VL-TB/LNNK un “Vienotība” gatavi kopā strādāt līdz vēlēšanām

44

Komentāri (44)

aigarsaboltins 19.11.2013. 15.09

NA varētu beigt izkarināt tirguslaukumos savas netīrās apakšbikses un beigt publiski apliet ar mēsliem un aicināt nogalināt visus, kas nepiekrūt viņu glupjajām idejām.

+2
-4
Atbildēt

2

    peerku > aigarsaboltins 19.11.2013. 16.02

    Žetons par “NA varētu beigt izkarināt tirguslaukumos savas netīrās apakšbikses” :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > aigarsaboltins 19.11.2013. 18.01

    Tiem, kuriem patīk ošņāt svešu veļu, droši vien nekādi šķēršļi nav par lieliem…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Viesturs Celmiņš 19.11.2013. 12.22

NA tad beidzot arī varētu sākt strādāt, nevis tikai bļaustīties. Vai vismaz līdz tām vēlēšanām netraucēt tiem, kas tiešām strādā.

+6
-6
Atbildēt

1

raimondsb_mail_lv 19.11.2013. 10.12

1. NA šo gadu līdz 12. Saeimas vēlēšanām vajadzētu lietderīgi un konstruktīvi izmantot, jo turpmāk viņiem paredzama ilgstoša opozīcija.
2. Ja runā par koalīcijas partiju uzvedību un attieksmi vienam pret otru šajā valdībā, tad jāsaka, ka Vienotība daudz neatpalika no nacionāļiem.
Visus šos divus gadus Vienotības politiķi un tās līderi Āboltiņa ar Dombrovski pret savu koalīcijas partneri RP izturējās kā pret opozīcijā esošu spēku. Vienotība nevis atbalstīja sava sabiedrotā RP iniciatīvas, bet gan apkaroja visus reformu mēģinājumus.
Patiesībā Vienotība bija un ir atkarīga no savu pašreizējo līderu Āboltiņas un Dombrovska Eiroambīcijām.
Vienotība visus šos divus gadus palīdzēja opozīcijā esošajiem oligarhiem izdzēst Zatlera novilkto “sarkano līniju”.
Tā kā liekulīga tagad ir Vienotības Zaķa macīšana nacionāļiem, kā uzvesties koalīcijā un, kādi ir koalīcijas partneru pienākumi…

+7
-6
Atbildēt

6

    janis17 > raimondsb_mail_lv 19.11.2013. 10.41

    Liekulība ir vienotības seja visā šajā Saeimas sasaukuma laikā.
    Sākot no sadarbības aicinājuma ar sc, beidzot ar “cīņu pret oligarhiem” darot visu šļesaka&co interesēs.
    Gods kalpot, tā sacīt…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > raimondsb_mail_lv 19.11.2013. 11.04

    Kāpēc ilgstoša opozīcija ? Nav nekur zīmēts, ka attīstības populisti, kas jau tagad radio pielej pilnas ausis vai arī krūmiņjūļa sudraba savāks kaut cik nopietnu procentu arī niluška ar savu 84 santīmu pašizmaksu un RS afērām ir diezgan kapitāli izblamējies latviešu acīs….un, ja šie trīs nedabū 51 balsis – par pirmajiem diviem ceru, ka vispār netiks Saeimā – tad nekādā drošā pisnesmeņu-maskaviešu koalīcija nespīd ! ZZS palielinās savu pozīciju, tas diemžēl ir skaidrs….bet koalīcija V-ZZS-NA tomēr ir labāka par izsalkušu komersantu un pēc varas izslāpušu moskovītu kokteili !

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 19.11.2013. 11.28

    Es jau gribētu teikt ,ka NA būtu vēlams sakārtot iekšējo subordināciju . Sākot ar to ,ka izvērtēt veidu kā tiek pieņemti lēmumi . Reizēm ir sajūta , ka ir totāls haoss un pretrunas. Otrkārt vajadzētu kritiskāk paraudzīties uz publisko redzamo personu darbību . Un pēdējais – ir jāspēj kritiski paskatīties uz maksātnespējas problēmu . Esmu pārliecināts, ka nobīdot Lūsi NA iegūtu daudz vairāk kā vērts ir viņa piesaistītais finansējums .

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > raimondsb_mail_lv 19.11.2013. 16.41

    Es tikai baidos, ka daži, kuriem Lūsis jau “piesaistījis finansējumu” (teiksim tā), nav spējīgi to “atsaistīt”, tāpēc spiesti dancot pēc maksātnespējas administratoru stabules, cik nu tas izdodas (ja Vienotība nepiebremzē aktivitātes, piemēram, aizkavējot kārtējās maksātnespējas administratores tapšanu par tieslietu ministri).

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > raimondsb_mail_lv 19.11.2013. 17.49

    Ar ko tieši MNA kā profesija ir ļaunāki vai labāki par advokātiem, baņķieriem, zobārstiem..?

    Vienotība varētu atvienoties no zaķa, pulka, ēlertes un galvenokārt no solvitas un šļeseršīna! Protams, ka minēto piesaistītais finansējums ir dadzkārt lielāks par Lūša un Zigmāra Liepiņa iespēto, līdz ar to arī tikt vaļā no šļeseristiem ir neiespējami!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > raimondsb_mail_lv 19.11.2013. 20.01

    Otrkārt vajadzētu kritiskāk paraudzīties uz publisko redzamo personu darbību .
    ——————-
    klau, Klusais, Grīnblats vēl palīdz NA frakcijai, vai arī aizgājis no politikas?

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 19.11.2013. 10.03

…Viņš atkārtoja nostāju, ka VL-TB/LNNK tagad būšot brīvākas rokas iesniegt dažādus likumu priekšlikumus.

Jautāts, kā partija grasās nodrošināt tiem vairākuma atbalstu, Cilinskis izteica cerību, ka iniciatīvas varētu atbalstīt koalīcija, tomēr VL-TB/LNNK nesmādēšot, ja atsevišķus lēmumus izdosies pieņemt arī ar opozīcijas atbalstu.. +++ faktiski Saeima ir atgriezusies situācijā pirms ārkārtas vēlēšanām un, ja NA, pieminot opozīciju, nekonkretizē, kas ar to tiek domāts – vai tā ir visa opozīcija ar ko viņi taisās strādāt, jeb tikai ZZS, tad tas ir kārtējais klupiens apvienības ” stratēģijā” :)

Protams, ka šādā spēku izkārtojumā UA atļauju tirgošana faktiski tiek apstiprināta, bet par maksātnespēju – piekrītu viedoklim, ka tiek pārspīlēta NA atbildība par šo bardaku, taču, atlaižot Bordānu, NA reputācija ir sabojāta, sausais atlikums no šādas ” revolūcijas” – nulle. Lasot intervijas ar Bordānu, var noprast, ka lielu daļu konflikta saknē aizņem NA politiķu nespēja kārtot savas personīgās attiecības, kuras valda apvienības iekšienē.

Vakar lāpu gājienā piedalījās ap 12 400 cilvēku un tas ir vnk lieliski, tikai ceru, ka NA nedzīvo ilūzijās, ka visi šie ļaudis atbalsta tik tuvredzīgu NA “politiku”. :)

Ja par Vienotību – paskatīsimies, kā viņi izmantos šo radušos situāciju. Personīgi man galvenais kritērijs ir tas, kā tiks precizēts imigrācijas likums. Ilūzijas neloloju :), Vienotība jau izdarīja visu, kas viņu spēkos, lai šo likuma labošanas proces ievilkut, un problēmas risinājumu pārceltu uz nākošo gadu. Tas ir apbrīnojami, kādu uzvaras gājienu šobrīd bauda Šlesera utt morāle un domāšanas veids LR politikā

+12
-3
Atbildēt

5

    janis17 > buchamona 19.11.2013. 10.37

    Kas attiecas uz opozīcijas atbalstu, tad es tikai priecātos, ja atceltu idiotisko mikrouzņēmuma nodokļa celšanu un idiotisko “valdes locekļa nodokli”.
    Pareizas un valstij vajadzīgas iniciatīvas jāatbalsta un jāpieņem šādu lēmumu atbalstīšanā arī opozīcijas balsis, ja tādas ir.
    Tāpat es nesāktu taurēt, ka NA dara nepareizi cenšoties apturēt TUA tirgošanu, ja nu reiz pēkšņi kaut kādā fantastiskā veidā ZZS vai sc arī gribētu TUA tirdzniecības turpināšanu apturēt? Piemēram lembis gribētu ieriebt šļesakam? Lai viņi plēšās, lai apēd viens otru, no situācijas jāiegūst labums latviešu tautai, nevis jāstutē vienu vai otru nodevēju politikas mērķi.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.11.2013. 11.19

    aivarsk. Man ir viens būtisks iebildums pret Tevis teikto. Ar katru kopēju balsojumu, kurš ir veikts kopā ar SC, LR ienaidnieki SC, tā vietā, lai viņus turētu politiskā izolācijā, ar vien dziļāk tiek ” integrēti” mūsu valsts dzīves regulēšanas procesos, bet sabiedrība tiek pieradināta pie domas, ka tas ir normāli. Arī Tev tā liekas :) Kā latvieši saka – velnam iedod mazo pirkstiņu un viņš paņem visu roku :)

    Un ir vēl vienas ziepes. Līdz nākošajām Saeimas vēlēšanām ir palicis gan maz, gan ļoti daudz laika. Ļoti daudz laika tajā ziņā, kad situācijā, kad koalīcijas disciplīna vairs neeksistē – partijas sāks darboties ” pirmsvēlēšanu režīmā” un sačakerēs valsti.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 19.11.2013. 13.35

    RA, pilnībā piekrītu.
    Tomēr mēs jau nevaram šoreiz aizliegt sc piedalīties balsojumos.
    Tāpēc NA var balsot tīri pēc sirdsapziņas. Kas atbalsta, atbalsta, nevis ievērojot sashēmotu pirkšanas pārdošanas (koalīcijas) līgumu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 19.11.2013. 14.45

    “Tīri pēc sirdsapziņas” – tas ir kā ar Bordānu?
    Un tā “sirdsapziņa” būs tas Lūsis?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 19.11.2013. 17.47

    Nē, dzeri, pēc sirdsapziņas laikam būs ar čurikiem kabatā :)))!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 19.11.2013. 09.45

Tik zemas raudzes un absolūti nekompetentu populistu, kas izmanto patriotismu savam politbiznesam,esamība valdībā, vispār ir apkaunojums Latvijas valstij, un nodara milzīgu kaitējumu politiskajai kultūrai un tiesiskumam, ko šī pati partija sagrāvusi un mēģna turpināt to darīt, liekot šķēršļus tā sakārtošanai savu sponsoru interesēs.
Cerams, nākamajā valdībā nebūs ne smakas no šiem aprobežotajiem, liekulīgajiem, infantīliem, neprognozējamiem un bezprincipiālajiem politbiznesmeņiem, kas šoreiz valdībā nokļuvuši tikai Latvijas īpatnējās politiskās situācijas dēļ.
Protams, viss atkarīgs no elektorāta saprāta līmeņa, kā tas nobalsos.

+11
-14
Atbildēt

19

    egilsblums79 > ligakalnina 19.11.2013. 10.00

    “Tik zemas raudzes …” – tu taču neesi latvietis. Varbūt ločmeļa brālis?

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > ligakalnina 19.11.2013. 10.00

    Hm, protams, kā būs, to nezin neviens. Un tomēr – ja nākamajā valdībā nebūs NA, tad visticamākais, tur būs SC…
    Ko Tu izvēlies?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 19.11.2013. 10.28

    par džeri ir skaidrs, ko viņš izvēlās – neparprotami īstos Latvijas patriotus – sc!

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 19.11.2013. 10.34

    Lūdzu pieredzējušā komentētāja “dzeris49” paskaidrojumu – kas ir ķengāšanās komentāros?
    Jau iepriekš paldies.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.11.2013. 10.56

    fretka – vairs nespēj atšķirt ķengāšanos no viedokļa?
    Jūties aizvainots par manu viedokli att. uz taviem favorītiem?
    Nav mana problēma, ka tev tādi favorīti, tev taču neviens neliedz izteikt pretēju viedokli.

    aivarsk – boplāra domāšana raksturīga tikai NA elektorātam, pārējiem nav izvēle tikai starp SC un NA, tici vai netici, pastāv arī citas partijas, kā, piem., Vienotība.

    klans – tev ir tik svarīga mana tautība, tu komentāru saturu vērtē pēc šī rādītāja?

    raitis_licitis – es uzskatu, ka kāds sadarbības līgums ar SC nebūtu tas sliktākais variants, varētu iedod tam LM, vai VM, un tad paskatīties, kā kādi būtu rezultāti, katrā ziņā, nekas briesmīgs nenotiktu, drīzāk, tas SC uzliktu zināmus pienākumus un tā darbībai zināmus rāmjus.
    Katrā ziņā, atkarība no neprognozējamās NA un nepārtrauktas histērijas sava elektorāta uzkurināšanai sponsoru mērķu sasniegšanai un sava reitinga celšanai, ar sekojošām valdības šantāžām, arī nav nekas labāks.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 19.11.2013. 11.09

    God. dzeris49, vēlreiz liels paldies par ātro un skaidro atbildi.
    Jūs esat mans favorīts!

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > ligakalnina 19.11.2013. 11.25

    dzeris49 >>>>es uzskatu, ka kāds sadarbības līgums ar SC nebūtu tas sliktākais variants, varētu iedod tam LM, vai VM, un tad paskatīties, kā kādi būtu rezultāti, katrā ziņā, nekas briesmīgs nenotiktu, drīzāk, tas SC uzliktu zināmus pienākumus un tā darbībai zināmus rāmjus.>>>>

    Kāds sadarbības līgums? Pilnvērtīgs koalīcijas partneris takš! Un kā Tu iedomājies paņemt koalīcijā kādu, kam ir (pieņemsim) 25 vietas saeimā, un iedot tikai 1 – 2 un vēl pietam – “smagās” ministrijas?
    SC jau nav pašnāvnieki, saprot, ka šāds SCenārijs ir viņiem nepieņemams, vinnēt neko šādi nevar, pazaudēt – daudz.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > ligakalnina 19.11.2013. 11.32

    Dzeri, vai tad tu pats nezini iepriekš, kādi būs rezultāti no LM iedošanas? Sāksies populistiskie gājieni un vēlētāju apvārdošana. Katrs no viņiem regulāri saņems LM bukletus, kur LM ministrs stāv blakus Ušakovam. Lozungs tam visam būs “Labklājību – katram latvietim! To jums garantē Ušakovs un SC.” Ja LM budžeta nepietiks vēlētāju apdāvināšanai, čeka atsūtīs no Krievijas palīgfinansējumu tik svarīgai lietai. Tur taču daudz nevajag, ar kādiem padsmit miljoniem dažiem skaļiem projektiem pietiktu – pilnīga sīknauda Krievijas mērogos. Nakamās vēlēšnaās SC + LZZS kopā saņems 51 vietas Saeimā, par tieslietu ministru iecels smaidīgo Lembergu un nekādas citas partijas Latvijā vairs nekad nebūs vajadzīgas.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 19.11.2013. 11.36

    Dzeris…. es uzskatu, ka kāds sadarbības līgums ar SC nebūtu tas sliktākais variants, varētu iedod tam LM, vai VM, un tad paskatīties, kā kādi būtu rezultāti…+++ Ja SC valdībā tiek iedoti ministru portfeļi, tas nozīmē, ka Saeima akceptē SC nostādnes par to, kas ir Latvijas Republika un tas nozīmē, ka tādam mūsu valsts stūrakmenim kā pilsonības likums, piemēram, nav nekāda pamatojuma. Reāli Tu piedāvā sadarboties ar politisku spēku, kurš apšauba mūsu valsts pastāvēšanas jēgu.

    Un vēl – Tu taču nedomā, ka SC piekritīs tam, ka viņu ministram būs ierādīta vieta no kuras tas nespēs realizēt SC virzīto politiku. Tu tiešām domā, ka SC pārvaldīto ministriju darba stils un motivācijas atšķirsies no tās bildes ,kuru varam redzēt Rīgas domē? :)

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.11.2013. 12.32

    Cik atceros, viņi formāli ir atzinuši okupāciju, un ne Satversmi, ne likumus neapšauba, un bija gatavi piekrist viena ministra vietai.
    Vispār jau, nesaku, ka tas būtu kāds ideāls variants, bet, manuprāt, vismaz, nebūtu tik neprognozējami, kā tagad.
    Visu to varētu atrunāt līgumā, un, ja tas SC sāk to pārkāpt, jebkurā gadījumā, varētu koalīciju mainīt.
    Principā, visi varianti slikti, gan ar ZZS, gan ar NA, gan ar SC, te var tikai izvēlēties labāko no sliktajiem.
    Tas, ka koalīcija ar NA un ar ZZS nav nekas labs, jau zināms, nu, varētu izmēģināt ar SC.
    Man gan liekas, ka, pēc nākamajām vēlēšanām, var gadīties, ka ne V lems, ar ko iet kopā, bet, vai nu SC, vai ZZS, kas, būtībā, ir ļoti tuvi un cits citu vienmēr atbalstījuši, ja ne formāli, tad neformāli, te es piekrītu agrunte.
    Protams, V ārpus koalīcijas nepaliks, jo tik daudz pārējie apzinās, ka kompetentu cilvēku tur daudz vairāk, kā citās partijās, un bez tās neiztiks, bet, vispār, priekšnojautas par nākamo koalīciju ir ārkārtīgi pesimistiskas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    marmed > ligakalnina 19.11.2013. 12.35

    Dzeri, tu acīmredzot neredzi visu spēles laukumu. Izvēle būs starp NA un SC, jo SC dabūs 30-35 vietām NA ap 15 un tad, lai izveidotu stabilu koalīciju V būs jāizvēlas viens no variantiem, nemaz nerunājot par to, ka ZZS un tavs mīļais Aivars atkal būs valdībā. Un , ja valdībā būs SC viņi točna nesamierināsies tikai ar grūtajām ministrijām, jo tas ir stabils reitingu kritums, viņi gribēs pāris naudīgās ministrijas. Un tu noteikti to labi saproti, tikai tēlo te muļķīti un mēģini visus nomierināt, ka SC nekas traks nav, nav viņiem arī ambīciju utt un ka vislielākais ļaunums ir NA…. Bet tici man nākamajā valdībā SC vēl nebūs, bet NA visdrīzāk būs. Nav vēl latvieši gatavi SC

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.11.2013. 12.44

    Vairākumam latviešu pilnīgi vienalga, būs SC valdībā, vai nebūs, cilvēkiem ir citas problēmas, daudzi pat to vēlas, jo vairs netic “latviešu”” partijām, un pozitīvi vērtē tā darbību Rīgā – pabalsti, braukšanas atviegl., utt., tālāk jau daudzi neaizdomājas, cilvēki nebūt nav tik politizēti, kā Ir auditorija.
    Kā redzi, Rīgā, pēc tam, kad SC vienpersoniski ieguva varu, nekādi masveida protesti un mītiņi nenotiek, viss klusu un mierīgi.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 19.11.2013. 12.53

    God. dzeris49! Jūs sakāt, ka SC ir “formāli atzinuši okupāciju”. Atvainojiet, ka esmu tik slikti informēts, bet labprāt uzzinātu, kurā Saskaņas Centra oficiālā dokumentā šāda atzīšana ir fiksēta. Nešaubos, ka atbildēsiet ātri un izsmeļoši. Paldies.

    Un otra lieta… Lai gan esat mans favorīts, Jūsu apgalvojums, ka SC Rīgā “vienpersoniski ieguva varu”, varētu nepatikt partijai “Gods kalpot Rīgai”, kura deva vērā ņemamu ieguldījumu “Ušakova-Amerika bloka” uzvarā mūsu plaukstošajā galvas pilsētā. Lūdzu, turpmāk nepieviliet mani ar apgalvojumiem, kuri neatbilst patiesībai.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    marmed > ligakalnina 19.11.2013. 12.54

    Tiem latviešiem, kam tiešām ir vienalga jau balso par SC, bet pārējie nav gatavi, bet varbūt es kļūdos. Īstenībā lielākā daļa latviešu ir vīlušies visās partijās un SC arī netic, tāpēc nobalso vadoties no instinktiem- ” ka tik ne krieviem” tā kā NA nekur nepazudīs :) tāpēc arī latviešu partijas baidās ņemt SC, jo tā ir nagla zārkā.
    Un SC valsts līmenī nav tādu simpātisku līderu kā Nils, vispār viņiem trūkst līderu, kas gan ir tipiski visām partijām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 19.11.2013. 13.24

    dzeris49 Vairākumam latviešu pilnīgi vienalga, būs SC valdībā, vai nebūs, cilvēkiem ir citas problēmas
    ______________________________
    WoW!!!!
    Tā jau ir tieša paralēle ar krieviju – krievi ir vīlušies politikā un balso par puķinu.
    Tas ir tas, ko vēlas panākt dzeris, nav jau arī noslēpums, ka tieši sc ir līgums ar puķinu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.11.2013. 13.29

    ļ. cien. un godājamā fretka!
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/463648-aboltina_sc_atbalstot_pilsonibas_likumu_atzist_latvijas_okupaciju, http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/58832/velesanu-prieksvakara-usakovs-atzist-padomju-okupaciju.
    Te ir divas atsauces, vienā no kurām mūsu Saeimas līdere Āboltiņa apgalvo, ka SC ir atzinis okupāciju.
    Es, kā lojāls Latvijas pilsonis, pilnībā uzticos tik augsta ranga politiķu vērtējumam un apgalvojumam, tā ka ar pretenzijām, lūdzu, pie Āboltiņas, par ko nobalsoja arī NA, un pret kuru NA patreiz, acīmredzot, arī nav nekādas pretenzijas.
    Bez tam, es, savā komentarā, minēju vārdu “formāli”, kas nenozīmē to pašu, ko “reāli”.

    Kas att. uz Rīgu – formāli jau GKR, protams, arī ir pie varas, bet, reāli visa vara Rīgā ir SC, un viss, kas tur notiek, notiek SC reitinga celšanai, dīvaini, ka Jūs, neskatoties uz Jums piemītošām izcilām analītiskām u.c. spējām, to neredzat.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 19.11.2013. 13.40

    Dzeris. Vairākumam latviešu pilnīgi vienalga, būs SC valdībā….++++ Vairāk kā 20 garā atjaunotās LR vēsture rāda pilnīgi pretēju bildi – politiskās partijas no “latviskā gala”, kuras ir mēģinājušas brāļoties ar SC, ir lauzušas sev kaklu, RP ieskaitot. RD vēlēšanas – tas vēl nav rādītājs. Vēlētāju aktivitāte Rīgā 55,55 %. Kaut kā liekas , ka tieši latviešu vēlētājs neaizgāja uz vēlēšanām, pluss – vēl pieskaiti Amerika partiju, kura tomēr ir ” latviska partija” un par kuru, droši vien, lai nomierinātu sirdsapziņu, nobalsoja pietiekami daudz latviešu, kuri grib braukt par velti sabiedriskajā tr. :) Saeimas vēlēšanas tā ir cita situācija.

    Es esmu uzķēris, ka šī nav pirmā reize, kad Tu nezkādēļ runā ” latviešu vairākuma vārdā” :) Vai tas nav pārdroši sacīts? Kādus orientierus Tu lieto, lai noteiktu šo viedokli? :)

    Bet par Tavu atsauci uz to, ka SC atdzīst okupāciju :) Tie ir Aboltiņas manevri, pupu mizas, jeb atkal tiek meklēti argumenti, kā taisnoties, ja tas būs vajadzīgs. lapošana tikai:

    ” Atbalstot vienu no Pilsonības likuma grozījumiem iesniegtajiem priekšlikumiem, Saskaņas centra (SC) deputāti faktiski atzīst to, ka 1940.gadā PSRS okupēja Latviju…”

    SC ir jāuzliek sava okupācijas atdzīšana uz papīra, jāparaksta un tad ar šo dokumenta saturu pirms vēlēšanām jāgriežas pie sava vēlētāja, lai tas, balsojot par SC, apstiprina šo okupācijas fakta atdzīšanu

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.11.2013. 13.49

    Jā, neprecizi noformulēju, protams, nevaru runāt visu latviešu vārdā, runāju par tiem, kurus pazīstu, un kuru domas esmu uzklausījis.
    Un tiem, patiešām, vairāk interesē sadzīviskas problēmas, nekā lielā politika.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 19.11.2013. 14.02

    ot, SC ir jāuzliek sava okupācijas atdzīšana uz papīra, jāparaksta un tad ar šo dokumenta saturu pirms vēlēšanām jāgriežas pie sava vēlētāja, lai tas, balsojot par SC, apstiprina šo okupācijas fakta atdzīšanu
    ________________________________________________
    papīrs panes visu, sc var uzrakstīt visu ko, bet vai latviešiem būtu jābūt tik dumjiem, ka izlasot šādu papīru, tie aizmirsīs pašu okupāciju, krievu valodas referendumu, urbanoviča “vēsturnieka” darbību?
    Nu ir jau dumja tauta, bet nu ne tik…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

peerku 19.11.2013. 09.13

Šī valdība jau no laika gala bijusi dīvaina ar pārstāvniecibai neproporcionālu ministru sadalījumu, tagad ar savu iekšējo opozicionāru VL-TB/LNNK. Cerams, ka nenonāks līdz klajai sabotāžai.

+9
-6
Atbildēt

3

    lebronj2356 > peerku 19.11.2013. 09.29

    Neproporcionālā pārstāvniecība(tostarp tas, ka viena partija ar ~20% deputāu ir saņēmusi MP un Saeimas spīkera amatus), kā arī tas, ka Vienotībai nav kauna uzmest partnerus par tiem būtiskiem jautājumiem, kaut arī pašu kūrētais ir 100% dabūts cauri ir noveduši pie tā, ka tagad tāda dīvaina koalīcija arī ir ! Pēc nākamajām vēlēšanām šādi pigori cauri neies !

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 19.11.2013. 09.32

    Kā gan citādi, kā par valsts interešu sabotāžu, lai nosauc TUA tirdzniecības turpināšanu, ko veic vienotība šlesera &co interesēs?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 19.11.2013. 09.51

    Un kā lai nosauc Bordāna izslēgšanu un mēģinājumu neļaut tam veikt izmaiņas RAT un sakārtot “maksātnespējas biznesu”, kā arī sakārtot tiesu sistēmu?
    Kā lai nosauc bijušā TM Bērziņa, absolūti Lemberga nopirktā, uzspiešanu Dombrovskim, kā parasti, ar šantāžas palīdzību?
    Balsojumu pret likumu, kas ierobežotu Lemberga patvaļu?
    Utt., neturpināšu.
    Par “patriotisku rīcību”?

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam