Prezidents noraida Pabrika kandidatūru, dod laiku līdz 7.janvārim (papild.)

174

Komentāri (174)

dro 11.12.2013. 22.51

Nekas nemainās, viss iet pa vecām sliedēm. Agrāk priecājamies, ka par MP neievēlēja Čeveru, bet Šķēli, tagad cepamies par Pabriku, jo Bērziņš varētu atrast kādu SC tuvu cilvēku, kaut Pabriks vairākkārt aicinājis uz koalīciju ar SC:)))

+3
-1
Atbildēt

4

    garausiitis > dro 11.12.2013. 23.17

    lno – un traģiskākais , ka stāstu par to ideoloģiskos uzpērk par smieklīgām summām , uztveram kā humoru , nevis kā traģēdiju …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 11.12.2013. 23.30

    klusais. Kurš ir ideoloģiskais, Pabriks vai Kampars, Lūsis taču nē?:)))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 11.12.2013. 23.33

    ——klusais lno – un traģiskākais , ka stāstu par to ideoloģiskos uzpērk par smieklīgām summām , uztveram kā humoru , nevis kā traģēdiju. ============================================================================ Ja pat Latvijas visgudrākajiem nepietiek prātiņa, lai apjēgtu notikušo pirms 25 gadiem un notiekošo ar Latvijas sabiedrību 2013.gadā, tad ko brīnīties par ierindas pilsonīšiem un PīĀr “dzīvnieciņiem”?!

    Filozofiska diskusija «Filozofi runā: Atmoda, ideāli un sagaidītais» http://www.youtube.com/watch?v=XYEscKoj4hs

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 11.12.2013. 23.35

    lno – personiski neviens no Tevis minētajiem :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 11.12.2013. 22.13

Jādomā, ka pēc Kremļa neveiksmes Kijevā [pavisam vēl nav zināms kā tas beigsies un kremlis psiho tāpat kā Janukēvičs, to visu izšķirs tauta] kremlini taisīs īstu spiedienu uz Latviju. Varbūt , ka jau sākās. Ukraiņi nostājās pret moskaļiem. Nepavisam nav pārliecības, ka pie mums tauta ies ielās. Tie kas salikti atbildīgos amatos ir bijušie spekulanti un pašlabuma meklētāji, kuri grūž Latviju nelaimē. Maskavas draugaļas.

Moskaļiem ir īsta trauksme tagad viņi pa visu varu grib kaut ko no bijušā savākt un nedod Dies tā varētu būt Latvija un uz to viņi grūdis visu propogandu, naudu, intrigas, draudus un savu piekto klonnu. Ušakovs teica, ka Dombrovski padzina. Vai IRam nebūtu laiks [sākumam] padzīt mordu/ločmeli?

+4
0
Atbildēt

1

    austrisv > dace_ampermane 11.12.2013. 22.22

    Diezin vai saeima nobalsotu par Eirāziju. gulēsim mierīgi, lai vecais pinkšķis izārdās .

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 11.12.2013. 21.48

klusais Haris – vienkārši dusmas , ka viens vecs mudaks tevi presē , bet tu neko īsti nevari publiski teikt preti :) :) :)

“viens vecs mudaks” īstam valsts vīram neko nevarētu izdarīt. Īsts valstsvīrs būtu sasaucis preses konferenci un paziņojis par Lemberga un Bērziņa spiedienu uz valdību un uz premjeru.
Vot tas būtu valstiski.
Bet šim farsam neviens nenoticēja, nu varbūt vienīgi naivā Bet un tante Zina Balvos, kas “lācītim” dūrainīšus uz ziemu uzadīja.
Šis Vienotības “solis” un pēkšņā Dombrovska gļēvulīgā padošanās radīs baigi lielo vēlētāju nihilisma vilni valstī. Zinu ļoti daudzus, kas no Vienotības, pateicoties šai valdības gāšanai un atklāto simpātijas izrādīšanu Lembergam, lec nost un, pats trakākais, neies vairs vispār balsot.
Un nospļauties viņiem, ka nebalsošanu izmantos ļaunie spēki un oligarhi, jo ir zudusi ticība pēdējam “godīguma bastionam”.
Kapēc cepties, pārdzīvot un balsot par Vienotību, ja tie, izrādās, tikai vārdos ir par godīgu valsts pārvaldi. Kāpēc iet vispār balsot un uzticēties partijai, ja viņa nodod savus un tavus ideālus.
Kāpēc tas jādara, ja Tu redzi, ka pat pēc šāda soļa neatrodās neviens mīļajā Vienotībā, kas protestētu, kas izteiktu sašutumu.
Bērnam ir skaidrs, kas notiek, bet Vienotības tautas kalpi kā ūdeni mutē ieņēmuši.

+6
-2
Atbildēt

3

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 11.12.2013. 21.52

    SB – man ieteikums – ej politikā :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > raimondsb_mail_lv 11.12.2013. 22.09

    “viens vecs mudaks” īstam valsts vīram neko nevarētu izdarīt. Īsts valstsvīrs būtu sasaucis preses konferenci un paziņojis par Lemberga un Bērziņa spiedienu uz valdību un uz premjeru.
    Vot tas būtu valstiski.
    ———————-
    precīzi. Lieta nav tīra.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > raimondsb_mail_lv 11.12.2013. 22.50

    klusais SB – man ieteikums – ej politikā :)
    _________________________________
    Jā, SB, klusajam taisnība – ej politikā, tikai neņem līdzi neatmaksājamus kredītus, neļauj kādam tos maksāt savā vietā, tiec galā ar savu sieviešu alkatību! Atceries, ka esi latvietis un Latvija paliks Taviem bērniem un mazbērniem! Tad ir cerības kļūt par valstsvīru.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 11.12.2013. 21.37

Interesanti, kāpēc vienīgais labais ministrs pašreizējā valdībā ir Kozlovskis no “antilemberga” un antioligarhu :) partijas ZRP? Bērzīna atbalsts ir kompliments vai tiešī otrādi?

+6
0
Atbildēt

1

Sanšains 11.12.2013. 19.58

Redzot visu šo dīvaino jezgu un stīvēšanos, kas notiek pēc Dombrovska “politiskās atbildības uzņemšanās”, varbūt tomēr ir vērts padomāt par pagrieziena punktu – Dombrovska un Bērziņa sarunu, pēc kuras Dombrovskim piepeši nāca raudiens un tikpat piepeši sagribējās atkāpties?

Kas tieši tur tika pārspriests?

+9
-1
Atbildēt

39

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 20.25

    Haris – domāju ,ka tas nebija raudiens , bet gan dusmas un niknums :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 11.12.2013. 20.44

    Dusmas, kas izpaužas asarās? Ļoti sievišķīgi, ne?:)

    Bet tik un tā – ko tādu Bērziņš viņam spēja pateikt, ja reiz vēl tajā pašā rītā Dombrovskis, runājot TV, nekādas demisionēšanas tieksmes pat neizrādīja. Un nedusmojās arī.

    Intervijā Raudsepam Dombrovskis pārstāsta tikšanos kā vienkāršu, neitrālu aprunāšanos. Neticami. Noklusē? Melo?

    Man Bērziņa it kā dīvainā rīkošanās tomēr neizskatās nepārdomāta – tieši tagad tas sāk izskatīties pēc plāna.:) Noairēt “Vienotības” piedāvājumus, savā ziņā pazemot “Vienotību”. (Nesaku, ka nav pelnījusi) Vājināt tās pozīcijas, lai varētu vienoties par Bērziņam pieņemamāku kandidātu.

    Un, ja Bērziņam vai viņa korešiem bija plāns, tad atkal – kas tieši tika pateikts Dombrovskim? Ka jāpazūd dillēs (ka nebūs Saeimas atbalsta) un viss?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > Sanšains 11.12.2013. 20.44

    to Haris
    Ko Jūs tādu ķecerīgu domu te paužiet, par to variet nopelnīt publisku sadedzināšanu uz sārta. Šīs lietas tagad ir aizliegtas un ir apspriežamas tikai Čukstus virtuvē .
    Vienotība un Āboltiņas kliķe(pēc viņas pašas vārdiem) jau no pašas šīs valdības sākuma gribēja atjaunot pirmsreferenduma skaisto idilli, kur divvientulībā ar smagos noziegumos apsūdzēto nesodīti valdīja valstī. Gāzt valdību gribēja ar NA rokām un tad, protams, Vienotība atkal būtu ar baltām rokām Lemberga klēpī atgriezusies.
    Viss tās valdības gāšanas(ko Vienotības pārstāvji sauc par “koalīcijas paplašināšanu) kuriozs un traģisms(vienotībai) ir tajā apstaklī, ka Lembergs ar sava sulaiņa Bērziņa starpniecību lika šo netīro darbu izdarīt “godīgajai” Vienotībai, ar to teigdams – “pietiks Jums te spēlēt labiņos, pietiks laipot starp “godīgumu” un mani, aplieciniet reiz arī publiski, kurā pusē esiet.
    Tas man atgādina gagsterfilmas, kur mafiozi liek jauniņajiem bieži vien pašrocīgi nogalināt kādu, lai pieradītu savu uzticību bosam, lai izlietās asinis nostiprinātu draudzību un, lai būtu kopēja atbildība par nodarīto.
    Vislielākais prieks man, ka maskas ir kritušas Vienotībai un pat zanE neko nevar izdomāt. Ja demagogs ar Mona Līza smaidu Ozoliņš un melu virtuoze zanE klusē par šo lietu, tad tas daudz par ko liecina.
    Hari, ja gribiet būt “inteliģents” Vienotības gaumē, tad labāk klusējiet par šo visai valstij skumjo lietu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 20.51

    Haris – es personīgi pazīstu džeku , kas piektdien no rīta 8 bija Zolitūdē pie telts , kur atpazina mirušos … un 12 stundas sniedza psiholoģisku palīdzību tiem ,kas atpazina savus tuviniekus … zini ,ko viņš man pastāstīja ? To ,ka viņš redzēja glābējus ,kas raudāja … viņi arī bija sievišķīgi ? Mudaks tu esi …

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 11.12.2013. 20.53

    Skumjais Bruņinieks –

    “Vienotība” pati gribēja valdības krišanu + vienu gultu ar ZZS, un tāpēc čakarēja NA, lai tā vairs neatbalsta valdību?… Interesanti. Kāpēc ne?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 11.12.2013. 20.55

    klusais –

    Manuprāt, ir PAMATĪGA atšķirība starp bēdām par tuva cilvēka nāvi un dusmām. Pat starp bēdām un līdzi jušanu nepazīstamu ļaužu bojāejas gadījumā un dusmām. Pamatīga.

    Dusmas būtu tad, ja tevi, piemēram, nokaitina regulāri neklausīgs bērns vai arī tāds kretīns kā Bērziņš, pasakot ko tik brutālu kā “sen neesat pa galvu dabūjuši?”.

    Vai arī tad jāatrod cits vārds – tad Dombrovskim varbūt tomēr nebija dusmas.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 20.57

    Haris – un kur tu redzēji asaras ? Varbūt tikai trīcošo lūpu ?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 11.12.2013. 20.59

    Labi, lai būtu trīcoša lūpa. Tik un tā tieši kā dusmu izpausmi es to sagaidītu vien no sievietes, un arī ne no kuras katras.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 21.02

    Haris – vienkārši dusmas , ka viens vecs mudaks tevi presē , bet tu neko īsti nevari publiski teikt preti :) :) :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 11.12.2013. 21.04

    klusais. To ,ka viņš redzēja glābējus ,kas raudāja … viņi arī bija sievišķīgi ? Mudaks tu esi …
    _____________________
    Vai tad glābēji raudāja aiz dusmām? Manuprāt aiz žēluma, līdzcietības, stresa, tā var būt ļoti sarežģīta jūtu gamma. Ne mums par to spriest.
    Dombrovskis nedēļu pēc traģēdijas, tā ir pavisam cita situācija, nesalīdzināma ar Zolitūdes notikumiem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 11.12.2013. 21.09

    ——–
    Cita, cita – , jo IR taču Ziemassvētku laiks! Paldies Bērziņpapum – tagad pat vienotās vienotības PīĀr dzīvnieciņu var iepauzēt, svētkus pilnīgāk izbaudīt!

    Visi ciema suņi rēja.
    http://www.youtube.com/watch?v=d-A-rLCMtTE

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 11.12.2013. 21.09

    klusais, un kāpēc gan “tam vecam mudakam neko īsti publiski nevar pateikt pretī? Domāju, gan var, gan vajag. Pat 7.janvāri gaidīt nevajag.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 21.24

    betij – redz politikā ne vienmēr vajag teikt pat to ,ko jūti no visas sirds :) :) :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Sanšains 11.12.2013. 21.31

    klusais,,politika ir patiešām varen netīra štelle, bet nu nosaukt šitā vecā striķu raustāmā jefiņa vadītāju bandītiskās izrīcības par politiku..tad jau drīzāk “gangnam style” varētu atzīt par latviešu tautas dziesmu

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 11.12.2013. 21.59

    Andrew. Labi, bet kā Tev patīk Vienotības izvirzītie kandidāti un Vienotības lēmums virzīt vēlreiz jau noraidīto kandidātu? Pirms neilga laika arī portālā vairākums noraidīja Vienotības kandidātus.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 22.04

    lno – ok , Pabriks jau pirmajā piegājienā tika diskvalificēts no Bērziņa puses … :) klau , ko teiktu par Lūsi kā premjeru ? :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 11.12.2013. 22.14

    klusais, kā zini viskas mēdz būt pirmo reizi. Pirmo reizi Latvijas vēsturē pirms kāda laika atlaida Saeimu. Pirmo reizi prezidents uzvedas ne pārāk adekvāti un neatbilstoši savām pilnvarām. Gaidu, kad pirmo reizi kāds sauks lietas īstos vārdos. Domāju, ka ir vērts.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 22.18

    betij – gaidam pirmo :) , tad pēc kāda laika skatamies kā tam iet tālāk :) :) :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Sanšains 11.12.2013. 22.24

    lno..kā domā jutās visi zociķi,un pārējie kad 35.g partijas likvidēja Ulmanis..un pēc tam kā jutās zemsavieši kad krievi okupēja Latviju..pēc Tavas loģikas sanāk ka pofig, ka krievi pie varas..bet kā mēs toreiz tos zociķus (zemsaviešus) izdrāzām..vai ne?.,.vai nebūtu laiks tomēr sākt domāt valstiski, jeb sagaidīsim kamēr Puķkina maigā vara mūs pārņems no jauna?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 11.12.2013. 22.25

    klusais. Kam? Bērziņam vai tam, kas laipni, bet nepārprotami pateiks ko trāpīgu?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 22.35

    betij – tam ,kurš būs varonis un pateiks visu ko domā :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 11.12.2013. 22.39

    klusais. Tu tik pilns ar humoru kā suns ar blusām. Lūsis taču tikai mazas partijas ģenerālsekretārs, kādēl neiesaki varenākās partijas ģenerālsekretāru ar uzņēmēja pieredzi, bijušo ekonomikas ministru Kamparu? Bērziņš piedāvāja Āboltiņai premjera krēslu, bet visi V atbalstītāji uzmetuši lūpu. Nesaprotu:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 11.12.2013. 22.41

    Lai nesaka visu, lai sāk pamazām, nelielās devās.
    Es domāju teikt, ko patiesi domā, ir pat ērtāk – nav jāpūlās atcerēties, ko kuru reizi esi sacerējis, visādas “otmazkas”. Tad tevi neviens nenoķers uz pretrunām – “A toreiz tu apgalvoji kautko pavisam pretēju”:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 11.12.2013. 22.44

    Andrew. Ja valstiski, tad Vienotībai nevajag spēlēt kumēdiņus. Personīgi es nevēlos nevienu “izdrāzt”, bet valsts interešu ievērošanu prasi no tiem, kuri sevi pieteikuši šim uzdevumam.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 22.44

    lno – Tev taisnība … Kamparu par premjeru , Lūsi par tieslietu ministru … un visa Latvija dejos un dziedās laimē :) :) :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 11.12.2013. 22.53

    klusais. Tu ceri, ka būs labākas kandidatūras?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sanšains 11.12.2013. 23.01

    Par Kamparu ? Ceru , bet Tu jau zini ,kas ir cerība … :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 11.12.2013. 23.38

    klusais
    To ,ka viņš redzēja glābējus ,kas raudāja … viņi arī bija sievišķīgi ? Mudaks tu esi …

    Glābēju asaras pielīdzināt neliešu Dombrovska un Šļesera asarām, tas ir galējs cinisms.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 11.12.2013. 23.42

    lno
    Dombrovskis nedēļu pēc traģēdijas, tā ir pavisam cita situācija,

    Premļjaks.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 11.12.2013. 23.49

    klusais
    Haris – vienkārši dusmas , ka viens vecs mudaks tevi presē , bet tu neko īsti nevari publiski teikt preti :) :) :)

    Skeletu nasta nospiež. Gribētu čeka vēl vairāk pazemot, liktu plikam Doma laukumā stāvēt, kaut gan šitais pie pazemojumiem sen vairs nav jāradina.
    http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.leta.lv/eng/photo/preview/1330239B-47DE-35E5-8450-2481406F53A0/&imgrefurl=http://www.ir.lv/2012/11/5/rautakallio-atlaists-no-rigas-dinamo/viedokli&h=262&w=450&sz=18&tbnid=j4mzP6xYf4PubM:&tbnh=115&tbnw=198&zoom=1&usg=__RrXYrryv0psnCd_T32rgAv4KOO8=&docid=HwWZL7AAGfgu0M&itg=1&sa=X&ei=pQOnUqm1MYas4AS4roH4Bw&ved=0CDkQ9QEwAg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 12.12.2013. 00.49

    betijacelmale 22:14 “…Pirmo reizi prezidents uzvedas ne pārāk adekvāti un neatbilstoši savām pilnvarām…”
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    šo konkrētam subjektam varam skaitīt kā otru reizi, pirmā bija pēc ārkārtas vēlēšanām, Bērziņš tad arī stipri vilka laiku, visādus pigorus taisīja, solīja SC veidotu valdību un paralēli vēl Zatlers mērkaķojās iespējamos partnerus sarunās kā Hitlers kapitulantus visādi pazemojot, beigās tas arī paziņoja ka ar viņu koalīcijā būs SC ar tankiem.
    http://www.ir.lv/2011/10/2/raidijums-prezidents-valdibas-veidosanu-var-uzticet-sc
    Bērziņš tad ļoti negribīgi virzīja Dombrovski, atceros, no TV kameras projām ejot plaukšķināja tam kā Bušs VVF pa muguru un teica apmēram tā – ” nu ja tev viņi neklausa tad sadod viņiem tā riktīgi..”
    likās interesanti ka Kājbērziņš Dombrovski cik var noprast drausmīgi aizvainojis arī tagad redzot kameru tāpat aiz neko darīt ar kaulainu roku sit tam pa muguru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 12.12.2013. 01.09

    Tante Sidra. Es biju domājusi, ka pirmo reizi mums ir tāds prezidents, ka tu šausmās sastingsti katru reizi, kad redzi, ka tas tūlīt atkal ko teiks. Ja runājam par to, kuru reizi tas nav izmantojis izdevību paklusēt, tad, pēc manām domām kliedzošākais, stāvot vietā, kur pirms brīža gāja bojā nevainīgi cilvēki, sākt kautko muldēt par masu slepkavību un piepīt tur Satversmes Preambulu… tur vajag stipri izmežģītas smadzenes.
    Vajadzēja rakstīt ” Pirmo reizi mums ir prezidents, kurš uzvedas ne pārāk adekvāti un neatbilstoši savām pilnvarām.”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 12.12.2013. 01.12

    jā Betij, tas ir traki.
    parlamentārā ceļā no tāda vaļā nevaram tikt.
    varbūt uz viņu iespējams ja ne savādāk tad lietu sašūt, sanāks viņam krimināls mētelītis, – ES naudas izsaimniekošana neatbilsošos nolūkos.
    īsti gan nezinu kā to juristi sauc un kā to var formulēt, tāpat nezinu kas to var ierosināt, jo viņš tik daudziem ir palīdzējis.
    komiski ka ar to premjera portfeli viņš arī staigā kā ar kādu maiņas preci pa tirgu, tik sirsnīgā tiešumā ka liekas tas viņam ir kautkas no komunistu laikiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 12.12.2013. 01.23

    Portālā “Mana balss” bija iniciatīva “Par tautas tiesībām prasīt prezidenta atstādināšanu” vai kautkas tamlīdzīgs. Nosaukums bija labs, bet, kad izlasīju piedāvāto likumprojekta redakciju, sapratu, ka nekas gudrs tas nav.
    Nezinu, ko darīt. Kurš tad to krimināllietu ierosinās un kāpēc tad līdz šim neierosināja? Man nebūtu iebildumu.
    Kā domā, cik ilgi cilvēkiem būtu ar plakātiem jāstāv pie Melngalvju nama, lai viņš sāktu domāt, ka ir jāiet pensijā? Kad viņam termiņš beidzas?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 12.12.2013. 01.28

    Betija, Tu jau zini, esmu pret dziedāšanu vai kliegšanu protesta mītiņos, neuzskatu to par efektīvu. mašīnas gan neaicinu dedzināt un Tu jau arī esi pret to.
    johaidī, baigi vēls, – arlabunakti :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 12.12.2013. 01.36

    Labu nakti! :)
    Padomā, vairāk, kā pieci tūkstoši cilvēku nobalsoja “Sastrēgumstundā”, atbildot uz jautājumu: “Vai jūs uzticāties prezidentam premjēra izvēlē?” No tiem 84% atbildēja “nē”. !!!
    Atbildīgs un sevi cienošs prezidents rīt nostātos pie mikrofona un paziņotu par demisiju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 12.12.2013. 07.43

    betijacelmale. TanteSidra. Labrīt! Bērziņu ievēlēja labās Latvijas projektētāji ar SC puiku atbalstu. Kā jums liekas, vai Vienotība ar 3 kandidātu izvirzīšanu gribot negribot nepalīdzēja Bērziņam režisēt šo izrādi, tāpat kā NA vadoņi Parādnieks, Dzintars, Ibragimovs, Iesalnieks ar saviem balsojumiem vai ektravagantiem izteicieniem dod bagātu materiālu Ozoliņa komentāriem? Āboltiņa atsakās no MP amata aizbildinoties, ka viņai trūkst zināšanas ekonomikā, bet izvirza Pabriku, kuram to nav vairāk…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 12.12.2013. 12.36

    TanteSidra&betijacelmale
    Ko variet ņemties? Ja Rumpītis, VVF un Zatļers vēl nav samaksājuši pilnu cenu par saviem noziegumiem pret valsti, varētu arī Bērziņu pieciest. Kāpēc tāda selektīva pieeja?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 12.12.2013. 12.43

    lno
    tāpat kā NA vadoņi Parādnieks, Dzintars, Ibragimovs, Iesalnieks ar saviem balsojumiem vai ektravagantiem

    Vai mūsu valstī viss jau ir sakārtots, puse mūsu deputātu notiesāti un utilizēti, viņu tuvinieki deklasēti un pac esi Zatļeram šorīt rīkli izrāvis, ka uzradusies tāda nepārvarama tieksme atkal izkārnīties uz NA?
    Vai tu, padumjās armijas kauju un politisko mācību teicamniek uzskati, ka visiem latviešiem jāizdara pašnāvība, lai turpmāk neprovocētu morālo kropli, čekas skribentu, Ozoliņu, Maskavu un cilvēces pabiras – nelegāļus?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 11.12.2013. 19.30

Tas viss būtu štrunc – galvenais, ka tauta par būvlietu komandieriem neiespringst,
paši lielākie kumēdiņi gan būtu, ja beigās tak tomēr iedabūtu :P
Gandrīz tādi pat, ja kādu no tiem komuņizma kapitaļizma cēlējiem ieliktu

http://www.apollo.lv/zinas/pielauj-ka-valdibu-aicinas-veidot-kadu-no-bijusajiem-premjeriem/626904

( kas būtu kaut kur pat loģiski – tikpat loģiski, kā hūti – visi tak i vieni otrus, i pareizos vadīšanas gājienus zin )

0
-2
Atbildēt

0

garausiitis 11.12.2013. 19.16

Kā vakar rakstīju – kurš kuru :) :) :) nē , nu zvēru dārza prezidents bija tomēr sakarīgāks …

+9
-4
Atbildēt

0

Una Grinberga 11.12.2013. 18.03

Gatavais cirks:
1) Bērziņa kritēriji premjera amatam mainās ik pa dienām;
2) Visi ministri ir bijuši slikti, bet jauns sastāvs ir vēl sliktāks par iepriekšējiem (tā sānāk netieši izsecinot);
3) Kā var uztaisīt labāku valdību par iepriekšējo, ja ZZS izvirza tādus kandidātus, kuri ir sliktāki par iepriekšējās valdības ministriem?

Lembergs nav īsti pārdomājis, kā tas izskatās no malas… Bērziņš imitē Saeimas krīzi, bet patiesībā tādas nav… Cik izskatās, tad ZZS negrib būt sliktā valdībā, bet ar ZZS labu valdību nevar izveidot!

+9
-1
Atbildēt

3

    inesite15 > Una Grinberga 11.12.2013. 19.30

    Nav gan nekādas krīzes – veiksmesstāsts turpinās

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Una Grinberga 11.12.2013. 21.32

    Bērziņš imitē Saeimas krīzi,
    —————-
    krīzi imitēja Dombrovskis. Tikai kas viņu uz to piespieda?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Una Grinberga 11.12.2013. 23.34

    Nasing spešal!
    Cik izskatās, tad ZZS negrib būt sliktā valdībā, bet ar ZZS labu valdību nevar izveidot!

    Un tas pēc Sprūdža, Ķīļa, Dombrovska, Kozlovska un Matīsa ministrēšanas? Da jebkāda būs laba.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 11.12.2013. 17.42

7. janvāris vismaz man asociējas ar katru gadu pieredzētajiem interfrontes pūliņiem panākt, lai pareizticīgo ziemassvētki ir oficiāli svinama diena.

Vai Bērziņam normālajās darba dienās – sākot ar 2. janvāri – nebūs laika strādāt? Vai varbūt nebūs laika strādāt viņa draudziņiem “Saskaņas centrā”?

+8
0
Atbildēt

0

ilmisimo 11.12.2013. 17.15

Māris Zanders ‏@Maris_Zanders

Zīmīgi, cik ļoti Bērziņa izdarības ap premjera amata kandidātiem apsveic Saskaņas centrs (SC). Sabiedrotais tālredzīgi gatavo augsni
https://twitter.com/Maris_Zanders

+7
0
Atbildēt

0

ilmisimo 11.12.2013. 15.53

Bērziņš izgudrojis savu kalendāru- 15. maijs nu būs 7. janvārī?

+9
0
Atbildēt

2

    peerku > ilmisimo 11.12.2013. 16.07

    Tad šis būs jau trešais prezidents, kas rīko valsts apvērsumu.

    Lai izvairītos no tādas varbūtības, vajadzētu sarīkot referendumu, kurā tautai jāatbild uz jautājumu,- vai Latvijai reprezentablu funkciju veikšanai vajadzīga dārgi izmaksājoša prezidenta institūcija vai pietiek, ka tās tāpat kā līdz šim pilda Premjerministrs un ārlietu ministrs.

    Pie Premjerministra tiktu arī bez prezidenta palīdzības un pat vēl ātrāk.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > ilmisimo 11.12.2013. 19.34

    – vajadzīgi referendumi, ārpuskārtas vēlēšanas un fasona pēc valdības krišanas – lētāk, domā ?
    Caru vajag un bajārus kādus 20 .

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 11.12.2013. 15.36

Kur tad visi bija, ieskaitot pašu Dombrovski, kad viņš atkāpās? Kur tad padomnieku varza? Nevienam nav atbilžu par šī darijuma nosacijumiem. Valdis Briselē, ZZS Latvijā? Jebšu kāds naivi domāja, ka kremlins Nils arī aizies? V ministru saraksts ir vnk lielisks ar lapsu Druvieti (mio iztērēts par pētijumu, atbildīgs neviens..) priekšgalā!

+3
-9
Atbildēt

0

ilmisimo 11.12.2013. 15.25

…..dod laiku līdz 7.janvārim (papild.)
__________________________________

Ja gadienā līdz tam Janukovičs izrādās dabuonams?

+10
-1
Atbildēt

0

Anatolijs K. 11.12.2013. 15.21

Bērziņš izlēma ka Latvijā nevajag premjeru un visādus tur vairākus ministrus. Pats ņems un vadīs to viena ministra Kozlovska kabinetu. Iekšējās lietiņas taču jāsakārto.

+14
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 11.12.2013. 15.05

“Tas ir process, kuram ir vajadzīgs laiks kā labam vīnam, pat Latvijā ražotam, ir jānorūgst,” salīdzināja prezidents.”
Kāds tos pliekanos tekstus viņam raksta? Tiešām Krapāne? Laikam jau pats improvizē. Šausmas!

+15
-3
Atbildēt

1

    Janka, Janic > ievuliitis 11.12.2013. 15.54

    taču nee , uz to viņa nav speejiiga , tie murgi naak no puzes ķeizara , beerziņš ar žurnaalistiem konfliktaa , bet pats ar loģiku nedraudzeejas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Life Quality Managem 11.12.2013. 14.40

Nēesmu Bērziņa fans, bet šoreiz jāpiekrīt viņam. Nav Pabriks īstais, kuram šobrīd jāuzņemas vadīt valdība. Nākamajam Ministru prezidentam, vēl bez visām,jau pieminētajām, makroekonomiskājām zināšanām, būs jāspēj tikt galā ar dažām labām, pusaudžu līmeņa, koalīcijas partneru kaprīzēm, kuras ar ZZS pievienošanos ies tikai vairumā.

+6
-16
Atbildēt

1

    ltvpanorama > Life Quality Managem 11.12.2013. 17.53

    ko nu laid Raini..” neesmu fans..bla bla bla” ..labāk uzreiz pasaki..jā..shēmošana un austrumu biznesa ētika ir mana ierastā vide..

    +10
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 11.12.2013. 14.31

un prezi-dentam berzinam ir zinasanas lai ienemtu savu amatu…pabrikam ir melnaa josta karate sotokan federacijas variantaa.kaa vins to ieguva ir liels noslepums..

+5
-2
Atbildēt

0

Baiba Eglâja 11.12.2013. 14.29

Vai izvirzīt sevi (prez taču tā varētu) nav tikpat stulbi, kā piekrist divreizējai izvirzīšanai? Vai stulbi nav tirgoties, spēlēties ar vārdu valdība? Ka tik vēlāk nav žēl, kā tai dziesmā par gulbi

+2
-5
Atbildēt

1

    peerku > Baiba Eglâja 11.12.2013. 14.32

    Kurš pēc Jūsu domām ir tas, kas spēlējas?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 11.12.2013. 14.27

Visvairāk un visgardāk tagad par Jums(un mani arī, protams) smej “kurmītis”, kuram nemaz nebija daudz jānopūlās šajā portālā IR un arī citos.
Viņš ik pa brīdim iebrida šeit, lai pārliecinātos, ka Jūs paši lieliski veiciet viņa uzdevumu – iznīciniet “kurmīša” saimnieka Lemberga lielāko ienaidnieku Zatleru.
Apmēram tā varētu izskatīties sarakste ar pasta baložu starpniecību starp “kurmīti” un viņa saimnieku Lembergu:
Lembergs – sveiks, “kurmīt”, kas jauns Latvijas portālos?
“kurmītis” – labdien, saimniek, viss pa vecam.
Lembergs – konkrētāk, “kurmi”, konkrētāk?
“kurmītis” – viss, kā mēs planojām, saimniek – stulbā tauta pati noēdīs mūsu ienaidnieku.
Lembergs – vai nevajaga kādu palīdzību?
“kurmītis” – nē, saimniek, šamie paši nes malku ugunskuram un cepina Jūsu nelabvēli.
Lembergs – bet kas notiek Vienotības IRā, kurmi? Ar V vadību ir viss sarunāts, bet mani interesē, vai komentētājiem iet pie dūšas Zatlers, vai nevajag kādu jaunu mērci klāt.
“kurmītis” – neko jaunu nevajaga, saimniek, to pašu veco variet vēl iedot.
Lembergs – kādu?
“kurmītis” – tiem idiotiem garšo “tanki” un “alkatība dzīvokļa jautajumā”.
Lembergs – labi, es piezvanīšu, lai Zatleram tiek piedāvāti pēc iespējas sūdīgāki dzīvokļi un, kad viņš atteiksies, tad uzreiz lai būtu presē ziņa ar virsrakstu ” Alkatības kalngals”.
“kurmītis” – es brīnos, saimniek..
Lembergs – ko Tu brīnies?
“kurmītis” – es brīnos, cik lieli idioti var būt cilvēki – visu izdara mūsu vietā..
Lembergs – mācies, “kurmi”, tā ir mana partijas skola – mēs Padomju laikā cirpām aitas un tagad cērpjam un cirpsim. Pēc gada man būs tāda koalīcija, Šlesers to sauc par “nācijas izlīgumu”, kur mēs izvēlēsimies valsts saimnieku ar lielākām pilnvarām. Tad mani arī beidzot attaisnos un varēšu atgūt naudu. Nu, vai es neesmu gudrs, kurmi?
“kurmītis” – esi jau jau esi, saimniek? Bet nu man jāskrien.
Lembergs – kur?
“kurmītis” – gribu vēl ieskriet IRā un pakacināt tur visus..

+5
-10
Atbildēt

1

    Vineta > raimondsb_mail_lv 11.12.2013. 17.04

    Skumjais Bruņinieks
    iznīciniet “kurmīša” saimnieka Lemberga lielāko ienaidnieku Zatleru.

    Atriebīgs gan tas maitas gabals. Kad rija saslaukas no Lemberga galda, tāpat kā no Zaharjina un Meļņika galdiem, hūte tam bija labs diezgan. Kad Lembim apnika, ka Puķina piesmietā kremļjaģa noslienā galdu un tā dzīres izbeidza, nonāca lielāko naidnieku saraksta priekšgalā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

ievuliitis 11.12.2013. 14.15

“Uz jautājumu, kurus ministrus prezidents vēlētos redzēt jaunajā valdībā, Bērziņš atbildēja, ka vienīgais ministrs ir pašreizējais iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis.”

http://www.apollo.lv/zinas/prezidents-izvairigs-komentaros-par-pabriku-
gatavs-pats-nosaukt-premjera-kandidatu/626835

Zeme, atveries! Tātad Kozlovskis mums ir labākais ministrs? !!!
Pēc 16.marta skandāla Kozlovskis solīja izstrādāt regulējumu, lai divu konfrontējošu spēku politiskās aktivitātes nedrīkstētu atrasties vienuviet un vienā laikā. Piketam pie Rīgas Domes ar prasību par Ušakova atkāpšanos uzreiz pretīm tika saorganizēts pikets Ušakova aizstāvībai. Vēl nav priekšlikums.
Pēc Zolitūdes MAXimas traģiskā gadījumā, sāka strādāt pilsētas būvju kontroles dienesti. Kozlovskis savukārt gaida, kad konfrontējošie spēki kārtīgi izplūcās un tad tikai atcerēsies, ko solīja?
Vai kāds žurnālists viņam nevar atgādināt solīto, pie viena arī prezidentam. Kaut gan prezidentam tieši tāda notikumu virzība būtu pat vēlama. Sen tam nav bijis iemesla aicināt sabiedrību uz izlīgumu. :(

+15
-5
Atbildēt

1

    Vineta > ievuliitis 11.12.2013. 16.24

    betijacelmale
    Zeme, atveries! Tātad Kozlovskis mums ir labākais ministrs? !!!

    Vai dubultmorāle?
    Pēc 16. marta, kad padumjā miļicija, pildot fašistu mērgļa, Korena, rīkojumus, traucēja latviešiem nozīmīgā piemiņas pasākuma norisi, pēcpusdienas, Kozlovskis ir 100% atkarīgā, čekas piesmietā premļjaka atbildība.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

piziks 11.12.2013. 14.14

Pavisam svaigu viedokli paudis “The economist” apskatnieks Edvards Lūkass, — nez, kādēļ Lūkasa latviešu etalondraugs Pauls Raudseps klusē pat IR slejās?

http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/lukas-russkie-v-latvii-dolzhny-zanimat-vazhnye-dolzhnosti.d?id=43889370

+3
-1
Atbildēt

3

    piziks > piziks 11.12.2013. 14.50

    http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/lukas-russkie-v-latvii-dolzhny-zanimat-vazhnye-dolzhnosti.d?id=43889370

    Kāpēc IR un Pauls Raudseps, Aivars Ozoliņš, uz Lūkasu atsaucoties, nepiedāvā kādu integrējamo vienvalodīgo kandidātu?

    NellijaL. varētu izcelties ar krievu.lv sievietes alternatīvu, piem., Annas Strojas izvirzīšanu.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > piziks 11.12.2013. 18.06

    Man šķiet, Lūkasa draugs ir ne tikai Raudseps, bet arī Pabriks.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > piziks 11.12.2013. 21.27

    Lūkasam neviens nav pateicis, ka lielākā daļa no Latvijā dzīvojošajiem krieviem ir okupācijas laikā nelikumīgi savestie kolonisti. Vai tiešām Latvijai nav ārlietu ministra?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 11.12.2013. 14.04

Vienīgais par ko Bērziņam ir sajēga – kā izkrāpt Eiropas naudu un uzcelt sev fazendu.

+15
-2
Atbildēt

8

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 11.12.2013. 14.21

    Allaž sajūsminos par ļaudīm, kas daudz zina par čeku un pidariem. Man diemžēl – ņe dono. :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Timurs Čuntonovs 11.12.2013. 14.35

    Jā, un kurš nekad nepalaidīs garām uzliet samazgas premjeram.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 11.12.2013. 15.04

    Generalim Patonam, – man pietiek ar to, ka zinu – visas blusas var iznīcināt ar Dihlofosu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Timurs Čuntonovs 11.12.2013. 15.47

    hombros
    Mierīgi, tikai tad arī blusaino sabiedrībā nevajag vairs uzturēties, jo savādāk nekad netiksi vaļā. No Bet turies pa gabalu, jo tās ir baigi lecīgas.
    Pamēģini nēsāt blusu siksniņu. Manam sunim vasarā tā palīdzēja

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > Timurs Čuntonovs 11.12.2013. 16.30

    hombros
    Vienīgais par ko Bērziņam ir sajēga – kā izkrāpt Eiropas naudu un uzcelt sev fazendu.

    Cik nozaga Bērziņš un cik miljardus mums izmaksās čekas piesmietā premļjaka parādu atkarība? Ko vēl bez AB, PV, LM, UA un Zolitūdes traģēdijas, čeka un tās pakalpiņš mums gatavo?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > Timurs Čuntonovs 11.12.2013. 16.36

    hombros
    Allaž sajūsminos par ļaudīm, kas daudz zina par čeku un pidariem. Man diemžēl – ņe dono. :)

    Tas ir nožēlojami, ka esi mūsu bīstamai pasaulei tik nesagatavots. Tā var gadīties, ka čekisti izdupsēs un vēl būsi tiem līdz mūža galam parādā. Pavaicā voldiņiem!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Timurs Čuntonovs 12.12.2013. 14.46

    Generalisimuss Paton, bērniņ! – Ja gribi par šīm tēmām parunāt, tev tuvāki būs Maskavas – Ķīnas savienības biedri. Es nejūtos kompetents diskutēt ar tevi tavā līmenī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Timurs Čuntonovs 12.12.2013. 15.28

    hombros
    Allaž sajūsminos par ļaudīm, kas daudz zina par Maskavas – Ķīnas savienību. Man diemžēl – ņe dono. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

peerku 11.12.2013. 13.40

Izsekot visām “pērlēm”, kas nāk no prezidenta kancelejas, un atrast tajās loģiku ir bezcerīgi.

Tādēļ es vārds vārdā varu atkārtot Egila Krutova aicinājumu Valsts prezidentam, kas nopublicēts IR(ā).
http://www.ir.lv/blogi/politika/aicinajums-valsts-prezidentam

+11
-1
Atbildēt

0

Ansis 11.12.2013. 13.29

Hm?
Kapēc tad tika “neoficiāli” uzrunāti Piebalgs un Āboltiņa. Ja nu Piebalgam kādreiz finanšu ministra amatā un skumji noskatoties Krievijas krīzē un vietejo banku bankrotā, iespejams, ka sāka rasties kaut kādas empīriskas zināšanas par makroekonomiku, tad par Āboltiņu pat tādu zināšanu līmeni grūti samanīt.
Vai tomēr valdības vadītājam nav svarīgāk būt labam vadītājam, kas to valdības ministru baru spēj noturēt kaut kādos rāmjos? Makroekonomiku valdībā lai skaidro finanšu ministrs!

+17
-1
Atbildēt

2

    austrisv > Ansis 11.12.2013. 14.34

    Labi novērots, jo patiesi, šo varētu pajautāt Bērziņam? interesanti, ko viņš teiktu, kāpēc Ābltiņu un Piebalgu gribēja izvirzīt, bet pabrikam ilgi meklēja uti azotē?
    Pabriks Bērziņam jau sen nepatīk, it seviški pēc 18. novembra un tā izgāšanās ar divu krievu skolu direktorēm, jau nu noteikti Bērizņam nepatika. Tāpēc arī Pabriks neder, jo “spēlē” gudri.
    Man vakar TV patika Pabriks un redzamā ironija, jo viņš jau zina, ka Bērziņam viņš nepatīk!

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Ansis 11.12.2013. 19.50

    “Edgars Avotiņš Hm?
    ……….. par Āboltiņu pat tādu zināšanu līmeni grūti samanīt.”

    Kāpē, kāpē …
    – Var pablefot …vai pazondēt arī … vai ieņirgt bārdā …

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 11.12.2013. 13.19

Pilnīgakais sviests.
Vecuma marazms progresē, vecais komunists iedomājas, ka dzīvo PSRS un ir partkoma pirmais sekretārs. Un kas būs pēc vēlēšanām, var tikai iedomāties, nekas labāks noteikti nebūs, ja Lembergs ar savu ZZS un “prezidentu” jau tagad grib diktēt noteikumus..

+17
-3
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 11.12.2013. 13.27

    ———
    “Labi ir tur, kur mēs neesam.”
    Šeitan vēl nav amerika – tas PaulimR. u.c. iz austrumkratiešu desanta baigo cemmi rad…
    Laiks uzdziedāt!

    This Is Not America
    http://www.youtube.com/watch?v=MJRF8xGzvj4

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ligakalnina 11.12.2013. 17.58

    Ukrainā šodiena saka ” Банду Геть ! ” ..manuprāt mūsu vecais komuņaga nupat jau sāk ierindoties vienā bildē ar Janukoviču , Lukašenko un kooperatīva ” ozero ” līderi..tā mēs nonāksim līdz savam ” maidanam” ja nespēsim tikt vaļā no austrumu pārvaldības tikumiem civilizētiem paņēmieniem! es ierosinu bērziņu malku!..Kājiņas atdot tautai un Latvijai kārtīgu Prezidentu!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Alise 11.12.2013. 12.46

Nu pasakot, ka Pabrikam ir nepietiekama sajēga par ekonomiskiem jautājumiem, Bērziņš ir sevi gandrīz vai stūrī iedzinis. Kuru tad viņš atradīs tagad ar baigām makroekonomiskām zināšanām? Politiķu vidū tādu ir maz.

Te nekādi uzņēmumu vadītāji nederēs, jo tiem parasti ar makroekonomiskām lietām ir pašvaki, tāpat kā ar redzējumu kopumā uz lietām no dažādu sabiedrības grupu un slāņu skatpunktiem, jo uzņēmumu vadītāji ir pieraduši strādāt viena saimnieka interesēs, savukārt uzņēmēji ir spējīgi strādāt tikai naudas pelnīšanas interesēs, viņi visi neprot samērot dažādu sabiedrības grupu intereses. Tādēļ visādi uzņēmēji un uzņēmumu direktori no valsts politikas ir jātur pa gabalu.

+16
-6
Atbildēt

6

    Ilgonis > Alise 11.12.2013. 12.59

    Varbūt Kājiņbērziņam labi noderēs kāds ar Viļņas augstākās partijskolas izglītību?…

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Alise 11.12.2013. 13.10

    Viņam derētu, bet mums neder.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Alise 11.12.2013. 14.26

    …savukārt uzņēmēji ir spējīgi strādāt tikai naudas pelnīšanas interesēs, ——————–
    Un interesanti, kādi tad ir LV mērķi, ja ne labklājība, kas paģēr naudu un valsts drošība šo naudu pelnīt un tērēt? Nauda arī ir tā mēraukla ar kuru citi vērtē jūsu darbu. Krāpnieki protams ir visur. Lai nesanāk mūžīgā činkstēšana, ka neviens nav labs un nesaprot visu intereses.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > Alise 11.12.2013. 14.30

    Bet, priekš kam tad ekonomistu klubiņā sēž brālis Bondars un ilgi jau sēž un gaida, manuprāt?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Alise 11.12.2013. 17.09

    Tādēļ visādi uzņēmēji un uzņēmumu direktori no valsts politikas ir jātur pa gabalu.
    ===========
    Tieši tā! Politikā jābūt cilvēkiem, kas nodarbojas ar sabiedrisko labumu visu savu mūžu, nevis savas kabatas patrioti – uzņēmēji.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Alise 11.12.2013. 17.11

    Un interesanti, kādi tad ir LV mērķi, ja ne labklājība, kas paģēr naudu
    =============
    Labklājība visiem, nevis tikai darba devējiem, baņķieriem un miljonāriem.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 11.12.2013. 12.45

Interesants aplis – NA atbalstīšot Pabriku, ja viņu virzīs prezidents, bet šis nevirza, jo bez citām vainām arī… pietrūkstot balsu. Ko gan varētu nozīmēt tik gracioza saspēle starp plikvēderiem un Kājbērziņu? Un kā tur bija tas uzmundrinošais teiciens, vai tikai ne – zēni, sen neesat sisti?

+14
-10
Atbildēt

6

    Alise > Aivars Krauklis 11.12.2013. 12.51

    Šī gan būs demagoģija, jo Bērziņa nostāja, kā izriet no raksta, ir šāda:

    “Valsts prezidents neatbalsta tādu pieeju kandidāta izvēlē, kas tiek pakārtota vienīgi nosacījumam, lai partiju izvirzītajam kandidātam izdotos iegūt vairākuma atbalstu parlamentā.”

    Tātad Pabrikam ir vairākums saeimā nodrošināts. Tas, ka jums nepatīk NA, nav pamats izplatīt visādas propagandistiskas muļķības, jo NA pateica, ka atbalstīs Pabriku. Un kā gan var atbalstīt Pabriku bez nosacījuma, ka Bērziņš viņu izvirza?!

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 11.12.2013. 13.14

    r-r – Demagoģijā man nekaitētu ņemt privātstundas. Tad prastu izlikties nezinām, ka jau no rīta izskanēja ziņa – Vienotībai vairs nepietiekot balsu, jo NA balsos par Pabrika valdību tikai PĒC TAM un JA Pabriku virzīs vīrs no „Kājiņām”. Satversmes burts it kā ievērots, bet gars izvarots spoži. Līdz šim partijas vienojās par koalīciju un kārtējais VP nosauca kārtējo MP, nu iet vaļā jauninājumi ZZS garā ar NA atbalstu, SC tribīnēs aplaudējot.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > Aivars Krauklis 11.12.2013. 13.30

    J.Biotops
    r-r – Demagoģijā man nekaitētu ņemt privātstundas.

    Līdz kurmītim vēl augt un augt, bet centība un, galvenais revolūcionārā pārliecība, dara brīnumus.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Aivars Krauklis 11.12.2013. 13.32

    Biotops gribētu, lai visi atbalsta visus pat bez to likumiskas izvirzīšanas no birjozkina puses.
    plkst. 9:00 partija x atbalsta kandidātu a, plkst. 9:20 partija x atbalsta kandidātu b, plkst. 9:38 partija x atbalsta kandidātu c?
    Patiesībā tā visa ir spekulācija ar atbalstu pirms nominēšanas, jo, ja nu izvirza citu, piemēram tik pat labu, tad jau sanāks lauzt solījumu atbalstīt to iepriekšējo. Varbūt biotopam tāda politiskā kultūra liekas pareiza, bet man gan tā nešķiet.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Aivars Krauklis 11.12.2013. 14.28

    Biotop, bet es šo pašu teicu jau vakar, jo Pabriku atbalsta tikai 40 deputāti.
    Izskatās, ka skaidrību redzēsim drīz, pavisam drīz. trakākais, ja jaunais premjers aizvilktu mūs pie Eirāzijas savienību, ko tagad tik straujos tempos vēlas darīt blakus valsts. dzīvosim redzēsim.
    Ar Ukrainu jau neies tik viegli.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Aivars Krauklis 11.12.2013. 17.07

    Bet, ja baidies no Eirāzijas, tad par MP jāvirza Raivi Dzintaru, nevis Pabriku, kurš atdeva krieviem Abreni un sazin ko vēl atdos nākotnē.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 11.12.2013. 12.41

Prezidents ir uzņēmies visu atbildību par Valsts virzību nākotnē. Izskatās, ka šos no gaisa pagrābtos “kandidātus” būs grūti iesmērēt. Bērziņš izskatās nikns! Un labi vien ir. Varas krīze ir kolosāla. Izmisušu ierēdņu un politikāņu bezspēcīgā rosīšanās. Nedod Dievs, sile aizpeldēs pie kāda cita….Paldies protams V par taupības pasākumiem, Banķieri ir sajūsmā. Paldies par “lielisko” nodokļu sistēmu, kas ļauj bagātajiem vairot sevu bagātību un pārējiem aizbraukt. Mans kandidāts būtu Zaķis, kas lieliski ir pierādijis Vienotības vērtības un filozofiju! Ja nopietni, tad vēlēšanu sistēmas maiņa būtu galvenais, kas prasās pa tiešām. Un pašreizējiem kalpiem -marš mājās.

+4
-24
Atbildēt

9

    ilmisimo > Ligiña Doniña 11.12.2013. 12.48

    IvarsA Prezidents ir uzņēmies visu atbildību par Valsts virzību nākotnē.
    +++++++++++++++++
    un;

    Saskaņojis ar Centru.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ligiña Doniña 11.12.2013. 13.07

    Nē, sākumā saskaņojis, tad uzņēmies.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 11.12.2013. 13.09

    Ārkārtas vēlēšanas un tad paskatīsimies, kas ko ar ko ir saskaņojis. SC nebūs pie varas un nav tam gatavi, aizmirsti!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Alise > Ligiña Doniña 11.12.2013. 13.12

    Kam vajadzīgas ārkārtas vēlēšanas, ja mazāk kā pēc gada ir regulārās vēlēšanas?!

    Un kā jūs tās ārkārtas vēlēšanas domājat panākt?

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ligiña Doniña 11.12.2013. 14.25

    Ivar, es gan tik droši neteiktu, ka Sc ir zaudējis cerību. vakar agēšins niknumā paziņoja, ka čuriku valdībai nebūt, bet gan būt, laikam urlu valdībai kopā ar vecajiem komunistiem, kuru it kā vadīšot Dūklavs.
    Cik dzirdēts, tad Dūklavs jau pirms Dombrovska demisijas viesojoties pie Bērziņa , pateicis tam ŅĒ”

    Kāpēc atkal tādas cerība sno SC puses.
    gan jau būs lielais makroekonomikas zinātājs: Bondars, ja jau Bērziņš tagad liek saprast ko īsti ir iecerējis.
    Bet, paskatīsimies, kas to Bondaru atbalstīs? Lūk, tas būs galvenais indikators.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ligiña Doniña 11.12.2013. 17.03

    Kur ta Bondars smēlies makroekonomikas zināšanas?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ligiña Doniña 11.12.2013. 17.22

    Vienīgi Solvita tagad varētu to Bērziņa apvērsumu pārtraukt, ja pati valsts labā dotos uz premjera krēslu. Taču labāk nekā Bērziņa bezpartejiskais un makroekonomikas gurū Venszinkas”, ko tā gaida SC iespējamā urliskā valdība.
    Normund, apskaties Bondara CV

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    nefratete > Ligiña Doniña 11.12.2013. 20.25

    Bondars? Jūs ņirgājaties? Tas Bondars, kurš pirms pašvaldības vēlēšanām nedēļu nespēja izdomāt “kam lai sēžu kamanās” ?

    Ja viņam par kaut ko ir zināšanas, tad tas ir par gozēšanos uz glancētu žurnālu vākiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Ligiña Doniña 11.12.2013. 23.26

    Unabomberz
    Tas Bondars, kurš pirms pašvaldības vēlēšanām nedēļu nespēja izdomāt “kam lai sēžu kamanās” ?

    Bondars atteica kremļjaģām, ZRP.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 11.12.2013. 12.35

toties biedra brigmaņa rekomendeetajam viiram ir visas priekšrociibas /http://www.deputatiuzdelnas.lv/deputati/janis-reirs.html?tab=4

+6
-1
Atbildēt

0

silvija_vitina 11.12.2013. 12.31

Man personīgi derdzas, ka “prezidents”, kuram NAV NEVIENAS no darba pienākumu pildīšanai nepieciešamajām kompetencēm, var atļauties norādīt uz profesionālajām nepilnībām citai personai.

Pozitīvais moments visā ir tikai viens. Jo ilgāka muļļāšanās, jo īsāks “atlikušais sroks”.

+51
-2
Atbildēt

7

    andris902 > silvija_vitina 11.12.2013. 12.39

    …izskatās, ka tā muļļāšanās ir prezidenta lomas tēlotāja vienīgais saprātīgais atkāpšanās ceļš….kamēr jaunā valdība nav sastādīta, darbojas vecā un to arī onka ir apjēdzis – nevar tak pēc tādas izgāšanās lūgties V.Dombrovski, lai tas turpina MP darbu…
    …nu jau atkāpies no sava augstprātīgā toņa, ka tikai viņš meklēs MP kandidātu – tagad sagaidot no partijām, lai tās meklē un piemeklē….
    …domāju, ka vairs nav kur steigties, jo sagrābstot jaunus ministrus – faktiski tiks apturēts valdības darbs, jo tiem tak arī būs vajadzīgs iesildīšanās laiks….

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 11.12.2013. 12.56

    arī man šķiet, ka demisionējusi, bet faktiski strādājoša valdība ir labāk, par svaigi ceptu pīrāgu no apšaubāmas izcelsmes izejvielām.

    Lai arī man nav objektīvu iebildumu pret Pabriku, viņa kabineta aprises (ja tās, protams, ir VIŅA kabineta aprises) man vakar uzdzina drebuļus. gerhardi, duklavi, druvietes… deja vu sajūta, bet ar nepatīkamu piegaršu.

    no otras puses, ja Vienotība ir piedāvājusies pat Magonim, tad man jautājums, a kāpēc ne Loginovam? Tikpat adekvāts personāžs. varbūt pat ar lielāku līderismu. ironija, protams. Taču situācija neizgaismojas diez ko labi. Katrā ziņā, jācer, ka šis iestudētais farss tiek izpildīts ar kādu dziļāku kontekstu, un šaha partijā uzvarēs baltie.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > silvija_vitina 11.12.2013. 13.10

    traductrice
    ja Vienotība ir piedāvājusies pat Magonim, tad man jautājums, a kāpēc ne Loginovam?

    Prasi čekai, kāpēc tā Vienotībai ir piedāvājusi Magoni bet ne Loginovu?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > silvija_vitina 11.12.2013. 13.46

    …traductrice….beidz!….arī Tu ņem nopietni Panorāmas izplatīto 1.aprīļa joku ziņu?…Tu taču saproti, ka “sabiedriskā” TV uzķērās kārtējām baumām – stulbi, ka sab.medijā strādā tik aprobežoti indivīdi, kuri ar mieru palaist ēterā absolūtu muļķību valstij tik svarīgā brīdī….varbūt Elksnei tāds uzdevums – degradēt sab.TV ziņu raidījumu, lai sabiedrība to neuztvertu nopietni un zaudētu ticību jebkurai pasniegtai ziņai…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 11.12.2013. 16.59

    Jā, tiesa, atceros kā sabiedriskajā tv tika izplatītas jenotu pasviestas baumas par čečenu finansējumu Visu Latvijai.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 11.12.2013. 17.01

    jācer, ka šis iestudētais farss tiek izpildīts ar kādu dziļāku kontekstu, un šaha partijā uzvarēs baltie.
    ===========
    Tas ir reisisms!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    marchaeva > silvija_vitina 11.12.2013. 18.28

    Nu viņam ir vairākas – atbalsts no Vienotās Krievijas filiāles Latvijā, un no ZZS kom.sekretāra.
    Tam līdzi nāk informatīvas saziņas līdzekļu atbalsts – jo dzīvojām pērkamu saziņas līdzekļu telpā.
    Nu un rezultāts uz sejas – pat pilnīgs lūzeris un arī kompartijas seks, sorry, vēl nav izmests no valstiski svarīga reprezentācijas amata.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

andris902 11.12.2013. 12.28

……kāda velna pēc mums vajadzīgs prezidents, kurš komunicē ar sabiedrību tikai nosūtot e-pasta vēstules, ierakstot paziņojumus Twitterkontā un citos elektroniskajos medijos, izplatot preses relīzes….
…varbūt mums slēpj un prezidents nemaz valstī neatrodas, viņa vispār nav – ir tikai dublieris, kurš ļoti slikti spēlē savu lomu….
…hologramma…

+24
-3
Atbildēt

8

    Alise > andris902 11.12.2013. 12.40

    Man gan izskatās, ka prezidents komunicē nevis caur elektroniskajiem saziņas līdzekļiem, bet caur Brigmani. Atver kuru portālu kurā dienā gribi, visur visu laiku no Brigmaņa aktuālākie komentāri par valdības veidošanas procesu.

    +28
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > andris902 11.12.2013. 12.43

    Būs aizbraucis noskaidrot vai savulaik runājis par Tadžikistānu, Turkestānu vai Turkmenistānu…

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 11.12.2013. 12.50

    …Robert….tā gan īsti nebūs – pirmais prezidenta lomas tēlotāja domas tulkoja Ušakovs, vakar to darīja Dzintars, Brigmanis arī pieteicies….tāds interpretētāju pulciņš uzradies….un esi pārliecināts, ka rakstiskos paziņojumus sagatavo pats prezidents?…. :)
    …kāds var pateikt, kāda šo gadu laikā ir bijusi prezidenta Bērziņa pievienotā vērtība Latvijai?….

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    Alise > andris902 11.12.2013. 12.54

    Nu un kādā sakarā pieminat tajā personu sarakstā Dzintaru? Dzintars korekti pēc tikšanās pateica, ka no Bērziņa maz ko varēja saprast, tikai tik daudz, ka Pabriku viņs, visticamāk, nevirzīs un izskatot laikam citas kandidatūras. Un viss. Bet Brigmanis katru dienu visu komentē no A līdz Z.

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    peerku > andris902 11.12.2013. 13.31

    > zanE

    Jums tiešām ir ilūzijas, ka prezidents nosūta e-pasta vēstules un ieraksta paziņojumus Twitterkontā?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 11.12.2013. 14.01

    …DD1….oi, nē!…par šito prezidenta beņķa aizpildītāju – man nav nekādu ilūziju….
    …varu atkārtot vēlreiz – beidzot ir jālikvidē prezidenta institūcija kā nelietderīga un pat – kaitīga….
    …Bērziņš ar savu bezdarbību ir radījis nestabilitāti valstī – viņš nav izmantojis prezidentam dotās pilnvaras – sasaukt ārkārtas sēdi un runāt ar valdību, kā to darīja Zatlers valstij svarīgā brīdī un “nomierinājis” buntavniekus, kuriem bija vēlme uz populistiskiem izlēcieniem – nerēķinoties ar valsti…viņš pat nav apjēdzis, kādas ir viņa pilnvaras – līdz ar to varu teikt – Bērziņa atrašanās prezidenta amatā ir kaitīga mūsu valstij…

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 11.12.2013. 15.23

    Nu ja par kaitēšanu valstij (un tautai), varētu veselu jenotu sarakstu izvilkt.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 11.12.2013. 21.33

    beidzot ir jālikvidē prezidenta institūcija kā nelietderīga un pat – kaitīga…
    _______________________________
    Oi, oi, ja nepatiks kārtējais MP, tad likvidēsim MK? Ja nepatiks Satversmes tiesas priekšsēdētājs, likvidēsim Satversmes tiesu, ja nepatiks Rīgtas domes priekšsēdētājs, likvidēsim Rīgu???
    Vajag ievēlēt kārtīgus cilvēkus amatos, nevis runāt vēl lielāku stulbumu kā birjozkins!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 11.12.2013. 12.07

Vai atgriezušies partkoma rajonu sekretāru laiki – Rīgā pie šprices moskovīts ušaks un zaglis, komjaunietis ameriks, Ventspilī sekretārs hūte, bet no Saeimas trībīnes ņemās vecais komunists brigamanis, kam laikam ir tiešā drāts ar tādu pašu sovoku – prezi kājiņu…..Murgaini ! 12.Saeimas vēlēšanas var būt ļoti svarīgas !

+56
-2
Atbildēt

4

    raimondsb_mail_lv > lebronj2356 11.12.2013. 12.14

    to Krix
    ” Vai atgriezušies partkoma rajonu sekretāru laiki – Rīgā pie šprices moskovīts ušaks un zaglis, komjaunietis ameriks, Ventspilī sekretārs hūte, ”

    Vajaga sākt pierast pie šīs domas – labie Zatlerlaiki nu ir beigušies..
    Palīksmojāt divus gadus un pietiek, tagad atpakaļ pie Saimnieka. Un lai es te vaimanas nedzirdētu…

    +3
    -21
    Atbildēt

    0

    janis17 > lebronj2356 11.12.2013. 12.23

    12.Saeimas vēlēšanas var būt ļoti svarīgas ! ________________________________________
    Nevis “ļoti svarīgas”, bet kārtējo reizi IZŠĶIROŠAS. Šoreiz apdraudējums ir labāk maskēts zem sudraba un baltiem zirgiem.
    Jaunu krievu imigrantu piesaistīšanu zem “ekonomikas uzplaukuma”karoga organizē pat dažas “latviskās” partijas.
    Cilvēku izpratne par lietām un to kārtību izskatās bēdīgi…

    +22
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > lebronj2356 11.12.2013. 14.20

    Krix, aizmirsi veselu rindu komjauniešu no Vienotības. Komuņagas vēl ne dienu nav izlaiduši vadības grožus no rokām kopš 1991.gada.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Egitazz > lebronj2356 11.12.2013. 19.49

    cita lieta “pareizas” bijušas komunistes Ēlerte un Vaidere:)))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

maija_ancite 11.12.2013. 12.00

Ko gan Latvijas oligarhi iesāktu bez ZZS? Tagad arī Karginam un Krasovickim ir cerība ka, pateicoties ZZS ministrei Straujumas k-dzei, tiesvedība pret viņiem var tikt izbeigta un par izsaimniekotās Parex bankas glābšanu būs jāsamaksā mums, nodokļu maksātājiem.

+22
-4
Atbildēt

10

    Vineta > maija_ancite 11.12.2013. 12.10

    Jānis
    Ko gan Latvijas oligarhi iesāktu bez ZZS?

    Ko gan Zaharjins un Ļipman iesāktu bez ZZS, kas ļautu tiem izvazāt LM aktīvus un čakarēt valsti? Kā čekisti bez Brigmaņa būtu dabūjuši Fraivalda parakstu uz Maskavā sastādītā līguma ar “CAF”? Vai tad bez Lemberga būtu uzsākts karš pret NA, kura darbības laikā sabruka Maxima?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > maija_ancite 11.12.2013. 12.37

    Jāni, vai atkal ko esmu palaidis garām?!

    1) Kāds Straujumai sakars ar ZZS?
    2) kāds Straujumai sakars ar tiesvedību pret KK?

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    maija_ancite > maija_ancite 11.12.2013. 12.49

    Vai tad Straujuma nav no ZZS? Vai tad viņa, laikā kad aizvietoja Dombrovski tā prombūtnē, neuzlika rezolūciju par tiesvedības pārskatīšanu pret šiem abiem zeļļiem, kuri nogremdēja Parex? Pavļuts to atteica, bet viņa novizēja. Tad jau TV žurnālisti melo, vai arī Jūs neskatāties TV.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > maija_ancite 11.12.2013. 13.09

    Par rezolūcijām saistībā ar tiesvedību nezinu, jāpapēta, tādēļ neko neapgalvošu šobrīd.

    Bet no kura laika Straujuma ir no ZZS? Kur jūs to izrakāt? tad jau pat sanāk, ka ZZS bija koalīcijā visu laiku? Un kādēļ tad jaunajā MK sarakstā Straujuma nav atstāta, bet Dūklavs ielikts kā zemkopības ministrs?

    Vakardienas LTV un Delfi ziņa (tur gan nez kādēļ Kultūras ministre piemirsta) – http://www.delfi.lv/news/national/politics/zinams-toposas-valdibas-provizoriskais-sastavs-premjeru-aizvien-mekle.d?id=43888820:

    “Kamēr premjera kandidāts vēl tiek meklēts, kuluāros jau tapis potenciālais valdības sastāvs, gadījuma, ja premjers būs “Vienotībai”. Ar šo sarakstu šodien iepazīstināts arī Valsts prezidents:

    ārlietu ministrs – Edgars Rinkēvičs (RP);
    iekšlietu ministrs – Rihards Kozlovskis (RP);
    izglītības un zinātnes ministre – Ina Druviete (“Vienotība”);
    satiksmes ministrs – Anrijs Matīss (neatkarīgie deputāti/”Vienotība”);
    ekonomikas ministrs – Kaspars Gerhards (VL-TB/LNNK);
    zemkopības ministrs – Jānis Dūklavs (ZZS);
    VARAM – Māris Kučinskis (ZZS);
    tieslietu ministre – Baiba Broka (VL-TB/LNNK);
    finanšu ministrs – Jānis Reirs (“Vienotība”);
    labklājības ministrs – ZZS;
    veselības ministrs – RP;
    aizsardzības ministrs – “Vienotība”.”

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    maija_ancite > maija_ancite 11.12.2013. 14.01

    Loģiski. Opozīcija ir opozīcija un ministru vietas tiem nepiešķir. Es tikai nevaru atcerēties kurā TV pārraidē tas izskanēja, vai tas bija “deFacto”, vai “Nekā personīga”. Tam gan es neticu ka šī rezolūcija uz Grūbes k-ga iesnieguma par Ravertas tiesvedību pret KK izbeigšanu, lai šo lietu pārskatītu, it kā tikusi uzlikta nejauši, jo iesniegums esot bijis kopējā kaudzē. Tā varu atļauties kļūdīties es, ievietojot Straujumu ZZS sarakstā, bet ne galvenās valsts amatpersonas un pēc tam ar nevainīgu sejas izteiksmi pateikt TV žurnālistam ka tas gadījās nejauši. Te taču runa iet par desmitiem milijonu valsts naudas. Tā lūk ir slavenā politiskā atbildība mūsu zemē. Daudzām vēlētām amatpersonām arī 54 izdzēstas dzīvības šeit tāds sīkums vien ir, kaut tieši viņas varēja to novērst un faktiski tikai viņas, ja būtu rīkojušas atbildīgi un ar saprātu. Dombrovskis, kā savulaik Jēzus, uzņēmās visus viņu grēkus un vienīgais atkāpās no amata.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > maija_ancite 11.12.2013. 14.18

    izglītības un zinātnes ministre – Ina Druviete (“Vienotība”);
    satiksmes ministrs – Anrijs Matīss (neatkarīgie deputāti/”Vienotība”);
    ekonomikas ministrs – Kaspars Gerhards (VL-TB/LNNK);
    VARAM – Māris Kučinskis (ZZS);
    tieslietu ministre – Baiba Broka (VL-TB/LNNK);
    finanšu ministrs – Jānis Reirs (“Vienotība”);
    ======================
    Ārprāts!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > maija_ancite 11.12.2013. 14.39

    Normund, kāpēc Vājprāts. tu tak tikko teici, ka fano par NA! Tad taču viss kārtībā, jo dažas ministrijas būs drošās rokās.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > maija_ancite 11.12.2013. 15.18

    Es nefanoju par NA, bet gan par VL! Viens no iemesliem, kāpēc vēlētāji aizsūtīja pa skuju taku TB/LNNK, bija Gerhards. RD vēlēšanās Broku svītroju. Šādu MK varētu saukt par atgriešanos pagātnē. Ja NA atbalstīs šādu MK, tad nafig tādu NA.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > maija_ancite 11.12.2013. 16.24

    Normund, tad patiešām Tev piekrītu, jo es arī domāju, ka gerhards ir kaut kas traks, ka trakāk vairs būt nevar! Interesanti, kas notiks EM, ja tiešām gerhards ieņems šo amatu? jauna snepatikšanas…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > maija_ancite 11.12.2013. 19.18

    Vienreiz Bet var piekrist. Komjaunieti Gerhardu vispār pie valsts lietām nedrīkst laist. Fantastiski ministri nāk no NA – Bērziņš, Gerhards. Varbūt vēl komunistu Tabūnu no miskastes izvilksiet un jobeli duri? Izskatās, ka VL ir nosprāguši TB/LNNK saindētajā vidē.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 11.12.2013. 11.54

kāpēc šādu paziņojumu sniedz Brigmanis? Viņš ir valdības veidošanas procesa atslēga?

+34
-3
Atbildēt

1

    Janka, Janic > silvija_vitina 11.12.2013. 12.20

    ar viņa muti runaa puzes ķeizars, tam visur savs vaards sakaams

    +33
    -3
    Atbildēt

    0

ievuliitis 11.12.2013. 11.51

“Brigmanis: Jaungada uzrunu iedzīvotājiem teiks Dombrovskis ”

Cik tas cēli no Brigmana puses!
Paldies, Brigmana kungs, ka atļāvāt labākajam pēcatmodas premjeram sveikt tautu Jaungadā. Vai varētu palūgt, lai arī Ziemassvētkos?

+47
-3
Atbildēt

10

    Ilgonis > ievuliitis 11.12.2013. 12.16

    Svētku gadījumos, kad prezidents ieņem vietu TV ekrānā, mūsu ģimene televizoru izslēdz. Tajā laikā paceļam šampanieša glāzes un apmīļojam savus tuvākos bez Andra Bērziņa klātbūtnes.

    +33
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 11.12.2013. 12.25

    Re, cik mums līdzīgi:)
    Ceru, ka kads paziņos reiz Bērziņam, cik mājsaimniecībās tiek izslēgti TV aparāti, vai cik tiek pārslēgti uz citiem kanāliem, kad viņš parādās ekrānā un taisās sākt runu. Vakar, sveicot Stradiņu, kārtējā katastrofa.

    +34
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ievuliitis 11.12.2013. 14.14

    Jums, jenotiem, citas partijas premjers kā vampīram apses miets. Es gan labāk Jaungada runu skatītos Raivja Dzintara izpildījumā.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 11.12.2013. 14.16

    Normund, vai tu neblefo , pirmkārt, bet otrkārt, vai R. Dzintaram prezidents ir iecerējis uzticēt premjera amatu? vai vienkārši spēlē uz jūtām, jo labi zini, kas te “ganās”

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 11.12.2013. 14.32

    vins vnk zina ka cina par kresliem bus ilga un mokosa..

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ievuliitis 11.12.2013. 15.14

    Protams, ka Dzintars tagad nebūs premjers.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 11.12.2013. 17.13

    dzintars var tikai kails stavet salaa ar uzrakstiem abrene..zinot ka 1997 gadaa LC cekisti jau visu parakstija..

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Stefānija Jančevska > ievuliitis 11.12.2013. 20.55

    Ārkārtīgi dzerdzīgi,nožēlojami un pazemojoši šo visu lasīt….Vai valstī nav vairs neviena konstitucionālo tiesību speciālista,kas pieliktu punktu tā saucamā prezidenta mākoņu stumdīšanai? Vai vēl ilgi sabiedrība tiks pakļauta nezinoša un nekompetenta prezidenta vāvuļošanai,ko vēl vairāk ceļ saulītē mēdiju sensāciju kāre,izdomājot sulīgus virsrakstus muļķīgām tenkām,lai kacinātu tautu….Nominēt,izvirzīt,noraidīt,neapstiprināt ??? Pilnīgi neko no tā Bērziņonkolim NAV tiesības darīt. Lasiet Satversmi,cilvēki. Nelasiet ziņas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ievuliitis 11.12.2013. 21.24

    Ir tiesības. Nemaldini tautu. Nekur satversmē nav rakstīts, kuru tieši prezidentam jāaicina. Un vispār Satversmē ir rakstīts, ka Latvijas Republika ir demokrātiska valsts un kā mēs zinām, tad demokrātijā ir nošķirta likumdevēja vara un izpildvara, tāpēc saeimai ir nevis tiesības izvirzīt kandidātu, bet gan tikai apstiprināt vai noraidīt prezidenta aicināto.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > ievuliitis 11.12.2013. 23.19

    KRUSTTEVS
    zinot ka 1997 gadaa LC cekisti jau visu parakstija..

    Parakstīja 2007. gadā. Ja būtu parakstījuši 1997. gadā, tad bija pavisam cita situācija. Vēl paies gadi 5-7 un krievi būs ar mieru izvākties no visurienes un visi pārcelties uz Maskavas metropolitāna tuneļiem, tikai tad šis “labās gribas” žests būs jau novēlots.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam