainīšanu.

    Valsts aparātam jākļūst par pilsoņu un pārējo iedzīvotāju servisa struktūru, lai cilvēki cīnītos par tā saglabāšanu. T.i. ierēdņiem (vispārināti) vajadzētu saprast, ka “latviski” ierēdņi nevienam nefig nebūs vajadzīgi ne Krievijas sastāvā, ne ES unitārā struktūrā, kas nepārprotami tiek būvēta.

    Jāatzīst, ka latvietis patriotiskais ar karodziņa lentīti pie krūtīm tiek audzināts un pašiedvesmojas tādā veidā, ka Latvijas pilnīgu aizaugšanu ar “investoriem” piederošiem mežiem var pieredzēt jau savas dzīves laikā. Nav grūti iedomāties, ka investori lietvedībā neizmantos mežstrādnieku valodu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 10.03.2014. 12.22

    > superaci

    Krievi neklusēs, un viņiem palīdzēs uzreiz Rietumi un Krievija.

    ———————–

    Jā, jā krieviem palīdzēs rietumi. Pēc Ukrainas anektēšanas tiešām rietumi būs kā traki uz palīdzēšanu Krievijai… :) Nav neviena likuma, kas Latvijai liktu tērēt naudu krievu skolu uzturēšanai, bet rietumi pēkšņi, tāpat kā Krievija, būs gatavi likumiem uzspļaut…

    Tev vienīgā superacs sen netīrīta, ak redzīgais… :) :) :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ansis Reinhards 10.03.2014. 13.17

    Andris Doveiks , jums kopumā veselīgas domas. Par pārējo un jo vairāk par notikumu pozītīvas attīstības gaitu neviens īsti nezina.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Ansis Reinhards 10.03.2014. 13.22

    beta > superaci

    Krievi neklusēs, un viņiem palīdzēs uzreiz Rietumi un Krievija.

    ———————–

    Jā, jā krieviem palīdzēs rietumi. Pēc Ukrainas anektēšanas tiešām rietumi būs kā traki uz palīdzēšanu Krievijai.”

    A bet Krievijai atšķirībā no Latvijas nav arī vajadzīgi, lai Rietumi mestos palīgā, galvenais, lai netraucē, ko Rietumi arī kopumā demostrē šobrīd Ukrainā.

    “Nav neviena likuma, kas Latvijai liktu tērēt naudu krievu skolu uzturēšanai, bet rietumi pēkšņi, tāpat kā Krievija, būs gatavi likumiem uzspļaut”

    Pieprasījums pēc izglītības minoritāšu valodā ir pietiekams pamats saskaņā ar Rāmju konvēnciju jeb pareizāk sacīt Vispārējo konvenciju par nacionālo minoritāšu aizsardzību.

    Latviešiem ir tāds domāšanas trūkums – par kuru bieži runā profesors Sergejs Kruks – , ka viņi apelē pie likumiem, kaut dzīve attīstās pār spīti latviešiem tā, ka tai dzīvei un tās stiprākajiem eksemplāriem pašiem labpatikas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina 10.03.2014. 09.48

Oho! Un mums ir jauns termins izgudrots – „varas eskalācija” !! Interesanti, kas ar to domāts? Tas ir kāds starptautisko tiesību termins, jeb no pirksta izzīsts kārtējais „demokrātiskais” jaunizgudrojums, ko izmantot tad, kad tiesības vairs nepalīdz ? … :)

Un vai notikumi Kosovā un Dienbvidsllāvijas bombardēšana bija „varas eskalācija” ? Bruņotais apvērsums Lībijā, Ēģiptē ? Iebrukums Irākā ? Kaujas gāzu lietošana pret civiliedzīvotājiem Sīrijā? … jeb „varas eskalācija” ir tad, ja Krievija izdara kaut ko Rietumiem ne pa prātam. Taču, ja cūcības citiem taisa Rietumi, tad tā ir „cīņa par demokrātiju” ? Kurš man to varētu pateikt ? … :)))

+2
-10
Atbildēt

3

    Gaisma; Enģelis > Dina 10.03.2014. 10.16

    Kurmi. Var sagadīties tā, ka neizdodas savu saimnieku asinssuņiem pierādīt, ka esi īsts krievs;) Nokļūt bedrē no savu saimnieku rokas būtu, ēē, pikanti, ne?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Dina 10.03.2014. 10.40

    Guten morgen, nemurgo.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Dina 10.03.2014. 11.46

    Ja Krievija nepārtrauks varas eskalāciju Ukrainā…

    Es ar pamanīju :) Zīmīgi, ka trollīšiem tas nekādi netraucē, jo viņu darba uzdevumos laikam ir komanda “rakstīt” nevis “lasīt” :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 10.03.2014. 09.30

1. Ja Ukraina tagad centīsies militāri atgūt Krimu, tad Krievija okupēs plašākas teritorijas Ukrainā, lai nodrošinātu plašu bufera zonu “savu pilsoņu aizstāvībai”.

2. Ja Ukraina tagad neatgūs militāri Krimu tad zaudēs to Krievijai jau šīs nedēļas beigās.

3. Ja ES ieviesīs sankcijas pret Krieviju tad atgriezīsimies atpakaļ recesijā ar bēdīgu iznākumu. Lielbritānija varētu nepiekrist vairākām sankcijām tā kā pati būs cietēja.

4. Ja Krievijas ekonomika turpinās pasliktināties dēļ sankcijām tad tās iedzīvotāji var radīt plašus protestus un apdraudēt Putina režīma pastāvēšanu, ko lai nepieļautu Putinam vajadzēs pamatīgu karu meklējot nopietnu ienaidnieku kas konsolidētu sabiedrību un apspiestu protestus.

Šis gads būs nepatīkams.

+5
-3
Atbildēt

5

    Gaisma; Enģelis > inta_s 10.03.2014. 10.24

    Būtu gatavs daudz atdot, lai gads būtu tik vien kā nepatīkams:(

    Ka Krima nav atgūstama, bija skaidrs jau piems nedēļas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 10.03.2014. 10.29

    Janis > inta_s 10.03.2014. 10.29

    Tātad ieteikums ir nedarīt neko un ļaut Putinam radīt aizvien jaunas un lielākas draudu kaskādes, tostarp, Latvijai.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 10.03.2014. 10.40

    Tāpat kā tikai ASV pilsoņi var atgūt kontroli pār savu valsti, arī Krievijas pilsoņi var tikai paši atgūt kontroli pār savu valsti.

    Tikmēr šos režīmus pārvaldīs noziedzinieki. Putins nekur neslēpjas, un tas padara to ievainojamu, savukārt ASV režīmu kontrolē korporāciju elite kuru vienkāršais cilvēks nemaz neredz jo mainās tikai politiskās marionetes.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > inta_s 10.03.2014. 11.53

    “Šis gads būs nepatīkams.”

    Man gan tieši otrādi ārkārtīgi patīk šis gads. Tas būs pat labāks par 2008.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Dina 10.03.2014. 09.23

Draudi, draudi un atkal kārtējie draudi … Pasaules „Miera Balodis” savā elementā. Interesanti, ka „agresīvais” Putins, kurš esot „iebrucis” Krimā un bez neviena šāviena visu pusalas teritoriju „anektējis” nevienam ne ar ko nedraud.

Kamēr visādi „demokrātijas aizstāvji” jau paguvuši gan ar diplomātisko attiecību saraušanu, gan ekonomiskām sankcijām, gan auksto karu piedraudēt … :)))

+3
-8
Atbildēt

6

    Anatolijs K. > Dina 10.03.2014. 10.09

    Tā ir kad dzīvo Krievijas info telpā… Pārslēdzies uz ticamiem informācijas avotiem, tad sapratīsi kas ir kas.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Dina 10.03.2014. 10.16

    Un kurš tad ir tas “ticamais avots”? Vai IRsa un Deļfi? Bet varbūt, pasarg’ dies’, LTV? ;)

    http://s1.bild.me/bilder/060112/685195845.jpg

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > Dina 10.03.2014. 10.32

    Nu jā, Putina partijas piedēklis protams arī atslēgts no pasaules. Pasarg Dievs dzirdēt patiesību. Nu tad jau neko…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Dina 10.03.2014. 10.41

    Petra, tā arī nenosauci nevienu “ticamu avotu” ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina > Dina 10.03.2014. 10.46

    >> jurispetra

    Krievijas info telpa ir starp citu 10-reiz demokrātiskāka un objektīvāka par Rietumu un Latvijas meļiem.

    Piemērus tev?

    Pāvels Gubarevs. Doņeckas „tautas gubernators”, kuru ievēlēja Tautas sapulce tieši tapat kā Maidanā. Ir sagrābts savā dzīvoklī, kur iebruka „jaunās varas” specdienesti un SLEPUS izvests uz Kijevu. Viņam tiek inkriminēta pūļa organizēšana Doņeckas oblkoma ēkas ieņemšai – tieši un absolūti tas pats, ko darīja madanieši! Un sēž jau 5 dienas …

    KAUT VIENS Latvijas medijs ir uzrakstījis par viņa arestu kādu sašutuma pilnu raksteli ? NAV! Ir viena ziņa „starp citu” lsm.lv portālā, kuru neviens nelasa. Lai gan „Maidana likuma” viedokļa viņš ir tikpat leģitīms, kā esošā valdība.

    Semjonovs. Tikko kā pabija Krimā. Atpakaļ lidoja no Doņeckas. Tātad redzēja VISU, kas notiek Doņeckā, daudzu tūkstošu lielos tautas mītiņus PRET pučistu varu Ukrainā … Viņs kaut vārdiņu par to ir pateicis vakar defecto raidījumā ? Viņš kaut vienu sižetiņu ir par to uzfilmējis un parādījis? A ne Vella! Toties „zaļie cilvēciņi” gan viņam Krimā uz katra stūra rādījās … Melis, informācijas falsifikators un kara kurinātājs viņš ir!

    Un tieši tāpēc viņu un pārējos „žurnālistus” (nu nekādi šīs pērkamās prostitūtas šo nosaukumu nav pelnījušas) krimieši ir gatavi ar akmeņiem nomētāt. Jo ir vairāk nekā skaidrs, ka viņu mērķis, ierodoties Krimā ir nevis rādīt objektīvo ainu, bet gan meklēt un gatavot provokācijas, kuras ļautu veidot Pasaules sabiedrisko domu, lai attaisnotu Rietumu militāru iejaukšanos Ukrainā. Asis suņi un asins suņu pakalpiņi viņi ir.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > Dina 10.03.2014. 11.17

    Nu redzi, teicu jau – apskaties normālu informāciju nevis nepārbaudītus murgus un propogandu. Bet jūs abi ar Ločmeli tik maļat vienu un to pašu. Tā jau jūs tiešām nojūgsieties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Inese 10.03.2014. 09.15

ASV jau IR zaudējuse. Ķīna IR par Krieviju.

Комментарий: Поражение Запада в Украине

Пекин, 7 марта / Синьхуа / — На некоторое время западные лидеры могут перестать поздравлять друг друга с “достижениями” в Украине.

http://russian.news.cn/cis/2014-03/07/c_133169235.htm

+1
-9
Atbildēt

10

    jmaklakovs > Inese 10.03.2014. 09.58

    Pirmajā Pasaules karā Krievijai bija sabiedrotie.

    Otrajā Pasaules karā Padomijai bija sabiedrotie.

    Tagad Krievijai nav sabiedroto. Neviena. Pat Baltkrievija un Kazahstāna kara gadījuma stāvēs malā un klusībā lūgsies lai Krievija zaudētu.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 10.03.2014. 10.03

    Пекин, 8 марта /Синьхуа/ — Китай убежден, что китайско-российские всесторонние отношения стратегического взаимодействия и партнерства продолжат укрепляться, заявил глава МИД КНР Ван И на пресс-конференции в субботу.

    http://russian.news.cn/china/2014-03/08/133170478_13942474277831n.jpg

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Inese 10.03.2014. 10.06

    Un? Standarta politiskais bla-bla-bla. Ķīnai Krievija interesē tikai kā resursu piegādātāja. Jo zemāk Krievija kritis, jo lētāk sevi pārdos.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 10.03.2014. 10.09

    Nevis standarta bla bla, bet gan skaidrs un spēcīgs signāls mēra sajūtu zaudējušajiem Rietumiem.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    inta_s > Inese 10.03.2014. 10.15

    Jābūt objektīviem, pat ja tā situācija nav patīkama.

    Krievija nav starptautiskā izolācijā, Krievija ir BRICS dalībniece un Ķīna, Indija jau paudusi atbalstu Krievijai.

    Neko nedod dzīvot ilūziju pasaulē.

    India Backs Russia’s ‘Legitimate Interests’ in Ukraine

    http://thediplomat.com/2014/03/india-backs-russias-legitimate-interests-in-ukraine/

    China backs ‘principles’ on Ukraine as Russia claims agreement

    http://tribune.com.pk/story/678378/china-backs-principles-on-ukraine-as-russia-claims-agreement/

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Inese 10.03.2014. 10.26

    Viedoklis_lv. Afigenā koalīcija:) Kā Krilova fabulā par gulbi, vēzi un līdaku!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > Inese 10.03.2014. 10.34

    FACTBOX – BRICS emerging powers grow in global strength

    http://in.reuters.com/article/2013/03/26/brics-summit-factbox-idINDEE92P09120130326

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Inese 10.03.2014. 10.38

    Viedoklis_lv. Tam, ka strauji pieaug Ķīnas un Indijas ekonomika ir maz sakara ar BRICS.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > Inese 10.03.2014. 10.43

    Tikai tāds ka tās valstis ir BRICS savienībā un tāpēc arī nebūs no šo valstu puses nekādas sankcijas pret kādu no tās dalībniecēm. Un tā kā pieaug šo valstu ekonomikas tad nekādas starptautiskās izolācijas nebūs.

    Jūs domājat ka ASV un ES var pastāvēt bez BRICS valstīm?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Inese 10.03.2014. 10.50

    Nu bet lai jau turpina tirgoties. Lai krievi nes savu gāzi uz Ķīnu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

silvija 10.03.2014. 08.21

ločmelim šī ziņa būs kā terpentīns ūkstā.

+11
0
Atbildēt

4

    archoftriumph > silvija 10.03.2014. 08.42

    Jānis Ločmelis / Saskaņas centrs / Rīga

    Dzimšanas gads: 1936

    P.Nahimova vārdā nosauktā Melnās jūras kara flotes augstskola ieroču speciālists, Kara politiskā akadēmija virsnieks ar augstāko kara politisko izglītību, kontradmirālis, Informācijas tehnoloģiju starptautiskā akadēmija filozofijas doktors

    pasts.eriga.lv

    Darbavieta:

    1.Rīgas dome deputāts

    2.Biedrība “Franču pretošanās kustība” valdes loceklis

    3.Akciju sabiedrība “Rīgas siltums” padomes loceklis

    4.Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta komiteja loceklis

    5.Rīgas domes Drošības, kārtības un korupcijas novēršanas jautājumu komiteja loceklis

    vinja gadiem visu cienju, saglabaajis asu praatu un speeju riikoties, zeel tikai ka Maskavas nevis Latvijas labaa.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > silvija 10.03.2014. 09.58

    Katrā ģimenē rodas pa kroplim.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > silvija 10.03.2014. 10.47

    Ierados, tu esi burvīgi paškritisks.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > silvija 10.03.2014. 11.20

    Tas par tevi, pridurok! Tu jau pa daudz atkārtojies, plate jau sadilusi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam