Kalnmeiers: Zolitūdes izmeklēšanas gaitā ir jūtams spiediens

59

Komentāri (59)

silvija_vitina 29.11.2013. 12.21

Nav nekā nosodāma, ja Re-Re nolīdz viņuprāt neatkarīgus ekspertus cēloņu noskaidrošanai. Tomēr, tā kā pats re-re tomēr nav gluži no malas, ir jābūt arī neatkarīgai ekspertīzei no otras puses.

Aizstāvības puse vienmēr darbojas proaktīvāk, ātrāk, pamanāmāk. Tas tomēr nenozīmē, ka apsūdzības pusei nekas nav jādara un jāpaļaujas uz vienas puses ekspertīzi. Joprojām gaidu konkrētu rīcību saistībā ar NEATKARĪGU neatkarīgo ekspertu piesaisti.

0
-1
Atbildēt

4

    ievuliitis > silvija_vitina 29.11.2013. 12.36

    Esmu pārliecināta, ka gan apsūdzības puse strādā, gan neatkarīgie eksperti jau IR pieaicināti. Un noteikti, vienas puses ekspertīze tā arī paliks – vienas puses ekspertīze, kurai pretī liks citas ekspertīzes un tikai, ja tās apstiprinās vienas puses ekspertīzi, tā tiks atzīta par nopietnu argumentu tiesvedībā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 29.11.2013. 12.42

    tā tam jābūt :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Arvis > silvija_vitina 29.11.2013. 12.45

    Nē, jābūt ir tā, ka fiksi vienu strēķīti pakar – kas pirmie pagadās pa rokai. Tautai nedrīkst likt gaidīt, tauta slāpst asiņu!
    Zvērmīlis Konrāds Lorencs apraksta tādu gadījumu: bērns apsēžas blakus ciemos atbraukušai tantei, bet tai aiz muguras paslēpies kaut kāds zvēriņš no viņa mājas bagātīgās faunas, bērnam iekož dibenā un neredzēts pazūd. Un bērns kopš tā brīža no tantes baidās. Tas ir normāli. Kas rakstīts uz sagruvušā veikala? Pareizi, “Maxima”!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 29.11.2013. 13.01

    valdi, aizej atvēsinies… tavā diskursā ir tikai histērija. Bet histērija, kā zināms, bloķē domāšanu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Arvis 29.11.2013. 10.02

Smieklīgi, ka tagad kaut kāda izmeklēšana mēģina kaut kādas slodzes rēķināt. Prezis tak jau skaidri pateica – masu slepkavība. Gribētu tikai precizēt šīs slepkavības veidu, izpildītājus un mērķauditoru: Maximas slepkavība ir lielleišu holokausts pret latvju tautiešu un beztautejisko bloku. Cik man zināms, Dombrovskis atkāpās tāpēc, ka Bērziņš pieprasīja, lai viņš piesaka Lietuvai karu, kā to normāli šādās situācijās dara (atcerēsimies kaut vai US 09.11), bet Valdiņš nomīza.

+2
-8
Atbildēt

9

    andris902 > Arvis 29.11.2013. 10.13

    …nu ja!…tāpēc mūsu tautas varonis aizbrauca pats pie Gribauskaites, lai to izdarītu…
    …sērkociņus un sāli iepirki?…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Arvis 29.11.2013. 10.20

    Valdi, es sāku par Tevi uztraukties

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Arvis 29.11.2013. 10.22

    Vai to atkal ir jālasa ar sarkasmu, Felsberga kungs?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Arvis 29.11.2013. 10.32

    Valdi, nu nevajag mēģināt nest to, ko nevar pacelt. Tu neesi PR speciālists, un tas nav nekāds kauns, vienkārši neuzņemies to, ko Tu galīgi neproti. Maximai Tavi teksti nodara vairāk ļaunuma, nakā labuma, tici man.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Arvis > Arvis 29.11.2013. 10.36

    Kas man daļas gan Maximas labumu: braļukas man nemaksā. Es tikai paša priekam apdziedu pats savas tautas intelektuālās izpausmes.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Arvis 29.11.2013. 10.42

    Un Tavas paša prieka izpausmes pie visiem rakstiem veltītas vienīgi Maximas aizstāvībai? Netaisi jokus, Tu jau vari rakstīt, ko un kā gribi, tikai nevajag ņemt piemēru no Gintara un uzskatīt visus par muļķiem un sevi par vienīgo gaišo bāku gara tumsības okeānā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Arvis > Arvis 29.11.2013. 10.49

    Ir jau taisnība, algo mani tā sūda Maxima. Bet darba apstākļi ir drausmīgi: jālasa stulbi raksti un komentāri, jāraksta uz tiem gudras atbildes, maksā grašus un vēl par katru ABC, betijucelmali u.tml. atvelk pa santīmam no algas. Un visu laiku baidos, ka jumts aizbrauks. Nē, laikam tomēr būs jāiet strādāt pie Re&Re: tur vismaz darbs mierīgāks, vienīgais uzdevums – turēt muti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Arvis 29.11.2013. 11.11

    Palika vieglāk ap sirdi. Izsaku Jums līdzjūtību. Piedodiet, ka atkal kadu santīmu jums atņēmu. Varam sarunāt randiņu – atdošu ar procentiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Arvis 29.11.2013. 11.12

    > valdi, Līdz šim gan nevienu Tavu “gudru atbildi” neesmu redzējis. Protams, neesmu īpaši iedziļinājies, bet tas, ko nācies lasīt, pardon, liecina par pretējo. Nu nevar nest to, ko nevar celt, nu nekādi nevar. Met mieru, netērē velti laiku un nemežģi smadzenes.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 29.11.2013. 09.57

SC “strādā” pēc sen pārbaudītas un uz sovokiem iedarbīgas metodes. Un tā metode IR – nav svarīgi, kāds patiess labums būs no tavas darbības, bet rosies, nemitīgi atgādini par sevi, lai tautai ir ilūzija, ka tu kautko lietderīgu, svarīgu dari, turi roku uz pulsa, vadi un regulē procesus.
“SC deputātu pārmetumi par “tiesībsargājošo iestāžu un ģenerālprokurora bezdarbību ir nekorekti un juridiski nepamatoti, tas ir divu personu viedoklis.”
Kā jau augstāk rakstīju, ar vienu šāvienu – divi zaķi. Izrāda neesošas rūpes, jo kas tad tur grūts – parakstīt vēstulīti, ko kāds ir sacerējis, un vairo cilvēkos, savā elektorātā neticību mūsu tiesībsargājošiem orgāniem. Komplektā ar tautā izplatītām baumām tas “strādā” ļoti efektīvi.

+7
-2
Atbildēt

1

    janis17 > ievuliitis 29.11.2013. 10.34

    Sc laikam gribēja demonstrēt, savu vēlmi, ka lietai bija jābūt izmeklētai līdz vakardienai jau.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 29.11.2013. 09.35

Vispār jau par “masu slepkavību” pirmais izpaudās tā saucamais “Latvijas prezidents”, kurš acīmredzami nesaprot starpību starp to, ko ķēķī sievai drīkst teikt sētnieks, un to, ko valsts TV tiešraidē drīkst teikt valsts pirmā persona, lai cik aprobežota šī persona būtu.
Zinot, kā pie mums tiek kārtotas lietas, es esmu pilnīgi pārliecināts, ka neviens pašmāju eksperts neriskēs ar savu nākotni vai varbūt pat dzīvību, lai atklāti izpaustu to, kas varētu tikt atklāts. Lai cik maksātu tulkošana un viss cits saistībā ar ārvalstu speciālistiem, tā ir vienīgā iespēja kaut cik objektīvi izmeklēt šo traģēdiju.
Protams, ar “ārvalstu speciālistiem” es nekādā gadījumā nedomāju Krievijas, Baltkrievijas utt. “speciālistus”, bet civilizētus ekspertus no civilizētām valstīm

+14
-1
Atbildēt

10

    austrisv > aigarsaboltins 29.11.2013. 09.42

    par Bērziņa izteikumiem sen jau nav ilūziju, bet tomēr jau brīnums, ka tik ilgi sēdējis gan rajona izpildkomiteja spriekšnieka amatā, un vadījis lielu valsts banku, bet tā arī izteikties kulturāli un apdomīgi nespēj.
    Kā lauķis bijis tā arī paliks.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > aigarsaboltins 29.11.2013. 09.52

    Viņš tā skarbi izteicās, lai uzsistu sev cenu un iegūtu tiesības padzīt Dombrovski, lai pēc tam var kārtot štelles ar celtniekiem un TUA spekulantiem pēc poņaķijām.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > aigarsaboltins 29.11.2013. 09.58

    Zināmā mērā Tev, Normund, varētu būt taisnība.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aigarsaboltins 29.11.2013. 10.09

    Labi, ja tas mērķis būtu tikai vienkārši štellītes ar NI. Baidos, ka lieta IR daudz smagāka, kas skar mūsu valsts politisko orientāciju.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > aigarsaboltins 29.11.2013. 10.18

    skar mūsu valsts politisko orientāciju
    ————-
    es ar tā domāju. Ne velti pat pļurkstot par Zolitūdes traģēdiju sēru dienā Bērziņš nepakautrējās tekstā iepīt vārdus par kaut kādu tur Preambulu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > aigarsaboltins 29.11.2013. 10.30

    Domāju, ka nekādi tehniski revolucionāri atklājumi neparādīsies. Nav jau jābūt ūberekspertam, lai pateiktu no kā sabruka jumts. Kļūda aprēķinos vai nepareizas skrūves, varbūt vēl kaut kas.
    Patiesībā sācies īsts pļaujas laiks advokātiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Arvis > aigarsaboltins 29.11.2013. 11.20

    Problēma ir tā, ka tie būvnieki pirka skrūves Maximā!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > aigarsaboltins 29.11.2013. 13.19

    Baidos, ka lieta IR daudz smagāka, kas skar mūsu valsts politisko orientāciju
    ===============
    Mantkārība, NĪ, TUA arī ir tā orientācija.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > aigarsaboltins 30.11.2013. 10.09

    Redzēsiet,visi tiks cauri ar izbīli!
    Liela brēka maza vaina!
    Maskavas Akvaparka darboņi jau sen ir brīvi,te būs tas pats!
    Es viņus (vainīgos),pēc kara laika likumiem…
    UN it sevišķi Maximas vadību,Kāpēc neviens nevar iedomāties ka ši pate signalizācija reaģē arī uz putekļiem,ko vel nevar redzēt!!!!!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Arvis > aigarsaboltins 30.11.2013. 11.44

    “Kāpēc neviens nevar iedomāties ka ši pate signalizācija reaģē arī uz putekļiem,ko vel nevar redzēt!!!!!”
    Kārtējais vienīgais gudrais bauris, kam vainīgie uzreiz zināmi, jo “neviens nevar iedomāties”. Ir pilnīgi skaidrs, ka eksperti pārbauda visu, kas varētu būt saistīts ar signalizāciju, un noteikti neatradīs nekādu sakarību starp signalizācijas uzrādīto ugunsgrēka perēkli pagrabā(!) un sekojošo trīskārtējo jumta nobrukšanu, pagrabam paliekot neskartam līdz pat šai melnai dienai. Turklāt jau vairākkārt ir publiskots apsarga konstatētais konkrētais viltus trauksmes cēlonis: metinātāju darbs temperatūras un putekļu mērītāja tuvumā. Bet par to gan nav šaubu, ka šitādi tūdaliņi mierīgi apšautu nevainīgos bez tiesas: par jums, linčotājiem, sen ņirdzu dažādos komentāros jau no pirmās dienas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 29.11.2013. 09.30

…patīkami, ka Kalnmeieram šodien pietika drosmes, lai norādītu uz politiķiem, kuri runājot “tautas valodā” izmanto situāciju, lai izrādītos…mūsu “tautas valodas” piepratējs – prezidenta lomas tēlotājs to noteikti nesapratīs – tam pietrūks intelekta….

+11
-2
Atbildēt

0

ligakalnina 29.11.2013. 09.26

Nu nav cilvēkos ticības mūsu tiesībsarg. sistēmai, ka tā spēs nodrošināt godīgu izmeklēšanu, un pretoties spiedienam, ne tik daudz politiskajam, kā lielas naudas spiedienam.
Mēs jau redzam, kā notiek Lemberga u.c. lietu izmeklēšana.
Te iesaistītas milzīgas naudas un interses.
Šinī sakarībā, Kalnmeijera teiktais, ka pietiek ar vietējiem ekspertiem, jo ārzemju eksp. būtu problēmas ar tulkošanu, izraisa izbrīnu.
Pie tik svarīgas lietas jau nu to tulkošanu varētu nodrošināt, ja tikai gribētu, ticība ārzemju ekspertiem būtu daudz lielāka, mums te ar to ekspertu neatkarību ir, kā ir, jo visi cits citu pazīst, un cits ar citu saistīti.
Izskatās, tas ir jau, vismaz, otrais Kalnmeijera dīvainais lēmums, pirmais bija nozīmēt par vienu no galvenajiem izmeklētājiem to prokuroru, kuram sieva būvvaldē, un kuram tie 94000 parāds, kas atkāpās tikai pēc sab. reakcijas.
Bet, principā, vienīgais, kas varētu palīdzēt cīnīties ar jebkuru spiedienu, ir tūlītēja katra gadījuma nodošana atklātībai ar konkrētu vaininieku nosaukšanu, šeit Kalnm. rīkojas pareizi.

+2
-2
Atbildēt

21

    ievuliitis > ligakalnina 29.11.2013. 09.40

    “Nu nav cilvēkos ticības mūsu tiesībsarg. sistēmai, ka tā spēs nodrošināt godīgu izmeklēšanu.”
    Un tu, dzeri, esi viens no tiem, kas to neticību uzkurini. Man nešķiet dīvaini, ka nozīmējot ekspertus, netiek pētīti darbinieku radu raksti. Tiek nozīmēti darbinieki, vadoties no to profesionālām īpašībām.
    Sauksim lietas īstos vārdos. Laikam jau vislielākā uzticība tai neticīgo varzai, kuru neticība tiek nemitīgi apzināti uzkurināta, būtu, ja ekspertus pieaicinātu no Krievijas.
    Tu arī te nepārtraukti sēj uzticību un paļāvību mūsu valstij. Tu to nedari, izplatot nepatiesas baumas un visādus labi plānotus izdomājumus. Bet, vienalga kāds mērglis ko izdara, tev vienmēr ir komentārs vairākos teikumos par nožēlojamu valstņu un tas ļoti bieži ir pārspīlēti un netaisnīgi. Tu “strādā” smalkāk. Nedomā, ka citi to neredz un nesaprot.
    P.S. Šo tēmu es netaisos ar tevi diskutēt un ievilkt garās neauglīgās sarunās. Es varētu palūgt citus komentatorus, lai piesakās – kas vēl domā, kā es.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 29.11.2013. 09.50

    Nu prieks, ka tev tā ticība ir, acīmredzot, tu dzīvo kādā citā valstī.
    Man gan būtu lielāka ticība, ja pieaicinātu kādus Skandināvijas vai Vācijas ekspertus, un, ja skatītos, kādus cilvēkus nozīmē par prokuroriem, un, ja reiz nozīmē, tos nevajadzētu atsaukt pēc publikācijām presē.
    Tavi uzbraucieni, ka es te gribu kādus Krievijas ekspertus, vispār ir smieklīgi, vismaz, neraksti to, ko nedomā, un neizliecies muļķāka, nekā esi, pati labi zini, par kādiem akspertiem es domāju.
    Nu jau tu esi noslīdējusi līdz urrāpatriotu līmenim un viņu “argmentācijai”, piedomājot manā vietā to, ko es vispār neesmu teicis.
    Tas, ka valsti kritizēt nepatriotiski, drīkst tikai slavēt, arī ir “urrāpatriotu” viedoklis, patriotisms neizpaužas neadekvāti eiforiskā attieksmē pret savu valsti, bet gan tās trūkumu kritikā, ar vēlmi ko mainīt uz labo pusi.
    Vari man atbildēt, vari neatbildēt, ar tevi visas diskusijas izbeidzu, nav nozīmes diskutēt ar demagogiem – urrāpatriotiem.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 29.11.2013. 09.54

    Tu arī te nepārtraukti sēj uzticību un paļāvību mūsu valstij. Tu to nedari, izplatot nepatiesas baumas un visādus labi plānotus izdomājumus
    ——————
    te nu gan nepiekrītu. Dzerveidīgie regulāri tiražē Aivara Ozoliņa un viņam līdzīgo palaistās baumas un izdomājumus ( t.s “notikumu versijas”, kuram nav nekāda apstiprinājuma) par viņam netīkamām partijām.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 29.11.2013. 10.06

    Andrej, paldies, ka norādīji uz neprecizitāti manā tekstā. Tam teikumam bija jāskan tā: “Tu arī te nepārtraukti aktīvi sēj neuzticību un grauj cilvēkos paļāvību uz mūsu valstij.”
    Es varētu vēl paspēt izdarīt labojumus augstāk ievietotā tekstā, bet tas nebūtu korekti pret tevi.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 29.11.2013. 10.10

    …Dzeri….vispārinot un vainojot visus, Tu uzspied zīmogu jebkuram – arī godīgi strādājošam….gluži tāpat kā mūsu valstī pieņemts par korumpantu, nelieti un zagli pasludināt katru, kurš ievēlēts Saeimā….pēc tam brīnāmies, kāpēc godīgie neiet politikā, necenšas ieņemt atbildīgus amatus, jo sabiedrība viņus apzīmogos pirmajā mirklī, ja tās viedais redzējums nesakritīs ar ievēlēto/iecelto amatpersonu, ierēdni vai politiķi….

    …ja jau Tu visu mērī pēc vidējās temperatūras, tad Tu ne ar ko neesi labāks par deģenerātu ģenerāli/articulus/destra/ombross utt. …arī viņš veido priekšstatu par latvieti…jautājums – vai apzinies sevi kā šī deģenerāta līdzinieku?….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 29.11.2013. 10.13

    Betija. Paldies! :)
    Dzera teksti man ļoti atgādina Urbanoviča izteikumus par Latviju, kaut vai vai viņa nožēlojamo un pretrunīgo interviju Rīta Panorāmā par aicinājumu arī Ušakam atkāpties. Intervijā viņš teica, ka valsts būvuzraudzību ir “uzkrāvusi pašvaldībām”, bet pašvaldības nav spējušas izveidot sistēmu. Viņš teica, ka pašvaldībām esot “tikai pienākumi”… Vai nav smieklīgi?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 29.11.2013. 10.22

    Betij, es tev piekrītu. Džeris &co ir tipisks Švauksts. Nevis runas veidā, bet domās. Viņš nesaņem naudu no kremļa, bet labprātīgi, bieži vien neapzināti izpalīdz tiem. Viņš ir pārliecināts, ka būt latvietim ir negaumīgi, būt Latvijas patriotam ir stulbi, visi, kas saka, ka mīl šo zemi ir aptaurēti naciķi.
    Tādu, kā dzeris ir vesels pulks. Apmāti cilvēciņi.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 29.11.2013. 10.28

    zanE – un ko tieši es “vispārināju”?
    Tu uzskati, ka vietējie eksperti, kuri vairākkārt teikuši, ka, ja gribi palikt sinī nozarē, un negribi zaudēt darbu, tad jātur mute, būs labāki par Rietumu ekspertiem?
    Zemāk jau ABC arī rakstīja – te var zaudēt ne tikai darbu, bet, arī dzīvību, viņiem to vajag?
    Tu uzskati, ka tādā lietā mierīgi var nozīmēt par prokuroru da jebko, cilvēku ar milzīgiem parādiem, un interšu konfliktu, un pēc publikācijām presē to atsaukt, ir normāli?
    Tu uzskati, ka mums ir tiesībsarg. sistēma, kurai var uzticēties, un vairākums iedzīvotāju tai uzticas?
    Varbūt, apskati, cik liels % no Latvijas iedz. tai uzticas, ja nezini?
    Ja tu uz šiem trijiem jautājumiem atbildēsi – “jā, taisni tā es arī uzskatu”, tad es piekritīšu, ka “vispārinu”, utt.
    Pagaidām gan izskatās, ka taisni tu nodarbojies ar manu komentāru “vispārināšanu” un ar demagoģiju.
    Nu, tava attieksme pret visu, kas var, kaut pastarpināti, mest ēnu uz V, sen zināma, acīmredzot, taisni tāpēc tu esi nolaidusies līdz betijas līmenim, ar kuru, līdz šim, tev bija visai atšķirīgi viedokļi par daudz ko.

    aivarsk – un, kokrētāk, kur es esmu teicis, ka būt latvietim ir “negaumīgi”, vai ko līdzīgu”?
    Vai tad mana vaina, ka tu, kā NA fanātisks atbalstītājs, uzskati, ka tie, kas neatbalsta to tavu partiju, ir “nepatrioti”, utt?
    Tā ir tava problēma, ja tu neredzi, ka “patriotisms”” ir tikai NA taktika un stratēģija reitinga celšanai un “spices” merkantīlo interešu nodrošināšanai, un tādi, kā tu, Lūša, Bērziņa, utt. uztverē ir tikai “lohi”, kas nodrošina viņiem labu dzīvi caur politisko ietekmi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 29.11.2013. 11.17

    tādi, kā tu, Lūša, Bērziņa, utt. uztverē ir tikai “lohi”, kas nodrošina viņiem labu dzīvi caur politisko ietekmi.
    —————–
    un tu domā, ka tādi kā tu Ušakova un Urbanoviča uztverē nav lohi? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 29.11.2013. 11.36

    Un tu domā, ka visi, kam nepatīk NA, balso par SC?
    Ārkārtīgi primitīvi, bet, NA atbalstītājiem raksturīgi, vienīgais “arguments”, ko tu, betija un aivarsk “atraduši”, un kas der jebkuram gadījumiem, kaut, absolūti no pirksta izzīsts.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 29.11.2013. 11.53

    …Dzeri….ja to nesauc par vispārināšanu, tad – kas tas ir?…

    – “šī valsts ir totāli korumpēta un sapuvusi” – 24.novembris 2013 17:29
    – “Un tas, ka Dombrovskis, vismaz, simboliski neatzīst arī savu vainu, un nelūdz piedošanu, jo, galu galā, arī viņš ir atbildīgs par šo te iedibināto totāli korumpēto sistēmu, kura arī ir tas galvenais cēlonis tai traģēdijai” – 25.novembris 2013 09:24
    – “Diemžēl, nekas tāds nenotiks, gan ņemot vērā Latvijas tiesībsarg. sistēmas vispārējo tizlumu, gan to, ka visiem lielajiem biznesmeņiem šeit ir kādi politiskie “jumti” un Latvija ir totāli korumpēta valsts.” – 23.novembris 2013 13:52
    – ” 20 gadu laikā, nepaspējot atjaunoties, šī valsts ir totāli korupcijas saēsta.” – 23.novembris 2013 13:52
    – “nekur tālu nav jāmeklē – absolūtas bezatbildības un nesodamības sistēma, kas iedibināta Latvijā” – 23.novembris 2013 10:15
    – “Sistēma absolūti korumpēta, un sākas no politiķiem, bet, mainīt to neviens no “elites” vienkārši nav ieintersēts.” – 23.novembris 2013 10:15

    …un tas tikai dažās pēdējās dienās….

    P.S. …ja ar kādu ir viedokļu atšķirības, tas nenozīmē, kā jānoliedz viss, ko viņš pasaka….bet, izskatās, to sajūtu un kritērijus jau esi zaudējis un kļūsti par “štata ierindnieku”…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 29.11.2013. 12.04

    Kā lai to saka… vienkārši esmu ievērojis, ka tavi komenti ir gandrīz precīzs tulkojums no rusdelfi “komentētāju” tekstiem.
    Vakar palasījos Delfus, runa bija par maximas boikotu – principā viņiem par Zolitūdi viss skaidrs – galvenie vainīgie ir naciķi (NA), naciķu valdība (Dombrovskis), celtnieki (viņi laikam ir uzķēruši, ka Re&Re vadībā ir latvieši).
    Ļoti minimāli vainīga Maxima – jo ko gan varēja darīt maximas vadība, ja naciķi valsti noveduši līdz kliņķim. Jo tas viņu iemīļotais veikals, kas viņus katru gadu sveic “uzvaras dienā”. Un, protams, pilnīgi nevainīga ir RD vadība, kuri tagad jau ir atlaidushi no darba veselu kaudzi ar latviešu ierēdņiem
    ///////////////
    dzeris:Un tu domā, ka visi, kam nepatīk NA, balso par SC?
    Ārkārtīgi primitīvi, bet, NA atbalstītājiem raksturīgi, vienīgais “arguments”

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 29.11.2013. 14.50

    Zane- un kam no tā visa tu nepiekrīti?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 29.11.2013. 15.38

    ….Dzera kungs!….nepiekrītu vispārinājumiem!….ja ir konkrēti ko teikt – saki, bet ar tukšmuldēšanu nodarboties un mēģināt visiem uzspiest zīmogu – maita, var tikai savas valsts ienaidnieks – kuram vienīgā vēlme, radīt pārliecību, ka godīgi cilvēki neeksistē….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 29.11.2013. 16.18

    andrejs – nezinu, ko tu tur lasīji krievu delfos, es tos nelasu, bet, man galvenie vaininieki ne ēkas sagrūšanā, bet, cilvēku nāvē ir maksima, lasot manus komentārus, to grūti “nepamanīt”, nu, bet tik talantīgi cilvēki, kas iemanāas manos komentāros pamanīt atbalstu Kremlim un Ušakovam, līdzīgi tev, aivarskam un betijai, pamana tikai to, ko tiem izdevīgi pamanīt, tas man, principā, sen skaidrs.
    Zane
    Varu tikai atkārtot, to, ka vispārini tu, nevis es, savā pirmajā komentārā es teicu, ka cilvēki netic Lastvijas tiesībsarg. sistēmai, ka es apšaubu divus Kalnmeijera lēmumus, un ka ārzemju ekspertiem būtu lielāka ticība, nekā vietējiem, pie kam argumentējot, kāpēc.
    Tā vietā, lai apgāztu, ar kādiem argumentiem, manus secinājumus, tu sāc meklēt manus vecos komentārus, tādus, kuri tev izdevīgi, izlases veidā, kaut, par citām tēmām man bijuši arī pretēja rakstura komentāri, un neatbildi ne uz vienu manu konkrētu jautājumu.
    Un tagad, tīri NA stilā, vēl nosauc mani par valsts ienaidnieku.
    Un kā pašai liekas, kuram te argumentu vietā vistīrākā demagoģija un vēl uzbrauciens oponentam, nevis tēmas apspriešana, kurš te runā konkrēti, un kurš “vispārina”?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 29.11.2013. 16.24

    ….ak, taisnprātīgais Dzeri!…ne vienreiz vien esmu Tev ieteikusi pārlasīt savus komentārus….Tev pat tālu nav jāmeklē – pārlasi tos, ko esi rakstījis šodien….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 29.11.2013. 16.42

    Un atkal tu nevis par tēmu, bet, par manu necilo personu, un tikai to slikto, nemīli tu mani, zanE, tikai nesaprotu, kāpēc?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 29.11.2013. 17.11

    ….labi, Dzeri….publiski atzīšos – mīlu es Tevi, bet…brīžiem tik nepieņemamas un neadekvātas domas paud, ka spēj nokaitināt….un, ja mani nokaitina – kļūstu nejauka…. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    vērtīgs relikts > ligakalnina 29.11.2013. 19.37

    Dīvains arguments pret prokuroru: “kuram sieva būvvaldē, un kuram tie 94000 parāds”. Tās taču nav negatīvas, bet gan tieši pozitīvas īpašibas: sieva, kas saprot kaut ko būvniecībā var savās zināšanas padalīties un parāds par nekustamo īpašumu tikai liecina, ka tas būvēts godīgā ceļā – ņemot hipotēku bankā un uzņemoties saistības vismaz 20 gadiem. Visšaubīgākās amatpersonas ir tās, kas “dzīves stila” žurnālos demonstrē savus interjerus dizaina mājās un stāsta, ka tās uzcēluši pāris gados, bet kredītus nav ņēmuši. Vai, vēl labāk, ka dabūjuši ES fonda naudu un savā privātipašumā izmitinās viesu māju…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 29.11.2013. 20.19

    Sieva būvvaldē nozīmē interešu konfliktu.
    Lieli parādi ir motivācija “nopelnīt”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 30.11.2013. 14.32

    Visiem jau tāpat kaa Kamparam tumbočkā neglabājās sievas nauda

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 29.11.2013. 09.21

“Saskaņas centra” deputāti Irina Cvetkova un Jānis Ādamsons vērsušies ar vēstuli pie LR ģenerālprokurora Ērika Kalnmeiera ar prasību ierosināt krimināllietu saskaņā ar 21.novembrī notikušo masveida slepkavību.

http://www.focus.lv/latvija/politika/sc-aicina-generalprokuroru-ierosinat-kriminalprocesu-par-masveida-slepkavibu-saistiba-ar-zolitudes +++

Par Cvetkovu viss skaidrs, par otru – es domāju, ka ieraudzīšu Kabanovu, vai vēl tur kādu – ar līdzīgu domāšanu, bet Ādamsons… :) Cilvēks, kurš reiz bija iekšlietu ministrs :))

+10
0
Atbildēt

3

    austrisv > buchamona 29.11.2013. 09.38

    Cik dzirdēts, tad Ādamsons jau sen nodzēris pra’tu aiz garlaicības.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 29.11.2013. 09.48

    Varētu jau arī to pantu par nonāvēšanu aiz neuzmanības piemērot, bet tik un tā sankcija par šo noziegumu ir tikai par gadu lielākā – līdz pieciem gadiem. Saeimas deputāti ļoti pacentušies, lai neviens ne par ko neatbildētu – t.i. pieņēmuši tādus likumus, ka par 54 cilvēku nāvi maksimālais ieslodzījums 5 gadi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 29.11.2013. 09.49

    Ādamsons mīl tēlot “aso zēnu”, jo zina, ka viņu elektorātam tas patīk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam