Raidījums: Deputāte Grigule sevis reklamēšanai tērē 50 tūkstošus

88

Komentāri (88)

Edijs Vilnis 22.05.2014. 14.15

Izdzirdot visu laiku visos saziņas līdzekļos Ivetas Grigules vārdu vienkārši nāk vēmiens. Vai tiešām būs cilvēki, kas par viņu balsos.Mārupē viņa iemet vēstules pastkastītē ar tekstu- mīļais kaimiņ- ievelc krustiņu par mani. Kad ievēlēs aizmirsīs,ka cilvēks ir galvenais. Vai tiešām viņai nav paškritikas? Varbūt nav prāta?

0
0
Atbildēt

0

Leons Rapiņš 18.11.2013. 21.31

Varbūt ka nav tik vienkārši.
Atceraties neseno radioreklāmas kampaņu par uzt. atļaujām? Aktīva, agresīva, bieza. Acīmredzami, ļooti dārga. Labs, profesionāls darbs. Prasījās slēdziens, ka to finansē NA – jo rezultāts (iedarbība uz klausītājiem) bija nenoliedzams, bet – ar mīnusa zīmi: noskaņoja PRET piedāvāto nostāju. Savas nekaunīgās uzbāzības dēļ. (Pats biju neitrālās pozīcijās, bet tad atskārtu, ka JAU ESMU PRET :(

Un tagad domāju par minētās kundzes aktivitātēm. Neticu, ka viņa nesaprot, ka sāla par daudz. Bet tomēr sāla. Kāpēc? Vai tas nevarētu būt kāds dūmu aizsegs? Sakaitināt sab-bu līdz baltkvēlei un tad pa kluso izdarīt kādu gājienu ar zirdziņu (vai pat nozagt dāmu, kā Benders krievu klasikā).
Neviens pat nepamanīs. ?
Jautājums -kas varētu būt “gājiens ar zirdziņu”?

+3
-2
Atbildēt

0

Ieva Aile 18.11.2013. 19.05

A bet žēl,Brisele varētu iedot savu naudu,lai pašiem nav jātērējas…un tad varētu nedot naudu NA un SC,bet gan noorganizēt divas kārtīgas liberast…,tas ir liberālas rietumnieciskas partijas,lai iedzimtajiem ir, no kā brangi izvēlēties.

0
-5
Atbildēt

0

ligakalnina 18.11.2013. 17.31

Partiju finansēšana no budžeta notiek pēc zināmiem noteikumiem, nevis pēc Briseles diktāta.

+6
0
Atbildēt

0

Ieva Aile 18.11.2013. 17.02

Jā,daudz labāk,ja visas partijas finansētu Brisele,tāpat tur noteiktu,cik partijas pienākas katrai valstij.

0
-5
Atbildēt

0

ligakalnina 18.11.2013. 13.10

Tas, lai partijas finansē tikai no budžeta, būtu pareizs risinājums Latvijai.
Bet, “tauta” pirmā sāks bļaut – ko, un mums vēl viņi jāfinansē, tie “zagļi”, utt., mums daļai tautas pavāji ar politisko domāšanu, toties labi ar bļaušanu.

+11
-2
Atbildēt

0

Anete 18.11.2013. 12.38

Vai tad Grigule nebija tā, kas enerģiski aģitēja pret eiro..viss tak tajā Eiropā ies pa burbuli.. Ko tad tagad pati tā raujas uz turieni?

+12
0
Atbildēt

1

    ligakalnina > Anete 18.11.2013. 18.04

    Izvēlējusies tādu ilgstošu un mokošu pašnāvības veidu – noiet pa burbuli kopā ar visi Eiropu.
    Mazohiste.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 18.11.2013. 12.01

Diemžēl šī parādība izskatās kompleksa – Grigule eiroparlamentā, Sudraba valdībā, Latvija d…. dolgījē ļētāāā!

+13
0
Atbildēt

3

    dro > Aivars Krauklis 18.11.2013. 12.05

    J.Biotops. -:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > Aivars Krauklis 18.11.2013. 12.36

    > J.Biotops

    Jā, krieviski par Griguli un Sudrabu tas būtu “odnogo poļa jagodi”. Tikai viens iebildums,- Sudraba valdībā nebūt netīko būt, jo tik stulba, lai nesaprastu savu spēju robežas viņa nav, Subraba tēmē uz Latvijas prezidenta amatu un gluži vienalga, kas viņai palīdzēs tur nokļūt: vai tas būs Lembergs, kuru viņa ciena, vai pareizticīgā baznīca vai pats ragainais velns.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 18.11.2013. 16.25

    DD1 – piekrītu, ka taisīt pozas no Melngalvju nama patīkamāk, kā strādāt Brīvības ielā, bet neesmu drošs, ka mūsu meitenes vienmēr pašas gala lēmumu pieņēmējas un savu ceļu noteicējas. Kur mainīgā situācija prasīs un saimnieki liks, tur būs jāiet. Dan prikaz – jemū na zāpad, jei – v drugūju storonū…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Viesturs Celmiņš 18.11.2013. 10.31

Ja jau tagad iztērēti 50 tūkstoši, tad cik vajadzēs vēl tai kampaņai? Kur viņa to naudu raus un kam ko solīs?

+12
0
Atbildēt

0

peerku 18.11.2013. 10.26

Grigules kampaņa,- tā ir patriotisma mērcē pasniegta lielulība un alkatība. Ja cilvēki uz tā uzķersies, tad to mēs arī esam pelnījuši.

+19
0
Atbildēt

18

    aigarsaboltins > peerku 18.11.2013. 10.42

    Ak vai, bet jebkurš NA pasākums arī ir patriotisma mērcē pasniegta alkatība, liekulība un stulba varaskāre.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > peerku 18.11.2013. 10.49

    ABC: Par ko būtu jābalso Tavuprāt????

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 18.11.2013. 10.54

    Bronks, uz šo jautājumu man atbildes nav. Aiz katras partijas vīd kāds derdzīgs vieplis…Es reizēm apskaužu rumāņus, kam pietika dūšas pielikt pie sienas Čaušesku, bet, no otras puses, – tas Rumānijas saimniecisko stāvokli nekādi nav padarījis labāku.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > peerku 18.11.2013. 11.01

    ABC Un labākais, ka aiz visām kopā pa lielam vieni un tie paši viepļi, tik cik mums piedāvājums un it kā izvēle ir uztaisīta dažāda :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 18.11.2013. 11.07

    Ak vai, Tev ir pilnīga taisnība. Manā uztverē ZZS un NA ir īpaši pretīgas tāpēc, ka izmanto visneaizsargātāko elektorāta daļu – zemniekus un mazizglotus algota darba strādniekus, kuriem visvieglāk iestāstīt jebkuru ideju.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 18.11.2013. 11.32

    Hei, ABC! Vai lāpu jau iegādājies?:):):)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 18.11.2013. 11.36

    Jā, vēl tikai jāuzvelk ķīniešu krekls un jāuzraksta ar lūpkrāsu uz vēdera: “Lūsi, mēs ar tevi līdz kapa malai”, tad būšu gatavs. Skāde tik, ka temperatura nav mīnusos – nebūs tas efekts.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 18.11.2013. 11.43

    ABC. O nē! Daudz foršāk būs Nike trenūzenes, bet uz vēdera ar sarkaniem burtiem Na Berļin:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 18.11.2013. 11.50

    Diezin vai skrandu proletariāts Nike treniņtērpu var atļauties iegādāties, ko nu es tur izlekšu un nacpatriotiskās sirsniņas ar skaudības bacili sagandēšu. Cik noprotu, Lūsim ir kaut kāds sakars ar kādu ebreju vārdā Berļin? Tā tomēr varētu būt privāta informācija, ja nepatīk mans pirmais ierosinājums, var jau uzrakstīt arī “Lūsi, Lūsi, kasi ,,,ūsi”.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 18.11.2013. 11.55

    ABC. ..vai skrandu proletariāts Nike treniņtērpu var atļauties iegādāties
    __________________
    Vai gribi teikt, ka esi no LV 100 bagātāko cilvēku saraksta?:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 18.11.2013. 12.17

    Ino, visu cieņu, es saprotu, ka vecums nenāk viens un Alcheimera slimības pazīmes pats slimnieks nemana, bet Tavi komentāri bezjēdzības aspektā izceļas pat uz vispārējās NA muļķības fona.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 18.11.2013. 12.26

    > ABC

    Mani arī turpmāk interesēs Jūsu viedoklis, bet ar norunu, ka Jūs mums, večukiem, nesitīsiet zem jostas vietas. Tas vienkārši jaunam, veselīgam uzņēmējam nepiestāv. Lai ir ideju sadursme, bez neatļautiem paņēmēniem. OK?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 18.11.2013. 13.32

    DD1, kādas idejas Tu saskati man veltītajos Ino komentāros? Vistīrākais marasms, un manas atbildes ir acīmredzama fakta konstatācija, nevis sitiens zem jostas vietas.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > peerku 18.11.2013. 13.35

    Par ko būtu jābalso Tavuprāt????
    —————————–
    Bez liekas tielēšanās un liekulības mēs izskatām tikai 2 variantus – V un Repši….par repšes veidojumu vēl ir jāskatās, bet par pašu Eināru man nav nekādu bažu….vienu gan varu teikt pavisam droši – ja pēdējās vēlēšanās mūsu ģimenes jaunatne pat vecomāti aizvilka nobalsot par na, tad uz nākošām vēlēšanām šīs 3 balsis tai ir zudušas neatgriezeniski…..

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 18.11.2013. 13.43

    meerin, es savulaik balsoju par Jauno Laiku, līdz Āboltiņa izēda Repši. Pēc tam vairs vēlēšanās neesmu piedalījies – vienkārši neredzu, par ko balsot. Es cienu Repši kā cilvēku, taču viņš nav piemērots mūsu valsts politiskajai kultūrai …

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 18.11.2013. 13.49

    Ar manu balsi Repše vienmēr varēs rēķināties. Viņš jau ir daudzas reizes pakalpojis Latvijai, gan jau viņam spara un patriotisma diezgan, lai atkal izdarītu kaut ko būtisku.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    cheszz > peerku 18.11.2013. 14.52

    Repše ir gudrs un patriotiski noskaņots politiķis, taču pārējā kompānija gan nevieš uzticību: Belokoņs, vēl tā ātro kredītu Fromane. Nepatīk arī viņu uzmācīgā reklāmas kampaņa, kas noniecina Latvijas ekonomisko attīstību pēdējos gados un aicina uz kaut kādu Āzijas modeli. Es skatīšos, kas iznāks no Demokrātiskajiem patriotiem, vai arī balsošu par Vienotību.

    betijaic.- Neuzskatu sevi par aitu (vai aunu), iepriekšējās vēlēšanās balsoju par ZRP, un neko viņi man nesolīja, un nekādi viņi mani nebija pievīluši. Pievīla tikai tagad, dzēšot sarkanās līnijas pret oligarhiem.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 18.11.2013. 23.27

    Nu kā gan godīgais Repše pinās ar tādiem!?Nu fui,kāpēc neviens viņam to nepasaka,ko?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 18.11.2013. 10.11

Par ko un kā cīnās SC visiem ir skaidrs un nekādu ilūziju nav, bet tādi kā Grigule un ZZS ir lielākais ļaunums mūsu valstij!!! Melīgi, alkatīgi, nodevīgi sumpurņi!!!

+12
-2
Atbildēt

2

    ievuliitis > Elīna Barkovska 18.11.2013. 10.25

    Es nepārspīlētu. Viņi ir vienādi bīstami. Kā redzi, visiem nebūt vairs nav skaidrs, kas ir SC. To rindas, kas ar viņiem grib biedroties, par nožēlu, aug.:( Un arī ZZS stāv tai rindā.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 18.11.2013. 10.47

    Tiem kam par SC kaut kas nav skaidrs, nebūs nekad ne par ko :) Biedroties gribas es domāju sponsoriem, lai atvērtu plašāk makus melnai naudai no austrumiem, taču Zatlers parādīja, ka Paldies Dievam latviešu tauta tik tālu vēl nav degredēta, tāpēc visi klusām nogaida. Būs komanda un apstākļi ZZS V un SC salaulāsies acis nepamirkšķinot. Teiksiet, ka par V nav taisnība? Diemžēl ir, jo tā ir tāda pati Lemberga marionete, kā ZZS, tikai pasniegta mums citā mērcē!!!

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

peerku 18.11.2013. 08.55

Grigule ir “meitene” ne tikai ar laukiem sirdī, bet arī ārienē. Salīdzinot ar Ineses Vaideres eleganto, eiropeisko izskatu (pat līdzinās Džeinai Fondai), Grigule radītu par mums iespaidu kā par uzbāzīgiem pāķiem. Lai labāk jaunā “eiropiete”, kas vienmēr bijusi eiroskeptiķe un nāvīga EUR pretiniece, atskaitās par sevis iebīdīto prezidentu, kas “ceļ” mūsu pašapziņu vai ik dienu un kas cita starpā arī teica, ka Latvijas prezidentūra ES Padomē būs tīrā naudas izniekošana.

+18
-2
Atbildēt

3

    ievuliitis > peerku 18.11.2013. 09.46

    “… kas cita starpā arī teica, ka Latvijas prezidentūra ES Padomē būs tīrā naudas izniekošana.”
    Būsim žēlīgi:)) Vai tad tu nezini, cik daudz runu un uzrunu prezidējošas valsts prezidintam tā prezidentūra uzliek par pienākumu. Nemaz nerunājot par sēžu un pasākumu vadīšanu, kur vadītājs nevar aprobežoties ar teksta nolasīšanu, ko kāds nolika priekšā. Zinot, kādas nepārvaramas grūtības Bērziņam ir pat ar uz lapiņas uzrakstīta teksta nolasīšanu tā, lai klausītājiem kļūtu skaidra tā teksta jēga, mēs varam iedomāties tās mokošās sajūtas, kas pārņem Bērziņa kungu, iedomājoties par priekšā stāvošu darbu. :D

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 18.11.2013. 10.14

    Kurš gan varētu iedot recepti, kā mums izvairīties no šī kauna? Apelēt pie paša prezidenta, lai tas atrod kādu ieganstu un puslīdz ar godu demisionē, ir bezcerīgi. :(

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 18.11.2013. 10.23

    Varbūt, ieteikt, lai paņem slimības lapu?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

buchamona 18.11.2013. 08.25

…bet LTV pirms valsts svētkiem labākajā raidlaikā vakarā pārraidīja nacionālvēsturiskā stilā uzņemtus patriotiskus klipus, kuru nobeigumā Grigule valsts iedzīvotājus sveica svētkos…+++ es arī uzrāvos uz Grigules reklāmas :) Ar interesi skatījos vēsturiskus kadrus par Brīvības cīņām, kadros varēja redzēt karavīrus, kuri man kopš bērnības ir bijis kaut kas īpašs, bet tad pēkšņi Grigules balss. Tajā mirklī man šis ” pārsteigums” izklausījās kā tīrākā mūsu karavīru piemiņas zaimošana.

Vajadzētu ar likumu aizliegt šādus vēsturiskus materiālus izmantot politiķu pašreklāmās.

+29
0
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 18.11.2013. 01.52

Vecais komjaunietis Bērziņš vareni sacepies bija, uz eiroparlamentu nu tik ļoti gribas…

+9
0
Atbildēt

0

janis17 17.11.2013. 23.08

edge, Repši pēdējos divus gadus barojis Belokoņs
________________________________________
Tu noskaidroji pie saviem priekšniekiem, vai drīksti vispār repši kritizēt??? ka nesanāk šmuce, noņems pusi algas, kā iztiksi ar pusglāzi semočku?

+10
-9
Atbildēt

0

cheszz 17.11.2013. 22.35

Tukša muca tālu skan. Līdz Briselei gan neaizvilks.

+9
-2
Atbildēt

0

ciparsone 17.11.2013. 22.21

Sit cauri Lemberga kretīnismu un Ūdres manieres.

+22
-3
Atbildēt

1

dro 17.11.2013. 22.15

Vai Grigule prot tik labi copy-paste kā zanE?:

+10
-12
Atbildēt

1

    aigarsaboltins > dro 18.11.2013. 05.08

    Nē, viņa ir apmēram NA diletantu līmenī, un tas nav nekāds brīnums – naudas devējs viens.

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 17.11.2013. 21.39

——-
Singapūras modelis – viena vadošā un organizējošā partija, bez kādiem polit-mafiju tirgiem un ņemšanos ap Rietumu sociālās organizācijas (vara+ekonomika+ideoloģija) trulu kopēšanu. Rezultāts, starp citu – iespaidīgs:

“Singapore’s Transformation from a small Struggling Island Nation to a Thriving Metropolis”
(..)In June 5th 1959, Lee Kuan Yew, a prominent member of the People’s Action Party became the first prime minister of a pre independent Singapore and remained in his post for twenty six years.

http://internetwriter62.hubpages.com/hub/Singapores-Transformation-from-a-small-Struggling-Island-Nation-to-a-Thriving-Metropolis

0
-4
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 17.11.2013. 21.30

——-
Labāk jau Singapūras modeli pieņemt – 100 un vairāk partiju-mafiju Latvijas pilsonīši nepavilks.
Kas vispār ir Grigules 50 taukšķi salīdzinot ar repšiku miljoniem?

http://www.youtube.com/watch?v=BM2j-3RaMLA

Repši pēdējos divus gadus barojis Belokoņs
http://www.pietiek.com/raksti/repsi_pedejos_divus_gadus_barojis_belokons

+5
-4
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 17.11.2013. 21.28

Grigule cērpj aitas.
Viss likumsakarīgi – kamēr valstī būs aitas, būs arī cirpēji.
Mūsu valsts galvenais “virscirpējs”, protams, bija ir un būs A. Lembergs…

+21
-4
Atbildēt

25

    ——–
    Neko nevar skaidri zināt – ja vien neesi Hūtes galvenais grāmatvedis.

    http://www.youtube.com/watch?v=4IWq9aVB8ss

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 08.10

    “Grigule cērpj aitas.”
    Pag, pag! Kas tad bija tie tūkstoši, kas pagājušās vēlēšanās nobalsoja par Zatleru? Tie nebija aitas? :))

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 09.45

    Betij – labs :) :) :) interesanti vai pārvēršanās par aitu ir uz laiku vai uz mūžu :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 09.53

    Skaidri zinu, ka aizejot pie veļiem, visi 100% vairs nav aitas. Citā dzīves periodā tas faktors ir ļoti individuāls. Dažiem tā būšana ir periodiska – te IR, te NAV:)) Dzīves laikā recidīvs var atkārtoties vairakkārt – atkarībā no cilvēka lētticības pakāpes.:))

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 09.58

    betij – skaidrs :) tad jānovēl cilvēkiem iemācīties ataitoties :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 10.44

    to betijacelmale

    “Pag, pag! Kas tad bija tie tūkstoši, kas pagājušās vēlēšanās nobalsoja par Zatleru? Tie nebija aitas? :)) ”

    Protams, protams, betija – visi, kas balsoja par alkatīgo Dzimtenes nodevēju Zatleru, bija “aitas”.
    Bet pateicoties betijas un pārējo viedo komentētāju divu gadu centieniem, ļaunā Zatlera ēra drīz beigsies. Beigsies šī nebeidzamā aitu cirpšana un cilvēki balsos ar prātu.
    Un iestāsies jauni, gaiši laiki mūsu valstī, jo pateicoties betijas, tantes sidras, hara, lno, pīrādziņa, destras, klusā, zanEs un Bet tālredzībai, Zatlera trulais elektorāts aizies pie Vienotības un NA. Vēl tik nedaudz palicis pagaidīt un pamocīties šajā neciešamajā “Zatlera valdībā” un tad jau ar 56 vietām 12. Saeimā V un NA beidzot varēs valsti sakārtot.
    Es brīnos par savu stulbumu, kā man tik acīmredzama kombinācija nebija ienākusi prātā – Zatlera partija jānogremdē, viņa elektorāts pa taisno aizkāto pie Vienotības, NA un lietas darītas.
    Tikai interesanti, ka Lembergs, Šķēle un Šlesers tā nedomā. Tā nedomā visi Latvijas izzadzēji un SC, kam visizdevīgāk taisīt valdību ar oligarhu partijām, kuru cilvēki ir apzagušies un tādējādi vieglāk manipulējami.
    Aizdomīgā kārtā Latvijas izzadzēja un oligarha Lemberga lielākā ienaidnieka un apkarotāja Zatlera iznīcināšanā oligarhi gāja roku rokā ar betiju, sidru, Hari, lno, kluso, Bet, zanE un pārējiem.
    Vai nav aizdomīgi, ka Jūsu nīstā Zatlera un viņa partijas aizziešanu politiskajā nebūtībā viskvēlāk gaida Lembergs ar Šķēli?
    Vai nav aizdomīgi, ka Šlesers nekautrēdamies liek visiem pagaidīt līdz 12. Saeimai un “svarīgos” lēmumus pieņemt tad, kad ZRP vairs netraucēs.
    Vai nav aizdomīgi, ka Zatlera un viņa partijas aiziešanu gaidīt gaida misters 20% Ameriks, Loginovs un Leškalni?
    Vai nav aizdomīgi, ka Zatlers un RP ir apnikusi gan TP KuČinskim, gan Jaunsleinim un Brigmanim?
    Vai nav aizdomīgi, betij, ka Jūsu Zatlera iznīcināšana visvairāk bija izdevīga vecajai oligarhu sistēmai?
    Jūs, betij, un pārējie šeit mītošie, patiesībā bijāt ierocis Lemberga, Šķeles un Šlesera rokās, lai palīdzētu viņiem atkal nokļūt pie varas.
    Lembergam, pārējiem oligarhiem un vecās zaglīgās sistēmas pārstāvjiem patiesībā nekas īpašs nebija jādara, viņi tik uzservēja Jums Zatlera cepeti un divu gadu mielasts bija grandiozs.
    Bet kāda neraža – neredzu prieku Jūsu sejās?
    Kāpēc tāds satraukums?
    Ak sakiet, ka pēc šī Zatlera cepeša notiesāšanas var iestāties mieles?
    Ak sakiet, ka cilvēki tomēr nebūs tik “gudri” un nebalsos par Vienotību un NA?
    Nebūs jau laikam tik vienkārši – “apēdīsim” Zatleru, savāksim viņa balsis un ar 56 vietām rullēsim 12, Saeimā.
    Savas tuvredzības, naivuma un glupības dēļ, Jūs, betij, un pārējie esiet bijuši ierocis Lemberga un parējo mūsu valsts zagļu rokās, lai nonāktu atkal pie varas.
    Jūs, betij, un parējie “viedie” komentētāji patiesībā atbrīvojāt zagļiem ceļu, lai tie var turpināt izzagt valsti.
    Jūs visus šos divus gadus cepinājāt Zatleru un viņa partiju uz ugunskura, bet neredzējāt(vai negribējāt redzēt), ka malku šim ugunskuram pienesa Lembergs un pārējie vecās sistēmas pārstāvji.
    Jūs visi, kas piedalījaties šajā kopējā Zatlera cepeša notiesāšanā, patiesībā arī esiet tās aitas, kuras cirpa, cērpj un vēl ilgi cirps mūsu valstī blēži.
    Neiespējami un nereāli ir no aitām un auniem sagaidīt kļūdu atzīšanu.
    AITAS UN AUNI PARASTI NEMEKLĒ VAINU SEVĪ – TAM VIŅI IR PAR VĀJU.
    AITAS UN AUNI PARASTI RĀDA AR PIRKSTU UZ CITIEM.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 10.58

    Skumjais Bruņinieks.
    1. Uzturēšanās taļauju tirgošanas apturēšana Zatlers & CO PRET
    2. Bērnudārzu pāreja uz valsts valodu Zatlers & CO PRET
    3. Visu papildus nodokļu uzkraušana nabagiem Zatlers & CO PAR

    Savas gaudulīgās pasakas par balto tēvu Valdi stāsti nu kādam citam!!!

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 11.40

    “Bet pateicoties betijas un pārējo viedo komentētāju divu gadu centieniem, ļaunā Zatlera ēra drīz beigsies.”

    Tu man glaimo, susur:)) Man reizi pa reizei ierakstot šeit savus viedokļus? Portālā, ko lasa niecīga daļa vēlētāju man izdevas tūkstošiem cilvēkiem mainīt viedokli par Saeimas atlaidēju un bezkompromisa cīnītāju pret valsts izzadzējiem? Man jau gribētos uzskatīt sevi par to, kas atvēra cilvēkiem acis, bet kaut minimālais saprāts un veselīga humora izjūta, par nožēlu neļauj man tam ticēt. :))
    Nevajag man piedēvēt citu “nopelnus” :))
    Zatlers pats, izvēlēdamies nosaukt par sev vēlamu koalīcijas partneru SC(pretēji solītajam cilvēkiem pirms vēlēšanām), novērsa no sevis nomācoši lielako daļu no tiem cilvēkiem, kas, kā aitas viņam pirms laika bija noticējuši.
    Tavas fantāzijas par manām izjūtām un pārējos izdomājumus atstāšu bez ievērības.:))
    Tev par sarūgtinājumu man šodien ir lielisks garastāvoklis un tavi pārmetumi nespēj man to sabojāt.:))
    “AITAS UN AUNI PARASTI NEMEKLĒ VAINU SEVĪ – TAM VIŅI IR PAR VĀJU.
    AITAS UN AUNI PARASTI RĀDA AR PIRKSTU UZ CITIEM.”
    Kāds tev izteiksmīgs pašportrets sanāca. Man prieks, ka esi tik paškritisks. :))

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 11.50

    betijacelmale. Aita gan, bet kas aitām nav raksturīgi – ar ļoti labu humora izjūtu.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 11.58

    lno
    IR! IR!
    Komplektā ar bagātu fantāziju.
    :))

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 11.58

    klusais… jānovēl cilvēkiem iemācīties ataitoties
    _________________
    Nu pamāci, kā to izdarīt? Nepiedalīties vēlēšanās vai balsot par SC?:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 16.05

    to betijacelmale,lno

    Vislielākais pārsteigums Jums visiem būs tad, kad izrādīsies, ka nevienam vairāk neesiet vajadzīgi..
    Laikam gribiet jautāt, kad tas būs? Varu atbildēt – uzreiz pēc 12. Saeimas vēlēšanām, kad tiks sastādīta valdība. Šīs lugas pirmais cēliens(kas saucās – iznīcinasim Zatleru un RP) būs beidzies. Aitas un auni savu “melno darbu” būs izdarījuši un turpmāk vairs nebūs vajadzīgi. Aitas varēs(tikai nesāciet raudāt) žēli blēt un vaimanāt, kad tiks izmesti no kopējās smilšu kastes. Lugas otrajā cēlienā(kas saucās – turpināsim izzagt Latviju) parādīsies patiesie aitu “cirpēji” – Lembergs, Šķēle un Šlesers!
    Šīs izrādes režisori mitināsies(kāds pārsteigums, vai ne?) Puzē un Antonijas ielā. Lembergs ar Vešņakovu noteiks, kas šajā lugā turpinās darboties un kas stāvēs malā. Uzreiz pateikšu, ka malā stāvēs un žēli blēt varēs mūsu valsts nacionālās aitas.
    Vienotības atlikuma aitām atliks cerēt, ka Puzes un Antonijas ielas kambaros par viņiem apžēlosies un paņems koalīcijā, lai “piepucētu fasādi”.
    Patiesībā Lemberga ZZS, SC un varbūt kādam trešajam spēkam priekš “tiesiskajiem balsojumiem” palīdzība no malas nebūs vajadzīga.
    Pēc 12. Saeimas vēlēšanām varēsiet stulbi urbināt degunus, kasīt savus tukšos pakaušus un brīnīties – kā tad tā, mēs gremdējām RP visiem spēkiem, bet izrādās, ka esam lielgabalgaļa.
    Jā, mani naivie un glupie draugi, šīs lugas otrais cēliens nav vis priekš aitām un auniem, bet gan priekš to cirpējiem.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 16.44

    Skumjais Bruņiniek, man gan nešķiet, ka 12. Saeimas vēlēšanu rezultāti jau šodien būtu acīm redzami un vispār paredzami, kā arī es nedomāju, ka Zatlera partiju nogremdēja sīkie NA darbonīši. Protams, ka viņi blēj līdzi katram, kas uzdod toni, un pērkamie “žurnālisti” ar toņiem nav skopojušies, taču RP reitinga kritumam tomēr būs dziļāki iemesli, viens no tiem – milzīgā partijas dibināšanas steiga, kuras rezultātā nenotika pilnīgi nekāda pretendentu atlase. Toties es Tev piekrītu attiecībā uz NA – šiem cilvēciņiem šī valdība ir pēdējā, kurā viņi piedalās pārskatāmā nākotnē. Pat tad, ja Lembim nākotnē nebūtu nekāda teikšana, tikai galīgi trakam cilvēkam varētu ienākt prātā iesaistīt valdībā un koalīcijā galīgi neprognozējamus, badā aizmirušus jampampiņus.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 17.06

    …S.B. …nu, redzi – ABC pateica tieši to pašu, ko Tev pirms kāda laika jau rakstīju…gan par ZRP, gan NA…

    …un atceroties ZRP trakā steigā sastiķēto partiju, līdz vēlēšanām vēl visādus brīnumus varam pieredzēt….gads ir ļoti ilgs laika posms, tikai žēl, ka neviens šajā laikā tā īsti par valsti nedomās, tikai par reitingiem un populistiskiem solījumiem….

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 17.14

    Interesanti,kuri tad te ir tie nejampampiņi?Vai tad tiešām NA būs vienīgie :D

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 17.48

    Te nu jāpiekrīt SB., RP nebūt nav tā lielākā Latvijas nelaime, pat neskatoties uz visām muļķībām, ko tā darījusi.
    Visumā ņemot, tā ir viena no divām rietumnieciski un nosacīti liberāli orientētam partijām, atšķirībā no ZZS, NA, SC.
    Dažādas pretenzijas var izvirzīt jebkurai partijai.
    Un kāds sadarbības līgums vai kas cits ar SC nebūtui tas lielākais ļaunums, un vajadzēja tam SC uzticēt to LM vai VM, redzētu, kā nokristos tās reitings.
    Dabiski, RP vairāk par visu, traucēja taisni Lembergam un CO.
    Dabiski, nosaukt par muļķiem tos, kas nobalsoja par RP tāpēc, ka gribēja ierobežot oligarhus, un radīt konkurenci V, kura bija galēji “atraisījusies”, var tikai ne pārāk gudri cilvēki, vai arī tie, kam RP ir politisks konkurents, piemēram, tie, kuru labklājība atkarīga no V rezultātiem.
    Protams, pateicoties gan pašu kļūdām, gan presei, pārsvarā, angažētai un vai nu Lemberga, vai V interses pārstāvošai, gan absolūtai visu RP iniciatīvu sabotāžai, RP tika demonizēta, pateicoties atbalsta trūkumam, visas pozitīvās reformas tika nobremzētas, un tas, kas būs pēc RP, būs daudz sliktāks variants.
    Nu bet mūsu elektorāts, ieskaitot Ir dažus komentētājus, spēj domāt emocionāli, bet, nespēj domāt loģiski un stratēģiski, tāpēc dabūs to, ko ir pelnījis.
    Un Latvijas politiskās partijas spējīgas domāt tikai par savu reitingu, tātad, siltām vietiņām dažādās struktūrās, bieži vien speciāli radītās, par sponsoru labklājību, un valsts interses gandrīz vienmēr būs tikai trešajā vietā, tāpēc Latvijas politika ir tāda, kāda ir.
    Un Zatlers izveidojis RP, bet, Zatlers nav RP, brīnos, kā to var nesaprast.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 18.06

    Kā tad,jā,rietumnieciskas,austrumnieciskas,ziemeļnieciskas un dienvidnieciskas -tās ir tās labās partijas!Latviskas-fū,pē,nost!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 18.14

    Un ko nozīmē “latviski orientētas”?
    Tā, kā to izprot NA?
    Vai kas līdzīgs Z Korejai?
    Rietumnieciski nozīmē to, īsumā sakot, ka primāras ir katra pilsoņa CTB, austrumnieciski – ka primāra ir valsts, tātad, pie varas esošo un birokrātijas interses, un cilvēks ir niecība bez kādām tiesībām, kas tev patīk labāk?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 18.27

    Dzeri, NA izpratnē “latviski orientēta” partija ir partija, kas atzīst par labu esam jebkuru blēdi, morālu izvirtuli, zagli un slepkavu tikai tāpēc, ka viņš ir latvietis, piemēram, šīs partijas izpratnē Hūte ir “cienījams politiķis”, nevis karātavu putns, divsievainais Saeimas deputāts incesta un zoofilijas fans – skaists un pievilcīgs vīrietis, nevis vīriešu dzimtas slampa, utt.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 18.34

    Es teiktu,ka latviski orientētai partijai vajadzētu būt tādai,kas paņem labāko no visām pusēm,uzstādot par mērķi latviskas kultūrvides saglabāšanu un attīstīšanu Latvijā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 18.46

    to zanE
    Ak, zanīt, liekulīt,
    Kāda Tava valodiņa!
    Vai Tu nāci IRiņā,
    Lai susuru kacinātu…?

    ZanE, vai nebūtu labāk, ja Jūs ietu atpakaļ par “uČeni” strādāt. Redz, kādās auzās var iebraukt, ja esiet atkarīga no kādas partijas labvēlības. Es pat varu pateikt, kad kļuvāt no parastas Vienotības līdzjutējas par šīs partijas izraudzītu, labi apmaksātu ierēdni. Tas notika ap to laiku, kad nīstā Aboltiņa(atcerieties, Jūs par viņu bijāt tik sliktās domās, ka gribējāt lai Zatlers “stājās V-bā un izmet visas bābas laukā”) pēkšņi zanEi kļuva par “sievieti ar krampi”. Jūs, zanE, neesiet no glupajām, Jūs lieliski saprotiet par ko Vienotība ir kļuvusi, bet negribiet vienkārši zaudēt silto vietiņu. Cik forši, ka I. Rībena nāca talkā visiem Vienotības politiķiem un nelikumību, nelietību noklusēšanu nosauca maigos vārdos – “inteliģence” un “pieklājība”.
    Cik jauki, vai ne, būsim visi “inteliģenti”, “pieklājīgi” un klusēsim.
    Klusēsim, izliksimies, ka neredzam Vienotības atbildību Pv iepirkuma afērā. LM nekontrolēšanā, Dombrovska ģimenes finansiālo atkarību un aizdomīgo Vienotības rūpi sava sabiedrotā RP gremdēšanā.
    Jūsu pašreizējā situācija ir labs piemērs tam, cik kaitīga ir sistēma, kad politiskās partijas ieliek par ierēdņiem savus cilvēkus un tie spiesti, neskatoties uz visām partijas nelietībām, akli slavēt un aizstāvēt savus politiskos labvēļus.
    zanE, atgriezieties “uČenes” profesijā un varēsiet naktī gulēt mierīgi. Nevajadzēs Jums bezcerīgi izdomāt attaisnojumus visiem Vienotības grēkiem. Piekrītiet, ka Vienotības “darbus” attaisnot ir ar vien grūtāk un grūtāk. Pat tādai fantastiskai melei, demagoģei un liekulei, kā Jūs.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 18.55

    Ja iet runa par cilvēka un valsts tiesībām,tāpat tautu tiesībām,kuras daži piemirsa,tām jābūt sabalansētām,jo cilvēks ir sabiedriska būtne,tāpēc nedrīkst to deķīti stiept uz vienu vai otru pusi,kā to dara dažādi -isti un -āļi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 19.06

    to ABC
    “kā arī es nedomāju, ka Zatlera partiju nogremdēja sīkie NA darbonīši.”

    Zatlera RP nenogremdēja tikai “sīkie NA darbonīši” – pārāk liels gods viņiem.
    Zatlera RP nogremdēja visa vecā oligarhu sistēma, kur NA “darbonīši” labprāt piedalījās un deva savu artavu.
    Protams, ka tik īsā laikā uztaisot partiju, bez “fēleriem” nevar, bet šis ceļš bija vienīgais, lai izslēgtu Lembergu, Šķēli un Šleseru no aprites.
    Interesanti, ka par Zatlera “nodevību uzreiz pēc vēlēšanām”(kā jau te ieminējās “tonijs”) visvairāk klaigā tie, kas nemaz par viņu nebalsoja. Gluži tā pat, kā par Repšes ziedojumu vākšanu visvairāk bļaustās un ironizē tie, kas paši nav neko maksājuši.
    Zatlers ar savu Rīkojumu N2 deva visai mūsu valsts oligarhu sistēmai tik negaidītu triecienu, ka tie ilgi nevarēja attapties. Tas bija negaidīti, to Lembergs pat vislielākajos murgos nevarēja iedomāties. Rīkojums N2 cēla gaismā visas blēdības, un, protams, slikti līdz ar to izskatījās arī Vienotība.
    Mūsu valstī saimnieks ir Lembergs, Zatlers bija lemberga lielākais ienaidnieks.
    Līdz ar to ZRP liktenis bija paredzams, tikai nedomāju, ka tas notiks tik vienkārši un ātri.
    PS
    Priecigus svētkus!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 19.40

    Jā,tie ZRP vēlētāji izklīda kā dunduri lietus laikā,nav pat kam paprasīt – vai tu bļāvi par nodevību pēc vēlēšanām?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 18.11.2013. 20.30

    …Skumjais Bruņiniek…kas to būtu domājis, ka spēju Tevi tik pozitīvi iedvesmot – esi ķēries pie tautasdziesmu apdarēm, vēl mirklis un taps arī aranžējumi…. :)

    …bet…par mītiem, kas iemaldījušies Tavā komentārā – nāksies Tevi sarūgtināt – galīgi garām…. :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

austrisv 17.11.2013. 20.56

Cerams, ka Grigule degs, degs un pārdegs! nebūs jau pirmā, kura par velti iztērē milzu naudu, jo kas par daudz tas par skādi!
Gan jau Lembis& co samaksā tos viņas reklāmas rullīšus.

+16
-3
Atbildēt

1

    dace_ampermane > austrisv 17.11.2013. 21.18

    Bet:::: Cerams, ka Grigule degs, degs un pārdegs…

    jeb arī galu galā aizrīsies ar to nauddu :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 17.11.2013. 20.37

Raidījums: Deputāte Grigule sevis reklamēšanai tērē 50 tūkstošus
_______________________
skaudīgie latvieši!!!

+9
-9
Atbildēt

1

    ievuliitis > ilmisimo 18.11.2013. 08.07

    Patiešām:)) Viņa tak veicina ekonomiku:)) Dod cilvēkiem darbu:))
    Nebūtu Grigules cilvēkiem būtu jādodas svešumā darba meklējumos:))

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

Inese 17.11.2013. 20.32

+3
-2
Atbildēt

7

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam