Reālpolitika ir atgriezusies

93

Komentāri (93)

Lalalaima 28.10.2013. 19.34

Jūtu, ka viņš ir goda vīrs. Tāpat kā Kažociņš.

0
0
Atbildēt

0

Gunārs Ozolzīle 22.10.2013. 09.01

Isaku sameklēt tīmeklī rakstu “varu diriģents”. Tajā būs apkopotas dažadas tautu un valstu pakļaušanas metodes, ne tik militārās vien…

0
0
Atbildēt

0

Alise 20.10.2013. 12.00

agrunte: Kas attiecas uz interviju, tad nepiekritu Neretnieka apgalvojumam, ka Krievija kļūst stiprāka … turpmākie spriedelējumi, kuri balstās uz Krievijas spēka pieaugšanu, ir šaubīgi.
_____________________________

Lēnāk pār tiltu agrunte – Edward Lucas: A recent Russian military exercise shows a dramatic improvement in Russia’s military capabilities – http://www.europeanvoice.com/article/imported/a-show-of-strength/78459.aspx

+1
0
Atbildēt

0

Ansis 20.10.2013. 11.56

Nezinu, ko Jūs tur strīdaties par Eiropas Savienības armiju, jo reāli jau tāda pastāv, tikai Latvija krīzes dēļ nogrieza finansējumu un tajā nepiedalās.
Eiropas Savienības ātrās reaģēšanas spēki.

Savukārt – “izvietot pie robežas” – aizsardzībai tas absolūti neder – tad šos spēkus pie robežas arī kara pirmajās stundās satriec, pirms viņi paspēj izsludināt trauksmi.
Aizsardzības spēkiem jāatrodas tik tālu no robežas, lai pirms pretinieka pienākšanas paspētu izvēsties. Mūsdienu karā tie ir vairāki simti kilometru.
Nu vēl precīzāk – Krievijas S-400 un Iskander darbības zonā sakoncentrēt ievērojamus spēkus kādā milzu lidlaukā vai armijas bazē ir pašnāvnieciski.

Šeit ir jābūt nelielām, izkliedētām vienībām ar augstu kaujas gatavību (ātru reaģēšanu), kas var kavēt pretinieka virzību, kamēr ietrodas palīgspēki no ES un NATO.

+2
0
Atbildēt

0

emb_riga 20.10.2013. 11.18

Labs raksts.Ģenerāļa cienīgs.Labas domas-mūsu drošība ir NATO un galvenais ASV.Taču, kā ģenerāļiem raksturīga domāšana,ir doma,ka nākošais karš būs tāds pats kā iepriekšējais(1939-1945).ASV Baltijas reģionā plāno aizstāvēt ne tikdaudz ar konvencionāliem ieročiem,cik ar diplomātiju un ekonomiku un finansēm.Skaitļi(statistika) liecina,ka Krievija ir gan ekonomiski vāja,gan finansiāli atkarīga no ASV.Teorētiskā Baltijas valstīs iebrukuma gadījumā Krievija,sankciju veidā tiktu spiesta kapitulēt un izvākties,draudošā bada un finanšu zaudēšanas rezultātā.

0
0
Atbildēt

2

    Ansis > emb_riga 20.10.2013. 12.07

    Zināmā mērā varu piekrist, BET …

    Ja Pasaulē notiktu kāds ievērojams satricinajums – lielaka mēroga ekonomiskā krīze vai lielāka mēroga karš (piemēram Āzijā), tad šīs ekonomiskās sankcijas vairs nebūtu tik iedarbīgas un tādā gadījumā Krievija tomēr varētu nolemt riskēt.

    Protams, ka Krievijai nebūtu tieša ekonomiska labuma no Latvijas iekarošanas – vismaz sākotnēji. Bet Krievija ir impērija. Impērijas pastavēšanas jēga ir izplešanās. Lai izplestos, vajadzīgi cilveki. Tāpēc impērijas izplešas, iegūst cilvēkus, lai varētu izplesties talāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 20.10.2013. 16.47

    Nu šoreiz neatkārtosies 1940.jūnija notikumi bez armijas pretošanās.Armijai būs jāsaka savs vārds,neatkarīgi no cīņas rezultātiem.Arī zaudējums kaujā nenozīmēs visas kampaņas zaudējumu.Uzvara paliks aiz mums!

    0
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 19.10.2013. 23.40

audzkār esmu parliecinājie,ka Latvijas molitāra augstskola vai akademija vrbūt iemāca šuta ar kadumaikānu šutnei, ar kād zviedru, prettanku verķi. Taču nākošie leitnanti nezina Latvijas vēsturi, savus varoņus pat militārā jomā. Domāju ka pat rektors to nezina. Man bijušas sarunas ar čehu diplomātiem un virsnikiem. AR barteru no viņieem varētu dabut pāris eskadriļas L-159, kas apbruņoti ar prettanku lielgalbalu,ar daudzu veidu vismodernākajām raķetām. L – 159 nav virskaāņas iznicinātājs, Tie, ja vajadzīgi, būs Zokņos. Bat mums vajdzētu amerikānu A -10, kuri iznīcināja Huseina padomju tanku armiju ka vecas konservu bundžas. Mo somiem būtu jādabū pasaulē zināmi Sisu bruņurati, kuri spējigi pārvarēt ezerus un upes.Tad pleskaviesši nevarētu cerēt uz pastaigu tikpat kā neapbruņotā Latvijā. Raudiens nāk ,skatoties uz dažiem sagrabējušim padomju MI 8/17 helikopteriem. Es pierdedzējau kā Karlis Ulmanis nodeva Latvijas armiju. Tgadējie valsoši acīmredzami ir pavisam gļēvi daudzos jautājumoa. Nodrošinot te okupantu virsnieku labu dzīvošanu, bet pilnīgi ignorējot Ulmaņa nodevības dēļ svešās armijās karojošos strēlniekus un leģionārus.

0
-2
Atbildēt

0

jmaklakovs 19.10.2013. 19.59

Nu teiksim, ka mani nesaista militāras lietas, bet tomēr gribētos kādu informāciju par to, ko darīt un kā darīt, ja nu kas.

+5
0
Atbildēt

1

    Ansis > jmaklakovs 20.10.2013. 12.09

    Ja reāli gribi, tad vienīgais veids – stāties zemessardzē un pa brīvdienām uzzināk – ko darīt un kā.
    Jo no neapmācītiem pašdarbniekiem mūsdienu karā noteikti nav nekāda labuma.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 19.10.2013. 19.42

Vajag ieviest brīvprātīgo apmācību kursu. Katram vīrietim, kurš jūt piederību šai valstij jādod iespēja vismaz pāris dienas gadā iziet elementārāko apmācību. Var ieviest baļļu sistēmu vai kaut ko tamlīdzīgu. Galvenais, lai tas ir brīvprātīgi – labāk sēžu ierakumā ar vienu brīvprātīgo nevis ar desmit “ko es te daru?”!

+5
-1
Atbildēt

7

    buchamona > jmaklakovs 19.10.2013. 19.55

    Kādēļ ir vajadzīgi kursi, ja ir zemessardze, kuras pastāvēšanas jēga ir regulāri apmācīt un trenēt zemessargus? Ja par to, lai galvenais viss notiktu brīvprātīgi, tad zemessargs -tas ir cilvēks, kurš Z/S ir iestājies brīvprātīgi. Vārdu sakot – Latvijā ir visas iespējas, lai sevi sagatavotu Dzimtenes aizstāvībai, ja ir gribēšana, protams :)

    Ja Tu domā, ka šie ” jaunkareivja kursi,” kurus Tu iesaki, varētu būt kaut kas līdzīgs kursiem, kuros cilvēks vienreiz mūžā apgūst sev kaut kādas vajadzīgas iemaņas un ar to pietiek, tad tas šinī gadījumā neiet cauri :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > jmaklakovs 19.10.2013. 22.16

    Es arī gribētu brīvprātīgo kursus, papildus Zemessardzei. Katram gadījumam aizietu turp, lai man parādītu, kā rīkoties ar kaujas ieročiem – no šautenes un nakts redzes aparātiem līdz portatīvām prettanku un prethelikopteru raķetēm.
    Un būtu labi, lai priekš katra no mums kaut kur Zemessardzes noliktavā glabātos personālie ieroči, un lai katrs zinātu, kur vajag skriet pakaļ savam ierocim un munīcijai, ja noticis iebrukums valstī. Vēl negaidot iesaukšanu un prezidenta uzrunu. (Kuru var arī nesagaidīt, kā mūs māca vēsture).

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > jmaklakovs 20.10.2013. 11.49

    es šoreiz piekrītu nomale un agrunte. Bez agruntes minētā vēl katram brīvprātīgajam būtu papildus kontakts – pazīstama persona – ar kuru sazināties nepieciešamības gadījumā. Tāpat šādu brīvprātīgo tīklu varētu arī efektīvi izmantot stihisku nelaimju gadījumā u.tml. Un šādas brīvprātīgo vienības būtu stipri ātrāk mobilizējamas. Un kas saprastu, ka ir lielāks aicinājums uz to visu, varētu arī iestāties Zemessardzē. Ne jebkuram uzreiz gribas saistīties ar konkrētām saistībās ar Zemessardzi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > jmaklakovs 20.10.2013. 12.51

    r_r
    Iestāsies Zemessardzē, pakļausi savu ģimeni nopietnām briesmām, jo jau okupācijas pirmā dienā tai aizies pakaļ. Zemessargu saraksts ar adresēm, foto un visiem aprakstiem glabājas Maskavā. Savāc laika gaitā pārbaudītus domubiedrus, atrodiet kādu labi pazīstamu bijušo bruņoto spēku karavīru, intruktoru un nodarbojieties brīvā laikā. Sagādājiet ieročus, sprāgstvielas, indes, ar algoritmu kodējamus digitālos sakaru līdzekļus un droši noglabājiet tos, turiet gatavībā dažādās vietās izvietotus prekursoru krājumus, bet pats galvenais, apbruņojieties ar pamatīgām zināšanām un iemaņām. Zinošs cilvēks ir apbruņots, viņam ieroči vienmēr pa rokai, atrodoties pirtī uz lāvas, peldoties baseinā, bērnudārzā mazuļu svētku pasākumā, vai mežā ogojot. Zinošs cilvēks viegli nobeigs desmit gadus trennētu un divdesmit kilogramu kravu līdzi nesošu ienaidnieku.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 21.10.2013. 23.48

    nulle, kādreiz tie nolaižas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > jmaklakovs 22.10.2013. 00.44

    aivarsk
    nulle, kādreiz tie nolaižas…

    Nojobņijās pret zemi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > jmaklakovs 22.10.2013. 11.07

    “Katram vīrietim, kurš jūt piederību šai valstij jādod iespēja vismaz pāris dienas gadā iziet elementārāko apmācību.” – un kas traucē jau šodien iet un pieteikties dienestam tuvākajā Zemessardzes bataljonā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andris 19.10.2013. 18.52

Atkal pilnīgi piekritu Nullem. Eiropa ir “spičku kaste” tieši tāpēc, ka tai nav vienotas armijas. Ja būtu, tad tā būtu vēl spēcīgāka par ASV, jo pati Eiropa ir lielāka un bagātāka par ASV. Atsevišķu valstu armijas tikai dublējas un izšķerdē līdzekļus. Katrai valstij vajag savus patruļkuģīšus, desantkuģus, bruņumašīnas, helikopterus, desantlidmašīnas, iznīcinātājus u. tml. sīkas lietas, un ja to visu nodrošina, tad budžets ātri viens beidzas un vairs neatliek līdzekļus pa īstam lielmēroga un high-tech tehnikai, kādu var atļauties ASV.

+3
-2
Atbildēt

0

janis17 19.10.2013. 15.37

Eiropas armija tikai dublētu NATO, bez tam, bez ASV Eiropa vai NATO ir spičku kaste.
Kāda jēga atteikties no nacionālām valstu armijām? Jauniesaucamos, kā krievu laikos sūtīs no Latvijas uz portugāli dienēt? Jēga ir slēgt līgumus un sadarboties gan NATO iekšienē, gan ASV bāzes veidot Latvijā.

+6
-2
Atbildēt

0

Andris 18.10.2013. 23.05

Nesaprotu, kāpēc Nullem šeit liek mīnusus. Eiropas armija būtu tikai loģiska. Tāpat kā Eiropas hokeja līga, starp citu. Kas tur slikts?
Kas attiecas uz interviju, tad nepiekritu Neretnieka apgalvojumam, ka Krievija kļūst stiprāka. Tas bija tikai tajos gados, kad naftas cena strauji auga. Bet šobrīd Krievija atkal brūk kopā. Un tā kā Neretnieka kungs nepapūlējies piesaukt kaut kādus argumentus savam apgalvojumam, tad arī visi turpmākie spriedelējumi, kuri balstās uz Krievijas spēka pieaugšanu, ir šaubīgi.

+5
-5
Atbildēt

0

laurina992 18.10.2013. 20.20

Intervējamā zviedru militārpersona,lai arī latvju izcelsmes,pilnīgi apiet jautājumu par kodolieročiem.Tāpat,kā padomju laikos NATO un Krievija cita citu iebaida ar kodolieročiem,tādēļ zīmēt kaut kādus tradicionālus kara scenārijus ir bezjēdzīgi.Jebkura kauja uz sauszemes jūrā vai gaisā novedīs pie taktiskajiem kodollādiņiem un pēc tam pie stratēģisko kodollādiņu lietosanas.

+1
-10
Atbildēt

3

    janis17 > laurina992 18.10.2013. 20.51

    Tas nav viennozīmīgi tā:
    1) iepriekšējie konflikti bez kodolieročiem
    2) raķešu notriekšanas sistēmas
    3) tuvums agresoram
    4) neizmantojamība pēc kodolieroču pieleietošanas

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > laurina992 18.10.2013. 23.26

    Krievijas ieroči jau sen ir pilnībā sarūsējuši. Ja viņi pamēģinās izšaut 40 gadu vecu raķeti, tad tā nemaz nelidos. Bet ja lidos, tad ne uz to pusi, kur viņi gribēja. Bet beigās tāpat neuzsrpāgs.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > laurina992 19.10.2013. 13.58

    ——-agrunte:”(..)
    Bet beigās tāpat neuzsrpāgs.”
    ============================================================================
    Tieši tā:
    http://www.youtube.com/watch?v=vKntM8ZvY9s

    0
    0
    Atbildēt

    0

Vineta 18.10.2013. 18.35

Latvijai nekad nevar būt tik daudz bruņojuma un karavīru, lai spētu pretoties Krievijas intervencei. Pat ja šodien visus šļeserus, kalvīšus, godmaņus un pārējos zatlerus un ušakovus samestu šķeldotājā un viņu mantu konfiscētu līdz pēdējam diegam un ekonomika attīstītos kā pirmskara Latvijā, pēc tam, kas tika apsisti komisāri un čekisti, desmit gadu nepietiktu, lai sasniegtu tādu līmeni.
Latvijas drošība ir labas attiecības ar sabiedrotiem, ne lielgabalgaļa un dzelži. Ir jāveido daudzas autonomas diversantu vienības, kas okupācijas gadījumā karadarbību pārnestu uz Krievijas pilsētām un ciemiem, lai turpmāk katra kalendāra diena fašistu izdzimteņiem būtu sēru krāsā, lai katrs intervents apzinātos, ka atgriežoties mājās, tas savā dzimtā ciemā var ieraudzīt reālu Armagedonu, suņu un žurku apgrauztus vecāku līķus un ziņu, ka meitas un sieva pārdotas Karači un Marakešas harēmiem, bet dēli tur kalpo par einuhiem.
Tas būtiski mazinātu eventuāla agresora asinskāri.

+7
-2
Atbildēt

12

    Vineta > Vineta 19.10.2013. 00.58

    nulle
    To sauc par pamudināšanu uz mieru.
    Tu taču neuzdrīkstētos tik atklāti izrādīt savu naidu pret latviešiem, ja zinātu, ka par to jau rīt gaida nenovēršams sods. Līdz parītdienai zemākie organismi parasti nespēj aizdomāties. Krievi tikai izliekas ārkārtīgi bīstami un neaprēķināmi, patiesībā viņi, būdami sadisti, ir gļēvuļi, tādi pat kā tu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > Vineta 19.10.2013. 13.15

    to General Patton Fan Club
    Sveiks, General!
    Citēju Jūsu rakstīto: ” Līdz parītdienai zemākie organismi parasti nespēj aizdomāties.”

    Es, General, šos Jūsu vārdus atgādināšu pēc 1,5 – 2 gadiem, kad Latvijā būs iestājusies Lemberga un Jūsu, tik ļoti nīstamā, SC diktatūra.
    Tieši tad smagos noziegumos apsūdzētais mazais Aivars no Puzes un Putina SC diktēs mums noteikumus un pieņems likumus, kādi pašiem ir izdevīgi. Jūsu nīstais, Latvijai nedraudzīgais SC noteiks:
    1. Kāds premjers būs mūsu valstī,
    2. Kāds prezidents būs mūsu valstī,
    3. Kāds prokurors būs mūsu valstī,
    4. Kādi tiesneši būs mūsu valstī,
    5. Kāds būs KNAB mūsu valstī un kas to vadīs?
    Es, kā “zemāko organismu” tipisks pārstāvis šeit, kas līdz “parītdienai nespēj aizdomāties, Jums atgādināšu, ka tieši Jūs, General, esiet līdzvainīgs tandēma Lembergs + SC nākšanai pie varas.
    Tieši Jūs un visi parējie Zatlernīdēji, kam nebija pa prātam RP, būsiet līdzvainīgi šai KATASTROFAI!
    Šajā Saeimā bija unikāla situācija, kad Lembergam, oligarhiem un SC nebija vairākuma Saeimā.
    Mēs būsim pat daudz sliktākā stāvoklī, nekā 10. Saeimā, un tur, kā zinām, toni noteica Lemberga ZZS un SC.
    Vislielākā atbildība par šo situāciju gulsies uz Vienotību, jo tā visus šos divus gadus atbalstīja Lembergu un palīdzēja tam drupināt RP.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Vineta 19.10.2013. 17.04

    Kālab tad tieši rp aicināja uz sc valdībā? Nebūsi saēdies nepareizās sēnes?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > Vineta 19.10.2013. 17.41

    to aivarsk
    Ar tik plakanu domāšanu, kā Jums, nav brīnums, ka NA var būt vienmēr zirgā un “zvejot” lētticīgos vēlētājus.
    Citēju Jūsējo:
    ” Kālab tad tieši rp aicināja uz sc valdībā? Nebūsi saēdies nepareizās sēnes? ”
    Ļoti liela atšķirība ir, ar ko SC ir koalīcijā un vienā saitē – ar smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga partiju ZZS, vai ar Reformu partiju, Vienotību.
    Tik pat svarīgi ir, vai Lembergam un SC Saeimā ir vairāk par 51 balsi. Ja ir, tad notiek tas, kas bija 10. Saeimā, kur faktiski De fakto bija ZZS + SC koalīcija(“tiesiskie balsojumi”).
    Šajā Saeimā ZZS un SC nebija vairākums, tie nevarēja bloķēties. 11. Saeimā bija ideāla iespēja uztaisīt varavīksnes valdību ar Vienotību, RP, NA un SC, kur SC būtu pataisīts par klaunu – koalīcijā pārējām partijām ir vairāk kā puse un SC nevar bloķēties ar Lembergu, jo ir Saeimā mazākumā.
    Vai tad to ir tik grūti saprast, aivarsk?
    Nu atrodiet kaut kādas rezerves savās smadzenēs un mēģiniet sagremot šo informāciju.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > Vineta 19.10.2013. 18.33

    10. Saeimā valdību veidoja ZZS un vienotība. Nebija viņiem pat vajadzība ar kādu bloķēties, visu caur valdīti un solvitiņu visu varēja nokārtot. Sekas vēl tagad jūtam. Ja zatļers nebūtu nodevis savus vēlētājus, rp būtu konkurents vienotībai.
    Sc padarīt par ākstu viņu elektorāta acīs ir tas pats, kas padarīt par ākstu viņu acīs pļūķinu. Mission impossible.
    Pamēģini to sagremot :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 19.10.2013. 19.20

    Skumjais Bruņinieks
    Ļoti liela atšķirība ir, ar ko SC ir koalīcijā un vienā saitē – ar smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga partiju ZZS, vai ar Reformu partiju, Vienotību.

    Daudz netrūka ka Zatlers būtu pametis latviešus zem SC tanku kāpurķēdēm, bet mūs ar Lembergu biedē. Lai arī kādas maukas Vienotība ir, bet tomēr ne kā ZP, lai čupotos ar SC.
    Ar ko atšķirās Lembergs no Zatlera. Lembergs ir pastāvīgs cilvēks, kurš var pieņemt lēmumus, kam pašam ir sava nauda, Zatlers kalpo citu interesēm, savāc saslaukas no čekistu un bandītu galdiem. Lembergu nevar izsaukt pie sevis Puķins, iedot komandas un vēl piesmiet, Lembergam Zaharjins un Meļņiks nevar iedot pendeles, kā Zatleram, Lembergs pats sados pendeles kam vajag.
    Pat ja apstākļu spiesta ZZS būtu koalīcijā ar SC, tā tomēr pildītu savu velētāju intereses un nebūtu akls rīks kremļa sodomītu rokās.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > Vineta 19.10.2013. 19.25

    to aivarsk
    Zatlers neko nenodeva, izpildīja to, ko solīja programmā.
    Savus vēlētājus nodeva Vienotība un tās līdere Āboltiņa.
    10. Saeimas koalīcija bija ZZs + V, bet visi svarīgie, tiesiskie balsojumi bija ZZS ar SC. Tā bija faktiskā koalīcija, kas draudēja pāraugt de jure.
    PS Jums, nacionāļiem, nav iespējams kaut ko pierādīt, jo smadzenēs ir sākušies neatgriezeniski procesi. Būtu Jums jānomaina programma. Jūs rāpojiet vēl pa zemi un ar šauro redzesleņķi spējiet tik izdvest skaņas MĒ, MŪ un BLĒ…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > Vineta 19.10.2013. 19.43

    to General Patton Fan Club
    Lai uzzinātu, ar ko atšķirās Lembergs no Zatlera, vajaga, pirmkārt, izlasīt Lemberga krimināllietu.
    Jums, Generali, ir tik daudz pretrunu:
    1. Ienīstiet Putinu, bet vienlaicīgi Jumsv ar Krievijas caru ir ļoti daudz kopīga(kaut vai “žīdu” jautājumā, “pediņus” arī abi ienīstiet utt)
    2. Ienīstiet komunistisko sistēmu un Čekas “padlas” un reizē nekas Jums nav pret KP CK sekretāriem Lembergu un Brigmani, kas ilgstoši jau ir pie varas.
    Briesmīga Čeka, starp citu, General, bija komunistu pakļauta represīva iestāde. Čeka bija Vosa, Pugo, Gorbunova un Jūsu Lemberga – Brigmaņa pakļautībā.
    Baltiem diegiem viss Jums šūts, General!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Vineta 19.10.2013. 20.29

    :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 19.10.2013. 21.07

    Skumjais Bruņinieks
    Zatlers neko nenodeva, izpildīja to, ko solīja programmā.

    Būtu izrāvis rīkles SC mērgliem bet ne kopā ar tiem rīkojis fašistisko-neostaļinistisko valsts apvērsumu. http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2011_10/32039/sc_zrp_fff-media_large.jpg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 19.10.2013. 21.09

    Skumjais Bruņinieks
    pirmkārt, izlasīt Lemberga krimināllietu.

    Tas, ka Zatlers vēl nav pakārts, nebūt nenozīme, ka viņš nav vainīgs un ka tam izdosies izvairīties no pelnītā soda. Ja nodzīvos pietiekami ilgi.
    Arī Lembergs vēl nav atzīts par vainīgu.
    Tālāk pa punktiem:
    1. Man tuvākos draugos nav abramoviči, rotenbergi, kovaļčuki un fursenkas kā Puķinam un pediņu Puķinu es nicinu ka visus pārējos vai tie būtu no valdošās, kremļa partijas, PLL, ZP vai SC.
    2. Tas, ka komunisti Brigmanis un Lembergs ir sodāmi, nenozīme, ka uz to rēķina bez soda varētu palikt Zatlers, Sprūdžs, Kozlovskis, Ķīlis un pārējie,

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Vineta 22.10.2013. 00.07

    un ziņu, ka meitas un sieva pārdotas Karači un Marakešas harēmiem,
    ===
    Так вот они какие, твои тайные мечты-друзьям исламским радикалам продавать живой товар. Смотри, чтобы не получилось, как у твоих американских друзей с талибанами-когда бывшие ученики устроили шабаш своим учителям.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristrun 18.10.2013. 18.20

Lai nahaļavu varētu vārtīties pa dīvānu, kamēr Lihtenšteinas divīzijas stāvēs uz Latvijas robežas, tā Tu domā?

+11
-4
Atbildēt

0

Ojārs 18.10.2013. 18.07

nejauši iegriezos jaunā sabiedriskā medija LSM.lv mājas lapā.
Latviski tēmas nosaukums: Budžetu pirmajā lasījumā pieņem ar opozīcijas atbalstu.
turpinās arī pārkrievošanas politika, un protams, ka tā pati infa pieejama puškina valodā, tikai nosaukums cits: “”Istoričeskij” bjudžet…”. izskatās, ka lsm iet krievu laikrakstu pēdās – par Latviju tikai sliktu, ironiski un pretīgi. Šoreiz gan tas notiek par nodokļu maksātāju naudu

+11
-2
Atbildēt

1

    Andris > Ojārs 18.10.2013. 23.15

    Mjā, krievu versija baro lasītājus ar īpaši pagatavotu putriņu. Jo viņiem ir taču vajadzīga īpaša, šovinistiska barība. Kā citādi var izskaidrot Rozenvalda viedokli publicēšanu krievu versijā, ar viņa mūžīgu tēmu – Latvija ir parodija, ne valsts. “Политолог Розенвалдс сравнил Домбровскиса с Брежневым”.
    Tagad vēl premjers ir marazmatiķis.
    Noderīgi terējam budžetu, “paldies”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 18.10.2013. 17.07

zviedru politiķi ir sevi pārliecinājuši, ka nekas tāds vairs nevar notikt
====================================
Un ne jau tikai par militāra rakstura problēmām. “Visatvērtākā imigrācijas politika”, kas strauji “bagātina” zviedrus, ir tāds pats murdziņš.

+10
-3
Atbildēt

1

    janis17 > Sanšains 18.10.2013. 20.47

    Politiķi būs pārsteigti nākamajās vēlēšanās.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 18.10.2013. 16.44

Lasot intercviju iedomājos – Latvijas aizsardzība ir jābūvē sākot jau no bērnu dārza, sākot ar skolas pirmo klasi – tieši tajā brīdī, kad sāk veidoties jaunā LR pilsoņa vērtību sistēma, kurā ir jāieliek viss tas no kā mēs – latvieši esam apzināti distancējušies visus vairāk kā divdesmit gadus kopš dzīvojam neatkarīgā valstī.
Ir jāieliek prioritātes – es esmu latvietis, es mīlu savu valsti, mans pienākums ir savu valsti aizstāvēt, mans pienākums ir sevi pilnveidot tik tālu, lai būtu spējīgs to izdarīt. Katram latviešu vīrietim, arī sievietei tā no gadiem 18 līdz 30 dienēt zemessardzē, tai būtu jābūt goda lietai. Ja šādi sāktu mainīties mūsu tautas domāšana, tad viss pārējais – tās ir tikai detaļas, jo vispirmām kārtām ir jābūt stiprai motivācijai aistāvēt savu Dzimteni. Rakstot šito komentu es apzinos, cik nepieņemami viss tas kopā vienam otram skan :), taču realitāte ir tāda, ka, ja LR pilsoņi, nevis NATO spēki, nespēs sevi, savu valsts teritoriju aizstāvēt līdz brīdim, kad mūsu sabiedrotie ieradīsies, lai palīdzētu, tad neviens mums vairs nepalīdzēs un tas būs neatgrieznisks process, jo nekādas 3 Atmoda nekad vairs Latvijā nebūs iespējama.

+18
-3
Atbildēt

11

    Sanšains > buchamona 18.10.2013. 17.10

    rinķī apkārt:
    Latvijas aizsardzība ir jābūvē sākot jau no bērnu dārza
    =====================================
    Nē, tikai ne to – tas ir pārāk bīstami. Sliktais Parādnieks taču mazajiem bērniņiem (privātajā bērnudārzā) jau parādīja ložmetēju! Un ar ko tas gandrīz beidzās?

    Gandrīz beidzās ar demokrātijas likvidēšanu, Latvijas izslēgšanu no ANO un UNESCO, “Kolka Cool 2” un “Kolka Cool 3” finansēšanas pārtraukšanu, lesbiešu piespiedu darbu kūdras purvos, kā arī ar holokaustu un mājsaimnieču šoku!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.10.2013. 17.22

    Patiesībā jau ar ložmetēju būtu jāiepazīstina jaunsargi :) Bērnu dārzā un skolas pirmajā klasē būtu jāieliek pirmsākumi motivācijai ar kuru zemssargs ķersies pie ložmetēja brīdī, kad krievi atkal iebruks mūsu valstī :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 18.10.2013. 17.29

    riņķī apkārt –

    Atceros, ka samērā neilgu brīdi pēc Parādnieka epizodes notika šāds pasākums.
    http://www.diena.lv/foto/redakcijas-foto/kultura/jauniesu-menesa-atklasana-vermanes-darza-13965571?image=3#gallery

    Pagalam dīvainā kārtā nevienu pirms tam ķērkušo šis pasākums tomēr neuzbudināja. Laikam tāpēc, ka tur nevar saskatīt nevienu no NA.

    Ja nopietni – piekrītu Jums, ka galvenais būtu rūpēties par motivācijas radīšanu. Ieroči pēc tam.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 18.10.2013. 17.41

    nulle. Nu, kādēļ Tu mēģini izvilkt no manis ārā ” lietas”, kuras tik un tā Tavs prāts neņem pretī? :) Cik saprotu, šobrīd esi Īrijā, tad aizej aprunājies ar latviešiem, kuri Tavā mītnes zemē vēl joprojām kopj savau latvietību un uzskata to par vērtību. Uzdod viņiem šo jautājumu. Mēs ar Tevi par tādām ” abstraktām” problēmām kā Dzimtene, latviešu kultūras mantojums, latviskā dzīves ziņa utt – vārdu sakot visu to, ko nevar pārvērst naudā, bet, kas ļoti lielai daļai latviešu tomēr ir vērtība, esam runājuši, bet es Tev arī nespēju šo atsevišķo tēmu noformulēt tā, lai Tu to saprastu :) Uzsākt te mums abiem diskusiju par to visu vēlreiz, tā mums abiem būtu lieka laika šķiešana

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > buchamona 18.10.2013. 18.26

    Aha, nacionāļi kā jau pašpasludināti nacionāļi, vienmēr gatavi saviem un citu bērniem smadzenes skalot, par cilvēku nīdējiem un lielgabalu gaļu gatavi tos audzināt, bet paši iestāties zemessardzē nejaudā, labāk pieņemt obligāto dienestu, kad tas uz pašiem vairs neattiecas, un sākt ražot bērnus, lai tikmēr mūs vēlreiz okupē brūnais lācis, kam tad būs labu labie karavīri. Taisni emigrēt gribas no šī ārprāta.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 18.10.2013. 18.29

    Atceros, ka samērā neilgu brīdi pēc Parādnieka epizodes notika šāds pasākums.
    http://www.diena.lv/foto/red...

    ——————–
    Ločmeli un Ozoliņu laikam Diena ir nobanojusi, tāpēc viņiem šis drausmīgais fakts ir pagājis secen

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 18.10.2013. 20.04

    ex-diena-lasītāji:
    Taisni emigrēt gribas no šī ārprāta.
    ==================================
    Bezcerības sajūtu bieži palīdz mazināt konteksta izjūtas atsvaidzināšana – apzināšanās, ka līdzcilvēkiem neklājas neko vieglāk. Varbūt pamēģiniet veldzēties Karapetjana šedevrā “Ļuģi tam”!

    Iejūtīga iedziļināšanās Ļošas, Vaļeras un Ksjušas sūro likteņu tēlojumos varētu palīdzēt apzināties, ka mums ir jāiztur un ka tikai kopā mēs to varam spēt!

    Emigrēšana nav risinājums. Risinājums ir sava tuvākā – Imanta vai, ticamāk, Zoļika Vaļeras – patiesa iemīlēšana!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.10.2013. 00.22

    ex-diena-lasitaji…par cilvēku nīdējiem un lielgabalu gaļu gatavi tos audzināt, bet paši iestāties zemessardzē nejaudā…+++ es sevi uzskatu par ” nacionāli” :) un savu es zemessardzē nodienēju 90 gados, kad no manis bija kaut kāda jēga vēl, ja runājam par ” militārismu” :) un pietiekošu fizizsko sagatavotību. Un dienot zemessardzē es sastapu daudzus ” nacionāļus”, pat teiktu, ka visi tādi bija. Bet tādu ” leijerkasti”, kāds esi Tu – tādus gan es tur neredzēju. Uz kāda pamata Tu runā citu cilvēku vārdā? Runā par sevi

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 19.10.2013. 16.59

    Nulle, bet ko tu maisies te, ej taču tusē ar 99% pārējās pasaules, neapgrūtini sevi ar šo nabadzību, rakstīt latviski. Kā var sevi tik ļoti mocīt? Vai esi gejs mazohists?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 19.10.2013. 19.04

    aivarsk
    Nulle, bet ko tu maisies te, ej taču tusē ar 99% pārējās pasaules, neapgrūtini sevi ar šo nabadzību, rakstīt latviski. Kā var sevi tik ļoti mocīt? Vai esi gejs mazohists?

    Ja nav sadists, tad viennozīmīgi ir mazohists.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 22.10.2013. 00.02

    Bērnu dārzā un skolas pirmajā klasē būtu jāieliek pirmsākumi motivācijai ar kuru zemssargs ķersies pie ložmetēja brīdī, kad krievi atkal iebruks mūsu valstī :)
    ====
    pirms tam tikai neaizmirsti veikt deokupāciju, jo būs grūti krievus pret krieviem nostādīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 18.10.2013. 15.24

Latvija ir pilna ar sovkiem, ieskaitot prezidnetu un daudzas citas amatpersonas. NATO neko nepalīdzēš gulošam ļīķim, kāda Latvija patiesībā ir aizsardzības jomā. Daži kājnieku bataljoni nav nopietni ņemami ar WW2 laiku apbruņojumu. Latgales ātbrīvošanu” un palīdīsbu “tautiešiem” Pleskavas divizija ātri izrēķināsies ar slikti organizēie tā saucamajiem bruņotajiem spēkiem, bez bruņuratiem, bez aviācijas, bez zenitkompleksiem, ar virsniekiem, kuriem nav Vestpointas izglītibas un, kā saka zinātāji, tieksme uz stiprākiem dzēriniemm. Zemesardzes smilitārāis spēks ir = 0. Latvijas nodevējie izdevies likvidēt obligāto kara dienestu un tagas visur redzami ne vīrieši,bet lubraki, bez kādas stājas un atbildības. Ģenarāļa Kārļa Meretnieka kritika Latvijai ir vairāk kā saudzīga. Viņš ir bijis īstas kaujas divizijas komandieris, tapat kā ģenerālis Jānis Kažociņš. Pirmskara Latvijas armijā bija 3 pilnvērtīgas divizijas, aviacijas pulks ar 150 lidmašīnām [interesanti, ka vairākas Latvijas lidmašinas beigu beigās nokļuva somu rokās un tomēr kraoja pret krieviem], kara flote ar zemūdenēm.Bija ASK slavenās sporta komandas, kuras darbojās pirmās brīvalsts laikā, abās okupācijās, bet tagad, atgūstot brīvību, likvidētas. Tā redzama nodevība. Atdoddot sportu Puķina kalpiem. Tika nav kas kangarus sauc pie atbildības.

+11
-3
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 18.10.2013. 15.02

Ja mēs uzzinātu, kādas ir aktuālās “Latvijas intereses”, kā tās saprot valsts vara un tās finanšu aizmugure, tad, iespējams, būtu ļoti pārsteigti.
Laikam jau aizmirsies, kā Kargins fanoja par iestāšanos NATO :)

+6
-2
Atbildēt

1

lebronj2356 18.10.2013. 14.09

Mēdz teikt, ka politikā ir nostādnes un intereses, tad tam visām klāt nāk arī kompromiss – mums no šiem 3 ir tikai kompromiss, vienmēr, visur un ar visiem, savas intereses LV starptautiskā arēna pārstāv ļoti vāji, tā diemžēl tas bija 90jos, bet nu tas vēl sliktāk – nelaime ir tāda, ka eksistē muļķi, kas domā jevrofederācija automatiski pacels gan iedzīvotāju dzīves līmeni Latvijā, gan arī likvidēs nepieciešamību pēc stipras aizsardzības….es pieļauju, ka uz to ļoti cer sovoks Bērziņš un arī Dombītis, vismaz pēc viņu daudziem lēmumiem tā izskatās. Jāsāk ir pārstāvēt Latvijas intereses un cieši definēt politikas nostādnes(kas mums kopumā nav, jo “integrācija rieumu struktūrās” ir līdzeklis un nevar kalpot par pašmērķi, lai arī kā to dažādu kalumu kosmopoļītiem gribētos ) !

+10
-5
Atbildēt

5

    janis17 > lebronj2356 18.10.2013. 20.34

    Pareizi, ES ir instruments, bet mēs to neprotam, vai varbūt valsts vadītāji nedrīkst pienācīgi izmantot?
    Tā vietā pucē un pulē sen novecojušu arhaisku ideoloģiju par vispasaules tautu miksēšanos, nevis brīvu tirdzniecību, saimniekojot savā mājā un kolektīvo drošību no vienīgās apdraudētājvalsts.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > lebronj2356 19.10.2013. 12.58

    Nulle,tu sava dzīvokļa durvis arī turi vaļā,lai netraucētu citiem pārvietoties?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > lebronj2356 19.10.2013. 15.26

    Nulle, neskaitāmas reizes esmu jau paskaidrojis, ka pret tūristiem man nav nekādu iebildumu.
    Nosauc man kaut vienu valsti, kura nekontrolētu savu robežu un migrāciju, kurā valstī ir brīva iebraukšana un vienlīdzīgas tiesības visiem???????

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > lebronj2356 19.10.2013. 19.28

    Tīri laba mikserperspektīva kosmopolītiskiem darbaholiķiem.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis > lebronj2356 20.10.2013. 11.46

    aivarsk – par to nekontrolēto iebraukšanu un uzturēšanās atļaujām …
    reali – mēs savu robežu jau nemaz vairs nekontrolējam – mēs kontrolējam nelielu gabaliņu no Šengenas zonas robežas.
    Latvijas izsniegta uzturēšanās atļauja der visai Šengenai. Un tik pat labi Spānijā izsniegta uzturēsanās atļauja der Latvijā.
    Piedevām – jebkurš ES pilsonis iegūst pašvaldību vēlēšanu tiesības, ja tur nopērk un reģistrē kadastrā kādu nekustamo īpašumu.

    Liela daļa ķīniešu droši vien pērk šīs atļaujas, lai Latvijā dzīvotu, jo Ķīnā grūtāk izsisties – tur vesels miljards tadu pašu. Toties vairums biezo krievu pērk atļaujas, lai varētu neierobežoti dzīvot un ceļot ES, par naudu, ko izdodas izvest no Krievijas un nobēdzināt no Putina. (domā, ka baigi viņiem gribas dzīvot Latvijā?)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 18.10.2013. 13.58

Vajag jau runāt par visiem tiem iespējamiem kariem un armijām, un drošības sistēmām. Bet man par sevi ir skaidrs – lai kāds krievu zābaks te ar tanku nāktu – man nenāktu ne prātā vairs runāt krievu pobediteļja valodā. Tas laikmets nu ir beidzies.

+11
0
Atbildēt

1

    oktaavs > Timurs Čuntonovs 19.10.2013. 20.05

    Pēc raksta izlasīšanas vairs dzīvot negribas, jo militārtistu dzelžainā loģika uzreiz nosit ar savu loģiku. Bet ir arī cita.
    1) Tajā dienā, kad NATO “uzmetīs” un neaizstāvēs kaut vienu savu dalībvalsti, tā būs šīs organizācijas pēdējā diena, jo tad citi varēs sagaidīt tieši to pašu no piotenciālā agresora. Nekādas atrunas par “nepaspēja” neies cauri. It ipaši poļiem, čehiem vai ungāriem tas ļoti nepatiks.
    2) Iekarot valsti varbūt var ātri, bet ja nevar to noturēt, tad priekš kam ? Kas tālāk ? Apšaut visus latviešus ? Un ? Ko iegūs Krievija ? Vēl vienu dotējamu, atpalikušu Pribalķikas reģionu un visas civilizētās pasaules boikotu visās jomās ? Ko viņi ēdīs un ar ko karos pēc tam ?
    3) Un pats galvenais – cilvēks domā – Dievs dara. Kurš vēl salīdzinoši nesen varēja paredzēt “visvarenās” PSRS nāvi ? Ļaunuma impērijas mantiniece nonāks turpat.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

janis17 18.10.2013. 12.38

Atgriežas valstu jeb nacionālā politika, kā tas bija bijis vienmēr pēdējos 300 gados – „nacionālās intereses”, reālpolitika. Mēs, eiropieši, to īsti vēl neesam sapratuši.
_________________________________________
Kad šo skaidroju Džerim & co, nu nesaprot!
Kā un ko darīt, lai cilvēki sāktu domāt un kaut ko saprast?

+13
-5
Atbildēt

14

    Kaspars Špūle > janis17 18.10.2013. 12.41

    Redzēsiet, ka Džeris piekritīs Neretniekam :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > janis17 18.10.2013. 12.47

    Es saprotu, ka eiroskeptiķi un pārējie anarhisti no prieka nezina, kur likties, taču Latvijai no šīs atziņas labāk nepaliek, tieši sliktāk, jo ar naivu ideālismu Latviju aizsargāt ir vieglāk nekā reālpolitikas apstākļos, kad kaimiņos esoša lielvara cierē uz mums. Bet pašpasludinātajiem nacionālistiem viss vienalga, ka tikai viņiem taisnība par „sapuvušajiem Rietumiem“. Tikai nav skaidrs, kas tajās viņu galviņās notiek, jo bez „sapuvušajiem Rietumiem“ Latvija nevar pastāvēt, alternatīva ir atkal būt par kārtējā „sojuza“ guberņu, kas laikam viņus tik ļoti nebiedē kā mani. Vai šitie būtu nacionāļi? Vai nu traki, vai algoti demagogi.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > janis17 18.10.2013. 13.05

    >ex-diena-lasitaji

    iz tvitera bāgātībām’… otec! . naYB… was Fukujama- net istorii kanec!”

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > janis17 18.10.2013. 13.25

    Viena komentDžera apgaismošanai par daudz enerģijas, — svarīgāk, ka Neretnieka un NATO dalībvalstu teiktais, lūgtais, atgādinātais ir pilnīgi pie kājas banku, arī neLV banku siltumnīcās izzugušajiem uz izaudzētajiem svešu valstu un noziedzīgi bīstama pacifisma vīreļiem Latvijas valdībā, — it īpaši tiem vīreļiem, kas šodien atbil par LV budžetu, bet rīt gatavi pašeksportēties no sīs teritorijas, tādeļ atļaujas novārtā pamest šīs teritorijas aizsardzību un LV aizsardzību organizē ar ubagošanu un humpalu pieņemšanu NATO dalībvalstīs, tai pašā laikā rupji un nekaunīgi ignorējot LV saistības šai sakarā.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 18.10.2013. 19.58

    Ex diena, patiesībā tie, kurus tu sauc par “pašpasludinātajiem nacionāļiem” ir tie, kas jau vakar apzinājās, ka krievija ir ienaidnieks un reāls drauds mūsu valstij. Diplomātija, lai paliek diplomātiem, bet tautai ir jāzina, kas ir kas.
    Vēl šodien daudzi nesaprot, kas ir sc, kāpēc krievi ir vienoti ap šo “partiju”, kādi ir kremlinu reālie mērķi.
    Palasi Rīgas Laikā ījaba sacerējumu. Sviests. Bet tādu ījabu mums ir simtiem tūkstošu. Aitas, kas gaida kaušanu. Kā tiek veidota Latvijas ārpolitika drošības jomā? Kur ir ASV bāze, kāda reāla NATO struktūra??? Ai, mēs visu paši…. Par trešo daļu no tā, kas bija jādara….
    Tie, kas apgalvo, ka ES ir tas pats, kas psrs, tie nu gan ir vai nu kremlisti, vai neinformēti.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > janis17 18.10.2013. 23.42

    Nu Jūs lejat ar vannām. To, ka Krievijai nevar uzticēties nevienā jomā, es skaitu jau no 97. gada, kad bāleliņi kvalitatīvi apdedzinājās „plašajā krievzemes tirgū“. Taču man riebjas urrā nacionālisms, aiz kura slēpjas vāji maskēts šovinisms ar simpātijām pret fašistiem, nacistiem, visādiem diktatoriem un varbūt pat Staļina stila komunistiem (nez, no kā vēl mūsu nacionālīši smeļas idejas dekolonizācijai?).
    Ar ko tas atšķiras no mūsdienu Krievijas skinhediem? Pareizi, vienīgi ar valodu un valsti. Tikai mūsējie sākuši tēlot civilizētus cilvēkus, jo gribēja un tika ievēlēti Saeimā.
    Man no šāda cilvēknīdēju kokteiļa kā jau jebkuram puslīdz inteliģentam cilvēkam metas nelabi, jo man nav pieņemama aprobežota un nepamatota līdzcilvēku nīšana, rasisms, šovinisms un vispārēja aprobežotība, tumsonība. Tad vēl bonusā mūsu pašpasludinātie nacionālīši reāli ir nopirkti un kalpo oligarhiem, kas, kā jau paskaidroju pirms vairākām dienām, nav savienojama ar kalpošanu valstij. Tie nu esot nacionālisti. Ja nu vienīgi Puzes karalistes nacionālisti, bet ne jau Latvijas Republikas nacionālisti.

    Es vienmēr esmu bijis pret krievu valodu Latvijā, pret Latvijas armijas vājināšanu, pret policijas un tiesu sistēmas nespēju, pret korupciju, pret valsts nozagšanu, kas pašpasludinātos nacionālistus pat īsti neuztrauc. Un vēl es neesmu aprobežots cilvēknīdējs, man nav bail no citādiem cilvēkiem, jo viņi var tikai mūs bagātināt, man nav bail no seksuālajām minoritātēm, ja tikai man nemācas virsū, man nav bail no citām kultūrām, ja tās man nespiež virsū šovinisti vai zombiji, kā tas nereti notiek krievu valodas un kultūras gadījumā, tādēļ pret to man ir radusies alerģija. Arī ikdienā, cik nu bieži tas gadās, ar cittautiešiem runāju latviski, jo manas krievu valodas zināšanas ļauj labākajā gadījumā citus saprast, bet ne runāt, un neplānoju viņas uzlabot, man pilnīgi pietiek ar angļu valodu un vēl dažām valodām, ko protu.
    Saprotu, arī tas nav gana, jo es neesmu krekla plēsējs un šovinists, tas ir, es neesmu savējais pašpasludinātajiem nacionālistiem, kuri tikai bļauj un apsūdz citus valsts nodevībā, bet paši nespēj neko sakarīgu pateikt.
    Vai Jūs pašpasludināto nacionālistu varza apjēdzat, ka reāla kara gadījumā mums būs darīšana ar vairākiem desmitiem tūkstošu karavīru jau pirmajās dienās, un pretinieks varēs mobilizēt vēl tūkstošiem, ja konflikts ievilksies? Gribu zināt, kā, Jūsuprāt, mums būtu jārīkojas. Ar prievīšdziesmām un pannām nekāda karošana nesanāks. Nepieciešams apģērbs brīvprātīgajiem, normāli NATO ieroči, munīcija, regulāra apmācība, plāni, spēja noturēt pretinieku vismaz prom no krasta, lai nevar apšaudīt piekrasti vai tajā pat izsēsties. Jāspēj neļaut brīvi pārvietoties pa sauszemi, kur vajadzīgas motorizētas vienības un pilni meži ar vietējiem brīvprātīgajiem (tikai Latgale esot izmirusi), kas pārzina katru meža stigu, lai pretinieks varētu pārvietoties tikai pa lielajiem ceļiem, kur tam stātos pretī profesionālā armija. Jāspēj nosargāt gaisa telpu. Bezpilota lidmašīnas arī var ļoti palīdzēt, īpaši ja trūkst cilvēku.
    Taču tas viss prasa naudu, un cilvēkus, kuru mums ir arvien mazāk, un cilvēki ne tikai mirst un nedzimst, bet arī aizbrauc, un pašpasludināto nacionālistu rīcība ne mazākajā mērā to nemazina, pat tikai vairo, jo valsts nozagšana, korupcija, sovoku bardaks, valsts vājināšana par labu Puzei ir viens no galvenajiem faktoriem, kādēļ spējīgi, nenotrulināti cilvēki aizbrauc, jo cīņa ar vējdzirnavām un apkārt esošajiem tumsoņām liek sev prasīt, „kam to visu, ja citur varētu koncentrēties uz lietu nevis eksistēšanu“.

    Un par obligāto dienestu pārāk nesapņojiet, varētu padomāt, ka islama radikāļi nebūtu „gatavi darbam un aizsardzībai“, tomēr pret „delta force“ krīt kā mušas. Ja atmiņa neviļ, attiecība apmēram 1 miris specvienības karavīrs uz 100 mirušiem pretiniekiem parastajiem. Paldies dievam mūsu profesionālā armija arī nav ar pliku roku ņemami, taču, ja austrumos sēž kaut cik prātīgi domājoši stratēģi, arī pretī tiks likti nevis jauniesaucamie, bet gan desants, un tad tā attiecība nebūs ne tuvu tik patīkama, lai arī, cerams, par labu mūsu profesionālajai armijai, taču gandrīz noteikti ne par labu zemessardzei, kurai sagatavotība, nemaz nerunājot par ekipējumu, diez vai ir kaut tuvu vajadzīgajam līmenim.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > janis17 19.10.2013. 00.28

    ex-diena-lasītāji –

    “Pašpasludinātie nacionālisti”…

    Cik Jums gadu? Varu derēt, ka krievu laikus neatceraties kā kaut cik nobriedusi personība. Droši vien, pārmaiņām sākoties, bijāt tikai kādus 10 gadus vecs vai pat jaunāks.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > janis17 19.10.2013. 01.34

    Kāda nozīme manam vecumam? Vai aptrūkušies argumenti, ka jāsāk „braukt augumā“ par lietām, ko cilvēks nevar ietekmēt? Savu vecumu neatklāšu, bet Jūsu infantilisms gan skaidri saredzams, tad nu ziniet, ka fiziskajam vecumam nav obligāta saistība ar mentālo vecumu, piemērus katrs pats var atrast, tālu jāmeklē nebūs, to nu es apsolu.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > janis17 19.10.2013. 10.05

    ex-diena-lasītāji –

    Nebiju iecerējis nekādu īpašo uzbrukumu. Tā bija tikai tāda socioloģiski-politiska interese.

    Es tajos laikos gan vēl biju savos vēlīnajos padsmit- gados, tomēr vecāku iespaidā jau agri puslīdz zināju, kas īsti Latvijā bija noticis. Arī interese man vienmēr ir bijusi. Tā ka krievu laikus atceros spilgti un niansēti. Arī “atmodas” laikus.

    Pēc Jūsu agresīvās spārdīšanās-dusmām (“infantilisms”!) noprotu, ka tiešām esat jaunāks. Aprunājoties ar ļaudīm, kuri par mani ir jaunāki, arvien biežāk nākas atskārst, ka, pat ja viņi it kā zina faktus par PSRS/atmodu/neatkarības sākuma posmu, viņi daudz ko neapjēdz, neizjūt, nesaprot, jo vienkārši nav paša pieredzes. Bet tā jau tas vienmēr ir bijis.

    Es turklāt nerunāju par pārkrievotiem latviešiem, kādu nav trūcis arī manā vecumā un vecākās paaudzēs. Es runāju par tīri sakarīgiem, tīri patriotiskiem latviešiem, kuru pieredze tomēr neiesniedzas okupācijas un kolonizācijas laikā. Pavisam cita perspektīva. Man šķiet, varētu būt liela starpība, vai cilvēks pieaudzis ir bijis jau 1986. gadā, vai tikai, piemēram, 1993. gadā. Daudz lielāka starpība nekā starp nobriešanu 2006./2013. gadā.

    Vai Jūs tiešām esat tik pārliecināts, ka visu saskatāt pareizāk, adekvātāk?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 19.10.2013. 15.24

    Ex diena, ja es būtu “pašpasludinātais nacionālists”, tad kas esat Jūs? Citu pasludinātais? Vispār neesat nacionālists? Jūs pinaties jēdzienos un dusmās…
    Tieši par to jau ir mans iepriekšrakstītais. Esam mazskaitlīga tauta, esam iedevuši vēlēšanu tiesības faktiski citas valsts pilsoņiem mūsu parlamentā.
    Ģeogrāfiski atrodmies blakus lielai agresorvalstij, kura šķauda uz starptautiskajām tiesībām. Mums jāpiekopj noturēšanas taktika, mums jābūt tādam “ezim”, kuru neviens lācis negrib aiztikt. Gan tāpēc, ka mums ir adatas, gan tāpēc, ka varam pasaukt lauvu un degunradzi palīgā, bet pie tā ir jāpiestrādā ārpolitikā.
    Attiecībā uz citiem minētajiem “stratēģiskajiem argumentiem”, varu atgādināt par latviešu strēlnieku atriebību visai krievijai un īpaši kazakiem par 1905. gadu. Piemērs ir arī leģionāri. piemērs ir arī somi, ko par tiem teiksi? Tā,ka nav, ko noniecināt pašiem sevi.
    Pirms citiem pārmest “urrāpatriotismu” (tas vairāk piemīt tiem, kas domā, ka ar pliku urraā mēs varēsim sevi pasargāt, nevis tiem, kas saka, ka jādomā par visu sistēmu no bērnudārza, līdz NATO un ASV bāzēm Latvijā)varētu pacensties un iepazīties vismaz ar šo dokumentu:

    http://www.naa.mil.lv/en/Publikacijas/~/media/2029AC701A2D4B7A8C65C378039173D4.ashx

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > janis17 19.10.2013. 16.22

    Nē, nē, Jūsu, pašpasludināto nacionālistu, acīs es neesmu nacionālists, jo neuzplēšu kreklu, nenīstu „nepareizos“ un negribu Latviju atdod oligarhiem.

    Un kādas tas ir Jūsu eža adatas? Es piedāvāju modernu profesionālo armiju ar spēcīgu pretgaisa aizsardzību un spēju vienas dienas laikā dabūt mežos bezpilota lidmašīnas un brīvprātīgo vienības, kas apmācītas sabotēšanai un asimetriskajam karam kā arī apbruņotas, lai stātos pretī tehniski labi aprīkotam pretiniekiem, kuram, piemēram, ir kaujas helikopteri un infrasarkano staru kameras, lai pretinieks varētu pārvietoties vienīgi pa ceļiem, kas iegrožotu tā manevrus, dodot mums laiku sagaidīt papildspēkus un ļaunākajā gadījumā pat mēģināt pašu spēkiem panākt mierizlīgumu. Kādas adatas ir Jūsu ezim? Pagaidām izklausās, ka lielgabalu gaļa un urrā patriotisms, kas garantē milzīgu kritušo skaitu un ātru zaudējumu, jo ir 21. gs. nevis 20.

    Atgriežoties pie maniem politiskajiem uzskatiem, es esmu es, un pagaidām neesmu redzējis partiju, kuras programma pilnībā sakristu ar maniem uzskatiem, bet kopumā vistuvākie man būtu Zviedrijas Pirātu partija, ar nosacījumu, ka viņu programmu uzskata par apzinātu pārspīlēšanu un pozēšanu, lai pēc tam varētu panākt „kompromisu“, kas būtu tuvs tam, kas reāli bija jāpanāk. Tajā pašā laikā, ja darīšana ar valstīm, kas nav ES, tas ir, valstīm, kas nav īsti civilizētas, tad mans viedoklis parasti ir ļoti konservatīvs, tā teikt, ja brauc šeit dzīvot uz mūžu, tad lai integrējas, ja nepatīk, var uz šejieni nebraukt. Un, ja kāds atnāk kašķi meklēt, jāspēj atvairīt ar samērīgu un minimālu spēku, un ar laipnību.

    Līdz iepriekšējām vēlēšanām biju Vienotības/JL ierakumu pusē, lai arī tā ir centriski labēja partija, jo nebija jau variantu, ja negribēji balsot par oligarhiem un „austrumu biznesa attīstītājiem“ un citiem tumsoņām. Iepriekšējās Saeimas vēlēšanās balsoju par RP, lai arī biju izlasījis viņu partijas uzstādījumus, un ļoti labi apzinājos, ka tie ir diametrāli pretēji maniem uzskatiem, taču uzskatīju, ka Vienotība ir kļuvusi pārāk iedomīga, tādēļ par to balsot vairs negribēju, ilgi arī apsvēru balsošanu ar tukšu balsi, taču beigās izlēmu, ka tam nav īsti nozīmes, jo, lai arī 5% barjera tiek pacelta, balss reāli beigās aiziet SC kā lielākajai partijai, tādēļ labāk tomēr nobalsot par mazāko ļaunumu. Ļoti iespējams, ka esmu sociāldemokrāts, jo ikreiz, kad SC paziņo, ka esot sociālisti vai sociāldemokrāti, es pilnā kaklā bļauju pret TV, ka Latvija īstus sociāldemokrātus nav redzējusi, vienīgi populistus un kampējus.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 19.10.2013. 16.45

    Arī es neesmu redzējis partiju, ar kuru mans viedoklis sakristu par 100%, taču ir partija, kura nemaz nav partija, bet valstij naidīgs ārēji balstīts spēks, ar kuru mans viedoklis 100% nesakrīt, tas ir antagonisks visam tam, ko es Latvijā uzskatu par vērtību. Melojot un solot, tā ir uzpirkusi un politizējusi visus krievus un nostādījusi tos frontes līnijā pret latviešiem latviešu valstī.
    Šī grupa ir degradējusi arī politisko procesu Latvijā, jo mums min. 51 deputāta koalīcija jāsastāda nevis no 100, bet no 68 deputātiem. Tāpēc faktiski nav normālas konkurences, bet ir dubļu konkurence, ko visvairāk diemžēl pēdējā laikā piekopj vienotība.
    Kas attiecas uz Jūsu militāro redzējumu, tam varu piekrist, bet, lai būtu kāds, kurš iedarbina bezpilota lidmašīnu un piešķir tam visam budžetu ir pamatos jāmaina attieksme pret savu valsti, drošību, stratēģisko redzējumu utt. No bērnudārznieka līdz deputātam.
    Mēs tagad tikai 1/3 daļu no tā, kas vajadzīgs katru gadu aizsardzībai piešķiram. Tā ir noziedzīga vieglprātība, jo tie, kurus es sauktu par urrāpatriotiem, tic, ka nekas nevar notikt. Tpu, tpu, tpu…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > janis17 19.10.2013. 20.02

    Kāpēc ar tādu naidu un vēl pret partiju, kura nekad nav bijusi valdībā? 2/3 balsu vajag tikai ievēlot amatpersonas vai mainot satversmi, vairumu likumu un visus MK Saistošos noteikumus var pieņemt bez opozīcijas, ja tas nenotiek, vainot var vienīgi pozīciju.

    Ignorējot Jūsu rasistiskos izteikumus, ar klaju valsts graušanu nodarbojušās nav tikai dažas partijas, un arī tad to darbībā var atrast melnas lappuses. Nonivelēt visu uz vienu partiju, kura pie valdīšanas ir bijusi tikai pašvaldībās, ir vienkārši absurdi, jo pašvaldības nevar izdarīt to, ko valdība un Saeima neatļauj.

    Un tā arī neatbildējāt, kādām tad Jūsu skatījumā jābūt eža adatām, tikai amēbiski klāstījāt, ka vispār jau mans redzējums ir labs, tikai valstī sovoku bardaks un naudas trūkums, jo valsts vāja, tādēļ tas nestrādāt, bet neko konstruktīvu nepiedāvājāt. Un vēl papinkšķējāt, ka cilvēki Latvijā nekādi.
    Bet kuru Jūsu iemīļotā partija? Kādēļ no viņiem nav bijis neviens vārdiņš par šīm lietām, ka jābeidz zagt, lai valstij ir nauda, par ko armiju uzturēt. Ko, kur ir Jūsu tā saucamā nacionālistiskā partija? Vai tādas partijas maz ir? Vai valdībā viņa nav? Vai budžeta veidošanā nepiedalās? Par likumiem nebalso? Kādus likumus tā Saeimā ir vismaz mēģinājusi virzīt? Klusums. Jo patiesība acīs kož, vieglāk izlikties, ka nacionāļi ir nacionāļi, tādēļ mīksti un pūkaini, nevis īstenībā kalpo Puzes Karalistei ne Latvijas Republikai.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > janis17 22.10.2013. 10.47

    >aivarsk
    “Bet tādu ījabu mums ir simtiem tūkstošu. Aitas, kas gaida kaušanu.” – un tādi ījābi vēl izglīto jaunatni, atvainojos, skalo smadzenes jaunatnei LU.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis17 18.10.2013. 12.31

aivars ozoliņš – pērkams skribents, latviešu izcelsmes?, ne jau latvietis…

+6
-13
Atbildēt

5

    piziks > janis17 18.10.2013. 14.22

    Aivarsk, ko Tev šoreiz Ozoliņš nodarījis?! Kad lieta nopietna, Ozoliņš nav tik stulbs, lai nespētu būt profesionāls un atbildīgs: ģenerālis Neretnieks ir pietiekami respektabls, lai pat Ozoliņš saņemtos un šoreiz nostrādātu cienījami un precīzi.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > janis17 18.10.2013. 17.25

    Optiskais Tēmeklis:
    Kad lieta nopietna, Ozoliņš nav tik stulbs, lai nespētu būt profesionāls un atbildīgs
    ======================================
    Diez vai izskaidrojums ir tāds. Ozoliņa vīzija acīmredzot ir formāli neatkarīga, pret-Krievijas noskaņojuma un mūsdienu “liberālisma” piesātināta Latvija un… viss.

    Domāju, ka vislabāk viņš te gribētu redzēt visdažādāko krāsu, valodu, reliģiju, seksuālu noviržu ļaužu kokteili, no kuriem latviski runā vien tik liela daļa, lai viņam līdz pensijai vēl pietiku auditorijai.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 18.10.2013. 19.02

    OT, Neretnieks ir nevis “latviešu izcelsmes”, bet latvietis, vai ne?
    Tikai ozoliņam kauns rakstīt tādu vārdu “latvietis”, tāpat “latviešu tauta”, “nacionāls lepnums”, “latviešu valstiskās intereses” utt.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > janis17 19.10.2013. 17.06

    Nulle,tā tas nenotiek.Ar tīri saviem panākumiem Tu varētu lepoties tad,ja būtu uzaudzis mežā viens,cilvēku sabiedrībā mēs viens otru iespaidojam,dalāmies ar daudzu paaudžu pieredzi un informāciju,tāpēc kādas sabiedrības katra locekļa panākumos vienmēr ir daļiņa no visas apkārtējās sabiedrības devuma.Un piederības sajūta ir tā,kas nosaka,no kurienes tu ievāc lielāko daļu cilvēciskās informācijas.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    simpsons > janis17 19.10.2013. 17.30

    Tāpēc var lepoties ar savas tautas sasniegumiem.

    Bet lepoties ar to, ka esi latvietis/krievs, vīrietis/sieviete, garš/īss ir tā dīvaināk. Kā var lepoties ar to, kas likts šūpulī?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam