Vai “Lattelecom” jāpārraida Krievijas dezinformācija Latvijā?
69Saistītie raksti
Intervija /
28. oktobris
Ukrainas uzvaras priekšnoteikumi
Ārpolitika /
25. oktobris
VIDEO: Ukrainas mediķi frontes pirmajās līnijās
Pusdienās /
9. oktobris
Vienkārši darām savu darbu
Dzeja /
28. augusts
Maksims Krivcovs
Komentāri (69)
Timurs Čuntonovs 24.02.2014. 14.27
Reiz Lattelekom bija komunikāciju pionieris, bet tad atnāca Gulbis…. Un sāka tirgot krievu “paketes”.
0
Malda 24.02.2014. 06.19
Žironovskis a la Ločmelis:
http://www.youtube.com/watch?v=mTVj0DC8bFQ#t=116
0
Egitazz 23.02.2014. 21.52
Jocīgi-kad latvieši saka, ka krievi ir otras šķiras pilsoņi, tad tas ir labi un pareizi, jo latvieši ir valsts nācija, tā ir viņu valsts un ir loģiski, ka viņi ir valstsnācija un ka krieviem nav uz ko apvainoties.
Kad to pašu saka Krievija, sākas milzu raudāšana, ka tā šķel Latvijas sabiedrību, ka visi Latvijas pilsoņi ir vienādi un nav nekādu pirmās un otras šķiras pilsoņu!
Latvieši saka, ka krievi ir okupanti un saka, ka nav jāapvainojas uz vēstures faktu. To pašu saka Krievija, ka latvieši krievus uzskata par okupantiem – atkal raudāšana “kāpēc viņi šķeļ mūsu sabiedrību, mēs gribam būt vienoti”.
Varbūt tomēr kaut kā pašiem jātiek skaidrībā, ko gribās teikt un ko ne?
3
Ieva Aile > Egitazz 23.02.2014. 23.57
Kas saka,ka krievi otrās šķiras…?Visiem ir vienādas tiesības lietot latviešu valodu Latvijā,latviešu tautas vienīgajās mājās, kā valsts valodu un mācīties vēstures notikumus,kādi te bijuši gan pirms okupācijas, gan okupācijas laikā.Neviens viņus nespiež sērot pēc PSRS laikiem,kad krievi bija ”vecākais brālis” dižajā ģeržāvā.Un nav ko viņiem svinēt otrreizējo Latvijas okupāciju 9.maijā un saukt Latvijas okupāciju par atbrīvošanu,bet gan kā civilizēti ļaudis būtu priecājušies par asinsizliešanas beigām,tad neviens krievus par okupantiem neuzskatīs un mēs dzīvosim jauki un saskanīgi.
0
Malda > Egitazz 24.02.2014. 05.05
Nekad, nekur neviens LV nav teicis ka krievi ir otrā šķira. Nu ok, ir teikuši – ultranacionālsiti tā dara. Bet parasts latvietis ir neitrāls pret krievu, īpaši ja zin un lieto latviešu valodu un nav tāds idiots kā Ločmelis un super_ace, kam viss LV ir slikti un viss KF ir super.
0
Māris > Egitazz 24.02.2014. 17.30
Neloģiski. Protams, ka viens otram nevar teikt vienu un to pašu, jo viens ir viens un otrs ir otrs. Pamatnācija ir tikai viena un valoda ir tikai viena.
Daudzi latvieši nevarības dēļ reālajā dzīvē, izgāž žulti internetā. Krievi publiskajā telpā ir mīļi un pūkaini, taču reāli dzīvē..
Tas kā ir reālajā dzīvē, visiem ir zināms. Nez kādēļ, jebkuram latvietim ir jāzina svešvaloda krievu. Darba piedāvājumos tā ir obligāta prasība. Turklāt arī mēdiji netieši atbalsta divvalodību- Delfi, apollo, tvnet, utt. Un informācijas saturs bieži atšķiras. Kādēļ? Man arī jau sen radās tāds jautājums kādēļ apzināti LV un RUS tiek atšķirti. Varbūt RUS jau sen būtu integrējušies, ja valstī nebūtu neoficiālā divvalodība un informācijas diferencēšana.
0
Malda 23.02.2014. 20.00
:)
http://www.youtube.com/watch?v=DuSw0yV439U
0
neonbanquet 23.02.2014. 11.55
Būšu ļoti pateicīgs, ja kāds man varētu nodemonstrēt melu propogandas piemēru, proti, atmaskotu ar realiem piemēriem. Ja reiz tiek rakstīts par to, tad ir taču fiksēti šie gadījumi, kuru, cik noprotu no komentāriem, vajadzētu būt ļoti daudz.
7
neonbanquet > neonbanquet 23.02.2014. 12.19
Atkal mīnusi. Palīdziet man pārliecināties par rakstā minēto problēmu esamību. Pie loģiskas argumentācijas un analīzes ir iespējams noskaidrot patiesību. Iesakiet, vismaz, kādu raidījumu ierakstus vajadzētu apskatīties.
0
Sanšains > neonbanquet 23.02.2014. 12.43
Cilvēk, nu nav laika Jūs apgādāt ar piemēriem. Lūdzu, meklējiet pats!
Nu, labi viens piemērs, kas gan nebūs konkrēts (bez atsaucēm).
Tiek apspriestas 1940. un 1949. gada deportācijas.
——————————-
Tāds Točs, piemēram, akcentētu, ka latvieši lielā mērā paši esot veidojuši izvedamo ļaužu sarakstus un tātad pašiem latviešiem ir jānokaunas un jāšausta pašiem sevi, nevis jāpārmet valstij un pat Latvijas partijām, kuras joprojām izvēlas nenosodīt PSRS un to laiku Komunistisko partiju, vai pat uzskata sevi par “mantiniecēm”.
Tajā pašā laikā šis Točs nebūt neakcentētu, censtos pat izlaist aspektu, kas ir nesalīdzināmi būtiskāks un ir deportāciju pamatā – ka bez okupācijas un Latvijas valsts iekārtas maiņas nevienam no starp latviešiem atrodamajiem gļēvuļiem, nodevējiem vai atriebties kārajiem nekad nebūtu bijusi iespēja izveidot sev netīkamu ļaužu sarakstu un izrēķināties ar viņiem.
0
ingunaapine > neonbanquet 23.02.2014. 13.40
Piemēram, viss, ko Krievijas oficiozi pēdējās nedēļas laikā vēstījuši par notikumiem Ukrainā.
0
ingunaapine > neonbanquet 23.02.2014. 13.43
Un vēl var skatīties visus ločmeļa un edge_indran ieteiktos linkus – viena vienīga melu propaganda.
0
Andris Jautriņš > neonbanquet 23.02.2014. 14.23
Merilī, es atradu vēl dažus kremlinus
Ukraine: Western Powers Sleepwalking Into Destructive Conflict
http://www.infowars.com/ukraine-western-powers-sleepwalking-into-destructive-conflict/
Eastern Ukrainians Revolt Against Western-Backed Coup
http://www.infowars.com/the-eastern-ukrainians-are-revoltingthe-eastern-ukrainians-are-revolting/
Ukraine: Western Powers Sleepwalking Into Destructive Conflict
http://www.infowars.com/ukraine-western-powers-sleepwalking-into-destructive-conflict/
Soros Funded “Libyan Scenario” Now Unfolding in Ukraine
http://www.infowars.com/soros-funded-libyan-scenario-now-unfolding-in-ukraine/
Polish minister tells Ukrainian opposition: agree to a deal or ‘you will all be dead’ – video
http://www.theguardian.com/world/video/2014/feb/21/ukraine-polish-minister-protest-leader-you-will-all-be-dead-video
http://www.youtube.com/watch?v=HkAjnMtazDE
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1618702_830283030321933_1831049337_n.jpg
0
Signija Aizpuriete > neonbanquet 23.02.2014. 23.52
——–Haris:”(..)
Tajā pašā laikā šis Točs nebūt neakcentētu,…”
==============================================================================
Toties vēsturnieks Zunda akcentē to, kas notiek “šeit un tagad” -, kad visu acu priekšā re-portējās 600 000 tūkstoši! Te jau ir tās “okupācijas” un “iekārtas” maiņas sekas:
Mūsdienas vēsturē ieies ar iedzīvotāju skaita dramatisko samazināšanos, viedokli intervijā LNT trešdien pauda vēsturnieks Antonijs Zunda.
«Ja runā par mūsdienām un šiem pēdējiem gadiem, lielākā problēma ir tā, ka apmēram par pusmiljonu samazinājās Latvijas iedzīvotāju skaits. Tas ir vairāk nekā dramatiski,» sacīja Zunda, atbildot uz jautājumu, ko mēs atcerēsimies par šo laiku.
Ja 1990.gadā Latvijā bija 2,6 miljoni iedzīvotāju, tad 2012.gadā tie vairs ir tikai divi miljoni.
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/486129-musdienas_vesture_ieies_ar_iedzivotaju_skaita_dramatisko_samazinasanos
0
marchaeva > neonbanquet 24.02.2014. 19.04
Bet kurš normāls tad to s^(*& skatās?
Vienreiz apskatās, paliek slikta dūša, un slēdz citu TV.
0
ievuliitis 23.02.2014. 10.57
Kāda jēga atslēgt Krievijas kanālus, ja mums ir pašu žurnālisti, politologi, arī tā saucamie eksperti, kuri cītīgi baro mums Krievijas propagandu? Vakar naktī, uzgriežot “Olimpisko studiju” nopriecājos par Edvīna Dāvidsona tekstiem. Skumji, bet studijas žurnālisti uzreiz centās notušēt viņa teikto par to, ka pēdējie olimpiskās uguns nesēji Šočos visi, izņemot tenisisti Šarapovu, ir Krievijas Domes deputāti no Putina partijas Jeģinaja Rossija un ar to gājienu Putins tikai palielina savu varu. Ka Rodņinas teksti pēdējā laikā atgādina PSRS laiku retoriku.
Bet “skaistākais” bija vēlāk. Runājot par to, ka Pekīnas spēļu laikā Gruzijā notika militārs konflikts (ak, sliktā Gruzija!), skatītājiem tika pavēstīts, ka tur “zināmā mērā… kautkāda pastarpināta(!!!) Krievijas iesaistīšanās bija”.
Te pat nav ko komentēt. Laikam skatītākajā vakardienas raidījumā mūsu žurnāliste faktiski uzmetās par advokātu Krievijai, kas to konfliktu bija izraisījusi, kuras karaspēks joprojām atrodas lielā Gruzijas teritorijas daļā. Ļoti gribētos domāt, ka tas ir neprofesionālisms nevis apzināta vēlme. Bet tikpat labi tā var būt LTV vadības instrukcija – par Krieviju tikai labu vai neko. Es nezinu.
Ja runājām par neprofesionālismu, to nevar teikt par citiem mūsu žurnālistiem. Esmu laikam jau apnikusi, rakstot par Naglu, bet ne viņa vien. Manī izraisīja pārdomas pēdējais “Aizliegtais paņēmiens”. Bija par ko padomāt. Īsi atstāstīšu sižetu. Raidījums bija par Cēsīm, vienu no latviskākajām valsts pilsētām, kur itkā pārvācās uz dzīvi jauna ģimene no Daugavpils un kā nu tai izdodas visās – gan valsts, gan pašvaldību iestādēs, pie ārstiem, aptiekās, skolā ar latviešu mācību valodu, veikalos – bez vismazākām grūtībām saņemt atbildes krievu valodā. Tomēr mani neatstāja tāda kā nepabeigtības sajūta. Tie, kas redzēja raidījumu, vai jums negribējas, lai žurnālisti pabeidz savu pētījumu ar otrādu situāciju – tai pašā Daugavpilī no ārzemēm iebrauc uz dzīvi jauna latviešu ģimene, kas nepārvalda krievu valodu, un kā tai izdodas vai neizdodas saņemt izsmeļošas atbildes tādās pašās iestādēs latviski? Man gribējās.
Un tas diemžel nav vienīgais gadījums, kad man, kā skolas literatūras stundā gribas pajautāt – ko autors (TV gadījumā – raidījuma veidotāji, žurnālisti, cilvēki TV ekrānā) ar to gribēja pateikt? Kada ir tā doma, ko tie cenšas mums pavēstīt? Precīzak būtu teikt – ieborēt. Jo, ja mēs runājam par MM ietekmi uz cilvēku prātiem, tiem ir milzīga nozīme un ietekme uz sabiedrības viedokļiem.
6
ievuliitis > ievuliitis 23.02.2014. 11.26
P.S. Vēl viens spilgts piemērs – raidījums “Valstī viss ir kārtībā”. Humoristisks. Kurš man atbildēs – ar kādu domu tur mīlīga laipna jauna ierēdne, kura no sirds vēlas palīdzēt, runā ar apmeklētāju ar krievisku akcentu, bet Sipenieces varone ir… “настоящая фашістка”? Tas ir vienīgais apzīmējums, ko varu piemeklēt viņas varonei, atvainojiet. Tieši tādus visus valsts ierēņus mālē krievu prese un MM. Nu, arī mūsējie.
0
dro > ievuliitis 23.02.2014. 11.33
betijacelmale. Lai Tev laba veselība:)
0
Sanšains > ievuliitis 23.02.2014. 11.56
Par tiem krievu TV kanāliem.
Piekrītu, ka cīņa par mūsu, latviešu un “latviski domājošo”, prātiem jau labu laiku notiek nevis uz valodu un informatīvo telpu robežas, bet latviskajā informatīvajā telpā.
Tagad situācija atšķiras no 90. gadu situācijas, kad vienā pusē bija latviskā informatīvā telpa, bet otrā – krasi atšķirīgā Latvijas krievu un Krievijas informatīvā telpa. Atceros, tikai retais latvietis tolaik mēdza ielūkoties Latvijas krievu medijos notiekošajā un tikai “Latvijas avīze” savus lasītājus regulāri iepazīstināja ar Latvijas krievu presē atrodamo krasi atšķirīgo pasaulskatu. Piemēram, Ēlertes “Diena” tolaik to konsekventi izlikās neredzam – “agenda” taču tolaik bija: “Dajoš iņķegraciju!”.
Atkārtošos – pirms kāda laika ko līdzīgu labi aprakstīja Austrumeiropas politikas pētījumu centra valdes priekšsēdētājs, vēsturnieks Ainārs Lerhis:
“Krievija Latvijā, izmantojot nevalstiskas organizācijas, veido “vēstures diskusiju laukumus”, lai ietekmētu mūsu vērtību sistēmu. […]
Izmantojot to, ka izaugusi jauna paaudze, no ĀRPUSES mūs mēģina ievilkt diskusijās par vēstures jautājumiem, kas MUMS IR SKAIDRI”.
02.10.2011, LR1, “Šīs dienas acīm” http://www.latvijasradio.lv/program/1/2011/10/20111002.htm
Jāpiebilst, ka mediju kontekstā, protams, ne jau tikai “nevalstiskas organizācijas” un nav jau vairs runas pat par “ievilkšanu diskusijās”.
Man šķiet, ka tikai daļa žurnālistu, kā, piemēram, Liepnieks, Sakss, Točs un Kristians Rozenvalds, krievisko izplata apzināti, apzinoties, kas īsti notiek un ko dara tieši viņi. Daudzi vienkārši nedomā, nepamana – nespēj pamanīt un analizēt.
Un tas kaut kā sasaistās ar krievu valodas prasmi un krievu TV pieejamību. Manuprāt, tieši tāpēc, ka “diskusijas” un “cīņas” JAU notiek latviešu teritorijā, spēku pamazām zaudē arguments, ka (1) lai “izzinātu ienaidnieku”, nepieciešams prast krievu valodu un (2) jāredz (TV), kāda tad ir tā propaganda. Ja trūkst pretkrievu noskaņojuma (pretkrievu imunitātes) un iemaņu analizēt, tad krievu valodas un mediju visuresamība un pieejamība neko pozitīvu nemaz nespēj dot. Tieši pretēji – visuresamība un pieejamība to visu padara pavisam pierastu, normālu, un viss.
Tātad, ja vien ir iespēja, krievu TV pieejamību vajadzētu ierobežot.
0
Sanšains > ievuliitis 23.02.2014. 12.26
Par “Aizliegto paņēmienu”.
(var noskatīties šeit http://www.ltv.lv/lv/raksts/21.02.2014-aizliegtais-panjemiens.id25056/)
Būtu bijis interesanti, ja eksperiments būtu veikts arī Daugavpilī. Tas droši vien parādītu, ka Latvijā starp latviešu un krievu valodu nav pat paritātes, kur nu vēl tuvošanās Satversmē nostiprinātajai “tālajai noskaņai”, ka latviešu valoda it kā esot “valsts valoda”.
Bet ir saprotams, ka to visu vienā raidījumā nebūtu varēts parādīt, pārāk daudz informācijas – tad būtu jātaisa atsevišķs raidījums.
Skatoties raidījumu, man šķita (es cerēju), ka Guntis Bojārs gan uzstājas atbilstoši raidījuma formātam (provocē), bet īstenībā vēlas sapurināt latviešus. Tomēr beigās paustais ieteikums (priekšlikums?) krievu valodu sākt mācīt jau no pirmās klases.. jau bija pretrunā ar manām cerībām. Vai nu tas bija galēji sakāpināts sarkasms nolūkā līdz dzīvībai uzspārdīt letarģiskos latviešus, vai nu arī… Guntis Bojārs pats sapratīgi ir nokļuvis līdz secinājumam, ko mums visiem ar laiku cer uzspiest apzinīgie Kremļa sulaiņi.
Jā, īsti to līdz galam nesapratu.
0
ievuliitis > ievuliitis 23.02.2014. 16.24
haris: “Man šķiet, ka tikai daļa žurnālistu, kā, piemēram, Liepnieks, Sakss, Točs un Kristians Rozenvalds, krievisko izplata apzināti, apzinoties, kas īsti notiek un ko dara tieši viņi.”
– Vai tad paaugstināsim līdz derīgo idiotu statusam Didzi Melbiksi, Dainīti-Kurmīti, Sedlinieku, kurš patiesi skumst, ka Grāmatu ķēdes rīkotāji nav vērsušies ar īpašu uzaicinājumu pie krievvalodīgiem:(
Skatoties pēdējās dienās Kijevas tiešraides man kremt, ka tur neviens nekautrējas slavēt savu tautu, savu valsti, bet pie mums neviens nelaiž garām izdevību ieminēties par mazu tautu.
Un vēl… Man ir tāda sajūta, ka daudzi latvieši no melu un nepelnītu pārmetumu straumes ir apjukuši, par varītēm cenšas parādīt, ka nav ne fašisti, ne nacionālisti, ir “labiņi”. Tāpēc arī uzreiz pāriet uz krievu valodu, ja pretīm nelatvietis. Velti. Tas neko nedod. Melīgas nepelnītas propagandas straume nebeigsies. Tieši otrādi paliek aizvien nekaunīgāka. Un arī vienvalodīgie tās iespaidā vairs nepūlās. Viņi lieliski var iztikt. Arī kaudzēm attaisnojumu latviešu valodas neprasmei tiem ir sagādāti atliku likām, sākot ar leģendām par to, ka ir necilvēcīgi grūti iemācīties latviešu valodu un kādu graujošu iespaidu uz bērna attīstību atstāj valodas mācīšanās agrā vecumā. Daudzi ir pārliecināti, ka latviešiem nemaz nav iebildumu, ka ar viņiem nerunā latviski. Un vai viņiem nav taisnība? Un protams nevar aizmirst par tiem, kuri principā nerunās tanī suņu-fasistu valodā. Un tādu nav mazums.
P.S. Turpinot par apjukušiem latviešiem… Bet vai tad ir daudzi preses izdevumi, portāli, tv kanāli, kas to apjukumu kliedē?
“Tātad, ja vien ir iespēja, krievu TV pieejamību vajadzētu ierobežot.”
Nu, jā. Kas to izdarīs?
lno, esmu nepieklājīgi žirgta:)) Paldies pan novēlējumu.
0
Ieva Aile > ievuliitis 23.02.2014. 23.35
Nez vai ierobežošana ko dos,nupatās rādīja filmu par TV raidījumiem no Somijas uz Igauniju PSRS laikos,tur ar ierobežošanu neko nepanāca,drīzāk otrādi.Vienkārši jādod ideoloģisks pretspars.
0
Andris Jautriņš 22.02.2014. 23.17
Šņores kungs, steidzami sazinieties ar kuratoru! Šis esot nostopēts, cenzūras ieviešana pagaidām tiek atcelta.
Breaking News: Obama Orders FCC to Monitor News Rooms!
http://beforeitsnews.com/politics/2014/02/breaking-news-obama-orders-fcc-to-monitor-news-rooms-2599026.html
Obama Administration’s Plan to Study Newsrooms Is Drawing Plenty of Public Opposition
http://www.theblaze.com/stories/2014/02/19/obama-administrations-plan-to-study-newsrooms-is-drawing-plenty-of-public-opposition/
0
Ojārs 22.02.2014. 23.16
Krievijas propagandu mūsu liberālie varturi apturēt nevēlas. tā teikt, vārda brīvība. Toties, kad ir runa par komerciālām interesēm, cenzūra strādā pat ļoti labi. Vakar joka pēc internetā centos paskatīties pa Rietumu un krievijas kanāliem olimpiādi. Visas olimpisko spēļu pārraides ir bloķētas.
Izrādās, ja grib, tad var.
0
dro 22.02.2014. 20.59
Speciāli Godmaņa fanam Riņķī apkārt
…Aināra Šlesera vadītā partija “Vienoti Latvijai” rudenī gaidāmajās Saeimas vēlēšanās plāno kopīgu sarakstu ar “Saskaņas centru” (SC).
Par to sestdien, 22. februārī vēsta Latvijas Televīzijas raidījums “Panorāma”, kura rīcībā esošā informācija liecinot, ka no apvienotā saraksta 12. Saeimas vēlēšanās plāno startēt vairāki bijušie Latvijas Pirmās partijas/”Latvijas ceļa” un Tautas partijas līderi.
Pats Šlesers gatavojoties startēt Vidzemes vēlēšanu apgabalā, bet Kurzemē viens no apvienotā saraksta līderiem varētu būt kādreizējais Andra Šķēles biroja vadītājs un izbijušais pašvaldību ministrs Edgars Zalāns. Tāpat no kopīgā saraksta vēlēšanās varētu startēt arī ekspremjers Ivars Godmanis, kurš patlaban ir Eiropas Parlamenta deputāts.
http://www.delfi.lv/news/national/politics/slesera-vienoti-latvijai-velesanas-startes-kopa-ar-saskanas-centru-zino-panorama.d?id=44241991#ixzz2u4waJRVo
1
ilmisimo > dro 22.02.2014. 22.18
..Andra Šķēles biroja vadītājs un izbijušais pašvaldību ministrs Edgars Zalāns. Tāpat no kopīgā saraksta vēlēšanās varētu startēt arī ekspremjers Ivars Godmanis, kurš patlaban ir Eiropas Parlamenta deputāts. ..
____________________
tā nopietni sacerējušies- uz valsts ģeopolitiskā kursa maiņu
0
Inese Birzniece 22.02.2014. 20.22
Cerams, ka ukraiņi nepieļaus Latvijā nepaveikto – lustrācija – ; mēs paši aizvien neesam brīva valsts un tauta, iekams neizmēzīsim pagātnes atliekas(nu jau ar atvasēm).
3
Ligita Melece > Inese Birzniece 22.02.2014. 23.01
Cik Latvijas zaģļi tie sauktie oligarhi un citi kuri ir nozaguši Latvijas pensionāriem naudu? Kurš no Hūtes un viesiem S-zagļiem ir notiesāti???? Latvijas tiesneši ir viena liela caur un caur korumpūta parādība??????
Nevaru saprast kā cilvēki ar jurista izglītību var zagt un ķēmoties ar Latvijas likumiem?? Bet viņi peln naudu, rubuļus?
Kad Latvija atgriesīs Eiropā un varēts atmest šodienas Eiropas viss fašistisko valsti Krieviju? Varāki Itāļu žurnālisti / zinātnieki uzskata ka V. Putins šodien ir viss izcilākais fašista vadonis Eiropā!!!
Ko (SC) saka par to??
0
ievuliitis > Inese Birzniece 22.02.2014. 23.30
“Nevaru saprast kā cilvēki ar jurista izglītību var zagt”
Jūs to par Iekšlietu ministru?
Jā, es arī nevaru saprast, kā tāds cilvēks var būt Latvijas ministrs.
0
Ieva Aile > Inese Birzniece 23.02.2014. 08.12
Cilvēki ar jurista izglītību var zagt likumīgi.
0
ilmisimo 22.02.2014. 18.41
un atkal jāatgādina:
http://www.theguardian.com/culture/2008/oct/09/radio.hitler.bbc.czechoslovakia
0
Annija 22.02.2014. 16.47
Neredzu lielu atšķirību starp Rietumu melīgo propagandu un Kremļa propagandu. Cik garš, tik plats. Ja reiz gribat aizliegt krievu medijus, tad būtu tikai taisnīgi aizliegt arī Rietumu medijus, kuri no Kremļa atšķiras tikai ar savu rafinētību un masīvumu. Parādiet man Latvijā kaut vienu īstu sabiedrisko mediju! – Tādu nav (mazos interneta medijus es nepieskaitu)! – Mums ir tikai prvātām personām piederoši mediji, kuras diez vai izceļas ar godaprātu un citām pozitīvām īpašībām. Kā mēs dzīvojām vienos melos PSRS laikā, tā dzīvojam vienos melos arī tagad, tikai Rietumu finanšu mašīnas ietekmē! Problēma ir tajā, ka šamiem nepatīk konkurenti, un tāpec Šņorēns sacēlis brēku.
5
dro > Annija 22.02.2014. 18.02
uldis_sene. Kā mēs dzīvojām vienos melos PSRS laikā, tā dzīvojam vienos melos arī tagad, tikai Rietumu finanšu mašīnas ietekmē!
_______________
Sēnei nav saprāta, tādēļ nav svarīgi, vai tiek prezentēts tikai viens viedoklis, vai vairāki:)
0
ilmisimo > Annija 22.02.2014. 18.24
uldis_sene Neredzu …
____————
Jums palīdzēs vājredzīgo biedrība…
0
Ieva Priedenfelde > Annija 22.02.2014. 19.57
Savulaik skatījos cnn pārraides par prezidenta vēlēšanām ASV. Liels bija mans izbrīns, ka par trešo, neatkarīgo kandidātu, neizskanēja neviena vārda, netika pat ziņots, cik % balsis viņš ir saņēmis.
0
Inese Birzniece > Annija 22.02.2014. 20.52
Jēsss. uldis_sene tiesa par 100%.
Īstenojam: ne no A, ne R nekādu info. Tikai un vienīgi novadu tv (ar iepriekšēju rediģēšanu, pārraidīt pēc vairākkārtējas pārbaudes).
Lai visādi šņores pat neelpotu = info par indivīdu, derīgās druskas pielietojam objekta tēla veidošanai. Tā saucamos neatkarīgos žurnaļugas apvienojam LR Žurnālistu Savienībā.
sene_uldis medālis par idejisko pamatojumu.
0
Zane Brensone (Botte > Annija 23.02.2014. 12.00
Šņorem pilnīga taisnība! Par šo jautājumu ir jārunā un jādomā un jādara.. Tikai ļoti naivs un nezinošs cilvēks var likt vienādības zīmi starp Krieviju un Rietumiem. Ideālas sabiedrības nav nekur, bet, ja jāsalīdzina Krievija un Rietumi, tad viennozīmīgi jāizvēlas Rietumus ar visiem viņu trūkumiem. Krievijā informācijas līdzekļi ir šauras noziedzīgas ļaužu grupas rokās (vai par to kāds vēl šaubās?). Bez tam – no Krievijas informācija plūst plašā straumē, jo valodas barjeras nav. Bet Rietumu informāciju 90% cilvēku pārzina tikai no pārstāstiem (vietējo žurnālistu izkropļojumā). Rezultātā cilvēki nonāk Krievijas informācijas plūsmas gūstā.
0
dace_roze_lmt_lv 22.02.2014. 16.07
Protams, ka Lattelecomam ir jāparraida Krievijas “dezinformācija”, jo tā ir tikai jums “dezinfurmācija”, bet normāliem skatītājiem tā ir OK. Ja, tāda informācija ir tīkama krievu iedzīvotājiem un Krievijas draugiem, kuru Latvijā ir vismaz 40 %, bet visdrīzāk ka pāri pusei. Jums nevajadzētu mēģināt viņiem uzkundzēties, citādi Krievija mums palīdzēs jūs apkarot, jo tā vienmēr atbalsta taisnību.
4
Ieva Leinerte > dace_roze_lmt_lv 22.02.2014. 18.35
http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Science/images-4/stupid-russian.jpg
0
Ieva Leinerte > dace_roze_lmt_lv 22.02.2014. 18.48
Sveiciens superaiaiaaiaiaa no krievijas brunotajiem speekiem:
http://img513.imageshack.us/img513/3964/suomenarmeijawv4.jpg
0
Ieva Leinerte > dace_roze_lmt_lv 22.02.2014. 19.17
Bet ja nopietni – tu tiesham doma ka glabt tavu datorspeles parspelejushos mulka pakalu no tevis izfantazetiem draudiem ir augsta Krievijas prioritate?
http://1.bp.blogspot.com/-epgzTOGB6rA/T3oWJC_L4wI/AAAAAAAAAro/sgR5yiLw4rk/s320/China+Siberia.gif
0
marchaeva > dace_roze_lmt_lv 22.02.2014. 22.49
Vai pie 40 % pieskaiti arī poļus, igauņus, ukraiņus, angļus un vāciešus utt, kas Latvijā dzīvo godam?
Nedomāju, ka viņiem Kremļa federālā TV kaut mazu kripatiņu interesē.
Melus jau skatās tie kas negrib vai nevar kritiski domāt.
0
Kaspars Špūle 22.02.2014. 15.46
Kijevā radikāli risina televīzijas jautājumu
“Revolucionāri šturmē kanāla INTER studiju. UT-1, valsts TV 1. kanāls jau ieņemts”
http://informator.su/revolyutsioneri-shturmuyut-studiyu-kanalu-inter-ut-1-vzhe-zahopleno/
1
Signija Aizpuriete > Kaspars Špūle 22.02.2014. 15.57
——–
Tas ir tikai “atkārtojums” – “oriģināls” bija 1993.g.
Штурм Останкино и расстрел Белого дома (октябрь 1993)
http://www.youtube.com/watch?v=epeN3-zxDjs
0
dro 22.02.2014. 15.13
Ukrainas Radā pašlaik spēka struktūru darbinieki /t. sk. Berkuts/ jaunai varai nodod zvērestu kalpot tautai:) Skatieties Doždj.
5
kristrun > dro 22.02.2014. 15.46
Kā Jūs domājat, kam kalpot tad paredzēja vecais zvērests un kam dauzīs zobus, kad šī jaunā vara būs apdirsusies?
0
Signija Aizpuriete > dro 22.02.2014. 15.50
——–
Taisni kā M.Bulgakova “Baltā gvarde”! 1:1 – kā 1919.gadā, nudien – vēsture sāk atkārtoties, atkārtoties…..viens un tas pats, kā notiek, tā notiek….
Михаил Булгаков – Белая гвардия
http://www.youtube.com/watch?v=jNJawv6k3Nc
0
dro > dro 22.02.2014. 16.02
valdemir. Obligāti jādauza zobi, civilizētāku risinājumu nav? Pat ezim skaidrs, ka atbildīgajiem par slepkavībām jāsaņem sods. Valdemirs to nesaprot?:)
Pat Lukašenko liek Zaharčenko atstāt Minsku:)
0
Inese Birzniece > dro 22.02.2014. 22.26
Ino. Kur paskatīt info, ka Lukašenko padzen Zaharčenko? Ir ziņa, ka aizmucis Baltkrievijas virzienā, bet apstiprinājuma nav.
Žurkām virziens varētu būt tikai viens, bet arī tur … sori, pašiem savu liekēžu pietiek.
http://censor.net.ua/news/272289/zaharchenko_pytalsya_na_chartere_uletet_iz_donetska_gospogranslujba
0
Inese Birzniece > dro 22.02.2014. 23.03
Mūsu lodīte Visumā ir tik maziņa…pat nav kur sprukt.., būtu kauč snoudena cienīgus varoņdarbus paveicis… http://censor.net.ua/news/272299/pogranichniki_otkazalis_vypustit_samolet_yanukovicha_iz_donetska_eksprezident_pokinul_aeroport_na_bronirovannom
0
Inese Birzniece 22.02.2014. 15.04
Jānis V. piekrītu Tev. Tās pamatpakas da jebkuram operatoram ir pilnas ar mēsliem. Ko darīt? Kuriem pirmiem dauzīt šņobeļus – uzraugiem jeb valdošiem? Ja apakšnieki vergi, tad jāsit načaļņiks; ja galva gudra, bet rokas šķības, tad tās jānomaina :)
Autors kā arājs atmatā – ar ko visu šo laiku nodarbojas dažnedažādie mūsu apmaksātie drošības dienesti? Vienu zinu – Rēzeknes tantuka ķerstīšana..hm…vēl varētu pieminēt Brīvības pieminekļa nožogošanu…jāsāk saraksts sastādīt
0
dro 22.02.2014. 14.58
Šnoras aicinājuma parādīšanās IR portālā man atgādina pēcpusdienu pēc augusta puča izgāšanās, kad Rubika radio sāka raidīt latviešu šlāgerus:):):)
6
Kaspars Špūle > dro 22.02.2014. 15.06
Rubika radio sāka raidīt latviešu šlāgerus
—
Tiešām? Žēl, ka nedzirdēju – mūsu pusē visi tajās dienās skatījās CNN :)
Bet salīdzinājums ļoti trāpīgs.
Starp citu, Janukovičs uzrakstījis atlūgumu.
0
Sanšains > dro 22.02.2014. 15.08
Nu, nav tik traki.
“Irieši” noteikti ir pret Puķinu un viņa pausto ideoloģiju (vienalga, patiesi vai liekulīgi pausto) – tā ka tiktāl viņi var atbalstīt arī Šnori.
Tomēr vairumam “Iras” veidotāju it nekas nav pret krieviem, pret visuresošo krievu kultūras, valodas un pašu krievu klātbūtni – tur atkal ceļi ar nacionālistu Šnori pašķirtos.
0
dro > dro 22.02.2014. 15.21
fretkā. It kā uzrakstījis, bet oficiāla apstrinājuma taču nav?
0
Kaspars Špūle > dro 22.02.2014. 15.54
Jā, tiešām tikai pa telefonu apsolījis Jaceņukam, ka uzrakstīšot.
0
dro > dro 22.02.2014. 16.05
fretka. Janukovičs nupat paziņoja, ka neatkāpsies un cīnīsies pret nacistiem:)
0
dro > dro 22.02.2014. 16.16
Janukoviča rezidence
https://www.youtube.com/watch?v=XT2s_rQ-LkU
Janukoviča zelts: http://newsru.com/world/22feb2014/goldenyanuk.html
0
maija_ancite 22.02.2014. 14.35
Lattelecom rīkojas tāpat kā komunistu laiku dažādie tirgotāji, ja tu gribi nopirkt ko sev vajadzīgu, tad tev vēl ir japērk klāt arī šis, šis un šis, jo citādi tirgotaji tās garabažas iztirgot nevarēja. Tagad arī ja es gribu redzēt kādu no pamata pakas programmām, bet pārējās mani neinteresē, tad man ir japērk visa tā “kompsta” kaudze un par to ir jāsamaksā. Diemzēl šādu tirgošanos šeit atbalsta arī Latvijas valdība un parlaments, jo arī tos pārstāv ļoti daudzi bijušie komunistu laiku darboņi, kuri tolaik ieviesa šo tirgoāanās veidu. Šajā jomā nekur talāk par psrs laikiem mēs neesam tikuši, kaut jau vairāk kā 20 gadus dzīvojam savā, brīvā valstī, tikai to pārvalda tie paši, kuri to pārvaldīja psrs laikos.
6
Signija Aizpuriete > maija_ancite 22.02.2014. 14.45
——–
Steidzīgi jādibina Patiesības ministrija, lai tūkstoši šnoristi-stukači tiek pie kontrolēšanas un sodīšanas!
0
Sanšains > maija_ancite 22.02.2014. 14.47
Varētu būt, ka krievi savus TV kanālus ne tikai PĀRDOD komplektā –
“”Katram individualizējama TV pamatpaka” patiesi būtu izaicinoša inovācija, jo LTC kanālu tiesības ir spiesta pirkt paketēs…”
https://twitter.com/GatisKokins/status/422651920793477120
bet arī piespiež operatorus tos RETRANSLĒT komplektos –
“SIA „Baltijas Mediju Alianse” prasība [sabiedrībai “Viasat”] nodrošināt visu televīzijas programmu („PBK”, „REN TV”, „RTR Planeta”, „PBMK”) retranslāciju tikai saistītā veidā kopīgā piedāvājumā”
http://www.ptac.gov.lv/upload/ptac_lemumi/2010/lemums_nr-7-nk_viasat_izraksts.pdf
Citiem vārdiem, tā ir krievu POLITIKA, bet mūsu puse – mūsu valsts – tai ļaujas. Pakļaujas.
0
Signija Aizpuriete > maija_ancite 22.02.2014. 16.07
——Haris:”(..)
Citiem vārdiem, tā ir krievu POLITIKA, bet mūsu puse – mūsu valsts – tai ļaujas. Pakļaujas.”
==============================================================================
Vienam amerikāņu doļāram visi pakļaujas…..
http://www.youtube.com/watch?v=wy04c-6DEgE
0
ivetao2007 > maija_ancite 22.02.2014. 17.07
Latvijas valdība patiesībā zaudējsuis kontoli par īsto varu Latvija’, ieceļot valst prezidenta amatā lplaborantu un komunistu un nododot Aizsardzības ministriu kimunistu pārvald’tjaia ZZ partijai. Nav brīnums, ka latteleko arīr komunistu rokās. Ka daudzi latviesī jšusmo par puķina slepeno ieros čekas ģinamo. Ledus hokejs nekad nav bijis kaut kas ieve’rojasm Latvijā. Tika milonu notērēsjusši, kamēr skolas likvidē un skolotājie maksā nabaga grašus. Viss ledus hokejam un citiem sporta veidiem, bobslejam, kamaniņām utt BMX tāpat nav nekāda sakara ar tauatas sportu. Nedz ar Latvija tēlu pasaulē. 99 % pasaules iedzīvotājiem nav ne jausmas par sportiem ar kuriem piekliegtas visas avīzes , piebļauta LTV un radio. Soci ir Puķina pasaules maldināšanas pūslis. Ar makšķerāķi, kur uzķerušies tā saucamie Latvijas sporta vadītāji, Apžilbināti no medāļu spozmes. Puķina maigā vara, sākot ar prezidentu, nospiedusai uz ceēliem latviešu saprašanau par to kas pasaulē ir kas. Tapēc Latvijas ienaidnieki var ņirgāties par gulaga upuriedm un piespiet latvijiešus atgriezties pie okupantu valodas un domāšanas. Bet manā gadījumaā – nemaksāt kara invalida pensiju, pat V. Dombrovsksi bija nobijies pieprasīt krieviem pildīt viņu pienākumus. To neaagaidīsm arī no tagadēja prezidenta un Minstru prezidentes. Puķina mikstā vara valda Latvijas informācijas telpā.
0
Andris > maija_ancite 22.02.2014. 18.45
Jānijs V., situācija ir vēl sliktāka. Valdība nevis “atbalsta” to, bet pati to dara. 51% Lattelecom pieder valdībai. Tātad, tā ir mūsu valdība, kas uzspiež mums Krievijas propagandu.
0
marchaeva > maija_ancite 22.02.2014. 22.43
Nu bet tā taču ir Krievijas federālās TV būtība.
Turklāt jau gadus piecus.
Ne jau par velti tika apturēta viena no retajiem neatkarīga kanāla – Dozdz TV – retranslēšana pa satiņu un DoS uzbrukumi inetā, kas faktiski aptur TV kanāla pieejamību.
Lūk šādus kanālus Lattelecom TV vajag retranslēt! Nevis Maskavas patiesības ministrijas dotos un melus izplatošos.
0
Sanšains 22.02.2014. 14.31
Pilnīgi piekrītu Šnorem – krievu propagandai nav jāļauj tik brīvi pārpludināt Latviju.
Bet, lai kā man nepatiktu Sorospuika Ainārs Dimants, domāju, viņam ir taisnība. Ierobežot krievu melu un tendenciozitātes straumi var tikai ar likumu maiņu, t.i., politiku. NEPLP šā brīža pilnvaras to neļauj.
Dimants:
“Ja Saeima pieņems @NEPLPadome sagatavotos un iesniegtos likuma grozījumus http://www.neplpadome.lv/lv/sakums/normativie-akti/likumu-grozijumu-sagatavosana.html, tas būs solis.”
https://twitter.com/AinarsDimants/status/436965762331602945
“NB! Likums nosaka – operatīvi pārtraukt kara propagandu iespējams izņēmuma stāvoklī, ko izsludina MK.”
https://twitter.com/AinarsDimants/status/436815152848314369
“Mieru tikai mieru, NEPLP priekšlikumā ir rosināts anulēt retranslācijas atļaujas par būtiskiem pārkāpumiem”
https://twitter.com/AinarsDimants/status/437202463478009856
Bet par to politiku, šķiet, nevajadzētu būt ilūzijām – lai atceramies, cik cieti Vienotība, Reformu partija un ZZS aizstāv termiņuzturēšanās atļauju tirdzniecību Krievijas pilsoņiem.
1
Signija Aizpuriete > Sanšains 22.02.2014. 14.42
——
Starp citu, Krievijā jau sāk aizliegt padomju multfilams!
Чебурашка под запретом
http://www.youtube.com/watch?v=lxpTfIfrpAw
0