Sudraba, Šlesers un Repše Holivudas šausmenē

144

Komentāri (144)

dace_ampermane 08.12.2013. 21.26

Kijevā demonstranti [ 200- 300 tūkstoši] nogāzuši Ļeņinekli un dauza to ar āmuriem. BBC ir fotogrāfijas.

+6
0
Atbildēt

0

inghem65 08.12.2013. 20.02

Izskatās, ka Nekā Personīgi ir veiksmīgi ieprogrammējusi daudzus skatītājus, tai skaitā šī raksta autoru. Labs izpildījums, no kura var mācīties kā smalki manipulēt ar viedokli.

Raidījumā pateica “Sudraba kaut kur nozūd” un neparādīja kā Sudraba iziet no restorāna. To daudzi uztvēra, ka Sudraba slepus nozudusi, piemēram, pa virtuves durvīm.

Aizrakstīju Nekā personīgi, lai paskaidro precīzāk, kas tieši domāts ar “kaut kur nozūd”, bet atbildi nesaņēmu. Aizrakstīju arī Sudrabai ar jautājumu, pa kurām durvīm viņa izgāja – viņa atbildēja, ka izmantojusi normālas izejas durvis.

Žēl, ka objektīvu informāciju kļūst saņemt aizvien grūtāk un grūtāk, ja vēl tā ir informācija par politiskiem procesiem – tad vispār vāks. Nekas cits neatliek, kā vienmēr cītīgi sekot līdzi katram vārdam un visām iespējamām nozīmēm.

+3
-10
Atbildēt

12

    nefratete > inghem65 08.12.2013. 20.35

    Kāda nozīme pa kurām durvīm Sudraba izgāja no Kaļķu vārtiem. Jūs tak neuzskatat, ka Nekā personīga ir inscinējusi pašu Sudrabas un Šlesera tikšanos? Pārējais jau tikai nenozīmīga lirika lai padarītu sižetu efektīgāku.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    inghem65 > inghem65 08.12.2013. 20.53

    Unabomberz, es parādīju piemēru, kā notiek manipulācija ar cilvēku prātiem – radīt kādam vēlamo priekšstatu par jebkuru cilvēku vai lietu. Tajā vakariņu sižetā bija vēl pāris tādu izteikumu. Kopumā man (un domāju ne tikai man) radās priekšstats, ka Sudraba ar Šleseru kopā kaut kādu partiju dibinās. Kā redzams, īstenība izrādījās daudz savādāka – Šlesers kļuva par priekšsēdētāju partijai “Vienoti Latvijai”, bet tur no Sudrabas ne smakas. Manuprāt, ka šīs vakariņas noorganizēja Šlesers – viņš acīmredzami gribēja, lai Nekā personīgi būtu uz vietas un varētu sniegt interviju, parādot sevi TV.

    Sudrabai gan var pārmest nepietiekamu slīpētību. Pirmkārt, vajadzēja atteikties no tikšanās diezgan privātā atmosfērā, kad Mareks Zeltiņš pateica, ka būs arī Šlesers. Otrkārt, ja tomēr aizgāja un tur bija vēl kaut kādi čibriki, bija jāiet prom. Lai gan tas nepalīdzētu – Pūpols gan jau uztaisītu sižetu tāpat :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lauris > inghem65 08.12.2013. 20.54

    >Ilmārs Poikāns

    Nekļūstiet naivs – arī virtuves izejai ir normālas durvis. Kāpēc Jūs šis jautājums tik ļoti satrauc? Kļūsiet par Sudrabas partijas biedru?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > inghem65 08.12.2013. 21.10

    @Ilmārs Poikāns
    Komentētājs nav žurnālists… Sudraba, atšķirībā no pārējiem, nesniedza viedokli un steidzīgi nozuda – to arī var metaforiski nosaukt par nozušanu caur virtuves durvīm. Vai nav divkosīgi, ka kustības dibinātāja, kas aicina visus aktīvi līdzdarboties un mainīt valstī notiekošos, pati iesaistās apšaubās tikšanās, bet par to nevēlas sniegt komentāru!

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    inghem65 > inghem65 08.12.2013. 21.33

    NYT, man žēl, ka NP politiskās preferences tajā svētdienā 3 sižetus padarīja nebaudāmus. Tā sanāca, ka izdomāju dziļāk izanalizēt un pārbaudīt žurnālistu teikto. Par partijām es esmu jau n-tās reizes teicis, bet varu vēlreiz atkārtot – nevienā partijā netaisos stāties. Manuprāt, 20 gadi ir pietiekams laiks, lai parādītu, ka esošajā sistēmā jaunas partija ir pilnīgi bezjēdzīgs pasākums, ja tiešām grib izmainīt sistēmu. Redzēsim, kuram būs taisnība, vai tiem, kas saka, ka Sudraba dibinās partiju, vai Sudrabai – ka nedibinās.

    Nasing spešal! Manuprāt, NP būtu lieliski izmantojusi un parādījusi kadrus, ja Sudraba atteiktos intervēt. Pati Sudraba apgalvo, ka ar Pūpolu 20 minūtes pa telefonu runājusi.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > inghem65 08.12.2013. 21.53

    to Ilmārs Poikāns
    ” Izskatās, ka Nekā Personīgi ir veiksmīgi ieprogrammējusi daudzus skatītājus, tai skaitā šī raksta autoru. Labs izpildījums, no kura var mācīties kā smalki manipulēt ar viedokli.”

    Šā raksta autoru un IR nav vajadzības programmēt, viņi paši to labi pieprot. Manipulācija ar viedokli, netīkamu faktu noklusēšana, patīkamu izcelšana ir Ozoliņa un LoČmeles specializācija.
    Maz mūsu valstī ir profesionālu(lasi neatkarīgu) žurnālistu un, tā saucamo, politologu. Visiem cauri spīd politiskās simpātijas, kas nenovēršami deformē viņu sniegto informāciju.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    lauris > inghem65 08.12.2013. 22.02

    >Ilmārs Poikāns

    Savā komentārā Jūs atsaucaties uz 3 manipulatīviem NP sižetiem, bet Jūsu aktivitātes izsaucis sižets par Sudrabu. Kāpēc Jūsu padziļināto analīzi izpelnījās tieši Sudraba, tā arī neatbildējāt.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    inghem65 > inghem65 08.12.2013. 22.10

    Divās intervijās otra puse bija klāt. Sudraba nebija. Šad un tad apjautājos par detaļām sižetos / rakstos, kuri liekas aizdomīgi vai prasās pēc otras puses pilna viedokļa.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    nefratete > inghem65 08.12.2013. 22.11

    Man no sižeta bija skaidrs tikai pats Sudrabas/Šlesera vakariņu fakts. Un pilnīgi vienalga, kurš to pačukstēja Pūpolam. Ar šo faktu principā pilnīgi pietiek, lai Sudrabu norakstītu kā politiķi.

    Kā cilvēks arī Sudrabu nedaudz nesaprotu – doties vakariņot (vai arī palikt vakariņot) ar cilvēku, ar kuru tu iepriekš esi tiesājies par goda un cieņas aizskaršanu – man tas nav saprotams. Tā nav ne oficiāla pieņemšana, ne darbavieta, kur tev ir pienākums rādīt neitrālu ģimi cilvēkam, kurš tev samazgu spaini uzgāzis.

    Ja vien mēs nedomājam, ka tiesa par morālo kaitējumu bija izcils likumīgi iedota kukuļa piemērs. Tad protams visu cieņu Šleseram un Sudrabai par izdomu.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    lauris > inghem65 08.12.2013. 23.12

    >Unabomberz

    * Ja vien mēs nedomājam, ka tiesa par morālo kaitējumu bija izcils likumīgi iedota kukuļa piemērs. Tad protams visu cieņu Šleseram un Sudrabai par izdomu.

    ***

    Izcili! Par šo vajadzētu apjautāties Sudrabas k-dzei, kad nākamreiz būs vēlēšanās pagrozīties žurnālistu priekšā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > inghem65 09.12.2013. 00.47

    @Unabomberz
    Absolūti pievienojos. Pie tam Sudraba ieradās pēdējā, kas nozīmē, ka viņa varēja tik pat ātri ierasties, kā nozust – “Paldies, bet man ar šo cilvēku nav nekā kopēja, ko pārrunāt!”. Bet viņa tomēr izvēlējās palikt! Kas nozīmē vai nu to, ka viņa saskata kaut ko kopēju vai arī viņa ir tik vāja, ka nespēj konsekventi turēties pie saviem principiem. Un man liekas, ka gan viens, gan otrs!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > inghem65 09.12.2013. 01.14

    Ilmārs Poikāns
    Aizrakstīju arī Sudrabai ar jautājumu, pa kurām durvīm viņa izgāja

    Vai gaidījāt no pravoslavnutijās Šķepaškas draugaļas godīgu atbildi?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 08.12.2013. 19.00

Manuprāt, oportūnisti Sudraba, Šlesers un Repše ir piemirsuši vienu – tie 25% svārstīgo vēlētāju pavelkas uz lielām cerībām un pilnīgi jaunu piedāvājumu… citādāk tās balsis sadalās starp esošajām partijām. Pašlaik neviens no viņiem neko tādu nespēj nepiedāvā! Piem. Šlesers iziet uz lētu aprēķinu no 10.Saeimas vēlēšanām, kur PLL ieguva proporcionāli diezgan daudz balsu Latgalē. BET tā vēl bija krīze un cilvēki vieglāk padevās idejām, kas saistījās ar darba vietu radīšanu utml. Sudraba vispār nav ideju un pat nav acīmredzama iegansta, kādēļ viņa varētu būt labāka par jebkuru no esošajiem politiķiem. Par Repši ir vairāk jautājumu nekā atbilžu un protams tā viņa kompānija. Tā kā visus šos oportūnistus atbalsta ar Krieviju saistīti uzņēmēji, tad tas ir vēl viens iemesls, kādēļ neizlēmušie noteikti par viņiem nebalsos. Neizlēmušie pārsvarā uzķērās uz sociāldemokrātiskām idejām.

+8
-1
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 08.12.2013. 18.42

Jau 11 dienas ir pagājušas no tā(latviešu tautai skumjā) brīža, kad Lembergs ar Vienotības atbalstu un palīdzību izdeva Rīkojumu N3, kur atcēla Rīkojuma N2 izteikto un visas tautas nobalsošanā apstiprināto vēlmi dzīvot bez oligarhiem.
Joprojām tā arī neviens Vienotības politiķis un partijas rupors IR nav varējis dot jēdzīgu izskaidrojumu šim valsts apvērsumam un Lemberga bīdīšanai valdībā bez tautas mandāta.
Pēc daudziem nopietniem ārzemju organizāciju atzinumiem mūsu valsts(kas saucās Latvija) ir nozagta. Lielākai daļai Latvijas iedzīvotāju(ja neskaita Ventspils Autonomās Republikas iemītniekus, kuru pamatnodarbošanās ir sorosīdu ķeršana) ir arī skaidrs, kurš ir tas galvenais valsts nozadzējs.
Tāpēc daudziem nav skaidrs, kā ļoti smagos noziegumos apsūdzētais lembergs ar savu kabatas partiju var stiprināt koalīciju un nodrošināt valstij izaugsmi?
Lai nebūtu jārunā par to, kāpēc Vienotība, Āboltiņa un Dombrovskis gāza valdību un gļēvi atdeva varu Lembergam, Ozoliņš ir spiests izsmalcināt savu rakstītprasmi un sarkasmu līdz pilnībai, liekot “ilmac” svētlaimē elsot un spiegt.
Pēc pēdējām ziņām Aivars(tas, kas no Puzes), lai neizraisītu tautas sašutumu, ir devis solījumu divus mēnešus Saeimā nerādīties. Visi rīkojumi – kādam jabūt ministriju sadalījumam, kas būs premjers un kā sadalīs eirofondu piķi – tiks nodoti ar pasta baložu starpniecību…

+2
-13
Atbildēt

1

austrisv 08.12.2013. 16.00

Piekrītu Ozoliņam par laimnešiem nabaga latviešu tautai, un, ka bīstamākais ir Šlesers. Varbūt ne pats šlesers, bet tie, ka sviņam pielīmējas atbalstot viņu, piemēram pensionāru līderis Siliņš. Ceru, ka pensionārti neiekritīs uz tukšiem solījumiem, jo Verza jau to šleserbiedres labumu pamēģināja. Daži gan no Šleseriešiem bauda labumus joprojām RD: Šmits, Aldermane utt.
Un, ja nu pensionāri notic, ka šleseram ir daudz naudas koku, kurus vajag tik pakratīt- un nauda birs kā no pārpilnība sraga. acīmredzot Siliņš tam tic!

+12
-1
Atbildēt

11

    Ieva Aile > austrisv 08.12.2013. 16.23

    Jā,kāpēc meklēt laimnešus,ja veiksmesstāstnieki jau ved mūs pa saulainu taciņu pretī labklājībai.
    ”Latvijas lielākais zālāju sēklu audzētājs SIA Skrīveru sēklkopības sabiedrība šā gada 15. oktobrī mainījis īpašnieku – 100% uzņēmuma kapitāldaļu nonākuši SIA Zemes prieks īpašumā, kas savukārt pilnībā pieder Vācijas zemniekam. Viņa intereses Latvijā pārstāv dēls Fabians Fennels, vēsta žurnāls Agro Tops.
    «Esam pārņēmuši šo kompāniju 100% apmērā – visu tehniku, lauksaimniecības zemi, ražu, ēkas, cilvēkus, kas šeit strādāja līdz šim. Mūsu ģimenei Vācijā pieder zemnieku saimniecība, kurā audzējam labību, bietes, kartupeļus, cukurbietes un mazliet arī kukurūzu.”

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 08.12.2013. 17.16

    Pajutā Lembergam, kāpēc latvieši tā apzagti, ka nevar paši nopirkt uzņēmumus.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 08.12.2013. 17.23

    Man liekas, ka ōzoliņa patronam Šķēlem te ir daudz lielāki nopelni.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 08.12.2013. 17.38

    Jā,Bet,man ir jautājums,kurus uzņēmumus Lembergs prihvatizējis par smiekla naudu un pēc tam pārdevis ārzemniekiem?Un kurš teica apmēram tā:ko jūs baidāties,ka Latvijas zemi izpirks,to jau nekur tāpat nevarēs aizvest prom?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 08.12.2013. 17.47

    Lem,bergs paņēma Latvija skuģniecību par smeikla naudu, laikam kopā ar Andri, un ilgi nevarēja sadalīt ko katrs pirks un naidojās bezjēgā kamēr sadalīja ietekmes sfēras.
    Ak, jā un tad kam pieder tie Ventspils uzņēmumi? man tagad negriba sskatīties, ka spieder lembim, bet lapsa jau to aprakstījis grāmatā, tāpt arī nuzskaite ir tepat Latvijā- ka sir patiesie Lemberga īpašumi.
    Žēl laika, lai meklētu, jo mani ta svairs neinteresē/ ja Tevi interesē, kas zināms par lemberga īupašumiem tad pameklē pats kaut vai Googlē!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 08.12.2013. 18.37

    Šeit svarīgs jautājums,vai nauda paliek Latvijā un veicina Latvijas attīstību atbilstoši Latvijas interesēm,nevis kas kuram pieder.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    oskaar > austrisv 09.12.2013. 03.25

    Mīļais Ērik!
    Kur Jūs redzat Lemberga naudas palikšanu Latvijā un tās ietekmi Latvijas attīstības veicināšanā? Vai tajā smukajā bērnu laukumiņā? Vai glītajā betona bruģī, ar kuru noklātas Ventspils ielas?
    Mans jautājums Jums- no kā Jūs secināt, ka nauda paliek Latvijā un tā veicina Latvijas attīstību?
    Vienalga- Lemberga nauda, Šlesera nauda, vai vienalga vēl kā cita nauda.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 09.12.2013. 10.21

    Ērik, pie tam nedzird arī ka šie lielie oligarhi būtu atvēruši kādu labdarība sbiedrību, kā piemēram, Teterauski!
    Nepavisam, jo viņi nopērk avīzes, lai tā ietekmētu zombējamo vēlētāju, kuram nav ne laika ne patikšanas, ne saprašanas par to, kas vispār notiek Latvijā. Bet, žēl, jo kungiem jāpiemaksā, lai avīzes noturētos virs ūdens: jāsola Ziņītes un danilāna grāmatas, un jānovēl priecīgi svētki. Ar vārdu sakot jātaisa teātris: ja nu kādi uzkēras.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 09.12.2013. 12.47

    Bet, tik liels patriotriebums pret krievu Teterevu uzvārdu, ka Tu spēj uzrakstīt vienīgi poliski-lietuvisko versiju?! :) :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 10.12.2013. 17.48

    andrejsg,vai tad tie uzņēmumi,par kuru īpašnieku un īsto labuma guvēju mūsu prokurori Lembergu sauc,neattīstas,nestrādā veiksmīgi un nemaksā nodokļus Latvijā?Atšķirībā no,piemēram,Liepājas metalurga,kuru visādi zaharjini nolaida pa burbuli ar visu valsts naudu piedevām?Vai Fliks ar savām shēmām padarbojās Airbaltikā,arī nosūcot valsts naudu?Vai mūsu mīļie banku darboņi laventi un kargini?Vai Lemberga nospertie uzņēmumi bankrotē un izsūc valsts naudu glābšanai?Vai Šķēles noprihvatizētie pārtikas pārstrādes uzņēmumi darbojas Latvijas zemnieku interesēs?Vai šlesera Latvijā ievilktās lielveikalu ķēdes veicina nacionālo veikalu un lauksaimniecības attīstību?
    Vēlreiz -es salīdzinu prihvatizatoru darbību rezultātus un ietekmi uz Latvijas saimniecību,nevis runāju par lielākajiem Latvijas filantropiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 10.12.2013. 18.33

    Bet,ja es teicu,ka Lembergs manās acīs ir mazākais ļaunums no lielās mūsu prihvatizatoru saimes,tas TOMĒR nenozīmē,ka es par viņu taisos balsot,jo balsojot par mazāko ļaunumu,mēs no purva ārā netiksim!Ferštein,klārs,paņimaješ,understand,Ymmärrätkö,మీరు అర్థం,გესმით?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Alise 08.12.2013. 13.52

Jā, šoreiz Ozoliņam labs raksts padevies, jau ceturtdien Delfos izlasīju. Tikai tiešām nesapratu, kādēļ sākumā parādījās bez autora pie ziņām, nevis viedokļos.

+6
-1
Atbildēt

0

emb_riga 08.12.2013. 12.08

Ha,ha,ha!Patika raksts.Ciniska,skeptiska,pragmatiska valoda.Paldies!

+7
-1
Atbildēt

6

    dro > emb_riga 08.12.2013. 12.20

    Vilis. Ironija šoreiz vietā, bet slikti, ka mūsdienās cinismu mūsdienās jauc ar gudrību, un vairums seko atziņai “jo lielāka cūka, jo tai pienākas resnāka sakne”:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > emb_riga 08.12.2013. 12.22

    Turpināšu. … un visi ieroči ir labi, lai novāktu konkurentus.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > emb_riga 08.12.2013. 13.41

    ————
    Vēlreiz un vēlreiz – pacelsim karstvīna glāzes un tostu uzsauksim!

    Saules mūžu 4.maija režīmam! Lai dzīvo parlamentārā demokrātija!! Slava padomju sociālās sistēmas grāvējiem – kapitālisma celmlaužiem!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI

    Kura partija paņems Krustēvu?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > emb_riga 08.12.2013. 15.08

    ZZS esot atteikusi?
    Šim jau par pareksu vien būtu jāskata rūtainas debesis.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > emb_riga 09.12.2013. 05.54

    ne shim – BET LIKUMDEVEEJAM – SMERDELJUVARZAS IEBĪDĪTAJAM

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > emb_riga 09.12.2013. 12.43

    dzeris49
    Līdz parexam nemaz nedrīkstēja nonākt, jau tikai par dalību LC tam mūdzim bija jābaro tārpi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 08.12.2013. 11.53

Domāju, ka no Sudrabas, Repšes, arī Šlesera diez ko daudz nav atkarīgs tas, cik veiksmīgi, vai arī neveiksmīgi viņi startēs nākošajās vēlēšanās.

Ļoti daudz kas ir atkarīgs no tā, vai Vienotībai un NA, jeb NA un Vienotībai pietiks veselā saprāta izdarīt visu, lai jaunais premjers tiktu atrasts tulīt un uz vietas (Bērziņam šajā procesā nav nekādas reālas ietekmes, ja pozīcijas partijas ir vienotas). Ļoti daudz kas ir atkarīgs no tā, vai NA un Vienotība spēs jautājumus, kuros nav iespējams atrast kopsaucēju, šobrīd nolikt malā , formulēt tos priekšvēlēšanu programmā un atstāt vēlētāju ziņā.

Svarīgi ir, lai šos 10 mēnešus Saeima nostrādātu raiti un saprotami. Tikai tā ” varas ” partijas šobrīd ir spējīgas noturēt savus reitingus, jo normālam cilvēkam, kuram politikas ” vērošana” no malas nav tas mīļākais laika kavēklis, visas šīs partiju jezgas vienkārši krīt uz nerviem.

Kas attiecas uz ZZS, laikam jau Vienotība un NA ļoti labi tomēr apzinās savas vājības un saprot, ka “plecu pie pleca” bez bufera zonas šīs abas partijas kopā sastrādāties nevar, tad jau laikam šāda gatavība ņemt ZZS koalīcijā ir pieņemama, kaut vai tādēļ, ka, ja ZZS ir pozīcijā, tad jautājumi, kuru pieņemšanai līdz šim tik un tā tika meklētas opozīcijas balsis, kļūs risināmi koalīcijas ietvaros.

+22
-1
Atbildēt

2

    jmaklakovs > buchamona 08.12.2013. 12.08

    Izskatās, ka Vienotībai vislabāk būtu novilkt šādu situāciju (bez valdības) līdz vēlēšanām, jo pirmkārt nebūs sevi jāsmērē ar ZZS. Otrkārt vadot valdību visa atbildība Vienotībai būs jāuzņemas vienpersoniski, tai laikā kad panākumus nāksies dalīt brālīgi ar visiem koalīcijas partneriem. Priekš kam tas pirms vēlēšanām?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 08.12.2013. 13.57

    Par situāciju ar ZZS ņemšanu koalīcijā jau ceturtdien Delfos pie šī paša Ozoliņa raksta izteicos:

    “ZZS ir tāds spēks, kas Lemberga pavadā nepieciešamajā brīdī atbalstīs SC (varbūt ne pilnībā visi biedri, bet lielākā daļa – noteikti). Katrā ziņā vairākumam tur Latvijas neieslīgšana Krievijas ietekmes zonā maz interesē.

    Tādēļ varbūt arī ir pareizi pieķēdēt ZZS-u ņemot vērā dažas šo prasības un paaicinot koalīcijā, nekā atgrūst pavisam. Lai varētu sasniegt labāku galarezultātu nozīmīgākos mērķos – atturēt Latvijas ģeopolitisku pagriezienu austrumu virzienā.”

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

Vineta 08.12.2013. 11.48

lno & betijacelmale
Eu, Jūs tā spriežiet, it kā būtu aizsūtījuši pāris ešalonus ar aukstumu un sniegu uz Sočiem un likvidējuši visus modžahedus!!!

+3
-5
Atbildēt

4

    peerku > Vineta 08.12.2013. 11.57

    Mani arī nodarbina doma, kāpēc olimpiāde nenotiks Sibīrijā, kur gan sniega atliku likām, gan Celsija mīnusu, gan daudzas ziemas sporta celtnes jau stāv gadu gadiem, bet gan bijušās PSRS vasaras kurortpilsētā un kā tai izdevies kļūt par ziemas olimpiādes galvaspilsētu ar tādiem kaimiņiem visapkārt, kas var izmantot olimpiādi terora aktiem.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Vineta 08.12.2013. 12.37

    DD1, Laikam Sibīrijā nevarētu tik daudz “raspiljitj”:)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > Vineta 08.12.2013. 13.27

    Manuprāt, viens no necilvēciskākajiem celtniecības darbību īstenojumiem. Ļoti žēl Soču pamatiedzīvotāju, kuriem nācās zaudēt savas mājas, dārzus… Viņu līdzšinējā vide tika sapostīta! Ģimenes ar bērniem zaudēja jumtu virs galvas – palika zem klajas debess – starp betona klučiem… un vēl ar ‘aizsietām mutēm’.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 08.12.2013. 16.52

    Misija
    Ļoti žēl Soču pamatiedzīvotāju, kuriem nācās zaudēt savas mājas, dārzus…

    Man arī ļoti žēl noslepkavotos Soču pamatiedzīvotājus, čerkesus un nagajiešus, pret smirdīgiem okupantiem kas ievācās pamatiedzīvotāju zemē, ne mazākā žēluma, to ir absolūti neleģitīmi jebkur.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Vineta 08.12.2013. 11.43

S&M
Jā, gluži kā vecajos PSR laikos,

Vecajos psr laikos truliem, naida pārņemtiem šļeseriem, ušakoviem, urbanovičiem un zatļeriem ādas mēteļos un Mauzeri pie sāniem, bija nesalīdzināmi lielākas iespējas.

+8
-4
Atbildēt

0

dro 08.12.2013. 11.35

    ievuliitis > dro 08.12.2013. 11.37

    Kāds patiess prieks!
    Mūsējais gan neuzdrošināsies (neapmeklēt):(

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 08.12.2013. 11.53

    Taisnības labad rakstā ir arī šāds teikums – “Auch Horst Köhler sei nicht zu den Spielen 2010 im kanadischen Vancouver gereist. “

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.12.2013. 11.58

    Toties Zatlaram Pekīnas tirgus apmeklējums neļāva izpildīt prezidenta tiešos pienākumus. Baltijas valstu un Polijas prezidenti vienojās ierasties Tbilisī, kad Krievija uzsāka militaru intervenci pret Grūziju, bet Zatlers nevarēja paspēt gan tur, gan tur, un izvēlējās tirgu.
    Ja tā padomā, jau toreiz varēja prognozēt, ka arī tad, ja Latvijā būs kāda nelaime, viņš izvēlēsies kādu izklaidi ārpus valsts robežām.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 08.12.2013. 12.01

    betija – Zatlers drīzāk brauca uz Pekinas Zoo

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.12.2013. 12.07

    Nepiekrītu, klusais, Zatlera ģimenei Pērļu tirgus bija svarīgāks.
    Zoo… Zoo bija Rīgā. Tu tak nedomā, ka viņš uz Visķīnas Kompartijas līdera vietu mērķēja?

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 08.12.2013. 11.28

Šad, tad, te vēl ienāku nedēļas beigās pārlasu virsrakstus, un pārskrienu ar acīm štata darbinieku komentāriem, lai pārliecinātos, ka Buratino zemē joprojām nekas nav mainījies. Mūsu partijas un to kleķierus neizbēgami un nenoliedzami interesē viss tas pats vecais, miljoniem reižu atgremotais, un, ne tas, par ko Latvijas tauta gaida politiķus interesējamies jau kops 1991.gada – par ekonomiku, par valsts attīstību un tautas labklājību.
Pārējos interneta resursos Latvijā, ja iet runa par politiku un ekonomiku, nevis profesionāliem, nu paši zināt, kā tur ir. Skumji.

+2
-10
Atbildēt

4

    peerku > dzerkaleliva 08.12.2013. 11.36

    > Kusunoki Masashige 楠木 正成

    Nu, protams, mans japāņu draugs, pēc Jūsu domām visi Latvijas politiķi kopš 1991.gada ir stulbi un savtīgi un tos galīgi neintersē ekonomika, valsts attīstība un tautas labklājība…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 08.12.2013. 14.57

    Vārdu stulbi neminēju, par savtīgumu arī runa nebija, lai gan diez vai kāds īpaši varētu mēģināt apstrīdēt Latvijas politiķu un vispār savtīgumu kā vienu no cilvēka pamatīpašībām. Nesavtīgums kā tāds, nozīmē nemitīgu cīņu ar sevi, diez vai mūsu politiķi apmeklē kursus ar nosaukumu – kā būt nesavtīgam tautas labā.
    Bet kopumā, mans latviešu draugs DD1, šajā Adventes otrajā sestdienā mans stāsts bija par ko citu. Par to ko neesmu Latvijas politikā pamanījis, ja vien jūs nedomājat, ka atdot valsts ekonomisko vadību baņķieru un Briseles regulu ziņā nozīmē neizbēgamu ceļu uz valsts ekonomisko attīstību, nozīmē tautas labklājību, pārticību un galu galā laimi pēc būtības.
    Mani novērojumi, gan liecina par pretējo – atteikšanās no valsts ekonomikas attīstības, diskusijas par to, kādai šai attīstībai jābūt, kā sasniegt tautas pārticību, tautas, nevis pāris tūkstošu lielburžuju. Tas viss noved pie masveida emigrācijas, kas nevienu brīdi nav beigusies un valsts nonākšanas trešās pasaules banānijas statusā, ko spilgti apliecina MAXIMA piemērs un tie visi ir tikai ziediņi, augļi vēl tikai būs.
    Šeit Vācijā mēs esam jau kupls pulciņš. Prom neviens nemūk, bet katru dienu brauc tikai klāt, jauni un veci. Skumji. Krievu no Latvijas te praktiski nav, brauc klāt tikai latvieši. Skumji.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > dzerkaleliva 09.12.2013. 11.28

    Kaut kā, Kūsunaģe, Tavs SCarkanums, ir nenoslēpjams, lai arī brīžiem spied arī uz NA idiotiskākajiem punktiem.

    Viegli aizbraukt pie friča no “0” pēc 2.P.K. celto labklājību, kuri vēl izvilka un velk “osīšus”, un ES dīkdieņus, un gudri pirst kā lūk vajag. Kā Tev liekas, kāpēc friči masveidā neparāva fraku uz ASV un AUS , pēc 2.P.K.. Tev ko liekas kādam bija baigi viegli, tai pašai novājinātajai GB, FIN, kādam bonusi krita no gaisa? Nezin kāpēc fričiem ir mazāki iekrājumi, nekā “makaroniem”, spāņiem un pat grieķiem? Stāsts ir vienkāršs, zini savas TIESĪBAS un realizē savu ATBILDĪBU.
    Kurš Tev, Kūsunaģe , liedz taisi uzņēmumu, maksā visus nodokļus, maksā saviem darbiniekiem kā Tev tagad,kā darbiniekam, gribas, pēcāk ej partijās, kad esi kļuvis materiāli neatkarīgs, maini attieksmi tajās pret valsti, uztaisi ES stila socdemu partiju, kur Tu esi aūūū?
    Ko nevari, tik vien kā blēt , sēžot ES atslēgas valstī, kuru visu laiku , būdams “eirospektiķis-neitrālists”, nopel, bet tas netraucē izmantot tās labumus?
    Ko ta esi pie fričiem? Ja jau tā ES un eiro slikti? Sēdi viensētā un taisi atonomo dzīvi, nevari? Grūti? Vecīt, tas saucas želeja, ne pilsonis, kurš iespringt, ko lietas labā nevar savā Dzimtenē, bet izmanto citu radītu infrastruktūru un labumus, bet tajā pašā laikā tas netraucē viņam nopelt gan Dzimteni, gan to kura labumus izmanto. Visa mēraukla tikai PATS sev.

    Ne Tu socdems,bet prasts egocentriķis, bezmugurkaulinieks.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dzerkaleliva 09.12.2013. 13.12

    Žēl, WAT, ka tavi komentāri parādās, kad lielākā daļa lasītāju jau ir aizgājuši uz citiem rakstiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 08.12.2013. 11.12

Kā man nesen skaidroja kāds par mani gudrāks cilvēks, “sīkpartijai Vienoti Latvijai”” nosaukumam atradās – un, par nožēlu, atradīsies vēl – balsis Latgalē, kur šī frāze, iekalta Latgales Māras postamentā, joprojām daudziem ir dziļi sirdīs. Par spīti Krievijas polittehnologu apvārdotiem šķeltniekiem, cīnītājiem par Latgales lielāku autonomiju.
Lielāku patstāvību un neatkarību mums nemitīgi prasa visas pašvaldības. Dažām pat Latvijas likumi nav rakstīti, tās pašas izvēlās, kurus pildīs, kurus – nē, arī pašas savus izdomā, kas ir pretrunā ar valsts likumiem. Tikai pie tās lielākās patstavības un neatkarības atbildība par notiekošo, pēc to pašvaldību domām, gulstas tikai uz valdību.

+18
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 08.12.2013. 10.25

Ozoliņa kungs!”… pusdienojam restorānā ar Aināru Šleseru, bijušo premjerministru, tagad būvnieku lobētāju Valdi Birkavu un bijušajiem Latvijas ceļa darboņiem Ati Sausnīti un Druvi Skulti.”
Kāpēc man atmiņā, ka bija Mareks Zeltiņš, bet Birkava kunga nebija?

+7
-4
Atbildēt

5

    Evita > ievuliitis 08.12.2013. 10.53

    Seglins bija iekslietu ministrs, bet premjers Birkavs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 08.12.2013. 10.56

    Andri, jūs kautko sajaucāt. Es rakstu par to, ka Ozoliņa kungs sajauca pusdienās “Kaļķu vārtos” klātesošos personāžus. Par ko Jūs rakstāt?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Evita > ievuliitis 08.12.2013. 11.00

    Uztveru jusu komentaru savadak, viss skaidrs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ievuliitis 08.12.2013. 17.21

    Šķēles pakalpiņu saukt par kungu, nav nedaudz tā kā par smalku?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 08.12.2013. 17.41

    Andrej, atšķirībā no dažiem citiem portāla komentētājiem, es cenšos ievērot vispārpieņemtās pieklājības normas. To, ka citi ķengājās un apsaukājās, mani neskar. Es negribu un netaisos sekot viņu piemēram.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

runivs 08.12.2013. 10.19

Mākslīgā intelekta alķīmiķis Repše nākamnedēļ sintezēšot partiju. Ilgi konservētā kontroliere Sudraba pagājušonedēļ bija no restorāniem izgājusi pa virtuves durvīm pie tautas. Buldozers Šlesers eļļo savu grīdā ierūsējušo pedāli.
++++++++++++++++++++++
Tā spēj uzrakstīt TIKAI Ozoliņš:-)!

+25
-2
Atbildēt

0

peerku 08.12.2013. 09.46

Interesants Dmitrija Suļžica foto: maza, izmisusi, pēc atbalsta lūdzoša Sudraba lielā, nezināmā tukšumā.

+16
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > peerku 08.12.2013. 12.05

    Diez vai tā bilde mūs iežēlinās:)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

putekliic 08.12.2013. 09.44

Pats galvenais un pats svarīgākais nākamajās vēlēšanās ir, lai Šlesers ar Sudranu pa abiem kopā nedabū “zelta akciju”. Ja tā notiek, tad ir “čau Rasma”, jo tad ir skaidrs, ka valdību veidos viņi ar SC. Vot tā būtu īstā “Holivudas šausmene”. Tomēr manuprāt tas ir pilnīgi nereāli, ka tie divi dabū 20+ vietas kopā. Man pat grūtu iedomāties, kurš varētu balsot par Šleseru. Sudraba dabūs daļu RP vēlētāju, bet lielākā daļa aizies pie V (no tiem RP vēlētājiem, kuri vispār aizies balsot). Tā kā nekādu šausmu scenāriju realizēšanos pagaidām nesaskatu.

+11
-2
Atbildēt

7

    Evita > putekliic 08.12.2013. 10.51

    Nu tik parliecinats es viss nebutu, to jau paradija pasvaldibu velesanas Riga, ka lielai dalai sbiedribas, brivbiletes un premija uz Jauno gadu ir pats svarigakais, un Usakovs loti labi izmanto socialo neapmierinatibu, un diemzel lielai sabiedribas dalai labs ir tas kas pamet kaut ko, agri vai velu par siem populistiskajiem gajieniem Ridziniekiem bus jamaksa, ceru ka ne visai Latvijai,jo ekonomika, tapat ka fizika, kimija ir likumi kas nepaklaujas populismam, diemzel pasreizejai valdibai tomer nav izdevies aizsargat maznodrosinatos.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > putekliic 08.12.2013. 12.41

    Andrim
    Ja vēlēšanas rīko RD izveidotā vēlēšanu komisija, tad vēl ir liels jautājums – vai tiešām nevienā urnā nav nonākušas liekas vēlēšanu zīmes… Ja nevar uzticēties Putina rīkotajām vēlēšanām Krievijā, kā tad var uzticēties “meitas uzņēmuma” rīkotajām vēlēšanām Rīgā?
    Kādreiz Balvos daži cilvēki spēja taču noblēdīties, vai nē? Kādai tantei pēc tam sirdsapziņa neizturēja un viņa atzinās. Tātad, faktiski šāda iespēja ir. Rīgā to var izdarīt krietni lielākā mērogā, it īpaši, ja izpildītāji ir uzticīgi kādam specdienestam.

    Kad kādu laiku viss notiek godīgi, kontrole sāk samazināties. Blēžiem tas ir īstais laiks blēdīties.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > putekliic 08.12.2013. 12.58

    Andris, Rīgā cilvēki vienkārši neaizgāja uz vēlēšanām. Visticamāk, to veidoja švaks centriski labējo piedāvājums, kā arī neticība, ka SC + Ameriks nesavāks vairākumu. Diemžēl tas ir pareģojums, kas piepildās pats.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Evita > putekliic 08.12.2013. 14.15

    Laikam jau bus jums japiekrit, jo briziem liekas Ka Usakovs var uzsplaut visiem likumiem, un diemzel nesanem adekvatu atbildi no valsts institucijam, daudzos jautajumos.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    nefratete > putekliic 08.12.2013. 17.58

    Pēcim daļēja taisnība – adekvāta piedāvājuma trūkums no V puses ir Rīgas vēlēšanu tiešais rezultāts. Jo NA elektorāts ar ļoti adekvāto Brokas piedāvājumu ne tikai savāca visas savas balsis, bet spēja piesaistīt arī RP un V elektorāta daļu. V savukārt bīdīja Ēlerti, kura kā neviennozīmīga figūra daļu vēlētāju atbaidīja, turklāt viņa vēl reāli parādīja sevi kā nezinošu populisti, nevis pragmatisku politiķi, cenšoties ielekt ne savā ādā.

    PS – šobrīd sāku domāt, ka Ušakova brīvbiļetes ir ne tikai populistisks gājiens, bet arī auksts aprēķins tādā ziņā, ka:
    a) iedodam saviem velētājiem bonusu, tie paliek uzticīgi, plus nopērakm latviešu pensionārus;
    b) kacinām prinicipiālos latviešu vēlētājus, kuriem nevajag biļetes un kuri gatavi ieriebjot Ušakovam pārdeklarēties uz laukiem. Tie pārdeklarējas uz laukiem un nākamajās vēlēšanās, lai uzvarētu Rīgā pat Šlesera klibais zirgs Ameriks nebūs vajadzīgs, jo pašam ar saviem kruķiem pietiks Rīgas saglabāšanai.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > putekliic 08.12.2013. 18.08

    V savukārt bīdīja Ēlerti, kura kā neviennozīmīga figūra daļu vēlētāju atbaidīja, turklāt viņa vēl reāli parādīja sevi kā nezinošu populisti, nevis pragmatisku politiķi, cenšoties ielekt ne savā ādā.
    ———————
    Tu ko! uzdrošinies pacelt roku pret Ozoliņa bijušo patronesi? Tūlīt dabūsi samazgu spaini uz galvas

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    nefratete > putekliic 08.12.2013. 18.32

    Man pašam starp citu Ēlerte kā Rīgas mērs būtu likusies OK, bet ir taču jāapzinās, ka viņa nepatīk daudziem Vienotības vēlētājiem.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

peerku 08.12.2013. 09.36

Ja varētu, pieliktu plusiņu autoram par pirmās rindkopas tēlainību, īpaši:
“Ilgi konservētā kontroliere Sudraba no restorāna izgāja pa virtuves durvīm pie tautas. Buldozers Šlesers eļļo savu grīdā ierūsējušo pedāli.”

+38
-2
Atbildēt

1

    reksa > peerku 08.12.2013. 12.21

    Jā, Ozoliņa raksts ir labs.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 08.12.2013. 09.22

Šajā bēdu ielejā ir tomēr divi cerību stariņi:

1. Zatlera lielais atbalstītāju pulks viņu faktiski pilnā sastāvā pameta pēc slavenajiem tankiem, kas nozīmē, ka viņiem NAV vienalga un ka viņi noteikti skatīsies uz kuru pusi nākamais baltā zirgā jājējs viņus vedīs! Tāpēc uz viņu vakantajām balsīm var cerēt jebkurš izņemot Putinu, Šleseru un co.

2. Šlesers neņēma vērā to, par ko rakstīju augstāk un nogremdēja savu jauno lolojumu laicīgi.
Tanki = sēdēšana pie viena galda ar diktatoru Putinu.

+36
-2
Atbildēt

20

    Andis > jmaklakovs 08.12.2013. 11.09

    Piekrītu gan vienam, gan otram. Lai kāda realitātē ir bijusi Zatlera partijas aizmugure, tie, kas par viņu vēlēja, vēlēja pret SC, ZZS, Šleseru un tamlīdzīgiem elementiem.
    Ļoti interesanti, ka Sudraba un daži citi to nespēj saprast.

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 08.12.2013. 11.44

    Es domāju, labi, ka nesaprot. Jo vairāk “izgaismosies” pirms vēlēšanām, jo labāk.

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > jmaklakovs 08.12.2013. 12.29

    Jā, tas ir diezgan svarīgs punkts. Ja tā paskatās, tad gatavība balsot par Sudrabu ir ļoti līdzīga problēma – pārsvarā SC un Sudrabas elektoriāts pārklājas. Ozoliņš labi iezīmēja šīs dāmas problēmas.

    Manuprāt valstiski domājošiem latviešiem un krieviem nav jāskatās šo ķēmu virzienā, bet ir vai nu jāstutē RP atpakaļ, vai nu jāspēj veidot kaut kas labāks… Vēlēšanas izšķirs tas, ka būs maz sakarīga piedāvājuma, kā rezultātā cilvēki var vienkārši neaiziet un nobalsot. Līdzīgi kā šī gada RD vēlēšanās.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 08.12.2013. 12.54

    pecisk, vienmēr tavi komentari bija izsvērti un prātīgi, bet frāze “… vai nu jāstutē RP atpakaļ…” izklausās ne visai nopietna. Ne to tagad var izdarīt,, ne arī vajag, ja atceramies pēkšņo uzreiz pec vēlēšanām partijas vēlmi iet koalīcijā ar SC. Nedrīkst nesodīti krāpt vēlētājus.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > jmaklakovs 08.12.2013. 13.11

    pecisk – vai jau nepietiek eksperimentu ar partiju jaunradīšanām ? Manuprāt solis pilnīgi nepareizajā virzienā …

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > jmaklakovs 08.12.2013. 13.13

    RP pēdējo reitingu pazaudēja, jo tā sevi praktiski nereklamēja kā partija. Vienotība visu laiku par sevi atgādina kā veidojumu.

    Par sodīšanu – manuprāt pietiktu to ka viņi zaudētu balsis, bet Saeimā tomēr tiktu. Mācība būtu gūta, bet būtu vēl viens centriski labējs spēks, ar ko Vienotība un līdzīgi domājoši politiķi varētu runāt. Ozoliņa raksts ir par to, ka vieta tukšā nepaliks, un tā jau ir tā lielākā problēma. Nav jau ko vieta daudz likt. Par Vienotību tik daudz nebalsos, Dombrovskis tomēr ir jau noguris, partijai ir vajadzīgs jaunu spēku pieplūdums, var jau būt ka kāds tomēr savāksies. NA – ar savu nekonsistenci un mētāšanos atbaida pragmatisko vēlētāju. Kā tas var būt ka partijai, kas sevi prezentē tik skaļi, ir tik īss rezervistu soliņš?

    Bet nu skaidrs, ka RP pati šobrīd raugās uz sadalīšanos un izformēšanos. Izšķiesta iespēja. Žēl.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > jmaklakovs 08.12.2013. 13.15

    Diemžēl pie pašreizējās vēlēšanu sistēmas jaunas partijas radīšana ir vienīgais kā normāli pacelt balsis, jo cilvēki diemžēl balso par lokomatīvēm. Ja cilvēku balsotu par konkrētu cilvēku konkrētā apgabalā, jā, jaunas partijas dibināt nevajadzētu.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 08.12.2013. 14.03

    Reālākais, kā pacelt balsis ir izbeigt partiju pretstāvēšanu un reāls saredzams darbs. Kamēr partijas pirmkārt domās par saviem reitingiem un uzskatīs vēlētājus par muļķiem, būs arvien mazāk sakarīgu cilvēku, kas gribēs iesaistīties partijās, būs aizvien vairāk blēžu un “slepenu “, bet patiesībā skaidri saredzamu, politisko projektu ar ļoti apšaubāmiem mērķiem. Sudrabas mērķi cilvēkiem bija skaidri jau gadus atpakaļ.
    Domāju, ka liela daļa vainas jāuzņemas medijiem, kas katru viņas skaļo paziņojumu ar milzīgu entuziasmu tiražēja. Es nesaku, ka to nevajadzēja publicēt, nē. Es domāju, ka darbu vajadzēja līdz galam padarīt – katru reizi informēt lasītājus, ar ko beidzās tie sensacionālie paziņojumi. Tieši tādā pašā stilā, kā to darīja, ziņojot par sensaciju. Atļaujos vienkāršu piemēru: Ziņa: “Sudraba atklāj milzīgus parkāpumus naudas tēriņos institūcijā A!!!” Un pēc kāda laika cita ziņa: ” Sudrabas “atklājumi” ir izradījušies vien nepareizā ailītē ierakstīti skaitļi, bet tēriņi bija pamatoti!!!”
    Diemžēl steiga, paviršība, nekompetence, nekritiska sensāciju meklēšana, paštīksmināšanās ir neatņemama šodienas žurnālistikas sastāvdaļa.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 08.12.2013. 14.12

    Man arī šķiet, ka pēc nākamajām vēl. liberāļi noskaņotus cilvēkus var gaidīt liels šoks.
    V tiešām ir arī liels negatīvais reitings, un par to daudzi nebalsos.
    Un tai RP bija ne sliktas idejas, un ir tur arī sakarīgi cilvēki, bet,, izskatās, ar to ir cauri.
    Pat ja viņi tagad uzceptu kādu jaunu partiju ar kādu jaunu lokomotīvi, nevaru tikai iedomāties, kas tas būtu, un bez Zatlera, arī izredzes vājas, bet, varbūt, pamēģināt kaut ko vajadzētu, varbūt, kopā ar tiem DP?
    Kaut, Latvijā tas liberālisms vispār nav īpaši modē.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 08.12.2013. 14.23

    Dzeris: “Un tai RP bija ne sliktas idejas”
    :)))
    Tiešām? Nosauc kaut vienu?

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > jmaklakovs 08.12.2013. 14.45

    2. Šlesers neņēma vērā to, par ko rakstīju augstāk un nogremdēja savu jauno lolojumu laicīgi
    =========
    Šlesers neko nenogremdēja. Ja vēl nezini, tad Šlesera jaunā partija piedalīsies vēlēšanās vienā sarakstā ar SC un iespējams, ka Šlesers būs premjera kandidāts no kopējā kremļa saraksta.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 08.12.2013. 14.50

    Vienu nosaukšu, kaut, bija arī citas – par to, ka AI vajadzīgas reformas.
    Var jau par Ķīli teikt, ko gribi, bet, viņš bija pirmais politiķis, kas atklāti pateice par tām problēmām un to bardaku, kas tur valda, kas, faktiski, ir tā pati valsts nozagšana caur to “AI mafiju”, kura pārdod nevērtīgus diplomus caur daudzām “augstskolām”, absolūti nedomājot par AI kvalitāti, toties nodrošinot sev bezrūpīgu un treknu dzīvi.
    Tagad, dabiski, viss palicis pa vecam, jo nekādu atbalstu viņš neguva,daļēji, arī tāpēc, neko reformēt viņam neizdevās, pat to AIP, kas bija pieķerta blēdībās, pārvēlēja ar NA, ZZS un V balsīm, pārāk daudzi ir ieintersēti, lai bardaks turpinās.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 08.12.2013. 15.05

    Pateikt, ka AI vajadzīgas reformas, lielu gudrību nevajag. Spēt noformulēt reformu būtību un spēt tās realizēt, tas ir pavisam, kas cits. To nespēja ne Ķīlis, ne tagadējais ministrs.
    Toties abi – gan Ķilis, gan Vj. Dombrovskis ir absolūti vienaldzīgi, es teiktu – noziedzīgi izdabājoši, pretvalstiskām darbībām krievu skolās.
    Neredzu ne vismazāko pozitīvo efektu no šiem RP ministriem.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 08.12.2013. 15.55

    Un kā tu iedomājies to reformu veikšanu, ja Saeima pat jauno AIP ievēl to pašu veco, pieķertu blēdībās un nelikumībās, un tas ir pretēji IZM viedoklim, tā pilnībā sabotējot Ķīļa iespējas veikt kādas reformas?
    Un tas viss neskatoties uz to, ka Ķīli atbalstīja daudzas augstas amatpersonas, bet, tikai ne tās, kas pārstāvēja AI, jo tām nekādas reformas nebioja vajadzīgas.
    Par tām krievu skolām jā, bet, tas neattiecas uz AI.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 08.12.2013. 16.57

    Acīmredzot, nemācēja Ķīļa kungs pārliecinat Saeimas vairākumu, ka viņam ir konkrēts darbības plāns, nevis tukša gaisa tricināšana. Būs kārtīgi pasvinējis pirms Saeimas sēdes. Ko lai dara, ka tādu paģirainu neviens neņem par pilnu?
    Nu, ļoti nepiemērotu personāžu RP izvirzīja par IM. Arī tagadējam krēsls par augstu.
    Nezini, tai partijai soliņš tik īss? :))

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > jmaklakovs 08.12.2013. 17.44

    Skolas ir tiešā IM atbildības sfēra, ne mazāk svarīga, ja pat – ne vairāk, kā AI.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > jmaklakovs 08.12.2013. 18.07

    > dzeris49

    “bez Zatlera izredzes vājas”?!

    Ar Zatleru pašnāvība. Man pagāja ilgs laiks, kamēr sāku novērtēt dažus Zatlera RP cilvēkus, jo sākumā un ilgi pēc tam uz viņiem krita Zatlera, pašlabummeklētāja, netīrā ēna.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 08.12.2013. 22.11

    DD1 – Laikam, neprecīzi izteicos, gribēju teikt, ka tai partijai jābūt bez Zatlera, nevis, ka izredzes vājas bez Zatlera, skaidrs, ar Zatleri vispār nav izredzes.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > jmaklakovs 09.12.2013. 00.56

    A.Ozoliņš: “Naktis kļūst garākas un tumšākas. Politikas krēslas zonā rosās ērmoti tēli. Mākslīgā intelekta alķīmiķis Repše nākamnedēļ sintezēšot partiju. Ilgi konservētā kontroliere Sudraba pagājušonedēļ bija no restorāniem izgājusi pa virtuves durvīm pie tautas. Buldozers Šlesers eļļo savu grīdā ierūsējušo pedāli…
    …Saskaņas centram nākamajā Saeimā vajag “mazo partneri” ar lielo “zelta akciju”. Politiskie zombiji un homunkuli snaikstās pēc šīs zelta akcijas…
    …Lielajā Maskavas politiskā kino šausmenē Zolitūdes uzvarētāja Ušakova sabiedrotos tēlo lietotos dvieļos satinušies politikas zombiji un puscaurspīdīgi spoki.”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    skaisti, izcili. labs vērojums, labs raksts.
    bilde līdzīga vampīru saietam uz PPL dibināšanas kongresu. Stendzenieks savu tēlu galeriju, pie galdiem sēdošos dalībniekus bija izgaismojis ar kontrastīgām punktgaismām uz asinssarkaniem paklājiem visur fonā, perfekta murga sajūta, realitāte teleportējusies. atceramies, – Ulmanis skrien metrīgiem soļiem uz gaismu un nākotni, uz pjedestālu un tribīni. daudzko mēs vēl redzēsim jo arī šoreiz partijām labākie stilu meistari ir angažēti.
    http://www.aliens.lv/z-civil/2164-zaks-de-mole-1292-1314-g
    http://www.la.lv/asv-zinatnieks-venters-cer-megene-radit-pat-citplanetiesus/
    pārsteidz un priecē kāda vienprātība IR sabiedrībā uz šo tēmu.
    līdzīgs stāvoklis pēdējo reizi bija pieredzēts tikai pirms Saeimas ārkārtas vēlēšanām 2011. septembrī.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    anete piņķe > jmaklakovs 12.12.2013. 06.34

    Pievienojos dzeris49 viedoklim par Ķīli. Kad Ķīlis iesāka amatā, mana pārliecība bija, viņš nevarēs pavekt reformas, jo tiks noriets, jo ir bīstams izglītības establišmentam ; to atkārtoju daudzreiz. Gandrīz visa sākotnējā kritika bija par darba stilu un nevis par reformām. Dažu izglītības establišmenta redzamu prsonību kritika bija histēriska. Andžs (neesu RP biedrs)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 08.12.2013. 08.51

no Sudrabas ir redzams, ka nevajag iet pravoslavno popu sprediķus klausīties- var šīberis aizkrist, var jumts aizbraukt :((((((((

+24
0
Atbildēt

1

ligakalnina 08.12.2013. 08.47

Principā, tā ir Latvijas traģēdija, ka trešā daļa vēlētāju mums balsos par SC, praktiski, jebkurā gadījumā, un, no atlikušajām divām trešdaļām labi ja puses zina, par ko balsos, otra puse tā arī nav sapratusi, ka ideāli dabā nepastāv, un jābalso pēc mazākā ļaunuma principa, nevis par kārtējiem saulvežiem, un “mazākais ļaunums” būtu V, ar visiem tās trūkumiem un, visai nosacīti, NA, lai kā man arī nepatiktu šī partija, Lembega ZZS ir daudz lielāks ļaunums, kaut, daudz viltīgāks, pie kam ZZS un SC vienmēr bijuši kā cimds ar roku, un cits citu atbalstījuši.
Un par SC vispār nerunājot, pēc tā valdīšanas RD pēdējām ilūzijām vajadzētu pazust.
RP, izskatās, var norakstīt, kā Zatlers to radīja, tā pats arī “nokāva”, var jau pārmest citiem nepietiekamu RP atbalstu, bet, principā, tās liktenis izšķīrās pēc visiem zināmā Zatlera gājiena, ta jāatzīst.
Tie, kas taisās nebalsot vispār, var būt droši, ka vislielāko paldies par to viņiem pateiks SC , jo mazāks skaits vēlētāju piedalīsies, jo lielāks % būs SC, jo tam ir stabils elektorāts, kas ies un balsos.
Par Sudrabas utt. “partijām” pat runāt nav vērts, cerams, tās neparvarēs 5% barjeru, mums visas partijas, drīzāk, vairāk vai mazāk, ir tikai interešu grupas, bet, šīs jau nu noteikti.
Principā jau cilvēkam, kas orientēts uz Rietumu kultūru, izņemot V, vispār nav par ko balsot, pārējās partijas mums ir vai nu absolūtie populisti, kas tēlo nacionalistus, un apkalpo MNA un arī Lembergu, vai nu ar visām iekšām Lembergam piederošie zombiji, kas tēlo “zaļos”, “zemniekus” un “konservatorus”, un par SC viss saprotams, pēc Ušakova darbības RD skaidrs, ka SC ideāls ir provinciāla Kriievijas guberņa bez jebkādas brīvas preses, ar visaptverošo admin. resursu, korupciju, biznesa politisko kontroli, utt., un viņa mērķauditorija ir cilvēki, kas ir samērā nabadzīgi, ko var nopirkt ar kādiem pabalstiem, brīvbiļetēm, utt., un otra daļa, protams, uz Krieviju un Kremli orientēti cilvēki.

+55
-3
Atbildēt

11

    Evita > ligakalnina 08.12.2013. 10.41

    Nu vienkarsi perfekts komentars.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 08.12.2013. 11.13

    dzeris49. Šodien raksti skaisti, bet kas būs rīt? Vai rīt atkal ZZS nebūs pieņemamāka kā NA?:)

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.12.2013. 11.49

    NA un tās atsevišķie biedri, brīžam, tā nokaitina ar savu uzvedību un izdarībām, ka ne to vien gribas uzrakstīt, bet, vēsu prātu jau skaidrs, ka ZZS ir daudz bīstamāki.

    +28
    -5
    Atbildēt

    0

    Iluta Krūmiņa > ligakalnina 08.12.2013. 12.39

    Jācer vien ka olimpisko spēļu izzāģēšana, vai kāds cits notikums korupcijas purvā iegrimušajā Krievijā tuvākajā laikā spēs aktivizēt iedzīvotājus izdarīt ko līdzīgu Ukrainā notikošajam, jo taču var, ja grib. Putina režīma maiņa būtu iespējams labākais kas notiktu Latvijas politikā.

    Krievijas finansiālie rādītāji un prognozes pasliktinās ar katru dienu, man negribas ticēt, ka kungu režīms kurš balstās uz dabas resursu augstajām šī brīža cenām, spēs ilgi pastāvēt. Tautai taču kādreiz tas apniks? Vai ne?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.12.2013. 13.49

    Ukraiņu lielākais daļai, tomēr, vajadzīgas brīvības, tie nav vwergi pēc savas mentalitātes.
    Par krieviem kā cilvēkiem nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu, bet, vairākumam Krievijas krievu nav vajadzīgas nekādas brīvības, pēc visām aptaujām vairākums uzskata, ka arī nekāds parlaments nav vajadzīgs, “cars”( prezidents, Putins, jebkurš cits) varētu vadīt valsti caur “ukaziem”, “kārtība” ir svarīgāka par brīvībām ( kaut, bez brīvības un strādājošām institūcijām nevar būt arī kārtība), 80% uzskata, ka armija un policija ir svarīgākas lietas, kā medicīna un izglītība, tie paši 80% uzskata, ka dzīvo ienaidnieku ielenkumā, ap 75% inf. saņem tikai no TV un tic tai ( tāpēc jau tāds rezultāts).
    Arī to Putinu, kura galvenās īpašības ir demagoģija, nekaunīga melošana, sīkumains atriebīgums un bailes no jebkuras opozīcijas, vēl arvien bez ierunām atbalsta apmēram 50%.
    Pie kam pat tie, kuri protestēja, nu ir iebiedēti un negrib riskēt ar brūivību.
    Ukrainā pēc protestētāju vardarbīgas izdzenāšanas uz ielas izgāja ap miljons cilvēku, Krievijā – neviens, pat pēc to arestiem un absurdām apsūdzībām.
    Lai Krievijas sab. sāktu aktivizēties, tur jānotiek kaut kam briesmīgam, kamēr naftu un gāzi pārdos, un TV turpinās zombēt un debilizēt iedz., viss tur paliks, kā ir.

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 08.12.2013. 16.45

    Es pēdējā laikā esmu sapratis pretējo – turpinot balsot par mazāko ļaunumu, mums nav nekādu cerību izkļūt no purva.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Nika > ligakalnina 08.12.2013. 20.30

    Slikti sapratis esi. Mazākais ļaunums tieši ir vienīgā cerība. Ar pārējiem ir pa taisno purvā un Grieķijas variants.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 08.12.2013. 21.30

    Ar kādiem pārējiem,fikseri?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 09.12.2013. 00.01

    Dzeris būs sācis domāt?
    Klau, pastāsti par tiem MNA noziegumiem kaut ko konkrētu un objektīvi salīdzini ar Liepājas metalurgu, piemēram…
    Es nesaku, ka viņi visi ir balti un pūkaini, taču arī advokāti, policisti, celtnieki, tirgotāji, gāzenieki, baņķieri, BMW braucēji arī tādi nav. Taču tu MNA loma tiek “nedaudz” pārspīlēta…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 09.12.2013. 12.54

    “tā ir Latvijas traģēdija, ka trešā daļa vēlētāju mums balsos par SC, praktiski, jebkurā gadījumā” – šajā teikumā izteiktā doma ir jāformulē savādāk, precīzāk: “tā ir Latvijas traģēdija, ka nav veikta Latvijas deokupācija un dekolonizācija, un tāpēc trešā daļa vēlētāju sastāv no naturalizētajiem okupantiem, kolonistiem un viņu pēctečiem, kas balsos par SC, praktiski, jebkurā gadījumā”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    l_abola > ligakalnina 10.12.2013. 14.34

    Malacis, džeri! No manis uzslava!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 08.12.2013. 08.16

Gan jau sudraba kodes sadēs daudz oliņas, runāšanai tak te zelta cena. 90 locekļu pulciņš, kas saucas partija, savāks tos 5%, Šlesera izgājieni zināmi, ticētāju naivums viņam arī. Repše? Runā par gudrības nepieciešamību? kur tā bija varas laikā? Jeb tik gudri noslēpta, ka nevarēja ieraudzīt?

+9
-4
Atbildēt

0

janazakovica 08.12.2013. 04.22

jaa valsts Latvija pagaidaam ir tikai uz papira..

+3
-10
Atbildēt

0

Daina 08.12.2013. 03.33

Kas sho skribelejumu ir pasutijis NA vai vienotiba?Sudraba dara visu pareizi,ja nabadzinjiem sak celishi ljodzities un zem skribenta nav pat paraksta!Nozhelojami….

0
-45
Atbildēt

5

    janazakovica > Daina 08.12.2013. 04.25

    skatieties ka jaums kads abas kajas nesalauz nejausi uz ielas…tik daudz to BMW trako brauceju ka bail..

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > Daina 08.12.2013. 11.35

    ilze
    Лизька, вынь сиску с борщя!!!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Daina 08.12.2013. 12.27

    Ilze. Apskaužu jūs – pirmais komentārs portālā un tāda atsaucība!:):):)

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Daina 08.12.2013. 12.38

    lno, Ilzei tik ļoti sāp sirds par Sudrabu, ka viņa nespēja noturēties un reģistrējās portālā

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Daina 08.12.2013. 12.40

    andrejs. Būs Ločmelim sirdsdraudzene:)

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 01.57

Nu tie mājieni, ka Repše (da jebkurā projektā) varētu pīties ar SC ir aiz matiem pievilkti.

+6
-15
Atbildēt

16

    Evita > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 02.30

    Kapec majieni, vajag uzmanigi paklausities ko runa Repse, tik atklati ka Slesers jau neizsakas, bet vai vins pirmais, vai pedejais, unko tad lai saka par Straumi, bus jau vel ari citi diemzel.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 09.25

    Repše pats nepīsies, bet varētu pīties tie, kas viņa naivumu izmanto varas iegūšanai.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 09.42

    > nomale

    Ir arī zināma cerība, ka Repše pats izmanto, ja ne citu naivumu naivumu, tad vismaz naudu, varas iegūšanai, bet ieguvis varu viņš ar to rīkotos godprātīgi, par to gan man ir 100% pārliecība.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Andis > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 11.06

    Repše 100% spēlē SC pusē. Ieteiktu painteresēties par Belokoņa saikni ar PSRS drošības dienestu agrākos laikos un to, cik ilgus gadus Repše jau sadarbojas ar Belokoņu. Jau krietni pirms viņa vadītās valdības laikiem.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 11.20

    andris_rivaner
    Repse, tik atklati ka Slesers jau neizsakas

    Gandrīz vienmēr Repšes kungs ir sevi parādījis kā valsts vīrs, atšķirībā no alkatīgā, melīgā, nekaunīgā un diezgan pastulbā čekas fekāliju stumdītāja, Šļesera.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    peerku > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 11.22

    > Gatis

    Sauciet manu ticību par aklu, ja vēlaties, Gati, bet es ticu Repšem.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    Vineta > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 11.45

    Gatis
    Ieteiktu painteresēties par Belokoņa saikni ar PSRS drošības dienestu agrākos laikos

    Un ko tādu jūsu gej-klubiņā runā par Belokoņu?

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    Andis > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 11.59

    Ja nu kas, gejs neesmu, kaut gan ja arī būtu, tas neattiecas uz politiku. Kāpēc vispār tāda rūpe – kāds pāri nodarījis? Izsaku līdzjūtību un iesaku savu sāpi tik skaļi visur neizpaust.
    Par Belokoņu nevis runā, bet zina. Ir bijusi saskare.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 12.11

    nomale. DD1. Vai tiešām Repšes rīcība kopš 2002.gada vēl nav pierādījusi Berklava brīdinājumu pamatotību?:)

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    peerku > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 12.14

    > Ino

    Kāda konkrēti brīdinājuma? Es domāju, ka viņi bija domubiedri.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 12.21

    Ino. Un kā ar Repšes rīcību 80to gadu beigās un 90to sākumā. Tev patīk izraut sev vēlāmo no kopējā konteksta un uzdot to kā neapgāžamu pierādījumu savai teorijai. Repše stāvēja pie Latvijas neatkarības atjaunošanas un šeit vai nu jāatzīst, ka cilvēki mēdz mainīt savus uzskatus vai arī jāpieņem, ka Repše pilnīgi noteikti cīnās par neatkarīgu Latviju, jo cilvēki savus uzskatus nemaina!
    Pie kuras teorijas paliec?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 12.33

    DD1. Kad Repše paziņoja par savas partijas dibināšanu, Berklavs brīdināja par Eināra …hmmm…merkantīlismu…

    nomale. Pagātnes nopelni nedod indulģenci nākotnei. Gan Repše, gan Jaunups nav slēpuši savu nodomu sadarboties arī ar SC nākošajā saeimā. Protams, viņi to pasniedz Ezopa valodā.

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 13.20

    Ino. Toties pagātnes grēki nosaka visu turpmāko dzīvi un uz labu cilvēks mainīties nevar?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Dzidra > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 15.58

    Bija intervija ar Repši Sestdienā pirms neilga laika. Uz jautājumu par iespējamu iešanu kopā ar Saskaņas centru kādreizējais LNNK līderis uzreiz mainīja savu deklaratīvo toni un skaidra “nē” vietā sāka locīties kā zutis uz pannas.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 17.12

    egīls. Nu tad bilde skaidra! Paldies par informāciju!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Gaisma; Enģelis 09.12.2013. 00.59

    Gatis
    Ja nu kas, gejs neesmu, kaut gan ja arī būtu, tas neattiecas uz politiku.

    Vai tad normāls cilvēks čupotos ar šļeserastiem, Pikaso un ABC, un nīstu latviešus?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Vineta 08.12.2013. 00.43

S&M
Valstij, kaut gan nē. Būtu valsts, sen jau būtu nospiedusi kā blakti.

+5
-6
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 00.26

Nesaprotu, kāpēc nav norādīts autors?! Jeb šis ir tā kā redakcijas raksts domāts..

+1
-11
Atbildēt

2

    Evita > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 01.12

    Vajag uzmanigak lasit, autors ir gan noradits, vismaz uz mana datora, kam negribetos piekrist tas ir par Sleseru, populisms Latvija diemzel ir populars, ceresim ka gan, Sudrabas,Slesera un Repses veidojumi, ta ari tikai paliks veidojumi.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Gaisma; Enģelis 08.12.2013. 01.29

    Vajag uzmanigak lasit, autors ir gan noradits
    ————
    Tagad ir arī autors pielikts, tad – nebija.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Vineta 08.12.2013. 00.13

“No Zatlera partijas mantojuma pārdales var būt atkarīgas “Saskaņas centra” izredzes ietapt valdībā pēc vēlēšanām.”

Ja nolādētiem kuces bērniem, morāliem kropļiem, latviešu nīdējiem izdosies noēst NA, tad SC un Šļesera izredzes sēdēt valdības mājā, visai reālas.
Ar ko viss sākās http://www.la.lv/politiskie-lasti/

+8
-21
Atbildēt

2

    Vineta > Vineta 08.12.2013. 00.38

    S&M
    Kā tad? Редиска – плохой человек?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Vineta 08.12.2013. 04.21

    jaa kads zinatu kaut desmito dalu no ta launuma ko slesers vina garigais tevs godmanis un so klonu razojosaa parex sc zidu valsts ir nodarijusi musu Latvijai neviens pat neiebilstu pret naves spriedumu bez tiesas…virs un vards..

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam