Cirst eglīti vai tomēr Bērziņu?

101

Komentāri (101)

dzintarz 27.12.2013. 12.50

betijacelmale Dzirdēju, ka tā runa bija traģiska.

============

Neesmu redzējis/dzirdējis ne ruņu/izskatu..

Tomēr, kuŗš šobrīd vairs atceras to, kā visnotaļ mīnētais kungs un viņa kundze nokļuva tribīnē?

0
0
Atbildēt

0

Elīna 22.12.2013. 17.29

Klau … Saeima ir demokrātiski vēlēta, prezidents Bērziņš ir demokrātiski vēlēts … Valsts Prezidents ir partiju, sponsoru un vēlētāju izvēles ‘kvintesence’. Tomēr komentāros viņam maz atbalsta.
:-|
Deputāta Viļuma kunga raksts like vilties.
Autora poliskās piederības straujie līkloči liek uz visu rakstīto skatīties kritiski; un nevar nepamanīt, ka rakstā nav konstruktīvu ideju:
Atlaist prezidentu?? Saeimu jau atlaidām, – un ievēlējām jaunu. Steigā sakūlām vētru ūdens glāzē, un visrpusē starp vecajiem vēžiem dažādās kulītēs sastājās arī daži jauni politiķi.
Nē. tā to nedara.
Kā dara?
Man nav atbildes … bet Bērziņa cirtējiem arī nav.
P.S.
Ločemeļa k-gs,
компетентный мой,
strausi NEBĀŽ galvas smiltīs.
– check it!

0
-1
Atbildēt

0

Annija 22.12.2013. 17.13

Visamizantāk bija vērot izcili trulās Sarmītes Ēlertes sarkastisko komentāru, ko redzēju pāris dienas atpakaļ ziņās, kur šamā it kā ironizējoši, kas laikam pašai likās kā baigākā asprātība, jautāja klāt neesošajam prezidentam Bērziņam – kādam tad ir jābūt tam premjera kandidātam? ķipa – ar ekonomista vai pedagoga izglītību, utt? – Ceru, ka viņa tiks pie manas atbildes uz šo pat ļoti elementāri atbildamo jautājumu: – Krietnam, godīgam, taisnīgam, viedam, tu dumjā aita!

0
-4
Atbildēt

0

Annija 22.12.2013. 17.07

Neviens no mūsu līdzšinējiem prezidentiem, Buša lakstīgalu ieskaitot, nekad man nav paticis, jo tam ir argumentēts pamatojums. Šitais stosteklis, arī nav nekāds izņēmums – tāds pats ieliktenis un prezidenta parodija, kā līdzšinējie. Taču, noraidot šos “Vienotības” piedāvātos un visas Saeimas partijas apmierinošos premjera kandidātus, kur viens par otru ir sasmērējušākies nelieši, it īpaši, noziedzīgās struktūras NATO šunelis Pabriks, tad jāatzīst, ka Bērziņš ir beidzot rīkojies vairāk vai mazāk sakarīgi, līdzīgi, kā izdarot spiedienu uz zemisko nelieti Dombrovski, kura vieta viennozīmīgi ir nekur citur, kā cietumā!

0
-5
Atbildēt

0

Inese Birzniece 22.12.2013. 14.42

Atvainojos Viļuma k-gam par epitetu manā komentārā pie iepriekšējā raksta. IR tomēr RP arī kārtīgi cilvēki.

0
-1
Atbildēt

0

Agnese 22.12.2013. 01.40

Betij,Tu kādreiz guli?:) Kā tur palika ar to tiesībsargu,ja reiz neguli ?

+3
-2
Atbildēt

1

    ievuliitis > Agnese 22.12.2013. 01.51

    Dzēs ārā. Es tev augstāk atbildēju par Tiesībsargu:)
    Esmu pūce:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 21.12.2013. 23.11

Bērziņš ir tikai Zatlera sekas un nekas vairāk.

+5
-4
Atbildēt

5

    ligakalnina > brigita_damme_rtk_lv 21.12.2013. 23.37

    Bērziņš ir PLL, SC un ZZS atriebība Latvijai par Saeimas atlaišanu, kā rezultatā savu ietekmi zaudēja Šlesers un Šķēle, un daļēji arī Lembergs.
    Un tagad, arī caur Bērziņu, viņi visi šo ietekmi grib atgūt.
    Bērziņš ir no tiem “lielākajiem kretīniem”, kurus šī koalīcija salika, kur tikai varēja, Bickovics, Jansons, tiesneši, utt, nerunājot par sīkakiem kretīniņiem.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > brigita_damme_rtk_lv 21.12.2013. 23.52

    dzeris49
    ko Latvijas tauta bija noziegusies pret Kalvīti, Šļeseru, Godmani, ka tai tika nežēlīgi atmaksāts ar zoodārzā taisīto prezi?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > brigita_damme_rtk_lv 22.12.2013. 01.34

    Kautkādā mērā tev var piekrist, mūsu alus. Pēc Zatlera Rīkojuma Nr.2 jebkurš nākamais būtu gribējis radoši interpretēt savas tiesības. Tikai varbūt ne katrs nākamais būtu tās izmantojis valsti graujošā veidā.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > brigita_damme_rtk_lv 22.12.2013. 08.49

    Zatlers neko neinterpretēja, bet, izmantoja Satvrsmē ierakstītas tiesības, Bērziņš gan balansē uz interpretācijas robežas.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    peerku > brigita_damme_rtk_lv 22.12.2013. 09.11

    > dzeris49
    Nē, Zatlers neinterpretēja Satversmi, bet ar pakalpīgu juristu palīdzību pārliecināja visus, ka Satversmi var lasīt pēc burta nevis gara, jo rīkojums nr.2 bija pretrunā Satversmes garam un uzskatāms par valsts apvērsumu, tā bija tāda pati tautas muļķošana kā Ulmaņa pirmais apvērsums.

    > mūsu alus
    Es arī saskatu cēloņsakarības starp Zatleru un Bērziņu.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

peerku 21.12.2013. 22.45

Šis prezidents ir ieviesis Latvijā modi pašam pieteikties uz vissvarīgākajiem amatiem. Tagad ir pieteicies kandidāts uz premjera amatu: Nils Freivalds.
http://www.kasjauns.lv/lv/zit Dombrovskim.nas/139711/nils-freivalds-pats-piesakas-premjera-amatam-frakcijas-ironize

Varbūt arī Āboltiņai jāmaina taktika un jāpāriet no pagrīdes intrigām uz atklātu pieteikšanos būt par Eiropas komisāri, kaut gan pēdējā laikā (piemēram, runājot par Zoltūdes komisiju) viņas balss kļuvusi īpaši neiecietīga un vēl tie smiekli nevietā… Negribas arī tur izgāzties, varbūt no Eiropas kāds dos signālu, ka jābūt Dombrovskim.

+5
-1
Atbildēt

1

    Vineta > peerku 21.12.2013. 23.16

    “Nils Freivalds pats piesakās premjera amatam”

    Kāpēc gan Dombrovska un Vienotības PV afēras paģeļņiks nevarētu tikt piedāvāts premjera amatam, Riekstiņu taču varēja.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Ansis 21.12.2013. 21.47

Centīsimies saprast, kāpēc mēs esam spiesti (pēc tik daudz gadiem) vēl joprojām balsot par “mazāko ļaunumu”, kāpēc mūsu pašu mīļoto, pielūgto partiju politiķi tik nekaunīgi mums melo un liekuļo.
————————————————————————

Pirmkārt – tas droši vien ir tāpēc, ka Tu no politiķiem par daudz sagaidi – nebirs debesmanna no debesīm – vienalga, lai ko arī Tu neievēlētu; laimeslāči un bruņinieki balta zirgā … tas vienkārši neiet krastā;

Otrkārt – Latvijā nav politisko partiju Rietumu izpratnē – Latvijā ir ekonomiski-bandītiski grupējumi, kas rūpējas par savu patieso darba devēju – sponsoru – interesēm. Ja paskatīsieties TP un Vienotības programmas – tad tas ir identiskas. Tikai – konkurejoši ekonomiskie grupējumi. Nu lab – ZRP un ZZS programmas droši atšķiras nedaudz vairāk – tur var saskarīt arī ideoloģiskas atšķirības.
Līdz ar to … atliek balsot par tādu bandītisko grupejumu, kas paralēli zagšanai dara arī kautko labu. Nevis kā ZRP – zog un vēl grauj izglītības sistēmu, ostas, pašvaldības utml.

Nu un vēl viena sīka niansīte … par latgaļiem
Bija priekšvēlēšanu diskusija Latgalē … par galveno tēmu izvērtās latgaļu valodas/dialekta stiprināšana – katrs demonstrēja cik vārdus var pateikt latgaliski un stāstīja, ko nu darīs un ko nu nedarīs …
Raksta autors un vēl daži šos savus solījumus nebija aizmirsuši vēl zvēresta došanas dienā, nu bet nakamaja dienā jau šī tēma bija 100% aizmirsta …
JO … ta ir viltus tēma, kas būtībā reāli interesē varbūt 10 cilvēkiem. Ikdienā ir svarīgas citas tēmas.
Līdz ar to – pašiem arī jāsaka saviem politiķiem, lai nemaz nemuld par šīm viltus tēmām.
Un pie šādam mierīgi var pieskaitīt:
1) oligarhu medīšanu;
2) latvieti nepadodies, uzmanies, krievi nāk;
utml

Es parasti nosaku sev dažas – būtiskās tēmas;
Ja man būtu jāizvēlas šobrīd, tad es vērtetu:
1) risinājumi tieslietu sakartosanai – lai tiesas procesi nevilktos gadiem;
2) ekonomikā – ekonomiskaka pieeja – nevis railbaltic dēļ ģeopolitikas, elektrības liberalizācija dēļ nosaukuma utml;
3) darbība latvijas pilsoņu, uzņēmēju un latviešu interesēs – nevis ārvalstu investoru -Homburgu un Maximu

Nu un vienmēr sekoju līdzi, vai iepriekš vārdi sakrīt ar darbiem;
Un Līdz ar to pagajušajās Saeimas vēlēšanās visi pārejie atkrita, un mana izvēle izšķīrās starp Vienotību un ZZS; Izvēlējos ZZS, jo Dombrovskis nokaitinaja ar savu reklāmas plakātu. Bet nu aizvien vairāk pārliecinos, ka mana izvēle bija pareiza. Dombrovskis vēl tā, bet visa pārējā Vienotība ir galīgi garām. Bet no ZZS neko pārlieku daudz negaidīju, bet viņi mani arī nepieviļ.

+2
-16
Atbildēt

3

    ligakalnina > Ansis 21.12.2013. 22.04

    E.Avotiņš:”2) ekonomikā – ekonomiskaka pieeja”, utt.
    ————————————-
    Nu jā, “ekonomikai jābūt ekonomiskai”, kā teica dižais Brežņevs, tāpēc tu esi izvēlējies Lemberga apmaksātās prostitūtes un bijušos PSKP Brežņeva laiku funkcioonārus ZZS, ar Brežņeva laiku domāšanu, nekādi pārsteigumi.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    armn > Ansis 21.12.2013. 22.26

    E. Avotiņš: ” ..no ZZS neko pārlieku daudz negaidīju, bet viņi mani arī nepieviļ” lieliskākais arguments nedomājošam vēlētājam. Diez kāds PR guru to ieteicis:))

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 21.12.2013. 22.47

    Tomēr labāk, neka Rail Baltic, kurs Robertam Zīlem (visadi citadi cienu, bet) vajadzīgs kā ģeopolitisks simbols. Bet netiek domats, vai kāds to dzelzceļu reāli izmantos un kas maksās par tā dzelzceļa un vilcienu uzturēsanu (ES to nedarīs – viņi gatavi nedaudz iedot būvniecībai.
    Šis reāli neatšķiras no trekno gadu slimnīcu būvēšanas un superaparatūras pirkšanas – sabūvēja, sapirka un aizslēdza slimnīcas, jo tagad visa nauda jamaksā par kredītiem un nav naudas pašas slimnīcas darbībai. (Ludza tipiskākais piemērs)

    Un – atvērta elektroenerģijas tirgus ieviešana … ar pamatojumu, ka vajag brīvo tirgu … jo brīvais tirgus nodrošinot zemākas cenas … bet nu vispār reāli cenas būs krietni lielakas … Nu un valsts iestādēm vispār elektrība jāpērk caur Prudentia piemaksājot 10%

    Vai – nespēja finansēt savu zinātni …
    Kautvai – tā iemaksa ES kosmosa aģentūrā, kur gada laikā varētu to summu atgūt ar jau zināmiem projektiem – gan radioastronomijā, gan Latvijas universitātes zemes mērījumu projektos utt

    Utt.

    Jā. Ekonomikai ir jābūt ekonomiskai!!! Nevis taupībai taupības pēc, nevis milzu izdevumiem mistisku ģeopolitisku signālu pēc, nevis būvējot objektus, kuri netiks izmantoti un nevis iznīcinot Latvijas zinātni un nostādot mūs Āfrikas līmenī.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 21.12.2013. 20.16

Labs raksts priekš nākamā Vienotības biedra. Nākotnē Viļums iekļausies “mazākajā ļaunumā” un tiks samalts starp Vienotības nomenklatūras dzirnakmeņiem. Ar laiku pazudīs spēja sarkt un kaunēties, toties attīstīsies politiskā oža un pielīšanas māka.
Izslēdzot televizora ekrānā prezidentu Bērziņu, mēs viņu no savas dzīves neizslēgsim. Tā ir acu mānīšana un gļēva negribēšana redzēt šo mūsu zemes postu un kauna traipu. Paši esam līdzautori šai “sūdu čupai”, bet tagad gribam aizspiest degunu, novērsties un teikt – “tas nav mūsu…!”
Uzskatu, ka katra Latvijas patriota pienākumus ir vīrišķīgi, ar sakostiem zobiem, ar neizsakāma kauna sajūtu un pazemojumu noskatīties šīs niecības runu. Mēs nedrīkstam izlaist ne vienu vārdu vai nopūtu, kas nāks no šī murmuļa mutes.
Lai šī runa mums kalpo kā ārstnieciskais psihoterapijas kurss, kas, cerams, liks aizdomāties daudziem. Lai šīs runas laikā katrs var apjēgt, ka tas nav kaut kāds viesis no citas pasaules – tas ir mūsu pašu dārzā audzēts dārzenis, tas ir mūsu sabiedrības spogulis.
Klausīsimies šo runu visi un centīsimies saprast, kā tā var notikt? Centīsimies saprast, kāpēc mēs esam spiesti (pēc tik daudz gadiem) vēl joprojām balsot par “mazāko ļaunumu”, kāpēc mūsu pašu mīļoto, pielūgto partiju politiķi tik nekaunīgi mums melo un liekuļo.
Un, galvenais, šīs prezidenta Bērziņa runas laikā mēģināsim arī pameklēt vainu sevī. Jo lielāks kauns mums būs, jo lielāka cerība, ka turpmāk būsim gudrāki.

+10
-1
Atbildēt

0

SIEKSTA.LV 21.12.2013. 19.32

Nekā jauna vai īpaša… Latviski to sauc par revanšismu, laiks iet, šie pie siles netiek, un galvenais, nākošais Eiropas naudas “sūtījums” tuvojas! Tad pie d….. SC, ZZS, NA, vai vēl kādi tur draugos, SILE sauc! Vēl daži gadi, un šiem būs gals, jāiztur.
Bērziņu par prezidentu, gan, negribētos saukt. Ja iedomājas Havelu, Valensu, Obamu, Mandelu vai Ilvesu, arī Vairu, skumji paliek…
Vēlēšanas tautieši, vēlēšanas, un kaut nedaudz prāta Jaunajā gadā!

+20
-1
Atbildēt

1

    kristrun > SIEKSTA.LV 21.12.2013. 20.58

    Nu, to trekno gadu uzdzīvotāju ar lunkano mēli, Latvijas teritoriju de jure izdāļātāju, Jūs gan velti pieminējāt.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 21.12.2013. 18.55

mums tas prezidents ir šausmīgas šausmas- īsts Čerņenko :P

+15
-1
Atbildēt

0

janis17 21.12.2013. 18.45

Stulbākais, ko darīt šajā situācijā, būtu sākt manīt Satversmi, likvidēt prezidenta institūciju!
Arī restorānā var trāpīties sūdīgs pavārs, tāpēc jau nelikvidēsim sabiedrisko ēdināšanu!
Arī Igaunijā līdzīgi ievēl prezidentu ar līdzīgām pilnvarām. Piemēram Ilvess Latvijas labā ir darījis 100reiz vairāk, nekā zatļers un birjozkins…
Vienkārši jāpārtrauc izvēlēties lielākos kretīnus. Ja vēlētājs būs vairāk prasīgs, tad līdzīgi, kā zatļera gadījumā sodīja to par sc un tankiem, tā pat jāsoda tie, kas nobalsoja par tādu kandidātu Valsts prezidenta amatam.
Lielā mērā arī 4tajai varai jālabo savas kļūdas un jāveicina cienījamu (varbūt pat ne svētu) cilvēku iesaistīšanās politikā, nevis jāveicina vispārēja nomelnošana.
Dramatiski slikti ir tas, ka ideālistu daļa politikā ir minimāla, tas mazākums starp šakāļiem agrāk vai vēlāk kā šakāļi sāk gaudot.

+14
-6
Atbildēt

3

    kristrun > janis17 21.12.2013. 19.36

    Šajā situācijā nebūtu par sliktu izsaukt pēc kārtas pie Rēdera uz podjobkām vienotības spici, kā arī pasekot koalīcijai ar slēpto kameru. Tas varētu palīdzēt pārtraukt izvēlēties lielākos kretīnus.
    Vai, nepadomāju. Uz šīm intervijām nāktos aizstāt Rēderu ar kādu neatkarīgu žurnālistu.

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janis17 21.12.2013. 19.37

    “Vienkārši jāpārtrauc izvēlēties lielākos kretīnus. Ja vēlētājs būs vairāk prasīgs, tad līdzīgi, kā zatļera gadījumā sodīja to par sc un tankiem, tā pat jāsoda tie, kas nobalsoja par tādu kandidātu Valsts prezidenta amatam.”

    Vai ne? Pirms nākamājām vēlēšanām otrs jautājums, kas jāuzdod partijām, būtu: “Vai jūs balsosiet par Andra Bērziņa pilnvaru pagarināšanu uz otro termiņu?”
    Pirmais, protams: ” Vai iesiet koalīcijā ar SC?”

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    kristrun > janis17 21.12.2013. 20.38

    Un trešais: Kas jums ir svarīgāks – saviem vēlētājiem dotie solījumi, vai kaut kāds koalīcijas līgums?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Imants_J 21.12.2013. 18.41

Katru reizi, kad klausos, ko šis Andris Bērziņš kārtējo reizi teiks, iekšēji saraujos no kauna , ka mums ir “trāpījies” tieši viņš.Vai tiešām mēs viņu jau sen esam pelnījuši? Līdzjūtība Līgai Krapānei par viņas izturību, esot blakus tādam (ne)radījumam. Paldies raksta autoram.Tik labi kā Reformu partijas ministri mums jau sen nav bijuši.

+16
-6
Atbildēt

8

    janis17 > Imants_J 21.12.2013. 18.52

    Tas labais būtu radarbizmesmenis un leģionāru pazemotājs kozļiks? Dzērājšoferis un krievu valodas cīnītājs? Vai varbūt ušakova drauģeļi sprūdželis lembja reklāmas aģents un aņkas kononovas jaunais spaidītājs?????

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Imants_J 21.12.2013. 18.57

    Es tā neteiktu. Rinkēvičs, kurš uzdrošinās paust Latvijas viedokli tikai, kad visas civilizētas valstis jau ir ko nosodījušas vai atbalstījušas un turpmāka klusēšana no Latvijas puses būtu vienkārši neizprotama? Sprūdžs, kas pa tukšo izšāva pulveri, cīnoties pret Lembergu, bet to, kas deguna priekšā notiek – Rīgā, vispār neredzēja? Kozlovskis, kurš pēc 16.marta provokācijas solīja izstrādāt regulējumu, lai divi konfrontējoši spēki nedrīkstētu vienlaicīgi rīkot akcijas vienuviet, bet joprojām nav to izdarījis? Pavļuts, kas ļoti enerģiski kopā ar Dombrovski (Vjačeslavu) bīdīja uz priekšu jauno Būvniecības likumu, kas, salīdzinot ar šobrīd spēkā esošo, dod vēl vairāk brīvības, attīstītājiem, būvniekiem un citiem ar celtniecību saistītiem, bet līdz minimumam nogrieza iespējas sabiedrībai ko iespaidot, kā arī nepastiprināja kontroli no valsts un pasvaldību institūcijām? Un tad beidzot laikam Ķīļā kungs, kas ievārīja putru, ko pats nespēja izstrēbt, pie viena mēģināja ieviest krievu valodu augstākajā izglītībā, un arī viņa pēcnācējs Dombrovskis (Vjačeslavs) neko nav saglābis. Toties par krievu skolu direktoru pretvalstisku rīcību Izglītības ministram nekas nav sakāms.
    Varbūt es kādus Reformu partijas ministrus piemirsu? Kuri tad IR “Tik labi… kā mums jau sen nav bijuši.”?
    P.S. Atvainojos. Kamēr rakstīju, priekšā jau viens komentārs ir, bet lai nu paliek par to pašu tēmu.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis > Imants_J 21.12.2013. 19.00

    Revolucionārāk jau viņi runā – redz ka “tautai” patīk. Oligarhu kapusvētki Urāāāāā!!!!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Imants_J 21.12.2013. 19.28

    betij – Kozlovskis tak labais , pats Bērziņš teica :) :) :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Imants_J 21.12.2013. 19.32

    Viņam ir perversa gaume es teiktu.:):)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Imants_J 21.12.2013. 21.06

    Par Kozlovski Bērziņs teica tikai to, ka Iekšlietu struktūrām derētu stabilitāte Zolitūdes izmeklēšanas laikā;

    Reāli – vienīgais, ko Kozlovskim var pārmest – neprasmīgā rīcība ar 16. martu;
    Te kautkur tika piesaukti radari … tas projekts jau tika uzcepts Lindas Mūrnieces (Vienotība) laikā. Un uzcepts viņš reāli tika neizbēgamības dēļ – Dombrovskis naudu iepirkumam nedeva (jo nebija ko dot), bet projekts vēl solīja (un arī deva) naudu budžetā (es pats iemaksāju kautkādus 10-20Ls par vienu bildi – un nekašķējos – pats zinu, ka pārkāpu)
    Un principā, jau projekts bija labs un noteikti daudz dzīvības izglāba taja periodā – es arī taja laika sāku braukt lēnāk – konstantu +9 līdzšinejo +20 – vietā.
    Vienīgais apšaubāmais bija tas, ka privātuzņēmējs slēpa un dažreiz lika radarus ne gluži tur, kur bija vajadzīgs.
    Nu un aizkavējās tā ieviešana dēļ Krajbankas kraha un ieviesēju neapjēgšanas, ka atļauju gādāšana, lai uzbūvētu stacionaro un pievilktu kabeļus pa n-tiem īpašumiem reāli prasa vairakus gadus, nevis mēnešus.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > Imants_J 21.12.2013. 22.34

    betijacelmale
    Viņam ir perversa gaume es teiktu.:):)

    Perversa vai nē, bet tā vietā, lai patriektu Sprūdžu, Kozlovski un Ķīli, izrēķinājās ar Grendes kundzi.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Imants_J 22.12.2013. 02.39

    “Par Kozlovski Bērziņs teica tikai to, ka Iekšlietu struktūrām derētu stabilitāte Zolitūdes izmeklēšanas laikā;”
    Protams, izmeklētāju darbs tik ļoti IR atkarīgs no tā, kas sēž ministra krēslā. :))
    Ja Bērziņš runā muļķības, nevajag to pasniegt, kā kautko prātīgu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 21.12.2013. 18.05

“Prezidentu” jau var izslēgt, un, jādomā, neviens kaut cik sakarīgs cilvēks tos viņa murgus arī neklausīsies, kaut, tie murgi jau tikai daļēji tās senilās demences izraisīti, īstenībā, pa lieākai daļai, inducēti, kas inducējis, arī nav grūti iedomāties.
Bet, arvien vairāk “kritiķu” parādās arī šeit, Irā, par sen zināmiem kremļa, Lemberga un SC profesionāliem atbalstītājiem, kā tā grupa, kas raksta zem nika ločmelis, nerunājot, parādās arvien jauni īpatnēji propagandisti ar īpatnējiem viedokļiem, pie kam tādi, kas pat Satversmui nav izlasījuši un nesaprot, ar ko atšķiras parlamentarā valsts no prezidentalās, nemaz nerunājot par visu pārējo.
Bet, arī tas būtu sīkums, satrauc Saeimas klusēšana un nereaģēšana uz Bērziņa acīmredzamo neadekvātamu, kāpēc viņam tas viss tiek atļauts, mums taču ir Satversme, nebūtu pēdējais laiks šo klaunu nolikt pie vietas, atrast premjeru, un likt viņam to izvirzīt?
Kāpēc tāda impotence no partiju puses?
Izskaidrojums tikai viens – šķelšanās V un pēkšņā mīlestība uz Lembergu vienā V galā, un Bērziņa, tātad, Lemberga atbalsts ne tikai no ZZS, bet, arī no NA.
Kaut kas nelabs notiek šai valstī.
Diemžēl, uz Saeimas vēlēšanām cerība maza, cilvēki nespēj atraut no dīvāna sēžamvietu, un pēc tam bļauj, cik viss ir slikti.
Dabiski, SC, Lemberga tuvākais partneris, savus 30% dabūs ar to savu stabilo elektorātu, un ar to, ka daudzi neies balsot, tipa “vīlušies visos”, un, ja ZZS dabūs tuvu 20%, un vēl na, kas bieži atbalsta Lembergu savus 10 – 15%, nu tad būs pavisam jautri, varēs teikt, ka šeit visu noteiks Lembergs, lai kāda formāla koalīcija arī nebūtu, un tas ir pabriesmīgi, var sekot kritiens atpakaļ bezdibenī, gan ekonomikā, gan sekos tālākās tiesībsarg. sist. degradācija, un šī valsts atkal sāks smaržot pavisam slikti, patreiz jau gaiss it kā kļuvis tīrāks.
Diemžēl, cik noprotams pēc Lemberga un Brigmaņa uzvedības, viņi par to savu uzvaru jau pilnīgi pārliecināti.

+24
-3
Atbildēt

16

    Ansis > ligakalnina 21.12.2013. 18.15

    džeri – ja saki, a, tad pasaki arī b.°

    Tajā Āboltiņas galā, kas grib sadarboties ar ZZS ir arī DOMBROVSKIS
    :P

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    Agnese > ligakalnina 21.12.2013. 18.59

    Šoreiz,domāju,ka tā nav partiju impotence.Tas,ka komentētāji un tauta nezina,ko viņi domā,nenozīmē,ka viņi nedomā. Ja jau komentētāju vidē notiek tāda “viļņošanās”,tad-vai Tu spēj iedomāties,ka “tur augšā” visi mierīgi ēd adventes kūkas pie izslēgtiem TV un i-phone? Diez vai.Vienkārši-nav katram valdošajam žurnālists pie sāna un nav arī adekvāti mirkļa emocijas palaist twitterī,lai plebejiem ir ko atgremot. Publiski izplatāma informācija ir jāapdomā,jānoslīpē un jāpadara tiesiska. Tikai tad tai ir saturs un jēga,kas pārsniedz klaču līmeni. Nav attaisnojama publiskas personas mirklīgā atklāsme,ka viņai nav jāatbild uz Vienotības žurnālistu jautājumiem,jo uz tādiem ir jāatbild Pulkam vai Ēlertei…pie viena,plaši atverot durvis PBK žurnālistiem.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.12.2013. 19.11

    Var jau būt, ka tā ir, un viņi tur kaut ko gatavo, utt..
    Man gan izskatās, ka, viss ir vienkāršāk, un daudz sliktāk, vienkārši, mainījies spēku samērs, un NA patreiz vairs neatbalsta šo koalīciju ( par ko viņi arī atklāti paziņojuši).
    Un bez NA atbalsta V un RP ir bezspēcīgas, tam nav vairākums, un tāpēc Bērziņš un Lembergs var uzvesties tik nekaunīgi, jo reāli pie varas ir SC, ZZS un NA koalīcija.
    īstenībā, te mums te varētu būt modelis, kā varētu izskatīties un notikt lietas nākamajā Saeimā, diezgan drūms paskats.
    Ar to impotenci domāju ne tikai nevarēšanu, bet, arī nevēlēšanos neko mainīt savā darbā, tipa, mēs te, visā visumā, savi čomi, gan jau savā starpā ko izlemsim, un tiem “lohiem” jau kaut ko pavēstīsim, zemāk betija brīnās, kāpēc visi tik pašapmierināti, a kāpēc nē, viņiem dzīve izdevusies.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 21.12.2013. 19.14

    Dace Dzērve, vakar pirms četriem gāju gar Saeimas māju. Jautri tērzēdami man garām aizgāja Zaķis ar Smiltēnu un vēl, škiet, Reirs. Zemnieku deputāti ļoti apmierināti ar sevi cienīgi devās uz mašīnām. Reformisti. Nevienam nevarēja manīt ne dziļās rievās sarauktu pieri, ne zilus riņķus zem acīm no negulētas nakts, smagām domām par valsti un tautu. Mani pārsteidza, ka visi, kā viens, izskatījās apmierināti ar sevi, savu darbu. Izskatījās, ka cilvēki iet pa ielu un domā, ka bauda visas tautas dziļu cieņu un nedalītu mīlestību.
    Negribu teikt, ka es tos visus dziļi ienīstu vai vēlu tiem ko sliktu. Nē, bet es esmu neapmierināta ar viņu darbu un man gribētos, lai tie to zina.
    Kā doma, vajadzēja ķert Zaķi pie pogas un jautāt, kad beidzot sāks valstiski domāt?:) Vai Augulim ko riebīgu teikt?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 21.12.2013. 20.49

    Un bez NA atbalsta V un RP ir bezspēcīgas, tam nav vairākums, un tāpēc Bērziņš un Lembergs var uzvesties tik nekaunīgi, jo reāli pie varas ir SC, ZZS un NA koalīcija.
    ———————————————————————-

    Dzeri – esi pārlasījies Ozoliņu.
    Viss ir daudz vienkāršāk. Vienotība un jo īpaši Dombrovska un Āboltiņas “gals” visu laiku ir uzskatījuši par konstruktīvu sadarbības partneri. Tikai un vienīgi dēļ ZRP sarkanās līnijas ZZS nebija šajā koalīcijā.

    Tagad ir noticis tas, kas jau bija prognozējams kopš valdības veidošanas – ZRP un Vienotībai ir pagrūti sastradāties ar NA;
    Un ZRP ir notikušas milzīgas izmaiņas:
    – pirmkārt jau ultraliberāļi ir cietuši neveiksmes – Zatlers, Ķīlis, Sprūdžs;
    – otrkārt – kopš pašvaldību vēlēšanām lielāku ietekmi ieguvuši ZRP konservatīvie – vienīgie, kas no ZRP ieguva vietas (Liepājā un kautkur viena miestā pie Daugavas – Koknesē, Ikškilē vai Skrīveros)
    – treškārt – pilnība degradējusies ideja par SC ņemšanu valdībā;
    Līdz ar to arī pašā ZRP jau reāli vairs nav pretestība ZZS ņemšanai valdībā;
    Lūk arī visas pārmaiņas.

    Kapēc valdības veidošana nenotiek raiti?
    Tapēc, ka pati Vienotība galīgi neatbilst nosaukumam un ir salipināts vairaku antagonisku grupējumu apkopojums – līdz šim vienīgais, kas viņus reāli saturēja kopa bija premjers Dombrovskis. Visos citos jautajumos viņi ne tikai ir atšķirīgos viedokļos, bet brīžam pilnīgi nesavietojamos viedokļos. Nu un ja tiek izvirzīts kandidāts no viena grupējuma, tad pārējie 3 grupējumi viņu norok.
    Lūk arī reālā problēma.

    Nu vienīgais, ko reāli Vienotības fani var pārmest Bērziņam – Pabrika noraidīšana. Piekritīšu – tas varētu būt strīdīgs jautājums – vai tā vajadzēja, vai nevajadzēja darīt:
    Plusi – pieredze ir, skaista frizūra ir, uz mutes nav kritis;

    Mīnusi
    1)pēdējā laika ir tā izrunājies (par vācu zābakiem, par staba nojaukšanu utml) – Šāda līdz galam nepārdomāta izrunāšanās varētu radīt problēmas ārlietās;
    2) politiska mētāšanās – TP, tad kreisā cita politika, tagad nacionālistiski izteicieni

    Viduvēji, dažādi vērtejami:
    1) atbalsts – drošas balsis bija 40, tad vēl NA varbūt un ZZS varbūt, nezvai;
    2) īsti nav zināms, ko prezidents pārmet par Zvārdi – vai tikai neprasmīgu komunikaciju, vai tur kvēl kas;
    3) makroekonomikas zināšanas – bet uzreiz jāpiezīmē, ka no tiem, kas līdz šim nosaukti – nevienam nav nekādu makroekonomikas zināšanu;
    4) Pabriks bija viens no tiem, kas netieši uzorganizēja 13.janvāra nemierus un pēc tam nemieriem sākoties notinās un izvairījās no atbildības;

    Kopumā vērtējot – varētu piekrist prezidenta vērtējumam, ka Pabrikam vēl jānogatavojas – galvenokārt dēļ līdzšinējās mētāšanās un uzskatu nenoturības.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Agnese > ligakalnina 21.12.2013. 21.55

    Betij,dziļi sirdī es Tev piekrītu,jo man jau tagad ir zili riņķi ap acīm un trīs rūpju rievas uz vēdera(jo pierē vairs nav vietas)par visu,kas notiek,kamēr Zaķis(Dzintars) un Dzintars(Raivis)pastaigājas gar Saeimu bez nevienas rievas pierē,ja vien mums ir kārtībā ar redzi…Tomēr es ticu progresīvajiem spēkiem un taisnībai.Es nespēju domāt,ka visi viņi ir sliktie tikai tāpēc,ka politikā citādie netiek vai kļuvuši slikti,tāpēc,ka tikuši politikā.Iespējams(un tam es vēlos ticēt),ka īstenam politiķim jāspēj neievilkt pierē rūpju rievu par katru negāciju,jo tam vnk var nepietikt vietas vidēja izmēra pierē; nekrist ģībonī un neraudāt ēterā par katru satricinājumu politikas jomā; neziņot presei par katru sašutumu izraisošu opozīcijas darbību eksaltētā tonī,pamatojoties uz sašutumu un citu viedokļu nepieņemamību,neizmantojot argumentus,pozīcijas protestu vai norādi uz populismu…Visādi citādi,jā-mans arī liekas,ka tad,ja es TUR būtu,man būtu vairākas pieres,kas pilnas ar rūpju rievām: par Zolitūdi; par Rīgas domi; par Ušakova izdarībām ap būvvaldi; par Ušakova izdarībām ap Rīgas satiksmi un pazemojošo Rīdzinieka statusu; par politiskas valdības neesamību; par prezidenta”impotenci”(te tas vietā); par ISKANDER pie Latvijas robežām; par termiņuzturēšanās atļaujām Krievijas pilsoņiem; par Jutas Strīķes(Annas Potapovas) cīņu ar daudzajiem KNAB priekšniekiem un kapitulāciju beigās….un vēl un vēl.
    P.S.Un tāpat-es ticu,ka kāds par to domā un kāds zina risinājumu,jo citādi…nu ko-Tad atkal PSRS vai kā ?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.12.2013. 21.56

    Edgars Avotiņš – 13 janv. nebija nekādi “nemieri”, bet, protests pret korupciju un negodīgu politiku, ko pārstāvēja tavējie – TP, ZZS un TB, un par kuriem tu te tagad nemitīgi aģitē, un kuri, vienu brīdi, bija ierāvuši asti kājstarpē, toties tagad lien ārā no savām šķirbām, saprotams, valsts izvilkta no bedres, kurā viņu dēļ tika iegrūsta, un parādījusies nauda, pie kuras jātiek klāt.
    Kas attiecas uz Pabriku – labāk nenogatavojies Pabriks, nekā pārgatavojies un jau smirdošs Bērziņš, kuram sen vieta miskastē.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 21.12.2013. 22.02

    Tajā Āboltiņas galā, kas grib sadarboties ar ZZS ir arī DOMBROVSKIS
    :P

    -7
    ————
    Patiesība acīs kož?
    Par patiesību -7 ???
    Un neviena reāla pretargumenta

    Švaki diskutētāji ZRP un Vienotības aizstāvjos
    :P

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 21.12.2013. 22.17

    dzeris49
    Kas attiecas uz Pabriku – labāk nenogatavojies Pabriks,

    Kā ar sapuvušo papriku?
    Par tā čekas mūdža un pārējo kandidātu piedāvāšanu premjera amatam, uz Vienotības galvām, pēc taisnības, varētu salauzt. Kropļi jobanie, valsts pārvalde tiem tāc Maskavas cirks vien ir.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 21.12.2013. 22.58

    dzeri – un ja nepamanīji, tad ZZS nekur nekādu asti nebija ierāvuši un visus šos gadus palīdzēja Dombrovskim realizēt iekšējās devalvācijas programmu, ko Godmanis ar starptautiskajiem aizdevējiem noslēdza.

    Šo programmu ka tādu es kritizēju, kā saknē nepareizu, jo lai gan finanses sakārtoja, toties pazaudējām vairāk cilvēku, kā WWII
    Toties izpildē slavēju Dombrovski un ZZS – ar kļūdām un kļūdiņām, bet diezgan konsekventi. Varēja labāk – nevajadzēja darbaspēku sadārdzināt un IIN mētāt augšā-lejā.
    Bet ZZS konsekventi ir bijis konstruktīvs spēks.

    Par to nolēkšanu un nolīšanu maliņā vari kritizet TP. Tur skaidrs, ka kompetences un drosmes pietrūka. Es arī paritizēšu.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 21.12.2013. 23.00

    13 janv. nebija nekādi “nemieri”
    ————————-
    Protests … Latvijas Balzāma veikala izlaupīšan un akmeņi saeimas logos … normāls protests. Dzeri – pats arī “protestēji”?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 22.12.2013. 01.09

    Dace Dzērve. Man jau ar’ tam visam gribas ticēt un nevienu brīdi nekad man nebija doma, ka, ja es tur būtu… Es tik daudz ko nezinu un tik daudz no kā nesaprotu… Nē, tur jābūt gudrākiem, izglītotākiem, spējīgākiem. Plus vēl godīgiem, pašaizliedzīgiem un nesavtīgiem. Un, kad to savu politiķa ideālu samēro ar lielāko daļu sēdošo Augstajā namā… Nē, esmu iebraukusi lauciņā, kurā labāk nelīst. Un te ir atkal vietā jautājums – kāpēc tie gudrie, godīgie un nesavtīgie nemaz tik ļoti nealkst iet politikā? Vai varbūt iet, bet vilku barā neizdzīvo? Vai, noskatījušies “neizdzīvojušo” bēdīgo galu, paši atrod kādu mierīgāku un mazāk traumatisku nodarbi? Jautājumu daudz, atbilžu – nemaz vai stipri par maz, un vienmēr ir cerība, ka kāds gudrākais tās atbildes atradīs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 22.12.2013. 01.16

    Edgars Avotiņš:
    1. “Patiesība acīs kož?
    Par patiesību -7 ???
    Un neviena reāla pretargumenta

    Švaki diskutētāji ZRP un Vienotības aizstāvjos
    :P”

    Neesmu ne V., ne ZRP aizstāvis. Neesmu nevienas partijas aizstāvis. Un tieši tāpēc, ka nepārzinu V. virtuvi un iekšējās zemūdenes straumes, es nevaru neko atbildēt vairāk, kā – nē, es domāju, ka nē, nav tai pašā galā. Man nav neviena argumenta, kas to faktu (Dombrovskis Āboltiņas galā) apstiprina. Tāpēc es izvēlos tam neticēt.

    2. “Toties izpildē slavēju Dombrovski un ZZS ”
    Par ko tad ZZS? Par to, ka sprunguļus bāza riteņos, visvisādi bremzēja un, kad atrada ticamu ieganstu, saslēdzās balsojumos ar PLL un SC? Pamēģiniet atcerēties balsojumus pirms Zatlera Rīkojuma Nr. 2.

    3.”Protests … Latvijas Balzāma veikala izlaupīšan un akmeņi saeimas logos … normāls protests.”

    Nevajag sagrozīt informāciju. Te cilvēki vēl nesirgsts ar atmiņas zudumiem. Miermīlīgs mītiņš, ko toreiz sarīkoja SCP, bija apzināti diskreditēts no organizēto kriminālo elementu puses, kam iesākumā policija pēc tur klāt esošu amatpersonu pavēles ļāva izālēties tieši ar mērķi diskreditēt SCP. Neesmu tās partijas fans un nekad arī nebiju, bet tomēr nevaru noskatīties, kad tiek sagrozīti patiesie fakti un vaina novelta uz tiem, kas tanī gadījumā nav pie vainas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese > ligakalnina 22.12.2013. 01.25

    Cita starpā, vai Tu biji pie tā tiesībsarga ? Ja biji,ko viņš sacīja ?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 22.12.2013. 01.41

    Nebiju, darbiņš gadījās, kas priecē.:)
    Bet, re kā VARAM, no kuras tu vairs necerēji sagaidīt atbildi, negaidīti atbildi sniedza.:)
    Bet pie Tiesībsarga noteikti aiziešu, tikai jau nākamgad. Pieteikšos gan, jau pirmdien. Tur ir iepriekš jāpiesakās pa tel. 67686768.
    Varbūt vēl kāds grib? :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese > ligakalnina 22.12.2013. 02.11

    Nu žēl,ka nebiji:( Bet VARAM reakcija man nebija negaidīta.Es to gaidīju un uz to cerēju.Es zinu,kas ir tiesības to patiesajā izpratnē. Gavilēju,kamēr varu:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ansis 21.12.2013. 17.43

Muldoņa tas autors. Nav jau brīnums, ka likumdošana stāv uz vietas, ja Saeimā šitādi sabalsoti.

Nu ja neticat prezidentam Bērziņam, ka Dombrovskis atkapās dēļ savas koalīcijas nestabilitates, nu tad vismaz paklausieties, ko pats Dombrovskis saka. Jeb vai kadam liekas, ka Bērziņš šantažē nabaga Dombrovski un Dombrovskis neuzdrošinās neko teikt? Pašiem smiekli nenāk?

+4
-17
Atbildēt

12

    Inese > Ansis 21.12.2013. 17.50

    Autors ir ne tikai muldoņa, bet arī irgoņa par Latvijas Republikas Satversmi:

    http://www.youtube.com/watch?v=IvY38122yTs

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 21.12.2013. 18.02

    Viņš bija viens no tiem Latgaliešiem?
    Nu tur grūti parmest. Mēs paši Latvieši jau nespējam izlemt – vai latgaļu valoda vai latgaļu dialekts. Ja tas ir latviešu valodas latgaliešu dialekts, tad kāpēc gan tajā nevarētu uzstāties Saeimā? Turpretim, ja ta ir valoda, tad kāpēc netiek uztverta kā normāla mazakumvaloda ar atbilstošu atbalstu kautvai krievu valodas līmenī – ar skolām un valsts iestāžu bukletiem?

    Bet tas, ka cilvēks ir latgalietis, nedod tiesības bezsakarīgi muldēt.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 21.12.2013. 18.04

    p.s. Ločmeli – vai Tu tikai IR komentaru sadaļā dzīvo, ka jebkurā diennakts laikā pāris minūšu laikā jebko nokomentē?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Ansis 21.12.2013. 18.09

    Avotiņa k-gs, esmu pensionārs, brīva laika man gana :)

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ansis 21.12.2013. 18.27

    Acīmredzot, vientuļš pensionārs, bez tuviniekiem un pienākumiem.:D

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ansis 21.12.2013. 19.34

    Aizmirsu atzīmēt – gandrīz neguļ un neēd. Par citiem fizioloģiskiem procesiem – nemāku spriest.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Agnese > Ansis 21.12.2013. 19.52

    …Tad adi zeķes vai iekop mazdārziņu. Vai izmanto Nila atlaides,vai piedalies NILA mītiņos. “Nelien nopietnu onkuļu sarunās”:)(citēju Krusttēvu):)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Ansis 21.12.2013. 21.59

    Dzērves k-dze, es nedzīvoju galvaspilsētā, gadus piecus tur neesmu bijis un nevelk mani uz Rīgu itin nemaz ;)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Ansis 21.12.2013. 22.01

    Bertas k-dze, lielākā daļa tuvinieku, bēgot no Dombrovska režīma ekonomiskajām šausmām, jau ilgstoši mitinās citās valstīs!

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Agnese > Ansis 21.12.2013. 23.08

    “Dombrovska ekonomiskās šausmas”-spēcīgi,un galvenais-trāpīgi….ŠO nepieciešami “ietwītot”,Ločmeļa kungs, jūs taču man piekritīsiet,ka tas ir aforisms,kas pelna sabiedrības ievērību? Man ir tīri ziņkārības pamatota interese: Vai PSRS laikā un “gāzi grīdā”laikā Jūs dzīvojāt mežā? V zemļanke?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Ansis 22.12.2013. 00.19

    Ja ietvītosiet, Dzērves k-dze, tad tomēr citējiet precīzi: “Dombrovska režīma ekonomiskās šausmas”.

    Lai apmierinātu jūsu ziņkāri, varu atbildēt, ka tāļajos padomju laikos dzīvoju provincē, bet strādāju galvaspilsētas sirdī – Vecrīgā.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Agnese > Ansis 22.12.2013. 01.57

    Ločmeļa kgs,atvainojiet,par misēkli.Tajā skaitā par to,ka nevērīgi nodēvēju Jūsu anonīmo personu par “kungu”,kamēr biedra iesauka Jums piederētos labāk.Neko no Jūsu propogandas,diemžēl,netwītošu,anonīmu murgu tur tāpat pietiek.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Egita 21.12.2013. 17.21

    ievuliitis > Egita 21.12.2013. 17.28

    Dzirdēju, ka tā runa bija traģiska. Bet, ka tik! Kā nav kauna un veselīga pašnovērtējuma! Būtu labāk latviski runājis un lai tie sinhronie tulki pastrādā. Galugalā tiem iepriekš to tekstu var izdalīt, kas arī tam uz lapiņas priekšā.
    Kaut gan arī latviski tak pat nolasīt neprot :(
    Jā, bet latviski jau neviens, izņemot mūs, nesapratīs. Un mums jau ir kauns par viņu tik un tā.
    Vai Saeima nevar aizliegt Andrim Bērziņam runāt svešvalodās?

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    Agnese > Egita 21.12.2013. 17.37

    Betij,bet Tu taču dzirdēji pēdējo Bērziņa “hītparādi” ar G.Rēderu LTV1? Un runāja taču dzimtajā valodā ?! Tur tikai līmlemtes pietrūka,jo pat maniem bērniem bija kauns klausīties,kā prezidents(tā saucamais)neies “no pakaļas pakaļ skraidīt” aizsardzības ministrijai; ka viss,ko viņš nezina,ir “ierobežotas pieejamības informācija”; ka Dombrovskis bija pirmais,kas piekrita uz Sočiem braukt; ka bez derīgajiem izrakteņiem Tu neesi nekas utt….Nu ko te vispār komentēt?

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egita 21.12.2013. 18.24

    Dzirdēju. Uz mani vislielāko iespaidu atstāja tā milzumgara pauze pēc uzdotā jautājuma. Sākumā šķita, ka tūlīt Bērziņš gāzīs Rēderam pa galvu. Tad, apjēdzis, ka TV kameru priekšā to nedrīkst darīt, turpināja to svilināt ar skatienu, aizmirsdams, ka visi gaida atbildi, bet, kad atcerējās, nevarēja izdomāt, ko teikt, stulbi turpināja blenzt, līdz Rēders sāka viņām kādunebūt pieņemamu atbildi teikt priekšā.
    Un man ir aizdomas, ka tas viss pēc tam, kad jautājumi vēl pirms ētera jau bija aptuveni izrunāti.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    Agnese > Egita 21.12.2013. 18.37

    Jā,tas moments bija visšaušalīgākais.NEKAD neesmu redzējusi tik ilgi pauzi ēterā,apvienojumā ar klusētāja profila tuvināšanu,proporcionāli šaušalu izteiksmes pieaugumam viņa sejas izteiksmē. Man palika milzīgi neērti viņa vietā un sajutos tā kā matemātikas stundā 3.klasē,kad nezinot atbildi uz jautājumu,gaidīju skolotājas kurpes papēža sitienu pa galdu vai pa savu galvu,kā nu kuro reizi.Un kur vēl tas kauns,kad bērni skatās un prasa-mammu,vai TAS ir mūsu valsts prezidents? Un – KURŠ mums tādu ievēlēja? Un-ko mums tagad darīt,pie šāda kauna?

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Egita 21.12.2013. 19.08

    Betija,
    nevarēja prezidents Bērziņš šo uzraktīto lapiņu iedot iepriekš, šmuce būtu vēl lielāka… To lapiņu – mūsu angliski brīvi runājošais prezidents izķeksēja no ‘iekškabatas’ tādā kā pusformāta lielumā un makten saburzītu. Kādu laiciņu viņš veica pat tā špikera ‘plaukstgludināšanu’. Jā, lietuvieši un igauņi par saviem prezidentiem var būt lepni.
    Šito īsfilmiņu varētu palaist uz Rigas Domes sienas – būs kā “Staro Rīga”.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Egita 21.12.2013. 19.28

    Misija, nebija tas prezidentam jādara. Viņam ir preses sekretāre un citi palīgi, kaut vai Latvijas vēstniecības vai ANO parstāvniecības darbinieki. Tiem būtu jāaiznes tulkiem iztulkota runa, ko valsts prezidents tādā gadījumā var nolasīt savā dzimtajā valodā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Egita 21.12.2013. 19.38

    Piekrītu Tev, Betij, tā vajadzēja būt, bet bija… sliktāk vēl kā parasti. Pārējie sarunas dalībnieki palika ar ieplestām acīm un stingām grimasēm …

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna > Egita 22.12.2013. 17.40

    Jebkrā gad. būtu nepieciešams pārskatīt wikipedia infromāciju par prezidenta Bērziņa svešvalodu prasmēm.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

alexander 21.12.2013. 17.19

Spēcīgs raksts, precīzi vērojumi un labs priekšlikums par Satversmes 51. panta izmantošanu. Protams, tai jābūt pietiekami argumentētai. Tomēr tas, ka Satversmes tēvi to ir paredzējuši, nozīmē, ka nekas neiedomājams tas nav, un paldies viņiem par šo iespēju. Teiksim, Saeimas atlaišana arī kādam šķita gluži formāla norma, bet, pārfrāzējot Staņislavski, ja Satversmē kāda norma ir paredzēta, tad kādu dienu tā tiks izmantota.

+32
-2
Atbildēt

0

garausiitis 21.12.2013. 16.35

Labs raksts :) :) :) Es ar godīgi sakot to onku ,kas vizuāli un verbāli izskatās ( izklausās ) kā kādu tableti aizmirsis ieņemt , nespēju ilgstoši ( vairāk par 1 min. ) uztvert . Dzeršu šampanieti bez uzrunas :) :) :)

+43
-3
Atbildēt

1

peerku 21.12.2013. 16.21

Zatlers slikti sāka un Bērziņš vēl sliktāk turpina spēlēties ar valsti. Kad nav, tad labāk, lai nav Latvijai prezidenta. Esam maza demokrātiska valstiņa un varam pastāvēt bez jebkādiem monarhiem jebšu prezidentiem, kas iedomājas sevi par cariem, karaļiem vai vismaz hercogiem…

+23
-4
Atbildēt

1

    kristrun > peerku 21.12.2013. 19.24

    Man domāt, ka arī bez premjera mēs kaut kā līdz rudenim varētu izžilbt. Kad nav, tad nav.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

ievuliitis 21.12.2013. 16.20

Man ir prieks, ka reiz varu ar Viļuma kungu būt vienisprātis. Es izslēgšu TV, kad sāksies prezidenta uzruna. Un es ļoti ceru, ka kautkur TV tīklos (atvainojos, esmu tehniski stulba) tas rezultāts tiks piefiksēts un nākošā dienā tiks nolikts Bērziņam uz galda – cik mājsaimniecībās tika izslēgti vai pārslēgti uz citu kanālu TV aparāti.
P.S. Vai nebija kādi ierobežojumi tam 51. pantam? Protams, ka kvalificēto vairākumu nesavāks, bet pusi, kas parakstās, gan var savākt. Tā arī ir simboliska pļauka.
P.P.S. Tikai jāpasmadzeņo pirms tam – kādus pretsoļus var spert Bērziņš.

+43
-3
Atbildēt

11

    Inese > ievuliitis 21.12.2013. 16.33

    betijacelmale Es izslēgšu TV, kad sāksies prezidenta uzruna
    =======================

    Vēl jums, Berta, ieteiktu iebāzt galvu smiltīs.

    http://www.kidskat.com/images/ostrich-bury-head-sand-coloring-pages-598×641.gif

    +1
    -24
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.12.2013. 17.33

    Es būtu neko neredzoša, “ar galvu smiltīs”, kā jūs to saucat, ja aiz nezināšanas, tikai tāpēc, ka ir prezidents, ar cieņu izturētos pret Andri Bērziņu.
    Domājiet vēl, kā man var “iegriezt”. :D

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > ievuliitis 21.12.2013. 17.48

    Vai tad jums jau pietiekami “neiegriezu”, citējot biatlona leģendas Jura Vingra sacīto? ;)

    Juris Vingris
    ‏@jugris
    Latvijas armijas nonicināšanu aizsāka dāmas vēl cīnoties pret iesaukumiem okupācijas armijā. Un tā tas turpinās. Pilnīgs murgs. https://twitter.com/jugris/status/222785466469056512

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.12.2013. 18.13

    Nepazīstu šo biatlona leģendu un man viņa spriedums izklausās varen stulbs. Vai nu viņš ir pietiekami jauns, lai nezinātu patieso situāciju Padomju Armijā vai arī mazinformēts – pazina to tikai no sportbata puses.
    Protams, ka dāmām vajadzēja pacietīgi turpināt saņemt “груз 200”, izvarotus un piekautus dēlus no internacionālisma kalves un, galvenais turēt muti. Leģendas un, acīmredzot – jūsuprāt, dāmām ir jādzemdē, jāaudzina un jāskolo dēlus, bet viņu turpmāko dzīvi un likteni noteiks šaurpierains, mazizglītots, smirdīgs krievu prapors.:D
    Domāju šo tēmu mēs varētu uzskatīt par izsmeltu un atgriezties pie raksta tēmas.

    +30
    -2
    Atbildēt

    0

    kristrun > ievuliitis 21.12.2013. 18.28

    Nu Jūs tā laižat, it kā vienīgā te būtu dienējusi ņepobeģīmajā.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Vineta > ievuliitis 21.12.2013. 19.07

    betijacelmale
    Man ir prieks, ka reiz varu ar Viļuma kungu būt vienisprātis.

    Kremļjaģa Viļums, atbalstot koalīciju ar SC, pārkāpa to līniju, aiz kuras jāseko minimums deklasēšanai, bet es uzskatu, ka par noziegumiem pret valsti jābūt visaugstākam iedomājamam soda mēram. Ne vankšķējis būtu, bet klusu maliņā sēdējis, cerībā, ka aizmirsīs un taisnīga atmaksa ies secen.
    Nav Bērziņš pat piedalījies fašistisko izdzimteņu, kara noziedznieku šabašā, 9. maijā, lai Zatļera bandas poc tam ko drīkstētu pārmest.

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.12.2013. 19.24

    Ģenerāli. Nu nav dzīve melnbalta. Ir reizes, kur es Viļuma kungam absolūti nepiekrītu un ir (par nožēlu – retas), kad piekrītu. Es neiešu ar viņu “izlūkos ienaidnieka aizmugurē”, kā bija pieņemts kādreiz teikt, bet, ja tas pateiks sakarīgu domu, nedomāju, ka man viņš jāsit, jo viņš, lūk, ir no partijas, kas 11.Saeimas sākumā sastrādāja mēslus un diskreditēja sevi, vēloties ievilkt valdības koalīcijā SC.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 21.12.2013. 21.57

    betija jus jau esiet berta..nakosa pakape ir minna..gatavojieties tai..neatlaidigi..

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.12.2013. 23.17

    Krusttēv, vai varat man paskaidrot atšķirību starp Berta un Minna? Man pašai trūkst versiju. Pēc manas saprašanas tie ir divi sieviešu vārdi, nekas vairāk. Par Bertu saprotu. Tā jums asociējas ar milicijas transportu. Kas jums ir ar Minnu?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > ievuliitis 22.12.2013. 06.07

    Ja pareizi saprotu no latviešu folkloras, tad Minna ir tā pati Emma. Latviski runājot – palaistuve, kas dažreiz dod arī par velti.

    PS Gribēju citam atbildēt, bet domāju, ka zūd jebkāda jēga, kad jau ir sasniegts šāds līmenis.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 22.12.2013. 09.19

    whateva, man grūti saprast, kura konkrēti līmenis jūs ir satraucis?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Inese 21.12.2013. 15.24

Bet varbūt par šādiem virsrakstiem sacirst viļumu?

p.s. viļums apv.
1. Līgavas plīvurs.

0
-30
Atbildēt

2

    kristrun > Inese 21.12.2013. 16.13

    Beidz! Pietiks, kā ģenerālis teica – izcirst.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    kristrun > Inese 21.12.2013. 16.53

    Par ko +? Es domāju Viļumu.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

Vineta 21.12.2013. 15.20

autoram
Varbūt Zatļeru vispirms vajadzēja izcirst, ar īpašu cinismu un bez žēlastības?

+4
-22
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam