Latvijai “Rail Baltica” projektam paredzēti vismaz 214 miljoni eiro

22

Komentāri (22)

marchaeva 31.12.2013. 18.16

Ko dos, tas ir skaidrs – normālu satiksmi ar Eiropu dos.

Vienīgais lai būvējot ņem vērā klimata izmaiņas un būvē trasi neaplūstošās vietās, kā arī izcīna arī mums divas pieturas, piem Rīgu un Valmieru.

0
0
Atbildēt

4

    Ieva Aile > marchaeva 31.12.2013. 18.40

    Ilggadējs loģistikas eksperts un “Stena Line” vadītājs Baltijā, Krievijā un NVS Aivars Tauriņš viedoklim par “Rail Baltica” perspektīvu nepiekrīt. Ja kādam esot interese vest, kāpēc tagad to nevarot darīt, jo sliedes jau ir.

    Iepriekš, strādājot Vācijas dzelzceļa uzņēmumā “Deutsche Bahn”, viņš fiksējis, ka veiksmīgi kursē konteinervilciens no Hamburgas līdz Tallinai un tālāk atpakaļ līdz Varšavai. Viss esot bijis kārtībā. “Teikt, ka nevar vest konteinerus ar vilcienu, jo mainās sliežu platums, ir diezgan muļķīgi. Jūras pārvadājumos kravas tiekot pārkrautas desmit un vairāk reižu, un līdz ar to pārkraušana vietā, kur sliežu platumi mainās, nav problēma,” uzskata eksperts.

    Viņš pieļauj, ka ar esošajām sliedēm dzelzceļš nevar izkonkurēt autotransportu izmaksu ziņā. Taču tad esot jautājums – kā izkonkurēs ar jaunajām sliedēm, kas taču būs dārgas.

    http://www.focus.lv/latvija/viedokli/logistikas-ekspertiem-atskirigs-viedoklis-par-rail-baltica-projekta-ietekmi-uz-kravu-plusmam

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > marchaeva 31.12.2013. 18.44

    Vai mēs esam tik bagāti,lai izdotu naudu par dārgiem projektiem,kuri nesola ātru ekonomisko atdevi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    marchaeva > marchaeva 01.01.2014. 20.42

    Dzīvē visu laiku izdod naudu. Šobrīd ir iespēja par 10-15 % izbūvēt ātrvilcieniem piemērotu dzelceļa trasi, kas savieno Ziemeļeiropu ar Berlīni. Kā zināms no Berlīnes ātrvilcieni jau kursē pa visu Eiropu. Protams, ka mums to vajag un, protams, ka jācīnas par otro pieturu Latvijā, jo tā automātiski nozīmē reģiona attīstību. Valmiera būtu vispiemērotākā.

    Dzelceļus jau attīsta, kai neiznāktu kā atslēdzniekam, kas grüda naudu lidostā un tad pārsteigts uzzināja par klimata pārmaiņu ierobežošanas politiku. Transporta modalitāte jāmaina uz ekoloģiski un ekonomiski pamatotāko, proti, sliedēm un jūras transporta atbalstu. Ostās šobrīd visiem zināms kas notiek, bet sliedes var mierīgi būvēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > marchaeva 01.01.2014. 21.14

    Ja izdod naudu,vispirms izdomā,kur tā ir nepieciešama visvairāk un nes vislielāko atdevi,sevišķi tā vajadzētu rīkoties nabadzīgām valstīm ar neatliekamām vajadzībām,bagātie varētu izdot naudu ērtībām un komfortiem,pie kuriem es pieskaitītu ātrvilcienus.Kādā veidā ātrvilcieni attīsta reģionus,ja tie ātri izbrauc cauri reģionam?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Aile 31.12.2013. 16.18

Ko šis projekts mums dos no ekonomiskā viedokļa?Jaunas darba vietas?Ienākumus?Ko mēs pārvadāsim pa šo ceļu?

0
0
Atbildēt

0

andris902 31.12.2013. 11.55

….bezmaksas transports Rīgā…. :))

https://pbs.twimg.com/media/BcqLHPeCYAA5pVO.jpg:large

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam