FOTO: Ušakovs saviem atbalstītājiem piketā rāda uzvaras žestu (papild.)

139

Komentāri (139)

Liene 16.01.2014. 21.59

Ušakovs var rādīt, kādus žestus viņš grib, tas tikai liecina par viņa inteliģences trūkumu. Ah, kā man nepatīk tas Ušakovs. Fui!

0
0
Atbildēt

0

Jānis 09.12.2013. 14.51

nu, tas Nila Ušakova uzvaras žests šoreiz gan likās nepiemērots. Kāda, Ušakovaprāt, te var būt uzvara, kad ir šāda izmisuma situācija ar Zolitūdes traģēdiju? Tas Nila Ušakova gājiens ir nepieņemams un nosodāms.

0
0
Atbildēt

0

DivasDveseles 04.12.2013. 00.35

TVNET ir bloķējis Čeburaškas niku. TVNET liedz Čeburaškam komentēt. Tad jau Čeburaška saka kaut ko ļoti nepatīkamu sistēmai. Tad jau sistēmai ļoti nepatīk norāde uz rakstu mājas lapā http://www.philos.lv ”Zolitūde. Veļu mielasts.” Arī norādē minētais mājas lapas nosaukums tiek bloķēts. Tad jau raksts ir trāpījis īstajā vietā , tad tas satur kaut ko tādu, ko sistēma nekā negrib pieļaut. Tātad, mājas lapā ievietotais raksts atklāj kaut ko tādu, kas apdraud sistēmu, atliek tikai izpētīt kas tajā rakstā ir tāds, ko sistēma grib noslēpt.

0
-4
Atbildēt

2

    piziks > DivasDveseles 04.12.2013. 09.32

    Ceburaska, nesalielies, bet pārlasi to philos murgu vēlreiz. Varbūt sapratīsi, kādēļ tādu muļķību reklamētāju izbano.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > DivasDveseles 04.12.2013. 09.34

    ceburaska
    Tā arī nesapratu, tu par boļševikiem vai komunistiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andris 03.12.2013. 22.35

Nebiju klāt. Rīgas mēra iznācienu pie piketētājiem ar savām acīm neredzēju. Līdz ar to nevaru apgalvot, ka tā bija realitāte – pastāv fotomontāžas iespēja. Tāpēc nevērtēšu.
Tikai nelielas pārdomas. Kā iepriekš tika izziņots, abu piketu iemesls bija 54 cilvēku bojāeja zem veikala „Maxima” drupām. 54 reālu cilvēku reāla nāve te, Latvijas galvaspilsētā Rīgā – pilsētā, kuras mērs ir Nils Ušakovs, un kur, tāpat kā visā valstī, trīs dienas karogiem bija sēru lentes.
Ja desmit dienas pēc Zolitūdes traģēdijas kāds (vienalga – kurš) uz Rātsnama kāpnēm šajā sakarā var smaidīt un ar augstu paceltu roku veidot uzvaras žestu („V”), – tas vairs nav cinisms, bet smaga diagnoze.

Vēlreiz atkārtoju – ja Ir publicētās fotogrāfijas ar N.U. nav montāža!

+9
-2
Atbildēt

6

    ievuliitis > Andris 03.12.2013. 23.02

    Man tevi jāapbēdina, vai varbūt jāiepriecina? – cinīti. Fotogrāfijas, ar uzvaras priekā pār 54 bojāgājušiem gavilējoša Rīgas caurkrituša saimnieka, ir publicētas visos portālos, arī krievu. Un tie nu savam elkam to (fotomontāžu) nekad nenodarītu. Būs vien tev jātic savām acīm.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Andris 03.12.2013. 23.32

    Ja desmit dienas pēc Zolitūdes traģēdijas kāds (vienalga – kurš) uz Rātsnama kāpnēm šajā sakarā var smaidīt un ar augstu paceltu roku veidot uzvaras žestu („V”), – tas vairs nav cinisms, bet smaga diagnoze.
    ————
    Turpiniet spriedelēt un filozofēt…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 04.12.2013. 00.12

    >betijacelmale

    Paldies! – noticēju.
    Taču tā vai tā mani šis tas pārsteidz. Pārsteidz pavisam nedaudz: vairākos portālos iepriekš bija informācija (Rīgas domes pārstāvis Uģis Vidauskis), ka „pēc likumā noteiktā, piketos nav atļauts izmantot skaņu pastiprinošas ierīces”, taču izrādās, ka gan pašvaldības, gan valsts policijā strādā cilvēki (pie tam visi!!!, kuru pienākums ir bijis piketa laikā garantēt, ka LR likumi tiek ievēroti), kam ir akūti izteiktas dzirdes un redzes problēmas: kā var manīt Hara ievietotajos piketa kadros, starp pieketētājiem – formās tērpti vīri kā brieži, tikai skaņu signāli (bungu rīboņa, kaut kādas taureles, svilpes) līdz viņu apziņai neaiziet.
    Ja šo kakofoniju (pēc Betijas paskaidrojuma jaušu, ka fotogrāfijas nav falsifikācija) dzirdējis arī Rīgas mērs un viņa vietnieks, tādā gadījumā vai nu viņi personiski ar savu bezdarbību ir vainojami likumpārkāpumā, vai arī viņu pienākums ir atlaist ganībās Uģi Vidauski – par likuma nepareizu traktējumu.
    Un beidzot. Ja pašreiz vēl amata pienākumus pildošais Iekšlietu ministrs pieļauj, ka viņa padotie policisti nevis ievēro likumu un novērš pretlikumīgas darbības, bet gan truli asistē nelikumībām, viņam nav nekādu, ne vismazāko tiesību turpināt sēdēt ministra krēsla. Ne rīt, ne jaunajā valdībā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Andris 04.12.2013. 00.24

    Jā, cinīti. Tev par prieku ziņoju, ka policija tomēr vērtēs

    http://www.apollo.lv/zinas/policija-vertes-usakova-atbalsta-piketa-
    organizatoru-atbildibu/625437

    Ko var darīt, ka Kozlovska kungs jau devīto mēnesi taisās dzemdēt likumprojektu, kas sastāv no viena paplašināta teikuma. :( Laikam baigi labais būs, kad piedzemdēs. Ka tik nepārnēsā.

    Bet, lai tu varētu šovakar aizmigt ar smaidu… Mani tas iepriecināja –

    http://www.apollo.lv/zinas/foto-atrodi-atskiribas/625390

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 04.12.2013. 01.31

    > betijacelmale

    Atvaino, Betij, bet es, šķiet, esmu totāls muļķis, jo neko nesaprotu: citēju no Apollo – “Rīgas Pašvaldības policija izvērtēs jautājumu par šodien notikušā Rīgas domē pieteiktā piketa organizatoru atbildību, pasākumu laikā izmantojot skaņu pastiprinošās iekārtas”.
    Piketa pieteicēju atbildība nav apšaubāma. Taču kā/kas vērtēs pašu pašvaldības policistu un pašvaldības policijas vadītāja atbildību? – piketā kārtību uzturēt norīkotie policisti bija likumpārkāpuma vietā, taču nekavējoties nepārtrauca pretlikumīgās darbības, bet, rokas uz muguras salikuši, tēloja klātneesošas personas?! Lai gan… kā maizi ēd, tā dziesmu dzied. Vai tas nozīmē, ka Latvijā likumu neievērošana, dienesta pienākumus pildot, jau ir pasludināta par legālu un nesodāmu?
    Ja Latvijā pašlaik nav valdības, ir tikai pienākumu izpildītāji, uz šo jautājumu būtu jāatbild Valsts prezidentam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Andris 04.12.2013. 01.59

    Par ko mums kādreiz Bērziņš IR atbildējis? Es neko nespēju atcerēties. Esmu pārliecināta, ka viņš Melngalvju namā dzirdēja, ko tauta sauca. Ceru, ka saprot, ka šo pašu “P-r-r-r-om” kādā patiesi jaukā dienā varēs arī uz sevi vērstu sadzirdēt. Pelnījis jau sen IR. Man patiesi žēl, ka komentārus nelasa mūsu žurnālisti – šodien bija otrdiena un nu jau Bērziņam var atkal uzdot jautājumu par Ušakovu – vajag tam, vai nevajag atkāpties?
    Labu nakti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

enjoy 03.12.2013. 21.11

Es tomēr vēlētos uzsvērt šī farsa pozitīvos aspektus.
– Galvaspilsētas mēram ir reāli bail no neliela piketa, tādēļ viņš pats sev uzorganizē bekvokālistus no RS un Namu pārvaldnieka. To vēl es varētu pieciest, jo katrs var nodarboties ar izvirtībām pēc savas gaumes, ja tas nebūtu organizēts par mūsu naudu. Te nu žurnālistiem vajadzētu pakustēties un intensīvi papētīt naudas plūsmas,
– Uzkrītoša ir līdzība ar Putina un Janukoviča organizētajām pašatbalsta akcijām. Tas norāda, ka pašiem “Saskaņai ar Centru” ideju nav,
– Šie frīku šovi ar katru reizi izskatās arvien marginālāki uz politisko oponentu fona, ja neskaita Lembja kundzītes ar puķēm. Man pat grūti iedomāties, ka Dombrovskis, Vilks vai kāds cits ministrs paši sev organizētu atbalsta pasākumus, kā skolas pusaudži sev saorganizē balsošanu draugos. lv. Ja, piemēram, Pabriks paģērbtu zemessargus un iedotu katram rokā pa plakātam: “Rokas nost no Arta!”, “Staļinisti, ļaujiet Artim strādāt!” :)) utt., tad viņš savu elektorātu pazaudētu piecās minūtēs. Tas nozīmē, ka mūsu politiskā domāšana attīstās, bet “S ar C” joprojām māk tikai krāpties, shēmot un blefot (c).

+7
-2
Atbildēt

2

    Sanšains > enjoy 03.12.2013. 21.20

    Šie frīku šovi ar katru reizi izskatās arvien marginālāki uz politisko oponentu fona
    ============================
    No kā viedokļa tas ir tā? No uzticīgā, labi mobilizētā un ieeļļotā Ušakova elektorāta viedokļa? Cik ilgi gan sevi var mānīt?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    enjoy > enjoy 03.12.2013. 21.24

    No kā viedokļa tas ir tā?
    ——————–
    No Latvijas vēlētāju vairākuma – ap 75%.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Edzs 03.12.2013. 20.38

divi mītiņi ar pretēju mērķi vienā vietā un vienotā laikā bija vajadzīgi Ušakovam lai parādītu ka īstie saimnieki Rīgā uz palikšanu ir krievi, “russkim Rigu, gansam figu”, tāpēc arī pirksti gaisā.
pikets prasot tā saucamo Ušakova atkāpšanos bija provokācija ar iepriekš paredzamu iznākumu, jautājums kāpēc ārēji nopietni cilvēki uz tādu tik viegli apzināti vai neapzināti uzraujas.
pret Ušakovu piketu piesaka bijušais Domes deputāts no t.s Demokrātisko Patriotu biedrības Jānis Mārtiņš Skuja, tam pretī par Ušakovu pasākumu piesaka ņekijs Jānis Jukšinskis, SC sponsors un būvniecības firmas «SUIS Rīga» vadītājs. apstākļi masu kautiņam ar pašvaldības policijas iesaistīšanos ir radīti.
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/488538-vienlaikus_rikos_divus_piketus_par_un_pret_usakova_atkapsanos?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+tvnet%2Fall%2Flatest+(TVNET+Jaun%C4%81k%C4%81s+zi%C5%86as)
http://www.diena.lv/latvija/politika/rigas-domes-deputats-skuja-uzvardu-nav-mainijis-kriminallietas-del-13948451
kad 16. martā Rīgas Dome un valsts Iekšlietu ministrs Kozlovskis pieļāva vienlaicīgi vienā vietā 2 savstarpēji izslēdzošus, konfrontējošus pasākumus tas tika skaidrots ka ministrs jo ir ticis maldināts, tāpēc sēdējis turpat autobusā.
nezinu ar ko šoreiz ministru kāds varēja maldināt bet 2 reizes gadā sabiedrību grūst uz izslēdzošu rezultātu, – priekš amatpersonas tas ir bezatbildīgi, tas ir daudz par daudz.

+8
-1
Atbildēt

5

    ievuliitis > Edzs 03.12.2013. 23.43

    Teikšu tev, T.S., tā. Kad parādījās informācija, ka Skuja organizē to piketu, teicu – es iešu. Man vienalga, kas un kāpēc to organizē, kurš pēc tam varētu sev pierakstīt manu atbalstu. Man tie Ušakova meli ir piegriezušies. Gribu pateikt, lai vācās. Apmēram tiem pašiem vārdiem to pateicu arī šeit. Vari mani pievienot provokatoru pulkam:)
    Un vēl es rakstīju, ka būtu labi, ja arī citu RD opozīcijas partiju līderi aicinātu savus piekritējus, šoreiz varētu piemirst savas ambīcijas. Apmēram tā. Ja ļoti gribi, pameklē manā profilā, sameklēsi.
    Tas ir pirmais. Otrais – šodien biju tur. Un nenožēloju. Kad sanākušie, atmetot savu tradicionālo cierlich-manierlich iedzīto kautrību, pilnā balsī daudzbalsīgi skandēja “Pr-r-r-r-om! Pr-r-r-r-om! Pr-r-r-r-om!”, redzēju, ka to nevar pārmakt ne pretējās puses svilpieni, ne taures, ne bungas. Godīgi sakot, to idiotu bungas mums pat palīdzēja – uzdeva ritmu:)). Ko par tiem pretējiem spēkiem domāju, esmu jau teikusi citās vietās, neatkārtošos.
    Un trešais. Par Kozlovski. Atceros, kad 16.martā notika tā provokācija, Kozlovskis solīja, ka nāks ar likumdošanas iniciatīvu, kas aizliedz vienā vietā rīkot divu pretēju politisko spēku pasākumus, kas pārklājās. Jau gandrīz 9 mēneši ir pagājuši no tā brīža. Vai nebūtu laiks, to likumu jau piedzemdēt? Kur ir tā iniciatīva, kāds to var pateikt? Cik ilgu laiku ir jāraksts viens paplašināts teikums?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edzs 04.12.2013. 10.28

    Kozļiks taču bija domājis 16. martā nepieļaut divus konfrontējošus mītiņus :)
    Atļaus tikai vieniem – anķifašisķiem…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 05.12.2013. 01.09

    betijacelmale “…Man tie Ušakova meli ir piegriezušies. Gribu pateikt, lai vācās. Apmēram tiem pašiem vārdiem to pateicu arī šeit…”
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    labi Betij, nemācīšu Tevi dzīvot, sirds bija pilna, gribēji pateikt, nu un pateici.
    pati jau zini ka pozitīvais efekts, sausais pienesums vai sausais atlikums kliegšanai vai dziedāšanai zem logiem, nepieklājīgu vai pieklājigu žestu rādīšanai ir maigi sakot nu nekāds, vai arī visdrīzāk saldo negatīvs. atnāca tātad margināļu grupiņa, uzkliedza tur kautko na ņepoņatnom, tautas masas saspiedās vai savienojās un savu kumīru nosargāja. tā tas izskatās un tā tas arī aiziet pa visām TV.
    neviens politiķis, neviena sevi cienoša amatpersona un Nils tāds noteikti ir, no amata neatkāpsies tikai tāpēc ka uz ielas kādi mazturīgie sāk uz viņu kliegt.
    negribu teikt ka latviešiem rituālas dziedāšanas vietā savos protesta mītiņos vajag dedzināt automašīnas, tas neatbilst mentalitātei un tāpēc mums paldies to nevajag, bet, –
    noteikti negribu atsaukties un piedalīties pasākumos kuros jau paredzams nevēlams iznākums, jo neveiksmes kaujās nesīs sakāvi karā.
    man nav vienalga kas piesaka pasākumu, šoreiz “pret” pieteica mazpazīstama, kādreiz krimināli sodīta un tagad iespējams maksātnespēju pieteikusi persona. tam uzreiz ar “par” pasākumu tai pašā vietā un laikā atsaucās tāds pats sabiedrībā mazpazīstamais, šoreiz SC sponsors.
    frukts ir gāžams citādā veidā. nu un kas ir ar VARAM, – varam vai nevaram? ja nevaram, paši vien esam vainīgi, tad ir jācieš. ar olām vai tomātiem nomētājot nekas nesanāks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 05.12.2013. 09.23

    Kautkur tev piekrītu, kautkur – nē, T.S. Skatījos par piketu tikai vienā raidījumā – LTV1 ziņās 18:00. Nekā negatīva tur nesaskatīju. Tieši otrādi, informācija parādīja, ka tikai neliela daļa no Ušakova atbalstītājiem bija atnākusi, teiksim tā – sirdsbalss un pārliecības aicināti. Pārējie atdzīti no RD struktūrvienībām – RS un Rīgas Namiem, tiem izsniegti plakāti, nostādīti ierindā, mēģinājumā otrpus Domes komandieris ar megafonu pateica priekšā, kas jāsauc, piketa laikā tiem par nodokļu maksātaju naudu izsniedza karstos dzērienus, pēc piketa tos pašus plakātus sakrāva atpakaļ Rīgas Satiksmes busiņā, vēl citi pierādījumi. Neko labu par Ušakova aizstavjiem tas neliecina.
    Ja runājām par otru pusi, tur es tev absolūti nepiekrītu. “…neatkāpsies tikai tāpēc ka uz ielas kādi mazturīgie sāk uz viņu kliegt” Kāpēc mazturīgie? Vai tas vien nosaka cilvēka politisko pārliecību un rīcību? Ko tad tur Sarmīte Ēlerte darīja, Pulks un citi no V. frakcijas? Tie tikpat stulbi, kā es, kam šoreiz bija “vienalga kas piesaka pasākumu”?
    Piedalīties-nepiedalīties ir katra paša izvēle. Ne es domāju kaunināt kādu, kas tur nebija, ne kādam mani par manu stulbumu (pārspīlēju :)).
    Par efektu. Jā, šodien ar saviem meliem, ka protestanti skandēja “Okupanti prom”, Ušakovs atkal apstiprināja savu pielūdzēju pārliecību, ka protestētāji prasa viņa atkāpšanos tikai aiz nacionālistiskiem apsvērumiem. Ja kāds gribētu un parādītu, ka tie ir klaji meli, jo nekā tāda nebija, efekts būtu savādāks. Es piketa laikā un vēl kāda nepazīstama sieviete skaidrā krievu valodā argumentēti stāstījām krievu medijiem, kāpēc esam tur. Vai tas ir izmantots, nezinu.
    Par VARAM man tev nav, ko piebilst.
    Ka bieži rīkojāmies negudri un nevalstiski, liecina politiskā pata situācija, kas valstī ir izveidojusies. Un par spīti dažu karsēju apgalvojumiem, neviens politiskais spēks tanī situācijā nav bezvainīgs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 05.12.2013. 10.52

    betijacelmale “…Kāpēc mazturīgie? Vai tas vien nosaka cilvēka politisko pārliecību un rīcību? Ko tad tur Sarmīte Ēlerte darīja, Pulks un citi no V. frakcijas?…”
    ~~~~~~~~~~~~~
    Betija, – izlasiju un pieliku plusu.
    mazturīgie, tas bija no Ušakova skatupunkta. varēju arī teikt “kautkadi naciki”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ludmila 03.12.2013. 20.09

Nepētīju RD uzvarētāj apvienības deputātu sastāvu , bet zinātāji melš ,ka vairums ievēlēto no Gods kalpot Rīgai nevis SC .

+2
0
Atbildēt

2

    ievuliitis > Ludmila 03.12.2013. 23.09

    Par ko tas liecina?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Ludmila 04.12.2013. 08.25

    betija
    Par ko tas liecina?
    +++++++++++++++

    Tevis dēļ pārvarēju slinkumu un drusku iemetu aci Rīgas vēlēšanu sarakstā .

    Skatoties pēc uzvārdiem tomēr pamatā ievēlētajiem tautība nav latvietis . Un par piederību Gods kalpot Rīgai šobrīd nav laika skatīties . Domājams GKR sarakstā krievi varētu būt ne mazāk kā SC latvieši …. ( puse )

    Īsumā toreiz saruna bij tāda ……….. pamatā ievēlēti latvieši un no GKR , un tapēc viņiem daudz visādi amati ( ne paši redzamākie , bet ..nu sātīgi ) Lai gan var būt ,ka GKR ir zelta akcija , viņi mazākumā , bet bez viņiem Nils dziļā opozīcijā .

    Par ko liecina ….. Iepriekšjais mans koments bija viena ierindas RD vidēja līmeņa darbinieka ( nu jau pusgadu bijušā , starp citu būvvaldes ) teiktā atstāsts . Un kā rādās iespējams stipri neprecīzs .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 03.12.2013. 19.00

sīkais ute demonstrē, ka MAXIMAS sagrūšana ir viņa uzvara – ar prāta spējām nekad nav “spīdējis”.

+14
0
Atbildēt

0

Sanšains 03.12.2013. 18.17

Tie latvieši, kuriem no nacionālisma bail – apmēram “Vienotības” un RP elektorāts – nespēj pārstāt brīnīties un šausmināties par “padomju tautu”, ko Ušakovam tik viegli izdodas saorganizēt.

Nez, cik gadiem vēl jāpaiet, lai beidzot pamostos un ieraudzītu lietas tādas, kādas tās ir? Ir pašpietiekama krievu kolonistu masa un ir viņu nozīmīgākā politiskā organizācija Interfronte, kam šajā evolūcijas posmā piešķirts nosaukums “Saskaņas Centrs” un kas daudz mācās no Putina “Vienotā Krievija” ideologu un praktiķu sniegtā atbalsta.

Pieņemu, ka šī maigi sapņainā latviešu mietpilsoņu un “intelektuāļu” daļa tāda vienkārši vēlas būt un prognozēju, ka iesīkstējušo vēlmju domāšanu (jāintegrē, jāuzrunā krievu vēlētājs, jāveido dialogs, utt.) tikai uz laiku kādreiz pagaisinās situācija, kas būs tikpat slikta kā pēdējos okupācijas gados – tā dēvētās “atmodas” sākuma posmā. Vēl jau nav tik slikti – tikai virzāmies turp.

Ja pēc tam situācija kļūs latviešiem labvēlīgāka, tad maigi sapņainie mietpilsoņi un “intelektuāļi” atkal atsāks seno, ērto “sadzīvošanas” un “integrēšanas” dziesmu.

+10
-7
Atbildēt

8

    austrisv > Sanšains 03.12.2013. 18.31

    Hari, nacionālisti nav tikai karogu vicinātāji vien. nacionālisti ir arī tie, kuri vērtē amatpersonas pēc darbiem valsts labā, nevis tikai vienas partijas labumi!
    Nacionālisti ir tie, kuri regulāri ziedo Brāļu kapiem, lai tos sakārtotu un apmeklē tos vismaz svētku dienās, lai atcerētos savas tautas varoņus ne tikai oficiālo delegāciju sastāvā.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 03.12.2013. 18.36

    Jā, jā…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 03.12.2013. 18.44

    Haris. Precīzi:) Lūk, kā uztraucas tie, kuriem trāpīja:))))

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 03.12.2013. 19.50

    https://www.youtube.com/watch?v=MeO6_wwAyt0

    6. minūte 18. sekunde “Ай, фашисты!”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 03.12.2013. 22.48

    Vēl labāki nacionālisti ir tie, kas ziedo Bērnu slimnīvas onkoloģiskajai nodaļai, kam naudu neatrod atbilstošas valsts iestādes.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ludzas Zeme > Sanšains 03.12.2013. 23.04

    8:43 .. vaitad, nebija aizliegts izmantot skaļruņus un skaņas pastiprinošas ierīces?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Sanšains 03.12.2013. 23.31

    BETiņa kā vienmēr uzjautrina… :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 04.12.2013. 00.00

    8:43 “.. vaitad, nebija aizliegts izmantot skaļruņus un skaņas pastiprinošas ierīces? ”

    Bija. Redzēs, kādu sodu uzliks.

    http://www.apollo.lv/zinas/policija-vertes-usakova-atbalsta-piketa-organizatoru-atbildibu/625437

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 03.12.2013. 18.10

Patīkami objektīvs, ir LTV1 ziņu sižets.
Nabaga puisis, kas teica, ka viņš ir Rīgas Satiksmes trolejbusa vadītājs, ka viņam darbā teica paņemt brīvdienu un nākt uz piketu. Žurnālistiem derētu pēc kāda laika painteresēties, vai viņš tur vēl strādā.

+12
-1
Atbildēt

1

    Ludmila > ievuliitis 03.12.2013. 20.08

    Diemžēl ne tikai šie šādi vāc atbalstītājus . Pirms kāda gada ,diviem vienā mediķu piketā pazīstama medmāsa darba laikā tika nosūtīta uz piketu . Savai vadībai atrādīja foto no laikam TVNET galerijas , ka patiesi piedalījusies piketā .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 03.12.2013. 18.02

“Skaistākais” atbalstītāju sauklis bija “Spasibo, Ņil!”

+11
-2
Atbildēt

5

    Vineta > ievuliitis 03.12.2013. 21.39

    54, моловато будет, даеш Нил 540 трупов!!!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 03.12.2013. 22.32

    spasibo..starp citu nozimee..spasi tebja Bog..

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 03.12.2013. 22.34

    a ko generali nestaveji ar tadu plakatu..loti labs

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > ievuliitis 03.12.2013. 22.49

    KRUSTTEVS
    Sauc mani par “fun”.
    Būtu Latvijā, noteikti nepalaistu garām šo pasākumu un pašlaik sēdētu kazemātos, kur mani būtu nogādājuši Ņila “opričņiki”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > ievuliitis 04.12.2013. 00.04

    jaa tas tocno…no valkov bojatso v les nehoditj..a “fun” ir sieviete vai virietis..

    0
    0
    Atbildēt

    0

andris902 03.12.2013. 18.01

….Ušakova atbalstītājiem lika parakstīties…smalka grāmatvedības uzskaite par veikto pakalpojumu:

https://pbs.twimg.com/media/BajiCV4CYAAcDr_.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/BajuzAxCAAAiroO.jpg:large

+6
0
Atbildēt

8

    ievuliitis > andris902 03.12.2013. 18.04

    Tu tak saproti, ka vajag attaisnot darba kavējumu un par transportu un pusdienas naudu atskaitīties.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 03.12.2013. 18.10

    Varbūt, līdzīgi, kā Putina atbalsta mītiņos,budžeta iestāžu cilvēkiem, ko finansē RD, ir obligāt jānodrošina zināms skaits cilvēku, un pārējiem par apmeklējumu samaksā pāris latus, tāpēc saraksti.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > andris902 03.12.2013. 19.06

    Tur dažus uzvārdus varētu izlasīt.
    Vienu redzu pavisam skaidri – “111 Kudrjavceva”.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 03.12.2013. 19.17

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/488751-policija_aizturejusi_piketetaju_kurs_pieprasija_usakova_atkapsa – par trokšņošanu neaiztur nevienu Ušaka atbalstītāju, toties aiztur cilvēku, kurš pieprasa Ušakova atkāpšanos, vai tad kāds var nolikt pie vietas to Rīgas policiju, un, ne tikai Rīgas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 03.12.2013. 19.55

    Dzeri, vai tad kāds var nolikt pie vietas to Rīgas policiju, un, ne tikai Rīgas.
    _______________________________________
    Vai tas nebija iekšlietu ministra darbs?
    Atceries 16. martu!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 03.12.2013. 20.07

    Šī bija pašvaldības policija, vai tā nepakļaujas RD?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 03.12.2013. 20.16

    Dzeri, tu gaidi, kad nils pavēlēs savai policijai apklusināt kremļa atbalstītājus???
    To varēja un RD policiju savaldīt varēja Valsts policija ,kas pakļauta IeM.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 04.12.2013. 00.48

    dzeri, tur bija gan pasvaldības, gan valsts policijas darbinieki.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 03.12.2013. 17.58

Kad paskatās uz Ušakova un SC izdarībām, ko atbalsta Amerika partija, uzbrukumiem presei, nevēlēšanos dod interviju tiem žurnalistiem, kas nav no viņa atkarīgi, kad paklausās viņa leksiku pie izslēgtiem mikrofoniem, administratīvi- represīvām metodēm, ko viņš pielieto, organizētiem plānā galdiņa urbēju mītiņiem Ušakova atbalstam, absolūti trulo attieksmi pret traģēdiju, kur RD vaina nenoliedzama, nevēlēšanās uzņemties jebkādu atbildību, absolūto cinismu, pareizinātu ar lumpeņpopulismu un visaptverošo korupciju RD, tad šķiet, ka dzīvojam kādā dziļā Krievijas guberņā, kur pie varas ir kāda Kremļa ER ar ar visām sev raksturīgām īpatnībām, par kuru balso prātu izkūkojušie pensionāri.
Diemžēl – esam ES valstī Latvijā, 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas, un par viņu balso relatīvs vairākums rīdzinieku, kaut kas, kam grūti noticēt, vai tiešām mums rīdzinieku vairākums ir tik lumpenizēti, ka gatavi balsot par jebko, kas piešķirs brīvbiļeti un kādu pabalstu ( cik ilgi vēl tam visam pietiks nauda?).

+12
-1
Atbildēt

0

andris902 03.12.2013. 17.54

…Interesanti zināt, kāpēc visa “par” atbalstītāju atribūtika – karogi un plakāti – bija jāatstāj pie RD?…Rīgas domes inventārs?….pērkamie maitas!…

https://pbs.twimg.com/media/Baj6x7yCMAAl9sP.jpg:large

+15
0
Atbildēt

0

ilmisimo 03.12.2013. 17.18

……..saviem atbalstītājiem piketā rāda uzvaras žestu
_______________________

kas nozīmē- divi lati katram?

+18
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 03.12.2013. 17.16

Ušakovs ir ļoti labs Putina skolnieks – viņa cinisms, arogance un ignorance aug ar dienām! To, kā viņš izturējās Nekā Personīga studijā, grūti uzskatīt tikai par pašaizsardzību… Jocīgi, ka mēs Latvijā pieļaujam Putina mazo impēriju – valsti valstī!

+21
0
Atbildēt

15

    putekliic > Una Grinberga 03.12.2013. 19.38

    Tiešām – Putina parodija iezīmējas arvien spilgtāk. Ne tikai minētās īpašības, bet arī:
    – neiecietība pret citādi domājošo;
    – naids pret presi kā tādu (izņemot, protams, propaganadas un PR instrumentus, kas nemaz nav prese);
    – aizvien augoša izredzētības sajūta;
    – mazvērtības komplekss, kas tiek slēptas aiz uzkrītošas bravūras;
    – centieni lietot, spārnotus un rupjus izteicienus; “pacana” leksika.
    Tikai parodija vienmēr paliek parodija. Smieklīga savā ziņā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 03.12.2013. 20.13

    Nasing spešal! Ušakovs ir ļoti labs Putina skolnieks
    ________________________________
    Nevis skolnieks, bet kalps…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 03.12.2013. 21.37

    ….ja šeit lasa kāds no konstitucionālo tiesību ekspertiem – lūdzu skaidrojumu – ja ir noteikts deputātu skaits pašvaldībā, lai tā būtu rīcībspējīga, kas notiek gadījumā, ja daļa deputātu noliek mandātus un no 60 deputātiem paliek tikai 39 deputāti?…jautājums – vai tiek izsludinātas jaunas ārkārtas vēlēšanas un VARAM ir tiesības atcelt pašvaldības domi un pēc atlaišanas iecelt Saeimas nozīmētu administrāciju, kā tas bijis jau citās pašvaldībās, kurās bijuši pārkāpumi vai zaudēta rīcībspēja….

    …ja tādā veidā var apturēt Ušakova un Saskaņas centra darbību Rīgā, tad latviskajām partijām vajadzētu vienoties un izšķirties par tik kardinālu lēmumu, lai apturētu šo murgu un ņirgāšanos par sabiedrību….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Una Grinberga 03.12.2013. 22.00

    Tas būtu ideāls risinājums, ja visi naciķi noliktu mandātus. Jo tad Rīgas Domē 100% deputātu būtu no SC un GKR!

    http://s1.bild.me/bilder/060112/475673845.jpg

    Lasi pašvaldību vēlēšanu likumu!

    43.pants. (1) Ja ievēlētais domes (padomes) deputāts miris, atteicies vai citu iemeslu dēļ zaudējis vai nolicis savu mandātu, viņa vietā stājas nākamais kandidāts no tā paša kandidātu saraksta, no kura bija ievēlēts iepriekšējais deputāts.

    (2) Ja šā panta pirmajā daļā paredzēto iemeslu dēļ kādam kandidātu sarakstam pietrūkst kandidātu, tad šā likuma 41.panta otrajā daļā noteiktajā kārtībā Centrālā vēlēšanu komisija nosaka, no kura kandidātu saraksta ņemams nākamais deputāts.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Una Grinberga 03.12.2013. 22.29

    visa si zidu ieliktina nila vara balstita okupantu balsojumu..un latviesu mikst caulibu…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 03.12.2013. 22.49

    ….esi aizmirsis, ka VARAM var apturēt domes darbu, ja domē nav pilns deputātu skaits un izveidojusies ārkārtas situācija – par to jābalso Saeimai un balsojumam pietiek ar 51 balsi.. :)

    P.S. …PC tā sanervozējies, ka Likumu par pašvaldībām sajaucis ar pašvaldību vēlēšanu likumu…. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.12.2013. 22.56

    @zane
    Es pat gribētu, lai Ušakovs vēl kādu laiku izrāda savu patieso seju – varbūt daļa SC elektorāta vismaz neaizies uz nākamajām pašvaldības vēlēšanām…Vismaz Zolitūdes cilvēku vietā es apsvērtu mainīt domas par Ušakovu!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 03.12.2013. 23.08

    …N.S. ….pēc 4 gadiem šodienas izjūtas būs jau pabalējušas, Tev tak zināma, cik mūsu vēlētājiem īsa atmiņa – ja vēlamies kaut ko radikāli mainīt, tad tas jādara tūlīt un tagad….nevaram pieļaut Ušakova eksperimentus ar cilvēku dzīvībām, tāpēc šobrīd mēs varam ietekmēt latviskās partijas un mobilizēt latviešu vēlētāju….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 03.12.2013. 23.12

    Rīgu var tikai ar latu ( EUR ) ielikt sliedēs … ilgi vairs nepavilks šīs budžeta performances :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 03.12.2013. 23.21

    varbūt daļa SC elektorāta vismaz neaizies uz nākamajām pašvaldības vēlēšanām.
    _________________________________________________
    Tādas cerības tiecās uz nulli (tends to nil)
    Bez vispārējas latviešu vēlētāja mobilizācijas nekas nebūs.
    Problēma jau nav ušakā, problēma ir tanī, ka latvieši neiet balsot!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.12.2013. 23.29

    @zanE
    Latviskās partijas turpina plēsties savā starpā par salāpīto sili; sudraboti, šleserīgi, lembergoti un jaunupaini šakāļi jau pielavījušies tuvu; tikmēr pāri visam stāv imperiālais lācis… Nebūsim naivi – latviskajajām partijām bija iespēja parādīt savu varēšanu jau pirms pašvaldības vēlēšanām – būtu uztaisījuši vienu sarakstu un padzinuši kunkstošu Ušakovu mēslainē!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Una Grinberga 03.12.2013. 23.39

    Nasing spešal!
    Latviskās partijas turpina plēsties savā starpā par salāpīto sili;

    Kam kalpo izkārnīšanās virtuozs, Ozoliņš, vai tad SC?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Una Grinberga 03.12.2013. 23.43

    Ločmelis
    Par Ukrainu, pie kā novedusi krievu smerdeļu valdīšana.
    http://www.echo.msk.ru/programs/personalno/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Una Grinberga 04.12.2013. 00.08

    zanE ….esi aizmirsis, ka VARAM var apturēt domes darbu, ja domē nav pilns deputātu skaits
    ===============================

    Zane, nevajag izlikties gudrākai, nekā jūs patiesībā esat!

    34. pants. Domes sēde var notikt, ja tajā piedalās vairāk nekā puse no domes deputātiem.

    91. pants. Saeima var atlaist domi, ja tā:

    4) nav spējīga pieņemt lēmumus sakarā ar to, ka trīs sēdēs pēc kārtas nepiedalās vairāk nekā puse no attiecīgās domes deputātu kopskaita.

    Tā nosaka likums par pašvaldībām.

    Savukārt Pašvaldību vēlēšanu likums nosaka domē ievēlējamo deputātu skaitu un kārtību, kādā tiek aizstāti tie naciķu deputāti, kas visi kā viens nolikuši deputātu mandātus:

    43.pants. (1) Ja ievēlētais domes (padomes) deputāts miris, atteicies vai citu iemeslu dēļ zaudējis vai nolicis savu mandātu, viņa vietā stājas nākamais kandidāts no tā paša kandidātu saraksta, no kura bija ievēlēts iepriekšējais deputāts.

    (2) Ja šā panta pirmajā daļā paredzēto iemeslu dēļ kādam kandidātu sarakstam pietrūkst kandidātu, tad šā likuma 41.panta otrajā daļā noteiktajā kārtībā Centrālā vēlēšanu komisija nosaka, no kura kandidātu saraksta ņemams nākamais deputāts.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis > Una Grinberga 11.12.2013. 23.35

    Jā, Ušakovs uzvedas ļoti augstprātīgi

    0
    0
    Atbildēt

    0

DivasDveseles 03.12.2013. 16.49

Tad jau arī daudziem citiem arī citās pilsētās jāatkapjas! Lasi http://www.philos.lv ”Zolitūde. Veļu mielasts.”

http://www.philos.lv/Velu_mielasts.html

Tas ir raksts par Zolitūdes katastrofas cēloņiem.

+1
-4
Atbildēt

0

sorrry 03.12.2013. 16.35

Kaut kā atgādina: “Peace, Love & Rock ‘n’ Roll. Paldies, ka atnācāt! Tiekamies tālākajos koncertos.”

+6
-1
Atbildēt

0

buchamona 03.12.2013. 16.05

Ušakovu cilvēki patiešām atbalsta, jo redz, kā mērs saimnieciski pārvalda pilsētu, kas lielai iedzīvotāju daļai šķiet labi darīts,” analizē LU Sociālo zinātņu fakultātes profesore Brigita Zepa.

Arī LU Ekonomikas un vadības fakultātes docents, pašvaldību lietu eksperts Māris Pūķis uzskata, ka mērs savu atbalstu izpelnījies, labi pildot savus amata pienākumus, pārvaldot Rīgas pilsētu….

“Ušakovam grib uzvelt vainu, par kuru viņš nav atbildīgs,” stāsta Pūķis, atgādinādams, ka tieši pati valdība sekmējusi Rīgas būvvaldes atbildības jomu samazināšanos….

….”Domāju, ka valdības vadītājs arī labi redzēja, kas citviet Eiropā noticis ar taupības politikas atbalstītājiem, tajā pašā Lietuvā tie gandrīz izlidoja no Seima. Tagad atkāpjoties, premjers ieguva iespēju palikt politikā,” analizē Pūķis.

http://www.delfi.lv/news/national/politics/usakovu-atbalsta-vina-labo-darbu-del-uzskata-eksperti.d?id=43867620

Tādi nu mums ir tie eksperti :) LU mācību spēki, docenti, kuri šobrīd saņem algu tikai tādēļ, ka valsts dižķibeles laikā nenobankrotēja. Kur žurnālisti atrod šitādus mūdžus, kurus intervēt? :) Un kāpēc šādi idioti ir jāieceļ par ” ekspertiem” Ar kādu mērķi tas tiek darīts? :)

+23
-1
Atbildēt

5

    austrisv > buchamona 03.12.2013. 16.53

    Pie Streipa “Skats o malas” jau vakar bija sapulcējušies līdzīgi trīs mūdži: TP roklaiža Romāns Meļņiks, Bojārs un Kaža, un arī svinīgi ziņoja, ka Nils ir viņuprāt nevainīgs kā jēriņš, Vispār no šo trīs žuitrnālistu mutes tā arī neko sīkāk nevarēja uzzināt, jo paši viņi neko nebija palasījuši no Būvvaldes nolikuma, kas par Būvvaldi ir atbildīgā persona, cik izglītots un kādas profesijas ir pats Būvvaldes vadītājs. Nožēlojami, ja tādi žurnālisti tiek aicināti TV, un , ka stie vispār par neizglītotiem žurnālistiem, ja nāk uz raidījumu pilnīgi neesot lietas kursā. Vakar brīnījos nenobrīnīties.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 03.12.2013. 17.20

    Bet Pie Streipa “Skats o malas” …
    ________________________________

    Streipa “Skats o malas” – klau Bet!.. vai atceries balādi par Matisonu(pietiek ar piedz.)?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 03.12.2013. 17.24

    Tādi nu mums ir tie eksperti :)..
    _______________________________

    Eksperts( pēc Pjatigorska)- personāžs,kas runā to,kas vajadzīgs tam, kurējs šo personāžu pieaicinājis..

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 03.12.2013. 18.48

    rinķī apkārt Ušakovu cilvēki patiešām atbalsta
    ________________________________________
    Es domāju, ka atbalsta gan, bet nez vai tie ir cilvēki. Drīzāk tas ir kremļa instruments, pūlis, masa, ierocis, kas pavērsts pret Latviju un mums visiem.
    Šodienas valsts varai jāsaprot, vai nu mēs, vai viņi…
    Es neredzu citu risinājumu.

    Par “ekspertiem” – kurš tad izaudzināja šo curiku paaudzi?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.12.2013. 21.23

    Bet
    līdzīgi trīs mūdži: TP roklaiža Romāns Meļņiks, Bojārs un Kaža,

    Tie taču nebūs no NA?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

andris902 03.12.2013. 15.33

….piekrītu prezidenta lomas tēlotāja teiktajam – Ušakovs ir masu slepkava!….
….Ušakova uzvaras žests aptrakušo krieviešu priekšā bija kā solījums – slepkavošu vēl – kas tika uztverts ar ovācijām….bļaujošu, aurojošu, nāves dvigas aptvertu nejēgu bars….

+31
-2
Atbildēt

2

    Vineta > andris902 03.12.2013. 21.20

    zanE ….
    Ei nu!!!
    Nevar būt, ka ar šitādiem “briesmoņiem” premjeram un valdošai partijai ir saskaņoti balsojumi valstij vissvarīgākos jautājumos.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Dana > andris902 03.12.2013. 21.41

    Pasekojiet sēdēm. Viņi pat nezin par ko paceļ to lapiņu…Nav brīnums, ka esam tur kur esam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

alexander 03.12.2013. 15.22

Lai arī Nila Ušakova atbalstītāju ir vairāk, tie atrodas redzamākā vietā un kliedz/svilpj skaļāk un viņš pats rāda uzvaras žestu, tas neatspēko faktu, ka likums uzliek Ušakovam pienākumu nodrošināt savas administratīvās teritorijas būvniecības procesa tiesiskumu. Maksimas traģēdijas gadījumā šī pienākuma izpilde ir apšaubāma, un nekāda ārējā atribūtika vai performance šo faktu negroza.

+19
0
Atbildēt

0

Anete 03.12.2013. 14.41

Kam viņš to žestu rādija? Darbiniekiem no Rīgas pašavldībai piederošajiem uzņēmumiem, kam bail zaudēt savu darbu, jo tieši tas ar viņiem notiktu, ja viņi šitajā teātrī nepiedalītos.

+28
-1
Atbildēt

2

    daiga_klava > Anete 03.12.2013. 15.28

    Kremlim?…
    Nevaru aptvert, ka ugunsdzēsējs-glābējs savā amatā jūtas atbildīgs par savu līdzcilvēku dzīvībām, bet pašvaldības vadītājs ne. Bez tam vēl uzrīko šovu: visi mani atbalsta manā bezatbildībā!

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Dana > Anete 03.12.2013. 21.37

    Vai viņš vienīgais tāds? Ta visi viņi vienādi… Ko mainīja valdības gāšana? Tie paši vēži citā kulītē.. Nav brīnums, ka Latvieši bēg prom. Riebjas taisni! Varam jau Nilu nogāzt no troņa, bet vai vietā iesēdīsies labāks???

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Edgars 03.12.2013. 14.40

Visu laiku Ausainītis man šķita neitrāls un pat dažubrīd gaišs tēls, bet tagad redzu, ka viņš jūtas tik varens, ka spļauj virsū visiem. Visatļautības sajūta, iedomība, zvaigžņu slimība … Kaut kā sāk vilkt jau uz nelaiķa Ugo Čavesa un baltkrievu baķkas pusi. Diktatoriņš iesārts, kas man galīgi vair nepatīk. Es pat teikšu vairāk – man vairs negribas to radījumu sauk par Ausainīti, Ušakovs man ir kļuvis pretīgs. Ja parokamies dziļāk, tad labējo (t.s. latvisko) partiju šķeltniecība, melīgums un kašķīgums ir novedusi pie tā, ka kreisie spēki top aizvien monolītāki, varenāki un aizvien vairāk piesaista latviešu vēlētājus. Ušakovs ar savu stingro nostāju Zolitūdes lietā daudzu acīs ir lielāks varonis, nekā Dombrovskis, kurš vislielālākās krīzes karstumā vienkārši atkāpās. Turklāt tikai muļķītis var noticēt Dombrovska emocionālai demisija. Savā ziņā tas ir ironiski, ka 54 cilvēku nāve ir devusi dāsnus bonusus gan Dombrovskim, gan Ušakovam, un baisi ir tas, ka abi tos ir veikli izmantojuši. Tagad tiek kaldināti nākošo vēlēšanu ieroči, tajā laikā nākošvasar man gribētos būt kā tiem trim slavenajiem mērkaķīšiem vienā personā – neko neradzē, neko nedzirdēt, neko neteikt. Man negribas piedzīvot Ušakova un citu SC sarkanarmiešu dominanti visās jomās, bet tas ir vierzienās, kādā soļo mazo latviešu partijiņu spiets.

+4
-11
Atbildēt

12

    aigarsaboltins > Edgars 03.12.2013. 14.49

    Interesanti, kur gan rodas tie riebekļi, kas gāna Dombrovski. Hūtes pakaļlaižas nožēlojamie.

    +17
    -9
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Edgars 03.12.2013. 15.50

    Zoo-prezis varētu būt prezervatīvs, ko lieto zoofili, cik zināms, neslēpts zoofilijas cienītājs ir viens no plikvēderu Saeimas deputātiem. Kad tad Putins viņu piesmēja? Vai varbūt Putins arī ir zoofils un izmantoja nelaimīgo latviešu tautas kalpu ēzeļmātes vietā? Un kas ir “apoliģēts”? ja nezini svešvārdus, nelieto tos, lai neiztaisītos par pēdējo jūli mūli no pampāļiem.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Edgars 03.12.2013. 16.49

    Redzu, ka, kā par brīnumu, deģenerālis ar visiem zoo-prežiem un citiem iecienītajiem epitetiem ir aizvākts…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edgars 03.12.2013. 17.40

    Cienītie, vai jūs domājat, ka vienotībai nevienu citu partiju, kā sabiedroto nevajadzēs ne tagad, ne pēc nākamajām vēlēšanām, ka tā atļaujaties liet ūdeni uz urlu dzirnavām?
    Vai tiešām esat TIK aprobežoti? Tikko bija reitingi publicēti. Tie krītās gan zākātājiem, gan apzākātajam, bet ceļās malā stāvētājiem. Kā labā jūs strādājat?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Edgars 03.12.2013. 18.00

    Dombrovska gānītāji ir vēl riebīgāki par SC, tādi “sabiedrotie” ir jāizģērbj pliki, jāizvārta darvā un vistu spalvās un tad jāpalaiž Doma laukumā, kā to darīja viduslaikos. Neliešu bars, ne kauna, ne goda, ne elementāra godaprāta. Turpiniet cūkoties, un 5,2% atbalstītāju drīz kļūs par 0.2%.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edgars 03.12.2013. 18.19

    ….Pikaso….5,2%!!!…

    ….un, aivarsk – neuzmācies ar saviem “uzticīgā sabiedrotā draudzības” apliecinājumiem….pareizi Bet teica – ja ir tādi sabiedrotie, ienaidnieki nav vajadzīgi….

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Edgars 03.12.2013. 18.23

    Zane, paldies par precizējumu:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edgars 03.12.2013. 18.33

    ok, zane! 10% partijas vīzdegunīgais atraidījums :))))

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Edgars 03.12.2013. 18.46

    Nu ko tu dīdies, Aivar? Tava partija ir sevi parādījusi kā nodevēju bariņš, un tur vairs nekas nav darāms – izlietu ūdeni nesasmelsi ne ar kādiem apšaubāmas draudzības piedāvājumiem.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edgars 03.12.2013. 19.00

    ….aivarsk…. “10% partijas vīzdegunīgais atraidījums” – Tu par ZZS domāji?…saprotams, jo NA fīrers slavēja ZZS par tuvāko ideoloģiju un kaifoja par Lembergu…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Edgars 03.12.2013. 19.25

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis > Edgars 11.12.2013. 23.33

    Ušakovs laikam redzēja, ka visi ir sajūsmā par Dombrovska gājienu un tad nu mēģina kaut ko izrunāties visādu, lai arī Ušakovu kāds pamanītu. Un izskatās, ka Nils speciāli visu dara otrādāk, principiāli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 03.12.2013. 14.36

Dīvains elektorāts Nilandram Ušmerikam…
1.Nupat SC pārvaldītajā Rīgā , SC elektorāta citadelē nobrūk lielveikals ar 54 ļautiņiem, ko projektējuši , būvējuši, kontrolējuši Ušmerika laikā, no upuriem 70-80% mērķauditorija SC. Šamiem pie kājas… Za nami Moskva…
2. Nupat tik mirušie pa vietām salikti, pēc “pravovēru” ticējumiem, vēl ~40 dienas dvēsele te pat lidinās. Vārdusakot sēras, a šiem pie kājas, iet tik savos sabuntajos, un tik skandina urravas savam elkam, it kā viņš un viņa struktūras būtu izglābis tos izglābtos ļautiņus… Vprepjod za roģinu za staļi..( oi prosķite, za Nilušu)
3. Šitos pensionēto sovoku-interfrontistu naidpilnos ģīmjus kaut kā no 90’tajiem vairs masveidā neredzēja, kur Nilandra mafija viņus(konkrēto humonoīdu tipoloģiju) tādā koncentrācijā salasīja?
4. Savukārt ārodbiedrības “latvieši” ir acīmredzami kretīni. Pieņemu, ja valsts gribētu tikt tiem “mātes pārdevējiem” klāt , tad tie ilgi to atcerētos, bet pieņemu valsts politika ir tagad parādīt LV lojālistu elektorātam, kas tad ir īsti Ušmeriks Nilandrs un viņa kārtība, lai tie savukārt nenoliktu prioritāšu ziņā gurķu dobes ravēšanu un izbraukšanu dabā virs Saeimas vēlēšanām .

Vārdusakot sovoki pilnā augumā, paldies Dievam ,ka ar demogrāfiju tiem puscilvēkiem ir pašvaki, vienīgā viņu pretošanās spēja, iekapsulēšanās(ap timurieti Nilandru un viņa”20%”ka komandu)

+26
-1
Atbildēt

0

putekliic 03.12.2013. 14.31

Patiesībā Ušakovs rāda žestu “fuck you” visiem tiem, kuri nav viņa atbalstītāji. Un ne tikai. Arī Maksimas tarģēdijā cietušajiem un bojāgājušajiem… Morāls kroplis. Končenijs… No tās pašas sugas, no kuras bija tas Maksimas “direktoriņš-rīkotājiņš”, kuru atbrīvoja.

+27
-1
Atbildēt

0

enjoy 03.12.2013. 14.19

+3
0
Atbildēt

2

    Janka, Janic > enjoy 03.12.2013. 17.34

    jā, tur bija mineets ka storoņņiki sbļižeņija Latvii s rosijei saskaņas centrs…pietruuka tieša noraade , ka saskaņa atbalsta impeerijas atjaunošanu bijušaas peeseresa teritorijaa. faktiski SC ir naidiigs veidojums briivai Latvijai

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > enjoy 03.12.2013. 17.34

    Приступить к работе по проекту не позднее 1 сентября 2013 года.
    http://www.nr2.ru/moskow/449533.html

    +6
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 03.12.2013. 14.08

padomju laikaa ari sitaa civekus dzina kaa bidlas aiztavet mir vo vsjom mire..ne usakovu ar tik letaam metodem nepanemsi..intresanti bija kaut viens ar plakatu..pasol nahuj nil..?

+16
-1
Atbildēt

1

    silvija_vitina > janazakovica 03.12.2013. 14.22

    es, krusttēv, neesmu tavas leksikas cienītāja, taču šoreiz Tu pateici tieši to, ko es iedomājos, t.i., 1.maija brīvprātīgi obligātās parādes. Ļoti tieša asociācija.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 03.12.2013. 13.59

@vanadziene: “Ar ko Ušaka fani ir labàki vai sliktàki par Valdiņa? Da ne ar ko- tikai katram savs ‘dieviņš’ pielùgsmei.”
https://twitter.com/vanadziene/status/407838476558942208
+1 no manis

+4
-17
Atbildēt

5

    aigarsaboltins > inta_s 03.12.2013. 14.05

    Un kas plikvēderiem liedza savākt 200 lāpnešu? Laiciņš arī tīri silts, plikie punči nebūtu nosaluši. Tirliņu bars, tukšie pļurkstētāji. Droši vien stāvēja Ušaka atbalstītāju barā, tikai apsegtiem vēderiem.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > inta_s 03.12.2013. 14.19

    abc. Kur tu stāvēji, trolli?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > inta_s 03.12.2013. 14.30

    Redzu, ka esmu trāpījis:) Vai jums uz RD rēķina kādu čarku ar iedeva? Vai varbūt konfektes, ko aiznest bērnam?

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > inta_s 03.12.2013. 16.13

    SKATOS VIENS OTRS URLAŠOVĒNS GODĪGI ATSTRĀDĀ BEZMAKSAS E-TALONU PAR AKTĪVU SPAMOŠANU ZEM VAIRĀKIEM NIKIEM DAŽĀDU ZIŅU PORTĀLOS ;)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis > inta_s 11.12.2013. 23.30

    Ušakova faniem nav cits dieviņš jāpielūdz, jo izskatās, ka Ušakovs viņiem pašiem ir pielūgsmes objekts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis17 03.12.2013. 13.54

Par ko cīnijāties, uz to uzrāvāties!
Kamēr neušakoviskie un nekremliskie spēki nesapratīs, ka bez konkrētas attīrīšanās no urliskās komponentes NEKAS LABS politiski ekonomisko procesu Latvijā nesagaida, tikmēr mēs saņemsim spļāvienus.
VIŅIEM 54 cilvēki ir sīkums… atkāpšanās – vājums, atbildība – mēsls, amats – jēga un nauda. No šī amata un naudas viņi barosies un stiprināsies. Izsūks Rīgu un daļēji Latgali, kļūs aizvien populistiskāki un melīgāki…

Ja valsts vara vilcināsies, tas nebeigsies labi…
tas uzvaras žests ir faks visiem mums!!!

+25
-6
Atbildēt

6

    aigarsaboltins > janis17 03.12.2013. 14.03

    Kas jums tur ir ar to urlisko komponenti: «Es Saskaņas centru cienu vairāk nekā jebkuru no latviskajām partijām, ja neskaita Nacionālo apvienību,» atzinis politiķis Jānis Iesalnieks.http://www.db.lv/citas-zinas/iesalnieks-es-saskanas-centru-cienu-398696

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 03.12.2013. 14.23

    trollim, ABC, būtu vismaz iemācījies lasīt, pirms peistošanas. “Jautāts, vai Saskaņas centru ciena vairāk nekā koalīcijas partnerus, politiķis intervijā žurnālam atbildējis: «Jā. Domājošam latvietim ir skaidrs, kas ir Saskaņas centrs – tas ir Latvijas interesēm naidīgs spēks. Es viņus sauktu par nosacītiem, bet diezgan atklātiem ienaidniekiem. Un kā tādus es viņus arī uztveru. Taču kaujas laukā tu nevari necienīt ienaidnieku.» «Savukārt tas, kas ir tavos ierakumos, bet ik pa laikam dur nazi mugurā, brīžam ielaiž tavos ierakumos kādu no pretējās nometnes, lai varētu tavējos apslaktēt… Pret tādiem nekāda cieņa nevar būt,» viņš skaidrojis. Taču lūgts precizēt, vai tā dara Vienotība, Iesalnieks vien noteicis: «Lai paši domā, vai viņi tā dara.»

    http://www.db.lv/citas-zinas/iesalnieks-es-saskanas-centru-cienu-398696

    Vērtīgi ir izlasīt intervijas oriģinālu, nevis sagrozītus fragmentus…
    http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/playboy-intervija-ar-na-valdes-locekli-jani-iesalnieku/

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > janis17 03.12.2013. 14.29

    Ločmelis
    Rupjus žestus gan Latvijas tautai rāda latviešu politiķi:

    Mēdz būt tādi, tomēr līdz močīšanai atejās, dzīvojamo namu spridzināšanai kariņa uzsākšanai, indēšanai ar gāzi teātros, dzīvu bērnu sadedzināsanai skolās, jauniešu mērdēšanai badā, spīdzināšanai un seksuālai varmācībai armijā, vēl ne tuvu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    putekliic > janis17 03.12.2013. 14.33

    Jā, Ločmeli, tu visu saprati pareiz – tas ir tieši tas žest, ko patiesībā rāda Ušakovs. Šī ir vienīgā reize, kad tev piekrītu par 100%. Un ielieku tev +.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > janis17 03.12.2013. 14.52

    Jā un Nils ātri nopērk atbalstītājus no RS,kas ar jau uzrakstītiem plakātiem tiek nosūtīti labo mēru atbalstīt! kā gan citādi, jo nauda jādiedelē Nilam no visa sLatvijas. sak nāciet arī jūs no citām pilsētām, mēs to naudu labi ar Ameriku izlietosim. Nils parāda, ka ir līdzīgs Putinam, lai krīt būves- par to, lai atbild citi. redzēsim, kas notiks tālāk, jo pie šādas rīcības tas izskatās, ka var turpināties.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > janis17 03.12.2013. 17.10

    Eu, kas tad nu?! Ločmeli, tu pats izņēmi to bildi uz kuru bija mans koments, vai IR nocenzēja?! It kā jau IRs ldz šim bija jau nu ļoti liberāls. Laikam jau pats saparti savu “kļūdu”…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Inese 03.12.2013. 13.54

Rokas nost no Nila Ušakova!

http://s1.bild.me/bilder/060112/150410245.jpg

p.s. Itin visiem iesako izlasīt spožo un izcili argumentēto Rīgas domes priekšsēdētāja rakstu portālā Delfi:

Nils Ušakovs: Lepnums un kauns http://www.delfi.lv/news/comment/comment/nils-usakovs-lepnums-un-kauns.d?id=43861882

+4
-30
Atbildēt

15

    Agnese Lûse > Inese 03.12.2013. 15.33

    http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/finals_sc.jpg

    Manās acīs SC zaudējis jelkādu cieņu,jo izmantot administratīvi represīvās metodes,lai gluži kā Staļina laika labākajās tradīcijas izdzīt cilvēkus uz ielām,lai slavinātu režīmu,tas ir nepiedodami un nepiejaujami mūsdienu Latvijā !
    Te jau muļķim ir skaidrs,ka pēc plakātiem vien ir vērojams,ka šī tā saucamā Ušakova “atbalsta akcija” bija iepriekš SC organizēta .To vietā lai Ušakovs,Ameriks un citi,kas vainīgi par haosu un korumpētību Rīgas būvniecībā,uzņemtos atbildību,bet viņi labāk kā pēdējie gļēvuļi slēpjas aiz sadzīto pensionāru un citu mazizglītoto,SC mediju (PBK UTT) apdullināto cilvēku mugurām !
    Nožēlojamie !!!

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > Inese 03.12.2013. 15.34

    Loč-meli, izlasi arī ko P.Apinis raksta.
    ——————————————————————————–
    Nils Ušakovs tiešām ir labs žurnālists, bet, ieklausoties viņa latviešu valodā, mēs apjaušam, ka tā nav ne plaša, ne bagāta. Sarunās parasti tiek lietots 4-5 vārdu salikts sakārtots teikums, sintakse un interpunkcija sniedz lielas izaugsmes iespējas. Kā pēkšņi mērs apguvis tik bagātīgu vārdu krājumu un izteiksmes formas? Tik sarežģītus un strukturētus darbus reti raksta pat pieredzējuši žurnālisti, kas savas prasmes trenē ikdienā. Pārskatot visu sev zināmo rakstošo žurnālistu loku, nezin kāpēc prātā nāk Nils Sakss vai Dainis Lemešonoks.

    Bet tas jau nav nekas slikts. Galu galā Tautas komisāru padomes priekšsēdētājs Vladimirs Iļjičs Uļjanovs (Ļeņins) arī iegājis vēsturē ar izciliem rakstiem un vēl izcilākiem kopotajiem rakstiem. Tiesa, lielāko daļu no tiem rakstījis Jevsejs Aronovičs Apfelbaums (Zinovjevs) vai vismaz Ļeņina darbus tik nopietni rediģējis, ka tajos autora teksta palika gauži maz.

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.12.2013. 16.15

    Aigar, es Apiņa k-ga tekstus nelasu. Manās acīs Apiņa k-gs ir netīrs intrigants (skrejlapu lieta) un Lemberga k-ga stipendiāts (to Apinis pats atzīst).

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Inese 03.12.2013. 16.28

    ločmeli, te ir resurss, kur ir apkopots materiāls par tavu “labāko” Rīgas mēru ušakovu:
    http://politika.lv/article/nils-usakovs-visu-laiku-sliktakais-rigas-mers

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Inese 03.12.2013. 16.29

    buuvnieciibaa ir saistoši ministru kabineta vispaariigie buuvnoteikumi , izlasi un izdariisi secinaajumus http://likumi.lv/doc.php?id=42807

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 03.12.2013. 16.37

    Rāta k-gs, jūs tiešām lasāt un popularizējat tādu cilvēku tekstus, kas publiskajā telpā izsakās šādi?

    http://s1.bild.me/bilder/060112/908334545.jpg

    p.s. ja par sabžu, tad šajā komentā viss pateikts:

    Andris 03.12.2013 00:31
    Jā, jā, protams:) Man reāli vēmiens nāk no tādiem “politikas ekspertiem”.

    Izgrābjam informāciju no interneta (tie nav nekādi fakti) bez konteksta, bez politvēsturesvēstures un skaidrojumiem, un pielietojam (interpretējam) kā vēlamies, ja?

    Ja te būs vismaz 20 cilvēku, kas gribēs konkrētus, pamatotus komentārus par katru no tiem ~100 punktiem – uzprasiet, nenoslinkošu. Bet tad lasāmais būs vismaz 5x tik garš kā pamatteksts.

    Katrā ziņā šis ir izcils mēģinājums ar sarakstītā kvantitāti nosist jebkura lasītāja vēlmi pārbaudīt info kvalitāti. (“ņemšana uz masu”)

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Inese 03.12.2013. 17.26

    >Ločmelis: “Rokas nost no Nila Ušakova!”
    Labs un savlaicīgs brīdinājums. Cilvēki, esiet modri! Šis objekts ir bezgala bīstams.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Klauberga > Inese 03.12.2013. 17.39

    Ušakovs jau neatkāpsies – varat būt droši. Pat ja viņš to gribētu…. Pārāk daudz naudas ieguldīts ausaiņa tūningā. Tā ka šādus lēmumus šamējais jau sen vairs nevar pieņemt pats. Kā saimnieki teiks, tā puisēnam būs darīt. Līdzjūtība ausaunim situācijā, kurā ir nokļuvis…..

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Ludzas Zeme > Inese 03.12.2013. 23.09

    ja atmiņa neviļ, tu pats šo žestu biji nosaucis par nacistu ko tavs cienījamais ameriks rāda http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2013_12/58703/u_akovs_pikets-media_large.jpg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Klauberga > Inese 03.12.2013. 23.53

    Ausainis ir nobijies pa lielo, lai nu kas, bet muļķis jau nu viņš nav, lai nesaprastu, ka taburetei uz kuras pakāpies vairs tikai divarpus kājas. Lai nu kāda ir oficiālā SC nostāja, un kādas taures tiek pūstas, domājošais Ušakova ekektorāts arī izdara secinājumus. Nenovērtējiet krievu elektorātu par zemu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 04.12.2013. 00.19

    Vari salīdzināt, kādus žestus Latvijas tautai rāda latviešu politiķi:

    http://www.kasjauns.lv/galerijas/kermena_valodas_noslepumi/5.jpg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis > Inese 11.12.2013. 23.28

    Nē, Ušakovs ir svēts! Ušakovu nedrīkst kritizēt, bet Ušakovu drīkst MĪLĒT!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis > Inese 21.12.2013. 09.39

    Es Tev pilnībā piekrītu!!!
    bet ir diezgan bezjēdzīgi diskutēt ar tādiem, kā Ločmelis, jo viņi redz tikai šādu Nilu Ušakovu https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1450073_436894449746038_706040422_n.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 21.12.2013. 15.36

    Un kur jūs tādas bildes atrodat? Paši šopojat, vai? ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam