Nacionālā apvienība apvienosies vienā partijā

79

Komentāri (79)

janis17 08.12.2013. 22.07

Patiesībā ir šausmīgi, ka eksistē grupa cilvēku, kas uzskata, ka Latvijas nodošana kremļa rokās nesīs viņiem jelkādus labumus. Nekad kremlis nav solīto izpildījis un maksājis – pārskatiet vēsturi. Jūs pirmos likvidēs, lai neizmuldat patiesību par to cik un kurš jums maksāja.

+6
-3
Atbildēt

0

Lauris 08.12.2013. 20.20

Nu tad jau uzturēšanās atļaujas bizness būs pa skuju taku.
Forši.

Man jau ļoti patiks, ka tie bij. sekretāri un jaunākie rokaspuiši pelnīti aplauzīsies. Pardon, protams, IRam, bet arī priecāšos, ka IRs savu jauno draudziņu pārpozicionēs, kas tā cīnās pret atslēdznieciskumu mūsdienu Latvijas politikā viņu uzturēšanas naudiņu nesmādē, bet nu izrādās pie Putina galda grib sēdēt.

NA panākumus nāk. Saeimas vēlēšanās!
Vakar noskatījos viņu mājaslapā intervieju raidījumam “Viens pret vienu”. Dzintars ļoti progresējis. Īsts sāncensis būs Valdim un Ausainim.

+4
-4
Atbildēt

0

lebronj2356 08.12.2013. 18.32

Žults vēmēji pietaisījuši pilnu diskusiju, ja vismaz Ločmelis kā apmācīts druķieris to dara +/- palasāmi, tad ēzeļun un 3 burtu trulums un naids pret visu nacionālo spiežās laukā pa visām šķirbām, gluži tāpat kā dzerim, kurš man gribētos tomēr ticēt ir lētticīgs atšķirībā no visiem iepriekšminētiem neliešiem ! Un tas viss notiek laikā, kad strauji tuvojās 12.Saeimas vēlēšanas, kad pa visiem kaktiem laukā lien politiskie m@ukas un zombiji, kā arī aktīvi dibinās SC satelīti, kādu pašlaik ir jau vismaz trīs ! Ļoti cerēsim, ka NA paplašināsies un stiprināsies, ka sovjetu ievazātās nezāles(es nerunāju par kolonistiem) iznīks !

+8
-8
Atbildēt

6

    kkristaps > lebronj2356 08.12.2013. 20.26

    kriksīt, visriebīgākās politiskās prostitūtas Latvijā ir NA, kas bīda rebes, aizsedzoties ar nacionālisma lozungiem, un nekāda tava un citu sīko mūjābelīšu kompānijas gānīšanās nepadara šo faktu par neesošu. Es ļoti ceru, ka NA viedajā Lūša, parādnieka un dzintara vadībā izjuks kā govs pļeka peļķē, atstājot vien pretīgu vircas smārdu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > lebronj2356 08.12.2013. 21.36

    Kopš kuŗa laika NA ir neaizskarama? Ločmelis un ventilatoru klubs ir izteikti stūra troļļi un katram ir sava provokāciju niša – viens no tiem izliekas, ka ir nacionālists… slimi gan, bet tā ir viņu izpratne un “pierādījums”, ka portālos latvieši nīst krievus un arī to, ka Ločmelis reprezentē Putina pakaļu laizītāju latvieti(izteikšos ventilatora leksikā).
    Džeris man liekas ka vispār nav latvietis – kāda viņam interese iestāties VL apjūsmotāju bariņā un spiegt no sajūsmas? Es domāju, ka Latvijas valstij lojāls nelatvietis daudz izteiktāk redz to cirku, kas ir NA un esiet reāli – Dzintars nav un nebūs Politiķis viena iemesla dēļ: viņš piecieš mēslus savā partijā, tāpat kā visi pārējie politiķi Latvijā.

    Lētticīgs nelietis :D diez kā nosaukt tos lētticīgos latviešu pamuļķus, kuriem smadzenes nav attīstītas un neattīstīsies kamēr pastāvēs NA. Protams, katram savs – Ušakova un Lembja mutē arī vietējais pensionāru elektorāts skatās kā pestītājā… :D 60% vēlētāju aktivitāte iepriekšējās vēlēšanās tikai liecina par to, ka vismaz 1/3 nav nekādas izvēles iespējas un sen jau atmests ar roku – dariet ko gribiet.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > lebronj2356 08.12.2013. 21.57

    Whateva, viņš piecieš mēslus savā partijā,
    ———————-
    Nu tā nav viena cilvēka partija, kā šļesaka vai lembja privātās kabatas partijas, nākas pieciest arī citādi domājošos. Interesanti, ka vārdos vislielākie demokrāti darbos ir vislielākie totalitāristi. Nevis vēlētājam ļaut kādu šmucīgo izmest no politikas, bet partijas līderim vai “troikai” izslēgt. Un pēc “darbaļaužu lūguma”.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > lebronj2356 08.12.2013. 23.18

    Es neesmu demokrāts un nekad neesmu teicis, ka man tā patīk – diezgan egoistiski, bet ja man būtu iespēja tikt pie varas un līst politikā, tad man patiktu tikai būt par tirānu(no grieķu valodas – vienvaldnieks). Es politikā nelienu un no šīs puses nekāda konflikta nav – pavisam cita lieta ir kad cilvēki pārvalda un nosaka politiku, kas ietekmē manu dzīvi un tur bez demokrātijas nevar nekādīgi.

    Partijas sastāvu nenosaka vēlētājs. To pie kādas partijas piederēt ir uz katra deputāta sirdsapziņas, bet to vai kāds var nepiederēt nosaka jau savstarpēji vienojoties paši deputāti. Ja deputātiem nesatrauc kādus podus gāž viņu amata brāļi, tad viņi tos atbalsta pēc noklusējuma. Ja viņiem tomēr tas satrauc, tad viņi par to arī izsakās vai arī pamet partiju. Šos pamatprincipus jau neattiecina tikai uz NA – tie ir saistoši visiem.

    Vai VL ir viena cilvēka partija? Vai VL vispār ir iedomājama ka partija bez Dzintara? Tā ir viena cilvēka partija – nav jau teikts ka bez Dzintara un VL neeksistētu nacionālās partijas – gan jau ka kaut kas būtu – varbūt labākā formā, varbūt sliktākā – man nepatīk zīlēt un domāt kā būtu, bet man pilnīgi nekas nav pret pašreizējās situācijas uzlabošanu un tā man neliekas ka ir laba un neizskatās, ka arī nākotnē būs labāk. Un ja neesi pamanījis, tad Dzintaram es esmu pārmetis populismu un nacionālo vērtību monopolizēšanu, nevis nacionālās politikas likvidēšanu – kaut gan arī par šo būtu jāpārmet, jo manuprāt – tādas nav vispār.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > lebronj2356 08.12.2013. 23.31

    Pikaso, ēzelītis bija simpātisks, atgādināja tavu otru profilu – abc. :)))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > lebronj2356 09.12.2013. 00.16

    whateva
    “pierādījums”, ka portālos latvieši nīst krievus un arī to”

    Kur rāvi kā nīst? Nīst var vācieti, ķīnieti, tungusu vai francūzi. Pret jums, vergu un slepkavu nāciju, ir tikai nicinājums.
    _____________________________

    “Es domāju, ka Latvijas valstij lojāls nelatvietis daudz izteiktāk redz to cirku, kas ir NA”

    Vai tik tu ar “nelatvietis” nedomāji savas saknes un seju pazaudējušu galēji degradētu krievvalodīgu organismu? Lojālam nelatvietim nav pamata nīst latviešus, tāds obligāti integrējas latviskā vidē. Cik man ir bijusi saskarsme.
    ____________________________________

    Tas, ka jūs, tumsonīgā sadistu, sātanistu, un marodieru varza vēl smirdiet 21. gadsimtā, ir pārpratums, kas drīz tiks novērsts. Tas jau notiek Ukrainā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 08.12.2013. 18.22

kaut Dievs visu nokārtotu, un kaut katrs izdzimtenis saņemtu to, ko pelnījis – jutubē var iemest un paklausīties – nelatvieši BŪTU TOS nocenotos nekādos imbeciļus no kūtspakaļas kastes būtu varējuši izvilkt :

Поднимаем бокал за Ригу (гимн рижан)- jutubē tiešām CILVĒCĪGI-CILVĒCISKI – ne jau mesluputas, bet cilvēki, kādi te BIJA … un izbija

+1
-2
Atbildēt

0

aigarsaboltins 08.12.2013. 17.49

“Dienā” pie raksta par to, ka uiniversālā šļauka Broka NA tusiņā esot aicinājusi “neskatīties mutē Briselei”ir lieliski ieteikumi NA, piemēram, neskatīties mutē Briselei, bet pakaļā Putinam, kā arī šāds:
Kaktuss: Kāds šobrīd ir naciķu sastāvs:populisti,daži,naudasmaisi un tas ir arī viss.Kas izdarīts Latvijas labā: ievēlēts komunistu prezidents,sačakarēta tiesu sistēma.Divi bijušiei naciķu tieslietu ministri – Rasnačs un Bērziņš,ko labu izdarīja
Un vēl: Brokai noteikti NAV jāpārstāv Latvija EP!!! Redzējām, kā NA viņu kā “ielāpu” vēlējās ielikt Bordāna vietā, jo būtu bijusi paklausīga un darīto to, ko NA shēmotājiem (Liepājas metalurgs!) būtu vajadzīgs…Nost ar tādām karjeristēm, kurā nav mugurkaula un savu smadzeņu!

+8
-11
Atbildēt

5

    Ojārs > aigarsaboltins 08.12.2013. 18.21

    Nezināju, ka nacionālajai apvienībai ir kāds sakars ar LM. Man šķiet, ka valsts naudu tur bezatbildīgi iepludināja tieši Vienotība ar Repši un Dombrovski priekšgalā. Un līdz bankrotam noveda vecie labie haimi…
    ———————-
    būtu bijusi paklausīga un darīto to, ko NA shēmotājiem (Liepājas metalurgs!) būtu vajadzīgs…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > aigarsaboltins 08.12.2013. 19.38

    ABC…”Dienā” pie raksta par to, ka uiniversālā šļauka Broka NA tusiņā esot aicinājusi …
    _______________
    Bez komentāriem:))))

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > aigarsaboltins 08.12.2013. 19.57

    lno, jaikam jau kritiskā masa šajā portālā ir sasniegta…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Lauris > aigarsaboltins 08.12.2013. 20.22

    LM valsts garantiju 40 milonus iedeva Repšes valdība.
    Esošā valdība padevās Liepājas grupējuma spiedienam un nepalaida šos uz gruntus, iepludinot tur valsts atbalstu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > aigarsaboltins 09.12.2013. 00.11

    S. Roze
    LM valsts garantiju 40 milonus iedeva Repšes valdība.

    Protams, nē. Repše kā finansu ministrs parakstīja valdības piešķirto galvojumu. Veselības vai aizsardzības ministrs to nevarēja izderīt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 08.12.2013. 17.03

Ēriks. Vai tad nu uzreiz vajadzētu nolaisties ēzeļu un alfabetčiku līmenī :D

Nu redz Ino, kavalērijas atbalsts no Puzes:)

+5
-8
Atbildēt

1

    Ieva Aile > jmaklakovs 08.12.2013. 17.23

    Ja kas,es iztirzāju jautājumu,ar ko viens zaglis labāks vai sliktāks par citiem zagļiem vai svešu varu pakalpiņiem kā euroieviesēji,tāpēc Lemberga pielūdzējos mani velti ieskaitīt.Es balsošu par antiglobālistiem.
    ”Pēc valdošo aprindu domām,ir atrasts pilnīgi drošs ceļš,kā nodrošināt to,lai Latvija nekad vairs nenonāktu Krievijas nagos, – tas ir iznīcināt Latviju.Ja Latvijas vairs nebūs,tik tiešām tā vairs nevarēs nonākt Krievijas ietekmē.Labāk noslīkt Eiropas ūdeņos(kuri gan ir sākuši nejauki smirdēt),nekā Krievijas mēslos.”
    I.Brīvers

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

dro 08.12.2013. 16.31

Palasot atbalstu Ločmeļa, Pikaso komentāriem, var secināt, ka drīz šeit sagaidīsim arī Osipovu un Lindermani. Auditorija jau sagatavota:)

+9
-7
Atbildēt

16

    aigarsaboltins > dro 08.12.2013. 16.38

    Jā, Ino, kārtības te nav nekādas. Iekš NA portāla atrodas nelieši, kas uzdrošinās nedancot pēc NA stabules. Kā NA iemīļotajā krievu zeku leksikā teiktu galvenais NA ideju paudējs deģenerālis Petena fans, galīgs ņeporjadoks un ņepoņatki.Ko vēl gaidi – sāc visus nolamāt par pidrillām, latviešu nīdējiem un krievmīļiem.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 08.12.2013. 16.57

    Kur Dzintars tur arī Osipovs. Kur Parādnieks tur Lindermans. Kur SC tur VL. Viņi pa pāriem staigā:(

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dro 08.12.2013. 16.59

    Vai tad nu uzreiz vajadzētu nolaisties ēzeļu un alfabetčiku līmenī :D

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > dro 08.12.2013. 17.02

    Rietumeiropā nācionālisti ir kļuvuši daudz gudrāki un civīlizētāki.
    Pat franču Nācionālā fronte, kuŗu Francijā mēdz uzskatīt par draudu dēmokratijai, pēdējos gados krietni mainījusi savu rīcību:
    – kāds NF biedrs salīdzināja tumšādainu cilvēktiesību aktīvisti ar pērtiķi, viņu tūlīt pat ar blīkšķi izslēdza no NF
    – NF tiesājas ar tiem žurnālistiem, kas sauc NF par ekstrēmistiem, NF grib atkratīties no neveiksmīgā pagātnes tēla un cenšas to darīt dažādos veidos
    – NF neatbalsta homofobiju, bieži vien pat rāda gejiem draudzīgas partijas tēlu
    – NF iestājas nevis pret imigrantiem (cilvēkiem), bet gan pret imigrāciju (procesu)
    – NF pārstāvju runās un “tvītos” nekad neizskan naids
    – utt.

    Rezultāti šādai polītikai ir gana pozitīvi. Piemēram, pašlaik Francijas prezidents ir sociālists, bet vairāk nekā 50% strādnieku atbalsta nevis sociālistus, bet gan Nācionālo fronti. Sociālistu partija, kuŗas mērķis ir it kā aizstāvēt strādnieku intereses, ir zaudējusi savu pievilcību strādnieku acīs. Protams, strādnieki ir tikai neliela Francijas sabiedrības daļa, bet pats fakts izsaka daudz. Un jau vairākums franču uzskata NF par pieņemamu partiju. Tās reitings ir pieaudzis līdz 35%, bet dažās pašvaldību vēlēšanās pat ap 60%.
    Ak jā, NF nav saistīta ne ar oligarchiem, ne ar negodīgiem uzņēmējiem. Nu, laikam Francijā tādu vienkārši nav…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > dro 08.12.2013. 17.07

    Rietumeiropā nācionālisti ir kļuvuši daudz gudrāki un civīlizētāki.
    Toties dumjākus un necivilizētākus ļaužus par Latvijas nacionālneliešiem ir grūti iedomāties.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese > dro 08.12.2013. 17.07

    Nu lūk, Aldi, toties še, Latvijā, NA ideologs Iesalnieka k-gs pēc šādiem izteikumiem netiek patriekts no partijas un polītikas, bet gan turpina vien mierīgi strādāt Saeimā, pelnot savus dienišķos 700 latus mēnesī:

    http://s1.bild.me/bilder/060112/677641145.jpg

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 08.12.2013. 17.24

    ABC
    Vai vēl gudrāki kā jūs, šļeserasti?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 08.12.2013. 17.38

    nomale
    Vai tevi arī LPP/LC pidari paņēmuši priekšā kā Straumi, ABC un Pikaso, ka tik zvēriski nīsti visu dzīvo uz planētas?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > dro 08.12.2013. 17.43

    deģenerālīt, vienīgais, kuru “paņēmuši priekšā” 20 zeki, esi tu pats, liec mieru citiem, kas pie tevas nelaimes nekādi nav vainīgi

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 08.12.2013. 18.37

    nomale
    Kur SC tur VL.

    Vai tu, plānprātiņ, esi aizmirsis, kā Zatļers ar Ušakovu fašistisko-neostaļinisko valsts apvērsumu taisīja, vai tikai izliecies par garīgu kroplīti?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > dro 08.12.2013. 18.42

    no jums abiem plānprātiņš gan esi vineīgi tu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 08.12.2013. 19.54

    Ločmeli, paskaidro, lūdzu, KĀPĒC, tāds urlēns būtu vajadzīgs???

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 08.12.2013. 19.55

    Abc, spogulī paskatījies???

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dro 08.12.2013. 19.59

    Urlēni varbūt nav vajadzīgi,bet kaut kāds saucamais tiesiskums tomēr varbūt arī noderētu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Lauris > dro 08.12.2013. 20.26

    Noteikti nevajag aizmirst arī Austriju un Lielbritāniju.
    Faktiski jau nav arī brīnums, jo ja maza migrācija ir labi, tad masveida migrācija tāda no viena brīža vairs nav, kā rāda piem. mūsu pašu piemērs ar augstu pieminekli okupantiem pašā centrā un kompartijas sekretāru valsts augstākajā amatā..

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > dro 09.12.2013. 11.32

    Ločmelis raksta: “NA ideologs Iesalnieka k-gs pēc šādiem izteikumiem netiek patriekts no partijas un polītikas”

    Iesalnieks tik tiešām ir daudz ko paudis, par ko NF viņu acīmredzot būtu izslēgusi, bet tavs piemērs gan nav korekts. Ja tas būtu vienīgais Iesalnieka izteiciens, tad viņam neko īpaši nevarētu pārmest. Nosaukt noziedznieku (vai apsūdzēto) par urlēnu, blēdi vai kā citādi – tas nav gluži tas pats, kas nosaukt tumšādainu cilvēktiesību aizstāvi par pērtiķi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Inese 08.12.2013. 14.13

T.s. nacianāļi nu ar divkāršu jaudu varēs turpināt rīkot Latvijā polītiskos lāpu gājienus. Gluži kā pirms padsmit gadiem Osipova LNDP to aizsāka:

http://s1.bild.me/bilder/060112/426730845.jpg

+6
-7
Atbildēt

8

    kkristaps > Inese 08.12.2013. 14.24

    Dabiski, Osipovs tak Dzintara parteigenosse, ne velti abi bildē plātījās ar neonacistu primambasiem. Dzintars pēc tam kā bērnudārznieks mēģināja sameloties, ka tas bijis “maskēšanās nolūkā”.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.12.2013. 14.40

    Par Dzintara k-ga iespējamiem meliem rakstīja laikraksts Diena:

    Dzintars par tikšanos ar LNDP līderi Osipovu pinas pretrunās http://www.diena.lv/arhivs/dzintars-par-tiksanos-ar-lndp-lideri-osipovu-pinas-pretrunas-12710980

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 08.12.2013. 14.47

    Jā, pareizi, ēzeli (linux), Dzintars ir Hiltera ārlaulības maz maz dēls:))))))
    tu Nespēj atšķirt latviešu nacionālismu no lielkrievu šovinisma- aprobežotais pajoliņ?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.12.2013. 14.54

    Nu, LNDP bija īpaši inčīgs veidojums ;) Ja jau runa par lāpu gājieniem, tad atmiņas atsvaidzināšanai par tolaik jau Osipova partijas pasākumu:

    2002. gada 4. novembrī

    Latvijas Nacionāli demokrātiskā partija (LNDP) Rīgā svētdienas vakarā organizēja “kārtības maršu” pa Maskavas priekšpilsētas ielām, mēģinot pievērst sabiedrības uzmanību narkotiku problēmai pilsētā.

    Ielu gājienā piedalījās apmēram 50 cilvēki. Nesot rokās aizdegtas lāpas un plakātus, viņi izteica protestu pret narkotiku lietošanu. Gājiens noslēdzās ar mītiņu Miera dārzā. Mītiņa dalībnieki skaidroja, ka ar lāpu palīdzību vēlējušies “izgaismot narkotiku problēmu”. LNDP valdes loceklis Armands Māliņš norādīja, ka ar šo pasākumu partija vēlas parādīt, ka ir “spēks, kas nevar vienaldzīgi noraudzīties uz šo problēmu”.

    “Šajā Rīgas rajonā narkodīleriem ir ļoti labvēlīga vide. Mēs centīsimies nepieļaut viņu tirgošanos un veidosim savas patruļas šajā rajonā,” solīja Māliņš. Mītiņa organizētāji uzsvēra ka viņi neaicina uz vardarbību, bet “narkotirgoņiem jāzina, ka ir spēks, kas gatavs viņiem stāties pretī”, teica NDP valdes loceklis Māris Pļavnieks.

    Ielu gājiens nekavēja transportlīdzekļu satiksmi, tomēr Pašvaldības policija izteica aizrādījumu pasākuma organizatoriem, ka viņi, piesakot pašvaldībā gājienu un mītiņu, neinformēja, ka tikšot izmantotas lāpas.

    http://s1.bild.me/bilder/060112/830328845.jpg

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Inese 08.12.2013. 14.54

    Kāmucīt, lai nu kurš apsaukātu citus par paijoliņiem, tikai ne tu – no visiem NA mūlāpiem, kas te ņemas no agra rīta līdz vēlai naktij, tu un deģenerālis, kā arī andrejs esat visstulbākie, ar ko arī apsveicu.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Inese 08.12.2013. 15.03

    par andreju tā nevajag tā teikt, viņš nav vainīgs, ka nav vesels!

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Inese 08.12.2013. 15.52

    aivarsk. Tas kam Dzintars ir dēls vai mazmazdēls mani nesatrauc vispār, mani satrauc tas, kas Dzintars ir pats. Un satrauks tik ilgi kāmēr Dzintars fīrēsies pa mūsu kopējās mājas virtuvi. Negribas ēst tīteņus ar skaidu pildījumu!

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 08.12.2013. 17.36

    aivarsk
    no lielkrievu šovinisma

    Nelieto tādus apzīmējumus izsakoties par smirdīgu beztiesīgu, bezsmadzeņu dohoģjagu varzu

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

ligakalnina 08.12.2013. 13.11

Ja NA izmestu to Lūsi, Rasnaču, Parādnieku, Bērziņu, un vēl dažus visodiozākos un viskorumpētākos biedrus, nevis Bordānu, ja NA kompetences līmenis būtu salīdzināms kaut ar bijušās TB kompetences līmeni, protams, bez TB totālas korumpētības un politbiznesa, ja daudziem tās biedriem nebūtu raksturīga ksenofobija un homofobija, un tā vairāk orientētos nevis uz neiecietību, bet, uz “pozitīvo” nacionalismu, ja tā par valsti domātu, vismaz, tik daudz, kā par savu reitingu, kas tai vienmēr ir pirmajā vietā, ja tās “augšas” arvien vairāk nepārvērstos par politbiznesmeņiem, bet, saglabātu to idealisma, patriotisma, un godīguma porciju, kas, lielā mērā, piemīt NA atbalstītāju lielai daļai, bet, nepiemīt NA pašai, nevienam pret tādu partiju nevarētu būt nekādi iebildumi.
Un ko redzam – nospiedošais vairākums izbalso Bordānu, par kuru, principā, iestājas gan Dombrovskis, gan daudzi citi, kurš sācis ievest kārtību RAT un grib to darīt arī MNA starpā, ar ko RAT cieši saistīta.
Tad, kā lai izskaidro tādu balsojumu, kādas valstiskās vai “latviskās” interses NA te aizstāv?
Diemžēl, NA izvēlējusies to vektoru, pa kuru gāja TB, un, droši vien, arī nokļūs tur, kur nokļuva TB.
NA pazušana, dabiski, nebūs liela nelaime, tās elektorāts par SC nebalsos, nav jau bijušās TB politiķi, no kuriem daži jau ir SC, kas tikai pierāda, kādi cilvēki tur bija, nelaime ir tā, ka šādi tiek degradēts pats nacionalima jedziens, kas, principā, nav nekas slikts.

+21
-9
Atbildēt

11

    janazakovica > ligakalnina 08.12.2013. 13.29

    kto ze ih pasadjat..ani ze pamjatniki..

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 08.12.2013. 14.24

    Džeri, nosauc vēl kaut vienu politisku spēku, kurš KAUT VĀRDOS iestātos par nacionālu valsti ar cerībām iekļūt Saeimā!?
    Es labprāt izjustu nacionālo partiju konkurenci. Tikai neliela daļa cilvēku apzinās, kādā politiskā situācijā mēs atrodamies un kur ir mūsu apdraudējumi.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > ligakalnina 08.12.2013. 14.32

    Dzeris
    Nu, ka.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.12.2013. 15.01

    Kurš nu ko saprot ar to “nacionālo valsti”, principā, par to pašu iestājas arī V, bet, par mūsdienīgāku nacionālo valsti.
    Vispār, ja cilvēki sevi sauc par nacionalistiem, un vēl ieraksta to programmā, tas vēl nenozīmē, ka viņi arī tādi ir.
    NA pārvēršas par politbiznesa partiju, kur tas “nacionalisms” un patriotisms ir tikai veids, kā piesaistīt balsis, lai nodrošinātu savu reitingu un ietekmi, izmantojot cilvēkiem svētas lietas, un ar to ta ir īpaši nepatīkama.
    Ja viņiem ir kāds sakars ar nacionalismu, tad, tikai ar nacionālpopulismu.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > ligakalnina 08.12.2013. 15.01

    aivarsk,
    par nacionālu valsti nav jāiestājas KAUT VĀRDOS, bet DARBOS.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > ligakalnina 08.12.2013. 15.32

    NA par “nacionālu valsti” “iestājas” tikai un vienīgi vārdos, toties darbos apkāš šo valsti, kā vien mācēdami. Riebekļu bars ar visiem parādniekiem, dzintariem, lūšiem, bērziņiem, brokām utt.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 08.12.2013. 17.14

    Pikaso: NA par “nacionālu valsti” “iestājas” tikai un vienīgi vārdos, toties darbos apkāš šo valsti, kā vien mācēdami.
    ——————–
    Tas par Kamparu un Zaķi??

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 08.12.2013. 17.33

    dzeris49
    Ja NA izmestu to Lūsi, Rasnaču, Parādnieku, Bērziņu, un vēl dažus visodiozākos

    Un atstātu tikai Ibragimovu un Krēsliņu?
    Ja ZRP izmestu Zatļeru, Dombrovski, Demiteru, Sprūdžu, Kozlovski un vēl dažus visodiozākos varētu veidot kopīgu parķiju.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 08.12.2013. 19.40

    Eisert, tu taču neizliksies par muļķi! Saprati, ka tāda valsts, kura saglabā un sagā latviskas vērtības, nav nevienas citas Saeimas partijas programmā aprakstīta. Tur gan ir daudz par integrāciju.
    Laikam jau domāts, ka mēs integrēsimies krievos, jo 20 gadi ir parādījuši un pierādījuši, ka viņi gan Latvijā integrēties netaisās!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 08.12.2013. 20.34

    Riebekļu bars ar visiem parādniekiem, dzintariem, lūšiem, bērziņiem, brokām utt.
    ======
    Dzintars te ir lieks, par pārējiem piekrītu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 08.12.2013. 21.47

    Dikembe, ievēroji? Tie, kuri patiesi būtu pelnījuši būt izmesti, nemaz “sarakstā” nav pieminēti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 08.12.2013. 12.59

Fõnā ignorēts paliek senais padoms – NAV JāMAINA GULTAS, JāMAINA IR MEITENES.

+5
-2
Atbildēt

8

    janazakovica > gundega_heiberga 08.12.2013. 13.31

    to paradieks ari loti veiksmigi dara…daudzu svigera klubu goda biedrs..

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > gundega_heiberga 08.12.2013. 14.52

    Skauž, ja :))))

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    kkristaps > gundega_heiberga 08.12.2013. 14.59

    kāmulīt, vai tu nezini , kāpēc tie amerikāņi incesta cienītājus sauc par motherfakeriem?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    kkristaps > gundega_heiberga 08.12.2013. 15.53

    Vai tad parādnieks tagad ir Saeimas apsargs?? Neesi kaut ko salaidis grīstē? Intdelekta ziņā diezin vai viņš ir piemērots šim amatam.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > gundega_heiberga 08.12.2013. 17.29

    Pikaso
    Vai tevi, pidar šļeserast, būtu jāsauc par futherfucker?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > gundega_heiberga 08.12.2013. 17.40

    Ja neprot angļu valodu, tad nevajag izlikties, ka prot, NA muļķīt

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > gundega_heiberga 08.12.2013. 19.32

    Pikaso, tagad arī tu esi apmeklējis jauku vietni, kur iepriecina ēzelīšus :)))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > gundega_heiberga 08.12.2013. 19.33

    ABC, pikaso pat latviski neprot rakstīt, kur nu vēl svešvalodā.:)
    Viņam tavas pamācības vairāk noderēs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 08.12.2013. 12.58

Einārs Cilinskis ‏izsakās Twiterī:
“Ar izteicienu, ka Maximas traģēdija ir eiro ieviešanas rezultāts, @nilushakov ir pielicis treknu punktu diskvalificējis pats sevi.”………..Ušaks protams ir lētā gala populists, bet kāds Maximas traģēdijai sakars ar nacionalitāti un partijām? Vai tad cēlāji, arhitekti, uzraugi, īpašnieki utt…ir Kremlī dzīvojoši krievi? Vai tad ReRe nav ziedojis vadošajiem centristu politikāņiem kolosālas summas? NA kārtējo reizi, rāda skolas puišeļu iespaidu..

+11
-18
Atbildēt

9

    dro > Ligiña Doniña 08.12.2013. 13.11

    IvarsA. …Ušaks protams ir lētā gala populists, bet kāds Maximas traģēdijai sakars ar nacionalitāti un partijām?
    _____________________
    Kur šādu apgalvojumu atradi?:):):)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Alise > Ligiña Doniña 08.12.2013. 13.13

    Es ar neiebraucu. Izskatās, ka daži spēj izlasīt kaut ko tādu, kas pat starp rindām nav rakstīts.

    Vai arī IvarsA nav lasījis Ušakova paziņojumu – Tas kas notika ar “Maxima” – tā ir cena, kas mums jāmaksā par pāreju uz eiro – http://www.delfi.lv/news/national/politics/zolitudes-katastrofa-ta-ir-cena-parejai-uz-eiro-uzskata-usakovs.d?id=43880902

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ligiña Doniña 08.12.2013. 13.14

    ..kāds Maximas traģēdijai sakars ..
    _________________________________________
    susļikoviem viss noder:

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/zolitudes-katastrofa-ta-ir-cena-parejai-uz-eiro-uzskata-usakovs.d?id=43880902

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 08.12.2013. 13.41

    …Ino, pēdiņas beidzas pie Eināra C. ieraksta beigām.Kas ir NA reakcija. Ušakova izteikums balstās uz pieņēmumu un lētuma ziņā ir kā vienmēr.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ligiña Doniña 08.12.2013. 13.50

    IvarsA …Ino, pēdiņas beidzas ..
    ___________________
    un “‘kautrīgā SCientista” mežģīšanās sākas?

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ligiña Doniña 08.12.2013. 14.18

    IvarsA. Vai nu es arī nesaprotu, ko tu gribi pateikt, vai arī tu nevari saprast, kurš nelietīgi izmanto Maximas traģēdīju. Vai tas ir Nils Ušakovs ar viņa derdzīgu un cinisku demagoģiju, vicinoties uz Maximas drupām uzvaras priekā, vai Einārs Cilinskis, kas to ziņu pārpublicē, dodot savu vērtējumu Ušakova vārdiem?
    Kāpēc piesauci nacionālitāti?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 08.12.2013. 14.27

    Betij, tieši tā tas izskatās! Viens bļaustās un otrs nav ne par gramu labāks. No NA gaidam arī praktiskus ierosinājumus, idejas un spēju dažreiz gudri paklusēt.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ligiña Doniña 08.12.2013. 15.13

    Nepiekrītu. Viens ciniski bļaustās, bet otrs norāda uz to. Nav gan līdzvērtīgi. Kāpēc gan kādam būtu jāklusē, redzot, kā Ušakovs dejo vprisjadku uz bojāgājušo kauliem?
    Vēlreiz jautāju, kāpēc piesauci nacinalitāti?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ligiña Doniña 08.12.2013. 16.25

    IvarsA…pēdiņas beidzas pie Eināra C. ieraksta beigām.Kas ir NA reakcija.
    __________________
    Tik daudz pat es sapratu, bet kur atrodams “Maximas traģēdijai sakars ar nacionalitāti un partijām”?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam