Cik upurjērus Rietumi gatavi ziedot Putinam?
34Saistītie raksti
Radars /
13. novembris
Radars pasaulē
Komentārs /
6. novembris
Ienaidnieks pierobežā
Komentāri (34)
Dita Dreismane 08.10.2013. 08.44
Zinu, ka esmu tikai muļķa skolnieks, kas cenšas izlikties gudrs, bet vai esmu vienīgais, kas redz līdzību ar 1936.gada olimpiādi Nacistiskajā Vācijā?
1
Aivars Krauklis > Dita Dreismane 08.10.2013. 09.21
Līdzību, protams, redz ne viens vien, visas nākošās olimpiskās spēles ir nacionālsociālistu iestudējuma atdarinājumi, tikai olimpiskā korupcija gadu gaitā būtiski pieaugusi. Bet mūsu draudzīgajā kaimiņvalstī līdzīgi ir ne tikai sporta sarīkojumi.
0
lindukjis 07.10.2013. 12.16
Viss ir jauki, viss ir skaisti, bet Šadurskis varēja uzaicināt Latviju parādīt piemēru pārējai pasaulei un pirmai uzsākt boikotu, nevis kārtējo reizi nogaidīt, ko “lielie” darīs un, pat, ja kāds cits būs to izdarījis, pateikt ka “labu kaimiņvalstu attiecību” interesēs nebūtu labi šādu soli spert.
1
Aivars Krauklis > lindukjis 07.10.2013. 14.28
Nu gan sagribējāt! Ko tad mūsu LOK amatvīri un citi sporta funkcionāri ēdīs? Un kā varēs kārtējo reizi lepoties, ka uz spēlēm aizsūtīta valsts vēsturē kārtēji lielākā delegācija?
0
Juris Dzelme 07.10.2013. 11.16
tas , kas notiek Krievijā, būtu jānobīda mūsu uztveres otrajā plānā- pirmajā, mūsu pašu darāmais.
0
Inese 07.10.2013. 11.13
Borisa Ņemcova – Krievijas opozīcijas līdera
——————————
Tālāk var nelasīt.
5
dace_ampermane > Inese 07.10.2013. 11.26
pavēlu esi uz darbu šorīt atvilcies…. :)
0
Vineta > Inese 07.10.2013. 11.34
Linux Mint 15
Pilnīgi tev piekrītu.
Līdz lopa apziņas līmenim novesto vergu masā, ņemcovi, navaļniji, kasparovi un pārējie utopiski, kas sapņo ieraudzīt Krieviju ar cilvēcisku seju, ir absolūti margināli un nav ņemami vērā.
0
dace_roze_lmt_lv > Inese 07.10.2013. 13.39
Популистский призыв Шадурского расчитан на тупоголовых избирателей.
Шадурский удивителен тем, что считает остальных за идиотов.
Если хочешь бойкотировать Олимпиаду, то работай с руководством ЕС и США.
Но нет, Шадурский в себя не верит, в свои дипломатические способности не верит тоже – зато он верит в идиотизм своих соотечественников. И, судя по тому, что Шадурский избран депутатом, он, как ни странно, прав.
И, конечно, Шадурский тупо машет жупелом русофобии:
“Jājautā, cik daudzi krievi Krievijā zina, ka tautieši Latvijā saņem divas pensijas – vienu no Krievijas, otru no Latvijas? Šāda divkosība apliecina Putina ģeopolitiskās, nevis savas tautas intereses.”
Так ведь и в американские латыши получают в Латвии пенсию американскую. И переехавшие недавно в США латыши получают пенсию латвийскую. Получать две пенсии – никакое не чудо, в каком гос-ве работал, от того пенсию и получаешь, если в трех г-вах работал, то и от трех г-в пенсию получаешь. Но Шадурский считает своих избирателей неделёкими русфобами: “Для дураков сойдёт!”
“Labākais veids, kā viņam to sajust, ir Soču olimpisko spēļu boikots, Eiropas Parlamentu aicināja Krievijas opozicionāri. Arī mēs latvieši esam uz savas ādas izbaudījuši politiskā kompromisa piedāvājuma „augļus”, atdodot Abreni.”
Ага, давайте сделаем пакость России, отомстим ей за наш комплекс неполноценности. Отдали, и отдали. Лиха беда – начало:
http://latgalija.wordpress.com/
“Во- первых хотелось бы уточнить, что на территории Латгалии в 13 веке никогда не было ни каких латгалов. На территории Латгалии проживали славянские племена; кривичей, половцев, древлян”. Шадурскому, как выходцу из Латгалии, следовало бы знать свои славянские корни, а не заниматься русофобией.
0
EditeDavidsone > Inese 07.10.2013. 16.07
“На территории Латгалии проживали славянские племена; кривичей, половцев, древлян”
Vai tu esi idiots no dzimšanas, vai galvā drātēts? Kривичi vismaz noteikti bija slāvu valodu pieņēmuši balti, to atzīst pat mūsdienu Baltkrievijas vēsturnieki un tur to raksta skolas grāmatās.
Nevis 13.gs, bet pirms kādiem 3000gadiem slāvi atdalījās no baltiem.
Stulbiem ļaužiem ir raksturīgi ticēt šarlatāniem un paust to vājprātīgās idejas.
Un tādi, kā tu, sanaido tautas un izraisa visos nekrievos rusofobiju.
0
Vineta > Inese 08.10.2013. 01.22
Nikomeds
Nevis 13.gs, bet pirms kādiem 3000gadiem slāvi atdalījās no baltiem.
Tikai pirms kādiem 1500 gadiem, pēc huņņu iebrukuma, baltu zemēs uzradās slāvi. Vienīgais izskaidrojums, ka tie ir huņņu un baltu pēcteči. Kas attiecas uz krievu, vēl 100 gadus atpakaļ tam vispār vēl nebija nekādas nacionālās apziņas, tas saucās vai nu čelovak, holop vai prasvoslavnutij. Pirmais krievu valdnieks, krievs, bija Staļins. Pirms tam valdīja žīdi, Eiropas karaļnami, mongoļi, russi(vikingi)
0
Andris 07.10.2013. 10.21
Augstu vērtējot Kārli Šadurski, tomēr jāsecina, ka viņš šo tekstu rakstījis nakts melnumā, krietni kaudamies ar miegu. Jo nav solīdi savai valstij, Krievijai, labu vēlošo cilvēku tekstus pārrakstīt, nedomājot par absurdu, kas rezultātā var iznākt. Lūk, tikai divi viens otru izslēdzoši „argumenti” : „Krievija šodien neatpaliek no Staļina režīma laikā piedzīvotā” un „Patlaban Krievijā politieslodzīto ir gandrīz tikpat daudz, cik PSRS 1975. gadā, kad to bija 118, tagad – nedaudz vairāk kā 100.”
Gribi vai negribi, iznāk, ka ģeneralisimuss, kurš, starp citu, uz elli tika parauts 1953. gadā, bijis īsts eņģelītis, ja jau miljonu vietā aiz restēm vai dzeloņstieplēm sasēdinājis tikai 100 „tautas ienaidnieku”.
Un turpinājumā – „Labi dzīvo tie krievi Maskavā un Krievijā, kuri pakļaujas politiskā centra – Kremļa vadības svirām. Taču, skatoties uz Krievijas tautu kopumā, tā ir neliela saujiņa. Diemžēl ārpasaulei saujiņas balsi un vajadzības sadzirdēt nav iespējams, priekšā ir liels dzelzs priekškars.” Vēlreiz stop! – kaut piecreiz izlasot, iznāk, ka saujiņas – Puķina&co balsis – Rietumus nesasniedz. Nez vai šādu viedokli opozicionāri būtu vēlējušies paust.
Piekasīšanos beidzot, – „Putina lielākā vērtība, kas izraisa cieņu, ir spēks.” Spēks, ko rada naftas urbumi un izrakteņi, nav Puķina vērtība, bet vienīgais arguments gan kontaktējot ar savu tautu, gan – ar Rietumiem. Tāpēc loģiski būtu teikumu sākt ar citu locījumu – „Puķinam”…
Taču, kopumā ņemot, neticu, ka Latvijas „elite” uzklausīs rosinājumu Soču olimpiādes laikā netraukties V. P. apkampienos. Par mūsu valsts varturu morāli, kā jau secināja Ino, lieliski liecina Abrene.
7
ievuliitis > Andris 07.10.2013. 10.47
cinīti, nestreb karstu:)
Ārpasaule nedzird pakļautu un muti turošo cilvēku balsis.
Un pats par sevi skaidrs, ka 75. gada modelis Krievijā nebija demokrātijas etalons, sauc to, kā gribi.
0
andris902 > Andris 07.10.2013. 11.10
…ciniit….turpini interpretēt?…
0
dro > Andris 07.10.2013. 11.10
betijacelmale. Sveika! Manuprāt ciniits bijis objektīvs – ar Staļina režīmu pagaidām Putinu salīdzināt ir absurdi, un lielajās metropolēs cilvēki dzīvo cepuri kuldami. Provincei arī kaut ko atmet no naftas dolāriem tā kā vodkai pie TV hokeja pietiek /~bila bi vodka, dlja vodki glotka/.
0
bebiekste > Andris 07.10.2013. 11.24
Šito būs sakompilējis kāds palīgs :D
0
ievuliitis > Andris 07.10.2013. 11.48
lno: “lielajās metropolēs cilvēki dzīvo cepuri kuldami.”
– jā, cepuri kuldami. Tie, kas tur muti. Bet, ja būs neapmierināti un skaļi to pateiks, ir liela varbūtība, ka izkuls pašus.
0
dro > Andris 07.10.2013. 12.05
betijacelmale. protams:)
0
Egitazz > Andris 07.10.2013. 22.28
Droši vien Šadurskis, salīdzinot ar Staļina laikiem, pārliecināts, ka arī Staļina laikā opozicionāri mierīgi braukāja pa pasauli un stāstīja, ka neviens Krievijā nevar patiesību teikt.
Rietumiem Hodorkovskis ir moceklis-vietējiem Krievijā oligarhs, kad pateicoties demokrātam Jeļcinam sagrābis pa sviestmaizi resursus un pēkšņi kļuvis miljardieris. Un nez kāpēc par demokrātu Hodorkovskis palicis tikai jau sēžot cietumā, 90tājos gados tāds nebija. Bet nu ja kāds pārliecināts, ka Hodorkovskis nopelnīja savus miljardus naftas biznesā baltajos cimdos, tad jau neko nepadarīsi.
Vairāki cilvēki saprot, ka nav Putins dieva dāvana. Bet gatavi viņam daudz ko piedot, salīdzinot pašreizēju situāciju ar situāciju 90.tājos gados.
0
dro 07.10.2013. 09.57
Arī mēs latvieši esam uz savas ādas izbaudījuši politiskā kompromisa piedāvājuma „augļus”, atdodot Abreni.
_________________________
Un esam gatavi nākošajiem “kompromisiem”:)
0
buchamona 07.10.2013. 07.59
…Jājautā, cik daudzi krievi Krievijā zina, ka tautieši Latvijā saņem divas pensijas – vienu no Krievijas, otru no Latvijas?…+++ vispirms būtu jāpajautā, cik daudz ir tādu LR pilsoņu, kuri ir par šādu faktu lietas kursā? Vai visi LR pilsoņi, kuri iemaksā nodokļus LR budžetā, ja būtu lietas kursā, piekristu tam, ka šādi no valsts kases tiek tērēta sociālām vajadzībām paredzētā nauda? Šāds jautājums ir jāuzdod šī brīža valdošās koalīcijas deputātiem.
1
Egitazz > buchamona 07.10.2013. 22.20
un cik daudz IR lasītāju zina, ka divas pensijas saņem tie Krievijas pilsoņi, kas Latvijā pēc 1991.gada ir nostrādājuši vismaz 10 gadus? Un skaidrs, ka absolūts vairākums ir nostrādājis vismaz 15 gadus Latvijā, maksājot visus nodokļus?
Nez kāpēc Šadurskis kā lietu zinātājs “piemirsis” pateikt šo faktu:))
0
ligakalnina 07.10.2013. 07.55
Ar Staļina laikiem salīdzinājums pārspīlēts, punktveida represijas un iebiedēšana notiek, nekādas masveida represijas kādas tur ideoloģijas vārdā nenotiek.
Ar grīnpiešiem piemērs arī ne pārāk veiksmīgs, ši organizācija izveidota “derīgo idiotu” kāšanai un lielo kompāniju šantāžai iedzīvošanās nolūkā, izmantojot PR, melus, inform sagrozīšanu absolūti nezinātniskus apgalvojumus, utt, loģiski, nekādu apsūdzību pirātismā viņi pelnījuši nav, bet, nekādi “zaļie” viņi arī nav, parasti šantāžisti.
Briesmīgākais, ko dara Kremļa režīms, ir tautas tīša degradēšana, apmuļķošana, zemiskāko īpašību kultivēšana, visa neatkarīgā un patstāvīgi domājošā elektorāta iznīcināšana, no valsts atkarīgu lumpeņu, pensionāru, ierēdņu grupu vairošanu.
Pēc Navalnija panākumiem Maskavā nolemts konfiscēt cilvēku pensiju uzkrājumu daļu.
Daži domā, ka tā ir politika, lai pensionārs būtu pilnīgi atkarīgs no valsts, un balsotu, kā liek.
Likvidē ZA, kas gan, faktiski, to pelnījusi, jo nevienu no vajātajiem zinātniekiem nav aizstāvējusi un ir korupēta iestāde, bet, tomēr, neievēlēja par prezidentu Putina cilvēku, un par to dabūja.
Ivanovs nesen izteica, ka Maskavā dzīvojot vienīgi sliņķi, kas neko nedarot, un dzīvojot uz visas Krievijas rēķina, īstie cilvēki ir tikai strādnieki, kas stāv pie darbagaldiem, ja internettehnoloģiju laikā var pateikt tādu muļķību, tad skaidrs, ka Maskava, izglītota un opoziconāra, tiek pretnostatīta Krievijai.
budžetā par trešadaļu aug izdevumi armijai un policijai, soc.vajadzībām un medicīnai mazionas.
Kaut, faktiski, ne policijas, ne tiesas Krievijā nav, ir noziedzīgi korumpēti gruējumi ar att. nosaukumu.
diemžēl, šim režīmam nekas nedraud, saprotams, Rietumi rīkojas netālredzīgi, bet, ja Putins apmierina lielāko daļu tautas, kāpēc Rietumiem tur būtu jājaucaas, ja padomā?
4
inta_s > ligakalnina 07.10.2013. 09.05
“ir tautas tīša degradēšana, apmuļķošana, zemiskāko īpašību kultivēšana, visa neatkarīgā un patstāvīgi domājošā elektorāta iznīcināšana, no valsts atkarīgu lumpeņu, pensionāru, ierēdņu grupu vairošanu”
Piekrītu! Bet to pašu var teikt par ASV režīmu.
Cilvēki tiek notrulināti:
http://www.spin.com/sites/all/files/styles/style620_413/public/130825-Miley-Cyrus-Robin-Thicke-VMAs.jpg
Visi kas runā pretī režīmam un atklāj tā noziegumus tiek vajāti, ieslodzīti un pat nogalināti:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEIjna7672Q
http://www.youtube.com/watch?v=SokbVDRyVHY
Pat sadedzina cilvēku dzīvu – kura vaina vispār nav pierādīta. Vienkārši tā!
http://www.youtube.com/watch?v=BkAD7u1ehF4
Un cilvēki tiek padarīti par bezatbildīegiem un no režīma atkarīgiem vergiem, ar kuriem viegli manipulēt jo tie nav patstāvīgi:
http://www.youtube.com/watch?v=yLsVoRGS1SY
0
Vineta > ligakalnina 07.10.2013. 11.10
http://www.youtube.com/watch?v=dDjeAc6Mi3M
Vai ir pamats kritizēt jebko, kamēr fašistu lopu Krievijai vēl nav apgriezta spranda?
0
inta_s > ligakalnina 07.10.2013. 11.26
Vice versa par ASV, kas liek tiem notrulināties?
0
Kristīne > ligakalnina 07.10.2013. 16.08
“ja Putins apmierina lielāko daļu tautas, kāpēc Rietumiem tur būtu jājaucaas”
===
“Jājaucas” jau ir un pa laikam arī “jaucas”. Runa ir par ko citu – nav nemaz tik daudz ietekmēšanas iespēju, ņemot vērā gan joprojām pastāvošo atkarību no Krievijas gāzes, gan to, ka šiem joprojām ir visvairāk kodolieroču (pat ja tie nav “visefektīvākie”). “Magņitska saraksta” variants (vēršanās pret noteiktiem ļaunajiem), protams, ir interesants, neskatoties uz tā ironiskumu.
0