Seši argumenti pret Ušakova ieceri dalīt Latvijas iedzīvotājus

84

Komentāri (84)

inesite15 30.09.2013. 17.21

“uzņēmums “Rīgas satiksme” ir „Saskaņas centra” un „Gods kalpot Rīgai” slepenā impērija”
………………………………………………………………………….
“un govu.lv neslepenā ……. atslepenojusēs, tb ………….caur “← Atpakaļ uz rakstu|

0
0
Atbildēt

0

Dina 29.09.2013. 14.26

Kurmītis
Wow ! Superrrrr raksts! … jēlerte savā elementā ! Tā tik tuprināt un vemjotībai skuju taka nākamajās vēlēšanās garantēta ! Ko arī no visas sirc novēlam! … :)
Par Ušakova ideju.
No jebkura rīdznieka viedokļa tā ir vienkārši teicama doma, jo:
– ļaus ieviest vispār bezmaksas sab. transportu Rīgā RĪZDINIEKIEM (nevis pacelt cenas, kā te jēlerte murgo);
– ļau samazināt tansporta plūsmas un intensitāti pilsētā (nevis palielināt, kā atkal jēlerte murgo), jo RĪZDINIEKI sāks mazāk braukt ar autiņiem. Un tieši viņi veido galveno auto plūsmu Rīgā nevis „gastarbaiteri”;
– ļaus palielināt Rīgas ieņēmumus, ja tiešām notiks tā, kā plānots un šis solis liks lielai daļai apkārtnes Rīgā strādājošos iedzīvotājus pārreģistrēties uz galvaspilsētu, attiecīgi palielinot tās nodokļu ieņēmumus. Nebrīnīšos, ja šis pieaugums būtiski pārsniegs to ieņēmumu samazinājumu, kuru izraisīs pāreja uz bezmaksas sab. transportu.

Bet. Kas ir pats galvenais – Saskaņa ar šo soli parāda, ka aizstāv SAVĒJOS ! Savus Rīgas iedzīvotājus un vēlētājus, kuri tieši Saskaņu ir ievēlējuši tieši to arī darīt – aizstāvēt viņu intereses. Saskaņa PRAKSĒ dara to, ko solījusi un darbojas pilsētā kā tieši Rīgas rūpīgs un gādīgs saimnieks. Pretstatā letiņu partijām un jo īpaši vemjotībai, kura tad, kad sola par saviem vēlētājiem rūpēties, tur kabatā čurikus un patiesībā visus 4 gadus, ko atrodas pie Siles, rūpējas vai nu tikai par savu personīgo kabatu, vai arī par zviedru baņķieru un Briseles ierēdņu labklājību. Ieviešot šo sistēmu Saskaņa sūta vēlētājiem ļoti skaidru signālu, ka ir gatava tikpat cītīgi aizstāvēt arī visas Latvijas intereses … ja vēlētājs tai dos mandātu to darīt.

Tā ka – ļoti savlaicīgs, tālredzīgs un politiski pārdomāts solis no Saskaņas puses. Kārtējais. Ne velti tas izraisījis tādu vemjotības histēriju – ka gan jēlerte, gan tās štata klaķieris ozoliņš vienlaicīgi pamanījušies izvemties IR slejās … Suns zina gan, ko ēdis … :)))

0
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 28.09.2013. 16.30

Rita Eva Naseniece

Vispirms nerīdzeniekiem prasīs 2x vairāk par biļetēm, tad 2x vairāk par komunālajiem un tad liks uzšūt uz drēbēm dzeltenu zvaigzni

https://twitter.com/RitaEvaNa

+3
-1
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > ilmisimo 28.09.2013. 22.31

    Diez rīta Eva mūsējā ar savu draugaļu Strautmani un bratanu kiršteinu ir kādreiz mūžā ar sabiedrisko braukusi? Vai tikai dzeju par UA rakstījusi?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

lailabidzane 28.09.2013. 14.33

.
Pilsētgalvas ideja šoreiz ir tik šķērsām, ka pat frakcijpriekšniece ir trāpījusi pa kādam saprātīgam kontrargumentam.

+6
-1
Atbildēt

2

    dzerkaleliva > lailabidzane 28.09.2013. 15.20

    Komentāru un komentātāju skaits IRšos rūk tikpat strauji, kā iedzīvotāju skaits Latvijā. Paliek tikai minti, superači un viņu draugi.
    ————————————
    Vienīgi Ozoliņa izlēcieni vēl kādu auditoriju salasa, bet arī arvien mazāk.
    ————————————
    Bet tā dārgie jenoti un citi partijnieki/politikāņi un valstoņi Jums jau tagad ir savā piedāvājumā iedzīvotājiem jākonkurē ar Vācijas, Zviedrijas un Anglijas piedāvājumu. Šādā kontekstā visi jūsējo izlēcieni ar Viņķeli sākot un Vilku beidzot ir vienkārši smieklīgi, ja pat ne debīli.
    Šodien no Liepājas 40-gadnieks izdzirdot Viņķeles piedāvājumu un solījumus par pensijām iekāpj busī un parīt jau rukā priekš Vācijas IKP un savas pensijas Vācijā.
    Tāpat dara 20-gadnieks dzirdot Viņķeles piedāvājumu māmiņalgu un ģimeņu sakarā.
    Tāpat dara 30-gadnieks dzirdot Vilku, ka algu pieaugums sagraus ekonomiku.
    Un tā ar visām šīm lietām.
    Nu, kurš jums te paliks pēc jau 5-gadiem, ja tā turpināsiet? Kurš? Tikai pensionāri, ubagi, invalīdi un ierēdņi. Kādi ir argumenti, lai cilvēks gribētu te dzīvot un strādāt, ja to var darīt arī Zviedrijā, Vācijā, Somijā un Norvēģijā? Tas ir tepat blakus. Patriotisma dēļ, te mocīties? Nu, nepalieciet smieklīgi. 90% no palikušajiem te notur valodu nezināšana un bailes no vēl relatīvā svešuma, nevis patriotisms, bet tas viss ir ātri labojams.
    —————————————–
    Bet tā Ušaks, lai arī kremlins, okupants un latviskā noliedzējs, vienalga cīnās gan par savu vietu, gan par Rīgu. Nožēlojami, ka krievs te cīnās un ir gatavs domāt par savējiem, bet latvieši pie varas savu tautu ir iznīcinājuš, ar V priekšgalā. Nožēlojami.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > lailabidzane 28.09.2013. 15.28

    Lai jums veicas visādu afgāņu, sīriešu un citu tml.pasaules konflikta vietu bēgļu ievešanā.
    ———————
    Krievijā jau tagad ir augstākas algas un mūsējie brauc strādāt uz turieni, nevis otrādi, tas pats drīz būs ar Baltkrieviju, Ķīnu un citām vietām, atliek tikai kaut kādi galīgi degredēti reģioni un iedzīvotāji, kurus varēsiet teorētiski te ievest, bet tos pašus jums nocels zviedri, kanādieši, austrālieši un pārējie, kuriem arī vajag iedzīvotājus un darba spēku.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 28.09.2013. 14.05

Es uzskatu, ka Ušakovs būtu jānoņem no mēra amata nekavējoties. Visa viņa darbība ir absolūti neatbilstoša Latvijas un Rīgas interesēm. Viņa vieta ir ir kādas Putina sādžas vadītāja amatā. Patiešām sāk jau apnikt. Vēl jo vairāk žēl, ka latviešu cilvēks Ameriks pabalsta šo Rīgas pisētas tēlu un dzīvi bojājošo cilvēku.

+8
-5
Atbildēt

2

    oskaar > Timurs Čuntonovs 28.09.2013. 23.21

    hombros
    Par “latviešu cilvēku Ameriku”- Jūs taču to nedomājat nopietni, vai ne?
    Jeb Jums tomēr šķiet, ka visi latvieši ir balti un pūkaini, bet neģēlības spēj pastrādāt tikai citu tautību ļaudis?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Timurs Čuntonovs 29.09.2013. 12.17

    hombros
    “Latviešu cilvēks Ameriks” ir tāds pat “latviešu cilvēks” kā Zariņš, Rubiks, Kravcovs, vai Aijo Beness.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

kristrun 28.09.2013. 12.20

Meitene no tālās ziemeļu zvaigznes nedēļu uzmanīgi vēroja, kurš viedoklis ņems virsroku, kamēr izšķīrās paspīdēt ar savu viedumu.

+4
-10
Atbildēt

0

Edzs 28.09.2013. 11.07

Ušakovs saviem iekšējiem un ārējiem naudas devējiem demonstrē savas iespējas – īsts krievu mērs īsā laikā pataisījis Rigu par īstu krievu pilsētu uzliek latviešiem lauciniekiem (hutorjanje) Rīgā pārvietošanās nodokli.
tā gan tas nebūs un nepaliks, Rīga ir visu valsts iedzīvotaju galvaspilsēta.
piekrītu visam autores teiktajam un rakstā būtiskākās man ir šīs rindas:
_”…Latvijas iedzīvotāji, kas katru dienu iebrauc Rīgā, tur strādā, atpūšas un tērē naudu, piedalās Rīgas bagātības audzēšanā. Daudzi nacionālā līmeņa pakalpojumi ir koncentrēti Rīgā: kultūras un augstākās izglītības iestādes, vienīgā nacionālā lidosta, nacionālās ārstniecības iestādes utt. Tās no saviem nodokļiem uztur visi valsts iedzīvotāji un tām ir jābūt vienādi pieejamām visiem valsts iedzīvotājiem…
…Rīgas un Latvijas pretnostatīšana nav Latvijas interesēs.”_

+15
-3
Atbildēt

0

piziks 28.09.2013. 08.50

ZanE, taisnība par Ausaiņa slepenošanu, bet slepenošanu gan visnadzīgāk ieviest sāka Repše un īpaši pastiprinājušas Dombrovska valdības. Statistikas slepenošana ir Vienotības rentablais varas tehnoloģijas paņēmiens, kurš no Ušaka puses šoreiz nāk pār tagadējās koalīcijas ausīm kā tikai viens no polittehnoloģisko atbilžu bumerangiem.

Ja oficiāli un skaļi — ar skaitļiem — varētu salīdzināt UA tirdzniecības rentabilitāti iepret darbaspēka eksporta/izspiešanas no Latvijas rentabilitātei, salīdzinot UA ienesīguma sauso atlikumu ar citzemēs strādājošo sūtīto pabalstu — > Ls 350 miljoni gadā, tad UA tirdzniecības atļauju cenas varētu pacelt līdz kaut kādam elementāras reantabilitātes līmenim vai — tieši pretēji — šīs andeles spēlītes izbeigt.

Ja Vilks Finansu ministrijā neņemtos vienīgi ar eiro ieviešanu, kas tiešām uzskatāma par Latvijas veiksmīgu attālināšanu no rubļa zonas ar kremliniem, būtu pārlasījis no Nasing Spešala un Repšes kā finministra laikiem pārmantoto Iedzīvotāju Ienākuma nodokļa likumu, kur ar vienu vien nelabotu normu tiek turpināta pelēkās un melņās ekonomikas stutēšana — benzīna un dīzeļdegvielas kontrabanda! Varu iedomāties, kādas izbrīna acis izvalbīs Vienotības un koalīcijas latvisko partiju fani, izlasot šādu apgalvojumu, bet = i netaisos pārlasīt tā likuma pārējās sadaļas, man pietiek vien ar to, ka attiecībā uz SVD/pašnodarbinātajiem patērtās degvielas tēriņu legalizēšanā likums atļauj attainoti izmantot 70% kanniņās, bākās un degvielavedējos pārvadājamās degvielas norakstīšanu, bet, ja prasību objekts nekādus dokumentus “nepiestāda”, viņam likums ļauj legalizēt 50%! Tātad = IIN likums pieļauj legalizēt pusi no SVD patērētās degvielas bez atskaites dokumentiem un legāli turpina uzturēt škidro degvielu “kontrabasa realizāciju”. Vienotības fani gan iemanītos to nosaukt par, piemēram, Latgales krūmu biznesa un pārrobežu sadarbības atbalsta programmu, kuras dēļ bija vērts ņemties ar kanniņās nepārnesamās autogāzes akcīzi 1,5 santīmu par litru apjomā un sašūpotu LPG kā eko-loģiskākas degvielas izplatību, ieskaitot gāes iekārtu tirdzniecību, uzstādīšanu, gāzestanku tīkla paplašināšanu utt. Turklāt, vēl jau ne FM ne VID nav sācis — pat ne solījis sākt — falšās pašnodarbinātības apkarošanu, izliekoties, ka Jelgavas ex-sociāldemokrāta Salkazanova autoparka pastāvīgie šoferi ir pašnodarbinātie, kuri, ļoti, iespējams, arī atskaitās par patērēto degvielu, priecājoties par IIN likuma kluso piespēli.

Ja izteiktās hipotēzes pārbaude līdz budžeta galīgajai pieņemšanai tiktu veikta, man gan pienāktos Vienotības un koalīcijas pateicība par ieguldījumu pelēkās un melnās ekonomikas apkarošanā, varbūt par eiroofinanšu ministra Latvijā — Vilka — “godīgais” rokasspiediens… :)

+2
-5
Atbildēt

2

    andris902 > piziks 28.09.2013. 10.46

    ….Optiskais Tēmekli….es saprotu, ka vēlies saņemt finanšu ministra Vilka rokasspiedienu….domāju, ka daudziem varētu būt tāda vēlme, bet….par aplamību tiražēšanu – diez vai Tavs sapnis piepildīsies….

    ….pastāsti, lūdzu, kā SDV var legalizēt kontrabandas degvielu, ja – kā Tu saki – tai kanniņai līdzi nenāk arī degvielas čeks?….saprotu, ka esi lasījis likumu, bet….līdz izpratnei tā arī neesi nonācis, tikai līdz palagu rakstīšanai…

    …SDV attaisnotajos izdevumos var iekļaut degvielas patēriņu tikai tad, ja tam pretī ir EKA čeks ar SDV juridiskajiem datiem par degvielas iegādi….”nesaprātīgais” Vilks ļauj izmantot atlaidi pretī neprasot a/m maršruta lapu/ceļa zīmi, ne uzstādīt GPS, tā vienkāršojot un atvieglojot SDV uzņēmēja dzīvi un samazinot tā izdevumus, bet, protams, ja būs čeki un maršruta lapas vai GPS – varēs degvielas patēriņu 100% iekļaut attaisnotajos izdevumumos….

    …tā kā – uz rokasspiedienu Tev būs tomēr jāpagaida…. :)
    …un vēl – lasi likumus…un lasi līdz galam….ja nesaproti – jautā!….bet netiražē muļķības….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > piziks 28.09.2013. 11.33

    OT – nu klāj vaļā kā var legalizēt kreiso degvielu ? :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

emb_riga 28.09.2013. 00.52

Beidz,Elerte,nodarboties ar opozīcijas demagoģiju,bet domā par rīdziniekiem un pēc būtības.Jau tagad pierakstītie rīdzinieki maksā vairāk par biļeti sabiedriskā transportā IIN veidā(80 milj.ls gadā RS),ko nemaksā nedeklarētie,ti,deklarētie jau tagad maksā 80 sant.par biļeti,ko prasīs arī no citiem.

+2
-13
Atbildēt

15

    andris902 > emb_riga 28.09.2013. 02.09

    ….Vilim, droši vien, šķiet, ka “Rīgas satiksmes” 2012.gadā sabiedriskajā transportā pārvadātie 141 371 668 pasažieri visi braukuši bez maksas, ja valsts 4 miljonus piemaksā dotācijās un vēl 60 miljonus Rīgas dome….

    …vai Vilim nerodas jautājums, kā šie miljoni tiek tērēti un kur izgaist RS peļņa?….cik tiek iekasēts par autostāvvietām Rīgā?….vai Rīgas satiksme ir melnais caurums, kurā nauda izkūst pat nenonākot līdz RS kasei?….
    ….vai rīdziniekiem un RD deputātiem nav tiesību iepazīties ar RD kapitālsabiedrības finanšu atskaitēm, jo RS tiek uzturēts ne tikai par rīdzinieku nodokļiem, bet arī iebraucēju samaksātajām biļetēm….taču šobrīd Ušakovs finanšu datus ir noslepenojis ar tādu rūpību it kā RS būtu SAB, CIP, FSB un MI-6 apvienotā filiāle….kas tad, galu galā, šajā uzņēmumā ir tik ļoti slēpjams???…

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 28.09.2013. 09.22

    Ja diskutē ar mani,tad par pacelto jautājumu,bet nenovirzies no tēmas,demagog,Elerte.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 28.09.2013. 10.16

    Ja tev,Elerte,gribas zināt kur aiziet RS nauda,tad paskaties RS mājas lapā,tur ir viss:gan peļņas un zaudējumu aprēķins ,gan viss pārējais.Ja nesaproti,tā jau ir tava problēma,ej uz grāmatvežu kursiem un papildini savas vājās zināšanas.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    garausiitis > emb_riga 28.09.2013. 11.31

    Vili – beidz te dzīt pilnīgo idiotu par RS . Es to kantori zinu diezgan labi… RS ir principā lielāka RD barotuve. Savulaik nopietni biju papētijis viņu finanses, tikai kaķim tas zem astes… Pēc maniem aprēķiniem uz šodienu aptuveni 3 mio gadā tiek atskaloti . Aksenoka laika tas bija 1 mio. … tāda ir tā realitate :) Un nevajag te muļķi laist .
    P.S. Interesanti kā RD kompensēs no CP zaudētās naudas plūsmas.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > emb_riga 28.09.2013. 11.39

    ….pārējot uz Tavu stilu – Vili Bemhem – Tavi aprēķini par IIN rīdzinieku uzturēto RS ir klaji maldinoši….

    …neatkārtošos, pārkopēšu vakar rakstīto:

    -“Kad Rīgas domes politiķi atsevišķām rīdzinieku grupām piešķīruši 100% braukšanas maksas atlaides, ievērojami pieaudzis attiecīgās kategorijas pasažieru skaits – pensionāru skaits sabiedriskajā transportā trīskāršojies, savukārt skolēnu skaits – dubultojies, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja pašvaldības SIA «Rīgas satiksme» direktors Leons Bemhens.

    No brīža, kad pensionāriem iedeva bezmaksas braukšanu, validāciju skaita pieaugums bija 324%, atmetot kādu procentu, kas e-talonu nevalidē principiālu iemeslu dēļ, lai neveidotu «Rīgas satiksmes» uzskaiti, jo vienalga viss par brīvu pienākas,» pastāstīja Bemhens.

    Vienlaikus Bemhens uzsvēra, ka «Rīgas satiksme» nevienam neko nepiešķir – tie ir politiķu lēmumi, kurus pieņem Rīgas domes deputāti un kuriem attiecīgi seko arī atbilstošs pašvaldības budžeta finansējums «Rīgas satiksmei».
    /apollo.lv/

    …un…ak, brīnums!…2011.gadā, pirms bezmaksas braucēju skaita palielināšanas, braucienus par pilnu braukšanas maksu izmantoja 31,7% pasažieru…ņemot vērā, ka 2012.gadā bezmaksas braukšanu saņēma jaunas iedzīvotāju kategorijas – pilnu braukšanas maksu nosedz vairs tikai ~ 28% pasažieru….vai tie būtu rīdzinieki, vai tomēr “iebraucēji”, kuri nelietīgi izmanto galvaspilsētas sabiedrisko transportu?…..vai tomēr Rīgas satiksme ar Bemhema kungu manipulē ar uzņēmuma finanšu rādītājiem?….

    …kā tur ir, Vili Bemhem?… :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 28.09.2013. 15.16

    Nu ko tur ar šo citātu gribi teikt?To ka tev fiška nerubī?Un kladzini kā rubenis riesta laikā?Cienijamā Elerte,nebojā priekšstatu par Vienotības deputātiem(kaut es par jums balsoju iepriekšejās RD vēlēšanās).Ja laidīsi arī turpmāk tādu lažu,tad jums nebūs izredzes ne nākošās DR,ne Saeimas vēlēšanās

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Edzs > emb_riga 28.09.2013. 15.26

    bija agrak tada anekdote:
    dakteris prasa, – vai jus dzeriet?
    pacients tam preti, – bet dakter, vai jums ir??

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 28.09.2013. 15.43

    Ha,ha,ha!Vismaz kaut kas patīkams

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > emb_riga 28.09.2013. 15.43

    Pazīstu ZanE. Lai gan citos aspektos viņai nepiekrītu, bet esmu gatava tiesā liecināt, ka
    a) viņa nav Sarmīte Ēlerte:))
    b) viņa prot rēķināt labāk, kā māca grāmatvežu kursos:))
    c) prot sekot, pielietot un izmantot likumus un normatīvos dokumentus:))
    Vili, vai tiešām esat Bemhens?
    Kā tāds idiots var vadīt tik svarīgu galvaspilsētai struktūru?
    Vai tiešām pietiek tikai iemaksāt no uzņēmuma maka dažus miļjonus gadā SC/GKR kasē un vari turpināt graut Rīgas transporta tīklu?
    Jums Zālīša kungs nakts murgos nerādās?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 28.09.2013. 16.03

    He,he,he!Neesmu Bemhens,bet vienkāršs pensionārs,kas reizēm izmanto sabiedrisko transportu par brīvu(par mani maksā valsts).RS uzskatu par labu iestādi un viņas pakalpojumus par pieņemamiem.Ja SC?GKR ieviesīs bezmaksas,tad gan domājutur būs cūkkūts.Guļu mierīgi un saldi.Par Zālīša kungu.Cik zinu Jānis jau sen kā miris un jūsu informācija ir novecojusi.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > emb_riga 28.09.2013. 16.05

    Zālīša kungs nomira pusgadu pēc tam, kad viņu Bojārs piespieda aiziet pensijā, dēļ tā, ka Zālīša kungs neparakstījās zem jauno trolejbusu iepirkuma, kuru cenā bija iekļauta arī “otkatu” nauda. Viņa vietā ielika Bemhenu, kas ir gatavs mūsu rīdzinieku naudu atdot jebkam, ka tik pašam ar’ kas atlec.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 28.09.2013. 16.14

    Es gan domāju citu Zālīti.Bet ja jūs par šo,tad visu cieņu.Lai vinam vieglas smiltis.Bija Goda vīrs.Daba mums ir ierādījusi pagaidu mitni,ne pastāvīgu māju.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > emb_riga 28.09.2013. 16.33

    betijacelmale
    Vai tiešām pietiek tikai iemaksāt no uzņēmuma maka dažus miļjonus gadā SC/GKR kasē un vari turpināt graut Rīgas transporta tīklu?
    =======================================================
    Diez, kuru transporta tīklu, tad Vienotība ir uzcēlusi? Vai Flikam konfiscēto Airbaltic pacēlusi, par ko tagad būs 60 miljoni Flikam jāsamaksā un ES jāatmaksā valsts sniegtais atbalsts Airbalticam? Pašu brūkošā Airbaltic darbību joprojām ar mega zaudējumiem, labāk neapspriest, ne ko?
    Vai arī runa iet par vilcienu iepirkuma šedevru?
    Vai arī runa iet par valstī sabrukušo ceļu tīklu? Neesošo starp pilsētu vilcienu satiksmi vai ko citu?
    =======================================================
    RS laikam varētu būt vienīgā iedzīvotājiem domātā un normāli funkcionējošā satiksmes sistēma valstī. Vismaz salīdzinot ar visiem pārējiem, Vienotības & Co šedevriem.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > emb_riga 28.09.2013. 17.56

    El tu, K.M., un paņem līdzi savas staigājošas runas. Būs vienādi adekvāta kompānija:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > emb_riga 28.09.2013. 22.17

    Bet argumentu, ta nav, Betija? Tas man vienmēr jūsos fasinē, tas ir jenotos un kompānijā. Kā, jums joprojām izdodas kādu šai valstī noturēt. Pēc normālas cilvēka loģikas dienā, kad jūsu galvenais cilvēknīdējs vilks paziņoja, ka 350Ls alga sagraus šo nabagmāju, tad nākamajā dienā, te vajadzēja palikt tikai jūsējiem, ierēdņiem, pensionāriem, vergturiem un invalīdiem. Tas tiešām ir liels noslēpums, kā var vēlēties cilvēks darba spējīgā vecumā dzīvot valstī, kuras finansu ministrs paziņo, ka maksājot 350Ls algas valsts sabruks, ja turpat kaimiņvalstī var nopelnīt 3.500ls, darot to pašu darbu.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

oskaar 27.09.2013. 23.04

Paldies Sarmītei Ēlertei par šiem argumentiem.
Būtiskākais man šķiet Otrais no tiem. Nelaime- ka tāpat laikam ir ar Rīgas brīvostu. Un nav redzami Vienotības centieni šos melnos caurumus izgaismot.
Labi- šobrīd Vienotība Rīgā nav vairākumā. Bet savulaik (2005-2007) taču “pie vadības kloķiem” bija Aivars Aksenoks no JL. Kāds tolaik bija šķērslis šo organizāciju darbību padarīt caurskatāmāku? Un, ja bija nopietni šķēršļi- kādēļ par to pašreiz netiek runāts?

+7
-3
Atbildēt

1

    garausiitis > oskaar 28.09.2013. 11.26

    andrejsg – Aksenoks bija par “mīkstu” un kad ūdens saka smelties mutē aizlaidās pie TB/LNNK :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 27.09.2013. 23.03

PIRMKĀRT
_____________________________ ________
Sabiedrība tiek sašķelta Bauskā, no kuras pasažieru daļa Rīgu sasniedz ar autobusu, daļa ar ielas pretējā pusē – STATOILĀ piedāvājošos nodokļu nemaksātāju pakalpojumiem.

+2
0
Atbildēt

0

guna_sniedzina 27.09.2013. 22.48

Tallinā tomēr bezmaksas braucieni tikai Tallinā deklarētiem.

Vispār pareizāk būtu dalīt IIN pa pusi pašvaldībai kur strādā un kur nakšņo.
Kaut šo ideju, ja nemaldos, kādreiz pieteica Šlesers, tomēr tā ir laba.

Grāmatavediski tas ir diezgan vienkārši sakārtojams, un Amatu grupām, kas nav piesaistīti darba vietai, tad tā “atrašanas vieta” būtu uzņēmuma juridiskā adrese.

+3
-6
Atbildēt

0

pukjuzirnis 27.09.2013. 22.03

ko viņi tur rāda? VDK kartiņu, vai zilo biedrdru karti?

+9
-1
Atbildēt

0

reksa 27.09.2013. 21.16

Ēlerte ir Vienotības biedre. Vienotība valstī ir pie varas. Vienotībai ir visas iespējas grozīt likumus, lai šādas un citas muļķības nekādiem ušakiem nebūtu pa spēkam…

Citādi izskatās, ka Vienotība tikai tēlo SC oponenti…

+15
-6
Atbildēt

7

    dzerkaleliva > reksa 27.09.2013. 21.22

    Vienotība ar SC dala varu, tā būtu pareizāk. Un kopīgi ir nolemts nevienu citu tai dārziņā nelaist, bet kurš duraks, tad to dārziņu vispār grib?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > reksa 27.09.2013. 21.26

    Ja, nu vienīgi zaķis, Kampars un Āboltiņa pa virsu tai dārziņā vēl ko plāno sev mājās nesamu atrast.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > reksa 27.09.2013. 22.12

    Vai tad šeit ir V diktatūra?
    Tev pretenzijas tikai pret V?
    Mums, vispār, ir parlamentāra valsts.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > reksa 28.09.2013. 08.17

    Dzeri, vai tad Vienotības diktatūras nav? Vienotībai ir varas tehnoloģiju diktatūra, ko aizstāv/pamato ar to, ka neviens cits varu negribēja ņemt 2009. gadā. Ja visu naudas lietošanu izkombinē Vienotības premjers ar naudas Vilku, pat koalīcijas partnerpartijas izmantojot vienīgi kā balsotājus “par”, tad tā vēl nav demokrātīja, vienīgi demokrātijas šķietamības spēlēšana. Demokrātijas škietamības spēļu dēļ valstij un elektorātam 3 gadus bija jācieš Grende, Sprūdžs, par kuriem jau uzreiz, pirms apstiprināšanas amatā bija skaidrs, ka attiecīgās jomas tiks sabremzētas vai degradētas, ĶĪlis kamuflējās pats un Ķīli kamuflēja ilgāk, toties Ķīļa ilgā stutēšana ar liekulību/izlikšanos, ka nav alkāns ar uzmanības deficītu, iespējams, valstij izmaksās dārgāk par citiem laikus nenorakstītajiem ministriem.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > reksa 28.09.2013. 11.24

    OT – nevis 3 gadus, bet 2 :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 28.09.2013. 11.41

    dzerim

    Rakstu ir uzrakstījusi Vienotības pārstāve, tāpēc tieši Vienotību ir vērts pieminēt.
    Vienotībai ir vara. Ja Vienotība redz, ka kāda pašvaldība rīkojas nepareizi, Vienotība novērtē: vai tas ir likumīgi vai nelikumīgi. Ja nelikumīgi, tad soda pašvaldību (piemēram, var atcelt pašvaldību un sarīkot jaunas vēlēšanas). Ja likums pieļauj šādu absurdu rīcību, tātad likums ir nepilnīgs, tad Vienotībai ir jāpilnveido likums. Kam tad mums ir domāta Saeima, ja ne likumu pilnveidošanai?

    Jā, Vienotība nav vienīga koalīcijā. Bet tas netraucē Vienotībai nākt ar savām iniciātīvām. Un ja kāda koalicijas partija nobloķēs Vienotības priekšlikumu, tad tas būs redzams.

    Jā, dzeri, mums ir parlamentāra valsts, un tieši parlamentam ir pienākums pilnveidot likumus. Ja tas to nedara, tad tas nepilda savas funkcijas.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    juhans > reksa 29.09.2013. 13.44

    Sešiem iebildumiem var piekrist, bet vēl vairāk Aldim – ja Vienotība nesper nākošo soli, tad iebildumi ir papīrgroza vērtībā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

laurina992 27.09.2013. 20.34

Ušakovs ir Maskavas ietekmes aģents,kurš pilda instrukcijas sašķelt Latvijas sabiedrību.

+15
-2
Atbildēt

0

Līga Lētiņa 27.09.2013. 19.49

perfekts PR gājiens no ausainīšā. vienkārši izcils. visi tagad cepsies , ardīsies, pieņems mērus , lēmumus, likumus. bet beigās paaugstinās cenas visiem , un ausainītis skumju seju – redziet kā mēs par jums rūpējamies, bet sliktā valdība, un visi metīsies pateicībā balsot par sc.
p.s. vienīgā adekvātā reakcija uz šo murgu bija sēņu nodoklis.

+8
-6
Atbildēt

0

inta_s 27.09.2013. 19.19

Kāds ir Ēlertes piedāvājums?
Visa Ēlertes kampaņa bija kā šis raksts – viss ir slikti – bet ko darīt lai būtu labi? Piedāvājuma nebija un nav vēl ar vien.

+4
-17
Atbildēt

7

    andris902 > inta_s 27.09.2013. 19.57

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 27.09.2013. 22.32

    Ok, norādījāt linku taču vai tas sniedz atbildi uz manu jautājumu par to kāds ir priekšlikums attiecībā uz RS vai satiksmi kopumā?

    Paskatīsimies, atverat tā bukleta 27. lapu. Es necitēšu punktus jo no pdf dokumenta lāga nekopējas teksts. Bet Jūs lasat un tad sapratīsit.

    1. Ko nozīmē sabiedriskais transports būs prioritāri? Ko šis vārds “prioritāti” vispār izsaka? Vai ir kur iespējams iepazities ar visām plānotajiem darbiem to pakām un tad redzēt ka sabiedriskā transporta plānošana (ko gan tas vispār man dod?) ir saaranžēta kā pirmā vietā vai vismaz pirmajā pieciniekā? Kur ir tāda tabula lai būtu jēga tādam vārdam vispār?

    Tādas tabulas nav! Tā ir tukša salmu kulšana no Vienotības un Ēlertes puses.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 27.09.2013. 22.35

    2. Ēlerte un viņas komanda kā argumentu tam ka cilvēki izmanto Rīgā savu auto min to ka vēl nav savienots e-talons ar vilcieniem. Vai tas ir tas piedāvājums par kuru Jūs runājat? Vai tiešām šie ir tie risinājumi?
    Kādam kas brauc ar auto Rīgā vienīgais kas attur pārsēsties uz sabiedrisko transportu ir tas ka – nu lūk, tāda neapejama ķibele – e-talons nav savienots ar vilcienu biļetes iegādi. Visādi citādi jau visi spiestos sabiedriskā transportā.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 27.09.2013. 22.37

    3. Izveidos fondu un paredz jau ka tur visi ar smaidu uz lūpām maksās miljonus. Kā gan neviens iepriekš neiedomājās par tādu ceļa fondu? Tak to vie vajadzēja izdarīt – izveidot fondu. Un naudas jautājums ir atrisināts. Pie tam atkal šeit tiek izmantots tas vārds “prioritārs”, kuram jau pierādīju, ka nav nekādas jēgas.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 27.09.2013. 22.40

    4. Investēs veloceliņos. Būsim kā Briselē vai citur. Kas gan tur slikts? Nekas! Bet kas gan tur labs? Arī nekas, ņemot vēra ka Latvijā ar riteni pārvietoties vien var 5 mēnešus, pārējā laikā tika ekstrēmisti kurjeri. Atkal – vai tas ir tas risinājums? Tagad visi aulekšiem, piemēram, tādā laikā kā šodien bija – leks ārā no mašīnām un sēdīsies uz velosipēdiem? Diez vai.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 27.09.2013. 22.43

    Reāli – nav neviena punkta kas dotu kādu piedāvājumu, kā uzlabot Rīgas Satiksmes darbu. Neviena. Jūs iedevāt linku, bet tas bija tikpat noderīgs kā google.com It kā links iedots – bet konkrētības, lai pamatotu savu viedokli – nekādas.

    Ja es kļūdos – tad lūdzu norādiet kur tai dokumentā var lasīt par ierosinājumiem RS darba uzlabošanā. Temats taču ir par RS.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    cheszz > inta_s 28.09.2013. 10.02

    bet ko darīt lai būtu labi?
    ………
    Elementāri, Mendelson. Latvijas galvaspilsēta jāpārceļ uz kādu citu pilsētu- piemēram, Bausku- un lai tad rīdzinieki vārās savā sulā.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 27.09.2013. 18.36

Ušakovs nekad nav slēpis savu mērķi – uzklonēt tādu ” nāciju” kā rīdzinieks un šos ” rīdziniekus” pretstatīt pārējiem LR iedzīvotājiem. Ar kādu neviltotu prieku viņš kādā intervijā stāstīja par RD, kur strādājot ļaudis ar krieviskiem uzvārdiem un tādēļ pat nevarot pateikt, kas viņi tādi – latvieši, vai krievi. Kad dzirdēju šito sviestu, mute palika vaļā :) Līdzīgi viņš runāja kādā no Maskavas radio, kur aicināja iegādāties UA, klāt vēl piemetinot stāstus par Rīgas graustiem, kurus vietējie nespēj apsaimniekot.
Runājot par LR lielo iekšpolitiku :) – Ja SC neizdevās uzpirkt LR pilsoņu vairākuma atbalstu ar vietējo kremlinu pašcepto ” sociālo klinģeri, ” tad Rīgā tas sāk izdoties. Vispirms Rīgas vēlēšanu rezultāti, tagad jau lasu vienu otru komentu, kur ļauži sāk skaitīt Ušakova pamestos santīmus :)

Jācer, ka šī Ušakova iecere neizdosies. Kādēļ šī SC ideja būtu jāizdeldē – autore argumentus ir salikusi pa plauktiem, nav ko piebilst. Lasīju, ka šāda lēmuma pieņemšanas gadījumā NA ir gatava prasīt vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram atcelt to kā nelikumīgu. Sprūdžam pirms aiziešanas būs iespēja izdarīt kaut ko vērtīgu :)

+28
-3
Atbildēt

2

    dace_roze_lmt_lv > buchamona 27.09.2013. 19.03

    “Ar kādu neviltotu prieku viņš kādā intervijā stāstīja par RD, kur strādājot ļaudis ar krieviskiem uzvārdiem un tādēļ pat nevarot pateikt, kas viņi tādi – latvieši, vai krievi.”

    – Rietumos tā ir normāla prakse, ka etniska izcelsme nav svarīga, galvenais ir piederība politiskai nācijai. Tādā pašā garā izteiksies jebkuras civilizētas valsts politiķis.

    Protams, ka Latvija ir Rietumu valsts tikai nosacīti, jo daudzie vadošie latvieši, “Vienotības” utt., labi prot tikai pakļauties Eiropas diktātam, ar to arī viss tas viņu rietumnieciskums beidzas. Tie, kam ar to par maz, brauc prom, pastāvīgie cilvēki, kā “Ir” komentētājs “Nulle”.

    Bet jums vajag Kārļa Ulmaņa diktātu un visus atšķirīgos aizbāzt cietumā vai Kalnciema dolomīta raktuvēs.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    friendmilulite123 > buchamona 27.09.2013. 19.20

    Pie Karlisa Latvija plauka un dolomita raktuvem bija jasuta daudz vairak/ja tika sutits?/. Pus Rigas deretu gan, lai atsvaidzina smadzenes,ja tas iespejams.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Irena Cirule 27.09.2013. 18.16

Interesanti, ka Rīgas Domes frakcijas vadītāja domā, ka “vienīgā nacionālā lidosta”, ja ar to domāta lidosta “Rīga”, ir Rīgā. Tik augstai RD amatpersonai būtu jāzina, ka lidosta ir Mārupes novadā. Brīnos, ka tas vēl nav ieviesis iebraukšanas maksu – labi nopelnītu no iebraukšanas lidostā

+11
-8
Atbildēt

5

    dace_roze_lmt_lv > Irena Cirule 27.09.2013. 18.19

    Mārupē jau bez tā dzīvo diezgan daudz bagātnieku, pelnot savu nemazo naudiņu protams, Rīgā, bet IIN maksājot, protams, Mārupes pagastam.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Irena Cirule > Irena Cirule 27.09.2013. 18.21

    Par to nav runa. Iebraukšanas maksa lidostā bija ironija.
    Runa ir par to, ka RD frakcijas vadītāja nezina, ka lidosta “Rīga” nav RD, bet Mārupes novada pašvaldības jurisdikcijā.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Irena Cirule 27.09.2013. 18.36

    Da frakcijas vadītāja Ēlerte vispār dzīvo Jūrmalā ;)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > Irena Cirule 27.09.2013. 18.52

    marsietis999 Runa ir par to, ka, lai tiktu līdz lidostai, bieži vien ir jāizbrauc cauri visai Rīgai. Visbiežāk ar autobusu :)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Irena Cirule 27.09.2013. 19.01

    Nu nemēģini te, rinķī apkārt, tulkot to, ko Ēlerte pateica pavisam skaidri un tupi:

    Daudzi nacionālā līmeņa pakalpojumi ir koncentrēti Rīgā: (…) vienīgā nacionālā lidosta

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

peerku 27.09.2013. 18.13

Sarmīt, turpiniet būt bezkaislīgi analītiska un izgaismot Ušakova/Amerika finansu politikas ēnas puses. Vēlētāju modināt ir nepateicīgs, grūts, ilgstošs darbs, kas tomēr galu galā atmaksāsies un cilvēki sāks domāt līdzi. Tad viņi novērtēs arī Jūsu personīgo ieguldījumu, ja vien Jums pietiks pacietības rakt.

+30
-4
Atbildēt

6

    dace_roze_lmt_lv > peerku 27.09.2013. 18.17

    Viena problēma, ka vēlētājam nav laika lasīt šādus tādus rakstus, bet lētāku biļeti vēlētājs gan pamanīs un novērtēs. Tāpat kā Līgo svētkus latviešu garā, ko sarīko Ušaks, kur latviešu vēlētājs līdzi paņemot sieviņu un bērniņus var kārtīgi izdancoties latviešu dziesmas klausīdams.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > peerku 27.09.2013. 18.26

    Piekrītu @super_e-y-e. Kā rāda pieredze, tad vēlētājs labprātāk piem. balsos par NA ierosinājumu palielināt pabalstu vecākiem (ko var redzēt uzreiz un tagad) nekā par palielinājumu par apgādībā esošiem cilvēkiem, kas ir virtuāls un lēnāks risinājums…
    Pelēkā masa nedomās, cik analītiska ir Ēlerte, bet redzēs, ka rīdziniekam biļete maksā 70 centus, un viss.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 27.09.2013. 18.29

    > Nasing spešal!

    Kā jau teicu, cilvēki nav raduši domāt, tāpēc jo vairāk NA lētais populistiskais triks ir jāatmasko. Ar labklājības ministry mums ir paveicies.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > peerku 27.09.2013. 19.55

    Nasing spešal! Piekrītu @super_e-y-e…
    ____________________________
    Apsveicu!

    Atklāti un sirsnīgi pievienojies troļļiem.

    Saskaņā ar savu niku. Fundamentāls “‘nasings”.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > peerku 27.09.2013. 21.21

    Nāsings dabū plusus no krievu fašistiem kuri šeit, IRā, spieto pat ziemas laikā :)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 27.09.2013. 22.07

    klejotājs – nasings dabūs plusus no domājošiem cilvēkiem, jo, īstenībā, viņš pilnīgi pareizi nokonstatēja faktu, ka uzvar nevis reālais saprāts, bet, populisms un emocijas.
    Un tu kopā ar lamu esat dzīvais piemērs tam, kad emocijas valda pār loģiku, vai, “jūtas valda pār prātu” ( citāts no Šveika).

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 27.09.2013. 18.07

pareizi Ušak! Melnajiem, arābiem un žīdiem cenu pacelt trīskārši!!!

+11
-3
Atbildēt

2

    dace_roze_lmt_lv > dace_ampermane 27.09.2013. 18.13

    Ušaks jau zināja, ka jūsu vēlētājiem jebkura segregācija iepatiksies, jo aparteīds un segregācija, tās ir Latvijas tradīcijas.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 27.09.2013. 21.18

    super kukū…… jo aparteīds un segregācija, tās ir Latvijas tradīcijas.

    Kremlini un viņu izpalīgi nekad nav rūpējušies par kaut vai kaut cik mērenu ticamību argumentējot, tas labi, viņi parāda sevi kā pilnīgi aprobežotus idiotus. Tā tas bijis, tā tas vienmēr būs :))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 27.09.2013. 18.06

Lūk, labs raksts par šo pašu tēmu, viens fragments no tā:

“Подобная «сегрегация» давно существует во множестве областей. Скажем, медицина у нас дотируется — латвийским налогоплательщикам медицинские услуги обходятся гораздо дешевле, чем иностранцам. Показал латвийский паспорт — получай скидку. Не показал — плати по-полной. Жители Юрмалы въезжают в свой город бесплатно, а мне, рижанину, нужно платить латик. Жители старой Риги паркуются у своих домов бесплатно, а мне — жителю Пурчика, за час стоянки в «старушке» надо отдать пятерку. И так далее…

Во всем мире так. Моя родственница полгода назад переехала на ПМЖ в Калифорнию. Так вот, представьте, в свободной стране Америке никак нельзя отдать своего ребенка в школу в другом районе. У нас можно — в любую, а в свободной Америке у тебя обязательно потребуют показать «прописку». И если ты платишь налоги в другом районе — извини, эта школа не для тебя. И вынуждена моя родственница ради ребенка жить в дорогом районе — где школы получше, и черных поменьше. А цена жилья и, соответственно, налоги на жилье там — о-го-го!

Скажу по секрету: у нас это тоже есть. Однажды я посетил детский садик в «коттеджном» районе по Ригой. Мне показалось, что я попал в детский рай. В этом садике ковров не было только на потолке, группы — по 12 детей, каждый день по 4-5 часов специальных занятий (языки, танцы, музыка, живопись, спорт). Проводить эти занятия приезжают лучшие преподаватели из Риги. В столовой готовят диетические блюда чуть ли не для каждого ребенка отдельно.

И садик этот не какой-то безумно-коммерческий, а обычный — муниципальный, бесплатный. Сравнение с пурвциемским садиком, куда ходил мой младший пацан, выдавило у меня скупую мужскую слезу. Почему так? А потому что в том районе сейчас обосновались небедные люди. Там — спальный район нашего чиновничьего и бизнесменского класса, домики-особнячки. Жители этого района работают в Риге, а налоги со своих неплохих зарплат платят бабитскому муниципалитету. Вот и может сей муниципалитет позволить себе детский сад-мечту.

Ну, ладно, это — лирика. А суровая действительность показала, что на рижского мэра Ушакова за транспортную реформу наехали не по-детски. Комментатор Айвар Озолиньш назвал его решение «апартеидом». Эк, его торкнуло, сердешного! В стране уже 22 года треть народа поражена в правах и объявлена “неграми”, то есть негражданами, а он про «апартеид» вспомнил”: http://www.imhoclub.lv/ru/material/rizhskij_separatizm

+2
-13
Atbildēt

1

ciparsone 27.09.2013. 18.03

Nez kāpēc nediskriminējoši skaitās vispirms samaksāt par savu biļeti un tad kā nodokļu maksātājam vēlreiz iztrūkumu par Rīgā nedeklarētajiem, un vēlreiz par atvieglojumiem Rīgas skolēniem un pensionāriem.

+4
-13
Atbildēt

0

Inese 27.09.2013. 17.52

Pirmkārt, sadalīt Latvijas iedzīvotājus pēc deklarētās dzīvesvietas, lai iekasētu par vienu un to pašu pakalpojumu dažādu maksu, nozīmē diskrimināciju, kura šķeļ sabiedrību.
========================

Nu tad vajag atcelt to deklarēsanos. Dažādu pabalstu lielums, par piemēru, arī dažādās pašvaldībās atšķiras. “Diskriminācija”, kas “šķeļ” sabiedrību!

p.s. IRsieši, cik jums tiek maksāts, lai jūs liktu šīs te caurkritušās Rīgas mēra amata “kandidātes” tekstus?

+3
-24
Atbildēt

2

    Rihards Sprincis > Inese 27.09.2013. 22.52

    Ir skaidrs, ka Rīgas Satiksmes finanses ir, maigi izsakoties, necaurspīdīgas. Un tomēr – Ēlertei vajadzēja paklusēt:
    1) Vai viņa pati pirms vēlēšanām nesolīja bezmaksas sabiedrisko transportu? Nez vai tur arī bija paredzēts subsidēt pilnīgi visus Rīgas viesus, kas te tērē naudu, tomēr nodokļus nemaksā.
    2) Vai viņa pati pirms vēlēšanām nenēsājās apkārt ar saukli reģistrēties Rīgā?

    Tiešām rodas jautājums, par cik stulbiem vai aizmāršīgiem viņa vēlētājus uzskata?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 27.09.2013. 23.38

    Tikai viens citāts:

    Rīgas domes vēlēšanu nepopulārāko politiķu topu veido “Vienotības” līdere Sarmīte Ēlerte, kas saņēmusi 7829 svītrojumus

    A ja čista par programmu, tad 2010. gada izlaiduma auģika īpašniece un Jūrmalas rezidente Ēlerte solīja, lūk, ko:

    Satiksmes organizācijā pirmajā vietā būs gājēji, divriteņi un tramvaji. (…) pilsētas transportā lietos Latvijā ražotus transportlīdzekļus un degvielu

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam