Austrumu draudzības žņaugi

48

Komentāri (48)

emb_riga 15.12.2013. 09.51

Labs raksts.Politiski korekts.Varēja jau arī šerpāk,nosaucot tos”mesijas” vārdos,kaut gan tāpat saprotams zinošiem.

+3
0
Atbildēt

0

Vineta 14.12.2013. 14.47

ЕВРОМАЙДАН. Союз Офицеров Украины выразил недоверие Януковчичу, напомнив о его уголовной биографии
http://obkom.net.ua/news/2013-12-13/1630.shtml

+3
-1
Atbildēt

0

Dina 14.12.2013. 09.34

Ļoti nekorekts raksts. Bet ko gan citu no politiķa var gaidīt, kā vien damagoģiju, kuras uzdevums – piesegt autora politiskās tēzes.

Eelemetārs ieskats statistikā apliecina, ka situācija šo valsts ekonomikā ir pilnīgi PRETĒJA apgalvotajam … un noteikti NAV saistīta ar to politisko izvēli par labu Austrumiem. Toties IR saistīta ar izvēli par labu Rietumiem. Tās šī reģiona valsti, kuras izvēlas Roetumus, ir pilnīgā un dziļā pakaļā … Izņēmums – Gruzija. Ja „atmetam” tādu „sīkumu” kā trešdaļas valsts reritorijas pazaudēšanu … :)

Ja ņemam par atskaites punktu piemēram 1995. gadu, tad atklāsim, ka vislielākais GDP per capita pieaugums no šī reģiona valstīm ir … Azerbaidžānai – pār par 700%. Kura noteikti ir „austrumu” bloka pārliecināta pārstāve un Krievijas labs sadarbības partneris. Otrajā vietā seko – Armēnija ar 479% un trešajā – Baltkrievija ar 456% – kā reize abas „nabadzītes”, kuras autors te liekulīgi apraud ! Un tikai pēc tām seko pati Krievija, kura it kā esot iepriekš minētās valstis visus šos gadus tik slikti ietekmējusi, apspiedusi un viņu attīstību bremzējusi …

Un, ja Azerbaidžānas sekmju iemesls ir nafta, tad par Baltkrieviju un Armēniju to teikt nevar.

Kas attiecas uz Ukrainu. Tai tiešām rādītāji šobrīd ir vispieticīgākie – 2012. gadā pēdējā vieta pat pēc Turkmenistānas un Tadžikistānas. Un turpat blakus ir arī Moldova. Bet. Kas pilnībā apgāž autora demagoģiskos apgalvojumus – vispieticīgākie Ukrainas rādītāji ir tieši pēdējos gados. Līdz „oranžajais revolūcijai” 2005. gada novembrī Ukrainas attīstības tempi bija faktiski identiski ar Krievijas. Gāziens bezdibenī sekoja pēc oranžistu nākšanas pie varas. Un tas, ko mēs vērojam šobrīd arī. Tas, ko redzam, NAV vienkārši tautas neapmierinātība ar esošo valdības kursu. Runa iet par labi organizētu un koordinētu puča mēģinājumu un esošās LEĢITĪMI ievēlētās varas gāšanu. Un šādā situācijā – kāda tur attīstība. Revolūcijas vienmēr un visusr ir nesušas tikai un vienīgi labklājības kritumu.
Tikai. Ne jau Austrumi rīko šīs revolūcijas. To dara liekulīgie un melīgie Rietumi.
Datu avots: The World Bank (http://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.PCAP.PP.CD )

0
-4
Atbildēt

1

Vineta 14.12.2013. 02.37

janis17 13.12.2013. 23.49

Ингуна Судраба: об оккупации нужно забыть

http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/inguna-sudraba-ob-okkupacii-nuzhno-zabyt.d?id=43896634

+4
-1
Atbildēt

1

    Alise > janis17 14.12.2013. 09.35

    Jā, Ingūnīte jau vāc krievu elektorātu un tādēļ gatava aizmirst neaizmirstamo un piedot nepiedodamo…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

janis17 13.12.2013. 20.25

Dīvaini ko tādu lasīt no RiP biedra.

+7
-1
Atbildēt

3

    Inese > janis17 13.12.2013. 20.34

    Cilvēks jau arī nav visai adekvāts, lai atceramies, kā viņš ņirgājās par Satversmi:

    http://www.youtube.com/watch?v=IvY38122yTs

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > janis17 13.12.2013. 21.13

    aivarsk. Tiešām dīvaini. Ziedu laikos pat tanki nespēs šķirt, dubļu peļķē sēžot dziesma cita. Skaisti dzied, vārdi viedi, bet vai šamam vairs var ticēt?
    Kamēr partija uz viļņa, tikmēr klusēja, jo cerība šņukurēt no siles, štrunts par tankiem.
    Rezultātā = pussmerdelis.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > janis17 14.12.2013. 09.34

    Es tik drastiski uzreiz nevērtētu. RiP tomēr savācās daudz un dažādi cilvēki, visi tur nav tankisti. Bet nu protams, ja cilvēks pasaka pareizas domas, automātiski nenozīmē, ka uzreiz jājūsmo par cilvēku, vienmēr jāpavēro viss ir ilgtermiņā. Ir jau taisnība arī sirtaki.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Vineta 13.12.2013. 18.56

Ločmelis
Vai tad jums par Benesa k-ga izcelšanos ir kaut kādas šaubas?

Kurš tad ir tas īstais krievs. Beness savas melnās dvēseles, zvēriskuma un pārliecības dēļ, noteikti. Ja krievu noteikt pēc gēniem, neticu, ka tūkstots gadu laikā varēja izstrādāties verga gēns. Selekcija(negatīvā) viennozīmīgi, evolūcijai daudz vairāk laika vajadzēs.

+3
0
Atbildēt

0

Alise 13.12.2013. 18.05

Tiešām labs raksts!

Tikai viena piebilde – te gan komentāros, gan autors rakstā krievus par slāviem sauc. Patiesībā to, ka tagadējie krievi ir slāvi, var uzskatīt par leģendu.

Krievos no slāviem ir palicis ļoti maz. Ja runājam par ģenētiku, tur ir pilnīgs sajaukums – slāvi, somugri, senbalti, bet visvairāk jau visādi aziāti jau no tatāru-mongoļu laikiem. Kāds bildīs par latviešiem – tad jā, tāpat kā visām tautām ir dažādi piejaukumi, bet tie ir nelieli un pamatā mēs esam balti, savukārt krievi ir pilnīgs sajaukums. Bet nu kāda starpība kādas asinis un ģenētika, tas nav noteicošais. Galvenais ir mentalitāte, un tur krieviem ir pilnīgs aziātisms. Eiropas austrumdaļā slāvi gan ģenētiski, gan mentāli faktiski beidzas ar Ukrainu.

Dažiem izņēmumiem nav nozīmes, tie tikai apliecina likumsakarību.

+10
0
Atbildēt

6

    Inese > Alise 13.12.2013. 18.21

    r_r Krievos no slāviem ir palicis ļoti maz. Ja runājam par ģenētiku, tur ir pilnīgs sajaukums – slāvi, somugri, senbalti, bet visvairāk jau visādi aziāti jau no tatāru-mongoļu laikiem
    ======================

    Jūs interesējaties par ģenētiku, Robert? Tad izlasiet beidzot šo rakstu žurnālā The American Journal of Human Genetics: Two Sources of the Russian Patrilineal Heritage in Their Eurasian Context http://www.cell.com/AJHG/fulltext/S0002-9297(07)00025-0 un netiražējiet muļķības vairs nekad.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 13.12.2013. 18.55

    Ločmelis, būs laika palasīšu linku, bet cik uz ātru roku uzmetu aci, tad tur nav visi krievi pētīti, bet tikai krievi no teritorijas, kuri dzīvo Rietumkrievijā senslāvu teritorijās, un pat ne visās senslāvu. Maskavas vai lielo pilsētu tuvumā vispār nav pētīti iedzīvotāji. Vēl sapratu, ka cilvēku kontingents, kuri piedalījās pētījumā, bijuši no dziļiem lauku rajoniem.

    Tad jau protams, ja paņem Novgorodas vai Smoļenskas lauku rajonus (R-krieviju), bez pilsētām, tad tur arī atradīs visvairāk cilvēkus saglabājušos ar slāvu saknēm, bet ja pētījumā piedalīsies tie, kuri sevi par krieviem uzskata, un dzīvo pilsētās (ar Maskavu sākot) un ja vēl visā Krievijas teritorijā (neņemot tos, kas sevi uzskata par vietējām mazajām pamattautām), tad tā bilde būs pavisam savādāka.

    Un vēl jāpapēta, kas tie par pētniekiem, kas to visu pētījuši. Jo neobjektīvs tāds pētījums izskatās, ja par pamatu noteikšanai, kādi ģenētiski ir krievi, pētījumā piedalās tikai R-Krievijas iedzīvotāji no dziļiem laukiem.

    Bet kā jau teicu, citreiz, kad būs laika vairāk, tad izpētīšu. Ja kļūdos sākotnējos secinājumos par pētījumu, tad nu piedodiet.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Alise 13.12.2013. 18.57

    Raimonda k-gs, izlasiet gan vispirms ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 13.12.2013. 20.21

    Slāvi krievus neieredz.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Alise 13.12.2013. 20.23

    Aivara k-gs, labi, ka latviešus visi mīlē visos iespējamos veidos, vai ne? ;)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Alise 14.12.2013. 02.46

    aivarsk
    Slāvi krievus neieredz.

    Vai nebūs par daudz goda, lai neieredzētu? Varbūt vienkārši nicina?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 13.12.2013. 18.03

sakarā ar Ukrainu moskaļu pisākam baigā spriedze

+7
0
Atbildēt

0

Vineta 13.12.2013. 17.06

Ločmelis
Rietumu vērtības ir vispārcilvēciskās, ko labprāt arī pieņem visas civilizētās, ekonomiski attīstītās Austrumu valstis. Protams krievi nepiekopj Austrumu kultūru, tiem ir sava unikālā, bizantiskās ordas kuļtur-muļtur, “suverēnā”, līdzīgi kā ar demokrātiju, vai pārtikas higiēnas prasībām.
“Мы в академиях не кончали” /Šarikof Poļigraf Poļigrafovič/

+3
-3
Atbildēt

5

    Ieva Aile > Vineta 14.12.2013. 13.35

    Kā tad,rietumu civilizācijas lienošā ģenētiski modificēto organismu ieviešanas kultūra :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 14.12.2013. 13.46

    Ēriks
    Par ko Tu pārdzīvo, kad aiz Zilupes simts miljoni jebkādas cilvēcības pazīmes zaudējušo organismu gaida revanšu, par Staļina neveiksmi mēģinājumā noslīcināt visu Eiropu asinīs vēl 1941. gada vasarā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Vineta 14.12.2013. 14.27

    Es nedaudz utraucos par to,ka varētu tikt sačakarēta Latvijas ekosistēma un pārtikā nonākt vēzi izraisoši aģenti,bet tas jau tāds sīkums vien ir uz globālā fona,viss dienas un nakts laiks jāpavada,domājot par krievu revanšistiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 14.12.2013. 14.34

    Ēriks
    Es ļoti uztraucos, ka varētu tikt sačakarēta Latvijas ekosistēma, tomēr, kad iedomājos, ka sadisti, pederasti, cilvēkēdāji un marodieri varētu šeit atkārtot “Baigo gadu”, pārņem šausmas.
    http://www.lettia.lv/lv_a_baigais-gads.html
    Nekāds vēzis nevar sagādāt tādas mocības un tā sakropļot cilvēku.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Vineta 14.12.2013. 14.51

    Atceros,studentu sboros,kur mūs taisīja par padomju oficieriem,viens podpolkovņiks,izvezdams politpodgotovku,klārēja,ka pēc Berlīnes ieņemšanas vajadzējis tomēr iet tālāk un paņemt visu Eiropu,bijuši tak toreiz tik spēcīgi…Piemirsās laikam šim,ka runā ar latviešu studentiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 13.12.2013. 16.33

Rietumi ukraiņiem piedāvā makšķeri, Krievija – zivi.
Ja tev ir makšķere, var gadītis, ka tu to zivi arī nenoķer, bet, vienmēr ir cerība, un atkarīgs tu esi tikai no sevis.
Ja tevi baro ar zivi, jau uzceptu, agri vai vēlu, pienāks laiks, kad par to zivi kaut ko prasīs, un tu esi pilnīgā atkarībā no “labvēļa”.
Nemaz nerunājot par atšķirīgām vērtībām starp Rietumu un Austrumu kultūru.
Un Krievijas vēlmi saglabāt iespēju jebkurā laikā tai zivij pielikt nelielu polonija devu, ja tu slikti uzvedies.

+14
0
Atbildēt

12

    Inese > ligakalnina 13.12.2013. 17.00

    dzeris49 Nemaz nerunājot par atšķirīgām vērtībām starp Rietumu un Austrumu kultūru.
    ====================

    Un kādas būtu t.s. Rietumu “vērtības”?

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 13.12.2013. 17.59

    “Rietumi ukraiņiem piedāvā makšķeri, Krievija – zivi.”
    Drīzāk: “ES piedāvās ukraiņiem sagriezt savu makšķeri pretī saņemot vienreizēju lasi savukārt Krievija vienkārši paprasīs zivi.”

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 13.12.2013. 20.18

    Dzeri, Krievija Ukrainai piedāvā zivi ….. atņemt!
    Dzeri, KAM krievija ir KAUT KO iedevusi??????????

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 13.12.2013. 20.29

    aivarsk – zivs ir tā lētā gāze, utt., vai tad nesaproti.
    Bet, tai zivī iekšā āķis, kurš sāks to ēst, tas uzķersies.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 14.12.2013. 01.01

    S&M
    Armēnijas IKP uz cilvēku ir augstāks par Gruziju,

    Armēnija ir dirsā un ja vistuvākā laikā tā nepatrieks krievu okupantu armiju un nepārstās naidoties ar kaimiņiem, armēņi zaudēs savu valstiskumu.

    Saprātīgākie armēņi saprot, kāds drauds tiem ir fašistisko izdzimteņu Krievija
    Putin faces protests as he woos Armenia
    http://www.reuters.com/article/2013/12/02/us-armenia-russia-idUSBRE9B10FM20131202
    ______________________________________

    “ja kāds domā savādāk, lai patin lenti atpakaļ uz 2009.g., kad pie mums bija Rietumu eksperti no EK un SVF, kuri pilnībā pārņēma mūsu budžeta pieņemšanu.”

    Nu tiešām, bidļjaķina. Kurš grūdīs savu naudu nepainteresējoties, kā to izlietos?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 14.12.2013. 02.41

    S&M
    un budžetu, ko var pieņemt vienīgi saskaņojot ar EK un SVF?

    Būtu mana teikšana, pat ieviestu Latvijā ES pārvaldi uz 5 gadiem, lai valsts kaut nedaudz atkoptos un visādi mērgļi nebraukātu atsūkāt Puķinam vai nekārtotu savas parādsaistības uz sabiedrības rēķina.
    UA, kas ir šā brīža lielākais drauds valstij, neuzspieda ES.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 14.12.2013. 04.39

    Arī Latvija sadarbojas ar Krieviju, un tur nav nekādas problēmas, sadarboties var un vajag ar visiem.
    Bet, sadarboties ir viens, pakļauties Krievijas šantāžai ir kaut kas pilnīgi cits.
    Un Ukrainu Krievija šantažē.
    Tāpat, kā savulaik šantažēja Latviju, ar tām ievedmuitām, Oņiščenko, utt., un, tikai pēc Latvijas iestāšanās ES, Krievija bija spiesta nedaudz piebremzēt.
    Jo Kremlim tagad jārēķinās ar visu ES, vairāk vai mazāk.
    Arī tāpēc Krievija pretosies Ukrainas integrācijai ES, cik tik varēs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Dina > ligakalnina 14.12.2013. 10.06

    >> dzeris

    +++Nemaz nerunājot par atšķirīgām vērtībām starp Rietumu un Austrumu kultūru.+++
    Ja, ja, ja … „Rietumu kultūras” paraudziņš attiecībā pret mazākumtautībām ir indiāņu apšaušanas ar sekojošo sadzīšanu rezervācijās, aparteīds, verdzība, fašisms, komunisms …
    Pēdējais spilgtais amīšu piemēriņš, „kā vajag lietas kārtot” ar visādiem aborigēniem bija pavisam nesen – 1973. gads – Wounded Knee. Kad Kūpera aprakstītie Oglala dakota sadumpojās. Amīši iesiatīja Nacionālo Gvardi un artilēriju situācijas „noregulēšanā”. Kur nu Austrumiem līdz tam! … :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 14.12.2013. 13.40

    S&M
    Var redzēt, ka verga gēns tevī ir stiprs, neviens brīvs cilvēks nevēlētos, lai viņa valsti vada svešzemju birokrāti.

    Nepļūti nu, krieveli!
    Ja man jāizvēlas starp civilizēto Eiropu, vai fašistisko izdzimteņu Krieviju, kas šodien ar dombrovsku, matīsu, kozlovsku, pavļutu un citu neliešu rokām šeit valda, lai labāk ir ES “birokrāti”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 14.12.2013. 13.53

    Īstenībā gan rietumi gan austrumi izkāruši savas makšķeres un cer sazvejot zivis.Mums kā mailītēm vajadzētu censties noēst ēsmu,neuzķeroties uz āķa,nevis mēģināt izvēlēties,uz kuras makšķeres pieķerties.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 14.12.2013. 14.19

    It kā Eiropas birokrāti nebūtu lielo starpnacionālo firmu aģenti.Kādu tik maucību viņi necenšas cilvēkiem uztiept,sākot ar līko gurķu aizliegumu,ārstniecības tēju,zāļu vākšanas aizliegumu,idiotisku augu sēklu izplatīšanas likumu bīdīšanu,tai pat laikā pārtikas tirgoņiem atļaujot piesārņot produktus ar kaitīgām Evielām,cenšoties Eiropā ievazāt ĢMO,uztiepjot valstīm stulbu elektroenerģijas tirgu atvēršanu,radot barotnes visādiem parazītiskiem starpniekiem…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > ligakalnina 15.12.2013. 01.10

    S&M, piekasīšos par Baikonuras kosmodromu – tā saglabāšana un uzturēšana ir nevis Krievijas nopelns, bet gan ASV un arī ES. Nebūtu NASA pārtraukusi savu space shuttle programmu, tad nevajadzētu izmantot krievu pakalpojumus – arī ES izmanto krievu lētākās raķetes satelītu palaišanai, kaut pati orientējas uz sava kosmodroma uzturēšanu. Vienīgais iemesls – lai Krievijas kosmosa nozare nepazustu pavisam, jo tas ir visur tā – tiklīdz valsts ar šo nozari nenodarbojas, tā pazūd viss – arī zināšanas, kur nu vēl izgudrojumi šajā sfērā. Par Baikonuru es Kazahstānu neapskaustu – no raķešu toksiskās degvielas ir piesārņota daba gan Kazahijas gan arī Krievijas pusē un lai tur visu satīrītu būtu jāiegulda vairāk kā viņa nopelna…

    Kas attiecas uz rakstu… Viļuma mēli vajadzētu pienaglot, savādāk izskatās ka tā lien visur bez ieziepēšanas. Diez viņš apzinās, ka šis precīzi raksturo viņu pašu:

    “Lētu balsu zvejotāji un pašpasludināti mesijas vismaz varētu pacensties piestrādāt pie drošiem piemēriem vai Krievijas labās gribas faktiskiem apliecinājumiem. Facta non verba (darbi, nevis vārdi) patiesi skanēja jau pirms tūkstošiem gadu un arī tagad nezaudē savu jēgu. Nekas un nekur nav par brīvu. Par to vēstures gaitā ir pārliecinājušās daudzas valstis, to mēs labi saprotam arī savās ikdienas gaitās. Pat dažas peles droši vien par to iedomājas, tomēr skrienot garām sieram lamatās.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andis 13.12.2013. 15.01

Nākotnē, aizejot padomjlaikus piedzīvojušo cilvēku paaudzēm, arī starp latviešiem aizvien vairāk parādīsies “noderīgie idioti”, kas noticēs Krievijas propagandai.
Līdzīgi bija 1930to gadu beigās, kad viena daļa apmātu ļautiņu no sirds ticēja, ka toreizējā SPRS ir kaut kas progresīvs.

+18
-3
Atbildēt

4

    Ojārs > Andis 13.12.2013. 15.18

    Gatis Nākotnē, aizejot padomjlaikus piedzīvojušo cilvēku paaudzēm, arī starp latviešiem aizvien vairāk parādīsies “noderīgie idioti”, kas noticēs Krievijas propagandai.
    ——————-
    Tā sauktās krievu skolas jau tagad tādus audzina biezā slānī. Iesaku parunāt par padomju laiku ar sveštautiešu jauniešiem, kas skolā sākuši iet un to beiguši atjaunotās Latvijas laikā. Uzzināsiet “daudz jauna”…
    Vai arī viņi melos, ka neko nezina, jo “vēsture neinteresē”.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > Andis 13.12.2013. 15.27

    Nu, man to nevajag stāstīt. Kā plānotājs daudz ar viņiem komunicēju. Diemžēl viņi ir kā zaudētā paaudze: cilvēki kā cilvēki, daudzējādā ziņā sakarīgi, bet attiecībā uz valsti, kurā viņi dzīvo, smadzenes it kā daļēji amputētas. Pieņemu, ka skolotāji un viņu vecāki neapzinās, ka šādi tiek “iegriezts” ne tikai valstij un latviešiem bet pirmkārt jau pašiem vietējiem krieviem. Viņu dzīve ir kā daltoniķiem – pašiem varētu likties, ka ir puslīdz OK, taču kaut kas ļoti svarīgs pietrūkst. Šeit, Latvijā, viņi ir iemācīti Latvijas mīlestību uztvert kā kaut ko nicināmu, taču, kad viņi dzīvo Vācijā vai Anglijā un redz, ka tur arī vietējie savu zemi mīl, tad sāk saprast, ka ar pašiem kaut kas nav īsti kārtībā.
    Tomēr mans komentārs vairāk bija domāts par latviešiem.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Andis 13.12.2013. 15.44

    Tomēr mans komentārs vairāk bija domāts par latviešiem.
    ——————————-
    Vēstures zināšanu līmenis mūsu bērniem ir patiesi zems. Labas :) bija latviešu skolēnu atbildes uz TV žurnālista jautājumu, kam par godu svin Lācplēša dienu… Piemēram – tā esot Lāčplēša dzimšanas diena un tamlīdzīgas muļķības.
    Tāpēc ir nepieciešama valstiskā audzināšana, pret ko ne tik sen asi iestājās exDienas Ozoliņš.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Andis > Andis 13.12.2013. 21.11

    Lembis ir milzīgu ļaunumu nodarījis. Piemēram, par Latvijas apstākļiem milzīgu, no krieviem nopelnītu ostas pilsētas naudu ir gadiem ilgi kapitāli grauta tiesu vara Latvijā viena noziedznieka (100% esmu pārliecināts – arī vairākkārtēja slepkavas) pakaļas glābšanai. Šis cilvēks Latvijas valstiskumam ir tikpat bīstams kā uguns pakulās, jo nokauj pašu galveno – ticību valstij.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 13.12.2013. 13.13

A Guardian, starp citu, Viļuma k-gs, raksta šādi:

The logical message from history, politics and current economics is surely that Ukraine should be allowed to co-operate with both sides without having any doors slammed. Yet the EU has consistently told the authorities in Kiev that even to sign an association agreement with the EU (full membership is not on offer) would not be compatible with being part of the Eurasian Union. http://www.theguardian.com/commentisfree/2013/dec/12/solution-to-ukraine-crisi-political-not-economic

+3
-12
Atbildēt

0

Inese 13.12.2013. 13.00

Civilizētā Europa tā vien gaida šādus ukraiņu biedrus, kas solās neatdot savu māju ne ķīnietim, ne nēģerim, ne žīdam, ne moskalim. Un kura mežā šalko virves, kurās karājas komūnisti. Video ar Arseniča k-ga spīču:

http://www.youtube.com/watch?v=6lAHvrYO0pQ

+1
-9
Atbildēt

2

    janis17 > Inese 13.12.2013. 17.24

    Nu nemīl, jūs krievus ne tikai latvieši, bet arī pārējie “slāvu brāļi”!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 13.12.2013. 22.25

    Nē, es neieredzu okupantus un kolonistus…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam