Bērziņš: Sankcijas pret Krieviju var radīt pretējo efektu

85

Komentāri (85)

Þanis Bezmers 04.03.2014. 18.13

Normālie IR lasītāji! Beidziet iespringt un diskutēt ar Lielā Urbja un ušmeriku pridurkiem. Nav vērts tērēt savu garīgo enerģiju!

+2
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 04.03.2014. 15.59

nesaprotu ko krievi uztraucaas par paliidziibu ukraiņiem , paši taču variet pieteikties briivpraatiigi krievu miera speekos un doties savam, ķeizaram paliigaa okupeet briivaa valstis ,šaut , izvarot miermiiliigos civiliedziivotaajus , tagad ir iespeeja izkauties ar fašistiem , kaa juus tos sauciet, mošk medaali dabuus ja nenošaus , vot i iemesls buus 9 . maijaa pieriities , nevis te bezdeet diivaanaa par to cik latvieši slikti , jo redz neieredz krievus.

+2
0
Atbildēt

0

DivasDveseles 04.03.2014. 15.57

Re kā nu visas rozīgās un zilie pret krieviem cepās! Cepaties, cepaties- drīz būsiet pvisam brūni!

+1
-1
Atbildēt

2

Ivars Ozols 04.03.2014. 15.14

„Neko nevar izmainīt pozitīvi, kaut ko agresīvi ierobežojot”

Tad kāda mārrutka pēc Bērziņa kungs nav aizklapējis cietumus un palaidis visus mājās? Pret noziedzniekiem jārīkojas adekvāti, pretējā gadījumā tie kāps tev uz galvas līdz nolauzīs tev kaklu.

+6
0
Atbildēt

1

    Malda > Ivars Ozols 04.03.2014. 15.53

    Bērziņam konkurenti nav vajadzīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 04.03.2014. 14.44

Nevar to Bērziņu reiz impičēt?

+6
0
Atbildēt

2

    Andris Gūtmanis > Kristīne 04.03.2014. 15.16

    ….ceri, ka SC un ZZS balsos par sava kandidāta atsaukšanu?…nepieciešamas vairāk kā 65(?) balsis Saeimā par prezidenta atstādināšanu – šīs Saeimas sastāvā tas nav iespējams…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > Kristīne 04.03.2014. 15.32

    Sieva kā ārste varētu pierunāt viņu saslimt. Zīmi pa blatu varētu izgādāt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 04.03.2014. 13.57

Protams, protams, ka būs pretējs efekts, kā gan citādi?! Un ja nedod Dies’ Putins sāks moblizēt karaspēku pie Latvijas robežām un draudēs nākt aizstāvēt “tautiešus”, tad tādi bērziņi, protams, uzreiz paziņos, ka nekādas sankcijas pret agresoru nedrīkst piemērot, ka nedrīkst “agresīvi pretoties” agresoram. Lai tik nāk iekšā – mums galvenais, lai ir “miers” un, lai varam turpināt tirgot šprotes. Prezidents Bērziņš ir potenciāls drauds Latvijas valstiskumam!!!

+22
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > putekliic 04.03.2014. 14.06

    “Un ja nedod Dies’ Putins sāks moblizēt karaspēku pie Latvijas robežām un draudēs nākt aizstāvēt “tautiešus”, ”

    … tad Bērziņš, sekojot Ukrainas Dmitrija Berezovska priekšzīmei publiski TV kameru priekšā zvērēs citas valsts varai.

    Starp citu, kā to novērtēja citi Ukrainas Jūras Kara Flotes virsnieki varat noskatīties brīvā brīdī. Sapulce Flotes štābā, kur Berezovskis skaidro savu pozīciju, sola virsniekiem visadus labumus un saņem skaidrā krievu valodā (lietojot arī ļoti izteiksmīgas “tēlainas” frāzes) nosodījumu no citiem flotes virsniekiem.

    http://seabreeze.org.ua/ofitserskoe-sobranie-v-shtabe-vmsu-vernost-prisyage-ofitserov-vmsu-video/

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 04.03.2014. 13.50

“О последствиях этих санкций должны, прежде всего, думать те, кто их собирается вводить”, – подчеркнул Путин во вторник в беседе с журналистами.

“Я думаю, что в современном мире, когда все взаимосвязано и все друг от друга зависят так или иначе, конечно, можно нанести какой-то ущерб друг другу, но это будет взаимный ущерб. И об этом тоже должны подумать”, – заявил президент России.

Uz radio jautājumu par sankcijām un aizliegumiem viņš [Bērziņš] teica: “Tas ir – kādas [sankcijas].” „Neko nevar izmainīt pozitīvi, kaut ko agresīvi ierobežojot, [..] ar aizliegumiem neviens mērķus nav sasniedzis, īslaicīgi varbūt tas būs vajadzīgs,” sacīja prezidents, norādot gan, ka sankcijas „radīt pretējo efektu”.

+6
0
Atbildēt

0

Zanda 04.03.2014. 13.48

NATO Ukrainā darbojas pēc Balkānu scenārija. ASV veido jaunu Sīriju Ukrainā. Un,diemžēl, Lavija to atbalsta. Pilsoņu karš Ukrainā un tajā bojāgājušo dzīvības būs uz to veco histērisko bābu un pārdesmit zilo gaiļu sirdsapziņas, kuri te Latvijā kurina pretkrievisku histēriju un ar to atbalsta pilsoņu kara sācējus Ukrainā- fašistiskus mežoņus. Vienu reizi jau latvieši ar savu uzdarbošanos Ukrainā tur izraisīja daudzu miljonu ukraiņu nāvi (latviešu strēlnieki un bads Ukrainā). Pēc tam nāca laviešu vaimanas par deportācijām un nepamatotajām represijām.

Ko sēsi, to pļausi! Sējat vēlreiz? Gribat pļaut vēlreiz?

0
-14
Atbildēt

9

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Zanda 04.03.2014. 14.09

    Dīvaina esiet vai izliekusies? Kāds golodomoram sakars ar latviešu strēlniekiem? Jūs vispār ziniet, kādēļ latviešu strēlnieki parakstījās karot Ļeņina pusē? Neviens cits tobrīd nesolīja latviešiem iespēju atdalīties no Krievijas. Ļeņins bija vienīgais, tāpēc strēlnieki arī nostājās viņa pusē. Kurš 1920. gadu mijā iedomājās, ka Ļeņins drīz mirs un viņa vietā stāsies tāds preteklis, kāds pat ļaunākajos murgos nerādās? Ja jūs to nezinājāt, lasiet vēstures grāmatas. Un ja zinājāt, tad nodarbojieties ar prastu demagoģiju. Tfu!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Zanda 04.03.2014. 14.26

    Krotow, paskaties, kad profils portālā ir parādījies, paskaties, kā identiski šo pašu, kā arī citus ieprikšsagatavotus tekstus personāžs copy-paste pie vairākiem rakstiem portālā un tev viss kļūs skaidrs. Šo konkrēto tekstu ir jau iepeistojis pie pieciem rakstiem. Domāju, tās vēl nav beigas. Būs vēl kāds raksts, parādīsies vēl. Protams, ja no augšas neatsūtīs jaunu.:D

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    normundskr > Zanda 04.03.2014. 14.27

    .

    Offtopiks.

    Es nesen papētīju jautājumu par sarkanajiem strēlniekiem (mums te visu laiku pārmet, ka viņi ir kaut ko ne to izdarījuši Krievijā)

    1. ar Golodomoru, ko te piemin, viņiem vispār nav nekāda sakara. Tai pašā Timotija Snaidera “Asinszemēs” ir detalizēti un ar personāžiem viss aprakstīts.

    2. Pilsoņu kara laikā viņiem netiek pārmestas lietas, ko mēs šobrīd dēvējam par kara noziegumiem – cietsirdīga izturēšanās pret civiliedzīvotājiem, utt. Kaut arī tai laikā to darīja abas puses. Vienīgais, ka viņi arī mēdza šaut karagūstekņus, bet, to tai laikā darīja visi.

    3. Cik saprotu ,viņi no sirds ienīda kazakus. Jukums Vācietis rakstīja, ka kaujas pret tiem bijušas “asas”. Ko viņš ar to domāja, nezinu, katrā ziņā, ja viņi neņēma gūstekņus, tad arī viņus pašus neņēma gūstā. Bet naida iemesls bija 1905. gada revolūcijas apspiešana, ko bija paveikuši kazaki.

    4. Cik saprotu, viņi no sirds ienīda cariskās armijas virspavēlniecību par to, cik vienaldzīgi pret cilvēku dzīvībām tie izturējās. Pieņemu, ka tas bija papildus iemesls pieslieties sarkanajiem – papildus tam, ka Ļeņins bija solījis Latvijas autonomiju.

    Tas, ka bija latvieši čekā – tur bija daudzu tautību pārstāvji, un tie bija atsevišķi cilvēki. To nevar attiecināt uz latviešiem kā tautu. Arī mums pašiem bija Stučkas valdība, kas balstījās uz daļu no bijušajiem sarkanajiem strēlniekiem – nu mēs paši viņus nemīlam.

    īsi sakot, varbūt latviešu strēlnieki bija disciplinētāki un tāpēc spēcīgāki, nekā daudzas citas Sarkanās Armijas vienības, bet tas arī viss, ko viņiem var pārmest.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Zanda 04.03.2014. 14.39

    Atgādināšu ģeniālā latviešu komponista Raimonda Paula sacīto:

    “Es tā papētīju to 17. un 18. gadu. Kas tad bija lielākās slepkavas? Mūsu tautieši. Ko viņi sastrādāja Ukrainā? Kas tad to čekas aparātu sastādīja? Pamatā mūsējie un ebreji, lai gan pēc tam paši nolikvidējās.

    Es vispār brīnījos, kā no Latvijas lauku sētām aizbrauca godīgām, normālām ģimenēm un beigās izrādījās šitādi rīkļu rāvēji…

    Kas tad nosargāja to revolūciju? Kas tad bija Kremļa apsardze? Tāpēc labāk klusēsim par šīm lietām. Tāda ir vēsture, tur neko darīt. Šodien to cilāt, tik un tā neviens pareizi to vēsturi neuzrakstīs. Mēs paši esam sūdus taisījuši visādos veidos, visur līda iekšā,” uzskata maestro.

    http://www.pavelbers.com/Latishskie%20strelki%20a622dc0bc22d.jpg

    Paraksts zem attēla: Šādi ķīniešu un latviešu boļševiku soda vienības ar varu atņem labību, izposta ciemus un slepkavo zemniekus.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Zanda 04.03.2014. 14.48

    Oho, Pauls jau arī par vēsturnieku kļuvis! “Speciaļist na vse ruki”, kā smejies.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Zanda 04.03.2014. 14.53

    Par vēsturi Latvijā atļauts runāt tikai Drošības policijas sertificētiem “vēsturniekiem”? ;)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    normundskr > Zanda 04.03.2014. 14.53

    Raimonds Pauls, cik zinu, ja ir ģeniāls, tad ir ģeniāls latviešu padomju komponists, nevis vēsturnieks.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Zanda 04.03.2014. 15.09

    >>Par vēsturi Latvijā atļauts runāt tikai Drošības policijas sertificētiem “vēsturniekiem”? ;)>>

    Nu pacitējiet vēl ķoķu Mašu no centrāltirgus, jūsu reputācija šeit kāps galvu reibinošos augstumos :D

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Malda > Zanda 04.03.2014. 15.52

    Ar Paulu ir tā pat kā ar Ločmeli. PSRS laikos viņi bija stāri, viss apkārt bija rozā krāsās, puķes, koncerti, komplimenti. A tagad? Nekā vairs nav. Kabatā vējš, galvā Alchēmers. Un viena no Alchēmera īpatnībām ir tas ka netceries ko ēdi stundu atpakaļ, bet labi atceries ka bija 30 gadus atpakaļ, pietam atcerās labāko. Tā arī dzīvo.

    Pauls tak arī stāsta ka Šlesers ir labākais politiķis un godīgs cilvēks.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 04.03.2014. 13.40

“Ja hoču posmotreķ na teh soldat kotorije budut streļaķ v mirnyh graždan. Potomu chto my budem stojaķ szadi”, nupat tiešraidē teica Putins. Tas apstiprina Ukrainas karavīru teikto, ka Ukraiņu militārās bāzes krievu karaspēks ieņem, palaižot pa priekšu, kā dzīvu vairogu, civilajās drēbēs ģērbtu satrakojušos pūli.

+9
0
Atbildēt

1

    Un atkal vēsture atkārtojas. Padomju armijā 2. pasaules karā frontē aiz vienkāršajiem karavīriem gāja čekisti, kuri nošāva tos, kuri bēga atpakaļ.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Mārtiņš 04.03.2014. 13.38

Viela pārdomām:

Krievijā tiek virzīti šādi grozījumi Pilsonības likumā:

“Проектом федерального закона “О внесении изменений в федеральный закон “О гражданстве Российской Федерации” и отдельные законодательные акты Российской Федерации” статья 14 федерального закона “О гражданстве Российской Федерации” дополняется частью второй, предусматривающей упрощенный порядок приема в гражданство Российской Федерации иностранных граждан и лиц без гражданства, признанных носителями русского языка, то есть владеющими русским языком и регулярно использующими его в семейно-бытовой, общественной, культурной и иных сферах, чьи родственники по прямой восходящей линии либо они сами ранее постоянно проживали на:

1) территории Российской Федерации,

2) в том числе на территории, относившейся к Российской империи (!?) и СССР (!?), при условии отказа от имеющегося гражданства иностранного государства либо отсутствия гражданства иностранного государства”.

Источник: http://censor.net.ua/n274075 Источник: http://censor.net.ua/n274075

Turklāt pēc apspiesto Kr.pilsoņu lūguma Krievija varēs ievest savu karaspēku citās valstīs (!?), lai nodrošinātu savu pilsoņu drošību pēc šo pilsoņu lūguma – arī grozījumi likumā. Tas nozīmē, ka ne tikai, piemēram, Baltija var justies nedroši, bet arī Polija, Somija, Rumānija, ASV (Aļaska), Turcija uc valstis, jo pietiek tur uzrasties dažiem “abižotajiem” Krievijas pilsoņiem, lai “varenais cilvēktiesību aizstāvis” tur uzrastos. un ja ar dažiem pilsoņiem tur nepietiks, var taču iesūtīt arī citas protestējošās masas. Ukrainas gadījums (un arī savulaik Baltijas valstis) to spilgti pierāda.

+8
0
Atbildēt

4

    esmeralda_se > Mārtiņš 04.03.2014. 13.50

    Ukrainā visa cita starpā arī tiek zondēta ES, ASV un citu valstu reakcija, lai saprastu, uz ko kurš ir gatavs, kādas sekas tas atstātu uz pašu krieviju. Zināšanas ir spēks.

    Pagaidām Eiropa izskatās diezgan nožēlojami, nav jau runa par kaut kādu militāru reakciju, kaut vai tāds sīkums, kā sarunas par bezvīzu režīmu ar krieviju – ES paziņo, “var tikt izskatīts jautājums par šo sarunu apturēšanu”…

    Savukārt krievijas gosdura ir sagatavojusi likumisko augsni, lai varētu darīt faktiski jebko bijušājā PSRS un Austrumeiropā, piedevām kārtīgi uztrenējusi savus informācijas kara kareivjus dezas ražošanā un izplatīšanā.

    Vismaz Baltijai + Polijai vajadzētu darīt sekojošo, un nekavējoties:

    1)pārtraukt TUA tirgošanu;

    2)likvidēt iespēju saglabāt dubultpilsonību ar Krieviju un satelītiem;

    3)nodrošināt normālu informācijas telpas aizsardzību pret drazu, ko gāž iekšā austrumu kaimiņi.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Oho! Tad jau arī es varu pretendēt uz Krievijas pilsonību :D Vecmamma ir Pēterburgas krieviete, krievu valodu zinu perfekti, darbā lietoju regulāri, jo tur citādi pat nevar, rakstu, lasu, zinu vēsturi utt. Putin, es jau nāku!

    TUA tiešām jālikvidē nekavējoties. Atslēdzniekam un līdzīgajiem ākstiem jāpiesola restes par valsts nodevību. 2. pasaules kara beigas atzīmējamas tikai pasaulē pieņemtajā datumā – 8. maijā un bez impērijas atribūtiem. Kas vēlas, lai nāk un piedalās, viņiem netiks atteikts. Jāpārskata visu politisko kustību (tai skaitā latviešu partiju) mērķi un virzieni un jāaptur tās, kuru darbība ir drauds valsts drošībai. Tas nav nacisms, citur pasaulē dara tieši to pašu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > Mārtiņš 04.03.2014. 14.13

    mjā, tad jebkurš krievvalodīgais Aļaskā arī var šadi rīkoties un lūgt Aļasku pieveinot Krievijai. Sak’ – mūs te apspiež… protams, ja arī tur ir kāds krievs, tad pie pilna saprāta viņš to nedarīs – kurš tad gribēs atgriezties mātuškas klēpī, kad pierasts jau pie ASV labumiem. tas tā -sarkasms.

    kas vairāk satrauc, tad, protams, Baltija un Latvija. Kā mans krievu kolēģis šodien retoriski jautāja – ja šāda situācija būtu LV un “apspiestie” un “pazemotie” krievvalodīgie lūgtu palīdzību mātei Krievijai un tā iensūtītu te savu armiju – vai ES, NATO un pārējā pasaule nāktu palīgā? ilgi aizdomājos un sliecos domāt, ka neko vairāk, kā dažādus uzmundrinošus padomus un atbalsta izteikšanu mēs nedzirdētu… diemžēl. Turklāt lielais daudzums politiķu uzreiz apmestu otrādi kažoku, jo kopumā viņi mums ir gļēvi un tautas intereses ir n-tajā plānā.

    Un patiesībā – ir milzīgs nogurums un riebums no tā visa. Mēs esam maza tauta, ilgi mocīta, pazemota un izvarota. brīnums, ka vispār esam izdzīvojuši unsaglabājuši savu valodu un kultūru. Mēs nekad nevienu neesam iekarojuši un pakļāvuši, bet ar citām tautām esam lādzīgi gadu simtus sadzīvojuši. Viss, ko mēs gribas (un tā, manuprāt, domā lielākā daļa vismaz latviešu) ir dzīvot savā valstī, lietot brīvi savu valodu, sajust, ka latviešu valodu, valsti un tradīcijas ciena visi citi un iztikt bez citu kaimiņu, jo īpaši “lielo”, uzbāzīgajiem padomiem.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Mārtiņš 04.03.2014. 16.35

    ….tas labi, ja atskan tāds aicinājums – iegūt Krievijas pilsonību atvieglotā kārtā un tad….varēsim beidzot atrisināt neskaidro jautājumu par dubultpilsonību, jo šobrīd Krievijas vēstniecība atsakās izpaust ziņas, cik un kādi Latvijas iedzīvotāji ir ieguvuši RU pilsonību….likumā paredzēts, ja iegūst RU pilsonību – personai brīvprātīgi jādodas uz PLMP un Latvijas pase vai nepilsoņa pase jāatdod Latvijas valstij….līdz šim ļoti daudzi pamanījušies šo likumu apiet un izmantot abas pases un privilēģijas….

    ….vienkāršākais risinājums = uz Latvijas – Krievijas robežas RU pilsoņa identifikācijas datus salīdzināt ar Latvijas datu bāzēm, protams, tas prasīs laiku un rindu veidošanos, bet….tas atmaksāsies, jo atklājot šādu viltus dubultpilsoni – no valsts to izlaist, bet…liegt iespēju atgriezties un iespiest pasē zīmogu ar liegumu Latvijā iebraukt uz 5 gadiem….dubultpilsonības sērgu varētu izskaust pietiekami ātri, pietiktu vien pārdesmit RU pilsoņiem palikt pie robežkontroles punkta šlagbauma….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 13.19

Kā jau mēs redzam, Ukrainas karavīriem joprojām ir padomju karogs.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/03/04/article-2572777-1C0713DF00000578-476_634x418.jpg

Varbūt tieši tāpēc viņi arī ir nolemti zaudējumam.

Žēl, ka viņu vidū nebija latviešu, kas viņiem liktu tos karogus aizvākt. Tad Ukrainas armija noteikti uzvarētu.

0
-7
Atbildēt

0

Kristīne 04.03.2014. 13.17

Bērziņam vajadzētu apgūt dzimto valodu.

=

Par sankcijām un “pretējiem efektiem” – sankcijas var diezgan ātri piemērot un gandrīz tikpat ātri atcelt, kad KF aizvācas no Krimas.

+7
0
Atbildēt

0

jessdrthomas 04.03.2014. 13.05

Iestātos Ukraina ES, Janukovičs un pārējais Doņeckas galms savas versaļas varētu būvēt par ES fondu līdzekļiem kā “lauku tūrisma atpūtas centrus”.

+9
0
Atbildēt

3

    Andris Gūtmanis > jessdrthomas 04.03.2014. 13.27

    …kā Latvijas prezidents Bērziņš?…o,jā!….viņam paverās plašs konsultāciju sniegšanas darba lauks…

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Kādu brīdi varētu, līdz Brisele saprastu, kas notiek. Pēc tam viņiem klātos ļoti sālīti. Mums te bija līdzīgi ES fondu izsaimniekotāji, kur viņi ir tagad?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > jessdrthomas 04.03.2014. 13.36

    >Krotow

    Un kad Brisele sapratīs, kas šeit notiek? Vai varbūt ir kādas indikācijas, ka Bērziņu pamīlijas un pārējie ES finansētie “lauku tūrisma centri” un “viesu nami” tiks atņemti vai sāks darbu?

    Ja nu vienīgi pēc Latvijas Maidana … uz ko gan pārāk necerēsim.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

silvija 04.03.2014. 13.03

+2
0
Atbildēt

5

silvija_vitina 04.03.2014. 12.49

Bērziņa mīļākais vārdiņš “loģiski”. Vot, bērziņ, aizej un uzprasi puķikam, vai VIŅŠ rīkojas loģiski.

+12
0
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 12.47

Ārkārtīgi labs ierosinājums, lai visi, kuriem rūp Ukraina ar tās jauno valodību, uz to Ukrainu lai arī azbrauc:

“Latvijā uzrunā brīvprātīgos palīdzībai Ukrainai, ziņo laikraksts (38)

http://www.DELFI.lv | 04. marts 2014 08:19

Latvijā uzrunā brīvprātīgos palīdzībai Ukrainai, ziņo laikraksts

Foto: DELFI

Svētdien notikušajā protesta pasākumā pie Krievijas vēstniecības Rīgā aktīvisti pirmo reizi mēģinājuši apzināt, vai Latvijā ir cilvēki, kuri būtu gatavi praktiski ar savu darbu palīdzēt Ukrainai. Pusstundas laikā esot pieteikušies 20 cilvēki, otrdien raksta “Neatkarīgā”.

Aktīvists Kristiāns Sotaks interesentiem ļāvis iepazīties ar pieteikuma tekstu: “Es, latviešu patriots un ukraiņu tautas draugs, ar šo paziņojumu brīvprātīgi piesakos un ar savu parakstu apliecinu, ka esmu gatavs doties uz Ukrainu palīdzēt tās tautai sargāt viņas brīvību jebkādā veidā, kādā es varu būt noderīgs palīgs pēc Ukrainas tautas likumīgās varas ieskatiem”.”

http://www.delfi.lv/news/national/politics/latvija-uzruna-brivpratigos-palidzibai-ukrainai-zino-laikraksts.d?id=44268003#ixzz2uzOt87q7

Ļoti pareizi, brauciet palīdzēt saviem domubiedriem, neesiet gļēvuli, brauciet.

0
-7
Atbildēt

1

    Malda > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 15.46

    Tev tak tā rūp Krievija, kapēc pats tu te vēl sēdi. Desa treknāka?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 12.45

Gudrs ir tas Bērziņš.

“Bērziņš runāja, ka Latvijai ir jāizmanto sava “bāze”, proti daudzi tūkstoši ukraiņu, kas dzīvo Latvijā, lai palīdzētu Ukrainai.”

– Pilnīgi pareizi, to pašu arī Ušakovs saka, ka, ja esiet tik norūpējušies par ukraiņiem, nu, tad dodiet saviem ukraiņu nepilsoņiem pilsonību. Jo Latvijā ukraiņu vidū 56 % ir nepilsoņi.

0
-8
Atbildēt

9

    oliversk > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 12.53

    Dodiet? Tur jau tā sāls, ka nevar uzbāzties ar došanu, ja varbūt negrib. Tāpēc es īsti nesapratu to ušakova domu gājienu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 13.02

    Nemeklē ušakova un apmaksāto kremļa troļļu darbībās un izteikumos loģiku. Tās tur nav. Ja putins teiks, ka melns patiesībā ir balts, viņi mēģinās pievilkt 20 idiotiskus argumentus, lai to pierādītu.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 13.07

    “turks Dodiet? Tur jau tā sāls, ka nevar uzbāzties ar došanu, ja varbūt negrib.”

    – Kāpēc nevar? Var! Lietuva tak uzbāzījās, un deva visiem pilsonību.

    Ņemiet Lietuvu par priekšzīmi.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Lietuvā lietuviešu skaits pirmkārt 2x pārsniedz latviešu skaitu. Otrkārt cittautiešu tur ir labi ja 10% vai pat mazāk. Tāpēc viņi varēja atļauties iedot pilsonību visiem. Latvijā latviešu ir labi ja 54%. Ja Latvijā iedotu pilsonību visiem, nākamajās vēlēšanās latvieši būs mazākumā. Prokremlisti ir krietni organizētāki un viņi parūpēsies, lai Latvijas parlamentā būtu 70% viņējo. Un tā notiks, ne mirkli nešaubies. Tālāk notiekošais būs līdzīgs Krimai. Nav teikts, ka oficiāli tiks pieprasīts pievienot Latviju Krievijai, taču te fakto mēs tur būsim ar visām pekelēm. Tāpēc pirms salīdzināt Latviju ar Lietuvu, apskaties statistikas datus. Latvijā nedrīkst dot pilsonību visiem un punkts. Ja kāds vēlas kļūt par pilsoni, lai naturalizējas. Tas te ir vienkārši un lēti, tik vien problēmu, cik valodu iemācīties un dažus faktus no vēstures.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    normundskr > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 13.37

    Vēl jau ir tas moments, ka kādā veidā šie cilvēki nokļuva Latvijā un ieguva nepilsoņu statusu? Pareizi, okupācijas rezultātā. Viņi savā būtībā ir kolonisti. Turklāt, daudzi no viņiem nav lojāli valstij. Nav ne loģiska, ne juridiska pamata dot viņiem pilsonību. Patiesībā, mēs esam ļoti pretimnākoši, ka ļaujam to viegli iegūt tiem, kas to grib, un ka dodam to bērniem, kas te piedzimst.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 15.05

    …vai Tavs Uškovs nevarētu nosaukt konkrēti, cik tad Latvijā dzīvo ukraiņu – cik no tiem ir pilsoņi un cik nepilsoņi….citādi, kaut kā pavisam neadekvāti tiek apspēlēti 56%, kuriem nav seguma….gluži tāpat, kā RD pārskaitītais miljards pārējām Latvijas pašvaldībām….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Malda > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 15.44

    http://www.youtube.com/watch?v=G9sV237krqE#t=326

    skatamies 4:45 – Puķins par Baltiju un nepilsoņu problēmu. Kātrējie meli. Pilsonība pienākās visiem, kas to ir nopelnijuši. Lai nopelnītu pilsonību: jāzin latviešu valoda sarunas līmenī, primitīvs eksāmens Latvijas vēsturē, jāzin himna (8 orģinālas rindiņas), zvērests LR. Iemaksa par pilsonības noformēšanas izmaksām. Viss. Neredzu rindas.

    Nu un kas ka Lietuvā visiem iedeva pilsonību? Lietuvā, PSRS laikos piekoptās nacionālās politikas dēļ, dzīvo 84% lietuviešu (LV tikai 64% latviešu). Pie tādas pamatnācijas proporcijas arī LV varētu dot pilsonību visiem. A tā, iedotu LV visiem pilsonību un skaties – LV pārvērstos mazā Krievijā jau 10 gados.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ivars Ozols > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 16.10

    Ja cilvēks vispār izsaka vēlmi kļūt par pilsoni, tas jau ir liels solis personas attiecībās valsti, taču redzot, ka arī pie šībrīža vienkāršotās pilsonības iegūšanas procedūras interese iegūt pilsonību ir tik maza, var secināt, ka cilvēkiem nav motivācijas kļūt par pilsoņiem. Iespējams, cilvēki uzskata, ka lūgt piešķirt pilsonību ir pazemojoši, turklāt kamēr kādam ir nepilsoņa statuss, šie iedzīvotāji var uzdoties par represētiem cilvēkiem. Šādi “represētie” iedzīvotāji laikam ir daudz noderīgāki nekā papildus vēlētāju balsis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Malda > dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 16.18

    Viņi jau nepiesakās viena iemesla dēļ. Ja esi nepilsonis, tev vieglāk aizbraukt uz Krieviju pie radiem. Tai pašā laikā brīvi var braukāt par visu EU. Ja ļoti vēlētos varētu dabūt gan Krievijas gan LV pilsonību. Nevajag tak, ja no vienīgi automātiski, pa vleti. Bet tad ar diez vai bez Ušakova aģitācijas kāds ietu un pieteiktos. Un vispār, kam vajag LV pilsonību ja var dabūt UK, Irijas vai Dānijas? Tur desa ir vēl treknāka.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 04.03.2014. 12.42

Bērziņš: Sankcijas pret Krieviju var radīt pretējo efektu. +++ Te nu mēs esam :) Sabiedrības spiediena rezultātā prezidents pārtrauca savu atvaļinājumu, atgriezās, lai vadītu valsti un šādi ir pirmie viņa darba augļi – SC atradis sev jaunu sabiedroto :) Būtu likuši labāk prezidentu mierā, ļāvuši viņam baudīt atvaļinājumu, kopt slimo sievu, kurai vīruss esot. Tagad vakars, jebkurš vārds, kuru viņš kā LR prezidents izsaka publiski taču nepaliek tikai Latvijas robežās vien. Bērziņa vārdam ir ” starptautisks lidojums” un tur jau ir tas trakums šajā situācijā. Kauns pa visu ģīmi ..:)

+20
0
Atbildēt

4

    ievuliitis > buchamona 04.03.2014. 14.15

    Nezini, cik sarežģīta Latvijā ir prezidenta inpīčmenta procedūra vai tas, ko mēs varam saukt par tā saucamo impīčmentu? Konstitucionāls vairākums, vienkārš vairākums?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > buchamona 04.03.2014. 15.22

    betijai. prezidentu var atsaukt ar 2/3 Saeimas balsu. laikam nespīd.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 04.03.2014. 15.55

    Un ko vajag, lai ārstu komisiju norīkotu veselības stāvokļa noteikšanai? Galvas tomografija varētu… nē! nekādu šaubu … konstatēs daudzu svarīgu centru (kaut vai centra, kas iespaido runu. Tas redzams ar neapbruņotu aci) panēlinātu, arī traucētu darbību, kā arī plašu asinsvadu pārkaļķošanos. Ir nopietns insulta risks. Mums jābūt humāniem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > buchamona 04.03.2014. 16.28

    nevajag nekādas tomogrāfijas. Zilās lapas raksta parasti “pēc pieprasījuma”. Jāzina tikai, pie kā iet.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 04.03.2014. 12.40

Es taču teicu, ka nekādu reālu sankciju no ES nebūs, mani “nomīnusoja” vēl šorīt. Nu atcels G8 samitu, i usjo…:(

Ukraiņi var pamazām sākt justies pamatīgi nodoti.

+9
0
Atbildēt

3

    austrisv > esmeralda_se 04.03.2014. 14.41

    nekas, Putins tomēr acīmredzot dabūjis mācību, jo viņam esot zvanījuši arī citu valstu amatpersonas. cik dzirdēju tad Fabiuss esot pateicis, ka , ja Putins neizvāks savu karaspēku no Krimas divu dienu laikā, tad Francija un citas ES dalībvalstis pārskatīs Starptautiski noslēgtos līgumus ar Krieviju utt!

    Šoreiz vēl Putins atkāpās, bet gan jau saies vēl lielākā sviestā un tad var arī nedzirdēt to ko viņam saka.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > esmeralda_se 04.03.2014. 15.17

    Bet, no kurienes tev tāds optimisms? Vai tad ir kas beidzies? Baidos, nav sācies. Ukraiņi puķikam par nepatīkamu pārsteigumu rīkojas gudri un ar sakostiem zobiem neuzķeras uz provokācijām.

    Puķinam galīgi neveicas. vispirms nesanāca kā Gruzijā “pod šumok” olimpiādes laikā, pēc tam nesanāca ar snaiperiem. Nesanāca arī “leģitīmi” iebraukt ar tankiem un bija jāsāk gudrot citi tikpat leģitīmi iemesli. Nenostrādāja arī ultimāts. Joprojām neveicas ar provokācijām… Bet es neloloju cerības, ka viņš tagad kā nopērts šunelis dosies uz mājām. Baidos, ka viņš gaida savu “iespēju”. Jo, ja tagad Ukrainu atlaidīs, viņš to nekad vairs nedabūs. ne ar, ne bez Krimas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > esmeralda_se 04.03.2014. 22.12

    Manuprāt, Putins tēlo, ka neko nav darījis un armiju nekur nav sūtījis- tāpēc nemaz nav viņam jāatkāpjas. Viss viņa greizo spoguļvalstī ir kārtībā. Krimā darbojoties velns zin kāds grupējums. Nu tad vajag to grupējumu kopā ar putinu vienreiz izolēt un miers būs mājās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 04.03.2014. 12.38

„Mēs aizvien neesam visas jomās sasnieguši to, ko mēs gribām, un jāsaprot, cik sarežģīti ir Ukrainai,” sacīja prezidents.

—–

Protams, mums atņemtā Abrenes teritorija taču ir daudz mazāka nekā Krima.

Tātad mums vēl viss priekšā, prezidenta kungs?

+12
0
Atbildēt

2

    normundskr > Kaspars Špūle 04.03.2014. 13.06

    Mja. Piemēram, Edvards Lūkass nedomā, ka mēs varam justies droši http://t.co/CRNb0a5IQT Par Krievijas plāniem lauza galvas visa pasaule, bet skaidrs ir viens – viņi pārskata robežas, kas tika noteiktas 90-o gadu sākumā.

    Bet Andris Bērziņš domā, ka varam būt mierīgi. Viss nepieciešamais ir izdarīts.

    Šķiet, ka te jau vairs nevar runāt par muļķību un nekompetenci.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 04.03.2014. 14.38

    Varbūt Dačukam atkal ir labi ar veselību un bērziņš varēs atgriezties kalnos uz slēpošanu, jo vairāk ne uz ko viņš nav spējīgs, vismaz ne valsts labā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

silvija 04.03.2014. 12.37

Kājiņbērziņam pilnīga taisnība – paziņosim, ka nosodām asiņaino punduri, šis saņems ļaunā un neaicinās kājiņbērziņu uz paralimpiskajām spēlēm un neatmetīs kādu pusapgrauztu kaulu. Kauns un negods, nevis prezidents.

+26
0
Atbildēt

4

    oliversk > silvija 04.03.2014. 12.49

    Piekrītu, tikai, diemžēl, asiņainais nebūt nav punduris, bet gan – milzis. Un esmu laimīgs, ka man nav jāizdara šī izvēle…

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris > silvija 04.03.2014. 13.17

    Nepiekritu abiem apzīmējumiem. Patiesībā viņš ir puņķains punduris, kas jau pielika pilnas bikses un pašlaik taisnojas preses konferencē. Jūs mūs ne tā sapratāt, mēs neko tādu negribējām, davajķe žiķ družna utt.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija 04.03.2014. 14.35

    Visādi apsveicami, ka pasaule nostājās pret nelietīgo goblinu no kremļa.

    tomēr nobijās.

    Tagad jau arī Bērziņs var izpausties pilnā apmērā, jo briesma sjau sen pagājušas.nožēlojams prezidents.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > silvija 04.03.2014. 15.21

    > agrunte

    Piekrītu Jums.

    Nez vai krievu armijas “manevru” pārtraukšanā pie Ukrainas un Polijas robežas (Kaŗaļaučos) sava loma nav bijusi arī šim notikumam?

    http://www.interfax.ru/item.asp?id=362644

    Sīkāk par USS George H.W. Bush (CVN-77)

    http://www.public.navy.mil/airfor/cvn77/Pages/USS%20GEORGE%20H.W.%20BUSH%20%28CVN%2077%29.aspx

    http://en.wikipedia.org/wiki/USS_George_H.W._Bush_%28CVN-77%29

    Lai gan pieņēmums par amerikāņu trieciengrupas ieiešanu Melnajā jūrā, protams, ir smieklīgs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

normundskr 04.03.2014. 12.36

Paldies, tagad jūtos daudz mierīgāk.

+11
0
Atbildēt

3

    ievuliitis > normundskr 04.03.2014. 13.33

    Ceru, ka tas ir sarkasms?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    normundskr > normundskr 04.03.2014. 13.38

    nebiju iedomājies, ka to var uztvert savādāk. Sorry. Protams, sarkasms.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > normundskr 04.03.2014. 14.34

    Labs, vismaz humors pēdējo dienu vājprāta murgu sakarā.

    Nu jau laikam var uzelpot un pasmieties arī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam