Straujuma neatceļ rīkojumu par Strīķes atbrīvošanu

78

Komentāri (78)

Janka, Janic 15.02.2014. 06.22

nu jaa , cik tad var , ja nav kas var.

+3
0
Atbildēt

0

buchamona 14.02.2014. 23.04

Un Saeima 17. novembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amatā iecēla Jaroslavu Streļčenoku. Par J. Streļčenoka kandidatūru balsoja 92 deputāti, pret nebalsoja neviens deputāts. Iepriekš J. Streļčenoka kandidatūru iecelšanai KNAB priekšnieka amatā vienbalsīgi atbalstīja arī atbildīgā Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisija…http://www.juristavards.lv/doc.php?id=239739

Domāju, ka šeit lasāmie uzbraucieni Straujumai ir nepamatoti. Straujuma taču nevar vienpersoniski atcelt Saeimā pieņemtu lēmumu par Streļčenoka nozīmēšanu KNAB priekšnieka amatā. Arī Dombrovskis divreiz pēc kārtas atjaunoja Strīķi darbā ne jau vēršoties pret Streļčenoka rīkojumu pēc būtības. Dombrovskis atjaunoja Strīki darbā tādēļ, ka Streļčenoka rīkojums bija uzrakstīts juridiski nekorekti. Cik tagad lasīju, Streļčenoks beidzot savu mājas darbu ir izpildījis un dokuments ir uztaisīts pēc formas pareizi. Vai šāds rīkojums ir arī pareizs pēc būtības – par to var lemt tikai tiesa. Varbūt Saeima, bet noteikti ne Straujuma vienpersonīgi.

Streļenoks savas likuma rāmjos ieliktās tiesības apzinās un nebaidās likt lietā, kā mēs to varam redzēt. Tā kā Strīķei atliek tikai viena iespēja, kā tikt ar Streļčenoku galā – viņai ir jāraksta iesniegums un ” jāiet uz tiesu” :) Ceru, ka viņa arī šādi rīkosies.

+10
-4
Atbildēt

24

    dro > buchamona 14.02.2014. 23.14

    rinķī apkārt. Tu tikai aizmirsi piebilst, ka Strelčenoka komisija sastāvēja no iepriekšējiem personāžiem bez Dombrovska ieteikto sadarbības partneru piedalīšanās…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 14.02.2014. 23.23

    lno Vai tad Dombrovska ieteikumam ir likuma spēks? Intuitīvi un emocionāli es,protams, gribētu, lai Streļčenoks tiktu izmests uz ielas. Bet ar to taču nepietiek :) Acīm redzami, likums par KNAB ir uzrakstīs šķērsām, bet kamēr tas ir spēkā, tikmēr šāda ir situācija, kurai ar Straujumu un viņas gribēšanu, vai negribēšanu utt nav nekāda sakara.

    Bet šitā ” preventīvā” Straujumas lamāšana man nedaudz atgādina nesenos gāganu karus, kad bez pamata tika ” mazgāts” NA, Grende utt. Delfos jau karājas kārtējais Ozoliņa šedevrs šajā sakarā

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 14.02.2014. 23.25

    Tieši tā! Ir jāiet uz tiesu – vienreiz par visām reizēm jātiek skaidrībā – kam bija un ir taisnība visu šo laiku. Esošā kārtība par KNAB ir pareiza.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.02.2014. 00.02

    riņķī apkārt. Ak tad likuma spēks? Kur bija Satversmes spēks Abrenes gadījumā? Likumu staipa un dažādi tulko pēc vajadzības. Pamēģini atkārtot 16. marta provokāciju pie Brīvības pieminekļa 9. maijā karātavu laukumā.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.02.2014. 00.40

    Viedoklis. Ir jāiet uz tiesu – vienreiz par visām reizēm jātiek skaidrībā – kam bija un ir taisnība visu šo laiku.

    __________________

    Tu kā vienmēr ģeniāls:) Vai gaidi līdzīgu spriedumu:

    Rīgas apgabaltiesa šodien daļēji apmierināja partijas “Par dzimto valodu!” un tās līderu prasību pret bijušo tieslietu ministru Jāni Bordānu, uzliekot par pienākumu atsaukt Tieslietu ministrijas (TM) mājaslapā J.Bordāna publicēto viedokli par “valstij naidīgi noskaņotu politisko partiju reģistrāciju”.

    Kā aģentūru LETA informēja apgabaltiesas preses sekretārs Aigars Bērziņš, TM mājaslapā J.Bordānam būs jāpublicē arī atvainošanās.

    Tāpat apgabaltiesa nolēmusi izbeigt tiesvedību daļā par morālā kaitējuma piedziņu pret Jevgēniju Osipovu un Vladimiru Lindermanu, aģentūrai LETA norādīja J.Bordāna pārstāvis zvērināts advokāts Jānis Līde.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 15.02.2014. 06.15

    lno Bet kādēļ tad Dombrovskis tikai atcēla Streļčēnoka rīkojumu par Strīķes atlaišanu, pamatojoties uz to, ka viņa rīkojums ir kļūdaini uzrakstīts, bet neatlaida uzreiz pašu Streļčenoku, vismaz otrajā reizē?

    Par 16. marta provokāciju mēs abi laikam nevienosimies tā pat kā par Godmani :)) Vēl joprojām uzskatu, ka tiem NA politiķiem, kuri nostājās gājiena priekšgalā, jau iepriekš bija jānovērš kremlinu provokācijas, kuras tika saplānotas Rīgas domē. Ir jārēķinās ar to, ka Latvijā arī pēc neatkarības atjaunošanas varu daļēji savās rokās ir paturējis valsts ienaidnieks, to nedrīkst aizmirst ne mirkli. Cik atceros, pēc pēdējā 16. marta notikumiem tika pieņemtas kaut kādas izmaiņas kārtībā, kura regulē šādu pasākumu norisi.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    silvija > buchamona 15.02.2014. 06.24

    Es gribētu redzēt to tiesu (vienalga, vai pirmās instances, vai apgabaltiesu, vai augstāko tiesu, vai ECT), kura pieņems spriedumu, ka padotajam nav jāpilda tiešā priekšnieka PAMATOTI rīkojumi (piemēram, iesniegt iekšējās kārtības noteikumos paredzētus pārskatus, neizpaust iekšējās lietošanas informāciju presei utt.). Tas ir pēdējais nonsenss, uz šāda plika āķa var noķert vienīgi nedomājošo Latvijas sabiedrības daļu, bet neviens pie pilna prāta esošs tiesnesis šādu spriedumu nepieņems, un domāju, ka saprātīgs advokāts ieteiks Strīķei apjēgt, ka vilciens ir aizgājis un vagonu pakāpieni ir ieziepēti. Straujumas riešana ir kārtējā lumpeņu pūļa psiholoģijas izpausme, proti, kādam obligāti jābūt vainīgam pie paša pūļa stulbuma.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 15.02.2014. 09.21

    Ino, kāds ir nodoms Tavam citātam? Vai parādīt ka LR tiesa ir taisnīga vai netaisnīga?

    Ja netaisnīga – tad ko? Izslēdzam LR tiesas vispār ārā no tiesikuma kontektsa jo viņas visas jau tāpat ir netaisnīgas?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 15.02.2014. 09.49

    Bet, kas attiecas uz Bordānu un kremliniem – protams, tiesnesim ir iespēja spriežot tiesu vadīties arī pēc savas iekšējās pārliecības, bet tikai tādā mērā, cik to atļauj Saeimā uzrakstīts likums. Ja mūsu likumā skaidri un nepārprotami būtu formulētas pazīmes pēc kurām tiek definēts valsts ienaidnieks, tiesnesim nebūtu iespēja ar sprieduma palīdzību paust savas politiskās simpātijas, gluži tā pat kā Drošības policijai demonstrēt savu neizlēmību Rubika sakarā.

    Visas šīs nebūšanu saknes vispirms ir meklējamas Saeimā. Mazāk ir jāspēlē hokejs ar interfronti laikam :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Antra > buchamona 15.02.2014. 10.32

    rinķī apkārt

    “Bet kādēļ tad Dombrovskis tikai atcēla Streļčēnoka rīkojumu par Strīķes atlaišanu, pamatojoties uz to, ka viņa rīkojums ir kļūdaini uzrakstīts, bet neatlaida uzreiz pašu Streļčenoku, vismaz otrajā reizē?”

    skat: 15.februāris 2014 00:02.

    Tā paša iemesla dēļ IeM vada kremļa sulainis, Kozlovskis un varēja tikt sarīkota 16. marta provokācija.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Antra > buchamona 15.02.2014. 10.35

    rinķī apkārt

    “Mazāk ir jāspēlē hokejs ar interfronti laikam :)”

    Nu gan aizejiet pie ārsta!

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis > buchamona 15.02.2014. 10.48

    riņķī apkārt – “… Acīm redzami, likums par KNAB ir uzrakstīs šķērsām, … ”

    ——————————————————————————

    Bet vai ir risinajumi?

    Politiskā neatkarība:

    1) No vienas puses gribas KNAB politisko neatkarību – VVF nodeva atcela likumu, kas nodrošinatu lielāku kontroli

    2) No otras puses – baigi gribās, lai premjers vai ģenprokurors varētu Strelčenoku atcelt vai vismaz komandēt

    Vai varbūt, ka tiešām risinajums būtu KNAB sadalīšana:

    1) izmeklētāji; (Strīķes komanda)

    2) novērsēji un partiju uzraudzītaji – Agrakā Vilka komanda no kurienes Strelčenoks ir uzaudzis

    Man personīgi ir viedoklis, ka KNAB līdz šim nebija politiski neitrāls – JL un Vienotībai ir piedots daudz kas tads, par ko citu partiju piederīgie ir saņēmuši sodus. Un tas nav labi.

    Manuprāt – premjera parraudzība nav labs risinajums, jo premjers pārstāv vienu partiju. Pareizāk būtu tā, ka tādu politisko pārraudzību veiktu Nacionalās drošibas padome, jo tajā ir visu Saeimas partiju pārstavji, līdz ar to nevarētu dot uzdevumus vienas partijas labā. Bet tādu ikdienišķo (parakstīt KNAB vadītaja atvaļinajumu, pārbaudīt atlaišanas juridisko korektumu utml niekus – uzticēt ģenerālprokuroram.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.02.2014. 10.53

    Viedoklis_lv . Es vienkārši konstatēju faktu, tev atliek izdarīt slēdzienu. Ja tev pa spēkam amerikāņu imperiālisma atmaskošana, tad tik vienkāršā situācija orientēties nebūs grūti:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Ansis > buchamona 15.02.2014. 10.55

    riņķī apkārt: Visas šīs nebūšanu saknes vispirms ir meklējamas Saeimā. Mazāk ir jāspēlē hokejs ar interfronti laikam :)

    ———————————————————–

    Par to, ka visa pamatā ir likumi, kurus sakārtojot var uzlabot situāciju – piekrītu. “Tiesiskuma koalīcija” šaja jomā gan ir iesākusi dažus labus darbus tiesu sistēmas reformas, bet daudz par maz padarīts. Un es šeit nevainošu tikai NA (tieslietu ministrs jau daudzus gadus), bet arī Čigāni un Judinu (V) un Sprūdžu (ZRP), kas tā vietā, lai taisītu normālus likumus attiecībā uz tiesu darbu, mēģināja taisīt specifiskus likumus, kas skartu tikai politisko konkurentus, Lembergu (ZZS) un to Ogres mēru (NA)

    Par hokeju – nepiekrītu.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.02.2014. 11.00

    riņķī apkārt. Likumu dažādi traktēt būs iespējams vienmēr.Tā notiek pat likuma fašisma valstī ASV /kautkā tā izteicās Zirnekliene/. Ja atceries sarkanās brigādes, kuru teroristi manuprāt tika sodīti ar mūža ieslodzījumu, tad ASV multimiljonāra meita, kura piedalījās slepkavībās. tika attaisnota -tiesa uzskatīja, ka esot bijusi hipnozes iespaidā:)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Antra > buchamona 15.02.2014. 11.16

    Edgars Avotiņš

    Man personīgi ir viedoklis, ka KNAB līdz šim nebija politiski neitrāls

    Saskaņas centrs – viskorumpētākā Latvijas partija?!

    http://politika.lv/article/saskanas-centrs-viskorumpetaka-latvijas-partija

    Vai KNABam Jūrmalas kukuļošanas lietā aizturot krievu mēslus, Milušu un Lasmani, vajadzēja arī Māti Terēzi paķert līdzi?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.02.2014. 11.18

    riņķī apkārt….Vēl joprojām uzskatu, ka tiem NA politiķiem, kuri nostājās gājiena priekšgalā, jau iepriekš bija jānovērš kremlinu provokācijas…

    _____________________

    Ja to nevēlējās ne Vienotība, ne DP, ne iekšlietu ministrs, tad vienīgā iespēja izbēgt no provokācijām, bija atteikties no pasākuma.

    Vai šāds rīkojums ir arī pareizs pēc būtības – par to var lemt tikai tiesa.

    ___________________

    Manuprāt par to vajadzētu spriest kompetentai komisijai. Strelčenoka kompetenci taču nevērtēja tiesa:) Kāds vērtētājs ir Štrelčenoks, kura kompetenci operatīvo darbību veikšanā komisija novērtēja kā vājas? Rīgas Būvvaldi jau vada ģeogrāfs, nebūs ilgi jāgaida, kad pilsētas ūdenssaimniecību uzticēs vadīt 3. kategorijas cauruļlicējam Stjopam.

    Nu ja Tu vēl joprojām fano par Godmani, kuru savās rindās nevēlas uzņemt pat ZZS, tad es nevaru palīdzēt. Atceries vēl kā aizstāvēji Zatleru, kad viņa komandas biedri visos MM skaidroja, ka viņiem nav aizspriedumu pret SC:)

    Kas attiecas uz Straujumu, tad esmu ļoti piesardzigs.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 15.02.2014. 11.30

    Edgars Avotiņš. Jebkuru likumu, kas nostiprinātu tiesiskumu šajā valstī var nodēvēt par specifisku likumu, kas vērsts pret ZZS un Lembergu.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > buchamona 15.02.2014. 12.55

    kādā ziņā nepiekrītat? vairāk jāspēlē hokejs ar interfronti? vai arī nepiekrītat ka tiek spēlēts hokejs ar interfronti?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 15.02.2014. 14.38

    r.a. Visas šīs nebūšanu saknes vispirms ir meklējamas Saeimā

    ——————————-

    Ja Rubika viedoklis skartu žīdus, tad, tici man, DP lēmums būtu pilnīgi pretējs. Pirms kāda gada viens interneta čatotājs Latvijā jau saņēma sodu par howlocosta noliegšanu. Neviens neteica, ka tas ir tikai tāds viedoklītis.

    p.s. likumu šinī gadījumā ir pietiekami, tikai jāpilda.

    Starp citu, tagad būs stingrāks likums par krievu okupācijas noliegšanu un okupantu apjūsmošanu. Interesanti, ko Kozļiks darīs 9.maijā, kad tiks slavināti okupanti un bučotas rokas kononoviem…

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 15.02.2014. 14.45

    to uldis rats. Jūsu argumenti ir nožēlojami…

    daudz svarīgāk ir nepieļaut, ka Interfronte un tās pēcteči, tiek aicināti valdībā, nevis uztraukties, ka cilvēki kopā uzspēlē hokeju…

    ——————————

    uldis_rats kādā ziņā nepiekrītat? vairāk jāspēlē hokejs ar interfronti?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ansis > buchamona 15.02.2014. 16.42

    Ino – Rīgas Būvvaldi jau vada ģeogrāfs, nebūs ilgi jāgaida, kad pilsētas ūdenssaimniecību uzticēs vadīt 3. kategorijas cauruļlicējam Stjopam.

    ———————————————————————-

    Valdību vadīja FizMats …

    Exprezidenti – valodniece, ķirurgs – nezinu, kas pašreizējais

    Ar šo gribeju teikt, ka sākotnējais diploms galīgi nav radītājs

    ————————————————————————-

    ————————————————————————-

    uldis_rats – kādā ziņā nepiekrītat? vairāk jāspēlē hokejs ar interfronti? vai arī nepiekrītat ka tiek spēlēts hokejs ar interfronti?

    Hokejs brīvajā laikā ne ar, ne bez interfrontes vai vēl kaimiņu diktatoriem neimaina likumdošanas lietas. Tā piekasīšanās bija pilnīgi lieka. Piedevām – atsevišķi Vienotības biedri un fani baigi gribēja piekasīties tieši un tikai NA biedriem – kautkā aizmirstot pieminēt, ka pasākumā piedalījas arī Solvita Āboltiņa.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > buchamona 15.02.2014. 17.31

    Edgars Avotiņš. Ar šo gribeju teikt, ka sākotnējais diploms galīgi nav radītājs

    _______________

    Ak tā? Nu ja kādreiz pašam būs vajadzīga ķirurga palīdzība, droši izsauciet Rīgas Būvvaldes vadītāju vai cauruļlicēju Stjopu:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Antra > buchamona 15.02.2014. 18.40

    Edgars Avotiņš

    kautkā aizmirstot pieminēt, ka pasākumā piedalījas arī Solvita Āboltiņa.

    Āboltiņa šķīsta kā Cēzara sieva, tai nevar melnumiņš pielipt.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Antra 14.02.2014. 20.47

Nu ko, kurmīši, ločmelīči un abcīši un to elki, kleptokrāti, var triumfēt. Kādu laiciņu.

+5
-8
Atbildēt

0

dro 14.02.2014. 19.43

meavilks. Viņai laikam jabrauc prom no korupantu sapūdētās Latvijas uz Somiju, kur neņem un nedod kukuļus.

_____________________

Ko tad viņa tur darīs, ja neviens neņem kukuļus un nav korupcijas? Bezdarbībā jebkurš var degradēties:)

+6
-1
Atbildēt

0

ivetao2007 14.02.2014. 19.14

Straujuma nāk no lielzagļu Tautas partijas dzīlēm. Komunistu sekretāri no ZZS un Saskaņas, slēpnie lemeberģieši nacionālos, ir Latviaji atņēmusī iepējas cīnties ar jorojam augošo, vairāk un labāk maskētu korupciju, valstī kuru vada komunists un okupantu kolaborants. Vienīgā, kura to zināja – Juta Strīķe ir iedzīta stūrī. Viņai laikam jabrauc prom no korupantu sapūdētās Latvijas uz Somiju, kur neņem un nedod kukuļus. Lembergs, komunistu sekretārs, slaidi var nospļauties uz Latvijas dažadām policijām, prokuroriem un tiesnešiem, daudzi no kuriem paši tiek apsūdzēti korupcijā. Vienotības līdere un prezidnets devušies uz Sočiem, lai apliecinātu Puķina propagandas balonam piepūst papildus gāzi. Tā smird pēc Ukrainas smrāda.

+10
-8
Atbildēt

1

dro 14.02.2014. 18.41

Ko var gaidīt var gaidīt no TP eksbiedriem, esam pārliecinājušies jau Štokenberga un Pabrika gadījumos. Nākotnē būs papildinājums – pirmais Boķis, gatavojas citi:) Kādēļ vēl apgrūtināt tiesu, ja Strelčenokam izdevies noorganizēt tik cienījamu komisiju?:)

+10
-13
Atbildēt

9

    ligakalnina > dro 14.02.2014. 21.38

    Štokenbergs bija nopietni ķeries reformām tiesu sistēmā, skaidrs, kāpēc viņš neapmierināja nevienu, izņemot V, tāpat, kā Bordāns, taisni par to abus ātri novāca, Iespējams, Bordāna dēļ pat valdība krita, jo reformas bija pārāk sāpīgas NA un ZZS sponsoriem, bet, ko tādu Pabriks izdarījis?

    Ak, jā, “atdevis Abreni”, aizmirsu.

    Nu, Straujuma, protams, apmierina visus, visas reformas apturētas, vecie blēži ministru amatos, “zisprieksēdētāja” piepūš vaigus un ar nopietnu ģīmi tēlo, ka viņa ir tā lēmēja, “stingrā, bet, taisnīgā”.

    Var saprast, ka viņa grib līdzināties Merkelei, bet, parodija vien sanāk.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > dro 15.02.2014. 10.29

    > dzeris49

    Piekrītu visam komentārā teiktajam, bet it īpaši tam, ka Štokenbergam un Bordānam “letāla” izrādījās nopietna ķeršanām pie reformām tiesu sistēmā, kas, protams, neapmierināja daudzus, par ko arī abus ātri novāca.

    Un, jā, baidos, ka Straujuma apmierina tieši reformu apturētājus, un, viņai tēlojot “stingro un taisnīgo”, Merkeles parodija vien sanāk.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.02.2014. 10.39

    DD1. Ja Štokenbergs būtu tāds darītājs, tad viņam tagad nedraudētu atlaišana no PV valdes:)

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.02.2014. 11.43

    Pārsteidzošs atbalsts Štokenbergam, neskatoties uz NA apmelošanu /esot apšaudījuši Pabrika dzīves vietu/ un vēlētāju vērtējumu:)

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.02.2014. 11.58

    Nu, PV valdē, protams, tikai absolūti godīgie un tādi, kam valsts interses galvenai, varbūt, Štokenbergam draud atlaišana taisni tā paša iemesla dēļ, kas bijas, viņam esot TM amatā – grib to korumpēto un sasmirdušo diķi sakustināt?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Antra > dro 15.02.2014. 12.06

    dzeris49

    Vēlētāji ierādīja tam mēslam, Šķēles Trojas zirgam, viņam pienākošos vietu. Vienības sapūšanā visvairāk vainojama tieši saiešanās ar Štokenbergu un Pabriku. Par apmelošanu tā mērgļa tukšai dzīvei būtu jābeidzas cietuma urkas kaislīgos apkampienos.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.02.2014. 12.15

    dzeris49. Valstī ir tikai 2 cilvēki, kuriem var uzticēties – Štokembergs un Zatlers:)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 15.02.2014. 14.29

    lno dzeris49. Valstī ir tikai 2 cilvēki, kuriem var uzticēties – Štokembergs un Zatlers:)

    ————————

    Svēto Dombrovski piemirsi… :)))))))))

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    silvija > dro 16.02.2014. 04.52

    Pirdenieku, Siekalnieku un Kūsi arī jāpiemin.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 14.02.2014. 18.39

Strīķei tagad ir pienākums iet uz tiesu un apstrīdēt šo lēmumu, lai tad beidzot mēs uzzinām kas nodarīja visu šo laiku kaitējumu KNAB un LR!

+20
-4
Atbildēt

3

    alexander > inta_s 15.02.2014. 15.09

    Tiešām, Jutai Strīķei jāapstrīd Streļčenoka lēmums tiesā, it īpaši tādēļ, ka ja tiesa to atzīs par prettiesisku, vērtējot ne vien pēc formālām pazīmēm, bet arī pēc būtības un kontekstā ar 2 iepriekšējiem parettiesiskajiem lēmumiem, tas uzskatāmi raksturos iestādes vadītāja rīcību. Patiesībā visrūpīgāko tā novērtējumu var veikt vienīgi tiesa, šajā ziņā Straujumas resurss ir ierobežotāks. Jutai vēlu veiksmi un ticu, ka viņa atradīs savai kompetencei, pieredzei un pārliecībai piemērotu pielietojumu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > inta_s 15.02.2014. 15.43

    Vispiemērotākais amats Strīķei būtu Brasas cietuma uzraudzes šepte – varētu likt lietā visus talantus.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 15.02.2014. 23.14

    Tieši tā! Tiesa pateiks kas ir nekompetents – Strīķe vai Streļčenoks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

silvija 14.02.2014. 18.36

Apsveicu Streļčenoku, patīkami, ka šādas iestādes vadībā ir cilvēks, ko nav iespējams šantažēt un iebiedēt. Jāatzīst, ka es laikam šādu apmelošanas kampaņu nebūtu izturējis.

+10
-22
Atbildēt

6

    dro > silvija 14.02.2014. 18.43

    Aigars Brauns… es laikam šādu apmelošanas kampaņu nebūtu izturējis.

    _______________

    Beidzot varu tev piekrist – tas ir nesalīdzināmi grūtāk kā pašam apmelot:)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija 14.02.2014. 20.14

    …Aigar, nudien, neredzu iemeslu – par ko pienāktos apsveikumi Streļčenokam, kuram trīs reizes jālabo kļūdas darbinieka atlaišanas rīkojumā, lai tas atbilstu juridiski procesuālām normām…it īpaši, ņemot vērā, ka Streļčenoks ir tiesībsargājošas institūcijas vadītājs….

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE > silvija 15.02.2014. 03.29

    Zane varbūt tev ar vajag doties uz… kapiem?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija 15.02.2014. 10.45

    ….whateva….paldies!….došu Tev priekšroku…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > silvija 15.02.2014. 13.03

    Mēs visi kādreiz dosiemies uz kapiem – arī tie kas raksta par šo tēmu tik īsus komentārus… citu vārdā ;)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija 15.02.2014. 19.36

    …whateva…skaidrs!…turpmāk pievērsīšu uzmanību neloģisku komentāru autora profilam…:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.02.2014. 18.32

būs taisnīga tiesa-tādā kā..?

http://www.juristavards.lv/zinas.php?id=263794

+10
-2
Atbildēt

0

austrisv 14.02.2014. 18.18

Atcelšanai jau jēgas nebija, ja tā paskatās. Nu tad gaidām ko teiks tiesa. ja tiesa konstatē, ka Strīķe atlaista pareizi, tad jau valstij jāmaksā nebūs Streļčenoka izvēle.

Bet, ja atlaists netiesiski, tad lai Streļčenoks maksā no sava maka.

+6
-6
Atbildēt

5

    janis17 > austrisv 14.02.2014. 19.18

    Bet, kāpēc paši tādu ielikāt par knābja šefu, ka tagad neesat apmierināti???
    Vajadzēja nacionāli un valstiski domājošu knābja vadību, nevis divvalodības atbalstītājus potapovas un streļčenokus…

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 14.02.2014. 19.27

    Nu ne par velti taču par Strelčenoku ar abām rokām nobalsoja gan ZZS, gan SC, vai tad Lembergs būtu ļāvis balsot par cilvēku, ko viņš nevar izkontrolēt?

    Uz Straujumu jau tas pats attiecas.

    Un V ar RP, izskatās, asti piežmiegušas, neko neredz, neko nedzird, “tiesiskums” rullē, un nevienam šinī vaslstī normālu knābi nevajag, sevišķi, pirms vēlēšanām, visiem ir grēciņi, un visi priecīgi, ka viņus neaiztiek.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 14.02.2014. 20.30

    ….aivarsk… – “Bet, kāpēc paši tādu ielikāt par knābja šefu, ka tagad neesat apmierināti???”

    ——————————

    …uz kuriem attiecini savu jautājumu?…

    …KNAB priekšnieka pretendentu vērtēšanas komisiju vadīja VK direktore Dreimane, komisijā darbojas Augstākās tiesas Senāta Krimināllietu departamenta senators Artūrs Freibergs, Ģenerālprokuratūras Krimināltiesiskā departamenta virsprokurors Arvīds Kalniņš, Satversmes aizsardzības biroja direktors Jānis Kažociņš un Drošības policijas priekšnieks Jānis Reiniks….

    – “Par Streļčenoka iecelšanu amatā balsoja 92 deputāti. Balsošana notika aizklāti.

    Pēc ievēlēšanas amatā Streļčenoku ar sarkanām rozēm sveica deputāte Vineta Poriņa (VL-TB/LNNK).”

    http://www.apollo.lv/zinas/saeima-iecel-jaroslavu-strelcenoku-knab-vaditaja-amata/498921

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > austrisv 14.02.2014. 20.53

    Bet. …Bet, ja atlaists netiesiski, tad lai Streļčenoks maksā no sava maka….

    ———————

    Vistraģikomiskākais šajā situācijā būs apziņa, ka šie ierēdņu neaizskaramības likumi tika pieņemti tikai un vienīgi pašu korumpantu interesēs.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 15.02.2014. 00.10

    zanE ….aivarsk… – “Bet, kāpēc paši tādu ielikāt par knābja šefu, ka tagad neesat apmierināti???”

    ——————————

    …uz kuriem attiecini savu jautājumu?…

    ————————

    zane pēkšņi aizmirsusi, ka tieši Vienotība virzīja šo krievu liliputu.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.02.2014. 18.14

V augša panākuse kompromisu ar…. vai otrādi?

+8
-9
Atbildēt

0

ltvpanorama 14.02.2014. 18.11

nu kā Papus teica, tā arī izdarīja..es vēl savā naivumā cerēju, ka šis tantuks varētu būt vēl kaut cik neatkarīgs savos lēmumos..bet nu kā saka latvieši “skuju vilis” :(

+16
-13
Atbildēt

0

ligakalnina 14.02.2014. 17.59

Savādāku iznākumu pēc Straujumas ielikšanas amatā jau gaidīt nevarēja, greizo spoguļu karaļvalstī viss, kā Alises brīnumzemē, vistīrākais Kafka, kaut, atšķirībā no Kafkas, šeit ir manāma zināma loģika – atgriežamies pagātnē.

+13
-13
Atbildēt

1

    Antra > ligakalnina 15.02.2014. 00.02

    dzeris49

    Savādāku iznākumu pēc Straujumas ielikšanas amatā jau gaidīt nevarēja.

    Skeleti Dombrovska skapī neļāva tam patriekt Streļčenoku un tagad tas kā lāsts uzkritis uz Straujumas kundzes galvu.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

Inese 14.02.2014. 17.57

Žetons Straujumas k-dzei par drosmi nostāties pret t.s. Strīķes mafiju.

+9
-19
Atbildēt

7

    ltvpanorama > Inese 14.02.2014. 18.14

    eu..Kremļa bazūne..kā domā, Pļuščenko būs GosDurā?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Malda > Inese 14.02.2014. 18.48

    Strīķene protams ka ir patraka, bet KNAB šefs ir mīkstais. Jautājums ko labāk paturēt KNABā – mīksto vai trako?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Inese 14.02.2014. 20.58

    tas Ločmels izrādās BAIGAIS CINIĶIS … psihaterapeuts … bet kaut kas tur ir pareizi … un, ja par Strīķi-Strīķe nekur nepazudīs – personālā pirmspensijas laika veterānpensionāre būs Briseles pensijfondam, ja ne savādāk – un priekš viņas nav žēl – nav jau darbiņā nekāda pavisam jau suicidāla Žanna d’Arka bijusi,

    bet tāda kā galvenās tukšās partijkūkas arī ne tuvu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 14.02.2014. 21.41

    Salamandra k-gs, iepriekšējo komentu rakstījis kaut kāds zaglis, kas izveidojis manu viltus profilu šajā vietnē, lai ar saviem ceturtās bē klases līmeņa tekstiem mēginātu kompromitēt manu godīgo vārdu. Nav vērts muļķiem un zagļiem pievērst ne mazāko uzmanību.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Malda > Inese 14.02.2014. 23.00

    No kura laika Ločmelim ir godīgs vārds? Kaķim jāsmejas. Homo sovieticus nav nekā godīga un svēta, par vārdu nemaz nerunājot.

    Tauta, ignorējiet Ločmeli.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Inese 15.02.2014. 00.08

    Tauta, ignorējiet Ločmeli.

    ———————-

    Labs padoms. Ignorējam ločmeļus, tāpat kā urlas.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Inese 15.02.2014. 01.41

    Šeit izskatās ka ir personības dalīšanās paraugs, kad digitalizācijas laikmetā katrai šizofrēniķa daļai ir savs atsevišķš konts. Viņiem abiem nevar ticēt, jo tas arī ir trollisma paveids – rakstīt negatīvus komentārus pret kremli(šajā gadījumā pat pret sevi), krieviem, arī komentārus kas izraisa antisemītisma komnentārus utt. lai var pēc tam teikt kādi latvieši nīdēji.

    Krievu presē ir aprakstītas līdzīgas provokatoru tehnoloģijas:

    Тролли. Месть для дискуссий 11-02-2014

    http://www.novayagazeta.ru/inquests/62207.html?print=1

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 14.02.2014. 17.49

Pareizi dara, tas balagāns vienu reizi ir jāizbeidz.

+13
-15
Atbildēt

1

    jmaklakovs > Ieva Priedenfelde 14.02.2014. 20.48

    Pilnībā pievienojos. Domāju pavisam drīz būs redzams kas ir kas,un šoreiz būs konkrēts cilvēks kuru celt goda vai arī izsvilpt!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam