Straujuma: “melnais zirdziņš” vai laime Latvijai

86

Komentāri (86)

peerku 06.01.2014. 15.45

Varbūt, ka Latvijai būs pašai sava Angela Merkele: vizuāli vienkārša sieviete nopietnos gados, intelektuāli spēcīga un “ar krapmi”.

Izskanējušais Ministru kabineta sastāvs nevieš cerības, ja tur nebūs vairs Bordāna, Viņķeles un Pavļuta, bet būs Druviete. Arī prognozējamais Zemkopības ministrs Dūklavs ir solis atpakaļ.

+5
-2
Atbildēt

1

    Alise > peerku 06.01.2014. 16.33

    Par personālijām varēs spriest, kad parādīsies reālais MK sastāvs. Bet nu Vj.Dombrovskis – faktiski SC uzskatu pārstāvis – IzM amatā ir katastrofa.

    Bet Bordāns nebūs, tas ir skaidrs – kā var būt cilvēks, kurš nepārstāv nevienu partiju, kas būs koalīcijā, bet piedalās savas partijas tapšanā, kuru vēlētāji vispār nav vēlējuši?

    Manuprāt, ņemot vērā mūsu sabiedrības (arī ievēlēto deputātu) attieksmi un nespēju izprast parlamentāras valsts ar proporcionālu vēlēšanu sistēmu uzbūvi – ka tiek ievēlētas partijas, tiek vēlēts par to programmām – sen bija jāieraksta normatīvos, ka ja cilvēks pamet partiju vai viņu izslēdz no partijas, no kuras ievēlēts, viņš automātiski zaudē deputāta mandātu, un arī viņam ir jāatkāpjas no ministra amata, ja tādu ieņem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 06.01.2014. 14.42

Lasu Urbanoviča atklāsmes par čurikiem (kas tie tādi? padomju laikos krievi ieviesa vārdu “čurkas”, tagad arī čuriki parādījušies, bet, kā saprotu, sevi Urbanovičš un Co ne par čurkām, ne čurikiem neuzskata), man mati ceļas stāvus. Starp citu Twitterī Spīdola ir piesekojusi Laimdotai. :) Vai Laimdota nebūs par strauju mūsu “mazajai” laimes zemei Latvijai??:)

+8
0
Atbildēt

0

garausiitis 06.01.2014. 14.26

SB – ai ka Tu tā arī neesi sapratis galveno nelaimi …. Zatlers sajauca kārtis ar savu neprognozējamo politisko veidojumu . Ja nebūtu sešinieks pamucis malā , mēs mierīgi bez krenķiem nodzīvotu līdz rudenim bez Lemberga. Nu kur bija prāts alkoholiķi likt par izglītības ministru un vidusskolas abiturentu bīdīt par premjeru ? Pašiem smiekli nenāca ? Un kurš Zatleram ieborēja to domu par SC – Sondore Kukule?

+8
-3
Atbildēt

1

    Vineta > garausiitis 06.01.2014. 14.28

    klusais

    Un kurš Zatleram ieborēja to domu par SC – Sondore Kukule?

    Puķins intīmas tuvības(lasi: seksuāla pazemojuma) brīdī, Maskavā.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 06.01.2014. 14.01

Redz, cik patīkamu, smaidīgu politiķes bildi Ir publicē! Tādu var dabūt jebkurš, kas iestājas Vienotībā vai arī, kurš negrasās laisties lapās. Laba, pozitīva bilde garantēta arī visiem tiem Āboltiņas partijas biedriem, kas klusē, kā ūdeni mutē ieņēmuši.

Vakar TV redzētie notikumi Āboltiņas partijas kantorī, kur sprieda par Straujumu, man atgādināja atvērto durvju dienu trako mājā – visi muļķīgi smaidīja ar neizsakāmi laimīgām sejas izteiksmēm. Bija sajūta, ka politiķi dabūjuši to pēdējo, iztrūkstošo posmu, kas liedza viņiem būt pilnīgi apmierinātiem.

Patiesībā apmierināts var būt Šķēle, jo Tautas partijas cilvēki rullē gan Vienotībā, gan RP, gan Latvijas reģionos, gan arī “lielajās pilsētās”.

Straujumas uzņemšana Vienotībā un virzīšana par PM liecina par pilnīgu degradāciju Āboltiņas partijā, pakļaušanos oligarhu sistēmai un kadru trūkumu.

Mums jāsaprot, ka nebūs vairs nekādi “melnie zirdziņi” vai “nezināmie” – tādu kļūdu, kā Zatlera izvēle, oligarhi ar Lembergu priekšgalā vairs nepieļaus. Nezinu, vai Kažokas kundze apzināti jauc faktus, bet acīs durās viena lieta :

Visu laiku prezidents Bērziņš tiek vainots šajā “dīvainajā situācijā valstī”, “bumba un atbildība ir valsts prezidenta pusē”.

Ja kādam(ām) jau ir amnēzija, tad varu atgādināt, ka visu šo “putru” ievārīja Dombrovskis, kas gļēvi atļāva krist pirmajai bezoligarhu valdībai un paziņoja, ka Lemberga ZZS jābūt valdībā. Tieši Dombrovskis noziedzīgi izpildīja “līderisma pazīmes” un vienpersoniski( BEZ KONSULTĒŠANOS AR KOALĪCIJAS PARTNERIEM, BEZ UZTICĪBAS BALSOJUMA, KAS PARĀDĪTU ĪSTO VALDĪBAS GĀZĒJU) izlēma, ka valdībai ir jākrīt.

Patiesībā Dombrovskis, kad vienpersonīgi atkāpās un aicināja valdībā oligarha Lemberga kabatas partiju ZZS, atcēla visas tautas referendumā pausto gribu – valdību bez oligarhiem.

AR KĀDĀM TIESĪBĀM?

KAS DEVA PILNVARAS DOMBROVSKIM IET PRET TAUTAS GRIBU?

Vai tad vienreiz nav skaidrs – nevar būt nekāds valsts progress, ja valdībā ir smagos noziegumos apsūdzētā kabatas partija ZZS!

Tas ir solis atpakaļ, nevis “mīņāšanās uz vietas”.

Nākamās vēlēšanas, ar Lemberga ZZS, Šleseru, Sudrabu un SC(bez Rubika) vairākumu Saeimā, būs SOLIS BEZDIBENĪ.

PS

Vēlreiz atkārtoju;

galvenais solis un uzdevums – valdības gāšana un Lemberga ZZS ņemšana koalīcijā – jau ir izpildīts. Pārējais jau ir diezgan nenozīmīgi un Lembergs te atļauj mazliet visiem uzpucēt spalvas un “palīderēt”.

Par to Lemberga parādīšanos Jaungada sabiedriskajā TV:

Dārgie draugi,

nu jāsāk jau pie tā pamazām pierast. Un tā būs ar vien biežāk un biežāk, jo oligarhi 12. Saeimā ievēlēs mums tādu sabiedriskās TV vadību, kas netraucēs viņiem zombēt tautu.

Viss, kas viņiem maisīs rīt un strēbt no siles, tiks likvidēts vai reorganizēts viņu prasību apmierināšanai.

Kad palīdzējāt Lembergam “močīt” viņa galveno ienaidnieku Zatleru, ar to vajadzēja rēķināties.

+7
-3
Atbildēt

4

    Vineta > raimondsb_mail_lv 06.01.2014. 14.15

    Skumjais Bruņinieks

    Kad palīdzējāt Lembergam “močīt” viņa galveno ienaidnieku Zatleru, ar to vajadzēja rēķināties.

    Gan jau Lembis par to gliemi sen jau būs aizmirsis.

    Ja par “močīšanu” jāuzskata Sprūdžs, Pavļuts, Kozlovskis, Slavka Dombrovskis un Rinkēvičs miņistru amatos, varētu būt tiesa. Kurš vēl labāk būtu nodzinis kremļjaģu reitingu līdz 1,5%

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.01.2014. 14.29

    Skumjais bruņenieks. Zatlers ar savu muļķību izcūkoja ne tikai savu nākotni, bet arī politisko vidi. Varēja kļūt par tautas varoni, palika tikai par savas sievas vīru:)

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 06.01.2014. 18.48

    RP jau nesastāv tikai no Zatlera, un, lai ko Z tur izcūkoja, Lembergam cūciskuma ziņā viņš līdzi nestāv un nestāvēs.

    Problēma ir tur, ka vēlētājs nespēj atšķirt svarīgo no nesvarīgā un būtisko no nebūtiskā, un viena Zatlera muļķības dēļ atkal gatavs atdod Latviju oligarhiem izlaupīšanai.

    Nu, ko ievēlēs, to arī saņems.

    Un kas att. uz Dombrovski, tad, katram skaidrs, ka ne jau tāpat vien viņš pēkšņi atkāpās, tas bija kādas šantāžas rezultāts par kādiem, acīmredzot, neglītiem faktiem, saistītiem ar Zolitūdes traģēdiju, runā jau par viņa sievu, bet, baumas paliek baumas, katrā ziņā, ne jau tāpat vien no zla gaisa tas notika, un uzreiz pēc tam Lembergs ieradās kā uzvarētājs.

    Vispār, vairs nav ticība, ka šai valstī kaut kas var mainīties, viss atgriežas vecajās sliedēs, viss te ir sapuvis, un cerība, ka vēlētājs pēkšņi atkal nobalsos tā, lai Lembergs kopā ar SC un, daļēji, NA, nebūtu pie teikšanas, praktiski nav.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > raimondsb_mail_lv 06.01.2014. 19.19

    ak, tās godavīru sievas… tās gan…

    kuces…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kristrun 06.01.2014. 13.14

Kāpēc lai prezidents neatbalstītu Straujumas kundzes kandidatūru? Galu galā runa ir par pagaidu valdību, kuras galvenais uzdevums līdz rudenim ir pieglaust ausis un saņemt no sabiedrības visu par glumo grāmatvežu sastrādāto. Ja vēl viņai būtu kaut mazākā iespēja iebilst pret savu jauno saimnieku iecerēto ministru kabineta modeli, varētu pat teikt, ka arī kundzes turpmākā politiskā karjera nav gluži bezcerīga.

+2
-6
Atbildēt

0

Vineta 06.01.2014. 12.55

Anyway, sliktāk kā Dombrovskis premjera krēslā un miņistri Sprūdžs un Pavļuts, tāpat nebūs. Latviešiem jāmobilizējas un jānovelk līdz nākamām Saeimas vēlēšanām.

(lai atkal savēlētu peģerastus, zagļus, čekas pakalpiņus un citus sūdus)

+3
-6
Atbildēt

0

Alise 06.01.2014. 12.34

Vai visiem ir tā, ka kreisajā augšējā stūrī spiežot uz IR nav vairs links uz IR weblapas sākumlapu?

+5
0
Atbildēt

3

    Sanšains > Alise 06.01.2014. 13.01

    Jā. Bet toties aptaujās gan viss pa vecam – var nobalsot arī 10 000 reižu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 06.01.2014. 16.27

    Paldies IR-am, links strādā!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Alise 06.01.2014. 18.59

    Hare, hare…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 06.01.2014. 12.16

Atžilbšanai: Uz vaicāto, vai tālākās sarunas nevar sarežģīt atbildības jomu sadalījums gadījumā, ja ZZS neiegūst ne Ekonomikas, ne Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju, pret ko arī varētu kādam partnerim būt iebildumu, Brigmanis atbildēja, ka pirms iesaistīšanās sarunās ZZS ir svarīgi pārliecināties, ka ir beigušās runas par oligarhiem un partneru attiecības ir koleģiālas. “Ja ir tabu tēmas, tad kāpēc mums iet tādā valdībā. Mans viedoklis ir, ka tad mums valdībā nav jāiet, jo tas ir pirmais solis uz nekoleģialitāti,” sacīja A. Brigmanis.

+6
0
Atbildēt

4

    Poksis > dro 06.01.2014. 12.27

    Pēc ZZS viedokļa oligarhu mums nekad nav bijis, ir bijušas tikai runas.Ha ha

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > dro 06.01.2014. 12.33

    Šito Brigmaņa viedokli es no rīta vai vakar jau kaut kur izlasīju, bet šajā rakstā, ja godīgi, Urbanoviča un Brigmaņa viedokli es nemaz nelasīju :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 06.01.2014. 12.33

    Un kāds tiešām gaidīja, kad Lembergam pilnībā piederošā ZZS, uz katru kuras biedru viņam ir mapīte ar kompromatu, mainīsies?

    Nu tas ir vēl naivāk, nekā uzskatīt, ka NA sastāv no “idealistiem – nacionalistiem”, nevis politbiznesmeņiem.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Alise > dro 06.01.2014. 12.42

    Nu arī izlasīju Brigmaņa un Urbanoviča viedokli. Vislielākie smiekli sanāca par šo – “Vienotība” esot piekrāpusi Valdi Zatleru, “atņemot gan Valsts prezidenta amatu… – it kā SC būtu balsojis par Zatleru, nevis par Bērziņu :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 06.01.2014. 12.13

Straujuma tiešām izskatās mazliet līdzīga Merkelei. Patīkami.

Bet, kad peles kursoru paslīdina mazliet uz leju – pāri virsrakstam par Strīķi -, tad nākas satrūkties.:)

+4
-3
Atbildēt

1

    Alise > Sanšains 06.01.2014. 12.31

    Man nez kādēļ ir tās pašas asociācijas ar Merkeli :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Pēterītis 06.01.2014. 12.04

Tas, ka premjers vispirms apguvis fiziku un matemātiku un tikai pēc tam ekonomiku, Latvijai izrādījies labākais variants. Izskatās, Straujumai nav sveša arī krieviski/latviski korumpētā tautsaimniecības vide, kuras nezināšana izrādījās liktenīga no “ziloņkaula torņa” nokāpušajiem fiziķiem Godmanim un Repšem. Tāpēc jāturpina tālāk fiziķa-ekonomista Dombrovska iesāktais realitātē balstītais virziens, soli pa solim sakārtojot lietas, atbrīvojoties no jakāniem, vaškevičiem un vilnīšiem un ignorējot politologu, tajā skaitā Kažokas virtuālo, no realitātes atrauto liriku un fantāzijas.

+7
-7
Atbildēt

3

    dro > Pēterītis 06.01.2014. 12.09

    aldis…ignorējot politologu, tajā skaitā Kažokas virtuālo, no realitātes atrauto liriku un fantāzijas.

    ________________

    Tātad Dombrovskis nav demisionējis un ZZS atgriešanās koalīcijā ir baumas? Viss kārtībā, viss kārtībā, cienītā kundze?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Pēterītis 06.01.2014. 12.21

    nav sveša arī krieviski/latviski korumpētā tautsaimniecības vide, kuras nezināšana izrādījās liktenīga no “ziloņkaula torņa” nokāpušajaem fiziķim Godmanim

    ==========================

    Ha-ha! Vai šo rakstot, pats neesat uzkāpis ziloņkaula tronī?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Pēterītis 06.01.2014. 15.41

    – Ino Protams, Kažoka nenolaižas līdz Paidera līmenim un faktus negroza.Tikasi spriedumi gan reizēm izskatās uz pseidoteorijām un mītiem dibināti, reizēm Nila Mižnieka prātojumus atgādina.

    – Haris Kas attiecas uz Godmani, viņu kā tautas mīlētu vadoni dziesmotie revolucionāri tornī pacēla. Nometa LC prihvatizētāji un vēlāk slavenie komercbanku biznesa pamatlicēji tik sāpigi, ka nācās uz korķa uzkāpt un 1/2 gadu Vācijā ārstēties.

    Ar dunčiem Repšes mugurā līdzīga situācija. Arī politika ka narkotiķis uz abiem līdzīgu iespaidu atstājis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Poksis 06.01.2014. 10.31

Mūsdienu politika galvenais uzdevums ir pastāvīgi barot tautu ar cerību.Pretēja gadījuma pastāvošajam partijām draud briesmas.Tas notiek arī tagad ,Kažokas k-ndze nosauc kandidatu par melno zirdziņu.Intriga,nu tagad visi cerēsim un domāsim labas domas.Dzīves patiesība ir tāda, ka visi šodienas politiķi ,šādi vai tādi ir iesaistīti biznesā,tātad nekas nemainīsies.Nav jāmāna tauta un nav jadod liekas cerības, ja mēs gribam lai kaut kas mainās Latvija ,ir jāsāk runāt patiesība, Kažokas k-ndze.Bet nu ,kas maksā tas pasūta mūziku.

+5
-5
Atbildēt

5

    ligakalnina > Poksis 06.01.2014. 10.57

    Un kādu patiesību tu gribētu dzirdēt?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Poksis > Poksis 06.01.2014. 11.03

    Šādu, kādu jau es izteicu.Melno zirgu mūsu politika nav, viņu intereses ir saistītas ar biznesu.Sociālie jautajumi ir otršķirīgi.Pirmsķirīgi tie klūst tikai pirms vēlēšanām, kad vajadzīgas balsis.Nav jamuļķō tauta un nav jādod liekas cerības.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Poksis 06.01.2014. 11.12

    Kā reiz teica Staļins, kad viņam kāds pasūdzējās par rakstniekiem – “citu rakstnieku mums nav”.

    Tāpat var pateikt par Latvijas politiķiem un partijām – citu politiķu un partiju mums nav, jāiztiek ar tiem, kādi ir.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Poksis > Poksis 06.01.2014. 11.19

    Uz doto brīdi tā mēs arī dzīvojam.Bet vai tā ir pareizi, vai mums patīk ,tas kas notiek Latvijā.Vai nav atnācis laiks to visu mainīt.Un politologiem būtu japalīdz , mums nonākt pie sociāli atbildīgas politikas . Bet dzīvē notiek otrādi, viņi palīdz politiskai kliķei atrasties zenītā.Nožēlojami.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > Poksis 06.01.2014. 11.44

    dzeris49

    citu politiķu un partiju mums nav, jāiztiek ar tiem, kādi ir.

    Nu gluži kā Krievijā, kur “bļaģinaja rossija” iztīrījusi visu politisko laukumu.

    Ja Puķina piesmietā kremļjaģu bandai, ZRP un Vienotībai(TPII), kuri uzurpējuši visu varu, nav saprātīgu cilvēku ko likt amatos, tas nenozīmē, ka Latvija jau būtu izmirusi. Kādiem gan jābūt nelietīgiem izdzimteņiem, lai premjera amatam virzītu paprikus, riekstiņus, vaivarus?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

janis17 06.01.2014. 10.17

kažokas jaunkundzes apšaubāmo un neprecīzo viedokļu popularizēšana IR slinkuma dēļ sameklēt kādu citu bez tiem diviem “mūžīgajiem politologiem” ir noziedzīga manipulēšana ar sabiedrisko domu!

Kad vajag, kažoka apmet kažoku uz vienu vai otru pusi:

“Es ne sevišķi ticu personības izšķirošajai lomai politikā. Lielos vilcienos procesus parasti nosaka daudzu cilvēku mijiedarbība un sistēmas, kas tās rezultātā veidojas.”

http://politika.lv/article/dombrovska-era

šodien atkal : “daudz kas atkarīgs no tā, vai kandidāts sevi uzskata par patstāvīgu un pats lemj, ar ko kopā spēj sastrādāties un veidot komandu, vai arī sevi uzskata par dažādu partiju gribas izpildītāju”

+13
-5
Atbildēt

20

    dro > janis17 06.01.2014. 10.21

    aivarsk. Ja nepiekrīti Kažokai, izlasi ko Tviterī raksta finmins Vilks, bet vislabāk domā ar savu galvu:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 06.01.2014. 10.35

    lno, tādu, kas domā ar savu galvu, ir pavisam maz un tie nekad nebūs vairākumā…vairākums pavilksies uz visādām kažokām, providusiem, ijabiem un citiem kaktu pūšļotājiem.

    Vilka tvitterieraksts par ražas vākšanu arī nav tas pats precīzākais – drīzāk es teiktu, ka sapulcējušies ir pēc Ziemassvētku vecīša dāvanu maisa labumiem, kas ieradies ar 2014-2020 plānošanas perioda naudiņu!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Poksis > janis17 06.01.2014. 10.42

    Par Vilka twitter rakstu.Ko tad viņi iesēja, parādus SVF , kurš tad tos parādus atdos, bērnu ,bērni vēl maksās par šiem sējas darbiem.Iesēja nevienlīdzību,kultiveja bezatbildību.Kamēr viņi nodarbojās ar sējas darbiem mūs ir palicis 3000000 cilvēku mazāk.Lūk patiesība par Vienotības lauksaimnieciskajiem darbiem.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 06.01.2014. 10.42

    aivarsk. Raksts ir par Straujumu, tādēļ nesaprotu, kādēļ būtu jāapspriež Kažoka? Nejūsmoju ne par Kažoku, ne Ijabu vai Urbanoviču, bet ir reizes, kad varneši dod iespēju pat Kabanovam norādīt uz kādu nejēdzību. Dombrovska neloģiskā demisija norāda , ka mūsu valstī kaut kas aizgājis pavisam greizi.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 06.01.2014. 10.44

    edgars_svirskis. Nevajag muldēt. Ne Vienotība noveda valsti līdz krīzei, ne Vienotība vainīga aizņēmumos.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Poksis > janis17 06.01.2014. 10.54

    Nu ja tā mēs arī dzīvojam.Vienotība nav vainīga , bet vienotība zin kurš ir vainīgs,vainīgo piesegšana arī ir noziegums.Islandē tiesāja šādus varoņus.Pie mums nekas tāds tuvakaja laika nav iespējams.Vienotībai pastavēja iespēja devalvet Latu, viņi to neizdarīja.Labak ir atņemt maznodrošinatajam slānim naudu ,nevis bankam.Skaists valsts glābšanas modelis,taisnīgs.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 06.01.2014. 10.56

    Nu ko tev tā Kažoka nodarījusi, katram tiesības izteikties, un viņa nebūt nav no tām dumjākajām.

    Un ir tāda lieta kā dialektika, vienos apstākļos noteicošā loma ir personībai, citos – partijai, sabiedrībai, utt., kur te pretrunas?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Poksis > janis17 06.01.2014. 11.00

    Ja mūsu tauta būtu pietiekami izglītota politiskajos notikumos un politika, tad visi šie biznes projektu partijas sen jau izmirtu. Bet nu izglītības līmenis ir tāds kāds ir.Tāpēc tauta ieklausās gudros cilvēkos,bet šie gudrie, apzinoties problēmu ar izglītību, izmanto šo situāciju ar partiju atbalstu. Informacijai jabūt daudzpusējai.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 06.01.2014. 11.14

    edgars_svirskis. Tev viss vienā putrā. Aizņēmums, devalvācija ir dažādas lietas. Devalvācija nenozīmētu maznodrošināto dzīves līmeņa pazemināšanos? Tā nāktu par labu tiem, kuru kredīti bankās bija latos:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Poksis > janis17 06.01.2014. 11.26

    Man vis ir kartībā, viena putrā sajauc tu.Es runaju, ja devalvet latu ,nebūtu parāda.,ciestu galvenie burbuļa pūtēji bankas.Tagad bankas pelna 180 milj. ,bet maznodrošinatiepaliek par ubagiem un mūk prom.Paldies vienotībai un bezatbildīgai politikai.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > janis17 06.01.2014. 11.32

    Sējējs Vilks? Zviedru banksteru kreklā un apakšbiksēs?!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    vietējais > janis17 06.01.2014. 11.51

    esmu pirmspensijas vecumā, ir uzkrājumi.Man lata devalvācija būtu bijusi katastrofa – tāpat kā visiem pensionāriem.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > janis17 06.01.2014. 12.08

    uz visādām kažokām, providusiem, ijabiem un citiem kaktu pūšļotājiem.
    ======
    :D Nedēļas komentārs!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > janis17 06.01.2014. 12.13

    Devalvācija nenozīmētu maznodrošināto dzīves līmeņa pazemināšanos
    =========
    Ja ir krīze, tad dzīves līmenis tāpat pazeminātos, jautājums, kam uzkraut smagāko nastu – krīzes vaininiekiem, bankām, vai nabadzīgākajai sabiedrības daļai.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > janis17 06.01.2014. 12.19

    lietussargs esmu pirmspensijas vecumā, ir uzkrājumi.Man lata devalvācija būtu bijusi katastrofa – tāpat kā visiem pensionāriem.
    =============
    Devalvācija par 15% nebūtu nekāda katastrofa, sekas justu maksimums gadu. Bet algas samazināšana policistiem par 40%, skolotājiem par 50%, IKP kritums par 20% bija gan katastrofa. Vēl tagad algas nav atjaunotas pirmskrīzes līmenī.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Poksis > janis17 06.01.2014. 12.25

    Plus vēl tas parāds SVF būs jaatdod bernu bērniem,Mūsu ekonomika vel ilgi stagnes

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 06.01.2014. 14.09

    lno aivarsk. Raksts ir par Straujumu, tādēļ nesaprotu, kādēļ būtu jāapspriež Kažoka?

    _______________________________________

    Tāpēc, ka ir kažokas viedokli pasniedz, kā Delfu orākulu, jo ir slinkums sameklēt vēl kādu politikas ekspertu bez minētajiem šarlatāniem…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > janis17 06.01.2014. 14.22

    @DikembeSakamoto

    Aritmētiski 15% uzkrājumu vērtības samazinājums nebūtu problēma, bet fiksēta kursa politikai ir viena kritiska nianse – tā paredz, ka centrālā banka apņemas šo politiku nemainīt. Devalvācijas cena ir uzticības zaudēšana turpmākajai politikai. Šī iemesla dēļ devalvāciju veic tik lielu, lai nākamā devalvācija vismaz sākumposmā sabiedrībai šķistu neiespējama. Tie noteikti nav 15%.

    Bankām ir sabojāta bilance un piedevām likviditātes krīze, ja noguldītāji reaģē racionāli:D. Rezultātā ir jāemitē tik daudz papildus naudas, ka jaunas fiksētas kurss ir kārdinošs mērķis atkārtotam uzbrukumam. Rezultātā bieži seko nākamā valūtas kursa korekcija. Baltkrievijā kopš 2008. gada rubelis pret ASV dolāru ir zaudējis 3/4 no vērtības. Pašlaik rubeļa kurss ir stabils. Krugmana piesauktajā Argentīnā pēc 2001. gada krīzes peso pret ASV dolāru kopumā zaudēja 2/3 no sākotnējās vērtības. Kopš 2008. gada peso peldoša kursa apstākļos ir zaudējis vairāk nekā pusi no vērtības. Gadās, ka vispār neizdodas atjaunot uzticību naudas stabilitātei.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > janis17 06.01.2014. 15.59

    Ivar, nebiedē tautu ar Baltkrieviju. Es varu Tevi pabiedēt ar Lielbritāniju, Poliju, Šveici, kur devalvācija bija vienu reizi un 10-15%.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > janis17 06.01.2014. 16.29

    Deviņdesmito gadu sākumā zlota devalvācijas sekoja viena otrai, līdz Polija, nomainot fiksētu kursu ar crowling peg un crawling band, 2000. gadā pārgāja uz praktiski brīvi peldoša kursa režīmu. Par kādu 10-15% devalvāciju Polijā ir runa? Savukārt Šveice, nespējot cīnīties ar kapitāla ieplūdi un kursa nostiprināšanos, kopš 2011. gada nogales ir atteikusies no peldoša kursa režīma un nofiksējusi franku pret eiro. Kāda tur vēl devalvācija?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 06.01.2014. 09.43

…Ja pirms vēlēšanām tiktu izveidota valdība, kas tendēta uz situācijas iekonservēšanu, nevis pozitīvām pārmaiņām, tas radītu drošas pozīcijas un priekšrocības jaunveidojamajiem politiskiem spēkiem, kas vērsti uz attīstību – Ingunas Sudrabas, Einara Repšes, tieslietu ministra Jāņa Bordāna partijām -, kā arī tiem, kas līdz šim bijuši opozīcijā, sacīja Kažoka…+++ un, kādas tad būtu šīs “pozitīvās pārmaiņas”, uz kurieni tās vedīs? :)Neesmu es “politologs” :), taču es redzu tikai trīs iespējamos virzienus – pirmais ir jau iesāktais ceļš ārā no krīzes, kas ir turēšanās pie principa netērēt neesošu naudu, otrs – tērēt neesošu naudu ar visām sekām un trešais uztaisīt valstī apvērsumu un mainīt visu gan iekš, gan ārpolitiku.

Tas, ka Straujuma iestājās Vienotībā ir kaut kāda garantija, ka jaunais premjers, ja Straujuma tiks apstiprināta, turpinās iepriekšējās valdības iesāktos darbus.

Kažoka ir “monarhiste,” :) ja jau viņa saka, “… daudz kas atkarīgs no tā, vai kandidāts sevi uzskata par patstāvīgu un pats lemj, ar ko kopā spēj sastrādāties un veidot komandu, vai arī sevi uzskata par dažādu partiju gribas izpildītāju. “Latvijas politikas lielā nelaime ir tā, ka mūsu premjeri ieraduši par sevi domāt otrajā kategorijā,” secinājusi Kažoka…”

Tad, kāda jēga ir vēlēšanām, kur vēlētājs atdod savu balsi kādai no politiskajām partijām, ja “pozitīvā” premjera īpašība ir “politiskā patstāvība” attieksmē pret Saeimas valdošo koalīciju, kaut vai. Tā sanāk, ja noved Kažokas domu gājienu līdz galam :)

Visādi ” politiskie gudrīši” atkal sāk rosīties, sāk darīt savu melno darbu un tracināt vēlētāju, sludinot gaišu nākotni, kuru ievest Latvijā var caur neformulētu bet ” pozitīvu pārmaiņu” ieviešanu, vārdu sakot – runas ir atkal par tiem pašiem baltiem zirgiem un jātniekiem.

+16
-5
Atbildēt

16

    dro > buchamona 06.01.2014. 10.20

    riņķī apkārt. Es Tev kategoriski nepiekrītu. Par valdības darbu atbild MP, un arī pēc Satversmes viņš sastāda valdību. Vai tiešām vēl nepietiek kolektīvās politiskās bezatbildības, kas katrai partijai dod iespēju visās nelaimēs vainot partnerus? Neticu, ka būs kāds pavērsiens, jo būtībā esam atgriezušies situācijā pirms rīkojuma Nr.2. Tviterī valda kolektīva skepse un pesimisms…Izniekots laiks, tagad sāksim cīnīties par ES piešķirtajiem miljoniem. Lai tos “sazāģētu” labs būs ne tikai Urbanoviča, bet jebkura Latvijas nīdēja atbalsts;(

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Poksis > buchamona 06.01.2014. 10.38

    Par politologu netīrajam spēlēm 100% piekrītu,tie ir galvenie tautas musinatāji un smadzeņu skalotaji.

    Gribetu precizēt par naudas tērēšanu. Precīzāk par kontroli, ja kāds gudrais ir aizdevis naudu Liepājas metalurgam tad viņam ir par šo aizdevumu jaatbild,ja kāds veiksmīgi šo naudu ir iztērējis personīgos nolūkos, tas nav jasauc par uzņēmējdarbību, bet gan par zādzību lielos apmēros.Pretēja gadījumā sanāk smieklīga situācija, ka tauta ekonome un ar vienu rokas vilcienu kāds var iztērēt , nenesot atbildību.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 06.01.2014. 10.43

    Taisnība jums abiem, šeit nav variants “vai nu, vai nu”, bet gan variants “gan, gan”, svarīga gan partija, gan arī personība.

    Bet, piekrītu INo tādā ziņā, ka Latvijā sen iedibināts kolektīvās bezatbildības princips, un tas nav tikai politikā, bet, jebkur, konkrētā atbildīgā nav nekur un ne par ko, ļoti ērti visiem, kas pie varas, mazākas vai lielākas, un mainīt šo principu nav ieintersēts neviens politiķis, jo visur jau arī ir politiķu ielikteņi.

    Tā jau arī ir daļa no t.s. “Grūtupa likumiem” – lasi nevienu amatpersonu vai politiķi pie atbildības saukt nevarētu, lai ko tā arī neizdarītu.

    Un politologu teiktais, protams, jāuztver kritiski, bet, saukt viņus par musinātājiem arī nav īsti preizi, tu taču vari viņiem piekrist, vari nepiekrist, ja tev pašam ir smadzenes, tas ir labāk, kā PSRS laikos, kad pastāvēja tikai viens oficiāls viedoklis, un nekādi politologi neeksistēja.

    R.A. – ir vēl ceturtais variants – tērēt esošo naudu, bet, daudz racionalāk, un tikai tur, kur tas patiešām nepieciešams, un arī sociālos pabalstus maksāt tikai tiem, kam tas nepieciešams, nevis miljonāriem desmitos tūkstošos, nebūvēt “zelta tiltus”, “zelta VID ēkas”, utt., u.t.g, vairāk naudas dod medicīnai, uzturēt mazāku un lētāku birokrātiju, utt.

    Mums budžets samērojams ar Lietuvas un Igaunijas budžetu, bet, tur ir visiem pieejama medicīna, jo tai, tāpat, kā ES, atvēlē kaut kur 4-5% no IKP, arī armijai tur atvēlē daudz vairāk, Latvijā medicūnai nu jau nav pat 3% no IKP, tā kļūst arvien nepieejamāka, armijai arī nu jau tuvu !%, ja šeit mums daudz mazāk, kā kaimņiem, rodas jautājums, kur tad mums aiziet tā nauda, kur tad mums vairāk, kā viņiem?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 06.01.2014. 10.47

    riņķī apkārt,

    ” pie principa netērēt neesošu naudu”

    Es uzslavēju Jūs par sapratni, ka ir nepieļaujams tērēt neesošu naudu un atbalstu šādu nostāju pilnībā. Diemžēl esošās monetārās sistēmas ietvaros mēs visi tērējam neesošu naudu, tā kā privātas bankas rada jaunu naudu no zila gaisa uz aizdevuma/parāda pamta.

    Ir nepieciešamas monetārās reformas lai tik tiešām mēs netērētu neesošu naudu.

    Rekomendēju iepazīties ar Michael Kumhof izskaidroto Chicago plan:

    http://www.youtube.com/watch?v=YnAtHbDptj8

    un Adair Turner darbu:

    http://www.youtube.com/watch?v=J4Wsu_svOAc

    Šie ir jau divi tehnokrāti kas atzīst nepieciešamību reformēt esošo monetāro sistēmu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Poksis > buchamona 06.01.2014. 10.56

    Šeit populari izskaidrots kas kam ir paradā, un kapēc.

    http://www.youtube.com/watch?v=9HBCP-NbxaU

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.01.2014. 11.09

    Ino,dzeri. Manprāt ” kolektīva bezatbildība” iestājas tad, kad nav no kā prasīt atbildību, bet vienīgais brīdis, kad mēs, LR pilsoņi, varam prasīt atbildību no tiem, kuri veido politiku un tātad arī valsts ekonomiku, tas ir vēlēšanas. Es atjaunotajā LR rakstītus tekstus uztveru burtiski :)) un, ja tiek pausts viedoklis, ka premjera ” pozitīvā” īpašība ir neatkarība no partijas, kuru viņš pārstāv, tad tas tikai nozīmē, ka situācija, kad politiskai partijai nav nekāda teikšana pār premjeru, kuru tā ir izvirzījusi, veido šo kolektīvo bezatbildību, pret kuru mēs iebilstam. Tas pats attiecas uz katru no ministriem. Kā lai vēlētājs vērtē ministra darbu, ja pēc portfeļa saņemšanas šim kungam ar ” dzimto partiju” vairs nav nekāda sakara? No šāda skata punkta raugoties “bezpartejisks” premjers, vai ministrs ir absurds, ja mēs dzīvojam parlamentārā valstī.

    Es piekrītu viedoklim, ka šie 10 turpmākie mēneši man kā vēlētājam būs labs laiks pārdomām par kuru no partijām es balsošu nākošajās vēlēšanās, vērojot to, kā šī ” 10 mēnešu” valdība turpinās iesāktos darbus, cik sakarīgi šajā kontekstā katra koalīcijas partija strādās, cik daudz tur būs darbs, cik pirmsvēlēšanu lozungi, bet, kā lai es izdaru savu izvēli, ja patiesībā neviena partija vairs neatbild par to, ko dara viņu premjers, vai ministri? Tieši šāda situācija ir tā, kuru mēs saucam par kolektīvo bezatbildību.

    Par to pesimistisko histēriju, kura valda tvitertelpā un citur…:))) Tas ir tāds stils, bez konkrēta satura :)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 06.01.2014. 11.17

    Par bezpartejisko premjeru 100% piekrītu, ka tas ir absurds, bet tas, ka mēs varam prasīt atbildību no politiķiem tikai reizi 4 gados, tas arī ir absurds, Latvijā sen jāmaina likumdošana uz amatpersonu lielākas atbildības pusi, es te nedomāju tikai politisko atbildību.

    Par tādu Pareksa “pārņemšanu”, kādu veica Godmanis, manuprāt, citur viņš sen būtu aiz restēm, kā Islandē daži politiķi par valsts bankrotu.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Poksis > buchamona 06.01.2014. 11.23

    Pēc Īslandes piemera aiz restēm jāsēž, godmanim,repšem(liepajas metalurgs),kalvītim,u.t.t.Bet pie mums vini raujas atpakal politika.Absurds.Un šie politiskie veidojumi ,nav jasauc par partijam, šie ir biznes projekti.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.01.2014. 11.36

    riņķī apkārt. Par to pesimistisko histēriju, kura valda tvitertelpā un citur…:))) Tas ir tāds stils, bez konkrēta satura :)

    ________________________

    Nav, nav satura. Lielākais gandarījums par ZZS atgriešanos koalīcijā:):):)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > buchamona 06.01.2014. 11.55

    Tad, kāda jēga ir vēlēšanām, kur vēlētājs atdod savu balsi kādai no politiskajām partijām, ja “pozitīvā” premjera īpašība ir “politiskā patstāvība” attieksmē pret Saeimas valdošo koalīciju, kaut vai. Tā sanāk, ja noved Kažokas domu gājienu līdz galam
    =============
    Pats esi monarhists, ja uzskati, ka simtgalvainajam monarham – saeimai jābūt varai katrā jautājumā, katrā vietā. Varas dalīšanas princips ir katras veiksmīgas demokrātijas pamatā. Jā, Satversme ir tā rakstīta, ka bez saeimas vairākuma atbalsta valdību nevar izveidot un arīdzan tās darbs bez saeimas atbalsta ir visnotaļ apgrūtinošs . Bet tas nenozīmē, ka prezidentam ir jāstāv pie ratiem, kamēr Āboltiņa ar Zaķi izvēlas premjeru vai Straujumai jātur mute, kamēr Vienotības politbirojs dala ministru portfeļus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > buchamona 06.01.2014. 12.04

    No šāda skata punkta raugoties “bezpartejisks” premjers, vai ministrs ir absurds, ja mēs dzīvojam parlamentārā valstī.
    =====
    Pilnīgs sviests! Demokrātiskas valsts galvenā pazīme ir varas dalīšanas princips. Mēs nedzīvojam parlamentārā valstī, jo Satversmē par to nav nekas teikts. Parlamentāra valsts ir ar cirvi tavā galvā iecirsta dogma, kas tev traucē domāt plašāk.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 06.01.2014. 12.15

    Pievienojos R.A. viedoklim. Un Kažoka tiešām ir ko sapīpējusies, ja var kaut ko muldēt par bezpartejisku premjeru parlamentārā republikā ar partiju vēlēšanu sistēmu.

    Tas, ka Straujuma, lai uzņemtos premjera amatu, iestājās partijā, kura to virza premjera amatam, un pirms tam virzīja ZM amatam, ir tikai apsveicami. Tas ir tikai un vienīgi loģiski.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 06.01.2014. 12.21

    Dikembe, nu nevajag sākt muldēt. kas tad ir LR, ja ne parlamentāra republika. lai tā būtu parlamentāra republika, nav jābūt nekur konkrēti ierakstītiem vārdiem “Latvijas Republika ir parlamentāra republika”. Satversmē ir aprakstīta LR uzbūve, un tā atbilst parlamentārai republikai.

    Pēc jūsu loģikas sanāk, ka ja krimināllikumā pants nebūs nosaukts “Zādzība”, bet tajā būs tikai teksts par to, ka svešas kustamas mantas slepena vai atklāta nolaupīšana (tā ir zādzības definīcija Krimināllikumā) ir sodāma, tad mums Latvijā par zādzību soda nebūs.

    Šitais tiesiskais nihilisms ar burtisko likumu tulkošanu, nevis tulkošanu pēc jēgas, vienreiz ir jāizbeidz. Un tad vēl cilvēki brīnās, kādēļ tiesas nevienu neiesēdina, un neskatās pēc būtības, un tiesām kaut ko pārmet, bet paši cilvēki dara tieši tāpat, kad viņiem tas ir izdevīgi.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 06.01.2014. 12.22

    riņķī apkārt. Manprāt ” kolektīva bezatbildība” iestājas tad, kad nav no kā prasīt atbildību, bet vienīgais brīdis, kad mēs, LR pilsoņi, varam prasīt atbildību no tiem, kuri veido politiku un tātad arī valsts ekonomiku, tas ir vēlēšanas.

    ________________

    Tātad atbildību no politiķiem var prasīt tikai vienu dienu 4 gados? Paldies Dievam, tā nenotiek pat Latvijā, jo amatu bija spiests atstāt gan Kalvītis, gan nelaiķis Zemkopības ministrs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 06.01.2014. 12.59

    Ino. Lielos vilcienos tā iznāk, ka reiz pa četriem gadiem varam prasīt atbildību no pašu ievēlētajiem politiskajiem spēkiem. Ir, protams, izņēmumi,rīkojumi N2, referendumi, atsevišķos gadījumos atsevišķi deputāti, vai ar politiku saistītas amatpersonas, kad iestājas kriminālatbildība, piemēram.

    Salīdzinoši, valsts nav sacīkšu auto, bet gan kuģis. Kuģis jāvada, negriežot stūri karuselī uz vienu, vai otru pusi, jo tad tas sāk iet pa sinosoīdu, vai pat sagriezīsies par 180 :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 06.01.2014. 15.54

    Šitais tiesiskais nihilisms ar burtisko likumu tulkošanu, nevis tulkošanu pēc jēgas, vienreiz ir jāizbeidz

    ===================

    Pēc kādas jēgas? Kur tā jēga rodama, ja ne veselajā saprātā? Liberasti kādu jēgu grib, tādu ieliek vienmēr un visur, bez nekāda pamata.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 06.01.2014. 08.14

Vai Latvijā ir kaut viens cilvēks, kuru interesē Kažokas k-dzes viedoklis?

+9
-14
Atbildēt

13

    ligakalnina > Inese 06.01.2014. 10.41

    Kažokas viedoklis intersē daudzus, tavs viedoklis, visdzrīzāk, apmaksātais un klaji tendenciozais, gan maz kuru.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    dinalilisone > Inese 06.01.2014. 11.23

    Mani interesē gan Kažokas k-dzes viedoklis, gan arī Ločmeļa viedoklis :) Kapēc gan ne?!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.01.2014. 11.30

    Mežecka k-gs, un tomēr, Kažokas k-dzes prātojumu vietā būtu vērtīgāk lasīt insaideru vai to cilvēku, kuri reāli ietekmē vai var ietekmēt dažādu procesu norisi, viedokļus. Bet tā ir tikai mana imha )

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Inese 06.01.2014. 11.44

    Kažokas viedoklis ir viegli paredzams un tāpēc neinteresants. Bet ja Nacionālo apvienību interesē mans viedoklis, tad mana balss saeimas vēlēšanās par NA ir ļoti apdraudēta, ja NA virza ekonomikas ministra amatam Gerhardu. Neredzu tad atšķirību starp NA,Vienotību, TP un ZZS. Tā ir nekaunība un cūcība pret vēlētājiem, virzīt trekno gadu shēmotājus un izsaimniekotājus uz ministru amatiem.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Inese 06.01.2014. 11.55

    … ja NA virza ekonomikas ministra amatam Gerhardu. Neredzu tad atšķirību starp NA,Vienotību, TP un ZZS.

    ________________

    Neapstrīdami, ja tāda vēlme tiešām ir bijusi.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 06.01.2014. 11.59

    Ločmelis

    Vai Latvijā ir kaut viens cilvēks, kuru interesē Kažokas k-dzes viedoklis?

    Protams nē. Tā prokrieviskā padļuga ir paredzama kā mans suns, ja atstāju tā būdā desas luņķi.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 06.01.2014. 12.02

    lno

    Šļesera zirdziņš, Gerhards, varētu būt Vienotības izvirzītais “NA ministrs”. Cita izskaidrojuma nav.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Inese 06.01.2014. 12.25

    Izskatās gan, ka visus ministrus virza Lembergs, akceptē Āboltiņa un Zaķis, bet Visu Latvijai stāv pie ratiem un klusē trubiņā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 06.01.2014. 12.28

    Ja NA varēja par TM virzīt absolūti Lembergam piederošo Bērziņu, toties izslēgt no partijas Bordānu, jo tas apdraudēja Lūsa un MNA, kā arī Lemberga ietekmi RAT, tad kāds izbrīns varētu būt arī par Gerharda virzīšanu?

    Mani, drīzāk, izbrīna tas, ka vēl ir cilvēki, kas nesaprot, ka patriotiskā retorika NA kalpo tikai kā butaforija politbiznesam, ar ko nodarbojas šī partija, kura ir absolūti pērkama un korumpēta nu jau ZZS līmenī, un kura gartava turpināt graut gan tiesiskumu, gan sociālo budžetu, gan jebko citu, ja tikai tai attiecīgi maksā, jo tai vispār nav nekādi principi?

    Cik tad ilgi var “brīnīties”, un netaisīt nekādus secinājumus, labi, vismaz, ka vairs nav dzirdamas smieklīgās sarunas par “naivajiem romantiķiem – ideālistiem”.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Inese 06.01.2014. 12.59

    dzeris49 pilniibaa atbalstu Juusu viedokli, tas jau sen bija skaidrs , kas ir muusu nacionaaļi….

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 06.01.2014. 13.02

    DikembeSakamoto

    Izskatās gan, ka visus ministrus virza Lembergs,

    Miņistrus virza kantora, tomēr tam jārēķinās arī ar ZZS, jo acīmredzot par tiem nav tādu kompromatu, kā par čekistu piesmieto, parādu un bābu atkarīgo Dombrovski un pārējiem Vienotības darboņiem.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 06.01.2014. 13.09

    Ebenemezers

    Es saprotu, dzēri pieķēra “nacionāļi” par haloperidola zādzību psihenē, zanE ar jauniem čaļiem notrieca TB kasi, par ko tika patriekta. Kas tevi tā urda, zvēriskais plānprātiņ?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 06.01.2014. 15.46

    dzeris49 Kažokas viedoklis intersē daudzus, tavs viedoklis, visdzrīzāk, apmaksātais un klaji tendenciozais, gan maz kuru.

    ————-

    To pašu var pateikt par Kažokas viedokli – tendenciozs un apmaksāts.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam