Aivars Lembergs nav Hūte, Ainārs Šlesers nav Buldozers un Jānis Straume nav Batjka. Tā šīs spilgtās personības dēvē vienīgi iztapīgi, svešzemju kungu apmaksāti masu smadzeņu skalošanas līdzekļu štata darbinieki, apliecinot vien savu paša sulainību, bezpersoniskumu un neaudzinātību,” secinājis komponists Kalniņš.
===========
Kalniņš beidzot pilnībā apguvis Orvela “dubultdomu” un var “iznākt no skapja”.
Tiem, kuri vēl spēj lasīt, nevis tikai rakstīt: izlasiet pēdējo “1984” sadaļu, kur konvertētais Vinstons sēž cafē bārā.
N.B.
“Un piedzims sivēns balts!”
Tā mēs savulaik (pirms gadiem ~40) dziedājām skolas korī.
Acīmredzot, kalniņkungam aptrūkušies (vai vecuma dēļ nevar atrast) piektais, sestais un citi krekli.
īsti vēl nevaru spriest, tad būtu jāzin kaut kas vairāk par Kalniņa presē izteiktajām domām, bet liekas, ka problēma, lai saprastu viņa viedokli slēpjas politiskajā terminoloģijā, kura tiek lietota LV.
Cilvēkiem nav īstas skaidrības, kā kādas parādības tiek apzīmētas, un lietu vēl vairāk sarežģīti tā saucamais PC- politically correct- politiski pareiza runa presē, darba vietās un vispār sabiedrībā. Patiesībā tā ir ļoti smaga cenzūra.
Runājot par Putinu, laikam viņš ir šim laikam neraksturīgs politiķis, jo viņš ir tas, kurš nostājies pret vispārējo Ziona dominanaci apkārt pasaulei. Tā kā Zionismu, jeb žīdu pilnīgu varu pār daudzu valstu ekonomiku, financēm, ideoloģiju, kultūru, masu mēdijiem par tādu nedrīkst nosaukt, PC cenzūras dēļ, tad šo varu vai dominanci sauc par ,,Rietumu ļauno ietekmi”. Patiesībā tieši Rietumu civilizācija ir tā, kas tiek pamazām iznīcināta Ziona interešu dēļ, bet neviens nedrīkst teikt, ka žīdu super domināciju ar viņu neo- marxismu, kas viltīgi pieņemis citas formas, ka to varētu vainot tai postā, kas notiek ar Rietumu civilizāciju. Tas sākās pēc 2.pasaules kara, un tagad jau sasniedzis savu apogeju, tuvojoties triumfam. Visas balto cilvēku valstis
tiek pārpludinātas ar krāsainajiem no Āzijas un melnajiem no Āfrikas. Žīdi Hollywoodā ražo 24/7 propogandas fimas par to, cik pareizi ir rasu jaukšaās, homsoseksuālisms, cik visas rases ir pārākas par balto rasi. Patiesībā viņi, kas paši nepieder pie baltās rases, ir uzsākuši genocīdu pret balto rasi. Un tā kā Putins ir iztriecis no Krievijas lielu daļu žīdu parazītu, tā saucamie banķieri vai uzņēmēji, kuri patiesība kir īstie parastie žīdu blēži, tad visa ,,rietumu” prese, kas patiesībā ir žīdu prese, jo tiem pieder 99% no masu mēdijiem, tie ir pasludinājuši Putinu par lielāko diktatoru, kuram jānonāk izolācijā. Tāpat protams, fakts, ka Putins ir nostājies pre sodomistiem, arī tas Zionistus padara pavisam dusmīgus.
Varbūt es maldos, bet iespējams, ka kaut kas tamlīdzīgs varētu būt Kalniņa domāšanas pamatā. Viņš vienkārši nevar atļauties to terminoloģiju, ko tagad atļaujos es. Bet ļoti daudzi cilvēki arī Eiropā jau mostas un sāk saprast, no kurienes nāk tā smaka un kur tas suns ir aprakts. Bet attiecībā uz Kalniņu, iespējams es kļūdos. Latvijā veļ daudziem nav n ek;adaas nojausmas, par ko es šeit čiepstu, un jāatzīst, kādreiz es domāju līdzīgi.
Visa vēsture ir pārrakstīta, un cilvēki to tagad saprot tādu, kā žīdi vēlas, lai tā tiktu saprasta. Mēs visi esam vairāk vai mazāk smadzeņu skalošanas upuri. Kad no tā atmostas, tad liekas, ka iestājies rīts ar spožu gaismu, bet tomēr baigi auksts, jo apkārt valda tas pats smadzeņu sasalums.
Pikaso, ar savu atbildi, tu tikai apliecini manas teorijas pareizību.
Augstāk par domāšanu fizioloģisko darbību kategorijās tavs intelekta līmenis nespēj saprast un uztvert.
Bēdīgs fakts ir tas, ka tev līdzīgo plebeju skaits ir diezgan liels lv publikā. Tādēļ tiem veiklākiem politiķiem, kuri piekopj populisma pilnus textus, lai vinnētu vēlēšanas, viņu runu intelektuālais līmenis arī ir ļoti zems, jo tiek piemērots un mērķēts uz zemāko plebu izpratni, tādiem kā Pikaso muļķīšiem.
Kaut kas līdzīgs kā ar nēģeriem asv, kuru IQ nav augstāks par 80, un tāpēc politiķi ar tiem runā kā ar infantīliem bērniem.
Tā varavīksne gan sākās ar Kantāti par ļeņinu krievu laikos un tad pārgāja uz čomošanos ar TB/LNNK, un pēc tam uz čomošanos ar veco komunistu nelieti Lembergu. Proti, kurš maksā vai ielej, tam piebalso.
””””
Intresanti to kantāti dzirēēt . Viens otrs saka ka sākumā tur par ļeņinu nav bijusi runa . Tad kāds no augšas devis mājienus un tad pievienots vārds ļeņins , ļeņins . Viens otrs saka esot tīri neko ..
Vai var kāds iemest kādu saiti , es Youtubā nemācēju atrast
Par kalniņu arvien pieaugošo apskaidrību pat nezinu ko teikt ….
Vispār mazliet šizofrēnijas piemīt Kalniņam – no vienas puses vīram kreņķis par kašķi un netoleranci, no otras puses grib ūniju ar valsti, kurā viesstrādniekus gūstekņu kolonnas paskatā dzen uz darbu, aizliedzot viņiem sarunāties dzimtajā valodā…
Lai reāli saprastu, ko Kalniņa kungs raksta, tad vispirms jalasa arī pagajušā gada vēstule.
Šī gada vēstule liekas diezgan “ekstremāla” arī man. Pričom te muitas ūnija ar Krieviju? Acīmredzot Klniņa kungs domā, ka bēgot no Rietumu liberalizācijas, vienīgais glābiņš ir Krievija. Šajā pēdējā jautājumā es viņam nebūt nepiekrītu.
Bet kopuma Kalniņš runā par to pašu, par ko es arī šad tad ieminos un proti – pašreizējās Eiropas Savienības attīstības tendences ved uz ātru latviešu tautas, latviešu valodas un latviešu kultūras iznīkšanu. Un ja konkrētāk – tad 2003. gada mēs nobalsojām par pievienošanos neatkarīgu valstu savienībai – Eiropas Savienībai. Tur gan arī taja laika jau bija iezīmes uz federalu valsti – nu kautvai tas pats Eiro. Bet kopš ir noslēgts Lisabonas līgums, tad ar katru gadu vairāk šī savienība tiek pārveidota par Federālu valsti. Un agrak vai velāk pienaks brīdis, kad ārvalstu investoru padome vērsīsies pie Latvijas “reģiona” pašvaldības un teiks, ka latviešu valoda ir traucēklis reģiona konkurētspējai – ņemot vērā, ka Latvijas reģionā ģimenes, kam dzimta valoda ir latviešu ir palikusi stiprā mazakumā, tad officiālajai valsts valodai turpmāk jabūt … angļu, vacu vai tml.
Un pie pašreizējās attīstības tendencēm tas ir nenovēršami – tāpēc es jau sen brīnos par TB-LNNK un Visu Latvijai … ar kuru galu viņi domā?
Nu un tas, ka iekšējā kašķa kurināšana Latvijā starp krieviem un latviešiem neko labu nedod un nesīs tikai ļaunas sekas – tur nu es arī pilnībā piekrītu Kalniņa kungam.
Daudzi jaunieši šeit pat IR portālā spriedelē kautko par dekolonizaciju – nu respektīvi, ka kautkadā veidā varētu krievus dabūt ārā no Latvijas …
Kamēr pastāv pašreizējā Latvijas Republika – tas nemaz nav iespējams, jo Latvijas Republika jau šos cilvēkus ir atzinusi par saviem pavalstniekiem. Tada dekolonizācija praktiski ir pilsoņkarš un Latvijas Republikas likvidēšana. Un vēl jo mazāk kautkas tāds iespējams Eiropas Savienība, kur vispār tautu sajaukšanās kokteilī netiek uzskatīts par kautko sliktu, bet gan ir veicinama darbaspēka mobilitate.
Vērīgākie būs pamanījuši, ka darba devēji jau labu laiku vēršas pie valdības iestadēm, ka Latvijā vērojams kvalificēta darbaspēka trūkums un laicīgi jāizstrādā imigracijas politika. Neba nu viņi gaida kvalificētus vaciešus vai norvēģus šeit ierodamies. Nē – pamatā jau nu atkal tiks aicināti ukraiņu kuģubēvētāji, rumāņu laukstradnieki utml. Tikai valdības partijas (vienmēr priekšvēlēšanu gaisotnē) šīs imigrācijas politikas izstrādi novilcina līdz pēdējam brīdim – gan jau beigās izstradās un pieņems steidzamības kārtā kādā brīdī, kad tautas uzmanību varēs novērst ar kautko tik briesmīgu kā Jaunais Vilnis vai PusyRiot “dziedātāju” represēšanu.
Tieši Kalniņa kritizētaji ir apmaldījušies starp savu mīļoto politiķu un žurnālistu tukšajām frāzēm.
Rekur viens viedoklis no pagajušā gada, kuram es 100% pievienojos:
rinķī apkārt:
Nevar likt vienā ” buntē” arhibīskapu Zbigņevu Stankeviču, komponistu Imantu Kalniņu un bijušo kontrolieri Sudrabu.
Arhibīskaps Stankēvičs pilnīg pamatoti brīdina par ” trešā totalitārisma” draudiem. Kā citādi var nosaukt pie varas esošo ” liberāļu” mēģinājumus pa sētas durvīm reformēt sabiedrībā tik skaudri – jūtīgus jēdzienus kā ģimene, tauta, piemēram. Lietas, par kurām bija jārunā pirms vēlēšanām, kuras bija jāieraksta pirmsvēlēšanu programmās, tagad tiek risinātas bez vēlētāju piekrišanas. Un tas notiek pilnīgi saprotamu iemeslu dēļ – pirms vēlēšanām politiķi nevēlas riskēt un tādēļ šo to noklusē no savas ” programmas”, jo apzinās, ka liels vairums LR pilsoņi vēl joprojām ir tumsoņi pēc savas pārliecības :)
Par Kalniņu. Ne jau Kalniņš slavē Putinu :) Putina tēmu, kā galveno tēmu Kalniņa vēstulē uzpūta prese. I. Kalniņš skumst pēc 30. gadu Latvijas. Patiesībā atjaunot 30 gadu LR – tāds bija mērķis ļoti lielam vairumam latviešu, kuri piedalījās procesos Atmodas laikā. Un Kalniņam ir taisnība, ka lielā mērā šobrīd pār mums gāžas “Rietumu kloāka”, arī tajā ziņā ir taisnība, ka nevar salīdzināt piemēram latviešu literatūru 60 – 90 gados ar to, kas ir uzrakstīts atjaunotajā LR laikā. Tam visam ir skaidrojums, bet tomēr… tā nu tas ir.
Cita lieta, ka LR pilsonim ir jāizvēlas starp Rietumu kloāku un putinistu Kremļa režīmu un, ja tā, tad ir pilnīgi skaidrs, ka jāintegrējas rietumu sabiedrībā, bet ar galvu, kuras mums sākt pietrūkt, jo kopā ar to labo, ko dod mums rietumu sabiedrība, bez jebkādas kritikas pieņemam arī tos mēslus, kurus viņi saražo. Vēl vairāk – šos mēslus sākam uztvert kā vērtību un tas ir traģiski.
Par Sudrabu – viņa varētu būt tas tumšais zirdziņš, kurai ” savi mērķi”
Pie kā noveda 30g. Latvijas pacifisms un neitralitātes politika, papildināta ar vadoņa “maigo” autoritārismu mēs zinām…tā ka ieteikums Kalniņa k-gam mazāk sapņot…. un darboties tajā jomā, kurš viņš ir profesionālis
Edgars Avotiņš Rekur viens viedoklis no pagajušā gada, kuram es 100% pievienojos, +++ Tas bija pirms gada, tagad es vairs tā nerakstītu. Viss mainās, Kalniņš arī. Kalniņš ir pāršāvis pār strīpu, aiz kuras atpakaļ ceļa vairs nav un to es jūtu tīri emocionāli. Pat viņa muzika, kuru esmu klausījies sākot no Liepājas 2XBBM līdz vēl nesenajām Imantdienām, man ir kļuvusi vienaldzīga
Mani izbrīna, cik neaptēsts ir Kalniņa teksts NRA publikācijā. Rodas sajūta, ka to vajadzēja publicēt “tūlīt”, pat nepārlasot. Bet pārpublicētie atstāstījumi brīžiem pat nonāk pretrunā ar autora tekstu. Lai gan nav brīnums, jo liekas, ka pats autors nonāk pretrunās. Lai nu kā, diskusija par ierosināto tēmu (-am) ir daudz vērtīgāka, nekā plosīšanās par blumbergu piena meitenēm uz euroniem.
Ja kāds grib pārmest Kalniņam vai tiem, kas gatavi apspriet ierosinātās tēmas, piedāvaju citātu no banksteru oficiālās struktūras Latvijas kantora vadītaja.
“Viņš klāstīja, ka eiro zonas dalībvalstis lēmumu pieņemšanā sadalās divās trīs grupās. «Ja Latvija pieslienas tai valstu grupai, kurai ir pārsvars, tad Latvijas viedoklis var iegūt vairākumu,» teica Rimšēvičs.”
JA REIZ BANKSTERI IESAKA UN MŪSU VALDĪBA GATAVO LOCĪTIES VĒJA VIRZIENĀ, TAD NEVAJAG FANĀTISKI TURĒTIES PIE LIBERASTU VĒJA, BET PASTĀVĪGI MĒRĪT, KURŠ VĒJŠ IR (BŪS) SPĒCĪGAKAIS UN LIELĀKU JAUDU VALSTS KUĢA BURĀS IEPŪTĪS. Tā būtu loģiski, ja vadība to dara tautas kopējā labuma dēļ…
Avots: Rimšēvičs: Latvijai būs lielas iespējas ietekmēt lēmumus eiro zonā
tā nu ir sakritis, ka mūsu valsts mainās vienlaicīgi ar integrēšanos ES. Tomēr daži nepamana, ka mainās visa pasaule. Tie, kam visa dzīve apstājusies 20 gadus vecās vērtībās un nekust ne uz priekšu, ne atpakaļ. Lai jau Kalniņš sapņo par savu vērtību fundamentu, visu iesaldēto prātu māsu Krieviju. Aizbrauktu ciemos uz Maskavu vai Pēterburgu, kazi aplauztos. Ja nu tur vēl lielāka Eiropa par pašu Briseli?
Katram jau ir tiesības uz savu viedokli. Tikai nav saprotama viedokļa evolūcija pēc varavīksnes principa: no bučošanās ar TB/LNNK līdz korāna, batjkas un Putinu slavināšanai…:((( Var nodzert smadzenes, bet vai sirdsapziņu var nodzert?
Tā varavīksne gan sākās ar Kantāti par ļeņinu krievu laikos un tad pārgāja uz čomošanos ar TB/LNNK, un pēc tam uz čomošanos ar veco komunistu nelieti Lembergu. Proti, kurš maksā vai ielej, tam piebalso.
Te redzams dzīvs piemērs tam, kādā veidā daļa latviešu pievērsās Stučkam jaunās sarkanās pasaules radīšanai, bet daļa aizstāvēja privātīpašumu. Pašlaik arī jauno pasauļu būvnieku atliku likām un krievijas muitas savienībā – ķem pāče. Risku veido tas, ka izmisušo pesimistu un haļavščiku ir ievērojams daudzums un pie vispārējām vēlēšanu tiesībām demokrātijā pie šprices tiek debesmannas solītāji.
Demokrātija kā iekārta ar visiem saviem atsvariem un pretsvariem, varas dalīšanu utt ir pārāk sarežģīta. Vieglāk taču, ka ir viens kungs, kurš pasaki kas jādara, kā jādzīvo, kas jāslavē, kas jānopeļ. Būt brīvam nemaz nav tik vienkārši
Kalniņam ir savs viedoklis. Nevajadzētu to nosodīt – viņam uz savu un savādāku viedokli un uzskatu arī ir tiesības. Ņemot vērā Kalniņa vecumu un dzīvesgājumu, gribas domāt, ka viedoklim ir reāla argumentācija, ko labprāt dzirdētu – kas tieši nav “tā” ar Rietumiem, un kas atkal ir “tā” ar Krieviju un Baltkrieviju. Vai tā ir tikai pēc-padomijas nostaļģija, jeb kas cits? Personīgi man interesē, vai šie uzskati viņam ir tikai tagad, jeb tādi tie ir bijuši arī iepriekš, laikā kad viņš “čomojās” ar TBLNNK, un Šleseru utt.
Man negribētos apsmiet vecu cilvēku, taču, ņemot vērā viņa dzīvesgājumu, jādomā, ka argumentācija būs: “krievu laikā šnabis bija lētāks”, šaubos, vai alkohola izdedzinātās smadzenes uz ko citu vairs ir spējīgas.
Cienot Kalniņa devumu mūzikā, varbūt uzlūkosim viņu nevis kā Arvīdu Pelši, bet kā, piemēram, Airisu Mērdoku, kuras mūža nogale arī pagāja prāta aptumsumā!
Komentāri (43)
dzintarz 13.03.2014. 11.59
Aivars Lembergs nav Hūte, Ainārs Šlesers nav Buldozers un Jānis Straume nav Batjka. Tā šīs spilgtās personības dēvē vienīgi iztapīgi, svešzemju kungu apmaksāti masu smadzeņu skalošanas līdzekļu štata darbinieki, apliecinot vien savu paša sulainību, bezpersoniskumu un neaudzinātību,” secinājis komponists Kalniņš.
===========
Kalniņš beidzot pilnībā apguvis Orvela “dubultdomu” un var “iznākt no skapja”.
Tiem, kuri vēl spēj lasīt, nevis tikai rakstīt: izlasiet pēdējo “1984” sadaļu, kur konvertētais Vinstons sēž cafē bārā.
N.B.
“Un piedzims sivēns balts!”
Tā mēs savulaik (pirms gadiem ~40) dziedājām skolas korī.
Acīmredzot, kalniņkungam aptrūkušies (vai vecuma dēļ nevar atrast) piektais, sestais un citi krekli.
0
kastadtas 08.01.2014. 05.17
īsti vēl nevaru spriest, tad būtu jāzin kaut kas vairāk par Kalniņa presē izteiktajām domām, bet liekas, ka problēma, lai saprastu viņa viedokli slēpjas politiskajā terminoloģijā, kura tiek lietota LV.
Cilvēkiem nav īstas skaidrības, kā kādas parādības tiek apzīmētas, un lietu vēl vairāk sarežģīti tā saucamais PC- politically correct- politiski pareiza runa presē, darba vietās un vispār sabiedrībā. Patiesībā tā ir ļoti smaga cenzūra.
Runājot par Putinu, laikam viņš ir šim laikam neraksturīgs politiķis, jo viņš ir tas, kurš nostājies pret vispārējo Ziona dominanaci apkārt pasaulei. Tā kā Zionismu, jeb žīdu pilnīgu varu pār daudzu valstu ekonomiku, financēm, ideoloģiju, kultūru, masu mēdijiem par tādu nedrīkst nosaukt, PC cenzūras dēļ, tad šo varu vai dominanci sauc par ,,Rietumu ļauno ietekmi”. Patiesībā tieši Rietumu civilizācija ir tā, kas tiek pamazām iznīcināta Ziona interešu dēļ, bet neviens nedrīkst teikt, ka žīdu super domināciju ar viņu neo- marxismu, kas viltīgi pieņemis citas formas, ka to varētu vainot tai postā, kas notiek ar Rietumu civilizāciju. Tas sākās pēc 2.pasaules kara, un tagad jau sasniedzis savu apogeju, tuvojoties triumfam. Visas balto cilvēku valstis
tiek pārpludinātas ar krāsainajiem no Āzijas un melnajiem no Āfrikas. Žīdi Hollywoodā ražo 24/7 propogandas fimas par to, cik pareizi ir rasu jaukšaās, homsoseksuālisms, cik visas rases ir pārākas par balto rasi. Patiesībā viņi, kas paši nepieder pie baltās rases, ir uzsākuši genocīdu pret balto rasi. Un tā kā Putins ir iztriecis no Krievijas lielu daļu žīdu parazītu, tā saucamie banķieri vai uzņēmēji, kuri patiesība kir īstie parastie žīdu blēži, tad visa ,,rietumu” prese, kas patiesībā ir žīdu prese, jo tiem pieder 99% no masu mēdijiem, tie ir pasludinājuši Putinu par lielāko diktatoru, kuram jānonāk izolācijā. Tāpat protams, fakts, ka Putins ir nostājies pre sodomistiem, arī tas Zionistus padara pavisam dusmīgus.
Varbūt es maldos, bet iespējams, ka kaut kas tamlīdzīgs varētu būt Kalniņa domāšanas pamatā. Viņš vienkārši nevar atļauties to terminoloģiju, ko tagad atļaujos es. Bet ļoti daudzi cilvēki arī Eiropā jau mostas un sāk saprast, no kurienes nāk tā smaka un kur tas suns ir aprakts. Bet attiecībā uz Kalniņu, iespējams es kļūdos. Latvijā veļ daudziem nav n ek;adaas nojausmas, par ko es šeit čiepstu, un jāatzīst, kādreiz es domāju līdzīgi.
Visa vēsture ir pārrakstīta, un cilvēki to tagad saprot tādu, kā žīdi vēlas, lai tā tiktu saprasta. Mēs visi esam vairāk vai mazāk smadzeņu skalošanas upuri. Kad no tā atmostas, tad liekas, ka iestājies rīts ar spožu gaismu, bet tomēr baigi auksts, jo apkārt valda tas pats smadzeņu sasalums.
2
kkristaps > kastadtas 08.01.2014. 09.51
Klau, Putina pakaļlaiža, raksti nacionālboļševiku vai NA saitos un nesmirdi daudzmaz pieklājīgā saitā.
0
kastadtas > kastadtas 08.01.2014. 23.04
Pikaso, ar savu atbildi, tu tikai apliecini manas teorijas pareizību.
Augstāk par domāšanu fizioloģisko darbību kategorijās tavs intelekta līmenis nespēj saprast un uztvert.
Bēdīgs fakts ir tas, ka tev līdzīgo plebeju skaits ir diezgan liels lv publikā. Tādēļ tiem veiklākiem politiķiem, kuri piekopj populisma pilnus textus, lai vinnētu vēlēšanas, viņu runu intelektuālais līmenis arī ir ļoti zems, jo tiek piemērots un mērķēts uz zemāko plebu izpratni, tādiem kā Pikaso muļķīšiem.
Kaut kas līdzīgs kā ar nēģeriem asv, kuru IQ nav augstāks par 80, un tāpēc politiķi ar tiem runā kā ar infantīliem bērniem.
0
Ludmila 07.01.2014. 23.37
politics
Vai lūdzu precīzāk varētu .
Es klausījos E L Vēbera Memory , domāju nospiedis …..tikai kalniņš gadu ātrāk sarakstījis .
Tā īpaši nēsmu meklējis , gaidu palīgus .
1
janis17 > Ludmila 08.01.2014. 00.25
http://www.youtube.com/watch?v=UgXDB-cCg0g
0
Ludmila 07.01.2014. 20.01
Vai kāds var iedot kādu saitīti par iespējamo kalniņa plaģiātismu .
Man būtu vieglāk viņu neieredzēt .
1
pilnīgi siha! > Ludmila 07.01.2014. 21.15
Iesaku paklausīties septiņdesmito gadu sākuma holandiešu ārtroku :).
0
Ludmila 07.01.2014. 19.54
Pikaso
Tā varavīksne gan sākās ar Kantāti par ļeņinu krievu laikos un tad pārgāja uz čomošanos ar TB/LNNK, un pēc tam uz čomošanos ar veco komunistu nelieti Lembergu. Proti, kurš maksā vai ielej, tam piebalso.
””””
Intresanti to kantāti dzirēēt . Viens otrs saka ka sākumā tur par ļeņinu nav bijusi runa . Tad kāds no augšas devis mājienus un tad pievienots vārds ļeņins , ļeņins . Viens otrs saka esot tīri neko ..
Vai var kāds iemest kādu saiti , es Youtubā nemācēju atrast
Par kalniņu arvien pieaugošo apskaidrību pat nezinu ko teikt ….
0
Pçteris Repeèko 07.01.2014. 18.41
Vispār mazliet šizofrēnijas piemīt Kalniņam – no vienas puses vīram kreņķis par kašķi un netoleranci, no otras puses grib ūniju ar valsti, kurā viesstrādniekus gūstekņu kolonnas paskatā dzen uz darbu, aizliedzot viņiem sarunāties dzimtajā valodā…
0
elinaliepina 07.01.2014. 17.02
…Šlesers nav Buldozers un Lembergs nav Hūte…
Kādreiz bija Komponists, tagad palicis tikai komposts…
0
Timurs Čuntonovs 07.01.2014. 16.31
Mana māsa ir Lietuva. Kas ir Kalniņa māsa vai nākošā sieva, tas mani faktiski maz interesē.
0
Ansis 07.01.2014. 16.22
Lai reāli saprastu, ko Kalniņa kungs raksta, tad vispirms jalasa arī pagajušā gada vēstule.
Šī gada vēstule liekas diezgan “ekstremāla” arī man. Pričom te muitas ūnija ar Krieviju? Acīmredzot Klniņa kungs domā, ka bēgot no Rietumu liberalizācijas, vienīgais glābiņš ir Krievija. Šajā pēdējā jautājumā es viņam nebūt nepiekrītu.
Bet kopuma Kalniņš runā par to pašu, par ko es arī šad tad ieminos un proti – pašreizējās Eiropas Savienības attīstības tendences ved uz ātru latviešu tautas, latviešu valodas un latviešu kultūras iznīkšanu. Un ja konkrētāk – tad 2003. gada mēs nobalsojām par pievienošanos neatkarīgu valstu savienībai – Eiropas Savienībai. Tur gan arī taja laika jau bija iezīmes uz federalu valsti – nu kautvai tas pats Eiro. Bet kopš ir noslēgts Lisabonas līgums, tad ar katru gadu vairāk šī savienība tiek pārveidota par Federālu valsti. Un agrak vai velāk pienaks brīdis, kad ārvalstu investoru padome vērsīsies pie Latvijas “reģiona” pašvaldības un teiks, ka latviešu valoda ir traucēklis reģiona konkurētspējai – ņemot vērā, ka Latvijas reģionā ģimenes, kam dzimta valoda ir latviešu ir palikusi stiprā mazakumā, tad officiālajai valsts valodai turpmāk jabūt … angļu, vacu vai tml.
Un pie pašreizējās attīstības tendencēm tas ir nenovēršami – tāpēc es jau sen brīnos par TB-LNNK un Visu Latvijai … ar kuru galu viņi domā?
Nu un tas, ka iekšējā kašķa kurināšana Latvijā starp krieviem un latviešiem neko labu nedod un nesīs tikai ļaunas sekas – tur nu es arī pilnībā piekrītu Kalniņa kungam.
Daudzi jaunieši šeit pat IR portālā spriedelē kautko par dekolonizaciju – nu respektīvi, ka kautkadā veidā varētu krievus dabūt ārā no Latvijas …
Kamēr pastāv pašreizējā Latvijas Republika – tas nemaz nav iespējams, jo Latvijas Republika jau šos cilvēkus ir atzinusi par saviem pavalstniekiem. Tada dekolonizācija praktiski ir pilsoņkarš un Latvijas Republikas likvidēšana. Un vēl jo mazāk kautkas tāds iespējams Eiropas Savienība, kur vispār tautu sajaukšanās kokteilī netiek uzskatīts par kautko sliktu, bet gan ir veicinama darbaspēka mobilitate.
Vērīgākie būs pamanījuši, ka darba devēji jau labu laiku vēršas pie valdības iestadēm, ka Latvijā vērojams kvalificēta darbaspēka trūkums un laicīgi jāizstrādā imigracijas politika. Neba nu viņi gaida kvalificētus vaciešus vai norvēģus šeit ierodamies. Nē – pamatā jau nu atkal tiks aicināti ukraiņu kuģubēvētāji, rumāņu laukstradnieki utml. Tikai valdības partijas (vienmēr priekšvēlēšanu gaisotnē) šīs imigrācijas politikas izstrādi novilcina līdz pēdējam brīdim – gan jau beigās izstradās un pieņems steidzamības kārtā kādā brīdī, kad tautas uzmanību varēs novērst ar kautko tik briesmīgu kā Jaunais Vilnis vai PusyRiot “dziedātāju” represēšanu.
Tieši Kalniņa kritizētaji ir apmaldījušies starp savu mīļoto politiķu un žurnālistu tukšajām frāzēm.
8
dace_ampermane > Ansis 07.01.2014. 16.24
Vai rakstait disertāciju par Kalniņu?
0
kkristaps > Ansis 07.01.2014. 16.36
Nē, viņš mēģina attaisnot Lemberga politiku Kalniņa izteikumos.
0
Ansis > Ansis 07.01.2014. 16.37
Rekur viens viedoklis no pagajušā gada, kuram es 100% pievienojos:
rinķī apkārt:
Nevar likt vienā ” buntē” arhibīskapu Zbigņevu Stankeviču, komponistu Imantu Kalniņu un bijušo kontrolieri Sudrabu.
Arhibīskaps Stankēvičs pilnīg pamatoti brīdina par ” trešā totalitārisma” draudiem. Kā citādi var nosaukt pie varas esošo ” liberāļu” mēģinājumus pa sētas durvīm reformēt sabiedrībā tik skaudri – jūtīgus jēdzienus kā ģimene, tauta, piemēram. Lietas, par kurām bija jārunā pirms vēlēšanām, kuras bija jāieraksta pirmsvēlēšanu programmās, tagad tiek risinātas bez vēlētāju piekrišanas. Un tas notiek pilnīgi saprotamu iemeslu dēļ – pirms vēlēšanām politiķi nevēlas riskēt un tādēļ šo to noklusē no savas ” programmas”, jo apzinās, ka liels vairums LR pilsoņi vēl joprojām ir tumsoņi pēc savas pārliecības :)
Par Kalniņu. Ne jau Kalniņš slavē Putinu :) Putina tēmu, kā galveno tēmu Kalniņa vēstulē uzpūta prese. I. Kalniņš skumst pēc 30. gadu Latvijas. Patiesībā atjaunot 30 gadu LR – tāds bija mērķis ļoti lielam vairumam latviešu, kuri piedalījās procesos Atmodas laikā. Un Kalniņam ir taisnība, ka lielā mērā šobrīd pār mums gāžas “Rietumu kloāka”, arī tajā ziņā ir taisnība, ka nevar salīdzināt piemēram latviešu literatūru 60 – 90 gados ar to, kas ir uzrakstīts atjaunotajā LR laikā. Tam visam ir skaidrojums, bet tomēr… tā nu tas ir.
Cita lieta, ka LR pilsonim ir jāizvēlas starp Rietumu kloāku un putinistu Kremļa režīmu un, ja tā, tad ir pilnīgi skaidrs, ka jāintegrējas rietumu sabiedrībā, bet ar galvu, kuras mums sākt pietrūkt, jo kopā ar to labo, ko dod mums rietumu sabiedrība, bez jebkādas kritikas pieņemam arī tos mēslus, kurus viņi saražo. Vēl vairāk – šos mēslus sākam uztvert kā vērtību un tas ir traģiski.
Par Sudrabu – viņa varētu būt tas tumšais zirdziņš, kurai ” savi mērķi”
0
Ieva Leinerte > Ansis 07.01.2014. 17.20
>>>Edgars Avotiņš
Paldies, labi pateikts.
0
gustavs_velde > Ansis 07.01.2014. 18.33
Pie kā noveda 30g. Latvijas pacifisms un neitralitātes politika, papildināta ar vadoņa “maigo” autoritārismu mēs zinām…tā ka ieteikums Kalniņa k-gam mazāk sapņot…. un darboties tajā jomā, kurš viņš ir profesionālis
0
buchamona > Ansis 07.01.2014. 20.25
Edgars Avotiņš Rekur viens viedoklis no pagajušā gada, kuram es 100% pievienojos, +++ Tas bija pirms gada, tagad es vairs tā nerakstītu. Viss mainās, Kalniņš arī. Kalniņš ir pāršāvis pār strīpu, aiz kuras atpakaļ ceļa vairs nav un to es jūtu tīri emocionāli. Pat viņa muzika, kuru esmu klausījies sākot no Liepājas 2XBBM līdz vēl nesenajām Imantdienām, man ir kļuvusi vienaldzīga
0
Andris Jautriņš > Ansis 07.01.2014. 22.11
Labi komentēts.
Mani izbrīna, cik neaptēsts ir Kalniņa teksts NRA publikācijā. Rodas sajūta, ka to vajadzēja publicēt “tūlīt”, pat nepārlasot. Bet pārpublicētie atstāstījumi brīžiem pat nonāk pretrunā ar autora tekstu. Lai gan nav brīnums, jo liekas, ka pats autors nonāk pretrunās. Lai nu kā, diskusija par ierosināto tēmu (-am) ir daudz vērtīgāka, nekā plosīšanās par blumbergu piena meitenēm uz euroniem.
Ja kāds grib pārmest Kalniņam vai tiem, kas gatavi apspriet ierosinātās tēmas, piedāvaju citātu no banksteru oficiālās struktūras Latvijas kantora vadītaja.
“Viņš klāstīja, ka eiro zonas dalībvalstis lēmumu pieņemšanā sadalās divās trīs grupās. «Ja Latvija pieslienas tai valstu grupai, kurai ir pārsvars, tad Latvijas viedoklis var iegūt vairākumu,» teica Rimšēvičs.”
JA REIZ BANKSTERI IESAKA UN MŪSU VALDĪBA GATAVO LOCĪTIES VĒJA VIRZIENĀ, TAD NEVAJAG FANĀTISKI TURĒTIES PIE LIBERASTU VĒJA, BET PASTĀVĪGI MĒRĪT, KURŠ VĒJŠ IR (BŪS) SPĒCĪGAKAIS UN LIELĀKU JAUDU VALSTS KUĢA BURĀS IEPŪTĪS. Tā būtu loģiski, ja vadība to dara tautas kopējā labuma dēļ…
Avots: Rimšēvičs: Latvijai būs lielas iespējas ietekmēt lēmumus eiro zonā
http://financenet.tvnet.lv/viedokli/492445-rimsevics_latvijai_bus_lielas_iespejas_ietekmet_lemumus_eiro_zona
0
Lāsma Bunere > Ansis 07.01.2014. 23.18
>Edgars Avotiņš
tā nu ir sakritis, ka mūsu valsts mainās vienlaicīgi ar integrēšanos ES. Tomēr daži nepamana, ka mainās visa pasaule. Tie, kam visa dzīve apstājusies 20 gadus vecās vērtībās un nekust ne uz priekšu, ne atpakaļ. Lai jau Kalniņš sapņo par savu vērtību fundamentu, visu iesaldēto prātu māsu Krieviju. Aizbrauktu ciemos uz Maskavu vai Pēterburgu, kazi aplauztos. Ja nu tur vēl lielāka Eiropa par pašu Briseli?
0
gustavs_velde 07.01.2014. 15.54
Katram jau ir tiesības uz savu viedokli. Tikai nav saprotama viedokļa evolūcija pēc varavīksnes principa: no bučošanās ar TB/LNNK līdz korāna, batjkas un Putinu slavināšanai…:((( Var nodzert smadzenes, bet vai sirdsapziņu var nodzert?
3
dace_ampermane > gustavs_velde 07.01.2014. 15.56
varbūt, ka Imka kokaīnu šņauc un pēc tam redz vīzijas ?
0
ilmisimo > gustavs_velde 07.01.2014. 16.04
cileks grib būt populārs Krievijā.
0
kkristaps > gustavs_velde 07.01.2014. 16.39
Tā varavīksne gan sākās ar Kantāti par ļeņinu krievu laikos un tad pārgāja uz čomošanos ar TB/LNNK, un pēc tam uz čomošanos ar veco komunistu nelieti Lembergu. Proti, kurš maksā vai ielej, tam piebalso.
0
reksa 07.01.2014. 15.25
Ak dieniņ… Kam bija jānotiek Kalniņa smadzenēs, lai nonāktu pie kaut kā tāda?..
Interesanti, kādas vērtības ir viņa garīgās pasaules pamatā. Droši vien, varētu šausmeni uzņemt.
0
Þanis Bezmers 07.01.2014. 14.54
Te redzams dzīvs piemērs tam, kādā veidā daļa latviešu pievērsās Stučkam jaunās sarkanās pasaules radīšanai, bet daļa aizstāvēja privātīpašumu. Pašlaik arī jauno pasauļu būvnieku atliku likām un krievijas muitas savienībā – ķem pāče. Risku veido tas, ka izmisušo pesimistu un haļavščiku ir ievērojams daudzums un pie vispārējām vēlēšanu tiesībām demokrātijā pie šprices tiek debesmannas solītāji.
0
Rinalds 07.01.2014. 14.51
Viss plūst, viss mainās. Arī man Kalniņa kungs vairs nav Imka.
0
Edīte Kostigova 07.01.2014. 14.51
Demokrātija kā iekārta ar visiem saviem atsvariem un pretsvariem, varas dalīšanu utt ir pārāk sarežģīta. Vieglāk taču, ka ir viens kungs, kurš pasaki kas jādara, kā jādzīvo, kas jāslavē, kas jānopeļ. Būt brīvam nemaz nav tik vienkārši
0
rūta mežavilka 07.01.2014. 13.39
Kalniņam ir savs viedoklis. Nevajadzētu to nosodīt – viņam uz savu un savādāku viedokli un uzskatu arī ir tiesības. Ņemot vērā Kalniņa vecumu un dzīvesgājumu, gribas domāt, ka viedoklim ir reāla argumentācija, ko labprāt dzirdētu – kas tieši nav “tā” ar Rietumiem, un kas atkal ir “tā” ar Krieviju un Baltkrieviju. Vai tā ir tikai pēc-padomijas nostaļģija, jeb kas cits? Personīgi man interesē, vai šie uzskati viņam ir tikai tagad, jeb tādi tie ir bijuši arī iepriekš, laikā kad viņš “čomojās” ar TBLNNK, un Šleseru utt.
1
aigarsaboltins > rūta mežavilka 07.01.2014. 14.23
Man negribētos apsmiet vecu cilvēku, taču, ņemot vērā viņa dzīvesgājumu, jādomā, ka argumentācija būs: “krievu laikā šnabis bija lētāks”, šaubos, vai alkohola izdedzinātās smadzenes uz ko citu vairs ir spējīgas.
0
inta_s 07.01.2014. 13.36
Cilvēks kaut kur apmaldījies, tā gadās radošiem cilvēkiem.
Nodomi jau viņam labi.
0
jmaklakovs 07.01.2014. 13.26
Ņemot vēra pēdējos notikumus Latvijā tas būtu tikai loģisks turpinājums. Kurš gan teica ka sliktāk būt vairs nevar? Būsim optimisti! Var!
0
Alise 07.01.2014. 13.17
Onkulītim uz vecumu tiešām jumts aizbraucis…
1
Aina > Alise 07.01.2014. 13.29
Šajā gadījumā vecums ir komplektā ar ilggadēju hronisku alkoholismu, tāpēc rezultāts ir graujošs.
0
Sanšains 07.01.2014. 13.16
Cienot Kalniņa devumu mūzikā, varbūt uzlūkosim viņu nevis kā Arvīdu Pelši, bet kā, piemēram, Airisu Mērdoku, kuras mūža nogale arī pagāja prāta aptumsumā!
0
janis17 07.01.2014. 13.14
kalniņš prātu izkūkojis!
0