Jāizbeidz sociālisms veselības aprūpē

44

Komentāri (44)

liepinsoskars 01.03.2014. 01.04

Kā vēlēšanas, tā kārtējā klaunu parāde! Pirms iepriekšējā uznāciena ER brāļojās ar Circeni, vāca naudu un sludināja “nepērciet produktu x, bet rūpnīcu, kas to ražo”! Vienlaicīgi arī izrēķinājās ar vēl atlikušo rūpniecību un vēl šo to, bet sev nenopirka vis rūpnīcu, bet…jahtu. Tagad plāns, redz, veselības aprūpe.

Priecātos, ja E.Repše labāk pievērstos zinātniskās fantastikas romānu sacerēšanai, nevis kārtējo reizi mēģinātu eksperimentēt LV politikā.

0
0
Atbildēt

0

matissk 28.02.2014. 12.48

Nu Einār, ar šitām vīzijām un solījumiem daudz vēlētāju nesakasīt. Un vēl tik daudz negatīvu komentu no neseniem atbalstītājiem. Labi vēl, ka Šņores domubiedri nepasmēla no savas darvas mucas, kur Atmoda saistās ar „…LPSR valdošās elites plūstošu transformāciju kapitālisma apstākļos…”. Nu bet, ja Tu iznāktu ar solījumu legalizēt eitanāziju, tad gan es parakstītos. Un, ja vēl pasolītu valsts atbalstu, jo pensijas kapitāls taču sakrāts, tad ticu, ka mūsu domubiedru pulciņš kļūtu stipri daudzskaitlīgāks. Cilvēki taču nav muļķi, un kurš gan negribētu izmantot civilizācijas labumumus un aiziet pa smuko. Iedomājies tikai – atkarībā no ticības, nedēļu pēc papīru parakstīšanas vai nu sēdēt pie garā galda vai draiskoties Edenes dārzos, ko saki? Pašnāvība nav viegla izvēle, tā nu cilvēks ieriktēts, bet, ja izvēle izdarīta, tad alternatīva braucienam uz Šveici un tur eitanāzija par eur9000 ir neveiksmīgs lēciens pa logu, sāpes, pilnīga bezpalīdzība? Padomā par to, vēlēšanas nav tālu.

+2
-2
Atbildēt

0

eryx2 28.02.2014. 12.07

Paradoksālākais šajā finansēšanas modelī ir milzīgā atšķirība ciparos:

5% no iedzīvotāju ienākuma nodokļa cilvēkam ar minimālo algu (320 eiro) sanāk 2.54 eiro mēnesī. Ja ir 1 apgādājamais – 0.56 eiro mēnesī, ja 2 – tad ne centa. Mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem maksimāli 1.13 eiro. Brīvprātīgās iemaksas 28 eiro mēnesī sanāk tie paši 5% ienākuma nodokļa no bruto algas 2690.88 eiro!!! Kur šeit ir vienlīdzīgā attieksme?

+1
-1
Atbildēt

0

emb_riga 28.02.2014. 04.24

Kaimiņa govij tesmenis šķiet lielāks.Mūsu medicīnas modelis ir efektīvākais visā ES.Medicīnas apkalpošana salīdzinot ar pārējām ES valstīm ir pati labākā,to saka speciālisti,kas dzīvo ārzemēs un strādā tur medicīnas nozarē,un brauc uz Latviju saņemt medicīnas pakalpojumus.Tas,ka mums notiek diskusija par medicīnas pakalpojumu uzlabošanu ir normāli,taču nav nekas pastāvīgāks par vremennoje.Pretīgi klausīties šī orākula prātuļojumus.

+6
-1
Atbildēt

7

    tuba76 > emb_riga 28.02.2014. 08.39

    Nupat Zviedrijā sāka cilāt jautājumus par ārstu kvalifikāciju un salīdzināt to ar citu valstu praksi. Latvijas speciālisti izskatās ļoti labi uz zviedru fona, jo pastāvīgi mācās un apgūst pasaulē jaunāko savā specializācijā. Bet tas maksā dzīvu naudu – kaut ārstam aizbraukt uz gadskārtējo starptautisko asociācijas konferenci/kongresu un piedalīties workshopos.

    Zviedru ārstiem pārmet, ka viņi savu kvalifikācijas celšanu atstājuši novārtā. Kad es palasu sava Latvijas daktera kvalifikācijas celšanas vēsturi – man būtu grūti saprast kā viņš to dabū gatavu, ja nebūtu zināma pieredze. Pirms dažiem gadiem biju šokā lasot zviedru vietējo avīzi, kurā kā baigo jaunievedumu slavēja kādu ārstēšanas metodi, kādu latviešu mediķi bija norakstījuši pagātnei gadus 10 agrāk.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > emb_riga 28.02.2014. 09.11

    Vita – pirms 15 gadiem sanāca tā,ka mans brālēns bija ārstējošais ārsts vienam labam paziņam , kas bija izdomājis mainīt sirds vārstuli Zviedrijā … Atceros viņa vārdus vēl šodien – kāda jēga braukt operēties uz Zviedriju , ja Latvijā to var izdarīt labāk un bez maksas ….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > emb_riga 28.02.2014. 09.32

    Ar visu augsto medicīnas izglītības līmeni, Latvijā ir viens no augstākajiem zīdaiņu mirstības procentiem. Kādas ir versijas?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    tuba76 > emb_riga 28.02.2014. 09.50

    klusais, mani tas neizbrīna. Bet ir arī pretēji piemēri. Manam bērnam Latvijā neviens nevarēja palīdzēt – specializēti ārsti nespēja konstatēt, kāpēc bērns reizēm pēkšņi sabrūk bez dzīvības pazīmēm, lai pēc brīža atkal atjēgtos. Zviedrijā vietējā poliklīnikā ģimenes ārstam pie pirmā apmeklējuma jau bija aizdomas pareizā virzienā un mēs saņēmām iespējami labāko veselības aprūpi, varējām apzināt problēmu, veikt manipulācijas tās ierobežošanai un apzināties, ko var darīt un no kādiem apstākļiem dzīvē censties izvairīties.

    Problēma ir tā, ka Latvijā veselības aprūpes dažādo nozaru finansēšana bijusi lielā mērā atkarīga no lobija varas gaiteņos. Ne jau par velti varas gaiteņos netrūkst ārstu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 28.02.2014. 10.12

    plus.Daudzi zina daudz,neviens nezin visu.Es zinu tik ,cik atceros.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > emb_riga 28.02.2014. 10.21

    Vita – domāju tādu stāstu ir daudz … man pašam bija situācija , kad tiešām laba daktere nespēja uzreiz noteikt ,ka bērnam ir rota vīruss , kamēr cita daktere pēc simptomiem , kurus pastāstīja pa telefonu uzreiz saprata par ko runa … viss beidzās veiksmīgi , bet iesaistot intensīvo terapiju , jo organisms bija zaudējis par daudz ūdens …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > emb_riga 01.03.2014. 22.15

    Vilis >>>Mūsu medicīnas modelis ir efektīvākais visā ES.

    Nezinu par viasam ES valstim, bet Latvijas modelis izskatas pec mezhoniga briva tirgus modela kombinacijas ar valsts subsidetu modeli. Respektivi – par medicinas iekartam un arstu izglitibu maksaa nodoklu maksataji (jeb ka latvijaa saka – maksaa valsts), bet aarsta pieejamiba un kvalifikacijas limenis ir regulets ar brivo tirgu. Vai shiis modelis tieshaam ir labs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 28.02.2014. 00.59

Uzrakstīts, protams, ir skaisti- tiem būs no valsts, šitie saņems visu automātiski, vēl citi varēs piemaksāt un saņemt kaut ko vairāk. … Nīderlandes sistēma. Nu- skaisti.

Manis savulaik cienītais autors nav parūpējies kaut cik parādīt- kādas ir naudas plūsmas pašreiz, un kā tās mainīsies skaisto plānu realizēšanās rezultātā.

Šādus raksteļus par to- cik būtu labi, ja būtu labi- var sarakstīt jebkurš vēlētājus pievilinātgribošš politiķis.

Gribētos kaut ko daudz konkrētāku.

Bet iespējams, ka Latvijā vēlētāju pievilināšanai labāk neko konkrēti nestāstīt, jo vēlētāju vairākums nevēlas domāt- un paskatās tikai uz frizūru un paklausās saldajos vārdos, bet nemaz nemēģina saprast- vai sludinātie projekti tiešām ir tik skaisti, un vai kādreiz tie var realizēties dzīvē.

Ja cien. autors vairs nav parādā nevienai kredītiestādei vai privātpersonai, tad varbūt es par viņu varētu arī balsot (nu- ja viņš kaut cik sakarīgi izklāstītu savu programmu). Ja viņš vēl joprojām ir ievērojamu parādsaistību jūgā- tad tomēr nē.

+4
-1
Atbildēt

0

anda_gerdena 27.02.2014. 23.26

1) Holandē ir progresīva nodokļu sistēma – mazpelnītājiem sanāk gk tikai PVN maksāt, nevis kā mums – vel milzu IIN ar mikroskopiski neapliakamo minimumu…

Ok, Repše jau atkal sāk savā šizo stilā runāt – sagrābsta pa pa pasauli kaut kādas drumslas – šito nodokli no Honkongas, citu elementu no Holandes … tāpat kā Šlesers ..utt – ka ti viņam pašam un viņa biznesa partneriem nav jāmaksā nodokļi.

+4
-3
Atbildēt

0

Andris Jautriņš 27.02.2014. 20.51

Apdrošinātāja vienīgais mērķis ir peļņa. Iespējams, ka Repše nav prātu izkūkojis, bet par muļķiem uzskata visus apkārt. Patiesībā es šaubos, ka tas ir viņa rakstīts, gan jau paši apdrošinātāji rakstījuši.

Privātā, bet obligātā Obamacare ir krietni palielinājusi veselības apdrošināšanas polišu cenas ASV, vienlaicīgi palielinot valdības izmaksas veselībai tā, ka nupat tās jau pārsniedzot militārās. Ok, tur pavisam cita sistēma. Bet kā ar mūsu elektrību?

Pats esmu bijis uz plānotu manipulāciju un šķiet, ka vismaz vienu lieku reizi biju uz tomogrāfa kaut kāda. Lai iestāde piķi no valsts saņemtu. Stulbums.

Slimnīcas jāpataisa atpakaļ par valsts iestādēm, dakteri lai ir valsts amatpersonas ar normālām algām pēc rezultāta (pacienta darbaspēju atjaunošana). Bez privātās prakses varianta, lai nebūtu pacientu transēri no mazmaksas uz zelta roku istabiņām.

+4
-4
Atbildēt

0

janazakovica 27.02.2014. 20.33

kas deva vardu sizoidam un zidu pakalpinam..

+3
-6
Atbildēt

0

marchaeva 27.02.2014. 19.17

Einār, vispirms lūdzu pastāsti kā plāno atdot LM garantētos un ar jumtiņu notralinātos miljonu desmitus?

+5
-3
Atbildēt

2

    janazakovica > marchaeva 27.02.2014. 20.36

    einars ir morals kroplis no briza kad pienema kukuli no cekistiem godmana un c.LB vaditaja vietu…un klusejot skatijaas-piedalijas valsts izzagsanaa..

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Antra > marchaeva 27.02.2014. 22.43

    KRUSTTEVS

    Nepiedalījās. Tikai pateicoties Repšes stingrai nostājai, čekas sodomītiem, LC, neizdevās izpildīt sava saimnieks, Laventa, rīkojumu par lata devalvāciju 4-5 reizes un sagraut Latvija finanšu sistēmu un paglābt barotāju.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

tuba76 27.02.2014. 18.55

Vai te ir kāds, kas ir strādājis veselības aprūpē 90-os gados? Lai autors man piedod, ja kļūdos, bet viņa sistēmas izklāsts ļoti atgādina to sistēmu, kas bija toreiz. Pat virsraksts kā izkāpis no 90-iem. Atcerieties apdrošināšanas kompānijas – Rīgas Slimokase, Balta u.c. Ļautiņi pirka polises dažādās pakāpēs un valdība noteica bāzes un papildus pakalpojumu apjomus. Slimnīcas slēdza līgumus ar apdrošinātājiem, kuru kontrolārsti vētīja ārstu darbu. Tāda deja vu sajūta lasot rakstu.

Nezinu kādu velosipēdu mēģina atklāt Repše, bet man šķiet, ka viņš savās vīzijās ir diezgan attālināts no realitātes.

+8
-5
Atbildēt

0

Kristīne 27.02.2014. 18.23

Gribētu zināt, ko šajā kontekstā nozīmē minētā “kvalitāte”. Parasti tomēr šos jautājumus skata saistībā ar veselības aprūpes pieejamību un sabiedrības veselības rādītājiem.

+5
-3
Atbildēt

0

Ed_JKM 27.02.2014. 17.52

Pareizi ir viena lieta medicīnai ir pa maz procentuāli no ikp. Nav pasaulē tāda sistēma kas būtu laba ar tik maziem naudas resursiem Kas raksta autoram traucēja šo visu realizēt, kad viņš bija varas pozīcijā? Kāds pamats ticēt solījumiem?’ slavenais kā var nesolìt’
sirds ķirurgs.

+9
-7
Atbildēt

1

    garausiitis > Ed_JKM 28.02.2014. 09.06

    Var jau būt ,ka es kļūdos , bet manuprāt sirds ķirurģija uz pārējās medicīnas fona Latvijā ir bijusi nosacītajā saulītē . Cik atceros , tad arī bada gados tika papildus piešķirtas naudas plānveida sirds un asinsvadu operācijām. Un vēl – pazīstu personīgi kādus 6 vai 7 sirds ķirurgus … neviens īpaši nesūdzas par finansiālo stāvokli … kaut gan taisnības labad šogad mani gandrīz gar zemi nogāza manas bijušās grāmatvedes dēls , kurš stāstīja , kā “baltais” Lācis nav ņēmis no viņa naudu … kuat gan džeks bija reāli maksāt spējīgs …

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 27.02.2014. 17.21

Ja iet runa par “brīvā tirgus principu” ieviešanu tad jāaizmirst tāds vārds kā “obligāti”. Ja kaut kāds produkts kā veselības apdrošinašanas polise ir obligātri jāpērk, jo Tu esi piedzimis šai pasaulē, tad tas nav nekāds brīvā tirgus princips.

Brīvā tirgus princips būtu ka no tā IIN noņem nost tos 5% (uz visiem laikiem) un katrs pats izvēlas ko ar to ietaupīto naudu dara: vai iekrāj nebaltām dienām, vai pērk apdrošināšanas polisi, vai ierodas slimnīca bez tās un maksā pilno summu, vai ierodas slimnāca bez naudas un maksā uz nomaksu par saņemto pakalpojumu, vai dodas pie kaimiņa zobuārsta vai vārdotājas, utt. – tie ir brīvā tirgus principi. Un tie dara cilvēkus atbildīgus.

http://www.youtube.com/watch?v=FY_Cw7Aj5qU

Bet tas ko te Repša aprakstīja ir kaut kāds kārtējais Obamacare kolektīvistu/komunistu murgs.

http://www.youtube.com/watch?v=C2h2GA-Be8k

+3
-7
Atbildēt

0

Ieva 27.02.2014. 17.10

Tikko tu saskaries ar dakteriem, tā ir jāmaksā- vai nu legāli – izmeklējumi, procedūras, Gulbja laboratorija, vai nelegāli- aploksnē dakterim. Pie kam maksā visi, arī nabagie, arī pensionāri, jo mūsu humānie dakteri sekojot Hipokrāta zvērestam, tos nešķiro. Gribi operāciju- maksā, vai mirsti nost. Un cilvēki to nauda sakasa, uztaisa ātro kredītu, pārdod kaut ko…,jo vai tad kāds negrib dzīvot? Līdz ar to mums medicīna ir dārga, ļoti dārga, te valsts budžets neko nenozīmē.

Tāpēc jau izeja ir apdrošināšanā – lai tad, kad to operāciju tev tiešām vajag, tu jau to būtu iekrājis…

Un mītam par to , ka tā apdalīsim zemākos sociālos slāņus, nav pamata. Nekas šai pasaulē nav par velti. Lai valsts apmaksātu Preiļu vai Jelgavas alkašu ārstēšanu (nu to, kas sadzērās denaturātu) ir jābūt naudai. Latvija to nedrukā, Latvijai nav naftas, kur krāniņu pagriezt vairāk vaļā. Sabiedrība, mēs, mēs paši, tu, es, viņš to apmaksā… Jau tagad!

Mēs jau tagad daudz maksājam par medicīnu. Jau tagad! Tik izliekamies, ka to nedaram. Ka nedodam aploksnes, nemaksājam par analīzēm, procedūrām. Budžets vairāk vai mazāk te neko principiāli nemainīs. Budžets rada pamatu korupcijai, lielāks budžets, neizmainot sistēmu, tikai radīs lielāku korupciju.

Te nevajag papildus naudu, Te vajag to naudu, ko maksājam tagad, padarīt redzamu. Ne vairāk!

+7
-4
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Ieva 27.02.2014. 17.17

    ——Ķīps:”(..) Te vajag to naudu, ko maksājam tagad, padarīt redzamu. Ne vairāk!”

    ===============================================================================

    Elementāri, Vatson! Ar ko tas mūsu Knab nodarbojās – ja ne “acis atver”?!

    Ko dos skandāls KNAB?

    http://www.youtube.com/watch?v=nTwpSyFwrLE

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > Ieva 27.02.2014. 17.51

    Pilnīgi piekrītu Ķīpim un jārunā par lietas būtību, nevis jārejas starp komentētājiem.

    Šī neefektīvā, necaurspīdīgā un caur caurēm korumpētā sistēma ir jāpadara caurspīdīga un neviens neko efektīvāku par apdrošināšanu vēl nav izdomājis. Kā to ieviest nesačakarējot visu – tādam vajadzētu būt jautājumam.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Ieva 27.02.2014. 20.57

    Aha, tātad brīva diskusija, kuras rezultāts … tikai un vienīgi apdrošināšana :) Iepūt, vecīt, iepūūt :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 27.02.2014. 17.03

mums patreiz ir taada absurda situaacija , naaviigi negribeejaam peeseresaa , bet sociaalisma murgus nekaadi negribam atstaat , taakaa taa partija kura naaks ar sociaalisma ideju noliegšanu , nekad veeleešanaas neņems virsroku, pie vainas šausmiigaa nabadziiba un sabiedriibas noslaaņošanaas.

+3
-2
Atbildēt

0

ligakalnina 27.02.2014. 16.42

Kas attiecas uz esošās sistēmas un Circenes pseidoreformu kritiku – var tikai piekrist.

Kas attiecas uz Nīderlandes sistēmu – Repše aizmirsa pateikt, cik tā bāzes polise izmaksā, kā te rakstīja Bet, arī citur lasīts kaut kur uz 100 – 150 eiro mēnesī, vai daudzi spēs tādu summu “pavilkt”, vairākumam šejieniešu ienākumi stipri atšķiras no Nīderlandes pilsoņu ienākumiem.

Kāpēc jāņem Nīderlandes modelis, kad, tepat blakus, tīri labi strādā Igaunijas vai Lietuvas modelis, kāpēc to nevaram pārņemt, bet, turpinām mētāties, vai ne tāpēc, ka daudziem tas absolūtais bardaks medicīnā ir izdevīgs, tāpat, kā naudas dalīšana katra gada otrajā pusē “pēc deguniem”, jo pieņemot med. budžetu, iepriekš jau zināms, ka naudas līdz gada beigām nepietiks.

+12
-8
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 27.02.2014. 17.13

    ——–dzeris49:”(..)

    Kāpēc jāņem Nīderlandes modelis, kad, tepat blakus, tīri labi strādā Igaunijas vai Lietuvas modelis, kāpēc to nevaram pārņemt,……”

    ===============================================================================

    Lai IR-šu Raudseps pajautā LPSR modeļa veidotājam G.Andrejevam, tad, iespējams, uz kādu “tāpēc” spēs atbildēt!

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/lv/e/ed/G.Andrejevs.jpg

    Dzimis Tukumā. Ar izcilību beidzis 1948. gadā Tukuma sākumskolu un 1952. gadā Tukuma 1. vidusskolu. Pēc tam izvēlējies studēt medicīnu. 1953. gadā absolvēja RMI, kur viņš ieguva doktora grādu medicīnā. 1959. gadā absolvēja ārstu kvalifikācijas fakultāti, Maskavas Centrālajā ārstu kvalifikācijas institūtā. Pēc tam, no 1961. līdz 1984. gadam, turpinājis studijas anestezioloģijā un intensīvās terapijas medicīnā (Maskavā, Ļeņingradā, Kijevā un Vīnē). 1964. ieguvis maģistra grādu medicīnā, 1972. gadā kļuva par Medicīnas zinātnes doktoru. 1991. viņam piešķīra habilitētā doktora (habil. medicinae doctoris) grāds. http://lv.wikipedia.org/wiki/Georgs_Andrejevs

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ArnisPKR > ligakalnina 27.02.2014. 19.56

    ja ņem par piemēru Vācijas modeli (pēc apraksta spriežot, identisks Nēderlandes sistēmai), tad polise 30-gadīgam veselam cilvēkam izmaksā ap 250 eiro. Pusi sedz darba devējs, otru pusi — pats. tas nozīmē, ka 125 eiro tiek atvilkti no brutto algas. ja alga ir mazāka par zināmu slieksni, tad darba ņēmēja pusi sedz valsts.

    apdrošināšana ir obligāta. ja tās nav, tiek sodīts gan darba devējs, gan ņēmējs. tas nozīmē, ka interese, lai apdrošināšana būtu, ir apbpusēja, bet riski, ja tās nav, — lieli.

    ja neskatās uz ikmēneša prēmijas apjomu, manuprāt, ideāla sistēma.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Inga Grezmane > ligakalnina 27.02.2014. 23.05

    piekrītu, ka tepat rokas stiepiena attālumā ir Igaunija, kurai izdevies veselības aprūpes sistēmu padarīt baudāmāku. jau daudzus gadus Igaunijā medicīnas pakalpojumi ir patiesi piejami. darbojas ;loti labi e medicīnas elementi. medicīnas personāls saņem cilvēka cienīgu atalgojumu

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 28.02.2014. 04.32

    Lietuvas modelis nav labs – tas pats Circenes variants, bet Igaunijas modeli var ieviest tikai ar nodokļu palielināšanu vai nodokļu sistēmas pārtaisīšanu uz ko valdošā kliķe nav gatava. Tikai ar progresīvo nodokļu sistēmas ieviešanu varētu ieviest veselības apdrošināšanu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 28.02.2014. 04.34

    Mums jau netiek galā ar aplokšņu algām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 27.02.2014. 16.38

Kā izkūkojušam neoliberālim repšem laikam nav zināms, ka sociālisms veselības aprūpē ir beidzies jau pirms laba laika, jo bezmaksas pakalpojumi ir jāgaida ļoti ilgi un nereti tie ir nekvalitatīvi, bet galvenais ir jau kaut ko murmulēt savas miljonāru partijas interesēs un gudri piesaukt piemērus, piemēram Nīderlandi, kur ir normāla algu nodokļa sistēma, kuru šis pats repše gribēja padarīt “progresīvu” sākot no 300 ls :) – tā kā sēdi labāk klusu autor !

+11
-10
Atbildēt

1

Ieva 27.02.2014. 16.33

Tūlīt gāzīsies komentāri:

A kāds tu Repše pats…

(un gāzīsies noteikti, jo pamatā tie, kas tos raksta, iepriekšējos komentārus nelasa)

Es raksta saturam piekrītu- tikai normāla(!) apdrošināšanas sistēma var šo nozari sakārtot un novērst Zatlera legalizēto korupciju. Manuprāt, tas ir vienīgais veids, kā esošo bardaku sakārtot. Circenes reforma ir tikai viens mazs mēģinājuma solītis pareizā virzienā, nesot līdzi virkni neatrisinātu lietu – dakteru iecelšanu par nodokļu inspektoriem, iedzīvotāju klasifikāciju pēc nodokļu lieluma un netiešu IIN. paaugstināšanu.

+9
-8
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ieva 27.02.2014. 16.39

    ——–

    Nīderlandes modeli pilnībā jau tikai “maziem solīšiem” līdz 2030.g. varēs uzbūvēt. Brauciet uz Nīderlandi, pilnveidojiet “brīvā tirgus” ieviešanas metodes.

    Viss notiek, pilsonīši…..

    Amsterdam Red Light District

    http://www.youtube.com/watch?v=rsKe3rMc5fo

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

Inese 27.02.2014. 16.24

Apmaksāta polītiskā reklāma?

+7
-11
Atbildēt

1

    janazakovica > Inese 27.02.2014. 20.38

    ir.lv galigi kaunu pazaudejusi…cik vinem repse maksaa no zidu naudas..

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam