Streļčenoks Strīķi nekavējoties atstādinās no amata (papild.)

128

Komentāri (128)

Ludmila 09.01.2014. 08.55

Strīķei atbalstu izteikuši muitnieki … izrādās 90 % gaļas kontrabanda ( labi tas ir viena uzņēmēja viedoklis , bet ..)

http://www.apollo.lv/zinas/veikalos-un-tirgos-90-liellopu-galas-esot-kontrabanda/631036

0
0
Atbildēt

0

Danute Klaiva 08.01.2014. 22.47

Un kāpēc nevar atlaist? Dombrovskis tikai veica vērtējumu pa laika posmu no 2013, līdz 2013 gada decembrim, bet Strīče tur darbojas ilgāk un tie nesenie kašķi kad šī pati vietniece sataisīja, vai tad tas ar nav iemesls atlaišanai?

KNAB nav bērnu dārzs kur var intrigas pīt. Vienotība un visas pārējās partijas to vien dara kā pin intrigas un rezultātā Latvijas valsts sēd dubļos.

Un kā var premjers kādu lēmumu apturēt vai izmainīt ja pats tajā amatā atrodas uz putniņa tiesībām? Jo tak decembrī iesniedz Prezidentam atkāpšanās paktu, līdz ar to zaudē juridiskas tiesības pieņemt politiskus lēmumus. Ministrijas kabinets esošā situācijā var pildīt tikai tos darbus ko ir apstiprinājuši pirms atkāpšanās iesnieguma. Visu pārējo ir jādara jaunajam kabinetam. Bet ja turpina pieņemt politiskus lēmumus, tad jautājums ir, kāpēc vajadzēja taisīt to atkāpšanās cirku ar tik raudīgu ģīmi ja jau tagad rosās kā nekas nebūtu noticis?

0
0
Atbildēt

0

Pēterītis 08.01.2014. 14.48

Izskatās Vilnīša variants, tikai bez iepriekšējas apmācības Maskavas universitātē.

+8
0
Atbildēt

0

kristrun 08.01.2014. 12.21

Ilgi un rūpīgi veidotajai sistēmai šis zobratiņš ir ļoti svarīgs, katrā ziņā svarīgāks par Dombrovska, kurš pats karājas parādu diedziņos, reputāciju.

P.S. Es te domāju Strīķes kundzi.

+2
-9
Atbildēt

0

Mārtiņš Lukstiņš 08.01.2014. 12.18

“tomēr viņš izvēlējies otro iespēju – turpināt strādāt, jo situācija neļaujot nolaist rokas.”

Kaut kur dzirdēts. Uzradies vēl viens pašaizliedzīgs strādātājs `tautas` labā! Super, kā mums veicas, ka ir tādi cilvēki.

+11
-1
Atbildēt

0

inta_s 08.01.2014. 11.27

0
-9
Atbildēt

0

Ludmila 08.01.2014. 11.21

Lato Lapsa

ko gan Strīķe ir reālu paveikusi, ja reiz viņi lok šampanieti, nevis strebj tējas biezumus no bleķa krūzītēm un skumīgi raugās uz rūtainu saulīti? Varbūt viņi drīzāk klusi skumst, ka no amata izlido tā, kas daudzus gadus spējusi tikai gaisu tricināt un masku šovus rīkot, ne viņus patiešām iesēdināt?

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/lato-lapsa-nevis-strike-surpu-strike-turpu-bet.d?id=44016896#ixzz2pnTvRS13

+4
-14
Atbildēt

1

    janis17 > Ludmila 08.01.2014. 12.50

    Atliek vien šoreiz piekrist lapsam.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

dro 08.01.2014. 11.19

Komisija neļaujot Dombrovskim publiskot Streļčenoka novērtējumu http://pietiek.com/raksti/komisija_nelaujot_dombrovskim_publiskot_strelcenoka_novertejumu

+7
-1
Atbildēt

0

janazakovica 08.01.2014. 10.57

jaa strelocnikam lielas grutibas del mazaa kranina..tapat kaa lembim.kutrim karginam dovgopolovam un daudziem citiem mazo virelu..

+7
-1
Atbildēt

1

    kristrun > janazakovica 08.01.2014. 12.06

    Mazi krāniņi parasti ir tādiem būdīgiem večiem, mūsu cienījamās komentētājas apstiprinās.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

alexander 08.01.2014. 10.55

Streļčenoka rīcība šķiet neadekvāta KNAB efektīvas darbības nodrošināšanai, bet piemērota mērķim par katru cenu un ātrāk atbrīvoties no Strīķes. Tas viss kopā ar publiskajiem izteikumiem par premjera politisko motivētību un pieļāvumiem par atkarību no Strīķei zinamu faktu slēpšanas varētu būt pamats viņa paša atstādināšanai no amata, jo šādi tiek kaitēts iestādes reputācijai un uzticamībai, un tas ir pretēji labas pārvaldības principiem un darba devēja interesēm. It īpaši kontekstā ar apņemšanos turpināt strādāt, nenolaižot rokas.

+13
-3
Atbildēt

0

tuba76 08.01.2014. 10.54

Iesaku pārdēvēt KNAB par KNABAB – Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja apkarošanas birojs.

+9
-4
Atbildēt

1

    jmaklakovs > tuba76 08.01.2014. 11.24

    Tad jau viņu arodbiedrība būs KNABABAB:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

kkristaps 08.01.2014. 10.18

Ceru, ka Streļčenokam izdosies atstādināt mūsu svēto Žannu d’Arku no amata un iespējami ilgāk turēt pa gabalu no iespējas nenoformēt dokumentus un tādējādi izgāzt lietu virzību tiesās. Es pilnībā piekrītu Streļčenoka izvirzītajai šantāžas versijai, jo neticu, ka kaut kādā citā veidā neadekvātam cilvēkam varētu izdoties noorganizēt tādu apmelošanas kampaņu pret godīgu cilvēku. Prieks, ka Streļčenoka biogrāfijā nav iespējams atrast nekādus slēpjamus faktus, kādi bija Loskutova un vēl jo vairāk Vilnīša biogrāfijā un kuru dēļ šie kungi acīm redzot baidījās ierādīt Aņkai Puļemjotčicai viņas īsto vietu.

+3
-15
Atbildēt

2

    dro > kkristaps 08.01.2014. 10.22

    Vai Strelčenoks ir tikpat godīgs cilvēks kā Pikaso?:):):)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 08.01.2014. 10.25

    Noteikti godīgāks par veco komunistu In0, kuram vārds “godīgums” ir lamuvārds.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 08.01.2014. 09.49

Pamatoti izbrīna, cik stingri valsts iestādes vēršas pret cilvēkiem santīmu, luksoforu, 5 km/h vai līdzīgos gadījumos, bet – cik nožēlojami smieklīgi izskatās būtībā vienkārša konflikta gadījumā… Ja loģiku vai saprātu ilglaicīgi aizstāj burtu un papīru kaudzītes, ne par ko labu tas neliecina… Aktieris uz skatuves nebaidās būt smieklīgs, vai tādam OBLIGĀTI jābūt arī ikvienam valsts darbonim? (Aprakstītā situācija jau nav vienīgā, šķiet, LV tādu ir pārpārēm!)

+9
-2
Atbildēt

0

garausiitis 08.01.2014. 09.40

Cik nu dzirdēts tuvāk par tēmu , tad Strīķes atjaunošanas amatā pamatā ir juridiskais bardaks dokumentos , ko Streļčenoks ir sazīmējis … Tas ir – ja jautājums nonāktu līdz tiesai ( un tas nonāktu ) , tad Jutu būtu jāatjauno…

Diemžēl …

Bet nu ir radies pamats arī Streļčenoku mēģināt patriekt … lieliski būtu , ja komplektā ar Jutu . Savādāk birojā kārtības nebūs .

Lai Straujumai izdodas.

+5
-6
Atbildēt

11

    Ludmila > garausiitis 08.01.2014. 09.52

    klusais

    Cik nu dzirdēts tuvāk par tēmu , tad Strīķes atjaunošanas amatā pamatā ir juridiskais bardaks dokumentos , ko Streļčenoks ir sazīmējis

    ””””””

    Vispār brīnos , jo man sajūta kā KNABa spice jau no dibināšanas brīža to tik vien dara kā noslīpē metodes kā pareizi izteikt rājienu kā pareizi atstādināt , kā apstrīdēt , apstrīdēt jeb ko , gan vadības lēmumus , gan vadība padoto lemumus rīkojumus .

    Vispār kā realitātes šovs , sadalās komandās , dibina visādas frakcijas , gan par ,gan pret .stāsta kamerā par to un to …un viņiem vēl naudu par to maksā

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > garausiitis 08.01.2014. 09.59

    klusais. Atlaist komplektā Strīķi un Streļčenoku, un atkal maldīties trijās priedēs, kārtējo ” adekvāto līderi” meklējot”? :) Ir viens, manā skatījumā, normāls variants, kā risināt problēmu – Strīķe ir jāapstiprina par KNAB priekšnieci un jāļauj viņai strādāt. Būs vai nu labs rezultāts, jeb slikt, un, ja slikts, tikai tad Strīķe ir jāatbrīvo un tad arī būs skaidrs par ko viņa tiek atbrīvota. Šobrīd jebkura neskaidra rīcība , kas skars KNAB, tas ir politisks zāģis un ne tikai. Es nezinu otru tādu “spēka struktūrās” strādājošu cilvēku, kurš spēj sev pievērst tik lielu uzmanību attieksmes ziņā, kā tas izdodas Strīķei. Gribētu saprast patiesos iemeslus, kādēļ tas tā? :)

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > garausiitis 08.01.2014. 10.00

    Bet varbūt tā ir tīša kaitniecība un diversija, ko organizējuši Strīķes k-dzes klaka birojā, ar nodomu pieļaujot kādu kļūdu sagatavotajos dokumentos? Un Dombrovska k-gs par to tika slepus informēts jau labu laiku pirms saņēma visus dokumentus par Strīķes k-dzes atlaišanu no KNAB? Tāds iespaids rodas no masu mediju ziņotā.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 08.01.2014. 10.14

    r a – pie visas jezgas pieļauju , ka manu viedokli attiecībā pret Strīķi nosaka mana subjektīvā pieredze saistībā ar viņas darbošanos … bet… manu viedokli pastiprina tas ,ka pazīstu personīgi vēl cilvēkus , kam ir līdzīga pieredze . Pie kam kas ir interesanti un ko īpaši neviens nav atzīmējis – mana pieredze un man zināmo ļaužu pieredze dīvainā kārtā attiecas uz patreizējo RD koalīciju … oficiālās atrunas ir kapacitātes trūkums … kaut gan es sliecos domāt par to ,ka viens gadījums var būt izņēmums , bet vairāki ir jau sistēma .

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 08.01.2014. 10.15

    Ločmelis – nu lasi vairāk masu medijus :) :) :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > garausiitis 08.01.2014. 10.17

    Lasu un lasīšu, Klusā k-gs!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 08.01.2014. 10.24

    Ločmelis – un galvenais pēc iespējas vairāk – kā Latvijas krievu un latviešu , tad protams Krievijas , arī no rietumiem kaut ko :) :) :) Un beigās var piemeklēt info pēc vajadzības :) :) :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > garausiitis 08.01.2014. 10.27

    Infu es vienmēr piemeklēju tikai tādu, kas saskan ar manu paradigumu, par to varat nešaubīties ;)

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > garausiitis 08.01.2014. 10.58

    Kāpēc jādiskutē ar trolli?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > garausiitis 08.01.2014. 11.07

    Aivara k-gs, esat apburoši paškritisks!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva > garausiitis 08.01.2014. 13.08

    Vēlreiz. Strīķe ir harizmātiska personība un VAR vadīt KNAB. Un visdrīzāk tā arī vajag darīt, un vajadzēja. Citādi, tā vietā, lai nodarbotos ar korupcijas apkarošanu, formālais un neformālais līderis nodarbojas ar viens otra apkarošanu. Haoss KNABā turpināsies!

    Strīķe ir kašķīgs tantuks, kura nespēj strādāt kāda vadībā. Tā, un nekāda cita, ir tā problēma. Abiem ir savi atbalstītāji, abas frontes puses piesaista vienus vai otrus spēkus, atbalstītājus, argumentus, ieročus, un kariņš iet vaļā..

    Ilgtermiņā Strīķes atgriešanās nozīmē Strelčenoka aiziešanu, jo nez vai KNABs varēs atļauties darbinieku , kas spļauj visam virsū.

    Tas nozīmē jaunu konkursu, kā jau teicu iepriekš, Streļčenoku izvēlējas konkursa kārtībā vesela Saeimas komisija, kas tad nozīmē, ka iepriekšējā procedūra un komisija ir bijis galīgs brāķis.

    Ja Strīķe nebūs par KNAB priekšnieci, teātris turpināsies, haoss KNABā būs bezgalīgs. Ar vai bez Strelčenoka. Tā to vienīgi var novērst. Strīķei neviens nebūs labs. Citādi šim teāterim būs ceturtais cēliens ar to pašu sižetu.

    No Dombrovska sagaidīja, ka viņš risinās šo problēmu, nevis atkal ieliks abus pretiniekus ringā. Tiešām izskatās, ka te darbojas kādi citi apsvērumi, nezināmi skelet skapī vai partiju intrigas..

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

archoftriumph 08.01.2014. 09.30

Ir jau mums viens taads “stradat turpinatajs” amerikovs, nu buus otrs.

+8
-1
Atbildēt

0

buchamona 08.01.2014. 09.24

Tā ir smaga apsūdzība, kuru izvirza Streļčenoks pret valsts vadītājiem, pie tam, viņš to dara pieļāvuma formā, kas nav balstīti uz konkrēti KNAB priekšniekam zināmiem un pierādāmiem faktiem, proti:

– “…šāds premjera lēmums varētu būt saistīts ar to, ka Strīķei ir zināmi fakti, kuru slēpšana būtu svarīga nākotnē…” viņš saka.

Tiesiskā valstī šāds apgalvojums būtu jāpierāda, jeb arī par šādu tukšu pļāpāšanu amatpersonai būtu jāatbild likuma priekšā.

Un tīri subjektīvi… Streļčenoks man nerada par sevi tāda cilvēka iespaidu, kurš, nedomājot par sevi, būtu gatavs “iet cīņā par taisnību un ideāliem” :) Drīzāk jau tas ir tāds ” sētas variants”, kad lielie draugi no pavārtes ir izsūtījuši puisīti uz ielas “nokārtot lietas” :)

+35
-5
Atbildēt

1

    Inese > buchamona 08.01.2014. 09.28

    “Man nav ne mazāko šaubu, ka manas atlaišanas patiesais cēlonis ir korupcijā iesaistīto personu vienota vēlme atbrīvoties no manis. Šo aprindu rokās [KNAB priekšnieks Jaroslavs] Streļčenoks ir tikai sīks izpildītājs un nekas vairāk,” sacīja Strīķe.

    =====================

    Tiesiskā valstī šāds apgalvojums būtu jāpierāda, jeb arī šādu apgalvojumu autoram būtu jāatbild par saviem vārdiem likuma priekšā. Tikai tā un nekā citādi.

    Taču Strīķes k-dzei likumi jau nav rakstīti, vai ne? Var muldēt dajebko uz vella paraušanu?

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

peerku 08.01.2014. 09.18

Cik balsu Saeimā vajag, lai Streļčenoku atceltu no amata? Tas varētu būt topošās koalīcijas pirmais pārbaudījums.

+17
-4
Atbildēt

0

peerku 08.01.2014. 09.15

Kalnmeijers nevēlējās iesaistīties KNAB problēmas risināšanā, nolīferējās nost, noslepenojot komisijas Streļčenoka novērtējumu par nepietiekamu kompetenci, uzkraujot risinājumu Dombrovskim. Tagad problēma samilzusi. Streļčenoks apzinās, ka “savējie” atgriežas pie stūres un iet “uz visu banku”.

Tomēr ar šo pašnāvnieka (vai zaķīšā, aiz kura stāv lauva) drosmi Streļčenoks ir aizgājis daudz par tālu, apgalvojot, ka Vienotība korumpējusi Strīķi. Te nu ir tādi tiesu darbi, kuros viņam neizdzīvot.

+22
-3
Atbildēt

1

    Ludmila > peerku 08.01.2014. 09.40

    DD1

    Streļčenoka novērtējumu par nepietiekamu kompetenci,

    ”””””””

    Tici man ,ja KNABA-ā būtu klusums un saticība ( vismaz publiski) tad arī ši pati komisija Streļčonoku novērtētu ar pašu augstāko līmeni .

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

janis17 08.01.2014. 09.14

Diemžēl dombrovskis ir iesaistījies reālā farsā!

+6
-18
Atbildēt

24

    dro > janis17 08.01.2014. 09.16

    aivarsk. Diemžēl dombrovskis ir iesaistījies reālā farsā!

    _________________

    Strelčenoks jau kļuvis tikpat neaizskarams kā Lembergs?:):):)

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janis17 08.01.2014. 09.21

    Vai tad kopš Vilnīša laikiem KNAB neatkarība ir vēl palielināta? Strelčenokam pilnīga imunitāte piešķirta?

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 08.01.2014. 09.22

    aivarsk. Sarunās par nākošās valdības sastāvu no NA piedalīšoties arī Gerhards un Iesalnieks…Vai Straume un Požarnovs atteicās?:):):)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > janis17 08.01.2014. 09.23

    Tomēr jautājums paliek, kāpēc aizejošajam premjeram Dombrovskim bija tik svarīgi, lai Strīķe atgrieztos savā amatā, un cik ētisks bija šāds solis pret savu pēcteci Laimdotu Straujumu, kura papildus citām Dombrovska valdības neatrisinātajām lietām tūlīt tiks ierauta arī korupcijas apkarotāju nebeidzamajos karos? 
http://www.db.lv/viedokli/db-viedoklis/db-viedoklis-knab-realitates-sovs-turpinas-jeb-kurs-kuru-407790

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > janis17 08.01.2014. 09.31

    betijacelmale: Es tādiem avotiem, kā fokus.lv neticu!!!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 08.01.2014. 09.33

    Bronks. Netici? Bet pārbaudīt tomēr vajadzētu? Man gan tas liekas pat ļoti ticami.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ludmila > janis17 08.01.2014. 09.36

    Ino

    Te viens otrs apgalvo ,ka Ločmelis ( ir vairāki cilv )

    Bet man drusku nesaprotami Tavi spriedumi par NA ? Ir nacionālais Ino un ir tāds kā tiko…. Nu kur tas laiks kad požarnovs un straume nav pie teikšanas un vismaz viens no viņiem sviestā sagājis .

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.01.2014. 09.44

    lno Sarunās par nākošās valdības sastāvu no NA piedalīšoties arī Gerhards un Iesalnieks…Vai Straume un Požarnovs atteicās?:):):)

    __________________________________

    Nu labi, bet kāda loģiskā saistība šīm personām?

    Iesalnieks ir sīkais bez reālas ietekmes ārpus twittera, kur viņam nereti labi sanāk pakaitināt tādus “ēkspertus”, kā kolāte, kura pret latviskiem simboliem izjūt tieši tik pat lielu patiku, kā “khl komisija” ar medmeģevu priekšgalā, Gerhards bijušais ministrs, nepopulārs, kā jebkurš ministrs, nedomāju, ka lielāks ļaundaris par ķīli, kozļiku vai čuriktanti.

    http://www.youtube.com/watch?v=qZrZTszbUSY

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 08.01.2014. 09.46

    ozolnieki Ino. Ne jau Tu vienīgais mani nesaproti. Man partijas nav ne LV izlase, ne Dināmo Rīga, bet vērtēju to izdarības no savas saprašanas. Ja esmu par nacionālu valsti, tas nenozīmē, ka man jāatbalsta katra NA biedra neadekvāta rīcība vai pat noziegums pret valsti.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 08.01.2014. 09.49

    aivarsk. Iesalnieks ir sīkais bez reālas ietekmes ārpus twittera

    _________________

    Un tādu sūtīs uz sarunām par jaunās valdības sastāvu?:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 08.01.2014. 09.54

    Ja atceramies vēsturi , tad bija mēģinājumi iedabūt Iesalnieka tēvu par SM … Varēja tak Zīli izraut no Briseles uz sarunām … viņam gan svars būtu , gan arī loģiskums …

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ludmila > janis17 08.01.2014. 09.55

    Ino

    tas nenozīmē, ka man jāatbalsta katra NA biedra neadekvāta rīcība vai pat noziegums pret valsti.

    ””””””””””

    Piekrītu .

    Tikai kapēc iepini straumi un pažarnieku , vēl jau varēji kalniņu paraut .

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 08.01.2014. 09.58

    Citādu jau tur nav, vai tad Dzintars, Parādnieks, Rasnačs, utt., labāki, ko tad lai viņi sūta, aivarsk vai pirozkovu, vai?

    Jā, un klusais jau pareizi atzīmēja, iespējams, Iesalnieks tur pārstāvēs tēvu, vecu Lemberga parteigenosse no krievu laikiem.

    ozolnieki – protams, ka Ločmelis ir vairāki cilvēki, pie kam apmaksāti troļļi, vai tiem maksā Kremlis, vai Lembergs, vai Ušakovs, tas, principā, nav tik būtiski, jo to pozicījas daudzos jautājumos līdzīgas.

    Viens cilvēks fiziski nebūtu spējīgs apgūt un atrast tādu inform. apjomu un komentēt no rīta līdz vakaram.

    Bez tam, ja par kaut ko nav saņemtas instrukcijas no “centra”, komentāri iztrūkst, toties pēc instrukciju saņemšanas parādās lielos apmēros.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 08.01.2014. 10.00

    klusais. Tieši tā:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janis17 08.01.2014. 10.00

    Bronks, man patika:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 08.01.2014. 10.01

    Tikai kapēc iepini straumi un pažarnieku

    ____________________

    Piedod, neesmu tik nopietns kā ozolnieki:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 08.01.2014. 10.03

    dzeris49. Pirozkovu liec mierā, viņa lielākais “noziegums” piedalīšanās lāpu gājienā:)

    Nu ko darīt, ka NA nav tik nevainojumu kadru kā Kozlovskis, Ķīlis, Sprūdžs, ostu sakārtotāja un pats Zatlers:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.01.2014. 10.10

    lno, nu lai arī kā būtu, tomēr viņam ir darbs – kā preses sekretāram piedalīties. Vai labāk būtu, ja viss notiktu aiz slēgtām durvīm un Iesalniekam nebūtu iespēja izpļāpāt kaut ko :)))))))

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.01.2014. 10.14

    lno klusais. Tieši tā:)

    ______________________

    Zīle ir smagā artilērija, Kultūras ministriju dabūs tāpat, bez Zīles iesaistīšanas, bet Satiksmes ministriju nedabūs tāpat ar visu Zīli!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 08.01.2014. 10.18

    Bronks – un kāda bija ķērkšana , kad atļāvāmies pieminēt ,ka Ķīlis ir kodējs :) :) :) Laiks visu noliek vietās .

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 08.01.2014. 10.20

    aivarsk – domājams , ka ne tikai ministriju dalīšana ir jaunās valdības veidošanas procesā … gan jau darbi veicamie un principi tiek atrunāti un tur Iesalnieks noteikti ir vērtīgāks kadrs par Zīli :) :) :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.01.2014. 10.25

    klusais, cik man saprotams, tad R.Zīle turpinās karjeru ES parlamentā. Līdz ar to, cerams, samazinās rubika un ždanokmirska pārstāvniecību pēc jaunajām ES parlamenta vēlēšanām. Saprotu tavu vēlmi redzēt R.Zīli nofotografētu vienā kadrā ar lembi ar parakstu “Zīle vienojas ar lembergu par amatu sadali valdībā un darbības principiem un stratēģijām (vai kā tu tur formulēji)”, lai mopšiem būtu, ko riet, ēzeļiem īdēt un ločmeļiem gavilēt, tāpēc ne viss ir tik ātri cepams, kā pankūkas… :)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    kastadtas > janis17 09.01.2014. 00.59

    jā, šeit nu gan varenas lietas tiek apspriestas, lai spriedumi tiktu ietekmēti par apmaksu. No kurienes gan nāk cilvēciņi ar tik idiotiskām teorijam, kuras tie raksta visās nopietnībā??? :)))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 08.01.2014. 09.14

Strīķi atlaist un viņas vietā nekavējoties nozīmēt portāla skribentu un valsts ienaidnieku Ločmeli!

+7
-5
Atbildēt

0

dro 08.01.2014. 09.08

+7
-3
Atbildēt

5

    Elīna Barkovska > dro 08.01.2014. 09.10

    Lemberga Zaļā Lakstīgala! :)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    valdis > dro 08.01.2014. 09.17

    Jā, interesanti, vai ne – toties ZZS pa pilnam, un izcilnieki? :)

    Bet Streļčenoks ar savām izdarībām sāk atgādināt Nilu Nr2. Laikam gūst pieredzi un iedvesmojas, kā atdalīties no LV savās neatkarīgās institūcijās.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 09.19

    Bronks. Neatkarīgi no tā, kas ir Jaunsleinis, vai šis ministrs tev ir pieņemams?

    http://www.focus.lv/latvija/politika/iekslietu-ministrs-rihards-kozlovskis-ticis-pie-miljona-uz-letticiga-pensionara-rekina

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > dro 08.01.2014. 09.22

    Pirms iesaistīšanās biznesā Kozlovskis strādājis valsts drošības struktūrās – dažādos amatos Valsts policijā, Drošības policijā un Aizsardzības ministrijā.

    ===================

    Tie ir visi tie kantori, kas tā nesen metās aizstāvēt Strīķes k-dzi? ;)

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 11.27

    Kantori dažādos laikos mēdz kardināli atšķirties.:D

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 08.01.2014. 09.05

Streļčonoku dzimtajā Krievijā par šādu bravurību pokuratūra iemestu aiz restēm, kā traku suni:)Var jau var demokrātīju spēlēt, bet kurā vēl valstī kaut kādas drošības iestādes vadītājs atļaujas publiski kritizēt premjera lēmumu??? Es jau šodien sasauktu koalicijas padomi un izlemtu jautājumu ar Saeimas palīdzību par tā mazā iznireļa atlaišanu!!!

+22
-8
Atbildēt

6

    Inese > Elīna Barkovska 08.01.2014. 09.10

    Atgādināšu jums, ka KNAB ir neatkarīga iestāde. Pēc idejas. To atzīst pat režīma vadonis, kurš nu tik rupji iejaucies šīs iestādes darbā:

    Dombrovskis – problēma ir tā, ka KNAB ir neatkarīga iestāde

    http://nra.lv/latvija/103799-knab-aprit-11-gadi-dombrovskis-problema-ir-ta-ka-knab-ir-neatkariga-iestade.htm

    p.s. Streļčenoka k-gs ir baltkrievs.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > Elīna Barkovska 08.01.2014. 09.15

    KNAB ir neatkarīga iestāde.

    _____________

    Tādēļ bīstami to atļaut vadīt tik neadekvātai personai kā Strelčenoks.

    +23
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Elīna Barkovska 08.01.2014. 09.16

    Neadekvāta gan šajā gadījienā gan ir Strīķes k-dze.

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > Elīna Barkovska 08.01.2014. 09.24

    Neadekvāta gan šajā gadījienā gan ir Strīķes k-dze.

    ________________

    Tikai? Bet Ločmelis?:)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Elīna Barkovska 08.01.2014. 09.26

    Ločmeļa k-gs jau sen ir pensionārs un nekādus vadošus amatus neieņem!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Elīna Barkovska 08.01.2014. 11.17

    lno Neadekvāta gan šajā gadījienā gan ir Strīķes k-dze.

    ________________

    Tikai? Bet Ločmelis?:)

    ________________________ Ločmemlis tak nav persona.

    Runā it kā nezinātu!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

jānis Brasliņš 08.01.2014. 09.03

Tātad ies pa kara taku!? Arī labi, vismaz skaidri zinām “kas ir kas”. Un tas arī ir Dombrovska minētais konflikta atrisinājuma sākums!

+33
-1
Atbildēt

0

inta_s 08.01.2014. 08.51

Streļčenoka episkā cīņa ar Strīķi – tagad arī kino.

Streļčenoks: You shall not pass!

Strīķe: waaaaahhhhh

http://www.youtube.com/watch?v=V4UfAL9f74I

+2
-21
Atbildēt

0

dro 08.01.2014. 08.48

Tagad redzam, cik neadekvātu cilvēku KNAB priekšnieka amatā atbalstījuši 92 saeimas deputāti…Saprotu opozīcijas motivāciju, bet par ko domāja pozicija?:)

+20
-5
Atbildēt

9

    ligakalnina > dro 08.01.2014. 08.50

    Par to jau ir runa, vai tad nu Lemberga ZZS un SC tik viegli būtu atbalstījuši kandidātu, kuru viņi nevar ietekmēt?

    +34
    -3
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > dro 08.01.2014. 09.32

    tajaa laikaa jau bija populaari amatos ielikt lielaakos kretiinus

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > dro 08.01.2014. 09.38

    Ebenemezers tajaa laikaa jau bija populaari amatos ielikt lielaakos kretiinus

    ===============================

    Labi, ka ne vienmēr “lielāko kretīnu” iecelšanu amatos atbalsta arī tautas priekšstāvji – Saeima. Šo Repšes k-ga bīdīto “kandidatūru” divreiz iznesa cauri parlamenta balsojumā:

    http://s1.bild.me/bilder/060112/601104445.jpg

    p.s. Akadēmiķis Freimanis par to visu savulaik rakstīja šādi:

    Saeima neapstiprina KNAB šefa amatā Jutu Strīķi? Nu, sīkums ar to Saeimu. Var taču savu protežē iedabūt vietā kā amata vietas izpildītāju, līdz brīdim, kad viņai patiesi palaimēsies kaut ko pierādīt, pat kaut ko savārstīt vien. Un tad jau jauns konkurss nebūs nepieciešams. Einara tiesiskā apziņa pateiks «lieliski», un tā pati Strīķes kundze varētu tikt stumta cauri parlamentam trešo reizi, tagad jau pavisam brutāli. Un viss būs kārtībā, jo Saeimu arī komandē viņš – Einars Repše.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 10.43

    Vēl tikai vajag atgādināt, kuru politisko spēku pārstāvēja akadēmiķis, lai viss kļūtu skaidrs:D

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > dro 08.01.2014. 11.05

    Tas nav nekāds noslēpums, kādos polītiskajos spēkos bijis iesaistīts Freimaņa k-gs:

    1990.gadā viņš ievēlēts par Augstākās Padomes deputātu kā Latvijas Tautas frontes (LTF) loceklis. Kandidējis 5. un 6.Saeimas vēlēšanās LTF sarakstā un 7. un 8.Saeimas vēlēšanās TP sarakstā. 1994.gadā J.Freimanis kandidējis Rīgas domes vēlēšanās LTF sarakstā, 1997.gadā no Kristīgās Tautas partijas saraksta. 2001. un 2005.gadā ievēlēts par Rīgas domes deputātu no TP saraksta.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 11.19

    Tas daudz ko izsaka tiem, kas atceras, par ko parvērtās LTF Ražuka vadībā, kā izgāzās nākamājās un aiznākamājās Saeimas vēlēšanās, un kas bija TP. Abas politiskās organizācijas katra savā laika sprīdī zaudēja tautas atbalstu un uzticību, TP ar LTF pabirām, kas iekļāvās tanī, sāpīgi pārdzīvoja Jaunā laika popularitāti. Tipisks komentārs aizejošā spēka pārstāvim.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > dro 08.01.2014. 11.48

    Drīzāk gan tipisks komentārs saprātīgi domājošam cilvēkam, kuru nebija apžilbinājusi un apstulbinājusi Repšes “harisma”.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 12.19

    Kur nu Repšes “harismai” sacensties ar Šķēles “harismu”:))

    Drīzāk gan tipisks komentārs cilvēkam, kas izmisīgi cenšas palikt pie teikšanas un ir gatavs kalpot jebkuram politiskam spēkam, kas ņem to pretī.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 08.01.2014. 08.43

Tātad, Steļčenoks atklāti nostājas pret premjera rīkojumu, un, tā vietā, lai mierīgi izvērtētu Dombrovska argumentus un Striķes atlaišanas juridiskos aspektus, atklāti un publiski apsūdz Dombrovski un visu V korumpētībā, un tai pašā laikā, pieļauj iespēju, ka Streiķei “zināmi kādi fakti par V”, un, tātad Striķe Dombrovski šantažē

Izskatās, nu jau tā ka nedaudz par traku, Streļčenoka līmeņa amatpersona to neddrīkst atļauties.

Manuprāt, te var būt divi varianti:

1)Streļčenoks ir galīgi dekompensējies un vairs nesaprot, ko runā.

2)Aiz Streļčenoka stāv ļoti ietekmīgi spēki, kuri – ilgi nav jāzīlē, kuri, pēdējo notikumu kontekstā, patreiz ir ieguvuši politisko varu Latvijā, un V ar RP nespēj tiem “pārlekt”, un kuriem Striķes atstādināšana ir principiāli svarīga, un tāpēc Streļčenoks atļaujas lietas, kas ir galīgi nepieņemamas, atklātu konfrontāciju ar premjeru un tāda veida apsūdzības.

Otrais variants izskatās reālāks.

Un, ja pēc tā visa netiks atstādināts pats Streļčenoks, tad Latvija ir “failed state”.

+39
-10
Atbildēt

11

    Inese > ligakalnina 08.01.2014. 08.48

    Iespējams, ka Strīķes k-dzes rīcībā ir savulaik mistiski pazudušās t.s. RGK klades ar Jaunā laika melno grāmatvedību.

    +6
    -20
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 08.01.2014. 08.50

    dzeris49 Un, ja pēc tā visa netiks atstādināts pats Streļčenoks, tad Latvija ir “failed state”.

    =====================

    Un kāda būs jūsu rīcība šādā gadījienā? Nositīsities ap sienu?

    +3
    -20
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 08.01.2014. 09.18

    Tādi argumenti strādā tikai savā atbalsta komunā, nevis ārpus tās.

    Un to ka Dombrovska birojs saņēma tuvu 300 lapas ar argumentāciju par Strīķes atlaišanu taču jau pēc 3 stundām bija lēmums, ka šis rīkojums jāatceļ – nav aizdomīgs?

    Un to ka šāds viedoklis jau izskanēja no Dombrovska puses pat pirms šī pamatojuma saņemšanas…

    Bet ir ok, šai fanu pulciņā aizies arī Tavi izvirzītie scenāriji – tiesa nav ko cerēt ka kāds šo atbalsta ārpus fanu kluba.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 08.01.2014. 09.26

    Failed state ir tad, kad premjers risina kadru daļas jautājumus Nacionālajā operā un knābī!

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 08.01.2014. 10.11

    dzeris. Ir vēl viens variants. Ietekmīgi spēki stāv aiz Strīķes, kuriem izdevīgi, lai KNABs mūžīgi darbotos tikpat “efektīvi” kā līdz šim.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.01.2014. 10.23

    Te nav runa par Striķi, bet gan par to, ka Streļčenoks nedrīkst atļauties tāda veida apsūdzības ieņemot tādu dienesta stāvokli.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 08.01.2014. 10.25

    A Strīķes k-dze drīkst atļauties, Džera k-gs? ;)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.01.2014. 10.45

    Striķe neapsūdzēja premjeru vai veselu partiju korupcijā, viņa vērsās tikai pret Streļčenoku, tā ka tās ir pilnīgi dažādas lietas – konflikts iestādē vai valsts augstāko amatpersonu apsūdzības korupcijā un pakļaušanos šantāžai, tik elementāras lietas nespēj saprast, vai raksti rakstīšanas pēc, kā parasti?

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    kkristaps > ligakalnina 08.01.2014. 10.55

    Džeri, ir dīvaini lasīt, ka Strīķe drīkst atļauties apliet ar dubļiem Streļčenoku, bet viņš nedrīkst teikt neko. Stipri selektīva atļautības izpratne, vai ne?

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 08.01.2014. 12.50

    Pikaso. Dīvaini, ka neredzi atšķirības starp Strīķes un Streļčenoka izteikumu mērogiem :) Strīķe izteica savu konkrētu viedokli par vienu cilvēku, Streļčenoks ar savu pieņēmumu ir apvainojis gan Saeimas vismaz vienu frakciju un valdību :)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 08.01.2014. 13.08

    rinķī apkārt. Jā, varat ķengāt cilvēku, bet neuzdrošinieties aizskart partiju! Kaut kad jau izdzīvots variants…

    0
    -10
    Atbildēt

    0

dro 08.01.2014. 08.41

Visu cieņu Dombrovska lēmumam. Strelčenokam parādījusies Vilnīša retorika:)

+28
-12
Atbildēt

17

    Inese > dro 08.01.2014. 09.20

    Ja nepatīk, ka priekšnieks atbrīvo no darba, sava taisnība tiesā nav jāmeklē. Pietiek, 
ja pasūdzies demisionējušajam premjeram Valdim Dombrovskim. (c) DB http://www.db.lv/viedokli/db-viedoklis/db-viedoklis-knab-realitates-sovs-turpinas-jeb-kurs-kuru-407790

    +5
    -19
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 08.01.2014. 09.31

    Ino. Un ka tev Dombrovska retorika?

    “Ja man nākas atcelt Streļčenoka rīkojumus, tad skaidrs, ka KNAB ir problēmas. Mans pienākums ir vērtēt biroja vadītāja rīkojumus,” teica premjers.

    Apmēram tā “ja man savā sētā jālasa tukšas šņabja pudeles, tad kaut kas nav kartībā ar šo novadu”.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.01.2014. 09.40

    nomale. Par ko pēdējās dienās esi tā satraucies, ka esi gatavs balsot pat par Repši? Iesaku labi apdomāt, jo ir arī vēl citi kandidāti. Varbūt Sudraba var nodarīt vēl lielāku ļaunumu valstij?:):):)

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 08.01.2014. 10.01

    Ino. Nestāsti man kas ir sliktāks. Labāk pasaki kas tad būtu labāks par Repši?

    NA? Kamēr to vada, Lemberga-Lūša-bērnudārza triumvirāts manu balsi viņiem neredzet!

    SC ZZS? Atklāti bandītu atbalstītāji! Atšķiras tikai vēlētāja nacionalitāte.

    Sudraba? :))

    Vienotība? Balsoju par viņiem tajā laikā, kad viņi vēl kaut ko murmināja par tiesiskumu. Tagad vairs pat nemurmina. Vara viņus ir pilnībā degradējusi. Viņu vieta ir ārpus saeimas, tad ir cerība, ka vismaz kāds Latvijā vismaz sāks runāt par korupcijas apkarošanu kā tas bija lietussargu laikā. Un varbūt pēc 4,5 gadiem varēs cerēt uz kaut ko pozitīvu!

    Repše ar savam reklāmām vismaz dod pozitīvu lādiņu. Varbūt vismaz daļa no šī lādiņa aizies afēristiem neparedzētā virziena!

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.01.2014. 10.14

    nomale. Repše ar savam reklāmām vismaz dod pozitīvu lādiņu. Varbūt vismaz daļa no šī lādiņa aizies afēristiem neparedzētā virziena!

    __________________

    O jā! Tomēr mazāku kā savā laikā Liepnieka pozitīvisma kampaņa:):):)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 08.01.2014. 10.25

    Ino. Nu, šobrīd no Vienotības izdalās tikai pašapmierināts flegmātisms, un es vairs nevēlos pielikt savu roku šīs stadijas padziļināšanai!

    Nu tad jautājums paliek atklāts. Nebalsot nevar! Kāda partija tomēr būs jāizvēlas. Kura? Kuras skelets skapī būs tas pieņemamākais?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 08.01.2014. 10.30

    O jā! Tomēr mazāku kā savā laikā Liepnieka pozitīvisma kampaņa:):):) _______________

    Viss vēl tikai priekšā!

    sc piešķirs no kremļa asignācijas arī repšika, sūdrabas un Vienotās Latvijas (cik SASKANĪGS nosaukums ar eģinorosiem) potenciālo vēlētāju apdullināšanai…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 10.35

    >nomale Varbūt nevajag izvēlēties mīļoto partiju un jebkuru tās darbību attaisnot līdz absurdam? Kāpēc cilvēks nevar vērtēt katras partijas darbību konkrētā situācijā, cik tā atbilst vai neatbilst paša priekšstatiem par taisnīgu, izsvērtu, lietderīgu politiku?

    Vēlēšanas ir reizi četros gados. Fakts, ka es esmu nobalsojusi par kadu konkrētu politisko spēku, neliek man ar putām uz lūpām attaisnot katru tā neizprotamu vai man nepieņemamu rīcību.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 08.01.2014. 10.44

    betijacelmale. Pilnība piekrītu, ka nav jāizvēlas mīļotas partijas un mīļotie politiķi un mīļotie KNAB darbinieki. Balsoju par tiem un atbalstīšu tikai tos, kas uz doto brīdi šķitīs vispiemērotākie. Neka personīga – tikai bizness!

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 11.04

    >nomale

    Nekā personīga – tikai ideāli!:)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 08.01.2014. 11.11

    betijacelmale. Jā, latviešu ausīm tas būs vairāk piemērots teiciens:)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 11.24

    >nomale.

    Un ko lai es tagad saku? Es tak cittautiete:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 08.01.2014. 11.27

    betijacelmale. Nu, ja sākšu savu ciltskoku purināt:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 11.29

    :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.01.2014. 13.23

    “Straujuma partijām piedāvā ministriju sadalījumu”

    http://www.apollo.lv/zinas/straujuma-partijam-piedava-ministriju-sadalijumu/630909

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > dro 08.01.2014. 15.05

    nomale nemokies, balso par stabilitāti :). Kas Latvijas politiskā spektrā stabilākā partija? Tikai un vienīgi Jeģinaja rossija filiāle. Ui, vēl Rubiks, kurš tās sastāvā, bet ir stabilāks par stabilo. Jeģinaja izčūkstēs, bet Rubiks paliks.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 08.01.2014. 18.20

    Nu tad jautājums paliek atklāts. Nebalsot nevar! Kāda partija tomēr būs jāizvēlas. Kura? Kuras skelets skapī būs tas pieņemamākais?

    ===================

    Ja visi striķi trūks, tad balsošu par šo: “Brīvība. Brīvs no bailēm, naida un dusmām”

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 08.01.2014. 08.12

Un vēl vajadzētu patriekt pie visiem velniem to KNAB arodbiedrību. Tas ir totāls absurds, ka operatīvās darbības subjektā vispār tāds veidojums iraid.

Veiksmi Streļčenoka k-gam, atbrīvojoties no, iespējams, partijas “Vienotības” ietekmes aģentiem KNABā!

+4
-31
Atbildēt

4

    jmaklakovs > Inese 08.01.2014. 09.38

    Cik vienkārša palikusi dzīve taisnības cīnītājiem Latvijā – vienkārši jāizlasa Ločmeļa komentārs, jāieliek mīnuss un jāsludina pretējs viedoklis. Priekš kam kustināt pelēkās šūnas.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 08.01.2014. 11.18

    Nomale, ločmeļa komentārus nav vērts lasīt.

    Labāk iepazīsties ar šo:

    http://www.la.lv/padomju-deportaciju-attaisnosana-nesodama/

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.01.2014. 11.39

    Aivara k-gs, arī incants citāts:

    “Vēl vairāk: diemžēl jāatzīst, ka pēckara Latvijā bija cilvēki, kas rīkojās nelietīgi pret saviem tautiešiem. 1949. gads to pierādīja: izsūtāmo sarakstus veidoja tie, kas mitinājās blakus, kuri zināja, ka tur un tur dzīvo cilvēki, kuriem pieder vairāk mantas vai kuri vienkārši ir gudrāki.

    Man bija iespēja papētīt izsūtāmo sarakstus un pavēles, un es atklāju, ka tie cilvēki, kuri ievācās mūsu Nītaures mājā, bija šos sarakstus veidojuši.”

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    kastadtas > Inese 09.01.2014. 00.33

    Ločmelim taisnība- valsts aģentūrā, kuru uztur nodokļu maksātāji nedrīkst būt nekādas arodbiedrības, jo šo darbinieku tiesības aizsargā valsts likums.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam