Kas nemeklē, tas neatrod

77

Komentāri (77)

Signija Aizpuriete 15.10.2013. 22.04

——-Kas nemeklē, tas neatrod
============================================================================
Sic transit gloria mundi!

Knuts Skujenieks:”Paskatieties, kas palicis pāri no dzejoļiem, kas rakstīti, tā sakot, atmodas ugunskuru gaismā? Nekas!
Papīra vērtība.”
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=389527:knuts-skujenieks-kultra-ir-ncijas-prestia-jautjums&Itemid=201

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 15.10.2013. 18.04

..Ritvars Jansons skaidro, ka strauji tuvojas mirklis, ka šis jautājums būs jārisina, jo 2014. gada jūnijā paiet 20 gadi, kopš pieņēma likumu par bijušas Valsts drošības komitejas dokumentu izmantošanu. Tur paredzēts, ka 20 gadus pēc šī likuma izdošanas, vairs tiesiskās attiecības pret VDK darbiniekiem un informatoriem nevarēs veikt ar tiesas palīdzību. Līdz ar to viņi brīvi varēs kandidēt. Tā kā pietrūkst „vēsturiskās izgaismošanas”, vēlētājs redzēs šo vārdu kandidātu sarakstos, bet nemaz nezinās, ka viņš darbojies VDK vai komunistiskajā partijā pēc 1991. gada janvāra.

Ritvars Jansons iesaka publiskot informāciju gan par VDK darbiniekiem, gan informatoriem, lai arī tā ir nepilnīga. Bet tie nebūtu tikai saraksti, jo sabiedrība neiegūs informāciju. Publiskot vajadzētu aģentūras kartotēkas kartītes, gan informāciju, kas par konkrēto cilvēku parādās operatīvajās lietās, gan VDK elektronisko datu bāzi, kas ir Latvijas rīcībā. Tāpat līdzatbildīga ir Latvijas komunistiskā partija, jāpublicē arī Centrālās komitejas locekļu saraksts. Būs informācija un tad sabiedrība varēs izlemt. ………
http://lr1.latvijasradio.lv/lv/raksts/krustpunkta/informacija-par-vdk-darbiniekiem-japublisko.a29278/

0
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 15.10.2013. 22.00

    ——
    Pie vienas reizes Jansonam-pēdzinim vajadzētu arī E.Snoudenu vai Lenglijas lielāko bosu palūgt publiskot CIP slepenos failus. Tad jau arī interesantas lietas par Aukstā kara varoņiem uzzinātu – ,iespējams, ka to grigorjevu vesels leģions te Latvijā 1988. – 1991.gg. darbojās:

    Гарвардский проект – Из истории информационно-психологической войны против СССР
    http://www.stoletie.ru/territoriya_istorii/garvardskij_projekt_2010-03-26.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 15.10.2013. 17.09

.. un tā vietā,lai apcerētu, kas tur iekš ltv notiek un kā šobrīd strādā lienošā SCientoloģija- tā vietā publika aizrautīgi metās purināt raksta autoru….

…morāle:
katrs viens var kļūt pats savs susaņins.

+5
-2
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 15.10.2013. 16.20

“Čekas maiss” – vai to var uzskatīt par pierādījumu? Drīzāk makulatūra ar VDK provokācijas elementiem.
Īvāns spēcīgi protestē pret ierobežojumu atcelšanu politiskām tiesībām cilvēkiem, kuri sadarbojušies ar VDK. Patiesībā tā ir VDK pozīcija, lai turētu šos nelaimīgos cilvēkus verdzībā. Par to arī ir vērts padomāt.
Pēc Īvāna intervijas vēl reiz pārliecinājos, ka Dainis ir uzticams vecajiem saimniekiem, runā pazemīgi un lišķīgi (Dinēvičs). Pēc būtības, nav lielas atšķirības starp Rubiku un Īvānu. Iespējams, ka Rubiks ir mazāk kaitīgs LR, jo reizēm dara ‘lāča pakalpojumus’ saviem saimniekiem. Īvāns gan spēlē saskaņā ar sev piešķirto lomu, ar pašdarbību neizceļās. Nav bijušas šim cilvēkam politiķa ambīcijas, tāpēc arī nav cita izskaidrojuma viņš tapšanā par LTF pr-ju kā vienīgi dzelžaina komanda no augšas… Jo bija daudzi citi gribētāji ar lielākām ambīcijām, kuri normālos apstākļos būtu atstūmuši šo bremzi pie malas. Dabīgā līderu konkurence šeit nebija.

+1
-2
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 15.10.2013. 15.19

Ceru, ka VDK bordelis Maskavā līdz 2018.gadam sabruks, varbūt tad mēs tiksim klāt VDK arhīvam…

0
0
Atbildēt

1

    Inese > Iluta Jurēviča 15.10.2013. 15.39

    Varētu jau gan sākt vnk ar čekas maisu atvēršanu ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 15.10.2013. 14.26

Cien D. īvānam jau nu vajadzētu zināt, ka starp es gribētu viņiem “Panorāmas” vietā atvainoties, es gribu atvainoties un es atvainojos ir kāda atšķirība. Pie visādām varbūtībām gan tā tauta tiek radināta desmitgadēm. Kurš no kura mācās – va’došie no TF vai TF no vadošajiem?

+2
-5
Atbildēt

2

    Aivars Lasmanis > Baiba Eglâja 15.10.2013. 14.58

    Pirmkārt, man liekas pretīgi, ja cilvēks baidās paust savu vārdu. Otrkārt, vārdu salikumam “gribu pateikt” un “pasaku” ir pilnīgi dažādas etimoloģijas. “Gribu” ietver “gribu”, vai skolās to nemāca?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Baiba Eglâja 16.10.2013. 12.03

    Snip, nelietā svešvārdus, ja nezini to nozīmi ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 15.10.2013. 13.37

Intrigas dēļ Dainis Īvāns dekoratīvi šaubās, vai Zanda Ozola-Balode “tā” tīšām vai netīšām.

Visticamāk jau, ka netīšām. LTV Panorāmai, kas vienmēr uzsver ziņu svaru, grūtības ar ziņu saturu vienmēr bijušas lielas — arī padLatvijas laikos, tāpat — arī tagad. LTV Panorāmā allaž par mazu naudu gribējusi lielu baudu, vienmēr tiek pirkti, galvenokārt un pārsvarā, puslīdz pasmukas, ne īpaši gudras, meitiņas, kas labi kadrā izskatās: ziņu laiks tiek tērēts ar mikrofona turētājas stand-up, it kā šamās būtu Irākas un Afganistānas karsto punktu pistoļdāmas no BBC, NBC utml. Šobrīd izaugušais un no LTV prom jau aizpirktais Arnis Krauze arī sāka Panorāmas “klasiski aplamajā “stilā, sākotnēji pozicionējoties kā tikpat klasisks LTV ziņu diennesta puisītis ar nelielu noslieci uz narcisismu, bet — prāta potenciāls bija, tik izmantots un Arnītis izauga par Arni Krauzi. Ja LTV ziņu dienests un Panorāma savā iekšpusē nespēs vai negribēs mainīt attieksmi pret ziņu un ziņas veidotāju, tad būs arī citas meitiņas Zandiņas u.c. “oblomiņi”.
Un, ja arī turpmāk Intas Briksēs LU SZF studentiem pasniedzēji aizliegs lasīt Sandras Veinbergas grāmatas utml. autoru speciālo literatūru, LTV un Panorāmai cerēt uz veselīgāku ētera nākotni, meklējot lētās studentes praktikantes “zem Brikšes”, ir mazcerīgi vai pilnīgi bezcerīgi.

+3
-1
Atbildēt

0

kristaps_drone 15.10.2013. 11.05

Šoreiz var pilnīgi piekrist Īvāna rakstītajam. Taču jautājums Īvānam par citu, bet ļoti aktuālu tēmu, par kuru viņš nekad savās intervijās un rakstos nerunā: kādēļ 90. gadu sākumā viņš piekāsa latviešu tautu un atdeva varu bijušajiem (?) komunistiem?

+8
-6
Atbildēt

4

    Aivars Lasmanis > kristaps_drone 15.10.2013. 12.48

    Jelcins, kas iedeva Baltijas valstīm neatkarību (skat manu ķini Uzturēt debesis spēkā) arī bija komunists. Jeņķiem viņš nepatika, jo Gorbis bija tuvāks. Bet Jeļcins vienas dienas laikā pieņēma visus trīs Baltijas valstu prezidentus un iedeva brīvlaišanu. Tāds noticis tikai Lielbritānijas impērijā, un tie nebija komunisti.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Lasmanis > kristaps_drone 15.10.2013. 12.52

    Piedodiet, nokļūdījos ātri rakstot, nevi prezidentus, bet pārstāvjus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 15.10.2013. 22.11

    ——-Arturs Snips Jelcins, kas iedeva Baltijas valstīm neatkarību (skat manu ķini Uzturēt debesis spēkā) arī bija komunists. ============================================================================ Bija vilkači-komunisti (zvēresta pārkāpēji) un komunisti. Der bērnības filmas vēlreiz noskatīties, ar vēstures liecībām iepazīties – tad par komunistiem stāstīt.

    http://www.youtube.com/watch?v=6EvFJCX-Nmc

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 16.10.2013. 13.42

    >A.Snips
    Un kāds sakars te ar Jelcinu? Runa ir par to, ka komunisti čakarēja Latvjiu 50 gadus un čakarē to tagad. Un pie tā Īvāns ir ļoti taustāmi pielicis savu rociņu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Lasmanis 15.10.2013. 10.50

Man kā Daiņa draugam slavēt it kā nepiedien, bet gribu teikt ka arī paši esam vainīgi, ka jaunie “gurķi” vēsturi nezina. Ko viņiem māca Universitātē?

Puķka “močī” leišus, mēs klusējam, maskavieši ir pret ieceļotāju varzu, mēs klusējam. Diez vai mums kāds palīdzēs, kad mums būs ziepes?

+18
-5
Atbildēt

6

    Inese > Aivars Lasmanis 15.10.2013. 11.10

    Snip, tas esi tu, kas kopā ar Īvānu izraka kapu Latvijas energoneatkarībai?

    +1
    -17
    Atbildēt

    0

    Aivars Lasmanis > Aivars Lasmanis 15.10.2013. 11.50

    Man nepatīk, ka par kvantu teoriju spriež ļaudis, kas neatšķir kvantu no elektrona. Man nepatīk, ka par enerģētiku spriež ļaudis, kas neko nesaprot no upju enerģētiskā potenciāla un ka nepilni 200 MW uzstādītās jaudas ir tas, kas veidos energoneatkarību. Uzstādītt var pat 1,5 GW, bet no tā spuldzītes nedegs gaišāk. Paraugi caurteces grafiku pēdējos piecos gados!

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Lasmanis 15.10.2013. 12.05

    Arturs Snips – piekrītu, ka paši vainīgi. Jaunie gurķi nevar zināt neko citu, kā vecie šiem stāsta un raksta, bet LU gan neizskatās pēc vietas, no kuras ko jēdzīgu sagaidīt. Cik Jūs pats, Īvāns un citi, (mazliet arī es tajā skaitā :( ) klusē, tik patiesu varoņu krasnobaistvo un pseidovēsture plūst pa visām drātēm.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Aivars Lasmanis 15.10.2013. 12.05

    Vispār jau runa, Snip, ir par 1986. gadu, nevis pēdējiem 5 gadiem.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Inese > Aivars Lasmanis 15.10.2013. 12.36

    Un vēl, Snip, pēdējais, nauda takšu nesmird vai ne? Ceru, ka beidzot esi noskaidrojis, kas ir Gestal Group? ;)

    Pilsētai un pasaulei bijuši aizdomīgi ziedojumi

    Tiesībsargājošo un arī politiskos procesus uzraugošo sabiedrisko organizāciju uzmanība pievērsta nodibinājumam Pilsētai un pasaulei, kura saistība ar kādu no partijām neesot tik acīmredzama kā abām minētajām organizācijām, kurām ziedojuši ar partiju saistīti labvēļi. Tiesa, iepriekšējām organizācijām to ziedotāji vismaz ir skaidri. Pilsētai un pasaulei valdes priekšsēdētājam Artūram Snipam neesot ne jausmas, kas Gestal Group ir par uzņēmumu un ar ko tas nodarbojas. “Es nezinu. Es redzu tikai to, ka ziedotājs pārskaita naudu, un viss,” Neatkarīgajai sacīja A. Snips. Nav arī skaidrs, kā šāds uzņēmums uzzinājis par Latvijā esošo nodibinājumu. Neatkarīgā noskaidroja, ka kāds uzņēmums ar nosaukumu Gestal Group atrodas Francijā un nodarbojas ar metālapstrādi, mašīnbūvi, aeronautiku u.c. Taču nav zināms, vai tieši šis uzņēmums ziedojis organizācijai un ar kādu mērķi.

    Arī par anonīmo ziedotāju personībām A. Snipam nekas neesot zināms. “Kā es varu zināt? Viņi iemet tai kastītē, un viss,” sacīja A. Snips. Vaicāts, vai viņu neinteresē, kas varētu būt ziedojis nebūt ne mazas summas, viņš atzina, ka, “protams, nav labi, ka neatklāj savu vārdu”. A. Snips nezinot, kāpēc ziedotājiem tas jāslēpj, taču diemžēl to atļaujot likums. Viņš pieļāva, ka ziedotāji kaut kādu iemeslu dēļ baidās atklāties, taču kamdēļ – neņēmās spriest.

    Pilnīga skaidrība ir tikai par trim šīs organizācijas ziedotājiem – 4845 latus ziedojis Deniss Fedoruks, 8000 – Aleksandrs Niklass un 9000 – Arnis Bērziņš. Gada pārskats liecina, ka bez ziedojumiem nodibinājums gandrīz 10 000 latu nopelnījis arī no saimnieciskās darbības, bet statūtos paredzētajiem mērķiem 2006. gadā kopumā izlietojis 154 777 latus – par 30 907 latiem vairāk, nekā bijuši ienākumi. Nauda tērēta, organizējot publiskus pasākumus – piketus, rakstot preses relīzes, rakstus u.c. “Par būtisku sabiedrības atveseļošanu jāuzskata izdevējdarbība – grāmatu Kas ir Lembergs? un Pasaule pēc tam izdošana,” rakstīts organizācijas gada pārskatā. http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/216034-pern_pilsetai_un_pasaulei_bijusi_aizdomigi_ziedojumi

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Iluta Jurēviča > Aivars Lasmanis 15.10.2013. 13.13

    Lielajā čekas lugā Romeo un Hamleta lomu visiem netiek, nākas samierināties ar Makbeta un citu neliešu lomām…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Egita 15.10.2013. 10.42

sabiedriskā televīzija!!!!!!!!!
valsts televīzija!!!!!!!
pirms dažām dienām te viens bariņš bija sajūsmā parakstījuši memorandu par šādu neatkarīgu,valsts apmaksātu sab.mēdiju….

+4
-2
Atbildēt

0

lauradrr 15.10.2013. 10.27

Liels paldies Īvānam par labo rakstu. Nav nedz ko pielikt nedz atņemt.

+22
0
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 15.10.2013. 09.58

Ne jau LTV vien biezā slānī producē iesarkanas baikas par Latvijas Tautas fronti. Nupat radio rāva vaļā svēto patiesību par to, kā otrajā LTF kongresā (kur lēma par neatkarības atjaunošanu) īstenībā varu sagrābuši komunisti, lai pēc tam uzspiestu tautai mežonīgo liberālismu. To labi atceras nelietīgi atstumtie patiesie tautas varoņi, sevišķi viens, kurš jau ilgus gadus nesavtīgi kalpo kādā no faktiem neatkarīgā rīta avīzē. (Nu tajā, kam nav nekāda sakara ar bijušajiem komunistiem.)

+9
-2
Atbildēt

6

    Sanšains > Aivars Krauklis 15.10.2013. 10.02

    “No faktiem neatkarīgajā avīzē” bieži vien ir publicēts daudz kas tāds, ko ne ar uguni nesameklēt “objektīvajā” un “informatīvajā” Irā.:)
    Bet saprotu, ka pārliecinātiem vegāniem (ne obligāti Jums) gan noteikti nevarētu būt iebildumu pret ekstrēmi vienpusēju diētu.

    Vai Jūs domājāt Viktoru Avotiņu? Tur strādā arī Veidemane.
    Par Avotiņu nezinu, ko teikt, bet par Veidemani gan esmu drošs, ka to kundzi nevarētu piespiest paust viedokli, kas viņai pašai nav pieņemams.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 15.10.2013. 10.18

    Hari, ieraksts bija par to, ko dzirdēju pa radio no Avotiņa un Šteina, tā paša bijušā LSDSP aktīvista, kurš citviet lepojās, ka partijā neesot aicinājis nevienu komunistu (kas nav tiesa).
    Neesmu tas Kungs, kam vienīgajam varētu būt zināmi Veidemanes patiesie viedokļi, tāpēc nākas arī viņu vērtēt pēc tā, ko pati raksta, bet šoreiz ne par viņu. Pie tam tīri labi saprotu, ka ēst gribas katram, un darba devēja prasību ievērošana pati par sevi nav ne nosodāma, ne apsmejama.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Aivars Krauklis 15.10.2013. 11.36

    Video: Valdis Atāls atklātā intervijā par nodevējiem Briselē, apķērīgajiem komunistiem un kluso inteliģenci Latvijā
    http://epadomi.lv/video_intervijas/05102013-valdis_atals_atklata_intervija_par_nodeve

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Aivars Krauklis 15.10.2013. 17.39

    A kurš tad uzspieda tautai mežonīgo liberālismu un šo idiotisko nevienlīdzību?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 15.10.2013. 17.55

    Normund – Atāla dziedājuma kotletē gaļas mazumiņš sajaukts ar treknām mēslu mušām tiešam meistarīgi, paldies par linku. Tomēr blēņu pasakas nekļūst par patiesību pat tad, ja tās izstāsta tik izteiksmīgi.
    Ērik – ja sarkana migla priekš acīm, tad laikam grūti pamanīt, ka Latvijā no liberālisma nav bijis ne smakas, ne no mežonīga, ne citāda. Ilgoto vienlīdzību visprecīzāk var ieviest t ar gaļas cirvi, bet es pēc tādas ne visai alkstu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Aivars Krauklis 16.10.2013. 14.55

    J.Biotop,velti tu raizējies par manām acīm,nekad neesmu izjutis simpātijas pret sarkaniem režīmiem,ar vienlīdzību tiem nav nekāda sakara.Vienlīdzību es izprotu kā iespēju izvēlēties sava materiālā stāvokļa līmeni.Proti,strādāju mazāk,saņemu mazāk un otrādi.Ja cilvēks strādā vairāk,bet saņem mazāk,tā nav vinlīdzība,tāpāt kā lielāka alga,strādājot mazāk.Tāpat arī strādājoša cilvēka nokļūšana zem iztikas minimuma līmeņa ir pazīme sistēmas degredācijai.Un naudas pelnīšana ar naudu ir kliedzošs nevienlīdzības avots.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 15.10.2013. 09.41

Neko sliktu negribu teikt par raksta vēstījumu kopumā.
Bet vai tikai man šķiet, ka pēdējo rindkopu sākumi “Maz, ka kļūmīgais “Panorāmas” sižetiņš…”, “Maz, ka tas saskanīgi iekļāvies…” ir tik krieviskas konstrukcijas, ka jādomā – Īvāns ikdienā daudz skatās krievu TV?

+3
-3
Atbildēt

1

    janis17 > Sanšains 15.10.2013. 09.49

    Daudziem jau būtu jāpiesaista korektors un redaktors :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 15.10.2013. 09.18

Tas tikai parāda žurnālistu profesionalitāti. Balode nez vai ir gudrā intrigante, vienkārši gribēja uzrakstīt labu materiālu, bet, tas, ups, nesanāca!
Tāpēc, ka, lai to izdarītu, vajag arī smadzenes. Nu nav savā vietā cilvēks, un viss.. Nespēja atrast galvenos darītājus vai nenovērtēja to nozīmi, vai domāja, ka būs labi arī šādi, vai..
Un tas ir tikai viena izpausme tam, ka sabiedrībā tiek noniecināta profesionalitāte, zināšanas ekspertīze. Jo galvenais ir atalgojums, ja kādam tas lielāks, tad ir visi iespējamie pārmetumi, ne ar vienu domu netiek pieļauts, ka tas var būt tāpēc, ka šis cilvēks spēj pieņemt pareizus lēmumus, ir zinošs un pieredzējis savā sfērā. Kāpēc viņam alga liela, ja tantuks komunālos maksājumus nespēj samaksāt!
Un tad rodas tādi veidojumi, kā piemēram IZM, kas nevienu sakarīgu lēmumu nevar pieņemt, un pat divus skaitļus nespēj saskaitīt, vai Latvenergo ” mājsaimniecības” , kas īstenībā ir elektrības skaitītāji vai nevainības prezumpcijas klaja ignorēšana nodoklī par datu nesējiem, vai valsts “gudrā” saimniekošana Airbaltic vai Liepājas metālā, vai..

Paši tā gribam!

+12
-3
Atbildēt

1

    Inese > Ieva 15.10.2013. 10.58

    Un kas bija “galvenie darītāji”? Lūk, par piemēru, vari palasīt krievu Atmodas 51. numuru:

    http://papavlad.ucoz.ru/load/gazety/atmoda_1989_51/7-1-0-405

    Редактор АЛЕКСЕЙ ГРИГОРЬЕВ, деж. по номеру ВЛАДИМИР ЛИНДЕРМАН
    © Народный фронт Латвии.
    Отпечатано в типографии Издательства ЦК КП Латвии, Рига, Баласта дамбис, 3. 2 усл. печатных листа.
    Тираж 65 000 экз. Зак. 2061

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dro 15.10.2013. 09.00

DD1, dzeris49. Nesāciet nu atkal nodarboties ar kārtējo idealizēšanu. Nenoliedzami Īvanam ir nopelni, bet arī nesaprotami izteicieni un rīcība. Pirms gadiem desmit, piecpadsmit viņš sūrojas, ka Latvijā nav preses un vārda brīvība…Tad gan preses izdevumu bija vairāk un viedokļu daudzveidība plašāka. Neaizgāja arī no RD kā bija solījis, ja gadījumā tiks pieņemts lēmums, pret ko viņš iebilda….

+5
-10
Atbildēt

23

    ligakalnina > dro 15.10.2013. 09.05

    Izskatās, ar “ideālu” meklēšanu nodarbojies taisni tu, un visi, kas nav ideāls tavā izpratnē, tev ir slikti.
    Cilvēki jāvērtē pēc viņu paveiktā, nevis pēc kādiem tur izteikumiem, utt., un īvāns, neapšaubāmi, paveicis tik daudz, ka tos sīkumus viņam var piedod, ja vispār tur ir, ko piedod.
    Ka neaizgāja no RD – un tu esi pārlicināts, ka tu aizietu?
    Cilvēkam, galu galā, kaut kas jāēd un jāmaksā īre, viņš, atšķirībā no Straumes un pārējiem “patriotiem”, neko prihvatizējis nav.
    Kāpēc nepārmet “nacionalistiem”, ka viņi nepamet valdību, jo tur, redz, kaut kas neatbilst viņu “principiem”?

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 15.10.2013. 09.47

    Dzeri, runā par ko dribi, atkal divdesmitpieci…
    Nu tā sabojātā plate traucē uztvert arī kādu labāku domu, nu apnicis, nu maniakāli tas izskatās, reliģiski fanātiski.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 15.10.2013. 09.50

    lno –

    Es arī tagad negribētu pārāk aizrauties sajūsmā par Īvānu. Protams, tagad viņš ir baudāmāks nekā savā “žults periodā”, kad latviešus nosauca par “sūdabrāļiem”. Tomēr man viņš vienmēr atgādinājis Antiņu – gan labā, gan sliktā nozīmē. Droši vien, ka sirdsšķīsts un tādā garā, bet arī naivs un bez slīpējuma. Tāds, ko varēja un var izmantot godmaņi un peteri.

    Viņu uzlūkojot, man vienmēr ir bijusi “sajūta”, ka viņš savu ideālismu kādā brīdī varētu arī aizstāt arī ko citu – ar vēl lielāka mēroga ideālismu:), ja vien viņam kāds tādu ideju pamestu. Varbūt tas pat ir unikāli.:)

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.10.2013. 10.07

    Un vai tad latvieši nav “sūdabrāļi”?
    īpaši pēc viņu “atbalsta” Lietuvai, ko Kremlis patreiz “močī”, pēc viņu pašu leksikas.
    Kādreiz, pēc institūta, dzīvoju Aknīstē, pie Lietuvas robežas, strādāju Aknīstes psih. slimnīcā (īstenībā, Gārsenes).
    Visi vietējie no Latvijas ar autubusiem brauca iepirkties uz Lietuvu – Jodupi un Rokišķiem, jo tur bija gan gaļa, gan desas, gsn siers, Latvijā nebija nekas.
    Jo Latvija visus produktus sūtīja uz Pēterburgu ( “Ļeņingradu), kam tā bija jāapgādā, leiši, toties, metināja pie sliedēm vagonu riteņus.
    Un leiši rakstīja uz autobusiem – prasiet gaļu savam Vosam, ko jūs te brauciet?
    Un Lietuvā, bez leišu valodas zināšanām, darbā neņēma pat par sanitāru, toties mums katrs klaidonis bez latviešu valodas zināšanām bija jāņem pat par ārstu, jo tāda bija “augšu” direktīva, ja galvenais ārsts to neizdarītu, viņu pašu atlaistu, un kas tad ir latvieši saīdzinot ar lietuviešim, ja ne sūdabrāļi un dirsālīdēji?
    Pie kam, katrs saprot, ka bez pacienta valodas zināšanām cilvēkus ar psihiskām novirzēm ārstēt pagrūti.

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    Alise > dro 15.10.2013. 10.47

    Piekrītu lno un Harm, ka nevajag Īvānu idealizēt, tai pat laikā piekrītu arī dzerim, ka nevajag ar noliegšanu un utu meklēšanu skriet otrā grāvī. Un piekrītu arī dzera okupācijas laika situācijas raksturojumam latvieši-lietuvieši komentārā par “sūdabrāļiem”. Un, diemžēl, daudziem latviešiem arī šobrīd ir līdzīga “attieksme pret dzīvi”.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 15.10.2013. 10.52

    Tiešām? Piekrītat attiecināt uz latviešiem apzīmējumu “sūdabrāļi”?

    Fascinējoši, ka nacionālistu un nacionālisma apkarotājs Dzeris kā ieganstu latviešu noniecināšanai izmanto argumentu, ka latvieši netur godā savu valodu un saziņā ar krieviem valodas izvēles nozīmē ir par daudz pakalpīgi.

    Ieskatam pavisam svaiga intervija ar Īvānu… kur šis centīgi stostās krieviski.
    http://mixtv.mixnews.lv/mixtv/video/3270/
    Tādi tie viņa “nacionālie ideāli”, tāds tas viņa “ideālistiskais patriotisms”. Vairāk nekā 20 gadus pēc latviešu valodas noteikšanas par valsts valodu, viens no “Atmodas tēviem” SAVAS valsts pilsoņus un iedzīvotājus (ne jau psihiatriskās slimnīcas pacientus) uzrunā ne-valsts valodā, turklāt ne jau igauniski.

    Acīmredzot Īvāns joprojām turpina savu “prātīgo”, piesardzīgo, “soli pa solim” taktiku, ko viņš aizstāvēja arī nesenajā Askolda Saulīša filmā par Atmodu.:) Joprojām, jau vairāk nekā 20 gadus – ka tikai krievs un citi pasaules varenie nenodomā ko sliktu. Acīmredzot viņa “vīzija” ir tāda, ka latviešu valoda kā pilnvērtīga valsts valoda sāks funkcionēt apmēram pēc kādiem 130 gadiem.

    Varbūt Īvāns pēc Dzera definīcijas ir sūdabrālis, varbūt Dzeris pats ir – nezinu. Es neesmu.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.10.2013. 11.26

    Redzi, Hari, tu, kārtējo reizi, parādīji, ka fanātiskiem NA atbalstītājiem visa pasaule ir melnbalta, un tie absolūti nespēj izšķirt nianses, nesaprot, ka bez kompromisiem nekas nenotiek, īsi sakot, ir cietpauraini un aprobežoti, nu, protams, atvaino, ja pateicu ko tev nepatīkamu.
    Ja kāds atļaujas krievu kanālā runāt krievu valodā, tas nenozīmē, ka viņš ir ir “nodevējs” vai kā jūs tur saucat tādus cilvēkus, tas nozīmē tikai to, ka viņš ir latvietis, bet, tai pat laikā, zina arī citas valodas.
    Zināt svešvalodas nav nekas slikts, un runāšana svešvalodā ar cilvēkiem, kas nezina tavu valodu, ir nevis kāda tur vājuma vai “bezmugurkaulienieku”, bet gan iekšējas inteligences izpausme.
    Kas attiecas uz tavu attieksmi pret īvānu un TF- drīkst pajautāt, ko tu darīji, un kur biji Atmodas laikā?
    Jo īvānu, protams, var kritizēt, bet, tikai tie, kas darījuši Latvijas neatkarības atgūšanai vairāk par viņu.
    Nu tad izstāsti, tu pie tādiem piederi, vai vienkārši izmanto brīvības, kas iegūtas arī pateicoties īvānam, lai, kārtējo reizi, kompensētu tos savus slimīgos kompleksus – homofobiju, ksenofobiju, utt?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 15.10.2013. 11.28

    Dzeri, pats tu sūdabrālis!

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.10.2013. 11.35

    Nu, tu, toties, esi īsts intelektuālis, pret tādiem argumentiem pretargumenti nevar būt.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 15.10.2013. 11.53

    Dzeris:
    Jo īvānu, protams, var kritizēt, bet, tikai tie, kas darījuši Latvijas neatkarības atgūšanai vairāk par viņu.
    ==========================
    Tātad neviens, vai ne?:)

    Es jau katrā ziņā tad nu nedrīkstu kritizēt – nedarīju neko īpašu un izcilu. Varbūt es nedrīkstētu kritizēt pat Dzera ieguldījumu cīņā pret padomju režīmu.:)

    Ja runā par idejām – nekad neesmu piekritis Īvāna “mērenības taktikai”, kas, kā tagad redzams, nav bijusi nekāda taktika, bet gan “stratēģija”.
    Bet, ja redzu, ka te kāds viņu slavina kā personību, tad līdzsvaram gribu likt pretī to, kas, manuprāt, viņa personībā nav simpātisks.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.10.2013. 12.27

    Taisni pateicoties Īvāna “mērenības” taktikai, Latvija atguva neatkarību.
    Ne jau pateicoties “pilsoņu komitejām” un pārējiem līdzīgajiem.
    Izskatās, tev diezgan izplūdis priekšstats par tolaiku situāciju.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 15.10.2013. 12.32

    dzeris49 Un vai tad latvieši nav “sūdabrāļi”? Un Lietuvā, bez leišu valodas zināšanām, darbā neņēma pat par sanitāru, _______________________________________________
    Jā, jā, dzeri, ir starp latviešiem arī mūsdienās sūdabrāļi. Un mūsdienu Latvijā bez krievu valodas zināšanām Rimi pat par kasieri neņem darbā. Lai gan tikai 5% krievu nesaprotot latviski un tie paši apdzīvo Zilupes krastu un Daugavpili.
    Tieši par to jau ir runa, lai tiktu vaļā no sūdabrāļiem, kas sc un 90% to elektorāta, pbk, Rīgas pilsētas u.c. izsaimniekotājus uzskata par “citādi domājošiem”, nevis par valsts ienaidniekiem.
    Sūdabrāļi cenšās apsaukāt un noniecināt tos, kas pasauli redz “melnbaltu” – respektīvi, caur prizmu – vai tas kaitē Latvijas valsts un latviešu tautas interesēm, vai nē.
    Sūdabrālis ar dažādiem “argumentiem” mēģinās attaisnot jebkuru kaitējumu, stāstot, ka okupantu jau nav, ka bērni neatbild par tēviem, ka lindermans ir varonis, ka vajag būt piekāpīgiem utt.
    Dzeri, visa pasaule IR “melnbalta”, ja nopietnāk skatās no profesionālā vai politiskā viedokļa. Un, jo profesionālāks cilvēks, jo “melnbaltāka” pasaule. Piemēram, policists zina – ir pārkāpts likums vai nav. Tāpat tiesnesis zina – ir vainīgs vai nav, ārsts zina – ir slims vai nav. Sieviete vai nu ir stāvoklī vai nav – 100% melnbalta!
    Līdzīgi ir arī ar indivīda un grupu attieksmi pret Latvijas valsti un latviešiem.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.10.2013. 12.46

    Aivarsk, tā ir tipiska NA atbalstītāja filozofija – savējie un ienaidnieki, melnbaltā pasaule, utt.
    Līdzīgi, kā Harim.
    Kaut, īstenībā, pasaule ir daudz sarežģītāka.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 15.10.2013. 13.07

    dzeris49 Aivarsk, tā ir tipiska NA atbalstītāja filozofija – savējie un ienaidnieki, melnbaltā pasaule, utt. ______________________________________________ Dzerīt, un tu apgalvosi, ka nav ienaidnieku? Tā ir tā atšķirība starp mums – es uzskatu, ka latvijas un latviešu tautas ienaidnieki pirmkārt jāmeklē un jāneitralizē starp sc biedriem, vēlētājiem, atbalstītājiem, bet tu uzskati, ka visi Laimīgās Latvijcu Latvijas ienaidnieki (melnbalti, starp citu) sēž NA deputātu krēslos :)))) Ak, jā vēl Haris, lno, GPFC, vēl kāds…
    Ar ko tad mans melnbaltums no tavējā atšķiras, vairāk, kā tik fotonegatīvā?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 15.10.2013. 13.57

    pajoliņ, ja “bērni” ne tikai nenosoda savu tēvu noziegumus, bet tos pat atbalsta, slavina un padziļina, tad viņi ir tādi paši noziedznieki, kā viņu tēvi, vai ne?

    http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/oh/9maijs_galvena.jpg

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 15.10.2013. 14.06

    nulle:
    Tu gribi teikt ka bērniem ir jāātbild par vecāku nodarījumiem?
    =================================
    Tas tik daudz nav princips, kas būtu jāievēro, cik vienkārša likumsakarību konstatācija. Tā vienkārši – vairāk vai mazāk – ir.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    kristrun > dro 15.10.2013. 16.11

    Bērni atbildēs par tēvu grēkiem septītajā augumā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lauma krišāne > dro 15.10.2013. 18.38

    Dzeri, bet kā tu vērtē lietuviešu rīcību, pieņemot pilsonības nulles variantu, lai gan bija skaidrs, ka Latvijai un Igaunijai ts radīs papildu sarežgījumus, ja visas trīs Baltijas valstis neturēsies kopā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.10.2013. 18.44

    dzeris49. Kā diez tas gadījās, ka Igaunijas Pilsoņu komiteja varēja sastrādāties ar TF un AP, vai ne tādēļ, ka Igaunijā dzeriem neizdevās sakūdīt vienus pret otriem, tur pie varas nav komunistu un čekistu tik lielā skaitā?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    nefratete > dro 15.10.2013. 21.14

    Inguna, Lietuva pieņēma pilsonības nulles variantu viena iemesla dēļ – Viļņas apgabals. Lietuvas situācijā nebija iespējams piešķirt pilsonību pirmskara Lietuvas pilsoņu pēcnācējiem, jo tad par nepilsoņiem kļūtu visi Mēmeles un Viļņas apgabala iedzīvotāji, kuriem nekad nav bijusi pirmskara Lietuvas pilsonība.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    l_abola > dro 16.10.2013. 20.20

    Par mērenību. Vai atceries, ka prasību pēc Latvijas neatkarības TF pieņēma, izmantojot Īvāna prombūtni. Īvāns pēc tam lauzīja rokas un vaimanāja, ka TF “aizgājusi PK pavadā”. Līdz tam jau bija tikai “par sociālismu ar cilvēcīgu seju” un “neapšaubāmi, tikai PSRS sastāvā”. Pareizi jau Dinēvičs filmā par Atmodu teica, ka PK bija tas dzinējspēks, kas neļāva TF apstāties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese > dro 23.10.2013. 23.24

    Lietuvai okupantu procents toreiz bija un arī tagad ir ne lielāks par 5, kamēr Latvijai un Igaunijai vēl šobrīd svārstās ap 25. Vai Tev neliekas,ka tas ir diezgan izšķirošs faktors, lai lemtu par/pret pilsonības nulles variantu? Mēs jau tagad esam pamatīgās “auzās” ar naturalizētajiem…diez’, kas būtu,ja tos vairāk kā 40 % uzreiz par pilsoņiem padarītu jau toreiz.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Alise 15.10.2013. 08.59

Īvāns pēdējā laikā pozitīvi pārsteidz. Daudz korektu domu izteicis vairākās pēdējās intervijās. Sācis stipri praktiskāk uz dzīvi skatīties.

Bet LTV drīz laikam būs PBK filiāle.

+22
-3
Atbildēt

2

    Ieva > Alise 15.10.2013. 09.32

    Īvāns vienu brīdi bija kļuvis par “burkšētāju aiz stūra” – biju jau viņu norakstījis.

    Tagad tiešam prieks- Īvāns atgriezies, redz ne tikai trūkumus, bet arī to pozitīvo, ko pa šiem gadiem ir izdevies sasniegt.

    Savukārt par viņa nopelniem – tur pat diskusija ir nevietā

    Bet par PBK izskatās, ka taisnība. Belte jau no turienes atnāca, un nu “reformē” , Dimants ar Grūbi jau sāk tekstus par demokrātiju, likumību, mediju brīvību, sāk pamatot, ka neko nedarīs – tas nozīmē, ka par lietuviešu gānīšanu soda nebūs vai tas būs simbolisks…

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Alise 15.10.2013. 11.24

    Man gan liekas , ka PBK ir Drošības policijas kompetence.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 15.10.2013. 08.45

Pirmkārt, piekrītu DD1.
It sevišķi, Īvana raksturojumam.
Tie, kaas tagad atļaujas apvainot TF dažādos “noziegumos”, tas bija nepareizi, un tas bija ne tā, un vajadzēja rīkoties radikālāk, pārsvarā, ir cilvēki, kas vai nu Atmodas laikos vēl kājām zem galda staigāja, vai nu vispār nebija TF iekšā.
Protams, ka tagad jau viegli noliegt visu, kas sasniegts taisni Atmodas un TF laikos, kas nekaiš izmantot visas brīvības, ko īvānam līdzīgi cilvēki ir izcīnījuši, noliedzot to nopelnus, ja par to it nekas nedraud.
Starp citu, arī metro būve Rīgā, Rubika projekts, tikai novērsta arī pateicoties īvānam, kā domā, cik tūkstoši plašās Krievijas pilsoņu šeit būtu ieceļojuši kā darbaspēks, ja tas netiktu novērsts?

Un pēc tās LTV provokācijas ar Kabanova un Lindermaņa piedalīšanos būtu jālido ne tikai tiem, kas veidoja šos raidījumus, bet, arī daudziem augstākiem “kungiem”.
Kaut, saprotams, ka Latvija, dabiski, nav Lietuva, mēs te varam atļaut apliet sevi ar samazgām katram stulbenim, un tikai aplaizīsimies, un visiem vienalga, nožēlojami.

+24
-4
Atbildēt

4

    janis17 > ligakalnina 15.10.2013. 09.34

    Piekrītu dzerim, tajos laikos atsevišķām organizācijām, kā LTF, LNNK, PK u.c. virzības un politiskās cīņas vektori bija gandrīz vienā virzienā vērsti, lai gan dažāda garuma. Tiem, kas kaut ko saprot no vektoru saskaitīšanas būs skaidrs, ka visi šie vektori tādējādi palielina summāro vektoru.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 15.10.2013. 09.54

    Izteicies īpatnēji, bet, neskatoties uz to, domu sapratu, un tai piekrītu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 15.10.2013. 11.22

    Dzeri, komuņagas, kam pieder ekonomiskā un mediju vara Latvijā, 20 gadus ir lējuši dubļus uz Īvānu un citiem Atmodas aktīvistiem, tāpēc nebūtu jābrīnās, ka šodien liela daļa tautas Īvānu un pārējos uzskata par tādiem pašiem neliešiem kā komjaunatnes prihvatizatorus. Bet arī Lindermana un Kabanova uzskatus ir interesanti un arī nepieciešams uzzināt, lai mums, lasītājiem un skatītājiem, būtu pēc iespējas krāsaināka bilde.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 15.10.2013. 12.10

    Cilvēki mainās. Diemžēl un/vai par laimi. Kā nu kuro reizi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

peerku 15.10.2013. 08.25

Dainis Īvāns ir tīrradnis un pārstāv labāko, kas latviešos ir. Skatījos LTV Rēdera interviju ar viņu (1 pret 1) un sajutu prieku un lepnumu, kad arī viņš teica “man patīk šī valdība, tās ministri” un daudzus raksturoja kā profesionālus. Rēders arī novadīja interviju ar lielu cieņu pret intervējamo personu – Īvānu.

+21
-9
Atbildēt

6

    Inese > peerku 15.10.2013. 10.46

    Vladimira Lindermana 1989. gada intervija:

    – Сейчас “Атмода” читается в Москве с таким же интересом, как “Московские новости” или “Огонек” в прошлом году. Для всех нас “Атмода” – большое событие. Расскажите немного о русской редакции.

    – В принципе, как таковой русской редакции в “Атмоде” нет. Есть группа сотрудников, пишущих на русском языке. Редактор – Алексей Григорьев. Мы – не профессиональные журналисты, если говорить об образовании. Алексей, к примеру, филолог, несколько лет он преподавал в Университете, его диссертация была посвящена английскому романтизму. Александр Казаков – тоже не журналист. Екатерина Борщева в прошлом преподавала в музыкальной школе.

    – Я знаю, что еще несколько лет назад в одной из многотиражек Риги ты публиковал смешные репортажи, пародирующие стилистику советских масс-медиа. Этот опыт как-то сказался при сотрудничестве с “Атмодой”?

    – Пожалуй, никак. Тогда это было чистое искусство. Это было проживание времени. А в “Атмоде” каждое слово становится политическим инструментом.

    – Ты принадлежишь к тому поколению и к тому кругу, для которых всякая “политика” была предосудительным занятием, к ней относились брезгливо… Как же теперь?

    – Ответить на этот вопрос трудно. Я все время думаю об этом. То, чем я занимался до “политики”, давало такое ощущение внутренней свободы, какого теперь нет. Теперь я отчасти функционер. Но внутренний голос жестко и безальтернативно подсказывает, что я должен заниматься сейчас именно этим.

    – Ты – сторонник независимости Латвии?

    – Да.

    – Считаешь ли ты, что всем нам угрожает опасность чрезмерной политизации сознания?

    – Опасность? Не стал бы говорить так резко. Если говорить о ситуации в Балтии – там политика не так противна. Те этнополитические проблемы, которые обсуждаются в Балтии, обсуждаются на довольно высоком уровне. Вопрос свободы нации – это вопрос не жестко политизированный. У него есть духовная подоплека. Борьба за национальное освобождение – это не только опыт политического свержения тоталитаризма, но и определенный духовный, чисто духовный опыт. http://www.panorama.ru/gazeta/1-30/p07lind.html

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > peerku 15.10.2013. 11.08

    Ja salīdzina ar Uzbekistānu, tad Latvijas valdība ir laba, ja salīdzina ar Dāniju, tad nekam nederīga.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Iluta Jurēviča > peerku 15.10.2013. 13.15

    Kurmis bija un kurmis paliek, jūsu Dainis…

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > peerku 15.10.2013. 17.37

    O ja, latvieša kvintesence… Lētticīgs antiņš (ar lielāko prieku pats sev Susaņins), kam absolūti, totāli, katastrofāli trūkst konsekvences – gan vārdi ar darbiem nesakrīt, gan mētāšanās no viena grāvja otrā, gan absolūts haoss apziņā attiecībā uz prioritātēm. Tādi nu esam – ne zivs, ne gaļa…
    Raksts jau labs, bet skaistu izklāstu mums netrūst, konkrēti darbi gan ir deficīts.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > peerku 15.10.2013. 22.47

    Un šo saiti Īvāns visu laiku pavēl Ločmelei dzēst, suns, laikam, zina, ko ēdis:

    Взятку дали напрасно, потому что депутат Дайнис Иванс нанюхался кокаина? http://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=5589

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > peerku 16.10.2013. 12.18

    DIVAN nav labi melot un runat tuksu…palidzeji nakt pie varas cekistiem komunistiem komjauniesu lideriem un sarkanajiem direktoriem..sedi un klusee..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam