Premjers Bordāna demisiju neprasīs (papild.)

112

Komentāri (112)

Vineta 15.11.2013. 22.53

Kā uzvestos Ozoliņa zombiji, ja Parādnieka kungs būtu atteicies spēlēt hokeju pret Lukašenko un tam sekotu Ozoliņa graujošais raksts par “Parādnieka mīkstčaulību un nacionālo interešu nodevību”, vai arī Grendes kundze būtu atteikusies piedalīties kopā ar pārējiem politiķiem Krievijas vēstniecības rīkotajā pieņemšanā un Ozoliņš būtu uzrakstījis, ka tāda provokatīva rīcība tikai pastiprinās Latvijas ienaidnieku uzbrukumus mūsu valstij.
Ilgstoši vērojot to kuces bērnu, čekas skribentu, esmu vairāk kā pārliecināts, ka līdzīgi raksti būtu tapuši.

0
0
Atbildēt

0

dro 15.11.2013. 18.02

klejotājs. Par Vienotību vairs nebalsošu, iespējams arī par NA nē. Kas atliek Sudraba un Repše. Lai ieriebtu IR un maniem oponentiem būs jābalso par pēdējiem – būs gandarījums, ka balsoju par īstiem smerdeļiem, ne pussmerdeļiem:):):)
Es jau labu laiku vairs IR neuzņemu kā mazāko ļaunumu – meli ved uz noziegumu…

+1
0
Atbildēt

2

    Ilgonis > dro 15.11.2013. 18.23

    Es esmu mazliet konservatīvāka un savu balsi neatdošu tā ‘pa vējam’…
    Vēl ticu un ceru, ka būs labi! Gan tas augonis pārplīsīs…
    Šobrīd gribu teikt kā Skārleta: “Par to es domāšu rīt…”.
    Lai mums visiem atnāk jauka un priecīga svētku diena!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.11.2013. 18.30

    Misija. Es mazliet pajokoju. Esmu pārāk slinks, lai dotos balsot par tik odiozām personām:)

    Zālīte par mūsu politiķiem un žurnālistiem: Ja valstisko apziņu ikdienā uzturētu, piemēram, mediji un politiķi. Man ir kauns, ja latviešu politiķi iztapīgi lien ar savu slikto krievu valodu Latvijas krievu televīzijā. Vai viņi krievus par muļķiem uzskata? Ka tie valsts valodu neprot? Vai tad divvalodība nav valsts integritātes lielākais drauds? Vai tad Satversmes 4.pants uz valsts vadītājiem neattiecas? Viņi pārkāpj konstitūciju! Vai tad valsts valoda nav Latvijas tautas vienotāja? Valsts varas oficiālajiem pārstāvjiem ir pienākums lietot valsts valodu! Kāpēc tulkus atstāt bezdarbniekos? Turklāt viņi zaudē pa visām līnijām! Rezultātā neciena ne krievi tādus politiķus, ne latvieši.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 14.11.2013. 23.43

Tieslietu ministrs Jānis Bordāns iepriekš sacīja, ka Ministru prezidentam Valdim Dombrovskim (Vienotība) ceturtdien ir iespēja izdarīt vēsturisko izšķiršanos, vai mēs turpinām tiesiskuma reformas, vai arī paliekam tajā pašā tvanā, kas ir diezgan ilgus gadus bijis šajā valstī.

skan labi :) Jāšaubās gan, ka uzreiz tiks Šlēle un Šķesers apcietināti, bet sākumam būtu labi vienu pāris miljonu zagli [no tiem kurus neliek mūsu valstī cietumā] ietupināt. Tad varētu teikt, ka Latvijā sāk spirgts vējiņš pūst un lielie žuļiki baigi noraustītos. Bet Latvijā nevar ticēt nevienam politiķim, nu ko? sāksim vērot Bordāna gaitas :)

+4
-1
Atbildēt

2

    dro > dace_ampermane 15.11.2013. 10.28

    klejotājs. Es arī tā domāju, kaut ir vairāk neabonēju:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 15.11.2013. 12.20

    lno::::::kaut ir vairāk neabonēju:)

    Es balsoju par vienotību [mazākais ļaunums]

    Lasu IR [mazākais ļaunums]

    Dzīvojam mazākā ļaunuma zemē :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

aguslens 14.11.2013. 22.11

Izpriecas jau ir, pilnā sparā iet vaļā kaut kāda pirmsvēlēšanu kadriļa vai polonēze ar visai enerģiskiem un apņēmīgiem astu piesitieniem no abām pusēm.

+1
0
Atbildēt

0

Sanšains 14.11.2013. 21.18

Vai tikai man šķiet, ka pēdējā laika mantra “valsti graujošie maksātnespējas administratori” ir dzirdama tieši tikpat bieži kā vēl nesen (un gadiem ilgi) skanēja mantra: “par sevišķi smagu noziegumu izdarīšanu apsūdzētais Lembergs”? Savukārt šī otrā mantra pēdējā laikā nav dzirdama it nemaz.

Pat Bordāna pavisam nesen “virzītais” priekšlikums, kas it kā esot bijis par labu Lembergam, un ko Dombrovskis vīrišķīgi apturēja, nespēja atdzīvināt pieklusušo mantru.:)

Nē, tas Bordāns tik ir viens ziķeris – pat Ozoliņam tagad atvērušās acis. Štrunts par Lemberga interešu lobēšanu, ja ziķeris solās tikt galā ar vēl daudz briesmīgāko MNA pūķi. Lembergs te var tikai pastāvēt maliņā un pamācīties.

+4
-4
Atbildēt

16

    ilmisimo > Sanšains 14.11.2013. 21.51

    http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/ltv-vienotiiba-situaciju-ar-bordanu-izmanto-ciinja-ar-na.a69962/

    Partija „Vienotība” situāciju ar tieslietu ministru Jāni Bordānu izmanto „sabiedrisko attiecību cīņā ar Nacionālo apvienību”, liecina Latvijas Televīzijas ziņu raidījuma „Panorāma” rīcībā esošā „Vienotības” iekšējā sarakste.

    „Vienotība” situāciju ar Bordānu izmanto savā labā, liecina partijas biedru sarakste: „..Bordāns valdībā ir mūsu uzvara sabiedrisko attiecību cīņā ar Nacionālo apvienību. Jo ilgāk Bordānu paturēsim, jo smieklīgāka izskatīsies Nacionālā apvienība, kuras godam tas kantes rīvēs, bet prom no valdības iet arī nevarēs. Šobrīd mēs esam situācijas noteicēji, izmantosim to līdz pēdējam mirklim.” ….
    http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/ltv-vienotiiba-situaciju-ar-bordanu-izmanto-ciinja-ar-na.a69962/

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 14.11.2013. 22.11

    lama –

    Paldies!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 14.11.2013. 23.32

    Klasika!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Sanšains 15.11.2013. 02.55

    Bordāns uzraka kriminālu, pārbiedējot NA sponsorus un iesaistītās personas. Tā vietā, lai pašattīrītos izdomāja, ka var atsaukt “savu” ministru. Nevar, jo ministra amats nav privātīpašums. Kādas tad Bordāna reformas ir neatbalstāmas? Faktus….? Nav argumentu, tikai zobu griešana. Strādāt vajag! Cik un kādas reformas tautsaimniecībā ir centusies ieviest pati NA 4 gadu laikā? Nevienu. Cik labo darbu agrārajā jomā, kas ir LV lielākā bagātība? Nevienu. Cik rūpnīcas ražošanā nolobētas LV labā ? Neviena. Kreditēšana ražošanai? Attīstības banka? Reģionu pašvaldību banku ideja? Čušš..Tukši zīmuļu bīdītāji, ne ar ko labāki par iepriekšējiem Šķēlēm utt..Piem.- reāli nodokļu sistēma ir katastrofāla! NA tas rūp? Nē. Lietuvieši izpērk LV uzņēmumus, jo…? VID ēka būs lielākā un nerentablākā Baltijā. Āmen.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 15.11.2013. 06.32

    Un NA atbalstītāji, laikam, uzskata, ka V būtu jānoslaukka NA puņķi un nebūtu jāizmanto NA muļķība savā labā, bet, jācenšas NA tā notušēt?
    Jums visa īpatnēji priekštati, kas ir politiskā cīņa.
    Ne jau V atsauca Bordānu, bet, NA, jau viņi ir absolūti stulbi un nekompetenti, tā nav V vaina.
    Un iepr. komentētājam absolūta taisnība, visa NA darbošanās ir tīrais populisms, pie nopietnām tēmām, kas ir tiešām svarīgas Latvijas attīstībai, NA ķerties nav ne vēlmes, ne poptenciāls, viss tas patriotisms izpaužs kā negācijas un naids, nevis vēlme ko Latvijā uzlabot.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 15.11.2013. 09.24

    IvarsA –

    Man šķiet, Jūs esat aizmirsis pie NA neizdarības un grēkiem pieskaitīt arī klimata pārmaiņas un faktu, ka joprojām nav izgudrotas universālas zāles pret vēzi.:)

    Kaut gan – ja Ozoliņš, Stendzenieks un Šlesers kādus pāris mēnešus Jūs pamasēs, gan jau atskārtīsit īstos NA vainas apmērus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 15.11.2013. 09.24

    Haris: Lembergs te var tikai pastāvēt maliņā un pamācīties
    —–
    Nebēdājiet, Hari! :) Kad Vienotības curikiem tas būs izdevīgi, viņi atkal paķers nabaga Lembi aiz treknās astes un ar viņu dauzīs NA, lamādami par komunistu veco Brigmani. Bet PBK2 mums to visu pareizi pastāstīs un parādīs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 15.11.2013. 09.31

    Man gribas sākt trīsstāvīgi lamāties, goda vārds…
    Vai NA nespēja paredzēt, ka Bordāns pats neatkāpsies, bet Dombrovskis NA poziciju neatbalstīs?! Ja nē, tad viņi ir pēdējie lohi, kas nespēj izkalkulēt pat vienu gājienu uz priekšu.
    Kāds pārsteigums!!! V izmanto NA lažas!!! Kaut kas neiedomājams, vai ne?
    Un uz Bordāna skandāla fona, kas ļauj iztēlot NA ne visai, maigi izsakoties, pievilcīgā gaismā, var atbīdīt TUA likuma izskatīšanu, ko V arī izdarīja. Pēdējais ir tas, par ko man personīgi ir vislielākā škrobe.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 15.11.2013. 09.57

    zirnekliene Šeloba
    Vai NA nespēja paredzēt, ka Bordāns pats neatkāpsies, bet Dombrovskis NA poziciju neatbalstīs?!

    Vai paredzēt, ka parādu un alkatīgo un stulbo bābu atkarīgais Dombrovskis gluži kā promaskaviskās cūkas, “LC” un “DP saimnieks”, neievēros koalīcijas līgumu? Vai tad domāja, ka tas rīkosies kā pēdējais padla, kā pidars, kam sava reputācija jau vairs neko nenozīmē?
    Tas maitas gabals mētājās ka uz pusi pārcirsta glodene, bet visas viņa pastrādātās nelietības, paša problēmas neatrisinās. Kā uz heroīna uzsēdināts tas grims aizvien dziļāk.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 15.11.2013. 10.07

    NA, protams, nevarēja iedomāties, ka koalīcijas līgums tapa ar sakrustotiem pirkstiem kabatā, vai ne? Pat pēc Viņķeles atklātā paziņojuma, ka tāds ir V parastais darba stils?
    Lai kādi būtu motīvi Bordāna atcelšanai – vnk neapdomība vai arī Bordāns kādam (biznesam) bija “pārskrējis ceļu”, šis skandāls ap Bordānu ir izmantots, lai novērstu TUA līguma stāšanos spēkā ar 2014.g. Lūk tas ir “sausais atlikums”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 15.11.2013. 11.32

    Šeloba:
    var atbīdīt TUA likuma izskatīšanu, ko V arī izdarīja
    ================================
    Un tagad mazliet pameditēsim par šo faktu.

    KĀDI latvieši un Latvijas patrioti ir “Vienotības” šaika…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 15.11.2013. 11.41

    Es gan bez meditēšanas ticu Kalvim Apsītim, ka Vienotība ir “nacionālistu partija”! :D
    http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/premjera-lemums-saistits-ar-uzturesanas-atlauju-tirgotaju-lobiju/#article-comments

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 15.11.2013. 11.52

    V ir savu sponsoru naudas “patrioti”‘, bet ārpus tā visnotaļ brisseļpaklausīgi, cerībā uz reālām izredzēm ar laiku tikt labi apmaksātos amatos tajā pašā Briselē.
    NA to nezināja? Ja zināja, tad kāpēc deva V trumpjus rokās, nevis mērķtiecīgi audzēja reitingus, lai normāli nostartētu nākamajās vēlēšanas?
    Un otrs, es personīgi Parādnieku un Naudiņu pēc tās hokeja spēles kompānijā ar SC arī vairs neuzskatu ne par latviešiem, ne patriotiem, bet viņu teikšana partijā ir tik liela, ka NA pat nevar atļauties oficiālu paziņojumu, ka partija distancējas no šādām savu biedru aktivitātēm.
    Tāds lūk ir tas puzlis… Situācija tizla, ko citu lai saka.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 15.11.2013. 12.58

    Šeloba –

    Jāpiekrīt. Vienīgi – Parādnieks tomēr ir letiņš, tikai gaumes un izjūtas trūkst.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 15.11.2013. 13.04

    “Vienīgi – Parādnieks tomēr ir letiņš, tikai gaumes un izjūtas trūkst.”

    Tā domāju arī es pirms tās bēdīgi slavenās spēles. Ja ļautiņš brīvprātīgi parakstās pavadīt brīvo laiku ar Kremļa 5. kolonnas pārstāvjiem, tad runa jau vairs nav par gaumi un izjūtu, bet gan jūtām un to patiesumu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 15.11.2013. 23.16

    zirnekliene Šeloba
    Lai kādi būtu motīvi Bordāna atcelšanai – vnk neapdomība vai arī Bordāns kādam (biznesam) bija “pārskrējis ceļu”,

    Nemaz neiet pie dūšas fakts, ka dzeguzēnu izmeta no ligzdas par rīcību, par ko citās sabiedrībās vismaz abus ceļus pārlauztu? Konkrēti, piedalīšanās konkurējoša, pat naidīga grupējuma, veidošanā. Nepatīk fakts, ka visa jezga ir čekas inspirēta, lai atbrīvotos no traucējošās NA, par ko liecina čekas pederastu pēdējā laika aktivizēšanās, bet kurmis Bordāns ir tikai rīks, bomis, ar ko sūdus maisīt.
    http://www.la.lv/politiskie-lasti/
    http://www.apollo.lv/zinas/slesers-na-politikus-nosauc-par-sava-veida-nacistiem/613284

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 14.11.2013. 20.40

Manuprāt, Dombrovska rīcība vājina demokrātiju Latvijā.

It absolūti skaidrs, ka partija nedrīkst un arī nemaz nevar uztiept citiem koalīcijas partneriem savu ministru pret viņu gribu. Tas pat nav iespējams – “par” taču ir jāapstiprina ar piekrišanu.
Bet tikpat skaidrs ir, ka katrai partijai ir 100% tiesības atsaukt pašas izvirzītu ministru, kuram JĀPĀRSTĀV partija – lai kādi arī nebūtu atsaukšanas iemesli, iegansti, utt. Ne jau citām partijām par to spriest.

Ja Bordāns ir tāds potents enģelis un NA tādi mūdži, kā to mālē Ozoliņš kopā ar savu korešu Šleseru, tas noskaidrosies nākamajās vēlēšanās. Līdz tam – partija jārespektē tāda, kāda tā ir. Vai arī koalīcija nav jāsaglabā.

Dombrovska rīcība ir Viņķeles “sakrustoto pirkstu” un Šlesera buldozeriskā, nekaunīgā spiediena politikas krustojums. Šāds precedents, manuprāt, Latvijai nodara vairāk slikta nekā tāds Bordāns varbūt spētu paveikt tās labā.

Tā kā “Vienotības” un laikam arī “Reformu partijas” (un, protams, SC) balsojuma dēļ uzturēšanās atļauju jautājums šodien ir atbīdīts uz 30. janvāri, tas nozīmē, ka nākamgad likuma izmaiņas vairs spēkā nevarēs stāties. Tik tiešām Šlesera, Stendzenieka, Kargina, Raudsepa, Vekselberga, Dombrovska, preža Bērziņa, Šīna, Šeflera apvienotā fronte ir panākusi savu – un tas jau bija nojaušams iepriekš.
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/135504/krievijas-miljonaru-pelnu-uzdod-par-investicijam-latvija

Domāju, ka NA nav vajadzības uzkavēties šajā derdzīgajā “koalīcijas” kompānijā. Turklāt būtu arī interesanti, cik skābus ģīmjus rādītu V un it īpaši RP ministri, kuriem savas neadekvāti daudz saņemtās ministru vietas būtu jāatdod lembergistiem. ZZS diez vai būs tik pieticīgi un pacietīgi kā NA.

Žēl, protams, ka NA ir pielaiduši šādas tādas kļūdas – tas šleseristu/sorosistu apvienotajai propagandas un lobistu divīzijai tikai palīdzēja.

Redzot, kā no dzeriem atšķirīgie, puslīdz neitrālie, un pat nacionāli domājošie šeit komentē, redzu, ka emocijas sakult un smadzenes izskalot ir izdevies pamatīgi.

+7
-7
Atbildēt

18

    Agnese > Sanšains 15.11.2013. 00.27

    Attiecībā uz šo: “Bet tikpat skaidrs ir, ka katrai partijai ir 100% tiesības atsaukt pašas izvirzītu ministru, kuram JĀPĀRSTĀV partija – lai kādi arī nebūtu atsaukšanas iemesli, iegansti, utt. Ne jau citām partijām par to spriest.”-Tev nav taisnība. Nu nav tādas procedūras tiesību normās, kas ļautu partijai “atsaukt” ministru. Saeima var izteikt neuzticību atsevišķam ministram (Satversmes 59.pants); ministru prezidents var atbrīvot ministru no amata (Min.kab iekārtas likuma 20.panta 4.daļa); ministrs pats var atkāpties no amata (Min.kab iekārtas likuma 20.panta 1.daļa)…un tas arī viss. Nekādu citu 100 % variantu. Nu nekādu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Sanšains 15.11.2013. 05.50

    Nu izdaroiet jele vienu jēdžigu darbu un lasieties uz opozīciju. Kā saka: ko nevar celt, to nevar arī nest jeb: nesaldē nagus, laidies doibenā. Nu nevar sīku, neizglītotu un prastu huligānu, bļauru, intrigantu un blēžu bariņš piedalīties valsts vadīšanā, tas vienkārši nenāk krastā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 15.11.2013. 09.20

    Dace Dzērve –

    Es nerunāju par to, kas sarakstīts kaut kādos formālos noteikumos. Runāju par tīri cilvēcisku taisnīgumu un to, uz kā vispār var tikt bāzēta sadarbība starp dažādu sabiedrības grupu pārstāvjiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 15.11.2013. 09.35

    Haris. Nu NA paši pamatīgi palīdzējuši atžilbt saviem līdzjutējiem. Nav jau tikai Bordāns, kuru atsaucot varēja paredzēt, ka Dobrovskis to neatbalstīs. Es vēl neesmu aizmirsis Parādnieka un Naudiņa braucienu uz Baltkrieviju:) DP ir tukšs nummurs, tādēļ publikas jūsma par Bordānu ar laiku izčākstēs tāpat kā Zatlera dievināšana. Lai jau karsēji pavelkas uz administratoru leģendu tāpat kā agrāk uz PV līgumu. Kaut kas jau tur apakšā ir, bet mērogi niecīgi, salīdzinot ar uzpūsto sensāciju, manuprāt vispārināti atsevišķi gadījumi. Vienotības veiksmes stāsts ar bankrotējušo LM un gaidamajiem tiesu procesiem ar spāņiem, Fliku, kam jau gatavi ziedot vairāk par 10 miljoniem, lietuviešiem un un NA tautas asinssūcēji:):):)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 15.11.2013. 09.37

    Dace Dzērve. Protams, Satversmē tas nav rakstīts, bet koalīcijas līgumā gan.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 15.11.2013. 09.53

    ” Kaut kas jau tur apakšā ir, bet mērogi niecīgi, salīdzinot ar uzpūsto sensāciju, manuprāt vispārināti atsevišķi gadījumi.”

    Par PV līgumu piekrītu, bet kas attiecas uz MNA, tad tā biju domājusi līdz Bordāna demisijas pieprasījumam. Jo uztaisīt razborku valsts mērogā, skaidri zinot, ka tā beigsies ar neko, pēc manas saprašanas var tikai tad, ja sajūt “sviluma smaku”. Bezmaz izskatās pēc izmisuma gājiena “uz visu banku”.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 15.11.2013. 10.01

    zirnekliene Šeloba. Nestrīdēšos, nav man informācijas, gan jau laika gaitā radīsies lielāka skaidrība. Bordānu nevajadzēja atsaukt, to krupi vajadzēja norīt, kā to darīja V ar Repši un Jaunupu.
    P. S. Par UA. Vēl jau nekas traģisks nav noticis, pārspīlē abas puses. Nepatikšanas sāksies tad, kad situācija attīstīsies ģeometriskā progresijā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 15.11.2013. 10.01

    ….Haris…. Tavuprāt MNA intereses tāds sīkums vien ir?….

    .…MNA mafija ap sevi uzbūvējusi cietoksni ar sev vēlamām personām, kuri var piebremzēt likumu pieņemšanu, sūdzību izskatīšanu, lēmumu un spriedumu pieņemšanu…kamēr Bērziņš kūrēja TM par neatļauta labuma gūšanu līdz tiesu instancēm 2 gadu laikā nonākušas tikai 2 krimināllietas, kas attiecas uz MNA….pavisam cita situācija izveidojusies pagājušā gadā – tiesai nodotas 32 lietas – ar visiem tiesu nolēmumiem – atcelt MNA, bet tālāk tos izskata tā pati MNA uzraudzības institūcija un….labākajā gadījumā aprobežojas ar piezīmi….Brokas un Bērziņa aizstāvētā “pašuzraudzības sistēma”!!!…
    …būtu Bērziņš TM, nekādas lietas līdz prokuratūrai tā arī nenonāktu – iesprūstu TM koridoros un neviens neko neuzzinātu….bet…sliktais Bordāns nepiesedz – jauc visas kārtis….svoločs īstenais….izspārdīja skudru pūzni…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 15.11.2013. 10.07

    …un vēl – Grendei, kura bija totālā nespējniece – partija veidoja īpašo PR kampaņu ar “Labo darbu sarakstu”, aizstāvēja līdz smieklīgumam, toties par Bordānu, nez kāpēc – pat ne vārdu šī gada laikā nav bilduši, par viņa paveikto, par reformām, par plāniem….pacieta Bordānu kā zobu sāpes?…nerodās jautājums – kāpēc tik dažāda attieksme pret saviem ministriem?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 15.11.2013. 10.12

    zanE. Grendei ir gan labo darbu saraksts, gan muļķīgi izteicieni, tāpat kā Viņķelei:):):)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 15.11.2013. 10.17

    lno

    Runājot par NA “greizsirdības scēnu”, man jāsaka “nje vjerju!!!!!”. Tas viss izskatās falši. Esmu pieradusi domāt, ka šādām lietām apakšā parasti ir interešu sadursmes diktēti motīvi.
    Tagad situācija ar TUA varēs “attīstīties” visu nākamo gadu. Tas, kurš precīzi “noķers brīdi”, kad aritmētiskā progresija pāriet ģeometriskajā, būs pelnijis Nobeļa prēmiju. Tā kā šāda kalibra intelektuāļu Latvijā nav, tad atliek iztikt ar vienkāršu un prozaisku profilaksi. Teikšu kā ir, pirmais profilakses mēģinājums izgāzies ar blīkšķi pateicoties vai nu NA stulbumam, vai slepenajām interesēm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 15.11.2013. 10.25

    zirnekliene Šeloba. Vienotība apspēlējusi NA, tas ir skaidrs. Runā, ka Dombrovskis esot intrigu lielmeistars. Mūžu dzīvo, mūžu mācies, tāpat kādreiz TP apspēlēja JL. Šaubos gan, vai Vienotībai būs iespējas baudīt uzvaras augļus – uzvarētāji nākošajās vēlēšanās būs citi.
    Tie, kuri šobrīd pērk UA, tiešām nav tie sliktākie cilvēki. Protams, starp viņiem var būt arī melnie pēteri:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 15.11.2013. 11.36

    ….zirnekliene…. “Tagad situācija ar TUA varēs “attīstīties” visu nākamo gadu.”
    ——————————–
    …ātri tikai blusas ķer….un absurds, kas tika iestrādāts Imigrācijas likuma grozījumos arī bija pamats prezidentam to atmest otrreizējai caurlūkošanai…
    …tas ir rezultāts sasteigtībai, ultimātiem un nepārdomātai rīcībai….visas Saeimā strādājošās partijas nenoliedza, ka izmaiņas ir nepieciešamas, bet galarezultāts sanāca sliktāks, kā tas bija iepriekš….ne vienmēr steiga attaisno pielietotos līdzekļus mērķa sasniegšanai…
    …ja nekontrolēta skaita TUA pārdošana par 50 tūkstošiem bija zatleristu ideja, tad – kāpēc NA par to balsoja?….viņu vēlmi par kvotām tas iznīcināja pilnīgi un galīgi, jo nopērkot TUA par 50 tūkstošiem, neviens nevar aizliegt pirkt lētā gala dzīvokļus, kuri būtiski tieši vidējam latvietim un viņa iespējām kredītā šo dzīvokli iegūt….
    …pilnīgi nesaprotams un neadekvāts balsojums par šādām izmaiņām….vēlreiz “blusas ķert” – tas jau būtu vēl absurdāk….lai strādā!….piedāvā sakarīgus priekšlikumus TUA jautājuma sakārtošanai un tad arī lemj….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 15.11.2013. 12.02

    Ja Šīni un Šleseri tik ļoti brēc par UA pārdošanas pret NĪ saglabāšanu, tas nozīmē, ka krievi nemaz tā nekāro pirkt NĪ, ja nedabū UA kā bonusu.
    Tāpēc, ja krievs būs ticis pie UA, samaksājot 50000 budžetā, viņš visticamāk neapgrūtinās sevi vēl arī ar NĪ iegādi un rūpēm par tā uzturēšanu un UA visdrīzāk izmantos vienkārši kā ceļazīmi uz ES 5 gadiem.
    Turklāt iemaksātā nauda krietni mazāk piesaista Latvijai, nekā iegādātais NĪ.
    Laikam jau bez tiem UA par 50000 RP šo likumprojektu neatbalstītu, tāpēc NA nekas cits neatlika, kā piekrist.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 15.11.2013. 13.33

    …nē, zirneklien, nepareizs situācijas novērtējums….TUA ieguvējs par salīdzinoši mazu naudu ieguvis TUA un kāpēc, lai viņš savus tēriņus neatgūtu – nopērkot lētu īpašumu, kuru izīrēt vietējam latvietim?….uz šo opciju vairs nekādi ierobežojumi (īpašuma vērtība) neattiecas…
    …dārgajos īpašumos, kurus tas ieguvis, lai Latvijā pavadītu dažus mēnešus gadā – nelaidīs vietējo kā īrnieku, lai tas “sagandētu” viņa dzīves telpu….ir gan gadījumi, kad vietējos nolīgst īpašumus uzraudzīt un par to vēl algu samaksā….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 15.11.2013. 15.46

    Mazticams, ka tā būs populāra prakse – nopērkot īpašumu, laiks, kas būs nepieciešams 50000 par UA + 20-50000 par iegādāto mājokli atgūšanai tikai no īres naudām var sanākt krietni ilgāks par 5 gadiem.
    Es domāju, ka tiem, kuri maksās tos 50000, padomā būs daudz efektīvāki veidi, kā šo ieguldījumu dabūt atpakaļ.
    Vispār tagad no Maltas arī ir konkurētspējīgs piedāvājums, varbūt krieviem būs izdevīgāk parakstīties uz to ja ne citādi, tad kaut kur caur pazīšanos dabūjot kredītu uz izdevīgiem noteikumiem…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese > Sanšains 16.11.2013. 00.13

    Piedod,Hari,bet atkal iebildīšu.Attiecības starp sabiedrības grupām vispār var balstīties tikai uz 2 veidu pamatiem. Uz likumu vai līgumu. Līgums,savukārt NEDRĪKST būt pretrunā likumam. Neviens līgums-arī tas, ko slēdz laulātie zem savas segas par to kādā kamasutras pozā TO darīt šonakt…kur nu vēl tāds,kas slēgts publisko tiesību sfērā starp valsts pārvaldes amatpersonām….Un nav tam galīgi nekāda sakara ar cilvēcisko taisnīgumu. Cita starpā, kas tas tāds vispār IR? Vai kāds zina ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese > Sanšains 16.11.2013. 00.14

    ….un tad? Vai jebkurš līgums atceļ likuma spēku?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 14.11.2013. 20.29

Patiesībā man gluži vienalga, kas tagad notiks ar NA. Tas par ko brīdināja daži draugi- NA sastāvs ir sapuvis ir diemžēl piepildijies. Un neticami ātri!

+6
-4
Atbildēt

0

aigarsaboltins 14.11.2013. 19.54

Kopsavilkumā NA pašreizējo stāvokli var raksturot ar vecum veco teicienu “pļurkš, Anniņ, runkuļos”. Tiesa, smaka tāda, ir kā runkuļos būtu pļurkšķinājusi ne tikai Anniņa, bet arī vesels zaldātu pulks …

+5
-5
Atbildēt

0

Janka, Janic 14.11.2013. 19.14

un pareizi dariis….

+4
-2
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 14.11.2013. 17.36

http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/Voting?ReadForm&parentID=4b469819-3981-4e72-ba4f-0f85567ed447
Vienotībā ir dzelžaina disciplīna.
Viss V “nacionālais spārns” paklausīgi cilā ķepiņas kopā ar moskaļiem un Lemberga “zemniekiem” :)

+5
-9
Atbildēt

3

    Ojārs > Kaspars Špūle 14.11.2013. 17.54

    Saskaņa un Vienotība, un pat sliktais Lembergs – vienoti! Nu tas taču nevar būt…

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 14.11.2013. 19.53

    Varbūt būs jauna valdības koalīcija: Kabanovs, Zaķis, Lembergs? :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Kaspars Špūle 15.11.2013. 05.44

    Labāka valdības koalīcija, protama lieta, būtu Alfrēds Rubiks, Imants Parādnieks un Aivars Lembergs, tikai Lembergs atšķirībā no Parādnieka nav galīgi galvā tērēts un laikam uz šādu variantu neielaidīsies.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 14.11.2013. 17.29

Dombrovskis beidzot sāk parādīt raksturu un rīkojas pāri partiju mazajām intrigām! Un arī politiski tas ir gudri, jo pretestību tieslietu reformām nevar attiecināt uz V un premjeru. Premjers arī apzinās, ka valsts attīstība tagad vairāk “karājās” tieslietu sistēmas sakārtošanā, kā reformās citās jomās, kurās daudz kas pēdējo 4 gadu laikā ir veikts.

+11
-7
Atbildēt

1

    ievuliitis > Una Grinberga 15.11.2013. 09.09

    Esi pārliecināts, ka Dombrovskis to izlēma vienpersoniski, bez konsultācijām ar savas partijas biedriem? No kā tu to izsecināji?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.11.2013. 17.25

20 gs pirmā puse(teiksmainā senatne)- ministrs bez portfeļa

Saulainās mūsdienas- ministrs bez partijas

Progress. Darvins un Galapagu salas.

+7
-8
Atbildēt

0

janis17 14.11.2013. 17.12

Dombrovskis izdarīja to, kas izdevīgāk vienotībai īstermiņā, nevis to, kas svarīgāks valdībai un valstij, lai šī valdība nostrādātu līdz nākamajām vēlēšanām.
Tik pretīga divkosība no vienotības vadības puses ir vienkārši nožēlojama.

+7
-14
Atbildēt

1

    Kaspars Špūle > janis17 14.11.2013. 17.29

    Nav ko brīnīties un šausmināties. Tas ilgtermiņā ir izdevīgi Vienotības saimniekiem, kuri atkal sapņo par pasaules revolūciju savā gaumē.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

Anete 14.11.2013. 16.57

Ļoti labi ka valdība sākusi apkarot tādus biznesus kā maksātnespējas administratori un ātro kredītu izniedzēji. Tas ir ceļš pareizajā virzienā.

+12
-7
Atbildēt

0

aigarsaboltins 14.11.2013. 16.45

Un vēl viens citāts no Delfiem:
Un vispār, vēl joprojām nav izskanējis neviens racionāls iemesls Bordāna atsaukšanai no NA puses, tāpēc labāk uzmest kažoku un vaimanāt par to kā premjers viņus… turpināt mālēt acis vēl palikušajiem vēlētājiem.

http://www.delfi.lv/news/national/politics/premjers-bordana-demisiju-neprasis-na-no-valdibas-prom-neskries.d?id=43815700#ixzz2kdCl6xf4
NA ir vienkārši kļuvuši stulbi.
To parādīja arī dumjā Parādnieka mātes karjera – ielīda kultūras ministres biroja vadītāja krēslā.
Bordāna rīcība ir sakarīga!

http://www.delfi.lv/news/national/politics/premjers-bordana-demisiju-neprasis-na-no-valdibas-prom-neskries.d?id=43815700#ixzz2kdDVzJfQ
Dzintar ja NA grib iekļūt nākamajā Saemā,tad silti iesaku tiec vaļa no gaidošā un parādnieka .Gaidīt mums vairs nav laika un parādnieku Latvijā jau sen ir par daudz!!!

http://www.delfi.lv/news/national/politics/premjers-bordana-demisiju-neprasis-na-no-valdibas-prom-neskries.d?id=43815700#ixzz2kdEUgQdQ

NA sen jau ir smieklīga! Viņi var virzīt dajebkādus (parasti gana muļķīgus) ultimātus, bet tāpat vienotība viņus apspēlē katru reizi, bet viņi burkšķ par netaisnīgu uzvedību un… paliek pie siles!!! Jo tas jau arī ir viņu galvenais un vienīgais mērķis! :)

Kas tā par vāvuļošanu – koalīcijas līgums vairs nav spēkā, bet valdībā paliekam? Varbūt tomēr jāizšķirās, vai nu strādā valdībā, vai nu pieturies pie saviem uzskatiem un ej prom?

Bet nacionālpopulistu biedrības darbības princips – skaļu uzaurot (parasti – “krievi nāk”), pēc tam 2 nedēļas bubināt un šausmināties, tad paziņot par “kompromisu iespējamību”, un tad klusi izdarīt tā, ka liek saimnieki, un palikt pie siles – nemainās jau gadiem ilgi, jebkurā jautājumā :)

http://www.delfi.lv/news/national/politics/premjers-bordana-demisiju-neprasis-na-no-valdibas-prom-neskries.d?id=43815700#ixzz2kdFFxfpJ

+12
-8
Atbildēt

1

    janis17 > aigarsaboltins 14.11.2013. 17.16

    atradis ar ko piemēslot šo vietni – ar delfu komentiem :))))))))
    ģēnijs :)))
    Ej un komentē delfos!

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 14.11.2013. 16.31

Trāpīgs sutuācijas vērtējums Delfos:
NA šantāžas nes “augļus”.
Izskatās, ka viņi no koalīcijas prom neies, bet turēsies pie tās kā “sūds pie kalta rata”.
Ik pa brīdim taisot smaku!

http://www.delfi.lv/news/national/politics/premjers-bordana-demisiju-neprasis-na-no-valdibas-prom-neskries.d?id=43815700#ixzz2kd9DOQR6

+8
-8
Atbildēt

0

Ojārs 14.11.2013. 15.43

Dombrovskis ir atstājis Bordānu, radot iedzīvotājos cerību, ka reformas tiks turpinātas
—————–
Bordānam tagad divi grūti uzdevumi priekšā – nojaukt Okupācijas pieminekli (ko viņš ir apsolījis) un izgaiņāt “veco tvanu” tieslietu sistēmas…
Lai sokas! :)

+11
-5
Atbildēt

2

    cheszz > Ojārs 14.11.2013. 16.04

    Jā, un NA varētu izlikties, ka viņam ir uzlikts pārbaudes termiņš kā toreiz Kozlovskim. Vai ne? :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 14.11.2013. 16.17

    tonijs Jā, un NA varētu izlikties
    ——————
    Tagad lai DP izliekas… :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.11.2013. 15.31

Premjers Bordāna demisiju neprasīs
++++++++++++

t.i.

atstāj koalīcijas vārtus vaļā….

+7
-6
Atbildēt

0

Ludmila 14.11.2013. 15.25

Mantrausis

ŽJG man riebās ar tad kad ne tuvu nebija NA . Bet Žagara atlaišana laikam bij tas pareizākais . Arī Z Liepiņš jau publiski paudis operas ieriekšjā saimnieka nesaimnieciskos gājienus .

+7
-7
Atbildēt

11

    ievuliitis > Ludmila 14.11.2013. 16.40

    “Arī Z Liepiņš jau publiski paudis operas ieriekšjā saimnieka nesaimnieciskos gājienus .”
    …un pats iestudēs Operā operetes:(

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ludmila 14.11.2013. 21.29

    Betija, kādas operetes tad ZL iestudējis un kādas AŽ sakomponējis???????????

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ludmila 14.11.2013. 22.26

    Vai tu šo “100g kultūras” diskusiju redzēji?
    Laikam jau – nē.
    IR runa, pareizāk sakot – bija, par repertuāra politiku. Bet ko nu es atstāstīšu, noskaties. Tad sapratīsi, par ko man sāpe.:(
    http://www.ltv.lv/lv/raksts/12.11.2013-100g-kulturas.-diskusija-vai-zigmars-liepinjsh-ir-labaka-loze-op.id20189/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ludmila 14.11.2013. 23.24

    …paldies, Betij, par norādi….to tiešām bija vērtīgi redzēt…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ludmila 14.11.2013. 23.26

    Zane, Betij, sirdsdraudzenes! es redzēju, jā, un kas var būt pret vairāk nacionālu operu, kurā būtu gan Alf.Kalniņš, gan Mediņš?
    Varbūt pateiksi, kad viņi pēdējoreiz uzvesti?
    Piemēram, man Zalcburgā vai Vīnē interesantāk skatīties Mocartu, bet Čaikovski Pēterburgā.

    Salīdzinājumam Helsinku operas repertuārs;
    http://www.opera.fi/en/calendar/operas?tab=repertoire

    Nesapratu, kādā sakarā tur piepīts klāt Dvēseļu putenis??? Ļoti lēts mēģinājums :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ludmila 14.11.2013. 23.45

    aivarsk – un ja godīgi – pats ietu skatīties tās 7 operas ko pieminēji ? Es diez vai … Protams tas ko Žagars bija ar režiju sabūvējis arī bija garām , bet es labāk skatos Nabuko vai Aidu nevis Induli un Āriju vai Vilkaču mantinieci :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ludmila 14.11.2013. 23.54

    “… kas var būt pret vairāk nacionālu operu, kurā būtu gan Alf.Kalniņš, gan Mediņš?”
    Un “Fledermausi”, vai nē? Tas ir “Sikspārni”, ko noteikti vajag rādīt mūsu Operā. Vai “Čigānu baronu”. Var iet vēl tālāk un uzvest “Vienkārši Mariju”. Gan jau kādam meksikāņu seriālam kāds lipīgs meldiņš ir sacerēts.:(
    P.S. Nevar teikt, ka Žagara laikā nav iestudēti latviešu autoru lieldarbi – gan baleti, gan operas. Uzreiz nāk prātā pēdējā, ko redzēju – “Dullais Dauka”. Ļoti patika scenogrāfija, daudz interesantu un tēlainu vizuālu risinājumu, izpildītāji bija līmenī, bet, manuprāt, (un tikai manuprāt, nepretendēju uz pēdējo un galīgo spriedumu) stipri padrūms, bezcerīgs sižeta traktējums.
    Nupat nesen bija “Karlsons lido atkal” pirmizrāde. Latviešu komponista sarakstīts balets.:) Mazmeitas bija sajūsmā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Ludmila 15.11.2013. 09.05

    betijacelmale. Kas traģisks notiktu, ja operā kādreiz uzvestu opereti? 1990. gadā Vīnes operā skatījos Štrausa opereti, arī pirms kara Rīgas operā uzveda operetes.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ludmila 15.11.2013. 09.29

    Atslēgas vārds te ir “kādreiz”, lno. Ja uz 3 operetēm un divām tautas operām, kas nebūt nav Alfrēds Kalniņš un Mediņš, kas te tiek piesaukti, vēl pāris mūzikliem, iestudēs vienu klasisku operu, kur režisoram vispār nav nekādas nozīmes, kā to sludina Liepiņš, tad es uzskatu, ka tas būs traģiski. Tu nē?
    Laikam būtu jābeidz šī blakustēma?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Ludmila 15.11.2013. 18.10

    betijacelmale. Ja Liepiņš būtu prezentējis tādu programmu, tad viņš būtu jucis, tādēļ tam neticu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ludmila 15.11.2013. 21.40

    lno, noskaties tos “100g kultūras”, ko es augstāk ieliku. Manām aizdomām nav pamata?
    Man imponē Liepiņš, kā publiska persona, nacionali noskaņots cilvēks, ne stulbs un darbīgs (pareizāk – apsviedīgs), bet pagaidām visi teksti un darbības saistītas ar Operas vadīšanu vieš pamatotas bažas.
    Aivarsk te reiz man teica, ka Maskats tak paliek radošā direktora postenī. Nē, nepaliek, jo Z. Liepiņš to atlaida. Maskats tagad topošās Vidzemes koncertzāles padomē darbosies. Tas mani, nenoliedzami, priecē. Tai pašā laikā fakts, ka no Operas tam bija jāaiziet neiepriecina ne drusku.:(

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 14.11.2013. 15.19

Liekas, NA īsti netiek galā ar saviem ministriem. ŽJG tā arī nepaskaidroja Žagara padzīšanas iemeslus, bet sarīkoja tizlu izrādi: Esmu un būšu teicamniece. Tagad izskatās, ka Bordāns ir kā pase, kam kādudien beidzies derīguma termiņš: vakar šis papīrītis pierādīja, ka esmu Juris, šodien – vairs neesmu. Vakar NA derēja Bordāns kā ministrs, nebūdams citā partijā, šodien vairs ne. It kā pa šo jautro NA “tēla” vai “beztēla” veidošanas laiku ministrs būtu strādājis 71 stundu diennaktī un sacerējis likumus pēc likumiem, kas pārkāpj ikvienu NA principu… Ja tā ir nopietna politika, piedodiet… Starp citu – NA ne vienai vien tas partijas biedru saraksts, ko likt ministros vai citos amatos, ir baisi īss… Ir gan jautājums, vai tikai pret NA, kas tāpat vien no valdības neaizies, premjers ir strikts, vai līdzīgas konsekvences gaidāmas arī pret citiem koalīcijā?

+14
-9
Atbildēt

0

Ludmila 14.11.2013. 14.56

Kā bordānau NA grib atlaist tā pēķšni viņš nāk ar paziņojumiem ..ka teiks patiesibu ..ha ha

+7
-10
Atbildēt

0

Ludmila 14.11.2013. 14.54

Man kā Ozolnieku iedzīvotājiem UA ir ļoti būtiska . Citur dzīvojošiem tas pagaidām šiet tāds interneta uzpūsts sīkums ,kurš pesroniski neskar …. nebūs ilgi jāgaida ……

+10
-8
Atbildēt

0

Ludmila 14.11.2013. 14.52

Var jau paskatīties KNAB mājas lapā

Vienotībai saziedots 300 tūkst NA 85 ..

Ātrumā nesapratu kur ziedotāju liste , ja kāds pirms muldēšanas par maksātnespējas administraātoriem . Varētu arī ievietot saititi par viņu ziedojumu NA apvienībai

+7
-9
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 14.11.2013. 14.41

NA var droši atteikties no Tieslietu jomas pārraudzīšanas uz mūžiem. Ar histēriju tautas uzticību neiemantosi. Ar pragmātismu un vīrišķīgu savu kļūdu atzīšanu gan. Nez, vai šo psihopātu iekšienē visi piekrīt savu sponsoru vēlmēm? Jaunākā infa, ka Jeļena Vītola pēkšņi tomēr atcelta no pienākumu pildīšanas ar tās pašas “slavenās” tiesneses lēmumu. Nu gan iet vaļā..:) http://www.tv3play.lv/play/332214?autostart=true

+15
-5
Atbildēt

0

Ludmila 14.11.2013. 14.35

TO ABC

Nesekoju bordāna aktivitātēm , man viņš ir bijis neitrāls ..ne labs ne slikts . Bet lietot terminu ….skrandu proletārieši biku pa daudz .

Un par kuru par kuru partiju balso saprātīgais, inteliģentais , viduslānis ???

+9
-9
Atbildēt

0

Egita 14.11.2013. 14.35

Izreiķināšanās ar Bordānu…
Smieklīgi tie partijžurnālisti.

+8
-7
Atbildēt

0

Ludmila 14.11.2013. 13.26

Bet lielos vilcienos izskatās , ka taktiski V & co apspēlē NA … veikli uzmet .

Varēja jau bordānu izmest vēlāk , tad kad reāli šis pievienojas citai partijai . Varēja vispār neaiztikt tikai nākošajās v’ēlēšānās , valdībās neņemt . Un pasaka par maksātnespējas administratoriem iesēdusies derīgo idiotu prātiņos .

Nāk prātā klasiskā gangster sāga Krustēvs , kur viens no mafioza dēliem bij sraujš savos lēmumos . Un pretinieks to izmantoja .

Ja ar UA tirgošanu turpināsies līdzšinējā tempā tad NA nākamajā saemā iegūs vēl vairāk , katrā ziņā Ozolnieki balsis nevāji dos .

+3
-13
Atbildēt

1

    aigarsaboltins > Ludmila 14.11.2013. 13.35

    Es gan nedomāju, ka prasta un absolūti nemotivēta citādi domājošo apsaukāšana dos milzu daudz balsu NA… Man kaut kā šķiet, ka nu jau visi Latvijas skrandu proletārieši ir samobilizēti NA atbalstam un vairāk viņu Latvijā nemaz nav.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

Vineta 14.11.2013. 13.21

Aldis
tad viņa atsaukšana no ministra amata neizraisītu neizpratni sabiedrībā.

Var jau laist muļķi un neizprast jebkurā gadījumā, pat ja Bordānu saimnieks ieliek SC.

+1
-14
Atbildēt

0

aigarsaboltins 14.11.2013. 13.21

Vērojot pēdējā laika notikumus, jāpiekrīt tiem, kuri uzskata, ka NA ņemšana valdībā un koalīcijā bija liela kļūda – gan neveiksmīgais tieslietu ministrs – Lemberga pastnieks, gan vēl neveiksmīgākā kultūras ministre, nemaz jau nerunājot par tādiem Laivijas politikas kauna traipiem kā Parādnieks utt. Varbūt kungiem un dāmām derētu pasēdēt opozīcijā un atvēsināt pārkarsušās smadzenes?

+14
-9
Atbildēt

1

buchamona 14.11.2013. 12.54

….VL-TB/LNNK premjera izvēli respektē, tomēr koalīcijas līgums un pamati, uz kuriem veidota šī valdība, pašlaik nav spēkā, uzsvēra Dzintars..+++ Pēc pastrādātas pašu muļķības diez vai šādi vajadzētu sprēgāt :) NA, neveiksmīgi atsaucot Bordānu, izdarīja sev ” lača pakalpojumu” un, ja pēc šī soļa apvienība vēl sāks pierādīt, ka koalīcijas līgums uz viņiem neattiecas, mēģinās parādīt savu pašcieņu, tas būs vēl viens solis purvā iekšā.

NA šobrīd ir viens svarīgs uzdevums – tā kā Bērziņš ir atmetis migrācijas likumu atpakaļ, tad ir jānotur tas, lai šis likums tiktu labots par UA kvotām panāktās vienošanās rāmjos. Droši vien arī kultūrā ir ko darīt utt…

NA politiķiem ir jāmāk distancēties no kaut kādām savstarpējām domstarpībām, kuras tuvplānā šiem ļaudīm sāk izskatīties kā Latvijas mēroga katastrofa:) Bet patiesībā NA un DP uc šāda satura ķildas , ir pašu iztēlē radītas problēmas ar praktisko vērtību – nulle

+19
-3
Atbildēt

2

    reksa > buchamona 14.11.2013. 13.13

    Nu jā.

    Var šķirties civīlizēti: esam strādājuši kopā, tagad šķiŗamies, bet nākotnē, varbūt pārstāvēdami dažādas partijas, tomēr turpināsim sadarboties, jo mums ir līdzīgi uzskati.

    Ja NA teiktu: “Bordāns diemžēl pamet mūsu partiju, bet viņš ir labs ministrs, tāpēc viņam ir jāturpina strādāt ministra amatā”, tad tas tikai celtu NA prestižu.

    Galu galā, varēja publiski paziņot, ka ja Bordāns būs kļuvis par jaunveidojamās partijas biedru, viņam būs jāatstāj ministra amats. Un ja pēc dažiem mēnešiem Bordāns tiešām būtu kļuvis par citas partijas biedru, tad viņa atsaukšana no ministra amata neizraisītu neizpratni sabiedrībā.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 14.11.2013. 13.27

    Piekrītu, jo visas lietas ir jākārto civilizēti un apdomīgi, lai nesakasītos pa īstam, kad atpakaļceļa vairs nav uz sadarbību. Uzturēšanās atļauja sir svarīgi kārtojams jautājums, pat ļoti ļoti svarīgs jautājums, lai noteikti būtu kvotas atļauju izsniegšanai. nedrīkst būt neapdomīga rīcība Bordāna jautājumā, jo manuprāt, tas , ja tas ir patiesais iemesls Bordāna atsaukšanai- partijas piederība, tad tas nav pats svarīgākais un stratēģiskākais jautājums, kas jārisina īstam nacionāli domājošam politiķim. Ja vien tas ir patiesais iemesls….

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

reksa 14.11.2013. 12.52

Var mācīties no savām kļūdām. Var mācīties no svešām kļūdām.

NA gribēja atsaukt savu ministru, izsaucot neizpratni pat daudzos savos atbalstītājos.

Dombrovskis ir atstājis Bordānu, radot iedzīvotājos cerību, ka reformas tiks turpinātas. (Vai tās tiks turpinātas, to varēsim redzēt.)

+22
-6
Atbildēt

5

    austrisv > reksa 14.11.2013. 13.22

    Es arī nesaprotu, kāpēc NA tā trako, jo var taču virzīt Bordāna atsaukšanu saeimā ar uzticības balsojumu, ja reiz Ministru prezidents domā savādāk. Tas taču viss ierakstīts likumos.
    Ja Dombrovskis ir apmierināts ar Bordāna darbu, tad viņam ir pilnas tiesības Bordānu paturēt amatā, ja NA tas nepatīk, lai rīkojas kā rakstīts likumos un veic uzticības balsojumu. Na ir pašiem jāatbild par savu rīcību sakarā ar Tieslietu ministra nomaiņu , nevis Bordāns jānovāc ar Dombrovska rokām.
    Es tā domāju šajā jautājumā par Bordānu.

    +22
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > reksa 14.11.2013. 13.53

    Bet
    Ja Dombrovskis ir apmierināts ar Bordāna darbu, tad viņam ir pilnas tiesības Bordānu paturēt amatā

    Vai valdība, tā ir mazā apaļā bankrotējušā pamuļķa privātfirma? Es biju domājis, ka viņš pac ir Latvijas pilsoņu algots darbinieks un tam vienmēr derētu atcerēties Kenediju sāgu.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    peerku > reksa 14.11.2013. 14.17

    > Bet

    Vienkārši NA meklē, uz ko novelt vainu par savu muļķību.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > reksa 14.11.2013. 21.19

    DD1, uz ko tu savu muļķību novelsi?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    aguslens > reksa 14.11.2013. 22.04

    Iedzīvotājos radot cerību … smiekli nāk, tieši kādi fakti apstiprina, ka iedzīvotājus interesē tieši kāds ancukiņš sēž tieslietu ministra krēslā?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Dina 14.11.2013. 12.50

Kurmītis
Premjers Bordāna demisiju neprasīs (papildināts.) ….. hi,hi,hi,hi, …. ha, ha, ha, ha … ko arī vajadzēja pierādīt …. :)))
P.S. Tagad gaidām kārtējos „sarunu raundus”, teletūbiju vizītes pie Resnās pakaļas, purkšķēšanu par „koalīcijas līguma pārkāpšanu”, solījumus balsot, bet be tā, strādāt, bet ne tur, atbalstīt valdību bet ne tad u.t.t. u.t. jpr. Un vienlaikus, pazīstot teletūbijus, viņi krampjaini turpinās turēties pie saviem krēsliem ar zobiem un nagiem un strebt no Siles ko jaudā … :)))

+1
-14
Atbildēt

0

ligakalnina 14.11.2013. 12.40

Vispār, jābrīnas, ka tik svarīgu sfēru, kā tieslietas, vēl arvien uztic blēdīgajiem alu cilvēkiem, sen bija laiks šo sfēru tiem noņemt, un izveidot kādu ministriju speciāli “alternatīvi apdāvinātiem”, tādu, kur reāli neko ietekmēt nevar, bet, lai infantīlie zēni var paspēlēties, tas, noteiktu, izmaksatu valstij lētāk, neka tiesu sistēmas sagraušana.

+13
-11
Atbildēt

0

silvija_vitina 14.11.2013. 12.26

Ļoti apsveicama un pragmatiska Dombrovska rīcība! Tas vieš cerības, ka NA feodālā kundzība tieslietu rebēs varētu arī beigties.

NA man atgādina suni, kurš gribēja savam saimniekam parādīt zobus, bet dabūja ar rungu pa muguru un tagad saimniekam laiza roku cerībā, ka tiks piedots.

+28
-8
Atbildēt

3

    Dina > silvija_vitina 14.11.2013. 12.42

    Kurmītis >> traductrice
    Ir jau ar’ suns. Un vemjotības vēlmi to parādīt publikai … un pēc iespējas ilgāk, var saprast.
    Tik viena niansīte. Kurš idiotiem jenotiņiem ir teicis, ka tie vēlētāji, kuri atbirs no teletūbijiem vai reformistiem, aizies nākamajās vēlēšanās pie viņiem? Man liekas gluži citādi. No atbirējiem liela daļa atbirts uz visiem laikiem – un vienkārši pārstās politikā piedalīties. Vēl liela daļa mēģinās pielīmēties repšistiem vai DP-šiem, kuru cerības iekļūt Saeimā ir mikroskopiskas. Un. Daļa aizies pie tās pašas Saskaņas … Pie šiemcūkām no vemjotības aizies uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi cilvēciņi, jo viņu cūciskā daba ir redzama vairāk nekā klaji …Tā ka. Vemjotība šobrīd patiesībā bruģē Saskaņai ceļu uz valdību nākamajās vēlēšanās … ar ko viņus arī apsveicu … :)))

    +3
    -20
    Atbildēt

    0

    Ojārs > silvija_vitina 14.11.2013. 16.13

    NA man atgādina suni, kurš gribēja savam saimniekam parādīt zobus
    ——————————
    Vienotība pēc zaudējuma Rīgas Domes vēlēšanās ir pamatīgi sapsihojusies

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    aguslens > silvija_vitina 14.11.2013. 22.02

    Jā, jā, nacionālā apvienība uz feodālismu, bet vienotība uz saulaino tāli. Nepietrūkst gadījuma kādas komjauniešu sapulces pilnma komplektam?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Dina 14.11.2013. 12.19

Kurmītis
Šitais puisis no kautrības nu gan nenomirs … „reformas – tas esmu es”, vai ne? … :)
Šodienas saruna bija tukša pamuldēšana par neko … Resnā pakaļa velk laiku. Teletūbiji ir ierijuši āķi un tagad vemjotība viņus paturēs uz tā kādu laiciņu. Jo ilgāk, jo labāk. Katra diena, ko ilgst šis farss ar viņu ministru, ir sitiens šiem pa reitingiem.

Daudz interesantāks par šo tikšanos ir Latvijas Iekšlietu darbinieku arodbiedrības (LIDA) paziņojums – kuri prasa Bordānu atstāt amatā !?? Kāds sakars Lidai ar tieslietām ??

Un, ja vēl piemetinām Sprūdžam pēkšņi uznākušās ekzistenciālās šaubas par to „vai vērts vispār” turēt savu septembrī doto vārdu un atstāt ministra amatu – a varbūt tomēr vēl parullēt ? … tad iezīmējas kārtējā jaukā vejotības intriga savu koalīcijas partneru norakšanā. Ja Sprūdža gadījumā puisim tika pasolīta vemjotības aizmugure un varbūt pat uzņemšana partijā (lai tik vēl padiršas), tad Bordāna gadījumā pret teletūbijiem atkal tiek likts lietā vecais, labais, sorozīdu aprobētais ierocis – visādas „biedrības” un tipa „sabiedrības” spiediens. Ja jau Grendi šādā veidā izdevās tikko kā nomest, kamdēļ gan tad nepaprovēt tagad atstrādāt apgriezto procesu – nevis nomest, bet gan noturēt kādu ministru amatā pretēji tā partijas gribai … tīri pat tāda dziļi zinātniski-pētnieciska interese eksperimentatoriem … :)))

+3
-16
Atbildēt

0

ligakalnina 14.11.2013. 12.08

Ja Dombrovskis piekāpsies “maksātnespējas biznesmeņu” partijai, viņš izskatīsie vienkārši nožēlojami, tātad, nekādas reformas tiesu sistēmā viņam nav nepieciešamas.
Un, tātad, lūzeri un blēži no NA varēs mierīgi šantažēt valdību un nodarīt jebkādu kaitējumu valstij arī turpmākm ko viņi, nešaubīgi, darīs, jo “politbizness pāri visam”.

+26
-12
Atbildēt

4

    Ieva > ligakalnina 14.11.2013. 14.30

    Tāds fufelis par tiem maksātnespējas administratoriem :D Kāds tam vispār tic? Runa ir par 2 cilvēkiem! Ak šausmas! Un tie paši divi cilvēki, kas sponsorējuši Nacionālo apvienību, pēdējos gados ziedojuši citām partijām vēl vairāk kā Nacionālajai apvienībai. Atver KNAB lapu un paskaties, un tad tiražē savu mēslu.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 14.11.2013. 17.01

    Cita nekā vispār nav ko piešūt NA, kā tik to, ka kāds Lūsis ziedojis naudu – būtu Lūsis zobārsts, kliegtu, ka zobārstu mafija, būtu ziedojis kāds žurnalists, bļautu, ka sagrozīta informācija…
    Tāpat bija ar Grendi – viņa atlaida žagaru, par to dombrovskais atlaida Grendi, bet vai tad dombrovskis atjaunoja žagaru darbā?????

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 14.11.2013. 17.56

    Grendi atlaida par viņas stulbumu un nekompetenci, to visu var “piešūt” visai NA.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 14.11.2013. 21.16

    Jā, jā dzeri, tu tik naivs piedzimi, vai mūža laikā ieguvi savu naivumu? Jā un kabans tev domubiedrs arī teica, ka stulbā Grende stulbas pļiskas un pļaskas vasarā bija organizējusi…
    Domubiedri!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam